מעורב הופס ליום חמישי: הקרוסאובר שמביא את טים הרדאוויי להיכל התהילה בשבת / מנחם לס

1.הקרוסאובר של טים הרדאוויי שהביא אותו עד להיכל התהילה

אייזיה תומאס נחשב בזמנו כדריבלר הטוב ביותר ב=NBA. הוא-הוא שהפך את הכדורסל למין משחק של יו-יו.. כידוע אייזיה תומאס, למרות ששיחק בדטרויט, הוא בן שיקגו בתעודת הלידה, בגוף, ובנשמה (עד היום, אגב). אבל אפילו הוא נדהם כשהציעו לו ללכת לראות משחק כדורסל בו משחק צעיר בשם טים הרדאוויי. אמרו לאייזיה לשים לב לכדרור של הצעיר.

מרק ספיר מ-ANDSCAPE שפוסט זה משתמש בהרבה חומר מהפוסט שלו, מספר שזאת הייתה הפעם הראשונה בחייו של אייזיה שהוא ראה CROSSOVER. למעשה זה לא היה אז 'קרוסאובר' כי לא הייתה אז מילה לתאר את הכדרור בין הרגליים שטים הרדאוויי היה הראשון לבצעו כתרגיל כדורסל. השם למהלך ניתן רק שנים אח"כ.

עכשיו לטים הרדאוויי יש את טים הרדאוויי ג'וניור

40 שנה אחרי, טים הרדאוויי נכנס להיכל התהילה בשבת אחרי קריירה מצויינת בקולג' ואז ב-NBA. הפוינט גארד הזה עשה מהפך של ממש במשחק עם מה שידוע היום כ-UTEP two-step crossover move שהיום היא תנועה כשל ילד בן 12 בקבוצת כדורסל בכל חור בעולם מבצע בעיניים עצומות.

אייזיה תומאס אומר היום:

In Chicago, I was known for the between the legs dribble,” Thomas told Andscape. “And then I saw Tim when he was in high school at a Christmas holiday tournament that I came back to as one of the special guests. Not only did Tim have the in-between the legs, but he added a crossover to it. We all played with the crossover, but none of us made it a staple piece to your move.

אייזיה ממשיך:

כשטים מכה אותך בדריבל בין רגליו ואז הוא חוזר ומכניס את הקרוסאובר, היה לו סגנון, STYLE, ו-FLAIR שעד היום טובי הקרוסאובר לא נראים יעילים כפי שהוא היה. לא רק שה-MOVE שלו כל כך קשה לביצוע, הוא גם יפהפה למראה. היה לו כבר אז את ה-MOXIE, גישה, ובטחון בביצוע הקרוסאובר. הוא ללא ספק "מלך הקרוסאובר" ויישאר כזה כל עוד משחקים כדורסל. אלן אייברסון בא אחריו קצת והיה לו 'STUTTER-STEP CROSSOVER, אבל הקרוסאובר הוא מצרך של טים הרדאוויי. כל אחד שמבצע אותו עכשין נלווה את המצרך שיצר טים הרדאוויי לעולם!

הפוסט ממשיך ומתאר את הקריירה המצויינת של טים הרדאוויי, ומי שמעוניין אז הנה: https://andscape.com/features/tim-hardaway-is-bringing-his-legendary-crossover-into-the-hall-of-fame/

"Run TMC" was the high-scoring trio of basketball teammates consisting of Tim Hardaway, Mitch Richmond and Chris Mullin. Starting in 1989, they played together for two seasons with the Golden State Warriors in the National Basketball Association (NBA). Coached by Don Nelson,

2. 8 הקבוצות ששולטות בדראפטים לשנים הבאות (מ-ESPN ל-INSIDERS)

1. Utah Jazz

Key players traded: Rudy Gobert, Donovan Mitchell and Royce O'Neale

Players on roster from previously acquired picks: None

Incoming first-round picks (14):

  • Six of their next seven own
  • Three unprotected from Minnesota (2023, 2025, 2027)
  • Three unprotected from Cleveland (2025, 2027, 2029)
  • Top-5 protected from Minnesota (2029)
  • Less favorable of Brooklyn, Houston or Philadelphia in 2023
  • Swap rights: Minnesota or Cleveland (2026) and Cleveland (2028)

Outgoing first-round picks (1):

  • Top-10 protected to Oklahoma City in 2024 (top-10 protected in 2025, top-8 in 2026, else 2028 second-round pick).

2. Oklahoma City Thunder

Key players traded: Paul George, Russell Westbrook, Steven AdamsAl Horford and Chris Paul

Players on roster from previously acquired picks: Ousmane DiengJalen WilliamsTre MannAleksej PokusevskiTheo MaledonAaron Wiggins, Vasilije Micic, Darius Bazley and Jeremiah Robinson-Earl

Incoming first-round picks (14):

  • All seven of their own
  • Two unprotected from LA Clippers (2024 and 2026)
  • Two top-4 protected from Houston (2024 and 2026)
  • Top-10 protected from Utah (2024, top-10 protected in 2025, top-8 in 2026)
  • Top-14 protected from Miami (2025, unprotected in 2026)
  • Top-6 protected from Philadelphia (2025, top-4 protected in 2026 and 2027)
  • Swap rights: LA Clippers (2023 and 2025)
  • Swap rights: Houston (2025, top-10 protected)

Outgoing first-round picks: None

3. San Antonio Spurs

Key players traded: Kawhi Leonard, DeMar DeRozan, Derrick White and Dejounte Murray

Players on roster from previously acquired picksKeldon JohnsonBlake Wesley and Malaki Branham

Incoming first-round picks (11):

  • All seven of their own
  • Two unprotected from Atlanta (2025 and 2027)
  • Top-16 protected from Charlotte (2023, top-14 protected in 2024 and 2025)
  • Top-10 protected from Chicago (2025, top-8 protected in 2026 and 2027)
  • Swap rights: Atlanta (2026)
  • Swap rights: Boston (2028, top-1 protected)

Outgoing first-round picks: None

4. New Orleans Pelicans

Key players traded: Anthony Davis, Jrue Holiday, Steven Adams and Josh Hart

Players on roster from previously acquired picks: Jaxson Hayes and Dyson Daniels

Incoming first-round picks (9 or 10*):

  • All seven of their own
  • Unprotected from LA Lakers (2024 but can defer to 2025)
  • Unprotected from Milwaukee (2027)
  • Swap rights: LA Lakers (2023)
  • Swap rights: Milwaukee Bucks (2024 and 2026)
  • *Note: The Pelicans also have the Bucks' 2025 first-round pick, but only if it lands 1-4, otherwise it goes to New York

Outgoing first-round picks: None

5. Houston Rockets

Key players traded: James Harden and P.J. Tucker

Players on roster from previously acquired picks: TyTy Washington Jr., Tari EasonJosh Christopher and Alperen Sengun

Incoming first-round picks (8):

  • Own pick in 2023, 2025, 2027-2029
  • Unprotected from Milwaukee (2023)
  • Unprotected from Brooklyn (2024, 2026)
  • Swap rights: Brooklyn (2023, 2025, 2027)

Outgoing first-round picks (2):

  • Two top-4 protected to Oklahoma City (2024, 2026)
  • Swap rights: Oklahoma City (2025, top-10 protected)

6. New York Knicks

Key players traded: Kristaps Porzingis, the rights to Ousmane Dieng and Jalen Duren

Players on roster from previously acquired picks: Miles McBrideImmanuel Quickley and Quentin Grimes

Incoming first-round picks (11):

  • All seven of their own
  • Top-10 protected from Dallas (2023, top-10 protected in 2024 and 2025)
  • Top-19 protected from Detroit (2023, top-18 in 2024, top-13 in 2025, top-11 in 2026, top-9 in 2027)
  • Top-14 protected from Washington (2023, top-12 in 2024, top-10 in 2025, top-8 in 2026)
  • Top-four protected from Milwaukee (2025)

Outgoing first-round picks: None

7. Orlando Magic

Key players traded: Nikola Vucevic and Aaron Gordon

Players on roster from previously acquired picks: Franz Wagner

Incoming first-round picks (9):

  • All seven of their own
  • Top-4 protected from Chicago (2023, top-3 protected in 2024)
  • Top-5 protected from Denver (2025, top-5 protected in 2026 and 2027)

Outgoing first-round picks: None

8. Indiana Pacers

Key players traded: Malcolm Brogdon and Caris LeVert

Players on roster from previously acquired picks: None

Incoming first-round picks (9):

  • All seven of their own
  • Top-14 protected from Cleveland (2023)
  • Top-12 protected from Boston (2023)

Outgoing first-round picks: None

3. עכשיו קווין דוראנט PISSED-OFF ש-COMPUTER GAME – ה-2K) נתן לו רק 96 ולא 99

4. פרנק קמינסקי, אחד ה'בוקים' של ה-NBA, התארס עם אשלי ברואר, אחת המגישות/שדרניות החתיכות ביותר ב-ESPN (אם לא בכל הטיווי)

EXECUTIVES. 5" מאמנים, וסקאוטים, מאמינים – עם היד על הלב – שהטוב ביותר ללייקרס ולווסטברוק יהיה אם ראסל יעלה מהספסל

EXECUTIVES" מאמנים, וסקאוטים הגיבו לשאלות בקשר לראסל ווסטברוק שהטוב ביותר יהיה לו, וללייקרס, אם הוא יהיה PG שיעלה מהספסל.(https://bleacherreport.com/articles/10048050-russell-westbrook-rumors-nba-execs-scouts-believe-lakers-pg-should-come-off-bench)

ריק ביוצ'ר מפוקס ספורטס ערך משאל בין מנהלי קבוצות, מאמנים, וסוכנים שהיה למעשה שאלון בו הנשאלים נשארו נסתרים. כמעט פה אחד טענו כולם שהטוב ביותר ללייקרס יהיה להעלות את ראסל ווסטברוק מהספסל. הסיבה:

מסתבר שראסל ווסטברוק לא יכול לשחק עם לברון ג'יימס ואנטוני דייויס. אין טעם לנסיונות נוספים. מצד שני הוא מסוגל להרגיש הרבה יותר נחוץ ומשוחרר לשחק עם החמישייה השנייה, וכמעט כל הנשאלים ענו שראסל ישתדל להפוך את החמישייה השנייה ליעילה יותר מהחמישייה הראשונה.

איזו חמישייה היא הטובה ביותר במזרח? מהטובה ביותר עד מספר חמש לפי B/R

  1. Projected Starting Lineup: PG Marcus Smart, SG Jaylen Brown, SF Jayson Tatum, PF Al Horford, C Robert Williams III

שניים

rojected Starting Lineup: PG Jrue Holiday, SG Grayson Allen, SF Khris Middleton, PF Giannis Antetokounmpo, C Brook Lopez

שלוש:

Projected Starting Lineup: PG James Harden, SG Tyrese Maxey, SF Tobias Harris, PF P.J. Tucker, C Joel Embiid

ארבע

Projected Starting Lineup: PG Darius Garland, SG Donovan Mitchell, SF Caris LeVert, PF Evan Mobley, C Jarrett Allen

חמש

Projected Starting Lineup: PG Ben Simmons, SG Kyrie Irving, SF Joe Harris, PF Kevin Durant, C Nic Claxton

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
121 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
08/09/2022 4:11:40

תודה מנחם מצויין כרגיל היכולת שלך להוציא מים מהסלע היא דבר שלא תאמן.
.
לראסל ווסטברוק אסור להיות על המגרש הוא אסון, אפילו הקאבליר של הנכדה שלי יודע שאפס לא יכול להיות עם לברון גיימס על המגרש. ראסל בלי מוח, קליעה, תנועה ובלי הגנה היה עצוב לראות אותו עונה שעברה כשוטינג גארד ליד לברון. לדעתי הוא עוד שבועיים נבעט מהלייקרס.
.
פני הרדוואי היה כשרון אדיר שהפציעות הכריעו, היה מלהיב אקפלוסיבי קוסם לתקופתו, ללא הפציעות עם השילוב של שאק אורלנדו לדעתי היו לוקחים כמה אליפוית ( ואורלנדו הדבילים עם ההתנהלות הביזיונית גרמו לעזיבה של אחד מהכשרונות הגדולים בהיסטוריה.
.
אני לא מסכים שהחמישה של בוסטון היא החזקה ביותר, לדעתי של מילווקי טובה ומאוזנת ממנה , וגם זאת של פילי והנטס לא נופלות ממנה.
.
כל הכבוד לקמינסקי, כנראה שהכינוי טנק נכון כיוון שהשיג פצצה.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/09/2022 4:15:31

עם יד על הלב אני מאמין הכי טוב ללייקרס זה שראסל יעלה מהספסל של קבוצה אחרת

thetroll
thetroll
08/09/2022 4:54:59

חחח 🙂

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 7:07:33

2+

שלהבת
08/09/2022 7:39:16

ענק

עידו גילרי
08/09/2022 7:49:06

אני ממליץ על זה של הסיקסרס.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/09/2022 8:04:52

הוא לא פורקן שהולך מכות נגד המאבטחים באליפות אירופה

עידו גילרי
08/09/2022 8:07:48

גוגה לא מאבטח למרות שהוא נראה ככה…

John
08/09/2022 10:23:57

קורקמז יצא בנס מהסיפור. הכוח הפיזי של הגיאורגים הוא משהו שונה.

etayle
etayle
08/09/2022 8:37:21

נהדר

Avri
Avri
08/09/2022 10:15:30

בשם הספסלים של הקבוצות האחרות, אני מוחה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לגמרי

thetroll
thetroll
08/09/2022 4:54:38

מנחם מעורב מעולה.
דני איינג' הצליח להגיע בזמן קצר ביותר לחלום של כל GM. לא.. זה לא זה שיש לך הרבה בחירות זה ממש לא העיקר. העיקר זה הרבה שקט בנשמה ותפקיד רגוע.
העפת את כל הכוכבים ולקחת בחירות זה מסדר אותך בתפקיד לפחות 5 שנים קדימה ותפקיד מאוד נוח: אין לחץ תחרותי, סביבה רגועה אין דרישות מהתקשורת והאוהדים , כל שנה יוצאים לחצי שנה חופש מעשירי באפריל עד 17 (?) באוקטובר. בנוסף הבחירות דראפט האלה פרוסות לך 5 שנים קדימה . כולם מצפים שתעשה איזה קסם אבל תכלס מה זה משנה כבר. 5 שנים אחרי גם אם בחרת גרוע רק השחקנים מהשנה הקרובה מבשילים אז הלחץ אם בכלל יהיה יתחיל בעוד 5 שנים. כל המטרה שלך צריכה להיות לקחת שחקנים לא מספיק טובים כדי שלא יהיה לך איזה שחקן שבטעות פתאום יגרום לכך שתעלה לפליאוף ואז יתחילו ציפיות וכ'. אבל זה הרעיון המרכזי – לוקחים בחירות דראפט של קבוצות שנתת להם את הכוכבים אז אלה לא יהיו בחירות לוטרי אלה באיזור ה 20-30 ואף אחד לא מצפה ממך שתוציא איזה ציון או מוראנט בבחירות האלה. כמובן שיש את הבחירות המקןריות של הקבוצה שלך שעלולות להיות גבוהות מאוד ובעייתיות וכאן עדיף לקחת איזה צ'ט כזה שרק נתקע בלברון וישר מושבת לשנה.
בקיצור יש פה לפחות איזה 5 שנים שיהיה עסוק בלספור את הכסף בחשבון בנק כשהוא נמצא בתפקיד רגוע ונטול ציפיות. זה קצת כמו לצאת לפנסיה מוקדמת עם תנאים בומבסטיים.
כמובן שלא כל GM יכול להגיע לתנאים המשופרים האלה כי אתה בעצם עובד על כולם וצריך להיות ממש אחד שנתפס כענק על ידי התקשורת האוהדים וההנהלה שנמצאים בצד השני של המתרס כדי לעשות להם את זה. אם הייתי אוהד של קבוצה כזאת הייתי משתגע כי אני יודע שלפחות 5 שנים מהיום לא יהיה כלום. דוגמאות? OKC יוסטון וכ'. אם הייתי אוהד יוטה הייתי תולה אותו הפוך מהאזניים או לוקח אותו למדבר שם וזורק אותו באמצע אוגוסט עם קצת מים אבל עם ידים קשורות שימות בייסורים כמו במערבונים של פעם.
HEY BLONDY…..
אין על הטוב הרע והמכוער אני משתדל לראות את הסרט הזה לפחות פעח בשנה.
תודה מנחם אחלה מעורב.
החמישיות דרך אגב זה באקס ברוקלין בוסטון פילי והקאבס. זה הסדר הנכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחח אמת ככה מבטיחים פרנסה 😁

thetroll
thetroll
08/09/2022 17:51:47

ללא ספק 🙂 לא כמונו… יום ארוך בשוק כמאמר הדה שוט 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הלוואי תן לי להיות gm בwwe חלום. בוחר במקרה הגרוע איזה קוואמי ואז הולך לעוד דראפט. במקרה הטוב פוגע באיזה דוראנט ואני גאון.

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 7:08:46
Reply to  thetroll

מניפסט מעולה!

thetroll
thetroll
08/09/2022 17:52:20

תודה אשכוס 🙂

דוקטור רזי הופמן
08/09/2022 8:06:20
Reply to  thetroll

פשששששששששששששש טרולי, יופי של תגובה, אז איינג' מחפש שקט נפשי.
שם שלט, כאן בונים קבוצה…
🙂

thetroll
thetroll
08/09/2022 17:53:15

בא עם הסלט מהבית הבן אדם בבוסטון 18 שנה בנה קבוצות ב 2008 התפלקה לו אליפות בטעות.

דוקטור רזי הופמן
08/09/2022 19:15:37
Reply to  thetroll

לא בטעות. אם לא היו הפציעות של הסטארים אולי היתה עוד אחת או שתים

thetroll
thetroll
08/09/2022 19:36:07

יאללה זורם איתך 🙂

Avri
Avri
08/09/2022 10:18:46
Reply to  thetroll

לא חשבתי על זה, יש בזה משהו. למרות שדני כבר לא בגיל או במעמד של מישהו שמחפש חופש ארוך בקיץ או בטחון תעסוקתי.

thetroll
thetroll
08/09/2022 17:55:07
Reply to  Avri

דוקא נראה לי הכי מתאים. כשאתה באמת כבד בכסף בנכסים במעמד וכשכולם תופסים ממך חצי אל… אז אתה באמת יכול לשים קצוץ על כולם. אין אחד שחסין מזה. (חוץ מסטף). 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
08/09/2022 10:21:29
Reply to  thetroll

מניפיסט מעולה טרול, למרות שאני חולק עליו. הינקי גם דיבר על 5 שנים נתנו לו שנתיים וחצי לפני שהליגה התערבה והעיפה אותו על טיל (דרך אגב פרסטי עושה אותו דבר על סטרואידים והליגה בשקט). במקרה של הינקי היה לחץ אדיר מאוהדים אבל תוך שנתיים וקצת הוא הפך קבוצה בלי עתיד לאחת הקבוצות עם העתיד הוורוד בליגה.
.
הרבה יותר קל לקנות שקט תעשייתי ועתיד בליגה כשמעמידים קבוצה תחרותית כמו במקרה של מורי, ניל אושי מפורטלנד מסארי… לא צריך אחת שתזכה באליפות אלא רק אחת שתגיע לפלייאוף על בסיס קבוע, ושתמכור כרטיסים ומרצנדייז שינפחו לו את הכיסים עוד יותר.

thetroll
thetroll
08/09/2022 17:59:10

ברוך אתה מבין שהינקי הבעיה היחידה שלו היתה שהוא הגזים עם זה? . הביא את חוסר התחרותיות לרמה כל כך מוחצנת שבאמת הליגה התערבה כי זה כבר התחיל להיות ברמה של פגיעה במותג. החכמים עושים את זה לאור היום אבל במחשכים … תראי את פרסטי… נו לא חסר. יוטה העמידה קבוצה תחרותית ובכל זאת הנה היא פוזרה לכל רוח כנל פורלנד אטלאנטה דוגמאות לא חסרות. נותנים לך לרוץ פעמיים שלוש גג ארבע זה התקציב אחרי כן מעיפים. אז למה להתאמץ ?

John
08/09/2022 10:25:55
Reply to  thetroll

5 שנים של שקט. זו הכותרת של הספר שאתה צריך לכתוב בנושא.

thetroll
thetroll
08/09/2022 17:59:36
Reply to  John

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

חח יפה

עידו גילרי
08/09/2022 11:07:05
Reply to  thetroll

התלבטתי ארוכות אם להגיב אבל השקעת אז יאללה:
זה ממש לא החלום של כל GM להיפך יש מעט שמוכנים ללכת בדרך הזו בגלל הרעש הנלווה. בדרך כלל יתנו לך לעשות את שלב הפירוק במשך שנתיים ששם באמת יש את ה"שקט" אבל אתה צריך קודם כל להביא את עצמך למצב שתוכל למקסם את הכלים שיש ביד שלך לשלב הבא וזה לא טריוויאלי. כלומר אתה לא יכול סתם להעיף את השחקנים הטובים יורת בסגל אתה צריך לקבל תמורה. זה בטח לא חופש מאפריל עד אוקטובר זה נשמע שאתה לא באמת מבין מה תפקיד ה-GM.
אחרי השלב של הפירוק מהר מאד יצפו ממך לראות שיפור, בטח בעלים חדדש כמו שיש ביוטה. כאן יש עליך לחץ די גדול לממש את מה שצברת. זה אומר שאתה חייב לבחור נכון בדראפט ו/או למשוך שחקנים מוכחים בטרייד או בשוק החופשי. לא טריוויאלי בכלל כשהקבוצה הייתה פח אשפה במשך שנתיים וייקח זמן עד שתגיע למיצוי.
אז לא זה ממש לא חלום ולא סתם רוב המנהלים בליגה חוששים לקחת את המסלול הזה – כי אתה חייב להיות ממש טוב במה שאתה עושה כדי להצליח בו ואתה בסיכוי גבוה להיות בסיר לחץ עוד לפני שתסיים את מה שהתחלת.

Avri
Avri
08/09/2022 12:49:54

למה התלבטת ארוכות אם להגיב?

עידו גילרי
08/09/2022 12:52:39
Reply to  Avri

כי לא ידעתי אם אני רוצה או לא.

thetroll
thetroll
08/09/2022 18:22:11

עידו יש טעונים לכאן ולכאן התלבטתי אם להגיב לך והחלטתי שלא. אבל בכל זאת השקעת אז אני אומר רק מספר מילים. … 🙂 (סתאם סתאם .. אני טרול לא לקחת אותי קשה מידי)…
אתה בטוח מקבל שקט לתקופה מסויימת לפחות שנתיים כמו שאמרת אז כאן הסכמנו.
היתר קשה לי להסכים כי יש אין סוף דוגמאות כאלה של פירוק והרכבה שבסופו של דבר הסתיימו בלא כלום. תסתכל למשל על הלוחמים על שיקגו הגדולה על הקבוצות הכי גדולות בהיסטוריה. אלה קבוצות שנכשלו שוב ושוב נתקעו כל פעם בפליאוף אבל ההנהלה החליטה לחזק ויצרה בסוף תלכיד מנצח. תסתכל על יוטה. זו קבוצה שהשתתפה קבוע בפליאוף והיו להם גם 7 בחירות דראפט שלהם ! קבוצה עם נכסים מעולים.
עידו מזכיר לך שאתה בעצמך היית GM של יוטה במשחק טריידים הדמיוניים שהיה לנו כאן וסרבת לכל הצעה להחליף את גובר או מיטשל. סרבת לכל טרייד עליהם. למה? אז אומר לך ככה. בצדק. כי ידעת שאם שניהם יש לך קבוצה תחרותית חיפשת לחזק לא להחליש. אז איך אתה תופס עכשיו פוזיציה שמגנה על מישהו שעשה בדיוק ההיפך ממך?
שים לב: ברגע שדני עשה את הטרייד על גובר אמרנו וואו כמה נכסים הוא השיג מדהים. ואז .. גם טרייד על מיטשל??? איזה אינטרס יש לו להטריד שחקן צעיר מעולה אחד מאלה שנופלים פעם בעשור בידים של קבוצה. למה הוא לא ניצל את כל הנכסים שקיבל מעסקת גובר פלוס 7 בחירות דראפט שיש לו שהוא קיבל מה GM הקודם המעולה של יוטה כדי לבנות קבוצה תחרותית סביב מיטשל? (תסתכל למעלה זה מה שיש ליוטה כמעט כל הבחירות שלהם אתה מבין שהם היו יכולים להביא נכס אדיר בתמורה לכך? אולי דוראנט? לבנות קבוצה תחרותית עם גובר ומיטשל ועוד איזה אולסטאר או סביב מיטשל אחרי הטרייד?
זה או שמיטשל הכריח אותו כי נמאס לו מיוטה או שפשוט הוא רצה להוריד מעצמו לחץ תחרותי.
דרך אגב עקב אכילס העיקרי של המניפסט הזה שלי בעצמי מפריע הוא שמדובר באנשים תחרותיים ולאנשים כאלה לא מתאים להפסיד בכונה בשביל שקט. במיוחד בן אדם שהיה שחקן בליגה ברמה של איינג' … אתה חייב להיות סופר תחרותי כדי להגיע למה שהוא הגיע. אז התשובה היחידה שיש לי לזה הוא העולם בגיל 30 נראה לכולם שונה מגיל 64. אין מה לעשות זה המצב. וכן הוא יוצא לחופשת קיץ ארוכה בתחילת אפריל. בסדר יש לו דראפט ביוני. שני טלפונים לסוכנים קצת עלעול בנתונים וסגרת עניין.
נו טוב. יש עוד מעט משחק של הנבחרת חפרנו מספיק להיום. (יום קשה בשוק …:)

עידו גילרי
08/09/2022 18:33:28
Reply to  thetroll

זה שזה לא האני מאמין שלי לא אומר שהכיוון ההפוך הוא צעד של נוחות. אתה ממשיך לזרוק טיעונים ברמה של באמת לא להבין מה עושה GM.
כן אני כבר מתחרט…

thetroll
thetroll
08/09/2022 18:50:51

נו טוב… רק בריאות 🙂

Berch
08/09/2022 20:53:06

הטרול מדבר על CTO
אתה מדבר על מנהל פיתוח.
השאלה מה כתוב לדני בחותמת של המייל….
🤣

Berch
08/09/2022 20:50:07
Reply to  thetroll

גדוללללל
איך אני לא חשבתי על זה
🤦

רן הנרגן
רן הנרגן
08/09/2022 5:00:50

נבחרת ישראל בכדורמים, נשים, עלתה לאליפות העולם.

פה איתמר
פה איתמר
08/09/2022 5:19:48

תודה מנחם !

סוסמעץ
סוסמעץ
08/09/2022 5:30:17

תודה רבה דוק
==
את שלישיית RUN TMC אהבתי בעודי גר באוקלנד, קליפורניה
משהו כמו חמישה ק"מ מאורקל ארינה.
==
מאז ועד היום, זו הקבוצה האהובה עלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגיד מנחם היה אי פעם בהיסטוריה של הליגה משאל בין המנגרים על איזשהו שחקן שהאם טוב שהוא יעלה מהספסל?
😂😂😂😂
מי ארגן את המשאל הזה בדיוק? כולנו יודעים התאגיד.
איזה מנגר בדיוק הצביע ודיבר שם? אה זה בלי שמות חחחח
יש בכלל מנגרים באמת חוץ מפלינקה שם?
ככה שולטים בנרטיב
השקץ הוא הדבר הכי דוחה שקם בהיסטוריית הספורט.
אני מקווה שיסבול הרבה העונה מאחל ללייקרס עונה לפחות כמו הקודמת.

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 7:09:48

חחחחחחח התמנון שולח זרועותיו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/09/2022 7:49:34

GOOD 1 שמעון

דוקטור רזי הופמן
08/09/2022 8:07:33

שימון, ראיתי עכשיו שאמול חפרת סוליקו, תרגיע חבר, אל תיקח פה את המציקים והנודניקים קשה מדיי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עשיתם לי לואד מלא אתמול עליתי אני ו4 שחקני גי ליג.
אתה נרדמת דה שוט חגג במסיבות אשך ויואל היו בארגוני הכפר לעונה החדשה נלחמתי לבד בטנש מחוזקים באור (אור מחפש חוזה מקס עשו לו שרודר פה)

דה שוט
08/09/2022 9:51:06

חחחחחחחחח גדול

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/09/2022 14:48:10

חחחחח משיגנע אני לא מתעסק עם טנש הם מזכירים לי את בן גביר

חגי "התותח" ניסני
08/09/2022 9:27:45

אחח איזה צדיק איזשהו מגיב באתר הזה. ואיזה משכיל הוא. איך הוא יודע תמיד להיות הכי טהרן בעולם רק כשנוח לו. לא יודע למה התגובה שלי התפלקה בדיוק לכאן. אין לי שמץ של מושג. ששש ששש.

דוקטור רזי הופמן
08/09/2022 10:36:26

🙂
איך קפצת בראש, כמו.
חבל שבבריכה אין מים.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/09/2022 9:47:30

ללא ספק התאגיד שולח את זרועתיו עם האפס. לא היה אף פעם שחקן שקיבל סיקור כזה שלילי, גם עם הדירוג במשחק מחשב לדעתי לברון התערב (דירגו את ווסטברוק מתחת לבברלי).

חגי "התותח" ניסני
08/09/2022 9:53:28

"ללא ספק"

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/09/2022 6:37:18

אחלה מעורב

קווין דוראנט SHAT DFACK UP & DRIBEL

Tzafriros
08/09/2022 7:06:15

מנחם תודה על שאתה מוציא לנו מים מהסלע בכל יום.
אני אוהב את ראס ויתכן שיותר מתאים לו לפתוח על הספסל אך זה לא יקרה בהתחלה כי אם זה יקרה זה משהו שצריך להיבנות עם האם. השאלה מי יפתח במקומו? זה לא שיש יותר מדי אופציות

Berch
08/09/2022 7:13:55

אחלה מעורב
ווסטברוק מהספסל זה רעיון לא רע בכלל. מקווה שיהיה פתוח לזה.
ולנצח נזכור את טים הארדווי הבן שהביא לנו במו ידיו וראשו המסובב גביע מתוק מתוק.
טים הארדווי האב היה שחקן כדורסל מעולה. נראה שבתור אבא היה כדאי שיהיה יותר בבית….
🤣

עידו גילרי
08/09/2022 7:47:18
Reply to  Berch

קצת פחות THC… כי GRJ זה לא ממש THJ.

Yinon Yavor
08/09/2022 8:32:27

לקח לי כמה רגעים להבין את הקיצור השני

אור
אור
08/09/2022 8:54:55
Reply to  Yinon Yavor

אני לא הצלחתי..

עידו גילרי
08/09/2022 8:58:31
Reply to  אור

אז אולי גם אתה צריך להפחית…לפחות לא בבוקר.

Jonathan
08/09/2022 9:34:47
Reply to  אור

תחליף את הTHC באורז

עידו גילרי
08/09/2022 9:36:51
Reply to  Jonathan

חשבתי שזה מחוץ לתחום שלך…

Jonathan
08/09/2022 10:38:15
Reply to  Jonathan

ראית? יש דברים שמגיעים אפילו עד אליי

Yinon Yavor
08/09/2022 15:01:01
Reply to  Yinon Yavor

גלן רייס ג'וניור

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 7:27:09

מנחם תודה רבה!
אתה ממש משה בשבילנו, מוציא מים מן הסלע ומעביר אותנו את מדבר הפגרה.
ברוגדון באמת לא יעלה בחמישייה במקום סמארט?
או אולי הטיים לורד יירד לספסל, הורפורד ישחק סנטר, טייטום 4 וג'יילן 3.
בכל אופן, כל החמישיות שצוינו (באקס, סלטיקס, קאבס, נטס) + שיקגו חזקות הרבה יותר מזו של פילי.
.
הפיתרון היחיד להשאיר את ראס איכשהו רלוונטי ולא מושא ללעג זה שיעלה מהספסל.
אופיו המסריח לא יאפשר לו זאת – ויספק לנו השונאים עוד הרבה רגעים נפלאים.
.
קמינסקי שיחק אותה בענק
.
הספרס במצב מצוין להמשך. איזה כיף שנפטרנו ממאריי. ברנהם הולך להיות חתיכת תותח, וברגעים שפרימו בזון הוא גם נראה כמו עילוי לעתיד. סוהאן מגניב לאללה ועוד.
.
נשים רק את זה פה:
https://twitter.com/ESPNNBA/status/1567693625907109889?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Eembeddedtimeline%7Ctwterm%5Escreen-name%2Fslug%3ARoi_Weinberg%2Flist%7Ctwcon%5Es1

דוקטור רזי הופמן
08/09/2022 8:09:38

מעביר אותנו בחורבה….

PhillySpecial
08/09/2022 7:33:20

תודה רבה מנחם האדיר.
אם מתעסקים בתגובות הטוויטר של דוראנט לאוהדים לגבי הכן ציון לא ציון שלו במשחק מחשב אנחנו ממש ממש במלפפונים

שלהבת
08/09/2022 7:42:02

מנחם, תודה רבה יום יום!!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/09/2022 8:26:00

צריך להעריך את ההשקעה של דוראנט. לא פשוט להפוך את עצמך לבדיחה, אבל הוא לא מוותר על שום מאמץ. המורשת שלו כבר מובטחת.
תודה רבה על המעורב המעולה

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 9:58:49

1+

etayle
etayle
08/09/2022 8:40:52

Patrick Beverley on playing with LeBron James and Anthony Davis: "They're gonna be playing with me. I made the playoffs last year, they didn't. It's a difference."

כרגיל LA ההצגה הכי טובה בעיר.

golan
golan
08/09/2022 8:43:48

תודה על עוד מעורב מעולה. כל הכבוד.
ראס מהספסל יכול להיות רעיון יותר מוצלח מבחמישייה, ועדיין לא מאמין שזה יעבוד.

דה שוט
08/09/2022 10:01:32

תודה מנחם,
תובנה מעניינת בעקבות אליפות אירופה – כוכבי האנ בי איי "מתאבדים" שם – לוקה אתמול 38 דקות, יוקיץ' נגדנו במשחק לא חשוב שיחק הכי הרבה דקות, יאניס וגובר בטירוף.
למה?
תיאוריה חדשה מרחיקת לכת – הם יודעים שהליגה הרגילה באנ בי איי זה חארטה – היא לא מרגשת אותם – אלה משחקים חסרי כל משמעות. באליפות אירופה הם חוזרים לכדורסל תחרותי אמיתי, כמו ששיחקו כשהיו ילדים, כמו שעדיין משחקים באירופה. זה מטריף אותם. ראינו ככה גם את דוראנט וטייטום באולימפיאדה.
כאן אני חייב לתת קרדיט ענק ועצום לשמעון שהקדים את זמנו ונאלץ להיאבק בכל רפי ההבנה באשר הם – הוא טבע את הביטוי wwe
זה בדיוק מה שקורה בליגה בעיקר בעונה הרגילה.
השחקנים משחקים בתוך מסגרת של כללים לא כתובים, אמנם זהות המנצחת נותרת פתוחה, אבל הכל במסגרת מיגבלות שלא כולן קשורות לספורט. אני רואה את הכוכב מיצ'יץ' לוחץ את מדר, ולהיפך (מדר גרם לו לאבד כדור על החצי), אני רואה לחץ מטורף על הכדור – ואז אני חושב על לברון שהכריז לפני עונת 2020 שהוא השנה יהיה "רכז" ואף אחד בליגה לא העז ללחוץ עליו. חחחחחחחחחחחחחחחחח
אחרי הבדיחה הזאת, הכוכבים באים ליבשת הישנה ומשחקים כדורסל אמיתי, בלי שריקות דרג, עם לחץ על הכדור, עם צעדים, עם טכני למי שנופל סתם (מקל), ועם רשות להגן על הכוכבים (טוב כאן עדיין יש מקום לשיפור).
אז נכון יאניס, לוקה ויוקיץ' נותנים הצגות – אבל אלה הטופ של הטופ בעולם. גם כוכבי אנ בי איי אחרים מככבים כי הם שחקנים אדירים (מרקנן, אפילו דני בוי), ההגנות באנ בי איי עדיין חזקות יותר אבל התחרות באירופה היא אמיתית.
וזה מטריף את הכוכבים.
האנ בי איי משעמם אותם…
🙂

John
08/09/2022 10:19:55
Reply to  דה שוט

אני מתחבר חלקית לעניין הזה. אני חושב שלטורניר קצר בו לכול משחק יש חשיבות עצומה אין תחליף בספורט. זה בדיוק כמו ההבדל בין ספרינט למרתון. במרתון אתה צריך לחשוב קדימה, לתכנן, לתקן תוך כדי תנועה וכו'. בפיב"א אתה במצב אחר מכיוון שהמשחק הוא 40 דקות, אין הרבה ימים לנוח והפסד או 2 בשלב המוקדם משפיעים מאוד על המשך הטורניר. לאחר מכן יש שלבי נוק אווט. באותה מידה אתה רואה את זה במכללות. הלחימה על כל משחק בטורניר היא אדירה. ההבדל השני הוא כפול. הקשת הקרובה יותר + אפשרות של גבוה לחנות בצבע בהגנה, יוצרים צפיפות גדולה יותר ואפשרות לגארד להיצמד לשחקן יותר מבלי לשלם את המחיר. אני דווקא לא חושב ששורקים פחות לעבירות על מגנים בשמירה צמודה על שחקני חוץ. המשרוקיות מאוד פעילות. פשוט יש הרבה יותר משחק פוסט ושם גם ב-NBA וגם בפיב"א יש פחות שריקות מגע.
.
עניין אחר הוא שב-NBA יש מחנה אימונים סופר קצר ומעט מאוד אימונים בין המשחקים. כך שמשחקי העונה הרגילה הם הזמן היחיד לנסות הרכבים שונים ותרגילים שונים שבטווח הקצר עלולים להרוס, אך לטווח הארוך ישתלמו. לעיתים קבוצות בעילית "מחביאים" מהלכים שהם רוצים לשמור לפלייאוף כדי לא ללמד את מאמני היריבה כיצד אפשר להתמודד או לעצור אותם. במיוחד זכור לי הפיק אנד רול בין סטף ל-KD שהיה מהלך סופר קטלני שהווריורס שמרו רק לפלייאוף.

דה שוט
08/09/2022 11:55:12
Reply to  John

+ 100
היטבת לנסח ממני ולהסביר את התחושות.
בושרה התחתונה – כוכבי האנ בי איי "מתאבדים" על המגרש בטורנירים האלה. הם גם משחקים עם החברים שלהם שעם חלקם שיחקו בנבחרות הצעירות מאז הקדטים (לוקה, יוקיץ'). המחוייבות שלהם למשחק (לא רק לנבחרת ולמדינה) היא עצומה.
באנ בי איי רואים את זה רק בשלבים הסופיים של הפלייאוף. גם אז לא תמיד ולא אצל כולם (בפיניקס למשל ממש לא ראו את זה. גם לא בפילי ובעוד קבוצות פלייאוף במזרח).

דוקטור רזי הופמן
08/09/2022 10:37:46
Reply to  דה שוט

יש לנו כבר מלך טרולי אחד אבל תמשיך.
אל תפסיק
🙂

דה שוט
08/09/2022 12:03:23

פורצה רזיאל יום אחד גם אתה תבין…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אמת.
העונה הרגילה כולה קליר פאת 1 גדול לעשיית מזומנים אין הגנות שם בכלל אף אחד לא מנסה גם. זה בכאילו.
יש הרבה שריקות wwe גם באליפות הנוכחית יותר מבעבר. אתמול ספרתי 4 על לוקה הסרבים נגד ישראל קיבלו 6 כאלה. מיציץ מקבל באליפות הרהנ שריקות אוויר הכדרור שלו לא משהו ואז,שהוא מסתבך הוא מעיף ראש וידיים והשופטים נותנים עבירה, זה גם לי להקיא.
בפלייאוף השחקנים בהחלט משקיעים יותר וגם המאמנים אבל גם שם אפשר הרבה יותר.
לוקה יאניס זה פוטנציאלי ראשמור. שאר שחקני הnba סבלו מול האירופאיות ונוגבו חזק. תכלס לא משנה איזה דרים טים ארהב היום ישלחו בלי סטף ודוראנט הם לא יקחו זהב.
גם על גואטים וראשמורים אפשר וצריך להקשות ולא לתת קליר פאת. ולא לתת בידודים ל1 על 1 בלי הגבלה להתמקם בספוט שלהם ולחשוב שעתיים.
יאניס היום כבר גדול וחזק מידי הוא התפתח מאז ויש מסביבו גם נבחרת נהדרת ומאמן נהדר.
אני שולח אתכם למשחק של לוקה מול צרפת הקודם לעומת המשחק אתמול. תראו את ההבדלים בהגנות עליו.
מי שראה אתמול את המשחק סלובניה הרגו את.פורנייה עם לחץ ודאבל טים כמעט כל המשחק כי הם ידעו שהוא המכדרר והקלעי היחיד בצרפת העיקר שהוא לא יהיה עם הכדור.
עופר שלח כל השידור שאל למה צרפת לא עושים את זה ללוקה ונותנים לאחרים לנסות לנצח אותם?
היו איזה 5 דאבל טימס על לוקה בחדירה וכל פעם דכדוג לא היה ביד שלו זה נגמר בהחטאה.
במקום זה לוקה הולך לאט מבקש חסימה ומבודד עצמו מול גובר ופוארייה כל התקפה בחייאת ועושה סל כמו בnba הוא מתעלל בגבוהים סידרתי. קולה כנראה לא רואה wwe.
היה חסר לו את זובאץ😉.

דה שוט
08/09/2022 12:16:08

חחחחח אנחנו נלחמים כאן בטחנות רוח

דה שוט
08/09/2022 14:44:57

לגבי הדרים טים – אל תשכח שהם ישחקו נגד נבחרות נפרדות ולא נגד נבחרת-אירופה אז הם בכל זאת יותר חזקים מהשאר. בשאר הארצות אין חמישיות ראויות לאנ בי איי

אשך טמיר המקורי
08/09/2022 14:55:32
Reply to  דה שוט

זה שילוב של כמה דברים.
1. מודל ה"ספרינט" של טורניר שבו כל משחק קובע
2. הגאווה הלאומית
3. היוקרה שלהם כשחקני NBA שצריכים לספק את הסחורה, והתחרות האישית מול שחקני NBA אחרים בטורניר
4. ההגנות היותר חזקות ופיזיות שמקשות, ומאתגרות, וגורמות להעלות את הרמה והאינטנסיביות

דה שוט
08/09/2022 15:13:05

הכל נכון ואין ויכוח. אבל חסר הדבר המרכזי – האנ בי איי הפך לקרקס נודד, ממש wwe
הקהל בא לקבל שואו והשחקנים נותנים אותו.
טריי יאנג אמר בקול גדול שהליגה הרגילה לא מעניינת אותו. הוא בקושי סיים חוזה רוקי, הצעירים של היום לא מתביישים ולא עושים חשבון. הם מבינים מהר מאוד את החוקים ומתאימים את עצמם: הרבה שואו, מעט הגנה, מינימום מאמץ, הסטאט האישי חשוב, הניצחון לא.
כמובן שהדברים משתנים בפלייאוף אבל מלבד 8 קבוצות – לכל השאר הוא קצר או לא קיים.
פתאום יש משחקי כדורסל אמיתיים – שאסור להפסיד באף אחד מהם, שיש מחוייבות לקהל (גם אם הוא לא באולם), שיש תחרות אמיתית ושהשופטים לא חברים שלנו כי בוקשי מכירים אותם (הם לא שפטו אותך 20 פעמים בעונה הקודמת). זה עולם אחר, זה כדורסל אחר, וזה הרבה יותר מלהיב.
תרגילים כמו של קיירי או לואוד כמו של קאוואי לא קיימים במסגרת הזאת. העובדה שהאולמות חצי ריקים לא מפריעה לשחקנים להשתגע על המגרש.
זה העיקר של הדברים שלי – האנ בי איי, בוודאי בעונה הרגילה, כבר לא מרגש את השחקנים. זאת "עבודה".

דה שוט
08/09/2022 15:27:43

ועוד דבר אחד אם אני כבר כאן – כריס פול ודיאנדרה אייטון בחיים לא היו מעיזים לעשות פרצופים באליפות אירופה כמו שעשו נגד דאלאס. אני לא רוצה להשתמש יותר במילה "להתאבד" אבל חוץ מבוקר ומברידג'ס אף אחד בפיניקס לא בא לסדרה הזאת עם "סכין בין השיניים" (גם הביטוי הזה לא משהו חחחח).
להבדיל – לאבדיה ומדר יש סיבות להיות ממורמרים, זופי אפילו אמר את זה בקול – אבל הם לא יעזו לתת פחות מ-100% בטורניר הזה.

John
08/09/2022 10:07:40

תודה מנחם! אתה הספורטסנטר של אתר הופס. חדשות כשאין חדשות זו ממש אומנות!
1. הגדולה של טימי היא כפולה. הוא דחף את הקרוסאובר בין הרגלים לקדמת הבמה כשעוד מאוד הקפידו על חוקי carry. אייברסון פשוט עבר על החוק והביא את ה"סחיבה" של מגרש המשחקים לליגה. בשנים הראשונות עוד שרקו לו על זה, אבל הליגה מיתנה את זה מכיוון שזה פתח עולם חדש של מכדררי על ומובס כמו הדריבל הזי, או הדריבל בסיבוב המצריכים להחזיק בכדור בזויות גבוהה כדי לבלבל את היריב בקצב הכדרור. פני הארדווי היה אחד הראשונים להכניס את הסבסוב הזה, אבל סטיבי פרנסס היה הקרוסאובריסט הכי יצירתי בתקופה ההיא (אולי גם ראפר אלסטון). כל פעם שאתם מתבוננים בשחקנים של פעם מכדררים מצחיק מלמעלה למטה, דעו שאותם השחקנים ידעו לכדרר יופי במגרש המשחקים, אך היו חייבים להיצמד לחוקי הליגה. כל פעם שראיתם סנטר דוחף רק עם הטוסיק ולא עם צד הגוף או הכתף, זה בגלל שכל שימוש בכוח הכתף היה יוצר אופנסיב.
.
2. החוכמה הגדולה תהיה לשפר את המיקום של הבחירות דראפט על ידי חבילות. מהסוג של 8+15 תמורת בחירה 6 וכו'. אין מקום בסגלים לכל כך הרבה בחירות. חייבים לסחור בהם אחרת ערכם יהפוך לנמוך ביום הדראפט. בשנים האחרונות לא פשוט לעשות טרייד דאונים כאשר לרוב הקבוצות לא מחפשות למלא סגל אלא יותר לתפוס את הכוכב. הליגה מפוצצת כישרון כך שרק כאשר קבוצה מאמינה שיש אסים בבחירות 13-20 והיא מאמינה שהכישרון בטופ די שווה, אז אופציות הטרייד דאונים הופכים לאטרקטיבים. אם הבחירות הולכות להיות נמוכות מדי אז קשה מאוד להזיז אותם למעט עבור רול פלייר סביר.
.
3. KD הוא טרול. אבל בגלל שכולם צבעו אותו בצבעים של "רגישי" או "קאפקייק", כל טוויט שלו הופך לרציני. קלי ת'ומפסון לעומתו הוא תחרותי רצח וממש מחפש מתחת לרצפה סיבה להיות salty. הקטנוניות הזו מניעה את ג"ס בכללי. לכן כש-2K השוו את הקליעה שלו ללוק קנארד, ביין ועוד, הוא "נעלב". אם קליי חוזר לעונה ברמה של 2019, ג"ס הופכת למאוד מסוכנת. ההגנה שלו על ג'יילן בראון במשחקים האחרונים כבר יותר נראתה כמו קליי הישן. אם הזריקה חוזרת לאזור ה-42-43% משלוש בווליום גבוה, הווריורס ישאירו אבק. KD יעשה את ה-27 היעילים שלו לא משנה מה…
.
4. פרנק ה"טאנק" קמינסקי. אילו היה מקבל גוף אתלטי טוב, היה אחד הסנטרים הטובים בליגה. רגליים איטיות ב-2022, זו מכת מוות לגבוהים בליגה היום. בכול מקרה שיהנה…
.
5. ווסטברוק יתקשה לשחק עם לברון. אבל אני לא רואה למה הוא לא יכול לרוץ עם דיוויס, כל עוד יש שם קלעים ומגינים. ווסטברוק נתן עונה אחת איומה וגמרו אותו לגמרי. יש הצדקה שירד לספסל, אבל לא בטוח שאי אפשר לשחק איתו. שווה לראות איזה ווסטברוק מגיע לפתיחת העונה לפני שקובעים נחרצות את התפקיד שלו.
.
6. מעניין שמיאמי לא בתמונה. בכל מקרה, אני קונה את החמישייה של בוסטון דווקא עם ברוגדון. השאלה היא איזה גרסה היא תקבל. אם ההגנה שלו מחודדת כפי שהייתה במילווקי והקליעה נכנסת בממוצעי הקריירה שלו, הוא שחקן טוב מסמארט. אבל לסמארט יש אגו והוא הברומטר הרגשי של הקבוצה, אז לא בטוח שזה רק עניין של כדורסל. מבחינת כישרון, לברוקלין יש את החמישייה ההתקפית הטובה ביותר ולסלטיקס את חמישיית ההגנה הטובה ביותר. אך פילי על הנייר עם טאקר ואמביד היא שילוב מסוכן של שניהם. אבל בפלייאוף יש יתרון דווקא לכימיה, הגדרות תפקידים והמשכיות, כך שאת הכסף שלי במזרח אני שם על מילווקי עם מידלטון בריא. אני חושב שמילווקי עולה על בוסטון כשהסגלים בריאים. יאניס בשיא הקריירה. זה לקח סדרה מהסרטים של טייטום והתעלות של כל הקבוצה לנצח את הבאקס ללא מידלטון ב-7. מידלטון מוסיף שומר גבוה ואיכותי בווינג והוא תמיד מחורר את הסלטיקס בקליעות מבחוץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/09/2022 10:31:50
Reply to  John

תגובה פנטסטית מסכים עם הרוב הגדול של הדברים!!! לגבי ווסטברוק הוא מסריח את הפארקט כבר כמה שנים.

Dor
Dor
08/09/2022 15:19:06
Reply to  John

מזרח זה לחלוטין של מילווקי עם אין פציעות משמעותיות. עם מידלטון יש שם הכל, הגנה, התקפה ובעיקר יאניס

Dor
Dor
08/09/2022 15:19:57
Reply to  Dor

אם…

Avri
Avri
08/09/2022 15:31:42
Reply to  Dor

חתיכת אם.
יש גם את האפשרות שטייטום ממשיך בהתקדמות המטאורית שלו ומפתח יציבות + ברוגדון והטיים לורד נשארים בריאים = בוסטון תיתן שם פייט טוב. אבל גם כאן זה חתיכת אם.

Dor
Dor
08/09/2022 15:44:07
Reply to  Avri

תחשוב הפוך אברי, נניח שבראון לא היה משחק והבאקס היו עם מידלטון, זה היה של הבאקס בקלות. ההיפך היה יותר קשה. אולי השנת התבגרות הזאת + ברוגדון תוסיף לכם אבל יאניס ומידלטון עדיפים על טייטום ובראון וג'רו כנראה עדיף על כל מה שיש לסלטיקס בעמדה הזאת

Avri
Avri
08/09/2022 16:41:45
Reply to  Dor

צודק, זה הכל ספקולציות באוויר ונדע איך יראו הקבוצות האלו רק באפריל מאי.

Kobv
Kobv
08/09/2022 10:27:53

אני אוהד סיקסרס אבל כל זמן שיאניס משחק ברמה הזאת יכולים מצידי לשים איתו את ווסטברוק, סימונס ועוד כמה מאותגרי זריקה ועדיין אני שם על יאניס את הכסף.
אני לא יודע איך ייגמר הסיפור עם דוראנט, אבל האיבחון של ברקלי שהוא miserable person נראה מדוייק יותר מיום ליום, או שדוראנט בונה לעצמו איזה מנוע זעם שאיתו הוא הולך להתפוצץ על כולם בעונה הקרובה.

הייט אשברי
הייט אשברי
08/09/2022 11:01:27

Run TMC היתה השלישיה שהביאה אותי לדאבס . שלישיה מופלאה , ששיחקה רק שנתיים ביחד, עד שמיץ' ריצ'מונד נשלח לסקרמנטו בהחלטה חפוזה.

כבוד לטים . מגיע לו .

John
08/09/2022 12:06:15

הטרייד על ריצ'מונד היה מאוד חכם. Run TMC נתקלה בתקרה ולא התרוממה. מרצ'לונס היה סוד ידוע ולא הצליח לקבל דקות. והחשיבה של נלסון הייתה שהגנתית הוא עולה על ריצ'מונד וברמה ההתקפית הוא לפחות 80% ממנו. כוח אש היה להם מספיק. האס היה הבחירה בבילי אוונס. שחקן שנשכח שהיה הסמול בול 5 הראשון. הווריורס בעונה הראשונה אחרי הטרייד הייתה בין הקבוצות הטובות בליגה. בעונה קודם 90/91 היא ניצחה 44. בעונת הטרייד 91/92 ניצחה 55. ההגנה השתפרה פלאים וההתקפה לא ירדה הרבה. בפלייאוף נלסון פישל ולמרות שהווריורס היו טובים כמעט לאורך כל ה-3 המשחקים האחרונים הם הפסידו את הסדרה 3-1. עונה אחר כך הם הוסיפו בדראפט את לאטרל ספריוול, אבל כל הרביעיה של מאלין, הרדאוויי, מרצ'לוניס ואוונס נפצעו פציעות קשות והווריורס התרסקו. עונה אחר כך הרדוואי עבר למיאמי וכריס וובר הגיע כך שזו היתה קבוצה אחרת. גם מאלין לא חזר למה שהיה. בילי אוונס עוד היה טוב קצת אבל עם וובר הפך למיותר. בקיצור, הטרייד הזה נפל על פציעות קשות וסדרה בה כולם ציפו שהווריורס יעברו בהטוב מ-5 אבל זה לא צלח.

John
08/09/2022 12:18:28
Reply to  John

להזכיר גם שלמאלין היתה קריירה קצרה יחסית בטופ. הוא נפל למרה שחורה והפך לאלכהוליסט כבד כך שבשנותיו הראשונות נע בין תקופות טובות לרעות. רק לקראת סוף שנות ה-80 עבר גמילה ונכנס למשטר ונתן כמה שנות שיא מדהימות. בפועל נתן 4.5 שנים מדהימות עד הפציעה הקשה ואז הפך לרול פלייר מצויין וזהו

Avri
Avri
08/09/2022 15:22:46
Reply to  John

ניתוח בדיעבד דווקא כן מראה שהטרייד היה טעות.
קודם כל, דווקא ריצ'מונד היה היחידי שם שלא נפצע בשנים העוקבות ככה שגם בדיאבד ברור שהטרייד עליו היה טעות. בהנתן שטים הרדאוויי נתן עוד די הרבה שנים קסומות אחר כך, די ברור שלהשאיר את שניהם קקו אחורי פותח היה הדבר הנכון לעשות.
דבר שני (ואנחנו בניתוחי בדיעבד, כן?) ההימור על אוואנס ומרצ'לוניס בפירוש לא הצליח. אוואנס התפתח לשחקן חביב עד בינוני ומרצ'לוניס נפצע קשות ודי גמר את הסוס.
לעניות דעתי מי שהיה צריך לעוף זה דווקא המאמן. היה לו ים של כשרון בקבוצה ההיא וכמו שכתבת, זה אף פעם לא התרומם.

John
08/09/2022 16:00:24
Reply to  Avri

בדיעבד ברור. אבל החשיבה הייתה עמוקה ולא חפוזה. מי שהיה האכזבה הכי גדולה בווריורס היה וובר. הוא וספריוול היו כישרונות על אבל האופי שלהם היה מחורבן. בכול מקרה, לווריורס היה כישרון רב אבל לא נלי ולא פי ג'יי קרליסימו הצליחו להוציא משהו מעניין איתם.
אני אגב הכי נהנתי לראות את טים הרדוואי במיאמי עם מורנינג. החמישיה של הרדוואי, דן מארלי, ג'מאל משבורן, פי ג'יי בראון ומורנינג היא אחת החמישיות השלמות בכול הזמנים. לעיתים ושון לנארד היה עולה ולפעמים סאשה דנילוביץ' הסרבי המדהים. לרוע מזלם הבולס של אז חבטו בהם ואז היה להם את הנפילות מול הניקס. המזרח היה גהינום בשנים האלה

Avri
Avri
08/09/2022 16:43:22
Reply to  John

צודק בהכל. הדגשתי שזה היה ניתוח בדיעבד, וזו כמובן חכמה מאוד קטנה מצדי לנתח את זה כך.

NFS
NFS
08/09/2022 22:14:48
Reply to  John

פי.ג'יי בראון – איזה שחקן נהדר, רוק סוליד. יש שחקנים כאלה שהסתובבו בליגה והיו נפלאים והיום מי זוכר אותם – כמו אנטוניו מקדייס.

ירון, החלום
ירון, החלום
08/09/2022 11:34:28

בס"ד
תודה רבה.
מעורב נהדר.
ווסטברוק יכול להועיל מהספסל, אבל לא נראה שהוא בשל לזה.

Jonathan
08/09/2022 11:36:56

מנחם, זה מילא אותי בשמחה הבוקר לראות את התמונה של טים הארדוויי בפתח המעורב.
הקרוסאובר הזה, שגם כונה The Killer Crossover אכן היה אחד ממהלכי הכדרור הכי יפים. לאו דווקא בגלל שזה המהלך הכי וירטואוזי – אלא בגלל שהוא היה פורץ ממנו ככדור תותח לכיוון הסל ומשאיר יריב מופתע מאחור (עם מבנה הגוף שלו הוא בהחלט גם נראה כמו כדור תותח).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טוב לראות אותנו בצמרת הבחירות. איטס היי טיים!
.
צריך לבדוק מה היה שם בחלב, באוקלהומה של סוף העשור הקודם, שיצאו ממנה כל הטיפוסים המטורללים האלה, מקבץ כזה זה ממש נדיר.
.
לא מבין למה צריך לחזור על זה כל כך הרבה פעמים, אבל בסדר, אולי אנשים פספסו – יאניס נגד פיניקס בגמר. אין טעם להתנגד. תשלימו עם זה. תיכנעו עכשיו ונחוס על חייכם.

Avri
Avri
08/09/2022 15:29:39

"לא מבין למה צריך לחזור על זה כל כך הרבה פעמים, אבל בסדר, אולי אנשים פספסו – יאניס נגד פיניקס בגמר. אין טעם להתנגד. תשלימו עם זה. תיכנעו עכשיו ונחוס על חייכם."

אם שתי הקבוצות הכי חזקות הן אלו שאמורות להפגש בגמר, ובהנתן אפס פציעות בדרך, אתה לגמרי צודק.

Avri
Avri
08/09/2022 16:47:27
Reply to  Avri

'צריך לבדוק מה היה שם בחלב, באוקלהומה של סוף העשור הקודם, שיצאו ממנה כל הטיפוסים המטורללים האלה, מקבץ כזה זה ממש נדיר.'

בדיוק בגלל זה חבל שפירקו אותם :-). אבל תכלס דוראנט המטורלל היחידי שם. ראס שחקן מטורלל אבל ברמה האישית נראה אחלה גבר. גם הארדן, די חרמן ואוהב לאכול (ומי מאיתנו לא?) אבל בסך הכל לא נרשם טרלול מיוחד בגזרתו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

גם ראס מטורלל
https://hoops.co.il/?p=210404

birdman
birdman
08/09/2022 14:18:31

לא משנה מי החמישייה הפותחת, חשוב מי נמצא על המגרש בדקות ההכרעה.

birdman
birdman
08/09/2022 17:26:25
Reply to  מנחם לס

אם כך, אני יכול להיות רגוע 🙂

Dipsy
Dipsy
08/09/2022 21:00:08

תודה רבה מנחם.

אני חושב שהשחקנים בליגה מאוד מאוד שבעים, ואנחנו לוקחים בחשבון ששכר השחקנים ימשיך ויעלה, אז למה להם להתאמצץ?
זה כבר חרג מפרופורציה.
קאווי התחיל עם החרא הזה כשהתחיל לנוח כל משחק שני, והמשיך לנוח עונה שלמה.
שחקנים נוחים בתוך המשחק עצמו והדבר שהכי מעצבן אותי זה שהם מוכרים לנו שטויות על כך שהם לא צריכים לשחק כל כך הרבה, ולואד מנגמנט.

אין לי שום פריבילגיה לבוא להגיד לבוס שלי שומע – אני לא משחק היום כי מחר אני אעבוד יותר קשה. או יותר טוב אני הולך לנוח לשנה בבית כי אני סובל מחרדות.

והמורים בארץ רבו על כסף שבאמת מגיע להם ואנשים קראו לחלקם פרזיטים. הזיה

גיא רוזן
08/09/2022 21:08:48
Reply to  Dipsy

קאוויי הוא דוגמה רעה במיוחד ל-"עצלן".
טנדינופתיה בגיד הארבע ראשי של 2 הרגלים –
החזרה לפעילות במצב כזה קשה ומתסכלת יותר מפציעות קשות בהרבה (אכילס, לדוגמה).
מה שהעבירו אותו בעונתו האחרונה בסן אנטוניו היה קשור נטו לחוסר מקצועיות של הצוות הרפואי של נספרסו,
ובשום צורה לא לאיזו עצלנות מרומזת.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/09/2022 21:38:47

מסכים גיא, השאלה מה קוואי יכול לעשות נגד זה? הוא נפצע מכל מכה קטנה ז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מה שהוא מוכר לך.
קאווי זה עצלן בטלן וספורטאי לא מקצועי בעליל.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/09/2022 22:00:24

https://www.si.com/nba/clippers/.amp/news/lou-williams-reveals-how-kawhi-leonard-practices

https://fadeawayworld.net/.amp/nba-media/kawhi-leonards-former-college-teammate-praises-his-work-ethic-people-are-like-kawhis-quiet-im-like-no-hes-not-have-you-seen-him-work

שמעון מספיק עם השטויות יש מספיק דיווחים על המוסר עבודה הסופר גבוה של קוואי+ השיפור האדיר ביכולת מהשחקן הבוסרי שהגיע לליגה (הכדרור הקליעה…), לצערו יש לו דלקת כרונית בגידים ברגליים, דבר שגורם לו להפצע מכל מכה קטנה.

Dipsy
Dipsy
09/09/2022 10:25:12

גיא אתה בדיוק כמוני ניזון מדיווחים בתקשורת – ובתור אחד שעובד בשיווק לא מעט שנים תאמין לי שזה כל כך קל להציג את הדברים לטובתך גם כשהמוצר מסריח ואתה יודע שהוא מסריח. ולמדתי לזהות חרטות מקילומטרים וקאווי עצלן. ורמאי. אז מה אם הוא השתפר? אני אמחא לו כפיים על זה?
פציעות = חוסר מקצוענות.

תאמין לי שאם הסכומים שהם היו מרוויחים היו נמוכים יותר הם היו רצים גם עם רגל שבורה.

אני גם לא מבין למה אתה צריך להצטדק כל כך ולהגן על מישהו שזאת העבודה שלו כשאתה לא יודע כלום? זה ממש נשגב מבינתי.

אם מלגזן יכול לעבוד עם פריצת דיסק( כי אף אחד לא ישלם לו משכורת על לשבת בבית)
ואם סבל יכול לעבוד עם בעיית ראייה,

קוואי יכול לעבוד עם כאבים ברגל. לא יכול לעבוד? שיפטרו אותו. חלאס נמאס מהפרימדונות האלו.
הקבוצה לא יכולה לעשות עם זה כלום והוא יקבל את כל הכסף שיש בעולם.
לאיזה עוד עובדים בעולם יש תנאים כאלו?

אתה נותן לגיטימציה לשחקנים מפונקים לזרוק עליך אלף זין, אתה משלם להם את המשכורת בסוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

בדיוק. הם שבעים. למה שמישהו עם 200 מיליון יעשה הגנה? הוא יקבל גם עוד 200 מיליון גם ככה

shadow
shadow
08/09/2022 23:43:06
Reply to  Dipsy

מה שעולה חייב לרדת. ממש בקרוב