אירועי דיומא – 03.09.2022 – כדורגל, כדורסל, אופניים וטניס

כדורגל / עומר בקאל

כיאה ליום שבת סטנדרטי אנחנו עומדים לקבל מבול של מפגשי כדורגל מרתקים מכל רחבי העולם. אני אפרט על המשחקים שהכי מסקרנים אותי ואלו שהייתי ממליץ לכם לצאת מדרכם כדי לראות.

מילאן – אינטר 19:00

הדרבי של מילאנו. האלופה מגיעה למפגש הזה מהמקום השישי בטבלה, בעוד אינטר ממוקמת במקום הרביעי ותקווה להימנע מההפסד הראשון של העונה. למרות שאינטר תחסר את רומאלו לוקאקו (פציעה בגיד הברך) שחזר לשורות הקבוצה בהשאלה אחרי עונה מסויטת בצ'לסי לאוטרו מרטינס הנהדר שהספיק לרשום כבר שלושה שערים ובישול בארבעה משחקים ימשיך לעשות חיל בחוד אינזאגי. מילאן מצידה תחסר את ראביץ' (גב), פלורנצי, קרוניץ' (ירך) ואת זלאטן (ברך) שעוד לא פתח את העונה. 

פרמייר ליג

ליברפול נגד אברטון 14:30

הדרבי של ליברפול. אין הרבה מקומות עצבניים כמו הגודיסון פארק בזמן הדרבי. אחרי פתיחת העונה המתסכלת של ליברפול הגיעה היורדת העתידית, בורנמות', וסיפקה לה מקום מושלם להוציא בו את התסכול. מאז ליברפול עוד הספיקה לפגוש את ניוקאסל ולהיחלץ ממשחק נוסף ללא ניצחון בעזרת שער של קרבליו הצעיר בדקה ה98. מצד שני הקבוצה של פרנק לאמפרד נראית רחוקה מאוד מישועה. היא אחת משישה קבוצות שלא הצליחו לכבוש יותר מארבעה שערים העונה והיא תצטרך להתחיל ולהראות ניצוצות של כדורגל בקרוב בשביל להימנע מירידת ליגה.

ניוקאסל יונייטד נגד קריסטל פאלאס 17:00

לא בטוח אם זה רק כי בחרתי את סיינט מקסימן וטריפייר לנבחרת הפנטזי שלי אבל אני התאהבתי בניוקאסל העונה. למה כדאי לכם לראות דווקא את המשחק הזה? כי אלן סיינט מקסימאן הוא אחד השחקנים המלהיבים ביותר העונה בפרמייר ליג ואחרי שאלכסנדר אייזק, הרכש החדש והצעיר מסוסיאדד, הראה לכולם טעימה מהיכולות שלו עם גול נהדר במשחק הבכורה נגד ליברפול נשאר לנו רק לקוות שסיינט מקסימאן וברונו גימרש יחזרו מהפציעות ההאמסטרינג שמטרידות אותם ישר להרכב. מהצד של קריסטל פאלאס זה עדיין המופע של ווילפיריד זאהה, לטוב ולרע. החלוץ המוכשר כבש ארבעה מתוך שבעת השערים היחידים של"הנשרים" העונה והוא ממשיך להיות האופציה ההתקפית הטובה ביותר (אם לא היחידה) של פטריק וויירה.

שאר המשחקים:

ברנטפורד – לידס (17:00)

צ'לסי – ווסטהאם (17:00)

נוטינגהאם פורסט – בורנמות' (17:00)

טוטנהאם – פולהאם (17:00)

וולבס – סאות'האמפטון (17:00)

אסטון וילה – מנצ'סטר סיטי (17:00)

ליגה ישראלית

מכבי חיפה – הפועל באר שבע 20:15

המשחק של המחזור. מכבי חיפה תקבל הזדמנות ראשונה לנקום בבאר שבע על ההפסד בתואר אלוף האלופים לפני פתיחת העונה. לברק בכר מחכה שאלה מסקרנת במיוחד לקראת המשחק: למרות שמדובר באחת משלוש היריבות החזקות ביותר בליגת העל, המפגש הראשון בליגת האלופות מתרחש כבר ביום שלישי הקרוב נגד בנפיקה ויהיה מעניין לראות כמה מהכוכבים של חיפה יקבלו מנוחה. בצד השני באר שבע, שתחל את הקמפיין האירופי שלה ביום חמישי במפגש עם אוסטריה וינה, תקווה להתאושש מההפסד הכואב לאשדוד שהגיע משער ניצחון של בריהון בדקה ה85. שני הקבוצות הספיקו להביא חיזוק כבר במהלך הסופש: חיפה החזירה את פודגראנו הצעיר לשורותיה והוסיפה אליו את גוני נאור שביקש להפסיק להתאמן בהפועל ירושלים לקראת המעבר הצפוי. באר שבע החזירה לשורותיה ליגיונר נוסף, עדן שמיר ששיחק במדי האדומים בעונת 19/20 ויצא לשחק בבלגיה יחזור לשורותיה לשלושת העונות הקרובות.

שאר המשחקים:

מכבי תל אביב – עירוני קריית שמונה 18:00

הפועל ירושלים – מ.ס אשדוד 19:00

הפועל חיפה – בני סכנין 20:00

כדורסל / יהלי אולמר

אליפות אירופה בכדורסל- היום השלישי:

מחזור שני של שלב הבתים ייפתח היום, עם 12 משחקים בהם כל 24 הנבחרות ישחקו. צרפת וליטא יפגשו בקרב ביגמנים אדיר, כשנבחרת ישראל תשחק, לרווחת הקהל הדתי, במשחק המאוחר של הערב.

משחקי היום:

מונטנגרו – בלגיה (14:30)

פינלנד – פולין (15:00)

בריטניה – קרואטיה (15:15)

גרמניה – בוסניה (15:30)

בולגריה – טורקיה (17:15)

אסטוניה – אוקראינה (18:00)

צ'כיה – סרביה (18:30)

ליטא – צרפת (18:45)

גיאורגיה – ספרד (20:00)

הונגריה – סלובניה (21:30)

יוון – איטליה (22:00)

הולנד – ישראל (22:00)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 14

קטע 13 של אתמול היה קטע גבעי עם סיום בשיפוע, ללא אירועים מיוחדים או דרמות. הדבוקה הותירה הפעם חבל קצר לשלושת הבורחים שבחזית, ותפסה אותם ללא בעיות מיוחדות לקראת הסיום. במיאוץ בעלייה לפני הסיום קיבלנו מתקפה מפתיעה משהו ממרחק רב של המאיץ הגרמני פסקל אקרמן. אך הפייבוריט לזכייה, מאדס פדרסן, לא התרגש, עקף בקלות את אקרמן, וזכה בקטע בקלות יחסית, כשבריאן קוקאר ואקרמן משלימים את הפודיום. הדני הוא אחד המאיצים\קלאסיקנים הטובים בנמצא, עם שלל הישגים על החגורה כולל אליפות העולם. במירוץ זה הוא מוביל בפער רב בקטגוריית החולצה הירוקה, ואתמול זכה גם סוף סוף בניצחון שלא היה ראוי. בגזרת ה-GC לא ראינו שינויים, ורמקו אוונפול ממשיך להוליך במירוץ לפני רוגליץ' (2:41+), מאס (3:03+), רודריגז (4:06+), איוסו (4:53+), קלדרמן (6:28+), לופז (6:56+), אלמיידה (7:18+), פולאנץ (8:00+) וגגן הארט (8:05+).
קטע 14, שנשאר באיזור אנדלוסיה, הוא הראשון מתוך שני קטעי טיפוס קשים שינעלו את השבוע השני. זהו קטע קצר אך קטלני למדי, המסתיים בשני טיפוסים קשים, אותם אפשר להחשיב למעשה כטיפוס אחד ארוך של 22 ק"מ. הטיפוס המסיים לסיירה פנדרה הוא טיפוס מהדרג 1 עם שיפועים משתנים, שחלקו האמצעי בעל השיפועים הדו ספרתיים הוא הקשה ביותר. התסריט הצפוי ביותר לקטע הוא בדיוק מה שראינו עד כה – בריחה משמעותית, שאולי מישהו מחבריה גם יזכה בקטע, איזשהו לחץ אמיתי או מדומה על רמקו אוונפול בטיפוס, שאותו המוביל במירוץ צפוי לנער, ואולי להפעיל לחץ נגדי על מתחריו. שידור ביורוספורט 1 ב-15:30.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות ארה"ב – המשך הסיבוב השלישי

הסיבוב השלישי יסתיים ביום ראשון לפנות בוקר (שעון ישראל) ונגלה מי יהיו 16 השחקניות והשחקנים, שימשיכו לשמינית הגמר ולשבוע השני של הטורניר. בין התוצאות הבולטות של אתמול (שישי) נמצא את נצחונו של מתאו ברטיני האיטלקי על אנדי מארי. האחרון, אלוף הטורניר לפני 10 שנים, נאבק ועשה ככל יכולתו, אך האיטלקי, סגן אלוף ווימבלדון לפני מעט יותר משנה, ניצל את חבטותיו החזקות ובתום ארבע מערכות, העפיל לשמינית הגמר. טניסאים נוספים שעלו לשלב 16 האחרונים (נכון לכתיבת שורות אלה, באשמורת התיכונה) הם קאספר רוד, קארן חצ'אנוב, אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה וקורנטין מוטה הצרפתי. השחקניות הבולטות שימשיכו לשבוע השני הן קורי גאוף, אונס ג'אבר וורוניקה קודרמטובה.

גברים – משחקים בולטים

אנדריי רובליוב (רוסיה) – דניס שפובלוב (קנדה)

דייגו שוורצמן (ארגנטינה) – פרנסס טיאפו (ארה"ב)

רפאל נדאל (ספרד) – רישאר גאסקה (צרפת)

קרלוס אלקראז (ספרד) – ג'נסון ברוקסבי (ארה"ב)

יאניק סינר (איטליה) – ברנדון נקאשימה (ארה"ב)

נשים

ויקטוריה אזרנקה (בלארוס) – פטרה מארטיץ' (קרואטיה)

פטרה קביטובה (צ'כיה) – גרביניה מוגורוזה (ספרד)

איגה שוויונטק (פולין) – לורן דייויס (ארה"ב)

בלינדה בנצ'יץ' (שוויץ) – קארולינה פלישקובה (צ'כיה)

ארינה סבאלנקה (בלארוס) – קלרה בורל (צרפת)

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 191 תגובות

  1. תודה בקלה, אולמרט, פפקו את דוקורסקי, זה הפך להיות ארוך מדיי… חחחחחחחחחחחחחחחח
    יום גדוש בספורט מאין כמותו ובטח יהיו כמה מסכים פתוחים במקביל. הדרבי המילאנזי זו חובת צפייה עבורי כמו גם ריאל מדריד מול בטיס שצמודה אליה בטבלה (סומך על רודריגו) בחמש ורבע, באיירן מול אוניון, הבצלים, בברלין בארבע וחצי (כמה שערים????).
    גם מכבי תל אביב בחובת צפייה (כמה שערים יבקיעו היום?……)
    וכל זה מתובל בכדורסל מעולם אחר ושיפוט אחר שמחזיר את האמונה בכדורסלללללללללללללללללללללל שווה לכל נפשששששש!!!!
    יה אללה, איך עוברים כזה יום גדוש. האם הדיומא ישבור שיאים היום?
    מה היה אתמול בליגת היהלום? נקבל דווח מאלכס/זיו?
    האם נדל בדרך לעוד גראנד-סלאם, משאיר את פדרר מאחור?…..

    1. מנחם, אם אתה בכלל קורא מה שאני כותב :), כמעריץ גדול של סרינה, מקווה שתיתן לנו איזה פוסט מסכם קריירה של הגדולה מעולם.
      כמו שאתה אוהב, עם תמונות מהפנטהאוז….

    2. רק עוד דבר קטנטן על האחיות וויליאמס, זה מגרד לי כבר הרבה שנים שהיתה שם איזו קונספירצית וויתור בהשפעת האב לגבי חלוקת התארים בין הבנות. וונוס היתה מעולה אבל סרינה לדעתי האישית היתה יכולה לקחת עוד גרנד סלאמים עם לא היתה "מוותרת" לאחותה בגמרים אליהם הגיעו ביחד? אולי נידע קצת יותר בעתיד ואולי לעולם לא נידע (כתיווו מלא).

  2. אהלן רזי, היתה אחלה תחרות, כנהוג בקודש. אציין מספר תוצאות בולטות. יארוסלבה מאגוצ'יך האוקראינית קפצה לגובה ל-2.05, תוצאת העונה במקצוע וס"מ אחד מתחת לשיאה האישי של בת ה-20.
    ריצת 5000 המטר לגברים היתה מהירה מאוד, כששת הראשונים ירדו מ-13 הדקות ושני הראשונים רצו מהר יותר מ-12:50. ג'ייקוב קרופ הקנייתי ניצח עם 12:45.71 וגרנט פישר האמריקאי קבע 12:46.96.
    קארה וינגר, האמריקאית בת ה-35, קבעה שיא לאומי, יבשתי ואת תוצאת העונה בעולם, כשהטילה את הכידון ל-68.11.
    הדבר אמנם אינו מתרחש תכופות, אך ארמנד דופלנטיס סיים שני בקפיצה במוט, כשעבר 5.81 מטרים. ארנסט ג'ון אומיינה הפיליפיני, בעל מדליית הארד מאליפות העולם האחרונה, ניצח בתוצאה של 5.91.
    לכל התוצאות:
    https://brussels.diamondleague.com/en/programme-results-brussels/

      1. התוצאה שקבע בבריסל, 5.81 מטרים, יפה מאוד כשלעצמה, אך נמוכה, כפי שציינת, 40 ס"מ משיאו העולמי. דופלנטיס הוא בעצם מילה נרדפת ליציבות והצטיינות, אך גם הוא בשר ודם, בסופו של יום.

  3. בטניס. כל מי שרשום ראשון י/תנצח.
    גאסקע שיחק שלושים פעמים מול נאדאל. הוא מעולם לא ניצח מערכה. הכסף הכי קל שתעשו ביימי חייכם.

    והבייצים של מדבדב כבר מתחילות לשקשק. ניק קיריוס הולך לעשות ממנו שווארמה. אבל זה בטניס של מחרתיים.

    1. אגב, נדאל וגאסקה מכירים כבר שנים רבות. נפגשו לראשונה בהיותם בני 13 ודווקא גאסקה ניצח. הקריירה שלהם התפתחה בכיוונים שונים וזה חלק מהספורט. נדאל עולה על יריבו מכל היבט, אך הצרפתי ראוי להערכה על קריירה ארוכה, כשבגיל 36 עדיין הצליח להיות בין 32 האחרונים של טורניר מסדר גודל זה.

    2. מדבדייב מול קיריוס מסתמן כ"שובר קופות" רציני. האוסטרלי הגיע לניו-יורק במעמד שונה מהרגלו, כסגן אלוף ווימבלדון, ורמתו נראית בהתאם. יריבו, האלוף היוצא, שחקן יציב הרבה יותר ונחכה לראות כיצד תתפתח ההתמודדות בין השניים.

  4. ביורובאסקט היום ליטא מול צרפת משחק שיכול להיות קריטי על דירוג , המפסידה תהיה עם 0-2 שזה יכול להיות הרסני בדירוג בבית הזה. גם יוון מול איטליה משחק ששווה צפייה וכמובן הנבחרת שלנו שאסור לה לפשל מול הולנד ולהמשיך את הפתיחה הטובה מאתמול.

  5. הערב ב-22:00 מול הולנד, נקווה להמשכיות וניצחון.
    יהיה מאוד משמח אם גם במשחק הזה יהיה בלוג חי אש עם דה שוט, האשך, רזי וכולם. אתמול היה תענוג..

      1. מעולה אין כמו כדורגל ישראלי זה מר כמו קפה בלי סוכר אבל שותים בכיף חחח תעקוב אחרי חזיזה לא מפסיק לרוץ פיל פודן הישראלי

    1. אוףףף סנה, איזה אסיסט של ג'מאל, רק היה צריך להחליט לאיזה צד לבעוט ובעט ישר לאמצע לידיים של השוער. שער של 100 אחוז מבוזבז

  6. הנה השופט סוף בוף אומר לשחקן באוניון, תפסיק כבר להיות XXXית. ובצדק. זה כדורגל, לא האמלט או שיר אשיר בגשם….

  7. ויניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    איזו הקפצה מעל השוער וקארלו יכול להעלות גירה בניחותא

  8. בנוסף היום על האג'נדה – UFC פריז!
    אירוע חגיגי מכיוון שעד לאחרונה MMA היה לא חוקי בצרפת
    קארד מרכזי מתחיל בשעה 22:00 שעון ישראל לכל המעוניינים

    1. אכן
      אצלי זה בעדיפות על הנבחרת האמת
      תגיב יותר על UFC זה בקושי אני וברוך פה (ובחור חביב שהרסתי לו פעם עם ספוילרים)

  9. אוףףףףףףףףףףףףףףףף, בטיס משווים אבל ההגנה של ריאל פשוט חלמה.
    רוצים שנים של כארים לסגור סיפור

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    נוייר הוציא עכשיו חוץ
    אני חושב שזו פעם ראשונה ב 50 שנה שאני רואה כדורגל שאני רואה שוער מוצי חוץ וזה לא סוף משחק הגמר

  11. ענייני יורובאסקט, ראיתי שוב את הגרמנים היום, זו לא הנבחרת הכי מוכשרת אבל פיזית,קשוחה וממושמעת ויכולים להיות סוס שחור מעניין באליפות.

  12. מקבלים קטע מעניין עכשיו, כשהדבוקה לאט לאט נוגסת ביתרון של הבריחה בטיפוס לבחירה פנדרה. יכול ללכת לכל כיוון, כשקאראפאז בבריחה.

            1. תודה
              יש עוד נג"ש בסוף?

            2. יש עוד ארבעה קטעי טיפוס, שזה של מחר הוא הקשה מכולם.

            3. עוד לא אבדה תקוותנו..

  13. מעניין שאחרי ההפסד לישראל אתמול פינלנד פירקו 30 הפרש את פולין, שכבר ניצחה את צ'כיה. יכול ליצור לנו בעיות לעלות לשמינית גם עם ניצחון על הולנד במקרה שנפסיד לצ'כיה ופולין בהמשך

  14. חברים בשל אירוע חברתי ספונטני אני נאלץ להבריז הערב 😬😬😬 אני סומך עליכם שתתנו גב לדני בוי ותביאו את ה-W
    טמיר תעשה שיחה למקל שלא יהיו פאדיחות 🙏
    נ.ב. רזיאל ראיתי את כל המשחק של ריאל אבל לא הייתי לבד אז לא נכנסתי לבלוג. איילה שלוחה סיפק את הסחורה !! פורצה פלורנטינו
    🙂
    שאו ברכה

  15. למה גודס. מתעקש לא לתת למדר ואבדיה לשחק יחד?
    הם רצו יפה באליפות הצעירה הם חברים טובים עם כימיה זה אמור לעבוד

  16. גודס מאמן חלש מאד גם ברוטציות שלו וגם בתגובה ליריב.בלאט משחק לא אחראי בעליל וכולם ישנים בהגנה,
    נקווה לטוב במחצית השנייה.

  17. אבדיה חייב לקחת על עצמו יותר במחצית השניה (כאילו דה). כל השאר כרגע עם קשר רופף לענף. מדר מאוד מאכזב, מפוזר ולא אחראי.

  18. אני לא יודע מה ג'ייק כהן עושה על הפארקט, הוא לא טוב בשום תחום.
    גם במכבי לא הבנתי איך הם נותנים לו הזדמנות אחר הזדמנות. אין פרמטר אחד שהוא טוב בו.
    אבדיה עילוי, לפחות בנבחרת.

      1. הוא יודע לזרוק משלוש, אבל אין לו אחוזים טובים משם.
        הוא חלש הגנתית בפנים ובחוץ.
        הוא בינוני בהתקפה ומרגרינה בהגנה.
        אין לי משהו נגדו אבל זו דעתי עליו כבר שנים והוא לא מצליח לשנות אותה, גם פה וגם במכבי.
        סורקין פחות מוכשר, אבל הוא עם נוכחות יותר בצבע ושומר הרבה יותר טוב.

  19. חברים כל הכבוד לכם שחקתם אותה הבנתי שהלך קשה בכל מקרה W זה W
    🙂
    תמיר אני מבין שעשית למקל אימונים אישיים – המשך כך חחחח
    .
    איזה יום היה לי היום 0:4
    ריאל, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, נבחרת ישראל
    🙂🙂
    מה זה אומר? שברוקלין יהיו אלופים?
    חחח

  20. נבחרת תענוג דני ענק. הדבר הכי טוב שקרה לנבחרת זה שה GM של וושינגטון (מישהו מוושינגטון הגיע בטוח. נדמה לי שזה הוא) הגיע לראות את המשחקים. חשדתי בדני לפני המשחקים ועל סמך שראיתי מול פינלנד ושבדיה לפני האליפות שהוא לא ישקיע כי זו שנת חוזה עבורו והוא יפחד להיפצע אבל הוא בא לאליפות הזאת הכי מפוקס שיש. הוא שחקן מעולה בכל האספקטים של המשחק ויש לו גם אופי נדיר של ווינר אמיתי מאז ברקוביץ לא היה לנו ווינר כזה. כמעט שכחתי את זה בשנתיים ששיחק בליגה. אני ממש אוהב לראות איך הוא נלחם שהכדור יגיע אליו בסוף … אם ימשיך ככה כל הדרכים מובילות לברינקס רציני מאוד בסוף העונה הזאת.
    הוא חייב לשחק הרבה עם ים מדר. מעניין איך הנבחרת כשהם ביחד לא הצלחתי לראות את המספרים לדעתי יש בינהם תאום נהדר למרות שגם בלאט לא מאכזב וגם מקל.
    יש הרבה שחקנים שלא נכנסו זוסמן ממש בתקופה שחורה. סורקין נחסם בצבע שוב ושוב הוא עדין מידי למרות שבסוף היו כמה פעולות חשובות שהצליחו לו. לא מבין פה את הויכוח על מקל. הוא שחקן טוב זה ברור . מצד שני ברור שהלידר של הנבחרת זה דני הוא השתלט על הקבוצה מהר מאוד מנהיג אמיתי. לא טיפוס נחבא אל הכלים כמו עומרי כספי ובגלל מרכיב האופי בתקוה שימשיך את זה גם לתוך עונת ה NBA אני מאמין שהוא יגיע רחוק כי כל ההיביטים במשחק שלו קיימים. מי שחשב שהיורוליג מתקרב ברמה ל NBA כדאי שיחשב מסלול מחדש.
    כמעט כל הכוכבים הם אלה שמגיעים מהליגה הטובה בעולם וההבדל בינם ליתר השחקנים זה שמים וארץ. דני אצלנו מרקנן בפינלנד וכמובן יוקיץ יאניס ודנוציץ.
    אין ספק שגור שלף צודק שצריך להכניס עוד הרבה שחקנים שהגיעו בחצי רגל לאליפות הזאת כדי להתקדם. שמינית גמר היתה התחזית הריאלית אמרנו שאולי רבע ועכשיו גם אם יהיה יותר אותי באופן אישי זה לא יפתיע אבל זה מחייב שכולם יתעוררו על עצמם. במיוחד במשחק ההגנה.
    בנתיים כייף.

  21. גאסקע בדרך לעוד הפסד מול נאדאל. יש לו טניס מאד יפה ומדוייק אבל הוא מאפשר לנאדאל הרבה יותר מידי זמן.
    ושאתה מאפשר לנאדאל זמן אז….. דמיין חיימר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט