מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.האולטימטום שדוראנט הטיח בפניו של בעל הנטס העלה יותר שאלות מאשר תשובות

במקום ש-'סאגת הנטס' תגיע ל-CONCLUSION – סיומת – היא רק מתפתחת ופותחת אזורי שאלות חדשות שבמקום להפשיט את הבעייה רק מסבכות אותה.

כתבתי כבר אתמול שדוראנט עלה על מטוס בואך לונדון לומר פנים אל פנים לג'ו טאסי – בעל הנטס שערכו מוערך ב-12 ביליון – שאו שהוא מפטר את סטיב נאש והמנכ"ל ג'ון מרקס, או שדוראנט עוזב.

רגע. עוזב לאן? מה אם טסאי אומר לו שהוא לא עומד לבחור בין לבין? מה דוראנט יעשה? יירקב על הספסל 4 שנים כשהוא אוסף את ה-198 מיליון, ובכך הופך לדבר הפגום, המכותת, והמבוקע שאי-פעם דרך על הפארקט כשחקן NBA?

ובכן, קומראדים, זה בדיוק מה שהטייוואני-קנדי אמר לדוראנט. מילה במילה! הוא אמר זאת לדוראנט, ואז TWEETED IT כדי שכל העולם יהיה עד לתשובתו:

"לפרונט אופיס וה-COACHING STAFF יש את התמיכה המלאה שלי. כל ההחלטות העתידיות תיעשינה על בסיס אחד ורק אחד: 'מה הוא תמיד THE BEST INTEREST של ברוקלין נטס".

שימו לב: BEST INTEREST OF THE NETS ולא של קווין דוראנט.

עוד נקודה חשובה לזכור? הפגישה עם דוראנט נערכה שבוע אחרי הפגישה של טסאי עם קיירי אירוינג שהסתיימה בלחיצת יד, ולפי שמס צ'רניה "השניים 'MADE PEACE' אחד עם השני".

נא לזכור עובדנה חשובה במיוחד: דוראנט חתם את הארכת החוזה בסך 198 מיל. לארבע שנים כששון מרקס היה המנכ"ל וסטיב נאש היה המאמן. ז"א שדוראנט ידע מי יהיה המנכ"ל שלו ומי יהיה המאמן שלו לארבעת השנים הבאות.

אז מה קרה פתאום, שמעון? אולי אתה יכול להבהיר לנו את המצב? איך זה שכשהוא חתם על הארכה המנכ"ל והמאמן לא היוו בעייה ופתאום הם מהווים בעייה?

It’s why there seems to be a missing piece to this bizarre puzzle that isn’t adding up

הנה תקראו מילה במילה את דברי הסופר מה'אתלטיק' שעל הפוסט שלו מבוסס פוסט זה:

Just four months ago, after the Nets’ brutal season ended in a four-game sweep by Boston, Durant strongly endorsed Nash’s return as coach!.

הנה – שוב מילה במילה – מה שדוראנט אמר על סטיב נאש: "נתנו לו 'CRAZY HAND' בשנתיים האחרונות". CRAZY HAND, כמו במשחק פוקר כשאתה מקבל קלפים שאין מה לעשות איתם מלבד להרים ידיים. הנה מה שדוראנט עוד אמר:

He’s had to deal with so much stuff as a head coach, a first-time coach: trades, injuries, COVID, it’s just a lot of stuff he’s had to deal with, and I’m proud of how he’s focused and his passion for us. We all continue to keep developing over the summer and see what happens.”

דוראנט וסטיב נאש הולכים אחורה הרבה לפני הנטס. דוראנט שיחק בגולדן סטייט כשסטיב נאש – ה-HOF פוינט גארד – היה היועץ המקצועי של הקבוצה. סטיב נאש קיבל את משרת המאמן הרבה בגלל ההשפעה של קווין דוראנט שהרעיף עליו מחמאות מכאן ועד היצ'טוקוגה שבהימלייה. לא רק זאת אלא שכל עוזריו של סטיב נאש הם עם קשרים ארוכי-ימים עם דוראנט:

Until recently, Nash’s coaching staff largely comprised assistants with ties to Durant. The Nets plucked Royal Ivey, another Texas Longhorn, from the New York Knicks in a player development role. Ivey and Durant played together in Oklahoma City, and Durant is the godfather to Ivey’s son. Brian Keefe was with Durant for years with the Oklahoma City Thunder, and David Vanterpool, a native of Durant’s Prince George’s County, Md., joined the bench too. Adam Harrington, Durant’s personal trainer who was a longtime Nets assistant originally hired by Kenny Atkinson and played with Nash in Dallas, further connected Nash and Durant toward the end of Nash’s career and stayed on his former teammate’s staff.

לא רק זאת, אלא שכל ההחלטות של שון מרקס בשלוש העונות האחרונות נעשו בהסכמתו, ואפילו בעידודו, של דוראנט..

Dating back to the summer of 2019, when Irving and Durant agreed to join Brooklyn as free agents, Marks awarded Durant a four-year contract extension knowing that the 6-foot-10 forward would miss the entire season because of a torn Achilles suffered in the NBA Finals. Durant even got a $1 million bonus for Brooklyn making the playoffs despite never suiting up. Signing Durant and Irving would of course restrict salary-cap flexibility going forward, but the Nets were counting on the duo’s star power to carry them.

Instead, Brooklyn parted ways with Atkinson in March 2020 before he ever got to coach his star tandem, traded its assets away for James Harden to form a superteam that would play together less than 20 times in a season and a half and came within inches of beating Milwaukee in the 2021 conference semifinals. But aside from Irving’s contract situation, which Marks and Tsai were in agreement on, Durant had plenty of roster say throughout, endorsing deals for LaMarcus Aldridge, Mike James and Harden despite the risks.

הייתה תקווה בנטס שאחרי הפגישה עם טסאי העמדה של דוראנט תתרכך והוא יאמר, "אוקיי. הכל מאחורי. אני מוכן ומזומן לתת את כל מה שיש לי בארבע בעונות הבאות. קדימה לאליפות!"

במקום זאת הוא הציב בכפות רגליו קו בחול ואמר 'או ש…או ש…'.

עכשיו דוראנט ייצא הלוזר הגדול ביותר בתולדות ה-NBA אם יחליט לכאן או לכאן. כל החלטה שלו עתה היא החלטה של לוזר. דוראנט קבר את הלגסי שלו לעולם ועד.

2. מתחילים לדאוג בקשר להיסטורית הפציעות של ויקטור Wembanyama

לאן שאני פונה, וכל מה שאני קורא על הדראפט של השנה הבאה אני מבין דבר אחד: הצרפתי הזה הוא בחירת דראפט ראשונה, כל עוד הוא לא ייפצע. למעשה אומרים שמאז לברון ג'יימס לא היה מס' 1 ברור וקבוע כמו ויקטור וימבניאמה. הדבר היחיד שלא ברור בקשר אליו זה כיצד תחליט המדיה בארץ הקודש לאיית את שמו בעברית.

זה לא שהוא כזה רזה. גם הולמגרן הוא רזה כמוהו והוא לא נפצע פחות – או יותר – מכל שחקן כדורסל עם כמות כדורסל כשלו.

תראו. הוא לא סתם בחירת דראפט ראשונה. קראו את המשפט הבא בכחול:

One of the best NBA prospects in the modern history of the game.

הקומבינציה של האורך, היכולת הכדורסלנית, הקואורדינציה, והאתלטיות שלו הם ברמה היסטורית. הוא 2.20 מ', וזה במדידה שמרנית במיוחד. ישנם האומרים שאם הוא עומד זקוף הוא יגרד את ה-4'7 – 2.25 מ'. והצעיר בן ה-18 בתחיל לקבור שלשות ברמה ובתדירות שאף פעם לא ראו מגבוה מעל 2.10 מ'!

מי שרוצה עוד הוכחה למיוחדות של הויקטור הזה, אז נא להיכנס ללינק הבא:

Read our detailed breakdown of what makes Wembanyama

אז הכל חלק ומוכן לכבוש את ה-NBA בצרפתית? האם יהיה זה צרפתי שיהיה יום אחד ה-GOAT?

אליה וקוץ בה:

Wembanyama played 33 of 76 possible games this past season for ASVEL Villeurbanne, per

ESPN, and missed the playoffs with an undisclosed muscle injur

3. הלייקרס החליטו לוותר על הפורוורד הוותיק קנת בזמור

הלייקרס נותנים לכל הוותיקים ללכת: קודם זה היה כרמלו אנטוני. אח"כ דווייט האוארד. עכשיו קנת' בזמור (שמיד חתם עם הקינגס לשנה אחת, והוא מצטרף למליק מונק שחתם בקינגס לשנתיים עבור 19 מיל.). חשוב להזכיר שבזמור רצה לחתום עם הלייקרס שהגיבו שהוא "לא בתכניות השיקום של הקבוצה".

4. עכשיו גם תיכונים הולכים על 'סופר-טים': שחקן '5 כוכבים' עומד להצטרף לתיכון של ברוני ג'יימס

לברוני ג'יימס יהיה השנה אנטוני דייויס משלו. אשטון הרדאוויי, בנו של פני, ושחקן שאמור להיבחר גבוה בדראפט, החליט להצטרף לברוני – הבן של לברון – בתיכון סיירה קניון שבצ'טסוורת' קליפורניה. אשטון, 2.02 הבנוי מצויין, הוא בנו של פני הרדאוויי, האול סטאר של העבר והיום מאמן אונ' ממפיס.

T

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 113 תגובות

  1. תודה רבה מנחם!
    קרה משהו בין נאש-מרקס לדוראנט. קל לצייר אותו כמשוגע. אך אדם לא משנה בפתאומיות את כל הטון. הם אמנם נוצחו בסוויפ מול הסלטיקס, אך הסדרה הייתה מאוד צמודה לכל אורכה. השנה הם אמורים לקבל גם את סימונס ואת קיירי לעונה מלאה וגם את ג'ו האריס. ההחתמה של טי ג'יי וורן הוא שיחוק אפילו אם בעונת השיקום ישחק 15-20 דקות. נאש לא מאמן מבריק, אבל הוא היווה בעיה עד כה עבור כוכבי הנטס.
    .
    הצרות החלו כאשר הנטס נפטרו מחלק מהעוזרים שציינת. חלקם מקורבים ל-KD. אבל משהו באמון נשבר ו-KD לא חושף כלום מהצד שלו. כמעט לכל קבוצה אחרת שיגיע יחתו, ביקורת, לא ייחשב סמל עבורם או שיגיע לסגל חסר עקב דרישות הנטס הגבוהות. כביכול יש לו את כל הסיבות לרדת מהעץ. אבל הוא לא. מי שחסר לי בסיפור זה ריץ' קליימן השותף העסקי הניצחי של KD. הוא היה מגיע איתו לכל ראיון וכל ישיבה עם גורמי הקבוצה. לא שמעתי את שמו הרבה זמן. לעומת זאת הדליפה שיצאה ממחנה ג'ו צאי מוזרה מאוד. הוא יכל לתת לנאש לפתוח את העונה ואם הנטס לא פותחים טוב, לפטר את נאש בשקט. עכשיו הוא שם מטרה כפולה על גבו. אם נאש נשאר גם כאשר הנטס נכשלים, יגידו שהוא עושה דווקא ל-KD. אם הוא מפטר אותו הוא נכנע לתכתיבי הכוכב.
    .
    ויקטור הרבה יותר קרוב ל-2.25 מ-2.20. יש מספיק תמונות שלו גבוה בהרבה משחקנים שנמדדו קרוב ל-2.20. ישנה אפילו תמונה שלו בו הוא נראה גבוה מצ'ט בחצי ראש וגבוה מזאק אידי הקנדי המתנשא לגובה 2.24. זהו גובה לשחקן המשחק בחוץ שאין לו שום תקדים ב-NBA אולי למעט פורזינגס ובול בול. כישרון חד פעמי, אך בחירה מאוד מסוכנת מבחינת בריאות.
    .
    ברוני ג'יימס הפך מאוברייטד לאנדרייטד השנה. הציפיות ממנו כשחקן כיתה י"א היו מוגזמנות. הוא כרגע מדורג 46 במחזורו. הוא יעלה הרבה אם יוכל לשחק כפול טיים פוינט גארד ולא כקלע. הוא ככל הנראה לא יגבה עוד הרבה לעומת אחיו הצעיר (ברוני הוא 3'6 ביום טוב. ברייס אחיו כבר 6'6 בגיל 15).
    .

    1. אני לא חושב שקרה משהו. דעתי היא שדוראנט חושב שבנטס הוא לא יצליח להביא טבעת (והוא צודק) ומחפש את הדרך החוצה בכוח ולכן אחת השיטות זה להאשים אותם שהוא בעצם עשה הכל.
      דוראנט צריך ליקוק תמידי הוא לא היה מרוצה גם אצל פרסטי וגם בגולדן.

      ברוני גיימס מכירים אותו בגלל האבא 46 עלאק פחחח זה מסוג דירוגי התאגיד.
      אם לא היה הבן של לברון מי בכלל היה מדרג אותו הוא אפילו לא היה שחקן 2 כוכבים.
      בכלל כל הדירוגים האלה מבוצעים בתשלום כמו דירוגי המסעדות וכל השטויות האלה

      1. אם (אם גדול) כמו שג'ון אמר קיירי, סימונס, האריס ווורן כולם מתייצבים בריאים לעונה הקרובה הנטס הם קונטנדרית ברורה. אנשים קצת מפספסים את העובדה הזאת.

        לגבי הגיבוי שדוראנט נתן לנאש אחרי הסדרה עם בוסטון: כשזה קרה חשבתי לעצמי שדוראנט יצא מנטש רציני, רק ככה צריך לדבר בפומבי על חבר בצוות שלך גם אם הוא לא עשה עבודה מצויינת. בגלל זה מה שקורה עכשיו קצת מפתיע ונותן להאמין שכמו שג'ון אומר – משהו קרה שם.

            1. 🤣🤣🤣🤣 חזק

              האמת שהוא נראה תותח רצח.
              אלוהים זה אפילו מעל הניימולוגיה

            2. תגיד איך מה הבן של בוזר אכל שהגיע ל2 מטר פלוס בגיל 14🤣🤣🤣
              זה לא יאמן זה

            3. אין לניימולוגיה דרך להתמודד עם זה
              מעניין מה קרמר חושב עליו
              בוזר? בטח אכל את אבא

            4. ענק!!ה הבן של בוזר לא רק אכל את האבא אלא גם את האמא והדוד הוא כבר 9״6. הניממולגיה נכשלה רק לעמים בהיסטוריה עם האקים אולגואן ויאניס אננתקומפו שמות של מנקי נעליים או נהגי מונית עם שפם בברוקלין האם זה תהיה הפעם השלישית?

            5. 2.08 זה לא ילד זה

            6. שלום מדבר אלוהים!!! אמא או אבא בבית? (עוד מישהו זוכר את זה?)
              .
              https://youtu.be/wf9_3w2uhHg
              .
              לבוזר יש תאומים, על מי מהם מדובר? השני לא גבוה / טוב?

            7. מה אני חושב עליו? שאני מעדיף את גוד שמגוד!!!

            8. למרבה הצער הניימולוגי זה קמרון ולא קיידן.

            9. יש אלוהים ויש גוד עכשיו רק חסר איזה אפריקאי בשם הקבה משהו כמו
              Iso hakaba 😁

            10. עזוב שמעון, זה קלאסיקה. אולי מי שלא הכיר את זה לא יתחבר

        1. אני יודע שזה קליפ הייליטס של שחקן ספציפי ושכל המטרה של ה-"ליגות" נוער האלו זה לנצל הורים עשירים ופרייארים של ילדים פחות מוכשרים ולתת לפרוספקטים להציג את היכולות שלהם, אבל ראבק זה נראה כאילו הם אלרגים למסירות.

      1. נראה כמו תותח על. עם פוינט גארדים כדאי תמיד לחכות מכיוון שהם מחזיקים בכדור כל הזמן. רק במכללות אפשר להתחיל לראות אותם לרוב בהתקפות עומדות יותר עם שחקנים טובים סביבם (לרוב). דניס סמית' ג'וניור נראה כמו אלוהים בתיכון.

  2. דוראנט הביתה. הד קייס רציני קיבל הכל אבל לא מרוצה באף סיטואציה. ההיסטוריה עם ראסל ודריי
    בנו לו שם של הורס חדר הלבשה סידרתי. אין לו לאברג בכלל אף קבוצה לא תרצה אותו טסאי לא ייכנע לדרישות ההזויות שלו שחקן שבסוף חוזה גמר את הקריירה

    1. שכחת אל מי אתה מדבר, דפוק בראש לא דפוק בראש כל קבוצה תשמח לקבל שחקן על שכזה. מה שדוראנט עושה זה מוריד לו את הערך לקראת טריידים עתידיים, וכמו שניתן להבין לפי התגובות באתר זה בהחלט עובד מצויין. דוראנט יצר לברג לעשות שביתה איטלקית ולפרק את חדר ההלבשה מבפנים תוך כדי הורדת הערך שלו על ידי הדרישה הזאת, מהלך מגעיל אבל חכם להפליא.

  3. סוף סוף בעל עסק שלא מתקפל כי אחד העובדים שלו לא מרוצה. אני כן מהספקנים לגבי נאש אבל אני לא מבין מה לשחקן להגיד לבעלים איזה מאמן לבחור.

      1. דוראנט יתקפל יפה מאוד עם ישלחו אותו לספסל או ל G LEAGUE. יש גבול לחוצפה לחתום על חוזה עתק ואז להכתיב לבעלים מה לעשות

      2. הקבוצה ללא דוראנט לא תגיע לפלייאוף המאמן יפוטר. כל מאמן שיגיע לנטס יודע שדוראנט הוא הטובה ביותר שלו לסחוב את הקבוצה רחוק, אני לא מדבר על העובדה שדוראנט יפרק במקרה כזה את חדר ההלבשה מבפנים בדיוק כמו שווינס קרטר עשה בתקופותו.לנטס יש שני בעיות רציניות בתרחיש הזה לעומת פילי ומקרה סימונס דוראנט יודע לשחק כדורסל טוב מאוד בניגוד לסימונס, ולנטס אין את אמביד. קיירי ארווינג לא שחקן שמביא נצחונות ובן סימונס יוריד אותם ליגה.

  4. האם דוראנט נתן אולטימטום לבעלי הנטס? מה ההוכחה לכך.
    בהנחה שכן, דוראנט גמר את עצמו?
    כל מה שהוא צריך לעשות בסופו של דבר, זה לשחק טוב שנה הבאה.
    אם הוא חוזר לברוקלין ומשחק טוב, הקבוצה מצליחה, אף אחד לא יזכור כלום.
    בארה"ב אתה יכול לבצע כמעט כל פשע, אבל אם אתה שחקן טוב, זה מספיק בשביל שיקחו את הצד שלך.

    1. "מה ההוכחה לכך". כידוע דורנט חתם מול עורך דין ונוטריון של הטוויטר על הדברים שנאמרו. המסמך הוכנס לכספת הווירטואלית של סילבר

  5. דעתי שלא יהיה טרייד על דוראנט עד פתיחת העונה אלא באמצע או בסופה.
    כרגע כולם יודעים שדוראנט רוצה החוצה ולא ישלמו הרבה והנטס לא יתנו אותו בזול לאף אחד (למרות שיש הרבה מנגרים מפגרים בליגה אז אי אפשר לדעת). דעתי היא שעדיף דוראנט ביציע או בבית מאשר דוראנט בקבוצה אחרת תמורת חבילה זולה.
    אין לחץ לנטס זה בדיוק מקרה סימונס יש לדוראנט 4 שנים יכולים לשבת בכיף ולחכות.
    עם הזמן דברים בליגה משתנים קבוצות שראו עצמן קונטנדריות מזייפות לפתע וצריכות מושיע, שחקנים כוכבים לפתע דורשים טריידים בקבוצות אחרות ואז קבוצות יתנו הרבה על דוראנט כי הן לחוצות ומביאות שחקן בקליבר גבוה.
    למשל תארו לכם הסאנס מזייפת העונה איזה לחץ יהיה שם לפני הטרייד דד לליין או בסיום העונה, תארו לכם בוסטון מזייפת…
    הבנתם את הקטע. Kd לדעתי יפתח את העונה בנטס

      1. זה כבר קטונתי לדעת אבל לדעתי הוא כן ישחק כדי להראות לקבוצות ששווה להן לקחת אותו.
        מה שכן לא מבטיח רמת מחוייבות בדברים כמו הגנה וכאלה 🤣🤣🤣
        גם קיירי בשנת חוזה מאמין שינסו לתת סטט טוב אישי שניהם

    1. לגמרי
      לא מאמין שיהיה שום טרייד עד לפגרת האולסטאר. פשוט לא שווה לאף אחד כרגע.
      אז KD כנראה יזדיין בסבלנות ויפתח עונה כמו גדול וכמו כולם. דווקא על קיירי הייתי מחפש כוכב אחר ומהר.

            1. כתוב בהודעתי כרגע, לא כתוב העונה.

            2. כתוב בהודעה שלך גם עד פגרת האולסטאר.

    2. הכל נכון אבל הוא לא ישב ביציע. זאת לא נראית לי אופציה מבחינתו. קשה לי להאמין שנראה אותו ממציא פציעה (זה לא הסגנון שלו) וקשה לי להאמין שנראה אותו יושב ביציע ומפסיד כסף כמו קיירי בשנה שעברה (זה גם לא הסגנון שלו) או נכנס לעניינים משפטיים מול הקבוצה כמו סימונס ופילי (זה גם לא הסגנון שלו). הוא גם חולה כדורסל אמיתי ומת לשחק ויש לו גם מטרות בתחום המורשת ואין לו הרבה זמן אז כל עונה שעוברת בלי שהוא משחק היא מאוד בעייתית מבחינתו.
      ואם יוצאים מנקודת ההנחה הזאת שלשבת ביציע זו לא באמת אופציה עבורו מבינים כמה הפוזיציה שהוא לקח היא לוז-לוז-לוז-לוז בכל דרך שבוחנים אותה. לוז מוסרי לוז מקצועי לוז ערכי וגם ברמת הפרקטיקה. פשוט אין לו דרך לצאת מהסיפור הזה בצורה טובה בשום צורה.
      לא יודע מי יועץ לו אבל הוא יועץ גרוע.

      1. אתה צודק לגמרי,בכלל הוא מתנהג פשוט כמו נהג שיכור שעולה על ההגה.אין בור שהוא לא נכנס אליו.הזוי לגמרי אבל עדיין למרות הכל כמו שאיתי כתב למעלה בסופו של דבר ואחרי הכל,ברגע שדוראנט יישחק ויישחק טוב הכל יישכח לו

            1. 🙂

    1. התחלת בלוחמה הפסיכולוגית אני מבין. סומך על אוסף הפורוורדים שלכם שיביא ליותר ניצחונות העונה מאשר לפייסרס, ולנו את המקום הראשון בדראפט.

  6. תודה מנחם.
    אני תוהה האם כל השנים דורנט היה כזה ופשוט לא רציתי לראות את זה או שהוא הפך עם השנים לכזה. איזה בזבוז

  7. מה בדיוק דוראנט עושה ששונה מבן סימונס?
    גם סימונס אמר שלא מתאים לא דוק ריברס ואמביד מפריע לו לשחק
    זה צדק פואטי שהם באותה קבוצה

  8. אחרי השנה שסקוט הנדרסון נתן בגי ליג אני לא אתפלא אם הוא יהיה בסוף ראשון ולא ויקטור. בזמור חתם בקינגס גם קווין קוק הקינגס מחתימים את כל פליטי קליפורניה :). בזמור כשחקן 14 -15 לגמרא הגיוני לקינגס. חיבבתי תמשחק שלו כשהיה לפני 3 עונות 20 משחקים בקינגס.

  9. 200m זה מגהזיליון לכל מי שאוהב/כותב nba
    אבל מי שיש 12g זה כלום ושום דבר
    לא הייתי נותן לו טרייד ואומר לו שאם אתה לא מגיע יורד לך כל משחק כ610k דולר

  10. נהדר מל
    מסכים עם כל מילה על דוראנט. הטרגדיה הכי גדולה שלי כאדם זה שהוא לא מזהה את הפרדוקס הכפוי טובה שבו מצד אחד הוא משתתף בקבלת ההחלטות בקבוצה, כולן נעשות בהסכמתו ואז הוא מתייאש ורוצה לפטר את שני מקבלי ההחלטות המובילים. שפשוט יושיב את עצמו ביציע.

  11. יכול להיות שאנחנו לא יודעים מספיק על הסיטואציה בין דוראנט לנטס, אבל בשנים האחרונות הוא עשה מספיק בכדי ש'נפיל' את האשמה על ההתנהלות שלו. חבל.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  12. הלייקרס לא האריכה חוזים לווטרנים שלה
    יש 10 שחקנים מעל גיל 33 ששיחקו בליקרס בשנה שעברה (גם אם תקופות קצרות) ללא חוזה לעונה הבאה.
    הווארד, כרמלו, אריזה, אלינגטון, ביזמור,אייזה תומאס הקטן, רונדו,אגוסטין,קוליסון ואברי בראדלי הצעיר (31)
    חושבים על היום שאחרי לפלוץ
    חבל שאיבדו את מאליק מונק

  13. דורנט לאורך כל הקריירה שלו
    לא היו לצידו מאמנים ששיפרו לו את המשחק
    סקוט ברוקס וסטיב נאש עם אפיזודה קצרה של סטיב קר
    גם מג’יק גרם לווסטהד ללכת הבייתה ב 82 (וזכה לבוז מהקהל)
    ג׳רי סלואן האגדי התפטר בגלל דרון ווילאמס
    דייוד בלאט עף בגלל לברון (אף אחד לא יודה בזה)
    הקטע של דוראנט שהוא אפס גדול בהתנהלות שלו, כבר לא ילד
    בחיי שזה מרגיש לי כמו בזבוז של קריירה
    הבן אדם היה צריך להיות סקורר ברמת קארים עם 40 אלף נקודות בקריירה. במקום להזכר כטופ 5/3 היסטורי יזכרו לו שהוא התנהג כמו נחש

    1. זה הרבה יותר קשור לאופי של דוראנט מאשר טיב המאמנים, דוראנט רוצה לשחק בשיטה אחת בלבד מבוססת iso, להאשים את המאמנים במקרה הזה זה לא נכון, בטח שדוראנט טען לפני שנתיים שהוא לא צריך מאמן וזה צריך להיות החלטה משותפת ודרש להעיף את קני אטיקסון המצויין.

      1. מזכיר לי כשדוראנט סיפר על זה שכל התוכניות לתרגילים יפים של קר הולכות לפח בהגנה של הפלייאוף ונדרש ISO.
        ממש הלך לדוראנט יפה עם זה בפלייאוף האחרון.
        קר הסכים איתו – זה לא "לא נכון" אבל צריך שהשחקנים מסביב לזה שעושה את הISO יידעו מה לעשות עם עצמם ואיך לתקשר אחד עם השני, זה לא באמת סתם לעמוד בצד ולחכות.

        1. אין בעיה בהתקפה שמבוססת ISO וסגל של שחקנים חד מימדיים שמחכים בפינה וקולעים קטש אנד שוט, הקאבס הראו שאפשר להריץ התקפה אימתנית ולקחת אליפות.
          הבעיה שהייתה אצל הנטס בניגוד לקאבס זה שהיה חסר להם מנהל משחק וזו אשמתו של דוראנט שהעדיף לגבות את קיירי ובעצם גרם להארדן לעזוב.
          אני לא מכיר את המקרה של דוראנט וקר, רק שהפיתרון להגנת החילופים של הרוקטס היה בהחלט הבידודים.

          1. אין הרבה מעבר לזה… דוראנט אמר שצריך ISO בגמר (בקטע של "זה הכל היה הוא"), קר יצא ג'נטלמן. מן הסתם צריך אבל לדעת איפה למקם ואת מי ואיך להזיז את אותם השחקנים שמחכים לכדור.

      2. היו צוחקים על פיל ג’קסון, התקפת משולש, התקפת משולש
        רבע אחרון אתה רואה רק מייקל…
        הקטע עם דוראנט שאם הוא היה נופל על מאמן בעל שיעור קומה הוא היה יודע לנתב את הכשרון שלו לכיוון של עוצמה ולא לכיוון של iso.
        זה הגיוני ששחקן במעמד שלו יהיה דומיננטי אבל לא היו לו את הקבלות להיות דומיננטי
        מאז הגמר של 2012 הוא לקח 2 טבעות בעשור וגם זה עם קצת הרבה עזרה מחברים.
        זה שחקן שלא נופל מלברון בפריים שלו

      3. דוראנט עבר לווריורס כדי לשחק בסגנון שונה. הוא אף פעם לא היה שחקן מבוסס איזו בעיקר.
        מה שהוא כן תמיד היה זה רגשי.

        1. דוראנט לא היה שחקן מבוסס ISO זה בדיחה טובה, ברח מהווריורס אחרי שנתיים וחצי כיוון שהתגעגע לבידודים

  14. נהנתי מהמעורב מנחם.
    .
    איכשהו כולנו עוסקים המון בליצנים בנטס. עשיתי קצת חיפוש בגוגל לגבי קבוצות אחרות – וזה לא רק אנחנו, בכל העולם זה ככה. אם יש פיקנטריה לגבי קבוצות אחרות, או שחקנים אחרים – צריך להפוך בשביל זה אבנים.
    הנטס זו בסה"כ קבוצה מסוכסכת בינה לבין עצמה שהגיעה לסיבוב הראשון וטואטאה על ידי הסלטיקס.
    הם ייצטרכו לעבוד הרבה על עצמם כדי שזה לא יחזור על עצמו גם בעונה הבאה ועם האישיות של דוראנט, קיירי וסימונס – זה לא מבשר טובות.
    באמת שיש שם פוטנציאל לאלופה, אבל צריך גם לחבר את הכל ביחד וזה כבר סיפור של ללכת נגד הסיכויים ולא משהו שצפוי להסתדר מעצמו.
    אמביד נראה כמו טיפוס עם פיוז קצר ודוק ריברס כנראה גם לא בנאדם קל – אבל מישהו כרגע חושב שלסימונס יהיה יותר קל עם דוראנט וקיירי ועם הפרצוף הקפוא של נאש מאשר בפילי?

    1. סימונס קיבל את הכל עם כפית זהב בפה בפילי ופשוט חירבן על הסגל המקצועי, מקום בהרכב קבוע ללא קשר ליכולת, מתייחסים אליו כסטאר הוא לא התאמן לא שיפר את משחקו לא עבד על קליעה גורנישט והציג תוצאות שליליות שנה אחר שנה בפלייאוף. הוא בחר להתנהג כמו ילד מפגר ולפוצץ הכל. (דוראנט עושה אותו דבר)

      1. אין לי כאן מחמאות לסימונס… או האשמות מיוחדות על הגישה בפילי – אני פשוט לא רואה איך הוא ייתקדם למקום טוב עם מה שהולך בנטס.

        1. מבחינתו עונה שעברה זה היה הסיטואציה המושלמת, עבר לקונטנדרית ששם הנכה היה אמור לעשות הגנה ולמסור מה שהוא יודע, כל מה שהנוכל היה צריך זה לשחק.

          1. תשמע, אני יכול לזרום עם הכל – הבעיות הנפשיות, הפציעה שמנעה ממנו לשחק אחרי הטרייד.
            זה שצרור הבעיות שיש בנטס נתפס כמשהו שיאיים על הבאקס/סלטיקס, זה מה שלא מסתדר לי בראש.
            כרגע זו קבוצה שמנסה לאיים על הליגה בניימדרופינג, לא בכדרוסל.
            יש יותר סיכוי לקליבלנד ולטורונטו לפרוץ ולעקוף אותם. וגם עונה טובה של הסגל של פילי נשמעת יותר סבירה…

  15. אני חוזר ואומר, לדעתי הסיטואציה הכי טובה לדוראנט היא הסגל של הנטס. מארקס בנה סביבו וסביב קיירי אחלה סגל.
    כל קבוצה שדוראנט יעבור אליה תשלם מחיר שתגרום לקבוצה לא ממש להיות תחרותית, וזה יהיה דוראנט + הכוכב השני ומלא שחקנים ותיקים שינסו לעמוד בקצב ולהוכיח שהם עוד רלוונטים.
    לנטס, בהנחה שהם בריאים, יש אחלה סגל. בנוסף, נאש מאמן שבדיוק סיים את העונה השנייה שלו, שהייתה קרנבל מכל כיוון, בעיקר בזכות קיירי. בעונה הראשונה הוא היה לא רע בכלל וגם העונה השניה לא הייתה ממש כשלון.
    מארקס הוכיח שהוא GM מצויין. שיקם ובנה את הנטס מצויין. הוא האחרון שצריך ללכת.
    .
    .
    בגזרת הקונספירציה… דוראנט הבין שכמה שהוא שחקן אדיר, הוא צריך מנהיג שיוביל את הקבוצה וקיירי, הסייד-קיק האולטימטיבי, לא מסוגל לעשות את זה (דווקא ווסטברוק לטעמי כן עשה את זה והוריד מדוראנט את העול הזה ב-OKC), ולכן הוא מחפש קבוצה עם מישהו כזה (פיניקס עם פול, מיאמי עם באטלר, בבוסטון פשוט יש מערכת חזקה מסביב).

    1. צודק, יש לנטס אחלה סגל.
      וזה מה שלא ברור עם דוראנט, איכשהו פשוט נמאס לו. אבל הכי טוב בשבילו זה ולהישאר.
      אה, כן. הוא חייב להפוך למנהיג כדי לגבש את הסגל הזה.
      דוראנט מנהיג, את מי אני משלה כאן

  16. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    את דוראנט אני לא מבין…. ולא יודע מה יצא בסוף מכל הסיפור הזה.
    וחסרה לי פינת הטבע, או שאולי הצרפתי הוא תופעת טבע….

  17. אחלה מעורב.
    חפרנו על דוראנט וקיירי … לא יעברו, לא ישבתו, ולא יקחו אליפת והכל יקרה בנטס. סתם עושים רעש …
    אפילו הבוס שלהם קלט שאין להם אפשרויות אחרות.
    הלייקרס מצעירים את הקבוצה, שזה רעיון טוב אחרי בית האבות שפתחו שם שנה שעברה (אריזה ? כרמלו ושות') אבל עדיין לא החתימו אף שחקן מעניין.

    1. גם לאן כרמלו יילך?
      יינסה להתחרות על אליפות או שיילך לאיזושהי קבוצת טאנקינג לתת שם עונת לזרוק לסל בלי הפסקה? בכל זאת יש לו לעבור את ה-30,000…

  18. קנת בזמור זה פשוט החתמה שמאפיינת את פחינקה,הג'נרל מנג'ר הכי כושל בכל מה שנוגע להחתמות חופשיות.
    כרמלו הזדקן בצורה נוראית כמו אלן אייברסון. אין לו מקום בקבוצה שרוצה להביא טבעת.

    קווין דורנט מרוויח בערך פי 4 מהמאמן שלו.
    כל שאר הדיונים המקצועיים והאהבה לדמות כמו סטיב נאש פחות רלוונטים כאן בליגה שמתנהלת לפי השחקנים.

    1. בייזמור זה החתמה מעולה לכיפים באמפים נפנופי מגבות וטראש טוק על הספסל. ואם הוא ממש ירצה לעודד הוא יעשה גם את זה מעולה
      https://youtu.be/t1IWMcO7pOo
      אגב בליגה מתגעגעים למיירס לאונרד מאז מדסן לא היה מעודד כמוהו איזה עבודה הוא נתן בבאבל

    1. שמעון לא אמרת שיאניס שחקן של 15 נקודות באירופה ? קלע 31 נקודות 9-10 מהשדה (2-3 מהשלוש) ב21 דקות. מצחיק אותי שחשבת שבאירופה יכולים לעצור את המפלצות של הnba

  19. כארים בנזמה מתקרב לרונאלדו כמבקיע הגדול של ריאל בכל הזמנים. עבר הלילה בסופרקאפ את ראול הגדול.

  20. Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee אני רואה עכשיו תמונות מהחתונה של קיילי אוליניק שפורסמו בבליצ'ר. הכלה יפהפייה, כנראה קנדית.
    הבעייה עם החתן שלבש נעלי התעמלות וחבש כובע בייסבול הפוך….. אז ככה מתחתנים?
    כל מיני שמועות על דוראנט בוסטון ומה שברוקלין אולי דרשו מהסלטיקס עדיין פה.האם ברוקלין דרשו ישר על ההתחלה את בראון וגם את טייטום?
    אם זה נכון זו דרישה הכי הזוייה שיש.

  21. אמרתי את זה כבר לפני חודש
    הנטס יקבלו את טוביאס האריס , דריל מורי יגיד להם בתאבון והם יאכלו את הלקרדה בשמחה

    1. ברוקלין לא יעשו כלום. הכניסו להם את בן סימון, אף אחד לא יהיה כל כף טיפש טיפש לקחת עכשיו גם את האריס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט