רשמי מולינדיאל 2022 12# – מולי

לפעמים יש מבצע או שער שמרשימים אותך גם אם הם נפסלים. לעתים זה היופי שמרשים אותך, לעתים הנדירות של המבצע, ולעתים רחוקות ישנם שערים שנכבשים שיש להם תכונה אחת, ייחודיות שתופשים את תשומת לבך.

בדקה ה-45 נפסל שער של יוסף אל נאסירי ממרוקו בגלל נבדל של שחקן אחר שהיה מעורב. אבל הסיפור הוא שנבעטה בעיטה לכיוון השער הקנדי, היא נהדפה לכיוון אל נאסירי (שכבש גם בדקה ה 23 שער חוקי) ואז נראה היה שאל נאסירי נכנס לממד זמן משל עצמו, כאילו הוא עושה פעולות בהילוך אטי: הוא הניף לאטו את הרגל ובבעיטת יעף מהאוויר בעט! מרגע שהכדור עזב את רגלו ממד הזמן חזר לזה הנורמלי, ואני התרשמתי. מאוד.

האם זכורה לך פעולה בעלת תכונה חריגה וייחודית שהרשימה אותך?

מרוקו (ראשונה) ו… קרואטיה עלו מהבית וקנדה ובלגיה הלכו לבית…

מדי פעם כדורגלנים שוברים שיאים. כדי לשבור את שיאו של מנואל נוייר, השוער הגרמני, יהיה על מישהו להצטיין לאורך זמן, גם הוא וגם קבוצתו: השיא של נוייר הוא 19 משחקים במונדיאל, מאז מונדיאל 2010. לצערו של נוייר נבחרתו עפה הביתה והוא לא יוכל להגדיל את השיא.

אגב שיא, במשחקי הערב היו שני צוותי שיפוט: שופט עם זוג קווניות במשחק בין ספרד ליפן, ושופטת עם זוג קווניות במשחק בין גרמניה לקוסטה ריקה. סטפני פראפאר הצרפתייה היא השופטת הראשונה בהיסטוריה שמנהלת משחק במונדיאל. הגיע הזמן. פראפאר, למי שלא מכיר, היא שופטת מעולה שכבר שפטה במשחקי גברים בליגה הצרפתית כמו גם בליגת האלופות, וסוף סוף יש קצת שוויון ולטעמי זה מאוד סמלי שזה קורה דווקא בקטאר.

סטפני פראפר מוויקיפדיה בעברית

לאחר שהסתיימו שני המשחקים המותחים, מלאי השערים והתהפוכות של הלילה, התברר בסוף ספרד הצליחה לעלות שלב למרות שנוצחה 2:1 ע"י יפן שעלתה אף היא. למזלה של ספרד, גרמניה הצליחה איכשהו לנצח את קוסטה-ריקה 2:4 אחרי שבשלב כלשהו פיגרה 2:1, אך הניצחון הזה לא הועיל לה והיא סיימה את דרכה במונדיאל, כמו קוסטה-ריקה יריבתה במשחק. אגב, אם גרמניה היתה מפסידה במשחק לקוסטה-ריקה, ספרד היתה הולכת הביתה יחד עם גרמניה ורעידת האדמה האירופית (עם בלגיה) היתה מושלמת.

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. כמה מהרשמים שלי:
    ספרד וגרמניה משחקים את הטיקי טאקה. כדורגל שנראה כמו שמחשב משחק שח נגד מחשב אחר. מזיזים את הכדור בסבלנות עד שיש פתיחה.
    כמה שזה משעמם!!!
    מזלנו שהם נפלו על קבוצה שמבינה משהו במשחקי מחשב. נבחרת יפן! לא רק ששמו מגן מול הכדור כל פעם, הם גם ידעו לשלוח חלוץ על טיל , לספרינט על כל המגרש לעקוץ. 100% הצלחה ליפן נגד הטיקיטאקה.
    .
    שיפוט. אתמול צרפת הפסידה גול מנבדל פאסיבי. היום נבדל פאסיבי נתן לגרמניה 4:2. השופטת המהוללת הראשונה בתולדות האנושות נתנה גול מבחוץ ליפן. וספרד שהבינה שנצחון ישים אותה מול הגרזנים מקרואטיה הפסיקה לבעוט לשער ולקחה את המקום השני מול מרוקו והכדורגל הפתוח שלה. זה מסריח עד אוסטרליה! (שגם אנחנו נהננו מהרכב שני של צרפת מול טוניסיה במשחק שהיה יכול לעלות לנו השמינית הגמר)
    .
    המיוחד בצ'לסי היה פותח הגנות בבעיטה מרחוק (דידייה דרוגבה) וריבאונד מקרוב. זה לא אחד לאחד אבל חמש שש פצצות מרחוק ייתנו גול. תשאלו את הנבחרות האמריקאיות קוסטה ריקה.
    זה אחד לאחד הטקטיקה מטניס קו אחורי. חכה לכדור הנכון , תן כדור שטוח פצצה חכה לכדור ההגנתי הגבוה שיגיע ומשם זו נקודה בטוחה!
    גם פאו וקובי עשו ככה כמה אליפויות לפני כמה שנים.

  2. הי מולי, אולי אתה יכול להכניס את השער המרוקאי שהיה חצי בהילוך איטי לכתבה כדי שנוכל לראות למה אתה מתכוון…לי לא יצא לראות את המשחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט