מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1. אתמול הצעתי – סתם מתוך הרגשה שלי כמאמן לשעבר ומה אני הייתי עושה – שסימונס ישחק סנטר עבור הנטס. היום כבר מדברים על זה כאפשרות מעשית מאד!

אני מעתיק:

Alex Schiffer of The Athletic reported on Wednesday that there have been some rumblings that the former All-Star Simmons could potentially play center for the Brooklyn Nets this coming season

המחשבה שלי הייתה שמאחר ולבן סימונס אין קליעה מרחוק, אבל הוא מצויין עם קליעה באחוז גבוה ביותר תחת הסל, למה שה-11'6 הזה – 2.11 מ' – לא יהווה מטרה מצויינת תחת הסל כי הוא דאנקיסט מעולה ויש לו משחק טוב מאד עם הגב לסל. אולי הוא יהפוך גם לאחד המוסרים הטובים שהיו מעמדת הסנטר. ללמד אותו לקלוע? זה מקרה אבוד. עניין מנטלי, ואולי אפילו הפרעה עצבית-מוטורית מולדת. זה יאפשר גם לקיירי אירוינג וקווין דוראנט להחזיק בכדור מבתי הפרעה מבן סימונס. סת' קרי יכול להיות אז בן זוג מצויין לקיירי, ואז ג'ו האריס ב-3, דוראנט ב-4, וסימונס ב-5.

2. מי היו LOSERS מכל הסאגה של קווין דוראנט

NBA Playoffs: Boston Celtics vs Brooklyn Nets pregame

הסיפור של קווין דוראנט היה ללא ספק הסיפור מס' 1 בכל האוף-סיסון כשהוא דרש מהנטס טרייד ממש שעות לפני פתיחת הפרי אייג'נסי ב-30 ליוני. אחרי חודשיים של מגעים – שלמעשה אף פעם לא הובילו לכל דבר קונקרטי – דוראנט והנטס הודיעו שהושג שלום בית, והחתונה ביניהם תמשיך כאילו לא קרה כלום.

משך כל נחודשיים לא היה אפילו מקרה אחד בו קבוצה מסויימת הייתה מעוניינת לתת אפילו חלק ממה שהנטס ביקרשה כתמורה. היה ברור מלכתחילה שהנטס לא מעוניינת בשום טרייד, אלא אם כן מישהו מוכן לאבד את דעתו ולהעביר חצי קבוצה לנטס עסור דוראנט. יותר מחצי קבוצה כי הנטס ביקשה 4 שחקנים מהחמישייה הראשונה שרד מבחינה מספרית זה לא חצי קבוצה. אחרת זה רוב הקבוצה.

במשך החודשיים הרינונים וה-RUMORS עפו חופשי. עתה כשהכל ניגמר כמה נשארו עם רגשות לא נעימות, והיו כאלה שאולי הרגישו ניפסדים באמת.

1).ליגת ה-NBA כולה: הרגשת הבטחון שלקבוצה פעם היתה עם 'שחקן המפתח' שלה נעלמה ואיננה

לא אעיז לומר שקווין דוראנט 'היה שחקן של הנטס' כפי שלמשל לארי בירד היה פעם שחקן הסלטיקס או קובי בריאנט שחקן הלייקרס, ובצורה פחות הדוקה כפי שג'ואל אמביד הוא שחקן הסיקסרס.

פעם, בדורות שעברו של הכדורסל שחקן חמישייה חשוב היה נמצא עם הקבוצה לטוב או לרע משך שנות הקריירה העיקריות שלו. כמובן שהיו טריידים, והיו מקרים של חוזים מסתיימים ושחקנים כן עזבו קבוצה שאיתה הם גדלו והתפתחו. אבל זה היה הרבה פחות מהיום כי פעם הייתה מילה שחסרה היום והיא "נאמנות" ו-"אסירות תודה". אני יודע כמו כל אחד אחר שהיום – הרבה יותר מאשר בעבר כי היום יש אותו בכמויות הרבה יותר גדולות – הכסף מדבר ברמה. הרבה יותר מאשר אי-פעם.

אבל במקרה של דוראנט זה אפילו לא היה 'כסף'. הוא לקח את ה-'נה באוזן' ששחקן אומר לקבוצה ולאוהדיה לרמה הרבה יותר גבוהה. בוא נאמר רמה חדשה לחלוטין: כאן זה לא היה כסף אלא פשוט רצון לשחק בקבוצה שונה, אקלים שונה, וחברי קבוצה שונים.

היי. קווין דוראנט ידע את כל הפרטים הללו כשחתם על הארכת חוזה של 198 מיליון לארבע שנים.

אמנם הוא ניכשל בתביעתו, אבל הוא פתח דרך חדשה לשחקנים גדולים שיבואו אחריו לדרוש טרייד מהסיבה הפשוטה שהם רוצים כי המאמן לא מקובל עליהם, המנכ"ל לא מקובל עליהם, והם שונאים את חדר ההלבשה, האקלים, ואת הבארים בעיר.

2) היחסים בין הסלטיקס וג'יילן בראון

הנטס היקשו מהסלטיקס עבור קווין דוראנט ראשית כל את ג'יילן בראון. הוא היה העוגן בכל הטרייד הזה מבחינת הנטס. ואז נוספו כל מיני תוספות. הסלטיקס התווכחו על תוספות אלו נגד ההן, אבל באף מקרה הסלטיקס לא טענה שג'יילן בראון הוא מחוץ לגבול. שאין מה לדבר עליו. הידע הזה יישב בנפשו ובמוחו של ג'יילן בראון זמן רב. אם יבוא יום ותהיה לו הזדמנות טובה לעזוב את הנטס הוא לא יהסס. "גם הם לא היססו להטריד אותי במקרה של קווין דוראנט", הוא יצדיק את עצמו בשעה שיחתום על חוזה עם קבוצה אחרת.

3) דוראנט, שהכינוי 'טרמפיסט' כבר דבוק אליו, עכשיו ייחשב גם כטיפוס חסר נאמנות שאין לבטוח בו

דוראנט הוא שחקן שדבקו בו כמה דברים שליליים בעבר ולא נחזור עליהם. עכשיו הוא ייחשב גם כשחקן שכספו עלה לו לראשו, והוא מעז לתת אולטימטום של 'או המאמן או אני', ו-'או המנג'ר או אני'. היכן נשמע דבר כזה? תפקיד השחקנים לשחק, תפקיד המאמנים לאמן, ותפקיד המנג'רים הוא לבחור שחקנים ומאמנים. המקרה היחיד בו יכולה להישמע טענה נגד המאמן היא חייבת להיות ספציפית (ביחיד או ברבים), והיא חייבת להיות החלטה של רוב שחקני הקבוצה להביע את חוסר אמונתם במאמן.

לי לא זכור אף מקרה כזה בכל ימי ב-NBA מ-1961. אולי הדבר הקרוב ביותר היה הסכסוך בין שאקיל לסטיב ואן גנדי באורלנדו, אם כי יש הבדל של שנות אור בין שני המקרים. מה שנשמע בחדרי חדרים זה עניין אחר, ואז אם ישנה החלטה מסויימת של רוב השחקנים היא חייבת לבוא בפרטיות ולא בפנייה לעתונות. במקרה של לברון אפילו אם בעל הקבוצה היה בדיעה אחת עמו הוא לא יכול היה לבצעה אחרי שלברון הודיע קבל אם ועדה מדוע הוא טס ללונדון: הוא טס עם א-ו-ל-ט-י-מ-ט-ו-ם.

לברון קבר את עצמו כאישיות NBA. אולי יהיה מקום בעתיד להעמידו מבחינת כדורסל עם הגדולים כביל ראסל, קרים עבדול ג'אבר, מג'יק, לארי, מייקל, קובי, או סטף קרי. מהחינת אישיות, נאמנות, ואסירות תודה? הוא בליגה הרבה יותר תחתונה.

4) פיניקס סאנס?

דוראנט הזכיר את הסלטיקס, הלייקרס, והסאנס, כקבוצות שהוא היה 'מאושר' לעבור אליהן בטרייד. כל עוד פיניקס הייתה מצליחה לשמור על ה-CORE שלה – דווין בוקר, מיקאל ברידג'ס, ואייטון – התוספת של דוראנט מאייתת 'אליפות'. בלעדיו חסר לסאנס שחקן מרכזי כמוהו, במיוחד שכריס פאול מתבגר בעוד שנה.

5) היחסים והאמון ההדדי בין סטיב נאש לקווין דוראנט: כל מילה נוספת מיותרת

4. מי יצאו המרוויחים מהסאגה של קווין דוראנט?

אף אחד

5. ריק פיטינו טוען שדונובן מיצ'ל בניקס זה זיווג שנכתב בשמיים

ריק פיטינו היה מאמנו של דונובן מיצ'ל באוניברסיטת לואיוויל. הוא נקשר למשפחתו של דונובן ונשאר בקשר עם אביו המשמש כעוזר מאמן של הניו יורק מטס. אמו היא אדמיניסטרטורית ב-GREENWICH COUNTY DAY SCHOOLS הנמצא ביונקרס, מצפון למנהטן ולברונקס.

ריק אמר לאדם זגוריה שאין מקום עדיף לדונובן מיצ'ל לשחק בו מהניקס (https://www.nj.com/knicks/2022/08/rick-pitino-says-donovan-mitchell-has-a-kobe-bryant-type-work-ethic-would-love-to-be-a-new-york-knick.html

הכל מוכן לטרייד. הבעייה היחידה שנותרה היא שהג'אז דורשת עבורו שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון בלתי מוגנות, והניקס מוכנה לתת רק שתיים.

אני כמעט בטוח שיימצא העמק השווה, כמו שאומרים החברים שלי מקרית חרושת.

*

5. האם טרייד בומבסטי מתבשל לנגד עינינו בין הלייקרס והבולס, ואנחנו לא רואים?

הלייקרס זה עתה סיימו את אחת העונות הגרועות ביותר בתולדותם. חייב לבוא שינוי. אף מנכ"ל לא יינצל מעונה כזו שאחריה אין תזוזה מגית. רוב פלינקה חייב לעשות משהו בומבסטי ועםן לברון הוא לא יכול לעשות מאומה.

הבא אחריו הוא אנטוני דייויד. אנטוני הוא משיקגו וכבר רמז ש-"יהיה לי כבוד לשחק שם בעתיד".

זאק לוויין מהבולס הוא מאל.איי. שכיכב ב-UCLA. הכספים ביניהם הם בערך שווים. בזמן שאתם קוראים זאת מתקיימים מגעים בין האדנמיניסטורים של הקבוצות.

אל תתפלאו על טרייד פשוט 'אחד-נגד-אחד' בין השניים, עם תוספות והורדות ביחס לשנים שנותרו לכל אחד על החוזה. IT MAKES VERY MUCH SENSE במחשבתי.

6. זה סופי: סטף קרי נשוי באושר ואין לו חברות מהצד

אתר הדייטינג של שחקני ה-NBA שהאשך הואיל בטובו להכניס כתגובה למעורב שלי ערך מחקר על כמה שחקנים. המסקנה על סטף קרי היא שהוא נשוי, נאנן לאשתו, ואין לו כל שטוצים מהצד!

Girlfriend/DatingMarried to Ayesha Curry
Wife/SpouseAyesha Curry (m. 2011)
ChildrenRiley Elizabeth CurryCanon W. Jack CurryRyan Carson Curry

7. חששו מפציעות עתידיות לצ'ט הולמגן? לא היו צריכים לחכות הרבה. הוא כבר קרע רצועה בכף רגלו במשחקי PRO=AM

8. לא שוונסה בריאנט הייתה זקוקה לכסף, אבל היא זכתה ב-16 מיליון על תמונות שצולמו ופורסמו מתאונת ההליקופטר שהרגה את קובי

Vanessa Bryant was awarded $16 million on Wednesday by a federal jury over her lawsuit against the County of Los Angeles.

Bryant, who was joined by co-plaintiff Chris Chester in her lawsuit, was suing the county over first responders sharing photos of the crash site where her husband Kobe and daughter, Gianna, died in a January 2020 helicopter crash.

9. קוסטאס, אחיו של יאניס, הוא שחקן חופשי ועומד לחתום עם שיקגו בולס

10. רשימת שחקני NBA למוקדמות FIBA

After taking more than a month-long break from FIBA, the action returns for the 2023 World Cup Qualifiers second round of play. The European region is set to kick things off this Wednesday with a six-game slate.

In this upcoming qualifying window, 39 NBA players will be participating, with some new additions including Nikola Jokic (Denver Nuggets), Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks), Karl-Anthony Towns (Minnesota Timberwolves) and Mac McClung (Golden State Warriors). Other players like Luka Doncic (Dallas Mavericks) and Shai Gilgeous-Alexander (Oklahoma City Thunder) will return after participating in the first round that took place late June through early July. The Americas region will also have the most NBA players available with 18 players, including a team-high four Indiana Pacers.

Here is the breakdown by region of NBA players on FIBA rosters.


Asian Region: August 25th – August 30th

Game Schedule – FIBA Basketball World Cup 2023 Asian Qualifiers – FIBA.basketball

Philippines: Jordan Clarkson (Utah Jazz)


African Region: August 26th – August 28th

Game Schedule – FIBA Basketball World Cup 2023 African Qualifiers – FIBA.basketball

Angola: Bruno Fernando (Houston Rockets)

DR Congo: Jonathan Kuminga (Golden State Warriors)

Nigeria: Chimezie Metu (Sacramento Kings)

Uganda: Ishmail Wainright (Phoenix Suns)


European Region: August 24th – August 28th

Game Schedule – FIBA Basketball World Cup 2023 European Qualifiers – FIBA.basketball

Bosnia and Herzegovina: Luka Garza (Minnesota Timberwolves)

France: Rudy Gobert (Minnesota Timberwolves), Evan Fournier (New York Knicks), Theo Maledon (Oklahoma City Thunder)

Finland: Lauri Markkanen (Cleveland Cavaliers)

Germany: Franz Wagner (Oklahoma City Thunder)

Greece: Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks), Thanasis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks)

Italy: Danilo Gallinari (Boston Celtics)

Israel: Deni Avdija (Washington Wizards)

Latvia: Kristaps Porzingis (Washington Wizards)

Lithuania: Domantas Sabonis (Sacramento Kings), Jonas Valanciunas (New Orleans Pelicans)

Serbia: Nikola Jokic (Denver Nuggets)

Slovenia: Luka Doncic (Dallas Mavericks)

Spain: Juancho Hernangomez (Toronto Raptors), Willy Hernangomez (New Orleans Pelicans)


Americas Region: August 25th – August 29th

Game Schedule – FIBA Basketball World Cup 2023 Americas Qualifiers – FIBA.basketball

Argentina: Leandro Bolmaro (Utah Jazz)

Bahamas: Deandre Ayton (Phoenix Suns), Kai Jones (Charlotte Hornets), Buddy Hield (Indiana Pacers)

Brazil: DiDi Louzada (Portland Trail Blazers)

Canada: Shai Gilgeous-Alexander (Oklahoma City Thunder), Kelly Olynk (Detroit Pistons), Corey Joseph (Detroit Pistons), Dwight Powell (Dallas Mavericks), Bennedict Mathurin (Indiana Pacers), Oshae Brissett (Indiana Pacers), Nickeil Alexander-Walker (Utah Jazz)

Dominican Republic: Al Horford (Boston Celtics), Karl-Anthony Towns (Minnesota Timberwolves), Chris Duarte (Indiana Pacers)

Mexico: Juan Toscano-Anderson (Golden State Warriors)

Puerto Rico: Jose Alvarado (New Orleans Pelicans)

USA: Mac McClung (Golden State Warriors)


One of the big upcoming matchups in the European Qualifying round will be when reigning MVP, Nikola Jokic and his home country Serbia, take on Giannis Antetokounmpo and Greece on Thursday, August 25th.

*Rosters can change up to 24 hours prior to games.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
118 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
25/08/2022 5:49:34

טאקו פול הנפיל בדרך לסין?
שיחק שתי עונות בבוסטון ועונה בקבס ועכשיו עובר סוף סוף לכסף הגדול!
https://www.masslive.com/celtics/2022/08/former-celtics-center-tacko-fall-signing-to-play-in-china-report.html?utm_campaign=celtics_sf&utm_medium=social&utm_source=facebook&fbclid=IwAR1gsHM1waSI5IWEKrr98IQO8pQin0lF_XiuDP2OyvApMnaPdOipj5GmNCI

א. מנור
25/08/2022 5:54:08

מעורב משובח . אין ספק שדוראנט עצמו נפגע , ועכשיו שידעו גם בעלים ומנהלים לא לסמוך על שחקנים מחלות , גם אם הם מעולים על המגרש. מה האוהדים של ברוקלין אמורים לחשוב על דוראנט וקיירי ? איך אפשר לסלוח ?

זאק לווין הוא במקור מעיירה ליד סיאטל. יחד עם אולי פטריק וויליאמס, קארוסו ווצביץ' הוא יכול לעבור לליקרס בשביל הגבה וראסל.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 7:37:29
Reply to  א. מנור

אוהדי ברוקלין יהיו בגישת תנו לנו את הסלים ונריע, תחטיאו ותקבלו בוז.

רן הנרגן
רן הנרגן
25/08/2022 6:13:55

זאק לוין הוא בחור טוב ויופי של שחקן התקפה אבל הוא לא טוב בהגנה ולא אחד שיכול להנהיג קבוצה. סביר להניח שיתאים לו להיות מספר 3 של לברון, אבל זה לא מספיק לאליפות.
.
אם ליקרס יחליפו את דיוויס זה יסמן אותו כאחד הכשלונות הכי גדולים של הנבא, כמערכת. אין ספק לגבי הפוטנציאל אבל המימוש שלו הביא סדרת פליאוף אחת מוצלחת, בחסות לברון ועונה עם חופשת התאוששות ארוכה. די עלוב ביחס לציפיות ובודאי לא ראוי להכלל ברשימת 75 השחקנים הטובים של הנבא לדורותיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 6:48:08

זה לא רק כשהחרסינה טוב מזאק לאבין שהוא בריא ומתאמן (דיוויס עצלן), הלייקרס נשלטת לחלוטין בידי לברון וקלאץ שדיוויס הוא אחד מהלקוחות שלה. טרייד כזה לא יקרה.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 7:38:01

אמת

דוקטור רזי הופמן
25/08/2022 6:14:54

תודה מנחם
אתחיל מהסוף. מה ששוטרי LA עשו עם הוצאת תמונות מהתאונה של קובי, אולי למטרות רווח, זה לא פחות מפשע וחריגה מסמכותם ומהעבודה המשתרטית. טוב שאלמנתו הלכה עם הסיפור עד הסוף ולא וויתרה! מי שפגעו בכבוד המת ידעו שזה המחיר. ייתכן שהשוטרים פוטרו אבל זה לא פוטר את מי ששלח אותם מאחריות.
להשוות את לאוויין לגבה לא לעניין. אם הייתי לייקרס, לא הייתי מסכים לכזה טרייד.

thetroll
thetroll
25/08/2022 17:26:26

רזי אתה מודע לזה שמשלם המיסים האמריקאי ישלם פה 16 מליון דולר למי שמפוצץ בכסף ממילא? . לפי מה שהבנתי התמונות לא דלפו לרשתות החברתיות או לאיזה שהוא מקום פומבי ואף אחד לא צפה בהן למעט בנות זוג וכד של השוטרים שהיו שם. אני לא ממעיט מחומרת המעשה העונש חמור שבעתיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 6:29:31

מעורב פנטנסטי מנחם, כמה נקודות בקצרה.
1.לגבי סימונס אני מצטער לסימונס אין שום משחק עם הגב לסל הנכה ייתן מה שצריך מסירות והגנה.
.
2. מנחם פעם לא היה נאמנות זה בולשיט, האמת שלקבוצות הבית הייתה היכולת לשלם לשחקנים הרבה יותר מקבוצות אחרות (לפני שהסכומים הפכו להזויים).
.
3. מנחם היו ריבים בעבר של כוכבים עם קבוצות, בטח כאלה שביקשו טרייד ודרשו לפיטורי מאמן. מג’יק בשנות ה80, קובי ברייאנט ז״ל היה כבר מרחק נגיעה משיקגו, אני מסכים שלשחקנים יש יותר ויותר כוח וזה מהלך שהתחיל לברון עוד ב2010 עם ההחלטה. התקשורת היום מנפחת כל דבר פי 100.
.
4. מנחם לליקרס אין שום סיבה להביא את זאק לווין,הוא לא מה שיפטור את הבעיות בלייקרס.
.
5. קרי לא בוגד, לברון איש משפחה… רק חסר שיגידו שסופרמן אמיתי, איך בדיוק עשו מחקר כזה? אין אדם בעולם שיכול לעמוד בפיתויים האלה, לקרי מחכות 200 בחורות כל לילה.
.
7. החששות הבריאותיים על האטרייה היו יותר ממוצדקים, 0״7 שמחזיק במשקל של נער מתבגר 170-180 פאונדס ומשחק כשחקן חוץ לא מעט פעמים עם שינוי כיוון זה מתכון לפציעות, רק שלא יחזור מקרה פורזינגס. שוב תודה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

200 זה לקארוסו מקונל מונטרזל וכאלה. אצל סטף זה 2000 בימים טובים אולי 20000 זה המספרים. בעומדות אני כולל הודעות אינסה פייסבוק וכל הדברים האלה

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 6:46:14

ברור 200 זה הגזמה כלפי מטה, מחכות לו אלפים בכל עיר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/08/2022 12:37:15

סימונס ייתן גם ריבאונד.

לא כל האנשים אותו הדבר ויכולים להיות אנשים שכן יכולים לעמוד בפיתוי.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 6:33:50

מנחם הלייקרס קיבלו את בברלי במקום הורטון טאקר, אחלה טרייד שמוסיף רוע והגנה לקבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זבל הדני איינג הזה עוד שפוט של השקץ נותן לו מתנות חינם מה הוא יעשה עם טאקר חחח וחיזק את השקץ בהגנה. באסה מאחל לאיינג הרבה הפסדים ובחירות גרועות שיטעה בכולם ויבחר סימונס ופולץ

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 6:51:41

שמעון לאיינג וליוטה אין מה לעשות עם בברלי הם מכוונים לבנייה מחדש, הורטון טאקר יכול להתפתח לאחלה שחקן רוטציה שיש להם זכויות בירד עליו, פטריק בברלי בן 34 עם חוזה רק לשנה הזאת, יוטה לא הייתה מקבלת יותר עליו. זה טרייד שהוא טוב לשני הקבוצות.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 7:41:04

בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יש ליוטה לעשות עם טאקר חח ליגה דעובדת עבור אדם אחד חחחח שלח לנו סרטונים איך שומרים עליו קשה 🤣🤣🤣

שי אבן צור
25/08/2022 6:50:24

מי יצאו המרוויחים מהסאגה של קווין דוראנט? הליגה והאוהדים!
הסאגה הזאת הוכיחה ששחקנים לא יכולים לעשות כל מה שמתחשק להם והתפיסה שהשתרשה בשנים האחרונות שהכח עבר לשחקנים לא בהכרח נכונה
שחקנים צריכים לקבל את הבוכטות שלהם ולשחק! אם יש להם משהו להגיד הם צריכים לעשות את זה במסגרת הארגון ולא בתקשורת

לצורך העניין, אני בטוח שלסטף יש דעה בכל מיני נושאים וזה מגיע לאוזניים הנכונות

לי באופן אישי נמאס מכל המפונקים המולטי מיליונרים האלה שבטוחים שהם יכולים לעשות ה-כ-ל כי ככה בא להם. נראה לי שאני לא לבד

סאגת דוראנט הוכיחה שזה לא חייב להיות ככה וזה נהדר

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 6:53:47

סאגת דוראנט לא נגמרה, דוראנט עדיין יכול להרוס את חדר ההלבשה מבפנים ולקבל טרייד (בדומה לוויגנס קארטר), אני לא רואה את דוראנט מסיים את החוזה בנטס ולא מבחירה של הנטס.

שי אבן צור
25/08/2022 7:37:40

הוא יכול לעשות את זה אבל זה רק ינציח את קאפקייקיותו
כל דבר חוץ ממלחמה אמיתית על אליפות עם הרוסטר הנוכחי יסתום את הגולל על המורשת שלו

אני בטוח שהוא יודע שצאי יודע את זה
אנשים ששווים מיליארדים לא עושים באצבע

Dor
Dor
25/08/2022 15:31:12

הוא בעצם הקאפקייק שלא מודע לקאפקייקיותו 🧐?

שי אבן צור
25/08/2022 21:30:49
Reply to  Dor

חחח
בוא נאמר שזה היה מהלך חסר מודעות לחלוטין

שי אבן צור
25/08/2022 7:44:55

ואגב, אם הוא יסיים את החוזה איתם זה יהיה רק מבחירה שלהם (אלא אם כן יחליט לתלות ת׳נעליים)

thetroll
thetroll
25/08/2022 17:28:05

מסכים

trusttheprocess
trusttheprocess
25/08/2022 6:56:28

כל החלומות ודיבורים על סימונס מזכירים לי אותי לפני שנתיים-שלוש
סבלנות זה יגיע בסוף גם אליכם
סימונס בסנטר זה בדיחה
כל מה שהוא יעשה זה יתקע את הסנטר בצבע לעזור בהגנה כי אף אחד לא יצא לחסום זריקה של סימונס
חות מדאנקים יתנו לו הכל חופשי
אמביד שיחק עשרות משחקים בקריירה בחוץ כדי שסימונס יהיה מתחת לסל , לא יצא מזה כלום

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 7:04:14

מדוייק, אני עדיין זוכר איך האמנת לשטויות על סימונס כל שנה ועל זה שהוא הולך לטרוף את הליגה (: בסוף זה חלחל לכל אוהדי פילי.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 7:44:40

רוקד על המגרש

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 7:44:25

סימונס שחקן ללא עמדה, בהתחלה אמרו את זה עליו בקטע טוב, אמרתי מההתחלה שזה נכון אבל בקטע רע.

Dor
Dor
25/08/2022 15:41:30

לסימונס אין שום קשר לכך שאמביד שיחק המון בחוץ במקום מתחת לסל. אמביד זה לא שאק ולא אוהב להתלכלך בעבודת מרפקים מול כל מיני גושי בשר ומעדיף שלשות ופאם-פייקים מטופשים. זה האופי שלו. גם בראון תרם לעניין ודווקא ריברס המושמץ דחף אותו יותר פנימה.
גם עם כל השטויות שלו סימונס שחקן מצוין ושום חחחחח של שמעון או קשקושים של האשך לא ישנו את זה. ממילא הגדרת עמדות היום היא פחות משמעותית ממה שהיה פעם, ישחק סנטר/פורוורד או גארד זה לא ממש משנה. אם הברגים של קיירי מסודרים וכולם משחקים הנטס גבוה בהימור שלי לפיינלס

Jonathan
25/08/2022 7:07:19

לגבי דורות קודמים שבהם שחקנים היו נתקעים בקבוצה – השינוי זה לא בגלל כסף או חוסר נאמנות. השינוי הוא בגלל ששחקנים ומועדונים כאחד לא רוצים להיות ניצבים בסרט הבא על ג'ורדן והבולס. גם לא בסרט הבא על הסלטיקס בסיקסטיז או היריבות הגדולה באייטיז שבה שתי קבוצות חילקו ביניהן 8 אליפויות.
לא מבים מה מעניין בזה. קבוצות שעושות מירוץ חימוש מתמיד זה הרבה יותר מרגש.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 7:36:18

מעורב גדוש ומלא בכל טוב.
סיכום נכון של האירוע – אין מנצחים, כולם מפסידים.
מיצ'ל בניקס אצל תיבודו יהיה כמו קובי בלייקרס – תזרוק כמה שאתה רוצה, וכמה שאתה יכול.
בניגוד ללייקרס, להישגים הם לא יגיעו.
עיישה קארי נראית כמו פקאצה מעצבנת. קצת מפתיעה אותי הבחירה שלו.
הלייקרס צירפו את פאט בב שרייר כבר חודשים על להצטרף לשיקוץ. תמורת הורטון טאקר וסטנלי ג'ונסון.
טאקר שחקן שעוד יכול להתפתח במקום הנכון למשהו נחמד. ג'ונסון גוש בשר נטול כישרון שאני לא יודע איך עדיין מקבל חוזים בליגה.
לא חושב שהלייקרס התקדמו כאן במשהו, אבל כנראה היו צריכים לחזק את הגנת הפרימיטר, ואולי עוד בונים על להטריד את ראס ולתת לבברלי לפתוח. מאמין שנראה את ראס באינדי תמורת הילד + טרנר + 2 בחירות.

jefffoster10
25/08/2022 8:28:21

למה שתגיד את זה???למה אתה מאחל לי את ראס? לא עשיתי לך כל רע. אם זה לא היה שחקן אחר לא הייתה לי בעיה לטרייד, ראס פשוט יושב לי על האליברטון. מצד שני, ייתכן והוא יסייע לפייסרס להידרדר מטה בקונפרנס המסרחי (הטעות במקור), אז אולי זה בסדר.
הצד השני הוא חיזוקי הלייקרס, שאני לא בעד משהו שמחזק אותם.

עידו גילרי
25/08/2022 8:30:57
Reply to  jefffoster10

אתם עושים לו באיאאוט מיידי. הוא לא ישחק בפייסרס.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 8:40:33

נכון

A Ljos: Resurrection
25/08/2022 9:58:41

הוא מוכן לקבל בייאאוט? בתקופה הפרהיסטורית שלפני סאגת דוראנט אמרו איפשהו (לא זוכר אם אמין או לא) שראס מסרב לרעיון של בייאאוט בגלל הרמיזה לגבי המשך הקריירה.

עידו גילרי
25/08/2022 10:00:52

הוא יקבל כמו גדול. זמן משחק חשוב לו ואם זו המכה שהוא צריך לקבל כדי להבין אז זה יקרה במוקדם או במאוחר. אני מעריך שממש במוקדם.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 7:42:36

מאמין שההרכב הפותח של הלייקרס בתחילת העונה יהיה:
בברלי / שרודר PG
הילד SG
שיקוץ SF
גבה PF
טרנר C
.
לא משהו לעשות איתו ניסים ונפלאות. קבוצה בינונית למדי.

yaniv
yaniv
25/08/2022 8:00:11

הלוואי.קודם כל זאת תהיה קבוצה הרבה יותר טובה משנה שעברה ואני דווקא חושב שעם הגבה שורד את רוב העונה אז זאת בכלל לא קבוצה בינונית אלא קבוצה שבהחלט יכולה לעשות משהו

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 8:10:31
Reply to  yaniv

צריך שאינדי יסכימו לטרייד הזה

yaniv
yaniv
25/08/2022 8:18:12

מן הסתם זה גם לא יקרה.את ההזדמנות להטריד את ראס כבר בזבזנו,

עידו גילרי
25/08/2022 8:20:46
Reply to  yaniv

למה? מה השתנה?

yaniv
yaniv
25/08/2022 8:50:30

האמת שזאת סתם הרגשה שלי.נתחיל מזה שאף פעם בכלל לא הבנתי איך יש קבוצות שבכלל מוכנות לדבר על טרייד על ראסל,ובהרגשה שלי הכי קרוב באמת לטרייד היה עם הנטס וקיירי וזה ירד מהפרק.
גם עם אינדי זה נראה לי ירד מהפרק כבר אבל אולי באמת הבחירות דראפט יעשו את ההבדל.
אני מאוד פסימי

עידו גילרי
25/08/2022 8:31:54
Reply to  yaniv

אם כבר ההיסטוריה המשותפת של ראס ובברלי אולי רומזת שהלייקרס נכונים להסכים למחיר שמבקשים מהם על ראס.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 8:43:02

אין להם ברירה, הם מושכים זמן בדרך לבלתי נמנע.
שיגידו תודה שבכלל מישהו מוכן לקחת מהם אותו, ועוד לתת 2 שחקנים טובים בתמורה לבחירות המסריחות שלהם.

yaniv
yaniv
25/08/2022 8:51:09

חחחח וואלה שכחתי מזה.נראה לי יהיה קורע לראות את אימוני פתיחת העונה של בברלי וראס ביחד

עידו גילרי
25/08/2022 8:51:11

אתה מכולם צריך להתפלל שהם לא יסכימו – אין לך מתנה גדולה יותר מבאק קורט של בברלי וראס יחד.

עידו גילרי
25/08/2022 8:52:59

זה היה לאשך…

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 9:06:57

אני ריאליסט ולא שולח ידי בתפילות

Yinon Yavor
25/08/2022 18:17:29

תודה עידו.
באמת לא הבנתי איך עד עכשיו התעלמו מתכנית הריאליטי בפוטנציה הזו.
"ראס ופט קורעים את אמריקה"
מאסט סי טי וי

עידן
עידן
25/08/2022 8:37:26

זה הרכב שלא נופל מאף חמישייה בליגה אם כולם בריאים והדגש הוא על בריאים

עידן
עידן
25/08/2022 8:40:20
Reply to  עידן

הבעיה שדייויס כמעט לא בריא.לברון חוץ מעונת הבועה בלייקרס בכל העונות היה פצוע.טרנר גם היה פצוע שנה שעברה

עידן
עידן
25/08/2022 8:36:22

פטריק בברלי זה היה ידוע שיהיה בלייקרס ברגע שהועבר בטרייד ליוטה.עוד כשהוא היה במיניסוטה לפני 3 חודשים כשסיים את הפלייאוף שלו בשבוע התמחות שלו באי אס פי אן הוא אמר שהוא רוצה לשחק עם לברון

https://youtu.be/8bPbtij9X7U

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 8:44:08
Reply to  עידן

נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

עובדים בשביל השקץ כל הליגה הזאת זה בשבילו חחח לנפח מוצר לעלות ערך ולהתעשר

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 11:12:34

יפ
ספורט זה לא

Smiley
25/08/2022 8:41:47

דיוויס בריא זה הסיכוי הכי גדול של הלייקרס לאליפות. אין לבולס מה לתת בתמורה ששווה ללייקרס לקחת שיקרב אותם יותר.
האופציה היחידה עבור דיוויס זה דוראנט ואני לא רואה את הנטס עושים את זה.
אולי הם מבינים שהוא לא ממש בריא ומנסים להרוויח מה שאפשר.
.
במג'יק זה היה הריב בין ואן גנדי לדוויט הווארד (ולא שאק). הווארד לא הבין שואן גנדי, על כל מגרעותיו, היה המאמן הכי טוב עבורו, שבנה קבוצה לאליפות סביבו וסביב היכולות האתלטיות העצומות שהיו לו בשיאו. מאז הווארד רק הדרדר ברמתו עד שהפך לסנטר מחליף לגיטימי.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 8:46:08
Reply to  Smiley

אין ללייקרס סיכוי לאליפות.
הגבה לעולם לא יהיה בריא, וגם אם היה, הוא כבר התברר כאכזבה מקצועית עצומה עקב אופיו – לא מעוניין לאתגר את עצמו, להשתפר, לתרום לקבוצה בעמדה שהיא צריכה אותו, ונראה שהכדורסל בכלל לא מעניין אותו כ"כ.
רוצה את הכסף, לא להתאמץ, ולהמשיך להשליך לבנים מבחוץ.

yaniv
yaniv
25/08/2022 8:53:50

ועדיין טרייד של הגבה על זאק לווין זה טרייד גרוע ללייקרס.עדיף דיוויס עם כל הבעיות שלו ,עדיין שהוא בריא מספיק שיש אותו ואת לברון ויש לך קבוצה טובה.(תיכף אברי יתעורר ויסביר לנו מה זה קבוצה טובה מאוד/טובה/לוטרי/לוטרי עמוקה וכו)

עידן
עידן
25/08/2022 9:01:35
עידן
עידן
25/08/2022 9:03:09
Reply to  עידן

טעיתי ביחתך.בסוף היה טרייד על Tht

עידן
עידן
25/08/2022 9:06:49

עכשיו נשאר לחכות מתי הניקס ישברו ויתנו לדני איינג את כל הבחירות דראפט שהוא רוצה ואז יש לו עוד כמה שחקנים להטריד ביניהם בוגדנוביץ קונלי קלארקסון ביזלי לאיסוף עוד בחירות דראפט(גם אם רובן יהיו סיבוב שני)בדרך לעונת טאנקינג מפוארת

Amitlahev
25/08/2022 9:33:40

תודה על מעורב מצוין.
הליגה השתנתה מאוד וכך גם יחסי הכוחות בין השחקנים לקבוצות. אני פחות אוהב את מה שקורה היום עם הסכומים המטורפים, המעברים בין קבוצות והדרישות המוגזמות של הכוכבים.
מצד שני זה שוק קפיטליסטי. אם מוכנים לשלם לך סכומים כאלה ולהתיישר לפי התנאים שלך – זו לא בעיה שלך אלא של המערכת.

עידו גילרי
25/08/2022 9:36:00
Reply to  Amitlahev

הסכומים נקבעים על פי הצלחת הליגה לא לפי "מה שמוכנים לשלם". כל עוד רווחי הליגה ממשיכים לגדול הסכומים ימשיכו לעלות. צריך להפסיק להסתכל על זה כאיזשהו מדד לאינטראקציות שחקנים/קבוצות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך קובעים הצלחה לליגה? לתת לשקץ לקלוע כמה שיותר ווי אר אול וויטנס לעלות מכירות וערך אז למה שישמרו עליו?

shadow
shadow
25/08/2022 11:45:37

לפי כמות המהופנטים שקונים את המוצר המשווק או לפחות מה שהמדיות מעריכות.

yaniv
yaniv
25/08/2022 9:38:36
Reply to  Amitlahev

כמו שעידו כתב לך.כל התלנות לגבי השכר של השחקנים זה סוג של דמגוגיה.כאילו אתה מעדיף שהשחקנים ישתכרו פחות והבעלים יתעשרו הרבה יותר???

דוקטור רזי הופמן
25/08/2022 9:49:15
Reply to  Amitlahev

היה הסכם בין האיגוד לבעלים ולאן בי איי.
אני דווקא חושב שמתן הכח הזה כל עוד הוא לא מנוצל לרעה הוא בסדר גמור. הבעלים מרוויחים וגםהשחקנים מתחלקים בעוגה, מי יותר (הכשרוניים) ומי פחות.

shadow
shadow
25/08/2022 10:43:19
Reply to  Amitlahev

הסכומים נקבעים על פי כמות הדפסת הכסף המשוגעת של 15 השנים האחרונות. זה לא באמת שהמשכורות עולות זה שהערך של הכסף מונופול הזה יורד כמו נייר טואלט בבית שימוש. וכמו בבית השימוש בסוף הכל מגיע לביוב אבל גם לביוב יש גבולות והוא בקרוב יעלה על גדותיו ואת הסירחון יריחו בכל העולם.
.
זה כמו עם אשליית הנדלן בארץ. אנשים חושבים שהוא עולה ולא מבינים שזה ערך הכסף שלהם שנשחק.

עידן
עידן
25/08/2022 11:51:58
Reply to  shadow

+1 שאדו

John
25/08/2022 12:59:06
Reply to  shadow

שאדו, לפעמים כשאתה עומד במקום והרקע נוסע אחורה, אתה בעצם נע קדימה.

shadow
shadow
25/08/2022 14:30:16
Reply to  John

אשליה היא אף פעם לא הדבר האמיתי אבל יש הרבה שמתבלבלים.

Dor
Dor
25/08/2022 15:49:02
Reply to  shadow

שאדו אני חייב הסבר למשפט הזה:
״זה כמו עם אשליית הנדלן בארץ. אנשים חושבים שהוא עולה ולא מבינים שזה ערך הכסף שלהם שנשחק״.
יש מצב שפיצחת פה חידה כלכלית מטורפת

shadow
shadow
25/08/2022 16:43:57
Reply to  Dor

מה לא הבנת?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/08/2022 9:58:46

תודה רבה על המעורב המעולה

Alex Rabino
25/08/2022 10:56:24

סימונס לא דרך על פארקט למעלה משנה. יש לו הרבה מה להוכיח. אני לא בטוח שעמדת הסנטר בקבוצה בה משחקים סוליסטים שחושבים רק על עצמם כמו דוראנט ואירווינג זה המקום לכך.

לגבי הפציעה של הולמגרן, אני לא מבין איך קבוצות NBA מרשות לשחקנים (בייחוד רוקייס) להשתתף בטורנירים זניחים ולסכן את ההשקעה שלהם.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2022 11:15:18
Reply to  Alex Rabino

הפוך גוטה, על סימונס אין כרגע לחץ. יש שני טאלנטים גדולים שיקחו את רוב מסת הזריקות. הוא צריך לספק בעיקר הגנה ריבאונד ומסירות. את זה יש לו. כשההגנה תשב על דוראנט וקיירי הוא יוכל להטביע הרבה.

ירון, החלום
ירון, החלום
25/08/2022 11:01:00

בס"ד
תודה רבה מנחם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
סימונס לא רלבנטי עד שיוכח אחרת.
.
כשאומרים עליך שאתה והניקס זה זיווג משמיים אתה בבעיה. בעיה קשה.
.
הלייקרס הולכים אול-אין אחרי החתימה של לברון. זה לא יצליח להם לדעתי.

yaniv
yaniv
25/08/2022 11:29:28

כאילו יש לנו ברירה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  yaniv

נכון, אין ממש ברירה, ואין ממש סתירה – זה כמו בקוראלס – עושים את מה שאין ברירה אלא לעשות ועדיין גורלם מר.

אור
אור
25/08/2022 11:49:42

תודה מנחם
.
בהינתן בריאות, הלייקרס טורפים את הליגה 😉

Kobv
Kobv
25/08/2022 12:20:31

דוראנט מחוץ למגרש הוא אדם רגיש מאוד שנפגע מכל דבר וכל אחד. אתה יכול לכתוב לו בטוויטר משפט שלילי והוא יגיב. על המגרש הוא שחקן מה מדהימים שראיתי אבל שיעשו עליו סדרה ב נטפליקס היא תהיה בת עשר עונות עם כל הדרמה שסובבת אותו.
לגבי סימונס, נראה שהוא פשוט לא מעוניין להתפתח. הוא הגיע עם סט יכולות מהקולג׳ שגרם לו לחשוב שהוא לברון 2.0, אבל מהרגע שדרך על הפרקט ועד היום כמה השתנו המספרים שלו, להפך האחוזים מהעונשין שהיו אכילים איך שהוא גורמים לך לרצות לראות את פלמלי זורק עונשין.
אולי הוא יחזור השנה אחר, עם קליעה, מרוכז, נראה כמו אחד שאכפת לו מהקבוצה (כן אה), אבל הסיכוי שהוא דוראנט וקיירי מהשחקנים המרוכזים בעצמם בתולדות הכדרוסל ואולי הספורט בכלל יהפכו ליחידה אחת שתקח אליפות כל כך נמוך שאם זה יקרה צריך יהיה לפתח תאוריות ניהול מועדוני ספורט חדשות.

John
25/08/2022 13:28:33
Reply to  Kobv

לפעמים אין קורלציה בין כמות הזמן שאתה משקיע באימון לתוצאה. יש שחקנים שהתאמנו על קליעה יחסית מעט (לשחקנים מקצוענים, כן? לא ביחס לבני אדם רגילים) והם קולעים מצויין ויש כאלה שמשקיעים אלפי שעות ללא שום תוצאה. הייתה פעם תיאוריה שבן סימונס הוא אחד השחקנים שהכי קרובים להיות אמבידקסטרי שיש אבל יש לו נטייה דווקא ליד ימין. משום מה הוא בחר להיות שמאלי. לברון גם קרוב לזה אך הוא עדיין מעט יותר דומיננטי בימין, אך יש כמה סרטונים מגניבים בהם הוא משחיל ג'אמפרים ביד שמאל. סימונס משתמש ביד ימין באופן גורף יותר מיד שמאל אך בג'אמפר משום מה מרגיש בנוח רק ביד שמאל. לא יודע. זו התיאוריה. היא נדחפה הרבה על ידי קווין אוקונר מהרינגר לפני כמה שנים. אבל לא בטוח שאם רק ישקיע בלי סוף בקליעה זה יקרה.

Kobv
Kobv
25/08/2022 15:08:41
Reply to  John

מקבל.
אבל תבדוק את המספרים שלו. מיום שהגיע לליגה ועד עכשיו אין כמעט שינוי במספרים.
זה פשוט לא הגיוני משחקן כדורסל שאמור להתפתח ב שנים הראשונות שלו ולהראות גרף התקדמות משנה לשנה.
המספרים של סימונס מאוד דומים מ 2017 ועד 2021 וקצת במגמת ירידה.
אז אולי אין קורלציה לזריקה, אבל לקחת פחות זריקות, למסור פחות, ריבאונד בלוקים, הכל יורד.
אולי באמת היה לו כל כך רע בפילי ועכשיו בברוקלין הוא יתפוצץ, אבל משהו אצלו לא משדר או לפחות שהיה בפילי שהוא מחוייב.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 15:19:45
Reply to  John

בן סימונס לא עבד קשה תמיד הוא היה עצלן מפונק שהגיע לליגה עם כפית זהב בפה ושמכרו בלון כדבר הבא בגלל הסתמכות יותר ממיותרת רק על סטטיסטיקה מתקדמת (חברי אשך הגדיר את זה טוב כמיידוף של הכדורסל). אני זוכר את ברט בראון מבקש מסימונס לזרוק נותן לו אור ירוק והפחון האוסטרלי שם פס עליו ועל כל פילי.

Dor
Dor
25/08/2022 15:56:00

ברוך, אני גם לא אוהב את האופי של סימונס (יחד עם האופי של חצי מהשחקנים בליגה), אבל לא יודע אם סימונס עצלן ומפונק (יש לו כושר מטורף אז עצלן אני מניח שהוא לא) וגם אתה לא יודע וסביר שגם אף אחד אחר פה (טראסט וג׳ון אולי יודעים קצת יותר). אתה ניזון בעיקר משמועות וזה לא רציני לפמפם את זה כל פעם

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 16:06:35
Reply to  Dor

מה זה שמועות, מדובר מ2016 עוד לפני שנכנס לליגה על שחקן בלי אופי ובלי דרייב להצלחה, יש לא מעט דיווחים על זה. אין שחקן בגיל הזה שלא משתפר במאומה מאז שהגיע לליגה אם מתאמן נכון (סימונס לא רק שלא פיתח קליעה הוא לא פיתח משחק עם הגב לסל, השליטה בכדור שלו לא השתפרה…)

Kobv
Kobv
25/08/2022 16:59:42

זה לא צריך להסתמך על שמועות. יש מספרים. שחקן שעובד המספרים שלו במגמת עלייה בשנים הראשונות עד שמתייצב.
במקרה של סימונס יש קו ישר (טיפה יורד) וזה אומר שאין התפתחות.
יכול להיות שהוא עובד אבל אין תוצאות.

John
25/08/2022 12:56:58

סחטיין מנחם. איך מצאת את כל התוכן הזה בתקופה כל כך מתה!
1. דוראנט הוא המרוויח הגדול מהסיפור הזה. הנטס אמנם ניצחו את המערכה, אבל ממש לא במלחמה. כולם ילכו סביבו על קליפות ביצים. שנה שעברה שחקו אותו עד דק בשם העיקרון לא לתת לקיירי לשחק משחקי חוץ. הם החתימו את סימונס שהיה אמור לעזור בעומס אבל בסוף מדובר היה בשחקן פצוע. השנה ג'ו צאי יכול להגיד שהוא עמד על שלו. אבל התחלה רעה של הנטס וסטיב נאש עף במהירות האור. נאש צריך להפוך למאמן בכול רמ"ח אבריו ולהצדיק את קיומו. הוא כבר לא מאמן שחקנים אהוב שעובד עם שחקנים אחד על אחד. מצופה ממנו להנהיג! לגבי שאר הליגה, אף אחד לא באמת חשבה שיש לה סיכוי לקבל את דוראנט מבלי להתפרק מנכסייה. לכן זה הכל היה תיאטרון אחד גדול. לגבי ג'יילן בראון, הוא כבר בכול שיחת טרייד אפשרית מאז שדני איינג' ניהל את העניינים. עוד מימי קוואי ואנטוני דיוויס. הוא יבלע את הרוק וימשיך כרגיל.
.
2. שמישהו יסביר לי כיצד קו אחורי של דונבן מיצ'ל וג'יילן ברונסון עובד? קונלי ומיצ'ל עוד עבד התקפית, אבל הגנתית, אללה יוסטור.
.
3. להזיז את AD לפני שהזזת את ראס זו סכנת נפשות. AD בריא הוא ללא תחליף כרגע ל-LA. לברון בשלב הזה של הקריירה זקוק לשחקן מסוגו ולא לזאק לויין. אני דווקא אוהב יותר השנה את הצוות המסייע. יש שם הרבה יותר הגנה ושחקנים שאכפת להם. אני במיוחד אוהב את לוני ווקר שפר דקת משחק שיפר ללא היכר את התוצרת, פשוט היה עומס על עמדתו והספרס לא הרגישו שהוא כוכב פוטנציאלי. אני גם אוהב את התוספת של JTA מהווריורס. יש שם הרבה פוטנציאל. אני חושב שהלייקרס יפתיעו מאוד השנה במיוחד את אלה שחושבים שזו קבוצת פרינג' בפליאוף. אם לברון ו-AD בריאים זו קבוצה שכדאי להתחשב בה. לפחות על הקרב על מקומות 4-6.
.
4. איך בדיוק בדקו שסטף נשוי באושר? איך בדקו שלא בוגד באשתו? חתיכת מסקנה.
.
5. צ'ט הולמגרן – הנה מה שכתבתי עליו לקראת הדראפט:
"– הנודל הזה צריך להחזיק 82 משחקים ועודף. שינויי כיוון תכופים עלולים לסכנו אם ישחק בחוץ יותר מדי
– נדחף די בקלות כאשר נתקף בעוצמה. 195 פאונדס זה משקל של SG ממוצע. לצורך ההשוואה אנטוני אדוורדס שוקל 30 פאונדס יותר ממנו."
.
אחד הדברים הכי מסוכנים ב-NBA זה ששחקנים מודעים לחולשה פיזית שלך או לפציעה איתה אתה משחק. שחקנים עם האורך שלו כמעט לא מאפשרים לאף שחקן מבט נקי לסל. כאן נכנסים המרפקים, הכתפים, כניסה אל הגוף וכו'. כל מי שטוען שהליגה אינה פיזית לא מבין איזה בהמות משחקות שם ובאיזה מהירות ועוצמה הם יוצרים מגע. אחד הסיבות לקליר פאת' שטוען שימון הוא לא שכולם רוצים ל"האדיר" את המלך. זה בגלל שכניסה של ג'יימס היא מפחידה ולא תמיד מרוסנת ומדובר בשילוב הכי מטורף אי פעם של מסה, מהירות וכוח פיזי. השימוש שנותנים השופטים להשתמש במרפקים בכתף וביד הנגדית לחודר (כל עוד הוא עושה ג'אתר עם שני ידיו ואז אין עניין של יד נגדית) גורם לכך שהשחקנים הפיזיים יכולים פשוט להזיז את המגן עם הגוף בכניסה לסל. שחקנים מבינים שזה עניין מסוכן אם אתה לא בעמדה אופטימלית לעצור את זה. צ'ט לא הבין לאן הוא נכנס. בנוסף, אחטא לאמת אם לא אתייחס לתנאי המגרש הקשים והמסוכנים ששררו באולם, כאשר הרצפה הייתה לחה באופן מפחיד בגלל שינוי טמפרטורה (המשחק נעצר אחרי רבע וחצי). אז כן יש אלמנט נוסף, אבל צ'ט יצטרך לחשוב כיצד הוא מגן בליגה הזאת אם הוא רוצה לשמור על עצמו לאורך זמן.
.
6. לונסה בריאנט מגיע כל דולר בעניין הזה. היותו של אדם סלב לא אמור לתת רשות לרשויות חוק להפר ערכי שמירה על פרטיות בסיסיים במקרה כה טרגי.
.
7. קוסטאס נראה מצוין במשחקי ההכנה של יוון. הוא האטנטקומפו השני הכי מוכשר ככל הנראה. כל עוד הוא ימשיך להשתפר הוא אחלה פרויקט לשחקן משלים מצויין בקו הקדמי.
.

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 13:56:22
Reply to  John

1. דוראנט לא הרוויח כלום.
הנטס התרפסו בפניו ונתנו לו כל מה שרצה גם לפני הסאגה.
הוא הפסיד המון נק' אצל האוהדים, קבוצות אחרות שיהססו לתת לו חוזה ארוך או נכסים תמורתו, ובמורשת שנזכור ממנו.
.
2. למה אתה חושב שמשהו אמור לעבוד? זאת הניקס.

John
25/08/2022 16:06:59

אין ספק שהרומן עם הנטס התחיל ברגל ימין לטובתו עם ההחתמה של החברים שלו. אבל זה לא בדיוק שהנטס לא רצו את קיירי. לגבי דיאנדרה זה סיפור אחר. גם ההחתמה של הארדן הייתה לטובת שני הצדדים. זה לא שזו הייתה איזה טובה אישית לדוראנט. הארדן תקופה מסויימת היה השחקן הכי טוב שלהם. זוהי קבוצה שהגיעה דריכה על הקו מלקחת סדרה מול מילווקי שהייתה חזקה מזו שהסלטיקס ניצחה השנה. השילוב של הסיפור עם קיירי, עם הפיטורין של העוזר מאמן המקורב לו, עם הטיפול בעניין של סימונס הכול תוך עונה אחת עשו שינוי בסטטוס של הכוח שלו והיו רחוקים ממה שהיה רגיל. מראש KD הגיע לקבוצה שתהיה לו השפעה מכרעת בבחירות שלה. זה היה הדיל. אם היה רוצה להדפיס אליפויות ולזכות ב-FMVP היה חוזר לווריורס ולא לנטס.
לגבי לגסי, ראי מקרה קובי באייינט, לגסי סופרים בסוף לא תוך כדי. שלא לדבר על מעלליו של בארקלי בפילי מול הבעלים עד שהוטרד עבור חופן גרעינים. אם דוראנט מביא אליפות לנטס, אף אחד לא יזכור את הסיפור הזה. אבל הנטס למרות שנראים מנצחים עכשיו יתנהלו בזהירות גבוהה מולו. וזה הניצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

הכל טוב חוץ ממס 5 שלך. מסה וצהירות כמומשל לברון יש להרבה בליגה היום אף אחד לא מקבל קוסט טו קוסט בקו ישר מהאמצע. הגורילות שם נראה לך מפחדות מלברון? הם יודעים שישרקו להם אוויר לכן בורחים לצדדים. עוד נק למלך זה עוד כסף להם מה אכפת להם

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 15:23:06

שמעון איזה עוד שחקן בליגה שוקל 250 פאונד קופץ 40 אינץ ונע במהירות של גארד? לברון זה אתלט חד פעמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח לברון בקושי זז כבר ובקושי מכדרר מנסה להעביר בין הרגליים כדור עף לו לחוץ חח

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 21:16:06

יפה שברחת במקום לענות אני מחכה ל5 שמות, שעושים את זה או אתלטים טובים ממנו, בעמדת הSF ווPF.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/08/2022 15:22:17
Reply to  John

דוראנט לא נשחק עונה שעברה, מי שנשחק זה הארדן ובא לדוראנט על אולטימטום שיגיד לקיירי לשחק, דוראנט בחר בצד של קיירי והארדן ביקש טרייד.

Dipsy
Dipsy
25/08/2022 13:00:24

מנחם הנאמנות יורדת בכל תחומי החיים ולא רק בכדורסל. במקומות עבודה במשפחות ובחברויות.
גם נורא קל להעביר ביקורת ברשת שאנשים שכחו שהם בעצמם חוטאים באותם דברי ביקורת שהם מעבירים על מישהו אחר.
הכל דרמטי מידי מבלי שיודעים את כל הפרטים

חושב שזה מוביל להרבה אנשים בודדים היום בעולם.

פוסט מהמם תודה רבה

shadow
shadow
25/08/2022 14:35:37
Reply to  Dipsy

מסכים

asaf
25/08/2022 13:11:19

תודה מנחם. איזו פציעה אומללה להולגרמן. יש ליין הימורים על כמה זמן עד שבוורלי הולך מכות עם הגבה/לברון בחדר הלבשה?

עידו גילרי
25/08/2022 13:14:44
Reply to  asaf

אני מבין שכבר עשית טרייד על ראס…

asaf
25/08/2022 19:07:12

תכלס הדחקתי את קיומו. מה קרב זוגות? ראס ובוורלי מול הגבה ולברון

עידו גילרי
25/08/2022 20:46:21
Reply to  asaf

ראס זה רק נגד בברלי…

Yinon Yavor
25/08/2022 14:31:36

שאלה להסטוריונים:
האם בימינו יש באמת יותר טריידים מאשר בתקופות עבר? מה הטרנד עם השנים?
התחושה היא שככל שעוברות השנים יש יותר טריידים

Jonathan
25/08/2022 15:51:03
Reply to  Yinon Yavor
Jonathan
25/08/2022 15:36:54

בברלי עושה אחלה חיקוי של לברון. יהיה מעניין לראות אותם באותה הקבוצה:
https://youtu.be/cagOYXw0W5Y

עידן
עידן
25/08/2022 17:04:05

צ'ט הולמגרן לא ישחק כל עונה הבאה

https://twitter.com/ShamsCharania/status/1562802172664102919?t=Pw00927totMiQdqe4BFRuw&s=19

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

חחחח הפלופ מתחיל ככ מוקדם

אשך טמיר המקורי
25/08/2022 17:35:53
Reply to  עידן

WTF?!

Kobv
Kobv
25/08/2022 17:38:42
Reply to  עידן

באסה לפנטסי

Berch
25/08/2022 17:27:28

אחלה מעורב
מוסיף את החדשה המרעישה שדניס רודמן החליט לא לטוס לרוסיה
🤣
יהיה צחוקים בנטס השנה…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

דניס רודמן מתאים לנטס

Jonathan
25/08/2022 18:50:55

הוא אכן מבוגר מספיק

רן הנרגן
רן הנרגן
25/08/2022 17:56:53

סטיב נאש , כך חולפת תהילת עולם. עצוב.

שמול
שמול
25/08/2022 18:37:33

רגע מנחם, לא שמת לינק לאתר הדייטים של הNBA, אני מחפש שוגר-דאדי 😉😚😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  שמול

חחחחח

מחטיא מחונן
מחטיא מחונן
26/08/2022 20:46:39

מעורב נפלא ודיונים שנעים בין מצחיקים למועילים.
לא חובב את לברון ולא את החבורה שהתאספה בעיר המלאכים ודווקא בוורלי הלוחם יעשה לי סמטוחה ברגשות כלפיהם. נו שוין