מעקב שחקנים חופשיים 2022, היום השני: גובר במינסוטה, ברוגדון בסלטיקס

מעקב שחקנים חופשיים 2022, היום השני: גובר במינסוטה, ברוגדון בסלטיקס

רודי גובר במינסוטה! יוטה תקבל בתמורה את מאליק ביזלי, פטריק בברלי, הרוקי ווקר קסלר, ג'רד ונדרבליט ו-4 בחירות סיבוב ראשון.אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה יצטרף לקבוצה שהגיעה לפלייאוף השנה והודחה מול הגריזליס.

הבחירות:

2023, 2025, 2027 – לא מוגנות.

2029 – מוגנת טופ 5.

*

אחרי תקופה ארוכה בסוף זה קורה – אינדי נפרדת ממלקולם ברוגדון, והזוכה המאושרת היא הקבוצה ששיוועה לפוינט גארד – הסלטיקס, שישלחו לפייסרס את דניאל תייס, ארון נייסמית', מאליק פיטס, ניק סטאוסקס, ג'וואן מורגן ובחירת סיבוב ראשון ב-23.

*

זאק לאבין נשאר בשיקגו כשהוא סגר עם הבולס על חוזה מקסימום לחמש שנים בשווי 215 מיליון דולר.

הבולס גם מחזירים את דרק ג'ונס ג'וניור לשנתיים עבור 6.6 מיליון דולר.

*

דווחים ראשוניים על כך שזאיון וויליאמסון והפליקנס הסכימו על הארכת חוזה רוקי לחמש שנים בסך מפלצתי של 231 מיליון דולר, יתכן שהחוזה יכלול התניות מסוימות (מספר משחקים מינימאלי וכדומה).

*

יוסוף נורקיץ' ממשיך בפורטלנד עם חוזה חדש של 70 מיליון דולר לארבע שנים, וגם דרו יובנקס ממשיך שם

*

ריקי רוביו חוזר לקליבלנד ל-18 מיליון דולר לשלוש שנים, גם רובין לופז בקליבלנד, ויהיה מעניין מאד לראות אותם בשנה הקרובה.

הקאבס מחתימים גם את ראול נטו ורובין לופז על חוזי מינימום לשנה.

*

מיצל רובינסון ממשיך בניקס עם חוזה חדש של 60 מיליון דולר במשך ארבע עונות.

*

ג'ון וול שסיכם על באיאאוט של השנה האחרונה בחוזהו ביוסטון יחתום על חוזה לשנתיים בקליפרס עבור 13 מיליון דולר.

*

דאנילו גלינארי שהועבר מאטלנטה לסן אנטוניו ויחתך מהקבוצה סיכם על חוזה לשנתיים בבוסטון סלטיקס עבור 13 מיליון דולר. מתברר שגם ג'וק לנדייל, הסנטר האוסטרלי הצעיר שהצטרף לספרס בשנה שעברה נכלל בטרייד לאטלנטה.

הסלטיקס גם מביאים בחזרה את לוק קורנט בחוזה מינימום.

*

אוטו פורטר שעזר לווריורס לזכות באליפות זה עתה סיכם על חוזה לשנתיים בטורונטו ראפטורס, אבל קוון לוני נשאר בקבוצה וחתם על 25/3.

שחקן נוסף שעוזב את האלופה הוא דמיאן לי שחתם בסאנס.

הווריורס הביאו במקום את דונטה דיוינצ'נזו על חוזה לשנתיים עבור 9.3 מיליון דולר

*

הנאגטס מביאים את ברוס בראון מהנטס על חוזה דו שנתי בשווי 13 מיליון דולר.

*

בהוקס ממשיכים לעבוד -קווין הוארטר, הצלף האדום, עובר לקינגז עבור בחירת סיבוב ראשון, מו הרקלס, וג'סטין הולידיי, וזאת לאחר שכבר סיכמו עם אחיו, ארון הולידיי, לשנה אחת בקבוצה. האם מילוואקי צריכה להיות מודאגת?

*

ג'יילן סמית ממשיך באינדיאנה על חוזה דו שנתי בשווי 9.6 מיליון דולר.

*

מינסוטה טימברוולבס החתימו את ברין פורבס על חוזה מינימום לעונה אחת.

*

בול בול חתם על חוזה לשנתיים באורלנדו מג'יק.

*

דרו יובנקס ממשיך בפורטלנד עם חוזה לעונה אחת.

*

תיאו פינסון יישאר בדאלאס על חוזה לעונה אחת.

מה קורה בינתיים?

שקט, כולם ישנים, רק שמשון ויובב זוממים מזימות…

מי פנוי באלנבי?

רכז: ריקי רוביו (אינדיאנה), ג'ון וול (יוסטון), קמבה ווקר (דטרויט), דניס שרודר (יוסטון), גוראן דראגיץ' (ברוקלין), ארון הולידיי (פיניקס), די ג'יי אוגוסטין (לייקרס), פקונדו קאמפצו (דנבר), רייג'ון רונדו (קליבלנד).

שוטינג גארד: זאק לאבין (שיקגו),, קולין סקסטון (R, קליבלנד), דונטה דיווינצ'נזו (סקרמנטו), גארי האריס (אורלנדו),  ג'רמי לאמב (סקרמנטו), ברין פורבס (דנבר), אוסטין ריברס (דנבר), לו וויליאמס (אטלנטה).

סמול פורוורד: ברוס בראון (ברוקלין), אוטו פורטר (גולדן סטייט)), קודי מרטין (R, שארלוט), קיילב מרטין (R, מיאמי), ג'ורדן נווארה (R, מילווקי), טי ג'יי וורן (אינדיאנה), דרק ג'ונס ג'וניור (שיקגו), קסלר אדוארדס (R, ברוקלין), קווין נוקס (אטלנטה), רודני הוד (לוס אנג'לס קליפרס), אנדרה איגואדלה (גולדן סטייט).

פאוור פורוורד: מיילס ברידג'ס (R, שארלוט), כרמלו אנתוני (לייקרס), ג'יילן סמית (אינדיאנה), מרקיף מוריס (מיאמי), בלייק גריפין (ברוקלין), פול מילסאפ (פילדלפיה).

סנטר: דיאנדרה אייטון (R, פיניקס), יוסוף נורקיץ' (פורטלנד), מונטרז הארל (שארלוט), מיטשל רובינסון (ניקס), , קוון לוני (גולדן סטייט), תומאס ברייאנט (וושינגטון),  למרקוס אולדרידג' (ברוקלין), חסן וויטסייד (יוטה), מייק מוסקלה (אוקלהומה), נמניה בייליצה (גולדן סטייט), סרג' איבקה (מילווקי), רובין לופז (אורלנדו), דמרקוס קאזינס (דנבר), דווין דדמון (מיאמי).

עיקרי יום אתמול

שמשון ויובב דורשים טרייד מברוקלין, שבינתיים מצליחה לשמור על מילס וקלקסטון, ולגייס את רויס אוניל. כוכבים חתמו על הארכות חוזה בהמון כסף (יוקיץ', ביל, בוקר, טאונס ומוראנט). הניקס מימשו את תאוותם הגדולה והחתימו את ברונסון (גם זה ניוז, סוג של, בכל אופן). פייטון הילד החמוד הלך לשחק עם ילדים אחרים בפורטלנד. יקיר המערכת, פי.ג'יי טאקר, שמשך שנים קיבל שכר זעום יחסית ליכולתו, עקץ סוף סוף את המערכת ב-33 מיליון דולר ל-3 שנים בפילי, ואינגלס, פצוע או לא, סגר במילוואקי. אולדיפו נשאר בהיט. הלייקרס החתימו את לוני ווקר, דמייאן ג'ונס וחואן טוסקנו אנדרסון, וג'אבל מגי החביב עזב את פיניקס לדאלאס.

מה עדיין לא קרה?

טריידים – לא ממש היו כאלה אתמול, ובטח יהיו בהמשך. יתכן שהעסק קצת תקוע כי מחכים לאבני הדומינו הגדולות ובראשן דוראנט. פיניקס? מיאמי? מילוואקי? פורטלנד? אולי שידור חוזר בגולדן סטייט (דריימונד זוהה במגרש החניה של האורקל סנטר עם אותו מכשיר מ-2016).

יוטה – עדיין לא ידוע האם מתקיים משא ומתן לחלץ את מיטשל וגובר משם. פרטים, כנראה, בהמשך.

