אירועי דיומא 4.10.22 – כדורגל וכדורסל נשים

ליגת האלופות / עומר בקאל

כמיטב המסורת אנחנו עתידים לפספס כמה מפגשי ספורט אדירים ביום הכיפורים הזה ולפניכם הרשימה המלאה. צום קל!

באיירן מינכן – ויקטוריה פלזן 19:45 – באיירן חוזרת לליגת האלופות במטרה לשמור על המאזן המושלם בבית ולהשכיח את היכולת העגומה בליגה הביתית שמספיקה עד כה רק למקום השלישי. האלופה הגרמנית מגיעה למפגש עם הרכב חסר שלא יכלול את תומאס מולר וג'ושוע קימיך שנדבקו בקורונה ביחד עם לוקאס הרננדז שסוחב פציעה במפשעה.

מארסיי – ספורטינג ליסבון 19:45 – המפגש המוקדם הנוסף, מרסיי תנסה לרשום ניצחון אירופי ראשון העונה ולקלקל לאחת הקבוצות המפתיעות ביותר העונה, ספורטינג ליסבון שנמצאת במקום הראשון בבית D אחרי הניצחון הגדול על טוטנהאם.

ליברפול – ריינג'רס 22:00 – האם היכולת הרעה של ליברפול תמשיך גם נגד הקבוצה החלשה ביותר בבית? אחרי התבוסה לנאפולי הראש של מאטיפ סידר לקבוצה של יורגן קלופ שלוש נקודות חשובות מאוד במשחק האחרון. אנדרו רוברטסון ימשיך להיעדר מהסגל של האדומים עקב פציעה בשריר.

אייאקס – נאפולי 22:00 – אחד המשחקים הגדולים של הערב. נאפולי רושמת כבר שישה משחקים רצופים בכל המסגרות ביחד עם המקום הראשון בליגה האיטלקית בזמן שאייאקס, שמייחלת להפתעה של הריינג'רס בצד השני, חייבת להשיג נקודות בשביל לשמור על חלום המקום השני בחיים.

איינטרכט פרנקפורט – טוטנהאם 22:00 – אז כנראה שטוטנהאם לא הולכים לטייל לעבר שמינית הגמר. אחרי הניצחון על מארסיי הגיעה הפסד מפתיע לספורטינג ליסבון ובמידה והקבוצה של קונטה לא רוצה לסיים במקום השני בבית בו היא הפייבוריטית הברורה, היא לא יכול להגיע שאננה למשחק הזה. פרנקפורט, שיכולה לרשום סנסציה אדירה הערב, תחסר את מריו גצה (נקע בקרסול) ביחד עם אלמי טורה, המגן הימני.

פורטו – באייר לברקוזן 22:00 – באייר לברקוזן נמצאת אחרי ניצחון גדול על אתלטיקו ועם מומנטום אדיר במפעל במטרה להגיע לשמינית הגמר.

קלאב ברוז' – אתלטיקו מדריד 22:00 – אחרי ניצחון צפוי על פורטו הגיע הפסד מפתיע לבאייר לברקוזן שממקם את הקולצ'נרוס במקום השלישי בבית B, נכון לעכשיו. נכון לרגע זה קלאב ברוז' היא אחת משמונה קבוצות שניצחו את שני משחקיה הראשונים במפעל, במידה ותנצח גם הערב היא תוכל להתחיל לחלום על ראשות הבית גם בסוף שלב הבתים.

אינטר – ברצלונה 22:00 – המשחק הגדול של הערב. אחרי ההפסד לבאיירן מינכן ברצלונה רוצה לחזור לצבור נקודות באירופה, כמו שהיא עושה בליגה הספרדית. במקביל אינטר, שנמצאת רק במקום התשיעי באיטליה תקווה להשיג פה נקודות ולהישאר במירות על המקום השני. דה יונג, אראוחו, קונדה, דפאיי ובלרין לא ישתתפו במשחק עבור בארסה.

כדורסל נשים / עמיחי קטן:

ארבע קבוצות ישראליות מליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל ישתתפו העונה במפעלים האירופים: אליצור לנדקו רמלה, מכבי בנות אשדוד, אליצור חולון וא.ס רמת השרון.

אליצור רמלה היא הנציגה הבכירה של קבוצות ליגת העל לנשים השנה באירופה, כשתתמודד במוקדמות היורוליג, המפעל הבכיר ביותר של כדורסל הנשים באירופה. 8 קבוצות חולקו ל-3 בתים (בית אחד של 2 קבוצות) כאשר רק הקבוצה במקום הראשון בבית תעפיל לשלב הבתים של היורוליג. רמלה שובצה בבית המוקדמות השני עם בוטאש הטורקית ועם האן טרם ההונגרית שהיא גם תהיה המארחת של בית המוקדמות הזה.

לוח משחקי המוקדמות של אליצור רמלה:
11.10 – האן טרם
13.10 – בוטאש

במידה ורמלה תצליח להעפיל לשלב הבתים של היורוליג היא תשובץ בבית B יחד עם קבוצות הנשים הטובות ביותר באירופה כמו מרסין הטורקית, סופרון ההונגרית, מכלן הבלגית וברטה פאביו סאנצ'ו מאיטליה. במידה ורמלה לא תעפיל, היא תנשור ליורוקאפ כך שהשתתפותה במפעל אירופה מובטחת.

עוד קבוצה שתשחק העונה באירופה באופן מובטח היא מכבי בנות אשדוד שתתמודד בשלב הבתים של היורוקאפ. הקבוצה שובצה בבית אחד עם גיור ההונגרית ועם קיבירקסטיס הליטאית, כאשר הקבוצה השלישית בבית הזה תהיה הקבוצה שתסיים במקום השלישי בבית B במוקדמות ליגת האלופות. מדובר באותו בית בו מתמודדת אליצור רמלה, ואם היא תסיים שלישית, היא תיכנס לבית הזה ותפגוש את אשדוד למפגש ישראלי במפעל אירופי.

לוח המשחקים של מכבי בנות אשדוד:
27.10 – גיור בבית
3.11 – קיבירקסטיס בחוץ
10.11 – נושרת ליגת האלופות בבית
16.11 – גיור בחוץ
8.12 – קיבירקסטיס בבית
15.12 – נושרת ליגת האלופות בחוץ

שתי קבוצות נוספות שינסו להשתחל לשלב הבתים של היורוקאפ הן א.ס רמה"ש ואליצור חולון שיתמודדו במשחקי המוקדמות כבר בסוף השבוע הקרוב. בניגוד ליורוליג, מוקדמות היורוקאפ הן דו קרב של משחקי בית/חוץ מול יריבה אחת, כאשר אליצור חולון הוגרלה מול אספרידיס קאלית'אס מיוון ורמת השרון הוגרלה מול לודוביקה קסטה מהונגריה.

לוח משחקי המוקדמות של אליצור חולון וא.ס רמה"ש:
7.10 – אליצור חולון – אספרידיס קאלית'אס
7.10 – א.ס רמה"ש – לודוביקה קסטה
13.10 – אספרידיס קאלית'אס – אליצור חולון
13.10 – לודוביקה קסטה – א.ס רמה"ש

במידה ורמת השרון תעבור את המוקדמות היא תשובץ בבית אחד עם פנאתינייקוס היוונית ולובלין הפולנית כאשר הקבוצה הרביעית תגיע ממוקדמות ליגת האלופות. במידה ואליצור חולון תעבור את המוקדמות היא תשובץ בבית אחד עם איידין ובורסה, שתיהן יריבות מטורקיה, היריבה הרביעית תגיע ממוקדמות ליגת האלופות (בית שכולל את הכוכב האדום בלגרד, ספסי ואולימפיאקוס).

משחקי הנציגות הישראליות במפעלים האירופים לנשים ישודרו בחבילת הערוצים של 5SPORT ובאתר איגוד הכדורסל.

  • המידע באדיבות אתר איגוד הכדורסל הישראלי.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. רק רוצה להזכיר שהשנה לא רק פדרר ו-וונוס פרשו מכדורסל, גם דל פוטרו, צונגה ובארטי פרשו.
    שנה יוצאת דופן מבחינת טניסאים משפיעים.

  2. עוד חדשה מרעישה לחובבי שחקן הכדורגל הכי ארוגנטי בהיסטוריה של הכדורגל הלוא הוא זלעטן איברהימוביץ שהיום הגיע לגל מופלג של 41…
    הוא עדיין שחקן פעיל במילאן אם כי בשלבי החלמה מפציעה.
    הוא משוויץ שהוא השחקן השוודי הטוב בהיסטוריה ולזכותו 12 זכיות בכדור הזהב
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    ……
    .
    .
    .
    .
    \
    השוודי……..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט