אירועי דיומא – 11.1.23 – כדורסל אירופי וסנוקר

יורוליג / עמיחי קטן

21:00 וילרבאן (6- 11) – ברצלונה (11- 6): קרב קצוות שהוא גם קרב בין דה-קולו לקלאת'ס, שניים מכוכבי החצי השני של העשור הקודם במפעל שמייצגים סגנונות מאוד שונים, שהם גם פערי הסגנון בין הקבוצות.

21:30 ולנסיה (7- 10) – אנדולו אפס (9- 8): אלופת אירופה עדיין מתקשה במשחקי החוץ, והספרדים יקוו לנצל את זה כדי לצמצם קצת את הפערים ולא להידבק לתחתית, במיוחד אחר הניצחון של אלבה ברלין אתמול על מילאנו.

יורוקאפ / עמיחי קטן

21:30 לונדון ליונס (4- 5) – הפועל תל-אביב (5- 4): משחק חשוב למאבקי המיקום של שתי הקבוצות, כאשר הפועל ינסו להשוות את מאזן החוץ שלהם שעומד כרגע על 2 ניצחונות ו-3 הפסדים, לקראת שני משחקי בית ב-2 המחזורים הבאים.

ליגת האלופות של פיב"א / עמיחי קטן

אמש, הפועל חולון השלימו ניצחון 2- 0 בסדרת הפליי-אין, ויהיו בשלב הבתים הבא יחד עם הפועל ירושלים. זו לא הפעם הראשונה שקבוצות ישראליות נפגשות באירופה, כאשר מכבי חיפה ומכבי נתניה הודחו שתיהן בשלב הבתים השני של היורוצ'אלנג' ב-2011 אחרי מאזן 1-1 ביניהן, ואילו גליל עליון הדיחו את חולון בשמינית גמר גביע ספורטה ב-1992. ככל שידוע לי, לא התקיימו מפגשים נוספים כאלה באירופה.

סנוקר/ אסף צרפתי

טורניר המאסטרס  – אלכסנדרה פאלאס, לונדון.

אתחיל בסקירה קצרה של משחקי אתמול בהם צפיתי חלקית בלבד.

במשחק המוקדם, בארי "הנץ" הוקינס, הדיח את מארק אלן במשחק שהיה חד צדדי ובשליטה מוחלטת של הוקינס, האנדרדוג המובהק.

הוקינס הציד משחק יעיל, חף מטעויות וקר רוח על מנת להמם את אלוף בריטניה הנוכחי מארק אלן על האפס. (6-0) והסתפק בשני ברייקים בלבד מעל חמישים נקודות.

במשחק המאוחר מארק וויליאמס הנהדר הראה שוב איזה אלוף אדיר הוא כשהביס די ללא תנאי את גילברט 6-2. ווילאמס הוביל כל המשחק ועינגאת הקהל ואותנו בסנוקר ההתקפי והמהיר שלו.

משחקי היום : היום הרביעי לתחרות הוא האחרון בשלב הראשון וכמו בכל יום, יש שני מפגשים מסקרנים.

15:00  – ג'אד טראמפ – ריאן דיי

00 :21  – קיירן ווילסון – סטיוארט בינגהאם

לפני כשלוש שנים לערך, ג'אד טראמפ היה בפסגת קריירה מופלאה. שש זכיות בטורנירים בעונה אחת, אלוף עולם ומאסטרס ומדורג ראשון בדרכו לשבור כל שיא אפשרי בענף. אז הגיעה המגיפה המוזרה ועונת הסנוקר כמו כל העולם, יצאה ממסלולה לזמן מה. טראמפ, שחלה בקוביד, חזר שחקן קצת אחר, מרהיב, עוצמתי וכשרוני ללא ספק, אך משהו מההילה הבלתי מנוצחת שהחלה לאפוף אותו, התמוגגה. מאז טראמפ עדיין נמצא בעלית של העלית, אך אם היה נדמה שהנה, היורש של אוסאליבאן הגיע סופיץ , השנתיים מאז (הרוקט הוסיף שני תארי אליפות עולם מאז המגיפה) שמו את הקריירה של טראמפ בפרופורציה, הוא עדיין לא היסטורי.

ריאן דיי הוולשי הוותיק שחווה עונה נהדרת ינסה לנצל את חוסר יציבות יריבו וקיים סיכוי לא רע שגם יצליח.

המשחק המאוחר יפגיש שני שחקנים שונים למדי. בצד אחד ה"לוחם" הצעיר והקשוח שאין אתגר שמרתיע אותו קירן ווילסון, זוכה מספר טורנירים שלהערכתי פייבוריט קל במשחק זה. סטיוארט בינגהם בעל חזות רואה החשבון החביב אולי יחלוק עליי, כיוון שהוא אלוף עולם לשעבר ויכול לנצח כל יריב ביום נתון. יהיה מעניין.

שידורים ביורוספורט 1 ו 2

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. תודה לכולם
    אתמול משחק מעניין של היונייטד התחיל עם המחליפים כשטן האח נותן מנוחה לכוכבים כדי שיגיעו לדרבי בשבת יותר רעננים.
    גול אחד של אנטוני עשה את העבודה אבל היה לחץ גדול על שחקני היונייטד ולכן באמצע החצי השני נכנסו חלק מהתותחים הכבדים וראשפורד הכניס עוד 2 בתום הזמן החוקי ובהארכה.
    בוטום ליין, היונייטד עולים שלב וזה בשבועות דחוסים בהם יש גם דרבי גם ליגה גם גביע וגם FA.
    אהההה וגם שני מפגשים עם ברסה……

    1. גם ניוקאסל העפילה לחצי גמר גביע הליגה, אחרי 2-0 על לסטר, המקפייז שלטו באופן מוחלט במשחק אך הצליחו לכבוש רק באמצע המחצית השנייה.

  2. משחק נהדר במאסטרטס. 5-4 לדיי אחרי ריספוט של השחור בפריים התשיעי. האם טראמפ ישלים מהפך אדיר (פיגר 5-3)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט