מעורב הופס ליום ב': האם טראמפ יואשם ב-ESPIONAGE – ביון (בילוש? ריגול?) – נגד ארה"ב? / מנחם לס

1.שקד יעקובי, כתבנו בברוקלין ושחקן הכדורמים של אונ' ווגנר, ודוק לס, מסתלבטים באטלנטה

שקד, הפרטנר של נכדתי דריה מהוד השרון (שהגיעה לבלות איתו את שנת הסניור הקשה שהוא עומד לסיים), ואני, מדסקסים הופס, כדורמים, כדורגל, ובייסבול. אנחנו במטבח/חדר האוכל של מל מפצחים פיסטוקים מאיראן (הטובים ביותר בנמצא!), ולא מאמינים שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ עומד להישפט בקרוב על ESPIONAGE – ריגול. כן, נשיא ארה"ב מרגל נגד ארצו שהוא היה נשיאה, כשסודות ה-NUCLEAR שהוא גנב מהבית הלבן עמדו להישלח ל'אוייב של ארה"ב'. מי האוייב? שקד והדוק ענו במקהנלה: פוטין!

עוד יום של חול.

2. אני שואל דוגרי את גיא, עידו, דוקטור רזי, מאנו, שימון, האשך וינון (סתם שמות שקפצו לי לראש):

מה יקרה אם דוראנט לא יופיע למחנה האימונים של הנטס בטענה שהוא סובל ממיגרנות קשות, ואז לא יופיע למשחקים?

3. ה-NBA קבעה את המשחק הראשי של קריסטמס בין ממפיס לווריורס.

ג'ה מוראנט מיד הלך עם הטוויט לדריימונד גרין:

4. סקוטי בארנס לוקח בהגנה שלו את המזוקן לבית הספר ומוחא לעצמו כפיים

סוף-סוף יש לנו אופ-סיסון נורמלי. שני הקייצים לפני היו בסימן הפנדמיק, ורק הקיץ נראה שהכל חוזר לקדמותו. הקיץ נותן הזדמנות לשחקנים לנסות דברים חדשים שאם לא יצליחו, לא יפגעו בקבוצה אלא סתם מסכמים 'עוברים הלאה'. זה היה נכון במיוחד עבור רוקי העונה סקוטי בארנס שהשתתף ב-RICO HINES PICK-UP GAMES.

זה נראה ונשמע כמשחקי PICK-UP אבל זה הפך להרבה יותר מסתם PICK-UP. זה הפך למקום אליו מגיעים הכוכבים הגדולים להשיל קילוגרם או שניים ולהראות שעדיין לא נס ליחם, כפי שאומרים החברים שלי מבנימינה. זה גם המקום לנסות בו דברים חדשים, כמו סטייל ההגנה החדש של סקוטי בארנס שניפנף את ג'יימס הארדן כשהכריח אותו למסור, או לקחת זריקה מהגיהנום כפי שתראו בשני הטוויטרים.

בימים האחרונים שיחקו שם ג'יימס הארדן, פסקל סיאקם, טייריס הליברטון, מונטרזל הראל, ועוד כאלה ברמה הזאת פחות או יותר להראות מה נשאר להם בקיץ זה. אחד מהשחקנים ב-RICO HINES הקיץ היה סקוטי בארנס שההגנה שלו הפכה VIRAL. היו שם גם OG אננובי, טריי יאנג, גארי טרנט ג'וניור , ועוד כמה שחקנים ברמה הזאת פחות או יותר.

.

המשחק שלו נגד הארדן וההגנה שלו על המזוקן הייתה כזו סופר שהיא הלכה VIRAL ואפילו הוא מחא לעצמו כפיים על ההגנה הנהדרת שלו:

וכשהכל ניגמר הארדן לא התבייש ולא עצר בעצמו בנתינת מחמאות לסטוקי . הוא לא סתם החמיא לו. הוא העריף שבחים על ההגנה של סקוטי:

סיכום קצר:

At least Barnes and Harden don’t have beef like Paolo Banchero and Dejounte Murray over a pickup run. This is just good, clean competitiveness in a summer setting. The NBA offseason really is back to normal.

5. האם קבוצה מזרחית – אורלנדו – תהווה סיכון רציני ביותר לווריורס בהחתמת ג'ורדן פול לחוזה ארוך?

בסוף העונה הבאה ג'ורדן פול יהיה שחקן חופשי מוגבל. הווריורס תוכל להשוות כל הצעה שפול יקבל והוא נשאר שלהם. אבל מה אם המג'יק למשל תציע לו חוזה שלווריורס אין את היכולת להתמודד נגדו? בקיץ הבא אורלנדו יהיו 60 מיליון תחת הסף. יש להם את הצעירים קול אנטוני, פרנץ ווגנר, וונדל קרטר ג'וניור, ועכשיו גם את בחירת הדראפט הראשונה פאולו בנצ'רו.

אורלנדו תוכל להבטיח לפול שהוא יהיה השוטינג גארד שינהל את ההתקפה ויוכל לקלוע מתי שנוח לו. בווריורס עם סטפן וקליי ת'ומפסון איש לא יכול להציע לו LUXURY כזה. וכמובן שהווריורס היא עמוסה עם תשלומי מס מותרות ואין לה זמן – או חשק – להתחיל במרוץ חדש על הפול הזה.

רק תארו לכם חמישייה של קול אנטוני-ג'ורדן פול-וונדל קרטר– פראנץ וואגנר, ובנצ'רו!!! – –

שלושה 10'6 צעירים ורעבים בפרונט-ליין. קול טנטוני בפוינט וג'ורדן פול שוטינג גארד. חמישייה מפחידה ממש.

6. ברוני ג'יימס הולך לקולג'!

היום ישנן כמה וכמה אפשרויות לבוגרי תיכון ברמה של ברוני ג'יימס (ואין הרבה כמוהו) לבלות בהן את השנה לפני הדראפט: ללכת לשחק ב-IGNITE ב-G-LEAGUE או Overtime Elite, ולהשתכר בין 100K לרבע מיליון לעונה; ללכת לשחק עונה אחת ביורוליג באחת מהקבוצות האירופאיות או מכבי ת"א, או ללכת לקולג' ולהיות אחד מה-"ONE AND DONE", שם מותר היום לשחקן לפרסם את עצמו או להיות נציג חברה כמו נייקי, ואפילו לקבל אשכרה משכורת אם הוא בוחר את אחת המכללות בקליפורניה (ובקרוב במדינות אחרות בארה"ב)

ברוני בחר VERBALLY – באונ' אורגון (אבל בינתיים לא חתם 'LETTER OF INTENT') למרות שהוצעו לו מילגות ע"י אוהיו סטייט, צפון קרולינה, וירג'יניה, UCLA, מישיגן, ועוד. חשוב להזכיר שברוני ביקש מאביו לברון לא להתערב: "I AM MY OWN MAN NOW AND WOULD LIKE TO MAKE MY OWN DECISIONS"

הוא שמח להתייעץ עם אביו על כל האופציות אבל את הבחירה עשה בעצמו.

הכותרת ב=LA TIMES?

Bronny James, the son of LeBron James, is making his own name in the basketball world.

עוד מהטיימס?

Alongside his younger brother, Bryce James, Bronny will represent the California Basketball Club during a multi-game tour of Europe — which includes games against .teams from London, Paris, and Rome.

נכון להיות ברוני מדורג מס' 43 לפי per 247Sports.

7. היש מצב שדראפט 1996 עדיף אפילו מ'שני הדראפטים העליונים בתולדות', זה של 1984 וזה של 2003?



הדראפטים של 1984 ו-2003 נחשבים לטובים ולמעולים מכולם. אני מזמן חשדתי שהם OVERRATED בגלל מייקל ב-84' ולברון ב-2003. כל אחד יכול להיכנס לגוגל ולראות את שני הדראפטים האלה מה-1 עד 60. אני הולך רק על נבחרים מיוחדים מ-1996 כשאני קובע אותו לדראפט הטוב מכולם:
State of the league in 1996

אני לא הולך לעבור על בחירות 1-60. מה שאני הולך לעשות זה לשים את הנבחרים בארבע קבוצות: 1) עליונים, 2) מצויינים, 3) טובים מאד, ו-4) טובים.

  1. ) עליונים:

קובי בריאנט (נבחר רק מס' 13!)
אלן אייברסון
סטיב נאש
ריי אלן

2) מצויינים:

פז'ה סטובקוביץ'
ג'רמיין או'ניל
דרק פישר
ג'ון וואלאס


3) טובים מאד:

מרכוס קמבי
סטפן מרברי
אנטואן וולקר

4) טובים

שריף עבדול רחים
לורנס רייט
שמקי וולקר
אריק דמפייר
ווייטלי פוטפנגו
וולטר מקרטי
ז'ידרונאס אילגאוקאס
אוטלה הרינגטון
ג'ף מקגיניס
שנדון אנדרסו
ן

8. רשימת '75 הגדולים אי-פעם' החדשה של HOOPS-HYPE

בין עשרת הראשונים מייקל ראשון, לברון שני, קובי שמיני.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 201 תגובות

  1. מנחם תודה.
    עליונים ב 84 מייקל, האקים, סטוקטון, בארקלי. טובים : אוטיס תורפ , קוין ויליס.
    דוראנט ישאר. אל תדאג, הוא יגיע לאימונים, סתם דרמה.
    עדיף לפול להשאר בגולדן, ובחוזה הבא לקבל מקס. להיות חלק מאלופה ולהנות, במקום לגלות למה אורלנדו לא מתמודדת על כלום כבר שנים… (מאז שדוייט וטורקוגלו הגיעו לגמר ב 09 הם היו פעמיים בסיבוב הראשון ב 10 שנים)

  2. טראמפ מזכיר לי שילוב בין סטנד אפיסט למאפיוזו.
    אני לא חושב שהוא מרגל. הוא נראה לי יותר בטלן ששכח להחזיר למקום העבודה מסמכים שהוא עבד עליהם בסוף שבוע, מתי שהוא בחמש שנים האחרונות. אף פעם לא משעמם אצלו.

    1. לא עקבתי מקרוב אבל ממה שאומרים בחדשות, החבר'ה של טראמפ ארזו מסמכים ושמו בארגזים, והעבירו לאחוזה של טראמפ. החוק אומר שאסור לקחת איתך מסמכים. ביקשו חזרה, סירב להחזיר. ביקשו עוד פעם, העורכי דין אמרו (שיקרו), 'אה… כבר החזרנו…'.
      על פניו זה ממש לא נראה כמו 'עצלנות'.

  3. קודם נצל"ש אחר כך תגובה כי אי אפשר בלי קצת זלעטן וכמה שהוא מלא בעצמו. ממש הדוגמה החיה לנרקיסוס…
    𝐙𝐥𝐚𝐭𝐚𝐧 𝐈𝐛𝐫𝐚𝐡𝐢𝐦𝐨𝐯𝐢𝐜: "When I left Los Angeles, I came back to Milan when they were a top 10 team every season. I brought my personality to these talented players who were lacking the experience of a veteran who could show them the way. In my first season with the same kids who never knew how to finish in top 4, they learned to behave and believe like Zlatan. Their talents were transformed. No one wanted them, but now everyone wants to sign them, but not under the nose of Zlatan. These boys are staying. My whole career, I always desired to start everything from the foundation, unlike people who only love moving to already well built homes and bring problems, then run away. I am not about ruining well established homes, but I am about building broken homes." 🔥
    לקרוא ולהתמוגג, דוגמה חייה לנרקיס וחומר לפסיכולוגים, גם כאלה בגרוש.

      1. אתה יודע למה הוא ורונאלדו וזהבים הם השראה? בגלל שהם מתאמנים כל הזמן, אז לא משעמם לו כי הוא מתאמן כל הזמן. אבל לגמרי נכון שלא חסר לו כסף. לדעתי ישא במילאנו. אחרי שאשתו (זו עם המכנסיים) טיילה בכל המקומות החשובים בעולם, מילאנו זה הבית האמיתי שלה יותר משבדיה.

  4. תודה מנחם
    1. אל תאמינו לכל מה שמספרים לכם. טראמפ ה"טיפש" כנראה החזיק מסמכים בסיווג על אצלו בבית. כנראה כאלה שלא היה צריך להחזיק בהם, זה עדיין לא אומר שהתכוון לעשות בהם משהו ובטח שאינני מאמין שתכנן למכור לפוטין. אולי החזיק אותם למזכרת מימיו כנשיא? יש 101 אופציות אחרות חוץ מכוונות רעות.
    2. דוראנט יעלה כמו גדול בתחילת העונה אם לא ייפצע בהכנה. לא מיגרנות ולא נעליים! אולי הוא שטותניק אבל עדיין מקצוען ולא טיפש.
    3. מה אומר שימון? ג'ה ודריי מכינים את החוזה הבא של גרין בגריזליז?
    ,
    להלן תגובה לקונית למשפט הגאוני: Bronny James, the son of LeBron James, is making his own name in the basketball world.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. עוד לא קרע זוג נעליים ועושה לעצמו שם? אין לו ולא יהיה לו שם אחר, הכל על לה-ברוך.

    1. יש סיבה שלא מאשרים להחזיק מסמכים כאלה בבית , לא בהכרח שטראמפ ימכור אותם , מה אם מישהו יגנוב אותם ממנו?
      אתה יודע כמה דפוקים ודפוקות הוא מכניס לבית שלו?

          1. שלא הייתה להם אופציה יותר טובה ונראה שזה עומד לקרות שוב.
            דווקא בעבר חשבתי שהוא חלש אבל מסתבר שהוא אחד הנשיאים החזקים שהיו וכנראה עומד לרוץ שוב וזו הסיבה שהמערכת משתגעת שוב. חשבו שנפטרו ממנו ושוב הוא בא עליהם.
            לדעתי המפלגה הדמוקרטית כבר מזמן לחצה על כפתור ההשמדה העצמית ורק מחכה שמישהו יעשה לה המתת חסד. כמו ה"שמאל" בישראל.
            ארהב אומה חולה עד העצם והמדינה המושחתת בעולם, הכי טוב שיש להם להציע זה שני מתמודדים בני 80 🤦🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

            1. מטורף לגמרי
              הייתי רוצה פנים חדשות או אנשים יותר סטנדרטיים, ניקי היילי או פנס בתור נשיאים אפשריים.
              אולי הוא נשיא והיא סגניתו. אנחנו צריכים חברים אמיתיים בארה"ב.

            2. דוקטור כמה פעמים בחרתם בביבי? אולי קצת פנים חדשות?

            3. מתי בחרתי ביבי? זה שאני לא שייך לכת אנטי ביבי לא אומר שהוא משאת נפשי. כבר אמרתי מה דעתי עליו אבל אני בניגוד לכת לא שולל אותו.
              חוץ מזה שהיו עכשיו פנים חדשות, בנט ועכשיו לפיד. למה זה לא החזיק?

            4. רזי מה שיותר גרוע זה שאין באמת שום דבר מאחוריהם בעיקר אצל הדמוקרטים. אצל הרפובליקנים זה דה סנטיס שלוקח בהליכה וזהו בערך.

            5. ישראל וארצות הברית זה אותו הדבר שני העמים הכי מהונדסים בעולם יחד עם צפון קוריאה.
              זה לא סתם שלא תשמע בארץ דיבורים על הולנד או צרפת כמעט. מה לגבי אוסטרליה בריטניה סין אפריקה דרום אמריקה? אתה תשמע כל היום ארהב ארהב ארהב וכל השאר בדרך כלל יהיה קשור למשהו שמעניין את ארהב.

            6. באופן כללי אני לא אוהב פוליטיקאים. היחידי שעשה לי את זה ב 10 השנים האחרונות פרש מהפוליטיקה. כנראה שהרגיש שעדיף לחכות עד שמר נתניהו יפרוש סוף סוף.
              אני מעדיף פוליטיקאים שעובדים בשביל העם. אני מודע לכך שכחלון לא היה שר אוצר כל כך מוצלח אבל הוא באמת בא באג'נדה ישרה לעזור לאזרחי ישראל. ראינו את זה ברפורמת הסלולר ובמחיר למשתכן. הוא ניסה להוריד את המחירים. הבעייה הגדולה היא שנתניהו מקשה על תחרות ומקשה מאד על פוליטיקאים טובים להתקדם ולייצר עמדות כלח שמאיימות עליו. גדעון סער עזב בגלל זה פעמיים.

            7. אף אחד לא עובד בשביל העם כולם עובדים בשביל עצמם. "עם" זה בעצם קבוצת עבדים שמכרה לנוכלים רשעים את החירות שלהם בשביל ביטחון וזמן לראות ארץ נהדרת ומאסטר שף. זה אותו סיפור ישן מלפני 5000 שנה ויותר, שחוזר כבר אינספור פעמים בשיני אדרת. זה כמו לראות אופרת סבון. אתה יכול להפסיד 100 פרקים ועדיין העלילה אותו הדבר קצת שינו דמויות תחפושות ותפאורה חלק הזדקנו ועד שהם לא ימותו לא יחליפו אותם. לפעמים גם אחרי שכבר הרגו אותם הם חוזרים לתחייה.
              החיים הם סרט אז כדאי לבחור אחד טוב, פולטיקיה זה סרט סוג זין שזה מלשון זבל. למה שמישהו ירצה לשלם על סרט כזה?

            8. רזי כחלון היה אחד המושחתים בהיסטוריה.
              ועדיין מושחת כיום, בסקטור הציבורי.
              זה בנאדם שכל עצם בגופו מושחתת ומונע משאיפה לכוח, כסף, והנאות אישיות.

            9. שי, הנחרצות שלך זה משהו.
              האם הוא נאשם במשהו? לפי מיטב ידיעתי, לא. וכן אני יודע שהחברה בה עבד לפני שהתפטר היתה מושחתת, יכול להיות שזו הסיבה שבגללה הוא התפטר.
              רב הפוליטיקאים מושחתים או שהופכים למושחתים ובכל זאת אנחנו לא יכולים בלעדיהם.
              אם לא כחלון, כל בעל טלפון סלולר בישראל היה מוציא עוד אלפי שקלים בשנה בשביל 3 חברות. הוא שם סטופ למונופול של המפעילים האלה ולכן הוא טוב בשבילי. הוא ניסה לעצור את מחירי הדירות (לי יש דירה משלי אז לי בעייה) אז הוא טוב בשביל כל מי שרוצה לרכוש דירה ולא לחיות על השכירות בלי ביטחון שיהיה לו איפה לגור אם חס וחלילה נגמר הכסף או יותר גרוע מזה.
              כחלון תמיד יזכר קודם כל בגלל רפורמת הסלולר והכסף שחסך לכולנו כולל אלו שמתלוננים נגדו.

            10. כחלון התחיל בתור תרגיל של ביבי לשתות את הקולות של מאוכזבי יוקר המחייה שמאסו בו.
              אז הקימו מפלגת אווירה שרכבה על הגל הזה, ולקחו את הקולות חזרה הביתה.
              רפורמת הסלולר הייתה על שמו של איזה דוס. לא זוכר בדיוק מי. כחלון גזר עליה את הקופון.
              חוץ מזה לא עשה כלום.
              רכב אח"כ על הגל של מחאת הגז. אמר – אני אוריד את מחיר הגז (מה שמשפיע על כל המחירים במשק, ועל החשמל).
              נבחר לשר אוצר, ואמר – אה, בעצם הטייקון של הגז זה חבר שלי, אסור לי להתעסק עם זה.
              https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001246483
              ושוד הגז נשאר (משלמים מחירים מופקעים במקום להנות ממחיר גז נמוך, ולכן החשמל מתייקר, וכל הגז הולך לייצוא).
              האיש הזה רק דיבורים ופלברות.
              הוא נוכל אמיתי.
              אח"כ היה את הסיפור עם השופטת המזדיינת.
              הוא משקר שם כמו עבריין מקצועי.
              https://www.ha-makom.co.il/post-sharon-kach-efi/
              היה גם את הסיפור של כחלון עם עומר ינקלביץ'.
              כנראה גם איתה היה לו רומן והוא אירגן לה כסף רב לאיזה עמותה פיקטיבית בתור שר אוצר, בניגוד לעמדת הפקידים.
              במגזר העסקי, לכל מקום שהוא הולך יש שחיתויות.
              הוא מקושר חזק לטייקונים ופועל עבורם, וכמובן שמסדרים לו ג'ובים בתמורה אחרי שעזב את הפוליטיקה, כשלא נותר אף אחד מלבדך שמאמין לו יותר.

  5. אני בספק אם דוראנט מוכן לעבור את התקשורת הרעה שקיבל בן סימונס.
    .
    ברמת הכללים-
    שחקן יכול להודיע שהוא לא מתייצב לאימונים בגלל בעיה בריאותית כמו מיגרנה או שן בינה דלקתית…
    הוא אפילו יכול לסרב להיבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה בשורותיה הוא חתום.
    מה שהוא לא יכול לעשות זה לסרב להיבדק על ידי רופא חיצוני מוסכם על הליגה וארגון השחקנים,
    רופא שיכריע האם יש סיבה רפואית מוצדקת להעדרות.
    .
    זה נדיר, מקרים מסוג זה.
    נדיר, אבל לא בלתי אפשרי (ע"ע בן סימונס).
    .
    ההבדלים בין התנהלות סימונס להתנהלות דוראנט ניכרים –
    סימונס היה ALL IN "שוברים את העלים ולא משחקים",
    בעוד שדוראנט נפגש ומדבר עם בעלי הנטס.
    .
    מדהים כמה נזק החודשים האחרונים עשו לדוראנט. את הקיץ הקודם הוא העביר כאשר השיח בליגה ובתקשורת הוא אודותיו השחקן מס' 1 בליגה ואודות הנטס כמעומדת בכירה לזניה באליפות.
    שנה עברה ולאף אחד אין מושג לאן מועדות פניו.

    1. אתה טועה.
      דוראנט בהחלט שבר את הכלים ולא היה בקשר בכלל עם הקבוצה.
      הוא קבע רק עכשיו את השיחה 1X1 ישירות עם הבעלים כדי לתת לו אולטימטום להעיף את המאמן וה-GM.
      אין יותר שבירת כלים ממה שהוא עשה

            1. שזה לא קשר.
              זה לקבוע פגישה ישירות עם הבעלים, מעל לכל האירגון, רק כדי לתת אולטימטום לפטר את המאמן וה-GM.
              זאת דרישת סחיטה, לא "קשר".

            2. כאמור,
              עקום ככל שיהיה.
              .
              סימונס להבדיל, החליט פשוט להעלם ולנתק קשר. הבדל עצום.

            3. אין שום הבדל.
              דוראנט גם ניתק קשר לחלוטין.
              בנוסף, היה לו את חוסר הבושה לקבוע פגישת סחיטה עם הבעלים.
              שניהם היו בנתק מוחלט עם הקבוצה מסיום העונה שלהם, סימונס יותר פחדן אז שלח מסרים דרך התקשורת וסוכנו, דוראנט משחק אותה הייזנברג.
              https://youtu.be/afqKlJhp7Hs?t=60

  6. תודה רבה דוק
    מה יעשה דוראנט? אין לדעת.
    האיש טיפש מדי וקפריזי ואין לצפות את מהלכיו בשל כך.
    הוא יכול לעזוב הכל ולפתוח פלאפליה עם קיירי בדאון-טאון ניו יורק בשם "האחים המוסלמים".
    הוא יכול לבקש לשחק כדורסל קולג'ים בתואנת גיל מנטלי.
    הוא יכול להופיע אבל להחליט שהוא לא עובר את החצי בתור מחאה.
    הכל יכול להיות במקרה הזה

  7. קיוויתי שהרשימה של הופס הייפ תהיה טובה יותר, אבל אותו חרא.
    נשברתי כשהגעתי שוב לראס ברשימה, אחרי שהארדן ודייוויס כבר היו מעליו.
    בדיחה.
    ומקהייל, אגב, עוד לא היה, עם מיליון שחקנים פחות טובים ממנו בשלב הזה.
    השיקוץ מקום 2 זה גם בדיחה רעה מאוד.
    בירד רק ב-7 זה מביך.
    רשימה רעה יותר אף מהמקור.

