מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1.ה-NBA GOVERNORS – מייצגי בעלי הקבוצות – מנעו מאדם סילבר TO HOLD את מעבידו – רוברט סרבר – ACCOUNTIBLE

יש משהן דפוק בשיטה שאתה קומיסיונר של ליגה, ובכך אתה שולט בעניינים, אבל באותו זמן אתה עובד – EMPLOEE – של בעלי הקבוצות אותם אתה יכול לדון על עבירות, אבל על עבירות קשות עליך לקבל אישור מבעלי הקבוצות אותם אתה דן.

זה בדיוק מה שקרה עם רוברט סרבר. הקומיסיונר דן אותו עד הגבול המותר לו – 10 מיליון דולארים קמס, ושנת השעייה מהקבוצה, אבל כשאדם סילבר ביקש ללכת רחוק יותר – להכריחו למכור את הקבוצה – ה-BOARD OF GOVERNORS (שהוא הגוף המייצג את הבעלים) אמר "לא. עד כאן".

אדם סילבר תמיד נחשב לקומיסיונר שונה מהאחרים, אבל מסיבת העתונאים ביום רביעי שעבר, שמה את ה-NOTION שהוא שונה מהאחרים, לישון.

הייתה זו מסיבת עתונאים להסביר את האווירה בקבוצת הפיניקס סאנס (כלומר 'הקבוצה' ללא שחקניה. ההאשמות הן כלפי בעל הקבוצה על 18 שנות SEXISM, גזענות, ואווירת עבודה שהיא UNACCEPTABLE – בלתי מקובלת)

בעל הקבוצה קיבל על עצמו את האשמות על INDECENSY – חוסר צניעות – הסכים לשלם את הקנס, להשעות את עצמו מכל פעילות בקבוצה למשך שנה, וחסל סדר פסח.

חסל סדר פסח לשנה זו. אבל מה יהיה בעתיד? לא ייתכן שחייל טוראי (סילבר) יעניש את קצינו (בעל קבוצה), או תלמיד את מורהו. יותר מתאים מנהל בי"ס את מפקח בית ספרו. רק מפקחי בתי הספר עצמם יכולים להעניש מפקח שסרח. ככה זה עובד.

2. 'לאס ווגאס ACES' אלופת ה-WNBA

הלאס ווגאס ACES ניצחה במשחק הרביעי את קונטיקוט סאנס 79-71, ובמשחקים 1-3 והיא זכתה לראשונה בתולדותיה באליפות ה-WNBA אחרי עונה סנסציונית בראשות מאמנה בקי המון.

ה-ACES סיימו את העונה כקבוצה עם הרקורד הטוב בליגה ואז 2-8 במשחקי פלייאוף עם 0-2 על פיניקס ו-1-3 על סיאטל (וכמובן ה-1-3 על הסאנס).

המון היא הרוקי-קוץ' הראשונה לזכות באליפות. זה היה גם הג'וב הראשון שלה כמאמנת ראשית אחרי שבילתה שנים כעוזרת לגרג פופוביץ', מאמנה הוותיק של הספארס.

צ'לסי גריי קלעה 20 ביום ראשון שיתם טת נאליפות. ריקוונה ויליאמס הוסיפה 17 נק' ב-22 הדקות ששיחקה. גריי ניבחרה ל-MVP של הפיינל כשהיא מסיימת עם ממוצע של 18.2 נק'.

3. פרידה מאייקונית (מלכת הכדורסל סו בירד)

אני התאהבתי בסו בירד, שחקנית הכדורסל היהודיה, עוד כששיחקה ביוקון (אונ' קונטיקוט). כששיחקה בסיאטל סטורם – ותמיד חיפשתי אותה – היה ברור לי שאני חוזה ב-G.O.A.T של הפוינט-גארדיות בכדורסל

Bird and her final playoff run 

הסטורם עלתה לפלייאוף העונה עם הרקורד הרביעי בטיבו בליגה, 14-22. הן פגשו ב-אלנה דלה דון – אחת הפרונט-ליינר הטובות שאי-פעם שיחקו כדורסל נשים – שהובילה את הוושינגטון מיסטיק. אלנה בחרה לעזוב את יוקון ולשחק בדנבר כדי שתהיה ליד אחותה הסובלת מסריברל פולסי ברמה הגבוהה ביותר, אחות צעירה שהייתה מחייכת רק כשהגיעה הביתה. אלנה בחרה גם לשחק בוושינגטון מיסטיק כדי שתהיה במרחק של דשעה, שעה וחצי נביעה מהאחות הקטנה, המוגבלת כל כך שהיא גם חרשת ואילמת.

אז זה היה סו – הגארדית הגדולה מכולן נגד אלנה – הסנטרית/פאור-פורוורדית הגדולה מכולן. בירד סיימה את הסידרה נגד המיסטיק עם 14 נק', 6 אסיסטים, ו-51% מאחורי הקשת. סיאטל עשתה SWEEP של המיסטיק ועתה הן פוגשות את אייג'ה וילסון, כוכבת העל של ה-ACES מלאס ווגאס.

סו חילקה 12 אסיסטים בנצחון במשחק הראשון נגד הסטורם. אבל הסטורם – סערה מסוג הוריקן – גברה על סו בירד וחברותיה בשלושת המשחקים הבאים. במשחק האחרון לסו היו 8 חיצים ו-8 בונבונים. אבל הפרידה מסו הייתה הדבר ששלט בערב האחרון. זה היה "BIRD SWAN SONG":

4. פיניקס סאנס מודיעה שג'יי קראודר הוא עכשיו זמין לטרייד

שחקן חמישייה של הקבוצה שבעונה שעברה ניצחה 64 משחקים בעונה הרגילה יוריק בקרוב את הלוקר שלו. בריאן וינדהורסט דיווח על כך הבוקר בתוכנית NBA TODAY (https://twitter.com/esidery/status/1571957380077813762. קראודר הוא זמין לטרייד מיד.

קראודר, ווטרן של 10 שנות NBA היה CRUCIAL COG (בורג משומן) בהצלחת הסאנס בשנתיים האחרונות. כשחקן שמשבצת 4 הייתה שמורה לו, הוא היה מעוז הגנה שלא חשש לשמור על כוכבי ה-NBA הגדולים ביותר בפרונט-ליין. הוא קבר גם את השלשות בזמנו בפיניקס בדיוק של 36.9%. אבל הוא בן 32 ובשנה האחרונה של חוזהו )הוא חתום על העונה הבאה בסך 10.2 מיליון, ו'האיש הששי' של הקבוצה קמרון ג'ונסון הוא צעיר יותר (בן 26), גבוה יותר, ובעונה האחרונה קלע בדיוק נעלה על זה של קראודר. לקראת סוף העונה שעברה קראודר החל לדבר על אפשרות של מעבר לקבוצה אחרת. גירושין עכשיו נראה כדבר ההגיוני ביותר לעשות.

5. קיירי אירוינג ישנן כמה מילים לומר (אם תצליחו להבין את שפתו) לסלטיקס, שטיאטאה את הנטס בעונה שעברה

6. ה-NBA ואיגוד השחקנים החליטו להיפגש באמצע דצמבר ולהצביע על הורדת הגיל המינימלי לדראפט מ-19 ל-18 מדראפט 2024 ואילך

החלטה זו תביא סוף להרבה בעיות שהגדולה ביניהן היא ה-"ONE-AND-DONE"

.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
92 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/09/2022 5:06:06

יופי טופי של מעורב
מרוב שקיירי דפוק,אין לו מקום בכיתת השיקוצים,יש לו חבילה אישית ויחודית שאין לה שם.
אני מתייחס לקיירי ולכל פוליטיקאי מצוי באותה צורה
"SHAT DFUK UP NIGGER & DRIBLE"

דוקטור רזי הופמן
20/09/2022 7:07:20

לא יפה יואל, אתה צריך להתחבר לקיירי, להראות לו את הדרך הנכונה.
חוץ מזה שהשתמשת במילת ה N, עוד יתחילו לצנזר אותך פה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/09/2022 7:19:18

אני כבר מצונזר,האח הגדול עוקב אחרי

brooklyndror
brooklyndror
20/09/2022 6:34:21

שם נהדר הלאס וגאס aces. אבל מה הקשר בין קונטיקט האפורה והקרה לשמש? מתברר שהשם בא מהקזינו שתומך בקבוצה. אז כנראה שמדובר בשם הגרוע והממוסחר ביותר בספורט המקצועני האמרקאי.

אשך טמיר המקורי
20/09/2022 6:51:27

תודה דוק, מה שחשבתי לגבי סילבר, שהוא רצה להדיח אותו והבעלים ריסנו אותו.
קיירי דווקא דיבר יפה מאוד על בוסטון.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2022 7:07:56

הסקביאס נכנס לו גם במח….
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/09/2022 7:20:27

שי אתה הורס לי את ההנחתה על קיירי הנעלול

עידו גילרי
20/09/2022 7:42:49

בכל מצב סילבר לא זה שמדיח בעלים של קבוצה – רק הבעלים האחרים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעניין מה פיניקס יקבלו עבור קראודר, אם בכלל תהיה עסקה. לטעמי הוא שחקן חשוב עבורם, לא בטוח שיש הרבה עסקאות טובות יותר עבורם בשוק. הוא שחקן שמוסיף לקונטנדרית. נראה.
.
תודה רבה מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

וכמובן, מברוק לבקי 🏆🏆🏆

גיא רוזן
20/09/2022 7:19:24

קראודר היה קריטי להצלחת הסאנס, בשנה שעברה ובעיקר בריצה שהסתיימה בפיינלס.
.
ועדיין, ישנן מספר סיבות שהוא "על הבלוק":
.
נתחיל בהכי פשוט. הוא לא ממש רוצה להישאר (כפי שמלמדים ציוציו בחודשים האחרונים).
.
הוא על חוזה נגמר.
.
הוא בן 32, הסאנס לא ירצו לשלם לו לטווח ארוך.
.
הכי חשוב –
קמרון ג'ונסון. אם הסאנס רוצים שהוא ימשיך, הם יאלצו להכניס את היד לכיס. כאשר קראודר פותח בחמישייה, קמרון הופך לשחקן ספסל, ואני לא בטוח שבכוונתך הסאנס לשלם פרימיום על שחקן ספסל.
אז אם קראודר הולך, קמרון ג'ונסון הופך לשחקן חמישייה בעמדת הפורוורד.
.
כמובן ששאלת מי יגיע במקום מעניינת מאוד.
לי, אין מושג (או רעיון טוב).
יהיה מעניין (אני מקווה).

אור
אור
20/09/2022 7:35:58

למה זה יוצא רק עכשיו ולא בתקופת הדראפט ופרי אייג'נסי?

עידו גילרי
20/09/2022 7:39:41
Reply to  אור

זה כבר די מתחילת הקיץ.

אור
אור
20/09/2022 7:52:27

אז עכשיו בטח זה כבר הרבה יותר קשה להעביר אותו

עידו גילרי
20/09/2022 8:03:18
Reply to  אור

לא בטוח. המכירת חיסול ביוטה יותר רשמית עכשיו.

עידו גילרי
20/09/2022 7:38:02

קראודר הוא המקבילה שלנו לדריימונד גרין, זה יהיה אובדן משמעותי לטעמי אבל זה כבר באוויר כל הקיץ.
המשמעות היא שאנחנו שמים את הביצים בסל של קאם ג'ונסון שאני אוהב אבל הוא מביא דברים אחרים לשולחן.

שייקה
20/09/2022 11:59:06

אכן אין להם המון תחומים חופפים. אני מאוד אוהב את קאם, וגם החוסן המנטלי שלו במקום הנכון, אבל אלא אם כן הוא עשה/יעשה קפיצה משמעותית מאוד עדיין תרגישו את חסרונו של קראודר דווקא בסיטואציות אליהן אתם הכי שואפים להגיע.. מקווה שאתבדה.

עידו גילרי
20/09/2022 13:20:32
Reply to  שייקה

גם אני.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה גיא ועידו, אני מבין את הניתוח, אבל אני לא מבין את התזמון – למה עכשיו ולא בקיץ הבא?
.
פיניקס, לטעמי, צריכה ללכת אול-אין העונה, ולכן אני לא רואה הצדקה לוותר על קראודר (ופחות משנה לדעתי, כרגע, מי עולה בחמישיה קראודר או ג'ונסון).
.
גם קראודר, לטעמי, אמור לרצות להוכיח את עצמו בעונת חוזה, ואם הוא מסיים חוזה, מה זה משנה אם הוא מסיים אותו בפיניקס או במקום אחר? בינכה הוא יוצא לשוק כשחקן חופשי ויבחר את ההצעה הטובה ביותר שימצא. ואני נוטה להאמין שאם יוכיח את עצמו ברמות הגבוהות ביותר יקבל הצעות טובות יותר (ע"ע בובי פורטיס אחרי האליפות במילוואקי וקארוסו אחרי האליפות בלייקרס, דני גרין אחרי האליפות בטורונטו, ועוד).
.
אם אני פיניקס אני מוותר על קראודר (ותוספות, כמו שגיא ציין בזמנו – סאריץ' הפוצע + בחירות), אבל רק עבור שחקן שנותן לי יתרונות ברורים יותר כקונטנדרית. כמה שחקנים כאלה כבר יש על המדף? לא חושב שיותר מדי (אריק גורדון?). השאלה אם הם ימצאו מישהו שכרגע אנחנו לא חושבים עליו בכלל – שרגא? סאבוניס?
.
אבל אם אני פיניקס אני עושה את זה רק עבור שחקנים מאד טובים ומאד יציבים. זו יכולה להיות החלטה שתשפיע על גורל העונה כולה.

עידו גילרי
20/09/2022 8:37:12

כי הוא רוצה ללכת.

גיא רוזן
20/09/2022 9:45:54

א. כפי שעידו כתב, הוא רוצה ללכת.
.
ב. פועל יוצא משמעותי של רוצה ללכת ושבוע יהיה שחקן חופשי הוא שקראודר יעזוב ללא תמורה, ומבלי שלסאנס תהיה האפשרות החוזית להחתים שחקן אחר על חוזה דומה (הסאנס יהיו משלמי מס ויוגבלו ל-mle של משלמי מס)
.
אם ללכת all in, אז יש מצב שהחוזה של קראודר, האטרקטיביות שלו ובחירת דראפט יכולים להביא יותר.
אני יכול לחשוב על כמה דוגמאות לשחקנים כאלו שיש מצב של אפשר להביא,
נגיד מקונל מאינדיאנה, בארנס מהקינגס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רוצה ללכת – יתכן, אבל זה לא סוף פסוק או השיקול הבלעדי.
.
בעניין לאבד אותו בשביל כלום – מה עם סיין אנד טרייד כמו שדוראנט וגולדן עשו עם ברוקלין, הספרס ושיקגו עשו עם דרוזן, ופרסטי עשה עם גלינארי לאטלנטה? נראה לי שזה טריק שהופך ליותר פופולארי לאחרונה, אולי בעיקר כי כמעט כולן מעל לתקרה אז דווקא עדיף/אפשרי למעוניינות לקבל אותו בטרייד מאשר כשחקן חופשי? זה יכול לעבוד גם כאן?

גיא רוזן
20/09/2022 19:00:24

זו בהחלט אפשרות,
רק שהיא צריכה את הסכמתו של קראודר.
.
אם לדוגמה, התעדוף שלו הוא לשחק בקונטנדריות כמו ההיט, אז למה להיט לתת לסאנס שווה ערך אם הם יכולים פשוט להוציא לקראןדר mle מבלי לאבד אף שחקן?
.
היום, אין צורך בהסכמה של קראודר.
אם יש טרייד שמחזק את הסאנס (בטווח הקצר והארוך) ומאפשר להם גמישות עתידית,
כדאי להם ללכת עליו.
.
(אם משתמע שאני רוצה שקראודר יעזוב, לא כך הדבר. אני פשוט חושב על מה יקרה גם אחרי העונה הקרובה)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אבל אם קראודר מחפש קונטנדרית עבור mle, למה שלא ישאר בפיניקס? גאד נוז… נראה מה יקרה.

עגל
20/09/2022 12:08:41

נכון מאוד מאנו.
אני לא הייתי משחרר אותו אם הייתי יכול להחזיק אותו עד סוף השנה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/09/2022 7:26:30

"תקדים בן סימונס: השינוי המסתמן בהסכם עם ארגון השחקנים ב-NBA
לפי "האתלטיק", החל מ-2024 ייחשבו קשיים נפשיים כסיבה לגיטימית להיעדרות ממשחקים"
חחחחחח אני לא מאמין ,לגליזציה של הצגות(כמובן רק אם בא לך)
איזה בית זונות הולך לרוץ בWWE.
מה שתקוע לי חזק בראש, שסימונס סירב לבדיקות של רופאים ופסיכולוגים מטעם הקבוצה.הם ממש השתגעו שם.

etayle
etayle
20/09/2022 7:56:39

הין הבדל בין שחקן שלא מסוגל לשחק בגלל פציעה גופנית לפציעה נפשית, וכנראה שניהם צריכים טיפול מקצועי.

יפה מאוד שהליגה ואיגוד השחקנים מתייחסים למקרים כאלה שהם מובנים מאליהם,
מה שכן אסור שדברים כאלה לא יבחנו ויטופלו על ידי אנשי מקצוע, וכמו בפציעות גופניות יש מנגנון שאמור לטפל בזה בהסכמה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/09/2022 7:59:51
Reply to  etayle

לא מאמין למילה שיוצאת מהפה של סימונס
הוא סירב לרופאים ופסיכולוגים מטעם הקבוצה לכל אורך הדרך,
אני מאמין שסימונס ניצל ומצץ מה שיכול מפילי.סקרן לראות מה יקרה איתו
לזה אני מתיחס ב"לא יאומן"

עגל
20/09/2022 12:10:07

בעיות נפשיות אלה קשיים בדיוק כמו קושי/בעיה פיזית.
רק הליגה צריכה לבסס מנגנון שלא יאפשר לשחקנים להעדר ממשחקים סתם כי בא להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

השחקהים כבר נעדרים מתי שבא להם. אתם עסוקים עוד בעינייני אתמול…

Jonathan
20/09/2022 7:44:11

אחלה מעורב מנחם. תודה.
היה כיף לקרוא על בקי האמון ועל סו בירד.

MacLeod 1
MacLeod 1
20/09/2022 7:57:05

אחלה מעורב,תודה דוק
אני אשמח אם ילכו לדראפט בגיל 18, מעבר לדברים הברורים אני גם חושב שהקולג'ים יהיו יותר מעניינים ככה, בלי השחקנים שהם רמה מעל

עידו גילרי
20/09/2022 8:04:36
Reply to  MacLeod 1

השחקנים שהם "רמה מעל" לא מגיעים לליגה כשחקנים הטובים ביותר במכללות כי הם צעירים יותר. זה בעיקר הפוטנציאל שלהם שהוא רמה מעל.

MacLeod 1
MacLeod 1
20/09/2022 8:28:29

זה נכון מה שאתה אומר.
אבל מה שהתכוונתי אליו, זה שפחות מעניין אותי היה לראות את מקגריידי, לברון, גארנט, קובי, הווארד ושות בקולג', מעדיף שהשחקנים הרגילים יתחרו עם עצמם (ולכן גם הפסקתי ללכת לספורטק 😀)

עידו גילרי
20/09/2022 8:29:54
Reply to  MacLeod 1

גם בעיני זה לא יהיה הפסד גדול.

אור
אור
20/09/2022 8:06:17

לא סגרו כבר על הקדמת גיל המינימום לליגה שייכנס לתוקף לפני איזה שנה שנתיים?

עידו גילרי
20/09/2022 8:14:56
Reply to  אור

דיברו – בסוף לא סגרו.

onetwo3
20/09/2022 8:08:53

האמת? נמאס לי.
נמאס לי מבעלי קבוצות, נמאס מהפוליטיקה, נמאס מבצע הכסף, נמאס מהתככנות, מהאינטריגות, מהחשדנות, מהניצול.
למה הפך הכדורסל?
מתענוג שבו מתארגנים 10-12 חבר'ה כל שבת או מתישהו ומשחקים עד שנגמר הכח (או עד שמישהו נפצע), בלי שופטים ובלי מניירות, עם כל הלב ועם צחוקים ולפעמים ריבים – למיליון ואחד דברים ש'מסביב', שמוציאים את החשק והטעם. הבלון הזה שהתנפח למימדים לא סבירים עומד להתפוצץ. אני אישית חזרתי ליסודות, לבסיס, לאמן ילדים בכיתה א' וד', נערים בח' ובט'. נמאס לי מהגועל שהיופי הפשוט הפך להיות.
Go back to basic, to simplicity, to pure joy and
live of the game

זה שני הסנט היקרים מפז שלי

חתוליו
חתוליו
20/09/2022 8:16:31
Reply to  onetwo3

כל מילה ✊🏽

אשך טמיר המקורי
20/09/2022 8:22:02
Reply to  onetwo3

זה ה-WWE, למה אתה מצפה?

אור
אור
20/09/2022 9:21:14

אז למה אתם צופים? נשמע שאתם סתם סובלים מכל הסיפור

אשך טמיר המקורי
20/09/2022 12:04:58
Reply to  אור

בידור ופלברות באתר
בפלייאוף יש לפעמים סדרות טובות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בול בפוני +100

אשך טמיר המקורי
20/09/2022 14:53:29

ומוסיף,כמו שאני נהנה גם מתוכניות ריאליטי וטראש.
על הדרך ממליץ לכם על fboy island- ראיתי עונה שנייה ונהניתי מאוד.
ה-wwe זה הכל חוץ מכדורסל, יותר כמו ג'רסי שור.
עדיין מספק בידור

אשך טמיר המקורי
20/09/2022 14:54:42

הראשונה אבל יותר טובה (fboy island)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

כי אנחנו מכורים. למה נרקומן ממשיך להזריק?
אנחנו לא נהנים בכלל מהמשחק.
אני אישית רואה NBA רק בשביל הבידור והצחוק ולהיות מעודכן בתכלס הבלוג החי הרבה יותר מעניין. אין לי טיפה רגש לNBA (מרגיש כמו בן סימונס שצריך לעלות לפרקט עם 200 מיליון). זה הכל חוץ מכדורסל שם. איכסה פיכסה

yaniv
yaniv
20/09/2022 13:28:43

תכלס שמעון מסיר את הכובע בפנייך,אני לעולם לא הייתי יכול לקום באמצע הלילה,להפסיד שעות שינה,לבזבז כל כך הרבה זמן על משהו שאני בכלל לא אוהב ויותר חמור מזה חושב שהוא מכור ומגעיל ואיכסה פיכסה.
וואלה תאמין לי לך לאברהמסון חגמלו אותך בשבועיים,רק תחשוב מה זה יעשה לשעות השינה שלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אני לא קם בשביל זה כמעט (רק מקרים חריגים) אני מתעורר בשעה 5 בבוקר בלי קשר זה על הדרך. כמו שהאשך אומר לפעמים בטעות נפלט משחק כדורסל אז נהנים מזה

אשך טמיר המקורי
20/09/2022 15:46:50
Reply to  yaniv

גם אני מעולם לא קם במיוחד.
אלה השעות שלי. הולך לישון מוקדם וקם מוקדם.
נדיר שאני רואה משחק לפני 5.

חגי "התותח" ניסני
20/09/2022 20:10:18
Reply to  yaniv

טוב עברתי על כמה וכמה בלוגים חיים וחוץ מאחד אתה מגיב לפני השעה 5. אז היות וזה נדיר שאתה רואה משחק לפני השעה 5 אני יכול להסיק שאתה פשוט מגיב בלי לראות את המשחקים (וזה מסביר דברים רבים נוספים)

אשך טמיר המקורי
21/09/2022 4:13:14
Reply to  yaniv

תפסת אותי, גם עכשיו כיוונתי שעון רק כדי להגיב לך

חגי "התותח" ניסני
21/09/2022 4:17:05
Reply to  yaniv

אכן תפסתי אותך. הרבה יותר פשוט אגב פשוט להודות שאתה (כל כל שוכני האתר הנפלא שלנו) ממש אוהב NBA ופשוט נהנה לקטר על כל דבר שזז. סך הכל – כל החסרונות בטלים ב60 מההנאה מהדבר המדהים הזה שזמין לכל כך הרבה לילות.

אשך טמיר המקורי
21/09/2022 4:30:32
Reply to  yaniv

או שאני פשוט קם להשתין באמצע הלילה ולפעמים כבר נשאר ער

עידן
עידן
20/09/2022 8:28:36
Reply to  onetwo3

מדוייק

MacLeod 1
MacLeod 1
20/09/2022 8:30:11
Reply to  onetwo3

אתה יכול להגיד את זה על 100% מהתחומים והמקצועות שקיימים בעולם היום

אור
אור
20/09/2022 9:17:37
Reply to  MacLeod 1

כן, לא הבנתי מה ההתגלות הגדולה, זה משהו חדש? או מה הקשר בין ספורט מקצועני לכדורסל בשכונה?

Avri
Avri
20/09/2022 15:42:29
Reply to  אור

מקלאוד, לגמרי. מה גם שאני לא מבין מה כל כך חדש כאן. הליגה היא ביזנס ממוסחר בטירוף כבר עשורים. מנחם הוא כנראה היחידי שזוכר ימים אחרים.

עגל
20/09/2022 12:15:48
Reply to  MacLeod 1

נכון מאוד. בכל מקצוע, כשמתמקצעים בו זה נהיה ככה.
או בכל ספורט מקצועני

עידן
עידן
20/09/2022 8:39:34
Reply to  onetwo3

סתם סיפור על כדורסל איך הקדמתי את זמני באיזה עשרים שנה:
בכיתה ח-ט כבר הייתי מטר 80(בסוף גבהתי עוד 5 ס"מ ואני עד היום 1.85)
כל פעם שהיינו משחקים ציפו ממני לשחק בצבע.מעבר לגבוה גם הייתי חזק פיזית.רק שאותי כל מה שעניין היה לזרוק שלשות.כבר אז הייתי פריק של שלשות ולמרות שהייתי קולע אותן באחוזים יפים עדיין לא הבינו למה אני אני לא משחק לפי הגובה שלי והגוף החזק שלי כנהוג בכדורסל של של אזור שנת 93-94.כעבור עשרים שנה מ 2014 תחילת המהפכה כל גבוה שמחזיק מעצמו בליגה זורק שלשות.עם המטר 85 שלי גם רכז בקושי יכולתי להיות היום אבל 1.80 בכיתה ח עם פיזיות זה היה נחשב גבוה

אור
אור
20/09/2022 9:17:14
Reply to  עידן

כן, לא הבנתי מה ההתגלות הגדולה, זה משהו חדש? או מה הקשר בין ספורט מקצועני לכדורסל בשכונה?

אור
אור
20/09/2022 9:17:53
Reply to  עידן

שורשר אליך בטעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

חח אני אומר את זה בערך 20 שנה גם. זו אחת הסיבות שלא מוציאים פה הרבה כדורסלנים. כי אלו הגבוהים בגילאי הילדים יעצרו רובם המוחלט ב1.95 בערך ואז בכדורסל מקצועני זה גארדים. אז במקום שהם ילמדו יכולות כדרור וכאלה וישחקו כגארדים מגיל ילדים, דוחפים אותם לסנטר נגר בצבע ואז בבוגרים הוא גמד נגר ולא מתאים.
שאמרתי את זה בזמנו למישהו הוא אמר לי אז מה נעשה עם כל הנמוכים בגילאי הילדים? אמרתי לו ישחקו כולם גארדים 🙂 מה שחשוב זה להוציא לבוגרים.
תראו כל סנטר בארץ שיוצא שחקן בוגרים איזה נגרים מדופלמים הם. הם צריכים להתחיל לפתח יכולות נורמליות בסיסיות בגילאי 18-21 שזה כבר די קשה

MacLeod 1
MacLeod 1
20/09/2022 12:15:13

זה ממש ככה, טימטום של המערכת.
אין שום טעם ללמד ילד לשחק רק בפוסט אלא אם כן הוא באמת חריג. כולם צריכים ללמוד להיות גארדים, כידרור, קליעה, מסירה וכו וטריקים באותיות

Avri
Avri
20/09/2022 15:51:21
Reply to  MacLeod 1

תרגול של כדרור, קליעה, מסירה כולם עושים היום, בין אם אתה ילד גבוה או נמוך. כנ'ל אגב תנועות מתחת לסל. כך היה לפני עשורים כשאני הייתי ילד, וכך היה לפני קצת פחות זמן כשאימנתי ילדים (תקופה לא מאוד ארוכה – אין בזה כסף, אפילו לא לאנשים צעירים). העניין הוא שכשיש תרגול 5-5 או כשיש משחק שמים אותך למטה/למעלה לפי הגודל שלך ושם אתה לומד לשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

זה נקרא שמים את הגבוה להיות נגר בצבע 😉

Avri
Avri
20/09/2022 15:47:18

ולמה אתה חושב שזה ככה? כי יש ליגות לילדים ומאמנים (והורים, וילדים) רוצים לנצח משחקים, מה באת להם עכשיו עם לפתח שחקן שעוד 15 שנה אולי ישחק בלאומית ב' (במקרה הממש טוב). תכלס זו שאלה קצת פילוסופית – מה המטרה של אימון ילדים/נוער? לפתח קצת אישיות ולעשות ספורט וכיף? או להכין פול שחקנים לבוגרים? לדעתי האפשרות הראשונה לוקחת בלי תחרות בכלל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

בגילאי ילדים מועדונים רציניים אמורים לעבוד בפיתוח שחקנים ויכולות ולא בלנצח משחקים. זה אחד הבעיות

עגל
20/09/2022 12:14:04
Reply to  עידן

🙂

John
20/09/2022 9:30:44
Reply to  onetwo3

תפריד בין הביזנס שנקרא כדורסל לבין המשחק. בביזנס הנקרא כדורסל יש חשיבות לחשיפה, מותגים, דרמה, נרטיב, קליקים וכו'. המטרה היא להגיע הרבה מעבר לאולי 10 מיליון איש בעולם שממש נושמים את המשחק (ואני נדיב). מהמשחק וכל מה שיפה בו אפשר להינות בהרבה רמות. בצעירותי ראיתי הרבה כדורסל תיכונים. גם בארץ וגם בעולם והיה בזה משהו כזה טהור. אבל אז גם בארץ וגם בעולם גם זה נהפך לביזנס וקבוצות כוכבים נוצרו. כך גם במכללות האמריקאיות. כיום אני ג'נקי של כדורסל יפה ואסתטי. הסטטיסטיקות הפכו את המשחק למתמטי והכניסו דור שלם של אוהדים ועיתונאים שלפעמים נראה שכלל לא אוהבים לראות משחקים… הם מודדים שחקנים כמו שמודדים תפוקות במפעל צמיגים. לא שאני לא מוצא ערך בסטטיסטיקה, אבל זה לעולם לא יגרום לי לא להינות משחקן שגורם לי לשבת על קצה הספה ולהתרגש. התוצאה חשובה לי אבל אני לא עבד שלה. אני יודע שמשחקים בהם יש תפקיד מרכזי לשופט או למאמן גרוע השחקנים יעשו את שלהם ועדיין יפסידו.

Jonathan
20/09/2022 13:53:33
Reply to  onetwo3

אם זה מנחם אותך, זה תמיד היה ככה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/09/2022 8:15:34

תודה רבה על המעורב המעולה

John
20/09/2022 9:15:49

קליבלנד כאילו נולדה להחתים את ג'יי קראודר. יש את קאריס לאברט שהוא יותר יוצר מרול פלייר ואם לא אפשר לסדר משהו.

ירון, החלום
ירון, החלום
20/09/2022 10:05:10

בס"ד
תודה מנחם.
בירד והאמון, נהדר.
קיירי, כבר. לא מעניין, אפילו לא טרחתי לשמוע.
קראודר ללייקרס?

golan
golan
20/09/2022 10:25:04

תודה על המעורב.
ברכות לבקי על האליפות. מחכים לה בספרס…
קראודר – פניקס יצטערו שהוא עוזב אבל אם זה רצונו אין להם הבה ברירות.
גיל הכניסה לליגה יגרום לזה שתיכוניסטים לא בשלים יגיעו וייפלטו די מהר אבל זאת בעיה שלהם. כדורסל המכללות כנראה ישרוד בלי השנה של המוכשרים, כי הרוב ימשיכו לשחק והסטודנטים ימשיכו לאהוד את הקבוצות שלהם.

John
20/09/2022 12:37:10
Reply to  golan

להערכתי מעט מאוד בני 18 יבחרו בסיבוב הראשון או בכלל. בטח לא בטופ 5. רק יחידי סגולה ייבחרו (פלאג אין למאמר שלי על וומבניאמה).
בנוסף התשתית של הליגה עם מאמני פיתוח והג'י ליג מאפשרים לתת לשחקן חוויית בישול יותר איטית אם יש צורך.
הבעיה היא שיהיו הרבה יותר פספוסים. מספיק להסתכל מי שלט במוקים שנה שעברה בספטמבר לעומת מי שנבחר ביוני. רוב הטופ 10 עברו לסיבוב השני. מצד שני יש לא מעט תיכוניסטים מצטיינים שמאבדים ביטחן בשנת מכללה עם החוקים שם וכל ההיררכיות המוזרות. השנה ישנו פרוספקט מצויין טופ 5 בשם קיונטה ג'ורג' שבחר לשחק בביילור ואז המכללה החליטה להחזיר את הגארדים הוותיקים והמצויינים שלה. פתאום מפרוספקט מצויין, הוא עלול לראות ספסל חצי עונה. אלו שחקנים שאילו היו מקבלים מעמד של בחירה גבוהה, היו מקבלים המון הזדמנויות.
.
עוד עניין שזה פותר זה את הריקלסיפיקציה של השחקנים. שחקנים שיוצאים מוקדם מהתיכון כאשר הם עוברים תהליך מזורז ועוברים לשנת מכללה לפני שהם מוכנים לכך כדי להקדים לדראפט. ממפיס חטפה 2 מהם. הראשון, ג'יילן דורן שעוד יכל להשתחל לדראפט 22 ועוד נבחר במקום סביר. השני אימוני בייטס, איבד את הביטחון, שיחק רע, הפך מכוכב התיכונים הכי מחוזר אי פעם לפרסונה נון גרטה, עבר לסאות' קרולינה הקטנה ושלשום נתפס עם אקדח ברכב. הרעיון שהמכללות הופכות פרוספקט בכיר ל"גבר" ומכין אותו לליגה זה לא תמיד נכון.

אור
אור
20/09/2022 13:03:49
Reply to  John

מה קרה לאימוני בייטס באמת?

John
20/09/2022 13:55:37
Reply to  אור

שוטרים במישיגן איפה שהיה צריך להתחיל את השנה עצרו אותו בעבירת תנועה וגילו נשק חם. טוען שזה רכב מושכר וזה היה שם…. הוא כרגע עצור על נשיאת נשק נסתר. יש מדינות שזה מצריך אישור בנפרד ושינוי סימני זיהוי על נשק (או במילים אחרות, נשק לא חוקי שמוחקים לו את הזיהוי כדי שלא ניתן לאתר את המקור שלו). דביל מוחלט. בינתיים הוא מושהה גם מהמכללה. הילד היה על השער של ספורטס אילסטרייד בגיל 15 כשנחשב לשחקן הכי טוב בכל התיכונים (אז עוד שיחקו אוון מובלי, קייד, צ'ט ועוד…). שנה אחת רעה בתיכונים, הנפילה בממפיס, מעבר למכללה זוטרה ובום ההתרסקות.

John
20/09/2022 13:56:59
Reply to  John

אפילו כתבתי עליו פרופיל לפני כמה שנים עם הכותרת "קליק בייטס"
https://hoops.co.il/?p=195685

אור
אור
20/09/2022 14:05:15
Reply to  John

תודה, יותר התכוונתי מבחינת כדורסל..

John
20/09/2022 14:31:34
Reply to  John

אה… הוא פשוט נתקע במשחק. אחרי כיתה י' חלומי, הוא לא ממש השתפר בשנה העוכבת ונפצע. אחרי שחזר מפציעה בכיתה י"א ניראה מעט טוב יותר אך במקום לשחק בכיתה י"ב קיבל עצת אחיטופל ועשה ריקלסיפיקציה וקפץ ישר למכללה. בעיני זה מתאים רק לשחקנים שפיזית כבר בנויים להתמודד. מה גם שמכיוון שהוא יליד 2004 הוא לא יכל להירשם לדראפט ה-NBA של 2022 כך שלא היה לו באמת מה להרוויח מהמהלך כמו דורן. ולכן התחייב לשנתיים בממפיס. בממפיס ביצעו לו מדידות והוא לא נמדד לא כמו שהסקאוטים קיוו (מבחינת מוטת ידיים וקפיצה) ואז מאמן ממפיס פני השבית אותו כל פעם שטעה והוא איבד את הביטחון. בעיני בהחלט יכל לשקם את עצמו השנה באיסטרן מישיגן כי הוא בגיל של פרשמן צעיר. אבל הכאפה העכשווית נראית בעייתית. נראה אם הוא יצליח להוריד את ההאשמות ולחזור לקבוצה

אור
אור
20/09/2022 14:40:00
Reply to  John

תודה!

ברוך רובין
ברוך רובין
20/09/2022 15:29:40
Reply to  John

מצויין גון, בייטס זה עוד דביל ברשימה בלתי נגמרת שלהם, אני לא מבין למה צעירים כאלה מוכשרים לא מסתכלים על לברון גיימס כמודל לחיקוי ובוחרים להתנהג כמו אייברסון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

חחחח הסמים והאקדחים תמיד איכשהו הגיעו אצלם לרכב בטעות זה תמיד הטענה חחחחחחחחחחח. למה שחקן NBA עתידי בן 17 (רגל וחצי כבר בווי אר אול וויטנס) צריך רובה? חחחחחח
שלא יהפוך בסוף לנורמן בייטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

ברוך תשטוף את הלשון אני מזהה עליה צבע שנראה חום

A Ljos: Resurrection
20/09/2022 15:10:28
Reply to  John

אני חושב שחשוב לסיפור, חיוני, קריטי אפילו, לציין שהמעצר נעשה בעיירה שנקראת Superior Township.
זהו, תודה.

עידו גילרי
20/09/2022 16:33:49

חחח, תן לי לנחש בפינת הרחובות דיוויד ודיוק?

Berch
20/09/2022 13:19:00

תודה על המעורב.
הבונבון האמיתי היה בסוף, המסמר האחרון, שליטה של הקולג'ים במי שרוצה לשחק כדורסל מקצועני….
הגיע הזמן.
ואולי….
יבוא יום….
ויהיה לאמריקאים מותר גם לשתות בירה מגיל 18
🤣

רן הנרגן
רן הנרגן
20/09/2022 18:34:41

גילרי, קראודר זה בקושי דרימונד גרין לעניים. הוא שחקן רול פלייר טוב מאד אבל זהו.

עידו גילרי
20/09/2022 18:39:16

אל תתרגש. הוא עושה עבורנו פחות או יותר את מה שדריי עושה עבורכם ואנחנו באמת עניים. אני לא אומר ששניהם באותה רמה.

Pistons
Pistons
20/09/2022 20:08:57

קרואדר לפחות יכול להרים זריקה בניגוד לדריימונד הנכה שללא סטף מסיים עונתי עם 0.9 נקודות בממוצע