You are currently viewing אירועי דיומא – 15.01.03 – כדורגל, כדורסל וסנוקר

אירועי דיומא – 15.01.03 – כדורגל, כדורסל וסנוקר

ליגת העל בכדורגל / עמיחי קטן

20:15 מכבי חיפה – הפועל ירושלים:

אל המשחק הקודם בין הקבוצות הגיעה האלופה 4 ימים אחרי משחק הבית נגד פ.ס.ז. והובסה בטדי על ידי הפתעת העונה בעיני רבים, המדורגת רביעית בליגה מירושלים. כרגע, מכבי חיפה עם 10 ניצחונות ליגה רצופים, ועם הזדמנות להשוות את שיא הליגה בו הם מחזיקים כרגע בצוותא עם מכבי תל-אביב. הירושלמים מחזיקים ביתרון של 6 נקודות על המקום החמישי ובפיגור של 11 נקודות מהמקום השלישי, כך שכרגע הם בעמדה טובה בשיפולי הצמרת, אך צריכים להיזהר כי הפער בין המקום החמישי למקום התשיעי עומד על נקודה בלבד.

גביע המדינה בכדורסל / עמיחי קטן

21:00 הפועל תל-אביב – הפועל ירושלים:

אחרי שעירוני נס ציונה והפועל חיפה העפילו לחצי הגמר אתמול אחרי שני משחקים צמודים נגד הפועל באר-שבע וחולון בהתאמה, הערב יתקיים המשחק המרכזי של רבעי הגמר שבו תארח סגנית המוליכה ומפסידת גמר הגביע בעונה שעברה את מחזיקת הגביע לאחרונה ב-2020, בשחזור של רבע גמר הגביע מהעונה שעברה. 2 הקבוצות זוכות העונה להצלחה נאה באירופה, כשהקבוצה הביתית מדורגת רביעית בבית שלה ביורוקאפ עם מאזן 6- 4, ואילו האורחת סיימה את הבית המוקדם של ליגת האלופות במקום הראשון והעפילה אוטומטית לשלב השני.

סנוקר – אסף צרפתי

טורניר המאסטרס  – אלכסנדרה פאלאס, לונדון, משחק הגמר

15:00  מארק וויליאמס – ג'אד טראמפ

00 :21 מארק וויליאמס – ג'אד טראמפ

טורניר המאסטרס עליו נאמר שכל משחק בו הוא גמר פוטנציאלי מגיע היום לקו הסיום עם שני מתמודדים ראויים בהחלט. בפעם האחרונה שמארק וויליאמס הופיע בגמר מאסטרסט על ראשו הוולשי עוד היו שערות נאות, קווין גארנט זכה ב MVP, וג'ק ליסובסקי היה לפני גיל בר מצווה. אני בספק שמארק חשב שמשחקו אתמול מול האנגלי הצעיר יהיה מהיר ופשוט כל כך. העליתי נקודה השבוע בנוגע לכך שהסנוקר לא יוכל לחיות לעד על דור 1992, הענף זקוק מאוד לצעירים פורצים, (אפילו רוברסטון וסלבי נחשבים כבר וותיקים ועתיקים). ליסובסקי הוא כבר זמן מה הבטחה לא ממומשת ואתמול הבחור אכזב בענק. מותר להפסיד וגם להיות מובס, אך ליסובסקי אתמול פשוט לא הופיע למשחק. הוא הובס 6-0 לוויליאמס שלא הזדקק אפילו לסנצ'ורי אחד כל המשחק כדי לכתוש. שוב, האנגלי הצעיר חזר לסורו, נראה היה מבוהל ולא מוכן למעמד וזה חבל. אם חושבים על עתיד הענף ורמתו או זה מעט מדאיג, בעיקר לנוכח הפרשייה השערורייתית של הטיית המשחקים והשעיית הסינים עמה התחלנו את השבוע.

 יריבו של ווויליאמס, ג'אד טראמפ, הוא גם אלוף מאסטרס בעברו, בשנת 2019, ממש ברגע השיא של הקריירה היחסית קצרה שלו. טראמפ ניצח אתמול את סטיוארט בינגהאם 6-1 והתוצאה מרמה במקצת. המשחק היה מאוד עצבני, מרובה בטעויות וצמוד ביותר. בינגהאם נלחם והקשה מאוד על טראמפ לפתח את המשחק המהיר שלו. טראמפ עשה לא מעט שגיאות ובינגהאם הכריח אותו לעבוד קשה על כל פריים בכמה מכות הגנה נהדרות. אלא שמשחק ההתקפה של בינגהאם היה רחוק משטיפת השולחן שראינו ממנו יום קודם לכן ברבע הגמר. הוא החטיא לא מעט הזדמנויות, אם כי בהחלט לא פשוטות, ולא היה מספיק חד. ייתכן ומול יריב אחר המשחק היה מתפתח אחרת, אך טראמפ היה שם כדי להטביע את הכדורים החשובים בסופו של דבר, לייצר ברייקים בינוניים ולהעפיל לגמר שני שלו בטורניר זה.

המשחק היום אם כן מפגיש שני שחקנים נהדרים שעברו דרך ארוכה ומאתגרת ושניהם יחשקו מאוד לשים ידיהם על הגביע היפהפה הלילה סביב חצות.

הגמר ישוחק בשני סשנים, בפורמט הטוב מ – 19

צפייה מהנה.  

שידורים ביורוספורט 1 ו 2

Subscribe
Notify of
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פאקו
Admin
1 year ago

תודה רבה פילי על הכיסוי הנהדר ושלקחת את העניינים לידיים בתקופה קצת לחוצה עבורי.
לגבי הגמר היום. נקווה שיזכיר אפילו במעט את המפגש בין השניים באליפות העולם האחרונה, אולי אחד המשחקים הטובים שראיתי מאז ומעולם.

onetwo3
Editor
1 year ago

תודה פאקו ופילי. אוהב אתכם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

תודה לכולם

ירון, החלום
ירון, החלום
1 year ago

בס"ד
תודה רבה חברים.
אולי זה יהיה הקמאבק של טראמפ?

אשך טמיר המקורי

לא הצלחתי לשרוד עד הסוף. המשחקון הארוך שלא נגמר הרג אותי.
חבל לי מאוד שוויליאמס לא לקח, מתנחם בזה שלא אכפת לו להפסיד.