מעורב הופס ליום ג': דוראנט נפגש בלונדון עם בעל הקבוצה ונתן לו אולטימטום / מנחם לס

1.בואו נגיד שלדוק יש יותר מושג מכל מומחי +ESPN (בתשלום)

הפוסט הזה הוא קומבינציה של פוסט שהופיע היום ב=ESPN על ה-WIN-LOSS של המזרח בעונה הבאה עלינו לטובה. אני מבסס פוסט ראשון זה אחרי חופשה משפחתית בצפון קרולינה על הפוסט שניכתב היום ב=ESPN עם הכותרת, ובאותיות צבעוניות אני מוסיף את דעתי אני, שלדעת רבים וטובים נעלה היא על זאת של 'מומחי' ESPN (אם כי ישנם רבים כאן – ואני מודע לזה – שיגידו שאני 'FULL OF IT')

NBA projections 2022-23: Win-loss records for Brooklyn Nets, Boston Celtics and every Eastern Conference team

לפי מאמר זה עונת 2022-23 תהיה המרתקת ביותר מזה שנים בקונפרנס המזרחי.

בעונה שעברה המרוץ היה כה צפוף שההבדל ביו הראשונה לעשירית היה ס"ה 10 משחקים. זאת הייתה הצפיפות הגדולה ביותר מאז שה-ABA חברה ל-NBA בשנת 1976-77

בעונה הבאה עלינו לטובה הצפיפות בטופ בין הבוסטון סלטיקס, המילווקי באקס, הפילדלפיה סיקסרס, ומיאמי היט יכול להסתיים בתיקו עד מקסימום 3 משחקים. ז"א שההבדל בין ה-1 לרביעית יהיה 3 הפסדים ו-3 נצחונות; עד כדי כך שוות הן במבט עכשווי וללא פציעות 'מייג'ור' לשחקני מפתח


Eastern Conference standings

The contenders

1. Boston Celtics: 54-28

2. Milwaukee Bucks: 54-28

3. Miami Heat: 51-31

4. Philadelphia 76ers: 50-32

5. Toronto Raptors: 47-35

6. Atlanta Hawks: 46-36

Note: Boston finished percentage points ahead of Milwaukee in our panel's projections.


לפי ESPN הסלטיקס תיאבק נגד הבאקס בגמר המזרח ותנצח 3-4

הסלטיקס הם עתה הקבוצה העמוקה – DEEPEST TEAM – בליגה. ג'ייסון טאטום יגיע לרמת סופרסטאר שיקלעצ לפחות כמו יאניס, וג'יילן בראון יוכיח שהוא עדיף על קריס מידלטון. ברוגדון ינטרל את דרו הולידיי כשה ולידיי עדיף מעט בהגנה וברוגדון עדיף בהנהלת משחק והעברת הכדור מאיש לאיש..

מיאמי ופילדלפיה התחזקו שתיהן אבל עדיין לא הגיעו לרמת בוסטון ומילווקי.

.

The play-in group

7. Cleveland Cavaliers: 45-37

8. Chicago Bulls: 44-38

9. Brooklyn Nets: 40-42

10. New York Knicks: 39-43

*********

עד הנה הפוסט ב-ESPN

הנה תשובתי לפוסט המוזר של ESPN שהוא לא סתם פוסט אלא פוסט +ESPN, הווה אומר שצריך לשלם עבורו. הנה תשובתי, חינם אין כסף:

כל הכתבים של ESPN צריכים לקחת את הקורס של דוק לס "קורס להבנת כדורסל 101" שהעברתי כאן באתר ב-2010, ונדמה לי שעדיין ישנם כאן בין אנשי הצוות והגולשים כאלה שעברו – או נכשלו – בקורס עם ציונים בין -B ל–C, אבל עברו, והם עדיין איתנו. אני מבקש מהם להרים יד. או, אני רואה חמש, שש ידיים מורמות.

אז אלה שעברו את הקורס בהצלחה (הווה אומר -C ומעלה) יודעים שאני הדגשתי שוב ושוב, שוב ושוב, את הגורם הפסיכולוגי בכדורסל. אתם חושבים שקווין דוראנט או קיירי אירוינג הולכים לאן שהוא?

אז תחשבו שוב.

גם לדוראנט וגם לאירוינג היו מחשבות 'מעבר', זה נכון. אבל עכשיו שמאומה לא קורה ה-'סייקיק' – PSYCHIC – של דוראנט וקיירי יהיה "מאחר ואף קבוצה לא הייתה מוכנה לתת עבור כל אחד מאיתנו את 4 שחקניה הטובים ביותר אנחנו נראה להם – ונזכיר להם – מתחילת העונה ועד סופה – את הטעות הטראגית שעשו: הם יכולים היו עם כל אחד מאיתנו, ועם מה שנשאר אחרי שנתנו עבורינו את גרעין הקבוצה, ותוספת 2-3 מליגת G, וכמובן יש את בחירות הדראפט, להישאר תחרותיים ביותר. (למי שלא מבין 'תחרותיים ביותר' אז אולי "COMPETETIVE" יסביר את כוונת הסופר).

הם יעלו לשחק כדובים שכולים!!

האם כאן ניגמר הסיפור?

נגמר? תהיו רציניים איתי, אוקיי?

הסיפור הגיע בקושי לאמצע. בואו נתחיל עם ג'ו האריס. הבנאדם נראה השבוע מקפץ עם הכדור כאילו היה צ'יטה. הוא נראה רזה יותר, 'קל רגליים' כמו שאומרים החברים שלי בדאונטאון אילת, ורעב TO KICK SOME ASSES בבוסטון סלטיקס ומילווקי באקס.

האם זהו? כאן נגמר הסיפור של הנטס?

NOT SO FAST, MY FRIEND.

השמעת פעם על שחקן שיש לו הכל מלבד קליעה מדאונטאון בשם בן סימונס? ובכן בזמן שכולם מלכלכים עליו הוא מתאמן עם מאמן פרטי כבר שנה שלמה. מרים משקולות, ונראה חזק, POWERFUL (הווה אומר לא סתם חזק אלא מסוגל להשקיע את כוחו במהירות הבזק, כמו שאומרים החברים שלי ממעיין צבי (האם יש מעיין שם או זה סתם כינוי לבלבל את האוייב?). בקיצר, ולעניין, בן סימונס חדש ומהודר יעלה בחמישיית הנטס עם קיירי אירוינג, ג'ו האריס, וקווין דוראנט.

רגע, לס, הזכרת רק 4?

לימדה? (لماذا?) כי לנטס אין חמישי?

יש גם יש. בחמישייה יש שני 7 פוטרס – דוראנט וסימונס. טוב, הם 11'6. חסר אינטש. לא הולך להתווכח עם אף אחד אבל מספיק כדי לשחק סמול בול עם סת' קרי, פט מילס, או אם המאמן מעדיף אז טי ג'יי וורן הטוב מאד. או ניקולס קלקסטון, אף הוא 11'6 שיכול לשחק 5 או 4. וכאן המקום לספר לכם על שחקן שראיתי פעמיים בטיווי כששיחק עבור צפון קרולינה בשם דיירון שארפ. הילד בן ה-20 הזה הוא סנטר – סבן פוטר שיטביע את חותמו – כמו שאומרים החברים שלי מקרית ביאליק – בקרוב מאד.

אני יוצא לקרב עם הנטס כפי שהיא, מגיע לאחד מארבעת המקומות הראשונים במזרח, ומגיע לגמר ה-NBA לנצח את כל מי שתביאו לי.

תם ונישלם סדר פסח.

2. מה שמומחי +ESPN לא ידעו – (ואני ידעתי כשכתבתי את "1"!) – זה שדוראנט פגש את בעל הקבוצה ונתן לו אולטימטום: או אני או סטיב נאש (כולל המנכ"ל שון מרקס)

רק מעטים יודעים שקווין דוראנט היה הוויקאנד הזה בלונדון. ג'ו נטסאי, בעל הקבוצה הזמין אותו בטיסה פרטית לשיחת 'או ש…או ש…'. טסאי אמר לדוראנט שאין מצב שנהוא נותן את דוראנט בחינם. הוא רוצה שיישאר אבל אם דוראנט החליט לעזוב, שדוראנט ימצא תחליף מתאים או שיש לו 5 שנים להירקב בנטס.

לפי שמס צ'רניה, דוראנט אחר שהוא רוצה להישאר בנטס אבל רק עם מאמן אחר ומנכ"ל אחר כי סטיב נאש אינו מאמן ושון מרקס המנכ"ל אינו יודע כיצד למנכל.

דוראנט צודק: סטיב נאש היה הבחירה הגרועה ביותר שהנטס יכולים היו לבחור: הוא לא מבין, לא מגיב, מבין לא נכון, מחליף לא נכון, מדבר אל שחקנים כאילו הוא מורה בכיתה ג'. הבעת פניו אינה משתנה והוא לא נראה כאחד שחי את המשחק. אין לו את הכריזמה או האישיות שחובה שתהיה למאמן. לא שהוא חזק או חלש. זה שהוא לא לכאן ולא לשם. מה זהותו כמאמן? אין לו זהות. מה המיוחדות שלו? אין לו מיוחדות. הוא חסר זהות, חסר סגולה. אין לו כל פרסונליטי כמאמן. תראו, כאיש משפחה, כחבר ברוטרי, או חבר בחבר נאמנים אולי הוא כן מרשים. אבל כמאמן הוא כלום, וכאילו שאין לו מספיק חסרונות, אין לו גם את הקול הנכון.

בקיצור, ככל שהוא היה נפלא מכל הבחינות כפוינט גארד ומנהיג קבוצה, הוא רע, גרוע, ולא מתאים כמאמן. כמה שהיה בקי ויוצר כשחקן, כך הוא גולם כמאמן.

דוראנט אמר לטסאי שהוא 'UNHAPPY' עם הדרך שהקבוצה בחרה ללכת בה – כי בין שמעון וביני אין כל 'דרך' שהיא 'בחרה' אלא הכל נעשה בשליפה מהמותן ללא תכנית קבועה או דרך ללכת בה.

בקיצור, דוראנט אמר לטסאי "או סטיב נאש ושון מרקס, או אני". והוא בוודאי רמז שזאת דעתו והרגשתו של קיירי אירוינג ושל כל שחקן בקבוצה.

זה הזמן של טסאי לקמץ אגרופו ולהחליט מה הוא מעדיף. אני יודע מה הוא יחליט בימים הקרובים ביותר: להיפטר מסטיב נאש ושון מרקס.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 147 תגובות

  1. תודה מנחם, טוב שחזרת
    .
    דוראנט אמנם צודק לגבי נאש שהוא לא מאמן מספיק טוב ולא מתאים לנטס אבל קודם שיאשים את חבר שלו קיירי על העונה הזו לפני שהוא מדבר על המאמן שצריך להסתדר עם הקרקס הזה, וגם לא זכור לי שחקן שמדבר נגד ה-GM שלו שזה מוגזם לגמרי ולא משנה בכלל אם הוא עשה עבודה טובה או לא

  2. בס"ד
    מנחם היקר, ברוך שובך.
    דוראנט יכול לבוא בטענות לצוות האימון שהוא מינה, הוא וקיירי.
    קיירי אמר שהם לא צריכים מאמן….
    אתה בונה קבוצה על ששה שקיירי בכלל ישחק, ולא יהיה עסוק בדת כלשהי, סכסוך בחדר ההלבשה,
    נגיף כלשהו או צורת כדור הארץ.
    בנוסף, דוראנט אוהב לנוח בעונה הרגילה, ולגבי ברוגדון הוא שחקן נפלא,
    אבל ב 3 העונות האחרונות, חצי מהזמן הוא בחוץ, ובחצי השני הוא מתאושש.
    סימונס נחמד, אבל הוא מתמודד עם בעיות נפשיות,לדבריו,
    אף אחד לא מבטיח אם בכלל יחזור לשחק כדורסל, מתי, כמה ואיך…

    1. הוא לא מינה את נאש עפ"י הדיווחים האחרונים, ובדיעבד זה לגמרי נשמע הגיוני
      .
      "Kevin Durant's desire to have Steve Nash is false. The person Kevin Durant wanted as the coach of the Brooklyn Nets was Ty Lue. Kyrie Irving wanted Phil Handy. The Nets hired Steve Nash inatead."

  3. מת עליך מנחם
    נא לצרף את האחד על אחד שלך אם עדיין קיים.
    .
    אין לי מושג אם נאש מאמן טוב או לא, קשה לי לשפוט שאי אפשר לשמוע מאמנים..
    בכל מקרה עד היום סופר שהבאתו של נאש באה לדרישת קיירי ודורנאט שרצו אותו ככה שמוזר לי המהפך הזה.
    שלא לדבר על העובדה שהיה יכול לבקש להחליף מאמן במקום לעשות שביתה ולדרוש טרייד.
    .
    מה שהשלישייה המטורללת הזאת עשתה בשנתיים האחרונות רוי לסדרה דוקומנטרית. ועוד לא התחלנו לדבר על סימונס
    .

  4. דוראנט היה יחד עם הארדן בלונדון ואחרי שיחה עם הארדן הוא מנסה לדחוף לנטס את הסופרסטאר טוביאס האריס שיש לו כבר כימיה מצוינת עם בן סימונס

  5. מנחם המוטיבציה שאתה מתאר תחזיק אולי חצי עונה. אחריי זה אחד הברגים של קיירי יתרופף, סימונס יזכר שהוא מפחד לקלוע, ודוראנט יתעייף או יעלב. ברוקלין תאבק על הפלייאין. מקום 6 יהיה השג.

  6. אני מתלבט אם ללכת על "דוראנט: לא ציפיתי לפגוש אתכם כאן היום, התוצאות הישירות של מעשיי" או על פראפרזה למשפט המפורסם של גראוצ'ו מרקס – "אני לא מוכן להיות תחת GM שמוכן להקשיב לי".
    .
    מה שקרה לברוקלין קצת מזכיר לי את מה שעבר על טמבלר, מי ייתן ותיגאל מגסיסתה הארוכה בקרוב.
    יאהו קנתה את אתר המיקרובלוגינג ב-2013 ב-1.1 מיליארד דולר, ושש שנים אחר כך וריזון (שקנתה את יאהו) נאלצה למכור את טמבלר בסכום שנע לפי הדיווחים בין 3 ל-20 מיליון דולר בלבד. סכום שבקושי מכסה את כל הפרסומות שוריזון היו צריכים להוציא כדי לתקן את התדמית אחרי שאיימו על מכבי האש שיעלו להם את מחיר החבילה או שינתקו אותם בזמן שאותם מכבי אש עסוקים בכיבוי שריפות ענק בקליפורניה. כאילו, לא ברור לי איך באיזשהו שלב טמבלר הייתה שווה 1.1 מיליארד משהו שהוא לא ציורים מפוקסלים של נערים גות'יים במכנסי יוגה, אבל ברור שטמבלר לא היה שווה סכום כזה מהרגע שוריזון ויאהו השתלטו עליו.
    תחת וריזון, טמבלר קיבלה את היחס שמקבל נער ג'נדרקווירי שפוגש את הסבא הבומרי שלו בפעם הראשונה. וכמו הסבא הבומרי שהם, וריזון ויאהו ניסו מהשנייה הראשונה "לתקן" את טמבלר עם סדרה של שינויים שמראים שהם לא מבינים בכלל מה גורם לאתר לעבוד. השינוי הכי גדול היה איסור על הפורנו, במטרה לפנות יותר למפרסמים יקרים יותר. שינוי שזרק אין ספור יוצרים מביתם הדיגיטלי. מאותו רגע מספר הפוסטים צנח דרסטית.
    אבל זה לא רק הפורנו שהרג את טמבלר. זה עצם הנוכחות של החברות הגדולות. מרגע שהחליפות השתלטו מספר המשתתפים החל לרדת, וחדשים מיעטו להגיע. זה משהו שכל אדם בטמבלר היה יכול לספר להם בחמישה ממים או פחות. כל האפיל של האתר היה מבוסס על פינה קטנה של חופש כאוטי הרחק מהמציאות, ולא פוגעני כמו החברה של 4chan. זו תדמית שקשה לשמור כשכל רגע מזכירים לך שלאתר הזה יש בוס שיש לו בוס שיש לו בוס שיש לו…

  7. נאש היה צריך ללכת עונה קודמת, שון מרקס גרם לכל הנזקים עוד מימי הארדן, דוראנט לוקח את הכוח לידיים ובצדק. אבל הכי חשוב שקיריי נשאר.

  8. נכון שניו אורלינס לא נמצאת גבוה ביחסים לטרייד על דוראנט אבל באמת שהם נראים לי האופציה הכי טובה גם לברוקלין וגם לדוראנט.שאר האופציות טובות רק לאחד מן הצדדים.
    דוראנט לניו אורלינס
    ברנדון אינגראם שכבר אולסטאר ובתחילת הפריים שלו הרברט ג'ונס אחרי עונת רוקי מצויינת וגקסון הייז שיצטרף לקלקסטון ושארפ בעמדה הכי פחות חשובה בנבא והיא עמדת הסנטר פלוס 3 בחירות דראפט סיבוב ראשון לברוקלין
    הפליקנס מקבלים חמישייה שתתמודד חזק בערב עם
    דבונטה גרהאם
    סי ג'יי מקולום
    קווין דוראנט
    זאיון וויליאמסון
    יונאס ואלנצ'ונאס

    כשטרוי מרפי אלבארדו לארי נאנס הרננגומס ועוד שחקן שניים שנשארו בפרי אייגנסי בתוספת הרוקים החדשים ותיקים כמו טמפל ירכיבו את הספסל

    הנטס יקבלו עומק בהנחה שקיירי אמר שהוא מעוניין להישאר גם אם דוראנט יעזוב
    חמישייה של
    בן סימונס
    קיירי איירווינג
    ברנדון אינגראם
    רויס אוניל
    ג'קסון הייז

    ומעבר ל 3 בחירות דראפט שיקבלו יהיה להם עומק מטורף הספסל עם

    פטי מילס
    אדמונד סאמנר
    סת קארי
    קאם תומאס
    ג'ו האריס
    הרברט ג'ונס
    טי ג'יי וורן
    ניק קלקסטון
    דיארון שארפ

    ניק רייט הציע את זה לפני כמה שבועות.אני תמיד חשבתי שפיניקס היא המקום האידיאלי אבל אחרי החתמת אייטון שאי אפשר להטריד אותו עד אמצע העונה אין לפיניקס אפשרות לעשות טרייד על דוראנט בלי לכלול את דווין בוקר ואת זה לא הייתי עושה אם הייתי פיניקס

    1. דוראנט יקבל את זאיון כמספר 2 ואת סי ג'יי מקולום כמספר 3.דבונטה קצת פישי בעיניי יש לו את הכישרון אבל לא את היציבות ולכן תמיד אפשר להפוך את סי ג'יי לרכז ואת טרוי מרפי ל 2 כשגרהאם יעלה מהספסל.
      ואלנצ'ונאס עדיין טופ 5-7 סנטרים בליגה לטעמי וגם יודע לרווח את המשחק כשיוצא הרבה החוצה לקליעות מ3 וישאיר לזאיון בחלק מהמקרים את הצבע

      1. אליפות אחת בניו אורלינס ב 4 שנים של החוזה שנשאר לדוראנט שווה יותר מבחינת המורשת מ2 האליפויות שלקח בווריירס.יש את המשפט המפורסם שלא כל האליפות שוות.גם האליפות האחרונה של קארי בעקבות התצוגה בגמר עם סגל פחות טוב מאליפוית קודמות(אין דוראנט וגם קליי ודריימונד הם לא אותם שחקנים של אמצע-סוף העשור הקודם) שווה יותר מהאליפויות האחרות שלו מבחינת המורשת

    2. ניו אורלינס עוד יכולים לחזק את הספסל עם שחקנים שנשארו בפרי אייגנסי רובם על חוזי מינימום לעונה כדי שלא יפלטו מהליגה כמו שרודר מרקיף מוריס ווייטסייד בראדלי מקלמור ועוד כמה לא רעים ברשימה לחיזוק הספסל במשכורת מינימום לשנה

    3. אם צריך אישור של דוראנט הוא לא יאשר.
      חוץ מזה הרננגומז חתם בטורונטו
      אני עדיין חושב שדאלאס זו האופציה העדיפה אם דוראנט צריך לאשר. כמבן שיש קבוצות שיכולות לתת יותר אבל בלי אישור שלו זה לא יעבור

      1. יש 2 הרננגומס.חואן בטורונטו ווילי בניו אורלינס קשה כבר לעקוב איפה כל אחד מהשניים משחקים עקב מעברי קבוצות רבים בשנים האחרונות

  9. מנחם אתמול היה ישראל נגד אוברן אבדיה קרקס אותם ושרקו לו גם 3 שריקות אוויר מוחלטות השיפוט ממש הזכיר את הwwe אבל הילדים שם היו צמודים לנבחרת.
    לגבי דני רואים ממש שינוי בכוח המתפרץ שלו נהיה יותר מהיר גם.
    לגבי דוראנט וקיירי אני מעיף את שניהם לקבינימאט אליםות לא תצא מהם מקסימום בחירות דראפט אני מבקש ועם החלפות לשנים היותר מאוחרות וצעירים. לא יתנו? אין בעיה סימונס,דוראנט וקיירי יכולים לשבת ביציע ולעשות טקסים. בטח שאני לא הולך לחזק אף קבוצה בחינם עדיף לי אותם ביציע מאשר מתחרים מולי.
    אליפות לא תצא שם.
    מעניין אם הבעלים יהפוך לשטיח גם ויתן לו את מבוקשו

  10. תודה מנחם
    כד כמו איזמל כרגיל.
    מקווה שנהנית עם הנכדים והנינים.
    אתה מוזמן לספר קצת מה היה. אולי במעורב הבא.
    תמיד נשמח לשמוע.

  11. תודה רבה דוק, ברוך שובך.
    דוראנט לעניות דעתי עלה למס' 1 ברשימת האידיוטים הכי גדולים בהיסטוריה.
    תמיד התעצבתי כשהזיווג שלו עם ראס נגמר, זה היה power couple של טמטום טהור והפסדנו הרבה שנים של שת"פ רקוב ביניהם.
    הם סיפקו את הסחורה כמטומטמים סוג א'-א' כ"א בנפרד אבל ביחד… זאת הייתה שירה.

    1. אני חולק עליך – הציוות של דוראנט עם קיירי אינו נופל ברמת טמטומו מעידן הדוראסל.
      .
      "הבעיה האמיתית" בקריירה של דוראנט היא התקופה בגולדן סטייט – בדיעבד קצת קשה להאמין שזה עבד בהצלחה, ועד כמה שאני יכול לפרגן את זה לקר, קרי, קליי, ואפילו הקריזות של דריימונד שאוחי קצת הפחידו את דוראנט, קצת קשה לי שלא לייחס את זה גם לדוראנט.
      .
      אז אולי דוראנט הוא סוג של זליג/טופו – הוא מקבל את הצבע והטעם של המרכיבים האחרים בתבשיל? כששמים אותו עם אידיוטים הוא נוהג כאידיוט, וכששמים אותו עם אנשים נורמלים הוא נוהג כנורמלי?

    2. לטעמי, האידיוט מס 1 הוא הבעלים של ברוקלין. פשוט דביל. למה לעזאזל להרכיב כזו קבוצה של ליצנים? איפה יכולת הניהול, המחשבה וראייה קדימה? בן סימונס? קיירי? נאש? דוראנט? פאק מי. לא חבל על הכסף? לא מבין את זה. ממש.

  12. דוראנט חוצפן גדול . אם אני הבעלים הייתי מזמן שני "בוביז" ממשטרת לונדון שיתפסו אותו בזרועות ויזרקו אותו מהחדר.
    הוא פשוט הפך רעל . למד לחקות את השיקוץ מקליבלנד/מיאמי/לייקרס , שמכתיב לקבוצות מי יאמן אותו.
    דוראנט מקבל הון כסף , ומנסה להכתיב אולטימטום לבעל הקבוצה.
    מסכים באופן נדיר עם שמעון – שישחק או שיירקב ביציע.

    1. בסופו של יום מסתבר שדוראנט הולך לישון הוא חולם על השקץ. זה המודל לחיקוי שלו ומושא הערצתו, עבר לגס כחיקוי לשקץ, עבר לנטס כחיקוי לשקץ ועכשיו מנסה לנהל כמו השקץ ומה שמצחיק שהגיע לאותה תוצאה העונה כמו השקץ.
      העיקר הוא קרא לשקץ פעם רעל 🙂
      יאללה שיצטרף לתאגיד על מלא

    2. ההשוואה בין דוראנט ללברון משעשעת.
      .
      מתי לברון "דרש טרייד"?
      אני זוכר את התגובות אחרי המינוי של ווגל הלייקרס. זה הסתיים עם אליפות.
      .
      לברון הפיק מספיק מרגליות כחומר לטונות של ביקורת.
      אין צורך להמציא דברים נוספים…

            1. סמנטיקה לטעמך זה להמציא משמעויות חדשות?
              .
              לברון לא דרש טרייד.
              הוא פשוט עזב כשחקן חופשי, שזה לגיטימי לחלוטין.
              יכל דרך חוזים ארוכים להרוויח יותר, אבל חתם על חוזים קצרים בשביל לשלוט על גורלו (וכן, גם בשביל מינוף שאפשר לו להפעיל לחץ על עיצוב הקבוצה).

            2. איך לעזוב כשחקן חופשי דומה לדרישת טרייד עם עוד 4 שנים בחוזה?

            3. השיקוץ חכם יותר מדוראנט, אבל זה לא כבוד גדול, גם הכלב שלי, זה שאוהב לאכול קקי ושבבי עצים, יותר חכם ממנו.

            4. לא הבנתי, אתה מצפה משמעון להודות שהוא סתם מגיב על ה"שיקוץ"?

            5. חחחחחח הוא גם מסניף עכוזים
              https://giphy.com/gifs/poo-Y2RgZk8rT2aIM
              נשברתי….. אני כבר לא יודע מי יותר רקוב הבבון המוסלמי או המקל טואלט
              חייב עזרה

            6. גיא צודק שמעון
              לברון עזב כשחקן חופשי

      1. גיא – מה קשורה דרישה לטרייד ? מדובר כאן על רצון שלו לקבוע מי יאמן אותו. בקטע הזה השוויתי אותו לשיקוץ. שיא החוצפה. וזה לא שהוא הצטרף לקבוצה אותה מאמן פופוביץ'. כשהצטרף הוא חשב שהוא לא צריך בכלל מאמן.

        1. הייט אשברי, לברון הוא המאמן בפועל. כמעט כל כוכב בליגה הזאת ובטח כוכב על שותף ישיר בבחירת המאמן שלו, צריך לזכור שכוכבים אלא שמביאים נצחונות וגם המאמן הטוב ביותר לא יכול לקחת אליפות עם סגל חלש בניגוד להפך. כמו שגיא ציין אין שום דמיון בין ההתנהלות של לברון לביזיון שהולך עם דוראנט כעת (לא רק שביקש טרייד שנה אחרי החוזה, גם עכשיו מנסה לפגוע במכוון בערך שמבקשים עליו).
          .
          הנטס הפכה לארגון רקוב,יש כעת שוב בלגן עם סימונס והסיפור ההזוי שהוא יצא מהצאט הקבוצתי אחרי שהנטס דרשה ממנו לשחק בגיים 4.
          https://syndication.bleacherreport.com/amp/10044776-nba-rumors-ben-simmons-left-nets-group-chat-when-asked-if-he-was-playing-vs-celtics.amp.html

        2. הייט,
          אתה טוען שלברון "בחר" בפרנק ווגל כמאמן הלייקרס?
          .
          מצטער,
          אני לא רואה מקום להשוואה בינו לבין דוראנט.
          לברון, בכל חתימה על חוזה, תמיד עמד בחוזה עד תומו.
          כאשר החליט שהוא "מתערב" בניהול הקבוצה זה לא היה דרך פאסיב אגרסיבי ילדותי
          אלא דרך סיכום מראש עם בעלי הקבוצה על איך תראה הקבוצה בהמשך כתנאי לחתימה.
          גילברט במהדורה 2 של לברון בשורות הקאבס קיבל את תנאיו של לברון (והרוויח זכיה היסטרית של קליבלנד),
          הלייקרס פחות (כן ברמת גיוס השחקנים, לא, ככל שזה נוגע לזהות המאמן).
          החוזים שלברון חתם בקבוצות הם בהתאם
          (מקסימום מינוף מול גילברט).
          .
          עכשיו, אתה יכול לכבד או לתאב התנהלות זו,
          אבל חובה להודות שזה לא מתקרב למה שדוראנט עושה.

          1. גיא – אני לא טוען שלברון בחר בווגל . הוא לא הכתיב מאמנים . אבל הוא דאג להעביר את מי הוא לא רוצה. כולל בלאט, אגב.

            אתה מגיב למה שלא אמרתי. לא טענתי שהוא לא עמד בחוזים – רק שהוא שידר לבעלי הקבוצות מה הוא רוצה ומה לא.

            אני מסכים שדוראנט מבזה עצמו יותר – גם בנושאים שלא קשורים להתערבות בניהול הקבוצות.

            1. יש לא מספיק כוכבים בהיסטוריה ששידרו להחלפת מאמן לברון ועוד בפומבי, מג’יק ג’ונסון וקובי ברייאנט הם אולי הדוגמאות המוכרות ביותר.
              .
              בסוף כוכבים שותפים בבחירת המאמן ובניית הסגל שסביבם (טרייד על כוכב נוסף) , חידוש חוזה לחבריהם…
              אין שום דבר רע בלהפעיל לחץ על הבעלים בחוזי קצרי טווח, אם זה בדרישה לטרייד (כמו במקרה של דיוויס ולאב ). שחקן ביכולת הזאת רוצה להתחרות על התואר בכל הזדמנות ודורש מהקבוצה להעמיד סביבו סגל ראוי,זה דרך אגב סיכום שיש כמעט לכל כוכב בקאליבר הזה עם הקבוצה (יש סיבה למה גולדן סטייט מוכנה לדחוף את היד כל כך עמוק לכיס).
              .
              בסוף המשוואה פשוטה לברון עמד בכל חוזה שחתם ועזב רק אחריו, הוא העדיף חופש בחירה על חוזים ארוכים לגטימי בהחלט, מה שדוראנט עושה זה אי עמידה בחוזה , פגיעה בקבוצה במכוון על ידי הורדת ערכו. אין מקום להשוואה בכלל.

