אירועי דיומא – 3.11.2022 – כדורגל וכדורסל

כדורגל / עמיחי קטן

מהליגה האירופית נבחרו כמה משחקים מסקרנים, בהם ל-2 הקבוצות מדובר במשחק חשוב, ואילו בליגה האזורית (קונפרנס ליג בלעז) רק המשחק של הפועל באר-שבע והמאבק שלה מוזכר כאן.

הליגה האירופית:

19:45 ריאל סוסיאדד – מנצ'סטר יונייטד:

שתי הקבוצות הבטיחו את שני המקומות הראשונים, אך האנגלים יזדקקו לניצחון חוץ בהפרש של שני שערים על מנת לזכות בראשות הבית ובמקום בשמינית הגמר, בעוד המקומות השניים יוגרלו נגד מודחות ליגת האלופות בשלב פלייאוף. נציין לזכות יונייטד שהם סיימו את חודש אוקטובר עם הפסד בודד, וגם הוא במשחק הראשון של החודש נגד מנצ'סטר סיטי.

19:45 מידטיילנד – שטורם גראץ: באופן מעניין, שתי הראשונות בבית ו' עם 8 נקודות ומאזן שערים שלילי כל אחת, ואילו שתי האחרונות עם 5 נקודות ומאזן שערים חיובי, מה שמבטיח לנו מחזור אחרון מעניין. האוסטרים, הזכורים לקהל הישראלי מכמה קרבות במוקדמות ליגת האלופות בעבר, זקוקים לתיקו כדי להעפיל ויודחו עם יפסידו, ואילו הדנים חייבים ניצחון כדי לסיים בין 2 המקומות הראשונים.

19:45 פיינורד – לאציו: במשחק המקביל בבית ו', לאציו עם 8 נקודות ופיינורד עם 5 בינתיים, כאשר מאזן השערים של פיינורד חיובי ושל לאציו שלילי כאמור. על הנייר, מדובר כנראה ב-2 הקבוצות החזקות יותר בבית, אך רק אחת מהן תעפיל לשלב הבא. רק נזכיר שבעונה שעברה פיינורד הפסידו בגמר הליגה האזורית לרומא, אחרי ניצחון ותיקו על מכבי חיפה בשלב הבתים. מאז, שתיהן העפילו למפעל משודרג.

19:45 מונאקו – הכוכב האדום בלגרד: מונאקו יסיימו במקום השני בכל מקרה של ניצחון, ואילו הכוכב האדום זקוקים גם לכך שטרבזונספור הטורקית תשיג תוצאה פחות טובה (ולו בהפרש השערים). מדובר בבית מסקרן שבו כל 4 הקבוצות הודחו ממוקדמות ליגת האלופות, ורק פרנצווארוש, שהבטיחו את המקום הראשון, לא הגיעו לשלב הפלייאוף של המפעל הבכיר. לאור ההדחות של אולימפיאקוס מהליגה האירופית ושל אפולון לימסול מהליגה האזורית, הכוכב האדום היא היחידה מבין יריבות המוקדמות של מכבי חיפה שעדיין לא הודחה מאירופה.

22:00 רומא – לודוגורץ: ריאל בטיס כבר הבטיחו את ראשות בית ג' והלסינקי יסיימו אחרונים, כך שמדובר כאן בקרב ישיר על המקום השני ומפגש פלייאוף לפני השמינית ובין המקום השלישי ומעבר לפלייאוף של הליגה האזורית. לאור הניצחון במפגש הקודם ביניהן, לודוגורץ יכולים להסתפק בתיקו, ואילו מוריניו צריך להשיג ניצחון עבור המקום השני.

הליגה האזורית:

22:00 הפועל באר-שבע – אוסטריה וינה: סגנית האלופה ומחזיקת הגביע תארח את אוסטריה וינה בניסיון אחרון להשיג את המקום השני בבית שמוביל לפלייאוף נגד הקבוצות שנושרות מהליגה האירופית. ניצחון בכורה של החבורה של ברדה יהיה הכרחי כאן, אחרי קמפיין שכולל כבר 4 תוצאות תיקו (3 תיקו ב-3 משחקי חוץ), וגם אז הם זקוקים להפסד ביתי של לך פוזנן לויאריאל, או לתיקו שם אם הקבוצה מבירת הנגב תנצח בהפרש של 4 שערים.

כדורסל / עמיחי קטן:

יורוליג:

21:30 באיירן מינכן (0- 5) – אנדולו אפס (2- 3): הקבוצה היחידה במפעל ללא ניצחונות תארח את אלופת אירופה, אשר מצידה מגיעה אחרי הפסד בדרבי לפנרבחצ'ה, שהיא היחידה שעוד לא הפסידה העונה. באיירן מדורגים אחרונים באחוזים ל-2 נקודות עם 40.8%, ואילו אנדולו מאפשרים עד כה ליריבות 42.5% מחוץ לקשת.

21:30 מילאנו (3- 2) – ריאל מדריד (2- 3): סרחיו רודריגס, שחזר לריאל בקיץ האחרון, יפגוש את האקסית וינסה להזכיר ימים טובים יותר שלו, כאשר כרגע הוא וסרחיו יוי, שפעם הרכיבו את הקו האחורי הטוב ביותר באירופה, עומדים יחד על 7.4 נקודות למשחק ב-26% מהשדה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד, וגם בשלב מוקדם כזה של העונה הן ינסו שלא לצבור פער גדול מדי מהצמרת.

21:30 פנאתנייקוס (1- 4) – פרטיזן בלגרד (2- 3): אחרי 3 הפסדים רצופים, האחרון שבהם ביד-אליהו, ינסו היוונים לחזור לעניינים נגד הסרבים, שהשיגו ב-2 המשחקים האחרונים את 2 ניצחונות היורוליג הראשונים שלהם מאז 2014 (למעשה, אם סופרים אחורה את ניצחונות היורוליג שלהם, אז הרביעי היה נגד מכבי במשחק שבו בוגדן בוגדנוביץ' גבר על גיא פניני בקלאץ'.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

    1. אוליבייה היה ביום מהסרטים חביבי, חבל שהוא לא יציב.
      נאפולי היא המרענן הרשמי של האיטלקים השנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט