
רודי גובר במינסוטה! יוטה תקבל בתמורה את מאליק ביזלי, פטריק בברלי, הרוקי ווקר קסלר, ג'רד ונדרבליט ו-4 בחירות סיבוב ראשון.אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה יצטרף לקבוצה שהגיעה לפלייאוף השנה והודחה מול הגריזליס.
הבחירות:
2023, 2025, 2027 – לא מוגנות.
2029 – מוגנת טופ 5.
*
אחרי תקופה ארוכה בסוף זה קורה – אינדי נפרדת ממלקולם ברוגדון, והזוכה המאושרת היא הקבוצה ששיוועה לפוינט גארד – הסלטיקס, שישלחו לפייסרס את דניאל תייס, ארון נייסמית', מאליק פיטס, ניק סטאוסקס, ג'וואן מורגן ובחירת סיבוב ראשון ב-23.
*
זאק לאבין נשאר בשיקגו כשהוא סגר עם הבולס על חוזה מקסימום לחמש שנים בשווי 215 מיליון דולר.
הבולס גם מחזירים את דרק ג'ונס ג'וניור לשנתיים עבור 6.6 מיליון דולר.
*
דווחים ראשוניים על כך שזאיון וויליאמסון והפליקנס הסכימו על הארכת חוזה רוקי לחמש שנים בסך מפלצתי של 231 מיליון דולר, יתכן שהחוזה יכלול התניות מסוימות (מספר משחקים מינימאלי וכדומה).
*
יוסוף נורקיץ' ממשיך בפורטלנד עם חוזה חדש של 70 מיליון דולר לארבע שנים, וגם דרו יובנקס ממשיך שם
*
ריקי רוביו חוזר לקליבלנד ל-18 מיליון דולר לשלוש שנים, גם רובין לופז בקליבלנד, ויהיה מעניין מאד לראות אותם בשנה הקרובה.
הקאבס מחתימים גם את ראול נטו ורובין לופז על חוזי מינימום לשנה.
*
מיצל רובינסון ממשיך בניקס עם חוזה חדש של 60 מיליון דולר במשך ארבע עונות.
*
ג'ון וול שסיכם על באיאאוט של השנה האחרונה בחוזהו ביוסטון יחתום על חוזה לשנתיים בקליפרס עבור 13 מיליון דולר.
*
דאנילו גלינארי שהועבר מאטלנטה לסן אנטוניו ויחתך מהקבוצה סיכם על חוזה לשנתיים בבוסטון סלטיקס עבור 13 מיליון דולר. מתברר שגם ג'וק לנדייל, הסנטר האוסטרלי הצעיר שהצטרף לספרס בשנה שעברה נכלל בטרייד לאטלנטה.
הסלטיקס גם מביאים בחזרה את לוק קורנט בחוזה מינימום.
*
אוטו פורטר שעזר לווריורס לזכות באליפות זה עתה סיכם על חוזה לשנתיים בטורונטו ראפטורס, אבל קוון לוני נשאר בקבוצה וחתם על 25/3.
שחקן נוסף שעוזב את האלופה הוא דמיאן לי שחתם בסאנס.
הווריורס הביאו במקום את דונטה דיוינצ'נזו על חוזה לשנתיים עבור 9.3 מיליון דולר
*
הנאגטס מביאים את ברוס בראון מהנטס על חוזה דו שנתי בשווי 13 מיליון דולר.
*
בהוקס ממשיכים לעבוד -קווין הוארטר, הצלף האדום, עובר לקינגז עבור בחירת סיבוב ראשון, מו הרקלס, וג'סטין הולידיי, וזאת לאחר שכבר סיכמו עם אחיו, ארון הולידיי, לשנה אחת בקבוצה. האם מילוואקי צריכה להיות מודאגת?
*
ג'יילן סמית ממשיך באינדיאנה על חוזה דו שנתי בשווי 9.6 מיליון דולר.
*
מינסוטה טימברוולבס החתימו את ברין פורבס על חוזה מינימום לעונה אחת.
*
בול בול חתם על חוזה לשנתיים באורלנדו מג'יק.
*
דרו יובנקס ממשיך בפורטלנד עם חוזה לעונה אחת.
*
תיאו פינסון יישאר בדאלאס על חוזה לעונה אחת.
מה קורה בינתיים?
שקט, כולם ישנים, רק שמשון ויובב זוממים מזימות…
מי פנוי באלנבי?
רכז: ריקי רוביו (אינדיאנה), ג'ון וול (יוסטון), קמבה ווקר (דטרויט), דניס שרודר (יוסטון), גוראן דראגיץ' (ברוקלין), ארון הולידיי (פיניקס), די ג'יי אוגוסטין (לייקרס), פקונדו קאמפצו (דנבר), רייג'ון רונדו (קליבלנד).
שוטינג גארד: זאק לאבין (שיקגו),, קולין סקסטון (R, קליבלנד), דונטה דיווינצ'נזו (סקרמנטו), גארי האריס (אורלנדו), ג'רמי לאמב (סקרמנטו), ברין פורבס (דנבר), אוסטין ריברס (דנבר), לו וויליאמס (אטלנטה).
סמול פורוורד: ברוס בראון (ברוקלין), אוטו פורטר (גולדן סטייט)), קודי מרטין (R, שארלוט), קיילב מרטין (R, מיאמי), ג'ורדן נווארה (R, מילווקי), טי ג'יי וורן (אינדיאנה), דרק ג'ונס ג'וניור (שיקגו), קסלר אדוארדס (R, ברוקלין), קווין נוקס (אטלנטה), רודני הוד (לוס אנג'לס קליפרס), אנדרה איגואדלה (גולדן סטייט).
פאוור פורוורד: מיילס ברידג'ס (R, שארלוט), כרמלו אנתוני (לייקרס), ג'יילן סמית (אינדיאנה), מרקיף מוריס (מיאמי), בלייק גריפין (ברוקלין), פול מילסאפ (פילדלפיה).
סנטר: דיאנדרה אייטון (R, פיניקס), יוסוף נורקיץ' (פורטלנד), מונטרז הארל (שארלוט), מיטשל רובינסון (ניקס), , קוון לוני (גולדן סטייט), תומאס ברייאנט (וושינגטון), למרקוס אולדרידג' (ברוקלין), חסן וויטסייד (יוטה), מייק מוסקלה (אוקלהומה), נמניה בייליצה (גולדן סטייט), סרג' איבקה (מילווקי), רובין לופז (אורלנדו), דמרקוס קאזינס (דנבר), דווין דדמון (מיאמי).
עיקרי יום אתמול
שמשון ויובב דורשים טרייד מברוקלין, שבינתיים מצליחה לשמור על מילס וקלקסטון, ולגייס את רויס אוניל. כוכבים חתמו על הארכות חוזה בהמון כסף (יוקיץ', ביל, בוקר, טאונס ומוראנט). הניקס מימשו את תאוותם הגדולה והחתימו את ברונסון (גם זה ניוז, סוג של, בכל אופן). פייטון הילד החמוד הלך לשחק עם ילדים אחרים בפורטלנד. יקיר המערכת, פי.ג'יי טאקר, שמשך שנים קיבל שכר זעום יחסית ליכולתו, עקץ סוף סוף את המערכת ב-33 מיליון דולר ל-3 שנים בפילי, ואינגלס, פצוע או לא, סגר במילוואקי. אולדיפו נשאר בהיט. הלייקרס החתימו את לוני ווקר, דמייאן ג'ונס וחואן טוסקנו אנדרסון, וג'אבל מגי החביב עזב את פיניקס לדאלאס.
מה עדיין לא קרה?
טריידים – לא ממש היו כאלה אתמול, ובטח יהיו בהמשך. יתכן שהעסק קצת תקוע כי מחכים לאבני הדומינו הגדולות ובראשן דוראנט. פיניקס? מיאמי? מילוואקי? פורטלנד? אולי שידור חוזר בגולדן סטייט (דריימונד זוהה במגרש החניה של האורקל סנטר עם אותו מכשיר מ-2016).
יוטה – עדיין לא ידוע האם מתקיים משא ומתן לחלץ את מיטשל וגובר משם. פרטים, כנראה, בהמשך.
בוסטון – אפשרות שגלינארי יצטרף, אחרי ביי-אאוט מהספרס. האם זה מספיק כדי להתחזק לקראת השנה הבאה? מה יעלה בגורלן של חריגות הטרייד של הירוקים? על כך, ועוד, בפרקים הבאים.
ספרס – מקדרמוט, ריצ'רדסון, וכמובן יעקב פולטל על המדף! רוצו, חושו, ריכשו ומלאו את המחסנים לקראת החורף!

לא יודע מי מהצמד אמור להיות שמשון, אבל סבתא שלי הייתה אומרת שזה שימשון הגיבר מיט דה תוחס אריבר (בערך, אולי. היא מתה כבר שלושים שנה וכך גם כישורי באידיש).
בהצלחה לכל המלפפונים שעוד על המדף, מי ייתן ויימצאו את הבית הנכון
ענק ! שמשון ויובב ..
קיירי ודוראנט . לא יכולתי לחשוב על צמד יותר טוב מזה .
הם פשוט הפכו את עצמם לקרקס הנודד והכי מתאים לשמשון ויובב להצטרף ללייקרס, שם יפגשו את סבא ג'פטו המשוקץ ואת שוליית הנגר העונה לשם ראס
מצוין השמשון ויובב… גם הגופיה הותאמה היטב לאישיות של כל אחד מהם.
🤣
יש הסתברות של דוראנט לדאלאס? אם יש להם אפשרות צריכים ללכת בכל הכח
רעיון מעניין
שמשון ויובב זה באמת אדיר… מה ההסתברות של דוראנט למיאמי? איכשהו אנחנו יודעים שריילי אשף בניצול מצבים כזה. מהלך יפה של פורטלנד עם פייטון השלישי…וגם מהלך נאה של דאלאס עם מגי.
שמשון ויובב? מי הם?
דמויות מהסידרה המצויירת פינוקיו…
היה ברור לי שילך . חבל.
לא במקום כרגיל עם ההגב הזה שתקוע באמצע המסך ונפתח כל שניה בלי שרצית
האם המשמעות היא שבן סימונס הוא בלה?
יותר כמו שושו השועל.
תזכור שהוא הגיע מאנימה אחרת.
חחח…
חחח…
חחחחח :)))
החלום הרטוב שלי זה שהסלטיקס יעשו איזהשהוא קסם ויצליחו להחתים בסכום נוח את ריקי רוביו. זה יכול להיות פנטסטי.
מעבר לזה לא רוצה כלום.
בדיוק עדכנו שהוא קרוב לחזרה לקליבלנד
זה החלום הרטוב שלך? שלי זה לעבוד בnba או בפיפא
קרע acl , לא בטוח שיחזור אותו דבר .
סלטיקס צריכים איזה רכז , אבל הדיבורים כרגע הם גלינארי במיד לבל ועל הוארטר בחריגות שכר . מי היית מביא בחריגת שכר של 17 מיליון?
ראיתי שיש עיניין בגאלו. הוא סקורר טוב. כמה קה-סף?
את חרידת ה 17 חייבים לנצל כי זה נגמר השנה? אין לי מושג את מי יביאו.
ברוגדון יותר טוב. זה הכי טוב שהם היו יכולים לקוות לו.
צריך לשים בתוך משי במהלך העונה הרגילה ולהוציא מהנפטלין בפלייאוף עם תפילה ומזוזות חדשות נגד פציעות….
חחח ציון השמן אכל כמה שנים עשה קונצים וקיבל 46 מיליון לעונה חחחח. איזה אנשים יש בליגה הזאת 🤣🤣🤣🤣
עוד שנה הוא מבקש טרייד ויושב לנוח כמו בן סימונס חכו תראו
אם נבואתך תתגשם זה רק יוסיף לשם הרע שיוצא בשנים האחרונות לאן בי איי וייקרא שמו בישראל אין יותר בי איי…
רוביו 3 שנים בקליבלנד תמורת 18 מיליון.