בוסטון – אפשרות שגלינארי יצטרף, אחרי ביי-אאוט מהספרס. האם זה מספיק כדי להתחזק לקראת השנה הבאה? מה יעלה בגורלן של חריגות הטרייד של הירוקים? על כך, ועוד, בפרקים הבאים.

ספרס – מקדרמוט, ריצ'רדסון, וכמובן יעקב פולטל על המדף! רוצו, חושו, ריכשו ומלאו את המחסנים לקראת החורף!

לפוסט הזה יש 507 תגובות

  1. לא יודע מי מהצמד אמור להיות שמשון, אבל סבתא שלי הייתה אומרת שזה שימשון הגיבר מיט דה תוחס אריבר (בערך, אולי. היא מתה כבר שלושים שנה וכך גם כישורי באידיש).
    בהצלחה לכל המלפפונים שעוד על המדף, מי ייתן ויימצאו את הבית הנכון

  2. ענק ! שמשון ויובב ..
    קיירי ודוראנט . לא יכולתי לחשוב על צמד יותר טוב מזה .
    הם פשוט הפכו את עצמם לקרקס הנודד והכי מתאים לשמשון ויובב להצטרף ללייקרס, שם יפגשו את סבא ג'פטו המשוקץ ואת שוליית הנגר העונה לשם ראס

  3. שמשון ויובב זה באמת אדיר… מה ההסתברות של דוראנט למיאמי? איכשהו אנחנו יודעים שריילי אשף בניצול מצבים כזה. מהלך יפה של פורטלנד עם פייטון השלישי…וגם מהלך נאה של דאלאס עם מגי.

  4. החלום הרטוב שלי זה שהסלטיקס יעשו איזהשהוא קסם ויצליחו להחתים בסכום נוח את ריקי רוביו. זה יכול להיות פנטסטי.
    מעבר לזה לא רוצה כלום.

    1. קרע acl , לא בטוח שיחזור אותו דבר .
      סלטיקס צריכים איזה רכז , אבל הדיבורים כרגע הם גלינארי במיד לבל ועל הוארטר בחריגות שכר . מי היית מביא בחריגת שכר של 17 מיליון?

      1. ראיתי שיש עיניין בגאלו. הוא סקורר טוב. כמה קה-סף?
        את חרידת ה 17 חייבים לנצל כי זה נגמר השנה? אין לי מושג את מי יביאו.

      1. צריך לשים בתוך משי במהלך העונה הרגילה ולהוציא מהנפטלין בפלייאוף עם תפילה ומזוזות חדשות נגד פציעות….

    1. אם נבואתך תתגשם זה רק יוסיף לשם הרע שיוצא בשנים האחרונות לאן בי איי וייקרא שמו בישראל אין יותר בי איי…

  5. איך מגיעים לעבוד בnba מנחם בבקשה תסדר לי שם איזה משרה של גי אמ מאמן ע מאמן מישהו בשיווק או משהו כזה משהו בחייאת אני צריך רק שנה אחת חוזה אחד לא יותר אני צנוע.😁
    העבודה הכי טובה בעולם זה להיות רפה הבנה ולקבל מיליונים זה החלום שלי.
    העבודה היחידה שיותר טובה מהnba זה לעבוד בפיפא כל היום לטוס לקבל מעטפות ולאכול קרוסואנים משחקים חינם ולקרוא לכל זה השתלמויות

    1. שמעתי שפופ מחפש עוזר מאמן חדש וששלח סקאוטים סודיים לעקוב אחרי ET. הספרס מתכוננים להחתים אותו מחוץ לדראפט בעוד 10 שנים.
      פופ בונה עליך שתביא אותו למקום הנכון.

    2. אני מצטרף אליך בפיפא גם נער מגבות טוב לי
      חלום חיי זה לקבל את אחת המעטפות האגדיות של פלורנטינו. גם מעטפה רזה זה בסדר מבחינתי אני לא חזיר
      🙂

  6. טוב הפליקאנס זה הארגון המטומטם בליגה, ויש להם תחרות וושינגטון ניקס דטרויט, מי מביא לשמן העצלן שלא דואג לעצמו סופר מקס, גריפין צריך להכנס לכלא

      1. אני באמת מנסה להבין את ההגיון הוא הוכיח 0% מקצוענות מאז שקיבל כסף, גרם להחמרת הפציעה (היה מדלג על תוכניות השיקום+ עודף משקל רציני שנובע מתזונה לא נכונה ומחסור באימונים), אמר שלא צפה בכדורסל בכלל אחרי שהפליאקנס הודחו, וכל זה קרה אחרי שקיבל חוזה רוקי מה יקרה שיביאו לו 230 מליון?

          1. סימונס היה בכלל בדיחה כדורסלן זה מילה יפה, שחקן רוגבי שבגובה 10״6 שהתלהבו מסטטיסטיקה ולא צפו במשחקים, שילוב של לברון מג’יק ואסלת שירותים

        1. בטוח.
          שמאס כבר נתן אינדקציות – אם לא אז הטנטרום מוצדק…
          אני רק מזכיר שאותו דיון היה אחרי החוזה לאמביד.

  7. צריך להיות מפגר בכלל להכנס עם זאיון לשיחות על חוזה מקס, בטח שהוא הוכיח 0 מקצוענות ועניין לשחק בליגה + לא בטוח שהוא יהיה מסוגל חצי מהקריירה פצוע והרבה באשמתו (במצב של ה330 פאונדס הוא יכול להיות לוחם סומו). גורדן פול כשרון אדיר אף אחד לא קופץ עליו ומחתים אותו ב20 -25 מליון לעונה , במקום זה זורקים כסף על זאיון ובראדלי ביל

          1. גורדן פול העונה כפותח עם 20.8 נקודות ב32 דקות עם יכולת מצויינת ליצור מצבים לו, יש אצל קר רוטציות חברתיות ולצערו הקפיאו אותו על הספסל אחרי שהוא וקרי פרנקו את הליגה אבל יש לו פוטנציאל אולסטאר

        1. תוציא אותו מגולדן סטייט ואז נראה מה הוא שווה , לדעתי יהיה כמו טריי יאנג לעניים שהוא כמו סטף קרי לעניים

      1. מה הלחץ לתת הארכת חוזה כזו לזאיון ? מה הוא לא ישמור על כושר ולא יגיע לשחק ? הוא גם ככה לא שומר על כושר ולא משחק.
        אומרים שזאיון חוזר לכושר טוב , אבל למה לא לחכות עוד שנה שהוא יוכחי את עצמו ואז לתת לו

  8. אני מהמר שדוראנט יהיה בפיניקס או פורטלנד.
    קיירי? זה יותר מסובך. הוא רוצה רק לייקרס ונראה שרק היא רוצה אותו. ואין לה מה לתת תמורתו. בעיה.
    יש מצב שיישב על הספסל ויעשה סימונס חלק מהעונה.

      1. חחחחחח
        דובי אתה מדבר על האנטי נאחס המקצועי "האשך"
        נראה לי הסתבכתם,האמת אתם כבר מסובכים בהחתמות עצובות

    1. הנטס ממשיכים עם העבודה המצויינת שעושים . נראה שידברו חזק השנה. מדהים שהם הצליחו לשים שוב יד על קלקסטון איש ה 3 מ 21 מהקו בפליאוף. ושים לב שסימונס חוזר גם בשנה הבאה איש ה 36% מהקו בפליאוף. את השחקנים הפחות טובים שלהם קרי דוראנט הארדן שקולעים סביב ה 90% מהקו הם מצליחים להעיף ולדחוף לכל מיני קבוצות בליגה. אין ספק שנעשית שם עבודה יוצאת מן הכלל.

  9. הניקס מגשימים חלום נעורים ומחתימים את מיצ'ל רובינסון לארבע שנים. עמדת הסנטר סגורה כרצון ההנהלה עם רובינסון, הרטנשטיין והגופה של גיבסון

    1. הסנטר הכי טוב מכל אלה שחתמו היום זה דרו יובנקס מפורטלנד. אני מניח שבהתאם להגיון ולחוקי הליגה הוא קיבל את החוזה הכי קטן.

  10. ברגע שאוניל הגיע וויתרנו על בראון. יכול להיות אותו שחקן עוד כמה שנים לא מבין את התוכנית של מרקס
    חייבים מגן טבעת כל מי שזמין לא קורץ לעין כנראה שנצטרך להשיג אחד בטרייד על דוראנט

    1. זה באמת קצת מוזר, בעיקר בגלל שלא ברור מה יעשו עם אוניל עכשיו. הסבר שעולה בדעתי – הם סגרו את זה עם איינג' לפני שדוראנט ביקש טרייד, וכנראה לא רצו לאבד אמינות בליגה. אם אכן כך, זה ראוי להערכה. קלקסטון שחתם לשנתיים לא מגן טבעת? נראה לי בזה ברוקלין מסודרת.

        1. אולי, אבל את ההיגיון הזה גם איינג' מבין, אז למה לא השאיר את אוניל אצלו כדי לקבל בחירה גבוהה יותר בהמשך? כרגע אני לא רואה סיבה שאיינג' יהיה "לחוץ" להיפטר משחקנים או מאוניל ספציפית, אבל נראה מה יקרה ביוטה ואז אולי הדברים יתבהרו.

        2. לא שווה את הסיכון בשביל בחירה. נראה שמרקס מנסה לבנות קונטרדית למרות הכל מילס חזר, קלאקסטון אחלה כבקאפ סנטר.
          מאמין שבטרייד על דוראנט נביא אולסטאר מוכח בתוספת בחירות ורים פרוטקטור

    2. חחחחחחח העיקר החתימו את קלקסטון יחד עם סימונס זה זוג נפיץ מהקו ממוצע של 25% ביחד. טוב שויתרו על דוראנט קיירי והארדן שאמם קולעים 90% מהקו אבל חוץ מזה אין בהם כלום.
      עבודת ניהול עילאית.

  11. חברים הבקיאים בענייני חוזים ושכר, שאלה –
    זאיון וג׳ה נבחרו באותו דראפט 1-2. ג׳ה נכנס לחמישיות העונה, זאיון לא. מדוע הסופרמקס של זאיון גבוה ב-40 מליון מזה של ג׳ה? רק בגלל שהוא בחירה ראשונה?

    1. 2022 NBA free agency: Ja Morant agrees to $231 million extension with Memphis Grizzlies
      Ben Rohrbach
      Ja Morant has agreed to a five-year designated player contract extension with the Memphis Grizzlies that could pay the All-NBA point guard as much as $231 million, according to ESPN's Adrian Wojnarowski.
      ** Morant's $193 million maximum salary rises by $38 million over the life of the contract if he makes a second All-NBA team next season or wins league MVP **

    2. אותו חוזה בדיוק, זה בסיס 190 מליון ובונוסים שיכול להגיע עד 231 מליון, ג׳ה הוכיח שהוא שווה סופר מקס, זאיון סכנת פציעה מיידית הכשרון שלו אדיר הבעיה זה ראש דפוק

    3. תודה לעונים. פשוט בבליצ׳ר ריפורט היה כתוב שג׳ה יקבל 193 מליון, ושזאיון (במגעים לקבל) 231-4 מליון, ולא הבנתי את הפער. אז זה בעיקר בונוסים?

            1. למה, אולי זאיון.
              ייתן פירוש חדש לביטוי מהכדורגל, "החנו את האוטובוס ברחבה".

            2. ג'ה לגמרי קרוב לשם..

    1. היה ברור לי שילך.. אחרים אמרו לאאין סיכוי הוא כבר זקן ובשלהי הקריירה ועבר הרבה פציעות. בכל מקרה אני סומך על בוב מאיירס שימצא ברחבי הליגה את השחקנים המשלימים הטובים האלה שאף אחד כבר לא רוצה ויסכימו לבוא על מינימום ושיחליפו את פורטר פיטון וטסקנו אנדרסון כמו שמצא אותם בשנה שעברה.

  12. לא רואה שרשמו פה – גאלו בבוסטון, שנתיים, שנייה אופציית שחקן.
    .
    כנראה ששיקגו מתעכבים כי הם חושבים שיוכלו לתת הצעה לדוראנט.
    לא מבין את זה כרגע אבל נראה.

      1. הנטס יצטרכן לעשות הרבה לפני שיוכלו לקבל שחקן בסיין אנד טרייד.
        זה הסיבוך העיקרי אם אתה חושב על לוין.
        .
        ולמרות שטנקינג הוא בעייתי לנטס בטווח הארוך כי יוסטון בעצם שולטת בבחירות שלהם, הבחירה הקרובה היא swap אז בכל מקרה תהיה להם בחירה מצויינת בגלל שמדובר ביוסטון אז שווה לחשוב על טנקינג בעונה הקרובה לפחות.

        1. ואוו שכחתי שכל קבוצות העל האלו נדפקו כי אין להם בחירות דראפט . איזה קטע, עכשיו יצטרכו ללכת בטרייד על כוכב צעיר

    1. גאלו ייתן עוד עומק לספסל לבוסטון,מהלך מצוין, פורטר לראפטורס גם דיל טוב מאוד שלהם. האלופה מאבדת שני שחקני ספסל חשובים..

  13. אני חושב שמגזימים בפסימיות שקשורה לנטס. כל עסקה שבה יהיה מעורב דוראנט צריכה לכלול שתי בחירות סיבוב 1 ועוד פוטנציאל (אייטון, אנפרני סימונס, טיילר הירו למשל) שאותו יוכלו אחרי זה להמיר לעוד בחירת סיבוב 1.
    הסיטואציה של קיירי מאוד פשוטה – החלפה עם ווסטברוק + בחירת סיבוב 1 מאוחרת של הלייקרס שכנראה תהיה גבוהה).
    אם רויס אוניל שווה בחירת סיבוב 1, אז גם סת קארי (תפור ללייקרס וגם לגאז) ופאטי מילס (בוסטון…) שווים כל אחד בחירת סיבוב 1.
    זה כבר 4-5 בחירות סיבוב 1 שהם מקבלים די בקלות בתכלס.
    רוצה לומר, זה מאוד מאוד שונה מהסיטואציה שהייתה להם בזמנו עם הקווין המקורי (גארנט)

    1. המחשבה חלפה גם במוחי, וזה כנראה הדבר הנכון לעשות, כמו כמעט כל קונטנדרית שצריכה משהו נוסף שיקח אותה עד הסוף. ועדיין, כל הסיפור הזה גורם לי לחששות כבדים מלהתעסק עם דוראנט, אז אני לא בטוח שהייתי עושה את זה.

      1. לא יודע.. נראה לי שהוא בעיקר רוצה יחס.. מניח שבדנבר יידעו לתת לו את זה.. בסוף אחרי הצרעת בברוקלין דווקא לא יזיק לו קצת שקט

    1. למה? כל הפירוק של פורטלנד והם מחתימים את נורקיץ ופייטון? אם היו מחכים עם הפירוק לקיץ יכלו אולי לקבל את דוראנט תמורת סיגי מקולום

    2. רו יובנקס יותר טוב מנורקיץ. הוא יותר טוב מכל הסנטרים שחתמו היום. הבנתי שהם החתימו אותו . לא מבין את הנכונות שלו לשחק סנטר מחליף ולא מבין את ה GMס בליגה שצריכים סנטר ולא התנפלו עליו.

  14. ברוס בראון זאת החתמה נהדרת. אני אוהב מאד אותו ואת פייטון, אבל מדובר בשני שחקנים דומים למדי, ואני לא מבין לגמרי למה השני מקבל 2.5 מיליון דולר יותר מהראשון לעונה.

        1. אמרו לי על הסיכום הזה ביום שהוא קיבל את הביי אאוט…
          .
          אבל כן – זה בדיוק מסוג הדברים שקל לליגה להעלים עין מהם.

    1. שקט, איש pc משוקץ. זה בטח אשתו עשתה לעצמה את הסימנים כדי לחלוב לו את כל הכסף. עכשיו תפסיק לטנף עליי, שי אתה חייב לראות איך מטנפים עליי

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סקרמנטו , אין דפוקים כמו הקינגס , גם אם תנסה את הניקס זה לא דפוקים כמו הקינגס
    בחירת סיבוב ראשון על קווין הורטר
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  16. טרייד טוב להוקס ולקינגס.
    נראה לי קצת צפוף ולא ברור ברוטציית הקו האחורי בסקרמנטו, אבל לפחות הם מביאים בינתיים שחקנים טובים.
    אולי יש עוד טרייד באופק ?…

    1. מה טרייד טוב , הורטר זה זבל עופות עם חוזה טיפשי
      אטלנטה צריכים לתת בחירת דראפט רק כדי להיפטר ממנו אבל מצאו אבל תמיד יש את הקינגס,טרייד סופר מטומטם שלא יתן לסקרמנטו כלום חוץ מהאיבוד בחירת סיבוב ראשון

        1. הורטר הוא לא צעיר ובטח שלא טוב, כנראה שלא ראית אותו משחק
          הוא שחקן הגנה איום ונורא שמגיע לקבוצת הגנה נוראית , הוא לא קלעי טוב ולא עושה כלום על המגרש שכל שחקן ג' ליג לא יכול לעשות

            1. זה בסדר , באוטופיה שלך ריץ' פול לא מנהל את הלייקרס(זה רק בטעות הם החתימו אתמול שחקנים של קלאץ')
              ואדם סילבר שולח לך טקסטים כל שעה

      1. הצעתי לאטלנטה לדרוס אותו ולהוציא כסף מהביטוח מפתיע שהמפגרים הביאו עליו בחירת דראפט אבל זה הקינגס

  17. מעניין איך הסלטיקס יראו שנה הבאה בפלייאוף עם ברוגדון כרגיל פצוע על הספסל , שמעתי שהוא משהו משהו בנפנוף מגבות

  18. טרייד מעולה לסלטיקס.
    לא צריך את ברוגדון להרבה דקות,
    צריך אותו כשיר במאני טיים בפלייאוף.
    לצד התוספת של "לא בושה" גאלינרי,
    ואנחנו מדברים על סלטיקס שלמה ומרשימה לקראת העונה הבאה.
    שאפו.

    1. הוא אף פעם לא כשיר
      הבעיה של מנהלים בליגה ושל הרבה אוהדים זה שהם תמיד חושבים על מה יקרה אם הוא לא יפצע

      אבל זה לא קורה, ברוגדון תמיד נפצע,אמביד תמיד נפצע,גם כריס פול ואנטוני דיויס תמיד נפצעים , קיירי וסימונס דפוקים במוח וקיירי חושב כמו ילדה בת 5
      אלו העובדות , כל השאר זה ליפסטיק על חזיר

    2. ממש קשה לבנות על הבריאות שלו. ברוגדון בריא לטעמי הוא חוזה מקס. אבל הבנאדם פורצלן. קשה לומר שדווקא בפלייאוף הוא ירגיש סבבה גם אם יפצפצו אותו

        1. מסכים שזה מהלך שיכול להתברר כבינגו. אי אפשר יהיה לנשום מול ההגנה שלהם, והוא אחלה רכז. והמחיר הוא די נמוך.עדיין אני חושב שברוגדון הוכיח מספיק פעמים שהגוף שלו לא עומד בעומסים.

          1. ויתרו בתכלס על בחירת סיבוב 1… שתהיה גם מאןד נמוכה.. זה נו בריינר.. מקרה הכי גרוע הוא ייפצע בפלייאוף – נו שווין

  19. ברוגדן תמיד פצוע, אבל ת׳ייס בכלל לא היה ברוטציה בפלייאוף, אז גם בלי ברוגדן במקרה הגרוע, זו אותה קבוצה + גאלינרי.
    .
    מהלך עם סיכון כספי ומקצועי, אבל לא סיכון דרמטי.
    סטיבנס משחק אותה כבר שנה שלמה.

  20. וואוו סטיבנס וואוו.
    .
    חמישייה ראשונה:

    ברוגדון, סמארט, בראון, טייטום, טיים לורד.
    .
    חמישייה שנייה:

    ווייט, פריצ'ארד, גלינארי, וויליאמס, הורפורד.
    .
    רוטציה מפחידה הוא הרכיב לבוסטון, פשוט מפחידה.
    יש שם תשובה הגנתית לממש הכל ופוטנציאל התקפי מרשימאוד מאוד.
    .
    מעניין אותי אבל איך לא היו הצעות טובות יותר על ברוגדון – עד כדי כך המצב הרפואי שלו משפיע?
    תראו מה הספרס קיבלו על מארי שבעניי עם תקרה נמוכה יותר.

    1. יחס העלות/כמות משחקים הופכת אותו לסיכון משמעותי עבור קבוצה שבונה עליו בהרכב הראשון על פני עונה מלאה.
      בוסטון?
      יש להם עומק שיאפשר זהירות מרבית,
      מה שהופך את ההימור לסביר.
      הם רוצים אליפות,
      וברוגדון + "לא בושה" גאלינרי + הסגל מהפיינלס האחרון הופכים אותם לקונטנדרים משמעותיים.

    2. לפי דעתי סמארט יורד לספסל. ברוגדון בראון טייטום הורפורד והטיים לורד. זו החמישיה הראשונה. והיא מטורפת.

    1. הפכו למועמדות מובילות במירוץ לתחתית או בתחרות על וובאנימה
      ההיסטוריה תעניק לספרס את בחירה מס' 1 ואת וואבנימה שיהיה שחקן היסטורי
      הפייסרס עם הבחירה מס' 2 יקחו את אמוני בייטס שיעשה קריירה וינס קרטרית

            1. ניסיתי…

            2. אתה יצאת האיש הטוב שמדבר במילים ולא במספרים

            3. אני בדיוק קורא את היפריון והתפלאתי מכמה דגלאס אדאמס מתכתב איתו, עד שגיליתי שהמדריך נכתב אעזה עשר שנים קודם

            4. היפריון ספר יפה ועמוס בידע ורעיונות. הוא היה קצת אלים מידי בשביל הטעם הרגיל שלי (זה לא ספוילר!) אבל מעבר לזה, זו באמת יצירה מרשימה.
              איזה דמיון מצאת אבל בינו לבין מדריך הטרמפיסט לגלקסיה?

            5. המון דימיון של קטעים ספציפיים.
              הפסקה שהקולונל משתמש באיזה עשרה כלי נשק שונים והזויים היא התכתבות מושלמת עם הסצינה שהרובוטנק עומד מול מרווין ומפרט על אמצעי ההשמדה ההזויים שהוא מצוייד בהם

            6. יש מצב, למרות שאני לא זוכר איזושהי קריצה בקטעים של הקולונל. זה יותר כאילו דאגלאס אדאמס צחק על היפריון עוד לפני שהיפריון נכתב…

            7. בדיוק!
              יש שם גם בר בהיפריון שמזכיר את הבר עם היד המנותקת, והמוני רפרנסים קטנים

            8. לא זוכר את המדריך או את היפריון עד כדי כך. את המדריך קראתי בצבא ואת היפריון לפני עשור.
              בשנים האחרונות המד"ב שהכי נהנתי ממנו היה של ג'ון סקאלזי.

            9. איזה ניצול הזדמנויות חסר בושה זה לתקוע המלצות כשמדברים על משהו חצי קשור…

            10. זה מעולה!
              לפני כמה שבועות חבר מהפייסבוק היה בהופעה ברומניה ומאז אני שומע את טימי טראמפט.
              הכל מתחבר

            11. דיסני פלוס הגיעו לארץ ומאז ניתקתי נטפליקס ועולמי התרבותי משוריין לתקופה הקרובה

  21. כנראה שהביקוש על ברוגדון לא היה בשמיים אם בבוסטון לא ויתרו על הרבה. מעניין מה יקרה מיילס טרנר חושב שאנחנו צריכים ללכת עליו

    1. ביקוש בעייתי – אם הוא כשיר הוא מצוין והוא חוזה נגמר, אבל בוא סיים את העונה פצוע ובגלל שהוא חוזה נגמר נתקשה להוציא עליו בחירת סיבוב ראשון. שתי בחירות סיבוב שני וזבל לאיזון משכורות ואני לוקח

  22. טרייד אדיר לסלטיקס על ברוגדון, די עם הפתיחת עיניים הזו על הפציעה שלו, הןא על חוזה נוח מאוד והגיע במחיר זול ממש (לדעתי היה אפשר להוציא עליו יותר), הפוינט גארד שתפור לסלטיקס – הגנה, קליעה, קבלת החלטות נכונה, ותמורת שאריות. טרייד אדיר לסלטיקס ברוגדון זה הגרוש ללירה וגלינארי זה עוד חצי גרוש, הסלטיקב מבחינתי כרגע המועמדים לצאת מהמזרח גם העונה.
    רזי, אברי, האווי וכל אוהדי הסלטיקס באתר – אתם עכשיו כמו המם של רנדי מסאות'פארק אמורים להיות

      1. אם אני לא טועה הוא יקבל 21 מיליון דולר לעונה ב-2 העונות הקרובות, ביחד עם החוזים של בראון וסמארט שהיום נראים מצוינים הם בנו קבוצה חזקה מאוד במחיר די נוח (בעיקר החוזה של בראון לדעתי אפשר את זה)
        גם ברוגדון ובראון חברים טובים, רציתי לראות אותם ביחד בפייסרס…

    1. אנחנו שמייחים ועליזים.
      עם העומק שיש והיכולת לנהל את הזמן בעונה הרגילה כדי להגיע לפליאוף בריאים אפילו מהמקום הרביעי במזרח אני לא חושב שיהיה כל כך קשה להגיע לגמר המזרח בתנאי שלא נפגוש מילווקי בריאה בחצי גמר.
      מעניין מה קורה עם חריגות הדרפט, נשאר משהו? נוצל? אם כן עבור מה?

  23. סטיבנס כנראה לא מאמין בדראפט, אחרי שהחליף את הבחירה של 2021 בהורפורד, 2022 בוויט ועכשיו את 2023 בתמורה לברוגדון. נייסמיט ורומאו לנגפורד הבחירות הגבוהות האחרונות משרידי הטרייד עם הנטס גם כן כבר לא איתנו מה שכנראה מסביר למה איינג' נאלץ לפנות את הכסא.

        1. טנקינג מוד זה נכון, מצד שני על שחקן חכם, קולע ושומר על חוזה נוח מאוד ושבקשרים טובים עם אחד משני כוכבי הקבוצה (ובמחווה לאשך, נסייג את הכל עם "בהינתן בריאות") אינדי קיבלה בערך כלום. בפרפראזה על אריק שרון – מי שמאמין שמנייסמית' יצא משהו, ירים את ידו. בחירת הסיבוב הראשון תהיה נמוכה (ברמה מסוימת, בחירה 32 עדיפה מבחירה 28), ות'ייס לא יפתח את העונה בפייסרס לדעתי. הסלטיקס קיבלו שדרוג אדיר באמת עבור כלום (שוב, בהינתן בריאות)

  24. לנטס כבר אין אופציות
    כל השחקנים שהם רצו חותמים על חוזה חדש ואי אפשר לעשות טרייד עד דצמבר
    נשאר להם רק טוביאס
    זה כמו הכריש של ספילברג עם המוזיקה שהוא מתחת למיים ואז הוא קופץ למעלה ויש לו את הראש של טוביאס
    אם הייתי יודע הייתי עושה גיף

  25. ברשימה למעלה בשוטינג גארדס הפנויים נמצא גארי האריס רק שהוא לא פנוי והוא חתם אתמול לשנתיים וממשיך באורלנדו

  26. https://www.youtube.com/watch?v=aZcbnXyjdjQ
    סרטון מאוד מעניין למי שפחות בקיא בענייני תקרת שכר, מסתבר שיש בעיה לנטס מכיוון ושני שחקנים שחתמו על חוזה רוקי מקסימלי לא יכולים לשחק באותה קבוצה(אם הבנתי נכון)לכן זה מגביל את הנטס בגלל בן סימונס. אדאביו למשל לא יוכל להגיע בטרייד לנטס , (מה שמגביל את מיאמי ואולי יחייב מציאת קבוצה שלישית לטרייד בין מיאמי לברוקלין), אלא אם הם מוצאים קבוצה לבן סימונס.

          1. הקמצנות שאני מיחס להם היא לוא דוקא לגבי לוני יותר לפורטר. לא פורסם כמה הוא קיבל מטורונטו . לאצחושב שיכולו לתת לו יותר מ mle. אבל אם שלמו ללוני 8 וכלום לפיטון אז יכלו להשוות לפורטר.

            1. הבנתי אח"כ שאולי התכוונת לשחקן אחר
              אולי הוא לא רצה להישאר, הובטח לו שם תפקיד יותר מרכזי (לא נשמע סביר האמת)
              כנראה שאתה צודק במידת מה

  27. הווריירס אחרי שאיבדו את פייטון פורטר וטוסקנו אנדרסון חייבים שני שחקנים מהפרי אייגנסי.ממבט חטוף ממי שנשאר טי ג'יי וורן נראה הכי נורמלי ויכול למלא את המקום של פורטר.
    לגבי פייטון זו באסה רצינית אבל קליי יחזור לכושר מלא ומודי ירוויח יותר דקות

      1. גם בולדווין יקבל דקות, ואולי גם רולינס ישתלב.
        קאמינגה ומודי עובדים בקיץ כדי להתקדם ברוטציה, ווייזמן חוזר.. ואפילו צ'יוזה עדיין חתום.
        יהיו שחקנים לרוטציה רחבה במהלך העונה

  28. מאד מעניין… איך מיניסוטה ישמרו על גארדים עם שני החבר'ה האלה? הימור ענק של מיניסוטה, ולא ברור לי על מה ולמה הם היו צריכים לעשות אותו. האפשרות היחידה שבמסגרתה זה עוד איכשהו עושה לי שכל זה אם הם יודעים שטאונס עוזב (לאן? מתי?), וגם אז לא ברור שגובר זה מה שיציל אותם. טרייד מסתורי, ואם אני חייב להמר – טעות גדולה של מיניסוטה. ממש לא ברור.

          1. כן חחחח, לא להאמין. הבנתי היום שאין חוזים רעים בליגה תמיד יש מינסוטה דטרויט קינגס שיקנו חוזה מנופח ויביאו עוד בחירות דראפט

            1. אשך אם חשבת שהגברים האמריקאים מבזבזים כסף אז הנשים האמריקאיות היו לוקחות את גובר ב20 בחירות דראפט חחח
              בעגלות הנשים קונות הכל

            2. חחחחחחח בגלל זה סילבר רוצה לשלב נשים בליגה, המטרה הבאה ג'יאמית

            1. גם עכשיו טאונס לא שומר. עכשיו עם גובר הוא אפילו לא יצטרך להתעייף בלעשות כאילו יהיה לו םטור מהגנה כמו לשקץ. מאמין שההגנה שלהם תשתפר וההתקפה לא ככ תיפגע ויהיה להם גם ריב בהתקפה חזק.
              מה שכן זה לא שינוי שווה 40 מיליון ו4 בחירות ומשכון העתיד חחח
              קשה לי לראות את מיני גם משלמים מקס לאדוארדס וחורגים ככה מהתקרה. לדעתי גובר יוטרד כבר בעונה הבאה משם

            2. נראה לי יתרסקו כמו שהיה עם דייוויס וקאזינס בפליקנס

            3. דווקא נראו סבבה ואז קאזינס נפצע וגמר את העונה

  29. סתם מחשבה אבל קבלו –
    .
    קלארקסון תמורת פאוול ובחירת סיבוב ראשון מדאלאס.
    .
    ליוטה יש עכשיו 4 גארדים ששווים דקות גם בלי קלארקסון וברור שהם עכשיו בעניין של העתיד.
    דאלאס לא יכולים לחלום על מחליף יותר טוב לברונסון.

  30. מינסוטה צריכים להפריש את המספר של בוורלי. יוטה הולכים לפירוק דונבון הבא בתור. ניו-יורקר סיכוי גבוהה שיגיע לנטס

    1. גם חשבתי בכיוון אבל החוזה של מיטשל לא מתנגש עם של סימונס?
      מצד שני אם על גובר יוטה לא היו צריכים לשלם כנראה גם מסימונס יהיה קל להיפטר..

  31. שמעון ויובב פירקו את הנטס, עכשיו יעשו טנקינג ויגלו שאין להם בחירות.
    סטיבנס בונה אחלה קבוצה, גם החיזוק שלו בחלון הטריידים של אמצע השנה היה בול, וגם עכשיו, הביא בדיוק מה שהיה חסר להם.
    מי אחראי על מה שקורה בקינגס ? סתם עבירים שחקנים בלי קשר לכלום. מה יעזור לכם הורטר ? מי ישמור על גארדים יריבים ?

  32. בהתחלה התבאסתי אבל 4 בחירות דראפט, השחקן שנבחר השנה ואת וונדרבליט שיכול להתפתח לשחקן סולידי.
    סך הכל ערך שווה בהחלט אם לא עולה על מה שציפיתי לקבל על גובר.
    מבאס שהכיוון זה פירוק – אבל אם כבר זאת הדרך.

            1. מפתיע לשמוע. דווקא מהצד מיצ'ל עושה רושם כמו הפרצוף של המועדון

            2. בתקשורת כן – אצל האוהדים פחות אפילו שגם.
              אבל רודי זה רודי, הוא איתנו כבר כמעט עשור להביא לנו המון המון המון נחת. המון.
              .
              מצטטת חבר מהקבוצת אוהדים של יוטה: "איבדנו כאן הול אוף פיימר. שחקן שכנראה היה שמח להשאר בקבוצה עד הפרישה. מעל ל-20 שנה שלא היה לנו שחקן כזה."

              דוני עם כל האהבה שלי אליו כנראה כבר מתכנן את היעד הבא שלו מעל שנה ופה נמצא ההבדל.

      1. הוא הולך לעשות פרסטי.יותר נכון הוא הולך לעשות מה שעשה בעבר בבוסטון.לפרק הכל ולצבור מספר דו ספרתי של בחירות דראפט לשנים הקרובות.לא רואה את דונובן מיטשל נשאר הקיץ.לדעתי זה או מיאמי או הניקס.השחקנים שיעברו ליוטה פחות מעניינים את איינג.מעניין אותו כמה בחירות דראפט יקבל

        1. הדיבור הוא שהבעלים לא מוכן לתת לאיינג׳ לפרק הכל.
          אולי אחרי שיבין מה קיבלו על גובר זה ישתנה, אבל עד היום כל הזמן שמעתי שהבעלים מוכן רק להטריד את גובר ולא את שניהם.

            1. הוא לא רצה להישאר עוד קודם.

            2. מוזמן לניקס, במחיר הנכון

  33. אני מבין את הטרייד ממינסוטה הגנה סביב טאונס, אבל 4 בחירות דראפט על הזבל הצרפתי? ניהול פשוט הזוי

      1. שמעון לדעתי אפשר למכור את הילד שלך למינסוטה עכשיו ככשרון הבא להשיג כמה מליונים ושני בחירות דראפט. טמבלים כאלה

            1. מה יקרה אם הקינגס והוולבס יעשו טרייד אחת עם השנייה?

            2. ידעתי שאי אפשר לסמוך עליך בענייני ET….
              אמרתי לך שסגרתי עם פופ.

  34. לא מאמין איך מעסיקים את הטיפשים האלה בליגה, מי משלם על גובר כל כך הרבה, הוא משלים את טאונס מצויין וחוסם לאדוארדס את הצבע, כל הכבוד ליוטה שהוציאו כל כך הרבה עליו מזל שיש מינסוטה וקינגס

      1. גם.מעניין מה יהיה עם סקסטון כי יש כבר גארלנד רוביו ונטו למרות שסקסטון לפני שנפצע שיחק ביחד עם גארלנד בחמישה בעמדות 1-2

  35. נראה לי איינג ופרסטי לא הבינו את הקונספט של הנבא וספורט תחרותי בכלל.
    המנצח הוא מי שזוכה באליפות ולא מי שצובר יותר בחירות דראפט

      1. בחירות דראפט זה חשוב אבל יותר מידי זה מוגזם וצריך להשתמש בחלקן כמו שעשה סטיבנס שהחזיר את הורפורד והביא את וויט וברוגדון

        1. סטיבנס השתמש בבחירות בשלב מאוחר יחסית כדי להשלים שלד תחרותי שאיינג' בנה בבחירות גבוהות ודרך טריידים נועזים. לפרסטי, נכון לעכשיו, אין עדיין שלד כזה. כשיהיה, הוא גם יהוון בחירות עבור שחקנים בשלים. זה פשוט עניין של טיימליין.

      1. לא נכון בוסטון היו מועמדים עם קיירי ועם היוורד וקמבה. אני גם חושב שלפעמים את שומר את הבחירות דראפט ומנסה לראות מה יוצא לך מזה . לפעמים יוצא לך איזה גורדן פול או קאוווי בבחירה יותר נמוכה

        1. ב"הקבוצה של איינג'" התכוונתי ליוטה – הם לא היו קונטנדרים בערך מאז תחילת המילניום, כולל בתקופות של קירילנקו, דרון וויליאמס, גורדון הייוארד, גובר ומיטשל. הם פשוט מועדון שלא אוהב לעשות ריבילד, אבל גם מועדונים כאלה מבינים בסוף שאין ברירה.

  36. אם איינג לא משתמש בבחירות דראפט האלו להביא את דוראנט או מישהו אחר ליד מיטשל אז אני רואה את מיטשל מבקש טרייד.יש זמן עד אוקטובר

  37. ווואווו איזה טרייד הזויייי לא להאמין פשוט 4 בחירות סיב 1??? היו יכולים לקבל את דוראנט עם עודף. וואווו…. ומה הם צריכים סנטר יש להם את קאט ישחקו עם שניהם??? איזה טרייד הזיה. לא יאומן .

  38. בתכלס יוטה לא צריכים עדיין לפרק את החבילה , כי יש פה עניין של מה היה קורה בלי גובר בקבוצה ועכשיו שהוא לא שם אפשר לדעת , הם בונים קבוצה יותר נמוכה עם כמה גארדים אתלטים . את מיצל הם לא מוכנים לתת כרגע לפי דיווחים אז לדעתי יוטה מנסה לבנות מחדש סביב מיצל.
    השאלה מה יקרה עם בוגדנוביץ קונלי וקרקסון שחקנים טובים אולי בירידה מסןימת , מי מהם ישאר ומה יקבלו על אלו שיעזבו מביניהם , האם יתנו את הטריידים שקיבלו בטריידים עתידיים עבור שחקנים אלו.

      1. יוטה הולכת לריבילד, מיצ'ל בחוץ זה עניין של (לא הרבה) זמן.

        ממפיס צריכים לבדוק אצל ברוקלין – אם הם רוצים את מיצ'ל, אפשר לבנות חבילה לג'אז סביב JJJ הפצוע + הצעירים / בחירות שיש לממפיס

      2. אין להם כרגע שום דבר סביב מיטשל.
        קונלי שחקן גמור ואין לו היום מקום אפילו המחליף
        את בוגדנוביץ הם מנסים להטריד כבר שנה וחצי ללא הצלחה.
        אוניל עזב וגם כך לא היה משהו מיוחד
        והחלק האחרון בחמישה הוטרד כרגע
        זה יהיה סופר מפתיע מבחינתי אם מיטשל לא יבקש טרייד.כבר בקיץ שעבר היו דיבורים שהוא רוצה לעזוב
        אם איינג לא מביא סופרסטאר עם הבחירות דראפט שהשיגו אז לפי דעתי דונובן מיטשל יתחיל את העונה הבאה במיאמי או בניקס

        1. + הם רק החתימו מאמן טירון בן 34 לחוזה ארוך, וכמובן שבמדיה מיהרו להזכיר שבפעם האחרונה שאיינג' עשה את זה (סטיבנס) הוא גם הטריד את הכוכבים של הקבוצה והתחיל לאסוף בחירות דראפט

          2031 הג'אז בפיינלס, תזכרו איפה שמעתם את זה קודם 🙂

  39. סתם מחשבה שעברה לי אם בברלי יחתך מהגאז אני רואה אותו בלייקרס בשכר מינימום אחרי שאמר באי אס פי אן שאם לא היה במינסוטה היה רוצה לשחק עם לברון ג'יימס

  40. העיקר צחקתי על שמעון בטרייד שמישהו ישלם 3 בחירות דראפט על גובר, בסוף שילמו 4, מאז השוד של המונה ליזה לא ראית כזה שוד, ההנהלה של מינסוטה חייבת להיות בכלא. כמות המטומטים בליגה זה לא להאמין

      1. אתמול או שלשום פרסמת שאלות על יוטה ואמרתי שבטוח יהיה טרייד (סעיף ג') ושנראה לי שגובר יהיה הראשון. גילרי לא האמין

          1. אם היית אומר לי שהוא יעבור למינסוטה תמורת ארבע בחירות סיבוב ראשון רובן לא מוגנות הייתי שולח אותך לאשפוז.

            1. יש מצב גילרי התכוון למיצ'ל, לא קריטי

            2. התכוונתי למיצ'ל אבל איך לומר אני מרגיש פתאום הרבה פחות בטוח…

            3. ההערה על לבנות סביבו מסגירה את זה

            4. ועכשיו מה אתם חושבים? גם לי נראה שהוא יישאר משום מה

            5. אני נאלץ להישאר בדעתי…

  41. מדברים על ווסטברוק אבל רודי איד החוזים הגרועים בליגה. בטח לקבוצה עם שאיפות. כל פלייאוף מחדש כל דקה שלו על המגרש זה נזק. יוטה היו צריכים לשלם בחירות ולא להיפך

    1. בדיוק, ראיתי איך מחליפים אותם אחד תמורת השני – ראס לפחות חוזה נגמר, וגובר פשוט כי הלייקרס נואשים.
      לא ברור איך איינג' מצליח לעשות את זה כל פעם מחדש

            1. ומה מורי יעשה איתו? הוא חא יודע לקלוע הוא לא נראה לי משהו שיעיף אותך בפלייאוף.
              לפחות העיפו את הגינגי

            2. אם דריי יכול להוביל 4 על 3 גם מארי יכול, או שיהיו קבוצות שלא ייצאו אגרסיבי לטריי כמו בעבר

            3. הוא יודע לכדרר כל ההתקפה וליצור לעצמו מצב מחצי מרחק. זהו. שיפר קצת את השלשה.

            4. חוכמה בדיעבד היא חוכמה קטנה מאוד, לא יכולנו לדעת שמארי ויאנג לא יעבוד

  42. ברוך רובין עבר למחנה של האשך.
    דוק רזי עבר בטרייד עם טריי זריקה חשודה לגילרי ובתמורה נתנו את עמיחי ואת אלכס. שגיאה גסה

    1. נראה לך?
      אני תקוע חזק בבוסטון, כבר כמעט 45 שנה שאי אפשר להוציא אותי משם, לא בטים אשף ולא בטים גילרי אבל נמצא ב LLL כנראה עד שהשקץ יפרוש.

  43. דברים שלמדתי היום:
    אין שחקנים עם חוזים מנופחים, יש רק הנהלות גרועות, למינסוטה/וושינגטון/סקרמנטו הן האמא של הגרועות

  44. אחרי שמיטשל יוטרד בקרוב למיאמי או בניקס תמורת 5000 בחירות דראפט יוטה תצטרף רשמית לסן אנטוניו במרדף אחרי וומבניאמה

  45. טרול, נחש מי חסר כאן..
    .
    Celtics Jayson Tatum, Jaylen Brown and Al Horford as well as head coach Ime Udoka have all reached out to Brogdon since the trade was agreed to.

    1. יפה שמצאת את זה דרך אגב 🙂 וסחטיין על תשומת הלב לפרטים 🙂 ובנימה יותר רצינית – אני ר מתפלל עבורם שברוגדון יהיה בריא רוב העונה ומי שירד לספסל זה סמארט ולא הורפורד. אם הם ישחקו ברוגדון בראון טייטום הורפורד והטיים לורד זו קבוצה לאליפות כי כל השחקנים מצויינים ובעמדות הטבעיות שלהם. אם ישחקו עם סמארט כ 2 אז זה שוב ההרכב המאולץ הזה שאף אחד לא בעמדה הטבעית שלו.

      1. זה שאלה טובה, יכול להיות שישחקו ככה או ככה בהתאם לסיטואציה וליריבה (אני יותר מסתכל על ההרכב בסוף משחק מאשר בתחילתו)

            1. לא הייתי מהמר נגדך במקרה הזה
              🙂

  46. עד כה קייץ לא משהו לנההלת ג"ס.
    שיחקו הארד בול עם לוני והשאירו אותו אבל ויתרו על JTA (ליקרס) , ביאליצה (פנרבחצה) , פורטר (טורונטו) ו GP2 (פורטלנד). חסרים סנטר שלישי וגארד עם יכולות הגנתיות.
    לא ראיתי שדוויט האווארד הוחתם. תמיד אוםציה מענינת השאלה אם לקר יש סבלנות לשטויות שלו. לגבי גארד ראיתי שהשם של אוקגי שנפלט ממניסוטה הוזכר.
    יתכן וקוינדרי ויטרספון שכרגע על חוזה 2-WAY יקודם. כזכור הוא קודם מקבוצת הבת בעקבות המלצה של תומפסון שהתרשם מההגנה שלו על תומפסון בתקופה שהיה בקבוצת הבת.
    גלינארי יתקבל בברכה אבל רק במינימום ונראה לי שהוא מעדיף את בוסטון. הערכות שבוורלי ישוחרר מיוטה ובמקרה כזה היה יכול להקלט בג"ס אלא שהוא אמר שישמחק לשחק עם לברון.
    ט ג ווארן הוזכר. לא נראה לי שג"ס תציע לו את ה MLE והוא יחפש מקום עם יותר כסף.

    1. האמת שאני לא מודאג וזה מה שחשבתי שיקרה. זה קצת חבל אבל כל עוד הם שומרים על ה core שבעייני היום התרחב לסטף קליי דריי וויגינס פול ולוני אני סומך על מאיירס שימצא את החוזי מינימום האלה שאף אחד לא רוצה כבר ויביא אותם כמו שהביא את פורטר GP2 וכ'. ואל תשכח שבשורה השניה קומינגה מחכה להזדמנות שלו אני מאוד מאמין בו ויש שם גם את וייסמן וכ.. בקיצור ביום בהיר אני רואה עוד טבעת נוחתת במפרץ השנה. נראה.

      1. אין ספק שקמינגה ומודי ובמידה שהוא בריא גם וויסמן צריכים לקבל 24 דקות למשחק כדי שילמדו. זה יקרה. גם פול יקבל את ה 30 דקות שלו. אבל שחקנים נפצעים ושחקנים מפשלים וקבוצה רצינית חייבת עתודה.

    2. היה ברור שפורטר ופייטון יקבלו חוזים אחרי העונה המצויינת שלהם.
      פןרטר חזר לתודעה בתור רול פלייר משלים על חוזה נורמלי ופייטון נכנס לליגה בקול תרועה.
      שניהם הרוויחו את החוזה הגדול ועוד קיבלו צ'ופר עם אליפות.

  47. תחזית מזג אוויר:
    חצי ליגה הולכת לטנקק חזק ואמץ בשביל וומבניאמה. חצי ממי שהגיעו ליוטה בעסקת גובר הולכים להיחתך ולחתום על חוזים בקבוצות מתחרות.
    בייסקילי – הפלייאוף והקרב על הכניסה אליו יהיה הרבה יותר צמוד, גם כי הפיזור היחסית אחיד שהיה בליגה של שחקני רוטציה טובים הולך להיפסק וכולם יחתמו בקבוצות פלייאוף, וגם כי כל קבוצות התחתית ינסו להפסיד בכוונה. המאזנים הולכים להיות קיצוניים.
    גם אינדיאנה הולכת לעשות טנקינג חזק, יש לה צעירים שפשוט תעלה חמישיות רנדומליות כל פעם ותתן להם לשחק. סקרמנטו בכל מקרה יהיו גרועים.
    אם אני הייתי רוב פלינקה היום הייתי עושה הכל בשביל שלברון והבלגן שהוא יצר בלייקרס יעזבו ומצטרף לטנקינג בשביל האטרייה הצרפתית. שיעשה פיץ' ללברון על האפשרות לעשות ביי אאוט לחוזה. הבחור מיליארדר, את הכסף הזה הוא יחזיר רק מלנשום.

  48. קראתי תגובה שהצחיקה אותי בכתבה על טרייד של ווסטברוק עם קיירי:

    "ווסטברוק וסימונס באותה קבוצה זה מספיק לבנים בשביל לבנות בית מקדש חדש

    1. קבל… ואיך זה סימונס וקלקסטון?
      זו לא כתבה על טרייד תאורטי. זו המציאות של אוהדי הנטס בשנים הקרובות.
      באופן אישי אני מרחם על כל אחד ואחד מהאוהדים המסכנים שלהם – ה GM שלהם עושה הכל כדי שיהי להם "נעים" בגב .

  49. מישהו יכול להסביר לי למה נותנים לזאק לווין חוזה כזה? רק טרייד על דוראנט מיטשל יכול להראות נורמאלי. אני מעדיף את החוזה של בראדלי ביל על פניו.

    1. לאבין אולסטאר ובפריים שלו, מה כבר הבולס שווים בלעדיו?
      חד משמעית מגיע לו.
      החוזה של ביל אם כבר הוא כמעט ההחתמה הכי מגוכחת שהייתה עד עכשיו, אבל התואר הזה שמור בלי ספק לניקס ול100 מיליון שהם שופכים על ברונסון.

  50. ברוקלין אמרו לסאנס שאם אתם רוצים את דוראנט אנחנו לא מעוניינים לשמוע על עסקה עם העגל, אלא העסקה מחוייבת לכלול את בוקר, אני במקומם לא עונה לטלפון

  51. סלטיקס שיחקו אותה עם הטרייד של ברוגדן תמורת כלום, נראה שאיינג' טוק איט פרסונל והתפוצץ בחזרה.
    לא להאמין שמיניסוטה מישכנו את העתיד בשביל גובר – חיסרון הגנתי בפלייאוף, מוגבל התקפית ועם חוזה עצום, במקום פשוט לקחת את אייטון בחינם (אם הם ממש מרגישים צורך בעוד גבוהה שמקבל מקס או קרוב לזה).
    אם זה המצב בליגה עזבו את דוראנט, תחשבו מה הנטס יכולים לקבל על סימונס..
    .
    סתם תהיה, בחוזים הנוכחיים רוביו או ג'ון וול מי עדיף?
    .
    * 'שקט, כולם ישנים, רק שמשון ויובב מזימות זוממים…' מתחרז יותר טוב (:

        1. הלוואי.
          אני מחזיק מדיויצנזו.לפני הפציעה היה שחקן חמישייה במילווקי ואז כשנפצע הביאו את הולידיי.לא ידעתי שהוא על הכוונת של הווריירס אבל זה חתיכת שיחוק בטח אחרי שאיבדנו את פייטון

            1. דווקא בגלל שהיה פצוע שנתיים יש הזדמנות להשיג אותו בזול ולהשתמש בו כשחקן ספסל

  52. לא מבין אתכם, מתבאס לאללה ששחררו את הוארטר. אחלה שחקן.
    הייתי מעדיף שישחררו את בודאנוביץ וישאירו את הג'ינג'י וגם את גאלו.

    1. כל מי שראה את ההוקס יותר מפעם וחצי בעונה שעברה יודע שהוא אחלה שחקן, אבל בסך הכל קיבלתם תמורה יפה. הולידיי אנדררייטד.

    2. מסכים איתך ובניגוד לדיעה הכללית פה לדעתי סקרמנטו עושים עבודה לא רעה בכלל לאחרונה. אני מוכן להמר על כך שהם יגיעו לפחות לפלייאין. קיגן מארי עושה לי רושם של אחד השחקנים הטובים בדראפט (,חבל שלא לקחו את אייבי אבל הוא לא רצה לבוא לשם אבל קיגן מרי עשוי להתפתח לשחקן לא פחות טוב). יש להם את סבונים פוקס הורטר נותן מימד של קליעה (אני מעדיף אותו על באדי הילד שהיה שם ולדעתי לא סיפק את הסחורה)… ראשון הולמס דביון מיטשל זו קבוצה לא רעה בכלל עם שחקנים סולידיים וגם מתחיל להיווצר עומק מסויים. נראה.

      1. אני בתור אוהד הקינגס מרוצה. אני חושב שגם מונק וגם הורטר נחוצים והבחירה היא 2024 ומאד מוגנת. הרקלס לא היה טוב בקינגס וגסטין הולידי הוא טוב אבל כבר הרבה מעבר לשיא קרירה. חוץ מסבוניס רוב השחקנים בקינגס הם מגנים סבירים עד טובים. הייתי רוצה להגיד שיעשו פלייאוף אבל המערב התחזק. אני מאד מקווה שילחמו על הפלייאוף

  53. יש לי תאורייה שמישהו מבלף בבקשת טרייד של דוראנט ובסוף הוא ישאר.
    הרבה עדיין רואים בהם מועמדים לאליפות בסגל הנוכחי, ולדוראנט יש עוד 4 שנים בחוזה.
    או שהנטס עושים קולות של 'כן נחפש בשבילך טרייד' ובסוף יגידו לו משהו כמו 'הטריידים היחידים שמצאנו למיניסוטה או OKC, רוצה?'
    או שלדורנט לא נעים מחברו הטוב ולכן עושה קולות של 'נראה להם מה זה' ובסוף יגיד ניסיתי אבל לא מצאו טרייד (בטח אם הם רוצים לעבור ביחד).
    כמה שזה נשמע מוזר היום, גם קובי בראיינט שמע 'לא' על בקשה לטרייד וזה אפילו נגמר בש2 אליפויות אחרי שנים של כישלונות.
    .
    אם בכל זאת טרייד:
    ראס וAD תמורת קיירי וסימונס (ובחירות?).
    מיטשל ובחירות תמורת דוראנט (ואם כבר יוטה גם מחתימים את אייטון בשביל סוג של סטאר פאוור ליד דוראנט).

    1. 9.6 מיל' לשנתיים – יאללה בסססססדר, כנראה יש פער בין הבחירה הגבוהה בו ומי שהיה עדיין על המדף לבין היכולת, אבל במחיר הזה הוא שחקן נחמד מאוד בסך הכל ואולי עוד יפרוץ במסגרת המירוץ לוובאניאמה

    1. לא הייתי אומר התאדה.
      עדיין חמישייה שנייה מלאה:
      ג'ורדן פול
      דונטה דיויצ'נזו
      מוזס מודי
      ג'ונתן קומינגה
      ג'יימס וויזמן שחוזר

      צריך עוד 2 שחקנים לחמישייה השלישית פוורד וסנטר שלישי.שחקנים 13-14 בכל מקרה יהיו רוקיים וכמו שהנרגן נדמה לי הסביר הווריירס יפתחו את העונה עם 14 שחקנים חתומים ועוד 2 two ways כדי שיהיה מקום להחתים שחקן 15 בביי אאוט באמצע העונה

  54. סכומים פסיכיים. ממש.
    אני יודע שהתקרה עלתה כבר ממזמן, אבל אני לא מצליח להתרגל לדברים כמו 100 מיליון ל-4 עונות לשחקנים כמו אנפרני סימונס

  55. בקשר לגולדן סטייט אז דיויצ'נזו סגר את הפינה של גארי פייטון
    עכשיו בקשר לעמדה של אוטו פורטר ממי שנשאר האופציה הטובה ביותר לדעתי היא טי ג'יי וורן למרות שגם אשמח לאחד מהאחים מרטין קודי וקיילב או ג'ורדן נווארה ממילווקי אבל שלושתם שחקנים חופשיים מוגבלים.גם ג'ארט קלאבר מעניין האם הווריירס יוכלו להחיות אותו ולממש את הפוטנציאל שלו שלא מומש עד כה
    צריך גבוה נוסף לצד לוני ווייזמן וזה הזמן לסנטר מזדקן במינימום.את האוורד אני ממש לא רוצה.ביומבו או ווייטסייד יתאימו יותר

    1. השאיפות שלי לגולדן סטייט הן:
      סנטר – אוליבייה סאר. יכול לסיים בדאנק כמו ג'בייל, אבל גם יודע לקלוע מהשלוש.
      לחילופין – חואן הרננגומז – שבטח יודע לקלוע מהשלוש, אבל הוכיח את עצמו כשחקן רך.

      פורוורד – אייזיאה רובי – בחיי, שאני חושב שהאיש יהיה מציאה במחיר זול, ואני ממש מקווה שהווריורס יקלטו אותו. פאוור פורוורד מוכשר שיודע לקלוע מהשלוש.

      סווינגמן – אחד מהתאומים מרטין, אבל כנראה שקודי, כי כיילב יקר מדי, וזה בסדר.

      סווינגמן שני – מאט תומאס – לא שחקן גדול, אבל קלעי נפלא, שיכול להוסיף נדבך מסוים.

      בגדול מה שאני מקווה הוא לזה:
      סנטר: לוני, וויסמן, סאר\הרננגומז
      פאוור: גרין, קומינגה, רובי
      סמול: וויגינס, מרטין, תומאס
      סקנד: קליי, מודי, האיטלקי.
      פוינט: סטף, פול, רולינס

      וכן, זה הרכב אליפות. לא פחות.

  56. מצד אחד, לווריורס יהיה יותר קל להשאר גם את פול וגם את וויגינס על החוזים שמגיעים להם.
    מצד שני הם מאבדים את העומק שהיה להם ושחקני רוטציה שהיו חשובים בריצה.
    כל עוד השלד המרכזי בקבוצה נשאר אז זה אחלה אבל הם יצטרכו לטפל בבעיית הגבוהים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט