סיכום השבוע בבייסבול: הראשונים תמיד למעלה / יוני לב ארי

הניו יורק מטס: ארבעה ניצחונות ברציפות, 2:8 בעשרת המשחקים האחרונים. הסיינט לואיס קארדינלס: שבעה ניצחונות ברציפות ו-1:9, הלוס אנג'לס דודג'רס? שמונה ניצחונות ברציפות, 1:9. מה המשותף לכל שלוש הקבוצות הלוהטות האלה? נכון, כולן מוליכות את שלושת הבתים בנשיונל ליג.

מוקי בטס (צילום: oddsjam.com)

אז נתחיל בדודג'רס, שמחזיקים במאזן הטוב בליגה (33:75), ורחוקים 16 משחקים מהפאדרס שבמקום השני בבית. סוויפס על שתי יריבות הדוויז'ן – הג'איינטס והפאדרס, כשנגד סן דייגו, שכזכור התחמשה בדד ליין, LA הביסה את שלושת המשחקים בתוצאת ריצות של 4:20, וואו. מאז החזרה מהפגרה הכחולים עם 3:15, כשהסדרה היחידה שהם הפסידו… היתה דווקא לנשיונלס החלשים.

יקי חזר

המטס פתחו לעצמם יתרון של שבעה משחקים על הברייבס, בזכות 1:4 על אטלנטה בימים האחרונים, ונראה שגם הם משייטים לשליטה על הבית עד לסיום העונה. ג'ייקוב דגראם חזר, ולצד מקס שרזר, אם שניהם נשארים בריאים, מי יעצור את הכתומים – כחולים מהקווינס?

שוב הוא כאן ושוב הכל, מאבד צורה. דגראם (צילום: trendradars.com)

הקארדינלס ביצעו השבוע מהפך, ועקפו את מילווקי בפסגת הבית המרכזי. סוויפ על היאנקיז (קבלת פנים סופר חמה למאט קרפנטר שחזר לביקור), וסוויפ על הקאבס, בזמן שהברוורס הפסידו שישה משבעת המשחקים האחרונים, ועוד למי? לסינסינטי ולפיטסבורג. אאוץ'. בלילה שבין שישי לשבת תחל סדרה בין השתיים, בסיינט לואיס, יהיה מעניין.

שלישיית ארבעת החמישיות

נעבור למירוץ אחר שלושת הכרטיסים הבאים. הוויילד קארד הראשון כרגע בידי אטלנטה, שאחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ידעו שסדרה של חמישה משחקים מול המטס (אירוע מאוד נדיר) סופר קריטית. ועדיין ארבעה הפסדים, והמקום הראשון רחוק רחוק…

הוא חזר, דידי הלך. סיגורה (צילום: NBC Sports)

שלושה משחקים משם נמצאת עוד קבוצה בפורמה – פילדלפיה. חמישה ניצחונות ברציפות, 1:10 ב-11 האחרונים, ופתאום האדומים מעיר הפעמון מתמקמים באיזור נח, עם סיכוי טוב לשחק באוקטובר, לפחות משחק בודד. קצת לפני כן הפיליס שחררו את דידי גרגורייס, שלא פוגע מאז חתם בפילדלפיה לפני שנה וחצי. השחרור הגיע בעקבות חזרתו של ג'ין סיגורה מפציעה ארוכה.

שיטיס את עצמו לליינאפ

הקבוצה האחרונה ברשימת הפלייאוף, נכון להיום, היא סן דייגו, שרחוקה משחק בודד מהפיליס. הפאדרס, שהיו כוכבי הטרייד דד ליין, עצרו רצף של חמישה ניצחונות עם רצף של חמישה הפסדים. פרננדו טטיס ג'וניור החל ריהאב, ומתקרב לחזרה לליינאפ, מה שייתן חתיכת בוסט לחבורה של בוב מלווין.

מדי הסוטו החדשים (צילום: scottrenfroe.com)

בשלב הזה נראה שרק קבוצה אחת עדיין מתחרה על הפלייאוף – מילווקי, שאיבוד המקום הראשון הוריד אותה גם מחוץ לוויילד קארד. הברוורס רחוקים משחק אחד מהפאדרס, כשהבאה בתור אחריה – סן פרנסיסקו, כבר רחוקה 5.5 משחקים מסן דייגו. הג'איינטס התאוששו מארבעה הפסדים לדודג'רס עם שלושה ניצחונות, על אוקלנד והפאדרס, אך יש להם הרבה עבודה כדי לחזור לתמונת הפלייאוף.

סגרו את הנגריה

נעבור למוליכות האמריקן ליג. למרות שבוע קשה, הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה היא ניו יורק. היאנקיז שיחקו כל השבוע בלי אנתוני ריזו, כשלפנות בוקר גם מאט קרפנטר נפצע וייעדר מספר שבועות. היאנקיז הפסידו שני משחקים לסיאטל בבית, וחטפו סוויפ בסיינט לואיס, ובעיקר, נראים עייפים. חזרה של ריזו, כשגם סטנטון מתקרב, בהחלט יעזרו.

עוד אחד בחוץ. קרפנטר (צילום: sportingnews.com)

משחק מהיאנקיז נמצאים האסטרוז. גם ליוסטון לא היה שבוע טוב במיוחד, עם ארבעה הפסדים בשבעה משחקים, שניים בבית לבוסטון, שניים בקליבלנד. אם כי, הרכש הטרי – טריי מאנסיני השתלב מהר וכבר מעיף הום ראנס (שלושה בששת המשחקים הראשונים). וג'אסטין ורלאנדר? ממשיך בשלו, עם הניצחון ה-15 העונה.

טרנטה, אבל לפניך

המוליכה השלישית, מינסוטה, מחזיקה במאזן ה… שימו לב, שישי בטיבו באמריקן ליג. אבל היא מוליכת הבית, אז מה זה משנה? הטווינס עם שבוע של 3:3, ועם יתרון של משחק אחד על קליבלנד, כששתיהן יודעות – מי שתסיים שניה – עלולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף כולו. הגארדיאנס שחררו את הסלאגר המקרטע, פראנמיל רייס, כשהקאבס החליטו לנסות את מזלם איתו. ה-DH חבט העונה 213. עם תשעה הום ראנס בלבד.

מישהו מתכוון לגלות לוורלנדר בן כמה הוא? (צילום: fluids.pakasak.com)

כאן, להבדיל מהנשיונל ליג, המאבק על הוויילד קארד רחב משמעותית, עם שבע קבוצות שנאבקות על שלושה כרטיסים. הכרטיס הראשון, נכון להיום, בידיים של טורונטו, שמחזיקה ביתרון של משחק וחצי על פני טמפה ביי. הבלו ג'ייז ממש לא בכושר, עם ארבעה הפסדים בשישה משחקים, ועל הדרך איבדו את ג'ורג' ספרינגר לעשרה ימים.

הקאש בדלת

הרייז, עם ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, פתחו יתרון של חצי משחק על סיאטל, שהפסידה לפנות בוקר ליאנקיז. וכשמאמן הפיצ'ינג שלך נפצע בזמן שהוא עולה לדבר עם הפיצ'ר – זה אומר שצריך להחליף מזוזות. קווין קאש, לתשומת לבך.

המקום השלישי כאמור שייך לסיאטל, עם יתרון של משחק בודד על בולטימור. כן כן, קראתם נכון, על בולטימור. הלילה לואיס קאסטיו והמארינרס שוב יפגשו את גאריט קול והיאנקיז, מפגש שנגמר עם חיוכים בצד של סיאטל לפני כשבוע. יהיה מעניין…

ה-דג אאוט של בולטימור, תמונת מצב (צילום: tsn.ca)

הפתעת העונה. כבר עכשיו

אז הפתעת העונה מבולטימור, שנמצאת משחק אחד ממקום בפלייאוף, שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים, כולל סוויפ על הריינג'רס בטקסס. מחר, אם בולטימור תנצח וסיאטל תפסיד, המקום הרביעי בבית המזרחי יהיה בפלייאוף. מדהים.

חצי משחק נמוך יותר נמצאת קליבלנד, עליה כבר דיברנו, ומשחק אחד למטה (מרחק 2.5 משחקים מהפלייאוף) תראו את הווייט סוקס, שעדיין לא ויתרו. שיקגו, עם שישה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים, ועם רצף של שבעה משחקים מול קבוצות חלשות כמו קנזס סיטי ודטרויט, זמן טוב לצמצם את הפער.

הקבוצה האחרונה שעדיין בתמונה היא נועלת הבית המזרחי – בוסטון, שרחוקה 4.5 משחקים מבייסבול באוקטובר. אך ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, שלושה מהם לקנזס סיטי, לא ממש סייעו לרד סוקס בצמצום הפער. עוד אחד שלא פוגע שוחרר – הפעם זה ג'קי בראדלי ג'וניור, שחזר בפגרה לפנוויי במקום האנטר ריינפרו, במהלך שלא ממש הוכיח את עצמו.

טבלאות הליגות

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. המטס לא רק בפורמה טובה הם ניצחו 4-1 את הסדרה מול אטלנטה
    ההתקפה תיפקדה מעולה מול הברייברס
    דה גרום היה עם פרפקט גיים 5 ו 2/3 אינינגס במשחק שלו מול אטלנטה
    טיגן את החובטים של הברייברס 12 K
    היה עם נו היטר, אבל אפשר הולכה והום ראן נדיר ו 2 ריצות לחובטו אבל לפחות W ראשון העונה

  2. gcurh עבורי השבוע הזה היה ה-1-4 של המטס נגד הברייבס שאיכזבה קשות בניו יורק. הם לא באו לנצח. הם באןו לא להפסיד, וחטפו על הראש.
    תודה על סיכום נהדר ממש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט