אירועי דיומא – 04.09.2022 – כדורגל, כדורסל, טניס ואופניים

כדורגל / עמיחי קטן

ליגת העל:

19:00 בני ריינה – הפועל חדרה: הקבוצה הביתית חטפה 5- 0 ממכבי תל-אביב בהופעת הבכורה שלה אי פעם בליגה הבכירה, אך נראתה הרבה יותר טוב נגד הפועל חיפה במשחק שהסתיים בתיקו 1. מהצד השני, חדרה פתח עם תיקו 1 ביתי נגד הפועל ירושלים, אך הם ספגו 3 שערים תוך 2 דקות מרגלי אוסקר גלוך הצעיר (צמד ובישול) בדרך לתבוסה 6- 0 נגד מכבי תל-אביב.

20:15 נס ציונה – בית"ר ירושלים: שתי קבוצות ללא נקודות העונה, כשנס ציונה הפסידו 2- 0 לקריית שמונה ואחרי זה 1- 0 באשדוד, ואילו בית"ר הובסו 4- 1 ו-5- 0, אך היה זה בנתניה ונגד מחזיקת הגביע מבאר-שבע בהתאמה, וכעת זו ההזדמנות הראשונה שלהם נגד קבוצה שלא צפויה להיות בצמרת הליגה.

פרמייר ליג:

18:30 מנצ'סטר יונייטד – ארסנל: התותחנים מוליכים את טבלת הפרמייר ליג וימשיכו להוביל אותה גם אחרי 6 מחזורים, כשהם פותחים עונה עם 5 ניצחונות ליגה לראשונה מאז 2005, כשהפעמים היחידות הנוספות היו ב-1931 ו-1948. יונייטד פתחו נוראי את העונה עם ביתי לברייטון ותבוסה 4- 0 נגד ברנטפורד, אבל אז השיגו ניצחון 2- 1 ביתי על היריבה הגדולה ליברפול, ומאז השיגו ניצחונות 1- 0 בחוץ גם על סאות'המפטון ולסטר. מאבק מעניין בין שתי הנציגות האנגליות בליגה האירופית.

אליפות אירופה בכדורסל / עמיחי קטן

אחרי שכל 24 הקבוצות שיחקו אתמול, היום יהיה יום מנוחה עבור בתים ג' ו-ד', המכונה גם "הבית הישראלי", ואילו בבתים א' ו-ב' יתקיים המחזור השלישי. נבחרות שכרגע במאזן מושלם של 2 ניצחונות הן – ספרד, טורקיה, גרמניה, סלובניה, אוקראינה, יוון, סרביה וישראל.

בית א':

14:30 בולגריה – מונטנגרו: בולגריה הפסידו לספרד וטורקיה, שתי החזקות ביותר בבית על הנייר, ככה שהם יכולים להאמין בסיכוי שלהם נגד יתר הנבחרות בבית, ואילו מונטנגרו הפסידו לטורקיה בקרב צמוד וגברו על בלגיה בקרב צמוד נוסף. היתרון על הנייר שייך לנבחרת היגוסלבית, אבל פערי הרמות בין הנבחרות פחות גדולים מאשר בעבר.

17:15 ספרד – בלגיה: אלופת העולם פתחה את הטורניר הזה בניצחונות ב-27 הפרש על בולגריה וב-26 הפרש על גיאורגיה, ועל הנייר, המשחק מול בלגיה אמור לעבור מבחינתם באותה קלות. עם זאת, הבלגים, אותם מוביל אקס הפועל ירושלים רטין אובאסוהן, כבר הוכיחו יכולת טובה מהצפוי עם ניצחון בהארכה על גיאורגיה והפסד צמוד למונטנגרו. ניצחון שלהם יהיה סנסציה יוצאת דופן, אבל הם יכולים לקוות למשחק צמוד.

20:00 טורקיה – גיאורגיה: הנבחרת המארחת של הבית הזה, נבחרת גיאורגיה, פתחה עם הפסד לבלגיה בהארכה ואז תבוסה לספרד, וניכר שחסרונו של שנגלייה משפיע עליהם. כדי לעלות לשמינית הגמר, הם יצטרכו ככל הנראה לנצח ב-2 המשחקים הבאים, כך שגם אם ניצחון על טורקיה זו אולי משימה קשה מדי, הם צריכים לפחות לשפר את היכולת.

בית ב':

ליטא – גרמניה: ליטא פתחו את האליפות ב-2 הפסדים צמודים לאלופת אירופה סלובניה ולסגנית האלופה האולימפית צרפת, ועל אף שגרמניה ניצחו את צרפת במחזור הפתיחה, ייתכן שכאן יש להם סיכוי גבוה יותר להשיג שליטה בקו הקדמי של ולנצ'יונאס וסאבוניס. בצד הגרמני, הניצחון על צרפת העניק הרבה ביטחון, ובהמשך הגיע ניצחון על בוסניה, על אף יכולת הגנתית פחות טובה. המשחק הזה קריטי בעיקר לליטאים, וייתכן שזה יעניק להם את היתרון.

סלובניה – בוסניה: אלופת אירופה פתחה היטב את האליפות עם ניצחון צמוד על ליטא ואחד קל על הונגריה, והפעם המבחן הוא בוסניה ובעיקר הסנטר יוסוף נורקיץ'. הבוסנים פתחו עם ניצחון על הונגריה והמשיכו להפסד נגד גרמניה, והם יצטרכו לנצח לפחות אחת מבין סלובניה, צרפת וליטא כדי להעפיל לשמינית הגמר.

צרפת – הונגריה: צרפת לא פתחו כל כך טוב את האליפות עם הפסד לגרמניה וניצחון בקושי על ליטא, אבל המשחק נגד הונגריה זו הזדמנות עבורם לפרוק קצת עצבים ולהיכנס למומנטום לקראת המפגש נגד בוסניה ושחזור של חצי הגמר האולימפי נגד סלובניה אחריו.

אליפות ארה"ב בטניס / עמיחי קטן

הגענו כבר לשלב שמינית הגמר.

גברים:

אלחנדרו דוידוביץ'-פוקינה – מתיאו ברטיני (13): ברטיני העפיל בעבר לחצי הגמר כאן ב-2019 ולרבע הגמר בשנה שעברה, אך הישג השיא שלו היה העפלה לגמר ווימבלדון בשנה שעברה. הספרדי שמנגד יחפש רבע גמר שני בקריירת הסלאמים שלו, כשבארה"ב הוא כבר השווה את הישג השיא האישי עם העפלה לשמינית הגמר, אחרי שהדיח את מי שעשה עבורו את העבודה והדיח את סטפנוס ציציפאס היווני.

קורנטין מוטאט (LL) – קספר רוד (5): קורנטין מוטאט הצרפתי הוא סיפור הסנסציה של האליפות, כשאחרי הפסד במוקדמות ליריב הסיני וו יבינג, אשר הודח שלשום על ידי מדבדב בסיבוב השלישי, הצרפתי הדיח את וואורינקה, בוטיץ' ואן-דה-זנדשלופ ופדרו קצ'ין, אך הפעם צפוי לו מבחן קשה יותר נגד קספר רוד המדורג 5 בטורניר ו-7 בעולם.

פאבלו קארנו בוסטה (12) – קארן חצ'אנוב (27): משחק בין שני מדורגים עם מסלול שונה באליפות העבר בארה"ב. הספרדי המדורג 12 בטורניר העפיל לחצי הגמר פעמיים בעבר, ב-2017 ו-2020, ואפילו הוביל ב-2 מערכות על סשה זברב ב-2020 לפני שהגיע קאמבק של הגרמני, שהיום מדורג שני בעולם. לעומת זאת, עבור חצ'אנוב זו ההופעה הראשונה בשמינית הגמר כאן.

דניל מדבדב (1) – ניק קיריוס (23): המשחק המרכזי אצל הגברים הוא המאוחר מביניהם בין האלוף המכהן והמדורג 1 בעולם, דניל מדבדב שעוד לא הפסיד מערכה בטורניר, ובין סגן אלוף ווימלבדון ניק קיריוס, אשר תמיד היה יריב מסוכן למדורגים הבכירים, מחזיק במאזן חיובי נגד רבים מהבכירים בסבב, ולאחרונה גם שיפר את היציבות שלו.

נשים:

קרולין גרסיה (17) – אליסון ריסק (29): גרסיה עוד לא הפסידה מערכה בטורניר, אך תפגוש כעת יריבה מדורגת לראשונה, ואחת מתוך 4 נציגות ארה"ב בשמינית הגמר (יש גם 4 רוסיות, מה שהופך את ארה"ב ורוסיה לחצי מהמעפילות). המנצחת כאן תקווה לסנסציה במשחק הבא, על מנת שלשא לפגוש את קוקו גאוף המדורגת 12 בטורניר.

שואי זן – קוקו גאוף (12): הסנסציה האמריקאית של ווימבלדון 2019 רשמה השנה הישג שיא ברולאן גארוס, בו היא העפילה לגמר והפסידה למדורגת 1 בעולם, איגה שוויונטנק. ייתכן שההדחה של חלק מהמדורגות הבכירות מפנה לה את המסלול, לפחות לחצי הגמר.

לודמילה סמסונובה – איילה טומלג'אנוביץ': טומלג'אנוביץ' הדיחה שלשום את סרינה וויליאמס והובילה לפרישתה, והפעם מצפה לה אתגר קצת פחות קשה על הנייר, אבל היא נגד סמסונובה שעוד לא הפסידה מערכה בטורניר והדיחה את ליילה פרננדס המדורגת 14 בטורניר.

אונס ג'אבור (5) – ורוניקה קודרמטובה (18): היחידה מהטופ 10 שנשארה בחצי הזה של ההגרלה היא אונס ג'אבור הטוניסאית, ולאור הסיטואציה הנוכחית, ייתכן שהיא הפייבוריטית להגיע לגמר מבין אלו שתשחקנה הערב והלילה. בצד השני, תנסה להפריע לה אחת מבין 4 הנציגות ללא דגל (כלומר, רוסיות) שהעפילו לשלב הזה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 15

קטע 14 של אתמול, עם הטיפוס המסיים לסיירה פנדרה, היה ללא ספק הדרמטי ביותר שקיבלנו עד כה במירוץ. עד ל-4 ק"מ לסיום הקטע התנהל בדיוק כמו רוב קטעי הטיפוס שראינו עד כה. זה כלל קבוצת בריחה עם שמות כמו ריצ'רד קאראפאז, אלכסיי לוטסנקו, לואיס ליאון סאנצ'ז ומאדס פדרסן. פדרסן כדרכו החזיק יפה עד למיאוץ הביניים שלפני הטיפוסים המסיימים, על מנת לגרוף את הנקודות שממצקות את יתרונו הגדול בחולצה הירוקה. בטיפוס המסיים קיבלנו בחזית חבורה שכללה את סאנצ'ז וקאראפאז יחד עם קלמן שמפוסאן ופיפו קונקה. קבוצת ה-GC מאחור נגסה בהדרגה ביתרון של הבורחים, אך לא היה נראה שתסכן את הניצחון של מי מהם. אלא ש-4 ק"מ לסיום החלה הדרמה, בדמות התקפה קטלנית של פרימוז' רוגליץ'. הסלובני פתח פער מהדבוקה, כשהפעם למוביל רמקו אוונפול דווקא לא הייתה תשובה. בערך באותו הזמן, קאראפאז, שחש בחזית בסכנה המתקרבת מאחור, התנתק במהירות מחבריו לבריחה, וברח קדימה. אל רוגליץ' הצטרפו אנריק מאס ומיגל אנחל לופז, בעוד שאוונפול המשיך לאבד גובה. רוגליץ' ולופז, שהשילו מעליהם בינתיים את מאס, הלכו והתקרבו אל קאראפאז, עד למרחק של 10 שניות. אלא שכאן זה נגמר, והאקוודורי, לאחר שהשקיע את כל נשמתו בבריחה מהשניים, הצליח לזכות בקטע השני שלו במירוץ. לופז ורוגליץ' השלימו את הפודיום, בעוד שאוונפול איבד כ-50 שניות לשניים. הוא עדיין ממשיך להוליך במירוץ לפני רוגליץ' (1:49+), מאס (2:43+), רודריגז (3:46+), איוסו (4:53+), לופז (6:02+), אלמיידה (6:09+), קלדרמן (6:56+), גגן הארט (8:49+) ואוקונור (9:12+).
קטע 15, שינעל את השבוע השני של המירוץ לפני יום המנוחה המסיים, הוא קטע המלך של המירוץ. כמו אתמול, גם כאן אנחנו מקבלים קטע קצר וקטלני במיוחד באיזור אנדלוסיה. אחרי טיפוס מדרגה 1 בשם אלטו דה פורצ'ה, אנו מקבלים את הטיפוס הקשה ביותר של המירוץ עם השם המערבוני סיירה נבאדה. זהו טיפוס רצחני במיוחד של 20 ק"מ בשיפוע של 8 אחוזים. עוד לפני מה שראינו אתמול היה די ברור שמדובר בקטע מפתח עבור כל מי שינסה לקחת מאוונפול את השליטה במירוץ. יש לנו אמנם עוד שבוע עם מספר קטעי טיפוס, אך אף אחד מהם לא קרוב לדרגת הקושי של מה שנראה היום, ויהיה הרבה יותר קשה להפעיל שם לחץ על המוביל. זה נכון ביתר שאת אחרי אתמול, הקטע הראשון שבו ראינו את אוונפול מתקשה ממש, מה שאומר שמתחריו, לרבות רוגליץ', מריחים דם. האם מה שראינו אתמול ישוחזר ביתר שאת היום, או שאולי זה היה גליץ' שממנו הבלגי הצעיר יתאושש כפי שראינו בשאר הקטעים? אין לדעת, וגם אין להחמיץ את הקטע היום. שידור ביורוספורט 1 ב-13:55.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 148 תגובות

  1. יש גם כדורגל היום, בין היתר יונייטד מארחת את מוליכת הטבלה ארסנל בשש
    כמו כן, אליפות אירופה בכדורסל נמשכת עם משחקים בשני בתים.

  2. אני יודע שכבר סגרתי את המירוץ – היום בעצם נדע עד כמה קפצתי מעל הפופיק.
    השאלה המרכזית בעצם היא האם אנריקה מאס צודק? האם רוגליץ' באמת הולך ומתחזק. כי אם כן אז היום הוא יהיה חייב ללכת אול אין.
    צריך לזכור שגם אתמול זה היה בשיפועים שבהם רמקו אמור להתקשות (מה שקרה) אבל לא ראינו את רוגלה משאיר את שאר המטפסים מאחור. אם הוא באמת היה בפורמה המלאה שלו אז לא היינו רואים את לופז ומאס מגשרים אליו (ואת רמקו מפסיד הרבה יותר מחמשים שניות).
    הבעיה מבחינת רוגליץ' היא שהיום תהיה הפעם האחרונה שנראה שיפועים כאלה במירוץ. כל מה שנותר עד לסיום הוא טיפוסים בדיוק מהסוג שרמקו הראה עד עכשיו שהוא ממש אוהב. הבעיה השניה היא שהשיפועים האלה מגיעים בחמשת הקילומטרים הראשונים של הטיפוס המכריע. אז רוגליץ' נשאר אם הדילמה של לחכות או לא לחכות (כי יש עוד 15 ק"מ לעבור אחרי זה). לדעתי הוא יהיה חייב לתקוף מוקדם כדי להשיג את שתי הדקות שהוא צריך. לא בטוח שיש לו עדיין את הרגליים לזה.
    הנקודה האחרונה היא באמת שאלה היכולת של אוונפול להחזיק לאורך גראנד טור. ראינו את רוגליץ' בעבר נוטה להתעייף בשבוע האחרון. זה כמובן לא המצב הפעם לאור הפציעה מהטור. לרמקו זה בסך הכל הגראנד טור השני כשאת הגי'רו בשנה שעברה הוא נטש בשבוע האחרון ולא היה צריך להגן על ההובלה כמו הפעם. אני מאמין שהוא עשה את ההכנות הנכונות – השאלה היא בעיקר מה יהיה לו ברגליים היום.

