אירועי דיומא – 13.1.2023 – יורוליג וסנוקר

יורוליג / עמיחי קטן:

21:00 פנאתנייקוס (6- 12) – מכבי תל-אביב (10- 8): בסך הכל, מכבי במומנטום חיובי עם 5 ניצחונות מ-7 המשחקים האחרונים, והם יסיימו את השבוע הזה במאזן חיובי בכל מקרה. בצד השני, פנאתנייקוס כבר עם 6 הפסדים רצופים ולכאורה מדובר בהזדמנות טובה יחסית עבורם להשיג ניצחון בית נגד יריבה שמתקשה במשחקי חוץ.

21:00 וילרבאן (6- 12) – ולנסיה (8- 10): הספרדים יודעים שהפסד ירחיק אותם באופן משמעותי מהמקום ברבע הגמר, ואילו הצרפתים יודעים שזה משחק שהם יכולים לקחת ולסבך עוד קצת את הטבלה, אחרת הם יסגרו שבוע כפול עם 2 הפסדי בית.

21:30 מילאנו (6- 12) – ז'לגיריס (10- 8): הציפייה הייתה לראות את 2 הקבוצות האלה בערך בעמדה הפוכה בשלב הזה של העונה, אבל מילאנו נראים נורא בצד ההתקפי, והשבוע גם קיבלו בראש מאלבה ברלין, ואילו ז'לגיריס ממשיכים להיות אחת מההפתעות החיוביות, בינתיים גם ללא קינן אוונס שנפצע וגמר את העונה.

21:30 ברצלונה (12- 6) – אנדולו אפס (9-9): היתרון של ברצלונה במאזן לא אומר הרבה ביריבות הזאת, כשאלופת אירופה בשנתיים האחרונות תתארח אצל סגניתה מ-2021. ברצלונה שוב בצמרת בעונה הסדירה ושוב אנדולו עדיין לא שם, אבל במשחק מכריע סביר להניח שהרוב המוחלט עדיין ילך עם הטורקים.

21:30 פרטיזן בלגרד (8- 10) – באסקוניה (11- 7): פרטיזן מגיעים אחרי ההפסד למכבי שלשום, ואילו באסקוניה הפסידו לבאיירן השבוע, ושתיהן ינסו לשפר מאזן בית מאכזב יחסית של פרטיזן לעומת מאזן חוץ מאכזב יחסית של באסקוניה.

סנוקר – אסף צרפתי.

טורניר המאסטרס  – אלכסנדרה פאלאס, לונדון, שלב רבע הגמר

הטורניר הנפלא יחתום היום את שלב רבע הגמר, נתחיל בסקירה של אירועי אתמול.

המשחק המוקדם בין שתי אגדות הסנוקר מארק וויליאמס ורוני אוסאליבן הבטיח המון ובהחלט עמד בציפיות הגבוהות. הרוקט התחיל את ההתמודדות בסערה ועלה ליתרון מבטיח של 3-0. ווילאמס לא וויתר, צמצם ל3-1 לפני ההפסקה ול 4-2 אחריה ומשם התחיל ברצף נהדר של ברייקים כולל אחד של 143 נקודות (הגבוה בתחרות עד כה). המהפך הושלם ל5-4 ואוסאליבן נראה היה על הקרשים. בפריים הבא ראינו לא מעט טעויות והחטאות שנבעו מלחץ אך רוני הצליח להשוות ולכפות פריים מכריע. בפריים האחרון אוסאליבן קיבל את ההזדמנות הראשונה לניצחון אך החטיא שחור פשוט יחסית, וויליאמס לא מצמץ, סיים עם סנצ'ורי נוסף וגבר סוף סוף על יריבו הגדול בדרך לחצי הגמר.

במשחק המאוחר קיבלנו התכתשות צמודה ואיכותית בין האיראני חוסיין ואפאי לבין ג'ק ליסובסקי. האנגלי עלה ליתרון מוקדם של 2-0 אך ואפאי השווה כולל ברייק של 143 (הגבוה בתחרות יחד עם וויליאמס). שיוויון 2 הפך בהדרגה לשיוויון 3 ולשיוויון 4 ושני השחקנים הציגו סנוקר נהדר והוכיחו שהם ראויים למעמד. אך בסיום ידו של ליסובסקי הייתה על העליונה כשהצליח לייצר שני ברייקרים גדולים ומנצחים בשני הפריימים האחרונים לנצח 6-4 ולהעפיל להישג שיא – חצי גמר ראשון.

משחקי היום :

15:00  – בארי הוקינס –  ג'אד טראמפ

00 :21  – שון מרפי – סטיוארט בינגהאם

המשחק המוקדם של היום יפגיש את בארי הוקינס שפשוט מעך את אלוף בריטניה הטרי מארק אלן בסיבוב הקודם 6-0 ואת ג'אד טראמפ ששרד מותחן מול ריאן דיי.

הוקינס כאמור הוא שחקן וותיק בסבב ומאוד סולידי בכל ההיבטים של משחקו, הוא ללא ספק מסוגל לנצח את טראמפ, הכישרוני יותר, בעיקר כיוון שטראמפ רחוק משיאו בשנתיים האחרונות. צפוי משחק פתוח לחלוטין וכל תוצאה אפשרית.

במשחק הערב נזכה לראות את חביב המדור סטיוארט בינגהאם מול ה"קוסם" שון מרפי. שני שחקנים התקפיים ונהדרים שפחות או יותר שווים ביכולתם. בינגהאם הדיח את קיירן ווילסון בסיבוב הקודם ומרפי הפתיע בניצחון על רוברטסון. למרפי יתרון משמעותי במשחקים בין השניים 13-7 אך הנתון לא אומר הרבה, זה רבע גמר מאסטרס, האולם יהיה רועש וגדוש ומי שיהיה חד ומדויק יותר יעפיל לשלב הבא.

צפייה מהנה.  

שידורים ביורוספורט 1 ו 2

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. גייק כהן הוא הישראלי הבכיר במכבי?
    נגר מתחת לסל. סל פשוט הוא לא מצליח לשים. לא פלא שמכבי נשלטת על ידי שחקנים אמריקאים ואין כמעט ישראלים. לקטש אין עם מה לעבוד בשוק המקומי. האמת המרה היא שהכדורסלן הישראלי לא טוב מספיק. לא נוצרים פה שחקנים כדוגמת מיקי ודורון שתמיד עבדו על עצמם והתאמנו יותר מכולם. האמת היא שכמה שתת אמן יותר, תפתח יותר את הכישרון. זו נוסחה שעובדת בכל ענף, ראו זלעטן ומודרין ורונאלדו/עד הנפילה והשקץ וטייטום. עובדים שעות נוספות. הישראלי הוא לבנטיני עצלן ולכן לא מגיע להישגים.

  2. כל פעם בה מכבי מתקרבים וכמעט שעוברים להובלה, יש טיפש תורן שמאבד כדור או שמפספס קליעה פנוייה לגמרי והיוונים יכולים לנשום שוב לרווחה.
    חבל!

  3. כל מילה רזי
    משחק סופר מוזר שמרגיש שמכבי משחקת בלי שכל ובלי לב, למזלה היריבה חלשה יחסית וזה נשאר חד ספרתי. אבל בלי התאמות ויותר זריקות לקולסון שהוא היחיד שבאמת מתפקד מכבי יפסידו משחק לא קשה במיוחד.

  4. תמיד יש איזה אידיוט שבועט בדלי
    חבורה של ליצנים שלא מיישמים מה שקטש אומר.
    טיפשים כי זה נראה כאילו זורקים ניצחון כמעט בטוח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט