מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1.אתם רוצים להגיד לי (אוקיי, 'לומר לי') שאמביד לא FOULED ווסטברוק בסוף המשחק?

היה עדיף אם מישהו אחר ולא לברון היה פותח את פיו כי היה פאול ברור. אבל לברון חייב לדבר או לכתוב. שעתיים אחרי שהליגה שלחה את 'הבדיקה' שלה שקבעה, בפשטות, ש"אמביד לא עשה פאול על ראסל ווסטברוק", לברון יצא עם הטוויטר הזה:

לברון אמר אחרי המשחק: "זה מתסכל ביותר. שופטים אומרים לי משך כל המשחק על פאולים שלא נשרקים "I DIDN'T SEE IT". חשבתי שמשלמים להם לראות מה שכל שחקן על הפרקט רואה.".

ה-NBA שלחו את שתי הדקות האחרונות למדיה וליוטיוב אחרי נצחון פילדלפיה על הלייקרס 112-113 להשקיט מעט את התסכול הגובר והולך על השיפוט ב-NBA. אני לא זוכר לפני 60, 50, 40, ואפילו 30 שנה בעיות כאלה בשיפוט. כמובן שהמשחק הפך מהיר יותר, אבל אולי צריך באמת הגדרת הפאולים שוב כדי שכולם ידברו באותה שפה. לברון טוען שלכל שופט יש את הגדרת הפאול שלו, וזה גורם, לדבריו, "HUGE SCANDALS".

2. אתם יודעים מה קרה פתאום לאטלנטה האוקס שכולם שלחו כבר לעזאזל? קייל קורבר הוא עתה "היועץ" של המאמן נייט מקמילן (והשחקנים).

תגידו מה כבר 'יועץ' יכול לעשות? הוא הועלה בדרגה ובמקום להיום איש החלונות הגבוהים הוא ירד לפרקט. זה קרה לפני שלושה משחקים. תוצאות? שני נצחונות חוץ מצויינים-פלוס על טורונטו – הקשה ביותר לפיצוח בבית, ועל אינדיאנה המשופרת, והיום 113-121 מצויין על מיאמי, כשההפרש כבר הגיע ל-26 במחצית הראשונה.

אני כבר ראיתי שינוי במשחק. טריי יאנג לא נוחר יותר על הכדור, וכל החמישייה משתתפת כמעט בכל מהלך. מוריי ויאנג היו עדיין השחקנים הראשיים עם 26 ו-24 אבל לפתע ההאוקס משחקת כקבוצה, ולא טריי יאנג ועוד ארבעה.

3. זוהי עונה קריטית לקליפרס: הם חייבים להגיע לפחות לגמר המערב או ש…

לקליפרס הייתה חדשה. פול ג'ורג' הפצוע חזר לפעילות ברבע השני: בטיים-אאוט הוא עלה לפרקט! (וזרק טי-שירטים לקהל).

לקליפרס זוהי הודעה משמחת: לפחות הייתה הוכחה שהוא מסוגל להתרומם ממושבו וללכת ללא עזרה. כל ידיעה כזאת היא פלוס לקליפרס: לפחות הוא לא מוגבל למיטה או לכסא גלגלים.

אני בהרגשה שזוהי העונה שקוואי לינארד ופול ג'ורג' חייבים לעשות זאת. שניהם בני 32. 31-32 היא שנת הפריים לשחקנים בגובהם ובתפקידים שהם משחקים. נשכח מפציעות: בעונה הבאה הם לא יהיו טובים כפי שהם יכולים להיות. הבעייה של הקליפרס היא ששניהם רחוקים מהפריים שלהם: פול ג'ורג' קולע 23.6, קוטף 6.1, ומחלק 5.1 תופינים. קוואי לינרד יורה 19.4, קוטף 6.2 מחלק 3.9. קחו את הסטט. שלהםי: אני מניח שישנם בליגה 40-50 עם סטטיסטיקה ממוצעת כזו. אני לא בטוח – – דברים כאלה צריך לשאול את שמעון – – אבל אני מניח.

ג'ון וול לא מסריח את הפרקט אבל הוא גם לא מדשן ומפיק ריחות נעימים עם 11.2 נק' ורק 5.1 חלוקות, והוא פוינט גארד MIND YOU. רג' יג'קסון בעונה פחות ממוצעת של 11.1 נק' ורק 3.7 חלוקות. "מאין יבוא עזרי" הפך למוטו של האוהדים. נורמן פאול, שחקן חמישייה קבוע אף הוא לא יותר מ-"C+" עם ה-16.7 נק' אבל רק 3.0 במסירות ו-1.7 בקטיפות. תגידו 'טוב שיש להם את אביקה זובק'? אז תגיד לי שמעון מה טוב ב-10.1 חיצים לסנטר? אפילו ה-10.3 ריב' שלו מתחוורים – מהמילה חיוור – מול עשרת הסנטרים הטובים בליגה.

אמש, מול הקבוצה החלשה בליגה היוסטון רוקטס, הקליפרס לחמו שלושת רבעים כדי להגיע לרבע הרביעי ולנצח 111-121.

אבל זה לא זה. הקליפרס, כדי שנחשוב עליהם ברצינות צריכים את פול ג'ורג' וקוואי לינארד להתעלות לרמה של השוטינג גארדס והסמול פורוורדים הטובים בליגה. במילים אחרות להתחיל להופיע באותה שורה עם דווין בוקר ודונובן מיצ'ל ב-2 (אתה מקשיב פול ג'ורג'?) ו-קווין דוראנט וג'יימס טאטום ב-3. (אתה מקשיב קוואי לינרד?)

במיטבם הם היו שייכים שם. אבל 'במיטבם' הפך להיות ANOTHER GENERATION. השאלה הגדולה היא אם הם יכולים לחדש את ימיהם כקדם. תשובתי היא לא. אבל – אם ישנם אוהדי קליפרס באתר – = לידיעתם, אני שגיתי בחיי יותר מפעמיים-שלוש.

הנה מקומם במערב:

4. ג'ה מוראנט בדאנק מפלצתי על ג'לין סמית' מאינדיאנה

5. התמונה של בובאן מרג'נוביץ' – 2.21 מ') נוהג את אוטובוס יוסטון רוקטס לקליפרס הולכת ויראל

6. איזה 2 ערים, לפי הסדר מ-5, היית בוחר ל-EXTENSION TEAMS שה-NBA מתכננת להגדיל ל-32. מחר אתן את שלי.

7. האם לאורי מרקנן אול סטאר? (האם השמש זורחת במזרח"?); אני רוצה אותו גם בתחרות הדאנק!

בבולס הוא היהכמו רכבת הרים – UP AND DOWN. הג'אז היא כנראה המקום המתאים לו. הוא רק UP

כולם מחכים ל-SLUMP. לרגע שלאורי מרקנן שוב יחזור לגודל המתאים לו. מה קורה במקום? הוא רק גדל לעיננו והופך לא רק לאחד השחקנים הטובים בליגה, אלא גם לאחד המרחפים המלהיבים ביותר. והוא פינלנדי פור גאד סייק.

הוא קולע 24.5 נק' למשחק עם 61% מהפרקט (-40% מהטריי). הוא ענק (2.14 מ') המסוגל למשחק של נמוך, אבל אם נמוך שומר עליו הוא מחסל אותו תחת הסל. לפני ששמנו לב הוא הופך לאחד השחקנים הטובים בליגה, ועם לוקה מהווה את צמד הלבנים הטובים ביותר בעולם. זוהי שנתו החמישית בליגה והיא גם הטובה ביותר שלו, EPÄILEMÄTTÄ (ללא תחרות). היה רק קומץ דנקיסטים לבנים לנצח את אליפות הדאנק באול סטאר. זה הזמן של לאורי.

8. משרד הפנים הטורקי מציע $500,000 על אניס קנטר. לא מפרטים 'חי' או 'מת'

משרד הפנים הטורקי שם את אניס קנטר ברשימת ה-'TOP TERRORISTS' של טורקיה והפרס עליו הוא חצי מיליון. לא מפורט 'חי' או 'מת'. אניס קנטר לא הצטרף לטיסה קבוצתו ללונדון מחשש לחייו. הוא נמצא בארה"ב כבר 13 שנים, ולא דיבר עם איש ממשפחתו זה עשר שנים.

Continue reading this article and more from to

.


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
43 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
17/01/2023 4:45:12

היי מנחם,
אני חושב שזו שאלה של זמן עד שתקום ליגה מתחרה ל NBA ותחזיר לנו את האמון בכדורסל. מה שרואים עכשיו זה לא כדורסל. אני הרמתי ידיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הוא צודק זה לא כדורסל

IDO
IDO
18/01/2023 0:47:51
Reply to  מנחם לס

תסתכל על הבלוג החיי. מנחם. לא הרבה מסתכלים. ומי שבטעות נכנס מתנתק מהעצבים על מה שקורה.
גם מהשיפוט וגם מהשחקנים שמשחקים על השריקות ההזויות.

אני כותב פה הרבה על סחיבת כדור.
בכדורסל אסור להקפיץ עם היד מתחת לכדור (תראה את ברוגסון של הניקס מכדרר, כאב עיניים). זה הסטנדרט היום.
ושהיד מתחת לכדור והכדור לא יכול ליפול אפשר לעשות צעדים, להתנגש במגן הכל במהלך כדרור, כביכול. כדורסל זה לא.

אשך טמיר המקורי
17/01/2023 6:48:12
Reply to  IDO

ה-BIG-3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ החסר בושה רוצה עוד שריקות אוויר מי עושה עליו עבירות אף שומר אפילו לא קרוב אליו חחח נותנים לו לקלוע כמו ילד קטן שמחכה לסוכריה
על et שומרים הרבה יותר קשה מאשר עליו הוא מקבל דאבל טריפל וקוואדרופל טים במשחקים
הנוכל הזה רוצה עוד עזרה מהליגה והשופטים מסכן אין לו עם מי לשחק משחק רק עם פחים והשופטים נגדו חחח.
בליגה נורמלית היו מתעללים בו. בקרקס הוא המלך אז נותנים לו לעדות את שלו חלילה שהמלך יושפל.
שקץ אמיתי.

PhillySpecial
17/01/2023 7:14:52

כשאתה צודק אתה צודק

סוסמעץ
סוסמעץ
17/01/2023 7:47:28

בול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי מארקנן אולסטאר קל. הפורוורד הפותח של המערב אצלי קל.
שלא ידחפו לי את הליצן ציון שם שמשחק 10 משחקים ועושה דאנקים בקליר פאת.
ואת הליצן היותר גדול המלך הגואט מהמקום ה13🤣.
בכלל מארקנן שחקן כמה רמות מעליו ולוקח אותו לפני ציון לכל קבוצה. בפילי הוא יכול להיות קטלני כל מבט פנוי צאקה על הקליר פאת שלו נתגבר גם ככה אף אחד לא שומור ולא כמו טוביאס הפח הזה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
17/01/2023 6:20:09

לאורי לדאלאס תמורת שתי בחירות סיבוב ראשון ואיזה חטזה נגמר יהיה מעולה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה רעיון מעניין מאד.
.
מצד אחד ברור שדאלאס חייבת כוכב שני ולאורי הוא כוכב במועדון שאין לו מה לעשות עם הכוכב הזה. מצד שני לאורי פורח עכשיו כשהוא אופציה ראשונה, אחרי שלא ממש פרח כשלא היה אופציה ראשונה בשיקגו ובקליבלנד, אז אני לא בטוח שיתאים ליד לוקה הכל כך דומיננטי. אבל אם כן, זה פגז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יעזור לקליפרס להגיע לגמר המערב? בלי אליפות זה לא שווה כלום הם רק ילכו וידעכו כי קאווי וגורג לא נעשים צעירים יותר הצוות המשלים יחווה תסכול מהם גם בלואד וטיי לו זה ליצן עם יחסי ציבור כמו ריברס אבל עדיף עליו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מקסיקו סיטי
סיאטל
לאס וגאס (אם לא במקסיקו סיטי, אבל לא בנוסף אליה)
ונקובר (אם לא בסיאטל, אבל לא בנוסף אליה)
קנזס סיטי
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

אשך טמיר המקורי
17/01/2023 6:50:20

סיאטל
דטרויט
.
תודה דוק

PhillySpecial
17/01/2023 7:14:27

חחחחחחחחחחח טוב אשך

המשגיח
17/01/2023 7:01:18

תודה דוק.

מרקנאן – חייב להיות אולסטאר. עונה אדירה שלו ויוטה.

לגבי הקליפרס – חושב שהם פספסו את זה בעונת הבועה. זו כנראה הייתה ההזדמנות הכי טובה (גם יותר מעידן גריפין פול).
בסה"כ חבל, כי הם עשו על הנייר מהלכים מדהימים כדי לבנות קבוצה מאוד חזקה. אולי הקללה תוסר כשיעברו אולם

אשך טמיר המקורי
17/01/2023 7:13:04

רק עכשיו השלמתי את שני הפרקים האחרונים ב"אדלפי".
תודה על הסדרה המרתקת

חתוליו
חתוליו
17/01/2023 7:46:07

מצחיק שלברון נזכר להתבכיין אחרי שנים שהוא מקבל מהשופטים יחס של סופרסטאר, אבל הוא לא טועה. האבסורד הוא ששיפוט מחמיר והוגן לכולם ישפר את הרמה הכללית וירים את האמינות של הליגה, במחיר של נרטיב יותר מפוזר ופחות ממוקד כוכבים וגם פחות מהלכי היי-לייט כוזבים. בטווח הקצר זה יפסיד כסף אבל בטווח הארוך זה ייצור יחסי אמון (שמאוד חסרים!) עם קהילת האוהדים.
התמונה של בובאן נוהג באוטובוס איקונית ולדעתי צריכה להפוך ללוגו האתר- קברניטי האתר לשיקולכם!

חתוליו
חתוליו
17/01/2023 7:46:33
Reply to  חתוליו

ותודה דוק לס על מעורב משובח!

Berch
17/01/2023 7:46:37

אחלה מעורב על הבוקר
מרקאנן תופעה, אין מה לומר. היינו צריכים להקשיב לאמא שלו כשאמרה שהוא מעולה ממש
🤣

סוסמעץ
סוסמעץ
17/01/2023 7:49:03

אין יותר עלוב ובכייני מהשיקוץ בענייני שיפוט
==
תודה רבה דוק

Jonathan
17/01/2023 7:51:54

מנחם, יופי של מעורב.
לגבי השיפוט – אנחנו חיים בדור אחר. הכל מסוקר מכל כיוון, היינו רואים משחק ואת השחקן מתווכח עם השופט על שריקה או אי שריקה וממשיכים הלאה. בימינו מקבלים את זה מכל הזוויות ביוטיוב, ואז אפילו מאיזושהי מצלמה של מישהו מהקהל. החוקים נגישים לכולם ולא צריך ללכת לספריה או להזמין אותם – פשוט מחפשים בגוגל… הדיון הרבה יותר ער וכל טעות מקבלת הרבה יותר משמעות. אפשר לטעון שזה שיפר את השיפוט אפשר לטעון שזה הרס אותו (לכל הפחות, שופטים אמורים לחטוף חרדת ביצוע) – אבל באמת שקשה להשוות לשיפוט של פעם.
.
צריך לציין שלא רק שאפשר לבחון את האמת מיותר זוויות – גם שקרים אפשר להפיץ יותר וביותר נחישות. פעם תיאוריית קונספירציה זה משהו שהיית מציק איתו לחברים בעבודה, אולי מתקשר לרדיו (בארץ הייתה תוכנית כזו עם גדעון רייכר), כיום מספיק שכל שטות צוברת מספיק שיתופים.
אז אנחנו חיים בעידן מאוד מעניין שבו לאנשים יש יותר גישה לאמת אבל גם יותר אפשרות לעוות אותה. אז לשפוט בימינו זה לכל הפחות הרבה יותר קשה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/01/2023 8:03:00

איך לברון יכול להתלונן? אם היתה חסרה הוכחה שהתאגיד השתלט על הליגה, אתמול כל השחקנים בליגה עלו עם חולצות שכתוב עליהם 'לכבד את המלך'! לא נראה לכם קצת מוגזם?
תודה רבה על המעורב

אור
אור
17/01/2023 8:45:37

חחח
מחר יעלו עם חולצות "על הראש שלך שמעון" אחרי שקלע 48 הבוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

תגובה 40 בבלוג החי טרום המשחק.
48 זה כשלון אני ציפיתי ל60 פלוס.
ראית את הסלים שלו 😁?

אור
אור
17/01/2023 9:02:47

וואלה לא, יש לי דברים יותר טובים לעשות בחיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

תראה את התקציר בהזדמנות שברו אפילו את סמיילי בבלוג 🤣🤣🤣

שדות פופ לנצח
17/01/2023 8:48:18

כמה אמיץ אנאס קנטאר…פעם על האומץ הזה היו מקימים פסלים….(אני בטוח שאילו mlk פעל היום הוא היה אויב הציבור מספר 1 ברשתות)…..להגדיר שחקן כדורסל כטופ טרוריסט זה השלב הבא אחרי שאתה קורא לרמטכ"ל לשעבר בוגד , מיכאל זנדברג …מאחריך!

Dor
Dor
17/01/2023 10:58:31

+1

סוסמעץ
סוסמעץ
17/01/2023 8:51:06

שיקוץ מתלונן
https://youtu.be/oajGbul9eoQ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  סוסמעץ

חחחחחח הבחור הזה חזק איך הוא נח בהגנה ואף אחד לא תוקף אותו ומשחק עליו 🤣🤣🤣🤣🤣
אם ישחקו עליו יגמר לו האוויר ב2 דק ובטח יפצע או משהו
אני אוהב את הפרשנות שלו.
אולי אתחיל לעשות פודקאסט כזה גם. יש לי יותר קטעים מהבחור הזה🤣🤣

אשך טמיר המקורי
17/01/2023 18:24:21

הבחור הזה הוא הגואט

אשך טמיר המקורי
17/01/2023 17:21:42
Reply to  סוסמעץ

האיש עושה עבודת קודש

מולי
17/01/2023 9:52:54

Ilman epäilystäkään EPÄILEMÄTTÄ

אור
אור
17/01/2023 12:13:36
Reply to  מולי

תפסיק לתת לארדואן רעיונות..

אשך טמיר המקורי
17/01/2023 18:23:53

עוד מהשקץ נגד דאלאס.
והם עוד מעיזים להתלונן.
https://www.youtube.com/watch?v=uuVF7m0yadU

ירון, החלום
ירון, החלום
18/01/2023 4:45:41

בס"ד
תודה מנחם, מעורב נהדר.
בובאן מיוחד, איזה כיף שהוא ביוסטון שלי.
אחד השחקנים האחרונים שאשכרה נהנה מכדורסל.
השיפןט צריך להשתנות, וחברים זה לא רק לברון.
לוקה וטריי למשל, למדו את המקצוע מגיל צעיר מאד….
אטלנטה, כישרון יש שם, צריך לנצל אותו.