מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.ההאוקס ניצחו פעמיים רצוף את מילווקי באקס כשהם מודיעים: "עד שלא יוכח אחרת אנחנו הטובים ביותר בליגה!

2022-23 NBA Abu Dhabi Games - Atlanta Hawks v Milwaukee Bucks

אטלנטה האוקס ניצחה פעמיים רצופות את מילווקי באקס. במשחק בשבת ההאוקס ניצחה 109-118. טריי יאנג קלע 31 נקודות ב-20 דקות של המחצית הראשונה, כולל 7 מ-9 מהטריי. האם טריי עשה משהו לזריקתו הקיץ? אני רק אומר. יאניס וכריס מידלטון לא שיחקו. בעייה שלהם. גם דג'ונטה מוריי וג'סטין הולידיי לא שיחקו. טריי מצא גם זמן לששה אסיסטים והכל עם רק איבוד כדור אחד.

הרוקי אייג'יי גריפין היה טוב מאד ב-23 הדקות ששיחק בהן הספיק לקלוע 13 דק'. דאנדרה האנטר המשיך במשחקו הטוב כשהיה 9 מ-13 ל-21 חיצים. אונייקה אוקונגווה עלה מהספסל ל-12 נק' ו-4 ריב' ב-17 דקות.

ההוקס חזרו הביתה שלשום ומחר ישחקו נגד הקאבס.

2. "אני יודע שקוואי לינארד היא השחקן מס' 1 בקבוצה ואין לי כל בעייה עם כך!" (פול ג'ורג')

אום יאנגמיסוק מ-ESPN מדווח:

כשהוא ניכנס לעונתו הרביעית יחד עם קוואי לינארד, פול ג'ורג' נשאל (אחרי הפסד הקליפרס למינסוטה 119-117) איזו אלופה קודמת מזכירה לו את מצבה של הקליפרס.

"מיאמי היט. WING-WING דוויין ווייד ולברון ג'יימס. אלא ששם הם היו 1 ו-1 ואילו בקליפרס זה קוואי נמבר 1 ופול ג'ורג' נמבר 2. אני TOTALLY FINE עם ה-2-1. קוואי הוא נמבר וואן של הקליפרס ופול ג'ורג' הוא בסדר בהחלט עם להיות מספר 2"

במילים נוספות של פול:

"Everybody says, 'Kawhi [and] you are 1 and 1, [or] 1A, 1B.' I'll publicly say, I'm the 2. Kawhi's the 1, I'm the 2. So that part we nipped in the bud. Like there's no ego when it comes to that."

חשוב:

Leonard, describing how he and George have grown together as leaders and in their dynamic as a duo, pointed to their "genuine relationship."

לדבריו של קוואי:

"We're both unselfish," Leonard said. "My 12th year, his 13th year … we've been through this before, so I feel like just having those years under our belt and, obviously, like I said, we have a genuine relationship, and it just carries over [into how we lead]."

זוהי שנת מחץ עבור פול וקוואי שהתאחדו ב-2019 ועדיין לא הגיעו לגמר!

3. "אנטוני דייויס ישחק הרבה יותר 5 מ-4", דברי המאמן האם!

הלייקרס שוב עומדים בפני אותה שאלה: "מה בדיוק עושים עם אנטוני דייויס שיהיה הטוב ביותר בשבילו, ובשביל הקבוצה!"

המאמן דרווין האם אמר אתמול לעתונאים אחרי אימון הלייקרס שבשנה שעברה ה-SPLIT שלו בין 5 ל-4 היה 53-47. 53 בסנטר ו-47 בפאור. "אנחנו רוצים אותו הרבה יותר בסנטר, כמו דווייט האוארד (וכמובן שה-16.5% שלו מהטריי גרם ל-'אנחנו רוצים אותו הרבה יותר בסנטר'.

אבל עליה וקוץ בה: תחת הסל, בקרב המחילות, נמצאים חיות הרבה יותר גדולות, פראיות, וקשות. עם הסטוריית הפציעות של הגבה צריכים מאד להיזהר מלזרוק אותו לגוב האריות ללא חשבון.

"WE WILL PLAY IT BY EAR" – סיכם המאמן

4. אטלנטה האוקס נותרה המובילה היחידה במרוץ אחרי ג'יי קראודר

לפי שאמס צ'רניה מהאתלטיק, אטלנטה נותרה המתחרה הרצינית ה יחידה אחרי ג'יי קראודר. יש לה שחקן(ים) לתת עבורו, והיא מעוניינת ביצירת "4 הגדולים" – טריי יאנג, ג'בונטה מוריי, ג'ון קולינס, וג'יי קראודר.

ברוני הולך בדרכי אביו – אבל הדיל הוא כולו שלו, ללא התערבות האב – חתם עם נייקי!

ברוני חתם NIL ENDORSEMENT עם נייקי. הוא אמר עם החתימה (שנעשתה שבוע אחרי שהפך לבן 18 ורשאי לחתימת חוזה בצורה עצמאית):

For as long as I can remember, Nike’s been a part of my family,” Bronny said in a statement. “Getting a chance to team up with them and continue my family’s legacy both on the court and in the community is wild. It really means a lot to me.

עד כמה שידוע ברוני חתם על החוזה ללא התערבות האבא.

********************

המעורב של אתמול פורסם רק אחה"צ במקום מוקדם בבוקר, ונדמה לי שרבים החמיצו אותו, אז אני מפרסמו שוב:

1.קיירי אירוינג: "אנחנו נשנה את כל הנרטיב על הברוקלין נטס. אנחנו לא כאלה 'רעים' כפי שעושים מאיתנו"

משפט המחץ?

As The Brooklyn Nets embark on the 2022-23 campaign, they do so hoping they can change the narrative surrounding their team and put the focus back on the floor instead of making headlines off of it.

קיירי אירוינג, שלפתע הפך לדובר הקבוצה דה-פקטו, מצהיר:

"We want to erase everything that was said about our team the last few years in terms of our weaknesses," Kyrie Irving said Saturday. "We want to turn those into our strengths — and it starts with developing good practice habits. And going out in the game and not just talking about it and actually doing it."

אין צורך לחזור על ה-TUMULTUOUS SUMMER – הקיץ הרועש והפועם שעבר עם בקשת דוראנט לפטר את מאמן הקבוצה והמנכ"ל; אי הבטחון מה יקרה עם קיירי עצמו, ואי הבטחון אם בן סימונס יחזור אי פעם לשחק.

קיירי אומר שהייתה פגישה קבוצתית בה "כולם התחייבו לשנות את תדמיתם ממשוקצים לטובים. אנחנו רוצים שמשפחותינו, בנות זוגנו, וחברינו יהיו גאים בנו. נדבר כמה שפחות עם המדיה הקשה של ניו יורק ונתרכז רק בבדורסל".

הנטס מסודרים בהתקפה, תודה. מה שהם ינסו לעשות זה לשפר את הגנתם (בקבוצה שהיא נטולת סנטר בכיר!). ההפסד המעליב למיאמי ב-29 הפרש (109-80) לא מבשר טובות אבל לנטס נותארו שני משחקים וקיירי אומר שזה הזמן לתקן את כל המינוסים:

"I "We're human. A lot of us have not necessarily played all the games that we would have wanted to — it's easy again to say we have a chip on our shoulder, but it's a little bit deeper than that. We just want to enjoy playing the game that we love, but play it at a high level where we're not only making our families proud, but we're doing everything we can to make each other good."

(אירוינג לא שיחק ב-'משחק הקריעה הגדולה' כי אשתו ילדה להם בן)

גם לאשתו הוא החמיא – למעשה לכל הנשים על הלידות ולך תדע מה עוד – ולא רק לנטס:

My wife is a warrior," Irving said. "Women are everything … I've just been playing caretaker at home, cooking for her. Making sure her feet are massaged. Making sure I'm doing everything possible as a husband to make sure she's taken care of."

2. דריימונד גרין לפני שהוא עוזב את הקבוצה לכמה ימים, 'לעשות חשבון נפש'

"כשלתי כמנהיג. כשלתי כגבר!"

3. ויקטור וומבניאמה – בדרך הביתה לצרפת – רצה שכל העולם יראה כמה קשה לו לטוס. הנה הוא בטיסת דלטה חזרה לפאריז:

4. הספארס מתאמנת לזכר חללי בית הספר, בתיכון של יובלדה

המאמן גרג פופוביץ' מצא דרך מקורית לכבד את זכרם של חללי בית בספר ביובלדה בטבח שקרה שם באימון פתוח לקרובי הנרצחים, ואורחים, בתיכון של בית הספר. בסיום האימון חולקו חולצות, היו צילומים, והיו אפילו חיוכים.

נראה שהבוסים של הווריורס דואגים יותר מי צילם את הסרטון של האגרוף של דיאדרה גרין מהאגרוף עצמו. עד עתה לא גילו את הצלם שסרטונו הלך וויירל בכל העולם, לא רק בארה"ב.

5. ג'ייק פול מציע לדריימונד גרין 10 מיליון להילחם ב-"PAY-PER-VIEW" בפרומושיון שלו

הוא בעל MOST VALUABLE PROMOTION והוא מציע לגרין 10 מיליון להילחם קרב אחד בפרומושיון שלו "נגד יריב ששמו יתפרסם יותר מאוחר"

6. זיכרו את השם: Jake LaRavia

יש לי חדשות לכל השפוטים של נדב הנפלד: ל-NBA הגיע שחקן שמה זה מזכיר אותו: 2.03 מ'. לבן. לא אתלטי במיוחד. IQ כדורסלני מהגבוהים. שחקן הגנה מעולה.

אני מתחיל לחשוב שאם תעצמו את עינכם ותעשו FF לעוד שתי עונות, החמישייה של ממפיס תהיה ג'ה מוראנט, דזמונד ביין, זאייר ויליאמס , ג'רן ג'קסון, וג'ייק לרביה. לקראת המעורב הזה הלכתי לכמה סרטונים שהראו את לרביה והפכתי לאוהד. עדיין לא שפוט אבל אוהד. הוא לא יטריף עם דאנקים והוא לא ירחף בשחקים אך הוא תמיד יעמוד במקום הנכון לריבאונד התקפי או הגנתי. תמיד יקבור בקור רוח את השלשה (למרות שמבחינה חזותית לא הייתי מגדיר את הג'אמפ שלו כמודל ללוגו של ה-NBA. הוא תמיד יחסום נכון, יהיה מוכן לפיק-אנד רול (כבר כתבתי: הוא 2.03מ'), ימסור את המסירה הנכונה לאיש הנכון, וינצח משחקים בלי שהוא ייראה המנצח.

כן. אני מאמין שהואיעלה לפני ברנדון קלארק. ממפיס שיחקו עם בחירות הדראפט מס' 22 ו-29 שלהם לעלות לבחירה 19 ולבחור בג'ק. במשחקי המבחן בינתיים הוא מצדיק את בחירתם.

7. זיכרו את השם ג'יידן הארדי: הוא יעלה בחמישייה של דאלאס!

ג'יידן ניבחר רק 37 בדראפט של 2021, והעדיף לשחק ב-IGNITE של ה- G-LEAGUE מאשר לקבל מילגות מקנטקי, קנזס, או וילנובה (וכמה עשרות אחרות) – שכולן רצו אותו בגלל שהיה 5-STAR ואחד השחקנים המבטיחים בכיתת התיכון של 2021. מדוע הוא ירד עד לבחירה 37 אין לי מושג.

בקיצור ולעניין, ג'ייסון קיד כבר החליט שג'יידן הארדי עולה בחמישייה ודינווידי יהיה המנהיג של החמישייה השנייה. חשבתי שזה המקום והזמן להזכירו כדי שלא תשפשפו את העיניים כשתראו אותו עולה בחמישייה של המבריקס. שלשום נגד אוקלהןמה בסיטי הוא קלע 16 ברבע הרביעי.

8. דנקן רובינסון חוזר למיאמי לעונה גדולה. מספיק לתת מבט ב'רובינסון החדש'

קרה לדנקן משהו. משהו טוב. הוא מסתכל על עצמו מהעונה שעברה ואומר, "אני לא מאמין שזה אני". הוא רזה מאז, הוסיף מסת שרירים, והוא אומר שקרה לו 'משהו טוב בין הרקה הימנית והשמאלית'.

"הסתכלתי על סרטונים שלי מהעונה שעברה ולא האמנתי שזה אני. אני נע בהיסוס ולא נכון, ואני זורק ג'אמפ שונה מזה שהיה לי. אני לא אומר זאת בגלל שהדיוק ירד ל-37%. אני אומר זאת בגלל כל המראה. זה לא אני"

רובינדון ירד בהתמדה מ-44% מהטריי ב-2019-20 ל-42%, אז ל-40, ובעונה שעברה 37%. ישנם שחקנים בליגה שהיו מוכרים את אחותם עבור אחוז כזה, אבל אצל דאנקן הסיפור שונה: הוא חי ומת על הטריי. כדי לדפוק דקות במיאמי הוא חייב לקלח 40% ל-פ-ח-ו-ת מה-3 כדי לקבל דקות משמעותיות, דבר שנעלם ממנו בעונה שעברה. אולי החוזה החדש שחתם עליו – 90 מיליון ל-5 עונות ירגיע אותו. "אני עתה רגוע לחלוטין, ומצאתי את זריקתי מהעבר. אני מוכן לעלות ולהראות לכולם ש-44% הוא מספר שאני FAMILIAR אתו הרבה יותר מ-37%.

בינתיים במשחקי המבחן רואים דנקן רובינסון אחר לחלוטין. דנקן שהכרנו לפני 3 ו-4 שנים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
83 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ירון, החלום
ירון, החלום
11/10/2022 4:06:57

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב נהדר.
מקוה שנראה דאנקן רובינסון מהעבר שוב, הוא חסר מאד למיאמי.
קיירי ו דוראנט, בינתיים הכל דיבורים, נראה ונחיה.
שמח בשביל קוואי ופול, ומאמין לפול שהוא מוכן להיות מספר 2.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 5:44:43

תודה מנחם פנטסטי כרגיל, זה משחקי אימון בעונה הרגילה ובפלייאוף ההוקס יאכלו חיים על ידי מילווקי, קבוצה בינונית + יש באטלטנה ומילווקי היא אחת מאריות הליגה אין להם באמת סיכוי.
.
3. עוד פעם הסיפורים שדיוויס ישחק כסנטר, רק חסר שיצאו שמועות שווסטברוק יעשה תנועה בלי הכדור, דיוויס בורח מעמדת הסנטר כמו שאני בורח ממס הכנסה.
.
4. קראודר תפור לאטלנטה ולשיטה הלא מוצלחת שהם משחקים, פיקאנדרול וחברה סטטים. הבעיה שהשיטה הזאת לא עובדת בפלייאוף.
.
7. הבעיה בדאנקן רובינסון שהוא שחקןללא הגנה סוג של סת קרי משונמך שלא תורם בפלייאוף, הוא בקושי יכול להשאר על המגרש כיוון שתוקפים אותו בכל התקפה.
.
וויקטור וובניאמה בעתיד יקבל מטוס פרטי שיוכל להתרווח בו כמה שהוא רוצה, כשרון חד פעמי, אני בהחלט רואה גם קבוצת NBA עוקרת את המושבים ובונה לה מושב שיתאים למשוטים שהוא קורא להם גפיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודר בהוקס זה מצויין תמורת איזה פח שם לאיזון השכר. יותר מזה הסרנס לא יקבלו. יבוא לשחק עם מוטיבציה ועל חוזה ועוד בולדוג הגנתי

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 7:21:06

אטלטנה חייבת להחליף מאמן אי אפשר להגיע לכלום אם מקמיילן המקובע והתקפה המפגרת והצפוייה הזאת, שהיה ברור שתקרוס בפלייאוף (הזהרתי על כך כל העונה למי שקרא).
.
קראודר בהחלט חיזוק טוב אבל האם הוא הופך אותם לקונטנדרים? לדעתי התשובה ברורה והיא לא.

עידו גילרי
11/10/2022 7:52:24

נכון, כי דיוויס לא שיחק רוב מכריע של הדקות שלו בעונה שעברה בסנטר. זה סתם דיבורים באויר.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 14:40:51

מה שאנתוני דיוויס עשה שנה שעברה זה לא נקרא לשחק.

עידו גילרי
11/10/2022 14:46:14

כן תמשיך לצעוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 15:07:52

למה שאני אצעק?

עידו גילרי
11/10/2022 15:09:21

כי זה מה שאתה יודע לעשות.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 15:22:00

הגעת למסקנה הזאת לבד? אני אף פעם לא צועק.
זה שאתה קורא מילים במרשתת ומפרש אותם כצעקה, זה שלך ידידי.

עידו גילרי
11/10/2022 15:23:49

נכון צודק. זה תמיד רק אני. אתה – רק דברי טעם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח ברוך טנש באו עם דאבל טים עליך חחחח. ניסני מנסה לעשות לך דריי ולבעוט בביצים😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
11/10/2022 8:01:09

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, בורח ממס הכנסה?
גם מילצ'ן ברח ממס הכנסה. עד היום, 6 שנים מאז שהמשטרה זימנה אותו, לא חזר ארצה אפילו לא להלוויה של א-מ-א ש-ל-ו……
איזה בן אדם לא מגיע לסעוד את אמו ברגעיה האחרונים ולהשתתף בהלווייה ובשבעה? אחד שבורח ממס הכנסה? אחד שבחש בפוליטיקה הישראלית? אחד שהיו לו קשרים הדוקים-קים-קים עם שמעון פרס ועם יאיר לפיד ועם ביבי נהנתניהו?
משפטי נהנתניהו מבדרים ומוציאים כל מיני ניואנסים על חיי העשירון העליון ושנאת המוות שיש להם ממס הכנסה.

חגי "התותח" ניסני
11/10/2022 8:11:05

נכון זה תמיד קורס בפלייאוף ולכן הם עברו 2 סיבובים פלייאוף אחד לפני כן, לקחו מהאלופה הנכנסת 2 משחקים, מובילים במשחק 3 כאשר התוצאה 1-1 עד שהכוכב הבלתי מעורער שלהם נפצע לצד התעלות פסיכית של מידלטון ברבע האחרון. אבל מקמילאן הוא המקובע לא ברוך רובין. ברור.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 14:39:27

גם פורטלנד הגיעו לגמר המערב בזמנו, דרך אגב שכחת לציין שהם בקושי עברו את פילי עם הנכה סימונס.
.
מתי שיטה כזאת או דומה לקחה אליפות? צריך לחזור ל2016 וקליבלנד (שהייתה מבוססת על בידודים) ההבדל שלהם היה סופר טים ולאטלנטה יש את העכברוש ומארי

חגי "התותח" ניסני
11/10/2022 15:27:46

ברוך יש לך מושג מה זה בכלל שיטה? בוא גאון טקטי שכמוך. מה הייתה ה"סכימה" ההתקפית וההגנתית של הרפטורס? של מילווקי ושל הסאנס?

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 15:47:34

התעייפתי לכתוב לך מגילות מנומקות, שאחרי זה תכתוב עליהם 3 מילים או איזה תגובה דבילית שמקטינה אחרים.
בעבר פירטתי על ההתקפה של הסאנס ושל מילווקי באתר ועל הסטים שהם מריצים. אם לא הייתה כזה שלילי ובלון נפוח שמחפש רק להוריד אולי באמת הייתה קורא את התגובה (דרך אגב גם כתבתי לך על ההתקפה של אטלנטה עונה שעברה והתעלמת מזה בהפגנתיות).
.
בקצרה השיטה של הסאנס הייתה מבוססת על פיקאנדרול גם היא נשענה על זה באופן מסיבי ולכן הודחה בפלייאוף (היו חייבים להריץ יותר מ חגים לאייטון במיוחד בלאואי פוסט), ההתקפה של מילווקי מבוססת על זה שיאניס בלתי עציר ולשים סביבו קלעי שלושות .

חגי "התותח" ניסני
11/10/2022 15:42:42

אה ומה הקשר בין השיטה של ההוקס לזו של הקאבס 2016

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 15:49:19

הקאבס היו מבוססים על בידודים ושחקנים סטטים סביבם, ההוקס מבוססת על פיקאנדרול סטטים, היא בהחלט דומה להתקפה של יוסטון בתקופת הארדן (לפני שגילו שהוא אפילו יותר טוב בבידודים מפיקאנדרול).

חגי "התותח" ניסני
11/10/2022 16:26:19

בקיצור אין לך מושג. אני מבין שקשה לך לשמוע ביקורת על כל הבולשיט שאתה לא מפסיק לשפוך (למה מזה אתה אף פעם לא מתעייף?) אבל ככה זה כשאתה כותב בבמה ציבורית.
אה ולא זכור לי שום פוסט שלך באתר. אבר. בשום נושא. תקן אותי אם אני טועה. אז איך איפה בדיוק ואיך "פירטת" את כל מה שאתה אומר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אומר דברי טעם

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 17:23:23

בתגובות (: ואני אחזור לתגובה הקודמת אולי תקרא אותה בלי לירות ישר ״עבר פירטתי על ההתקפה של הסאנס ושל מילווקי באתר ועל הסטים שהם מריצים. אם לא הייתה כזה שלילי ובלון נפוח שמחפש רק להוריד אולי באמת הייתה קורא את התגובה״

תודה שהוכחת בדיוק את מה שכתבתי (; דרך אגב ממתי צריך פוסט בשביל לכתוב דברים?

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 17:45:12

ברוך תאמין לי אני לא מבין מאיפה אתה שואב את הכוחות (והרצון) להמשיך להתדיין איתו ושכמותו.
מגיע לך פרס כלשהו. אתה ישו מודרני.

חגי "התותח" ניסני
11/10/2022 18:44:18

ברוך. זה שאתה אומר "סכימה הגנתית" או "חסימה ספרדית" זה לא ממש לפרט. בערך שאתה לא ממש רופא גם אם ראית כמה סרטונים ביוטיוב על חיסונים, ואתה לא מאמן גם אם אתה נותן הוראותו לילד החמוד והמוכשר שלך בכדורסל.
"ההתקפה של מילווקי מבוססת על זה שיאניס בלתי עציר ולשים סביבו קלעי שלושות" יאניס זה ההוא שקראת לו החמור היווני כן? שאמרת שהוא לא יראה אליפות בבאקס כן? רק תאשר או תשלול לי את זה כי אני כבר מבולבל.
.
אשך אני חייב לומר שאתה לימדת את המלקקים שלך ציות מהו. תזכיר לי מה כתבת לברוך כשהוא לא יישר איתך קו בעניין פוליטי כלשהו? (זכור לי משהו בסגנון של: "אתה לא ידידי אתה אויב שלי" ואפילו משהו שדיבר על הריגה בשעת הצורך אבל על זה אני לא סגור. תקן אותי אם אני טועה) איך שגלגל מסתובב לו. אגב אותי דווקא מאוד הערכת פעם. ואני הפגנתי את אותו הסגנון במשך כל השנים שלי כאן. פשוט לא הייתי מוכן לציית לצו. זה הכל

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 19:14:02

חגי אתה מהדבילים האלה שחושבים שהם חכמים.
מקום מיוחד בגיהנום שמור לכם.
אני אסביר לך לאט כדי שתבין. לא תבין ותתפרץ לכיוונים אחרים לחלוטין אבל בכל זאת.
פוליטיקה מפלגת בין כולם. יכולים להיות גם שני אנשים שהם החברים הכי טובים בעולם האמיתי אבל תהום פעורה ביניהם מבחינה פוליטית. כנ"ל במשפחה, בקבוצה, וכו'.
תכלס הדרך היחידה להתמודד עם זה זה פשוט להשאיר את זה בצד ולא לעסוק בזה.
בזמנו, וגם עכשיו למעשה, זה גם היה רגיש במיוחד כי זה לא סתם פוליטיקה – זה קרב הישרדות במדינה נגד החלאה שמנסה להחריב אותה משיקולים אישיים ולחסל את הדמוקרטיה בדרך.
שמעון וברוך, אותם אני מאוד אוהב ביום-יום כאן ומסכים עם דעותיהם ברוב המקרים, היו בצד השני של המתרס.
אבל לא רק זה, הם עשו פה פרובוקציות וחיממו את הגזרה הזאת הרבה זמן עד שהחלטתי שמספיק לי.
לדעתי ברוך מאז הפנים כמה דברים בקשר לאיש הזה.
גם בלי זה, זה רק ענייני פוליטיקה. שמים את זה בצד ושוכחים אחרי זמן מה.
מה יותר חשוב בין ידידים?
תרבות דיון, הומור משותף, גישה מסוימת לחיים.
אתה למשל, משתדל בכל כוחך לצייר את עצמך כשמוק פוגעני שכל עניינו להקטין אחרים (בקיצור טרול).
לא זכור לי שהיית כך תמיד, ואני גם די בטוח שאחרים יסכימו עימי (לאחרונה שמתי לב שינון יבור פתאום הבחין בכך. הצתה של פלורסנט אבל מילא).
ברוך, בניגוד אליך, תמיד מכבד מגיבים אחרים ומנסה להתדיין, גם עם כאלה שכל עניינם זה לפגוע בו ולטנף עליו ולצייר אותו כרע המוחלט בגלל איזה דעה שלו שלא מסתדרת להם.
אלה היו 30 שניות על ידידות והתנהלות אותן תשכח ב-2 נוספות ותמשיך בשלך.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 20:42:55

מדוייק אשך, חגי תבדוק מה כתבתי על החמור היווני (: אני קורא גם ליאנג עכברוש אז? זה כינוי שנתפס באתר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני מאמן זה כמו קוסמטיקאית כמה חודשים בויינגיט ואתה מאמן😉

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 20:44:44

אני לא ארחיב באתר על פולטיקה מה שביבי עושה עם הסכם הגז עכשיו זה סכנה למדינה, הייתי עיוור מוחלט לגביו (חשבתי כולם אותו זבל) אבל הוא היחיד לדעתי ששם בצורה בוטה את צרכיו על טובת המדינה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני עושה דריי הוא מנגר בהתקפה אז הולך על הביצים של השחקנים
הלב והמנוע של טנש😁

חגי "התותח" ניסני
11/10/2022 21:04:45

https://hoops.co.il/?p=210652
.
ברוך רובין: "גם אני איבדתי תקווה מהחמור היווני כל עוד במילווקי לא יראה אליפות, צריך לעבור לקבוצה עם קליעה סביבו שישלוט את הליגה, מת לראות אותו ליד יאנג באטלנטה אבל לא יקרה. מה שגיליתי הפלייאוף שהוא מגן אישי לא וואו בכלל, הוא לא הצליח לשתק את באטלר"
.
עכשיו כולנו טועים וכולנו נטעה. השאלה היא מי מבין שהדברים הם מורכבים ובשביל לנתח משהו צריך קצת יותר מתחזית אחת מוצלחת (ו10 מרוסקות לצידה).
.
אגב ההתנהלות שלך ליד הטמיר המקורי – יש בה קווי דמיון לתסמונת שטוקהולם. הדרך שבה אתה רץ לרצות ולפייס אותו, רק שלא יתעצבן, על אף שאתה מזכיר ללא הרף עד כמה אתה עשיר (ומן הסתם גם בעל מעמד חברתי גבוה)

סוסמעץ
סוסמעץ
11/10/2022 6:23:35

תודה רבה דוק
==
בוקר טוב חברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מהחם לגבי ההוקס הבאקס שמרו עליו 1 על 1. זה שמירה שלא קיימת עליו בפלייאוף ואם כן רק ממאמנים רפי הבנה. המשחקים האלה עיניינו את הבאקס כמו שמעניינים אותי הספרס 😉
יאניס טס לשם רק להצטלם וללחוץ ידיים לכמה שייחים. גם טריי האמת😉
יאללה אבו דאבי שפך אותי מצחוק, אני בספק אם השחקנים שאמרו את זה יודעים איפה זה בכלל

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 6:33:46

תודה דוקטור
דארווין האם חי בסרט
למזלו הוא לא יצטרך לאכול את הכובע כי דייוויס כלל לא ישחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס יעשה הגנה ותנועה בלי כדור דיוויס ישחק סנטר לברון ילחם בהגנה ויעבוד למען הקבוצה. ווי אר אול וויטנס

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 6:43:44

ווי אר אול דרימרס…

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 6:35:38

גולדן מפספסים את עסקת חייהם, גרין תמורת קראודר וסאריץ'.
גם נפטרים מהבעיה, גם מקבלים שחקני רוטציה מועילים וגם מנקים את המשכורות עונה הבאה.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 7:15:53

האמת אני לא רואה את שני הצדדים מסכימים לזה. מה הסאנס יעשו עם הנגר דריי בגולדן סטייט מצליחים להחביא את החולשה ההתקפית שלו בגלל שיש גארדים שנעים בלי הפסקה וקולעים מכל מקום בסאנס אין את זה, הסיכוי שהוא ופול הסתדרו זה כמו הסיכוי של סימונס לזרוק שלושות וכמובן הריווח שנפגע.
.
בצד של הלוחמים ההגנה בלי דריי הסריחה עונה קודמת,למרות שהיה להם את אחד מהשומרים האישיים הטובים ביותר בליגה (וויגנס), אם גרין ההגנה הייתה פנטסטית, האם החיזוק ההתקפי עדיך על הירידה בהגנה? בכל מקרה אני לא רואה את גרין נשאר בגולדן סטייט, לדעתי אי אפשר לשקם יחסים אחרי תקיפה כזאת ופול הוא העתיד של המועדון לגרין נשאר עוד עונה בקנה אולי (הוא כבר כמה עונות בירידה).

zivovivo
zivovivo
11/10/2022 7:41:06

עסקה מעולה לשני הצדדים

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 7:42:15

הדיווחים האחרונים מהסאנס טוענים שהם חוששים לתת לקמרון ג’ונסון הארכת חוזה, דדי ציין לא מזמן שקבוצת שנמכרות חשוב להם בעיקר מאזן כספי חיובי. עוד שחקן שעוזב את הסאנס האם השקיעה של עוף החול החלה בתבוסה בפלייאוף לדעתי כן.

עידו גילרי
11/10/2022 7:53:35

"דיווחים מהסאנס" ואיך מזה הגעת לשחקן שעוזב. טיפוסי.

חתוליו
חתוליו
11/10/2022 7:56:36

בינתיים מתקבלים דיווחים על מחסור עולמי בניירות טואלט בגלל שחברי הופס כל הזמן צריכים לנגב את המסך של הטלפון מכל ההשפרצות של מנחם על וובניאמה 🤣

עידו גילרי
11/10/2022 8:03:40
Reply to  חתוליו

זה מהזיעה הקרה של הסוכן המודאג…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
מי בהוקס יכול לעבור תמורת קראודר ומעניין את פיניקס, ומסתדר מבחינת שכר?

עידו גילרי
11/10/2022 8:30:14

קמינסקי וארון הולידיי…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא נשמע לי כמו משהו שעוזר לכם… רוצה ריצ'רדסון? מקדרמוט?

MBK
MBK
11/10/2022 8:29:52

ראסל ווסטברוק ישחק סנטר לפני שדיוויס ישחק סנטר
https://m.youtube.com/watch?v=7u8_BzraXdg

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 8:45:54
Reply to  MBK

אדם רופס, עלוב וחסר תקנה 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
הלייקרס נפלו איתו בגדול
לא פלא שהיה גרופי של השיקוץ

עידו גילרי
11/10/2022 8:52:54

כן זה באמת רופס וחסר תקנה להתארח אצל ג'ימי קימל.