  13. אחלה מעורב ובוא נגיד שאני לא מופתע.
    בעקבות המבצע בעזה התפנו משרות ניהוליות בכירות. היה ברור שפתאום יפתחו למישהו העיניים ודברים יזוזו.
    הנה.
    🤣

  14. אני חוזר ואומר אם דוראנט מחפש אליפות יש 2 מקומות בליגה לזה ג"ס ופילי. בפילי הוא יוכל להיות פצוע לעשות לואדים ולא יצטרך לקרוע את עצמו כל משחק אלא רק לבוא בסיבוב ה-2 בפלייאוף ולתת בראש 3 סדרות אחרונות שאמביד כבר "פצוע" או עייף. בשאר הזמן אמביד יסחב.
    הוא תפור לפילי.
    פילי גם יתנו את כל בחירות הדראפט עבורו ואת הכוכב שלנו טוביאס.
    יש את בעיית דוק ריברס גם אבל מאמין שדוראנט יספיק להתגבר על הבעיה הזאת

    1. גם דאלאס ברשימה.
      נראה לי שהנטס לא כל כך בעניין של לקבל מעט עבור דוראנט אחרת אחת המועמדות הטבעיות כבר היתה מקבלת אותו

        1. דיברו על פיניקס או גולדן סטייט. אני רשמתי את דאלאס. כולן במערב.
          אם הנטס היו רוצים בכל מחיר, כבר היה קורה

  15. הגיע הזמן שבעלי הקבוצות יפסיקו להתייחס לדרישות טרייד.
    הקו המנחה צריך להיות
    "נתראה במחנה האימונים" כל עוד יש לשחקן שנתיים בחוזה.
    שחקן בעייתי שנכנס לשנתיים האחרונות,
    זה שחקן שחובה "לממש רווחים" לפני שיגיע לסיטואציית ה-"שנה אחרונה, אם זו קבוצה שאני לא רוצה, לא אאריך שם חוזה".
    התנהלות שכזו תחלק את השחקנים המובילים ל-2:
    אלו שרוצים ביטחון כלכלי, ואז הם יחתמו על חוזה ארוך.
    אלו שרוצים שליטה בקריירה ואז יחתמו על חוזי 1+1 אופציית שחקן (ע"ע לברון במדי קליבלנד).
    .
    תודה, מנחם.
    בוקר טוב.

    1. אמרו גם לסימונס וקיירי נתראה במחנה האימונים, הם לא הגיעו 🙂
      צריך להוריד אותם לגי ליג ולספסל אותם שם (זה מה שצריכים להכניס בהסכם החדש 🙂 לשלוח אותם לעשות אימונים אישיים עם הנוער מה שנקרא

  16. אחלה מעורב מנחם תודה רבה, טוב ששבת אלינו.
    .
    ההערכות במזרח מבטיחות מאד, ואני לא רואה סיבה שהן לא יתממשו. אולי אחת תרד קצת בגלל פציעה, אולי מיאמי ינצחו קצת יותר בעונה הסדירה, אבל סך הכל קונפרנס כמו שקונפרנס צריך להיות.
    .
    בעניין דוראנט – בהנחה שהתגובה של טסאי בטוויטר מאשרת שאכן הדברים שיוחסו לדוראנט נכונים, זה אחד הדברים הפתטיים ביותר בהיסטוריה של הליגה. אני מתחיל לחשוב שאמא של דוראנט שיחררה לו את החבל קצת מוקדם מדי/יותר מדי. צריך לשקול פתרון של פנס אזהרה ופעמון אזעקה שיתריעו כל פעם שהוא עושה משהו מסוכן, כמו בולבול הקבולבול.

            1. היו דיווחים שהוא מתאמן באופן קשה על שלישיות וחדירות בקיץ, היו כאלה שדיווחו אותו גם עושה מהלך של 4.

            1. חחחח הסתדר לכל החיים פאקן 200 מיליון דולר רק בגלל שהוא 2 מטר חחחח רץ כמה דאנקים בקוסט טו קוסט בקליר פאת על הקינגס מהאמצע הפכו אותו לאולסטאר אנבליביט.
              פעם ראשונה שחקן כדורסל שלא זורק לסל 😁😁

  17. עניינית דוראנט צודק ב 100% לא ב 99%. על נאש חבל להכביר מילים ועל השטויות שמארקס עשה להביא לדוראנט שחקן פצוע שלא שיחק דקה לכבוד הפליאוף תמורת הארדן זה לא יסלח מבחינת דוראנט זה פשוט הרס לו מאמצים של עונה שלמה – זה כשזמן הקריירה שלו קצוב וכל שנה מבחינתו קריטית מבחינת המורשת.
    אבל למרות שהצדק עימו ברמה העניינית – ברמה המוסרית וכ ' אין לי שום זכות לבוא ולדרוש את זה. איזה שחקן דרש פעם בעבר פיטורים של ה GM שלו ושל המאמן כתנאי להישארות בקבוצה? זו חוצפה שלא תאמן. מי שהיה צריך להעיף את שון מארקס ונאש שכאמור חייבים ללכת הוא הבעלים בעצמו. שחקן לא יכול לדרוש את זה במיוחד שחקן תחת חוזה. לא לדבר על זה שלא כדאי לו כי הסיטואציה בנטס היא כנראה מהטובות שהוא יכול להשיג ולא רק בגלל שקיירי בשנת חוזה ויתאמץ השנה וגם בסופו של דבר יש שם כמה יחידות לא רעות. מהלך דבילי של שחקן טוב אבל אישיות על הפנים מיותר מידי וויד במוח.

    1. הנטס גמורים. הסיטואציה שאתה חושב שטובה היא רק על הנייר. השחקנים שם מתעבים אחד את השני ואף אחד לא מוכן להתאמץ או להשקיע עבור האחר זה מתכון שינגבו אותם. הם קבוצה מפורקת בלי הגנה וכימיה רעה מאד. התסריט הריאלי הוא שיקרה להם מה שקרה לייקרס השנה מאשר משהו טוב

    2. אפשר להתווכח על נאש (שלא קיבל צאנס הוגן) אבל מארקס הוא מנהל מצויין שהוציא את הנטס משנות החושך של פוסט הטרייד עם ברוקלין ובנה קבוצה צעירה ומעניינת. לגבי סימונס הקבוצה הייתה צריכה הגנה והיה מדובר בסיכון מחושב על שחקן עם קייס לשחקן ההגנה של השנה שדיי בצדק טען שהוא מסוגל לשמור על יותר עמדות מגוברט. אפשר לדמיין (ובאמת צריך דמיון חזק) את דוראנט וקיירי מספקים את ההתקפה וסימונס מאט-עוצר את אמביד-יאניס-טייטום-באטלר בשביל לקחת את הנטס לגמר.
      אז אין שום סיבה להיפתר ממארקס ואני ממש מקווה שטסאי לא יתגמש עם דוארנט ויראה לשאר הבעלים שלא צריכים להיכנע לכל גחמה של הכוכב, גם אם הוא אחד משחקני ההתקפה הטובים בהיסטוריה.

      1. לא מסכים לגבי מארקס.לפני שאתה מביא חוזה מקס לקבוצה שהמטרה שלה לרוץ לאליפות השנה (ונניח לצורך הדיון שסימונס שווה מקס בגלל הטיעונים שאמרת) אתה בודק דבר ראשון שהוא לא פצוע ויכול לשחק. זה נקרא בשפה העסקית דו דילג'נס. זה לא נעשה. זה חמור מאוד.סימונס בכלל לא שיחק. זו טעות בלתי נסלחת. (מעבר לעובדה אם הטרייד הזה היה נכון או לא – אני לא נכנס לזה בכלל אני חושב שלא אבל זה לא קשור).

    3. נכון.
      אבל מה שגמר לו מאמצים של עונה שלמה זה קיירי, ובעקבות זה שהארדן לא הסתדר עם קיירי (לפי הדיווחים).
      אם דוראנט היה מנהיג הוא היה "עושה סדר" בקבוצה וכולם היו שרים באותה מקהלה בלי זיופים

  18. מדהים איך הכל משתנה ברגע.רק לפני שנה דוראנט שעוד היה אחרי פציעה היה השחקן הטוב בעולם בפער.נתן פליאוף ברמה פסיכית שרק השפיץ של הנעל מנע ממנו העפלה לגמר המזרח ואולי אליפות,והנה עברה שנה והוא פתאום הפך לסוג של פרסונה נון גרטה.
    תכלס דוראנט יותר יותר תוקע את ברוקלין.קל לומר כמו שמעון שייבשו אותו אבל זה לא עובד ככה.הם גם לא יכולים לזרוק אותו לאן שבא להם כי אף קבוצה לא תסכים.בסופו של דבר הם יעבירו אותו לקבוצה שהוא יירצה ויקבלו תמורה מינימאלית עליו.היו צריכים לחטוף את הדיל עם בוסטון שהוא עוד היה רלוונטי

    1. זה יכול לעבוד ככה אם הבעלים ירצה בסוף רק הוא קובע אני בחיים לא מחזק יריבה שלי בדוראנט תמורת מעט תמורה פחחחחחחחחחח מעדיף אותו ביציע אצלי מאשר נגדי.
      אין מה למהר עם טרייד על דוראנט עוד חצי שנה קבוצות מסויימות יהיו בלחץ וכאלה שרואות עצמן קונטנדריות ירצו שיפורים ואז ישלמו מה שצריך. יש לו 4 שנים בחוזה שום סיבה להיות בלחץ ולשחרר אותו מוקדם. דוראנט ביכולתו הנוכחית וכנראה לשנתיים הקרובות שווה 6-8 בחירות דראפט עם 4 החלפות של הסיב ה1 לפחות. זה מבחינתי נו בריינר. אם אפשר עכשיו להשיג איזה כוכב צעיר פוטנציאלי הייתי מוותר על כמה בחירות אין בעיה.
      וכמובן זורק אותו בטרייד עם עדיפות לקבוצה מערבית

      1. בסופו של דבר זאת ליגה של כוכבים ואף בעלים לא יילך ראש בראש עם שחקן כמו דוראנט.השאלה האם הם יילכו בטקטיקה כמו של פילי עם סימונס או לא.שחושבים על זה בסופו של דבר פילי הצליחה עם סימונס וקיבלה עליו תמורה הולמת.העניין שדוראנט הוא לא סימונס.בצד החיובי דוראנט ישחק בניגוד לסימונס מצד שני נראה לי שהוא פשוט יישחק אחד נגד כולם ויילך להשיג את הנקודות שלו,בלי לשחק הגנה בכלל ורק לחשוב על לזרוק לסל בכל מצב.ככה את המספרים שלו הוא ישיג אבל ברוקלין לא יגיעו לשום מקום

  19. תודה מנחם.
    לפני שנה, ברוקלין אמנם הפסידו למילווקי בסיבוב השני, אבל זה היה אחרי סדרה שבה הם התמודדו עם המון פציעות וסגל קצר, כשסטיב נאש סגר עונת בכורה מעולה כמאמן והקבוצה שבנה שון מרקס נראתה טוב.
    הניסיון לבחור "אשמים" במה שקרה לנטס מאז מציב את קיירי בפער עצום מעל כל היתר (לא משנה אם הוא צודק או לא), וזה נכון שגם מרקס ונאש טעו, אבל הם הוצבו מראש בסיטואציה בלתי אפשרית.
    אין לי ספק שאני מעדיף את מרקס ונאש על דוראנט, והאמת היא שאני מעדיף את נאש כשחקן על פני דוראנט.

    1. הליגה הזאת זו לא תחרות אופי. בתחרות אופי הייתי מגלגל הרבה שחקנים לא רק את דוראנט וקיירי מכל המדרגות. אם המטרה היא אליפות (זאת המטרה? אולי הגיע לשאול את זה בצורה נפרדת זה שווה פוסט נפרד כי לא נראה לי שכולם סגורים על זה פה – רעיון). לצורך העניין אני יוצא מנקודת הנחה שזו המטרה אז אני מעיף את מארקס שיכול להיות הבחור הכי מתנחמד שיש (לדעתי הוא אכן כזה) . שם מנועי סילון לנאש ומפעיל מבחינתי שיעוף לחלל. לא רק מעיף. מעלה על טיל ומטיס. שומר מכל משמר על דוראנט וקיירי. מספק לקיירי עותקים של הקוראן משנת 1700 כדי להרגיענאותו ולדוראנט מייצר שרשרת אספקה של וויד מרי_חואנה או כל מה שהוא צורך כדי שיעלה על המגרש עבורי ומעיף את סימונס לכל הרוחות תמורת לא משנה מה העיקר שאיזה ג'י אם פראייר באיזה קבוצה יתן לי עליו משהו.
      ואני מסכים שקיייייירי אשם יותר מכולם אבל מי שמנהל את קיירי זה שון מארקס. יש לו מנהל. תבוא בטענות למנהל שלו. התחושה שלי הוא טיפוס נחמד שלא יודע לדרוש! הוא לא דני איינג,'. הוא ילד טוב גאון כנראה אבל ילד טוב שמנסה להיות נחמד עם כולם. ככה לא מנהלים. זה כלל לחיים לא רק להופס.
      נאש ומארקס? הוצבו בסיטואציה חלומית. הם במו ידיהם ויתרו עליה. חלומית (אם המטרה היא אליפות. שווה דיון נפרד נוסף כאמור).
      אני לא מעדיף את נאש כשחקן על פני דוראנט. כשחקן? אני מעדיף את מייקל קרי ג'אבר ואז את דוראנט. כשחקן הוא הרביעי אצלי בראשמור. מבלינת אופי? כמעט אחרון לפניו יש רק את לברון. אתה יודע מה ? משנה את דעתי. לברון לפניו. הכוונה כמובן מהכוכבים. ראשמורים וכד. דוראנט עבר כל גבול.

      1. הליגה הזאת היא לא תחרות אופי, אבל מקצועית נאש ובעיקר מרקס עשו עבודה טובה מאוד עד לפני שנה, והביאו את ברוקלין לעמדה שכל מה שחסר להם זה להגיע בריאים לפלייאוף כדי להיות לפחות מועמדים. מאז, קיירי, הארדן ודוראנט הכניסו את הנטס לסחרור ממנו אף אחד לא הצליח לצאת טוב, וזה כולל גם את נאש ומרקס, אבל הם האחרונים שאפשר להאשים אותם, ובאותה מידה הראשונים שיכולים לתקן ולייצר משהו חדש עם' הנכסים שהם יקבלו מטרייד על דוראנט.
        לגבי השאלה מה המטרה – אליפות זו מטרה, אבל לא היחידה, ולא כזאת שמוותרים על הכל עבורה

        1. אם שון מארקס לא היה מוותר על הארדן באותו לילה נוראי הוא היה זוכה באליפות להערכתי או לפחות מגיע לגמר וכל המרחץ דמים הזה והשאלות והתהיות היה נמנע כולם היו זוכים בתהילת עולם. זו הטענה הראשונהשיש לי נגדו. הכניעה. שים לב שהלוחמים זה אותו סיפור כולם היו פצועים כל הזמן מישהו אחר אבל התחברו בפליאוף . למארקס היתה צריכה להיות עוד קצת סבלנות והוא היה בסוג דיונים אחר לגמרי

          1. ההבדל המהותי הוא שאצל גולדן סטייט לכולם הייתה סבלנות. הארדן דרש טרייד, ויכול להיות שאם מרקס היה מתעלם היינו מקבלים את הטריו במיטבו בפלייאוף, אבל גם יכול להיות שהארדן היה עושה שביתה איטלקית והנטס בכלל לא היו מגיעים לפלייאוף.
            האם מרקס טעה בדיעבד? כנראה שכן, בעיקר מכיוון שסת' קרי ודראמונד זו לא תרומה מספקת והתוצאה לא הייתה טובה, אבל בזמן אמת היו סיכונים בהחלטות ל-2 הצדדים. אני כן חושב שמרקס היה צריך ללכת על הצעה אחרת (אני לא יודע מה היה על השולחן, אבל סביר שהיה), אבל קשה לי לומר שעם הארדן כל הבעיות היו נפתרות.

        2. נאש ומרקס לא עשו כלום. הם לא הטרידו את גו האריס שהיה צריך להטריד. הם לא הביאו גם כלום דוראנט וקיירי באו לשם ואמרו להם חותמים אלכם.
          נאש מאמן נוראי ומרקס על הפנים גם. טרול צודק. באותה מידה אין מה להאשים אותם זאת קבוצה שבנו דוראנט וקיירי בצלמם ורצונם כפי שרצו בדיוק כולל שחקנים אז רק הם אשמים ולא נאש ומרקס.

          1. מרקס בנה קבוצה טובה כדי שדוראנט וקיירי ירצו להצטרף, וכשהם רצו כוכב נוסף הוא הביא את הארדן. נאש היה מעולה בעונה הראשונה, ובעיקר בסדרה נגד מילווקי בה הוא הצליח לעצור את ההתקפה של מילווקי עם קבוצה שכולם אמרו שהיא תהיה הכי גרועה בהגנה (שזה בדיוק מה שקרה השנה בפלייאוף).
            השאלה כרגע היא עם מי ללכת הלאה, והתשובה שלי היא שעם מרקס ונאש יש אפשרות לבנות קבוצה טובה סביב הנכסים שיגיעו בטרייד על דוראנט, ואילו עם דוראנט זה לא יעבוד, כי ברוקלין לא מספיק טובים כרגע ואין להם איך להתחזק בלי לוותר על דוראנט או קיירי.

            1. דוראנט וקיירי הביאו את הארדן לא מרקס. מרקס רק הנהנן "יס סיר" עם הראש שהם ציוו עליו.
              דוראנט וקיירי מההתחלה קבעו להיכנס לנטס וציוו על מרקס לפנות עבורם מקום.
              לא יודע עד כמה הם עצרו את הבאקס זה יותר היה קואץ באד שעצר אותם לדעתי מאשר נאש, ציינתי את זה עוד אז בלייב.
              אני הייתי נפטר מנאש וגם מקיירי דוראנט וסימונס.
              למרקס הייתי אולי נותן חסד קצת כי את מי כבר יביאו?

            2. מסכים עם שמעון בעניין הזה למעט זה אם אתה בן אדם פרקטי שמחפש אליפות אתה לא מוותר על קיירי ועל דוראנט. מבחינת אופי? הייתי זורק את שניהם ראשונים כאמור.

      2. עמיחי כשאני אומר שזו המטרה הכוונה היא שזו מטרת העל. מני שיש הרבה מטרות ביניים כאלה – לבנות קבוצה שתעשה פליאוף וכ' כל קבוצה בהתאם לסיטואציה שלה אבל הכל בסופו של דבר מכוון כדי להגיע למטרה הסופית מטרת העל המטרה שאין משהו שעולה עליה (יש פה הרבה אנשים לדעתי שחושבים שיש כל מיני מטרות אחרות – למשל לזכות באליפות בקבוצה שנבנתה סביבך בלי שעברת קבוצה או לזכות באליפות תוך כדי כך שנשארת בן אדם (המוביל במטרה הזאת הוא סטף אולי גם טימי בירד ומג'יק מי שבתחתית המטרה הזאת הוא לברון למשל וגם .. דוראנט). כלומר יש פה שאלה לגבי רמת האנושיות שהפגנת תוך כדי הזכיה באליפות. האמת שזה מעניין כי יש פה לאנשים התייחסות שונה לעניינים האלה .סתם רעיון שאני זורק לך בתור אדם חושב

        1. אולי בהזדמנות נעשה משהו עם הרעיון הזה…
          מטרת העל הסופית היא אליפות, אבל זה לא אומר לוותר על הכל בשביל סיכוי לאליפות, אלא לעבוד עם ניהול סיכונים.

  20. תודה מנחם, טוב שאתה והמעורב שלך חזרתם
    החזרת אותי לימי החטיבה עם הערבית, לא מתגעגע לשפה הזאת.
    דוראנט מחקה את לברון וידוע שכל חיקוי להיות גרוע מהמקור.

  21. דוראנט מקפיד באחרונה ליפול לכל בור אפשרי בדרכו להיות הדוש הגדול של הליגה (וכן, אני יודע, יש תחרות). אם אפשר, רק לדאוג שלא ייקח את הכשרון שלו לבוסטון.
    תודה רבה על המעורב המעולה, כיף שחזרת

  22. הטעות הכי גדולה – להכליל את מרקס באיום/אולטימטום שלו. איזה ג"מ מפגר יסכים להביא שחקן שיילך לו אחר כך על הראש? אם דוראנט באמת רוצה ללכת אז הוא ירה לעצמו צרור ברגל.

      1. תאמין לי להביא את סימונס בדיוק עכשיו, שהמחיר שלו ברצפה. נותן עליו איזה סמארט כזה. עם סימונס בריא שמריץ את טייטום ובראון באגפים, אי אפשר לעצור את בוסטון. שלא לדבר על ההגנה המטורפת שתהיה שם.

          1. שמעון, אני יודע שזה קצת סוג של סטייה אבל רועדות לי הברכיים מהמחשבה של סימונס אצלי בקבוצה. תכלס אבל אתה צודק, במעמד החתימה אני כנראה אתחרט ואעשה לך דיאנדרה ג'ורדן. רק אלוהים יודע מה גודל השריטה של סימונס ואם בכלל הוא עוד ישחק כדורסל.

            1. חחחח אמת.
              תשמע גם ננטרל רגע את האגו והנפש,שלו ניקח רק יכולת אתה יודע איך הוא יגביל אתכם בהתקפה??? ישלחו אותו כל הזמן לקו השומר שלו יהיה חופשי לדאבלים על טייטום הוא פשוט יתקע את ההתקפה בפלייאוף. בעונה הסדירה יכול להיות שתחגגו אבל הוא חתיכת מגבלה לקבוצות לוחצות ומאומנות מולו.
              ולא נראה לי שהוא יסכים להיות פועל שחור בקבוצה.
              ועכשיו אני אוסיף את כל יתר האופי שלו חוסר חשק מה יקרה שתופנה אליו ביקורת בבוסטון הם אוהבים לריב בפנים על הספסלים 😂😂
              מומלץ לא לגעת. הוא גירסה גבוה של סמארט רק בלי קליעה של סמארט ולטעמי גם מגן פחות טוב.
              היית מחליף את סמארט בסמארט בלי קליעה וגבוה יותר?

    1. כן.
      אחרי היציאה הזו הוא ייצטרך לתת עונה של חמישיית עונת + FMVP כדי שקבוצות יסכימו לדבר על להביא אותו בעוד שתי עונות.

  23. תודה מנחם.
    איזו מוטיבציה יש לשחקנים להתייצב מאחורי דוראנט שחושב בעיקר על עצמו ושלל את הלגיטימציה של המאמן והGM, קיירי שלא מגלה שום מחויבות לכלום וסימונס שהגיע מתוך שביתה לתוך פציעה.
    דוראנט וקיירי גם לא שיחקו המון בשלוש העונות האחרונות בנטס… פציעות זה לגיטימי אבל לפחות שיראו מחויבות לקבוצה שלכם כשאתם כשירים.
    .
    תראה את סטף עולה מהספסל מול דנבר ותראה אותו.
    .
    הנה הימור – בהנחה שכולם במזרח בריאים וגם הנטס בריאים (אני יודע, זה הפך את ההימור לבלתי אפשרי אבל זה מה יש) – נטס לא בטופ 3 במזרח.

  24. הקטע של דוראנט מחרפן אותי!!!
    צריך להגיד לו בפשטות: אין טרייד!!!!
    הבחירה בידיך – או שתשחק ותנסה לקחת אליפות עם הרוסטר הממש לא רע שלנו או שתקבע את קאפקייקיותך לנצח
    מה אתה בוחר?

  25. ראיתי את המשחק נגד אאובורן. דני נראה מצויין. למד להיכנס ולמד לשחק פיזי. ממש שחקן אחר מזה שהגיע לוושינגטון. אם לא הסנטר של אאבורן היה נגמר 30 הפרש

        1. דני עשרים ואחת וחצי, בגיל הזה זה הפרש פיזי משמעותי. שלא לדבר על זה שהוא עבר טירונות אצל מונטרז הראל. ילדים בני 18 19 הם עדיין דקיקים.

  26. אני חושב שאנחנו במרחק חודש מפרסום בלעדי של ווג׳ שהגיע הישר מהסוכן של דוראנט שדוראנט הסכים לבוא לאימון והוביל את המחליפים לניצחון במשחק אימון על מרקס ונאש, ואז דוראנט יצא מהמסעדה וכל הסועדים הריעו לו.

  27. כמה עקרונות חשובים:
    1. לא עושים עסקאות עם טרוריסטים. לא עם הג'יאהד )קיירי( ולא עם החמאס (דוראנט).
    2. אולי נאש ושות' לא שווים כלום (לא הגיוני). אבל אף שחקן לא יקבע מי המנהל והgM.
    3. אם להטריד את דוראנט אף פעם לא לקונטנדרית ובטח לא מאותו קונפרנס. ולכן לא בוסטון לא טורנטו ולא גולדן סטייט באות בחשבון.
    4. לדוראנט מגיע מועדון רע במיוחד או באיזור נידח וחסר כל תקווה: דטרויט, לחזור לoKc ואולי אפילו סקרמנטו.
    הייתי מציע את הספרס כדוגמא מצויינת. אבל אנחנו לא רוצים לנצח השנה, גם לא בטעות

    1. איפה אתה חי, הטרוריסטים בליגה קובעים הכל כבר די הרבה זמן. כבר שכחת מה לברון עשה לבלא? דוראנט דביל כי אלו דברים שלא עושים בפומבי. כולם יודעים שזה עובד ככה, אבל לא מעל השולחן. שלא לדבר על זה שאף מנג'ר לא ייקח אותו עכשיו אחרי שברור שהוא מכוון לראשים שלהם, ועוד מדליף את זה לתקשורת. זאת ההגדרה של השתין מהמקפצה.

    2. לגבי האיזורים הכביכול נידחים שהזכרת, תפסיק להקשיב לרובין. אין עיר גדולה בארה'ב שאנשים עם הרבה כסף לא יכולים לחיות בה ממש (אבל ממש) טוב. יש שכונות יוקרה מטורפות וחיים טובים בכל מטרופולין. דוראנט ישרוד טוב גם אם תשלח אותו לדטרויט.

      1. ברור שיש אזורים טובים בכל עיר אבל זה חורי תחת בטח לאדם צעיר וכוכב על בגודל הזה, לחיות בדטרויט שאין בעיר כלום עם המינוס 20 מעלות ששם בחורף.
        .
        דוראנט הדליף את השיחה לתקשורת כדי להוריד את הערך שלו, מהלך מהלך מגעיל אבל חכם. דוראנט וגם הסוכן שלו ידעו שהבעלים יגבה את ההנהלה ויסרב לאולטימטום וכאן וזה נותן לדוראנט לברג לעשות בלגן.
        בכללי כשיש טרייד על שחקן בקאליבר של דוראנט והצמורה שצריך לתת כל כך גבוהה הבעלים מתערב בטרייד.
        אין כמעט GM בליגה שיש לו סמכות לעשות טרייד כזה על דעת עצמו, במידה והבעלים חושב שטרייד כזה שווה אליפות לקבוצה הGM יהיה מחוייב ללחוץ על הטריגר.
        .
        החשיבה כאן באתר לא נכונה לנטס לא משנה לאן דוראנט יוטרד היא לא קונטנדרית, מה שחשוב לה למקסם את הרווח על דוראנט שיעזור לה לבנייה מחדש או להשאיר את דוראנט (במידה וערך של הטרייד שמציעים נמוך מדי) אין שום סיבה לא להטריד אותו לבוסטון או למילווקי אם הם מציעים הצעה גרדינוזית.

        1. איזה מהלך חכם ואיזה נעליים. זה כמו שף מישלן שאומר ללקוחות שלו שיש סיכוי שהוא יורק להם בצלחת, במקום חצי (לפחות חצי) מסעדה כמה והולכת. אפילו אם היה איזה מנג'ר שם בחוץ שחשב לשלם עליו משהו עכשיו הוא יתחרט כי הוא יבין שהוא עושה מעצמו מטרה. למה שסטיבנס ישלם עליו שחקן כמו ג'יילן אם מחר דוראנט אומר לו זה או אני או אתה? הסיכוי היחידי כמי שאמרת זה שבעלים ילחץ מאוד אבל רובם רואים איזה כאב ראש הוא. זה יכול עוד לקרות אבל הסיכויים ירדו עכשיו משמעותית.

          1. אתה שוכח שעדיין מדובר בדוראנט אחד מהשחקנים הטובים בעולם, אף אחד לא מתייחס לתגובה ברצינות, התגובה הזאת נטו להוריד ערך לקבוצה.

  28. אני חושב שמיום ליום מספרם של בעלי הקבוצות שמעונינים בדוראנט – בחינם – צונח. האיש מכתים את ההנהלה של נטס בצורה חסרת תקדים וזה משליך גם על הבעלים. הנטס יוצאים מכל הסיפור טמבלים גדולים. האם הביאו את נאש כי דוראנט וקיירי דרשו הם סמרטוטים ואם הם הביאו אותו כי הוא מי שהם חשבו שצריך להביא הם הפגינו אפס הבנה מקצועית. אם ויתרו תמורת כלום על אלאן והביאו את גורדן אותו דבר סמרטוטים או סתומים וכן הלאה וכן הלאה. איזה GM ואיזה בעלים יקחו סיכון שגם הם יראו כך?
    .
    ב CBA החדש יהיה שינוי שיחליש את היכולת של שחקנים לכופף את ידי ההנהלות. המצב שבו שחקן חותם על חוזה של 9 ספרות ולמחרת דורש טרייד לא סביב מבחינת הקבוצות.
    .
    אין לי מילה רעה לומר על הסגל של בוסטון או על המאמן (גראנט וויליאמס עושה את זה לבד) אבל המבחן האמיתי למאמן שהקבוצה שלו שהצליחה מעבר למצופה הוא ניהול אגוים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט