מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.לונזו בול יחמיץ את מחנה האימונים של הבולס (לפחות!)

לפי מסר מג'מל קולייר ורמונה שלבורן מה-ESPN, לונזו בול – הפוינט גארד של שיקגו בולס – יחמיץ את מחנה האימונים של הקבוצה. לונזו לא היה כשיר לאימונים מאז עבר ניתוח מיניסקוס בינואר. סגן נשיא הקבוצה Arturas Karnisovas אמר שלשום ש-"מצבו משתפר בהדרגה אבל לא במהירות שציפינו לה".

הבולבס התחילו נהדר את העונה שעברה עם לונזו בול מנהל התקפה מצויינת, ותורם בעצמו 13.0 נק', 5.4 ריב', 5.1 אסיסטים, ו-1.8 גניבות למשחק. מאז הניתוח שעבר הקבוצה לא נראתה אותו דבר בלעדיו.

2. הדבר המלהיב והרצוי ביותר בממפיס גריזליס הוא שהם – סוף-סוף – יצרו ובנו 'זהות'

השבוע בנסיעה לגרינוויל פתחתי רדיו ולפתע אני שומע 'ממפיס גריזליס'. היה זה הפודקסט של Grizzly Bear Blues. שמעתי בכיף דיון של כמה על זה שסוף-סוף נמצאה בליגה של COPYCATS (חקיינים) קבוצה ייחודית – הגריזליס – שבנתה זהות משלה, שהיא יחידה לה, וגאה בה. הפוסט הזה משתמש בכמה קטעים שקלטתי ואני זוכר, וכמובן תוספות שלי.

מה מיוחד כל כך בזהות של הממפיס גריזליס? היא נראית כקבוצה עליזה, שמחה, ושכל שחקניה שמחים להיות בה. קרבוצה ללא קנאות וצרות עין. קבוצה שזהותה מוגדרת ובה כל שחקן מזדהה עמה, היא קבוצה שעשתה את הצעד הראשון להצלחה.

זה סוד ההצלחה של הגולדן סטייט ווריורס שזהותה מוגדרת וכל שחקן בה מאושר להיות חלק ממנה. לעתים ההזדהות היא יותר עניין של הרגשה יותר מהגדרה. ככה הייתה ברצלונה הגדולה בכדורגל לפני כמה שנים. כזאת הייתה מכבי ת"א בשנות גדולתה.

יהיו שיגידו שב-NBA כולם משחקים אותו דבר. בגדול זה אולי נכון. אבל ישנו הבדל עצום בין קבוצה שהכדור עובר בה מיד ליד של שחקנים-חברים-אוהבים מאשר מיד ליד של שחקנים-קנאים-שוטמים שלכל אחד מהם ישנה אג'נדה משלו.

נראה שכבר כעשר שנים ממפיס יצרה מין UNIQUE IDENTITY שהביאה להצלחה קבוצתית מבלי מריבות בין השחקנים, והצלחת הקבוצה קירבה אותה לעיר, ולזהות העיר עצמה שהיא עיר של 'צווארונים כחולים' עם אווירה צעירה, מלאת מוסיקה, עיר שכיף לחיות בה כי היא אולי ה-'מיד אמריקה' יותר מכל עיר אחרת בארה"ב.

מישהו בקבוצה אמר פעם לאיזה עתונאי שהקבוצה היא "קבוצה של 'GRIT AND GRIND'. אין לה קלעים מי-יודע-מה מהפרימטר. ממפיס עושה זאת יותר עם GRIND THEIR WAY TO THE BUCKET, יקלעו SECOND CHANCE POINTS, ותמיד – אבל תמיד – ישחקו בפיזיות בהתקפה ובהגנה. הווריורס עושה זאת עם קלעי-על, מאמן-על, ומשחק קבוצתי מושלם יותר מכל קבוצה אחרת, וסלים שנראים 'קלים'. בדיוק ההיפך מ-'גריט-אנד-גריינד'. לסן פרנציסקו היקרתית משחק העל מתאים. הרי חצי מקהלה הוא 'סיליקון וואלי'. שלושת-רבעי הקהל בממפיס הם צווארונים כחולים שהגיעו מהחווה בקצה העיר או מה-AUTO MECHANICS CENTER.

עד לאחרונה לא היה לממפיס אף סופרסטאר. היא עשתה הכל במשחק קבוצתי מא' עד ת'.

ולפתע הגיע ג'ה מוראנט. אולי עדיין לא סופר סטאר אבל קוסם רזה העושה דברים שאף אחד לא עושה. היו חששות בקשר אליו: האם לפתע ישנה פגיעה ב-IDENTITY של הקבוצה? מי שחזה בממפיס יודע שבדיוק ההיפך קרה: ג'ה מוראנט הפך לחלק שאיש לא חלם עליו מזהות הקבוצה. הוא הביא את החיוך…את החזון…את הכיף הקבוצתי. משהו מהסוג של סטפן קרי ששחקני קבוצתו מעריצים אותו יותר מאשר אנשי חוץ אפילו.

סטפן קרי הוא הווריורס וג'ה מוראנט הוא הגריזליס. במקום שהם יפגעו בזהות הקבוצה הם רק יצקו עוד בטון לזהותה. במקום קנאה באה אהבה.

'מייסדי הזהות' בממפיס היו זאק רנדולף, טוני אלן, מייק קונלי, ומרק גאסול. אף אחד מהם לא קנון מיוחד. הם היו BLUE COLLAR PLAYERS ב-BLUE COLLAR TOWN. ג'ה מוראנט? אחרי תיכון קיבל רק הצעת מילגה אחת ממכללה בדיביזיה הראשונה. סקאוט מצא אותו ליד VENDING MACHINE. הוא שאל אותו אם הוא היה מעוניין לשחק כדורסל ב-מוריי סטייט יוניברסיטי. "מוריי סטייט? מה זה ואיפה זה?" באה התשובה. במוריי סטייט הוא פרח.

דסמונד ביין אף הוא קיבל רק הצעה אחת מכריסטיאן סטייט יוניברסיטי, והוא נפל ונפל בדראפט "בגלל שזרועותיו קצרות מדי". ג'ון קונצ'ר בא מאוניברסיטה שאני עצמי לא שמעתי עליה לפני כן – Indiana Purdue-Fort Wayne. הוא הפך משחקן 'TWO-WAY' לשחקן ברוטציה של הגריזליס תוך 3 שנים. גם שחקנים אחרים ברוסטר היו אלמונים לפני שהגיעו לגריזליס ועזרו ליצור את 'הזהות'.

עוד דבר שעוזר לזהות הקבוצה ולהתחברתה לעיר? ממפיס היא עיר גאה בארה"ב: עירו של אלוויס. היא עיר ברמה של נשוויל וניו אורלינס בג'אז ובקאונטרי מיוזיק. אבל זאת עיר שהקבוצה המקצוענית היחידה בה ברמת "מייג'ור" היא הגריזליס. היא הפכה לאחת הקבוצות שהכי כיף לחזות בה. ההצגה המצויינת שלה נגד הווריורס בפלייאוף האחרון מסביר את כל התופעה טוב הרבה יותר מאלף המילים שלי.

התמונה הזאת מראה את "הקנאה" שאיננה. רק אהבה לכוכב הקבוצה ג'ה מוראנט

.

3. האם הניקס נתנו את חוזה ההארכה ל-JR BARRETT מ-'חוסר ברירה'?

לפי מרק ברמן מהניו יורק פםסט, הארכת החוזה שהניקס נתנו ל-JR BARRETTE לא היה יותר מ-CONSOLATION. אחרי שהתברר לניקס שהם הפסידו את דונובן מיצ'ל לקליבלנד, הם מיהרו והסכימו לתת לברט את הארכת החוזה שהוא ביקש (120 מיליון ל-4 שנים).

לניקס היו שתי הצעות ליוטה, אחת שכללה את ברט ואחת שלא כללה אותו. אילו דני איינג' קיבל את הצעת הניקס לטרייד שלא כולל את ברט, איש לא יוגדע מה הניקס הייתה עושה איתו. בכל מקרה הניקס העדיפו לחכות עד אוקטובר לפני שהדיל עם ברט ייסגר. איבוד מיצ'ל הכריח את הניקס למהר ולחתום את ההארכה עם JR.

4. לברון מגיב לאותו דאנק שלו שעתה מבצעים בניו ברוני וברייס: "THREE KINGS"

5. הלייקרס מעוניינים בשלושת הווטרנים של יוטה

Lakers Rumors: Bogdanovic, Conley, Clarkson Trades Drawing Interest' from LA'

אבל הלייקרס הבהירו שהם לא מעוניינים לקחת אף אחד עם חוזה שהוא אחרי חוזה העונה (2022-23). היחיד מהשלושה שחוזהו לא מכיל לפחות עונה אחת אחרי עונת 2022-23 הוא בוגדן בוגדנוביץ'.

Have checked with numerous people today re. who might be interested in Jazz vets, and one team has come up multiple times: the Lakers. https://t.co/Wa1z7psTr4

— Mike Singer (@msinger) September 2, 2022

6. ה-NBA מתכננת שינוי בחוק הארכת המשחק ותנסה אותו העונה לראשונה ב-G LEAGUE

החוק החדש שינוסה ב-G-LEAGUE הוא שאחרי שוויון בסיום המשחק ההארכה תהיה "קבוצה ראשונה שמגיעה ל-7 נקודות". זה ימנע הארכות כפולות ומשולשות כי רק קבוצה אחת יכולה להגיע ראשונה ל-7 נקודות (או יותר)

7. דוראנט עונה בסרקסטיות לכל אלה הטוענים שאיומיו למרות החוזה הענק שקיבל יפגע בדורות של שחקנים שיחתמו על חוזים עתידיים

קווין דוראנט לא מתחרט על מה שעשה אחרי החוזה הענק שחתם, במיוחד לא כשביקורות רציניות ביותר ניכתבו על מעשיו ועל האפליקציות של מה שעשה לעתיד החוזים בין קבוצות ושחקנים. הוא הגיב ספציפיט לטוויטר שטען שהטרייד גמביט שלו ישפיע על כל חוזה עתידי לרעת השחקן. בעלי הקבוצות – כולם ביליונרים שלא הפכו לכאלה בגלל שהם נכשלי עסקים – ידאגו להבטיח את עצמם (ואת קבוצתם כמובן) בכל דרך אפשרית שלא תאפשר לשחקן החתום על חוזה להכריח את הבעלים להעביר את השחקן לקבוצה אחרת, ואם לא…

-שביתה איטלקית?

-ביום פציעה?

-משחק של 'עשיית טובה'?

הטוויטר טוען שזה יקרה כבר בפגישה הבאה עם ה-CBA, כשכוח השחקן החתום על חוזה להכריח שינוי בחוזה או להכריח העברה יילקח ממנו, והטוויטר מאשים את דוראנט כשחקן שיותר מכל אחד אחר גורם לבעלי הקבוצה להדק את החגורה על שחקן החתום על חוזה.

דוראנט הגיב בסרקסטיות בטוויטר משלו – דוראנט אף פעם לא נשאר חייב – שכמובן שהוא (וקיירי אירוינג) אשמים בכל הבעיות שישנן בליגה:

דוראנט צודק שהוא לא הראשון שניסה לשנות חוזה שהוא חתם. אבל גם ליוצר הטוויטר שהבעיר את חמתו של דוראנט היה מה לומר:

Durant has been hearing it from a lot of different directions this offseason over his handling of his trade demand. Responding to the criticism has not really helped his cause, but that’s just the way he always has been

8. דוראנט הביא 'BACK-UP DATE' ('מחליפה') למקרה שעם הדייט שלו (הלנה רודס, בתמונה) דברים לא יסתדרו (או שהיא כבר לא מה שהייתה לפני שלוש שנים?), יהיה לו תחליף

הסיפור אושר בכמה וכמה אתרים המתמחים בדייטינג

9. פינת הטבע: הקפוד

קיפוד  הוא בעל חיים ממשפחת הקפודים מסדרת אוכלי חרקים באורך ממוצע של 20 ס"מ. גבו של הקיפוד מכוסה בקוצים, וכאשר הוא חש מאוים הוא מתכדרר לכדור ומפנה את קוציו החוצה.

הקולות שקיפוד משמיע הם של חירחור ואינפוף, ובמקרי מצוקה צרחות המזכירות יללות חתול.

הקיפוד נפוץ באירופה המערבית וניתן למצוא אותו בגנים, שם הוא נחשב למועיל כמונע מזיקים טבעי – התפריט שלו מכיל חלזונות, לטאות, וחרקיםאחרים. כמו כן הם אוכלים בשר.

ישנן ארצות בהן הוכרז הקיפוד כמטרד, כי הוא נוהג לאכול את הביצים של ציפורים מקננות-קרקע.

תקופת ההריון של הקיפודה נמשכת 58 יום. קיפודים חיים בדרך כלל 4–7 שנים בטבע אולם ידוע גם על קיפודים שהאריכו ימים עד גיל 16.

במדינת ישראל נחשב הקיפוד כחיה מוגנת, שאין לגדל אותה כחיית מחמד לבית.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
05/09/2022 2:53:35

תודה מנחם, מצויין כרגיל.
.
מקפיץ שאלה מהמעורב אתמול למבינים במס בארה"ב –
כמה משפיע ה-state tax על המשכורת הכוללת? לדוגמא, שחקן חותם על מאה מליון לארבע שנים. כמה נטו הוא יקבל בטקסס/פלורידה לעומת קליפורניה/ניו יורק? תודה מראש לעונים.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 3:27:48

בטקסס אין Income Tax בעוד שבקליפורניה יש (13.3 % במשכורות של הNBA), אם דוראנט היה משחק ביוסטון הוא היה חוסך עשרות מליוני דולרים.

Dor
Dor
05/09/2022 9:07:27

חשבתי שיש אחוזים נמוכים יותר אבל לא ידעתי שאין בכלל. זה לא ייאמן. עכשיו אני מבין למה ככ הרבה עוברים לטקסס. כמה מס החברות?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 9:33:30
Reply to  Dor

יותר מחצי מליון איש עברו מקליפורניה לטקסס מ2010 מכיוון שהרבה יותר משתלם לאדם הפשוט לחיות שם רוב הדברים זולים משמעותית לדוגמא דלק חשמל בתים… (בדאלאס בחצי מליון אתה מביא אחוזה). לגבי חברות בטקסס אין corporate income tax בעוד שבקליפורניה זה 8.84%. לשחקנים כמו דוראנט עם חוזים ועסקים של מאות מליוני דולרים זה לא באמת משנה כל כך אבל לאדם הפשוט בהחלט.

trusttheprocess
trusttheprocess
05/09/2022 10:03:42

בתור מישהו שגר בדאלאס ולוס אנג'לס , לעבור מקלי לטקסס זה כמו לעבור מרמת אביב לרמלה
טקסס זה חור ללא מוצא, זה מדינה גדולה מאד בשטח שברובו יש חוות או שדות נפט
אתה תקוע במקום משעמם תחת שלכל מקום שאתה רוצה להגיע צריך לנסוע ולנסוע וזה אף פעם לא נגמר.
מה ששוכחים להגיד לכם שהעלויות הזולות יותר משמעותיות רק לאנשים שעובדים על משכורת מינימום.
אנשי מעמד בינוני ומעלה מרוויחים הרבה יותר כסף בקליפורניה והחיים בקליפורניה הרבה יותר מענינים .
כמעט בכל מקום בקלי אתה מרחק שעתיים נסיעה מחוף הים או מסקי בשלג,תמיד יש מה לעשות בלוס אנג'לס,סאן פרנסיסקו או סאן דייגו, שעה טיסה מלאס וגאס.

A Ljos: Resurrection
05/09/2022 12:34:45

עקרונית, משכורת המינימום בטקסס היא בערך חצי מהמשכורת בקליפורניה, וחוקי העבודה בטקסס הם גרועים יותר עבור העובדים (right to work ועוד). חשוב גם לציין שכמו שהחורף האחרון הראה, כל תושב בטקסס במרחק שבוע קר אחד מקפיאה למוות או כניסה לחובות בלתי אפשריים לסגירה כתוצאה מזינוק במחירי החשמל בשעות שיא. אבל אנשים מתחילים לעזוב את קליפורניה בעשור האחרון בגלל מחירי הבתים העולים ומזנקים, בעוד בחלקים מטקסס הבועה הזו עדיין לא התנפחה עד כדי כך.
לא נמצאה קורלציה בין מחירי הדלק ומחירים של מוצרים לבין עזיבת קליפורניה.

Dor
Dor
05/09/2022 15:02:23

עזוב מגורים, מעניין יותר נושא החברות. בלי corporate income tax ובלי מס הכנסה זה יותר ממשתלם

A Ljos: Resurrection
05/09/2022 8:36:01

באופן כללי כמו כל דבר בקשר למס, זה מסובך.
אבל בקיצור יש השפעה, אבל בעיקר על חצי משכורת. לכל מדינה מלבד פלורידה, טקסס, וושינגטון ו-וושינגטון די.סי יש משהו שנקרא "מס אתלט" שלוקח מס מהחלק היחסי של המשכורת שהוא המשחקים ששוחקו במדינה. זאת אומרת אם אתה שחקן מהמזרח ושיחקת בארבעה משחקים בקליפורניה, 4/82 מהמשכורת שלך תמוסה לפי מה שדורשים בקליפורניה ותלך למען אותה מדינה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
05/09/2022 10:15:49

תודה גדולה לכל העונים והמחדדים!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/09/2022 4:04:13

"three kings"
למה מנחם למה?
גם ככה ה-ללל עבד יום ולילה להילחם ולעמוד בפרץ מול העיזה המצחינה
עכשיו אתה זורק עלינו עיזה + 2 בייביז

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/09/2022 5:39:47
Reply to  מנחם לס

מרוב סבל איבדתי את הדוקטורט שלי

golan
golan
05/09/2022 4:09:35

תודה על המעורב
ממפיס קבוצה מעניינת, נראה כמה יתמידו ומה התקרה של ג'ה
הלייקרס – לא ברור תמורת מה יביאו את הוטרנים, חשבתי גם שסיימו את ניסוי בית האבות.
לברון ודוראנט עוד לא נמאסו על כולם ? לא ברור למה שואלים עליהם ובודקים מה הם אמרו כל שעה
רעיון רע עם קצור ההארכה, זה טוב רק ללו"ז של הטלויזיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 4:21:28

תודה מנחם מצויין כרגיל, יצא לי לצפות בממפיס לא מעט העונה הם קבוצה שונה לגמרי מזאת שהייתה תחת קונלי , ממפיס היא הקבוצה האתלטית בליגה בפער הם טסים מהצד ההגנתי להתקפי ועושים את רוב הנקודות שלהם במתפרצת ולוקחים ריבאונדים וכדורים חוזרים בקצב היסטורי. השאלה הגדולה לעונות הבאות זה איך משלבים את מוראנט במשחק ההתקפה, הוא כשרון אדיר (והקבוצה טובה יותר איתו וצריכה את היכולת שלו ליצור בפלייאוף) אבל הוא לא פעם תוקע את המשחק. הכדור טס מצד לצד שהוא לא משחק, שחקנים עושים יותר תנועה. ללא כדור.
.
3. גון ציין לפני כמה ימים בצורה מצויינת את הבעיה של אר גי בארט, יום אחד הוא נראה כמו סופרסטאר ויום אחר שואלים מה הוא עושה בליגה, אין לבחור מוח. הניקס עשתה טוב שלא מכרה את העתיד שלה בשביל מיטצל.
.
7. דוראנט בדומה להיניק לא יודע להתנהל עם התקשורת, השתיקה שלו גורמת לתקשורת להכנס בו בלי סוף (ובצדק יש לציין ההתנהלות שלו בזוייה בקיץ).
.
8. דוראנט אדיוט, הזמין שני בחורות לאותו דייט… לנה אמרה גם שהוא אחד הבחורים הכי משעממים שפגשה אי פעם. חסר עמוד שדרה ללא דעה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/09/2022 4:31:19

דוראנט מקבל את אות ה-ללל לדרגת שיקוציות גבוהה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/09/2022 4:26:36

התמונה של הלנה רודס זאת שחקנית פורנו לוהטת שעובדת בתור פרילנסרית Onlyfans ושמה בישראל Lana Rhoades
ידעתי שכל הידע הזה לא יתבזבז,אימא שלי תהיה גאה.
אישית אני לא אוהב אותה,היא מעוצבת לתפארת הניתוחים

אשך טמיר המקורי
05/09/2022 7:51:21

חחחח

etayef
etayef
05/09/2022 9:56:38

לא נורא פופרס, אומרים שעם ההשקעה וההתמדה מגיעה גם האהבה

Smiley
05/09/2022 5:55:38

Rafael Barlowe
@Barlowe500
·
Follow
Sources: There are ongoing discussions of a friendly matchup to take place in early October in Las Vegas between Metropolitans 92 and the G League Ignite, featuring the top two projected picks in the 2023 NBA draft – Victor Wembanyama and Scoot Henderson.

A Ljos: Resurrection
05/09/2022 8:41:52
Reply to  Smiley

פרסטי ואיינג׳ קנו כבר את כל הכרטיסים למשחק.

John
05/09/2022 11:33:51
Reply to  Smiley

כן. אהבתי מאוד. לדעתי גם כדאי לארגן משחק בין הקבוצה של האחים ת'ומפסון באוברטיים עילית לג'י לליג איגנייט. הקרוסאוברים האלה מאוד טובים לביזנס. הלוואי שגם היינו יכולים לראות טורניר אולסטאר של ה-NCAA. נגיד המזרח מול המערב. אולי אפילו משחק פרשמנים מול סופמורים…

אבג
אבג
05/09/2022 14:16:59
Reply to  John

אם כבר משחקים בהזמנה אני מזמין האחים מוריס עם האחים יוקיץ'

Avri
Avri
05/09/2022 14:52:27
Reply to  אבג

כדורסל?

אבג
אבג
05/09/2022 14:59:25
Reply to  Avri

לא משנה איזה ספורט, הרי מה שמעניין זה הטראש טוק והמכות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פינת הטבע האנושי: כאשר הדוראנט חש מאוים הוא מתכדרר לכדור ומפנה את קוציו החוצה.
😉
תודה רבה מנחם

עידו גילרי
05/09/2022 7:51:14

שתוק ותתכדרר…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/09/2022 8:28:29

יותר כמו בואש

asaf
05/09/2022 8:30:03

ענק מאנו. יש לנו דוראנט אחד (קיפוד) שהוא הפך לדייר קבע במדשאה ליד הבית שלנו, בינתיים הוא לא פנה בדרישות טרייד או פיטורי המאמן , החרקים בסביבה לטעמו כנראה. מנחם תודה על המעורב, ממפיס בנו קבוצה נפלאה , ג'ה צריך ללמוד עוד קצת לשתף יותר את החברה בשביל קפיצה לצעד הבא.

Berch
05/09/2022 10:15:04

גדוללללל 🤣

אשך טמיר המקורי
05/09/2022 7:50:29

בראבו דוק!
בול מסתמן כעוד שחקן שלא מסוגל להישאר על המגרש.
חבל מאוד

Jonathan
05/09/2022 8:12:55

אף פעם לא אהבתי את הדאנק הזה של לברון. מעריך את האתלטיות אבל יש בתנועה המוגזמת הזו משהו קרינג'י.
.
מעורב מצוין. תודה מנחם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/09/2022 8:28:56

תודה רבה על המעורב המעולה

Tom Sela
Tom Sela
05/09/2022 8:36:07

תודה על המעורב!
למרות שאני באמת לא מצליח לגמרי להבין למה התקשורת האמריקאית מתעלמת מאליפות אירופה ומעדיפה לעסוק ברכילויות חדר הלבשה.
משחקים כדורסל מעולה איפשהו. זה בטח יותר מעניין מהשטויות האלה.

עידו גילרי
05/09/2022 9:32:22
Reply to  Tom Sela

התקשורת האמריקאית לא מתעלמת מהאליפות אבל היא בהחלט שולית לענפי ספורט אחרים שתופסים את רוב הנפח עכשיו. ההתעסקות ברכילות חדר הלבשה היא בעיקר של אתרי שוליים שמזה עושים את הקליקים שלהם. כאמור זה מוכר.

John
05/09/2022 10:18:24

יש הרבה יותר התייחסות מפעם. אפילו ערוץ היוטיוב של הליגה מעלה קליפים מהאליפות. רדיט מפוצץ היילייטים וסיפורים מהאליפות ואני בטוח שגם בטוויטר. אבל חשוב לדעת שהרבה מכתבי ה-NBA הבכירים בהילוך שני כרגע עד למחנות האימונים. הפוקוס האמריקאי בכלל הוא על עונת הפוטבול הקרובה וגם הפלייאווף ב-MLB.

עידו גילרי
05/09/2022 10:25:59
Reply to  John

זה ביחס ישר למספר כוכבי ה-NBA שמשחקים באליפות.

John
05/09/2022 11:26:56

ברור.. אין ספק שזו הזדמות טובה עבור הליגה לשווק את הכוכבים הבינלאומיים שלה.

Jonathan
05/09/2022 10:19:17

גם אתרים גדולים לא מוסיפים כרגע תוכן איכותי על הNBA. לפחות ממה שראיתי.
אבל כמו שאמרת – לאמריקאים יש עכשיו ליגות אחרות שמענינות אותם הרבה יותר. משער שגם שחקני הNBA מעדיפים עכשיו להתרכז בMLB ובNFL מאשר בכדורסל במקומות אחרים.

אור
אור
05/09/2022 10:20:00

הדבר הכי גרוע באתרים האלה – כל הפוסטים בסגנון "הטרייד הזה יביא את דוראנט ללייקרס", עצוב שזה מה שאנשים עושים למחייתם..

עידו גילרי
05/09/2022 10:44:11
Reply to  אור

easy money… snipers

Jonathan
05/09/2022 12:16:40
Reply to  אור

זה האינטרנט. קל מאוד להתעסק בחוסר הודאות ובאופרת הסבון בלייקרס ובנטס.
אתה יכול לצפות בפיינליסטיות מהשנתיים האחרונות, ג"ס, בוסטון, מילווקי, פניקס – כמה דיון רציני ושנוי במחלוקת כבר אפשר לייצר סביבן?

אור
אור
05/09/2022 12:18:48
Reply to  Jonathan

זו סתם דוגמה, כל יום הופיעה אותה כותרת עם קבוצה ושחקן מתחלפים. כמובן שלא לחצתי..

Jonathan
05/09/2022 12:23:08
Reply to  אור

ברור.
גם כל דיוני המי יותר גדול, ג'ורדן או לברון… זה קליקבייט ומקור לדיונים אבל זה לא קשור להנאה מהמשחק. כאילו שמישהו יישב עכשיו וייצפה בשידורים חוזרים של משחקים מהניינטיז.

אור
אור
05/09/2022 12:24:20
Reply to  אור

🙂

Jonathan
05/09/2022 12:29:40
Reply to  אור

הזכרת לי אגב, אחרי "הריקוד האחרון" כל הזמן קיבלתי הקפצות בפיד החדשות של גוגל של סיפורי "לא תאמינו מה ג'ורדן עשה לקבוצה היריבה".
ממש נאבקתי בהגדרות של הפיד בטלפון כדי לחסום את זה.
זה היה הקליקבייט הכי נודניקי.

אור
אור
05/09/2022 14:54:49
Reply to  אור

מזל שלא קיבלתי כאלה חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🤣🤣🤣

יהלי אולמר
05/09/2022 9:01:20

תודה דוק
לונזו חסר לשיקגו, אבל כושר טוב של קארוסו ואיו דוסומו ישכיח את חסרונו.
מדהים איך דוראנט הצליח להוריד את המוניטין שלו כל כך הרבה תוך קיץ אחד. הסיפור עם הבחורה לא מפתיע אותי, זה קצת איך שהוא מתנהל בפרי אייגנסי.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 9:19:24

אין שום בעיה לצאת עם כמה בחורות במקביל כמו שכל שחקן NBA עושה, הקטע זה כבוד מינמלי לזאת שאיתך בדייט והבעיה שהוא הביא שני בחורות שונות לדייט ולא חברות (שחקני NBA חוגגים עם אלפי בחורות והמ שקורה הערך לאישה כמעט ונעלם) בטח אחד בקליאבר של דוראנט שמחכות לו מחוץ לדלת שורות של דוגמניות.

John
05/09/2022 10:14:40

עגל הזהב הוא לעשות עם שחקן NBA תינוק.

jefffoster10
05/09/2022 19:03:20
Reply to  John

לטריסטן תומפסון אם כך יש רפת…

John
05/09/2022 20:02:14
Reply to  jefffoster10

דוויט הווארד הוא מנכ"ל מועצת החלב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
חזקים אתם היום

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 20:45:34

ענק!!!

etayle
etayle
05/09/2022 9:12:13

תודה רבה נהדר,

התמונה של לברון ו2 ילדיו מהממת.

דוראנט לא שווה התייחסות, גם תאכלס אין כזה הרבה בשר בסיפור שלו.

קיפוד זו חיה חמודה בקטע אחר, אבל זה בהחלט בעיה שהיא אוכלת ביצים, אולי אפשר לגדל קיפודים טבעוניים ? תראה לו סרטון אחד של גארי יורופסקי וזה אמור לעשות את העבודה.

Dor
Dor
05/09/2022 9:14:54

תודה דוק. ממפיס מרשימים אבל בפלייאוף חלק מהיתרונות שלהם, בעיקר המהירות והאתלטיות מצטמצמים כי קבוצות מצופפות ומשחקות יותר מסודר, אז אני לא יודע כמה זמן האהבה הזאת תחזיק כשהם כל פעם יתקעו בקיר וגם ג'ה קצת פרימדונה.
פינת הטבע נהדרת, בת"א יש המון קיפודים. הם אוכלים אוכל שמשאירים לחתולים מה שמאוד לא בריא להם ויש להם המון טפילים

John
05/09/2022 10:13:59

1. הבולס מסתירים משהו לגבי לונזו. כנראה יש סיבוך חדש או ניתוח שכשל. לונזו ככל הנראה לא יהפוך לכוכב NBA אבל הוא דמות חשובה בבולס ובליגה. זו היתה אמורה להיות העונה של הבולס עם חזרתו של פטריק ווילאמס, בדיוק השחקן שהיה חסר להם שנה שעברה.
.
2. ממפיס יצרה אחלה זהות. נקודות התורפה שלה היא התקפה עומדת. כל עוד הם מצליחים לרוץ אין כמעט קבוצות שיכולות לה. בעיני הם חייבים ווינג יוצר שהוא הכלי הכי אפקטיבי בהתקפות עומדות בעיקר בפלייאוף.
.
3. אל תאמין למארק ברמן. הוא אחד הקשקשנים. הוא גם אמר שטום טיבדו מעדיף את קווינטן גריימס על אר ג'יי בארט. שזה מצחיק כאשר בארט שיחק כמעט 40 דקות למשחק וגריימס בקושי שיחק. הניקס מאוד מאמינים באר ג'יי אבל בצדק הוא לא מצדיק חוזה מקס עדיין. כול עוד המשא ומתן עם יוטה היה "חי" הם המתינו. בשלב כלשהו הניקס הבינו שיוטה דוחקת את הניקס לקצה בגלל שיש להם כ-8 בחירות לסחור בהם. לעומת זאת לקליבלנד היה מספר מוגבל. יוטה עשתה מהלך של אגו. הזהב של הג'ז אמור להיות בחירות דראפט ואלו של קליבלנד ככל הנראה לא יהיה טובות בשנים הקרובות. יש להם סגל ששווה טופ 4 לפחות בשנייה שמובלי ימצא את הפוטנציאל סביב שנתו השלישית וגארלנד יצבור נסיון. אם סקסטון יהפוך לכוכב אמיתי בליגה אז אולי זה היה שווה את זה.
.
הלייקרס זקוקים להגנה וקליעה. אין ספק שבוגדנוביץ נותן קליעה וכך גם קלארסון. אבל כל השלישיה הזו בנפילה בהגנה. הלייקרס עם לברון שחצי נח הגנתית ועם דיוויס שנפצע מכל שפשוף, חייבים לבנות זהות הגנתית.
.
לאנה רודס מגדלת ילד שדומה לבלייק גריפין. חפשו תמונות באינסטגרם…
אני לא אוהב את המהלך של KD, אבל המושג "אמון" הוא מצחיק בליגה שכול כך הרבה ממנה מתנהל מאחורי הקלעים ובמחשכים. ואני חוזר על מה שאמרתי אתמול. זה לא KD שהדליף שהוא דרש החלפת מאמן ו-GM. זהו הבעלים שרצה גם להראות נאמנות לצוות, גם לשדר לשאר הבעלים שהוא גבר-גבר וגם לתת דקירה לשם הטוב של KD על כך שהעז לדרוש זאת. את הכול היה אפשר לעשות בשקט. KD בניגוד לקליינטורה של KLUTCH, לא יצא לעיתונות והכריז כלום.

shadow
shadow
05/09/2022 11:43:19
Reply to  John

מה זה ניתוח שכשל? הרופאים האלה הם לא מומחים גדולים יודעי כל שממהרים לחתוך אנשים?
הניתוח עצמו הוא הכישלון. כישלון של של לונזו ושל כל המערכת שסביבו.
איך אנשים נותנים את בריאותם לקצבים האלה. והכל בשביל אינסטנט וכסף כסף כסף.

John
05/09/2022 13:12:30
Reply to  shadow

איך היה אמור לתקן את המיניסקוס שלו? מיץ לימון ושום?

shadow
shadow
05/09/2022 13:29:42
Reply to  John

קודם כל להיות מקצוען ולא לקרוע אותה ואחרי זה מנוחה ושיקום. אבל למי יש זמן.
גם לי הציעו עוד בצבא לעשות ניתוח בשתי הכתפיים. אז כשעוד לא היה לי הרבה מושג סמכתי על האינטואיציה שלי, היום אני מבין שלמזלי, ואמרתי להם שאני מעדיף לחתוך להם את הידיים מאשר לתת להם לחתוך אותי אפילו אם הכל על חשבון הצבא ועוד יכולתי להוציא נכות על זה.
רשעים נוכלים שדחפו לי סטרואידים וכמעט הרגו אותי.
אם זה לא היה ברור אני היום, כמעט השתקמתי באופן מלא תוך שנה של עבודה. אני מאמין שעוד כמה חודשים אסיים את התהליך בתקווה עד סוף השנה האזרחית.
המיץ לימון ושום זה איך שאתה מרדים את עצמך באופן יזום?
.

shadow
shadow
05/09/2022 13:32:40
Reply to  shadow

אותו*

John
05/09/2022 14:22:52
Reply to  shadow

להיות מקצוען ולא לקרוע אותו? אם יש לך דרך ללמד שחקני NBA לא להיפצע, מציע שתמצא עבודה בליגה בדחיפות. כולם יריבו עליך.
.
היכולת לא לגזור ממקרה פרטי ולהשליך על שאר העולם הוא סימן לבגרות בעיני. לא לעיוורון. אני לא צריך שיביאו לי דוגמא של תימני זקן שעישן עד גיל 107 כהוכחה שסיגריות זה בריא. יש כל כך הרבה מחקרים במדעי הבריאות והרפואה ולמרות שהרפואה היא מדע ברמת דיוק יחסית גבוהה, עדיין הקהילה הרפואית היא ספקנית ותמיד יש נסיונות לאתגר כל מחקר ולעיתים אף מצליחים. לתת לגוף האדם לטפל בעצמו ללא רפואה זה עיקרון מעניין. במיוחד אחרי שבשנים ה"טבעיות" שלנו לפני 200 שנה, כל תינוק רביעי מת בלידה, כל ילד שני נפטר לפני שהגיע לגיל 5. אחוז אחד מכל אם מתה בלידה. כך שאם אשה ילדה 5 ילדים, הסיכוי שלה למות היה 1-20. תוחלת החיים במערב היה בין גיל 35-30 כך שאני הייתי נחשב קשיש. אז בא תספר לי איך אפשר לפתור הכול באינטואיציות ואיך כולם נוכלים ושקרנים המנסים "להרוג" אותך עם סטרואידים. בעיני לעשות דמוניזציה לקהילה הרפואית שעובדים יומם ולילה ובסוף כולם מגיעים לפתחה, גם הספקנים ושונאיה הגדולים (שאז מתחננים לעזרה), זו תופעה בזויה. להטיל ספק זה תמיד טוב. דמוניזציה זה כבר מסוכן. הרופאים שלך לא "נוכלים" ולא "רשעים" בגלל שרצו לטפל בך. וזה מבלי להיכנס למקרה הפרטי שלך ומה התוצאה. אני מכבד את דעותך היחודיות והרצון להישאר עם עיניים פתוחות. אבל בתחושה שלי, אתה לא פחות עיוור ומאוהב באידיאולוגיה הזאת מהעיוורים שאתה מסמן שלא מטילים ספק בכלום.

shadow
shadow
05/09/2022 15:05:41
Reply to  John

עשית פה השלכה שלמה כתוב שיקום.
מלא אנשי קש מיתוסים נרטיבים ועוד.
כבר כתבתי שענייני לא כסף. מוזרה ההתנגדות לזה שאני מנסה להסביר לאנשים שהם יכולים להיות בריאים יותר ולא להיפצע. כאילו אמרתי להם לקפוץ מהגג.
תגיד ראית עוד חיה שנועלת נעליים? זה גם משהו שהצעתי נגד פציעות או יותר נכון לבריאות ואריחות ימים או איך שלא מתרגמים longevity.
כמה פעמים ראית גורילה או קוף או כלב נפצעים תוך כדי ריצה?
באמת שאני לא יודע מאיזו זווית לנסות עוד להסביר את זה אבל אולי מה שניסיתי עם אברי אנסה איתך. תוכל להגדיר לי מה זו בעצם פציעה?
.
לא ברור לי עיוורון למה ואיזו אידאולוגיה בדיוק? הם לא רצו לטפל בי הם רצו "לטפל" בי, אתה מבין, זה לא המקרה היחיד יש לי גליון שלם. מה שאתה לא מבין זה שלמרות השטויות שלהם אני בסוף הבנתי לבד אחרי שנים מה היתה הבעיה שלי, עברתי 50 רופאים בערך ואף אחד מהם לא הפנה אותי אפילו בכיוון. דמוניזציה? שמע אם אתה לא מבין את ניגוד העיניינים בין כסף לרפואה אז אתה ישן עמוק. הרופאים שהלכתי אליהם רובם היו כבר שנים במערכת והיו מדושנים. לחשוב שטובתי היתה לנגד עיניהם זה מה שחשבתי לפני שנים מזל שהתעוררתי לפני שהרגו אותי. כסף הם לא היססו לגבות. זה כמו עם פסיכולוגים אם הטיפול לא עבד עדיין שילמת עליו. תגיד היית משלם לחשמלאי שהיה שורף לך את הבית?
.
אשמח אם תענה בעיקר על מה זו פציעה להגדרתך

Yinon Yavor
05/09/2022 16:19:48
Reply to  shadow

צל היית צריך ללכת לרופא שלי בצבא.
ניתח אותי בכתף והציל אותי משנים של פריקות חוזרות. מאז, יותר מ-20 שנה אין לי פריקות.
זה טפשי להסתכל על מקרים בודדים ולהסיק מהם על הכלל.

shadow
shadow
05/09/2022 16:40:16
Reply to  Yinon Yavor

זה בדיוק מה שהיה לי וטיפלתי בזה ללא ניתוח. עבדו עלייך הבנת? כמו שניסו לעבוד עלי. כל דבר שניתן לעשות באופן טבעי.
זה טפשי מבחינתך לחשוב שאתה יודע מאיפה כל! המסקנות שלי. אחרי תבוא לי עם חכם בדיעבד

Yinon Yavor
05/09/2022 17:23:25
Reply to  Yinon Yavor

אתה נותן את עצמך כדוגמה ומזה מסיק על הכלל. איך אחרת אפשר להבין את זה?
האם בדקת את כל פריקות הכתף של חיילים בצבא והגעת למסקנה כלשהי? האם לא יותר הגיוני להניח שכל מקרה לגופו ויש מקרים שדורשים ניתוח לעומת אחרים שלא?
המעט שאתה יכול להגיד זה לגבי הניסיון האישי שלך ומה עבד עבורך. זה יומרני לטעון שזה יעבוד גם במקרים אחרים (כולל במקרה הפריקה הספציפי שלי). יש הרבה הגיון בחלק מהדברים שאתה מטיף להם, אבל באחרים אני לא מוצא הגיון. אולי אחרים כן ימצאו. זה בכל מקרה לא אמת אבסולוטית כמו שאתה מנסה לגרום לזה להיראות (למשל דוגמה טריה – יש פציעות שאינן בשליטתך, כמו תאונות למשל)

Pistons
Pistons
05/09/2022 16:28:40
Reply to  John

תמיד יהיה המישהו התורן שידון איתו 🙂
הוא מזכיר לי את התוכנית שהראו על ברלנד שאמר לא ללכת לרופאים ומישהו מהם סיים את דרכו בארון קבורה. ממש מסרים דומים.
שתדע שאם נירו לוי היה מתאמן בדרכי הצל, הוא בחיים לא היה נפצע בתאונה הזאת.
נ.ב.
אני רוצה להזכיר שחיות גם לא גרות בבית מהחומרים שאנחנו גרים בהם, לא נוסעות בתחבורה ציבורית, לא משתמשות בחשמל ובמיוחד לא משתמשות באינטרנט.
—-
עבדתי עם לא מעט מנכ"לים ששילמו כסף טוב לחברה שעבדתי בה והיה לי קשה מאוד לתפוס אותם ולא היה להם רגע פנוי. מעניין מאיפה הוא מוצא את הזמן להגיב כל כך הרבה. עכשיו תגיע השאלה של בוא תגדיר לי מה זה מנכ"ל או זמן או מה שלא יגיע עכשיו.

shadow
shadow
05/09/2022 16:50:10
Reply to  Pistons

זה יפה שכשזה לא על חרדים זה מפריע לך.
למה אתה מאויים? אתה מרגיש נחות? זקוק לתשומת לב?
אולי תגיע למסקנה שכל העזרים שהאדם משתמש בהם מנוונים אותו לאורך זמן ועושים אותו שביר ונרפה כמו שאתה נשמע.
אני אגיד לך מה הן עוד לא עושות לא אוכלות מתועש ומעובד לא שותות אלכוהול לא מעשנות לא עושות סמים אתה שם לב?
.
מסכן נירו לוי שעל הגב שלו בחרת להציג את היכולות הלוגיות המרשימות שלך.
תאונת דרכים שווה לפציעת כדורסל מריצה או קפיצה, וואלה אין לך בושה אפילו עבור עצמך.
דווקא בסוף התגובה סופסוף אתה מתחיל להתעורר ולהבין שאולי אין לך באמת מושג לגבי. אולי עדיף לך ככה שתוכל להמשיך להשלות את עצמך.
.
נ.ב
.
אם תשים לב לתשובות של אחרים כמו לשאלות שלי אף אחד לא באמת עונה לשאלות האלה אז אולי זה מחוסר ידע? עדיף תשובה כמו שלך שלא אומרת באמת כלום?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 17:23:58
Reply to  shadow

תודה צל, את השם נירו לוי שמעתי בLA לפני כמה שנים בגלל הקשר שלי לגרושתו. אני מכיר את קרין ובעלה דוד בגלל עסקינו המשתוף בנדלן, ועשינו בעברנו כמה עסקאות.
.
לגבי פציעות ספורט צל, כאן אני לא מסכים איתך חבאי יש דברים שמחייבים ניתוח כמו קרע מלא במספר רצועות אם רוצים להחזיר את הרגל לתפקוד מקסימלי בטח שאלמנט הזמן לשחקני כדורסל הוא קריטי. למרות שטכנולוגיה השתפרה פלאים עדיין אי אפשר לנתר ב100% עומס על הרגל שנובע משינויי כיוון חדים וקפיצות לשמיים כמו בכדורסל בטח שעונת הNBA מכילה יותר מדי משחקים שגורמים לעומס מיותר (אני לא מרחם לשנייה על השחקנים הם רוצים לשחק 82 משחקים בשביל טובה כלכלית).
יש גם את האלמנט של מגע (יש פציעות שנוצרות ממגע ונחיתה לא טובה על הרגל) פציעות של החלקה…
.
אני מסכים איתך שיש בעיית אימון בליגה לחלק מהשחקנים לא לכולם, הבעייה הזאת לא נובעת מחוסר הבנה באימון ( בליגה את מאמני הכושר הפיזיותרפיסטים והתזונאים הטובים בעולם). הבעייה הזאת נובעת מאופי של השחקנים ומכך שמאמן שיצא על השחקנים לרוב יסיים את תפקידו בליגה לאלתר., לא מעט מהילדים הפלצנים בליגה קיבלו כל החיים הכל על מגש של כסף (כל שחקן NBA חיי את החלום בטח הכוכבים הגדולים שמגיל 12-13 מתחילים לעקוב ולרדוף אחריהם סוכנים ולהביא להם מתנות יוקרה וכסף).
.
כשדיוויס אומר שהוא לא נגע בכדור הכתום כמה חודשים זה מעיד הרבה, כשאדוארדס הסופר כשרוני מגיע עם שקית פופקרן ואומר שיש לו בעיה של גאנק פוד זה מעיד על חוסר מקצוענות,כזאיון מגיע למשקל של אופנסיב טאקל (330+ פאונד) ובקושי רץ מצד לצד לא צריך מילים…
.
אני חושב שניתן להגדיר את פציעת הספורט ככאב.

Pistons
Pistons
05/09/2022 17:51:41
Reply to  shadow

אני אענה לך פעם אחת ובזה אסיים כי אני לא מתכוון להיכנס איתך לחפירות בלתי נגמרות.
בנוגע לחרדים – כמה תגובות רשמתי בנושא? עכשיו כמה תגובות אתה רשמת? מבין את ההבדל? אתה חופר וחופר וחופר. כן, אני לא מסכים עם הדעה, אבל עיקר מה שמפריע לי זה החפירה הבלתי נגמרת שלך. אתה רושם את הדעה שלך מאות פעמים באופן אובססיבי על סמך סרטוני יוטיוב שראית וחוזר עליה יום אחרי יום. די, שחרר.
בנוגע לשביר ונרפה – אמר מי שמפחד ללכת עם נעליים ומפחד מזריקות נגד קורונה. לי נשמע שאתה מפחד מהצל של עצמך. אולי מכאן הגיע הכינוי שלך.
בוא תרשום באיזו חברה אתה מנכ"ל שנראה שמדובר בבחור רציני.
בנוגע לעזרים – אתה משתמש באינטרנט. זה גם עזרים שלא היו פעם. תינוק שנולד משתמש באינטרנט?
בנוגע לתשובות שאתה מקבל. אם אתה מגדיר:
אף אחד לא עונה לי = אני לא מקבל את התשובות שאני רוצה, אז אתה צודק ואף אחד לא עונה לך. אני דווקא ראיתי שענו לך שאתה טרול ושאתמול רשמו שאתה חופר לשם החפירה ואין לך באמת תשובות לתת, אבל זכותך לחשוב שאתה לא מקבל תשובה. תשים לב שהחברה הרציניים כאן לא מתייחסים אליך בכלל והמבין יבין למה.

A Ljos: Resurrection
05/09/2022 19:00:52
Reply to  shadow

למה ככה? אני חושב שמגיע לו יחס.
אדם שלקח (טוב, יבא מגורואים חיצוניים. אבל לא משנה) את הקונספט של אחריות אישית ומאצ'יסמו ניו-אייג'י אל הקיצון האבסורדי הלא אפשרי שווה יחס. זו סאטירה מעולה.
אם רק הוא לא היה רציני.

Pistons
Pistons
05/09/2022 19:52:41
Reply to  shadow

Ljos, אני די נוטה לחשוב שהוא מטריל ולא באמת רציני לפי התגובות שלו. מצד שני, אני לא חושב שטרול ירשום כל כך הרבה תגובות.
עם כל התיאוריות קונספירציה שלו, הוא עשה לי חשק לראות תיקים באפלה. אחחח, איזו סדרה

thetroll
thetroll
06/09/2022 1:45:36
Reply to  Pistons

חיות לא משחקות כדורסל למיטב ידיעתי.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
06/09/2022 2:22:12
Reply to  thetroll

תתפלא

אשך טמיר המקורי
05/09/2022 12:31:07
Reply to  John

חחחחח לגמרי בלייק בריפין
comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/09/2022 13:14:17

חחחח הוא מטביע מעל הדדיים, בוודאות של גריפין

John
05/09/2022 13:19:35

כשיקפוץ מעל קיה צעצוע (ויפצע) נדע בוודאות

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 17:26:44
Reply to  John

ענק גון!!!

אשך טמיר המקורי
05/09/2022 17:10:01

😂

אור
אור
05/09/2022 14:56:27

יפה שאחרי מה שרשמה שם היא ממשיכה לצאת עם שחקני NBA

ערן
05/09/2022 18:17:19
Reply to  John

ג'ון, לגבי בארט, מסכים איתך על זה שהטענה שהניקס אוהבים יותר את גריימס זה שטויות.
.
אבל מעבר לזה, כמו שכתבתי בת'רד על החוזה, בעיני זה חוזה מצויין לניקס כמעט בכל מצב (חוץ מהעניין של הארכת חוזה אח"כ, שיכול להיות בעייתי).
.
בארט אחרי פגרת האולסטר השנה: 25 נקודות, 6.5 ריבאונדים, ו-4 אסיסטים למשחק (20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בעונה). אבל הוא עשה את זה באחוזים לא טובים (51% טרו שוטינג) והיעילות המפוקפקת היא האישיו העיקרי של אנשים איתו. ועדיין, בעיני החוזה הזה הוא נו-בריינר.
.
כדי להבין למה, קודם כל שווה להסתכל על מה שעשו רוב הווינגים המובילים בליגה (לא כולל לברון מן הסתם) כשהיו בגילו של בארט (21 בעונה שעברה):
.
* פול ג'ורג': 12 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים.
* קוואי: 12 נקודות, 6 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים.
* קריס מידלטון: 12 נקודות, 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים (לקח לו 6 שנים בליגה להגיע ל-20 נקודות למשחק).
* ג'יילן בראון: 12 נקודות, 4 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים.
* גורדון הייוורד: 12 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 3 אסיסטים.
.
אז תגידו: רגע, אבל הם קלעו באחוזים הרבה יותר טובים, וחלקם גם שיחקו בקבוצות פלייאוף וגם הראו פוטנציאל הגנתי מרשים (לפחות קוואי וג'ורג').
.
אוקיי, אז מה עם השחקנים הללו:
.
* דמאר דרוזן: 16.7 נקודות, 3.3 ריבאונדים, ו-2 אסיסטים ב-50% טרו שוטינג.
* ג'ימי באטלר הגיע לליגה רק בגיל 22 ולא ממש שיחק הרבה. בגיל 24 הוא כבר היה שחקן מרכזי בשיקאגו. התפוקה שלו: 13 נקודות, 5 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים (ב-39 דקות לערב), 52% טרו שוטינג.
* אנדרו וויגינס (בגיל 22): 17.7 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 50% טרו שוטינג.
* מיילס ברידג'ס: 13 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 52% טרו שוטינג.
.
וויגינס ודרוזן גם היו מגינים מזעזעים בתחילת דרכם בליגה (בארט בהחלט טוב יותר ממה שהיו בשלב ההוא ומשתווה לחלק מהאחרים ברשימה שלמעלה).
.
בקיצור, אי אפשר לדעת בוודאות עד איפה גרף השיפור של בארט ייקח אותו. אבל הוא ידוע כשחקן עם מנטאליות חזקה, שעובד קשה מאוד, סטייל ג'ימי באטלר, ואלו נוטים להמשיך להשתפר כל שנה. תוצר סופי שהוא משהו באזור של באטלר לא צריך להפתיע. זה יכול כמובן גם להיות וויגינס או ברידג'ס, או אפילו פחות מזה.
.
אבל בסופו של דבר העניין המרכזי כאן הוא שזה יחסית ממש לא הרבה כסף. אם בארט לא מגיע לאולסטר בקרוב, מדובר כאן על חוזה של 107 מיליון, קצת יותר מ-25 מיליון לשנה בין 2023 ל-2027 (ואם הוא כן, אז די ברור שזה חוזה מוצלח גם עם 30 מיליון לשנה). עם הציפייה שתקרת השכר תגיע לאיזור ה-200 מיליון תוך כמה שנים, בשנים האחרונות של החוזה הזה בארט ירוויח רק שמינית מתקרת השכר הזו, שווה ערך למשהו כמו 15 מיליון כיום. גם אם הוא לא משתפר הרבה ונשאר רק שחקן חמישייה תורם, זה ממש לא שכר שתוקע את הניקס ואין לי ספק שהם יוכלו למצוא בשבילו טרייד אם ירצו.
.
ימים יגידו, אבל אני מהמר שהניקס עשו כאן אחלה עסקה פיננסית, חוץ מעניין אחד — אם בארט כן הופך לאולסטר פלוס מינוס, אז בעוד 4 שנים הם לא יוכלו להאריך לו את החוזה (כי מה שיוכלו להציע יהיה שווה הרבה פחות מערך השוק שלו) והוא יהפוך לשחקן חופשי בשנה שאחרי. ואז הם אולי יאבדו אותו בלי תמורה כשהוא בשיאו בגיל צעיר יחסית.

John
05/09/2022 20:11:52
Reply to  ערן

ההסכם עם בארט מצויין. ברגע שמיצ'ל היה מחוץ לתמונה. אני שמח שלא חתמו איתו על מקס. כבר כמה שנים שהוא לא יציב במהלך העונה באופן קיצוני. אבל הוא עדיין מאוד צעיר ולא שיחק בקבוצה אופטימלית עבורו. ברגעים הטובים הוא כוכב לכול דבר. אבל יש גם תקופות אחרות…אני לגמרי בעדו

Yinon Yavor
05/09/2022 20:55:48
Reply to  John

אני בעדו עוד מהיום שהבנתי מי זה אבא שלו

thetroll
thetroll
06/09/2022 2:18:26
Reply to  ערן

ערן מצטער הנתונים שהבאת מטעים ויוצרים מצג שוא:
בגיל 21 :
פול גורג 45% מהשדה 38% מהשלוש
קוואי 49% מהשדה 37% מהשלוש
מידלטון ענוה ראשונה בגיל 21 44% 31%
ג'יילן בראון 47% ו 40% …
זה בטוח לא בארט. בטוח לא. 40.8% ו 34% כשזו העונה השלישית שלו בליגה כל האחרים שלמעלה זו היתה העונה הראשונה או השניה שלהם בגיל 21.
להמשיך?
עסקה גרועה לניקס שחקן של ווליום גבוה באפקטיביות נמוכה מאוד. זה סוג השחקנים הכי גרועים שיש ראס כזה.
מקוה שגרף השיפור שאתה מדבר עליו ימשך אבל מתקשה לראות את זה קורה.

Berch
05/09/2022 10:16:33

תודה על מעורב משובח
ושאלה לזקני האתר – בוגדן בוגדנוביץ' קשור איכשהו לגרשון גרושובסקי?
🤣

דוקטור רזי הופמן
05/09/2022 11:28:05
Reply to  Berch

🙂
זו הפינה לנימוסים והלכות?

Berch
05/09/2022 12:29:09

🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
05/09/2022 15:34:49
Reply to  Berch

במיוחד בשבילך בדיחה עם קרש, בילט אין…
איך קיפודים עושים סקססססססססססססססססססססססססססססס???????????????????????
בזהירות………………..

Pistons
Pistons
05/09/2022 19:53:45
Reply to  Berch

לפני הרבה שנים היתה איזו תוכנית ספורט ואני חושב שלמגיש קראו ישראל ישראלי

Pistons
Pistons
05/09/2022 19:55:51
Reply to  Pistons

עשיתי חיפוש בגוגל, זה היה אלי ישראלי
ולא ישראל ישראלי

Kobv
Kobv
05/09/2022 10:22:52

לדעתי יוטה היתה צריכה ללכת על ההצעה של הניקס. קוויקלי ובארט ושתיים שלוש בחירות לא מוגנות שווה הרבה יותר ממה שקליבלנד נתנה. מה הסיכוי ש בחמש שנים הקרובות קליבלנד עם גארלנד, מובלי, אלן ומיצל יתנו לך בחירה גבוה בדראפט.
גם עם מיצל הסיכוי של ניו יורק לנצח יותר מדי בשנים הקרובות נמוך. ככל שעובר הזמן נראה לי שניו יורק רצו פחות ופחות את הטרייד הזה.
אני מקווה שהליגה תתחיל דוראנט יכנס למוד של שתיקה, אלא אם הוא מחפש פיצוץ בכוח עם ברוקלין.

yaniv
yaniv
05/09/2022 11:58:38
Reply to  Kobv

לא אישי נגדך, אבל נורא מעניין שלגבי הבחירות של קליבלנד לא כל כך סופרים את זה כי קליבלנד קבוצה טובה שרק התחזקה והבחירות לא יהיו כאלה גבוהות אולם מצד שני לא מעט פה פירקו את מיניסוטה שהיא פחות או יותר באותו מצב של קליבלנד וטענו שהם מכרו את העתיד שלהם ואיינג שדד אותם וכו וכו.

John
05/09/2022 13:14:49
Reply to  yaniv

איינג' שדד את מיניסוטה כי אף אחת אחרת לא הייתה נותנת חצי מזה על רודי. זה שוק של היצע וביקוש ורודי לא שווה לדונובן

yaniv
yaniv
05/09/2022 13:22:45
Reply to  John

עזוב רגע את השחקנים שעברו בטרייד, או מה קבוצה הייתה נותנת או לא נותנת, אני מדבר רק על בחירות הדראפט.על מיניסוטה הדיעה הרווחת שהם מכרו את העתיד שלהם ונתנו לו יותר מדי בחירות דראפט וכו.עכשו אותו דבר עם הטרייד על קליבלנד(אולי בחירה אחת פחות-לא סגור) והדיעה הרווחת שעדיף לו הבחירות של הניקס כי קליבלנד הולכת להיות קבוצה טובה והבחירות לא יהיו שוות הרבה.
מה שאני אומר זה למה קליבלנד שיש לה בהחלט קבוצה טובה -הבחירות שלה יהיו לא אטרקטיביות ואילו מיניסוטה שהגיעה שנה שעברה לפליאוף+אחד השחקנים המבטיחים ביותר שיש כיום+כוכב שני מוכח+גובר שיחזק את ההגנה שלה,כל זה לא מספיק ואיינג ייקבל בחירות גבוהות מהטרייד הזה.
זה מה שאני לא מבין למה מזלזלים כל כך במיניסוטה ומצד שני עפים על קליבלנד

John
05/09/2022 13:39:27
Reply to  yaniv

אני לא חושב שהבעיה הייתה שהם העבירו בחירות דראפט. אני לא ראיתי שום דבר על כך שהיא מוכרת את העתיד שלה באופן כה בוטה. הדיעה היתה שרודי לא שווה כל כך הרבה נכסים. בנוסף, קליבלנד היתה סופר עמוקה לפני הטרייד ברמה של צרות של עשירים. היו הרבה שחקנים טובים שלא קיבלו דקות. סקסטון שהוא קלע של יותר מ-20 נק' למשחק בכלל לא שיחק שנה שעברה בגלל פציעה ומרקנן נתן אחלה עבודה בחמישייה אבל ההגנה היתה טובה יותר עם לאמר סטיבנס. בנוסף הם השאירו לפחות 7-8 שחקנים מצויינים אחרי הטרייד עם עוד 3-4 שיהיה להם דקות השנה, כך שהם לא לוקים בעומק.
.
מינסוטה לעומת זאת, נתנה את כל העומק שלה. השחקנים שהיא נתנה היו אמורים להיות משמעותיים השנה. מליק ביזלי, ברבלי וונדרבילט היו חלק חשוב מהקבוצה שנכנסה לפלייאוף. על בולמרו היה אפשר לוותר. אבל 5 בחירות סיבוב ראשון זה כבר לא צחוק. ואם אתה נותן את כולם, לפחות שיהיה עבור כוכב מוכח.

Kobv
Kobv
05/09/2022 14:03:57
Reply to  John

אוהבים ובצדק לנתח טריידים מיד אחרי שהם קורים, אבל מינסוטה לוקחת בחשבון שהבחירות שלהם יחד עם גובר או בלעדיו הם באזור ה 20, כמה שחקנים משני משחק אפשר למצוא באזור ה 20, לא יודע. האם גובר משנה משחק, אולי ביחד עם טאונס ואדאורדס יקרה שם משהו מיוחד. הסבירו לי פה לפני מספר שבועות שיש קבוצות שלהגיע לפייאוף זה ניצחון בשבילם, אז אולי זה מספיק למינסוטה.
הרי אם גובר יקח בטעות את מינסוטה השנה לגמר המערב כולם יגידו איזה טרייד גאוני, אבל בכלל שהכל עניין של מספרים, הסיכוי לכך הוא קטן.

John
05/09/2022 14:29:28
Reply to  John

אם הם יגיעו לגמר מערב, אז הם שיחקו אותה. בוודאי. כול ניסיון לחזות את העתיד מעלה סיכוי שתכשל. גם יכול להיות שסקסטון גידל מוח חריף ומדובר על הסופרסטאר הבא של הג'ז. מיצ'ל יכול להיפצע או לריב גארלנד והקאבס יכולים להתרסק. הכול משחק של סיכויים. אבל מראש אם כל מה שיודעים על כל הצדדים וההיסטוריה, זה נראה תמוה להתאבד על גובר כאשר לא היו לו מחזרים אחרים במחיר כזה.

yaniv
yaniv
05/09/2022 15:00:39
Reply to  John

היה פה באתר כמעט הסכמה מלאה כולל שהם מכרו את עתיד בגלל הבחירות.אני מבין מה אתה אומר ואין ספק שהמחיר היה גבוה אבל עדיין אני חושב שהם לא נשדדו סך הכל שילמו מחיר גבוה מהמחיר בשוק בשביל שחקן שהם כנראה מאוד רצו.
לגבי עומק אני חושב שכל אחד מהשחקנים שהם הטרידו הוא בר החלפה וקשה לי לראות שהחיסרון של ביזלי יעשה את ההבדל בין עונה רעה לטובה.מה עוד שהתחלת עונה טובה יכולה למשוך שחקנים ברגע שהם יחתכו מהקבוצות שלהם.דווקא קליבלנד אמנם יש לה עומק אבל היא הולכת לשנות את הפנים שלה בויתור על מרקאנן.אין כבר קבוצה סופר גבוהה אלא קבוצה קונבנציונלית עם 2 גבוהים.
לגבי מה שכתבת למטה אז קודם כל איזה שחקן למשל היית הולך שהוא 70% גובר ויותר טוב התקפית?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 17:32:44
Reply to  John

מסכים גון!! מינסוטה המפגרת נשדדה לגמרי, אני לא זוכר טרייד בהיסטוריה ששילמו כל כך הרבה על שחקן בלי שוק שערך שלו ברצפה. איזה שחקנים יבואו למינסוטה?
.
הסאנס היו יותר משמחים לקבל חצי מהחבילה הזאת בשביל אייטון. מינסוטה הטרידה את כל העתיד שלה בדביל נגר שאין לו מה לחפש בפלייאוף (איך בדיוק הם מגנים מול הלוחמים, קליפרס…) קבוצה שתתקוף אותם בחילופים?

Kobv
Kobv
05/09/2022 14:07:39
Reply to  yaniv

מספיק שנה אחת שתהיה פציעה או פציעות שבחירה אחת תהיה שווה מספיק את כל הטרייד הזה ושל מינסוטה.

John
05/09/2022 14:32:31
Reply to  Kobv

בוודאי. גם יכול להיות שטאונס פתאום יבקש טרייד. אני עדיין חושב שיכלו ללכת על שחקן אחר שהיה 70% גובר בהגנה ואולי טוב יותר התקפית מבלי לשבור את הקופה. תאר לך פתאום אינגרם נהיה פנוי להובלות או AD. פתאום אין לך נכסים להשתתף.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 17:43:49
Reply to  yaniv

יניב התגובה פה תחשוב על אייטון במקום גובר, מינסוטה הופכת לקבוצה האתלטית בליגה (אייטון סופרמן) עם קליעה טובה משמעותית, אני מדמיין מהלך horn שאייטון וטאונס משמים כחוסמים שלשניהם יש קליעה רכה מחצי מרחק (שטאונס גם צלף שלושות נפלא).

yaniv
yaniv
05/09/2022 19:05:43

אייטון זה יפה ואכן היה יותר טוב אבל זה לא רלוונטי כי ראינו שפי יקב הישוו את ההצעה ובכל מקרה הם היו משווים לדעתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2022 19:26:31

מה לא רלוונטי דיברו במשך חודשיים לפני הערכת חוזה על סיין אנד טרייד, אייטון לא היה מקס ברור לסאנס הם לא הסכימו לתת לו מקס גבוה אלא ברירת מחדל. הסאנס לא רצו לשלם את אייטון ובחירה על טרנר ובצדק. הן המאמן וכריס פול לא מחזיקים ממנו יוצר מדי/ בונים עליו. אם מינסוטה היו מציעים עליו חצי ממה ששילמו על גובר הסאנס היו חוטפים את ההצעה הזאת בעיניים עצומות, פשוט המפגרים ממינסוטה החליטו לזרוק הכל על גובר.

yaniv
yaniv
05/09/2022 20:41:28

אני לא מסכים. כל הזמן הזה בארהב פשוט חיכה לראות מי יציע לאייטון חוזה ואז הוא ישווה. מה שהוא עשה בפועל כל השאר זה סתם ספקולציות. אם הוא לא היה משווה אז מה שאתה אומר היה נכון אבל הוא כן השווה

Kobv
Kobv
05/09/2022 10:27:07

דוראנט שרוצה להגיד או שאומר או שדואג שמישהו יגיד במקומו.
כל הכבוד לבעלים של הקבוצה שעמד מאחורי ההנהלה שלו, כל הזמן מדברים על גיבוי גיבוי, הנה גיבוי.
עד שיפטרו את שניהם.

John
05/09/2022 11:30:54
Reply to  Kobv

לדעתי ג'ו צאי גיבה את עצמו. הוא עמד מנגד לדרישת דוראנט, יצא טוב מול המנהלים שלו וקרץ לבעלים האחרים בליגה. אבל שלא יהיה ספק. פתיחת עונה מאכזבת של ברוקלין ונאש בחוץ. הקצב עם דוראנט שנה שעברה היה סביב 54 ניצחונות ובלעדיו זו היתה קבוצת תחתית. השנה עם התוספות לדעתי המינימום הוא מקומות 1-3 במזרח. במידה והנטס מתדרדרים לפרינג' של תמונת הפלייאוף צאי מפטר את נאש וידיו יוצאות נקיות.

Kobv
Kobv
05/09/2022 14:05:45
Reply to  John

לגמרי מסכים, כנ"ל לדעתי גם לגבי שון מארקס.

אבג
אבג
05/09/2022 14:15:39
Reply to  John

יכול להיות שאם רק היה דורש את נאש היו כבר מפטרים אותו.
אבל כל ההתנהלות – חתימה להרבה שנים, בקשת טרייד, בקשה לפטר את ה GM, הישארות.
בן אדם שבעסק הזה שנים שלקח אליפויות שיש לו יועצים וכו שלא סגור על עצמו ברמה שילדים ביסודי יותר סגורים על עצמם.
מה השתנה בין מצב למצב? מה הוא לא ידע שאולי לא יקחו אליפות? שיהיה קשה למצוא עליו טרייד? שלא יפטרו את ה GM? זה כאילו ילד קטן מנהל קריירה של מאות מיליונים

John
05/09/2022 14:39:15
Reply to  אבג

הילד הקטן הזה יהפוך למיליארדר עד סיום הקריירה. הוא ושותפו העסקי עשו כמויות של עסקאות והשקעות בתחום ההייטק. בינתיים עשה אקסיט אחד אבל חלק מהחברות שלו קרובות לאקסיטים. אני לא טוען שהתנהל נכון. צאי עשה לו בית ספר. אני לא חושב שהוא הבין שהנטס יכבסו הכול בחוץ. אבל בסוף הם הגיעו להבנות. על ההבנות האלה נדע רק בעתיד. המילה המעניינת שנאמרה בסיום הפגישה היא partnership. זאת אומרת שיש רמיזה לכוח שיש או יהיה ל-KD בקבלת ההחלטות.

אבג
אבג
05/09/2022 14:55:29
Reply to  John

זה לא החלטה אחת. בטווח של שנה לשנות את דעתך כל כך הרבה פעמים.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/09/2022 18:56:48
Reply to  John

אם לנאש לא היו קוראים נאש סביר להניח שכבר בסיום העונה הקודמת היה נשלח הביתה. הוא לא הפגין יכולת כמאמן.

אבג
אבג
05/09/2022 19:25:52

לא יודע אם הוא מאמן טוב אבל הסיטואציה היתה בלתי אפשרית
בנוסף אמירות של קיירי שלא צריך מאמן

A Ljos: Resurrection
05/09/2022 19:34:06

עונה לפני זה הוא היה טוב מאוד.
שנה שעברה ההתקפה נוהלה בפועל על ידי תאומי המריבה, אבל בהגנה הוא ניסה המון דברים בלי שום כלים הגנתיים והצליח להחזיק את הפיינליסטית לארבעה משחקים צמודים במיוחד.

asaf
05/09/2022 14:04:24

https://youtu.be/OjrIlqGVZZo
אפרופו קיפודים..

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/09/2022 15:47:43

אייטם מושלם לאוף סיזן חחחחחחחח
"גרושתו של סקוטי פיפן יוצאת עם הבן של מייקל ג'ורדן"

shadow
shadow
05/09/2022 17:02:35

נאמבר 2 לנצח, רק שזה קצת פחות נעים שהבן של נאמבר 1 עושה עלייך נאמבר 2 מול כולם

ברבור שחור
ברבור שחור
05/09/2022 18:20:32
Reply to  מנחם לס

היי מנחם …חייב להודות לך על הטור הזה https://hoops.co.il/?p=12490
הוא ה guilty pleasure שלי ( אוהד של הספרס) אבל מה שכתבת כאן מאוד מזכיר לי את זה…
תענוג לקרוא את זה גם היום, ומאוד מתחבר לי למה שאתה כותב על ממפיס היום.
הם באים !

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תענוג! סטקן הרי :-)))))))

רן הנרגן
רן הנרגן
05/09/2022 20:13:18

מענין מי קיבל את ההחלטות על העסקה במינסוטה. יש שם מצב ביניים שבו סוכם על עסקת מכירה לטיקון מסחר אלקטרוני בשם מארק לור ולאלכס רודריגז אבל העסקה עדין לא הושלמה ויש שמועות רודריגז מתקשה לארגן את הכסף עבור חלקו. אנילא חושב שיש בעיה לגבי השלמת העסקה אבל יתכן ורודרוגז יהיה שותף משני ולא שווה כוחות כפי שסוכם עם לור. אם נחזור למי עומד מאחרוי העסקה, נראה לי ששני הבעלים החדשים, חסרי הנסיון \ הם אלו שהיו הפתיים שאינג סידר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם ראיתי את הסרט על דונהי? ממליץ לך. אתה תאהב.
סקוט פוסטר מככב שם בסוף. גיימס הארדן עד היום יודע מה הלך שם בגיים 7😂
הwwe הפעילו שם את התאגיד להשתיק הכל חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

כן זה בנטפליקס

אור
אור
05/09/2022 21:46:40

התאגיד של קובי כן? זה שאתה חושב שהוא מספר 2 אי פעם משום מה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

התאגיד של הביג 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

הוא מס 2 בלי קשר אבל התאגיד הוקם אצל מייק אצל השקץ הוא כבר נהיה עם זרועותיו בכל מקום.
איפה ברוך וטנש שיגידו לי ששומרים על לברון חזק 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/09/2022 2:31:42

+1.65

ירון, החלום
ירון, החלום
06/09/2022 5:47:42

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב נפלא.
מוראנט וממפיס נהדר.
ללייקרס והוטרנים, יכול להתאים, תלוי במחיר.
הענין הוא מה יש ללייקרס להציע. גם כדי להשוות שכר.
פינת הטבע נהדרת, הקיפוד מזכיר לי את דוראנט, שולף קוצים כשמרגיש מאוים.