MBK
MBK
11/10/2022 13:00:56

זה דווקא מצויין להתארח אצל קימל
אבל …
להתבדח על הגובה שלך ועל חוסר הרצון לשחק כסנטר היא פגיעה קשה במחויבות שלו לקבוצה.
החיים כ PF קלים יותר אבל זה לא לעניין להשתין מהמקפצה ולספר שאתה מתחמן על מנת לא לשחק סנטר

עידו גילרי
11/10/2022 13:22:22
Reply to  MBK

אתה יכול להתבדח על מה שבא לך. מאז הוא כבר הספיק לשחק עונה כסנטר במשרה מלאה וגם בעונה שעברה שיחק רוב מוחלט של הזמן בעמדה. אז אולי הוא פחות אוהב את זה כי הוא רך כמו שאתה אומר אבל הוא עדיין עושה את זה כשדורשים ממנו.

דוקטור רזי הופמן
11/10/2022 11:04:41

חבל שאין דיומא היום.
חיפה ישחקו ברבע לשמונה מול יובנטוס. נאחל להם שסוף סוף יקחו נקודה וחצי אבל אל תבנו על זה.
פס"ז מול בנפיקה, מילאן מול צלסי וסיטי מול קופנהגן הם חלק מהמשחקים שישוחקו הלילה.

golan
golan
11/10/2022 16:09:13

תודה על המעורב.
אפילו ההוקס לא מתלהבים מניצחון על הבאקס בלי יאניס.
נטס – אז קיירי אמר למדיה שהם מנסים לשנות את התדמית ולא לדבר למדיה ? לך, תעבוד קשה, תשחק גם במשחקי ההכנה ואז, אולי התדמית שלך תשתפר.
דייויס – אם המאמן רוצה שהוא ישחק סנטר, אז שיעלה אותו בתור סנטר ולא יקשקש. אם לקבוצה ממול אין איזה אמביד או סנטר ממש פיזי, היום כבר אין טנקים שחופרים מתחת לסל. לפי הדקות בעונה שעברה הוא עושה את זה, גם אם לא באהבה רבה.

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 19:14:43

חגי אתה מהדבילים האלה שחושבים שהם חכמים.
מקום מיוחד בגיהנום שמור לכם.
אני אסביר לך לאט כדי שתבין. לא תבין ותתפרץ לכיוונים אחרים לחלוטין אבל בכל זאת.
פוליטיקה מפלגת בין כולם. יכולים להיות גם שני אנשים שהם החברים הכי טובים בעולם האמיתי אבל תהום פעורה ביניהם מבחינה פוליטית. כנ"ל במשפחה, בקבוצה, וכו'.
תכלס הדרך היחידה להתמודד עם זה זה פשוט להשאיר את זה בצד ולא לעסוק בזה.
בזמנו, וגם עכשיו למעשה, זה גם היה רגיש במיוחד כי זה לא סתם פוליטיקה – זה קרב הישרדות במדינה נגד החלאה שמנסה להחריב אותה משיקולים אישיים ולחסל את הדמוקרטיה בדרך.
שמעון וברוך, אותם אני מאוד אוהב ביום-יום כאן ומסכים עם דעותיהם ברוב המקרים, היו בצד השני של המתרס.
אבל לא רק זה, הם עשו פה פרובוקציות וחיממו את הגזרה הזאת הרבה זמן עד שהחלטתי שמספיק לי.
לדעתי ברוך מאז הפנים כמה דברים בקשר לאיש הזה.
גם בלי זה, זה רק ענייני פוליטיקה. שמים את זה בצד ושוכחים אחרי זמן מה.
מה יותר חשוב בין ידידים?
תרבות דיון, הומור משותף, גישה מסוימת לחיים.
אתה למשל, משתדל בכל כוחך לצייר את עצמך כשמוק פוגעני שכל עניינו להקטין אחרים (בקיצור טרול).
לא זכור לי שהיית כך תמיד, ואני גם די בטוח שאחרים יסכימו עימי (לאחרונה שמתי לב שינון יבור פתאום הבחין בכך. הצתה של פלורסנט אבל מילא).
ברוך, בניגוד אליך, תמיד מכבד מגיבים אחרים ומנסה להתדיין, גם עם כאלה שכל עניינם זה לפגוע בו ולטנף עליו ולצייר אותו כרע המוחלט בגלל איזה דעה שלו שלא מסתדרת להם.
אלה היו 30 שניות על ידידות והתנהלות אותן תשכח ב-2 נוספות ותמשיך בשלך.

אשך טמיר המקורי
11/10/2022 19:15:20

לא במקום הנכון בשרשור

רן הנרגן
רן הנרגן
11/10/2022 19:22:10

יסביר לי מי מדוע קראודר מבקש לעזוב את פיניקס.

עידו גילרי
11/10/2022 19:23:14

כי מוציאים אותו מהחמישיה ולא רוצים להאריך לו חוזה.

Pistons
Pistons
11/10/2022 20:35:57

כל מה שקיירי אומר נלקח בערבון מוגבל, אבל כשאתה פתאום בשנת חוזה ויכול להתאמץ עונה אחת ולעקוץ חוזה לעוד כמה שנות בילויים, אז אולי הוא יתשר העונה

דה שוט
11/10/2022 20:48:01

אצילי חאב א שוט

אור
אור
11/10/2022 21:41:37
Reply to  דה שוט

יפה מצידך לא להיכנס לדיומא

עידו גילרי
11/10/2022 21:42:57
Reply to  אור

אצילי יש שיאמרו

אור
אור
11/10/2022 21:45:14

חחח
היה מרוכז במטרה ולא התעסק בקטינות

עידו גילרי
11/10/2022 21:46:33
Reply to  אור

נקווה שהגברת הזקנה בבית לא כועסת.

אור
אור
11/10/2022 21:49:26

בטח כועסת.. רצתה להמשיך את הסדרה מהפרק הקודם

עידו גילרי
11/10/2022 21:52:45

u win
נגמרה לי המחסנית…

אור
אור
11/10/2022 21:54:28

כן האחרון כבר היה קשה

דה שוט
11/10/2022 22:33:38
Reply to  אור

היה יום עמוס בשווקים לא עקבתי ראיתי שרזי כתב כאן שאין דיומא – פעלתי בתום לב
🙂🙂🙂
🙏🙏🙏

עמיחי קטן
11/10/2022 22:40:13
Reply to  דה שוט

באמת עלה רק בסביבות 12 בצהריים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חאב א לג

trusttheprocess
trusttheprocess
11/10/2022 21:04:26

the ben simmons experience

https://streamable.com/iiqgbu

בהצלחה לנטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂

אור
אור
11/10/2022 21:58:42

מי לוקח באחד על אחד, קיירי או הפרופסור
.
https://youtube.com/shorts/GjH30QzRgCs

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

הפרופסור זה אגדה et לומד הרבה תרגילים שלו עשה את הסיגנטור מוב של הפרופסור היום על ילד 😂
תראה את הפרוספסור שהיה צעיר היה מהיר אש לא כמו היום זקן.
בכדרור הם די אותה רמה אבל בקליעה קיירי רמה אחרת

אור
אור
11/10/2022 22:15:35

יש גם את הבחור הזה
.
comment image/revision/latest?cb=20200313171940

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

קח מוב מצחיק שאהבתי מיסטר מיאגי מוב חחחחחח. אני הולך לנסות אותו במשחק הבא בשכונה חחחחחחח
https://www.youtube.com/watch?v=vkJKzTEUmIg&list=PLIQmmo64PhpaNHDMw3eGv5PPmUOh-0vhW&index=12

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 22:13:18
Reply to  אור

ראיצי כמה סרטונים שלו,השליטה של קיירי כמה רמות מעל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית אותו שהיה זקן
קח מצעירותו
https://www.youtube.com/watch?v=vglS7j0c4To

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2022 21:58:24

שמע זה ענק !!!!! מה עם השלושות השנה אין סרטונים יותר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עורכי הוידאו סירבו להשתתף בתרמית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/10/2022 22:55:54

'WE WILL PLAY IT BY EAR" – סיכם המאמן האם'. אני די בטוח שהוא התכוון שהדרך היחידה שלו לגרום לדיוויס להיות יותר בצבע היא לגרור אותו מהאוזן (כן, יודע, הוא שיחק שם לא מעט בשנה שעברה. נא לא להרוס בדיחה טפשית עם עובדות ושטויות שכאלה).
תודה רבה על המעורב המעולה

גיא רוזן
11/10/2022 23:58:14

אייטון = מקס
אז לכאורה זה אמור להיות ציון גבוה,
אבל –
.
אם הקבוצה בונה על השחקן, אז למה לא נתנו מראש הארכת חוזה שתגרום לו לתת את המקסימום?
.
אם רוצים להעביר אותו בטרייד בגלל שלא מאמינים בו הטווח הארוך,
אז למה לא נתנו מראש חוזה מקס שיגרום לו לתת. את המקסימום ובכל למקסם את פוטנציאל הטרייד שלו???
.
אין דרך להפוך את זה מבלי להגיע למסקנה שההתנהלות במקרה אייטון הייתה מטופשת להחריד.
גם לשלם מקס, וגם לקבל סיכוי לשחקן ממורמר?
מה ההגיון?
החסכון בשנה 5 של החוזה?
הרי אם הוא עובר בטרייד אין רלוונטיות לשנה 5 (למעשה, יש. הערך שלו גבוה יותר ככה לקבוצה שמאמינה ביכולותיו)
החסכון של 3% בקפיצות השכר משנה לשנה?
זה באמת שווה את הבלגן התקשורתי סביב הארכת החוזה שלו?
.
אולי הם חשבו שיצליחו לעשות "קפלה" (אף קבוצה לא נותנת חוזה מקס, ואין לשחקן ברירה אלא להתפשר על פחות),
אז אם זה המצב,
מדובר על ציון נכשל למקבלי ההחלטות. זה היה ברור לכל מי שעיניים בראשו שאייטון יקבל הצעת מקס.
.
השורה התחתונה?
כאוהד סאנס אני שמח שהוא נשאר,
כאוהד אייטון חבל לי שהוא לא באינדיאנה,
שם יכל לפרוח ולא להסתפק בפיק אנד רול עם כריס פול
(מי שראה אותו לוקח בכדרור את דאנדרה ג'ורדן מהלואו פוסט ומסיים עם ההוק שלו, מבין עד כמה הפוטנציאל גבוה).
.
FAR 7
(הממוצע בין 10 לשחקן ו-4 להנהלה)