מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.קיירי אירוינג ויתר על 100 מיליון, העיקר לא להתחסן בעיקר כי זו לא הייתה בקשה אלא אולטימטום

NEW YORK — Brooklyn Nets guard Kyrie Irving says he turned down a four-year extension prior to the 2020-21 season because of his decision not to get the COVID-19 vaccination.

"ויתרתי על מאה מיליון עם החלטתי לא להתחסן", זה מה שהוא אמר ב'יום המדיה'. מילה במילה?

"I gave up four years, 100-and-something million deciding to be unvaccinated and that was the decision," Irving said during Nets media day on Monday. "[Get this] contract, get vaccinated or be unvaccinated and there's a level of uncertainty of your future, whether you're going to be in this league, whether you're going to be on this team, so I had to deal

with that real-life circumstance of losing my job for this decision."

אירוינג הלא מחוסן נגד COVID 19, נאלץ לוותר על משחקים ביתיים עד סוף חודש מרץ בגלל המנדט של העיר ניו יורק, ואז בחר להשתמש באופציה של חוזהו לשחק העונה עבור 36.5 מיליון. הוא אמר שהייתה לו הרגשה שלהתחסן או לא, לא הייתה בחירה אלא אולטימטום, והוא נגד אולטימטומים כל זמן שהוא אדם חופשי.

2. קווין דוראנט מדבר לראשונה ב'יום המדיה' על מה שעבר הקיץ בינו לבין הקבוצה

"היה יותר מדי לא בטוח ולא ידוע בקשר לקבוצה בהווה ועתידה. אני התחייבתי לנטס לארבע שנים בקיץ שעבר עם הקבוצה והשחקנים שהיו בזמן שהתחייבתי לארבע שנים. האמנתי שעוד שנה יחד וללא פציעות, היינו בדרך להשיג דברים טובים מאד

אבל אז התחילה העונה ואתם עצמכם ראיתם מה קרה: שחקנים שונים עולים ויורדים לשחק. UNCERTAINTY לאן שפנית. זה התחיל להעלות במחשבתי כל מיני אפשרויות, ורובן היו שליליות ועל ארבע השנים הבאות בקריירה שלי. I MEAN, אני מתבגר ורציתי לבלות את שנותי האחרונות במקום יציב ומסודר בו ניתן ליצור תרבות של אליפות. היו לי הרבה שאלות ללא תשובות, והחלטתי לדבר על העניינים שהטרידו אותי עם בעל הקבוצה ג'ו טסאי, ומשם אנחנו צועדים קדימה.

כשנשאל אם הוא מאוכזב או מופתע שהוא עדיין בנטס הוא ענה "בהחלט לא". "ידעתי שאני טוב מספיק שהנטס לא ייתנו אותי סתם ככה ללא תמורה מתאימה. אני מבין שקבוצה זה עסק. ג'ו אמר לי ישר בפנים, "אתה יודע שאתה TOO GREAT לתת אותך סתם ככה. אתה יותר מדי VALUABLE". זאת האמת הפשוטה – אמר דוראנט – "ואני מבין אותה. אני יודע מי אני ואני יודע את ערכי כשחקן, וכך זה ניגמר"

(דוראנט הוסיף שהוא יודע בדיוק את מקומו בקבוצה ובתוך כל הארגון הנקרא 'נטס'. "אני לא יותר משחקן, והג'וב שלי הוא לשחק"

"הייתה עוד בעייה. משום מה חשבו – או רצו שאהיה – שאני מין LIASON בין קיירי לשון מרקס. אני אמרתי לשון שעליו ליצור יחסים עם קיירי מבלי לערב אותי. אנחנו כולנו שונים ועליך להתנהג עם כל שחקן בצורה אחרת"

הוא רמז גם שלדעתו הנטס לא לחמה מספיק בהיעדרו: "זה מה שקבוצות הקבוצות אלופות עושות". הוא ממשיך: "כשנפצעתי הפסדנו 11 רצופים ואני מרגיש, ככה, 'אנחנו לא צריכים להפסיד את כל המשחקים האלה, ולא משנה מי נמצא על הפארקט, ואף זה הטריד אותי כיצד מרגישים השחקנים האחרים. למשל…

. You've seen Steph Curry and the Warriors, he was injured going into the playoffs. Their team still fought and won games. Luka [Doncic], he was hurt and their team still fought and won games.

הרגשתי שיש לנו מספיק טלנט לעשות זאת בלעדי, או אתי. זה היה הדבר שמאד הטריד אותי, שבשעת מצוקה השחקנים לא לחמו דרכה. הייתי בקבוצות אלופות והייתי בקבוצות שהיו על סף האליפות, וכולם לחמו נגד המצוקה, ואו שניצחו או שעשו הכל כדי לנצח אבל היריב היה טוב יותר. זה מה שהטריד אותי הקיץ. הייתי רוצה להיות שוב בין חבורת שחקנים כזאת.

"

"Winning and losing, I could take all that. I've been in the league for a long time. So it's not more so about just a result. It's how we get to that point. And I wasn't feeling how we were getting to that point. I didn't want it to affect the game so I waited to the .offseason to tell people how I felt."

אני מנחם לס הייתי מעדיף, כאוהד הנטס, שהוא היה מסיים עם המשפט, "אני רק מקווה שהעונה, לכל השחקנים, תהיה את הגישה שזה עתה תארתי: שאם עומדים מול "מצוקה" שכולם, יחד, יעשו הכל להתגבר עליה, במקום לוותר.

3. מחנות האימונים בפתח. מי השחקנים שהלחץ עליהם להצליח העונה הוא חזק במיוחד?

1)בן סימונס
כל מילה נוספת מיותרת

2) קיירי אירוינג
העונה הוא יתחיל כרגיל ללא משחקי-בית אסורים והגיע הזמן שהוא יראה שכל הדיבורים וההזיות שלו הם אולי דברים שהוא מאמין בהם אבל מעל הכל הוא פוינט גארד מהטובים

3) ראסל ווסטברוק

זה לא סוד שאני אוהב את הראסל הזה. אני מקווה שהוא יעלה בחמישייה ויסתום הרבה פיות, אם כי עכשיו הגיל מתחיל להיות מעצור לאחת מיכולתיו שעושות ממנו כל כך מיוחד: מהירות.

4) ג'יימס ווייסמן
כמה עוד אפשר לחכות שהסנטר של הווריורס יראה איזה מין שחקן הוא

5) אנטוני דייויס
זאת השנה האחרונה שיש לו לשכנע אותנו שיש לו את זה

6) ג'יימס הארדן
אם העונה הוא לא ירים את הסיקסרס לרמה הבאה נדע שזהו זה, היה לו את זה אבל הוא כבר החל בירידה לפני שנה וחצי ולא מסוגל לחזור להיות ההארדן שידענו

7. מייקל פורטר

מייקל הגיע כאחד הצעירים המבטיחים. היו לו כמה משחקי-על לפני הניתוח האחרון. עליו להוביח שהוא חוזר להיות 10'6 מצויין תחת הסל, ולא פצוע כרוני

8) ד'ארון פוקס
ד'ארון הגיע לליגה עם מוניטון אדיר להוביל את הפוינט-גארדים. הוא ניבחר לפני אפילו טייריס היילבורטון. הוא התחיל את הקריירה בליגה מצויין אבל הוא נרגע. עכשיו יש לו שחקנים כסבוניס, האריסון בארנס, והרוקי המצויין קייגן מוריי, ועליו להוביל את הקבוצה לפלייאוף.

9. למלו בול
עד עתה הוא היה מין MAGICIAN עם תנועות מיוחדות ושטיקים שלא נראו בכדורסל. עכשיו הגיע הזמן להוכיח שהוא יודע גם לנצח משחקים.

10. זאק לוויין

הקפיצו אותו לכיתה העליונה עם חוזה המקס שלו. עתה הגיע הזמן להוכיח שהוא יכול להוביל את הבולס לאחד מארבעת המקומות הראשונים במזרח.

4. סטיב קאר על סטפן סמית': "WHAT IS HE TALKING ABOUT??

סטפן סמית' זרק משפט וחצי בתכניתו FIRST TAKE ואמר ש"יונתן קמינגה היה יכול להיות ריבאונדר מצויין אילו היה משתתף יותר במשחק ולא מתעצל". סטיב מיד הרים טלפון לבוב מאיירס והסביר מה שראה ובוב מאיירס ענה שמוטב לחכות מעט כי עתה כולם חושבים לצאת עם סקופ זה או אחר.

בוב מאיירס ענה: "קמינגה הוא אחד הריבאונדרים הגדולים שראיתי מצעיר בשנים האחרונות. אתה צודק שרצינו לעשות בדיקות חדשות על קמינגה ולהראות לשאר העולם לראות מה למדנו עליו, אבל בדיקות ה-MAX AEROBIC שעשhנו עליו הוכיחו שהוא איננו יוצא מין הכלל. ישנם עוד כאלה. צריך רק למוצאם, אבל בקשר ל-WORK ETHIC שלו, הוא אחד המתאמנים האובססיביים ביותר והם חשבו שהגיע הזמן להעמיד את סטפן במקומו על מה שאמר על JK אבל אז חשבו שנית והחליטו שאין טעם. מספיק שייצאו עם הודעה משלהם ש-JK הוא אחד הצעירים הרציניים והטובים מכולם.

5. סטפן קרי שוחח פרטי עם אדם סילבר

"הסכמתי 100% עם ההחלטה של ה-NBA שעל סרבר למכור את הקבוצה"

6. העונש על סרבר יעלה לו מיליארד דולארים

פורבס מגזין מדווח שהעונש על סרבר שמאלץ אותו למכור את קבוצתו יעלה לו כמיליארד דולארים. בתנאים נוחים הקבוצה הייתה נמכרת ב-3.0 עד 3.2 מיליארד. עתה הקבוצה תימכר בסביבות 2.0, 2.2 מיליארד.

7. ארבעה מועמדים להחליף את ג'יי קראודר

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
118 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלהבת
27/09/2022 5:17:29

ביל סימונס דווקא חושב שהסאנס תימכר בערך גבוה בהרבה – הוא העריך בין 4.4 ל-5 ביליון (כלומר שסארבר יקבל בסביבות 1.5 ביליון עבור החלק היחסי שלו). ההערכה של פורבס נראית לי הזויה. חוץ מזה, אם סארבר לא יקבל הצעות טובות הוא פשוט לא ימכור.

אני עדיין מקווה שקראודר יגיע לוושינגטון תמורת האצ'ימורה.

מעניין מה שדוראנט אמר על ה-11 הפסדים רצופים. אבל לא ברור אם זו ביקורת על השחקנים או על המאמן…

דוקטור רזי הופמן
27/09/2022 6:58:26
Reply to  שלהבת

לגמרי
אם םארבר לא יקבל סכומים שמתאימים לו, הוא לא ימכור וישאר הבעלים של הקבוצה.
הזמן כבר יעשה את שלו ואנשים ישכחו.

MBK
MBK
27/09/2022 7:08:58
Reply to  שלהבת

ביל סימונס טועה
השווי של הסאנס הוא 2.2 מילארד למה שמישהו ישלם פי 2.5 על מוצר?
כל עסקה סביב ה 3 מילארד תהיה מעולה עבור סרבר (עם כל הכבוד לתוספת שבעסקה שהיא הפיניקס מרקורי)

רן הנרגן
רן הנרגן
27/09/2022 9:39:55
Reply to  שלהבת

סרבר מחזיק רק ב 30 אחוזים מהמניות אבל יש לו זכות למכור את כל הבעלות (המשמעות שהאנשים שמחזיקים ביתרת המניות עשויים להאלץ למכור). אין לו דד ליין ולכן לא ימכור במחיר שלא יתפס , גם על ידי בעלי מניות המיעוט, כטוב. עוד שנתיים מתחדש חוזה ה TV. אף אחד לא יודע היום בכמה הוא יסתכם, אבל מדברים על גידול מאד משמעותי. פועל יוצא שלא תהיה עסקה עד שלא תהיה בהירות לגבי החוזה.

thetroll
thetroll
27/09/2022 12:46:49
Reply to  שלהבת

הריבית עלתה. המחירים של כל הנכסים יורדים בהתאם. זה קשור לזה. לא לזה שהוא חייב למכור.

סוסמעץ
סוסמעץ
27/09/2022 5:46:54

תודה רבה דוק
==
לא מעט הייטרים יש לקיירי
אך ככל שאני קורא ולומד על האיש, אני אוהב אותו יותר
בעולם המשוגע של אמריקה, הוא נשמה חפשיה ולא עבד של תרבות הריקבון.

הייט אשברי
הייט אשברי
27/09/2022 6:39:36
Reply to  סוסמעץ

בהחלט נשמה חופשיה . אני רק מקווה שכשהוא יטוס השנה לשחק בחוף המערבי , הוא לא יגיע לקצה העולם השטוח וייפול לתהום…

Avri
Avri
27/09/2022 16:18:32

מצויין 🙂 . בהחלט אפשר להעריך בנאדם על עמידה על עקרונות מחד, ולחשוב שהעקרונות שלו די מפגרים מאידך.

שלהבת
27/09/2022 8:19:30
Reply to  סוסמעץ

נחיה ונראה. ביל סימונס בדרך כלל מבין בדברים האלה.

Li Ming
Li Ming
27/09/2022 5:58:58

מע שחא מעוניין להתחסן זאת זכותו המלאה, רק לא ברור לי למה הוא חושב שזה הופך אותו לגיבור או איש עקרונות או משהו בסגנון.

shadow
shadow
27/09/2022 6:09:10
Reply to  Li Ming

כבר שכחת מה היה? בקושי עברו שנתיים🤦🏻‍♂️

Li Ming
Li Ming
27/09/2022 6:24:51
Reply to  shadow

זוכר מצויין, תודה

סוסמעץ
סוסמעץ
27/09/2022 15:55:57
Reply to  Li Ming

אולי בגלל שעבור עקרון בסיסי – הזכות לבחור איזה טיפול רפואי יקבל
וויתר על 100M $$$
==
לדעתי כן, סוג של גיבור

Li Ming
Li Ming
27/09/2022 19:01:26
Reply to  סוסמעץ

אני אישית הלכתי להתחסן. במה זה שמרתי על הבריאות שלי ועל הבריאות של הסובבים אותי. חסכתי למערכת הבריאות הציבורית סכומי עתק שהיו יכולים להיות מבוזבזים לשווא על טיפול. עזרתי לאנושות להתמודד בצורה יעילה עם מגפה קטלנית ולצאת מהמשבר הקשה ביותר במאה ה 21 תוך שנתיים בלבד ועם מספר מינימלי יחסית של נפגעים ועם נזק כלכלי יחסית מצומצם. בשנים עברו ללא חיסונים, מגפות כאלו ארכו שנים ארוכות וגרמו נזק גדול פי כמה
********
באמת שנשגב מבינתי איך ניתן לקאםות במישהו כמו קיירי אירווינג גיבור, ולא בכל אותם המוני אלמונים שעזרו למין האנושי לנצח את המגפה

shadow
shadow
27/09/2022 20:20:18
Reply to  Li Ming

לא קיבלת את הממו. דף המסרים שונה מזמן וזה עוד כלום לעומת המציאות.
עכשיו אני מבין את התגובה הראשונה🤦🏻‍♂️
רק אל תגיד שאתה עדיין משתמש בטיטול פנים.

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 20:49:24
Reply to  Li Ming

מזתומרת צל? חייב, גם ברכב.
גם כשאתה לבד

microwave
microwave
27/09/2022 21:25:57
Reply to  Li Ming

סליחה, אבל ההחלטות הרפואיות שלך לא מעניינות (אותי לפחות)
ודעתך על ההצלחה בטיפול במגיפה "הנוראה" היא סך הכל דעה
אמנם דעה לגיטימית – אבל יש הרבה שחולקים עליה, כולל מדענים ורופאים אם חשוב לך לדעת

אבל אדם שויתר על עשרות מיליוני דולרים עבור עיקרון של שמירת האוטונומיה על גופו – הוא גיבור בעיניי

abc
abc
27/09/2022 19:42:15
Reply to  סוסמעץ

מה ההבדל בינו לבין כל לא מחוסן אחר?
הסכומים שמדברים עליהם גדולים כי אלה הסכומים שהוא מרוויח. אז לצד זה שהוא ויתר על סכום גדול יותר מהאדם הממוצע, הוא גם הרוויח עד כה הרבה יותר, כך שהויתור הזה באיזשהו מקום יותר קל.

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 5:59:48

מצוין, דוקטור, תודה רבה

shadow
shadow
27/09/2022 6:07:16

מברך את קיירי שהוא בין הבודדים איי פעם ששם את הקריירה והכסף שלו בצד כדי ללכת אחרי מה שהוא מאמין.
הרוויח בגדול את הבריאות שלו שלא דחף לעצמו את השיקוי הזה.

שלהבת
27/09/2022 6:25:27

תמיד היה מוזר הביקורת על קיירי ושום ביקורת על ראש העיר והחלטתו הדרקונית.

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 7:16:15
Reply to  שלהבת

מפתיע אותך שאנשים הם צבועים ונבלות?

דדי
דדי
27/09/2022 6:57:59

קיירי הפך אולטימטום ל אול-טימטום.
.
.
אני מניח שהסאנס ינסו לנצל את המצב עם קראודר לחסוך קצת מס בטרייד שלו.

tlv1983
tlv1983
27/09/2022 9:18:45
Reply to  דדי

מעולה!

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
27/09/2022 12:01:18
Reply to  דדי

אדיר!

MBK
MBK
27/09/2022 7:12:29

קיירי לא היחיד שיורה לעצמו ברגל עם החיסונים
נובאק דיוקביץ ״הפסיד״ֶ 2 גראנדסלאמם השנה כולל הסאגה באוסטרליה
זה נגמר, העולם ״התאושש״ מהקורונה וכעת יש צרות אחרות
הגיע הזמן להודות בזה ולהפסיק עם הטרלול

גיא רוזן
27/09/2022 7:37:28

אין לי מושג מדוע סוגיית קראודר נגררה עד לתחילת מחנות האימון,
אבל אני בתקווה שמעז יצא מתוק.
.
היות והסאנס בשנה הקרובה בתהליך מכירה,
הצלחה על הפרקט שמלווה בהרבה כותרות חיוביות יעזרו לדחוף את מחיר המכירה הפוטנציאלי למעלה.
המשמעות היא שמימוש נכסים בדמות טרייד של קראודר, סאריץ', ובחירות הדראפט של הסאנס תאורטית יכול לעזור לסרבר להרוויח יותר במכירה.
.
אלמלא המכירה, הניחוש שלי היה שדדי צודק, ואנחנו הדרך לטרייד חוסך שכר (סביר מאוד שהוא בכל זאת צודק… אני בוחר להאחז במעט ווישפול ת'ינקינג).
.
בוקר טוב (טופ 10!) וחג שמח לכולם.

דדי
דדי
27/09/2022 7:59:57

אני לא יודע אם זה יהיה המקרה כאן, אבל בדרך כלל קבוצות שנמכרות מנסות לשים דגש על מאזן כספי טוב על פני מאזן נצחונות טוב כמשהו שיעלה את ערך הקבוצה.
שוב – אין לי מושג אם זה מה שיהיה כאן.
.
לגבי סאריץ׳ – כל הקיץ שמעתי להפתעתי שהסאנס בונים עליו כשחקן חשוב ברוטציה ולא כנכס לטרייד, אבל כאמור זה היה לפני כל עניין המכירה אז אולי דברים ישתנו, למרות שהוא מתאים לאג׳נדה של הורדת ההתחייבויות הכספיות העתידיות אז אולי שום דבר לא ישתנה בקשר אליו.

גיא רוזן
27/09/2022 8:05:24
Reply to  דדי

אני חושב שבראייה כלכלית, יש הבדל עצום בין מכירת הסאנס עכשיו לבין מכירות עבר כמו סקרמנטו ואטלנטה.
הסאנס מגיעים למכירה כאשר הם בצמיחה –
זו לא קבוצה שהייתה צריכה להיות על המדף,
אלו לא בעלים עם חוסר ברירה פיננסי (ע"ע מכירת סקרמנטו).
הסאנס בסיטואציה דומה לקליפרס,
אז גם הם היו בצמיחה.
.
כאמור,
בהחלט יכול להיות שכל מה שאני כותב זה לא יותר ממשאלות ליבי.

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 8:57:10
Reply to  דדי

ואללה, מחזיק אצבעות שהסאנס ייפרדו מ-N WORD אחת, ויחזרו לאחרת – 'נמושה'.
זה יהיה עונש הולם על להכריח בעלים למכור את הקבוצות שלו בגלל… חוסר טאקט.

חגי "התותח" ניסני
27/09/2022 9:51:58

א' אף אחד לא מכריח אותו.
ב' מדבריך משתמע שסארבר היה זה שבזכותו הצליחו ולא למרות הנוכחות שלו.

גיא רוזן
27/09/2022 10:10:03

בתור הנציג (מטעם עצמי. סיימתי שני בבחירות לנשיאות ארגון אוהדי הסאנס, סניף דרום מזרח נשר, והדחתי את המנצח בלית ברירה מהמקום הראשון)
של לא מעט (רוב זעום) אוהדי סאנס במחוז הבחירה שלי,
אני מברך את הטמיר המקורי על ייסוד ארגון חדש שיפרח וישגשג תחת החסות של ה-ללל:
.
ארגון להב"א
(למדים הייטרים של בוקר ואייטון)
.
מאחלים לכם שנים של עשייה שלא תיפול מזו של ארגון האב!
.
(4 אליפויות. מכובד!)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-))))))

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 10:30:26

אני לא הייטר לא של בוקר, ולא של אייטון.
בשביל שאשנא שחקן הוא צריך להיות שיקוץ.
אייטון הוא למלם וסתם בחור נחמד ובוקר גם נראה בסה"כ אחלה גבר (זורק ראש אבל כיום כמעט כולם עושים זאת אז לא נרשום את זה לחובתו).

גיא רוזן
27/09/2022 10:43:38

קפלה > אייטון
בוקר קלוריות ריקות
פול שיקוץ
.
נגעת נסעת,
שברת שילמת,
אין החזרות!
.
הלהב"א עוד תפיץ את אורה המטהר!
(אני מרחק צמד סימני קריאה מלהיות נדיר…)

Avri
Avri
27/09/2022 16:23:53

אשך, אתה אולי לא הייטר של אייטון אבל בוא, להגיד שהולמס, ואם אני זוכר נכון הסנטר המחליף של הספרס (מי שזה לא היה) עדיפים עליו, זה לפחות הייטר-לייט.

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 10:31:34

א' – תפסיק להיתמם
ב' – מאיפה אתה יודע למה הצליחו ומה המניות שלו בהצלחה?
ג' – מה זה קשור?

חגי "התותח" ניסני
27/09/2022 13:09:28

הייתי ממשיך את הדיון אבל כשמצד אחד לעיתים זווית החיוך מספיקה בשביל לאבחן אישיות ואת גלגולי הנשמה של מישהו ומצד שני לעיתים אתה מטיל ספיקות ומבצע חקירות ריגוזריות. וכאשר המעבר בין הצדדים נעשה במחי שורה אחת בתגובות אז אני מוותר על הדיון.

A Ljos: Resurrection
27/09/2022 10:47:54

שכחת ג'- לא האשימו אותו בחוסר טקט. אלא ביצירת סביבת עבודה רעילה שכוללת גם הטרדות והצקות, התעמרות בעובדים ובעובדי עבר, מיזוגניה כוללת ונוראית, שימוש במילה שידוע לכל חוץ מלמיתממים הגדולים ביותר מה היא מסמלת ולמה היא משמשת והוא השתמש בה בדיוק בצורה שלשמה היא נוצרה.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 10:54:24

בשנים האחרונות סארבר בעליום טוב (הוא הסכים לדחוף את היד לכיס במקרה של אייטון), הביא צוות מנצח בכל העמדות מGM עד למערך הסקאוט המופלא… הליגה ראתה בעלים לבן זקן וחלש שהקבוצה סוף סוף מצליחה והחליטה לקפוץ עליו כמו שקרה ב2013 (על זה שאמר כמה פעמים את המילה ששומעים אלפי פעמים בחדר הלבשה שוויון מי אסס, תעודת עניות לליגה שמתקיפים אותו ושותקים במקרה של קיובן). מצחיק לשמוע את קרי ולברון מבלבלים את השכל שדיברו עם סילבר העיקר שאדוארדס דוראנט… מעירים הערות סופר הומופוביות וחשובות הם ממלאים את פעם מים או במקרה של סין…
.
אשך העונש בהחלט לגטימי מקווה שיגיע בעלים שייתן את הל העתיד שלהם בשביל רודי גובר

Avri
Avri
27/09/2022 16:25:12

הסכים לדחוף את היד לכיס? זו היתה ההחלטה הניהולית כלכלית הכי טובה שהיתה לו על השולחן, זה שהנ-וורד שינה עורו.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 16:50:52

אברי אני מסכים שזה החלטה הטובה ביותר שהיה לו, עדיין הוא יכל לסרב כמו שעשה בעבר עם גו ג’ונסון ואליפות האבודה (לא מעט אוהדי הסאהס סובלים מצלקות מזה) . כבעלים בשנים האחרונוצ הוא לא קפריזי (לעונת מה שקרה ב2014-2016), הוא נותן לקבוצה שקט תפעולי והביא את הצוות הטוב ביותר, זה המשמעות של בוס טוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 11:08:01

After the loss, Suns majority owner Robert Sarver entered the coaches locker room, Watson told ESPN.

"You know, why does Draymond Green get to run up the court and say [N-word]," Sarver, who is white, allegedly said, repeating the N-word several times in a row.

"You can't say that," Watson, who is Black and Hispanic, told Sarver.

"Why?" Sarver replied. "Draymond Green says [N-word]."

"You can't f—ing say that," Watson said again.

מתי אוסרים לקווין הארט להגיע לNBA ומחרימים אותו?

גיא רוזן
27/09/2022 11:27:45

אחד המשעשעים שלך, ברוך.
אתה באמת שואל למה לגרין מותר ולסרבר אסור?
זה מעבר לעניין הפעוט שפליטות הפה של סרבר הן חלק, ובכן, פעוט ממכלול הבעיות שהיו בארגון.
האם סרבר מופלאה לרעה?
בהחלט.
לא בהשוואה לדריימונד גרין,
אלא בהשוואה לבעלי קבוצות חזקים יותר אותם לא ניתן להזיז כל כך בקלות (מי אמר קיובן?)

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 11:41:40

ברור גיא אם שוויון זה עד הסוף מצחיק שהשחורים אומרים את המילה בלי הפסקה אבל כשאדם לבן אומר את זה פתאום העולם נחרב.
אני בהחלט מקווה שירחיקו את אדוארדס ודוראנט ולברון מהליגה (יציאות מכוערות מול הקהילה הגאה), אני מוכן להבטיח לך גם שצמד המילים וויט ביץ רץ בחדרי הלבשה בליגה ואף אחד לא מתערב, אני בכלל לא מדבר על כל שחקני הNBA האנטישמיים כדוגמת דווין וויד שהליגה מחבקת.

.סילבר יודע שסארבר כמו במקרה של סטרלינג בעלים חלש זקן ולבן שלא יוכל להלחם ולכן תקף אותו, קיובן היא גורם לסילבר לאבד את העבודה.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 11:46:07

הדבר הכי מצחיק שסארבר שם אנשים בעלי גוון עור שחור בכל העמדות מפתח ושילם להם את מיטב הכספים, GM מאמן, עוד לפני שהליגה והשחקנים בכלל דחפו לזה בצורה גסה כמו שרואים בשנתיים האחרונות. אם שוויון זה שוויון עד הסוף או שמתחילים לקנוס כל שחור שמשתמש במילה ניגה או שמאפשרים לכולם להגיד אותה, זה די פשוט.

רן הנרגן
רן הנרגן
27/09/2022 11:59:37

ברוך, ראה תגובתי לאשך. למטה. אתה נובח על העץ הלא נכון.

NFS
NFS
27/09/2022 12:17:09

סארבר מחלטר בצעירותו
https://youtu.be/Uwk6r8TJD2U
.
.
[סרטון שכבר פורסם, אבל מתאים גם פה]

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 13:29:54

מה שמדהים שסארבר הואשם בדיוק במה שלארי דייוויד עשה בתוכנית שלו מבחינה סאטירית (בלוח מודעות האחרון).
לארי מצטט מישהו אחר שאמר ניגר וישר מותקף על זה.
ובסרטון השני קורא לשחקן פוקר "cunt" בגלל שלא שיחק על יד חזקה, ונענש בחרם.
האומנות מחקה את המציאות, ולהיפך.
לארי תיאר מצבים סטיריים, שהתממשו פה אחד לאחד.

רן הנרגן
רן הנרגן
27/09/2022 11:56:47

הסיבה בעקרית שסרבר מוכר את הקבוצה היא הפנית הגב של המפרסמים. במערכת החברתית האמריקאית אלו בני מינו. מנהלים בכירים ובעלי הון. מבחינתם הוא הפך לגורם שפוגע בעסק ולכן הוא צריך להעלם. אתה יכול להתלונן עד מחר בסיגנון ספירו אגניו ש "הממזרים שינו את הכללים" אבל בשורה התחתונה אלו פני הדברים.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 12:24:37

רן אני לא מתלונן שהממזרים שינו את פני הדברים, סארבר יצא דביל שהוא לא הבין את תרבות הPC החולנית ולא הביי שלא כל העובדים לוקחים את ההומור שלו כהלצה. לסארבר אין את הכוח ולא את הרצון להלחם בזה, יש סיבה מאוד ברורה למה הליגה (הכוכבים ההנהלה…) תוקפים אותו ושותקים לקיובן (שלפי הדיווחים מה שקרה בפיניקס זה גן ילדים לעומת דאלאס).

Berch
27/09/2022 7:40:21

אחלה מעורב על הבוקר
🙏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/09/2022 9:51:10

זה בסדר שקיירי אומר שהוא וויתר על 100 מיליון דולר, אבל אל תשכחו שהוא גם אומר שהארץ שטוחה. אם יש מישהו שאני לוקח את דבריו בערבון מוגבל, זה אירווינג.
תודה רבה על המעורב המעולה

Dor
Dor
27/09/2022 14:11:26

אז אתה רומז שקיירי חלש במתימטיקה? הייייטר…

shadow
shadow
27/09/2022 15:51:32

לא הבנתי האווי אם את טועה במשהו בחיים אתה טועה בהכל?
.
אתה בטח לא טעית אף פעם וגם לא מאמין/האמנת בשטויות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/09/2022 17:47:50
Reply to  shadow

לא, מה שאמרתי זה שאני צריך קצת יותר סימוכין מאמירה של קיירי, לאור העובדה ששמעתי כבר כמה מהאמירות שלו

shadow
shadow
27/09/2022 18:43:08

לא הבנתי את ההבדל. מה זה קצת יותר סימוכין? ממי?

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 18:45:35

היכולת של קיירי שווה מקס

אלכס דוקורסקי
27/09/2022 10:25:11

מנחם, תודה רבה וחג שמח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שמשון ויובב חייבים להפסיק לדבר ולהתחיל לשחק. אני מוכן גם להתפשר ולפגוש אותם בחצי הדרך – שרק יפסיקו לדבר…
ויש לי תחושה שנאש מוחלף באמצע העונה נוסח בלאט.

shadow
shadow
27/09/2022 15:56:12

אנשים פולטים פה פשיזם למתחילים במהירות האור בלי להתבלבל בכלל.
"שרק יפסיקו לדבר"
וזו התפשרות לא פחות ולא יותר.🤦🏻‍♂️
מזכיר לי דברים בסגון "סתמי תפה וכנסי למטבח!"
.
לא מפתיע שאלה אותם אנשי הקורונה מהשנתיים האחרונות.🤷‍♂️

Avri
Avri
27/09/2022 16:26:53
Reply to  shadow

תגדיר פשיזם.

microwave
microwave
27/09/2022 21:28:39
Reply to  shadow

לגמרי פשיזם
וריקנות נוראית, העיקר לחם ושעשועים ותן רק להנות
לעזאזל ערכים של זכויות אדם

עליבות

TRIP
TRIP
27/09/2022 10:35:52

קיירי בן אדם זהב וויתר על מיליונים בשביל זכויות אדם.

A Ljos: Resurrection
27/09/2022 10:40:39

זה בסדר, קיירי. גם מיילס ברידג'ס ויתר על מאה ומשהו מיליון בשביל העקרונות שלו. אתם כרגע בערך באותו מקום ערכי.

עגל
27/09/2022 11:01:50

אם אני מבין נכון קיירי לא הפסיד עדיין כלום.
רק אם לא יהיה לו חוזה בתום העונה הוא יוכל להגיד שהוא ויתר, וגם אז, רק אם זה יהיה בגלל הקורונה.
אבל עוד שנה זה כבר לא יהיה בגלל הקורונה אלא בגלל שהוא קוקו.

shadow
shadow
27/09/2022 15:57:06

לוגיקה משובחת

Pistons
Pistons
27/09/2022 10:52:08

קיירי זה אותו ליצן שניסה לאיים על הנטס שיתנו לו חוזה ארוך טווח ובסוף נדבק לכסף כמו מסטיק לסוליה של נעל למרות שהראו לו את הדרך החוצה?
האם גם מישהו היה מעלה בדעתו שדניס שרודר ויתר על 80 מיליון בגלל חיסון? קיירי שיחק כמו חרא במעט זמן ששיחק ועוד עשה לנטס בעיות עם הצומות שלו בפלייאוף. הוא הימר על עצמו והפסיד.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 10:58:23
Reply to  Pistons

פשוט לא נכון. קיירי שיחק מצויין וכחוזה מקס בשינה בזמן ששיחק 27 נקודות 55% אפקטיבי (40 אחוז מ3), הוא בהחלט וויתר על 100 מליון בהתנגדות לכפייה הדבילית שהייתה. ההשוואה בינו לבין שרודר זה כמו להשוות את סטף קרי לאחיו.

עגל
27/09/2022 11:03:25

איך הוא ויתר, אני עוד לא הבנתי?
הוא רק הפסיד "קצת" כסף (לא 100 מיליון) על משחקי הבית לא?

Pistons
Pistons
27/09/2022 11:11:45
Reply to  עגל

אני לא חושב שהוא הפסיד משהו על משחקי הבית. הוא לא חתם על חוזה לפי מה שאני מבין מדבריו של מנחם. לא הבנתי מה הקשר לקורונה.

Pistons
Pistons
27/09/2022 11:20:17
Reply to  Pistons

חיפשתי קצת בנושא ואכן הוא הפסיד על משחקי הבית

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 11:13:13
Reply to  עגל

הסירוב להתחסן פגע לקיירי בהארכת החוזה העתידית שהיה אמור לקבל, וכנראה באה כאולטימטום עם החיסון.

אילו היה משחק כל העונה היה מקבל חוזה מקס בשינה, ביכולת הוא בהחלט שווה את זה (יש מעט שחקנים בליגה שיש להם כשרון כמוהו) והוא גם בגיל המתאים.
.
בנוסף עונה קודמת הוא גם הפסיד כמעט חצי מהמשכורת, לא יודע אם חצי מהמשכורת שלו זה ״קצת״ כסף.

עגל
27/09/2022 11:50:44

בדיוק, כמו שאמרת, הוא עדיין לא הפסיד כלום. אם הוא לא יחתום על חוזה חדש וגדול בסוף העונה, רק אז הוא יפסיד.
ואז הסיבה כבר ץהיה משהו אחר (פציעה, טמטום, או משהו שלא חשבנו עליו)

עגל
27/09/2022 11:51:30

רק לחדד – הוא הפסיד וודאות, לא כסף קאש מאני

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 12:27:41
Reply to  עגל

כן וודאות של חוזה זה במילים אחרות כסף מובטח בבנק. אף אחד לא יודע מה יקרה במהלך העונה . בנוסף הוא הפסיד סביב ה15-17 מליון דולר מהמשחקי בית שלא הגיע אליהם בעונה הקודמת.

Yinon Yavor
28/09/2022 8:08:36
Reply to  עגל

יואב, זו הטרמינולוגיה שקצת מבלבלת אותנו.
הוא לא הפסיד. הוא ויתר על (הצעה של) מאה מיליון

Pistons
Pistons
27/09/2022 11:15:29

וואו, איזו גניבת דעת. היית צריך להדגיש את המילים בזמן ששיחק. קייירי שיחק בשלוש העונות האחרונות ביחד מעט יותר מ-90 משחקים בעונה הסדירה.
גולת הכותרת היא חוסר יכולתו לתרום בפלייאוף. פלייאוף אחד נפצע. פלייאוף אחרון למעט המשחק הראשון קלע באחוזים מרשימים של 37% מהשדה ונראה לא קשור למשחק.
ושלא נדבר על כל השטויות שלו.
הוא ניסה לקפל את הנטס והם קיפלו אותו. למה הוא קפץ על האופציה אחרי שלא היו מוכנים לתת לו את מה שביקש?

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 11:35:29
Reply to  Pistons

שוב אתה מבלבל שנאה אישית עם עובדות לא משנה אני אעזור לך, קיירי בפלייאוף האחרון קלע 21 נקודות ב38% מ3 ו51 אחוז אפקטיבי מול ההגנה הטובה בליגה בטח בעמדת הפרימטר, בפלייאוף לפני האחרון הוא נתן הופעה טובה של 23 נקודות ב55% אפקטיבי שהוא מהווה אגרוף שני לדוראנט.
האם הופעת פלייאוף בינונית/ רעה אחת אומרת ששחקן לא שווה מקס (לברון 2011 גמר, דוראנט קיירי ויאנג עונה שעברה …)
התשובה לשאלה היא כמובן לא .
.
גם במהלך העונה הסדירה הוא היה מופלא הוא פשוט לא שיחק יותר מדי בגלל הסירוב להתחסן. עכשיו בוא נחזור למה שכתבת ״ קיירי שיחק כמו חרא במעט זמן ששיחק״.
למה קיירי קפץ על האופציה כיוון שזה פתח לו יוצר אפשרויות להגיע לקבוצה שיחפץ בא בטרייד, התדמית שלו בליגה הוא של הד קייס אין ספק שמבחינת היכולת הוא שווה מקס.
לגבי ברוקלין מצידה היא לא רצתה לתת לשחקן שמשחק 30 משחקים בעונה חוזה מקס ובצדק.
אילו קיירי היה משחק 55 משחקים הוא היה מקבל את הארכת חוזה בשינה.

Pistons
Pistons
27/09/2022 11:56:22

ברוך, אל תתחיל לעשות כאן דמגוגיה שאחרים עושים. אני מבלבל שנאה עם עובדות?
רשמתי שהוא שיחק תשעים ומשהו משחקי ליגה בשלוש העונות האחרונות – עובדה או שנאה?
רשמתי שהוא קלע 37% בשלושת המשחקים האחרונים – עובדה או שנאה?
רשמתי שאלה אחוזים מדהימים בציניות – עובדה או שנאה?
האם הוא לא שיחק כמו חרא בשלושת המשחקים האחרונים? יש פה מישהו שראה את המשחקים וחושב שקיירי שיחק טוב או אפילו סביר במשחקים האלה?
קיירי היה עסוק בלאכול בגלל הצום – עובדה או שנאה?
כשאני רושם נתונים על תקופה מסויימת ואתה הולך ומביר נתונים על תקופה אחרת או תקופה קצרה או ארוכה יותר, זה לא הופך את הנתונים שלי ללא נכונים.
קיירי לא ההד קייס הראשון – הנה קח לדוגמה את ציון שכן קיבל חוזה יפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 12:17:21
Reply to  Pistons

הנתונים שרשמת מאוד מגמתיים מה שעשית כאן הוא לירות חץ ואז לסמן מטרה, קיירי היה נורא במשחקים 2 ו3 בינוני ב4 ומצויין בראשון, בהחלט לקיירי הייתה סדרה בינונית ביחס ליכולת שהציג בעונה הסדירה, האם דוראנט לא שווה מקס בגלל הפלייאוף מה לגבי יאנג? כמות הטענות ששינית במהלך הדיון די מצחיקה.

Pistons
Pistons
27/09/2022 12:25:21
Reply to  Pistons

לא רלוונטי אם הנתונים שלי מגמתיים. אמרת שאני מערבב שנאה אישית עם עובדות.
שואל שוב, האם הנתונים שהצגתי הם עובדות?
נ.ב.
נוח לך לשכוח שעונה לפני הוא נפצע מול מילווקי בפלייאוף ועונה לפניה הוא שיחק 20 משחקי ליגה ועונה לפניה קלע 38.5 אחוז מהשדה בפלייאוף.
כן, זה בדיוק השחקן שהייתי רוצה בקבוצה שרוצה אליפות

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 12:35:25

״ קיירי שיחק כמו חרא במעט זמן ששיחק ״ כתבת את זה ופשוט לא נכון , אחרי זה המשכת עם טענה שגוייה נוספת על הפלייאוף שגם הטענה הזאת הוכחה כשקרית.
לקחת נתונים מגמתיים וסופר מצומצמים שלא באמת ניתן להסיק מהם כלום.לבנות עליהם טענה לא הופכת את הטענה לנכונה ומציגה פרספקטיבה ותמונה שקרית, מהי הסיבה שבחרת להציג את הנתונים האלה בלבד ולא את התמונה המלאה?
בדומה לשאלה הקודמת, מה קשור הפלייאוף היכולת שהציג בבוסטון בעונה שעבר אליה באמצע העונה לזאת בנטס? למה בחרת לא להתייחס לעונות בקליבלנד וליכולת שהציג בעונה הסדירה?

Pistons
Pistons
27/09/2022 12:53:35

ברוך, כנראה הדיונים שלך עם הצל מתחילים להשפיע. זה ציטוט שלך: "קיירי היה נורא במשחקים 2 ו3 בינוני ב4"
נניח שאני מסכים איתך (ואני לא בטוח שאני מסכים). זה לא מחזק את הטענה שלי שהיה לו חרא פלייאוף? נתן משחק אחד טוב. מה הוא ברוס בראון?
בנוגע לשאר הדברים – הראיתי שכבר 4 עונות הוא לא בדיוק תורם במטרה לקחת אליפות.
למה נעצרתי בקליבלנד?
א. מאותה סיבה שאתה תטען שהארדן היום לא שווה מקס. כששיחק ביוסטון היה שווה מקס? היום לא שווה? דברים משתנים לאורך זמן.
ב. אחרי העונה בקליבלנד קיירי פרש מכדורסל ועבר לעבוד חצי משרה בכדורסל וחצי משרה בשטויות שלו. לברון עם הנוכחות שלו הצליח לאפס אותו ולתרום לקבוצה. אחרי האליפות הוא חשב שהוא צריך להיות האלפא דוג וההמשך ידוע.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 13:04:07

ראית איך יאנג נראה בפלייאוף? איך לברון בסדרת גמר 2011? הגרסא החיוורת של דוראנט מול בוסטון? סדרה אחת רעה לא ניתן ממנה להסיק טענות, עונה לפני 2020-2021 הוא דווקא היה מצויין בפלייאוף עד שנפצע, האם לברון שווה מקס לדעתך? עונה שעברה לא היה בפלייאוף עונה לפני הסריח ביחס אליו בפלייאוף והוא בן 38.
.
קיירי בניגוד להארדן הוא אותו שחקן בדיוק כמו זה בקליבלנד אפילו טיפה טוב יותר (הוא קולע יותר ביעילות גבוהה יותר) להארדן יש ירידה חדה ביכולת. קיירי הוא לא מספר 1 בקבוצה זה ידוע לכולם אבל הוא יכול להיות אופציה שנייה מצויינת הוא חייב מנהל משחק לידו (ולא היה לו את זה בברוקלין בעונה הקודמת).

Pistons
Pistons
27/09/2022 13:12:15

הראיתי לך 4 עונות, לא איזו נפילה חד פעמית. בדיוק מאז שהוא עבר מקליבלנד.
אם הוא כל כך טוב, הייתי מצפה שיעמדו בתור להחתים אותו בתור שחקן חופשי. אם הוא הגיע שבו הוא לא מצליח להשיג זאת אז זה אומר דרשני.
דוראנט נתן פלייאוף אחרון לא טוב? ומה בזה שלפניו?
——
הנזק שקיירי עשה לנטס הוא עצום. הם איבדו שחקנים כמו אלן, לאברט, דינווידי וכו' בשביל לבנות את הקבוצה הזתא ובסוף בגלל השטויות שלו הארדן עזב, סימונס הגיע ולא משחק, קיירי בקושי משחק ודוראנט רצה לעזוב.

NFS
NFS
27/09/2022 14:58:32

ברוך, מה נסגר איתך? הכל בסדר?
פיסטונס צודק במאה אחוז – קיירי היה גרוע מול הסלטיקס, ועונה לפני כן פצוע מול הבאקס.
מה אתה מנסה לערבב אותנו עם נתונים לא קשורים? ראית בכלל את המשחקים?
פיסטונס הביא לך פה ניגוב, אפילו שבאת עם שריקות מהבית.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 16:42:15

פיסטונס, לברון 3 מ4 עונות אחרונות לא בפלייאוף בכלל, מישהו חושב שהוא לא שווה מקס? בפעם האחרונה שהופיע בפלייאוף לפני שנתיים נתן סדרה מחרידה. קיירי מבחינת יכולת שווה מקס, הוא לא פרנצייז פלייר אבל הוא אופציה שנייה מצויינת אממה היה הרבה מסביב כמו העניין של החיסונים סביבו אילו היה משחק בעונה האחרונה 50-60 משחקים אין ספק שהנטס היו נותנים לו מקס.
.
בלי קיירי דוראנט לא היה מגיע ובלי זה הארדן לא היה מגיע.הגופה של לבארט לא הייתה תורמת יותר מדי, וגם ספנסר דיוונדי הוא שחקן חביב אבל לא איזה כוכב.

Pistons
Pistons
27/09/2022 16:47:21

ועדיין לקח אליפות אחת 🙂
לשאלתך, כן, אני די בטוח שיש לא מעט כאלה שחושבים שלברון כיום לא שווה מקס

Pistons
Pistons
27/09/2022 16:49:20

אוסיף משהו, אולי אני טועה כי אני לא זוכר בוודאות, אלן לא נבחר לאולסטאר?
דינווידי אחלה של שחקן. במשחקים שראיתי של דאלאס בפלייאוף שיחק לא רע בכלל.
תוסיף בחירות שאם אני זוכר שהיו.
נכון לשניה זו (כי אין לדעת איך קיירי המסובב ישחק אם ישחק בעונה הבאה, כנ"ל בנוגע לסימונס) היה עדיף לנטס ששניהם לא היו מגיעים.

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 16:54:14

קיירי (והנטס בכלל) הולך לנגב פה חזק הרבה אנשים עונה הקרובה.
בלי אולטימטומים עם חיסונים, ובלי רמאדאן (אמרו פה שלא ייצא על הפלייאוף), קיירי הולך להרביץ פלייאוף מהסרטים.
חיית משחק, הוא עדיין. ויש לו חתיכת גורילה על הגב.
הנטס מועמדת מס' 1 מהמזרח, כמו שהייתה צריכה להיות עונה שעברה בהרכב מלא ובלי הארדן השמן.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 16:59:04

אולסטאר מעמדת הסנטר במזרח? שחקן חביב אלן והוויתור עליו היה שטותי אבל זה דרישה של דוראנט גם. מה שמצחיק שקיירי בפלייאוף היה יוצר טוב בהרבה ממה שדיוונדי אי פעם יכל להיות (ויש הבדל אדיר בין אופציה שנייה) לאופציה רביעית מול ספסל.
.
יש גם כאלה שחושבים שכדור הארץ שטוח (: מי שלא היה מביא ללברון מקס היה צריך לפרוש מהכדורסל כי אין לו מושג בענף(30.1 נקודות ב59% אפקטיבי)

Pistons
Pistons
27/09/2022 17:04:34

יתכן שקיירי יתן עונה מהסרטים. הקוף היחיד שיושב לו על הכתף זה הכסף. קיירי ירתה לתת עונה טובה, לקחת חוזה לכמה שנים ולחזור לחצי פרישה עם עוד 200 מיליון בבנק.

בנוגע ללברון – אז כנראה אני לא מבין בענף. הלייקרס כרגע לא במצב הכי טוב. לברון גם לא צעיר. זה סיכון לא קטן להחתים אותו כרגע.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 17:26:02

מה האלטרנטיבה? בסוף זה שוק סגור והצע השחקנים עם כשרון כמו של לברון או קיירי מוגבל מאוד,והקבוצה חסומה בתקרת השכר. בסוף היכולת שהם מציגים שווה מקס.

Yinon Yavor
28/09/2022 8:22:20

אני עם ברוך כאן
קיירי כרגע הוא הימור עם לואו ריסק (אוקיי, מדיום) והיי ריוורד (reward, יש מילים שפשוט אסור לכתוב בעברית…).
היכולת שלו מופלאה, והוא בא במוד של להוכיח, ותאורטית כבר לא אמורות להיות מגבלות כמו קורונה

A Ljos: Resurrection
27/09/2022 10:53:22

בואו לא נשכח כל כך מהר את הגועל שהיה פה אתמול.
למי שיש קיבה חזקה, בבקשה – https://hoops.co.il/?p=275885

Avri
Avri
27/09/2022 16:29:13

בוא, אלפיים תגובות, תמקד.

A Ljos: Resurrection
27/09/2022 18:06:05
Reply to  Avri

תלך בעקבות הקיא.
אני באמת צריך להצביע בשלט ניאון גדול "כאן מתחיל הדיון על הפדופיליה והאשמת הקורבן עם החשודים המיידיים"?
(אחד היה חסר, אז הוא בא להשלים עם גזענות היום)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/09/2022 11:02:46

ראיתם את הנעליים החדשות של לברון? הוא רומז על הקבוצה שבה הוא רוצה לסיים את הקריירה?

עגל
27/09/2022 11:04:23

הוא אנטישמי שדורך על הרוח היהודית.
חשבת שמה היה עם בלאט היה מקרי?!

דוקטור רזי הופמן
27/09/2022 12:59:22

שימון בשבילך
https://www.israelhayom.co.il/sport/world-basketball/article/13104951
הוא רק היה צריך להוריד את הזקן והיה מייד מגיע למשקל הרצוי….

רן הנרגן
רן הנרגן
27/09/2022 13:22:02

לפי דיווחים דיונים על הסכם CBA (ההסכם בין הליגה לארגון שחקנים) מתנהלים באינטסיביות. לשני הצדדים יש ענין להגיע להסכם עוד השנה למרות שפורמלית ההסכם הקיים תקף לשניתיים.
.
נקודה אחת שסוכמה בעיקרון היא ביטול ההגבלה על כניסה ישירה לדראפט של שחקנים בוגרי תיכון. נשאר לסכם באיזו שנה זה יכנס לתוקף. זה לא יכנס לתוקף באופן מידי אלא אחרי מספר שנים.
.
הנקודה שמענינת אותי היא כל נושא המס המותרות. המטרה המוצהרת של המס היא בלימה של היכולת של קבוצות עשירות להשתלט על השחקנים הטובים על ידי הצעת חוזים שהקבוצות הקטנות לא יכולות לעמוד בהם. סילבר הציג את זה לאחרונה בצורה קצת אחרת "לפזר את הכשרון". יש מספר בעלי קבוצות שדורשים להכביד את נטל המס כיון שבשנים האחרונות מספר בעלי קבוצות פרצו בצורה חריגה את קו המס (ג"ס, ברוקלין, קליפרס, קליבלנד בימי לברון האחרונים).
.
לנטל המס יש 3 גורמים: הראשון הוא רף המס. בשנים האחרונות הוא עולה ביותר מ 10 מליון דולר כל שנה ומגדיל את הסכום שפתור ממס. העליה הלא צפויה שלו השנה בכ 5 מיליון ביחס לתחזית המקורית חסכה לקבוצה כמו ג"ס כ35 מיליון דולרים. השני הן מדרגות המס שהמרווח בינהן עומד על 5 מיליון דולר. בכל מדרגה הקנס עולה בכחצי דולר (זה לא אחיד) . השלישי הוא הגדרה של "משלם מס חוזר,. קבוצה ששילמה מס ב 3 שנים מתוך 4 האחרונות נכנסת להגדרה הזו. ג"ס היתה הקבוצה הראשונה, אם אינני טועה, להיות במצב הזה והיא משלמת דולר נוסף על על דולר שהיא עוברת את רף המס. השנה מדובר בסכום של כמעט 40 מיליון.
.
יש טענה כנגד העובדה שהמרווח בין הדרגות לא שונה מאז שנקבע לפני עשור ומאז רף המס עלה בפי שנים. זו לא טענה שתשנה משהוא אצל דורשים החמרה.
.
הטענה העיקרית של בעלי ג"ס כנגד השיטה, עליה הוא שילם קנס של 1/2 מיליון דולרים, שהיא לא מבחינה בין קבוצות שבונות את עצמן מהדרפט (ג"ס, אוקלהומה של תקופת הארדן) לאלו שקונות חוזים (ברוקלין, קליפרס). לטענה הזו יש קונים, למשל הבעלים של אוקלהומה שזוכר היטב כמה כסף ותהילה הפסיד עקב ההחלפה של הארדן כדי שלא להקלע למצב שהוא חוצה את רף המס.
.
גם לשחקנים יש מה לומר בנידון. אם ג"ס תחתים את פול ווויגינס על חוזים שישלמו להם 120 מיליון בארבע השנים הבאות (פשרה סבירה) היא תשלם בשנה הבאה קרוב ל 500,000,000 משכורות ומס. במצב הזה היא לא תוכל להמשיך ולהחזיק בגרין וקלי ותאלץ לותר על אחד מהם והחלום של גרין על הערכת חוזה למספר שנים נוספות תגנז. אם רק 80 אחוז מהשכר של שחקני בית ותיקים (קרי, קלי, גרין, לון) יחשבו לצורך חישוב תשלומי המס ג"ס תשלם 180 מיליון דולרים פחות. היא תוכל לא לוותר על השחקנים וגם לתת לגרין את הארכת החוזה שלדעתו וגם לדעת בעלי הקבוצה הוא ראוי לו.
.
הנשוא האחרון שעולה בדיוני ה CBA נופל תחת המונח "יצירת עושר לדורות" לשחקנים. אין לי כח להכנס לזה עכשואבל זה מענין מאד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/09/2022 14:55:11

יש מצב שמאחורי הכוונה לשנות את ביטול ההגבלה על כניסה ישירה לדראפט של שחקנים בוגרי תיכון, עומד לברון 'באמא שלכם אני זקן, תנו לי כבר לשחק עם שני הילדים שלי' ג'יימס?

רן הנרגן
רן הנרגן
27/09/2022 15:34:25

לא. זה נהנה מתמיכה רחבה והדיבורים על זה הולכים כמה שנים אחורה. לקבוצות יש היום כלים הרבה יותר טובים לפתח שחקן צעיר כולל קבוצות בת בליגת הפיתוח. יש גם דיבורים על כך שחוזה של שחקן כזה יהיה לחמש שנים כדי להוריד את הלחץ בשנים הראשונות.

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 15:44:41

מה? מה פתאום?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אתה רומז לתאגיד? אין דבר כזה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/09/2022 17:50:09

סתם בדיחה, אל תהפכו אותי לתומך תאגיד (מוכן תמיד להתבדח על זה, זה כן)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/09/2022 18:52:16

לאסוף אתה נאשם בזה שאתה תומך תאגיד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/09/2022 21:55:31

אני בכלל מהאום. אבל בשביל בדיחה בינונית ומטה אסכים למכור את האשך הימני שלי

thetroll
thetroll
27/09/2022 16:47:57

מכל מה שאמרת פה הדבר היחיד שמוצא חן בעייני וכדאי שהיכנס ל CBA החדש זה התייחסות באופן שונה אל שחקן שהקבוצה בחרה בדראפט מבחינת מס מותרות. ההגיון הכלכלי הוא שזה שחקן שהקבוצה היא זו שהשקיעה בפיתוח שלו והיא זאת שרשאית לקטוף את הפירות על כך. למרות שאני מחבב את גולדן סטייט (אפשר להגיד שכרגע זו הקבוצה שלי) אין מקום לבטל את מס המותרות. הליגה צריכה להיות שוויונית. וזה מצב עדיף לעין ערוך על ליגה כמו הליגה הספרדית שיש שם את ריאל וברסה שמחלקות בינן את התארים.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/09/2022 18:45:00
Reply to  thetroll

אתה מדבר על ליגה בלי תקרת שכר, שהמטרה של הקבוצות שם לא למקסם ריווחיות.

רן הנרגן
רן הנרגן
27/09/2022 19:27:13
Reply to  thetroll

מס המותרות לא הולך לשום מקום. זה כלי שמגן על בעלי הקבוצות מעצמם. אבל רוב בעלי הקבוצות לא יסכימו לפריצות כל כך בוטות כמו ג"ס וקליפרס. לג"ס יש טיעון שלפחות חלק מהבעלים (כמוך) מקבלים לגבי שחקני בית ( היום יש מעט מאד שחקנים שנשארו כל הקרירה בקבוצה אחת). לקליפרס אין. אני מקוה שיהיה שינוי שיהיה רלונטי כבר מהשנה הבאה כי אני לא רוצה לראות את תופסון עובר לקבוצה אחרת.

Dor
Dor
27/09/2022 14:15:07

תודה דוק. חסר לי מאוד ציון ״בשחקנים עם לחץ להצליח העונה״ וגם קצת קאווי ואולי ג׳ון וול