    1. הרשימה שלהם משקללת מספר תארי MVP ומספר פעמים באולסטאר וחמישייה ראשונה.
      לכן יכולים להיות באגים במערכת כמו ראס. ועדיין אוסקר לפניו.

      חסר לי נצחונות/הפסדים.

  8. אני חושב שזה זמן מצוין להיזכר איזה שחקן ג'ורדן היה.
    הנה קליפ רק ממשחקיו נגד הפיסטונס.
    תראו את האתלטיות הפסיכית והנחישות מול הקבוצה הכי פיזית בהיסטוריה (ואלופה פעמיים), שהמציאה במיוחד בשבילו את "חוקי ג'ורדן" כדי לנסות לעצור אותו בכל דרך אפשרית:
    https://www.facebook.com/watch/?ref=search&v=1752756171727327&external_log_id=8fb80a4d-4ff2-4509-936c-aa65ac934e98&q=jordan%20vs%20bad%20boys

    1. היא הייתה אלופה פעמיים בגלל שהסלטיקס נחלשו בגלל פציעות רציניות של בירד ואחרים והיא סבלה מפציעות ב-87/8' והלאה יותר מהפיסטונס. אמנם הפציעות הן חלק מספורט מקצועני, אך אין זה סותר שפציעות רציניות של השחקנים המובילים פוגעים בקבוצה.

  9. טוב, יש למי להצביע בישראל, סוף סוף בלב שקט:
    https://ometzil.wixsite.com/ometz?fbclid=IwAR2ngssV_-HhZzKAHnMQScrWOzAzd0u0zEqQFQSYGV-mQsgYKCebjbVxwK0
    זאת מפלגה אגב, שאם תקום, תשלב קולות של ימנים ושמאלנים במידה שווה.
    (אני מדבר על המצביעים הפוטנציאליים. המתמודדים בשמאל בדעותיהם מן הסתם).

    1. לא יודע, מי שמכריז שהוא יודע את ה"אמת" מסוכן בעיני, מפחיד אותי אותי הדברים שהוא מוכן לעשות בשם ה"אמת" שלו

            1. כול מי שבערכת הפוליטית על ענפיה וכל מי ששולט בהם.
              בדרך כלל ככול שהמעמד גבוה יותר ככה רמת השחיתות המנטלית.
              הם כולם נקרסיסטים וסוציופתים ואתם בטוחים שאיכפת להם ממכם.
              ישנים עמוק

            2. עמדה ילדותית.
              ראשית, להגיד "כל מי" על כל סקטור שהוא זה דבר אידיוטי, כי משפט כזה לעולם לא יהיה נכון.
              דבר שני, אני מגבש עמדות משלי על כל אדם לגופו.
              האנשים שמופיעים במפלגה החדשה (אם תקום) שציינתי, הם אנשים שאני עוקב אחריהם ברשתות החברתיות כבר תקופה.
              אורלי, רועי פלג, צביקה גרנות, לימור פרירא, אמיר שחר (לפי סדר עומק ההיכרות).
              הם לא נרקיסיסטיים, ולא סוציופתיים, ולא אכפת להם רק מעצמם.
              להיפך, הם אנשים ישרים, הגונים, אמיצים, שרוצים לתקן עוולות ואת טובת הכלל.
              דבר שלישי.
              יש אנשים בפוליטיקה, שאני יכול להעריך במגוון רחב של דעות ומעשים, ולא להסכים עם דעות או פעולות מסוימות שלהם.
              לחשוב שניתן למצוא אנשים שיהיו 100% לטעמי, זה מגוחך.
              זה גם תקף לכלל התחומים בחיים, אגב.
              אני אעבוד רק אם אמצא בוס שיהיה 100% לטעמי?
              אעסיק רק עובדים שיהיו 100% לטעמי?
              אנהל קשרי ידידות ומע' יחסים רק עם אנשים שיהיו 100% לטעמי?
              ברור שלא.
              העולם לא עובד ככה.
              זאת דרך מחשבה של ילדים.
              העולם האמיתי עוסק בפשרות, בחירות מיטביות, וחתירה לשיפור מתמיד.
              מה שאתה עושה זה לכסות את העיניים ולסובב את הגב, להגיד "לא משחק!" ו-"לא רואה אתכם – אתם לא רואים אותי" ולחשוב שהעולם לא פועל עליך רק בגלל שאתה מחליט לא להשתתף במשחק.

            3. אצלי בלקסיקון זה הפוך. מי שחושב שמישהו אחר ידאג לו זה ילדותי.
              תשאל את עצמך האם אתה מרגיש ש"עובדי הציבור" עובדים אצלך או שאתה עובד אצלם?
              כל מי שהיה נורמלי יושחת עם היכנסו למערכת הפולטית אם הוא לא מושחת כבר מלכתחילה, ויושחת ככל שיעלה בדרגה וישאר יותר זמן בפנים. נרקיסיזם וסוציופתיזם זה משהו שאתה מפתח אם אתה נמצא בסביבה הרעילה יותר מדי זמן זה לא בהכרח עניין מולד.
              זו טיבה של המערכת ולכן כל מי שנכנס אליה ברך כלל "מתיישר" לפיה.
              צבא עשית לא?

            4. ועוד משהו אני ממש לא מסובב את הגב אני עושה בעצמי דברים פשוטים שמשום מה רק המחשבה עליהם מפחידה פה אנשים.
              דבר נוסף המהפכות האמיתיות ושינויים גדולים שקרו בהיסטוריה קרו כשאנשים קמו לשבור את הגלגל ולא כשהם המשיכו לשחק במשחק.

            5. מסכים עם הטמיר.
              וגם אם כולם רשעים, כולם נוכלים וכולם בוזזים שומה עלינו להילחם בזה בצורה אקטיבית ולא לברוח למנזר בטיבט.
              איש איש כמיטב יכולתו

            6. עגל אתה מצליח לראות את האירוניה במה שרשמת?
              כמה שנים אתה כבר מנסה בדרך ה"קונבנציונלית"? כמה שנים ניסו אותו הדבר לפנייך?
              הבעיה בנוסחא לא במספרים.

    2. זה בגדול מפלגת אנטי-חיסונים/כל מה שקשור בקורונה. בישראל של 2022 אני לא אהיה בשוק אם הם יכנסו לכנסת. מעניין (אם זה קורה) איך זה ישנה את היחס בין הגושים.

      1. אגב אשך, מעניין שאתה מציג את זה (וגם הם מציגים את זה כך) כמפלגת זכויות אדם, בעוד שאין ברשימה הזו אפילו מומחה אחד בעניין הזה שנקרא 'זכויות אדם'. תוסיף את השאיפה להראות לכולנו את האור (ה'אמת'!!) והתוצאה, לטעמי, מפוקפקת ביותר. כמו שכתבתי למעלה, זו גם הסיבה שאני לא אתפלא אם הם יכנסו לכנסת.

        1. מה זה מומחה לזכויות אדם?
          אין דבר כזה.
          האנשים האלה פועלים הלכה למעשה כבר שנים בנושא זכויות האדם וזכויות האזרח (אורלי, פלג).
          השאר הם מומחי רפואה ממח"צ.
          לך תקשיב קצת לאנשים האלה, יש חומר בדפים של אורלי וגיא, ושל מח"צ.
          תלמד את דעותיהם.

          1. ברור שיש דבר כזה מומחים לזכויות אדם (אהרון ברק אם אתה רוצה דוגמא מאוד גבוהה, אבל גם יובל אלבשן וכאלה), זו התמחות משפטית ויש אנשים שהקדישו את חייהם בשביל ללמוד מה זה אומר ואיך זה עובד.

            הבעיה העיקרית כאן היא בהגדרה המאוד סלקטיבית ומעוותת של המושג 'זכויות אדם' וחוסר ההבנה שזכויות אדם זה לא דבר מוחלט – תמיד יש אנטרס שעומד מנגד ומצדיק הגבלה זו או אחרת. הזכות לחיים מוגבלת על ידי האנטרס שיהיה צבא (או הפלות להבדיל), הזכות לחופש הביטוי מוגבלת על ידי אנטרסים כמו שמו הטוב של אדם זה או אחר, והזכות להפגין מוגבלת על ידי אנטרסים כמו סדר ציבורי. הדיון חייב להיות על האיזון הנכון בין הזכויות והאנטרסים, ולא על ידי קביעה שיש לי זכות וימות העולם. בדיון על האיזון הנכון בהחלט יש מקום לשאול שאלות כמו האם הסגרים כמו שנעשו היו מוצדקים (לדעתי אגב לא), וכאן בדיוק אנשים עם הבנה במה זה 'זכויות אדם' ואיך משפטית הן פועלות היו יכולים לתרום.

            עוד שאלה – מה ההצדקה של המפלגה הזאת? הם מדברים על 'מפלגה שתפעל לשקם את הבריאות, החינוך ותטפל ביוקר המחיה שהוא תוצר של הפקרות כלכלית שאפיינה את ניהול משבר הקורונה'. אבל שוב, איזה מומחיות יש לאנשים האלו בתחומים כמו חינוך וכלכלה? זה רק מחזק את הילדותיות שבכל הפרוייקט הזה.

            1. למדת איך להגיב מהצל?

            2. אני אהיה סיזיפוס ואנסה:
              1. מומחה לזכויות אדם.
              נכון, רק אנשים בעלי תואר ספיציפי ממוסד אקדמי מוכר, עם 21 יחידות "זכויות האדם" ופרקטיקום יכולים להתעסק בזכויות אדם.
              מאוד הגיוני.
              לצערי זה מוציא מההיסטוריה אנשים כגנדי (סתם עורך דין), מרטין לותר קינג (כומר), ורוזה פארקס (תופרת).
              וכנראה 99.9% משאר לוחמי זכויות האדם בהיסטוריה.
              .
              2. אתה מרבה מלל על איזה הגדרה סלקטיבית ומעוותת לזכויות אדם, שהיא רק לשיטתך ובהתאם לעמדות האישיות שלך.
              זה לא רלוונטי בכלל לנושא.
              אתה רוצה לדבר על נק' ספציפיות בקשר לקורונה? העמדות שלך בצד הלא נכון.
              אפשר להתחיל להתדיין על כל נקודה אבל זה דורש ממני זמן וכוח שאני לא מעוניין להשקיע כרגע עבור הדיון המיותר הזה.
              .
              3. מה ההצדקה.
              כאילו הגעת מהירח ופספסת את השנים האחרונות.
              אני עושה לעצמי עבודה קלה ומביא לך את הקישור לדף שהרימו – "על המאבק":
              https://beactive.co.il/project/69390
              .
              4. איזה מומחיות יש לאנשים האלו.
              באותו קישור, מוזמן לבדוק.
              אחרי שתקרא, תחשוב רגע בכלל למה השאלה שלך רלוונטית.
              איזה מומחיות יש לפוליטיקאיים בנושאים שהם מתעסקים בהם?
              שרים?
              חחחחחחח הצחקת אותי.
              פוליטיקאיים מקבלים החלטות.
              אני רוצה שאנשים ראויים עם ראש בריא וחפים מאינטרסים אישיים יקבלו החלטות בשבילי. כאלה שבאמת טובת הציבור ויושרה יעמדו לנגד עיניהם.
              האנשים האלו הרבה יותר מומחים מכל פוליטיקאי בכנסת ובממשלה.
              ובתור בני אדם, הם הוכיחו לי כבר את הגינותם.

            3. תודה סיזיפוס, מעריך את המאמץ.
              1. יש הבדל בין אקטיביסטים ומומחים. מומחה הוא לאו דווקא 'תומך' או אקטיביסט, ואקטיביסט יכול להיות בור מוחלט. רוזה פרקס מעולם לא התיימרה לנסח מצע של מפלגה, ולא הייתי מאחל לך את גנדי בתור ראש ממשלה בישראל. בהחלט יש גם אקטיביסטים שהם לחלוטין מומחים (הזכרתי את אלבשן למעלה) אבל לא ברשימה הזו. במקרה הזה, ולאור הטיעונים שעולים והגישה המאוד פשטנית, החבורה הזו חייבת מומחה שיעשה להם קצת סדר והגיון בסיסי בטענות. אחרת הם לעולם לא יתבגרו והדיון שלהם ישאר ברמה הילדותית של 'אל תגידו לי מה לעשות כי אני צעקתי הכי חזק אז מותר לי'.

              זו לא ההגדרה *שלי* לזכויות אדם, לא מדובר במונח סובייקטיבי או סלקטיבי. מה שסובייקטיבי/סלקטיבי זה אולי איפה האיזון עובר, וכאן בהחלט יש דיון. שוב, למידה מאוד בסיסית של הנושא היתה מונעת את התגובה שלך, אבל אתה הרי נגד כל למידה שהיא, אלא אם כן היא הגיעה ממקור ביוטיוב שצועק לך את מה שאתה חושב.

              דווקא קראתי את ה'מצע' שלהם – הזוי לחלוטין. לדוגמא, 'הקמת ועדת חקירה ממלכתית למחדל הקורונה'. יפה, החלטנו מה התוצאה ועכשיו נקים את הועדה. 'השבת הלאומיות למול התאגידיות' – כי החבורה הזו מבינה דבר וחצי בכלכלה? כי הלאמות עובדות כל כך טוב? 'הגנה נחושה על ערכי הדמוקרטיה, זכויות אדם וכו" – כבר מיצינו וסגרנו שהם אומרים מילים שאין להם מושג לגבי מה הן אומרות. קיצר, ילדותי ואין שם אפילו אחד שמבין משהו בנושאים האלו.

              תכלס צודק. גם לאחרים אין יותר מידי מושג. זה לחלוטין מצדיק חבורת הזויים לרוץ לכנסת ולאמץ מדיניות שנעה איפשהו בין קומוניזם לאנרכיזם. אפילו בעניין הבריאות (בכל זאת יש כאן כמה אנשי מקצוע) ראוי לציין שהם במיעוט מוחלט ככה שגם הרעיון שהם אלו ש'ישקמו את מערכת הבריאות' צריך להפחיד את כולנו (כולכם, אני לא גר בישראל).
              אגב, לא יודע אם אתה מודע לזה אבל מפלגות אחרות מתייעצות (והרבה) עם המומחים האלו שאתה בז להם. כדי שגם החבר'ה האלו ירימו טלפון במקום לרשום מצע על מפית בבית קפה ליד הבית של אורלי וגיא.

      2. אל תדאג,הם לא ייכנסו לכנסת והם אפילו לא יגרדו חצי מנדט.מה שכן אם הם ייקחו קולות זה מהגוש של רלב כי מהגוש השני שום דבר לא ימנע מהם להצביע רק ביבי(כמובן שס וסמוטריץ ובן גביר נחשבים חלק מהחבילה)

        1. כנראה שאתה צודק. אני לא גר בישראל כבר הרבה שנים אבל מהתקשורת עולה הרושם שזו חבורה שמקבלת תמיכה רחבה ופנטית ולכן הנחתי מה שהנחתי. מצד שני גם אלדד יניב וחבורתו עשו הרבה רעש תקשורתי בזמנו וקיבלו קול וחציאז יכול להיות שאני מוטה מהדיווחים בתקשורת.

        2. טעות.
          בנושא הקורונה, זה מתחלק קרוב לחצי-חצי בין ימנים לשמאלנים שתומכים בהם.
          אני יודע כי אני רואה מי מגיב לתכנים בנושא.
          יש הרבה שמאלנים שתומכים בהם בנושא הקורונה ולא יצביעו להם, כי הם מאמינים שזאת טעות לסכן את הגוש נגד ביבי בפיצולים שעלולים לבזבז קולות.
          האם הם יכולים לעבור את אחוז החסימה? מוקדם לדעת.
          בפוליטיקה, אנשים נוטים להיות שמרנים.

  10. 1. דוראנט לא יעשה סימונס כי הוא יודע שיושיבו אותו 4 שנים ביציע ואין לו כוח לזה הוא צריך סטט ולקלוע. בניגוד לסימונס הוא שחקן כדורסל.
    מה שכן הוא יעשה שביתה איטלקית כלומר רק יקלע הוא לא הולך לשמור בכלל זו דעתי.
    וכמובן יזרוק תוך כדי עקיצות בראיונות וכו ופרצופים רוטנים.

    2. עבוד דה שוט אתמול היה דיווחים מצחיקים מפסז שאמבפה שבת איטלקית במגרש ורטן וניימאר בסוף המשחקים שלח לייקים לתגובות שאמבפה הבוס בפסז ומנהל הכל חחחחחחח. מעניין איך יהיה השילוב הזה ביניהם כי מסי מתחיל גם לחזור לעצמו קצת.

    3. יום שבת אני לוקח את ET לאימון רואה מלא ילדים במגרש, הוא שמח אמר אני רוצה לשחק. ארגנתי 5 על 5 שם כי את רוב הילדים אני מכיר אבל היה שם איזה ילד שלא ראיתי אף פעם שאלתי אותו בן כמה הוא אמר 7 אז שמתי אותו עם ET בקבוצה.
    התקפה ראשונה הוא מקבל כדור בפינה צד שמאל על ילד בן 12 פתאום עושה לו דריבלים בין הרגליים קרוסאוברים ודופק לו סטפבק אין דה פייס חחחחחחחחחחחחחחחחחח.
    הילד בולר, הגיע מניו יורק לחופשה כמה ימים פה. הוא וET השמידו את הקבוצה השנייה למרות שניגרו רצח מהקו (ET עם 2 מ14 מהקו, הילד ההוא עם 0 מ10 מהקו), הרגו אותם בעבירות דחיפות חניקות ומה שתרצו כל הגדולים הנגרים, עברו טיפול MMA.
    ET שם 6 נק 2 אס הילד ההוא 4 נק. 10-7 נצחון במשחק נגרי רצח.
    ניו יורק בוי בא עם בטחון ואחרי המשחק הציע לET 1 על 1 והציג את הרפרטואר שלו
    https://www.youtube.com/watch?v=NoWjl3NltO8

    אבל ET זה רמה אחרת לגמרי וגם לו יש רפרטואר
    https://www.youtube.com/shorts/0ECGHnB8dlw

    בגיל הזה אף ילד לא מצליח להוציא על ET בכלל זריקה לסל אבל ניו יורק בוי שם עליו 2 סטפבקים אין דה פייס אחרי שהיה בפיגור 6-0.
    ET גבר 7-2 על היריב המוכשר תוך 5 דק. ההוא כבר לא נשם.
    מה שכן סוף סוף ראיתי ילד בן 7 אחר ברמה ולא כזה שמרביץ לכדור 🙂

    1. יפה מאוד et נתן עליו שני סלים
      הכדרור של האמריקאי נראה איכותי מאוד
      הטעיית הראש יפה צריך עוד לעבוד עליה זה סוג של ״הזי״ (הסיטיישן מוב). הזי טוב זה היום אחד הכלים המרכזיים באחד על אחד.
      .
      ראיתי על אמבפה חחחחח הכי מצחיק זה הלייקים. הוא בלחץ כי ניימאר פתח את העונה עם שלושה צמדים בשלושה משחקים. ניימאר השנה יבשל לברוך כובעים מכל הצבעים וכל הסוגים. כולל במונדיאל 🙂

      1. הבעיה של ניו יורק בוי שאין לו יד ימין בכלל והוא חצי מהמהירות של ET ואין הגנה כמו כל האמריקאים אבל מכדרר איכותי מאד בשמאל וזורק סטפבק נהדר.
        רואים שמאמנים שם ברמה

        ניימאר חוגג נגד הדטרויט והמגיק של הליגה בעצם כל הליגה הצרפתית ככה חחחחחחח
        נראה מה יעשה באלופות אבל בתכלס בלי מסי הם כלום, אם מסי 70 אחוז מהישן חבל"ז

        אל תשכח אמבפה לא מרוצה קובע פגישה עם חליפי ואומר לפטר את הGM והמאמן ומחתים את דוראנט ל-2 התפקידים

      2. חחחחחח צודקים שניכם
        רזיאל אל תשכח את האליפויות של ניימאר בבארסה השיג שם הכל בגיל די צעיר הוא בעצם זה שהתחיל באמת את הפרוייקט המגלומני בפסז' לא נורא השנה אני מתפלל לאיזה משהו מאדן האזר – שחקן טופ-3 שאני אוהב אבל לצערי נהיה שמן ואיטי. אולי יקרה איזה נס פח-כד השמן אצל פלורנטינו הכל אפשרי.
        שמעון אמבפה יכול להרשות לעצמו כי הוא כל שנה יותר טוב. הוא מפלצת. לדעתי עדיין לא בשיא שלו. השנה פסז' יהיו בלתי עצירים, רק סיטי יוכלו להתעסק איתם (אולי ריאל אבל רק עם פוקסים)

        1. אמבפה הוא מפלצת מטורפת בכלל העתיד שלו ושל האלנד נראה פשוט מטורף.הולך להיות לנו מירוץ דו ראשי בסגנון של מסי-רונלאדו.
          אמבפה אבל עשה טעות קשה שנשאר בפאריז.גם קיבל יותר מדי כוח לילד בן 23 שבמקום שיתעסק רק בכדורגל,מתעסק במיליון דברים אחרים וקומם עליו את השחקנים של פאריז.

          1. + 99
            יפה כתבת, מקבל כמעט הכל. לגבי אמבפה בפסז' – זה שדרוג של המודל של לברון וזה שגם דוראנט ניסה. לא בטוח שייכשל, ראינו כבר שכדורגל שונה מכדורסל גם בהתנהלות מסביב. תהיה עונה מטורפת. זה בטוח

  11. ג'ה ודריי וגם בארנס והארדן – איזה כיף שיש שחקני NBA שנהנים מהעניין הזה של לשחק כדורסל.
    .
    יופי של מעורב. תודה מנחם.

  12. מנחם הסר דאגה מלבך. טראמפ יואשם באספיונאג' כמו שביידן זה FDR. יש יותר סיכוי למלחמת אזרחים בארהב מאשר שהוא יואשם בזה. כולם כבר יודעים שאף אחד לא בא לבית לחפש מסמכים מסווגים, זו שירת הברבור.

  13. היי מנחם,
    אני בטוח שלדעתך יש אנשים שמגיע להם להיות ברשימת 75 הגדולים ואינם שם (דייב דבושר למשל), אבל לי יש שאלה קשה מזו:
    האם יש לדעתך ברשימה מישהו שלא מגיע לו להיות בה? ולמה?

    1. אני אדחף ואתן לך את שלי:
      1. הארדן
      2. דיים
      3. דייוויס
      4. ראס
      5. בוש
      6. מלו
      7. קיירי
      8. דווייט
      9. מגריידי
      10. פירס
      11. גארנט
      .
      במקומם:
      1. מאנו
      2. דומארס
      3. ת'ורמונד
      4. מוטמבו
      5. מורנינג
      6. מונרו
      7. וולטון
      8. קליי
      9. דה-בושר
      10. דניס ג'ונסון
      11. עוד מישהו מהזקנים, בינג / גילמור / ג'ונס / לוקאס / לניר / ווילקס או מיץ' ריצ'מונד

      1. תודה על שהצחקת אותי ועוד באמצע אוגוסט. יללה אשך רוץ עם הרשימה האמיצה לכנסת אין ראוי ממך להיות בין החברה האלו.

      2. לגארנטנביכולת הכדורסל שלומבהחלט מגיע להיות שם: מגדולי המגינים של כל הזמנים, מהשחקניםמהחכמים ביותר בכל הזמנים, מהשחקנים המגוונים ביותר בכל הזמנים.

  14. תודה מנחם
    אני לתהות האם באני שלנו היה חבר בוועד המסדר של 75 הגדולים.
    .
    סקוטי בארנס זו התמצית של מה שבן סימונס היה אמור להיות. שחקן שחקן זה.

  15. תודה מל
    שתי האופציות המרכזיות של ברוני הן אוהיו סטייט ואורגון. הראשונה היא המכללה שלברון עצמו אוהד והיה משחק בה אם החוק של הוואן אנד דאן היה קיים בתקופתו. לשנייה יש קשר חזק מאוד לנייקי, שכולנו עדים לקשר של החברה עם לברון. חושב שילך לאוהיו סטייט- למאמן של אורגון יש שיטה ברורה (דנה אלטמן והספרד אופנס) שפחות תתאים לבן משפחת ג'יימס. מצד שני, ראינו כבר כמה לברון פשוט משנה את השיטה ככה שתתאים לו, אז אי אפשר לדעת.

  16. הפריצה לבית של טראמפ נעשתה אחרי שנה של דיונים ובקשות ממנו שיחזיר מסמכים.
    לפי הדיווחים, בזמן שהיה נשיא, הוא עבר על כל חוק אפשרי שקשור למסמכים מסווגים, ושמירה על סודיות. בסוף הכהונה גם לקח אליו הביתה קופסאות של מסמכים שלא אמורים לצאת מהבית הלבן.

    1. בגלל מה שרשמת למטה או כל דבר אחר שיפליל אותו רק שלא ירוץ. אבל זה לא משנה, בכל מקרה המשחק מכור אתם עדיין לא מבינים שזה הכל הקלקלה אבל אין לכם מושג בזה(או לרוב האנשים) אז עדיף להשתתף בריאלטי פוליטיקה ולריב כל היום על שטויות העיקר שתישארו ישנים. באמצע ידחפו לכם פנדמיה מלחמה באוקראינה אמבר הרד וגוני דפ אב"מים ועוד שטויות למלא את הראשון בזמן שעושים לכם את השוד הגדול בהיסטוריה.
      צריך לשבור את הגלגל ולא להמשיך להסתובב עליו ולהגיד איזה כיף בלונה פארק למרות שכולם כבר מקיאים מסביב🤷🏻‍♂️
      הגלגל שבור.
      עזוב אותך זה הכל פוטין 🤣🤣😭😭🙉🙈🙊

      1. "אויויוי, מנהל ה-FBI שאני מיניתי רודף אותי, כולם רודפים אותי בכלל לא עשיתי כלום.. למה אתם לא מאמינים לי? מעולם לא שיקרתי (בדקה האחרונה) ולכן אני גם שומר על זכות השתיקה שאמרתי שאסור להשתמש בה אלף פעם בעבר. גם את הבחירות אני ניצחתי ולא השפעתי על ניסיון להפיכה ולאי קבלת התוצאות וואה וואה"
        .
        כן, כל אלה שהוא מינה רודפים את ה-sore loser הבכיין (לפחות אצלנו הוא רק מתבכיין ולא התנגד לשלטון) ולך יותר חשוב לשנוא את ה"שמאל" מה שזה לא אומר

          1. רשמתי משהו על המשפט? לא יודע מה השיקולים שיכריעו שם
            בסה"כ ציינתי את רמת הגיחוך שעולה מלשמוע את הבנאדם הזה יורה 100 שקרים לדקה והעובדה הפשוטה היא שהוא הפסיד וניסה להחזיר לעצמו את השלטון בכוח? וזה שיש לו כזה קהל מאמינים שמה שטראמפ יעשה לא מעניין אותו גם אם זה דבר והיפוכו?

            1. אני לא מצליח להבין, מי לא משקר שם? זו בדיוק הנקודה. אובמה לא שיקר בוש לא שיקר קלינטון לא שיקר הילרי לא שיקרה?
              תקועים באי השעשועים.

            2. העניין הוא שאתה משתמש במשפטים כמו "כולם משקרים", "אף אחד לא עושה בשביל האזרח" בשביל להגיד "אין מה להצביע, הכל חרטה" שזה ממש לא המסקנה מזה. זה שאף צד לא צדיק לא אומר שיש דברים גרועים יותר שאחד עושה והשני לא (אני הבאתי דוגמה של לא לכבד את מוסדות השלטון והדמוקרטיה והבחירות, אחרים יביאו את הדוגמאות שלהם) ושאין מה להצביע (לדוגמה צד אחד יבטל זכויות הקשורות להפלה והשני לא). אז יופי שמשקרים משני הצדדים אז נקח את הכדור ונלך הביתה?
              .
              גם לצטט כל מיני דברים ממנחם או אחרים שלא איתם אתה מתווכח ולגחך אותם כמו "אבל פוטין" עם אימוג'י של יד על הפרצוף לא עוזר לשום דבר ולא מוכיח שטראמפ היה בסדר נכון?
              זה מזכיר לי שבכל דיוני הבריאות שלך אתה רושם דברים כמו "מה לא ידעתם שאוכל מעובד זה לא בריא" (שוב עם האימוג'י) לא תורם לכלום כי אף אחד לא אמר שכן אז את מי אתה מגחיך? ומה אתה מנסה להגיד בזה? ואז אתה עושה מזה קפיצה לוגית (תקן אותי אם אני טועה) שהמסקנה היא לגדל אוכל בחצר שאין לי למרות שיש כמה שלבים באמצע בין שני הדברים

            3. המסקנה היא שעצם העיסוק בזה זה מה שעוזר למשחק להמשיך. מה אתה לא רואה שכמעט כל מי שמגיע למעלה מאושם באיזושהי שחיתות אם הוא מספיק זמן שם?
              מי לא הועלה לגרדום?
              מה עם כל הסקנדלים האמיתיים שאף אחד לא מדבר עליהם כבר מזמן שמהפנטים את ההמון עם הפוליטיקה?
              שכחת את ג'פרי? מה נסגר עם כל ההומנים? ברור לחלוטין מה הלך שם ושהיו שם נפשות "טהורות מכל צבעי הקשת וכמובן שההקשר הישראלי יהודי תמיד מרחף, אתה מאמין במקרים?
              זו רק דוגמא יש עוד מלא.
              בוש ועירק בוש ואפגניסטן ועירק עוד פעם אובמה והדרונים "אביב" ערבי הלרי ולוב והמיילים טראמפ ורוסיה ומה לא ביידן והלאפטופ עם הסמים והזונות ואוקראינה אין סוף וקלינטון עם לוינסקי ועוד ועוד
              בארץ דרעי ליצמן ביבי בוז'י ברק שרון מה זה כל התיקים האלה כולם חגגו ועדיין חוגגים. זה מול העיניים.
              אני מבין את התסכול ושקשה להעביר מסר מורכב דרך מדיום כזה, זה הכי טוב שאני יכול כרגע.
              הנקודה שזה לא קסם שאם מחר החלטת לעשות שינוי אז ברגע הכל משתנה. אתה יודע כמה שנים וכמה חומר וזמן אני משקיע בזה? נראה לך שמכמה הודעות אפשר ללמד רפואה למשל? מה לגבי אימון גופני? פילוספיה? מדע וכו.
              אני מנסה בסך הכל לגעת בכמה נקודות שמעניינות אותי ונראה לי שאם אנשים ישקיעו מהזמן שלהם לחקור את זה אולי יגלו שהם חיו שנים על מיתוסים שונים ומשונים ואולי הם יכולו להבין דברים שיעלו את איכות החיים שלהם. זה תהליך כל אחד מתחיל מאיפשהו, אנשים ספצים בסטטיסטיקות ומספרים של ספורט מסויים אבל על עצמם כמה השקיעו ללמוד?
              יכול להיות שהם גם יחליטו שהכל שטויות.
              מהדיונים פה נראה שאנשים כל כך מפחדים אפילו להטיל ספק באורח החיים והמחשבה שלהם שהם חושבים שאני בא לפגוע בהם.
              אני יודע שכבר כתבתי על זה אבל משל המערה של אפלטון.
              .
              מה אתה לא זוכר שגם אני הייתי מכלה זמני בדיונים פוליטיים אין סופיים עוד מימי דה באזר? מה השתנה מאז? הכל כמעט אותו הדבר, אפילו המגיבים הם אותם מגיבים ורובם נעולים באותן עמדות. אז עוד הייתי עמוק בשמאל והייתי בטוח שזו האמת לאמיתה.
              ישנתי עמוק
              .
              תאמין לי כואב להתעורר אבל זה כמו לידה אתה בוכה רק בגלל שאתה לא רגיל לאור, לנשום, זה נשמע מתנשא אבל זה לא, זו רטרוספקטיבה, כשקיבלתי בעיטה מהחיים הייתי בטוח שאני עומד למות, לא הבנתי שרק נולדתי.
              .
              Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.”
              .
              Awakening is possible only for those who seek it and want it, for those who are ready to struggle with themselves and work on themselves for a very long time and very persistently in order to attain it.”
              .
              George Gurdjieff

            4. לצערי אין לי כרגע זמן להמשיך אבל קראתי ומעריך את התגובה

            1. חדש?

            2. לא, אבל עדיין מעצבן

  17. עוד מישהו פה שמע את השימועים של ה-06/01 באמריקה?
    חולני/מפחיד/מזוויע/כל התשובות נכונות. האיש הוא מפלצת חסרת מיליגרם אנושיות.

    1. מה שעצוב בכל הסיפור הזה ,שזה לא שינה בכלום.גם אחרי כל מה שנשמע וגם אם יהיה משפט עכשיו לטראמפ עדיין עשרות מיליונים יצביעו לו.בזמן האחרון אני נדהם לגלות עד כמה האימרה של טראמפ שגם אם הוא יעמוד בשדריה החמישית וירה במישהו עדיין יצביעו לו.זה כל כך נכון גם שם וגם אצלנו

      1. שמע אני קורא בעיון ובשקיקה רבה את הגיגיך המרובים,ואני מתרשם באמת לטובה..אני חושב שאתה תהיה שמח לשמוע שאני בדרך להיות אדם מושלם כמוך שיודע את כל האמת ואי אפשר לחרטט אותו או לעבוד עליו וכל האמת ורק האמת על איך המטריקס עובד נמצא אצלו.
        אני רוצה להודות לך שחשפת אותי לאיך שהעולם מתנהל ותבין קשה לי אחרי ש47 שנה לימדו אותי משהו אחד אז קשה פתאום להבין שכל מה שידעתי בחיים האלה זה שקר אחד גדול.
        אז תבין אותי,קשה לי השינוי אבל אני בדרך!!! מאמין שיש לי עוד זמן לעבור עד שאני יגיע לרמת עליונות ומוסריות והידע שלך אבל אני לא אומר נואש.
        נ.ב הסרטונים המאלפים של האנשים המדהימים שאתה מביא כל פעם עוזרים.המשך כך

        1. הבדיחה היא על חשבונך. זה אתה זה שחי את החיים האלה אם אתה מבסוט והכל טוב לך אשרייך אין לך סיבה להרגיש מאויים.

          1. איפה ראית שאני מאויים? ואיפה ראית שסיפרתי בדיחה.
            אתה פקחת את עייני,הבנתי שאני חי בפאקינג מטריקס וכולנו זומבים שחיים לפי איך שמכתיבים לנו ובזכותך הבנתי כמה דברים ועל איך המטריקס עובד.כמו שאמרתי לך זה לא תהליך קל,לפקפק בכל מה שהכרתי ופתאום להבין איך המטריקס עובד.
            בעזרת השם עוד כמה סרטונים שתביא אני מאמין שהידע שלי יהיה גדול בהרבה יותר

            1. אתה כנראה לא מבין מה אתה כותב שזה מוטיב חוזר אצלך מפעם שעברה.
              שיהיה לך בהצלחה.

            2. חחחחח
              הרגת 🙂

      2. אז אתה לא מצביע בבחירות?
        או איך אתה מציע בדיוק "לשבור את הגלגל"?
        כי יש הבדל מהותי מאד וקריטי בין טראמפ/ביבי לחלופות שלהם. גם אם הן פגומות.

        1. הצבעתי פעם אחת בחיים כשהייתי בצבא והייתי עדין במצב שינה עמוק.
          מה שאני עושה זה לחיות ולהתנהל בחיים כמו שאני חושב שנכון בלי לחשוב שמישהו אחר מושחת רשע ונוכל יפתור לי אותן. המשפט של איינשטיין על טירוף או שיגעון מתאים בדיוק למצב המנטלי של מצביעים. "חוזרים על אותה פעולה בצפייה לתוצאה שונה"🤷🏻‍♂️
          .
          אני רושם פה כבר הרבה זמן על מה אני עושה, הדבר העיקרי הוא להתנתק מתרבות הצריכה החולה הזו אף פעם לא היו לי מדיות חברתיות שיניתי את התזונה שלי, אני צורך מיין סטרים מדיה לא בשביל להאמין לשקרים שלהם אלא בשביל להיות מעודכן מה השקר הנוכחי וגם את זה עושה מעט מאוד כי אני לא צופה כמעט בכלל בטלויזיה,
          ובגדול הגישה שלי שאם אתה רוצה לשנות משהו בעולם קודם תשנה את עצמך. ההשפעה הכי חזקה שיש לך היא קודם כל על עצמך, אחרי זה על הסביבה הקרובה אלייך וכמעט שום השפעה מעבר לזה. אם תתרכז בעצמך ובקרובים אלייך בלשפר את איכות החיים שלך ושלהם והם יעשו אותו הדבר אז דברים באמת יכולים להשתפר בצורה אקספוננציאלית. לא המצאתי את הגלגל אם תקרא קצת פילוסופיות מפעם ותחבר חוטים בינהם תמצא דברים מאוד דומים שכבר מזמן הבינו. מרוקס אורליוס מכיר? סטואיזם? חוכמה הרמטית? אפלטון? פיתגורס, בודה ועוד ועוד.
          בשביל הדוגמא אני לא קונה את שקר האקלים המונפץ מצד שני אני לא הולך עם נעלים, לא קונה כמעט שום דבר תעשייתי ועוד, זה אומר שאני עוזר לסביבה, כנראה הרבה יותר מאנשים שצועקים "שינוי אקלים" או שרבים ברשת על אידאולוגיות ונתונים שאין להם שום מושג מהם מעבר למה שהזריקו להם ומיד אחרי זה עושים בדיוק הפוך, מדליקים מזגן, קונים ביסלי, בגדים נעליים סבונים אבקות כביסה מדבירים מזרנים כריות מכוניות ועוד ועוד אבל היי הם מתים על הטבע והסביבה.
          סתכל על העולם סביבך אם הוא נראה כזה שבור כבר מזמן צריך להסיק שהמערכת היא זו שלא עובדת. בין אם תרצה או לא השליטה שלך על אירועים גדולים היא אפסית למרות האשליה שמוכרים לך מאוד באגרסיביות.
          כמו כל מערכת לא מושלמת שיצרו בני אדם היא תקרוס ולפי הסימנים זה עוד מעט פה.
          עכשיו שלא יובן לא נכון אם מה שעושה לך טוב זה לריב עם אנשים שיהיה בכיף, אני לא שופט אף אחד על הבחירות שלו.
          .
          נ.ב
          זה תיאור מאוד שיטחי וקצר של מה אני עושה וכבר כתבתי לא מעט בעבר מקווה שלפחות קבלת תמונה חלקית

          1. רוצה עוד דוגמא שגם קשורה לקלקלה גם למחאה גם לצריכה גם לטבע גם לבריאות ועוד?
            מחאת הקוטג
            במקום למחות פשוט להפסיק לצרוך קוטג, זה לא בריא לך זה מזהם את הסביבה זה מעשיר את הרשעים שמוכרים לך את זה וכמובן כל הזיהום הסביבתי והתודעתי שהפירסום למוצר הזה גורר ואת כל האנשים שעוסקים במלאכה לייצר לפרסם לשווק ולהפיץ אותו שמעלה תהיות אם הם מפיקים את המיטב מהחיים שלהם. אתה חושב שלמישהו איכפת? אם להם לא איכפת.
            בסופו של דבר הסיבה שהוא יקר היא כי שודדים אתכם אבל אם היית מסתכל מאיפה שאני עומד היית רואה שהחיים מסמנים לבני האדם והם לא שמים לב.
            There is no spoon

          2. הבנתי.
            אז אם למשל אני עובד בשכר מינימום ורוצה לשנות זאת אני קודם כל צריך לשנות את עצמי ולהשתפר ואז הבעיה תיפתר. או סתם דוגמה שקפצה לי לראש בלי קשר לכלום- אם אני רוצה חוק שנאשם בפלילים לא יוכל לרוץ לתפקיד ציבורי אני צריך קודם לשכנע את כולם ללכת יחפים ולא לצרוך גאנק פוד.
            ולגבי ההשפעה האפסית שלנו על המערכת- 4 אמהות הובילו ודחפו ליציאה מלבנון בלפוריסטים עזרו להעיף את המושחת המפגין יחיד שברצ לי שמו אחרי יום כיפור שהוביל להקמת ועדת אגרנט. להתייאש זו האופציה הקלה כנ"ל לא להצביע. יש אנשים שאין להם פריבלגיות ותלויים במערכות הציבוריות/שלטוניות. וגם אתה עלול להיות תלוי בהן יום אחד (חס וחלילה לא מאחל לך). להגיד שכולם חארות עוד לא תיקן כלום בעולם אף פעם. ובכל מקרה בכל שיטה שלא תדמיין יהיו מערכות חינוך בריאות וכו' ואותן יש לנהל בצורה תקינה ודמוקרטית ועל זה המאבק. השינוי לא מתחיל בתוכי ולא אצלך בראש ולא בראש של שרי אריסון. הוא מתחיל במאבק ציבורי. ככה זה אתה לא חי בנפרד מהעולם. ואם כן אז אתה יוצא דופן שמסוגל לכך כלכלית וזו לא דוגמא לאף אחד אחר. ולא עוזר לאיש.

            1. 🤦🏻‍♂️
              לא הבנת אבל שיהיה בהצלחה.
              למה בכלל אתה צריך משכורת שאלת את עצמך? למה יש דבר כזה משכורת מינימום?
              אם מישהו משלם לך על הזמן שלך ועל החופש שלך מה זה אומר לגבי מצב שלך?
              אתה סתם חושב שהמערכת מילדות מכינה אותך לעבוד אצל מישהו?
              מה מצב הדולר או האנפלציה בארהב?
              מה קורה בארץ באותו עניין? איפה אתה עומד במסלול לעבר רכישת דירה?
              רק בשביל לא להשאיר אותך עם שאלות אם משכורת המינימום לא מתאימה לך לך לעבודה אחרת או תהיה עצמאי אתה כמובן יכול לבכות לממשלה ולהתעלם מההיסטוריה והמציאות.

            2. עזוב דרור,חבל לך על המאמץ.
              כל האמת נמצאת אצלו,אתה פשוט עוד לא הבנת את זה,שתגדל אתה תבין איך המטריקס עובד.
              אה ומוטיב חוזר שבכל פעם שמנסים לאמת אותו עם איזה עובדה או משהו אז תמיד המשפט קבוע" לא הבנת.או אתה לא מספיק מפותח בשביל להבין או אתה מדבר שטויות ולא מבין בכלל את העליונות המוסרית/נפשית/עולמית שאני נמצא לעומתך.

            3. דרור – מוטי אשכנזי

        2. הצל שובר את הגלגל כי הוא לא משתמש באופניים וגם לא ישתמש! גם לא ההמצאה המטופשת החדשה שלכם. הוא שמח להישאר במקום ולצעוק.
          בעזרת חוקי פיזיקה מעודכנים ולא מפוברקים עוצמת הצעקה וההדף של גלי הקול הוא יוכל להתקדם מא ל-ב.
          את האופניים שלכם אתם יכולים לדחוף לתחת!

            1. "אם משכורת המינימום לא מתאימה לך לך לעבודה אחרת או תהיה עצמאי"
              😂😂. זה לא ניתוק מהמטריקס שאדואו זו אטימות פריבלגית מנותקת מהמציאות. ינון יבור תודה על התזכורת. יניב אני עובד על עצמי מקווה שבקרוב לא אצטרך קורת גג וכסף כמו שאדואו.
              אולי אני פשוט אזמן את הדברים האלה לחיי והם יגיעו אליי עם שאר השפע.
              שאדואו למה לעבוד גם? זה לא שיש חולים לרפא ילדים לחנך תשושי נפש לסעוד…הם פשוט לא מדמיינים חזק מספיק את השפע שקיים להם חופשי חופשי. ההיסק שלך מהפרט לכלל לא תקף לכלום ולכן יש מערכות ציבוריות. אם לא הייתה לך השכלה וכסף לא יכולת להתנתק מכלום. ולאחרים אין את הפריבלגיות האלה. זה באמת לא מסובך.

            2. פספסת משהו דרור.אם נפסיק לאכול את האוכל התעשייתי ונפסיק לקחת כדורים או כל תרופה אחרת ונלך יחפים כל היום אז לא יהיו בכלל חולים ואז מן הסתם לא נצטרך לרפא אף אחד כי שוב לא יהיו חולים

            3. איפה את רואה פריבלגיה בדיוק?
              לא הבנתי מה אתה חושב שהחיים האלה בדיוק? שאלת את עצמך פעם מה אתה צריך בשביל להיות מאושר? מה אתה עושה פה בדיוק?
              בחיים יש הרבה רעות חולות מה זה קשור? אתה חיי באיזו אשליה מגלומנית שאתה תציל את כולם?
              אני דווקא סועד אנשים שצריכים את עזרתי. יש לי אח עם צריכים מיוחדים שאני דואג לו כבר 30 שנה מה אתה יודע על פריבלגיות? אם לא הייתי במיטבי אתה חושב שהיה לי זמן לעזור לו? יש לא מעט פיות שנעזרים בי בשביל לאכול ואני עושה את זה בכיף.
              אם אתה צריך עזרה במשהו ואני יכול לעזור לך אז בכיף.
              מדברייך נשמע שאתה לא מאמין גדול בחיים האלה.

            4. אם השימוש ביו-טיוב כמקור.

            5. מסכים עם הרוב,אבל זה שאני מסכים או זה שאוכל בריא יותר טוב לא גורם לי להגיד שאם אני יאכל אוכל בריא אז אני לעולם לא יהיה חולה ואם במקרה אני באמת לא חולה אז זאת הוכחה שכל הרפואה המודרנית שווה לתחת ורק אוכל וחיים בריאים גרמו לי לא להיות חולה אף פעם בחיים שלי ואם כולם יעשו ככה אז העולם יהיה מדהים ובריא וואטאבר.
              נ.ב מבלי להכיר את הבחור הזה אני די משוכנע שגם אם הוא אוכל בריא עדיין הוא מדי פעם מדוכא/מיואש/חושב שהחיים זה חרא ובא לו להקיא מהנבטים הטעימים שהוא אוכל כל היום וכל הזמן.

            6. תתפלא אבל קצרה היריעה. זו האחריות של כל אדם להחליט מה הוא חושב ולחקור בעצמו וזו הנקודה העיקרית שלי. מה שאני עושה רלוונטי אלי.
              .
              In order to awaken, first of all one must realize that one is in a state of sleep. And in order to realize that one is indeed in a state of sleep, one must recognize and fully understand the nature of the forces which operate to keep one in the state of sleep, or hypnosis. It is absurd to think that this can be done by seeking information from the very source which induces the hypnosis.
              ….One thing alone is certain, that man's slavery grows and increases. Man is becoming a willing slave. He no longer needs chains. He begins to grow fond of his slavery, to be proud of it. And this is the most terrible thing that can happen to a man.
              .
              George Ivanovich Gurdjieff

            7. אברי אתה בוק לא נורמלי.
              עובדים עליך חופשי בערוצי הטלוויזיה וגופים בעלי אינטרסים ומהנדסים לך את התודעה אבל זה בסדר כי זה "גופים רשמיים".
              מצד שני אנשים ללא אינטרסים, ביניהם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אומרים דברים אחרים, אבל זה לא לגיטימי כי זה "יוטיוב ופייסבוק".
              אז גם קופרניקוס מבחינתך אידיוט כי הוא אמר דברים נגד הממסד ונגד הדעה השלטת מהמקורות הרשמיים.
              "חחח הדביל הפולני הזה עומד על במה בכיכר וצועק שטויות. זה המקור שלך? אני מאמין במדע, ובקבלת מידע ממקורות רשמיים – כמו הכומר שלי."

            8. אני אכן בוק, על זה אנחנו מסכימים.

            9. אבל זה בדיוק העניין וזה בדיוק הבעיה שלי איתך.
              אתה חושב ומאמין שזאת הדרך הנכונה והטובה שלך לחיות.לבריאות תהנה כל הדרך והעיקר שתרגיש טוב עם עצמך(באמת לא בציניות או משהו כזה) אבל באותה נשימה שאתה מסביר שאתה עושה מה שטוב לך אתה מיד שולל כל מה שאחרים עושים שזה כמובן כל מה שאתה לא מה עושה וכמובן מתבל את זה שאתה גילית את האור ואנחנו שבויים של גורמים עלומים שמחליטים על החיים שלנו ואין לנו שום סיי בעניין.
              אתה חי בצורה מסוימת וטוב לך-אשרייך אבל זה לא אומר שכל מי שחי אחרת ממך הוא קודם כל טיפש ועיוור והולך כמו עדר אחרי כולם מבלי יכולת חשיבה עצמית

            10. אני אומר מה שאני חושב ואני מגיב על תלונות של אנשים שבמשך שנים רבים ושום דבר לא משתנה מה אתה רוצה שאני אגיד כשזה האובזרביישן שלי? שהכל תותים ושרק ימשיכו יותר בכוח?
              אני מנסה להסביר שהגיע הזמן להפסיק לריב אחד עם השני על בסיס ימין ושמאל או כל פילוג אחר שמייצרים עבורינו ואנחנו בשמחה תופסים צד.
              אם אתה רואה מישהו שעובדים עליו איך אתה מציע לעזור לו כשהוא לא מודע לזה ומתנגד למה שאתה אומר לו?
              אני הרי לא מדבר על אף אדם ספציפי וגם אומר שהייתי שותף לרבים מהדברים האלה ורוב הדברים הם קודם כל ביקורת עצמית, אז כשמישהו עונה מהפוזיציה הנפגעת שלו זה כאילו הודה כבר שהוא נופל בקטגוריה ומשום מה מרגיש מאויים. זה כמו שנסיתי להסביר לך בדיון הקודם ולא הצליח לי משהו וזה לא שלא השתדלתי גם בדיון פה בחרת לענות בציניות למרות שלא כתבתי לך שום דבר ככה אתה בחרת לתקשר אם תקרא קצת מה זו ציניות אולי תבין הרי אם אני אסביר לך תחשוב שאני מתנשא או שאולי תברר אם יש לי תעודה של פסיכולוג? איזה דיון אתה רוצה שאני אנהל איתך אם אתה מתבטא ככה ישירות כלפי ומוסיף זלזול כשאתה מסביר לאחרים עליי.
              ולמרות זאת נתתי שוב צ'אנס כי יותר חשוב לי התוכן ממה שאתה חושב עליי.

            11. קודם כל מודה חטאתי,ואכן הגבתי בציניות. צודק זה לא היה במקום
              שוב אנחנו מגיעים לאותו עניין וגם שנסית להסביר את עצמך אז עשית את אותו דבר.אתה יוצא מנקודת הנחה שמה שאתה עושה זה לא רק הדבר שטוב לך אלא שזה הדבר שהכי טוב לכל האנושות וכל האמת אצלך ורק אצלך ואתה גילית את האור ואתה מנסה לעזור לילידים שהולכים שבי אחרי(אני אפילו לא יודע מה) ולהציל אותם.זה בדיוק ההתנשאות וזה בדיוק מה שלי מפריע.
              אתה רוצה לנהל דיון על שמאל ימין ופוליטיקה בכלל ומה ייחסך ומה אתה חושב.לגיטימי ואהלן וסהלן אבל איך אפשר לנהל באמת דיון שאתה לא בא להתדיין אתה בא ללמד אותנו איך צריך לחיות,מה צריך להגיד,מה צריך לעשות ורק אחרי שנעבוד ונפעל לפי סט הערכים שלך(שאתה כמובן מתבל את זה בכך שכל אחד יילמד ויקרא ויבין בעצמו-שנקודת המוצא שלך היא מלכתחילה שאף אחד לא עושה את זה חוץ ממך)אז נוכל לדבר איתך באמת על כל נושא שהוא(פוליטיקה או כל נושא אחר).
              בוא ניקח דוגמא רק מהתגובה האחרונה שלך.
              ציטוט שלך "אם אתה רואה מישהו שעובדים עליו איך אתה מציע לעזור לו כשהוא לא מודע לזה ומתנגד למה שאתה אומר לו?"-אם אתה חושב שמה שאתה מאמין בו זאת האמת,האם מישהו שחושב אחרת ממך הוא בהכרח מישהו שעובדים עליו?אם אני מודע לכך שלא כל הנבחרים הם ישרים ורובם אני אפילו מסכים איתך הושחתו מעצם התפקיד.אז אם אני חושב בניגוד אלייך שהדרך שלי כן לשפר זה כן להצביע או לצאת להפגנות או כל דבר אחר ולא להגיד כמוך שכולם שקרנים,כולם עובדים על כולם ולכן אני לא משתתף במשחק הזה?
              הדיעה שלך בהחלט לגיטימית וראויה לדיון אבל זה צריך להיות דיון.לא הצלה. אף אחד לצורך העניין לא עובד עלי ואתה לא מציל פה אף אחד.
              ברגע שתבין שאתה בא לייצג דיעה שאתה מאמין בה ותנסה לשכנע שאתה צודק אז אפשר לנהל דיון ולא להגיד כל הזמן שאתם עיוורים/עדר או כל דבר אחר שאתה אומר

  18. בוא נעשה השוואת חמישיות בין הדראפטים

    סטוקטון-ג'ורדן-אוסקר שמידט-בארקלי-האקים
    נגד
    נאש-אייברסון-קובי-פג'ה-ג'רמיין אוניל

    אין ספק ש 1984 לוקחים בנוק אאוט (גם אם נפתח עם ריי אלן וארבע גארדים בחמישייה).

    חמישייה שנייה:

    וורן פלמינג-אלווין רוברטסון-קרסי-ת'ורפ-פרקינס
    נגד
    מארבורי-ריי אלן-עבדור ראחים-אנטוון ווקר-מרכוס קאמבי

    1996 לוקחים בנקודות. רק אם נמשיך הלאה לחמישייה השלישית אז העומק של 1996 מתגלה כעדיף. אבל באיכות זה עדיין 1984 שמנצח

  19. תודה מנחם
    אין שום בעולם שדוראנט לא ישחק.הוא ישחק כמו ששמעון אמר,ישחק אך ורק בשביל עצמו ובשביל הסטטיסטיקה.ינסה לקלוע כמה שיותר מבלי להתחשב בקבוצה

  20. ראיתי הצעה שדוראנט יצייץ לטובת הונג קונג/טיוואן, אני בטוח שלאחד האנשים החזקים באליבאבא זה יצור בעיות, אבל זאת טקטיקה נבזית במיוחד.
    ואז באמת אולי יעבירו אותו לפילי תמורת טוביאס.

      1. הוא מזדהה כסיני, לא כטאיווני. זה קצת מסובך להסביר, אבל גדול בטאיוון יש שתי קהילות – רוב האוכלוסיה (איזור 80%) היא טאיוונית שהשורשים שלה באי עוד מהמאה ה19 או אפילו לפני. חלק קטן הם סינים שהם צאצאצים של אנשי המפלגה הלאומית (קואומינטנג) שברחו מסין לטאיוון בשנת 1949. יש הרבה מהם שמזדהים עם סין. טסאי הבעלים של ברוקלין שייך לקבוצה השנייה

  21. ראשית, בסדר הדראפטים עומד בראש 1970 אחריו 1984 ו1996 יחדיו ואחריהם 1985 2003 2009 1960 ועוד כמה
    שנית, אני אפתיע ואגיד שאני לא חושב שאני אראה את גורדן פול חותם בגודלן סטייט אלא אם הוא יחתום עד להסכם ואז ישדוד את הברינקס (אני לא יודע כמה זה יהיה אפשר מבחינת זה שמותר הארכת חוזה של 125 אחוז מהמשכורת הנוכחית) ולכן יש סיכוי גדול מאוד שנראה אותו מגיע לקבוצה כמו אורלנדו ובלב שלי נראה לי שהשילוב שלו ושל גה יהיה מפחיד מאוד, ואני גם לא אופתע אם הוא יוטרד בעיקר לאור זה שגם הוא גם דריימונד וגם וויגנס אמורים לקבל הארכה בחוזה ואני לא אופתע אם לפחות 1 או 2 לא יהיו מרוצים מהארכה אני לא רואה סיבה שקבוצות דרג זרג לא יתנו להם חוזה מקסימום

  22. בס"ד
    תודה מנחם.
    ג'ה נגד דריי, הולך להיות חם.
    דוראנט, כבר מתחיל להימאס עליי הסיפור.
    טראמפ, מתאים לאמריקאים. ולא אתפלא אם יבחר שוב.

  23. דוק שאלת לגבי אם דוראנט "ממציא" מיגרנות. אז:
    א. האיש חולה כדורסל לכן לדעתי זה לא יקרה.
    ב. הנטס יפעילו את "פרוטוקול סימונס" בקשר לליצנים ש(חשודים כ)ממציאים פציעות, כלומר ישלחו רופא משלהם וכו'.
    ג. הערך של דוראנט יירד במהלך השנה, עד שמתישהו הנטס יסכימו לטרייד עם תמורה נמוכה יותר ממה שביקשו בהתחלה.
    ד. מקומו בדירוגים ההיסטוריים ייפגש אנושות. אבל אם הגענו עד לכאן, לדעתי זה כבר לא יעניין אותו. [ולכן זה לא יגיע עד לכאן].
    .

  24. חמישיית כל הזמנים לפי הופס-הייפ:
    לפי שני גארידים ושני פורוורדים וציר: מג'יק, מייקל, לברון, בירד, כארים (חמישייה זו יכולה להיחשב גם כחמישייה עם שני גארדים ושני פורוורדים וציר וגם חמיישייה לפי חמש עמדות, כי בירד שיחק מחצית מהקריירה כפאוור).

    חמישייה עם מגדלי תאומים: מג'יק, מייקל, לברון, כארים, ראסל.

  25. דוראנט לא יגיע למחנה האימונים. הוא זרק את מרקס ונאש בשביל ליצור מצב שהוא לא יוכל לחזור, עניין שיוריד את מחירו ויבטיח טרייד בקרוב.
    הסיפור של דוארנט לפי מה שאני שומע קשור ל-3 עניינים.
    1. הסיפור עם קיירי שבתחילת העונה לא נתנו לשחק משחקי חוץ בשם ה"יציבות" ובכך העמיסו את הכול על דוראנט. לאחר מכן הם האשימו את קיירי בעניין וגם לא החתימו אותו על חוזה ארוך טווח למרות שזה לא היה החלטתו לא לשחק (ככה טוענים שדוראנט חושב).
    2. זה שהוא הגיע שחוק ועייף לסדרת הפלייאוף מול הסלטיקס כאשר נאש לא מצליח לייצר מספיק מולם.
    3. הקש ששבר את גב הגמל זה שמארקס נפטר מאנשי שלמו. עוזרי מאמנים שהיה מקורב להם ומאמני כישורים שבאו בעקבותיו.
    4. השמועה הפחות מבוססת מדברת על כך שריץ' קליימן שותף הצללים שלו רצה שליטה בנטס אם לא בתפקיד כמו פלינקה אז יותר ברמת ההשפעה. קליימן ממש נפל מעין התקשורת בשנתיים האחרונות, אחרי שהתלווה עם דוראנט לכול ראיון, כולל השתתפות פעילה בשיחה.
    .
    בקיצור – העניין ייגמר ככל הנראה רק בטרייד או התקפלות טוטאלית של צאי בפני דרישות דוראנט. אגב אם אני במקום הנטס, אני מתקשר לאורלנדו ומברר אם אפשר לקבל את פרנץ ווגנר, ג'ונתן אייזיק, ג'יילן סאגס, גארי האריס ו-2 בחירות עבור דוראנט. זהו הרכב קטלני סביב קיירי וסימונס. כמובן וזה תלוי בבדיקות רפואיות של אייזיק.
    .
    ג'ורדן פול לא עוזב את הווריורס. הוא אמור להחליף את סטף כשזה יצלול לסיום הקריירה. מי שלדעתי יקבל את הנעל הוא דריימונד גרין. הם יציאו לו חוזה פחות ממקס וקבוצה אחרת תנסה למשוך אותו אליה. אם קליי לא יחזור לעצמו עונה הבאה, גם הוא מועמד לקבל הצעה פחותה. מקסימום, הווריורס יכולים לתת לפול חוזה ארוך טווח שהשכר בו עולה בהדרגה ומתחיל מהכי נמוך. אף שחקן מצעירי הווריורס לא מתאים לסגנון של קר. קר לטוב ולרע יודע לשחק בדרך אחת. קמינגה לטעמי יתבזבז בה אחרי חוזה הרוקי. וויסמן גם אם יגיע לשיאו לא יתאים למה שקר מצפה מגבוהים ורק מודי יושב מצויין על הבלטה הזו. כך שפול הוא נכס הרבה יותר חשוב עבורם מאשר כל אחד מהצעירים.
    .
    ברוני ג'יימס ילך לקולג' שנה מהיום בשנת 2023/2024 ואם אכן ישחק יגיע לליגה בעונת 24/25 כאשר לברון בשנתו ה-22 ובן – 40. עד אז המון יכול לקרות: פציעת סוף קריירה ללברון כפי שקרה לקובי, ברוני יסריח ולא ייבחר בדראפט ועוד. כרגע הוא מדורג בין 52 על ידי 274, ו-39 על ידי ESPN. אבל כמויות של פרוספקטים שמגיעים בסיום התיכון לדירוגים האלה לא מגיעים לליגה. אני דווקא רואה בו פרוספקט NBA טוב בגלל הגודל שלו, האתלטיות שלו, הקליעה שלו וראיית המשחק. השנה הזו נראה מה הוא שווה כסניור בקבוצת תיכונים עמוסה. הוא לא חייב להיות ה-כוכב של הקבוצה. בדיוק כמו עם הקבוצה של קייד מהתיכון, גם מודי, גם סקוטי בארנס וגם שארפ מצאו עצמם עם מקום בליגה וגם יוסטן השנה באורלנדו ימצא מקום.
    .
    דראפט 96 ייצר יותר כוכבים ושחקנים טובים מ-84. אבל מבחינת הטופ, יהיה קשה להשוות דראפט בו מייקל, האקים, בארקלי וסטוקטון. מדובר על שלישיה מהדרים טים פלוס האקים שבטוח היה שם אילו היה אז אזרח אמריקאי (התאזרח אחר כך). אבל מבחינת עומק 96 מרשים מאוד.

    1. "בקיצור – העניין ייגמר ככל הנראה רק בטרייד או התקפלות טוטאלית של צאי בפני דרישות דוראנט"
      הפוך גוטה, הפוך
      לדוראנט אין שום מנוף על צאי – או שישחק כמו טטאלה או שיהרוס את המורשת שלו לחלוטין!

  26. לגבי הדראפטים – כבר פירסמתי מאמר די ארוך בנושא.
    לגבי שלושת הקריטריונים שנבדקו:
    1. זכיות בתארי MVP – בשני הדראפטים המדוברים היו 3 שחקנים שזכו. ב-84' הם זכו ביחד ב-7 תארים, ואלו של 96' זכו ב-4.
    2. בחירה לחמישיות הליגה (חמישייה ראשונה שווה 5 נק', שניה שווה 3, שלישית שווה 1). כאן 1984 עם קרוב ל-180 נקודות, ו-96' עם קרוב ל-140.
    3. בחירות לאולסטאר: כאן דווקא 96' מובילה עם קצת יותר מ-70, ו-84' עם 54 (ובתווך 2003 עם 57 בחירות). כאן כדאי לציין שבמקום הרביעי בבחירות לאולסטאר נמצא דראפט 1985 – דבר שבטח הקטין את הכמות הפוטנציאלית של 1984.

    1. כמו מדען טוב, אתה מתעקש לעבוד עם דאטה ולענות על שאלה שהיא סובייקטיבית לחלוטין. זה כמו שתסתכל על דאטה ותנסה להחליט אם לארי היה שחקן טוב מלברון.

      1. אני רק נותן כלים למי שרוצה להחליט.
        אגב, עגל אז כתב לי שיכול להיות שכדי למצוא עומק דראפט כדאי לבחון מספר משחקים כולל של מי שנבחרו באותו דראפט.
        הסתכלתי עכשיו בין הדראפטים הגדולים וראיתי דרוג מעניין (מהנמוך לגבוה):
        .
        4. דראפט 1984: 22,631 משחקים
        3. דראפט 1996: 23,152 משחקים
        2. דראפט 2003: 25,956 משחקים
        1. דראפט 1985 (!!): 28,796 משחקים – זה המון. 27% יותר מ-84' המהולל. 24% יותר מ-96'. 10% יותר מ-2003.

        1. עומק זו שאלה אחרת, וכאן המדד שעגל הציע דווקא מאוד הגיוני. ברור שעומק זה לא איכות כי יש נגרים שמשכו קריירות ארוכות וכיוב וזה גם תלוי פציעות, אבל כן, זה עוד נתון לעלות בדיון הסוביקטיבי של מי היה יותר גדול.

      2. אברי תקולל!
        גרמת לי עכשיו להחליט לבדוק גם דקות (כי מספר משחקים לא תמיד מייצג), נקודות, ריבאונדים ואסיסטים.
        אז מה מקבלים בכל ארבע הקטגוריות האלו?
        רבותיי – מהפך!!!
        דראפט 1985 הופך למעשה לטוען לא קטן לכתר.
        – יש לו יותר משחקים מכל דראפט אחר (ראינו קודם).
        – יש לו יותר דקות משחק מכל דראפט אחר (12% יותר מהשני, 2003)
        – יש לו יותר נקודות מכל דראפט אחר!! כן. יותר מהדראפט של מייקל והאקים. יותר מהדראפט של קובי ואייברסון. יותר מהדראפט של לברון וכרמלו. גם כאן – בערך 11-12% יותר מהבא בתור, 2003.
        – יש לו יותר ריבאונדים מכל דראפט אחר (יותר מ-17% !! מעל 1984 שבא אחריו). כאן אולי יש דראפטים אחרים מוקדמים יותר שלא בדקתי ויכול להיות שיעברו אותו.
        – יש לו אפילו יותר אסיסטים מהדראפטים האחרים. כן – יותר מהדראפט של נאש. כן – יותר מהדראפט של לברון. כן – יותר מהדראפט של סטוקטון (!!). כאן ההפרשים נמוכים יותר, בין 1-5% מכל השלושה האחרים, אבל עדיין – 1985 מוביל.
        .
        .
        .
        לא ראינו את זה בא, נכון?
        אני ממש הופתעתי.
        אז מי הכוכבים של הדראפט הזה? רק מזיכרון אני רושם כאן את יואינג וקארל מאלון וכריס מאלין. אחרי שהלכתי לבדוק מוסיף גם את קסבייר מקדניאל, שרמפף, אוקלי, דומארס, איי סי גרין, טרי פורטר, הוט רוד וויליאמס, וסאבוניס. דראפט של גבוהים וחוטבי עצים. אבל עומק – איזה עומק…

        1. חחח… הדברים שאנחנו עושים בשביל לא לעבוד, והאנשים שאנחנו מאשימים בזה שאנחנו לא עובדים… :-).

          שוב, מדדת לונגביטי ועומק ולא הרבה מעבר. ברור שאם יש עומק אז יש גם יותר שחקנים שיתרמו לכמות הנקודות ריבאונדים וכיוב המצטברת. זו יכולה להיות הוכחה לזה שהיו שם הרבה שחקנים סולידיים שנתנו תפוקה לאורך שנים, זה עדיין לא הופך את הדראפט הזה לקונטנדר אמיתי. אבל כן, בהחלט עוד נקודה שצריך להוסיף לדיון הסובייקטיבי על כוס בירה בערב קיץ משמים על איזה דראפט היה הגדול מכולם.

          1. אברי תזכור שזה גם דראפט מספר 4 בהיסטוריה במספר הופעות אולסטאר, וזה כששנה לפני כן יש את 1984 שתופס לא מעט מקומות במשחק הכוכבים

            1. צודק, בהחלט נקודה חזקה, אבל אני עדיין לא משתכנע שדראפט 1985 הוא קונטנדר אמיתי. עמוק כן, מלא באול-סטארים כן, אבל חסר סטאר פאוור מהרמה שמביאה מועמדות.

        2. וואו, עוד יותר מרשים.
          בהחלט דקות, נקודות, אסיסטים וכ"ח הם מדד מעולה לעומק.
          אז אולי לא היה להם את ג'ורדן והאקים אבל היו להם המון שחקנים טובים אחרים.
          .
          נ.ב. אני ברכבת אז מותר לי לבזבז את הזמן על זוטות.

  27. הדירוג הזה של הופס כל כך גרוע שאני תוהה אם זה לא הטרלה.
    בדרך כלל אני לא מחווה דעה בנושא הזה כי אני צופה רק ב9 שנים האחרונות אבל הם הגזימו

  28. לפי הנושא וכמות התגובות הבנתי מי כנראה יגיב.
    עכשיו אתם מבינים איך נראית שטיפת מוח. חוזרים על אותו דבר במשך אלפי תגובות (או צופים ביוטיוב במשך אלפי שעות) עד שיש כאלה שנופלים ברשת. לא יודע איך יש לו כל כך הרבה זמן וכוח במיוחד שהוא מנכ"ל, הרבה אנשים סועדים על שולחנו ועוד.
    ממציאים קאץ פרייז כמו התעוררתי משינה עמוקה כדי לנסות לשכנע אחרים כאשר בפועל המצב השתנה משינה עמוקה לתרדמת.
    עייפתי.
    חבל, בימים האחרונים היה שיפור משמעותי.

    1. פיסטונס יקירי, מה אתה מקטר. תגיב על מה שבא לך וקח פסק זמן מתי שאתה צריך לאוורר את המוח. ככה זה פה באתר, לפעמים פותחים קצת וחוצמיזה זה קיץ עכשיו אז על מה נקשקש, עוד פעם דוראנט?

      1. אני הורדתי כמעט לאפס את כמות התגובות שלי באתר. גם כמעט הפסקתי לחלוטין לקרוא את התגובות.
        נמאס לי לקרוא כל מיני (ואני אשתמש במילה עדינה) הטרלות של כל מיני אנשים שראו את האור (אני די בטוח שמדובר בהטרלות. קשה לי להאמין שבן אדם באמת חושב ככה, אבל מי יודע). הם יכולים להגיב בפורומי הקונספירציה הקרובים לביתם.

        1. תשמע אתה ילד גדול, לא צריך לקחת ללב שטויות ואפשר לרפרף ולהגיב למה שמתאים מתי שמתאים. אפשר גם לקחת פסק זמן וגם זה בסדר, אבל אל תרגיש שמישהו הרחיק אותך מהאתר – זה שלך כמו שזה שלהם (וזה בעיקר של מנחם…)

    2. אם אדם שאתם מכירים היה מדבר כמו שהחבורה הזו מדברת, הייתם חושבים ובצדק שיש משהו לא בסדר איתם. אבל אצל החבורה הזו זה השטיק שלה. חבורה שהוזה דברים ובטוחה שהם אמיתיים (רק כי הם אמרו אותה) ומצאה מספיק אנשים שיאפשרו ויחזקו את ההזייה הזו עד כדי התחמקות מכל השלכות אפשריות של המעשים שלהם.
      אני די בטוח שאם הייתי מכניס את החבורה הזו לוואטסאפ המשפחתי, לא שלי כי שלי גרועה אבל של משפחה אוהבת ורצינית, אם הם היו מקבלים כזה חופש מכולם המשפחה הזו הייתה מתפרקת מהר.
      אה, אופס. שוב דיברתי בזמן שהסתכלתי על המשפט של הורי קורבנות סנדי הוק נגד אלכס ג׳ונס וחבורת האינפוורס שלו. סליחה. על מה אתם מדברים?

  29. תודה, קראתי את כל התגובות בעיון רב.
    הנעמתם לי את הזמן שבין המשפטים של אלכס ג׳ונס. לא הרגשתי שחסר לי משהו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט