מכבי נגד פנאתנייקוס בלוג חי / עמיחי קטן

אתר היורוליג

21:05 מכבי תל-אביב (3- 1) – פנאתנייקוס (1- 3):

הערב תארח מכבי את פנאתנייקוס במסגרת המחזור החמישי של היורוליג, כאשר בדיוק כמו בעונה שעברה, מכבי מגיעים אחרי ניצחון נגד וילרבאן במחזור הרביעי למשחק בית נגד פאו במחזור החמישי. הנתון הזה יכול להזכיר שכמו בעונה שעברה, גם הפעם קיבלה הקבוצה הישראלית הגרלה נוחה יחסית בפתיחת העונה, אבל אחרי המשחק הזה יצאו הצהובים כבר לרצף קשה יותר של באסקוניה חוץ, ברצלונה בית, פרטיזן חוץ, אולימפיאקוס בית, הכוכב האדום חוץ, באיירן חוץ.

סגלים עונתיים:

מכבי תל-אביב: לורנזו בראון, וויד בולדווין, ג'ארל מרטין, רפי מנקו, רומן סורקין, גיא פניני, ג'ון דיברתולומאו, דארון הילארד (פצוע), ג'ייק כהן, אוסטין הולינס, אלכס פוית'רס, ג'וש ניבו, יפתח זיו, בונזי קולסון.

פנאתנייקוס: פנגיוטיס קלאיצאקיס, נייט וולטרס, פאריס לי, אלפטריוס בוכורידיס, אנדרו אנדרוס, גורג'יוס קלאיצאקיס, מריוס גריגוניס, דריק וויליאמס, מתיאוש פוניטקה, אלכסנדרוס סמונטורוב, ניקוס שוגאס, אלפטריוס מאנזוקאס, גורג'יוס פאפאיאניס, ארתוראס גודאיטיס

המחזור הקודם: מכבי עם ניצחון ופאו עם הפסד. מכבי התאוששו מפתיחה רעה וגברו 88- 69 על וילרבאן בבית, ואילו היוונים הפסידו בבית למונאקו 83- 80 אחרי קרב צמוד.

מאצ'-אפ מפתח:

אלכס פוית'רס, ג'ארל מרטין ובונזי קולסון נגד דריק וויליאמס בעמדה 4.

אקס מכבי מהעונה שעברה הפציץ 28 נקודות במשחק נגד מונאקו, וגם במכבי ראו לא אחת את היכולת שלו להתפוצץ ולתרום מאוד התקפית כפאוור פורוורד מגוון עם קליעה ואתלטיות. מצד שני, גם חוסר היציבות שלו ידוע בקרב יושבי יד-אליהו, בעוד שאצל מכבי אין סקורר ברמה הזאת בעמדות הפורוורד, אך פוית'רס והיתר מספקים יותר יציבות.

מפתחות לניצחון:

מכבי:

לשחק מהר. כמו תמיד, מכבי במגרש הפתוח היא קבוצה שקשה לעצור, ואילו במשחק העומד היא זו שמתקשה, בעיקר בדקות המנוחה של לורנזו בראון.

ריבאונד הגנה. מכבי בינתיים היא קבוצת ריבאונד ההגנה הגרועה ביותר במפעל, והיא חייבת לשפר את זה כדי לצאת ליותר מעברים ולהיענש פחות בהזדמנות שנייה.

קליעה מחוץ לקשת. עוד אלמנט שבו מכבי לא מצטיינים במיוחד, אבל במשחקי בית הציפייה היא שיהיו הזדמנויות נוחות, ולכן צריך גם לקלוע.

פנאתנייקוס:

למנוע ממכבי לרוץ. משחק הריצה של מכבי הכריע את מונאקו ואת וילרבאן, ואילו הפועל ת"א הצליחו לעצור אותו ברגעי ההכרעה וכפו הארכה.

ריבאונד. האחוזים של מכבי לרוב משתפרים במשחקי בית, ולכן היוונים יצטרכו להשיג יותר הזדמנויות ולמנוע אותן ממכבי.

שלשות. בתחום הזה פנאתנייקוס עדיפים על הנייר, אבל הנייר לא מחשב ביתיות, אז זו תהיה שאלת מפתח משמעותית.

הימור: מכבי לא ירשימו, אבל ינצחו ב-10.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. בדרך כלל יש לי דרישות לכדורסל 'יפה', כזה שכולל ריצה ותנועה והרבה מסירות. אבל בשלב הזה של העונה, וממכבי, כל מה שאני מבקש זה ניצחון קטן, ואם אפשר בלי מתח גדול מדי בסוף (כן, זה נהדר לסיקור אחר כך, קצת פחות ללב המזדקן שלי).
    תודה רבה על הפריוויו המצויין ויאללה מכבי

  2. תודה לעמיחי על הפוסט. ערב רגוע מול יריב נחות, הבחורים באו והשלימו את עבודה. יאללה מכבי אימפריה לתת להם בראש!

  3. דריק וויליאמס לא מתבאס רגיל להפסיד בתל אביב
    תכלס התחזית בתחילת העונה התממשה
    צריך לנצח שבוע הבא לתת הצהרה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט