יוקיץ' נגד אמביד, לייקרס נגד הסלטיקס והדרבי של ניו יורק ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

יוקיץ' נגד אמביד, לייקרס נגד הסלטיקס והדרבי של ניו יורק ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

פילדלפיה 76' (16-31) – דנבר נאגטס (15-34), 22:00

ממתק מיוחד לעונג שבת כאשר שני הסנטרים הדומיננטיים ביותר בליגה מתנגחים ראש בראש כאשר ניקולה יוקיץ' וג'ואל אמביד צפויים לעלות לפרקט למרות הפציעות ששניהם סוחבים לאחרונה.

הסיקסרס, שמציגים מאזן ביתי של 7:18 חיובי, יקוו להמשיך את רצף ששת הניצחונות בו מחזיקים כעת – הארוך ביותר בליגה. ג'ואל אמביד, שלא נבחר לפתוח במשחק האולסטאר הקרב, מעמיד שורה סטטיסטית מפחידה בששת המשחקים האחרונים: 32.3 נקודות, 9.3 כדורים חוזרים ו-1.5 בלוקים באחוזי נהדרים (51.7% מהשדה, 36.4% משלוש ו-87.7% מקו העונשין).

מאידך, הנאגטס הפסידו שניים משלושת משחקיהם האחרונים, כאשר הניצחון היחיד היה נגד הפליקנס מחוסרי זאיון בנקודה הפרש. הפער שלהם בצמרת המערב עדיין עומד על 3 משחקים, אז אין יותר מדי סיבה לדאגה כרגע. ניצחון הלילה יהיה הצהרה נהדרת לגבי שאיפות האליפות של הקבוצה מקולורדו.

ג'ק וייט וקולין גילספי בחוץ. ג'מאל מארי, מייקל פורטר ג'וניור, ברוס בראון וקנטוויס קולדוול פופ בסימן שאלה.

אמביד בסימן שאלה אצל פילי יחד עם פורקן קורמאז.

הימור: פילי שומרים על הבית עם ניצחון ב-4.

ברוקלין נטס (19-29) – ניו יורק ניקס (23-27), 00:30

הדרבי הניו יורקי פותח את יום ראשון שעון קרית אונו, עם מלחמה על התפוח הגדול בברקלייז סנטר כאשר הניקס מתארחים אצל הנטס.

הניקס לא ניצחו את הנטס כבר מעל שלוש שנים קלנדריות, הרשתות מברוקלין השתלטו עם הסדרה בין שתי הקבוצות וניצחו את שמונת המשחקים האחרונים וכעת התוצאה ההיסטורית נוטה לכיוון הקבוצה "המשנית" של ניו יורק.

החיסרון של קווין דוראנט מורגש מאוד אצל הקבוצה של ז'ק וואהן, שהפסידה את שני המשחקים האחרונים שלה – כולל הפסד מביך לדטרויט פיסטונס למרות 67 נקודות משותפות של קיירי אירווינג וניק קלאקסטון.

לעומתם, הניקס מגיעים לאחר ניצחון עצום על יריבה משותפת, הבוסטון סלטיקס, עם התעלות מרשימה של הניקס עם ניצחון לאחר הארכה על מוליכת המזרח. ג'וליוס ראנדל התפוצץ עם 37 נקודות וג'יילן ברונסון הוסיף 29 משלו ושניהם היו היחידים שקלעו נקודות בתוספת הזמן.

דוראנט ימשיך לשבת בצד אצל הנטס. בן סימונס, סת' קרי, טי.ג'יי וורן, אדמונד סאמנר ודיירון שארפ בסימן שאלה.

מיטשל רובינסון ילבש אזרחי אצל ת'יבידו, אוון פורנייה צפוי להצטרף אליו מחוץ לסגל.

הימור: קיירי ימטיר שלשות בדרך לניצחון של ברוקלין ב-9.

דטרויט פיסטונס (37-13) – יוסטון רוקטס (38-11), 02:00

מערכה בין שתי שוכנות תחתית, אחת מכל קונפרנס. הבוכנות ממישיגן יארחו את הרקטות מטקסס ב-"ליטל סיזרס ארנה".

הפיסטונס נחלו הפסד בשבעה מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלהם, אבל זה אפילו לא מתקרב לרמת הטאנקינג של יוסטון, שהוציאו רק שתי תוצאות חיוביות מ-22 המשחקים האחרונים שלהם. בשני הקרבות האחרונים של הרוקטס, כל אחד ואחד מהשחקנים בחמישייה הפותחת היה בן 22 או פחות בשל מכת הפציעות בקבוצה.

הפיסטונס מגיעים לאחר ניצחון נדיר, 130:122 נגד הברוקלין נטס שקצת מאבדים את הידיים והרגליים לאחר הפציעה של קווין דוראנט.

שמונה שחקנים בדטרויט הגיעו לספרות כפולות והצליחו לנגוד קונצרט התקפי של קיירי אירווינג שצלף 40 נקודות. ההגנה של דטרויט ממשיכה להיות מהגרועות בליגה, לא במפתיע.

אל קייד קנינגהם שסיים את העונה יחבור גם מרווין באגלי שלא אושר לשחק הערב, קורי ג'וזץ צפוי להצטרף אליהם גם בשל פציעה בגב.

ג'יילן גרין וקווין פורטר ג'וניור ימשיכו את ההיעדרות שלהם, אריק גורדון הותיק לא שיחק בחמישי אך יש סיכוי שישוב הלילה.

הימור: דטרויט ישתחלו לניצחון ב-2.

אורלנדו מג'יק (30-19) – שיקגו בולס (26-22), 02:00

החבורה של ג'מאל מוזלי מפלורידה יקוו לנער את ההפסד ליריבה ממיאמי כאשר קבוצה אדומה נוספת מגיעה לעיר בדמות השוורים משיקגו.

ניצחון של המג'יק הלילה יקדם אותם למרחק 2 משחקים בלבד ממקום בפלייאין, בנוסף לעובדה שהם ירשמו הפסד לבולס שמתחרים איתם על המקומות הללו. המג'יק שיחקו משחק קבוצתי איכותי וירדו להפסקה לאחר הרבע השלישי ביתרון 6, אך רבע רביעי נהדר של ההיט השאיר את הניצחון אצל האדומים.

גם אצל שיקגו נרשם הפסד מאכזב בקרב האחרון שלהם, 111:96 לשארלוט הורנטס לאחר רבע רביעי אותו הפסידו בתוצאה 34:17. כל החמישייה של הבולס סיימו עם 12 נקודות ומעלה, אך הם קיבלו רק 11 נקודות כוללות מהספסל החלש. יהיה מעניין לראות כמה ביליד נובן יוכל להחזיק בעבודה שלו.

לונזו בול, ג'וונטה גרין ומארקו סימונוביץ' לא ישתתפו במשחק הלילה, כאשר גוראן דראגיץ' מתמודד עם מחלה וינסה להיות זמין עבור קבוצתו.

צ'ומה אוקיקי וג'ונתן אייזיק בחוץ אצל המג'יק.

הימור: שיקגו לוקחים ב-12 הפרש.

אטלנטה הוקס (24-25) – לוס אנג'לס קליפרס (24-27), 02:30

העיטים מג'ורג'יה ישמחו להישאר במאזן חיובי ולשמור על הבית. הקליפרס מנגד ישמחו לקלקל את החגיגה ולזנק מעל הפליקנס לעבר המקום הרביעי במערב.

מתלמדיו של טיירון לו פירקו את הספרס במשחקם הקודם, 138:100. פול ג'ורג' וקוואי לאונרד היו פנטסטיים עם 62 נקודות משותפות ב-24/37 מהשדה. זו טעימה קצרה למה הם יכולים לעשות ביחד ואילו צרות הם עשויים לעולל בפלייאוף.

הציפורים של נייט מקמילן קטעו רצף של שני הפסדים עם ניצחון על האוקלוהומה סיטי ת'אנדר. כל שחקני החמישייה של אטנלטה קלעו 18 נקודות או יותר. דז'ונטה מארי היה גיבור המשחק כאשר הכריח החמצה של שיי גיליג'יוס אלכסנדר בשניות הסיום על מנת לנעול את הניצחון לטובת ההוקס.

דיאנדרה האנטר עשוי לחזור מהפציעה שלו הלילה לאחר שהחמיץ את המערכה מול אוקייסי בשל סימפטומים של אסתמה.

ג'ון וול ורוברט קובינגטון לא ישותפו אצל הקליפרס, מרכוס מוריס בספק.

הימור: ניצחון מוחץ של האורחים ב-22 הפרש.

מיניסוטה טימברוולבס (25-26) – סקרמנטו קינגס (20-27), 03:00

הזאבים של כריס פינץ' יכולים להשתחל לעמדת פלייאוף הערב עם ניצחון וכמה הפסדים נלווים של יריבות, הקינגס מאידך ירצו לשמר את הפער שלהם במקום השלישי עם המטרה להגיע לפלייאוף לראשונה מאז ימי ריק אדלמן האגדי.

המלכים מקליפורניה פוצחים הלילה ברצף של שבעה משחקים חוץ עם ההגעה לטארגט סנטר שבמיניאפוליס. לא זמן טוב לירידה ברמת הכושר כפי שהציגו במשחקים האחרונים עם מספר הנקודות הנמוך ביותר שקלעו העונה בהפסד ביום רביעי לטורונטו רפטורס.

הטימברוולבס דווקא בעלייה, הם גברו על הממפיס גריזליס במשחקים האחרון למרות החיסון של קארל אנטוני טאונס. אנטוני אדווארדס הנהיג עם 25 נקודות וקייל אנדרסון הנפלא תרם 23 נקודות משלו יחד עם 4 שלשות – הנתון המוביל בין שתי הקבוצות.

אל טאונס יצטרפו ג'ורדן מקלופלין ואולי טוריאן פרינס, שלא שיחק אמש מול דובי הגריזלי.

בצד השני, דו"ח הפציעות נקי לשמחתנו.

הימור: הקינגס מנצחים ב-6.

ניו אורלינס פליקנס (23-26) – וושינגטון וויזארדס (26-22), 03:00

דני אבדיה וחברים יקוו להימנע מסוויפ עונתי על ידי השקנאים מלואיזיאנה כאשר הם נוחתים מערבה למשחק בניו אורלינס חסרי זאיון ווילאמסון.

הפליקנס לא הזיעו יותר מדי בניצחונם הקודם על המכשפים מהבירה, 132:112 בוושינגטון, גם הוא היה ללא זאיון. למרות כל זאת, ניכר ששתי הקבוצות הולכות בכיוונים מנוגדים לאיך שהלך להם מוקדם יותר העונה. הפליקנס הפסידו 6 ברציפות ואילו הוויזארדס ניצחו 4 עוקבים.

שחקניו של ווס אנסלד ג'וניור התגברו על פיגור 19 לפני שיצאו עם ידם על עליונה מול הרוקטס ביוסטון.

ההפסד העדכני ביותר של ניו אורלינס הגיע בידי הטימברוולבס המתקמבקים, שניצחו בעיקר בערת הרבע השלישי האדיר אותו ניצחו בתוצאה 39:31. סי.ג'יי מקולום מנסה, ללא הצלחה, לסחוב את כל הקבוצה על גבו.

יחד עם זאיון, גם דייסון דניאלס ואי.ג'יי לידל לא יהיו זמינים עבור ווילי גרין.

מונטה מוריס וקריסטאפס פורזינגיס בסימן שאלה אצל וושינגטון.

הימור: הוויז לוקחים ב-9 הפרש.

סן אנטוניו ספרס (35-14) – פיניקס סאנס (25-25), 03:00

שתי יריבות מיתולוגיות מגיעות לאלאמו למפגש מסקרן. השמשות מאריזונה מאכזבות לאורך כל העונה, אך הספרס המפורקים זו יריבה טובה לקבל על מנת לבנות קצת מומנטום לישורת האחרונה לפני פגרת האולסטאר.

רצף של ארבעה ניצחונות עבור המכדררים של מונטי וויליאמס נעצר בדאלאס שחסרו את לוקה דונצ'יץ' לרוב שלבי המשחק. לסאנס לא הייתה תשובה לספנסר דינווידי שהוריד גשם עם 36 נקודות נהדרות. משחק מחריד מהספסל של פיניקס שקלעו 5/20 מהשדה לאורך ההתמודדות היה הפקטור המכריע להפסד של הסאנס.

הספרס גם כן לא חוו הצלחה יתרה במשחקם האחרון, השפלה מול הלוס אנג'לס קליפרס שהאריכה את רצף ההפסדים שלהם ל-4.

דווין וואסל עדיין מתמודד עם הבעיה בברך ויישאר בחוץ, ג'רמי סוהאן, רומאו לנגפורד וג'וש ריצ'רדסון בסימן שאלה אצל פופוביץ'.

דווין בוקר, קאם פיין ולאנדרי שאמט יחמיצו את המשחק בצד של פיניקס.

הימור: הסאנס לוקחים בנקודה.

בוסטון סלטיקס (15-35) – לוס אנג'לס לייקרס (26-23), 03:30

שתי היריבות הגדולות בהיסטוריה של הכדורסל המקצועני מגיעות למפגש רותח במסצ'וסטס באירוח של הלפרקונים הירוקים מבוסטון.

הסלטיקס ניצחו שלוש מארבעת המשחקים האחרונים שלהם מול היריבה המושבעת מקליפורניה, כאשר האחרונה הגיע לפני כחודש וחצי כאשר גברו על הלייקרס בתוצאה 122:118 לאחר הארכה.

זהו הזמן הטוב ביותר בעונה לפגוש את החבורה של ג'ו מאזולה, שכן הם הפסידו שלושה משחקים רצופים והמורל ירוד בצורה ניכרת. שני הפוורורדים הכוכבים של שתי הקבוצות, לברון ג'יימס וג'ייסון טייטום, נבחרו לפתוח במשחק האולסטאר הקרב שיערך ביוטה בעוד כשלושה שבועות.

ג'יילן בראון החמיץ שני זריקות עונשין בשניות הסיום של ההארכה נגד הניקס והניצחון החמקמק החליק מידי הסלטיקס ביום חמישי.

הלייקרס מתנדנדים גם הם, הם מפסידים ומנצחים לסירוגין כבר זמן רב. הם ניצחו חמישה משחקים מתוך העשרה האחרונים שלהם, כולל הניצחון על הספרס ביום רביעי.

לברון ודייויס בסימן שאלה עם פציעות, כנ"ל לגבי לוני ווקר ואוסטין ריבס.

אצל הסלטיקס אלו רק מרכוס סמארט ודנילו גאלינרי.

הימור: ל.א מנצחת ב-13.

יוטה ג'אז (26-25) – דאלאס מאבריקס (24-26), 04:00

ללא לוקה דונצ'יץ', שחקני המשנה של ג'ייסון קיד ינסו לשמור את ראשם מעל המים כאשר הם מגיעים לסולט לייק סיטי למפגש עם לאורי מרקנן והיוטה ג'אז.

מרקנן, לבטח עדיין קצת רוגז על כך שלא נבחר לפתוח במשחק האולסטאר על אף העונה העצומה שנותן, ממשיך לשבור שיאים במדי הג'אז. הוא קלע שלשה ב-37 המשחקים האחרונים שלו, זה שיא כל הזמנים לשחקן של 2.10 מטרים או יותר.

לצערו, המשחק האחרון שלו התגמד לעומת תצוגת 60 הנקודות שדמיאן לילארד תפר על הג'אז באותו הערב. הבלייזרס ניצחו בתוצאה 134:124.

המאבס מהצד השני הצליחו לנצח ללא דונצ'יץ', שרשם את המשחק הראשון בקריירה שלו ללא נקודות כיוון שנפתע לאחר כשלוש דקות ולא חזר לשחק. ספנסר דינווידי ניצח כמעט לבד את הפיניקס סאנס עם 36 נקודות קריטיות.

קלי אוליניק ומייקה פורטר בחוץ אצל יוטה.

אל דונצ'יץ' יצטרפו מקסי קליבה וכריס ווד.

הימור: יוטה מפרקים ב-32 הפרש.

פורטלנד טרייל בלייזרס (25-23) – טורונטו ראפטורס (28-22), 05:00

המשחק האחרון של הלילה מגיע אלינו מאורגון כאשר הטרייל בלייזרס יארחו את הטורונטו ראפטוס במטרה להתקרב עוד צעד בחזרה למאזן חצוי.

דמיאן לילארד נתן תצוגה היסטורית נגד הג'אז והזכיר לנו למה קיבל מקום ב-75 השחקנים הגדולים בהיסטוריה. 60 נקודות במשחק יחסית צמוד והחלוצים של צ'ונסי בילאפס רשמו ניצחון שני ברציפות. הם עדיין לחלוטין בתמונת הפלייאוף אבל הם חייבים להמשיך את הרצף החיובי הלילה מול הקבוצה הבינונית.

בשחזור של גמר 2019, הדינוזאורים של ניק נרס הפסידו לגולדן סטייט ווריורס ב-12 הפרש. דאבל-דאבל של פרד ואן פליט עם 28 נקודות ו-10 אסיסטים לא הספיק עבור החבורה הצפונית שחטפו 35 נקודות ו-11 אסיסטים מסטף קרי.

אוטו פורטר ודלאנו בלאנטון בחוץ הלילה.

אל ג'סטיס ווינסלו המושבת כנראה יצטרפו יוסוף נורקיץ וג'וש הארט.

הימור: פורטלנד ב-19.

לפוסט הזה יש 217 תגובות

  1. תודה רבה
    משחקים נהדרים יש הלילה ובמיוחד הראשון שבהם.
    כולם בדנבר כשירים למשחק כולל פורטר ג'וניור שהיה בחוץ איזה שבועיים בגלל סיפור קשה עם אח שלו,בתקווה שזה לא ישפיע עליו.
    הימורים – דנבר כמובן,ניקס,פיסטונס,אורלנדו,הוקס,מיני,סלטיקס,ראפטורס

  2. וואחד כאב ראש היום לסלטיקס, לקבל את הלייקרס אחרי שלושה הפסדים. זה כמו לפגוש את האקסית יום אחרי שפיטרו אותך מהעבודה ויומיים אחרי שהחברה החדשה שלך זרקה אותך.
    לפחות אוכל לצפות במשחק המוקדם, נחזיק אצבעות ליוקיץ'.
    תודה רבה על הפריוויו המצויין ויאללה סלטיקס

  3. דנבר קבוצה שפשוט כיף לראות אותה משחקת.
    מאוד אינטילגנטית, בלי שחקני סולו.
    כל השחקנים משתתפים, יוזמים.
    16 אסיסטים ועוד לא הסתיימה המחצית.

  4. לריברס הנטול הבנה לקח ריצה של איזה 15 4 להבין שמונטרז טאקר האריס הארדן לא עובד חחח מי יזיז?שם רגליים בכלל. פילי חייבים לפטר את ריברס עוד במחצית. זה שפילי קרובה לראשות הליגה זה הכי גרוע עוד יתנו לו הארכה ל5 שנים

  5. יוקיץ מעולה היום בהגנה ובשמירה על הטבעת,מכריח את אמביד לזרוק מרחוק ולא חושב שפילי הטביעו אפילו פעם אחת

  6. זה קצת מוקדם אבל אני מכריז על העונה :
    דנבר.
    בתנאי שכולם שם בריאים ובמיוחד יוקיץ מארי פורטר גורדון ובונזו.
    ובתנאי שנם יעשו קצת לואוד,כמו קאווי שיגיעו רעננים.

  7. טוב אני רואה שהארדן ממשיך להחרים את הסל בחצי השני כמו בשנה שעברה חחחחח גם עשה קוויק ריליס בראון חסם עם הראש לא נורא לפחות פילי חזרו שיהיה מעניין דיאנג עם פוקס הרים קרן

  8. וויי וויי אמביד איזה תותח רמת ביצוע הכי גבוהה שיש גמר את המשחק
    יוקיץ מולו בכל הקלאץ עם סל אחד ושלושה איבודים

  9. דוק ניצח לפילי את המשחק עם ההגנה על יוקיץ. כשמגיע אז מגיע. דה שוט עשה לדנבר מנחם ומהרגע שהוא עלה על העגלה שלהם הם קלעו 4 נק׳ 😂

  10. איזה טמבל קיירי הזה
    קלקסטון פנוי לגמרי מתחת לסל כששברו את הלחץ, הוא מעדיף לעשות פאמפ פייק, לחדור ולקלוע על שומר.
    הוא באגו טריפ מטורף.
    קלקסטון התייאש, הרים ידיים למעלה ועזב את הצבע, מובס.
    כמה אפשר לרוץ למעלה-למטה בלי לקוות לראות כדור?
    קיירי משחק לבד ולוקח את כל הזריקות ברבע, חוץ משתיים שקארי גנב לו בסיום שעון בלית ברירה.

    1. נלך על זה שבלי סמארט זו לא ממש קבוצה יותר קמבוצ'ה…
      נוסיף את זה שכמו שללייקרס יש שחקן מפורצלן גם בסלטיקס יש שחקן כזה, רוב III אבל הוא לו סופרסטאר כמו הגבבבוביק

  11. הלמנס
    פרסומת לכל מה שלא בריא במיונז…..
    בעעעעעעעעעעעעעעעעעע, מוכרים לך נזק לבריאות אבל זה טעים.
    גם עוגה צהובה זה טעים?…………..

  12. לא סובל את גישת הטיימאאוטים של של בזוקה ג'ו. מחכה עד שהקבוצה השניה תוריד הפרש של 9 ל 2.
    זה מאמן מיגרש בוק/טיפש עם קבוצה פנטסטית. במקום להחליף חלק מהשחקנים שלא עושים את העבודה הוא נותן ככה ללייקרס לקצץ 7 בדקה.

  13. דבר אחד היה ברור שהגבבוביק והשקץ ישחקו היום. לא היה מצב שיבואו לבוסטון ולא ישחקו.
    מוכרים לנו שהם פצועים אבל היו מגיעים גם על כיסא גלגלים…
    🙂

  14. טייטום עם 0 מ 4 ל 3 ו 2 מ 9 סה"כ, שימשיך להגיד אני אשם ולא לעשות שום דבר כדי להשתפר. זה השחקן שחושב שהוא צריך לקחת MVP השנה? עם כזה משחק רע ובכלל משחקים לא משהו בזמן האחרון, לא הייתי שם אותו בכלל באולסטאר.

  15. הקליפרס בעוד נצחון מרשים, שקוואי נראה כמו קוואי הישן והטוב, לא מושב שיש קבוצה שרוצה לפגוש אותם בפלייאוף, הלייקרס חייבת להכנס לפלי אין

  16. גיילן בראון שחקן טוב אבל לא כזה שינצח עבורך משחק צמוד.
    הוא פשוט לא מספיק טוב. טייטום צריך להיות האיש הזה בל הוא בתקופה לא טובה גם אם הוא שם 30 במשחק

      1. כולם סחבקים שם של השקץ, אין מה לעשות.
        זה הוראות מהאמא החכמה. אמרה לו, תהיה חבר של השקץ שנאכל לו קצת מהצלחת.

  17. חחחחחח פלגרנט פאול על עבירה רגילה חחחח להחזיר את הלייקרס למשחק מקבלים ריבית דה ריבית על האי שריקה מקודם. טייטום אומר סעמק אני מוכר והקבוצה מנסה לנצח מזכיר לי את ישראל כהן בדרבי החיפאי

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      התכוונת מהרכבת.
      את ההארכה כולל הניצחון כבר ראיתי שם!
      סך הכל משחק טוב.
      צדקת, היום בראון היה קלאץ אבל במשחק הקודם ההפסד בעיקר עליו.

  18. יש שם אוהד ביתר ירושלים מכובס לדונלד דאק, ישר למכבסה. הוא חילק שם חיבוקים ונשיקות ומעשים מגוונים

  19. האמת, השיפוט היה דיי ביתי במשחק של בוסטון, השופטוטים היו צריכים להוסיף כמה עבירות אוויר לשקץ.
    בלוכר טוב ושבוע נפלא, מלא עננים גשם ברחים וחנזיזים ושלד בחרמון…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט