אירועי דיומא – 21.01.2023 – אופניים וטניס

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור דאון אנדר – קטע 4

קטע 3 של אתמול, עם הטיפוס הקשוח ל"חולץ הפקקים", נראה כמו אחד שהיה בעל חשיבות מכרעת לתוצאות הסופיות של המירוץ. כבר בתחילת הטיפוס הקשה קיבלנו דרמה ראשונה בדמות תקלה טכנית למוביל במירוץ, רוהאן דניס, שנאלץ להחליף אופניים ובשל כך לאבד מגע עם דבוקת המובילים. לקראת סיום הטיפוס ראינו התקפה משותפת של ג'יי ויין וסיימון ייטס, שאליהם הצטרף בהמשך פיו בילבאו. השלישיה המשיכה יחדיו עד הקו, שם בילבאו היה החזק מהשלושה במיאוץ הסיום, בו הקדים את ייטס ו-ויין. לבאסקי ניצחון זה מצטרף לזכיות במספר קטעי וורלד טור, כולל בג'ירו. ויין יתנחם בכך שהוא עלה לראשות המירוץ, והוא נמצא בעמדת זינוק מצויינת לזכות בו. הוא כעת מוביל לפני בילבאו (15+) וייטס (16+), כשנראה שהמנצח במירוץ יגיע משלישייה זו.
קטע 4 הוא קטע גבעי מעגלי, עם סיום בטיפוס מתון בעיירה ווילונגה, אותו הרוכבים יפגשו עוד פעמיים לפני כן במהלך הקטע. חובבי הענף אולי זוכרים את הסיום בגבעת ווילונגה כזה שבד"כ מכריע את גורל המירוץ, אלא שהפעם המארגנים החליטו שהפוקוס ב-GC יעבור לקטעים אחרים, מה שיותיר לנו כאן סיום שיתאים יותר לקלאסיקנים מהסוג של מתיוס, הייטר, בטיול או קובי, או אולי אפילו מאיצים עם יכולות טיפוס כמו יואן או גרובס. שידור ביורוספורט בשעות הבוקר המוקדמות.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה / המשך הסיבוב השלישי

בעת כתיבת דברי הבל אלה, החלו שני המשחקים המרכזיים של הסיבוב השלישי.

אנדי מארי – רוברטו באוטיסטה אגוט: ערב הטורניר במלבורן לפני ארבע שנים, מארי הודיע כי ייתכן שיפרוש אחריו בגלל ניתוח מורכב שעליו לעבור בירכו. הסקוטי, סגן אלוף הטורניר לא פחות מחמש פעמים, פגש בסיבוב הראשון את רוברטו באוטיסטה אגוט. הספרדי הוביל כבר בשתי המערכות, אך האלוף האולימפי הכפול השווה את התוצאה. באוטיסטה אגוט הצליח בכל זאת לנצח במערכה החמישית והעפיל לסיבוב הבא. נדמה היה אז שמארי, שמחזיק בין היתר בשלושה תארי גרנד סלאם, עומד לפרוש. הנה כי כן, ארבע שנים קדימה, הסקוטי בן ה-35 העפיל לסיבוב השלישי במלבורן, כששיחק כעשר שעות, במצטבר, בשני משחקיו הראשונים בטורניר, בהם נזקק כל פעם לחמש מערכות כדי לגבור על מתאו ברטיני ותנאסי קוקינאקיס, שני טניסאים בעלי עוצמות חזקות מאוד בחבטותיהם. יריבו של מארי מצטיין בתנועתו על המגרש ובכושרו הגופני. באוטיסטה אגוט בן ה-34, שהעפיל בעבר לחצי הגמר בווימבלדון, הוא שחקן עיקש שנאבק כדי להגיע לכל כדור וינסה להתיש את מארי, שלא מן הנמנע כי השעות הארוכות של שני משחקיו הראשונים בטורניר עלולות יהיו לגבות ממנו מחיר מה.

נובאק דג'וקוביץ' – גריגור דימיטרוב: הסרבי, שנעדר מהטורניר אשתקד, מחפש זכיה עשירית במלבורן. על אף פציעה קלה, שממנה סבל בטורניר ההכנה באדלייד, הוא משחק היטב עד עתה ומועמד לניצחון מול דימיטרוב הבולגרי. האחרון הוא שחקן מוכשר, אשר הגיע לחצי הגמר באוסטרליה לפני מספר שנים, והינו בעל סגנון משחק התקפי ששונה מיריבו, אך המאזן הפנימי ביניהם שעומד על 10:1 לטובת זוכה 21 הסלאמים מעיד על המועמד לניצחון בהתמודדות זאת.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

    1. דמיטרוב שבא בחזרה ששתי נקודות הוא מושך את נובאק לבקר הנד מחזיר אותו לאמצע ואז מושך אותו לבקנד בזווית חדה. רוצח

  1. תודה לפאקו ואלכס. ישנם כמה אמריקאים צעירים בשלב השלישי אבל 6 משחקים אחד נגד השני אז יישארו רק 3. גיליתי אוסטראלי חדש, משובח, זה שניצח אתהאמריקאי פריץ או משהו כזה. שחקן עם פרצוף מוזר אבל גבןה, אתלטי, ונראה כמוכן לעלות לשלב הגבוה ביותר. שמו הפרטי אלכסיי

  2. בשעות הבוקר של ישראל יעלה קודרה מול הורקאז.
    1:45 זמן מקומי. קודרה הוא ההימור הפרוע שלי.
    בצד של נובאק לא נשארו שחקנים. אבל ראוי להסתכל מי מהשחקנים הוא מגן ומי הוא אגרסיבי.
    ביום רגיל האגרסורס, הם היחידים שיכולים מול נובאק ביום משוגע שלהם שכל הכדורים נופלים נכון.
    אבל עכשיו שהוא פצוע שחקנים של נקודות ארוכות וסיכונים נמוכים הרבה יותר מסוכנים עבורו.
    דה מינור ובטיסטא אגוט בהחלט יכולים להוציא אותו מהטורניר עם הוא עדין יסחוב קרע בשריר.
    חצי נובאק כפי שראיתי אתמול עדין טוב מדימיטרוב. הוא עדין יכול לעצור כמעט כל סרב ועדיין מבין את התפתחות הנקודות והמגרש טוב יותר.
    אני הייתי מריץ אותו שמאל ימין ונותן לו לעשות את השגיאות בעצמו.
    ביל שלטון האמריקאי שיחק נהדר. היכולת שלו להוריד סרב ב 220 להמשיך בפורהאנד של 140 ואז לייצר דרום של 40 קמ"ש. מאד מיוחדת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט