נצחון שביעי ברציפות לסיקסרס, גם הוויזארדס ממשיכים ביכולת הטובה שלהם והצגה של לברון לא הספיקה מול הסלטיקס בשבת עמוסת משחקים / אור ילובצקי

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (16-32) 126 – דנבר נאגטס (16-34) 119

קרב בין שני הסנטרים הטובים בליגה הבטיח ואף קיים, כשקיבלנו קרב צמוד שהיה ברובו בשליטה של הנאגטס, אך מחצית שנייה שהסתיימה 46-68 לטובת הסיקרס ורבע אחרון נהדר של ג'ואל אמביד וטוביאס האריס עזרו לפילי לצאת עם נצחון שביעי ברציפות.

ג'ואל אמביד ענה למי שלא בחר בו לחמישיית האולסטאר עם 47 נקודות, 18 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'יימס הארדן הוסיף 17 נקודות ו-13 אסיסטים, טוביאס האריס וג'ורג'ס ניאנג הוסיפו 14 כל אחד.

יוקיץ' התקרב לטריפל דאבל עם 24 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, אך גם הוסיף 7 איבודי כדור. ג'אמל מארי קלע 22 נקודות ומייקל פורטר ג'וניור הוסיף 20.

ברוקלין נטס (19-30) 122 – ניו יורק ניקס (24-27) 115

דרבי של ניו יורק קרה לו בשבת וברוקלין שלטה במשחק למרות חסרונו של קווין דוראנט. יתרון השיא של ברוקלין עמד על 19 באמצע הרבע השלישי, הניקס ניסו לתת אותות של חזרה אך בסופו של דבר לא יכלו לעצור את החבורה של קיירי ארווינג.

קיירי סיים עם 32 נקודות ו-9 אסיסטים, ג'ו האריס הוסיף 16 נקודות וניקולס קלקסטון ממשיך ביכולת המעולה שלו לאחרונה עם 13 נקודות, 12 ריבאונדים, 6 אסיסטים -3 חסימות.

את הניקס הוביל ג'יילן ברונסון עם 26 נקודות, אר ג'יי בארט הוסיף 24 נקודות וג'וליוס רנדל סיים עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים.

דטרויט פיסטונס (38-13) 114 – יוסטון רוקטס (38-12) 117

מפגש בין שתי קבוצות התחתית של כל קונפרנס סידר לנו משחק הפכפך בו שתי הקבוצות עלו ליתרון דו-ספרתי, אך הגיעו לרבע האחרון להילחם והיתרון עבר בין הקבוצות ללא הפסקה. בסופו של דבר מי שהתעלה הוא דווקא אריק גורדון המועמד לטרייד, כשקלע 11 נקודות כולל זריקות עונשין חשובות בקלאץ' ונתן ליוסטון נצחון שלא ממש משנה לשתי הקבוצות.

גורדון סיים עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, טארי איסון סיים עם 16 נקודות וקניון מרטין ג'וניור קלע 15 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים.

את דטרויט הוביל אלק ברקס עם 21 נקודות, מועמד לטרייד נוסף – בויאן בוגדנוביץ' קלע 18 נקודות וג'יידן אייבי סיים עם 16 נקודות.

אורלנדו מג'יק (31-19) – שיקגו בולס (26-23) 128

שתי קבוצות מזרח מתקשות נפגשו במטרה לנסות לשפר מעמדות לקראת הפליי-אין, ושיקגו לא ריחמה על החבורה מפלורידה. הבולס הובילו כמעט לאורך כל המשחק, כשיתרון השיא עמד על 25 באמצע הרבע השלישי לטובתה, בכל מקרה שיקגו לא הורידה רגל מהגז ושמרה על יתרון יציב גם לאורך הרבע האחרון.

דמאר דרוזן וזאק לאבין קלעו 32 נקודות כל אחד, ניקולה ווצ'ביץ' הוסיף 26 נקודות ו-13 ריבאונדים.

בצד השני מוריץ ואגנר קלע 27 נקודות מהספסל ב-23 דקות בלבד, קול אנתוני הוסיף 21 נקודות.

אטלנטה הוקס (25-25) 113 – לוס אנג'לס קליפרס (24-28) 120

גם הקליפרס ממשיכים ביכולת הטובה שלהם, ורושמים נצחון חמישי ברציפות ונמצאים במקום הרביעי במערב. ההוקס הובילו 30-41 בתחילת הרבע השני והיה נראה שימשיכו ביכולת טובה, אך הקליפרס התחילו לשחק כדורסל והשתלטו על המשחק עד לסיומו.

קוואי לנארד הוביל את הקליפס עם 32 נקודות ו-8 ריבאונדים, פול ג'ורג' הוסיף 23 נקודות ואיביקה זובאץ' 18 נקודות.

כל שחקני החמישיה של ההוקס קלעו בספרות כפולות, בהובלתו של טריי יאנג שסיים עם 31 נקודות ו-10 אסיסטים, ג'ון קולינס הוסיף 16 נקודות וקלינט קאפלה עם דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-13 ריבאונדים.

מינסוטה טימברוולבס (25-27) 117 – סקרמנטו קינגס (21-27) 110

מינסוטה סוף סוף מראה סימנים של קבוצה, והפעם יצאה גם עם נצחון מול יריבה קשוחה בדמות הקינגס. אנתוני אדוורדס ממשיך ביכולת המעולה שלו ואולי בקצב הזה יצליח להגיע לאולסטאר.המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה 57-59 לטובת הקינגס, אך רבע שלישי טוב של הוולבס (22-33) איפשר להם לעלות ליתרון נוח לקראת הרבע הרביעי בו שמרו על היתרון.

אדוורדס סיים את המשחק עם 34 נקודות ו-10 ריבאונדים, דיאנג'לו ראסל הוסיף 25 נקודות ו-6 אסיסטים, רודי גובר 13 נקודות ו-14 ריבאונדים.

דיארון פוקס קלע 29 בצד השני, דומאנטאס סאבוניס סיים עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים.

ניו-אורלינס פליקנס (24-26) 103 – וושינגטון וויזארדס (26-23) 113

קבוצה אחת במגמת עלייה, והשנייה בירידה. ניו אורלינס רושמת כבר הפסד שביעי ברציפות למרות חזרתו של ברנדון אינגרם, אך חסרונו של זאיון וויליאמסון נראה ניכר. הוויזארדס רושמים נצחון חמישי ברציפות ונמצאים חצי משחק מאחורי שיקגו למקום העשירי המוביל לפליי אין. גם פה קיבלנו מחצית ראשונה צמודה, והתשלטות של האורחת במחצית השנייה איפשרה לה לצאת עם הנצחון.

דניאל גאפורד הוביל את הקבוצה מהבירה עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, בראדלי ביל סיים עם 16 נקודות, ודני אבדיה ממשיך ביכולת הטובה שלו לאחרונה עם 15 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2 חטיפות.

סי ג'יי מקולום קלע 24 נקודות, ברנדון אינגרם הוסיף 22 נקודות ו-6 ריבאונדים.

סן אנטוניו ספרס (36-14) 118 – פיניקס סאנס (25-26) 128 – לאחר הארכה

פיניקס עדיין פצועה אבל לפחות יש לה את כריס פול. המשחק היה ברובו בשליטה של פיניקס, אך סן אנטוניו לא איפשרה לה לברוח ובסופו של דבר קבעה הארכה בעזרת סל ועבירה של קלדון ג'ונסון, שגם החטיא את הזריקה האחרונה על הבאזר. להארכה הגיעה קבוצה אחת בלבד ופיניקס יצאה עם נצחון צמוד על אחת מהקבוצות החלשות העונה.

כריס פול סיים עם 31 נקודות ו-11 אסיסטים, מיקאל ברידג'ס הוסיף 25 נקוודת ודיאנדרה אייטון הוסיף 23 נקודות.

אצל הספרס, קלדון ג'ונסון סיים עם 34 נקודות ו-5 אסיסטים, ג'רמי סוהאן ממשיך ביכולת הטובה שלו עם 30 נקודות ו-8 ריבאונדים.

בוסטון סלטיקס (15-36) 125 – לוס אנג'לס לייקרס (27-23) 121 – לאחר הארכה

מפגש קלאסי בין הקבוצות עם הכי הרבה אליפויות בהיסטוריה גם סיפק לנו משחק נהדר, שהיה צמוד ברובו. מהלך של סל ועבירה של ג'יילן בראון 4 שניות לסיום קבעה את ההארכה, בה בוסטון הייתה מרוכזת יותר ויצאה עם נצחון צמוד מול לברון וחבריו.

ג'יילן בראון סיים עם 37 נקודות ו-9 ריבאונדים, ג'ייסון טייטום הוסיף 30 נקודות ו-11 ריבאונדים, מלקולם ברוגדון הוסיף 26 נקודות מהספסל.

את הלייקרס שוב הוביל לברון ג'יימס עם 41 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אנתוני דייויס שעלה מהספסל הוסיף 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, פטריק בוורלי קלע 15 נקודות.

יוטה ג'אז (26-26) 108 – דאלאס מאבריקס (25-26) 100

עוד משחק של דאלאס בלי לוקה, וכמובן שמדובר בהפסד, וכרגע המאבס במאזן 6-0 כשלוקה לא משחק. המשחק היה בשליטה מוחלטת של יוטה, שעלתה ליתרון 19 באמצע הרבע השלישי ולא נתנה למאבס אפשרות לחזור למשחק.

לאורי מרקנן הוביל את קלעי יוטה עם 29 נקודות ו-5 ריבאונדים, מאליק ביזלי הוסיף 19 נקודות, ג'ורדן קלרקסון ו-ווקר קסלר (11 ריב') קלעו 14 נקודות כל אחד.

את המאבס הוביל ספנסר דינווידי עם 35 נקודות ו-8 אסיסטים, רג'י בולוק הוסיף 19 נקודות.

פורטלנד טרייל בלייזרס (26-23) 105 – טורונטו ראפטורס (28-23) 123

שתי קבוצות שהיו עם ציפיות גדולות יותר העונה וכרגע עם מאזן עגום נפגשו באורגון, ופורטלנד ניסתה להיכנס לרצף נצחונות אחרי 60 הנקודות של לילארד במשחק הקודם, אך בסופו של דבר לא ממש הגיעו לשחק והיו כבר בפיגור 23 נקודות ברבע הראשון, שנשמר לאורך כל המשחק.

את הקנדים הוביל פרשס אצ'ויה עם 27 נקודות ו-13 ריבאונדים, פסקל סיאקם קלע 24 נקודות.

לילארד קלע מחצית מכמות המשחק הקודם – 30 נקודות באחוזים רעים מה3 (2 מ-9), ג'רמי גרנט הוסיף 26 נקודות.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. הייט אשברי

    אני לא חובב של הלייקרס, ובוודאי לא כשהשיקוץ הגדול בשורותיהם . אבל הלילה הם נשדדו פעמיים לקראת הבאזר עוד לפני ההארכה. בפעם הראשונה לא היתה עבירה על ג'יילן בראון , שניצל את השריקה להשוות. ושתי שניות לסיום היתה עבירה ברורה ביותר של טייטום על השיקוץ שלא נשרקה, מה שהיה מקנה ללייקרס ניצחון מהקו.

      1. הייט אשברי

        נכון . אבל המכה שהוא קיבל בראש מבברלי היתה הרבה לפני שהוא זרק . יובלות לפני. אז או שמתעלמים וזה סל בלי עבירה , או שהיה צריך לפסול את הסל ולתת לבראון שתי זריקות .

        1. אנד וואן ברור
          הפעם היחידה שמגיעה לשופטים מילה טובה במשחק הזה, שהיה רווי טעויות שלהם.
          במבט ראשון בחי גם חשבתי כמוך, הנה עוד פשלה קולוסאלית, אבל בריפליי רואים את העבירה – שריקה טובה.

    1. דוקטור רזי הופמן

      צודק
      היתה עבירה שלא נשרקה לטובת השקץ. הרבה עבירות כאלה לא נשרקות עבור טייטום שגם כן חודר הרבה.
      לא נורא עם מידי פעם הטעות היא לטובת הצד הירוק.

  2. מה קורה?
    האם אוהדי פילי יכולים להאמין?
    היש תקווה?
    נראה שהכל מתקתק בעיר אחוות האחים, כל יום מתעלים שחקנים אחרים.
    מלח מים שום בצל
    רק שנמשיך ככה.
    😍
    תודה אור על הסיקור המשובח

    1. במילה אחת: לא
      בכמה מילים: בפלייאוף מול קבוצות הגנה איכותיות (בסטון, מיאמי, מילווקי) כרגיל ריברס מחרבן את העסק

  3. תודה רבה
    אמביד עם תצוגה משוגעת ניצח את המשחק.
    לא ברור מה מנע מיוקיץ ללכת לטאקר על הראש כל התקפה.מאלון ג"כ צריך לקחת חלק גדול מהאחריות,ייבש את גורדון ומפג על הספסל יותר מדי למרות שהיו נהדרים ולא ידע להגיב להתאמות של ריברס.
    הלייקרס מצחיקים עם ההתבכיינויות שלהם על השיפוט, ממש "הגמוניה שאינה מודעת להגמוניותה" כמו שאב"ח אוהב להגיד.

    1. נתן הופעה מהמיד ריינג' אבל דנבר גם אפשר לו את זה יותר מדי בקלות,עשו כמה התקפות דאבל טים עליו וזה עבד מעולה,למה לא לעשות ככה כל המשחק?
      וזה שבמחצית השנייה נתנו ליואל לנוח בהגנה גם היה משגע,אם הוא שומר על גורדון אז שגורדון יתחיל לרוץ בכל המגרש בשביל להוציא אותו מהצבע ולעייף אותו,מאלון כישלון

  4. דוקטור רזי הופמן

    יופי של פתיחת שבוע
    בסלטיקס 3 שחקנים עם מצטבר של 93 נקודות.
    ברוגדון שחזר במשחק הקודם הוריד את החלודה והלילה היה יוצא מהכלל.
    שיחוק של סטיבנס.

  5. ברוך רובין

    נשדדנו אתמול בערב, לא יודע למה יש 3 שופטים על המגרש אחד מהם בזוויות מושלמת מטר מהמהלך + שופט טלוויזיה ריוויז… וכל זה לא שמו לב לעבירה כל כך ברורה על לברון. העונה של הלייקרס נגמרה אתמול הפערים גדולים מדי, הלייקרס לא תעשה דבר מהפלייאין אם תגיע עליו בכלל.
    .
    בצד השני של העיר יש חדשות טובות קוואי נראה מצויין, לי הוא הזכיר את קוואי הישן והטוב, היום אין פציעה שלא ניתנת לתיקון.
    .
    אמביד התעלל ביוקיץ, השחקן הטוב בליגה בקבוצה שבמקום השני במזרח MVP

  6. ברוך, אם לייקרס מרגישה ששדדו אותה בבית של הקבוצה הכי טובה בליגה בהפסד צמוד – נראה לי שזה מצב לא רע בכלל בשבילם. זה אומר שאם הם איכשהו יצליחו להגיע בריאים לסדרת גמר מול הסלטיקס, הם מגיעים מעמדה שווה למדי. זה די מדהים לקבוצה שכרגע גם לא בפלייאין. היא מראה שבהרכב מלא (ודייויס חזר ועדיין לא הוריד את כל החלודה) הם שוים לקבוצה הכי טובה בליגה. עכשיו יש עוד 32 משחקים עד סוף העונה. אם הם ממשיכים בפורמה הזאת, ואם דיויסי לא נפצע שוב, אז העונה לא אבודה, הם יוכלו להיכנס לפלייאין, אם לא מהמקומות עד 6, אז מהמקומות 8-10, והדרך במערב תהיה קשה מאוד, לא אומר שלא, אבל אם דיויס ולברון משחקים, וכל השאר שם נראים כמו שהם נראים היום, הם יכולים ללכת עד הסוף.
    אני לא בעד התסריט הזה, אבל לצערי אי אפשר לשלול אותו. זה רק תלוי בעמידות של דיויס, כך נראה לי.

    1. ברוך רובין

      צביקה ידידי בוסטון היא הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, לא הקבוצה הטובה בליגה כרגע, עונת הNBA ארוכה ושוחקת, יש ירידה ביכולת במהלך העונה קבוצות שנכנסות לסלאמפ, הכדורים לא נכנסים הירידה להגנה יותר איטית, פחות מחויבות …בוסטון כרגע נמצאת בירידה כזאת.
      .
      הלייקרס בבעיה לברון עדיין מאמין ובצדק שהוא אחד מהטובים בליגה הוא בהחלט שם מבחינת יכולות התקפית, הוא רוצה קבוצה תחרותיות (זה שהוא גרם לטרייד על ראס הוא שכח) והלייקרס כרגע לא במצב כזה + לעשות טרייד על הבחירות העתידיות זה טמטום בטח שהקבוצה לא קונטנדרית והבחירות שייכות לפליקאנס עד 2025 (חלק החלפה חלק עברו זכר לטרייד על דיוויס)..

  7. תודה אור אחלה סיקור.
    אני עם ברוך היום – כל מילה.
    ראיתי את הסיקסרס – אמביד זה כוח אדיר ויש כוח אש – אבל התופעה המדאיגה מהשנה שעברה עדיין בולטת – הארדן חוגג בחצי הראשון ובקושי זז בחצי השני. מדהים כמה שהוא מוזנח. הסיקסרס יותר מדי שבירים.

    1. ראית משחק אחד, משחק לפני נגד ברוקלין כשאמביד היה ככה ככה הארדן קלע משהו כמו 15 בבע הרביעי לנצח את המשחק והוא עשה כמה פעמים השנה.
      הארדן לוחץ בחצי השני רק אם מקסי או אמביד לא קולעים

  8. ניצחון יפה מאוד של הוויזארדס אף על פי שביל עוד פעם כמעט חרב ברבע הרביעי. דני עם עוד משחק סולידי – שרק ימשיך ככה.
    כרגע, בניגוד למה שכתוב בסיקור, הם במקום העשירי עם אותו מאזן כמו הבולס שבמקום ה-11. אינדי ב-9 עם הפסד יותר וניצחון יותר, בהחלט אפשר לעבור גם אותם.

  9. קיירי אירווינג.
    הבנאדם שיחק לבד מול הניקס ברבע האחרון – אבל ניצח.
    הוא זרק 14 זריקות מול 7 של כל שאר חבריו לקבוצה.
    הפעם נכנסו לו מספיק כדורים כדי לגרד ניצחון ולעבור את הקו.
    אבל זו עוד דוגמא חיה לכמה קיירי הוא רעל – הבנאדם לא ראה בעיניים, לטווח ארוך הוא פשוט גומר את הקבוצה וממאיס את עצמו כשהוא הכוכב היחיד.
    תראו את קלקסטון מתייאש אחרי שהוא לא מוסר לו למרות שהוא לבד מתחת לסל:
    https://go.nba.com/7ihdb

    1. מקום ראשון בבחירת הקהל ל allstar, מקום ראשון אצל השחקנים, מקום רביעי במדיה.

      דפוק דפוק אבל כנראה הוא בסביבה של דפוקים

      1. זה באמת סביבה של דפוקים הקהל שלו זה מקופחים שיש מיליונים מהם. השחקנים רוצים לתת כוח למורד שיעני מייצג אותם והמדיה זה אלה שהיללו את בן סימונס האולסטאר 😂😂😂
        הבן אדם בקושי שיחק ובדכ שמשחק בלי החבר שלו מפסיד וקונוס מהלך בהגנה על מה הוא נבחר לאולסטאר? מבחינת יכולת הוא באמת אולסטאר אגב אבל יש יותר אולסטארים ממנו

    2. אפשר להגיד הרבה על קיירי, אבל סורי אני אוהד את המטורלל הזה עוד משלקח את האליפות וניצח את גולדן סטייט. נכון הוא חייזר, אבל שהוא מפוקס ורוצה, הוא ינצח כל אחד. זה הפוינט גארד התקפה הכי מוכשר שראיתי. בילתי ניתן לעצירה.

  10. אפשר להפסיק לאלתר את ההתבכיינות על שריקות לטובת לברון. לא נשרק הפאול הברור ביותר שיש. שוד לאור יום. קורה, אבל עדיין שוד.

    1. לא הייתי מפתח ציפיות, דוגמה אחת זה לא ממש משכנע אבל גם אם יהיו עוד.
      לברון מקום 18 העונה במספר נסיונות זריקה עם כ6 נסיונות למשחק כשלפניו שחקנים כמו סיאקם עם 8 נסיונות טייטום עם 9 נסיונות ושג"א עם 10 למשחק, זה לא מזיז כלום.
      הוא עם כ6 זריקות עונשין למשחק בשלוש שנים האחרונות שבדקתי

  11. היה שווה ביותר לראות את התגובה של לברון לאי שריקה עליו בסיום הזמן החוקי. הוא רגיל כל כך שכל אפצ'י של שחקן הגנה נשרק שהאוקסימורון היכה בו בחוזקה.
    מחיתי דמעה בסתר

כתיבת תגובה