אחלה חוזה ל-2 הצדדים,
ממשיכים ההתנהלות בריאה, קליבלנד. שאפו.
🙁
איך מגיעים לעבוד בnba מנחם בבקשה תסדר לי שם איזה משרה של גי אמ מאמן ע מאמן מישהו בשיווק או משהו כזה משהו בחייאת אני צריך רק שנה אחת חוזה אחד לא יותר אני צנוע.😁
העבודה הכי טובה בעולם זה להיות רפה הבנה ולקבל מיליונים זה החלום שלי.
העבודה היחידה שיותר טובה מהnba זה לעבוד בפיפא כל היום לטוס לקבל מעטפות ולאכול קרוסואנים משחקים חינם ולקרוא לכל זה השתלמויות
שמעתי שפופ מחפש עוזר מאמן חדש וששלח סקאוטים סודיים לעקוב אחרי ET. הספרס מתכוננים להחתים אותו מחוץ לדראפט בעוד 10 שנים.
פופ בונה עליך שתביא אותו למקום הנכון.
ברט בראון תפס לי את הגוב הזה
אני מצטרף אליך בפיפא גם נער מגבות טוב לי
חלום חיי זה לקבל את אחת המעטפות האגדיות של פלורנטינו. גם מעטפה רזה זה בסדר מבחינתי אני לא חזיר
🙂
טוב הפליקאנס זה הארגון המטומטם בליגה, ויש להם תחרות וושינגטון ניקס דטרויט, מי מביא לשמן העצלן שלא דואג לעצמו סופר מקס, גריפין צריך להכנס לכלא
ציון יתן תחילת עונה טובה ואז יפצע ינוח יבקש טרייד😂😂
אני באמת מנסה להבין את ההגיון הוא הוכיח 0% מקצוענות מאז שקיבל כסף, גרם להחמרת הפציעה (היה מדלג על תוכניות השיקום+ עודף משקל רציני שנובע מתזונה לא נכונה ומחסור באימונים), אמר שלא צפה בכדורסל בכלל אחרי שהפליאקנס הודחו, וכל זה קרה אחרי שקיבל חוזה רוקי מה יקרה שיביאו לו 230 מליון?
ההגיון זה שהם אהבלים ואין להם משהו אחר ביד.
230 מיליון דולר לילד שלא עשה כלום בליגה אבל סה פחות הזוי מחוזה המקס של סימונס בזמנו חחח כדורסלן שלא זורק לסל חחח סימונס ודריי🤣🤣
סימונס היה בכלל בדיחה כדורסלן זה מילה יפה, שחקן רוגבי שבגובה 10״6 שהתלהבו מסטטיסטיקה ולא צפו במשחקים, שילוב של לברון מג’יק ואסלת שירותים
כפצוע הוא עושה ימבה כסף מפרסומות….
אמת 😂😂😂
יקפוץ בתחרות ההטבעות מעל 20 מגשי פיצה, ואז יאכל אותם
😂😂😂😂😂
😂😂😂
אתה חרא.. (:
יש לי דה ז'ה וו
גילרי, אחרי שרובין יפסיק עם הטנטרום שלו, יש מצב ששמו התניות בחוזה של זאיון?
בטוח.
שמאס כבר נתן אינדקציות – אם לא אז הטנטרום מוצדק…
אני רק מזכיר שאותו דיון היה אחרי החוזה לאמביד.
מזעזע.
צריך להיות מפגר בכלל להכנס עם זאיון לשיחות על חוזה מקס, בטח שהוא הוכיח 0 מקצוענות ועניין לשחק בליגה + לא בטוח שהוא יהיה מסוגל חצי מהקריירה פצוע והרבה באשמתו (במצב של ה330 פאונדס הוא יכול להיות לוחם סומו). גורדן פול כשרון אדיר אף אחד לא קופץ עליו ומחתים אותו ב20 -25 מליון לעונה , במקום זה זורקים כסף על זאיון ובראדלי ביל
גורדן פול זה גורדן קלרקסון משופר. לא כשרון אדיר ולא נעליים. שחקן טוב בהחלט יכולת להיות סקורר לעיתים.
שההגנות יהיו עליו כשחקן בכיר הוא לא יראה ככה.
איפה גורדן קלרקסון איפה הוא, גורדן פול יכול להיות אולסטאר בשינה קלרקסון לא כזה.
חמודי גורדן קלרקסון קלעי קטלני ושם ימבה נק כמו גורדן פול והיה כסה גם בצעירותו הם די אותו גירסה פול רק משופר יותר. הוא לא חומר סופרסטאר או אולסטאר
גורדן פול העונה כפותח עם 20.8 נקודות ב32 דקות עם יכולת מצויינת ליצור מצבים לו, יש אצל קר רוטציות חברתיות ולצערו הקפיאו אותו על הספסל אחרי שהוא וקרי פרנקו את הליגה אבל יש לו פוטנציאל אולסטאר
תוציא אותו מגולדן סטייט ואז נראה מה הוא שווה , לדעתי יהיה כמו טריי יאנג לעניים שהוא כמו סטף קרי לעניים
כישרון אדיר
יש לג'ורדן פול עוד שנה בחוזה
Yahoo Sources: Free agent center Thomas Bryant is receiving significant interest from contending teams including Los Angeles Lakers and Boston Celtics. He’s expected to make a decision later this morning
כבר לא נשארו לי ציפורניים
איך זאיון זכאי להארכת חוזה כל כך גדולה?
ככל שאתה אוכל יותר אתה זכאי יותר זה בא עם הפאונדים
מה הלחץ לתת הארכת חוזה כזו לזאיון ? מה הוא לא ישמור על כושר ולא יגיע לשחק ? הוא גם ככה לא שומר על כושר ולא משחק.
אומרים שזאיון חוזר לכושר טוב , אבל למה לא לחכות עוד שנה שהוא יוכחי את עצמו ואז לתת לו
יבוא להם עם המחוך של הארדן מיוסטון לאימונים
191 זה מקסימום סטנדרטי. תיאורטית הוא יכול להפוך לסופר מקס אם בעונה הרביעית הוא יעמוד בקריטריון
יאללה אייטון מתי נוחת בהוקס? מחכים לו כבר
שמשון ויובב זה מעולה
גם שימון ויבב לא רע
אני מהמר שדוראנט יהיה בפיניקס או פורטלנד.
קיירי? זה יותר מסובך. הוא רוצה רק לייקרס ונראה שרק היא רוצה אותו. ואין לה מה לתת תמורתו. בעיה.
יש מצב שיישב על הספסל ויעשה סימונס חלק מהעונה.
איזה טירלול הליגה הזאת, תוכנית ריאליטי בגובה דשא. הכל חוץ מספורט
לא הבנתי איך הוא זכאי למקס?
צריך להיות בחמישיית העונה בשביל זה.
בס"ד
שלום עליכם
זה סופר מקס, ציון זכאי למקס רגיל.
קיירי אולי לניקס? יש להם נכסים ורצו אותו שנה שעברה. רוז + פורנייה ובחירות עובר במכונה.
שה שה. לא כל שטות שעולה לך בראש ישר צריך להוציא.
יש דברים שקורים רק כי אומרים אותם.
חחחחחח
דובי אתה מדבר על האנטי נאחס המקצועי "האשך"
נראה לי הסתבכתם,האמת אתם כבר מסובכים בהחתמות עצובות
האמת, תפור עליכם… אופס 🤭
זיון זימבר+כיפה אדומה
והפליקאנס התנדבו והתכופפו בדרך
רק בWWE
🤣🤣🤣🤣
ברוס בראון מברולקין חתם בדנבר , ביחד עם קולדוול פופ אלו החתמות לא רעות
מאמין שדנבר תדבר חזק השנה
בהחלט שני מהלכים טובים שלהם עם קק"פ ובראון, יחזקו את ההגנה הרפה.
1+
הנטס מתפרקים מנכסים.
במחי בקשת טרייד אחת
נוף המתמודדות לאליפות עבר שינוי קיצוני,
ופרי אייג'נסי משעמם קיבל חיים.
הנטס ממשיכים עם העבודה המצויינת שעושים . נראה שידברו חזק השנה. מדהים שהם הצליחו לשים שוב יד על קלקסטון איש ה 3 מ 21 מהקו בפליאוף. ושים לב שסימונס חוזר גם בשנה הבאה איש ה 36% מהקו בפליאוף. את השחקנים הפחות טובים שלהם קרי דוראנט הארדן שקולעים סביב ה 90% מהקו הם מצליחים להעיף ולדחוף לכל מיני קבוצות בליגה. אין ספק שנעשית שם עבודה יוצאת מן הכלל.
🤣🤣🤣🤣🤣
בס"ד
תודה חברים.
הניקס מגשימים חלום נעורים ומחתימים את מיצ'ל רובינסון לארבע שנים. עמדת הסנטר סגורה כרצון ההנהלה עם רובינסון, הרטנשטיין והגופה של גיבסון
הרטנשטיין אחלה שחקן
אחלה סנטר מחליף. נקווה שלא יצטרך להיות יותר
הסנטר הכי טוב מכל אלה שחתמו היום זה דרו יובנקס מפורטלנד. אני מניח שבהתאם להגיון ולחוקי הליגה הוא קיבל את החוזה הכי קטן.
הרטנשטיין בתור סנטר מחליף זה לא רע בכלל. הייתה לו סוג של עונת פריצה השנה.
גם לרובינסון הייתה שנה טובה, עם 72 משחקים מלאים ומספרים לא רעים.
אני מקווה שזאת לא הייתה הגרסה שלו להתפוצצות של שנת חוזה.
מעניין אם החל מעונה הבאה יוציאו חוק שמותר לניו אולינס לעלות 3 שחקנים בלבד בחמישיה כשזאיון על המגרש
מעניין. אולי הגבלת חצי טון לחמישייה בכל רגע נתון? ציון לא יראה מגרש.
ברגע שאוניל הגיע וויתרנו על בראון. יכול להיות אותו שחקן עוד כמה שנים לא מבין את התוכנית של מרקס
חייבים מגן טבעת כל מי שזמין לא קורץ לעין כנראה שנצטרך להשיג אחד בטרייד על דוראנט
זה באמת קצת מוזר, בעיקר בגלל שלא ברור מה יעשו עם אוניל עכשיו. הסבר שעולה בדעתי – הם סגרו את זה עם איינג' לפני שדוראנט ביקש טרייד, וכנראה לא רצו לאבד אמינות בליגה. אם אכן כך, זה ראוי להערכה. קלקסטון שחתם לשנתיים לא מגן טבעת? נראה לי בזה ברוקלין מסודרת.
הם נותנים בחירה נמוכה (הנמוכה מבין ברוקלין, יוסטון ופילי) ויכול להיות שהם ישיגו עליו בחירה טובה יותר באמצע העונה
אולי, אבל את ההיגיון הזה גם איינג' מבין, אז למה לא השאיר את אוניל אצלו כדי לקבל בחירה גבוהה יותר בהמשך? כרגע אני לא רואה סיבה שאיינג' יהיה "לחוץ" להיפטר משחקנים או מאוניל ספציפית, אבל נראה מה יקרה ביוטה ואז אולי הדברים יתבהרו.
יכול להיות שאיינג' לחוץ יותר והוא זקוק לבחירה בשביל מהלך שהוא רוצה לעושת
לא שווה את הסיכון בשביל בחירה. נראה שמרקס מנסה לבנות קונטרדית למרות הכל מילס חזר, קלאקסטון אחלה כבקאפ סנטר.
מאמין שבטרייד על דוראנט נביא אולסטאר מוכח בתוספת בחירות ורים פרוטקטור
גם לדעתי זה נסגר לפני דוראנט.
עכשיו הנטס יחפשו להטריד אותו תמורת….בחירת דראפט.
חחחחחחח העיקר החתימו את קלקסטון יחד עם סימונס זה זוג נפיץ מהקו ממוצע של 25% ביחד. טוב שויתרו על דוראנט קיירי והארדן שאמם קולעים 90% מהקו אבל חוץ מזה אין בהם כלום.
עבודת ניהול עילאית.
חברים הבקיאים בענייני חוזים ושכר, שאלה –
זאיון וג׳ה נבחרו באותו דראפט 1-2. ג׳ה נכנס לחמישיות העונה, זאיון לא. מדוע הסופרמקס של זאיון גבוה ב-40 מליון מזה של ג׳ה? רק בגלל שהוא בחירה ראשונה?
אותו דראפט=אותו סופרמקס.
אתה לוקח כאילו זאיון מקבל סופרמקס- כרגע הוא לא וזה ההבדל.
2022 NBA free agency: Ja Morant agrees to $231 million extension with Memphis Grizzlies
Ben Rohrbach
Ja Morant has agreed to a five-year designated player contract extension with the Memphis Grizzlies that could pay the All-NBA point guard as much as $231 million, according to ESPN's Adrian Wojnarowski.
** Morant's $193 million maximum salary rises by $38 million over the life of the contract if he makes a second All-NBA team next season or wins league MVP **
אותו חוזה בדיוק, זה בסיס 190 מליון ובונוסים שיכול להגיע עד 231 מליון, ג׳ה הוכיח שהוא שווה סופר מקס, זאיון סכנת פציעה מיידית הכשרון שלו אדיר הבעיה זה ראש דפוק
הראש והקיבה זה החלקים היחידים שלא נפצעו אצלו
תודה לעונים. פשוט בבליצ׳ר ריפורט היה כתוב שג׳ה יקבל 193 מליון, ושזאיון (במגעים לקבל) 231-4 מליון, ולא הבנתי את הפער. אז זה בעיקר בונוסים?
זה לא בונוסים זה הסופרמקס לעומת המקס – 25% או 30%.
זה אותו חוזה, פשוט המינימום הוא 193 והמקסימום הוא 231, כל מה שביניהם תלוי בכל מיני דברים/תנאים/הישגים שאולי יתממשו ואולי לא.
יש רק תנאי אחד – האם מי מהם יעמוד בתנאים של הסופרמקס בעונה הבאה
בדיוק – חמישיית עונה לאחד מהם (בהנחה שאף אחד לא מתמודד על שחקן ההגנה …)
למה, אולי זאיון.
ייתן פירוש חדש לביטוי מהכדורגל, "החנו את האוטובוס ברחבה".
ג'ה לגמרי קרוב לשם..
תודה חברים! הובהר היטב
לחשוב שאתה יכול להרוויח 193 מיליון דולר ועוד לצאת בהרגשה מצוברחת, כי קיבלת רק את המינימום…
אני שמח מאד בשביל טאקר מגיע לו
גולדן ממשיכים לאבד עומק –
אוטו פורטר בטורונטו.
זה כואב
קיץ לא טוב
היה ברור לי שילך.. אחרים אמרו לאאין סיכוי הוא כבר זקן ובשלהי הקריירה ועבר הרבה פציעות. בכל מקרה אני סומך על בוב מאיירס שימצא ברחבי הליגה את השחקנים המשלימים הטובים האלה שאף אחד כבר לא רוצה ויסכימו לבוא על מינימום ושיחליפו את פורטר פיטון וטסקנו אנדרסון כמו שמצא אותם בשנה שעברה.
לא רואה שרשמו פה – גאלו בבוסטון, שנתיים, שנייה אופציית שחקן.
.
כנראה ששיקגו מתעכבים כי הם חושבים שיוכלו לתת הצעה לדוראנט.
לא מבין את זה כרגע אבל נראה.
גלינארי סגור או עדיין מתכוון לחתום בבוסטון כשהספרס יסיימו את ענייני הבירוקרטיה?
אף אחד עוד לא יכול לחתום, אבל אם הבנתי נכון אז הסיכום סגור.
למה לא בעצם – זאק לאבין (או שעדיין אי אפשר?), או לפחות דרוזן ותוספות. בסוף עוד תצא לברוקלין קבוצה מהסיפור הזה.
הנטס יצטרכן לעשות הרבה לפני שיוכלו לקבל שחקן בסיין אנד טרייד.
זה הסיבוך העיקרי אם אתה חושב על לוין.
.
ולמרות שטנקינג הוא בעייתי לנטס בטווח הארוך כי יוסטון בעצם שולטת בבחירות שלהם, הבחירה הקרובה היא swap אז בכל מקרה תהיה להם בחירה מצויינת בגלל שמדובר ביוסטון אז שווה לחשוב על טנקינג בעונה הקרובה לפחות.
ואוו שכחתי שכל קבוצות העל האלו נדפקו כי אין להם בחירות דראפט . איזה קטע, עכשיו יצטרכו ללכת בטרייד על כוכב צעיר
גאלו ייתן עוד עומק לספסל לבוסטון,מהלך מצוין, פורטר לראפטורס גם דיל טוב מאוד שלהם. האלופה מאבדת שני שחקני ספסל חשובים..
אני חושב שמגזימים בפסימיות שקשורה לנטס. כל עסקה שבה יהיה מעורב דוראנט צריכה לכלול שתי בחירות סיבוב 1 ועוד פוטנציאל (אייטון, אנפרני סימונס, טיילר הירו למשל) שאותו יוכלו אחרי זה להמיר לעוד בחירת סיבוב 1.
הסיטואציה של קיירי מאוד פשוטה – החלפה עם ווסטברוק + בחירת סיבוב 1 מאוחרת של הלייקרס שכנראה תהיה גבוהה).
אם רויס אוניל שווה בחירת סיבוב 1, אז גם סת קארי (תפור ללייקרס וגם לגאז) ופאטי מילס (בוסטון…) שווים כל אחד בחירת סיבוב 1.
זה כבר 4-5 בחירות סיבוב 1 שהם מקבלים די בקלות בתכלס.
רוצה לומר, זה מאוד מאוד שונה מהסיטואציה שהייתה להם בזמנו עם הקווין המקורי (גארנט)
בחירת סיבוב ראשון 1 לא מפצה על ראס
הם יילכו לטנקינג. ראס זה בדיוק מה שצריך בשביל זה
נכון, וזה נכון גם לגבי עסקת הארדן – הנטס לא יוצאים בידיים ריקות, אבל הסיפור עצמו פשוט מגעיל. מרקס יסיים את הסיפור הזה עם בחירות ונכסים אבל גם לא מעט שקיות הקאה.
הנאגטס צריכים להיות שחקן מרכזי בכל מה שקשור לדוראנט – mpj, בונז ובחירות צריך להספיק לנטס
המחשבה חלפה גם במוחי, וזה כנראה הדבר הנכון לעשות, כמו כמעט כל קונטנדרית שצריכה משהו נוסף שיקח אותה עד הסוף. ועדיין, כל הסיפור הזה גורם לי לחששות כבדים מלהתעסק עם דוראנט, אז אני לא בטוח שהייתי עושה את זה.
זה לא ריאלי , דוראנט לא ירצה להגיע לערים כמו דנבר או יוטה . מקסימום דאלאס.
לא יודע.. נראה לי שהוא בעיקר רוצה יחס.. מניח שבדנבר יידעו לתת לו את זה.. בסוף אחרי הצרעת בברוקלין דווקא לא יזיק לו קצת שקט
יוסוף נורקיץ נשאר בפורטלנד
למה? כל הפירוק של פורטלנד והם מחתימים את נורקיץ ופייטון? אם היו מחכים עם הפירוק לקיץ יכלו אולי לקבל את דוראנט תמורת סיגי מקולום
איזה פייטון?
גארי פייטון מווריורס
הוא עבר לפורטלנד?! איזה זין אטומי
מהווריורס
רו יובנקס יותר טוב מנורקיץ. הוא יותר טוב מכל הסנטרים שחתמו היום. הבנתי שהם החתימו אותו . לא מבין את הנכונות שלו לשחק סנטר מחליף ולא מבין את ה GMס בליגה שצריכים סנטר ולא התנפלו עליו.
אין גבול לטימטום בליגה מושחתים רציניים. שימשון ויובב זה ענק כל הליגה הזו מתנהלת כמו פלז'ור איילנד.
ברוס בראון זאת החתמה נהדרת. אני אוהב מאד אותו ואת פייטון, אבל מדובר בשני שחקנים דומים למדי, ואני לא מבין לגמרי למה השני מקבל 2.5 מיליון דולר יותר מהראשון לעונה.
ג'ון וול סגר רשמית בקליפרס
ובצירוף מקרים מדהים – בדיוק על הסכום שהוא ויתר ליוסטון לשנה הקרובה…
חחח, זה יכול להיות אבל במגוון קבוצות. יחליקו את זה בקלות.
אמרו לי על הסיכום הזה ביום שהוא קיבל את הביי אאוט…
.
אבל כן – זה בדיוק מסוג הדברים שקל לליגה להעלים עין מהם.
How quiet national NBA media is being on Miles Bridges is extremely loud.
Also, this is why people are still surprised to find out about Kendrick Nunn and Lance Stephenson and other abusers in the league. Because the media prioritizes their access over telling these stories.
https://twitter.com/Anthonysmdoyle/status/1542867570994429953?t=De30ZQyozCHSA1bqp_IGkQ&s=19
שקט, איש pc משוקץ. זה בטח אשתו עשתה לעצמה את הסימנים כדי לחלוב לו את כל הכסף. עכשיו תפסיק לטנף עליי, שי אתה חייב לראות איך מטנפים עליי
דרו יובנקס נשאר בפורטלנד
רובין לופז חתם בקליבלנד
קווין הוארטר לסקרמנטו
מו הארקלס ג'סטין הולידיי ובחירת דראפט סיבוב ראשון לאטלנטה
הבחירה מוגנת טופ 10, 12, 10 למי שתהה (אחרת זה טרייד נוראי לקינגס)
14, 12, 10, כלומר הקינגז יעבירו אותה בעונה הבאה רק אם יעשו את הפלייאוף… במצבם זה בהחלט ווין-ווין.
עבודה טובה של טורונטו וקליבלנד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סקרמנטו , אין דפוקים כמו הקינגס , גם אם תנסה את הניקס זה לא דפוקים כמו הקינגס
בחירת סיבוב ראשון על קווין הורטר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח
לגמרי.. פשןט לא מבין מה הולך שם.. הצמד פוקס והוארטר יהיה חגיגה לכל התקפה
טרייד טוב להוקס ולקינגס.
נראה לי קצת צפוף ולא ברור ברוטציית הקו האחורי בסקרמנטו, אבל לפחות הם מביאים בינתיים שחקנים טובים.
אולי יש עוד טרייד באופק ?…
מה טרייד טוב , הורטר זה זבל עופות עם חוזה טיפשי
אטלנטה צריכים לתת בחירת דראפט רק כדי להיפטר ממנו אבל מצאו אבל תמיד יש את הקינגס,טרייד סופר מטומטם שלא יתן לסקרמנטו כלום חוץ מהאיבוד בחירת סיבוב ראשון
שחקן צעיר וטוב על חוזה טוב.
מהלך טוב מאד של הקינגס.
אין לי מושג על מה אתה מדבר.
הורטר הוא לא צעיר ובטח שלא טוב, כנראה שלא ראית אותו משחק
הוא שחקן הגנה איום ונורא שמגיע לקבוצת הגנה נוראית , הוא לא קלעי טוב ולא עושה כלום על המגרש שכל שחקן ג' ליג לא יכול לעשות
טעיתי – לך אין מושג על מה אתה מדבר…
.
אחלה שחקן וקלעי צעיר על חוזה סבבה לגמרי.
זה בסדר , באוטופיה שלך ריץ' פול לא מנהל את הלייקרס(זה רק בטעות הם החתימו אתמול שחקנים של קלאץ')
ואדם סילבר שולח לך טקסטים כל שעה
הצעתי לאטלנטה לדרוס אותו ולהוציא כסף מהביטוח מפתיע שהמפגרים הביאו עליו בחירת דראפט אבל זה הקינגס
חחח הוארטר זה זבל עופות
מלקולם ברוגדון בסלטיקס
דניאל תייס ארון נייסמית ובחירת דראפט סיבוב ראשון לאינדיאנה
בוסטון עושים יופי של מהלך עם גאלו ועם ברוגדון.. מוסיפים עומק ונסיון
ברוגדון בבוסטון
מעניין איך הסלטיקס יראו שנה הבאה בפלייאוף עם ברוגדון כרגיל פצוע על הספסל , שמעתי שהוא משהו משהו בנפנוף מגבות
אורזים אותו בפצפצים בעונה הרגילה.
ניהול המשחק והיד האמינה מטווח השלוש לצד ווייט וסמארט ומדובר בבוסטון חזקה בהרבה.
טרייד מעולה לסלטיקס.
לא צריך את ברוגדון להרבה דקות,
צריך אותו כשיר במאני טיים בפלייאוף.
לצד התוספת של "לא בושה" גאלינרי,
ואנחנו מדברים על סלטיקס שלמה ומרשימה לקראת העונה הבאה.
שאפו.
הוא אף פעם לא כשיר
הבעיה של מנהלים בליגה ושל הרבה אוהדים זה שהם תמיד חושבים על מה יקרה אם הוא לא יפצע
אבל זה לא קורה, ברוגדון תמיד נפצע,אמביד תמיד נפצע,גם כריס פול ואנטוני דיויס תמיד נפצעים , קיירי וסימונס דפוקים במוח וקיירי חושב כמו ילדה בת 5
אלו העובדות , כל השאר זה ליפסטיק על חזיר
מדוייק טראסט
סטיבנס עושה עבודה נהדרת .
ממש קשה לבנות על הבריאות שלו. ברוגדון בריא לטעמי הוא חוזה מקס. אבל הבנאדם פורצלן. קשה לומר שדווקא בפלייאוף הוא ירגיש סבבה גם אם יפצפצו אותו
אם ברוגדון בריא כל הזמן,
בוסטון לא יכולים להביא אותו במחיר של כמעט כלום.
זה הימור,
אבל בהתחשב בעומק של הסלטיקס –
הימור מחושב.
מסכים שזה מהלך שיכול להתברר כבינגו. אי אפשר יהיה לנשום מול ההגנה שלהם, והוא אחלה רכז. והמחיר הוא די נמוך.עדיין אני חושב שברוגדון הוכיח מספיק פעמים שהגוף שלו לא עומד בעומסים.
ויתרו בתכלס על בחירת סיבוב 1… שתהיה גם מאןד נמוכה.. זה נו בריינר.. מקרה הכי גרוע הוא ייפצע בפלייאוף – נו שווין
מסכים.
השחקן שהכי רציתי שנביא הקיץ (ממי שריאלי ולא סטאר). איזה כיף!
ברוגדן תמיד פצוע, אבל ת׳ייס בכלל לא היה ברוטציה בפלייאוף, אז גם בלי ברוגדן במקרה הגרוע, זו אותה קבוצה + גאלינרי.
.
מהלך עם סיכון כספי ומקצועי, אבל לא סיכון דרמטי.
סטיבנס משחק אותה כבר שנה שלמה.
וואוו סטיבנס וואוו.
.
חמישייה ראשונה:
ברוגדון, סמארט, בראון, טייטום, טיים לורד.
.
חמישייה שנייה:
ווייט, פריצ'ארד, גלינארי, וויליאמס, הורפורד.
.
רוטציה מפחידה הוא הרכיב לבוסטון, פשוט מפחידה.
יש שם תשובה הגנתית לממש הכל ופוטנציאל התקפי מרשימאוד מאוד.
.
מעניין אותי אבל איך לא היו הצעות טובות יותר על ברוגדון – עד כדי כך המצב הרפואי שלו משפיע?
תראו מה הספרס קיבלו על מארי שבעניי עם תקרה נמוכה יותר.
יחס העלות/כמות משחקים הופכת אותו לסיכון משמעותי עבור קבוצה שבונה עליו בהרכב הראשון על פני עונה מלאה.
בוסטון?
יש להם עומק שיאפשר זהירות מרבית,
מה שהופך את ההימור לסביר.
הם רוצים אליפות,
וברוגדון + "לא בושה" גאלינרי + הסגל מהפיינלס האחרון הופכים אותם לקונטנדרים משמעותיים.
לפי דעתי סמארט יורד לספסל. ברוגדון בראון טייטום הורפורד והטיים לורד. זו החמישיה הראשונה. והיא מטורפת.
סמארט בתגובה – אבל אני הובלתי אותם לגמר, למההה
🙂
יש גם דיבור על זה שפריצ'ארד כנראה הולך. לדעתי זו טעות אבל זה מה שנראה
עכשיו יש מקום לים מדר …
דרך אגב,
ספרס ופייסרס. ל-2 הקבוצות מקום לחוזה מקס.
שומרים מקום לבובאן
חוץ מאייטון, אני לא חושב שנשאר למי לתת מקס, לא?
אלא אם אתה מתכנן לתת מקס למיילס ברידג'ס,
אז אייטון המעומד הבודד שעושה רושם ששווה מקס.
אתה רומז שתנצח בעוד התערבות?
לצערי, כן.
מחזיק לאייטון אצבעות שימצא בית בקבוצה שתאפשר לו לפרוח. הספרס מרגישים כמו התאמה נהדרת.
הפכו למועמדות מובילות במירוץ לתחתית או בתחרות על וובאנימה
ההיסטוריה תעניק לספרס את בחירה מס' 1 ואת וואבנימה שיהיה שחקן היסטורי
הפייסרס עם הבחירה מס' 2 יקחו את אמוני בייטס שיעשה קריירה וינס קרטרית
איך הטרייד של ברוגדון על תייס ונייסמית מסתדר עם המשכורות?
בקלות – חמש על אחד.
חמישתם מקבלים יחד פחות מברוגדון
זה לא צריך להיות בדיוק יש מרווח.
תכפיל את סך החוזים היוצאים מצד הסלטיקס ב-1.25 ותוסיף 100 אלף ותקבל את גובה החוזה הנכנס המותר לקבוצה משלמת מס.
יכולת סתם לכתוב תאמין לי במקום לקלל עם כל המספרים האלה. תראה איזו תשובה נקייה ויפה גילרי נתן
ניסיתי…
אתה יצאת האיש הטוב שמדבר במילים ולא במספרים
42
אני בדיוק קורא את היפריון והתפלאתי מכמה דגלאס אדאמס מתכתב איתו, עד שגיליתי שהמדריך נכתב אעזה עשר שנים קודם
היפריון ספר יפה ועמוס בידע ורעיונות. הוא היה קצת אלים מידי בשביל הטעם הרגיל שלי (זה לא ספוילר!) אבל מעבר לזה, זו באמת יצירה מרשימה.
איזה דמיון מצאת אבל בינו לבין מדריך הטרמפיסט לגלקסיה?
המון דימיון של קטעים ספציפיים.
הפסקה שהקולונל משתמש באיזה עשרה כלי נשק שונים והזויים היא התכתבות מושלמת עם הסצינה שהרובוטנק עומד מול מרווין ומפרט על אמצעי ההשמדה ההזויים שהוא מצוייד בהם
יש מצב, למרות שאני לא זוכר איזושהי קריצה בקטעים של הקולונל. זה יותר כאילו דאגלאס אדאמס צחק על היפריון עוד לפני שהיפריון נכתב…
בדיוק!
יש שם גם בר בהיפריון שמזכיר את הבר עם היד המנותקת, והמוני רפרנסים קטנים
לא זוכר את המדריך או את היפריון עד כדי כך. את המדריך קראתי בצבא ואת היפריון לפני עשור.
בשנים האחרונות המד"ב שהכי נהנתי ממנו היה של ג'ון סקאלזי.
איזה ניצול הזדמנויות חסר בושה זה לתקוע המלצות כשמדברים על משהו חצי קשור…
זה מעולה!
לפני כמה שבועות חבר מהפייסבוק היה בהופעה ברומניה ומאז אני שומע את טימי טראמפט.
הכל מתחבר
דיסני פלוס הגיעו לארץ ומאז ניתקתי נטפליקס ועולמי התרבותי משוריין לתקופה הקרובה
גם פיטס וסטאוסקס בפנים.
ומורגן. כל מה שלא היה ברוטציה….
לא בטוח, אבל לסלטיקס היו כמה חריגות טרייד, ויתכן שהן נכללות בסיפור, כלומר בוסטון מעבירה את תייס, נייסמית' וחריגה וכל השלושה ביחד שקולים לחוזה של ברוגדון.
מה שגילרי וגיא רשמו זה נכון – כללו גם מישהו בשם ג'ואן מורגן, לא יודע אם ביחד זה מספיק או שהזדקקו גם לחריגת טרייד בנוסף.
אי אפשר לצרף חריגת טרייד במקרה כזה.
לא רלבנטי
היה חבוסטון חריגה כספית של 17 מיליון
כנראה שהביקוש על ברוגדון לא היה בשמיים אם בבוסטון לא ויתרו על הרבה. מעניין מה יקרה מיילס טרנר חושב שאנחנו צריכים ללכת עליו
ביקוש בעייתי – אם הוא כשיר הוא מצוין והוא חוזה נגמר, אבל בוא סיים את העונה פצוע ובגלל שהוא חוזה נגמר נתקשה להוציא עליו בחירת סיבוב ראשון. שתי בחירות סיבוב שני וזבל לאיזון משכורות ואני לוקח
העגלה הירוקה התחזקה
מוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
העגל והעגלה
כל הרפת צהלה
ידעתי שתהיה מפסוט
טרייד אדיר לסלטיקס על ברוגדון, די עם הפתיחת עיניים הזו על הפציעה שלו, הןא על חוזה נוח מאוד והגיע במחיר זול ממש (לדעתי היה אפשר להוציא עליו יותר), הפוינט גארד שתפור לסלטיקס – הגנה, קליעה, קבלת החלטות נכונה, ותמורת שאריות. טרייד אדיר לסלטיקס ברוגדון זה הגרוש ללירה וגלינארי זה עוד חצי גרוש, הסלטיקב מבחינתי כרגע המועמדים לצאת מהמזרח גם העונה.
רזי, אברי, האווי וכל אוהדי הסלטיקס באתר – אתם עכשיו כמו המם של רנדי מסאות'פארק אמורים להיות
החוזה קצת פחות מנוח ובהחלט יש סימני שאלה אבל גם בעיני טרייד מצוין.
אם אני לא טועה הוא יקבל 21 מיליון דולר לעונה ב-2 העונות הקרובות, ביחד עם החוזים של בראון וסמארט שהיום נראים מצוינים הם בנו קבוצה חזקה מאוד במחיר די נוח (בעיקר החוזה של בראון לדעתי אפשר את זה)
גם ברוגדון ובראון חברים טובים, רציתי לראות אותם ביחד בפייסרס…
אם הוא לא היה כל כך פציע אז זה היה סופר נוח אבל זה כמובן לא המצב.
אנחנו שמייחים ועליזים.
עם העומק שיש והיכולת לנהל את הזמן בעונה הרגילה כדי להגיע לפליאוף בריאים אפילו מהמקום הרביעי במזרח אני לא חושב שיהיה כל כך קשה להגיע לגמר המזרח בתנאי שלא נפגוש מילווקי בריאה בחצי גמר.
מעניין מה קורה עם חריגות הדרפט, נשאר משהו? נוצל? אם כן עבור מה?
עד עכשיו אין תלונות (המשפט הזה הוא הגרסה הפולנית של המם של רנדי)
סטיבנס כנראה לא מאמין בדראפט, אחרי שהחליף את הבחירה של 2021 בהורפורד, 2022 בוויט ועכשיו את 2023 בתמורה לברוגדון. נייסמיט ורומאו לנגפורד הבחירות הגבוהות האחרונות משרידי הטרייד עם הנטס גם כן כבר לא איתנו מה שכנראה מסביר למה איינג' נאלץ לפנות את הכסא.
מזמן אמרתי שזה מה שצריך לעשות בסלטיקס. איינג סתם שמר את הבחירות
והפייסרס גם ויתרו על הדרישה המקורית לקבל את גראנט וויליאמס
זה לא פחות משוד לאור היום של סטיבנס, לארי בירד עושה כאן מחווה למועדונו לשעבר
לאיר בירד כבר לא בהנהלת הפייסרס כמדומני
בוא לא נגזים, אינדי בטנקינג מוד הליברטון זה ההווה וברוגדון זה לא אותו שחקן כמו פעם.
טנקינג מוד זה נכון, מצד שני על שחקן חכם, קולע ושומר על חוזה נוח מאוד ושבקשרים טובים עם אחד משני כוכבי הקבוצה (ובמחווה לאשך, נסייג את הכל עם "בהינתן בריאות") אינדי קיבלה בערך כלום. בפרפראזה על אריק שרון – מי שמאמין שמנייסמית' יצא משהו, ירים את ידו. בחירת הסיבוב הראשון תהיה נמוכה (ברמה מסוימת, בחירה 32 עדיפה מבחירה 28), ות'ייס לא יפתח את העונה בפייסרס לדעתי. הסלטיקס קיבלו שדרוג אדיר באמת עבור כלום (שוב, בהינתן בריאות)
אין סיבה להניח שאינדי יפסלו הצעות אחרות עבור ברוגדון, אז לא נותר אלא להניח שלא היו להם הצעות טובות יותר.
מנייסמית יצא משהו….
כינמת?
לא הבנתי , בוסטון ניצלו את החריגת דראפט שלהם בהגעה של ברוגדון או לא?
לא.
מצוין , אז תיאורטית אפשר להביא עוד שחקן, ניתן לעשות טרייד ברוגדון על דוראנט וכסף?
עקרונית כן
כלומר לא רק ברוגדון – צריך להתאים למשכורת של דוראנט
מתישהו יגיע הגבול של הסכום שבעלי הסלטיקס יסכימו לשלם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה רק דוראנט? בוא נביא את סטף. 🙂
תיאבון יש לך קלייד
אי אפשר להשתמש בחריגת טרייד בשביל להביא שחקן עם חוזה גבוה מגובה החריגה.
אחלה טרייד לסלטיקס
דרק ג'ונס ג'וניור נשאר בשיקגו
לנטס כבר אין אופציות
כל השחקנים שהם רצו חותמים על חוזה חדש ואי אפשר לעשות טרייד עד דצמבר
נשאר להם רק טוביאס
זה כמו הכריש של ספילברג עם המוזיקה שהוא מתחת למיים ואז הוא קופץ למעלה ויש לו את הראש של טוביאס
אם הייתי יודע הייתי עושה גיף
אם הנטס מוותרים על דוראנט, זה בשביל פירוק וטנקינג ולכן האריס מעניין להם את הת..
יהיה מעניין לראות מי יהמר על טי גיי וורן
אולי אף אחד והוא יגיע לווריירס על מינימום
לוני חתם בווריירס ל 3 שנים 25.5 מיליון דולר
ברשימה למעלה בשוטינג גארדס הפנויים נמצא גארי האריס רק שהוא לא פנוי והוא חתם אתמול לשנתיים וממשיך באורלנדו
גם קווין נוקס לא פנוי.חתם בדטרויט
גם דיוויין דדמון חתם אתמול במיאמי
https://www.youtube.com/watch?v=aZcbnXyjdjQ
סרטון מאוד מעניין למי שפחות בקיא בענייני תקרת שכר, מסתבר שיש בעיה לנטס מכיוון ושני שחקנים שחתמו על חוזה רוקי מקסימלי לא יכולים לשחק באותה קבוצה(אם הבנתי נכון)לכן זה מגביל את הנטס בגלל בן סימונס. אדאביו למשל לא יוכל להגיע בטרייד לנטס , (מה שמגביל את מיאמי ואולי יחייב מציאת קבוצה שלישית לטרייד בין מיאמי לברוקלין), אלא אם הם מוצאים קבוצה לבן סימונס.
וואו ג"ס מתקמצנים.
ראית את החוזה של לוני??
25 לשלוש שנים. אני הערכתי 33-36 לשלוש שנים
וכמה זה עולה לקבוצה?
מו"מ מוצלח שחוסך מס עצום זה לא נקרא להתקמצן
הקמצנות שאני מיחס להם היא לוא דוקא לגבי לוני יותר לפורטר. לא פורסם כמה הוא קיבל מטורונטו . לאצחושב שיכולו לתת לו יותר מ mle. אבל אם שלמו ללוני 8 וכלום לפיטון אז יכלו להשוות לפורטר.
הבנתי אח"כ שאולי התכוונת לשחקן אחר
אולי הוא לא רצה להישאר, הובטח לו שם תפקיד יותר מרכזי (לא נשמע סביר האמת)
כנראה שאתה צודק במידת מה
להגיד שהווריורס מתקמצנים זה לעג לרש…
הם עוד רגע מגיעים לחצי מיליארד במשכורות וקנסות הקמצנים האלה
הווריירס אחרי שאיבדו את פייטון פורטר וטוסקנו אנדרסון חייבים שני שחקנים מהפרי אייגנסי.ממבט חטוף ממי שנשאר טי ג'יי וורן נראה הכי נורמלי ויכול למלא את המקום של פורטר.
לגבי פייטון זו באסה רצינית אבל קליי יחזור לכושר מלא ומודי ירוויח יותר דקות
אם הוא כשיר הוא מצוין במינימום, אבל לעומתו וורן ברוגדון הוא אייסי גרין
נמניה בייליצה עוזב את הווריירס ואת הנבא וחוזר ליורוליג לפנרבחצה
https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1542951505090600961?t=nV0aqnYK4ZtCHQRcw0mS_A&s=19
הMVP היחיד של היורוליג שזכה גם באליפות NBA. אאל"ט.
אחלה זמן לחזור.
בסוף נצטרך לתת יותר דקות לדמיאן לי.
גם בולדווין יקבל דקות, ואולי גם רולינס ישתלב.
קאמינגה ומודי עובדים בקיץ כדי להתקדם ברוטציה, ווייזמן חוזר.. ואפילו צ'יוזה עדיין חתום.
יהיו שחקנים לרוטציה רחבה במהלך העונה
צ'יוזה אמור לעזוב.
יש שחקנים. עדיין עזיבה מאסיבית.
קיוזה לא חתום
נפלה עטרת ראשינו
יוטה מטרידה את רודי גובר למיניסוטה
חחחח פטריק בוורלי הולך ליוטה אחרי שסיפר בכל פאנל איך מינסוטה הולכים לכבוש את הליגה. יוטה לטאנקינג?
אולי יכבשו את הליגה אבל לא איתו.
מעניין איך גובר ו טאונס יעבדו ביחד
לדעתי טרייד טוב מקצועית. קאט לא יצטרך יותר לשמור.
אליפות זה לא יביא ולכן לא הייתי מביא את גובר ב40 מיליון בחיים.
איינג עצבני שסטיבנס מכר את כל הבחירות דראפט שלו ומתחיל לצבור חדשות 🤣
בתכלס הוא נפטר מכל מי שלא היו מגיעים איתם לכלום ואמרתי פה לפני 3 שנים שיש להיפטר מהם
מה שיוטה תקבל מהטרייד
https://twitter.com/wojespn/status/1542956279546740736?t=Pf_u4Pfa02ZjPqP3yqVYEw&s=19
יותר מידי בחירות בשביל רודי גובר לדעתי
https://twitter.com/wojespn/status/1542958211858415618?t=dfCA9A9HTc5CT771w2FIfQ&s=19
https://twitter.com/wojespn/status/1542958944708083714?t=-aT1gnvWUjYscL9-_Autyg&s=19
חחח איינג הוריד להם את התחתונים וכיפף אותם
זה אחד השודים הגדולים שאני זוכר. אולי הגדול מכולם. כל זה על הנגר הגמלוני?! לקבוצה שיש לה סנטר דומיננטי??
מינסוטה כרגיל נותנים פייט לניהול גרוע
שדדו ובזזו את מיני המפגרת.
לא נגמרות הנמושות שנהנות להתפלש בבוץ ולחלץ כל קבוצה מצרה.
מאד מעניין… איך מיניסוטה ישמרו על גארדים עם שני החבר'ה האלה? הימור ענק של מיניסוטה, ולא ברור לי על מה ולמה הם היו צריכים לעשות אותו. האפשרות היחידה שבמסגרתה זה עוד איכשהו עושה לי שכל זה אם הם יודעים שטאונס עוזב (לאן? מתי?), וגם אז לא ברור שגובר זה מה שיציל אותם. טרייד מסתורי, ואם אני חייב להמר – טעות גדולה של מיניסוטה. ממש לא ברור.
התכנית שלהם כל הקיץ היתה להביא סנטר ליד טאונס משום מה.
ובאיזה מחיר יא ווארעדי.
חחחח הזיה מוחלטת
איזה הזיות יש בליגה הזאת
זה בסדר, עוד שנתיים אברי יהיה כאן להגיד לנו, "חוכמה בדיעבד זו לא חוכמה גדולה"
🤣🤣
הזויי יש חולים בליגה
יותר מדי אשפה מסתובבת, ויותר מדי פראיירים עם מלא כסף בכיסים שמתים לקנות. עכשיו אני מבין איך הישראלים כ"כ הצליחו שם בעבודה בעגלות
כן חחחח, לא להאמין. הבנתי היום שאין חוזים רעים בליגה תמיד יש מינסוטה דטרויט קינגס שיקנו חוזה מנופח ויביאו עוד בחירות דראפט
חחחל יפ
אשך אם חשבת שהגברים האמריקאים מבזבזים כסף אז הנשים האמריקאיות היו לוקחות את גובר ב20 בחירות דראפט חחח
בעגלות הנשים קונות הכל
חחחחחחח בגלל זה סילבר רוצה לשלב נשים בליגה, המטרה הבאה ג'יאמית
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה לעזאזל גובר יעשה לצד טאונס
מבחינה מקצועית זה סבבה. אבל 40 מיליון לגובר וכל הבחערות סיב 1 חחחחחחחחח
איך זה סבבה?
מאמין שישפר להם את ההגנה. לא היו צריכים לוותר על הכלבת
את ההגנה בצבע ישפר, על מי ישמור טאונס? יעשו מהם מסננת מרוב שלשות
גם עכשיו טאונס לא שומר. עכשיו עם גובר הוא אפילו לא יצטרך להתעייף בלעשות כאילו יהיה לו םטור מהגנה כמו לשקץ. מאמין שההגנה שלהם תשתפר וההתקפה לא ככ תיפגע ויהיה להם גם ריב בהתקפה חזק.
מה שכן זה לא שינוי שווה 40 מיליון ו4 בחירות ומשכון העתיד חחח
קשה לי לראות את מיני גם משלמים מקס לאדוארדס וחורגים ככה מהתקרה. לדעתי גובר יוטרד כבר בעונה הבאה משם
נראה לי יתרסקו כמו שהיה עם דייוויס וקאזינס בפליקנס
דיוויס וקאזינס לא עשו פלייאוף יחד? אני כבר לא זוכר
יש מצב אבל נראו נורא וזה פשוט לא עבד
דווקא נראו סבבה ואז קאזינס נפצע וגמר את העונה
סתם מחשבה אבל קבלו –
.
קלארקסון תמורת פאוול ובחירת סיבוב ראשון מדאלאס.
.
ליוטה יש עכשיו 4 גארדים ששווים דקות גם בלי קלארקסון וברור שהם עכשיו בעניין של העתיד.
דאלאס לא יכולים לחלום על מחליף יותר טוב לברונסון.
קלרקסון יכול לעזור ללא מעט קבוצות כסקורר לכמה דק מהספסל
מינסוטה צריכים להפריש את המספר של בוורלי. יוטה הולכים לפירוק דונבון הבא בתור. ניו-יורקר סיכוי גבוהה שיגיע לנטס
גם חשבתי בכיוון אבל החוזה של מיטשל לא מתנגש עם של סימונס?
מצד שני אם על גובר יוטה לא היו צריכים לשלם כנראה גם מסימונס יהיה קל להיפטר..
שמעון ויובב פירקו את הנטס, עכשיו יעשו טנקינג ויגלו שאין להם בחירות.
סטיבנס בונה אחלה קבוצה, גם החיזוק שלו בחלון הטריידים של אמצע השנה היה בול, וגם עכשיו, הביא בדיוק מה שהיה חסר להם.
מי אחראי על מה שקורה בקינגס ? סתם עבירים שחקנים בלי קשר לכלום. מה יעזור לכם הורטר ? מי ישמור על גארדים יריבים ?
חחחח הקינגס זה הפח זבל הירוק של הליגה
יש הרבה פחי זבל, יש הפרדה למיחזור
הקינגס זה לפסולת יבשה, קרטונים וכדומה… פיסטונס זה פסולת מתכת, ניקס לזבל אורגני
🤣🤣
ענק!!! כמות המטומטים בליגה
שימשון ויובב זה שב"ר
אני לא רואה את הטרייד עובד למינסוטה בדיוק כמו שזה לא עבד לפילי עם אמביד והורפורד
דווקא אני רואה עובד גובר זה מה שטאונס צריך לידו הגנתית התקפית טאונס משחק כpf
יעשו עליהם סקרינס יוציאו אותם החוצה מול שחקן נמוך ויחגגו עליהם
מישהו הגיב עכשיו אצל ווג' סרטון של ספיידרמן על רקע הלוגו של הבולס…. לך תדע
בהתחלה התבאסתי אבל 4 בחירות דראפט, השחקן שנבחר השנה ואת וונדרבליט שיכול להתפתח לשחקן סולידי.
סך הכל ערך שווה בהחלט אם לא עולה על מה שציפיתי לקבל על גובר.
מבאס שהכיוון זה פירוק – אבל אם כבר זאת הדרך.
קסלר, הסנטר שנבחר השנה
תודה עוד מעט אבדוק לעומק מי הוא – עדיין מעכלת ששנה הבאה אין גובר.
קצת בשוק, לא אשקר.
גם דונובן לא יישאר
כן עכשיו זה כבר ברור, אבל גובר זה סמל, דוני עדיין לא הגיע לשם.
מפתיע לשמוע. דווקא מהצד מיצ'ל עושה רושם כמו הפרצוף של המועדון
בתקשורת כן – אצל האוהדים פחות אפילו שגם.
אבל רודי זה רודי, הוא איתנו כבר כמעט עשור להביא לנו המון המון המון נחת. המון.
.
מצטטת חבר מהקבוצת אוהדים של יוטה: "איבדנו כאן הול אוף פיימר. שחקן שכנראה היה שמח להשאר בקבוצה עד הפרישה. מעל ל-20 שנה שלא היה לנו שחקן כזה."
דוני עם כל האהבה שלי אליו כנראה כבר מתכנן את היעד הבא שלו מעל שנה ופה נמצא ההבדל.
ליוטה זו עסקה מעולה לדעתי.
אובייקטיבית גם לדעתי.
סובייקטיבית בא לי לבכות.
מבין לליבך, עדיין מבכה את דרק וייט… את הפרישה של מאנו ב-2018… את הויתור על דיאו ב-2016… דה ליסט גואוז און…
ה – NBA זאת ליגה קרה וכמה שאני אוהבת אותה – אני לא חושבת שאי פעם אתרגל לזה.
מחיר מטורף, הרבה מעבר לדימיון. גם שחקנים טובים, גם ימבה בחירות… הזוי
אם על גובר איינג השיג כל כך הרבה בחירות דראפט כמה הוא ישיגעל דונובן מיטשל.?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
הוא הולך לעשות פרסטי.יותר נכון הוא הולך לעשות מה שעשה בעבר בבוסטון.לפרק הכל ולצבור מספר דו ספרתי של בחירות דראפט לשנים הקרובות.לא רואה את דונובן מיטשל נשאר הקיץ.לדעתי זה או מיאמי או הניקס.השחקנים שיעברו ליוטה פחות מעניינים את איינג.מעניין אותו כמה בחירות דראפט יקבל
הדיבור הוא שהבעלים לא מוכן לתת לאיינג׳ לפרק הכל.
אולי אחרי שיבין מה קיבלו על גובר זה ישתנה, אבל עד היום כל הזמן שמעתי שהבעלים מוכן רק להטריד את גובר ולא את שניהם.
אני במקום מיטשל לא רוצה להישאר
הוא לא רצה להישאר עוד קודם.
מוזמן לניקס, במחיר הנכון
מה שריילי יתן לו.
+1
וכמה שווה דוראנט…
אני מבין את הטרייד ממינסוטה הגנה סביב טאונס, אבל 4 בחירות דראפט על הזבל הצרפתי? ניהול פשוט הזוי
אל תשכח שהוא בא לך עם חוזה כבד רצח גם ועוד מעט יצטרכו לתת מקס לאדוארדס גם חחחח
רוב הסיכויים שמיני יגמרו כמו הנטס מאשר עם קונטנדרית 🤣🤣🤣🤣🤣
איינג שם וזלין בתחתונים
שמעון לדעתי אפשר למכור את הילד שלך למינסוטה עכשיו ככשרון הבא להשיג כמה מליונים ושני בחירות דראפט. טמבלים כאלה
למי מתקשרים שם?
צריך גם הטלפון של הקינגס
מה יקרה אם הקינגס והוולבס יעשו טרייד אחת עם השנייה?
ידעתי שאי אפשר לסמוך עליך בענייני ET….
אמרתי לך שסגרתי עם פופ.
לא מאמין איך מעסיקים את הטיפשים האלה בליגה, מי משלם על גובר כל כך הרבה, הוא משלים את טאונס מצויין וחוסם לאדוארדס את הצבע, כל הכבוד ליוטה שהוציאו כל כך הרבה עליו מזל שיש מינסוטה וקינגס
צחקת עליי בזמנו שביקשתי על גובר 3 בחירות זוכר? 🤣🤣
לא יודע אם זה היה עליך, אבל אני הצעתי לקחת את גובר ** עבור ** כמה בחירות עתידיות, וכשאנשים אמרו לי שאני צריך לשלם עליו בבחירות בהחלט צחקתי. אבל זו מיניסוטה, אז יש עדיין סיכוי שאני אצחק אחרון.
גם אני חשבתי כמוך, היה אחד ההימורים שלי לטרייד על ראס
על גובר מקבלים 4 בחירות דראפט לא מוגנות , אז על דוראנט יתנו 20 ?
אני צופה למיני עתיד נטסי😂😂😂
יאללה איך בא לי בברלי בהוקס חח
פיגור שכלי, טוב הביאו לטאונס סופר מקס. גורמים לקינגס להראות נורמלי
שלוש – האחרונה (29) מוגנת טופ 5.
אבל כן, אותו דבר.
ראול נטו בקליבלנד
עכשיו ימסרו לאבדיה?
זה קטע, הם לא מחתימים את רוביו?
גם.מעניין מה יהיה עם סקסטון כי יש כבר גארלנד רוביו ונטו למרות שסקסטון לפני שנפצע שיחק ביחד עם גארלנד בחמישה בעמדות 1-2
סקסטון בחוץ. הוא כל כך לא מתאים לקבוצה שהם מנסים ליצור, ועכשיו הוא ממש לא נחוץ
אמת
נראה לי איינג ופרסטי לא הבינו את הקונספט של הנבא וספורט תחרותי בכלל.
המנצח הוא מי שזוכה באליפות ולא מי שצובר יותר בחירות דראפט
גם בפרסטי זה בסוף יתנקם כי הוא מגזים. אם גם השנה הם לא יהיו תחרותיים זה יהיה מצחיק
בחירות דראפט זה חשוב אבל יותר מידי זה מוגזם וצריך להשתמש בחלקן כמו שעשה סטיבנס שהחזיר את הורפורד והביא את וויט וברוגדון
סטיבנס השתמש בבחירות בשלב מאוחר יחסית כדי להשלים שלד תחרותי שאיינג' בנה בבחירות גבוהות ודרך טריידים נועזים. לפרסטי, נכון לעכשיו, אין עדיין שלד כזה. כשיהיה, הוא גם יהוון בחירות עבור שחקנים בשלים. זה פשוט עניין של טיימליין.
משעמם להם, אז הם ממציאים לעצמם תחרויות
חח
הקבוצות של פרסטי ואיינג' לא היו קונטנדריות, לטעמי, בשום שלב, לפחות מאז 2016, ובינוניות היא לא דרך לזכות באליפות. השאלה היא למה לא עשו את זה קודם.
לא נכון בוסטון היו מועמדים עם קיירי ועם היוורד וקמבה. אני גם חושב שלפעמים את שומר את הבחירות דראפט ומנסה לראות מה יוצא לך מזה . לפעמים יוצא לך איזה גורדן פול או קאוווי בבחירה יותר נמוכה
ב"הקבוצה של איינג'" התכוונתי ליוטה – הם לא היו קונטנדרים בערך מאז תחילת המילניום, כולל בתקופות של קירילנקו, דרון וויליאמס, גורדון הייוארד, גובר ומיטשל. הם פשוט מועדון שלא אוהב לעשות ריבילד, אבל גם מועדונים כאלה מבינים בסוף שאין ברירה.
אין חוזים גרועים בליגה, תמיד יש זבל כמו מינסוטה שיקנה ועוד במחיר מופקע
הקבוצה הכי איטית שאני זוכר בליגה.
ראסל, סלו מו, טוואנס, גובר…
😁 דואגים שאדוארדס לא ירוץ יותר מידי
מינסוטה יכלו להביא את אייטון ברבע מחיר ויכלו להקים שם את צמד העגלים
חחחחחחחחחח
אם איינג לא משתמש בבחירות דראפט האלו להביא את דוראנט או מישהו אחר ליד מיטשל אז אני רואה את מיטשל מבקש טרייד.יש זמן עד אוקטובר
ווואווו איזה טרייד הזויייי לא להאמין פשוט 4 בחירות סיב 1??? היו יכולים לקבל את דוראנט עם עודף. וואווו…. ומה הם צריכים סנטר יש להם את קאט ישחקו עם שניהם??? איזה טרייד הזיה. לא יאומן .
כל פעם מפתיעים אותנו עם דברים שאם מישהו היה מעז להעלות כאן, היה נכנס לצנטרישוט לשנה…
😂😂😂😂😂😂
אשכרא
כן הזייה
בתכלס יוטה לא צריכים עדיין לפרק את החבילה , כי יש פה עניין של מה היה קורה בלי גובר בקבוצה ועכשיו שהוא לא שם אפשר לדעת , הם בונים קבוצה יותר נמוכה עם כמה גארדים אתלטים . את מיצל הם לא מוכנים לתת כרגע לפי דיווחים אז לדעתי יוטה מנסה לבנות מחדש סביב מיצל.
השאלה מה יקרה עם בוגדנוביץ קונלי וקרקסון שחקנים טובים אולי בירידה מסןימת , מי מהם ישאר ומה יקבלו על אלו שיעזבו מביניהם , האם יתנו את הטריידים שקיבלו בטריידים עתידיים עבור שחקנים אלו.
כומר הכוונה האם יתנו את הבחירות דראפט שקיבלו ממינסוטה כדי לקבל משהו יותר טוב עבור השחקנים שציינתי.
מסכים, יש להם בסיס מעניין לבנות דינמיקה חדשה סביב מיצ'ל בלי גובר
יוטה הולכת לריבילד, מיצ'ל בחוץ זה עניין של (לא הרבה) זמן.
ממפיס צריכים לבדוק אצל ברוקלין – אם הם רוצים את מיצ'ל, אפשר לבנות חבילה לג'אז סביב JJJ הפצוע + הצעירים / בחירות שיש לממפיס
אין להם כרגע שום דבר סביב מיטשל.
קונלי שחקן גמור ואין לו היום מקום אפילו המחליף
את בוגדנוביץ הם מנסים להטריד כבר שנה וחצי ללא הצלחה.
אוניל עזב וגם כך לא היה משהו מיוחד
והחלק האחרון בחמישה הוטרד כרגע
זה יהיה סופר מפתיע מבחינתי אם מיטשל לא יבקש טרייד.כבר בקיץ שעבר היו דיבורים שהוא רוצה לעזוב
אם איינג לא מביא סופרסטאר עם הבחירות דראפט שהשיגו אז לפי דעתי דונובן מיטשל יתחיל את העונה הבאה במיאמי או בניקס
+ הם רק החתימו מאמן טירון בן 34 לחוזה ארוך, וכמובן שבמדיה מיהרו להזכיר שבפעם האחרונה שאיינג' עשה את זה (סטיבנס) הוא גם הטריד את הכוכבים של הקבוצה והתחיל לאסוף בחירות דראפט
2031 הג'אז בפיינלס, תזכרו איפה שמעתם את זה קודם 🙂
😂😂
הנה הקטע
https://youtu.be/-Ps4HarpIJk
סתם מחשבה שעברה לי אם בברלי יחתך מהגאז אני רואה אותו בלייקרס בשכר מינימום אחרי שאמר באי אס פי אן שאם לא היה במינסוטה היה רוצה לשחק עם לברון ג'יימס
איכסה פיכסה בברלי לכפר הללל להמרה מהר
העיקר צחקתי על שמעון בטרייד שמישהו ישלם 3 בחירות דראפט על גובר, בסוף שילמו 4, מאז השוד של המונה ליזה לא ראית כזה שוד, ההנהלה של מינסוטה חייבת להיות בכלא. כמות המטומטים בליגה זה לא להאמין
חחח
המפגרים בליגה רק מתחלפים. אני מוכן לתת 5 בחירות על טריסטן תומפסון וקרדשיאן. איך מתמנים שם לגי אם?
אני רוצה להיות מפגר שמרוויח מיליונים
מיקי, גילרי, תרשמו לי עוד W
W
קיבלת…
אבל רק לחדד – עבור מה?
אתמול או שלשום פרסמת שאלות על יוטה ואמרתי שבטוח יהיה טרייד (סעיף ג') ושנראה לי שגובר יהיה הראשון. גילרי לא האמין
הצלחת לנחש גם שהשמש תזרח בבוקר?
קקי פיפי שיקוץ. שחרר אותי
👎
שגובר יעבור? למה לא?
תלנקק לי. לא מאמין שיעבירו את שניהם.
אם היית אומר לי שהוא יעבור למינסוטה תמורת ארבע בחירות סיבוב ראשון רובן לא מוגנות הייתי שולח אותך לאשפוז.
שרשור בתגובה 1
https://hoops.co.il/?p=269749#comments
יש מצב גילרי התכוון למיצ'ל, לא קריטי
התכוונתי למיצ'ל אבל איך לומר אני מרגיש פתאום הרבה פחות בטוח…
ההערה על לבנות סביבו מסגירה את זה
ועכשיו מה אתם חושבים? גם לי נראה שהוא יישאר משום מה
אני נאלץ להישאר בדעתי…
נכון, אתה צודק, תמכת בג'. קבל עוד אחד
W
מדברים על ווסטברוק אבל רודי איד החוזים הגרועים בליגה. בטח לקבוצה עם שאיפות. כל פלייאוף מחדש כל דקה שלו על המגרש זה נזק. יוטה היו צריכים לשלם בחירות ולא להיפך
בדיוק, ראיתי איך מחליפים אותם אחד תמורת השני – ראס לפחות חוזה נגמר, וגובר פשוט כי הלייקרס נואשים.
לא ברור איך איינג' מצליח לעשות את זה כל פעם מחדש
הטרייד של ההוקס על מארי נראה יותר ויותר רע
אשכרה
גם אני לא הבנתי מה מורי יעשה בלי כדור?
לא יוכלו לעשות על טריי טריפל טים כמו שאתה תמיד מתלונן
זה שטויות אין למאריי זכות קיום בלי הכדור והוא יהיה ממורמר רצח
יהיה דלון רייט ב25 מיליון
למה לא יוכלו?
כי הוא יעביר את הכדור למארי?
ומה מורי יעשה איתו? הוא חא יודע לקלוע הוא לא נראה לי משהו שיעיף אותך בפלייאוף.
לפחות העיפו את הגינגי
אם דריי יכול להוביל 4 על 3 גם מארי יכול, או שיהיו קבוצות שלא ייצאו אגרסיבי לטריי כמו בעבר
הוא יודע לכדרר כל ההתקפה וליצור לעצמו מצב מחצי מרחק. זהו. שיפר קצת את השלשה.
חוכמה בדיעבד היא חוכמה קטנה מאוד, לא יכולנו לדעת שמארי ויאנג לא יעבוד
ברוך רובין עבר למחנה של האשך.
דוק רזי עבר בטרייד עם טריי זריקה חשודה לגילרי ובתמורה נתנו את עמיחי ואת אלכס. שגיאה גסה
נראה לך?
אני תקוע חזק בבוסטון, כבר כמעט 45 שנה שאי אפשר להוציא אותי משם, לא בטים אשף ולא בטים גילרי אבל נמצא ב LLL כנראה עד שהשקץ יפרוש.
דברים שלמדתי היום:
אין שחקנים עם חוזים מנופחים, יש רק הנהלות גרועות, למינסוטה/וושינגטון/סקרמנטו הן האמא של הגרועות
קינגס הכי גרועים יותר מכולם
זה מאוד קשה לבחירה, כמו שתשאל הורה מי הילד הכי אהוב
שמעון אם זה מה שאתה אומר אז אני כמובן מהמר ההיפך… הקינגס לפחות בפליאין העונה.
יש כבר memes חדשים על בברלי וחגיגות האליפות שלו אחרי הניצחון בפלייאין?
כן.ראיתי בטוויטר
🤣🤣🤣🤣
מסכן
וואלה לוקח אותו להוקס
אחרי שמיטשל יוטרד בקרוב למיאמי או בניקס תמורת 5000 בחירות דראפט יוטה תצטרף רשמית לסן אנטוניו במרדף אחרי וומבניאמה
טרול, נחש מי חסר כאן..
.
Celtics Jayson Tatum, Jaylen Brown and Al Horford as well as head coach Ime Udoka have all reached out to Brogdon since the trade was agreed to.
חחח, all nba starting point guard
חחחחחח 🙂
הסמארט הזה כל כך עצבן אותי השנה.
טוב שיש מישהו שמקשיב לי (סטיבנס)… חחח 🙂
עכשיו שהוא באמת לא פוינט גארד תוכל לחזור להנות ממנו
לסבול פחות … בהחלט.
להנות.. ? בוא… אל תגזים
🙂
יפה שמצאת את זה דרך אגב 🙂 וסחטיין על תשומת הלב לפרטים 🙂 ובנימה יותר רצינית – אני ר מתפלל עבורם שברוגדון יהיה בריא רוב העונה ומי שירד לספסל זה סמארט ולא הורפורד. אם הם ישחקו ברוגדון בראון טייטום הורפורד והטיים לורד זו קבוצה לאליפות כי כל השחקנים מצויינים ובעמדות הטבעיות שלהם. אם ישחקו עם סמארט כ 2 אז זה שוב ההרכב המאולץ הזה שאף אחד לא בעמדה הטבעית שלו.
זה שאלה טובה, יכול להיות שישחקו ככה או ככה בהתאם לסיטואציה וליריבה (אני יותר מסתכל על ההרכב בסוף משחק מאשר בתחילתו)
כנל.. הכי חשוב שברוגדון ישחק ולא יתפצע כמו בכל שנה. בכל מקרה יהיה מעניין
🙂
מאמין שהוא ייפצע, השאלה מתי ולכמה זמן
לא הייתי מהמר נגדך במקרה הזה
🙂
איזה יומיים מטורפים של העברות וידינו עוד נטויה
עד כה קייץ לא משהו לנההלת ג"ס.
שיחקו הארד בול עם לוני והשאירו אותו אבל ויתרו על JTA (ליקרס) , ביאליצה (פנרבחצה) , פורטר (טורונטו) ו GP2 (פורטלנד). חסרים סנטר שלישי וגארד עם יכולות הגנתיות.
לא ראיתי שדוויט האווארד הוחתם. תמיד אוםציה מענינת השאלה אם לקר יש סבלנות לשטויות שלו. לגבי גארד ראיתי שהשם של אוקגי שנפלט ממניסוטה הוזכר.
יתכן וקוינדרי ויטרספון שכרגע על חוזה 2-WAY יקודם. כזכור הוא קודם מקבוצת הבת בעקבות המלצה של תומפסון שהתרשם מההגנה שלו על תומפסון בתקופה שהיה בקבוצת הבת.
גלינארי יתקבל בברכה אבל רק במינימום ונראה לי שהוא מעדיף את בוסטון. הערכות שבוורלי ישוחרר מיוטה ובמקרה כזה היה יכול להקלט בג"ס אלא שהוא אמר שישמחק לשחק עם לברון.
ט ג ווארן הוזכר. לא נראה לי שג"ס תציע לו את ה MLE והוא יחפש מקום עם יותר כסף.
גאלו כבר סגור בסלטיקס
האמת שאני לא מודאג וזה מה שחשבתי שיקרה. זה קצת חבל אבל כל עוד הם שומרים על ה core שבעייני היום התרחב לסטף קליי דריי וויגינס פול ולוני אני סומך על מאיירס שימצא את החוזי מינימום האלה שאף אחד לא רוצה כבר ויביא אותם כמו שהביא את פורטר GP2 וכ'. ואל תשכח שבשורה השניה קומינגה מחכה להזדמנות שלו אני מאוד מאמין בו ויש שם גם את וייסמן וכ.. בקיצור ביום בהיר אני רואה עוד טבעת נוחתת במפרץ השנה. נראה.
אין ספק שקמינגה ומודי ובמידה שהוא בריא גם וויסמן צריכים לקבל 24 דקות למשחק כדי שילמדו. זה יקרה. גם פול יקבל את ה 30 דקות שלו. אבל שחקנים נפצעים ושחקנים מפשלים וקבוצה רצינית חייבת עתודה.
הנה…רק אמרנו כבר מאיירס פורע את השטרות עם לא פחות מדה ויצ'נזו. וואו.
מה אתה כזה נרגן , לקחתם הרגע אליפות
ההרגשה אחרי האליפות הזו כל כך הרבה יותר טובה מאלו של האליפויות עם דוראנט.
היה ברור שפורטר ופייטון יקבלו חוזים אחרי העונה המצויינת שלהם.
פןרטר חזר לתודעה בתור רול פלייר משלים על חוזה נורמלי ופייטון נכנס לליגה בקול תרועה.
שניהם הרוויחו את החוזה הגדול ועוד קיבלו צ'ופר עם אליפות.
תחזית מזג אוויר:
חצי ליגה הולכת לטנקק חזק ואמץ בשביל וומבניאמה. חצי ממי שהגיעו ליוטה בעסקת גובר הולכים להיחתך ולחתום על חוזים בקבוצות מתחרות.
בייסקילי – הפלייאוף והקרב על הכניסה אליו יהיה הרבה יותר צמוד, גם כי הפיזור היחסית אחיד שהיה בליגה של שחקני רוטציה טובים הולך להיפסק וכולם יחתמו בקבוצות פלייאוף, וגם כי כל קבוצות התחתית ינסו להפסיד בכוונה. המאזנים הולכים להיות קיצוניים.
גם אינדיאנה הולכת לעשות טנקינג חזק, יש לה צעירים שפשוט תעלה חמישיות רנדומליות כל פעם ותתן להם לשחק. סקרמנטו בכל מקרה יהיו גרועים.
אם אני הייתי רוב פלינקה היום הייתי עושה הכל בשביל שלברון והבלגן שהוא יצר בלייקרס יעזבו ומצטרף לטנקינג בשביל האטרייה הצרפתית. שיעשה פיץ' ללברון על האפשרות לעשות ביי אאוט לחוזה. הבחור מיליארדר, את הכסף הזה הוא יחזיר רק מלנשום.
קראתי תגובה שהצחיקה אותי בכתבה על טרייד של ווסטברוק עם קיירי:
"ווסטברוק וסימונס באותה קבוצה זה מספיק לבנים בשביל לבנות בית מקדש חדש
קבל… ואיך זה סימונס וקלקסטון?
זו לא כתבה על טרייד תאורטי. זו המציאות של אוהדי הנטס בשנים הקרובות.
באופן אישי אני מרחם על כל אחד ואחד מהאוהדים המסכנים שלהם – ה GM שלהם עושה הכל כדי שיהי להם "נעים" בגב .
לוק קורנט נשאר בבוסטון
מישהו יכול להסביר לי למה נותנים לזאק לווין חוזה כזה? רק טרייד על דוראנט מיטשל יכול להראות נורמאלי. אני מעדיף את החוזה של בראדלי ביל על פניו.
לאבין אולסטאר ובפריים שלו, מה כבר הבולס שווים בלעדיו?
חד משמעית מגיע לו.
החוזה של ביל אם כבר הוא כמעט ההחתמה הכי מגוכחת שהייתה עד עכשיו, אבל התואר הזה שמור בלי ספק לניקס ול100 מיליון שהם שופכים על ברונסון.
מה זה מגיע לו? הוא שווה את זה מבחינת היכולת שלו להוביל את הקבוצה עמוק לפליאוף? לא נראה לי.
ברוקלין אמרו לסאנס שאם אתם רוצים את דוראנט אנחנו לא מעוניינים לשמוע על עסקה עם העגל, אלא העסקה מחוייבת לכלול את בוקר, אני במקומם לא עונה לטלפון
ברוקלין לא יכולים להטריד עבור בוקר כל עוד סימונס בקבוצה, אז הסיפור נשמע קצת מפוקפק…
זה לפי הביוצר ריפורט
חבל. קיוויתי לגובר בבולס במקום ווצ'ביץ' כדי לחפות על שני הגאנרים מקדימה
עושה רושם שמענק הפרידה של ג"ס מרול פליירס זה חוזה בלייקרס
סלטיקס שיחקו אותה עם הטרייד של ברוגדן תמורת כלום, נראה שאיינג' טוק איט פרסונל והתפוצץ בחזרה.
לא להאמין שמיניסוטה מישכנו את העתיד בשביל גובר – חיסרון הגנתי בפלייאוף, מוגבל התקפית ועם חוזה עצום, במקום פשוט לקחת את אייטון בחינם (אם הם ממש מרגישים צורך בעוד גבוהה שמקבל מקס או קרוב לזה).
אם זה המצב בליגה עזבו את דוראנט, תחשבו מה הנטס יכולים לקבל על סימונס..
.
סתם תהיה, בחוזים הנוכחיים רוביו או ג'ון וול מי עדיף?
.
* 'שקט, כולם ישנים, רק שמשון ויובב מזימות זוממים…' מתחרז יותר טוב (:
תשמע, קשה לי לענות כי אני לא יודע איך רוביו חוזר מהפציעה האחרונה שלו. על פי היכולת בקליבלנד – רוביו עדיף
איינג׳ ביוטה, אבל בראד סטיבנס מצא את הנישה שלו ועודה מהלכים מצוינים כמנג׳ר
סטיבנס עם עבודה נפלאה עבור הסלטיקס כ-GM
יששש
דונטה דיויצ'נזו בווריירס
9.3 מיליון לשנתיים
נו איפה הנרגן , ממשיך להתבכיין?
ממש קשה למצוא שחקנים כשאתה קבוצה אלופה מעיר עשירה ואטרקטיבית
הימור שלי הבא בתור זה טי גי וורן
הלוואי.
אני מחזיק מדיויצנזו.לפני הפציעה היה שחקן חמישייה במילווקי ואז כשנפצע הביאו את הולידיי.לא ידעתי שהוא על הכוונת של הווריירס אבל זה חתיכת שיחוק בטח אחרי שאיבדנו את פייטון
וורן במקום פורטר יהיה ממש נחמד
וורן פצוע כבר איזה שנתיים . לא הייתי הולך עליו לך תדע איך הוא חוזר.
דווקא בגלל שהיה פצוע שנתיים יש הזדמנות להשיג אותו בזול ולהשתמש בו כשחקן ספסל
איזה שיחוק של הווריורס עם דיוויצ'נזו. אחלה שחקן לעמדות הגארד.
לא מבין אתכם, מתבאס לאללה ששחררו את הוארטר. אחלה שחקן.
הייתי מעדיף שישחררו את בודאנוביץ וישאירו את הג'ינג'י וגם את גאלו.
כל מי שראה את ההוקס יותר מפעם וחצי בעונה שעברה יודע שהוא אחלה שחקן, אבל בסך הכל קיבלתם תמורה יפה. הולידיי אנדררייטד.
מסכים איתך ובניגוד לדיעה הכללית פה לדעתי סקרמנטו עושים עבודה לא רעה בכלל לאחרונה. אני מוכן להמר על כך שהם יגיעו לפחות לפלייאין. קיגן מארי עושה לי רושם של אחד השחקנים הטובים בדראפט (,חבל שלא לקחו את אייבי אבל הוא לא רצה לבוא לשם אבל קיגן מרי עשוי להתפתח לשחקן לא פחות טוב). יש להם את סבונים פוקס הורטר נותן מימד של קליעה (אני מעדיף אותו על באדי הילד שהיה שם ולדעתי לא סיפק את הסחורה)… ראשון הולמס דביון מיטשל זו קבוצה לא רעה בכלל עם שחקנים סולידיים וגם מתחיל להיווצר עומק מסויים. נראה.
אני מוכו להמר צ'ק פתוח שהם לא יהיו בפלייאוף
זאת קבוצת ההגנה הגרועה בליגה
אני בתור אוהד הקינגס מרוצה. אני חושב שגם מונק וגם הורטר נחוצים והבחירה היא 2024 ומאד מוגנת. הרקלס לא היה טוב בקינגס וגסטין הולידי הוא טוב אבל כבר הרבה מעבר לשיא קרירה. חוץ מסבוניס רוב השחקנים בקינגס הם מגנים סבירים עד טובים. הייתי רוצה להגיד שיעשו פלייאוף אבל המערב התחזק. אני מאד מקווה שילחמו על הפלייאוף
יש לי תאורייה שמישהו מבלף בבקשת טרייד של דוראנט ובסוף הוא ישאר.
הרבה עדיין רואים בהם מועמדים לאליפות בסגל הנוכחי, ולדוראנט יש עוד 4 שנים בחוזה.
או שהנטס עושים קולות של 'כן נחפש בשבילך טרייד' ובסוף יגידו לו משהו כמו 'הטריידים היחידים שמצאנו למיניסוטה או OKC, רוצה?'
או שלדורנט לא נעים מחברו הטוב ולכן עושה קולות של 'נראה להם מה זה' ובסוף יגיד ניסיתי אבל לא מצאו טרייד (בטח אם הם רוצים לעבור ביחד).
כמה שזה נשמע מוזר היום, גם קובי בראיינט שמע 'לא' על בקשה לטרייד וזה אפילו נגמר בש2 אליפויות אחרי שנים של כישלונות.
.
אם בכל זאת טרייד:
ראס וAD תמורת קיירי וסימונס (ובחירות?).
מיטשל ובחירות תמורת דוראנט (ואם כבר יוטה גם מחתימים את אייטון בשביל סוג של סטאר פאוור ליד דוראנט).
ג'יילן סמית נשאר באינדיאנה
9.6 מיל' לשנתיים – יאללה בסססססדר, כנראה יש פער בין הבחירה הגבוהה בו ומי שהיה עדיין על המדף לבין היכולת, אבל במחיר הזה הוא שחקן נחמד מאוד בסך הכל ואולי עוד יפרוץ במסגרת המירוץ לוובאניאמה
דמיאן לי? בפיניקס?
From all the bars in the world…
כל הספסל של הלוחמים התאדה תוך 24 שעות
לא הייתי אומר התאדה.
עדיין חמישייה שנייה מלאה:
ג'ורדן פול
דונטה דיויצ'נזו
מוזס מודי
ג'ונתן קומינגה
ג'יימס וויזמן שחוזר
צריך עוד 2 שחקנים לחמישייה השלישית פוורד וסנטר שלישי.שחקנים 13-14 בכל מקרה יהיו רוקיים וכמו שהנרגן נדמה לי הסביר הווריירס יפתחו את העונה עם 14 שחקנים חתומים ועוד 2 two ways כדי שיהיה מקום להחתים שחקן 15 בביי אאוט באמצע העונה
כן מצבם לא רע. ימצאו את השניים- שלושה חוזי מינימום שהם צריכים ויהיו בסדר גמור.
סכומים פסיכיים. ממש.
אני יודע שהתקרה עלתה כבר ממזמן, אבל אני לא מצליח להתרגל לדברים כמו 100 מיליון ל-4 עונות לשחקנים כמו אנפרני סימונס
האמת שמטורף. לגמרי
בקשר לגולדן סטייט אז דיויצ'נזו סגר את הפינה של גארי פייטון
עכשיו בקשר לעמדה של אוטו פורטר ממי שנשאר האופציה הטובה ביותר לדעתי היא טי ג'יי וורן למרות שגם אשמח לאחד מהאחים מרטין קודי וקיילב או ג'ורדן נווארה ממילווקי אבל שלושתם שחקנים חופשיים מוגבלים.גם ג'ארט קלאבר מעניין האם הווריירס יוכלו להחיות אותו ולממש את הפוטנציאל שלו שלא מומש עד כה
צריך גבוה נוסף לצד לוני ווייזמן וזה הזמן לסנטר מזדקן במינימום.את האוורד אני ממש לא רוצה.ביומבו או ווייטסייד יתאימו יותר
גם מוזס בראון הצעיר יתקבל בברכה כסנטר שלישי על המינימום
השאיפות שלי לגולדן סטייט הן:
סנטר – אוליבייה סאר. יכול לסיים בדאנק כמו ג'בייל, אבל גם יודע לקלוע מהשלוש.
לחילופין – חואן הרננגומז – שבטח יודע לקלוע מהשלוש, אבל הוכיח את עצמו כשחקן רך.
פורוורד – אייזיאה רובי – בחיי, שאני חושב שהאיש יהיה מציאה במחיר זול, ואני ממש מקווה שהווריורס יקלטו אותו. פאוור פורוורד מוכשר שיודע לקלוע מהשלוש.
סווינגמן – אחד מהתאומים מרטין, אבל כנראה שקודי, כי כיילב יקר מדי, וזה בסדר.
סווינגמן שני – מאט תומאס – לא שחקן גדול, אבל קלעי נפלא, שיכול להוסיף נדבך מסוים.
בגדול מה שאני מקווה הוא לזה:
סנטר: לוני, וויסמן, סאר\הרננגומז
פאוור: גרין, קומינגה, רובי
סמול: וויגינס, מרטין, תומאס
סקנד: קליי, מודי, האיטלקי.
פוינט: סטף, פול, רולינס
וכן, זה הרכב אליפות. לא פחות.
קיילב סוואניגן כבר לא איתנו
https://sports.walla.co.il/item/3513726
או שלא הבנתי אותך..
לא הבנת…
הוא התכוון לאח לבית מרטין.
טוב סווינגמן.. חח מה חשבתי לעצמי
מצד אחד, לווריורס יהיה יותר קל להשאר גם את פול וגם את וויגינס על החוזים שמגיעים להם.
מצד שני הם מאבדים את העומק שהיה להם ושחקני רוטציה שהיו חשובים בריצה.
כל עוד השלד המרכזי בקבוצה נשאר אז זה אחלה אבל הם יצטרכו לטפל בבעיית הגבוהים.
קומינגה יראה בשנה הבאה הרבה יותר מ-18 דקות פרקט ווייסמן יותר מאפס …
ולדעתי יביאו בסוף את הגופה של מילסאפ.
מקווה שלא
בדיוק.