    1. צודק בהכל.
      חושב שיש גם שאלה של החום, שנראה שרוג מתמודד איתו טוב יותר מאשר רמקו (ויעידו שלוש הוואלטות הקודמות). השדרנים זרקו שזה אמור להשתפר בהמשך לפי התחזיות. לא יודע מה יהיה היום, אבל אם זה עדיין יהיה כמו הימים האחרונים, אז זאת עוד סיבה לרוג (ולשאר המתחרים של רמקו) ללכת היום אול אאוט.
      בקיצור, אסור אסור אסור להחמיץ את הקטע היום.

      1. לא יודע למה, פתאום נזכרתי במשפט שקרלטון זרק אתמול ממש לפני ההתקפה של רוגלה ושון קלי לא ידע אם לצחוק עליו או לא:
        לתקוף את אוונפול זה כמו לנסות לשבור אגוז קוקוס בפטיש גומי, התוצאות יכולות להיות בלתי צפויות…

      2. גם היום אמור להיות חם ועוד נקודה שהתעלמנו ממנה היא שעוד לא ראינו את המנוע של אוונפול בגבהים כאלה (מסיימים ב-2500)

    2. מעניין מאוד. אני נזכר בפרום 2018 ברמת זה שהוא מאוד הכיר את עצמו מתי יש לו כוח ואיך ייטס נשבר. לרוג יש אינסוף ניסיון ואולי הוא יודע להתקדם עם הטור. יהיה מעניין מאוד התקיפה היום שלו. שבטוח תגיע, גם אם תיגמר אחרי עשרים דיוושים

  3. תודה רבה אני אתמקד בנבחרת ישראל
    אמנם ניצחנו פעמיים
    אבל המשחקים החשובים לפנינו
    נסביר
    ההנחה הראשונה
    סרביה מעל כולם תנצח הכל
    הולנד מתחת לכולם תפסיד הכל
    בבית המרובע פינלנד פולין צכיה וישראל הכל אפשרי
    אז פולין הביסה את צכיה ואז הובסה מול פינלנד שהפסידה קודם לכן לנו
    לכן המשחק מול פולין ממש קריטי
    אם ישראל תפסיד אז פולין תהיה ביתרון פנימי עלינו ומאזן 1-2 בסה"כ.
    גם אם הצכים יפסידו לפינלנד הרי שהם יגיעו למחזור אחרון מולנו כשניצחון והם חולפים על פניו לפחות אם זה ראש בראש רק איתנו ( בהינתן שהם מנצחים את הולנד ואנו מפסידים לסרביה)

    ניצחון על פולין לעומת זאת יבטיח לנו בוודאות קרובה ל 100 אחוז מקום בשמינית עם 0-3
    וניצחון כפול על יריבות ישירות
    יתרה מכך הוא יאפשר לנו משחק מול סרביה כאשר ככל הנראה המנצחת תסיים כאלופת הבית

    לכן זה קריטי ממש ומשחק העונה האמיתי של נבחרתנו

    אשר ליכולת הלא טובה לא נכביר עכשיו מילים
    רק נגיד שבמחשבה אסטרטגית גודס מחלק נכון את הדק
    11/12 השחקנים משחקים מס דו ספרתי של דק
    ( כולם מעל 11 )
    8/12 מקבלים מעל 15 דק
    5 מקבלים מעל 20 דק
    רק בלאט ואבדיה מעל 25 ורק האחרון מעל 30
    גם מי שלא בלט שלשום בלט אתמול (מדר וסורקין ) וזה סימן טוב לטורניר ארוך

  4. מחר היום שחיכיתי לו מהתחלת הטורניר.
    קיריוס הגיבור יעשה מדבדב חביתה מקושקשת.

    פבלו קורנע בוסטא הוא הטניסאי הכי חם בחצי הזה.

    בבנות קרוליין גרסייה צפויה להגיע לגמר

  5. קוויקס סטפ ויומבו שולחות סטלייטים קדימה -אומן ודניס לצהובים, מסנאדה את ורוורק לזאבים.
    עומר גם בבריחה.

    1. לא חושב שהיו הרבה שצפו שגרמניה בבית המוות תסיים באחד משני המקומות הראשונים אבל נראה שזה בדרך לשם.
      בנתיים הכי מרשימים בעיניי בשלב המוקדם.

      1. גרמניה נבחרת אש זה היה ברור.
        מליטא ציפיתי ליותר אבל יצא להם הגרלה רצח בזמן דמבחרות משחקות מול אנגליה הולנד ואסטוניה הם מול סלובניה צרפת וגרמניה ב3 משחקי פתיחה לא הוגן😁
        לא נורא מקווה שהם יעלו ומשם אי אפשר לדעת רק שלא יפגשו את יאניס כי הגמר שלי היה יאניס מול יונאס 😁

  6. איזה משחק ענק של ליטא מול גרמניה.
    אני בכלל לא בטוח שהם ממקום 4 לא ידיחו את המדורגת ראשונה בבית המקביל (כנראה ספרד או טורקיה)

  7. ואם בילדים עסקינן – קורבין סטרונג הקיווי הצעיר של IPT היה סטרונג בקטע הראשון של הטור של בריטניה ולוקח את הקטע ואת ההובלה המירוץ.

  8. אנתוניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    הרכש החדש קיבל אסיסט מראשפורד
    ושם את זה בפנים

  9. מחצית במנצסטר והיונייטד מובילים על ארסנל. עכשיו נראה אם יצליחו להחזיק את התוצאה.
    חצי הבא סביר שיכניסו את קאסמירו אולי גם רונאלדו

    1. יייייייייייששששששש!!!!!!!! יאללה יונייטד אימפריה לתת להם בראש!
      קאסמירו כן, את רונלדו כדאי להכניס רק במקרה של פיגור כשצריך נס, אחרת זה פוגם בניידות ובהגנה.

      1. מסכים
        הוא לא מפעיל לחץ
        עכשיו אתה רואה שטוב שהפסדנו את שני הראשונים מול נמושות הליגה.
        טן החליף חצי קבוצה. כל הבררה שלחו בטריידים לכל מיני קבוצות והביאו שחקנים הרבה יותר טובים. אם היינו לוקחים את שני המשחקים הראשונים היינו במקום הרבה יותר גרוע היום.

    1. לוקה כרגיל חוזר מהחופש עבה ולא בפוקוס. בקושי זז.
      נורקיץ גמור. מזל שלפורטלנד יש את יובנקס.
      דראגיץ יכול לשחק מבחינתי עד גיל 50.

            1. משחק הבא הוא יהיה 8 מ 8 מהשלוש מה תגיד ? 🙂 סתם יום לא טוב שלו אבל רואים שהוא פשוט שמן.. כושר על הפנים.

  10. דראגיץ מדהים אבל בוסניה פותחים 4.
    לוקה מתקשה פה הרב יותר מהwwe הוא שנים לא ראה הגנות מתוחכמות שכח כבר התרגל לגלגל כדור עד ה3 ואז קאאוי וגורג באים😁
    יאללה לוקה החליף נעליים באמצע המשחק עבור דה שוט נראה אם זה יתן לו קלאץ ב6 דק שנשארו

            1. זה גזירת גורל בwwe הם רוצים שתהיה כזה הם רוצים שתעשה פרצוף כועס אחרי דאנק דפיקות על הראש אחרי הטבעה סריקת טאלק באוויר זה כמו מופע בwwe שהאנדרטייקר נכנס למשל
              זה חלק מהשואו
              אם כוכב יזוז לא ישאר לו כוח אחכ לרוץ קוסט טו קוסט בקו ישר לא הבנת?
              אם הוא יעשה הגנה 30 דק הוא יגמור עם 12 נק איפה ווי אר אול וויטנס ב12 נק? מה הם דגנן מוסא?
              בגלל זה יש כל הלואד והכל שהשואו יהיה מקסימלי
              דונהי אמר אננשים באים לראות את מייקל קובי לברון שמים 30 לא יושבים על הספסל בעבירות חחח
              הליגה רוצה שתהיה כל היום בטוויטר וכל מיני זה מכניס להם גואיש מאני וזה מה שמעניין.
              המשחק עצמו הוא רק בכאילו, קרקס נודד בלי הגנות אבל היי זה רק בראש שלנו זה סכימות לא טובות הדחקנים שם ממש מתאמצים בהגנה😁

            1. מסכים שחקן ענק.

  11. אשך הסרט על דונהי מומלץ חחחחח איזה שחיתות חח כל מה שהולך היום דונהי שרק לרגי מילר עבירת תוקף שהוא קפץ בשלשה לתוך האקים חחחח
    אחכ היה צעדים שהליגה הקפידה עליהם והוא שרק למייקל חחח פיל גקסון אמר לו תשרוק את זה אבל לא למייקל חחח ואז בחדר הלבשה אמרו שורקים את זה אבל לא למייקנ🤣🤣🤣

      1. אתה תהנה
        הוא בהתחלה היה נותן טיפים על משחקים לא שלו אלא משחקים שהוא יודע איך שופטים אחרים ישרקו והחברים היו עושים מיליונים חחח
        הוא ידע לפי השופטים את הלך המשחק.
        השופטים שנאו מאמנים ושחקנים מסויימים חחח
        סטיב גאבי הוא אמר ממש שנא את אייברסון ובכוונה היה שורק ולא שורק לו חחח

  12. בנוסף לגרמניה (איך הליטאי החטיא על הבאזר??), גם גיאורגיה מנצחים אחרי 2 הארכות.
    ניצחון ענק לבוסניה על סלובניה.
    מדהים איך שיחקנו אותה עם בית יחסית חלש, בטח ביחס לבית בקלן עם חמש נבחרות יותר טובות מאיתנו.

    1. נו יופי, אם ככה כל הבתים האחרים שיחקו אותה עם בית יחסית חלש
      .
      הייתי אומר שבית א' קצת יותר חזק מהבית שלנו (וגרמנו לגיאורגיה להיראות נורא במשחקי ההכנה אם זה אומר משהו), ובית ג' יותר חזק אבל יש בו 2 נצחונות בטוחים (ויסלחו לי אסטוניה ובריטניה שלהפסיד להם אומר שהבעיה בעיקר אצל זו שהפסידה). אז תלוי איך מסתכלים על זה, אם זה הסיכוי לעלות לשמינית שיותר קל בבית ג' או לסיים כמה שיותר גבוה שזה אצלנו

  13. חבל שבנ.ב.א לא משחקים רבעים של 10 דקות ועפ"י חוקי פסקי הזמן באירופה – 2 במחצית הראשונה, 3 בשניה (אבל מותר רק 2 ב-2 הדקות האחרונות), ובלי השטות שמותר למסור כדור מעבר לחצי אחרי פסק זמן, ובלי השטות של לקרוא פסק זמן כשהמשחק חי.
    המשחק האירופאי ככה הרבה יותר זורם והרבה יותר מהנה לצפיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט