אירועי דיומא 10.9.22 – כדורגל, אופניים וטניס

כדורגל / רביד אולמר

המחזור ה-7 בפרמייר ליג נדחה עקב מותה של מלכת אנגליה. עדיין לא ברור לאיזה תאריך יזוזו המשחקים בפרט שהשנה יש פגרת מונדיאל. עדיין לא יודעים אם המחזור ה-8 יתקיים כסדרו.

ליגת העל

מכבי חיפה מארחת את סקציה נס ציונה בסמי עופר. בשל הלו"ז הצפוף של הירוקים מהכרמל, בכר צפוי לתת מנוחה לעלי מוחמד, שנפצע במשחק האחרון של מכבי חיפה בליגת האלופות נגד בנפיקה. פיירו צפוי לנוח, כמוהו גם אבדולייה סק, הבלם החדש. גם צמד המגינים סונדגרן וקורנו יקבלו מנוחה. העולה החדשה עוד לא השיגה ניצחון או שער העונה, ותקווה לעקוץ את חיפה ולהשיג נקודות ראשונות העונה (18:00, ספורט 1).

הפועל חדרה תארח את הפועל חיפה באצטדיון נתניה. שתי הקבוצות השיגו 4 נקודות העונה לאחר 3 מחזורים, אך החיפאים ממוקמים במקום השישי בעוד החדראים במקום השמיני. האוהדים מחדרה לא אוהבים שהקבוצה שלהם מתקמצנת על רכש וכאות מחאה הגיעו לאימון המסכם והשליכו רימוני עשן. מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר חש ברע ולא יעמוד על הקווים היום את החיפאים. עוזרו מאיר בן מרגי יחליף אותו. (19:30,ספורט 5 Live)


בני סכנין, שממוקמת באופן מפתיע למדי במקום ה-3 בטבלה (עם 6 נקודות), תארח את מכבי נתניה, שהפסידה במחזור האחרון (ושלא בצדק) להפועל תל אביב 2:0. נתניה תנסה לשמור על הרצף שלה מול סכנין, מולה לא הפסידה בחוץ 19 שנים ברצף- סטטיסטיקה מרשימה לצהובים. (19:30)

המשחק הערב יהיה בשעה 20:15 כאשר מ.ס אשדוד תארח את מכבי ת"א, שנמצאת בראש הטבלה עם מאזן שערים של 14:1 לזכותם. בצד הצהוב, ג'ורג'ה יובאנוביץ' הסרבי לא ישחק, לאחר שבמחזור הקודם קיבל כרטיס אדום. איביץ' צפוי לפתוח עם זהבי כחלוץ מזויף במקומו של יובאנוביץ'. רן בן שמעון התייחס ליריבה הקשה לפני המשחק: "מאוד מאתגר, קבוצה טקטית מאוד, ברמה האישית אני אוהב מאוד את איביץ'. יש לנו את השאיפות שלנו בכל משחק. אף משחק בעיני לא יודעים מה יקרה, וזה היופי בספורט שלנו. מתכוננים למשחק קשה נגד קבוצה איכותית".

ליגה ד'איטליה

נאפולי, שהדהימה את ליברפול ביום רביעי עם 4:1 סוחף בליגת האלופות, תארח בשעה 16:00 את ספציה ותנסה לשמור על המומנטום שלה כשהיא עדיין ללא הפסד העונה. ויקטור אוסימן (חלוץ) לא יהיה כשיר בצד התכול.

אינטר מילאנו מארחת את טורינו לאחר שהפסידה בדרבי ובליגת האלופות. אינטר תחסר את רומלו לוקאקו (חלוץ), שהגיע לשחורים כחולים בהשאלה לאחר עונה לא טובה בצ'לסי. טורינו תחסר שחקן הרכב אחד. אישית אני חושב שטורינו יכולה לגנוב כמה נקודות, לאור הכושר הטוב שלה והודות לכושר הפחות טוב של אינטר (19:00).

סמפדוריה תארח את הצד השני של מילאנו, כשהראשונה בכושר מזעזע עם 3 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו, לעומת זאת מילאן מגיעה ללא הפסדים העונה. מכיוון שמדובר בקבוצת תחתית טבלה, פיולי צפוי לערוך רוטציה, ולשמור את השחקנים החשובים שלו לליגת האלופות.(21:45, ספורט 1)

ליגה דה ספרד

הוואלטה א אספניה…… סתם פאקו, אני לא מבין הרבה באופנים, אבל יודע שהמירוץ אופניים בספרד.

המחזור החמישי בלה ליגה יפתח במשחק פחות מעניין אז לא נרחיב עליו הרבה (ראייו וייאקנו VS ולנסיה, 15:00), אבל אז, בשעה 17:15 יש משחק שהוא קצת יותר מעניין אז נרחיב עליו קצת יותר (אספניול VS סביליה(שנמצאת בכושר מחריד להפליא)).

סוף סוף יש משחק ששווה כתיבה. קאדיס תארח את ברצלונה, כאשר קאדיס שומרת על ממוצע מעולה נגד הקטאלונים השנה, עם 2 ניצחונות ו- 2 תוצאות תיקו. צ'אבי התייחס ליריבה שהפסידה את כל ארבעת משחקיה מאז פתיחת העונה: "קבוצה קשוחה שעשה לנו צרות בארבעת המשחקים האחרונים נגדה, עם שתי תיקו ושני הפסדים. זה זמן טוב עבורנו לנקום בהם ספורטיבית. הם יבואו עם מוטיבציה גבוהה. זה מסוג המגרשים בהם צריך לנצח כדי לזכות בתארים". הצהרת כוונות של צ'אבי? נחיה ונראה. שני המגינים החדשים של בארסה, כלומר הקטור ביירין ומרקוס אלונסו, יכללו בסגל להיום.

ליגה לה פראנס

פריז סן ז'רמן תארח את ברסט בפארק דה פראנס, רגע לפני שהיא תתארח בסמי עופר. פריז מוליכים את הליגה הצרפתית באופן די נורמלי כמו בעשר השנים האחרונות, עם כסף כזה אני הייתי קונה את כל קבוצות הפרמייר ליג ומרוויח מיליונים. (18:00, 5 ספורט).

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 20

קטע 19 של אתמול היה קטע קצר עם טיפוס כפול באמצעו וסיום במישור. ברגע שנוכחנו בגודלה הקטן של קבוצת הבריחה, שעמדה על שלושה רוכבים בלבד, היה כבר ברור לאן הקטע הזה הולך. ואכן ראינו לאורך כל הקטע את קבוצת טרק של מאדס פדרסן מכתיבה קצב חזק בחזית הדבוקה, שהשיל ממנה את כל המאיצים המתחרים, וצמצם מאד את הפער מהבורחים. הבורחים נתפסו לבסוף כבר במופע השני של הטיפוס, כ-50 ק"מ לסיום. בפסגה זו אף אחד לא הפריע לריצ'רד קאראפאז לאסוף את מרבית הנקודות בקטגוריית מלך ההרים, על מנת למצק את יתרונו שם. עד לסיום הדבוקה נותרה יחדיו, עדיין בשליטת טרק, עד שהגיעה למיאוץ הסיום, שם כצפוי גבר פדרסן על פרד רייט וג'אני ורמירש. לדני האדיר זהו כבר הניצחון השלישי במירוץ, ואם יישאר על אופניו גם בקטע הבא, הוא ירכב למדריד עם החולצה הירוקה (אותה הבטיח מתימטית כבר בקטע הקודם). בכל הקשור ל-GC לא ראינו כל שינוי, ורמקו אוונפול ממשיך להוליך במירוץ לפני מאס (2:01+), איוסו (5:14+), לופז (5:56+), רודריגז (6:49+), אלמיידה (7:14+), ארנסמן (8:09+), אוקונור (9:34+), אורן (9:56+) והינדלי (12:03+).

קטע 20, שיהיה הקטע התחרותי האחרון ב-GC לפני הקטע הייצוגי במדריד, ייקח את הרוכבים להרים הסובבים את מדריד. זהו קטע מרובה טיפוסים קשים, שלושה מהדרגה הגבוהה ביותר ועוד שניים קלים מעט יותר, כשהרוכבים ייאלצו לטפס כמעט מהרגע הראשון של הקטע. אלא שדווקא הטיפוס המסיים לפוארטו דה קוטוס, למרות דירוגו, לא ממש מצטיין בשיפועים קשים מדי, והוא עוד כולל מישור של שבעה ק"מ אחריו עד לסיום. עובדה זאת אמורה לשחק לרגליו של המוביל רמקו אוונפול, שהשיפועים האלה הם החביבים עליו (כפי שגם ראינו בקטע לפני יומיים). לפיכך, צריך לקרות משהו מאד יוצא דופן היום על מנת שהבלגי הצעיר לא יסיים את היום ואת המירוץ עם החולצה האדומה. ועדיין, אנו צפויים לראות מלחמת כל בכל היום, שצפוייה להתחיל הרבה לפני הטיפוס המסיים – אם כהתקפה נואשת על ראשות המירוץ (מטעם מאס) או על מנת לשפר מיקומים ב-GC במיקומים הנמוכים יותר. כך שבהחלט צפוי לנו היום קטע רווי אקשן. שידור ביורוספורט 1 ב-15:30.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות ארה"ב – גמר הנשים

23:00 (יורוספורט): איגה שוויונטק (פולין) – אונס ג'אבור (תוניסיה): סבב הנשים אינו מאופיין, לעומת מקבילו הגברי, ביציבות ולעתים חסרה הלימה בין דירוג הטניסאיות (הגבוה) להצלחתן בטורנירי הגרנד סלאם. לא כך הדבר לגבי השתיים שיופיעו הלילה, שעון ישראל, באצטדיון רחב הידיים ע"ש ארתור אש. שוויונטק מדורגת ראשונה בעולם ולפני כשלושה חודשים הוסיפה לאמתחתה תואר מייג'ור שני, כשהניפה את הגביע ברולאן גארוס, טורניר שזכתה בו גם ב-2020. ג'אבור, המדורגת חמישית בעולם, הגיעה לגמר ווימבלדון לפני כחודשיים והפסידה בו לילנה ריבאקינה, נציגת קזחסטן. נוסף על כך, היא משחקת היטב בטורנירים השונים בסבב ומגיעה בהם לשלבים מתקדמים, כולל זכיות. אם ג'אבור בת ה-28 תנצח את שוויונטק, הרי שתהיה התוניסאית הראשונה שתזכה בגרנד סלאם והראשונה גם מיבשת אפריקה.

רביד אולמר

רביד אולמר - כותב בעיקר על כדורגל, אבל משחק יותר כדורסל, אוהד ארסנל ובני הרצליה ומתרגש ממשפטים של גיל ברק. חולם להיות שותף של @saintmax77 ו @king david1711 לפיד מכבי אבשלום פתח תקווה

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. עדכון "ירידת ליגה" באופניים: בצל האיומים של כמה קבוצות בסיכון לנקוט באמצעים משפטיים נגד ה-UCI (איגוד האופניים הבינלאומי) בעניין, יש פרסומים על כך שה-UCI שוקל מאחורי הקלעים להגדיל את מספר קבוצות הוורלד טור בחלון הבא (של שלוש שנים) מ-18 ל-20. זה מבלי להקטין את חלקן של הקבוצות מהדרגים הנמוכים ביותר במירוצים. אם זה יקרה (ולא בטוח שכך, ב-UCI בינתיים מכחישים), אז כמובן שהמשמעות מבחינת IPT היא שהיא תישאר בדרג העליון בשנים הבאות. עוד משמעות כאן היא שהדבוקה בכל המירוצים תגדל מאד, מה שיהיה לו השפעה גדולה על בטיחות הרוכבים במירוצים, עניין בעייתי מאד גם כך. בקיצור צפוי להמשיך להיות שמח.

    1. בחזית אחרת – עימות ישיר בין רוגליץ' ויומבו לרייט ובחריין ויקטוריוס על ההתרסקות שהוציאה את רוגלה מהוואלטה. רוגליץ' טוען שרייט הוריד לו את הכידון מאחורה.

        1. כן ולא. אין לו שום דבר לחפש בחזרה שם על הנייר. אבל אתה מכיר אותו ויודע שהוא חושב גם על כל 4 שניות בונוס שהוא יכול לקחת.
          ובנוסף אם זה היה כל רוכב אחר מה היינו אומרים אז? אם הוא צודק אז זו רכיבה מסוכנת של האוזי החביב.

            1. יש מצב .. (איזו תוספת מבורכת – רובי)

            2. הוא גדול מהחיים. תפור על הצוות שם.

  2. היום כמובן מחזור 1 של משחקי שמינית הגמר ביורובאסקט-
    .
    13:00 טורקיה-צרפת
    15:45 סלובניה-בלגיה
    19:00 גרמניה-מונטנגרו
    21:45 ספרד-ליטא
    .
    לינקים יתקבלו בברכה הודות לערוץ הספורט החנטריש

  3. NBA Retweet
    @RTNBA
    ·
    Follow
    Luka Doncic is in a legal battle with his
    mom, she won't give up
    his trademark “LUKA DONCIC 7” and he can't start his own trademark because
    she won’t give him rights to his name.

  4. מה זה, מכבי רעננה משחקים מול הקליפרס ב-1 באוקטובר וכעבור שבוע מול פורטלנד. זה ההוא שהיה בחיפה אירגן את זה?

  5. רביד ופאקו, תודה רבה ושבת שלום.
    קאספר רוד וקרלוס אלקראז העפילו לגמר אליפות ארה"ב, שיערך ביום ראשון בלילה. הנורבגי גבר בארבע מערכות על קארן חצ'אנוב, והספרדי בן ה-19, יליד המאה הנוכחית הראשון שיופיע בגמר גרנד סלאם, ניצח בחמש מערכות מותחות את פרנסס טיאפו.
    ללא קשר לתוצאה בגמר, רוד יעלה לפסגת הדירוג העולמי, עם עדכונו הרשמי ביום שני.

    1. המנצח בגמר יזכה גם בתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה (וסביר שלא אחרון) וגם בפסגת הדירוג. בדירוג החי לפני הגמר אלקראז ראשון ורוד שני.

  6. תודה פאקו. לא כל כך הצלחתי להתחבר לטור הזה, הרגיש לי באווירת סייסטה ספרדית. אולי בגלל זה אומרים שזה הטור ה3 בחשיבותו ויש פחות שמות גדולים. הפערים הגדולים בטופ הם בגלל הקורונה? אין מספיק תחרות ואקשן, כן כל יום לגופו והסיום מעניין אבל משהו היה פחות מעניין הפעם, לטעמי. תודה על העדכונים היומיים והמידע השוטף.

    1. כן כתבתי פה לפני כמה ימים בתגובות שזה טור די מבאס. הסיבה היא בעיקר הנטישות של הרבה כוכבים בגלל הקורונה בעיקר, אבל גם כמה פציעות מבאסות במיוחד כמו של אלאפיליפ ורוגליץ׳ (וגם וודסי בהתחלה). בתכלס, חוץ מהשמחה על ההצלחה של אוונפול (ויש שמחה), אין הרבה מה לשמוח מהטור הזה. היו דווקא וואלטות מרגשות בעבר – זאת של 2012 (שקונטאדור גבר על פוריטו) הייתה אחד המירוצים הטובים שאני זוכר.

            1. צודק. האמת שאת ריגו ממש לא זכרתי.

          1. מצד שני, אינאוס נמצאת בקרב עצבני וצמוד עם יומבו ויסמה על תואר הקבוצה המצטיינת של העונה, ויהיה קטעים אם בסוף זה יוכרע על השנייה הזאת.

            1. האמת שלא. הסתכלתי עכשיו, והיתרון של יומבו ויסמה מאד גדול. אינאוס יקפצו קצת בעקבות היום והוואלטה, אבל ואן ארט עוד לא אמר את המילה האחרונה.

  7. טוב שמינית גמר יורו באסקט היה מרתק
    אמנם גרמניה עברו יחסית קל את מונטונגרו שהתאוששה מאוחר מדי
    סלובניה העבירה הילוך רק ברבע האחרון מול בלגיה אך ניצחה כצפוי 2 המשחקים האחרים היו קלאסיקות
    בראשונה טורקיה הפכה פיגור משמעותי ליתרון 6-7 על צרפת שחזרה
    לבסוף טורקיה הובילה ב 2 הלכה לקו 12 שניות לסיום שהיא זוכה לעבירה טכנית קרי כדור מהצד הטורקים החטיאו פעמיים איבדו כדור צרפת יצאה לכדור אחרון החטיאו אבל גובר קטף וקלע 2.5 שניות לסיום בהארכה צרפת הובילה טורקיה חזרה לבסוף
    גובר מחטיא פעמיים מהקו אך קורקימאז מאבד את הכדור האחרון וצרפת מנצחת

    במשחק האחרון ליטא הובילה מול ספרד בחצי ההפרש עלה לדו ספרתי והמשחק היה בכיס של ליטא
    דק אחרונות הליטאים עשו שטויות והספרדים הפכו סאבוניס עשה עבירה במינוס 1 14 שניות לסיום
    ספרד קלעה רק 1 ליטא זרקה שלשה שהלכה החוצה אבל ר' התקפה וסל בבזאר הובילו להארכה
    שם ספרד עם בראון שלטו ליטא כמעט חזרה למשחק אבל לורנצו בראון ממכבי בשלשה שם 7 פור ליטא בשתי שלשות הורידה לנקודה אבל הניסיון הספרדי ובראון עם 28 נק הובילו את ספרד לרבע
    משחקי ראשון

    13.00 אוקראינה – פולין
    אוקראינה סיימה 2 בבית 3 עם 2-3 כמו פולין לה זה הספיק למקום 3 בבית 4
    המנצחת תפגוש ברבע את סלובניה
    למיטב ידיעתי לא נפגשו בעבר ביורובסקט
    15.45 פינלנד – קרואטיה
    הפינים סגני בית 4 עם 2-3 כמו קרואטיה 3 בבית 3
    המנצחת תפגוש בספרד ברבע
    נפגשו במסגרת שלב הבתים
    ב 93 ו 2013
    בשני המקרים קרואטיה מנצחת וממשיכה ופינלנד מודחת
    ב 93 קרואטיה 1 בבית פינלנד 7 ואחרון
    ב 2013 שלב 2 קראוטיה 1 בבית פינלנד חמישית מ שש נבחרות והיא מודחת
    19.00 סרביה – איטליה
    אולי משחק השלב בית אלופת בית 4 עם 0-5 לאיטליה 2-3 בבית 3
    נפגשו לא מעט בטורניר
    22 כיגוסלביה וסרביה מתוכם 18 כיגוסלביה
    כולל
    גמרי 91 ו 97 היגוסלבים מנצחים 73-88 ו 49-61 וזוכים בתואר
    הם ניצחו גם בחצי גמר 65 עם 82-83
    בחצי גמר 77 שוב מנצחים 69-88
    בחצי גמר 89 שוב 80-97 יגוסלביה
    איטליה מנצחת בחצי גמר 99 ! 62-71
    כנבחרת סרביה נפגשו 4 פעמים
    1 בתים 11 סרביה מנצחת ועולה ממקום 2
    איטליה 5 מ 6 מודחת
    2 ב 13 נפגשו למקום 7-8 שוב סרביה 64-76
    3 בית 2 ב 2015 מח 5 ואחרון סרביה מביסה 82-101 ועולה ממקום 1 אך גם איטליה עולה ממקום 3
    4 רגע גמר 17 הטורניר הקודם 67-83 קל לסרביה
    בסה"כ כולל יוגוסלביה 22 משחקים
    4-18 סרביה /יוגוסלביה כולל 4/4 כסרביה
    וכולל 1-6 בנוקאאוט אך לא נפגשו בנוקאאוט שמינית הגמר
    המנצחת תפגוש בצרפת ברבע

    21.45 יוון – צכיה
    יוון של יאניס מושלמת עם 0-5
    צ'כיה של ננו רק 3-2
    מקום 4 בבית 4
    לכאורה יוון פייבוריטית ברורה
    אבל אני זוכר למשל את הקדם אולימפי איך צכיה הובסה בידי צרפת כמעט הודחה בידי אורגוואי
    אך אז סינסצה את קנדה וקרקסה את …יוון אמנם ללא יאניס
    ככה שלא הייתי מספיד

    נפגשו 6 פעמים בעבר אבל כצכוסלובקיה
    המאזן 1-5 לצכים אך היוונים ניצחו דווקא במפגש היורובאסקט האחרון ב91 במשחקי הדירוג
    המנצחת תפגוש במארחת גרמניה ברבע

  8. בטניס נציין כמה נתונים על גמר ארה"ב ב 23.00
    בין
    קלרוס אלקרס (ספרדי בן 19 4 בטורניר )
    לקפסר רוד (הנוורווגי המדורג 7)

    הטורניר הזה היה בסימן סיום עידן אחד וממילא תחילת עידן חדש
    אמנם דיוקוביץ עדיין כאן ולא השתתף בטורניר בגלל קוורנה (אי חיסון )
    אבל זה היה למשל טורניר ראשון מאז 2003 בו ברבע לא מופיעים פדרר , דיוקוביץ , נדאל או סרינה
    סרינה גם פרשה שהודחה בסיבוב 3 בטורניר הפרידה
    ומהצד השני הסנסציה הספרדית אלקרס בן העשרה מגיעה לגמר סלאם ראשון שלו וסביר מאד שלא אחרון

    הוא פייבוריט קל אבל מדובר במפגש פתוח לגמרי בין 2 שחקנים שעברו כברת דרך דומה מאד ולא פשוטה למרות שלא קיבלו אף טופ 10 בטורניר
    הדרך לגמר
    אלקרס
    סיבוב 1
    ניצח את ביאז הארגנטינאי 37 בעולם שפרש לאחר 5-7 5-7 לספרדי
    סיבוב 2
    . עבר ארגנטינאי נוסף פדריקו קוריאה עם
    1-6 2-6 5-7
    סיבוב 3
    עבר את ג'ונסון ברוקסברי המקומי 43 בעולם
    3-6 3-6 3-6
    שמינית גמר
    פגש באלוף העבר מ 2014 מריון צ'יליץ המדורג 17 מקרואטיה וניצח במשחק מתיש
    4-6 6-3 4-6 6-4 3-6
    רבע גמר
    ניצח את יאניק סינר הגרמני המדורג 13
    3-6 7-6 7-6 5-7 3-6
    חצי גמר
    עבר את המקומי המרשים פרנסס טאיפו 26
    7-6 3-6 1-6 7-6 3-6

    הדרך של קספר רוד
    סיבוב 1
    עבר את קייל אדמונד בריטי המדורג 601 בעולם
    3-6 5-7 2-6
    סיבוב 2
    פגש את טים ואן ריטהובן הולנדי 117 בעולם וניצח
    7-6 4-6 4-6 4-6
    סיבוב 3
    שרד את טומי פול (ארה"ב 29)
    6-7 7-6 6-7 7-5 0-6
    שמינית גמר
    גבר על קורנטין מוטה 112 מצרפת
    1-6 2-6 7-6 2-6
    רבע גמר
    גבר על מתאו ברטיני האיטלקי 14 בטורניר
    1-6 4-6 6-7
    חצי גמר
    גבר על הרוסי קארן חצנוב 27 בטורניר
    6-7 2-6 7-5 2-6
    הגיע הזמן להשוואות
    אלקרס עבר את המדורגים
    13,17,26,37,43,78
    רוד את
    14,27,29,112,117,601
    בקיצור הספרדי עבר דרך קשה יותר כולם טופ 80
    בעוד הנוורווגי רק 3 במאייה
    3-5 בטופ 50
    1-2 בטופ 20
    יריב ממוצע בדירוג 36 למול 150 (בגלל סיבוב 1)
    וכו
    הספרדי פגש בשחקנים מ ארגנטינה (2) ארה"ב (2)קרואטיה וגרמניה
    הנוורווגי פגש בבריטי איטלקי הולנדי צרפתי רוסי ואמריקאי
    סט'
    ניצחונות
    אלקרס 6/6
    רוד 6/6
    מערכות
    אלקרס 17/23 ( 74 אחוז )
    רוד 18/23 (78)
    משחקונים
    אלקרס 137/233 ( 59)
    רוד 141/236 (60)
    שוברי שוויון
    אלקרס 0/4 ( 0 אחוז ! )
    רוד 4/7 ( 57)
    פיגורי מערכה בטורניר
    אלקרס
    פעמיים רבע גמר (2-1)
    חצי גמר (1-0)
    רוד
    פעם אחת סיבוב 2 ( 1-0)
    שיחקו מערכה חמישית ומכרעת
    אלקרס 3 פעמים
    שמינית + רבע + חצי בכולם מנצח 3-6 במכרעת
    רוד פעם אחת
    בסיבוב 3 שם מביס 0-6

כתיבת תגובה

סגירת תפריט