קדימון לאיזור המזרח / MBK

שוב אני תקוע עם פריוויו לאזור המזרח, למרות שניכר שיפור משמעותי בקונפרנס

בסקירת שלשת רבעי הדרך שעשיתי בתחילת מרץ http://www.hoops.co.il/?p=25270 חזיתי בהצלחה רבה את מקומות 3-6 ואף כתבתי את המשפט הבא – אין לי מושג איך יגמר הדואל הזה אך רק אדם מעורר נפש או לסירוגין מערבב כדורים לא יהמר על מיאמי – אינדיאנה כגמר המזרח. כנראה שמי שעל כדורים הוא עבדכם הנאמן צלילה בלתי מוסברת של 2 מוליכות המזרח וזריחה של קבוצות כמו הבולס , טורנטו , וושינגטון הנטס ואפילו הבובקטס תבטיח פלייאוף משובח לא פחות מהקונפרס המערבי.

אינדיאנה פייסרס (1) – אטלנטה הוקס ( 8) 

מאזן העונה הרגילה :

אינדיאנה 26:56 בית 6:35(הטוב בליגה) חוץ 20:21

אטלנטה : 44:38 בית 17:24 חוץ 14:27 ( הגרוע מבין קבוצות הפלייאוף)

(Regular season series (Series tied 2-2
Jan 8, 2014 Indiana 87, Atlanta 97
Feb 4, 2014 Indiana 89, Atlanta 85
Feb 18, 2014 Atlanta 98, Indiana 108
Apr 6, 2014 Atlanta 107, Indiana 88

הפייסרס סיימה את העונה הרגילה בשן ועין ( 13:10 לרעתה ב 23 המשחקים האחרונים ) כשנראה היה שיתרון הביתיות במזרח נעלם מיאמי הפסידה לכל מה שזז והפייסרס זכו בבכורה עם מאבק אפשרי מול הבולס זה לא בדיוק זכייה. פתיחת העונה של הפייסרס הייתה המשך ישיר לפלייאוף דאשתקד כאשר היו רינונים שהשיא של הבולס ( 10:72 ) מ 96 בסכנה . בפועל הקבוצה שקעה בבינוניות . הטרייד של אוון טרנר בדני גרינג'ר וההחתמה של אנדרו בינום הכיחו את עצמן כעסקאות מפוקפקות והוכיחו את האקסוימה של כל מהנדס – אם זה עובד על תגע בזה.

ההוקס מצד שני עם סיפור כמעט דומה שייטה משך רוב העונה במקום ה -3 במזרח רצף של 14 הפסדים ב 15 משחקים דרדר אותה עד למאזן 35-26 . 5 ניצחונות רצופים ואז רצף 6 הפסדים רצופים . הניקס נושפת חזק בעורף וסיום עונה עם 7 – 3 הבטיחו מקום בפלייאוף למרות הפציעות של הורפורד , מילסאפ ועוד. הסיפור העונה היה הרצף של קורבר שנעצר על 127 משחקים רצופיפ עם שלשה.

המספר הנוסף ?

ההגנה של הפייסרס 92.3 השניה בטיבה בליגה במומצע ספיגה , 24.9 אסיסטים למשחק לאטלנטה והיא שנייה בקטגוריה זו

 תחזית – לפני חודש זה היה סוויפ וודאי כיום בעיקר לאור המצב של אינדיאנה קשה לחזות מה נקבל . על פניו לפייסרס יתרון עצום כמעט בכל עמדה והגנה מנצחת משחקים בעיקר בפלייאוף להוקס מסורת מפוארת של הדחה בסיבוב הראשון לכן 1-4 לאינדיאנה .

חייבים לצאת מהאדישות ולחזור ליכולת מתחילת העונה

מיאמי היט (2) – שארלוט בובקטס (7)  

מאזן העונה הרגילה :

מיאמי 28:54 בית 9-32 חוץ 19-22

שארלוט 39:43 בית 16:25 חוץ 23:18

(Regular season series (Heat lead 4-0
Nov 16, 2013 Miami 97, Charlotte 81
Dec 1, 2013 Charlotte 98, Miami 99
Jan 18, 2014 Miami 104, Charlotte 96
Mar 3, 2014 Charlotte 107, Miami 124

כשנראה היה שמיאמי תסיים ראשונה במזרח היא הגיבה עם 3 הפסדים רצופים . בכלל מיאמי רשמה 14 הפסדים ב 25 המשחקים האחרונים של העונה והיא צפוייה לשלם מחיר כבד בשל אובדן הביתיות מול קבוצה מהמערב . מיאמי הוכיחה בשנים האחרונות שהיא יודעת מה צריך כדי לנצח ( דווין וויד ) ויתכן והדוק שוב יספר את גאנותו של הפילפני שהבטיח גמר מזרח ב 2 סוויפים מהדהדים על שארלוט וטורנטו ? מיאמי בדרך להבטיח גמר NBA רביעי רצוף הישג שחזור של הלייקרס והסלטיקס הגדולות משנות ה 80 . למיאמי יש קבוצה עם חסרון תחת הסל מצד שני אודן השתזף בציפייה לפליי אוף. למיאמי כלים רבים לברון אחד דווין וויד בוש ריי אלן וכלים רבים שביום נתון עשויים לעשות את ההבדל בעיקר מול שארלוט חסרת הניסיון.

שארלוט סיימה את העונה ברצף נהדר של 16 -6 והיא במגמת שיפור מרשים ביותר . ההחתמה של אל ג'פרסון נראית כראילת ביותר והוא אחד האנדרייטד העונה בליגה . החמישיה של שארלוט אתלטית וביום נתון היא מסוגלת לגבור על קבוצה ( חוץ ממיאמי ? )

המספר הנוסף ?

לשארלוט ההגנה הרביעת בטיבה בספיגה ומיאמי חמישית , מיאמי קבוצת הריבאונד הגרועה בליגה

 תחזית – שארלוט קבוצה בוסרית והנסיון של מיאמי ידבר . סיכוי סביר לסוויפ שארלוט אולי תגנוב אחד כי 8 הפסדים ללא ניצחון בעונה הם טו מאץ . הסדרה צפויה להיות מרתקת עם משחקים צמודים שילכו לכיוון מיאמי.  4-0 מיאמי בסוויפ צמוד בעיקר במשחקים בשארלוט

האם נצפה בתמונות האיימה שוב ?

טרונטו ראפטורס ( 3) – ברוקלין נטס (6)

מאזן העונה הרגילה :

טורנטו (34-48) שיא מועדון , בית (15-26) חוץ ( 19-22)

ברוקלין ( 38-44) , בית ( 13-28) חוץ ( 25-16)

(Regular season series (Series tied 2-2
Nov 26, 2013 Brooklyn 102, Toronto 100
Jan 11, 2014 Brooklyn 80, Toronto 96
Jan 27, 2014 Toronto 104, Brooklyn 103
Mar 10, 2014 Toronto 97, Brooklyn 101

טורנטו הקבוצה שמאז הטרייד של רודי גיי לא מפסיקה לנצח , לחשוב שזו הקבוצה עם המאזן הטוב בתולדות המעודון ( בוש , וינס קארטר וטי מאק לשם השוואה לא ניצחו יותר מ 47 )

מן העבר השני של נהר ההדסון ברוקלין הקבוצה המתאוששת של ניו יורק לאחר הפציעה של לופז וכפי שגארנט את פירס נראו ( עלובים ) נראה היה שהעונה של הנטס גמורה . שיפור משמעותי בכל העמדות ורצף ניצחונות בייתים וביום בהיר רואים את גמר המזרח.

המספר הנוסף ?

ברוקלין קבוצת הריבאונד הגרועה בליגה אחרי מיאמי וקבוצת הבית ה 3 במזרח , טורנטו מאוזנת בהתקפה עם הגנה טובה ( 7 בליגה ) הודחה 4 פעמיים ב 5 הופעות פלייאוף קודמות בסיבוב הראשון

 תחזית –

לקבוצה במקום ה 6 או ה – 5 יש את הסיכוי הגבוה היותר להדיח את המדורגת מעליה , ב 15 השנה האחרונות רק מדורגת 7 אחת גברה על מדורגת 2 ו 3 מדורגות 8 גברו כל מדורגת 1.

הנטס היא ללא ספק קבוצה משוגעת שמציגה שיפור משמעותי עם ידע וניסיון כיצד מנצחים מצד שני הרגלים כבר כבדות ( גארנט ) לטורנטו קבוצה דינימית עם 2 וונהבי סופרסטארס דה רוזן את לאורי.

מבט על משחקי העונה הרגילה מגלה כי 2 משחקים הסתיימו על חודו של סל וזהו סימן לבאות .

בסדרה הפתוחה ביותר מבין כל הסדרות ובלב כבד נלך על ברוקלין ב 7

העיר שייכת לנו ! עכשיו הליגה ?

שיקגו בולס (4) – וושינגטון וויזרדס (5) 

מאזן העונה הרגילה :

שיקגו : 34-48 , בית 14-27 חוץ 20-21

וושניגטון : 38:44 בית 19-22 חוץ 19-22

(Regular season series (Wizards leads 2-1
Jan 13, 2014 Washington 102, Chicago 88
Jan 17, 2014 Chicago 93, Washington 96
Apr 5, 2014 Chicago 96, Washington 78

מאיפה לעזאזל הסדרה הזאת הגיעה ? הבולס במגמת שיפור מציגה כדורסל רצחני וחסר מעצורים . חבל שלא זכינו לשחזור של הסדרה מול הנטס של העונה שעברה

הבולס שבתחילת העונה נראתה כמועמדת ברורה לגמר המזרח עברה 2 טראמות אחת בדמות הפציעה של רוז ושנייה בטרייד של לואל דאנג שצעק טנקניג ? לא ולא שטיבידו על הקווים ועם שיטה + התעוררות של ג'ואקים נואה ויש לנו קבוצה שאיש לא רוצה להסתכן במפגש עימה. ושוב הסיכוי להגיע לגמר ה NBA המזרח חי ובועט .

מן העבר השני זו הוויזרדס שהציגה לפרקים כדורסל אדיר בעיקר הודות לשיפור המתמיד של ג'ון וול והחיבור בקו האחורי עם ברדלי בייל . אם רק היו נופלים על דרפט נורמלי ומשיגים משהו טוב יותר מאוטו פורטר העתיד היה ורוד מאי פעם . זה רק אני או שננה וגורטאט משחקים יחד מדובר בקו הקדמי המפחיד בליגה ? ( ולא בגלל הכדורסל )

המספר הנוסף ?

לבולס ההתקפה הגרועה בליגה אך בנוסף וזה הנתון החשוב ביותר ההגנה הטובה בליגה , לוויזארדס מאזן החוץ הטוב במזרח בצוותא עם מיאמי וטורונטו

תחזית

סדרה יוצאת מן הכלל 2 קבוצות די שוות ברמתן כשהאס המנצח של הבולס הוא בנסיון ובעמדת המאמן כמו גם הגנה רצחנית . אוגוסטין ונואה יתקלו במאץ אפ טוב מולם ובראדלי בייל צפוי להיות האקס פקטור של וושינגטון . על פניו הבולס יכולים לסיים עניין ב 5 משחקים למרות שהלך הרוח ומתוך כבוד לוושינגטון נלך על הבולס ב 6 כי אין יום רע בהגנה.

 

שר ההגנה בדרך לוושינגטון

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 49 תגובות

    1. אבל בפריביו של שיקגו רשמת שהם לא יגיעו רחוק

      גמר מזרח זה אוחשילינג רחוק בהתחשב בכמות הכישרון שיש שם

      גם עם כישרון גמר מזרח זה רחוק

  1. תודה מידן, מסכים עם התחזיות שלך. אינדי ומיאמי נראות יותר פגיעות העונה, אולי לא בסבוב ראשון, אבל בשני כן בעיקר אינדי שאמורה לפגוש את שיקגו.

  2. מידן
    תודה על הסידרה.
    פגש אותי היום בפארק הסחלבים בקיבוץ בעמק חפר (נידמה לי) בחור מוגבל בהליכה ושאל אם אני מנחם לס. אמר לי שאתם חברים והוא הכיר אותי מהתמונה בין אלפי מבקרים בפארק!

    1. חבר טוב שלי הוא סיפר לי שהיית עם חולצה של ארגנטינה ?
      ספורטאי מצטיין ( מרים משקולות ) וחובב הופס . גבר אמיתי אוהד הלייקרס כמובן

  3. באותו פארק (פארק הסחלבים) פגש אותי ישראלי אתיופי בשם אריה יהודה שאני מנסה לעזור לו בפרוייקט לגילוי אתלטים איתיופיים בישראל, וטיפוחם. גם הוא הכיר אותי לפי התמונה בפארק הגדול.\לא יאומן!

  4. גם באותו פארק (פארק הסחלבים) פגש אותי ישראלי אתיופי בשם אריה יהודה שאני מנסה לעזור לו בפרוייקט לגילוי אתלטים איתיופיים בישראל, וטיפוחם. גם הוא הכיר אותי לפי התמונה בפארק הגדול.\לא יאומן!

  5. תודה על הפוסט
    אכן הסדרה המרתקת תהיה הבולס נגד הוויזראדס
    אני אוהב את שתי הקבוצות.
    על מי באטלר הולך לשמור??? אם הוא מעלים את וול הסדרה גמורה !

  6. מעולה. אני מהמר על וושיגטון כי ננה וגורטאט (שלא מזמן סיפר שהיה רוצה לראות מכות ב NBA כמו ב NHL) שמרו כוחות כל השנה, ובעיקר כי ג'ון וול יהיה השחקן הטוב בסדרה.

  7. מידן סקירה טובה תחזיות צפויות לא הלכת על הפתעה( האמת שגם לי לא נראה שום הפתעה) בכל זאת לדעתי שאקלוט ינצחו לפחות משחק אחד אם לא שניים

  8. תתפלאו, אבל משחקי המזרח לא יהיו פחות מעניינים מהמערב.
    פריוויו מעולה ביותר ומושקע ביותר.
    תענוג!!!!!!!!!!!

  9. אני אגיד את מה שפרשן כדורסל ישראלי ממוצע היה אומר אם היה מגיב פה: מיאמי יעופו בסיבוב הראשון ואם לא אז בחצי הגמר במזרח או בגמר המזרח. ואם לא במזרח אז בגמר של הליגה. ואם לא אז הם יקחו אליפות.

  10. פריוויו משובח. בשם כל קהילת אוהדי מיאמי באתר (כן, כל ה-3), אני מחזיק אצבעות לניצחון של הראפטורס על הנטס, רצוי ב-7 משחקים.

    חבל שאנחנו נגד הבובקאטס, אבל אפילו אם ביג אל יקלע 40 למשחק, שאר הבובקאטס תקלע 20 נק' ב-30% מהשדה

  11. פריוויו מצויין. חס וחלילה ברוקלין עולה. אחרי ההפסד המכוון מגיע להם טאטוא מהיר מהפלייאוף.
    מה גם שאני עדיין חושב שג'ייסון קיד עם כל האהבה והערכה לא היה אמור לקבל משרת אימון ישר אחרי הפרישה.

  12. אחלה פריוויו , אבל אני לא מסכים עם התחזיות.
    אינדיאנה תנצח את הסדרה ב-YouTube משחקים.
    מיאמי ב-6 (קשה לי להאמין בסוויפ על קבוצה שיש לה רכז טוב מאוד ווקר , ושחקן פנים מעולה כמו ג'פרסון).
    ברוקלין ושיקגו ב-7 רק בגלל הניסיון.
    אשמח לראות הפתעות מוושינגטון וטורונטו.

  13. אני גם לא מאמין בסוויפ של מיאמי. ביג אל בטוח יקח לפחות משחק אחד. קבוצה מאוד סימפטית ובהחלט יכולה לגנוב נצחון.

  14. ברוקלין הקשוחים לא שמים פס. עשו חישוב נכון מבחינתם. לא שטורונטו יעשו להם חיים קלים, אבל אם המטרה היא קודם כל לנצח סדרה, ואתה יכול לשלוט ולתמרן מי תהיה היריבה שלך, אז למה לא לעשות זאת?

  15. סיבוב ראשון: (הרפתקני משהו)
    אינדי ב-5
    מיאמי ב-5
    טורונטו ב-5
    וושינגטון ב-6

    סיבוב שני:
    אינדי ב-7
    מיאמי ב-5

    גמר מזרח:
    מיאמי ב-5

    גמר:
    מיאמי מפסידים ב6 משחקים ל-OKC או לקליפרס

  16. פריביו מעולה.

    אני איתך בכל ההימורים חוץ מזה שנראה לי שלמיאמי יהיה קצת יותר קשה מול רוח הנעורים של שארלוט והדומיננטיות שלה בפנים באחרונה ממה שאתה צופה.

    המזרח פח.

  17. התחזית שלי.
    אינדיאנה -אטלנטה 2-4
    מיאמי -שארלוט 2-4
    טורונטו -נטס 4-2
    שיקאגו -וושינגטון 1-4.
    חצי גמר .
    אינדיאנה -שיקאגו 4-2
    מיאמי -ברוקלין 2-4 .
    גמר : מיאמי -שיקאגו 2-4 .
    גמר כללי נציגת המערב ס.א ( או אוקלהומה ) .מיאמי 1-4 (2-4 במידה וזו אוקלהומה ).

    1. אהרון השארת את מומי מתוח
      אם חס וחלילה יהיה גמר מיאמי סן אנטוניו מומי יהיה מבואס לאללה

  18. תודה מידן, מעולה
    חשבתי שהמערב מעניין ומלחמתי,
    גם המזרח, במיוחד בסיבוב השני,
    מצפה שתיבודו ושיקגו יגיעו גבוה.
    הלוואי ויהיה עוד מפגש חוץ מה25.

  19. פוסט לא משהו לאיזור לא משהו דווקא יש כמה מעודדות על הכיפאק בשארלוט
    מומי ידע במה בחר במערב

    מיאמי 4 שארלוט 2
    אינדיאנה 4 אטלנטה 3
    טורנטו 4 ניו ג'רסי 1
    שיקגו 4 וושינגטון 0

  20. אינדיאנה שיחקה אותה, כלומר המזל פשוט העיר לה פנים.

    למרות התקופה האיומה מהאולסטאר היא לא תפגוש שום עם התקפה מאיימת עד לגמר מזרח.
    מיאמי(אם בכלל תגיע) צריכה להגיע מוטשת אחרי שברוקלין תוציא לה את המיץ.

  21. מישהו פעם ספר את קייל לאורי ברשימת הטופ פוינט בנבא?
    הבחור תותח. קראתי עליו היום וראיתע קצת סרטונים. האיש פשוט פנטסטי. מרוב שמות מותגים ריקים לא נשאר מקום לפוינט גארדס האמיתיים

  22. אני רואה עכשיו באי אס פי אן את התכנית 30 30 על הבאד בויז.
    איזה כיף של נוסטלגיה, איזה הבדל מדטרויט של היום.
    לדעתי דטרויט היא אכזבת העונה שלא נראה אותה בפלייאוף- אפילו יותר מהניקס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט