מעורב הופס לראש השנה / מנחם לס

1.היש, או אין צדק בעולם? (תשובה: לפעמים יש ולפעמים אין)

Malika Andrews, Stephen A. Smith had a heated First Take argument about the Ime Udoka scandal: 'This is not about pointing fingers. Stop'

עוד מעט הולכים לבית הכנסת אז אקצר סיפור ארוך: מליקה אנדרוז הוזמנה לתכניתו של סטפן סמית' 'פירסט טייק' שהפכה לפופולרית ביותר ב-ESPN. הוא הזמין את מליקה אנדרוז להיות האורחת שלו.

הוא, סטפן סמית', טוען בסרטון שלמטה שהיו בין אודוקה לבין המאהבת שלו "CONCENTUAL RELATIONSHIP" – יחסים ברצון, ולכן זה לא צודק לפרסם רק את שמו של מאמן הסלטיקס אודוקה, בלי לפרסם את שמה של המאהבת שלו (אין דרך אחרת לתאר אותה, אם כי אולי היא לא הייתה כלל מאהבת אלא סתם 'מזד…נת'). היא הייתה אשת צוות הבוסטון סלטיקס, שתפקידה היה 'סוכנת נסיעות' של הקבוצה, נייטרלית לחלוטין מבחינת 'מרות' לכאן או לכאן).


היא, מליקה אנדרוז, טוענת שיש הבדל עצום בין השניים ולכן הייתה זו חובה לפרסם את שמו של אודוקה, אבל להעלים את שמה של 'צעירת היחסים' שלו. הוא איש ציבור המשמש לא רק כמאמן הסלטיקס, הקבוצה שהגיעה לגמר ה-NBA, אלא גם כאישיות שמאות אלפי צעירים (ולא רק) מהללים כגיבור, כאלוף, כסמל. תפקידו נושא בחובו אחריות גדולה, ולכן עליו להתגבר על תשוקות מיניות לא מקובלות. תפקידו מחייב התנגדות לכיסופים, ארוטיות אסורה, ותאוות מין.

אני, מנחם, לא איזה טמוי שלא ממש חי, ושחושב או מאמין שתאוות מין היא דבר קל שניתן להתגבר עליו בקלות. היו גדולי עם שתפקידם היה גדול וחשוב עשרות מונים יותר מזה של אודוקה – אזכיר רק את הנשיא ג'ון קנדי, ומשה דיין שלנו – אז כנראה שישנם בני תמותא שמצליחים להתגבר על תאוות מין אסורות, וכאלה שלא מצליחים. אני לא יודע מה ההבדל באישיות שמאפשר לאנשים מסויימים להישאר נאמנים לבני הזוג השני, מול 'הבוגדים'. כנראה שעל הבוגדים לנסות לא להתגלות, וכשהם כן מתגלים, עליהם לשלם את המחיר.

אין במה שכתבתי מעל כל קשר לגילוי השם של המשתתף(ת) 'בבגידה' עם איש(ת) הציבור. זה כבר עניין אחד לחלוטין.

האם לדעתך צודק לגלות רק את שם איש הציבור המשתתף ברומן מהצד, אן לגלות את שמות השניים?

It said, in the numerous news reports, that it was a consenual relationship and violated an organizational policy. So only he is in violation of a company policy? The woman who elected to have a consensual relationship with him is not in violation? He gets to get mentioned and put on front street? We don’t know who she is.” 

2. אני מצטער שפוסט ראש השנה מלא ברומנטיקה, אהבה, ומין, אבל זה מה יש, קומראדים

לארסה פיפין, גרושה מסקוטי, בת 48

מרכוס ג'ורדן, רווק, בנו של מייקל, בן 31

כשגילו את לארסה פיפן ומרכוס גורדן לראשונה במסעדה בלוס אנג'לס, היו שכתבו ש'מתפתח רומן', אבל TMZ כתב שזו 'סתם ידידות בין ה-X לבין 'הבן של' כדי "לכפר" על היחסים העכורים בין מייקל וסקוטי שהיו ידועים, אבל סידרת 'הריקוד האחרון' הגבירה את הפער והריב בין שני השחקנים העליונים האלה.

אבל כשגילו את השניים במסעדת 'CATCH STEAK' בניו יורק מפלרטטים, אולזים ידיים, ו'מגפפים' אפילו TMZ שינה דעתו וכתב ש'היחסים בין השניים הם לא סתם בין איש לאשה אלא מתפתח שם רומן'.

Larsa Pippen and Michael Jordan’s Son Marcus Are Dating: Inside Their ‘Cuddled Up’ Outing in New York http://Larsa Pippen, Michael Jordan's Son Marcus Are Dating: Details usmagazine.com/celebrity-news/news/larsa-pippen-michael-jordans-son-marcus-are-dating-details/

מתנת ראש השנה מוזרה מאד למייקל ולסקוטי.

3. קובי ופאו מעלים זכרונות מהפסד ארה"ב באולימפיאדת -2004

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
183 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
26/09/2022 5:14:14

סטיבן אי סמית' מעצבן אות ברמות. היל מהטון הצדקני ההחלטי והמתנשא עד לדעות שרק מי שיש לו כמה עשרות מליונים בבנק יבין.
אני אצטט את רפא נדל: איש חכם יודע שהוא לא יודע הכל.
סטיבן אי סמית חושב שהוא יודע הכל. ENOUGH SAID.

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 6:50:20
Reply to  IDO

הטון הצדקני והמתנשא היה של אנדרוז

shadow
shadow
26/09/2022 15:30:30
Reply to  IDO

שוב אתה רואה דברים הפוך? איך השבירה באיטליה? לכיוון שחשבת?
תכין מטריות ודברים חמים ווינטר איז קמינג

Smiley
26/09/2022 6:20:28

הסיפור עם קובי ופאו זה לקראת הסרט הדוקומנטרי בנטפליקס על הנבחרת של 2008 (אוקטובר 7 לדעתי זה יוצא), בה קובי לראשונה היה חלק מנבחרת אמריקאית.
כל העניין היה שפאו בה לחסום שחקן שקובע שמר עליו, וקובי פוצץ אותו החסימה להוריד אותו לריצפה, וזאת ששניהם משחקים בלייקרס (הפסידו לסלטיקס בגמר אז).

שלהבת
26/09/2022 6:21:23

מנחם, ושאר קהילת הופס, שנה טובה וחגים שמחים! כל הכבוד לכל העומלים במשך כל השנה על האתר הנפלא הזה.

סטיבן א' לפחות נותן את הדיעה שלו, שזה גם משהו כשבשבוע האחרון כל הכתבים האחרים מיישרים קו.

Smiley
26/09/2022 6:21:38

לרסה פיפן היא סוג של "קרדשיאן לעניים"

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 6:46:04

רקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק לחובבי ראס
בעצם גם להייטרים שלו פה, לא כל שכן לאנשי האו"ם שמום…
https://clutchpoints.com/lakers-news-russell-westbrook-shocking-reaction-to-potentially-coming-off-the-bench/

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 19:55:19
Reply to  מנחם לס

הלוואי
אתה יודע שאני עדיין מחבב אותו כמוך וכמו מורייה. ובניגוד לשי ושות.

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 6:49:37

תודה רבה דוק, מצוין.
זו למעשה פינת הטבע.
מסכים לחלוטין עם דבריו של סטיבן A.
מאליקה אנדרוז הזו חצופה, פעורה, ומלאה בעצמה.
לארסה פיפן שווה, אין מה לומר.

שי אבן צור
26/09/2022 9:50:54

+1

Berch
26/09/2022 10:07:34

פינת הטבע…..
🤣🤣

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 6:56:27

הסלטיקס חצופים, צדקניים, וצבועים.
לא מספרים כלום על השעייה חסרת תקדים מלבד איזה הצהרה כללית, ומצד שני באים בטענות ומייבבים את כאבן של "הנשים האומללות באירגון" אשר נאלצות לספוג השערות ושמועות עקב כך.
לא ניתן לאחוז במקל בשני קצותיו.
עלובים, אם הנשים באירגון חשובות לכם, הייתם נותנים מספיק פרטים כדי שלא יהיו שמועות.
ואם בחרתם לשמור הכל בסוד ולהטיל פצצה מבלי להסביר, אל תבואו בטענות לאינטרנט שמנסה להשלים את הפרטים.
בוזזזזזז לסלטיקס, ולסטיבנס הצבוע המייבב

shadow
shadow
26/09/2022 15:15:22

צודק.

thejanitor
thejanitor
26/09/2022 20:32:24

אמת. אני בעד שוויון בין המינים, מכל כיוון, בוודאי במקרה כזה, ואם יש פרטים לא ידועים אז אי אפשר לאחוז במקל משני קצוותיו, אם מדובר במעבר למערכת יחסים בהסכמה בין גבר לאישה, כזו שמצדיקה השעיה לשנה, אז יש למלא את הפרטים. אם מדובר על עבירה על נהלים של הקבוצה, אז שני המעורבים ברומן צריכים להיחשף לציבור באותה מידה.

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 7:13:55

בבקשה אור, בדיוק מה שאמרתי, ממישהו שיודע קצת יותר וחי בספורט המקצועני בארה"ב כל חייו
https://youtu.be/xOluozFscKE?t=589

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 8:33:31

הפוט (בוט) בטח מצטער עכשיו על שהביא את אידיוטק'ה בתור מאמן ראשי לקבוצה.
אולי עכשיו יצליחו לשכנע את בראון את טייטום שאפשר גם עם פוגל הלבנבן בתור מאמן ראשי.
העסק הזה היה חייב להיסגר בשקט כי זה לא העסק של אף אחד חוץ מהדמויות המשתתפות באחד המחזות הכי בנאליים בעולם החי, בגידות….

המשגיח
26/09/2022 8:42:08

דוק – אני מאמין שיש שם (בבוסטון) הרבה יותר מזה

Don
Don
26/09/2022 8:42:22

קשה לי להבין מה עומד מאחורי הסיפור של אודוקה. השהייה של שנה? למה שלא ירו בעצמם ברגל ישר? רומן של מאמן עם סוכנת נסיעות. שומו שמיים!!! בואו כולנו נקשור עצמנו בשלשלאות ונצליף אחד בשני עד זוב דם לשמע הרעיון!!!! פשוט בושה וחרפה מהסלט שעשו מזה וכנראה שבעונת המלפפונים אין מספיק אקשן אז חייבים ליצר יש מאין. או שאנחנו לא יודעים משהו שמסתירים מאיתנו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Don

כל השחקנים בליגה טוחנים את המעודדות כל הבעלים טוחנים את נשות הארגון זה סטנדרטי.
גם בארנס אמר את זה.
לגבי יודוקה כנראה חיפשו סיבה והוא הרגיז מישהו בכיר שם ותפרו אותו מה שנקרא.
מה שכן השעייה לשנה זה מצחיק תפטרו אותו וזהו מה זה החרא הזה חח נשמע כמו התפשרות בין מאבקי כוחות או מומ לקראת עזיבה. אני חא רואה את אודוקה ממשיך שם בתכלס

golan
golan
26/09/2022 9:07:22

אתה כל כך נחרץ …
"כולם טוחנים " כי בדקת, שים לב שמאט בארנס התנצל על מה שפרסם בלי לדעת…
אבל לך אין שום ספקות. שזה מדהים, כי אין לך שום מושג מה הלך שם.

IDO
IDO
26/09/2022 9:11:28
Reply to  golan

הוא המקביל שלנו לסטיבן אי סמית'.

עגל
26/09/2022 14:41:43
Reply to  IDO

אז מי זה סקיפ בייליס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

רק שאני לא מרוויח כמו איי סמית😉

שדות פופ לנצח
26/09/2022 9:22:01
Reply to  golan

+100

shadow
shadow
26/09/2022 15:38:30
Reply to  golan

גולן. הוא נחרץ באותה מידה שאתה טרחן רק ההבדל שאתה חושב שאתה צריך למשטר מישהו.
מה הסיכוי שאתה "טהור" ואף פעם לא אומר את דעתך בנחרצות? חוץ מה זה מה הבעיה בלהגיד דברים בנחרצות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

בארנס התנצל לגבי יודוקה לא על זה שכולם שם מזיינים את כולם.
אני נחרץ מאד לגבי זה הייתי גם שם על זה הרבה מאד כסף מולך. אתה היית שם?

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 9:43:15

ההשערה שלי שונה.
היה לו רומן עם מישהי, והוזהר.
אח"כ היה לו רומן עם מישהי אחרת.
כשזה התגלה אז פתאום ההודעות וההערות שלו לאישה הפכו למטרידות.
ואז באקלים המחורפן של אמריקה והליגה הם overreacted וירו לעצמם בפרצוף עם כל הסיפור.
ועוד הפכו את זה לסמאטוחה שלמה אחרי שלא מסרו את הפרטים וגרמו לכולם לעסוק בזה ולהעלות השערות.

חגי "התותח" ניסני
26/09/2022 11:34:24

שמעון לכבוד השנה החדשה אומר שמנחם משלם על האתר. כל תו שמועלה מוסיף כסף לתשלום על השרתים. אנא. זו השחתת ביטים לבטלה מה שאתה עושה לנו כאן.
נ.ב. אין לי מושג אם מה שכתבתי נכון לגבי התשלום אבל עדיין זו השחתת ביטים לבטלה.
שנה טובה

PhillySpecial
26/09/2022 14:29:17

עזוב אותך, הרכבת הזו כבר מזמן עזבה… כבר שנים שהטרול הזה חוזר על עצמו במאות ואלפי הודעות, פשוט לגלול הלאה, זה הפתרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

גם יאניס ולוקה התחילו לחזור עליהם 😉

shadow
shadow
26/09/2022 15:43:09

הפוסל במומו פוסל חגי.
ההודעה שלך נופלת לאותה משבצת שהרגע המצאת, בנוסף לעוד כמה דברים.
.
נ.ב
.
וואלה זה איחולי השנה החדשה עבורך? לחפש משהו שלילי באדם אחר מנקודת מבטך?

חגי "התותח" ניסני
26/09/2022 15:57:03
Reply to  shadow

אני כולי מום אחד גדול וזה ידוע. וזה קורה לא מעט בגלל שאני לא חולץ נעליים (אפילו לא בשינה או במקלחת)
מה לעשות שהדברים שלי הם נכונים ונכוחים וזה נכון לאתר בפרט ולחיים בכלל. ולכן כשאני אומר משהו הוא בעל משמעות רבה ואינו בבחינת השחתת ביטים לבטלה
אני יודע שאתה בצד של שמעון ואוטומטית מגיב לטובתו לא משנה מי ומה אבל אם ממש בא לך להיכנס בינינו מי אני שאני אגיד לא?
מבולבל?

shadow
shadow
26/09/2022 16:20:06

אני בצד שלי לא של שמעון, מה שאומר שאני גם לא נגדך. מתישהו אתה תתגבר על זה.

Pistons
Pistons
26/09/2022 16:24:25

הוא נעלב כי רשמת לשמעון משהו שהוא בדיוק עושה. חוזר וחוזר וחוזר על אותו דבר. את שמעון אני עוד מחבב למרות שאינני אוהב את הקליר פאת, תאגיד וכו'.
את שאדו אני פחות מחבב כי אף אחד לא אוהב …. (תשלים לבד, לא מצליח לחשוב על משהו שלא יעליב) שמנסים ללמד את כל העולם על כל דבר.
נ.ב.
אתה לא יחף!!!
מיד אבל מיד לעמוד בפינה לפני שהרגליים יהרסו.

חגי "התותח" ניסני
26/09/2022 16:28:18

אני אתגבר על מה?

shadow
shadow
26/09/2022 16:49:50

על עצמך

חגי "התותח" ניסני
26/09/2022 17:00:25

אה
אבל אני לא יודע איך לעשות את זה
אז ללכת לקרוא את ניטשה (או ניצשה בתרגומים מסויימים)?

shadow
shadow
26/09/2022 19:44:58

זה בסדר שאתה לא יודע, בגלל זה רשמתי "מתישהו". גם לא בטוח שאתה צריך לעשות שום דבר מיוחד, זה קורה מעצמו. זה משהו פנימי ככה שזה לא ממש משנה מה או את מי אתה קורא אלא מה אתה חושב על מה שאתה קורא.

thejanitor
thejanitor
26/09/2022 20:39:15

התחלתם לחפור אז גללתי חזרה למעלה לראשית התגובה האחרונה, על מנת להגיב שנה טובה לכולכם. תמשיכו לבזבז ביטים, לפעמים אפשר לגלול עליהם ולפעמים אפשר לקרוא אותם בכיף.
.
נ.ב – בזמן שגללתי, מהמובייל, עם יד שמאל, אז נלחץ לי בטעות הגב, מה ששבר לי את הגלילה, גלל אותי למקום לא נכון, והקטין לי את הזום על העמוד.
.
מצטרף לבקשה להזיז את כפתור ההגב לצד כלשהו של המסך מהמובייל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

שאדו ניסני מתבאס שהוא תמיד מנוגב.
בשנות ה60 היו אותם שריקות לך לראות בדפי הסטט 😉

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 10:12:31
Reply to  Don

הבעייה היא בוקיות.
יש חוזה וחייבים למלא אותו כלשונו…..
כל סטייה קטנה ימינה ושמאלה תגרום להתמוטטות האימפרייה!

thetroll
thetroll
26/09/2022 9:03:23

יחסים בהסכמה. אין יחסי כפיפות.
בהינתן האמור לעיל הנושא מוצא מ"חוסר עניין ציבורי". רומן רגיל מוסרי או לא זה כבר משהו אחר אבל אין פה שום דבר שקשור בחוק.
כמובן שאם זה כך אז הדבר לא מצדיק את התגובה האגרסיבית של בוסטון ואם אני אידוקה אני תובע אותם.
גם אם קיים סעיף בחוזה שלו שאוסר עליו משהו מהסוג הזה זה סעיף לא חוקי שלא יעמוד במבחן בית משפט.
בתנאי שלא צץ משהו חדש.
רק בריאות.

Kobv
Kobv
26/09/2022 9:40:25

כל הסיפור שלצאודוקה לא הגיוני בעליל, יש חלק מוסתר שלא מגלים והוא זה שהוביל להשעייה והוא זה שמוביל לכל הדברת והקשקשת ברשת.
הרשת, עיתונאים וסתם טרמפיסטים לא יפסיקו לדוש בזה עד שכל החרא יצא החוצה. בוסטון איבדו את השליטה בנגטיב של הסיפור ועכשיו זה פשוט עניין של זמן עד שכל הפרטים יתגלו.
ושוב נשמע את סטיבן אי סמית שכמו כמה מאנשי תקשורת בשנים האחרונות הבין שיותר חשוב לצעוק בביטחון ופחות חשוב על מה הצעקות אומר את דעתו הלא חשובה והופך את עצמו לסיפור שלא עליו.
חבל לי על בוסטון כי החרא הזה ילווה אותם כל העונה, אולי הם יצליחו להתרומם מעל זה אבל אני בספק. מ האופוריה של החתמת שחקנים משלימים מצויינים ועד איך שהם נהיו שפופים בתוך שבועות בודדים, מי היה מאמין.
דרך אגב, אותה אישה שכולם דשים בשמה, מן הסתם תצא ביום מן הימים תמורת סכום נכבד ותספר בדמעות את הצד שלה לסיפור, מי יודע אולי נטפליקס יעשו על זה סדרה.
אז לשאלתך מנחם, צדק הוא לא השאלה אלא כמה צדק עולה.

thetroll
thetroll
26/09/2022 11:15:34
Reply to  Kobv

מצוין

שי אבן צור
26/09/2022 9:54:06

אני אוהב את סטיבן איי
זהו! שחררתי את זה…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/09/2022 10:12:43

אף אחד לא מושלם

Kobv
Kobv
26/09/2022 13:30:49

אתה אוהב אותו כי הוא שחקן ואיש מדיה טוב ועל איך שהוא פולט מילים ולא בגלל חיבור המילים שלו למשפטים.

שי אבן צור
26/09/2022 18:16:13
Reply to  Kobv

כל מה שאתה רואה זה פסאדה תיאטרלית
תפלטר את זה החוצה ותשמע דברי טעם ב 90% מהמקרים

נ.ב. אני גם אוהב ת׳תיאטרליות שלו

thejanitor
thejanitor
26/09/2022 20:41:37

גם אני חושב כך

שי אבן צור
26/09/2022 20:53:21
Reply to  thejanitor

תודה! אני לא לבד💪🙏

Avri
Avri
26/09/2022 13:38:49

שי, אנחנו אוהבים אותך ותומכים בך בשעתך הקשה. אנחנו יודעים שוידוי כזה מצריך הרבה אומץ אבל אנחנו כאן, כקהילייה, לא נעזוב אותך גם בשעותיך הקשות.

Kobv
Kobv
26/09/2022 14:38:35
Reply to  Avri

דווקא כן נעזוב.

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 14:48:06
Reply to  Kobv

חחחח

IDO
IDO
26/09/2022 14:50:42
Reply to  Avri

יש גם אנשים שאוהבים מים חמים עם עצם וקוראים לזה מרק… בעצם זה אותו דבר.

Kobv
Kobv
26/09/2022 14:54:27
Reply to  IDO

🛑 עד המרק עוף שלי !

שי אבן צור
26/09/2022 18:14:18
Reply to  Avri

🤣🤣🤣

עגל
26/09/2022 14:43:47

מצטרף לקובי – גם אני אוהב אותו. לא בגלל הדעות, אלא בדומה לזה שאני אוהב לראות סרטי מארוול, "תור" נניח. זה שעשוע

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/09/2022 10:01:39

תודה רבה על המעורב ושנה טובה לכל בית הופס בארץ ובניכר

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
26/09/2022 10:07:08

לא מובן לי מה זה השעיה של מאמן לשנה …..שחקן עבר עבירה ,אפשר להשעות/לקנוס….. מאמן פשוט צריך לפטר …מאמנים יש הרבה . אחרי שנה הוא יחזור לאמן את הקבוצה כרגיל ? לא נראה לי…אם מאמן עבר עבירה אתית והפר את הקוד שהוא חלק מהחוזה אז למה החוזה לא מבוטל ? בקיצור , יש כאן עניין חוזי/כלכלי , הוא לא יחזור לאמן את בוסטון למרות שהצביעות האמרקאית יכולה להפתיע .

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 11:19:00

לא יחזור. בטח גם סיים את הסיפור כמאמן ראשי בליגה.

Avri
Avri
26/09/2022 13:42:32

חזור גם יחזור (בהנחה שהוא באמת רק חטא ברומן אסור ולא יותר מיזה). צ'ונסי לא מאמן? את קובי לא העלו לדרגת שאהיד אחרי מותו? חכה שהאש תחלוף ותראה איך הוא חוזר. אולי תחילה כעוזר אבל בסוף כמאמן ראשי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

לא חושב שיחזור לבוסטון

Avri
Avri
26/09/2022 19:29:16

יכול להיות שאתה צודק. אם אני הוא יש מצב שאני חותך מבוסטון כבר עכשיו ולוקח איזה משרת עוזר המקום אחר

תום
תום
26/09/2022 22:01:24

זה לא משהו ללא תקדים בבוסטון, הרד סוקס פיטרו את המנג'ר שלהם שהושעה לשנה וכמה חודשים אחר כך החזירו אותו.

Kobv
Kobv
26/09/2022 13:32:45

אני חושב שרב הנסתר על הגלוי ובוסטון לא יודעים איך לטפל בפרשה מבחינה משפטית, לכן השעיה נותנת להם זמן לבדוק את הנושא מכל הבחינות כמו שצריך עד לקבלת החלטה סופית.

Berch
26/09/2022 10:08:17

אחלה מעורב לחג
טור עם סקס מושך קוראים….
🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/09/2022 10:52:59

לארסה פיפין מנותחת מהתחת ….לא נשאר הרבה מהמקור.
אני קראתי שהסיבה ששומרים את שם האישה ברומן בסוד, הוא,
שבאינטרנט התקיפו כמה עובדות של הבוסטון סלטיקס בצורה חריפה אחרי הפרסום הראשוני

thetroll
thetroll
26/09/2022 11:17:11

משנה מה המקור? שתנתח את עצמה כמה שהיא רוצה כל עוד זה עובד זה סבבה.
רמז: יש רגע שגם זה כבר לא עוזר.

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 11:20:18

הפוך, מתקיפים עובדות (או יותר נכון – מעלים שמות כדי לנסות לחבר את הנקודות) בגלל שלא פרסמו מי זאת.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/09/2022 11:31:09

אנערף שי
טרול הכוונה שלי שהיא עשתה אובר עבודה,גוגל תמונות שלה,הפנים \השפתיים\גוואלד

thetroll
thetroll
26/09/2022 23:48:55

אמאלה

MBK
MBK
26/09/2022 12:16:44

בעניינים של צנעת הפרט אני אולי קצת נאיבי אבל אני מאמין שעדיף שלא לפרסם ולרדת לפרטים
נניח שבוסטון היו מחליטים לפטר את אודוקה, לסגור את
זה פנימית ולתת לכל אחד להמשיך הלאה בדרכו.
כשפרשות על רקע מיני אישי מתפוצצות אני תמיד חושב על המשפחות/ילדים של המעורבים בדבר, זה לא נעים ועלול להיות הרסני עבורם.ֶ
אם אודוקה עבר עברה פלילית צריך לפרסם את זה ולתת לכל קבוצה להחליט אם להעסיק או לא בעתיד.
בישראל נוהגים לטאטא מתחת לשטיח, מה זה שווה אם גולדהר זורק את אצילי ומיכה אבל שחר ואלונה(דווקא אלונה!) מחליטים לתת להם במה.ֶ

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 12:46:08
Reply to  MBK

+1966
לגבי אלונה, כבר מזמן אין מילים. כל ההערכה שהיתה לי לגביה בעבר התאיידה כמו כלורופורם….

Avri
Avri
26/09/2022 13:35:51
Reply to  MBK

מידן, צודק לגמרי.

yaniv
yaniv
26/09/2022 18:14:00
Reply to  MBK

בכלל שחר התחרפן לגמרי או יותר נכון ההצלחה עלתה לו. חיפה בלי בושה הוציאו הודעת תמיכה באצילי אחרי שריקות הבוז שהוא קיבל

NFS
NFS
26/09/2022 12:18:39

https://twitter.com/kann_news/status/1573814269627584513?t=nbcPWaIfnrEKJoIcGaRCPA&s=19
.
פשוט לא יאמן, אלון חזן הזה לא אפוי (אבל זה לא ממש מפתיע, הוא מהדור של הנבחרת ונערות הליווי)

A Ljos: Resurrection
26/09/2022 12:49:25
Reply to  NFS

אני מת לדעת מה היה הדראפט הראשון של הנאום הזה:
"אוי, אל תהיו ילדות קטנות. אצילי שחקן שהוכיח שהוא יכול לכבוש, בתנאי שתסממו את הצד השני קצת. רק צריך שהקהל יתבגר, יעבור את גיל 16 ואצילי יאבד עניין ויעזוב מעצמו את הנבחרת. זה עליכם עכשיו"

Kobv
Kobv
26/09/2022 13:39:05
Reply to  NFS

מצחיק כי לי נראה שהקהל כן התבגר ומי שלא התבגר זה אלון חזן ושאר החברים שלו לנבחרת.
לא ראיתי ולא אראה אותם כל זמן שזאת הגישה (תאמת גם אין כל כך מה לראות אז זה קל).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

אין מה לראות אצילי עם התספורת סלים שיידי הזה כנראה מושך יותר בחורות 😂😂😂

yaniv
yaniv
26/09/2022 18:15:12
Reply to  NFS

אחת התגובות האומללות ביותר שנאמרו לדעתי. חוסר הבנה מוחלט של המצב( זאת כנראה הבעיה האמיתית) פשוט שמעתי ולא האמנתי מה ששמעתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

מה אומלל? הבנות באו אליהם להנות מיוזמתן רצו קצת לחגוג מה אסור להן?
גם לבחורות מותר להשכיב שחקני כדורגל ולהנות

NFS
NFS
26/09/2022 18:31:55

נבדל שמעון.
(כלומר אתה באופסייד, ולא רק עם קצה האף, אלא כל הגוף מהציפורן של הזרת ברגל ועד קצה הקרחת שלך).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

נבדל קבוע 😉

yaniv
yaniv
26/09/2022 18:40:26

וואלה שמעון באמת מקווה בשבילך שאין לך בנות. ומקווה מאוד שתלמד את אי טי איך צריך להתנהג ולא לקחת דוגמא מהכוכבים האלה שאתה מחשיב תותחים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

יש לי בת. הכל טוב

yaniv
yaniv
26/09/2022 19:03:42

מקווה בשבילך שהיא לא תהיה בגיל 15 במצב הזה ואז יבוא איזה שמעון אחר ויגיד עלייה חחח חיפשה את זה מה אתם רוצים ממנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם היא תלך לבד לדירות של שחקנים בעיה שלה

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 19:15:44

רגע יניב שאני אבין – אתה טוען שהן לא חיפשו את זה?

shadow
shadow
26/09/2022 19:55:41

יניב שואל בשביל לנסות להבין את הלוגיקה. מה בדיוק יקרה לשמעון או בכלל, אם הבת שלו תלך לחפש דברים כאלה ומישהו כמו שמעון יגיד זה מה שהיא חיפשה?

yaniv
yaniv
26/09/2022 20:15:45

אני טוען שילדות בנות 15 עדיין לא מסוגלות להבין מה הן עושות עד הסוף גם אם הן מראות בוגרות לגילן או מתנהגות כמו מבוגרות. וכן ששחקן כדורגל שרק מתוקף היותו שחקן כדורגל מנצל קטינות לשכב איתן( ובטח כמו ששמעון אומר הן מכרכרות סביבו בלי סוף אז אדרבא למה לשכב עם קטינות ולא עם בנות בוגרות( 18 כו לא 40). מצטער בלקסיקון שלי הן לא אשמות בכלום וחובת ההוכחה והאשמה היא אך ורק על השחקנים( לא סתם אצילי בכל ההתכתבויות חושש ומפחד ו תכלס יודע שהו קטינות

yaniv
yaniv
26/09/2022 20:18:24

שאדו שהחיים של הבת שלו יהרסו בגלל המקרה הזה בגיל 15 ואנשים בכל הארץ יבואו יגידו על הבת שלו שההיא חיפשה את זה ומגיע חה ותכלס הקורבן האמיתי זה הבחור המסכן בן ה28 שעשו עליו אמבוש אני מניח שהוא יחשוב אחרת על כל מה שקרה שם אבל אולי לא כמו ששמעון אמר יגיד לה לכי חפשי את החברים שלך את רצית את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החיים של אף אחד לא נהרס יניב. סתם מוכרים לך שטויות. ההורים שלהן רוצים כסף.
זה כולה סקס מה עשית מזה אפשר לחשוב הן היו בתולות מהאולפנה בחייאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח הן חיפשו.
פעם ראיתי כדורגלן מליגת העל היה מוקף 20 בחורות סביבו ברחוב שבאו לדבר איתו. זה הצחיק אותי אז.

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 21:11:22

יניב הן הבינו בדיוק מה הן עושות וזה לתפוס זיון עם כדורגלן בשביל הפריסטיג' בעידן העלוב הזה של ראשים נבובים.
הן פרחות קטנות והשחקנים ערסים דוחים.
מתאימים מאוד זה לזה, האמת, ולכן גם נמשכו זה לזה כמו שלשול לחרא.
בהחלט שהערסים הדוחים לא היו צריכים לזרום עם זה ולהתאפק, ולמצוא להם זיונים מהצד בגיל החוקי.
זה לא סותר את זה שהבנות חיפשו את זה בכל דרך אפשרית מצדן, ובוודאי היו על גג העולם עד היום אם הסיפור לא היה נחשף.
"חייהן נהרסו" בגלל החשיפה והבאקלאש, והן נאלצו להפוך מכוכבות בעיניהן ובעיני חברותיהן לקורבנות בלחץ החברה והתקשורת.
הן בהחלט אשמות בזה שהן פרחות מטומטמות, צעירות אמנם אבל עדיין. מי מחנך ילדה להתנהג ככה.
רק ערסים ופרחות בעצמם שמגדלים את הדור הבא.
כל דור כזה נהיה קצת יותר גרוע כי סף ההתחלה שלו נמוך יותר.
אז גם הן אשמות וגם השחקנים הערסים הדוחים. אבל מבחינה חוקית רק הערסים הבוגרים אז בזה אתה צודק.
אבל אין פה על מי לקונן ואת מי להאשים, מדובר בתרבות שלמה (למעשה תת-תרבות) של ערסים ופרחות שמייצגים אחוז לא מבוטל מהאנשים במדינתנו הקטנה, ועוד יותר מכך בעולם הכדורגל שלנו.

shadow
shadow
26/09/2022 21:15:19

אני חושב שאתה מבלבל בין מי שעושה את המעשה למי שמדבר עליו. ויש מרחק מאוד גדול.
החיים של הבחורה הושפעו (נהרסו?) קודם כל, כי היא כנראה קיבלה חינוך לא פחות "גרוע" משל השחקנים. אין לי באמת דרך לעמוד את הנזק(אם היה כזה) אבל אני חושב שהקקפוניה בתקשורת מנציחה ואולי אף מגבירה את הנזק אם אתה חושב שהיה כזה.
.
בסוף זה המעשים לא המילים ולא הדיונים חסרי המשמעות שמתרחשים פה.
.
אני חושב שאדם צריך להחליט חוק או מוסר? אי אפשר לרקוד בכל החתונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

הדוגמא היחידה מהכוכבים זה יכולת משחק.

shadow
shadow
26/09/2022 20:03:29
Reply to  yaniv

ועוד משהו למה מישהו עדיין חושב שכוכבי כדורגל הם דוגמא למשהו? הבעיה בעיניי היא במי שחושב שהדמויות האלה, מכל תחום שלא יהיה, הם דמויות לחיקוי. הדמויות לחיקוי של כל ילד אמורים להיות ההורים שלו.
עצוב שבחברה של היום הורים בטוחים שאנשים אחרים אמורים לדאוג לחינוך של הילדים שלהם.
כמו הפשע שעשו בקיבוצים שהורים נתנו את התינוקות שלהם לבתי ילדים לאיזה משוגע או משוגעת שאף אחד לא יודע מה הולך, סטייל כרמל מעודה, וכמו כל יום שאתם שולחים את הילדים שלכם לבית הספר בשביל שתוכלו לעסוק בחייכם הרובוטים.
כמה יונקים אתם מכירים שמפקירים את הגורים שלהם בידי יונקים אחרים?
מלא מלא שחיתות מוסרית ושינה עמוקה.

yaniv
yaniv
26/09/2022 20:23:59
Reply to  shadow

זה לא עניין של מודל לחיקוי. שה עניין של ניצול המעמד שלהם ככוכבי כדורגל וסלבס שמנצלים קטינות שמתלהבות מאבק הכוכבים ומוכנות לעשות הכל בשביל שזה יידבק בהן ו כדורגלנים שמנצלים את זה. ואפרופו מודל לחיקוי אבל לא יודע איך אתה היית בתור ילד אבל אני בתור ילד הדמויות שהכי הערצתי והחזקתי מהם היו מלמיליאן אוחנה ואן בסטן ומגיק אז גם אם ההורים שלי חינכו אותי הכי טוב שבעולם בצור יחד זה מה שהערצתי ונשאתי עיינים אליהם

thejanitor
thejanitor
26/09/2022 20:48:59
Reply to  shadow

כמה יונקים אחרים אתה מכיר ששיגרו לווין לחלל שמאפשר להם לגלוש באינטרנט ולהגיב בהופס? אני מניח שיש מהנדסים שהיו שותפים ליצירה הטכנולוגית הזו שגדלו בקיבוץ בבית ילדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

יניב הם לא ניצלו שום מעמד בנות באות אליהם כי הם סלבס. זה אחד היתרונות בלהיות סלב.
הבחורות רוצות להרגיש להיות עם מפורסם כמו שגברים מקרקרים סביב דוגמניות אז מה הדוגמנית מנצלת את מעמדה?
בחייאת סקס תמיד היה קיים בעולם וימשיך ככה. שכחת איך היית בגיל 15 רזיאל? אם היית יכול היית מזיין כל דבר שזז בזמנו 😉

yaniv
yaniv
26/09/2022 21:01:55
Reply to  shadow

שמעון פה אתה בדיוק נופל הן לא בחורות תוציא לך את זה מהראש. ילדות בנות 15 שיראו הכי מבוגרות בעולם ויתנהגו כאילו הן הכי מבוגרות בעולם בסופו של דבר הן ילדות בנות 15. והכדורגל ים שיחפשו בנות מעל 18 כי כמו שאלה אומר יש להם כמו זבל אז למה לעזאזל ללכת על קטינות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

בנות 15 יניב הן בחורות. הן לא תמימות בן יודעות טוב מאד מה הן עושות ומה הן רוצות. זה שאתה חושב שהן מסכנות בנות אולפנה שלא יודעות כלום מהחיים שלהן פה אתה נופל.
וכדורגלן לא צריך לבדוק ת.ז 15 18 נראה אותו דבר היום יש בנות 20 שנראות בנות 13 גם.
הוא בא לחגוג בכיף שלו הבחורות הולכות לדירה שלו מרצונן לחגוג חופשי.
אתה חושב ספורטאים לא שותים או עושים סמים 😁😁
חצי nba מסוממים לדעתי

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 21:15:06
Reply to  shadow

יניב בנות 15 היום זה לא מה שבנות 15 היו כשאנחנו היינו ילדים.
היום אתה הולך לים וכל הבנות 15 האלה עם חוטיני וכל התחת בחוץ.
זה ממש לא הדור שאנחנו גדלנו בו, וגם אז היו כאלה שכבר פעילים מינית בגיל הזה.

shadow
shadow
26/09/2022 21:18:36
Reply to  shadow

יניב זה כבר עניין פרטי שלך את מי הערצת אבל הדמויות לחיקוי אלה ההורים שלך.
ניצול? זה עניין לא פשוט לקביעה.

shadow
shadow
26/09/2022 21:20:07
Reply to  shadow

השרת. איך זה סותר? זה כמו שהפיל ישאל את האריה גידלת פעם חדק?
אין שום קשר בין ה"קידמה" לבסיס.

yaniv
yaniv
26/09/2022 21:26:29
Reply to  shadow

אז איפה הגבול עובר מבחינתכם? 15 אתם טוענות שהו בוגרות לכל דבר ועניין אז מה גיל 13 לגיטימי? גיל 11 למישהי שהתפצחה מוקדם זה בסדר?
למעשה אתם אומרים שאין דבר כזה פדופיליה ואם הילדה/ נערה רוצה את זה אז האלו וסהלן בכיף בוא נזרום.
אני באמצ לא מצליח להבין את הקו מחשבה שלכם

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 21:39:19
Reply to  shadow

הן לא בוגרות לכל דבר ועניין אבל הן בהחלט גם לא קורבנות אומללות של ניצול ובהחלט חיפשו את זה.
גיל לגיטימי? לכל תרבות היה את שלה.
מה החוק אומר היום? 16? 17? נשמע לי הגיוני

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 21:40:02
Reply to  shadow

גם אנשים בוגרים אגב הם לא תמיד בוגרים לכל דבר ועניין, חלקם הגדול די אינפנטיליים

yaniv
yaniv
26/09/2022 22:45:11
Reply to  shadow

אדם אבל זה בדיוק. עניין. בגלל הגיל הצעיר שלהן זה שהן חיפשו את זה לא הופך אותם ללא קורבנות. זה שהן חשבו שזה מגניב להיות עם כדורגלנים בני 28 לא מפחית בכלום את אחריות המבוגרים. בגלל זה יש חוק ובגלל זה החוק גם אומר שהסכמה של קטינים לא נחשבת הסכמה בדיוק. ג’לל מקרים כאלה והן בוודאי הקורבנות אין פה שאלה מבחינתי. זה להבדיל אלפי הבדלות שכמו שתגיד לי שמע הראית עם איזה מחשוף ומיני היא באה אז מה היא מצפה שלא יאנסו אותה

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 7:09:33
Reply to  shadow

יניב סתם שאלה.
למה הן בוגרות מספיק בכדי להחליט על שינוי מינן אבל לא על קיום יחסי מין?

אשך טמיר המקורי
27/09/2022 7:12:05
Reply to  shadow

אם בת 15 מחליטה לשנות את מינה היא אמיצה אבל אם היא מחליטה לקיים יחסי מין היא קורבן של ניצול.
אני יודע את התשובה וזה שיש צד שני בגיר בעניין.
אבל בכל זאת, יש פה שאלה מעניינת לתהות עליה ביחס ל"בגירות".

Ohad
Ohad
26/09/2022 23:52:30
Reply to  yaniv

עזוב יניב, חבל על הזמן שלך..
מי שבאמת מכיר ילדות בנות 15 יודע שהן ילדןת ושום דבר אחר, גם אם הן נראות בנות 20 ולובשות חוטיני.
וכל מי שמכשיר סקס של בוגרים עם ילדות בנות 15 (כלומר תקיפה מינית) כי הן "מחפשות" את זה הוא פשוט דפוק בראש.
אבל למה הלכנו רחוק.. עזוב סקס.. למה שלא נשכנע נערים לחתום על חוזים מחייבים? למשל ילד בן 15 "בדור הנוכחי" הוא כבר ילד גדול, אפשר להחתים אותו על הלוואות ולדרוש שיחזיר את הכסף בריבית נשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

מה דור של הנערות ליווי חחח היום יש נערות ליווי בקלות באינסגראהם לכל כדורגלן הוא רק צריך לשלוח בואי.
ניימאר אפילו מטיס אותן😉
הבחורות רוצות להשכיב סלב בשביל להרגיש "גבר" להצטלם איתו במיטה ולעלות סטורי ולתפוס קמפיין סלב או משפיענית רשת.
המקרה האידיאלי זה להיכנס מהם להיריון ולהפסיק לעבוד לכל החיים.
השחקנים מצידם מחפשים זיון טוב ולעבור הלאה לזיון הבא.
היטיב לתאר זאת שחקן כדורגל
https://sport1.maariv.co.il/square/article/953309/

NFS
NFS
26/09/2022 18:36:01

רק שבמקרה של אצילי ומיכה זה לא המקרה.
איך אומרים – טול קורה מבין עיניך..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

זה בדיוק המקרה. הבנות תרו אחרי כדורגלנים להשכיב אותם.

NFS
NFS
26/09/2022 18:43:07

טוב, רק נותר לי לקוות שרוב האנשים לא חושבים כמוך (מנקים מאשמה את הכדורגלנים הבגירים, מודלים לחיקוי, ואצילי בכלל נשוי עם ילדים, ומאשימים ילדות בקושי בנות 16)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

בנות 16 היום יודעות יותר ממך.
הכדורגלנים הם לא מודל חיקוי לאף אחד למעט רפי הבנה.
איך אמר סר צארלס פעם התפקיד שלי זה לא לגדל את הילדים שלך

NFS
NFS
26/09/2022 18:53:24
Reply to  NFS

אני מבין שאין לך מושג מה הלך שם ואיך העסק התארגן.
באת עם שריקות מהבית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אני יודע דבר אחד הבחורות הלכו לדירה של השחקנים. אף אחד לא גרר אותן בשיער.
הלכו לשחק דוקים? או הלכו לצפות בברבי?

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 20:09:15
Reply to  NFS

שימון
ילדות בנות 15, 16…
נשבע לך שאתה מעלה לי עכשיו את הסעיף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

רזי תתפלא בנות 15 16 עושות סקס.

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 22:49:04
Reply to  NFS

אם הן כבר עושות אז שזה יהיה משמעותי עם ילדים בני גילן ומאהבה.

Ohad
Ohad
26/09/2022 23:53:53
Reply to  NFS

אם בנות 16 יודעות יותר ממך, אז אתה אדיוט..

A Ljos: Resurrection
26/09/2022 18:40:45
Reply to  NFS

דוד, פעם אחרונה שניסו לדבר עם שמעון על זה הוא מיד שרק את משרוקית הכלבים של תומכי הפדופיליה. אתה הולך למקום מסוכן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התומך פדופליה היחיד באתר זה אתה. אתה חושב שאתה מצפן מוסר של מישהו או מישהו.
את ההרצאות שלך שמור למי שרוצה לקרוא את השטויות שאתה כותב

חגי "התותח" ניסני
26/09/2022 20:01:41

אני רוצה לקרוא את מה שLJOS כותב. כמו רבים אחרים. פחות את הביטים לבטלה שאתה כותב לאינסוף אבל זה אתר חופשי אז בוא נשמור על סטטוס קוו.
אגב LJOS הוא מצפן מוסרי עבורי. אני מת לדעת אם אי פעם אתה תשמע את המשפט הזה ממישהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תקרא מי הפריע לך😉
המצפן המוסרי שלי זה אני עצמי

A Ljos: Resurrection
26/09/2022 23:09:49

לא היה לי מה להוכיח והוכחתי את זה על המגרש. זה היה מאוד מהיר מצד שמעון הפעם.
אבל בשיא הרצינות, אם מישהו פה צריך עוד מצפן מוסרי חיצוני שיגיד לו שפדופיליה זה רע ואין שום תירוץ – אני הייתי תופס מרחק ממנו.

NFS
NFS
26/09/2022 12:23:55

אוף טופיק –
גמר אלוף האלופים של ספרד בסביליה, ברצלונה מול ריאל מדריד (ריאל מנצחת אחרי הארכה 89:83).
שתי הקבוצות ללא אף אמריקאי (טובי לא נחשב), אף פעם לא ראיתי כזה דבר.
בדקתי, בסגל של ברצלונה יש את קורי היגינס, שלא שיחק, ובסגל של ריאל את רנדולף הותיק, שגם לא שיחק אתמול. בנוסף יש בארסה איזה אמריקאי לבנבן שמעולם לא שמעתי עליו וזהו.

עידו גילרי
26/09/2022 12:31:20
Reply to  NFS

דבר ראשון למה טובי לא נחשב? דבר שני עדיף פליטי nba בינלאומיים (שזה בערך כולם שם) על כאלה שאפילו לא הצליחו להגיע לשם רק אמריקאים.

NFS
NFS
26/09/2022 12:35:28

טובי לא נחשב. תתבגר ותתגבר.

עידו גילרי
26/09/2022 12:41:47
Reply to  NFS

חחח, 🍎😘

דה שוט
26/09/2022 12:51:12

יאניס על אליפות אירופה – יכול להיות שקיבל משמעון וממני דף מסרים?
"באירופה הרבה יותר קשה. ברור שב-NBA הכישרון גדול יותר, אבל שם הכל יותר אינטנסיבי. אנשים שומרים אותך על כל המגרש, הכל יותר צפוף, יותר פיזי. אני לא יודע אם זה יותר פיזי כי יש פחות כישרון".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אאוץ😬😳

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ציטוט מלא
"המשחק באירופה קשה הרבה יותר מהמשחק ב-NBA. הכישרון ב-NBA כמובן גדול יותר, אבל אני חושב שבאירופה המשחק יותר אינטנסיבי, שחקנים לוחצים אותך על מגרש שלם והמשחק פיזי יותר. בשביל ילד שבא כמוני מכלום, אני חושב שהליגה הפכה אותי למפונק קצת. כשאתה מגיע לארה"ב, הדברים משתנים – כאן הדברים הרבה יותר פשוטים, הם לא מכבידים עליך, אין ספק שבורכנו"

NFS
NFS
26/09/2022 18:34:20

גם אבדיה צוטט "נזכרתי כמה קשה הכדורסל האירופי"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחח. סילבר תכף יתחיל לקנוס אותם וויט בויז מוציאים לו שם רע

דוקטור רזי הופמן
26/09/2022 20:12:16

רק שיאניס שחום…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח צודק שכחתי. יאניס ולוקה כנראה חסינים עקב מעמדם אבל דני בוי שיזהר מהצהרות כאלה שלא יגמור כמו הזוניה.

thejanitor
thejanitor
26/09/2022 20:53:03
Reply to  NFS

דני אמר דברים דומים מאוד, על צפיפות ואגריסיביות במסיבת עיתונאים אתמול.
.
https://youtu.be/gGQwT3G_jYk

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

בwwe האגרסיביות מנוטרלת עי השיפוט הרגילו דור שלם לתת קליר פאת זה הבעיה. הרגו את ההגנה מחשבתית

גיא רוזן
26/09/2022 20:42:05

מילה על הדיון (אם אפשר לתארו ככזה) אודות אבירי הכדורגל הישראלי –
לא ממש מפתיע, מה שהתרחש בין צמד הכדורגלנים המקסימים והנערות מוכות הסנוורים.
לא מפתיע, ומסתבר שגם לא פלילי.
.
רק מה –
.
פלילי או לא, זה לא חזות הכל, וזה בהחלט לא המדד לשיפוט מה מוסרי ציבורית ומה לא.
אישית,
אני מוצא את התנהלות הכדורגלנים דוחה.
דוחה עוד יותר היא התנהלותם של פרנסי הכדורגל.
.
אז נכון,
המקסימים לא הועמדו לדין, ולכן חפים מפשע,
אבל אני או ילדי לא נציב רגלינו במגרש כדורגל כאן בארץ (לא שמישהו אכפת),
ואני מקווה שיש עוד שיקבלו החלטה דומה.
.
אם ב-"לא מפתיע" עסקינן,
אז אני ממש לא מופתע מהחיבוק החם לו זוכים אבירי הכדורגל,
ועדיין אאחל למחבקים שלא ימצאו עצמם הורים לבת 15 שקיבלה החלטה של נערה צעירה דוגמת זו שקיבלו הבנות מסיפור הכדורגלנים.
.
שנה טובה.

אבג
אבג
26/09/2022 21:01:47

בדרך כלל אני מסכים איתך , הפעם פחות.
הפרקליטה הסבירה
לא העלימו עין כיוון ששאלו כמה פעמים ונאמר להם שהן בנות 17 וחצי.
מה הציפייה מהכדורגלנים? שיתנזרו? שיקחו משרד חקירות לכל סטוץ?
אין ספק שלבנות נגרם עוול אבל לא חושב שאפשר לבוא אליהם בטענות.
אתה יכול להשוות את הזעזוע מהם לעומת הסגידה לקובי בשביל להבין למה בעיניי זו צביעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

איזה עוול נגרם לבנות? הן הגשימו את חלום חייהן תקעו כדורגלנים מפורסמים. מה אתה חושב שהן מתנזרות עכשיו? הן היו מתות לחזור לכדורגלנים הן פשוט מונחות עי עורכי דין וההורים עכשיו. מישהי אפילו כתבה לו את זה שההורים לוחצים חח רוצים כסף במסווה של ניצול

אבג
אבג
26/09/2022 21:07:45

עוול בכלל שהן בנות חמש עשרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

לדעתי האישית הבנות לא מרגישות עוול או ניצול זה הרגשה שההורים ועורכי הדין מנסים לדחוף להן ולתקשורת.
אותי מצחיק שאנשים חושבים שסלבס אמורים להוות איזה מודל לחיקוי חחח או אמורים להיות עם איזה מצפן מוסרי שהם קבעו.
מלא מהסלבס הם שתיינים ומסוממים עם בעיות והרבה יותר מידי כסף😉

אבג
אבג
26/09/2022 21:28:53

אם היו בנות 8 היית אומר אותו דבר? לא הרגישו פגיעה, הסכימו וכו
לא סתם יש גיל הסכמה, ילדים בני חמש עשרה עדיין לא בוגרים וקבלת ההחלטות שלהם מוטלת בספק. לדעתי בצדק

גיא רוזן
26/09/2022 21:11:37
Reply to  אבג

נתחיל בכך שאני לא נצפה שקנה המידה האישי שלי ישמש את כולם.
.
בכל הנוגע לעובדות המקרה,
זה מה שאחד האבירים כתב (מילים שלו, כן?)
"אבל זה מפחיד, הן ילדות. לא יודע אם אפשר איתן סמים ודברים כאלה".
.
עכשיו, משפטית, חמת הספק אכן לצדו של האציל.
אבל העין הלא מיומנת שלי שופטת את הסיטואציה ברמת הפשט –
הן ילדות. לא ממש אכפת לו, למעט הסיכון להסתבך.

אשך טמיר המקורי
26/09/2022 21:18:19

ברור שלא אכפת לו, הוא ערס זבל.
יש מישהו שחושב שהם איזה איינשטנים או גנדים?

אבג
אבג
26/09/2022 21:27:19

אתה בעצם אומר שהם ידעו ששיקרו להם.
אולי.
לדעתי אם שאלו כמה פעמים צריך לתת להם להנות מהספק שלא ידעו.
בהנחה שמדובר באנשים בוגרים בהסכמה אין באמת פגיעה, לכן אין טעם לחשוב על הסיבות שהצד השני מסכים, ואם הוא יפגע לאחר מעשה למרות שהסכים.
כמובן שאם ידעו שהן בנות חמש עשרה והתעלמו זה סיפור אחר, אבל בעיני מגיע להם להנות מהספק, מה גם שעבר הרבה זמן.
כמה זמן לדעתך צריכים להיענש?

yaniv
yaniv
26/09/2022 22:56:41
Reply to  אבג

זה בדיוק העניין שהם בכלל לא נענשו. ונבחרת ישראל זה זכות לשחק ואם ההם לא יוזמנו זה ממש לא עונש אלא אמירה ברורה וערכית נגד מעשים כאלה

אבג
אבג
26/09/2022 23:03:55
Reply to  yaniv

בהנחה ואתה לא חושב שיחסי מין בין שני בגירים בהסכמה הוא משהו שצריך להעניש
ובהנחה וזה מה שהם חשבו שעשו לא מתוך העלמת עין, אלא שאלו כמה פעמים
מה צריך להעניש?

yaniv
yaniv
26/09/2022 23:11:21
Reply to  yaniv

אני לא יודע למה אתה כל כך משוכנע שהם לא ידעו את גיל הנערות אני מצד שני משוכנע שהם ידעו בוודאות שהם הולכים לעשות משהו לא חוקי. לאורך כל ההתכתבויות אצילי חושש ומזכיר את זה שוב ושוב. אם אתה כל כך חושש אז קודם כל אל תעשה ואם אתה בכל זאת עושה אז כן תיקח ת.ז ואתה יודע מה אני בטוח ששיטוט ברשתות החברתיות היה מראה לו בדיוק את הגיל שלהן ולסיום מבחינתי גם אם הן היו בנות 16 זה לא הופך את זה לתקין בשום צורה

shadow
shadow
26/09/2022 23:01:08
Reply to  אבג

אם הם לא עברו על חוק אז איזה חוקיות יש לעונש?

אבג
אבג
26/09/2022 23:33:15
Reply to  shadow

יניב,
דעת החוק הוסברה על ידי הפרקליטות. אם אתה חושש, תברר.
לדעת הפרקליטות אם שאלו כמה פעמים זה עונה על הגדרת החוק.
יש תעודות זהות מזויפות, פרופילים מזויפים וכו. כמה רחוק צריך לקחת את המחקר לדעתך?
מודה שאני לא מכיר את עולם הדייטים אני כבר עשרות שנים עם אשה אחת, אבל גם כשהיכרנו, לא חשדתי שהיא משקרת או חשבתי שאני צריך לחקור יותר לעומק.

shadow
shadow
26/09/2022 23:44:09
Reply to  shadow

עניתי לך וליניב למטה

A Ljos: Resurrection
26/09/2022 20:42:44

בוא נתחיל, בלי קשר לכלום ובלי לקרוא שטויות קודמות, בלהגיד שסטיבן סמית' הוא ליצן. אין שום סיבה להתייחס אליו או אל השטויות שהוא צורח כל הזמן באתר סמי רציני אלא אם כן זה כדי להצביע על כמה הוא ליצן שלא צריך להתייחס אליו.
אבל אם נעבור מקוקו אחד לקוקו קונספירציות אחר, כזה שאני דווקא נהנה להקשיב לחרטא שלו, כי הוא לוקח את זה לקיצוניות הכי מטופשת ומרושעת שאפשר – אלכס ג'ונס. הראש לימבו-ביל קופר וואנבי הזה הוא אדם משפיע מאוד לצערי. את ההשפעות ההרסניות שלו אפשר לראות אפילו פה באתר, ולא רק כשקיירי מגיב "אלכס ג'ונס צדק".
בפרק שהוא העלה מיד אחרי ה-9/11, שעה-שעתיים אחרי האסון, בלי לדעת שום מידע הוא כבר צרח לכל מקום שמדובר בפולס פלאג והממשלה אשמה. הוא ניסה להכריח אורחים בתוכנית להגיד גם הם שמדובר בפולס פלאג. הכי גרוע – הוא הצליח לגרום לקוקו קונספירציות ידוע אחר, קומיקאי גרוע שמתמחה רק ב-MMA, לצאת כמעט נורמלי כשהוא סירב לקבל באופן מלא את השטויות של אלכס ג'ונס, ואלכס לא יכול היה לצאת נגדו יותר מדי כי הוא בכל זאת מפורסם. אבל הנקודה היא שכשיש חוסר במידע, אנשים מסויימים, קונספירטיביים, ימלאו את החסר בעזרת הקונספירציות והתיאוריות הנוראיות שלהם על העולם. למשל:
.
– אם ההשעיה של אודוקה היא על יחסים בהסכמה, בלי יחסי מרות שהם, כלומר רק עבירה על חוקי משאבי אנוש (מה שאמרו בהתחלה וכולם חזרו בהם מאז. מאט ברנס אפילו קפץ אחורה, התנצל ושלח תפילות, רק כדי להראות כמה חמור הוא חושב שזה פתאום כשהוא קיבל מידע. מידע שעדיין אין לנו) אז מצד אחד זה בעייתי מאוד שהעונש חמור יותר מעונשים על תקיפה וגרוע יותר, עבירות על חוקי הסמים או אפילו כל הזבל שסארבר עשה (ויצא מזה עם תחושת קורבן וכנראה רווח של כמה מיליארדים). מצד שני, אם רק היו קצת יותר שמים לב לעבירות משאבי אנוש, אולי כמה מהפרשות הגדולות של השנים האחרונות, מסארבר דרך קיובן, היו נמנעות. מפה ועד לדברים האינסליים, נשים הן זונות וכאלה, שיצאו פה – רחמנא ליצלן.
– אם כמו שמתחיל לצאת, יש עוד דברים שכוללים הטרדות וכו' – השעיה של שנה יכול להיות מוזר (למה לא לפטר?) ויכול להיות לא. אנחנו לא יודעים כי אנחנו פשוט לא יודעים. מפה ועד לבולשיט שקיים כמעט רק בסירקלג'רק של המנוספירה על המצאות של נשים שהקפיצו פה או כל מיני דברים בסגנון פרקינס שצריך להעניש את האישה – אלוהים אדירים.
– בגלל שאף אחד לא ידע על מי מדובר, כי פרסמו רק על האיש המפורסם בסיפור שאחרת בכלל לא היה יוצא כנראה, החלו להתקיף ולהטריד את כל הנשים בארגון. עכשיו לפרסם את השם של האישה זה בערך כמו להגיד בואו תחברו את כל המאמצים והאלימות שלכם רק אל האישה הספציפית הזו. טקטית כרגע הדבר הנכון זה פשוט לבקש לעזוב את כולן בשקט, בעיקר בגלל הסעיף הבא (וכל זה רק אם מדובר במקרה של יחסים בהסכמה בלי מרות. בכל מקרה אחר זה יהיה פשוט אכזרי לפרסם את שם האישה). אבל לפני שאני קופץ לסעיף הבא (ומי שהדליף עשה מעשה נורא, כי הוא שם מטרה על גבן של כל הנשים בארגון) אני חייב להגיד ש- מפה ועד להתממות, הקטנת האלימות הקיימת, התחבאות מאחורי "בדיחה" וזריקת האשמה – ג'יזס קרייסט.
– עכשיו הסעיף הבא – לא נראה שהסלטיקס רצו שזה יצא. לפחות לא עכשיו. הם טוענים שלא הם הדליפו החוצה. זה גם לא הגיוני שהם ינסו לחבל בחקירה שלהם עצמם בצורה הזו. ווג' ושאמס כל כך דרכו אחד על השני בדרך לפרסם את החדשות ראשונים שהם פרסמו עוד לפני שבכלל ידעו משהו. אני לא יודע אם זה כי הסלטיקס בכלל לא רצו לפרסם, או לא היו מוכנים עדיין לפרסם או שהם מחכים למשהו ספציפי (מצידם הרי החקירה רק עכשיו נגמרה ולא הספיקו לעשות כלום איתה), אבל בינתיים הם בעיקר מנסים להדביק את קצב הפרסום של הצייצנים המקצועיים והבולשיטרים החובבנים מהאינטרנט. וזה קשה לעשות. זה פי כמה קשה לעשות כשלא כל המידע מוכן לצאת, אם זה אכן המצב. כמו שהיום לפני שנה ג'יילן רוז אמר שסארבר קרא לאייטון במילת ה-N, וכולם שחטו אותו אבל רק היום, אחרי כמה חקירות רציניות כולנו יודעים שזה ככל הנראה נכון כי זו דרך שסארבר מקלל שחקנים שחורים באופן קבוע. אבל כמובן של-MGTOW שפה יש מה להגיד ולהתבכיין איכשהו גם על זה – הביאס קורפוס.
.
חבל שכדי לנהל איזשהו דיון מינימלי, או סתם לעיין בעובדות, צריך לחצוב במצ'טה דרך כל הלשלשת המיזוגנית שהמנוספירה שלחה לאתר. אני חושב שאם אנחנו לא רוצים להמשיך להדגים את פרדוקס הסובלנות ולהמשיך בתהליך הפיכת האתר לסניף של המשחק של ג׳נדר, כדאי שנתחיל להתאחד ולעשות משהו. לדון עם מישהו שמתעקש לדון ב-bad faith על דעות נוראיות ואכזריות שלו זה מיותר כי זה רק מציג אותן עוד יותר ומרחיק אחרים. מצידי סתם שנעבור להגיב לכל הבולשיט הנוראי שלהם עם תמונות של חתולים. או סיפורים על ילדים/בעלי חיים. לחלופין, אם אתם רוצים להישאר כבשים ולא להתעורר ולא למצות את הפוטנציאל האינסופי של הדמיון, פאשיסטים שכמוכם (פאשיזם זה פשוט קללה כללית, נכון?)… אין לי כוח להמשיך. איך אפשר ברצינות להגיד את השטויות האלו ליותר מחצי משפט? בקיצור, התעלמות לא עוזרת, רק מפנה את הבמה.
.
מצד שני, אולי אני צריך להרגיש בר מזל שהסיפור רק קיבל תיאוריות אינסליות ולא חטפנו את כל תיאוריית ההחלפה הגזענית לפנים כמו בדרך כלל.

shadow
shadow
26/09/2022 23:31:02

יניב ואבג כשמתרחקים מהטבע קשה לקבוע אבל הטבע שם גבול שנקרא בשלות מינית. כל השאר מעבר זה המצאות של בני אדם ופדופיליה זה לא משיכה לבנות או בני 15 אלא לגילאים שלפני בשלות מינית. מי קבע שבן 18 הוא בוגר? המוח מגיע ל"בשלות" בגיל 25 בערך אז? אולי צריך לחכות לגיל הזה בכלל?
מה שחולה זו החברה ששיבשה לחלוטין את נושא המין והיחסים. ככל שתתרחקו מהחברה "המודרנית" ומנהגיה כך יוטב לכם ולילדכם. פחות מחלות נפש, חרדות, פחדים הפרעות כדורים וכל מה שמתלווה לזה שמשבש את האדם.
.
אני ממש לא חושב שהכדורגלנים תמימים מצד שני גם אם הם חוקית בגירים אולי מנטלית הם עדיין "ילדים". בכל מקרה אני רואה את זה כחולשה גדולה מצדם ושחיתות להשיג מין בדרך הזו. זה מראה על חוסר ביטחון עצמי עמוק ורצון לשליטה מתוך חולשה גדולה, הם העונש של עצמם והבנות בכל מקרה בחזקת ההורים ואם יש פה איזה שהוא "פשע" פלילי או מוסרי לפי ההגיון הזה ההורים עומדים למשפט ולא הבנות.
.
"פדופיליה (Pedophilia) היא סטיה מינית והפרעה נפשית שמסווגת פסיכיאטרית כחלק ממשפחת הפראפיליות. המתמודדים עם פדופיליה חשים תשוקה מינית עזה כלפי ילדים וילדות לפני גיל 13. מרבית הפדופילים הם גברים, כאשר לשיעור משמעותי מהם אין העדפה מינית, מה שמעיד על כך שהדגש הוא על גילו של הקורבן."
.
מה ה סיבה שקבעו 13? ושגם הדת ותרבויות עתיקות מתייחסות למספר הזה? הטבע. זה גיל שבדרך כלל מגיעים בו לבגרות מינית. עדיף להתייחס לסממנים פיזיים כי כל אחד שונה וזה ספקטרום אבל זה בערך באיזור הזה.

אבג
אבג
27/09/2022 0:02:57
Reply to  shadow

בסופו של דבר החוק משקף את המוסר שקיים בזמן מסויים.
פעם רצח על כבוד המשפחה, עבדות וכו נחשבו מוסריים והיום לא. לדעתי החוק במקרה הזה משקף את המוסר הרווח בחברה שאומר שאדם מבוגר יכול להשפיע על אדם צעיר ולגרום לו לנזקים. לכן קיים המושג של בעילה אסורה בהסכמה.
להתייחס לעובדה שילדה בת 12 יכולה להכנס להריון ולכן זה צריך להיות חוקי, יהיה לדעתי טעות, ולא משקף את הדעה המוסרית הרווחת, למרות שכמובן יכול להיות שבעתיד זה ישתנה

shadow
shadow
27/09/2022 0:25:36
Reply to  אבג

בדיוק החוק אמור לייצג את המוסר ולכן אם הם לא עברו על החוק גם לא עברו על המוסר.
ובעניין הגיל שאלו איפה הגבול ואני אמרתי שמבחינת הטבע הוא קבע את הגבול ולכן בני אדם הגדירו פדופילה כמו שהגדירו. כל השאר אלה מוסכמות שבני אדם צריכים להחליט עליהם וכמו שאתה רואה זה ספקטורם דיי גדול.
תראה זה גם חוקי לגמרי לחתוך לתינוק את הפין ולחגוג. האם זה מוסרי? לי ברור שלא. כל אחד ומה שעושה לו את זה מסתבר, אז אולי כדאי קצת להסתכל במראה.

אבג
אבג
27/09/2022 0:41:05
Reply to  shadow

לא הבנתי על מה אתה מתווכח
אתה חושב שגבר בן שלושים עם ילדה בת שתים עשרה צריך להיות חוקי?

shadow
shadow
27/09/2022 1:22:10
Reply to  אבג

לא אבל זה לא נובע מעצמו.
נראה לי שיותר חשוב לקבוע מה זו בגרות. כולם באותה בגרות מנטלית באותו הגיל? 18? 21?
אני חושב שיש בעיה הרבה יותר גדולה בחינוך מאשר בחוק או במוסר.
אני חושב שההתייחסות למין בעידן הנוכחי מושחתת ביותר. למה שנערה תרצה ללכת לשכב עם מישהו מבוגר ממנה מאיפה היא קיבלה את הרעיון? איפה ההורים?
כשהייתי בן 16 אתה לא חושב ששכבתי כבר עם בחורות? אתה חושב שכולן היו מתחת ל18? שמעת פעם על מתנדבות בקיבוץ?
היו לי בנות בשכבה שהיו להן חברים חיילים וגם יותר מבוגרים. חסר סיפורים?מה זה אומר? לא יודע, שזה ספקטרום זה לא שחור לבן ובטח לא אני אקבע לאחרים, אני יודע שבגיל 15 כבר לא ממש הייתי מוכן לקבל פקודות והגבלות מההורים, שוב זה עניין של חינוך ואופי ולחשוב שאפשר לשפוט משהו בצורה כזו ברורה של "טוב "ורע" זה התנשאות במקרה הטוב. דיון אמיתי על מוסר אין פה.
.
ושאלה אלייך לחתוך לתינוק את הפין ולעשות מזה חגיגה זה מוסרי? אתה חושב שזה צריך להיות חוקי?

אבג
אבג
27/09/2022 1:27:31
Reply to  shadow

ברור שבסוף החוק הוא ספציפי ואין מבחני אישיות.
לדעתי שתים עשרה זה מוקדם מידי בכל מקרה.
שש עשרה יכול להיות בסדר, החוק לדעתי קובע אם הגיל קרוב אז זה חוקי.
האם אין אנשים שגם שמונה עשרה זה מוקדם מידי בשבילם? כנראה שיש אבל אין פתרון אחר.
בכל אופן בחברה שאנחנו חיים בה חמש עשרה זה מוקדם מידי בשביל לשכב עם מישהו בן שלושים

shadow
shadow
27/09/2022 1:32:12
Reply to  shadow

נ.ב
.
אולי לא כזה רעיון טוב להסית אנשים מהעובדה שמין זה קודם כל בשביל להתרבות ולא כזה להיט להזדיין עם כל אחד רק בשביל להראות שאתה משוחרר או רק כדי למלא איזה דחף כמו של מסומם. ראית כמה מין מוכרים לילדים בכל פינה מגדול ועד קטן? אולי יש ערך לאינטימיות אהבה ונאמנות, אולי הכוח המטורף הזה ליצור חיים שיש לכל אחד בין הרגליים לא אמור להיות משומש בכזה זילזול. קונדומים גלולות רעל של לפני ואחרי הפלות ומה לא. שחיתות כבדה. משבר רוחני יותר מהכל.

shadow
shadow
27/09/2022 1:37:26
Reply to  shadow

לא ענית על השאלה בסוף.
.
אני חושב שההורים אמורים להיות מעורבים. אלה הילדים והילדות שלהם על מי בדיוק הם סומכים, על החינוך של הורים אחרים? החוק קובע להם על הילדים שלהם? שייקחו אחריות. תחנך ותגיד לילדים שלך מה שבא לך. יש כאלה שלא יתנו להלם לשכב גם עד החתונה, אני לא בטוח שאני מבין על איזו חברה אתה מדבר, בתרבות היהודית יש כל מני דברים מוזרים. קראת פעם תלמוד?

אבג
אבג
27/09/2022 1:38:49
Reply to  shadow

מודה שאיבדתי אותך
מין בין בגירים הוא בעייתי?
מין בין אוהבים שלא למטרות רבייה הוא בעייתי?
מין עם ילדות בנות שתים עשרה למטרות רבייה הוא סבבה?
אתה אומר שאתה בעד חופש ואז מסביר שאתה ממש ממש לא

shadow
shadow
27/09/2022 2:07:49
Reply to  shadow

תלוי למה אתה קורא בעייתי. אני בעד שכל אחד יעשה מה שבא לו זה לא אומר שאין לי דעות ומחשבות על מה יותר אופטימלי.
אני טוען שאולי יחס אובר! מתירני הוא לא כזה רעיון טוב אם לא מרוצים מחלק מהתוצאות שלו. גם לא טענתי להימנע אמרתי שאולי כדאי לחשוב על היחס למין. יש לשתות ויש להשתכר.

Ohad
Ohad
27/09/2022 0:04:14
Reply to  shadow

מה אתה מבלבל את המח עם בשלןת מינית??? את אחות של סבא שלי חיתנו בגיל 13 וחצי, כשהייתה "בשלה מינית". ברחה אחרי חצי שנה, סבא שלי סיפר שאחרי הבריחה הם חזרן לשחק ביחד – *לשחק* כי היא הייתה ילדה
יש התפתחות פיזיולוגית ויש התפתחות נפשית.. זה לא הולך אחד עם השני, בטח לא היום

shadow
shadow
27/09/2022 0:20:02
Reply to  Ohad

שתה מים אמרתי מה הטבע קבע ומה ההגדרה של פדופיליה. לא אמרתי שצריך לחתן בגיל הזה אני נגד חתונה בכלל אבל זה לדיון אחר.
גם את סבתא שלי חיתנו בגיל הזה והיא לא ברחה והביאה 7 ילדים ובגלל זה אני פה לא נראה לי שזו תחרות. אני לא שופט אותם בטח לא ממרחק הזמן גם אם יש לי דעות אחרות בנושא.
הבשלות המנטלית קשורה מאוד לבשלות המינית והפיזית רק שהחברה שבה אתה חי היא נוראית עבור ילדים והבריאות הנפשית שלהם. מופצצים בזבל אינסופי יום יום בכל החזיתות. עניין המין הוא בעיה אחת מני רבות. אלה בעיות שיוצרת החברה הרקובה והמושחתת בה אנחנו חיים.

Ohad
Ohad
27/09/2022 0:55:13
Reply to  shadow

מעדיף בירה, תודה
והחברה הנוראית שאני חי בה זו החברה היחידה שיש לכולנו, כולל לילדות האלה..
וכל הקשקוש הכאילן מדעי שכתבת הוא חמןד, אבל השורה התחתונה היא ששני הזבל'ה האלה שכבו עם ילדות בנות חמש עשרה שלא מבינות מהחיים שלהן. ומי שאומר שמגיע להן הוא אדיוט.
וסתם עצה עבורך, לא צריך תמיד לחשוב "ייחודי"

shadow
shadow
27/09/2022 1:06:00
Reply to  Ohad

תודה על העצה.
בחברה שאתה חי חותכים לתינוקות את הפין אתה זורם עם זה אבל פה אתה מזדעזע? אתה לא באמת סמן למוסר אפילו לא עבור עצמך אז בטח שלא עבור אחרים.
הקשקוש שרשמתי הוא ההגדרה של פדופיליה על פי המדע אם תרצה או לא, זה לא אני קבעתי, והמדע קבע על פי הביולוגיה כי ברור שיש קשר בין לשכב עם מישהו בוגר מינית ללא בוגר מינית ועם זה גם החוק הולך.
התגובה שלי היתה ליניב ואבג שטענו שזו פדופיליה ומה לעשות שזה לא נכון.
בגלל זה אמרתי שתה מים. בירה זה רעל ואלכוהול בכללי רע מאוד במיוחד לגברים, זה משבש לך את הגוף והמוח ובעקבות זה את הנפש.
אני כבר שנתיים לא נוגע באלכוהול. רווח נקי.

אבג
אבג
27/09/2022 1:10:17
Reply to  shadow

לא טענתי שזה פדופיליה. אל תשים לי מילים בפה.
טענתי שבחברה הנוכחית, יחסי מין עם בנות חמש עשרה נחשב בעילה אסורה בהסכמה, ושזה משקף את המוסר הנוכחי ושיש הסכמה רחבה שזה צריך להיות לא חוקי.

shadow
shadow
27/09/2022 1:40:32
Reply to  shadow

צודק טעיתי בקריאה.

Ohad
Ohad
27/09/2022 2:42:57
Reply to  shadow

בניגוד אלייך, אני לא מתיימר להיות יותר מדי, בוודאי לא סמן למוסר. אני כן מדגיש שילדות בנות 15 זקוקות להגנה חברתית ומשפטית ועל כן צריך להגן עליהן, גם אם הן "מחפשות" את זה.. כל התיזות שלך על עולם הטבע והבשלות המינית פשוט לא רלוונטית וסתם עלולות לייצר תירוצים לתומכי הכדורגלנים..
ובירה זה אחלה, במידה. כמו נעליים…

shadow
shadow
27/09/2022 5:39:29
Reply to  shadow

אתה כנראה מדבר עם עצמך כי אני אחזור, שוב, לי אין שום תזה רשמתי עובדות, אתה צריך לקרוא שוב מה שכתבתי לאט ובלי אלכוהול.
מצד שני אתה אומר שרעל במידה זה אחלה אז אתה רואה שכל אחד יכול לספר לעצמו מה שבא לו והכל סבבה.
מה לגבי ברית מילה זה סבבה? התחמקת באלגנטיות

Ohad
Ohad
27/09/2022 8:03:41
Reply to  shadow

חח כן, רק עובדות…
אם אתה כזה מפחד מרעלים ומהחברה המןדרנית, ממליץ להתנתק מהאינטרנט.. כולם ירוויחו

shadow
shadow
27/09/2022 15:27:14
Reply to  shadow

בתור אחד ש"שבניגוד אלייך לא מתיימר להיות יותר מדי" אתה מציע הרבה עצות והמלצות.
איפה שמעת שאני מפחד מרעלים? לא נראה לי שאתה מבין את משמעות המילה פחד. לפי הלוגיקה הזו אתה בטח אמיץ ששותה כל היום כלור ואקונומיקה לא?
אם אין לך מה לכתוב ואתה לא מסתדר עם העובדות אתה יכול להביא עובדות אחרות או לוותר מראש.
שמת לה איך ההודעות שלך התקצרו והתקצרו עד שלא נשאר בהן תוכן ולמרות הכל לא הצלחת לענות על השאלה בסוף אבל כן דיברת בשם כולם.
ניצני מגלומניה והרבה חשיבות עצמית מתוך חולשה וחוסר ביטחון. כמו מגיבים אחרים גם אתה לא סומך על עצמך למרות הפוזה.