מעורב הופס ליום א': האם גם אתה היית נותן למאמן מונטי ויליאמס 'חוזה לשנים רבות'? / מנחם לס

1.פיניקס סאנס מחתימים את מאמנם מונטי ויליאמס ל"חוזה בן שנים רבות"

הפיניקס סאנס ו'מאמן השנה' מונטי ויליאמס הסכימו על הארכת חוזה "לשנים רבות", מעל ומעבר השנתיים שנותרו לו בחוזה.

היו עתונים ואתרים שתיארו את החוזה המדובר כ-"HUGE COMMITMENT" של הסאנס למונטי.

מה שאני לא מבין זה מדוע לא מגלים לכמה שנים החוזה וחסל סדר פסח? מה הסוד הגדול, רק שאבין.

אז מונטי, מאמן השנה זו הפעם השנייה ברציפות, יחתום עתה על חוזה שאני מאמין יהיה לפחות לחמש שנים. חמש שנים בנוסף לשנתיים, או חוזה חדש ל-5 שנים? אני מאמין שחוזה חדש לחמש שנים. זה לא HUGE COMMITMENT למאמן שכבר מכירים ויודעים, אבל ניחא, כמו שאומרים החברים שלי מדאון-טאון כפר יהושע.

אני יודע שרבים מעריכים את מונטי כמאמן מצויין. ניתן להסתכל על ארגון פיניקס סאנס ולסכם שה-IMPACT שלו על הקבוצה היה PROFOUND. אבל לי הוא נראה יותר כבן מזל בנזונה שהיה במקום הנכון בזמן הנכון.

אני יודע טוב כמו גיא וכעידו שהוא וקבוצתו היו בפיינלס של 2021. אני יודע כמוהם על שיא נצחונות קבוצתי (לסאנס) לעונה של 64. בשלוש עונותיו בסאנס הם היו 78-149, ושבזמן כהונתו משהו TRANDFORMED קבוצה עם 19 נצחונות – לפני שהוא הגיע – לאחת הקבוצות הטובות בליגה גם אני יודע. הנה עודנ סטטיסטיקה עבורכם: הסאנס הם 0-47 במשחקים שהם מובילים אל תוך תחילת הרבע הרביעי. אף קבוצה ב-NBA לא הייתה 0-47 במשחקים שהיא מסיימת את הרבע השלישי ביתרון.

אבל אני לא משוכנע לחלוטין שמונטי ויליאמס היה זה שעשה מהסאנס קבוצה הנראית כה נפלאה, כי א) היא לא כזאת נפלאה כפי שחושבים, ו-ב) השחקנים שהביאו למונטי אחרי שהגיע כמאמן לסאנס היו כריס פול, קמרון ג'ונסון, אלפרד פייטון, קמרון פיין, ולנדרי שמט והם חלק חשוב מאד ממה שעשה את הפיניקס סאנס ל'קבוצת עונה רגילה' מצויינת (ולמונטי לא הייתה יד או רגל בבחירתם). כולם הובאו ע"י נשיא הקבוצה והג'נרל מנג'ר הנחבא אל הכלים ג'ייסון האולי (ועזר לו מאד ג'ים פיטמן, סגן הנשיא).

ניתן לומר שכריס פול היה זה שגרם למהפך הגדול בפיניקס. זה היה ברור בשתי העונות ששיחק בסאנס. עוד דבר שעבד לזכותו של מונטי הייתה העלייה המטאורית של דווין בוקר לרמת סופרסטאר. תגידו "אז תן קרדיט למונטי". ובכן, גם עונה לפני מונטי בוקר קלע 23.3 נק' בממוצע, אבל אני מסכים שתחת מונטי הוא העלה את רמת משחקו לרמת סופרסטאר. מה שאני לא בטוח ולא יודע הוא מה הייתה תרומתו של מונטי להתפתחות המטאורית של דווין. אני מוכן להחשיב את עלייתו של בוקר לזכותו של מונטי.

הייתי מוכן לבלוע הכל ולתת למונטי הרבה מהקרדיט על הישגי פיניקס בשתי העונות האחרונות. נא לא לשכוח שבשתי עונותיו הראשונות של מונטי (2019 ו-2020) פיניקס אפילו לא עשתה את הפלייאוף.

אוקיי. מגיעים ל-2021. פיניקס ניצחה את הקונפרנס המערבי. כל הכבוד. אבל אז באו משחקי הגמר נגד מילווקי באקס ופיניקס נרמסה 2-4 כשמילווקי מנצחת ללא כל עוררין. כבר אז גיליתי את חוסר ההתערבות והפאסיביות של מונטי במה שהולך על הפארקט.

סימן השאלה הגדול בקשר למונטי התעורר בפלייאוף העונה, נגד דאלאס. אחרי שפיניקס הובילה 3-2 במשחקים הגיע המשחק הששי בפיניקס. כל מה שמונטי היה צריך זה נצחון בית. במקום, באה קריעה קולוסאלית בבית של 113-86. להפסיד לדאלאס ב-27 נקודות? ועוד בבית? בחלקי משחק רבים מונטי בהה במבטו ולא היה לו מושג מה לעשות. כתבתי על כך בפרוטרוט משך המשחק. לי לא חשוב היה מי תנצח אבל כמאמן לשעבר לא האמנתי למראה עיני כשראיתי את מונטי יושב על הספסל, לא מרים קולו, לא יצא מדעתו, אלא פשוט מקבל את מר גורלו. אילו דבר דומה היה קורה לי כשאימנתי באוניברסיטת אדלפי, והפסדנו – בואו נקרא לילד בשמו – 'נקרענו' במשחק ביתי חשוב כזה? בסיום המשחק שחקני היו בורחים ממני לתת ל-3-4 ימים לעבור, עד יעבור זעם. מונטי? לחץ את ידי שחקניו עם שריקת הסיום כאילו לא קרה דבר איום.

ואז בא המשחק ה-7 בבית. נצחון ועולים לגמר המערב. במקום זה באה קריעה שהייתה לא פחות ממביישת: 90-123. 33 הפרש שלילי במשחק בית? ומונטי שוב ישב ללא הבעת פנים ולא עשה הרבה בזמן שקבוצתו נשחטת. אף מאמן גדול שאני מכיר לא היה נותן לזה לקרות. הוא היה מנער את שחקניו שיתחילו לשמור על כבוד הבית, ונותן להם הערות מדוייקות כיצד לעשות זאת.

למונטי לא היה מושג כיצד לעצור את השטפון. אני זוכר שריכזתי מבטי בו. רציתי לראות פנים של מאמן שקבוצתו זה עתה הפסידה משחק פלייאוף ביתי לאליפות הקונפרנס ב-33 נקודות. לא הצלחתי לקלוט כל הבעה יוצאת דופן. לפחות תנענע את ראשך מימין לשמאל כך ששחקניך יראו שאתה לא מאמין למה שזה עתה קרה. אילו שחקניו נתנו את הנשמה ונקרעו נגד קבוצה טובה יותר, אז אין מה לעשות. אתה מודה שנכשלת כמו שחקניך, ונראה סובל כמוהם. מונטי נכשל אפילו בזה. הבודי אימאג' שלו לא הראה את קפטן האונייה בסיבלו. הבודי אימאג' שלו הראה, "אוקיי. עוד יום במשרד".

לכן אני לא מאמין בו כמאמן שיש לו את זה להיות אלוף.

2. אוסטין ריבס רוצה להיפטר מהכינוי "HILLBILLY KOBE" או, יותר גרוע, "AR-15"

מישהו זוכר את הסרט "DELIVERANCE"? על ההיל-ביליס האלה מההרים של ווסט וירג'יניה המדברים אחד אל השני בדואט מהבאנג'ו שלהם.

אתם זוכרים את התמונה?

כבר אמרו לאוסטין שהוא מזכיר את ההיל-בילי עם הבאנג'ו מהסרט הנפלא – אבל מטיל אימה ומפחיד – DELIVERANCE.

HILLBILLIES… הכינוי שניתן לתושבי ההרים בווסט וירג'יניה, קנטקי, צפון קרולינה, ודרום קרולינה. משפחות שלמות. מין CULTS. ילדים לא הולכים לבי"ס, מדברים בהיגוי קשה להבנה, מחליפים בגדים פעם בחודש. רק ראש החמולה והאנשים שהוא בוחר יורדים לעיירות השוכנות לרגלי ההרים לקניית סוכר, קפה, וכו'. אלכוהול? אותו הם מייצרים לבדם. הרבה גילוי עריות.

היום לא נשארו הרבה מהם כי את ההרים כבשו בתי קזינו, קומיוניטיס למולטי-עשירים, 'חוות בריאות', ו-GATED COMMUNITIES, אבל הם עדיין נמצאים על הרים וגבעות בלתי מיושבים.

אז לאוסטין ריבס נתנו את הכינוי "HILLBILLY KOBE". זה לא נורא. מה שבאמת פוגע זה הכינוי AR-15, השם של הרובה האוטומטי היורה עשרות כדורים בשניות ספורות, והנשק בו השתמשו רוב הרוצחים ההמוניים בבתי הספר ומרכזי קניות בארה"ב בחודשים האחרונים.

לאוסטין – מה לעשות, הוא נראה כזה היל-בילי – הייתה עונת רוקי מפתיאה ביותר ומוצלחת. הוא, מה לעשות, לא נראה כשחקן כדורסל. אבל הוא התעלה מ-UNDRAFTED עד לשחקן חמישייה של הלייקרס שהחתימה אותו לשנתיים, אבל מה לעשות שהמוניקרס-AR-15 והיל בילי קובי נשארו, ועכשיו הוא מנסה לבטלם.

"אני נגד הרשאה לאזרחים להחזיק נשק אוטומטי. מי צריך 'אוטומטי' היורה 12 כדורים לשנייה? אני גם בעד השקעת יותר כסף בחינוך ובעזרה לילדים ונוער המבקשים ייעוץ, עזרה בבעיות מנטליות, ובתי חולים לנוער הזקוק לעזרה פסיכיאטרית".

ריבס בא מהקאונטרי. עיירה קטנה. 1,200 תושבים. "תושבי העיירה צדים. הם צדים DEER בתקופה המותרת. הם צדים אווזים. זה מה שהם עושים אחרי יום עבודה. אבל כולם אזרחים נאמנים ואמריקאים גאים"

"

הוא מבקש להתרחק משני הכינויים. בקשר להיל-בילי קובי הוא אומר:.

"I don't condone any gun violence that happens around our country," Reaves told ESPN. "But you can't really control what [nickname] people give you. I mean, I didn't come out and say my name was that. There's been others, like the 'Hillbilly Kobe,' that probably aren't the best thing in the situation that's going on, with Kobe's passing."."

3. בארקלי: "אני עוזב כדורסל ועובר לשדר גולף רק אם הכסף יהיה באמת גדול"

מסתבר שצ'ארלס בארקלי משתכר מ-TNT על השתתפותו כאנליסט כדורסל סכום בן 8 ספרות. לא ידוע מהו המספר השמאלי ביותר אבל אפילו אם הוא "1" זה הרבה מאד כסף לאנליסט, והיו שרמזו שהמספר אינו "1" אלא גבוה יותר. הסעודים יצטרכו לשלם לצ'ארלס בארקלי הרבה מאד כסף כדי שיעבור אליהם.

4. פינת הטבע: 'בריכת המוות' בים סוף

כותרת היום באתרים מדעיים ובניו יורק טיימס, ניו יורק פוסט, ולונדון טיימס:

Deathpool at the bottom of famous sea kills anything that swims into it – know why

Scientists have discovered a 200-feet long and 150 feet wide brine pool at the bottom of Red Sea that is lethal to most sea creatures and humans. Rare brine pools in the Red Sea are extremely salty. They cannot sustain marine life forms because they are devoid of any oxygen whatsoever.

'בריכת המוות' בים סוף היא בערך 60 על 45 מטרים והיא נתגלתה ע"י פרופסור ספ פורקיס מאוניברסיטת מיאמי. בריכת המוות היא בעומק של 1,770 מטרים, והפרופסור נעזר במכונית UNDERWATER המכונה ROV.

במעמקים של מעל קילומטר וחצי לא נמצאים בד"כ הרבה בעלי חיים, אבל הבריכה המלוחה הזאת מכוסה במין 'מרבד' של מיקרובים – חיידקים – הוא מקור חיים לחיות מיניאטוריות המסוגלות לחיות במים שהם מלוחים יותר מים המלח. ובכן הבריכה היא בריכת מוות לרוב ייצורי הים המוכרים לנו, אבל גן עדן למיקרובים הניזונים מ-UNSUSPECTED MARINE CREATURES

פורקיס אמר ל-LIVE SCIENCE שמציאת בריכת המוות הזו עלולה להסביר יום אחד את היווצרות האוקיאנוסים לפני מאות מיליוני שנה.

הוא אמר לניו יורק פוסט:

Our discovery of a rich community of microbes that survive in extreme environments can help trace the limits of life on Earth and can be applied to the search for life elsewhere in our solar system and beyond,” he said.

Until we understand the limits of life on Earth, it will be difficult to determine if alien planets can host any living beings,” he added.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. ריבס נשמע לי כמו בחור על הכיפאק! שיבוא אצלנו כולנו פה הילביליס. רק שפה אנחנו רד נקס, או בוגאנס תלוי את מי אתה שואל.
    צדים צבאים, וברווזים. הוא יאגיש במו בבית. רק מה במקום כדורסל פוטי אוזי רולס. 2 אמבולנס חונים ליד המגרש ותמיד יש להם עבודה!
    כמו בימים הטובים של המערב הפרוע.

        1. חיפשתי… זה העלבילי קובי. אבל הוא בכלל קיבל את הכינוי מהחברים לקבוצת הקולג' באוקלהומה לפני שהיה לייקר. משם זה איכשהו תפס…

          1. אין פה מה לחפש.
            אני חי בין האוהדים.
            זה הכינוי.

            kobe – black mamba
            brian scalabrine – white mamba
            alex caruso – bold mamba
            austin reaves – hillbilly mamba

  2. מונטי וויליאמס מאמן מצוין ,ראוי לחוזה ארוך , הוביל אותם מקבוצת תחתית לראשות המערב. נכון שהשנה הם נפלו בצורה קשה להסבר, אבל גם סטיב קר המהולל הפסיד הפסד קשה לקליבלנד אחרי יתרון
    3-1 ומאז הוא התאושש וזכה באליפויות . כריס פול לא עשה את כל ההבדל הם הראו פוטנציאל כבר בבועה. למרות הכל יש להם משהו טוב שם ו חשוב שהשאירו את אייטון . המשכיות חשובה , תשאל הרבה קבוצות גדולות כמו הפיסטונס ,שיקגו ועוד כמה שנפלו על התחת ואז קמו וזכו בטבעת.

      1. שיקגו הפסידו בשנה הראשונה עם פיל גקסון בגמר המזרח 4-3 ושנה אחרי זה זכו , עם המאמן הקודם גם הגיעו לגמרי המזרח. פיסטונס היו עם צאק דיילי כמעט עשור בו הם הפסידו לבוסטון כמה פעמים עד שזכו באליפות

        1. הפסד 4-3 בגמר המזרח הוא לא ״הפסד״ בשנה ראשונה של מאמן בקבוצה שאף פעם לא היתה בגמר הנבא.
          הפיסטונז זכו באליפות מייד אחרי שהחליפו את קרלייל בלארי בראון במהלך שהדהים את כולם כי קרלייל נחשב להצלחה גדולה עבורם.

        1. האמת שלקחת עכשיו קרדיט ממארק ג'קסון
          😉
          האמת שהייתי מופתע שפיטרו אותו בסוף העונה אחרי שהביא את הקבוצה הכי רחוק שלה בדי הרבה שנים. לא ידעתי שהיו שם בעיות בחדר ההלבשה.
          מסכים איתך אבל שאין מה לקחת קרדיט מסטיב קר. אנשים רוצים לספר לעצמם סיפור על סופר גיבור שמגיע להציל את המצב זה יותר פשוט מלהבין שקורה משהו הרבה יותר מורכב מסביב.

    1. חקר זה קרה אחרי אליפות (שאמנם נהנו מפציעות של קיירי ולאב, השחקנים המובילים של הקאבס אחרי לברון, ושל שחקן ספסל חשוב).

  3. יהיה מעניין מאוד לראות את מונטי וויליאמס השנה,
    יש לו מספר משימות מורכבות –
    להרים את הקבוצה מחדש אחרי הכישלון מול דאלאס בשנה שעברה,
    ולהחזיר את ההרמוניה והמוטיבציה (בדגש על גזרת אייטון).
    ברמה המקצועית הקבוצה חייבת למצוא התקפה נוספת שהיא לא פיק אנד רול. בוקר/פול עבד נהדר, אבל בשביל להצליח ברמה של זכייה באליפות צריך פתרונות נוספים (לטעמי, זה חייב לכלול יותר בוקר ויותר אייטון).
    .
    מבחינתי, אפשר לדלג על אוגוסט ולהתקדם צעד אחד קרוב יותר לעומת ה-nba…
    .
    בוקר טוב, מנחם.
    תודה.

  4. אני יודע שאני מיעוט בנושא אבל אני לא רואה הבדל מהותי בין פניקס של מונטי לבין יוטה של קווין סניידר
    למעט מזל וכוכבים שיכולים לשחק אחד עם השני.
    פיניקס של 20-21 היתה קבוצה שהפתיעה בסדירה אבל מהות ההפתעה בפלייאוף הוא פציעות שחקני היריבה
    מול הלייקרס זה היה AD אבל יותר מזה זה שגם הוא וגם לברון לא שיחקו באותה עונה
    מול דנבר זה היה מארי שלאחר פלייאוף לפני זה (19-20) הפך לטעמי לסופרסטאר לעניין, בטח בפלייאוף
    מול הקליפרס זה היה קוואי שהיה נראה בשאיפה לשיאו
    מול מילווקי זה היה דיוונצזו שהיה באותה עת שחקן חמישיה, אבל לעומת האחרות זה לא היתה פציעה כזאת נוראית
    השנה שעברה, 21-22 היתה ההוכחה המושלמת ליוטה של קווין סניידר
    עונה סדירה מושלמת, לאחריה סדרה מושלמת של פול (בלעדיו היתה מודחת), ולאחריה הדחה סופר משפילה מול דאלאס
    בנוסף כמו שנאמר על ידי מנחם מרבית המהלכים הטובים של פיניקס לא נעשו על ידו והוא תמיד מראה שהוא יותר מדי נינוח ביחס למצב קבוצתו
    לדעתי פיניקס היו נמהרים בחוזה שניתן לו יש לו עוד שנתיים, אי אפשר לדעת מה יהיה המצב של פיניקס באותו הזמן בטח שפול מתבגר ואייטון?

    1. אין שום דמיון בין פיניקס ליוטה למעט מבחן התוצאה בשנה החולפת. קבוצות שמשחקות מאוד שונה הן בשיטה ההגנתית והן בשיטה ההתקפית

      1. ההשוואה לא היתה על הסגנון אלא על מבחן התוצאה וגם מבחן הפוטנציאל
        מדובר בקבוצות שעשו/עושים קולות של קונטדריות אבל בפועל חסר להן הסופרסטאר שובר השיוויון
        פיניקס קבוצה יותר טובה מיוטה דאז אבל היא לא תעבור לשלב הבא, בטח לא עם מאמן שלא לומד מטעויות וסגל פחות טוב משנה שעברה

        1. יש לך איך לגבות את מה שאתה אומר? כי בעיניי התגובה הזאת פשוט לא קשורה למציאות, שעושה קולות של תובנה.

          1. דבר ראשון פיניקס התחלשה משמעותית ביחס לשנתיים הקודמות
            איבוד מקגי יפגע בה
            פול מתבגר ואחרי סדרה שבה הוא התחפש לmvp בסדרה השנייה הוא הוכיח שלסבתא שלי יש יותר אוויר ממנו
            אייטון הוא סימן שאלה גדול ומה יקרה איתו
            בוקר היה פציע בשנה האחרונה ונראה שאם הקבוצה תהיה רק עליו זה יתפוצץ בפרצוף
            קראודר גם כן מתבגר ואיבד הרבה מהחשיבות שלו
            והרוטציה מתבררת יותר קצרה משחשבו והשחקנים שפגעו לפני שנתיים לא פגעו שנה שעברה

            דבר שני לפעמים צריך להרים את העיניים מהסטטיסטיקות ולראות שפיניקס קיבלה שתי הזדמנויות יקרות מפז לזכות בפרס הנחשק (מערב חלש מאוד ומזרח מאוד עייף מקרבות פנימיים) אני לא אעשה ספויילר לאיך זה נגמר אבל זה היה כואב מאוד לפיניקס, הדבר היחידי שיהפוך אותה לדבר האמיתי זה KD אבל קשה לראות איך זה קורה

            1. בקיצור אין לך איך לגבות את מה שאתה טוען ואתה סתם מתחפר. אין שום קשר בין המקרים, וכדי להוכיח את מה שאמרת מלכתכילה אתה מנסה לצייר את הסנריו הכי קיצוני. סבבה אחי

            2. מעניין באיזה שלב יתחילו ללחוץ את כריס פול או שיקבל הגנת לברון

            3. להרים עיניים מהסטט? 🤣🤣🤣🤣
              זה כמו לומר לשבר לקרוא רק סטט

  5. לדעתי כל סוגית חוזי המאמנים לוטה בערפל – לא ממש ברור למה מחתימים לתקופה כזו או אחרת, ואני בתחושה שהמצב המקובל לא אופטימלי. כתבתי על זה כאן –
    https://hoops.co.il/?p=216204
    .
    ספציפית בנוגע למונטי ההחלטה נראית לי סבירה, גם אם יש מקום לשיפור אחרי התצוגה מול דאלאס ואולי גם העניינים שעלו/הופצו מול אייטון. תכלס, אני מניח שמונטי מסתדר עם בוקר, שהוא הציר המרכזי של הקבוצה, הווה ובוודאי עתיד.

  6. נחמד שנותנים למאמן קרדיט על הצלחות והשגים. לא יתכן שמאמן יוכל רק להפסיד, ואם הוא מנצח זה בזכות השחקנים, ולו אין תרומה.
    מה שמענין בהיל בילי, הוא שבאמריקה הכל כך רגישה, כינויים גזעניים ללבנים לא ממש מקפיצים אף אחד (היל בילי בוי זה כינוי רק ללבנים רפי שכל).

  7. תודה מנחם.
    הרבה ישראלים מכירים יפה את הAR15. זה אב הטיפוס לM16 שהיה להרבה מאיתנו בשירות הצבאי.
    הAR15 נשאר השם לגירסה שאזרחים בארה"ב יכולים לקנות.
    אולי אם ריבס היה הולך על גופיה עם מספר שאינו 15 השם לא היה עולה.

  8. תודה דוק
    אני מנסה להבין האם אייטם חיובי שלם על נקודת האור היחידה של הלייקרס בעונה שעברה, אוסטין ריבס, היא בעצם ניחוס שלהם. מצד שני, ההגעה של ראס גרמה לכל תקוות האליפות שלהם לצלול מהר יותר מאיתי שכטר ברחבה…

  9. רק שמונטי וויליאמס לא יעשה ג'ון וול אחרי חתימת החוזה הגדול….
    פתאום ייפצע, לא יוכל להחזיק את לוח השרטוט, לא ישמע מה אומרים השחקנים…. איבוד ריכוז…יתחיל לדבר על כדורגל….
    והופה
    החיים הטובים בחופשת התאוששות בבהמאס
    🙂

  10. תודה מנחם.
    מונטי וגם פיניקס בעונת מבחן,אין שאלה בכלל.עד הפליאוף הנוכחי פיניקס היו במסלול הבטוח לקבוצה אלופה שעברה את כל השלבים. זה התחיל בבועה שהם היו שם מצויינים, המשיך בטרייד על כריס פול ששידרג אותם עוד יותר והביא אותם עד לגמר ואז העונה האחרונה התחילה כמו שקבוצה אלופה משחקת כולל שיא ניצחונות לפרנציז ואז הכל התרסק בפליאוף.
    השאלה האם זאת הייתה שביקה לא מוסברת חד פעמית או שבאמת כמו שאמרו למעלה,פיניקס תהיה קבוצת עונה רגילה טובה וזהו.

  11. לפי כל סיפורי הזוועות שאני שומע על הבעלים של הסאנס, מפתיע שהוא החתים את המאמן על הארכת חוזה. חשבתי שהוא יפטר אותו וימנה במקום איזה סקאוט או מאמן כושר. אצלנו בארץ זה עובד לא רע, וזו אחלה דרך לחסוך קצת כסף.
    תודה רבה על המעורב המעולה

      1. אכל נקניקיה במעלית, הוריד חולצה בחדר הלבשה, אמר שלעגל אין ביצים ופגע ברגשותיו, הבנתי שהוא גם השאיר את המזגן פתוח.
        .
        ועכשיו ברצינות הטענות שהועלו הם מגוכחות, שום סיפורי זוועה סיפר על הסקס שעשה עם אשתו , והשטויות של המנהלת המפגרת שרצתה שוויון בתוצאת ושיהיו אותם כמות של אמהות כמו גברים .

      2. אתם הולכים רחוק מדי, התכוונתי לסיפורי הזוועות על הקמצנות שלו. לא מעורה בפרטים שמעבר לכך, ונראה לי שעדיף לי ככה

  12. אני חושב שפיניקס פספסה את הרכבת
    היו שתי עונות יחסית חלשות במיוחד השנה והיה להם יתרון ביתיות.
    לדעתי יהיה הרבה יותר קשה שנה הבאה. לא ייסימו ראשונים במערב לדעתי.
    גם איכשהו יצליחו להגיע לגמר עדיין יש להם את כריס פול בתור תעודת ביטוח.
    הסיכוי היחידי שלהם הוא לנסות להפוך את איטון לכוכב, כמה שפחות כריס פול וכמה שיותר אייטון.

      1. גם אני בתחושה שהסאנס פיספסו את הרכבת. הם יהיו קבוצה טובה וחזקה אבל בלי פציעות דל היריבות אופתע חראות אותם מסיאים אליפות.
        חוץ מזה קשה לי לראות את מונטי פתאום נותן לאייטון את המפתחות…
        מה שייתכן זה שאייטון רגוע עכשיו שקיבל מקס ולא יהיה לו אכפת לשחק אותו תפקיד כמו בשנים האחרונות ואז יהיה שקט בגזרה הזאת.

  13. תודה מנחם אחלה מעורב.
    הסרט המדובר נקרא בעברית "גברים במלכודת" מי שלא ראה – לרוץ. ריינולדס וג'ון ווייט צעירים ונמרצים. אבל סרט קשה.
    בהמשך לדברים שאמר הקיפוד כאן למעלה – בחינה של התוצאות בעשור האחרון מראה כמה חשוב לקבוצה סופר-סטאר שובר שוויון כדי לקחת אליפות. למעט סאן אנטוניו (למרות שיש שיגידו שדאנקן הוא כזה ובטח בשילוב עם פארקר ומאנו) – את האליפויות בעשור האחרון לקחו כוכבי על שכולם למעט קאוואי זכו מתי שהוא ב-MVP של העונה הרגילה.
    חריג בסיפור הוא גם אנטוני דיוויס אבל בהינתן תנאי המעבדה בבועה והבריאות שהייתה לו אחרי ההפסקה הארוכה – הוא הגיע לשם על תקן MVP
    לכן אני מסכים עם ההשוואה בין פיניקס ליוטה. לשתיהן חסר המגה-סטאר: סטף (ששבר השנה את כל השיאים), יאניס, דיוויס, קאוואי, סטף+קיידי, לברון (+ קיירי השפוי), סטף (יונונימוס MVP), תימי! (של שימי), לברון+ווייד, נוביצקי

    1. לפני שקופצים עלי מכיוון טקסס – תימי! (של שימי) לקח כמובן 2 תארי MVP
      פשוט ההתנהלות שלו לא הייתה אף פעם התנהלות של זכר אלפא
      🙂

    2. אני מסכים איתך לגבי המשוואה חברי, צריך סופרסטאר בשביל לקחת אליפות. כמה אנקדוטות קטנות לגבי השאר כי שינית שיתאים לנרטיב.
      .
      דאנקן בשיאו (ובערך עד גיל 34 שהיה שחקן מקס) תמיד היא בטבלת המובילים בכמות זריקות בספרס.
      קיריי היה אותו שחקן דפוק בראש ליד לברון, מי שחיבר לו את הברגים זה לברון שלקח איתו אליפות והגיעה לגמרים בהליכה בעוד דוראנט עף סיבוב ראשון. מצחיק ששכחת את לברון באליפות של הלייקרס ודיוויס.
      .
      סטף ענק היה אבל איפה זה ואיפה לשבור את כל השיאים? רק בגמר שלפני יאניס קלע יותר (35.2) באחוזים טובים משמעותית , לקח פי 2 וחצי יותר ריבאונדים, וכל זאת שהוא נותן גם הגנה רצחנית וכמה מהלכים שייזכרו לדורות. למעשה אין נתון אחד שהגמר המדהים שסטף נתן התעלה על יאניס בעונה שלפניו .

      1. כתבת יפה חבריקו אך לא לגמרי מדוייק. אתה שוב נופל בסטאט 🙂 איך שרו משינה? תחזור תחזור…
        מקבל את ההערה לגבי טימי.
        לגבי קיירי – לצד לברון הוא היה הרבה יותר טוב מאשר השנה אבל זה לא רק לברון. אז עוד לא היה לו את תסביך הגדלות שפיתח בבוסטון ושכלל בברוקלין.
        לגבי לברון בבועה – דו מי א פייבור – ראינו מה הוא שווה בלייקרס בלי דיוויס. שנה בלי פלייאוף, שנה סיבוב ראשון, ושנה בלי פלייאין! נראה לי הורדת איזה herradura על הבוקר חחחח החיים הטובים
        🙂
        אפרופו herradura
        נראה לי הורדת יותר מאחת! ההופעה של סטף השנה גדולה יותר מזו של יאניס בשנה שעברה.
        יאניס שיחק עם מידלטון והולידיי (ולופז!) בזמן שסטף שיחק עם שחקנים מדרג ב' (קליי ממש לא אבל רק קליי של לפני הפציעה).
        עזוב את המספרים ותראה את המשחקים. עם יאניס במקום סטף בוסטון היו גומרים את זה 1:4
        יאניס בעצמו לא הצליח לעבור את אותה בוסטון (כי קצת יותר קשה בלי מידלטון).
        ההופעה של סטף בגמר השנה הייתה בקנה מידה נוביצקיי (היוד השני זה בכוונה)

        1. קיירי ליד לברון זה בדיוק אותו קיירי של היום, לברון כמה שהוא שיקוץ הוא יודע ליישר שחקנים ולמקסם את קיירי . אתה מדבר על לברון בן ה37 ומסיק מכך מסקנות (אל תחשיב את העונה שהיה פצוע).
          לברון החיית אדם בן ה33 היה מגיע לגמר בהליכה עם קיירי המשוואה כאן מאוד פשוטה לברון >>> מדוראנט.
          .
          שוב עיוותת את ההיסטוריה מידלטון והולידיי =<מהסגל המסייע שסביב קרי העונה , החמישייה של הווריורס הם ממש לא שחקנים מדרג ב (וויגנס פול קליי ואפילו הנגר גרין+ עומק מדהים מהספסל). יאניס בלי מידלטון ובלי קליעה סביבו סחב את בוסטון לסדרה של 7 משחקים. פול וקליי לידו והוא היה טוחן את בוסטון דק דק.
          .
          התחרות של גולדן סטייט השנה לא התקרבה למה שנוביציקי התמודד מולו מיאמי הלייקרס של קובי, מבחינת תצוגות בגמר כל עונה כמעט אנחנו רואים תצוגות דומות/ מתעלות עלייה, קרי נצן תצוגה ענקית בין זה ולשבור את כל השיאים המרחק עצום.

          1. התכוונתי בעיקר לשיאים של קרי עצמו.
            מקבל את רוב מה שאמרת. יאניס שחקן ענק ונתן סדרה ענקית ופלייאוף ענק בשנה שעברה. מידלטון והולידיי הגיעו בעיקר מתי שהיה להם נוח.
            לגבי גולדן סטייט השנה – אני חושב שכאן אתה טועה. הצוות המסייע של סטף היה חלש מאוד. חוץ מפול אף שחקן שם לא יכול לייצר לעצמו סל. וויגינס פרח במסגרת הנסיבות

          2. איזה צוות מסייע חלש, אל תתן למציאות לבלבל אותך עם הנרטיב לקרי לידו יש 3 שחקנים שקולעים 15-20 נקודות בשינה בכל ערב נתון (פול קליי וויגנס). איפה זה ומה שהיה סביב יאניס+ לגולדן סטייט סגל עמוק משמעותית. וויגנס לא מסוגל לייצר סל קליי (רוב הסלים שלו מתנועה וחסימות לא אומר שהוא לא מסוגל לייצר, פול האדיר?
            .
            מילווקי ללא מידלטון זאת שיאניס סחב אותה ל7 משחקים מול בוסטון חלשה משמעותית מאותה גולדן סטייט שקרי סחב לאליפות.

            1. זה ויכוח לכאן או לכאן
              דבר אחד בטוח – מילווקי של השנה ללא יאניס נגד ג"ס של השנה ללא סטף זה משחק עם רמת עניין בערך כמו של משחק פטאנק בספורטק

            2. די ברוך סטף שיחק עם פסחים. לא יעזור לך הוא עשה מה שהשקץ לעולם לא יוכל לעדות לקחת אליפות לבד

            3. 😂😂😂😂😂😂

        2. בדיוק דה שוט. לברוך יש שוקולד לבבות שהוא שומע את המילה לברון חופר לנו כמה הוא גורם לאחרים להיות טוב…. פחחח בלי כוכבים לידו לא שווה כלום. חגג במזרח הפח זבל בקליר פאת לפני שהתחבר לוויד.
          קיירי היה פי 10 יותר טוב ופחות פסיכי מהיום חח
          יאניס נוגב עי בוסטון. סטף ניגב אותם וסחרר אותם

          1. הלכת קצת רחוק תוריד מע״מ ואני איתך. לברון בשיאו היה מפלצת אין מה לעשות. מסכים לגבי סטף אבל זה לא מוריד מיאניס. סטף אכן עשה נוביצקי

          2. שמעון אין לי כוח להוציא אותך מהמכבסה, לא סובל את לברון אבל לא מנסה להקטין אותו כמוך.

            ליד יאניס לא היה שחקן שעבר את ה19 נקודות פרט להולידיי שקלע 20 נקודות כל שאר השחקנים לא מסוגלים לקלוע, ליד סטף יש 3 שחקנים שקולעים 15-20 נקודות בשינה בכל ערב נתון לא קרוב בכלל בסגל המסייע.
            .
            לגבי קיירי זה אותו קיירי בדיוק אפילו טיפה טוב יותר, אני אשמח שתראה לי את ההבדל ביכולת (קיירי העונה 27 נקודות ב55% אפקטיבי 40% מ3) בקליבלנד הוא אף פעם לא הגיע למספרים האלה. המציאות לא משנה שאתה במכבסה עם הנרטיב.

    3. מסכים מאוד איתך ותודה רבה על החיזוק בסופו של דבר יש שלוש דברים שהופכים קבוצה שמגיע לגמר לקבוצה זוכה
      1. סופרסטאר שפשוט יכול לקחת את הקבוצה ברגעים קשים ( למעט קבוצה אחת (דטרויט 2004) שזכתה זה מה שהיה לכולם)
      2. קבוצה יריבה שלמרות כל הכישרון שיש לה היא סובלת מבעיות , הפרמטר היחיד שלא תלוי בקבוצה היריבה
      3. משמעת

      כל הדברים האלו מאפשרים לקבוצה לזכות ואם להסתכל לאחור זה גם מה שהיה חסר לקבוצות שהפסידו
      ולכן אפשר לראות שגולדן 2022 למרות שהיא לא היתה מוכשרת יותר מפיניקס 2021 אבל היה לה סופרסטאר וגם היתה יותר בעלת משמעת (ראה ערך הפאול של פול על יאניס באליאופ עם הדאנק)

      1. מקבל בגדול, נקודות יפות. אולי כדאי להוסיף גם הגנה.
        לגבי פול – הוא אחד השחקנים הממושמעים וממשמעים ביותר בליגה. לא הייתי משליך עליו מפעולה אחת.
        אם מחפשים נקודת תורפה אצל מונטי אז אולי כדאי לבדוק כיצד הוא מתמודד מול כוכבי-על.
        אחרי 0:2 על יאניס הוא קיבל ממנו ריצה של 4:0
        אחרי 0:2 על לוקה הוא קיבל ממנו ריצה של 4:1
        המדגם קטן מדי, ובכל זאת. מעניין איך פיניקס ייראו השנה. לגבי התחזית – אני נוטה להסכים עם הצל כאן למעלה. מצד שני יש להם את הכלים ובהינתן בריאות, הם קבוצה שאף אחד לא ירצה לפגוש בפלייאוף.

          1. או אבו פופי התעוררת? אפילו אצלכם כבר צהריים חחחחחחחח
            הצנטרישוט עובד בימים אלה בתפוסה מלאה, אוהדים מכל העולם באים להסתובב עד הסוף המר.
            אנחנו מבטיחים ללקוחות שלנו פיס אוב מיינד וניתוק מוחלט מהמציאות.
            כמו שאמרתי – אנחנו בתפוסה מלאה
            🙂

            1. דה שוט U ARE A STAR
              שמור כוחות לעונה הבאה ,תתאמן לכוננות ספיגה של הקלינגון

            2. חחחח באמת קמתי עכשיו,אני על הקפה #1

            3. מה זה החיים היפים האלה?!!!
              אני קמתי אתמול בשש וחצי בבוקר האכלתי את הכלב והוצאתי אותו אחר כך האכלתי חתול בית ועוד שלושה חתולי רחוב (אמיתי!)
              הכנתי ארבע קופסאות אוכל לבת שיצאה למחנה קיץ בצופים (אשתי כבר הייתה שם)
              ואז נסעתי לבית של אחותי להאכיל את הארנבת שלהם כי הם נסעו לחופש.
              אתה עושה סיסטמה ואותי טוחנים. נוכלים בוזזים שודדים

            4. לא סיסטמה סייסטה חחחח

            5. את הבן שלי אימא שלו מאכילה במנכן,את הכלב והחתול השכן מאכיל, את חתולי הרחוב שאין פה אתה תאכיל.
              הילד שלי מאכיל אותי באון ליין משחקי מחשב ומבקש יעוץ איך לאפות האשבראוניז (אמיתי)ואני פאקינג פנסיונר מגיל 42
              ווינק ווינק
              ולקפה #2

            6. לא אוהב סיסטמה מעדיף סייסטה חחחח

            7. קבל ח"ח על הפנסיונריזם אני ירוק מקנאה (באמת!) הלוואי על כולנו, בישראל עובדים כמו מטורפים ובחלק השני של היום משתעבדים לילדים. משהו אנחנו מפספסים פה…

            8. דה שוט היה לך בוקר מצויין על מה אתה מתלונן. אולי הבעיה היתה בהמשך היום😉

            9. חחח צודק שאדו תאכלס בקיץ זה לא נורא כי בשעה 8 אתה כבר בתוך היום ועדיין לא נורא חם
              הבעיה עם האכלה של חיות (ובני אדם) היא בעיקר בתחום של הסטרס. באחרונה קיבלתי שני עציצי סחלב במתנה. אחד העברתי לאמי ואחד שמרתי לעצמי. לא ידעתי במה מדובר. עכשיו יש לי עוד פה להאכיל. סחלבים זה לא צחוק, תעזבנו יום יעזבך יומיים

            10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              אבו פופי את שוט ההצגה הכי טובה היום בהופס.
              🙂

            11. דה שוט אחרי שבוע טיפולי חיות לפני לילה רגוע בצנטרישוט
              https://imgur.com/gallery/yYj184W

        1. מעניין מה שאתה אומר לגבי הסופרסטארס, ועצם זה שפול עשה את המהלך הלא ממושמע מוכיח בדיוק שפיניקס היתה פחות ממושמעת, זה כמו שבוסטון של השנה היתה ממושמעת בהגנה אבל בהתקפה היא סבלה כל כך מההתקפה הכי לא ממושמעת, הירו

          1. הבעייה העיקרית של בוסטון בהתקפה הייתה שאין לה בסגל אף שחקן שמסוגל לייצר סל אמין באחד על אחד מכדרור. כולל טייטום.

            1. מסכים מאוד אבל בסופו של דבר מה שהפיל אותם הוא מה שגרם להם בתחילת השנה להיות הצל של עצמם, ההירו בול

            2. יכול להיות שברוגדון יתן את זה בעונה הבאה?

            3. רזיאל אם הוא יהיה בריא אז זה יהיה חיזוק רציני מאוד בתחום היצירה עם הכדור. אז כן בהחלט.
              .
              קיפוד צודק אין להם כמעט כלים להירו בול

            4. הקיפודרור צודק?
              יש לנו הצמד J מתקרבים לגיל הנכון, מי צריך כלים הירו בול?

          1. גם לוקה עשה שם בית ספר. מסכים.
            אשתי והילדים אוהבים חיות. הם אוהבים – אני מטפל.
            צריך לשים פה את האימוג׳י של גילרי חחחח

            1. חחח, ממש דוקטור דוליטל

  14. כמה פעמים ראינו מאמנים מסיימים את תפקידם לפני תום החוזה? מה דחוף להאריך עכשיו כשנשארו עוד שנתיים?
    ועוד אחרי גיים 7 ההוא שרק אליפות תצליח למחוק את החרפה (לא יקרה)

        1. אולי אתה צודק וזה הפוך – זה כדי להתסיס את המערכת.
          כדי שאייטון יתעצבן וירצה להוכיח שהוא לא סתם קוון שעולה ויורד.
          🙂

  15. לדעתי החתמה מצויינת.מונטי אחד מהאחראים העיקריים לשינוי בפיניקס.
    אלפריד פייטון רכז שלישי וקמרון פיין פרח רק תחת מונטי וויליאמס.לפני זה לא מצא את עצמו בליגה.
    לא מנקה אותו מהפאשלה נגד דאלאס.פיניקס היו אמורים לקחת אליפות עונה שעברה אבל הוא וגיימס ג'ונס אחראים ישירים למהפך בפיניקס.
    הבעיה של פיניקס היא הבעלים הקמצן ומס המותרות שיקשה עליהם בעתיד להתחרות על האליפות בטח עם ההזדקנות של כריס פול בעוד שנה.

  16. כל הכבוד לפיניקס שנתנה למונטי חוזה ארוך וגדול. אין ראוי ממנו. אני מקווה שאחרי החוזה הגדול לאייטון הם יצאו לדרך חדשה, שלא יסתבר לנו שהיו להם שתי הזדמנויות פז ושתיהן בוזבזו.
    .
    לגבי brine pool באוקיינוסים – בדיוק לפני שבועיים הייתי בכנס בנכון וייצמן ושמעתי על זה. מסתבר שהן מופיעות בעומקים גדולים של 2.5 קמ' ויותר. במזרח הים התיכון ישנם שני מקומות כאלה שנקראים Tyro and Bannock basins:
    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0304420390900317
    Composition of anoxic hypersaline brines in the Tyro and Bannock Basins, eastern Mediterranean
    Marine Chemistry 1990
    להסתכל על Fig, 4. ריכוז המלח שם הוא 4-5 מולר (מי ים רגילים הוא 300-400 מילימולר, כלומר "בבריכות מלח" האלה הריכוז גדול פי 10). זה המון!
    אנחנו בדיוק באמצע של תיאוריה שמנסה להסביר את זה לפי ההיגיון הבא: מים ומלח הם מסיסים תמיד זה בזה, נכון? אז מסתבר מתיאוריה של פישר ולווין שבריכוז מלח מאוד גדול זה לא נכון – המלח מתמוסס במים רק מעל טמפרטורה קריטית, ומתחתיה ישנה אפשרות למסיסות חלקית. להבנתי זה לא נמצא ניסיונית. אבל כל זה ידוע. מה שחדש כאן הוא ההשפעה של כוח המשיכה. כמו שהזכרתי בדיון עם שאדו, כוח המשיכה הוא כוח חלש מאוד (זניח) כשהוא עובד על מולקולות ולכן אף פעם לא לוקחים אותו בחשבון. אבל כשהוא מצטבר על אורך של קילומטרים הוא כן יכול להיות משמעותי. לפי התיאוריה שלנו, ריכוז המלח הולך ועולה עם הגדלת העומק, עד שבעומק מסוים, ישנה קפיצה בריכוז המלח, בדיוק כמו שרואים במדידת שביצעו מהסירה שבמאמר.
    לא יודע עדיין מה אוקיינוגרפים חושבים על זה, בטח יש להם הסבר מורכב שקשור בזרמים, גרדיאנטים של טמפרטורה, או משהו אחר. . .

    1. אתה יכול להיות קצת יותר ספציפי וטכני?
      התמוססות של יונים היא בגדול אלקטרוסטטית מטבעה ומן הסתם תמיד יש תחרות בין העדפה אנרגטית לעומת אנטרופית, כך שהמסיסות תמיד תלויה בטמפרטורה כאן יש גם הבדל של הלחץ ובלחצים מאד גבוהים תהיה לזה השפעה גם על גדלים שמשתנים חלש יותר עם הטמפרטורה . זה נשמע שאתה מדבר על משהו כמו מעבר פאזה אז הייתי שמח לקצת יותר פרטים.

      1. לא פירטתי בגלל המאסות של התמימים שעוברים כאן. כן, ההתמוססות היא אלקטרוססטית. בתמימותי חשבתי פעם שמלח ומים מסיסים בצורה מלאה בכל שבר ניפחי ובכל טמפרטורה. אבל לפי התיאוריה של מייקל פישר בריכוזים גדולים ישנה התנהגות אלקטרוסטטית שונה שנובעת מקורלציות ומשמעותה משיכה בין יונים, והיא מוליכה למסיסות חלקית אפשר להסתכל על גרף 3 במאמר
        https://journals.aps.org/prl/abstract/10.1103/PhysRevLett.71.3826
        לגבי הלחץ אני לא ממש יודע, הניחוש שלי הוא שאם נתייחס למים + מלח כתמיסה בינארית, ונתאר את התמיסה הזאת כמודל פלורי-האגינס של תמיסות, אז שינוי הלחץ ישפיע על פרמטר פלורי chi parameter. וכן, אני מדבר על מעבר פאזה, רק שהוא מושפע מהכוח החיצוני (כוח המשיכה). כלומר אם לא היתה משיכה אז לא תהיה הפרדה בין מים עם מעט מלח למים עם הרבה מלח אלא הכל יהיה הומוגני.
        אני שם כאן קישור לרשימות התחלתיות, אין הרבה סיכוי להבין בלי הסבר אבל שיהיה:
        https://bgu365-my.sharepoint.com/:o:/g/personal/tsori_bgu_ac_il/Ehs45L9U6ydEmDpJMqaYBfgBIg8eIMC8VFB8ymXRMtPTyw?e=RmeJdV

        1. טוב אני לא יכול לפתוח מאמרים כרגע. אסתכל בעוד כמה ימים.
          וכן זה ממש נאיבי לחשוב שמסיסות לא תלויה בהרכב (נתייחס לזה שוב כבדיחה של פיזיקאי…?)

      2. עכשיו אני רואה שזה היה כבר לפני חודש.
        בינינו, האפקט הזה של הקורלציות הוא משהו די איזוטרי, זו פעם ראשונה שאני שומע שרואים אותו בעולם שמחוץ למעבדה (אם ה deep brine lakes אכן קשורים לזה).
        Susan Perkin מאוקספורד (כימיה) עובדת על הדברים האלה. היא טוענת שמעל ריכוז מסוים מרחק דבאיי *גדל* כשמגדילים את ריכוז המלח בתמיסה.

  17. מנחם אני איתך בעניין הזה. הייתי הכי על העגלה של מונטי ובשנה שעברה חשבתי שהוא ראוי להיות מאמן העונה. אבל . להוביל 2:0 בגמר ולהפסיד בסוף 4:2 ושנה אחרי כן להינגף בצורה כל כך בזויה אחרי 3:2 בעייני זה בעיה אך ורק של מאמן. אך ורק. תמצא פתרונות. בהחלט תחושה שהוא שובק ברגעים החשובים. לא מקבל את זה שכריס פול הוא צ'וקר. כלומר הוא אכן צ'וקר והוכיח את זה 100 אלף פעמים בעבר אבל אם אתה המאמן שלו תדע להתמודד עם זה. הסגל רחב. לא אהבתי את ההתנהגות של מונטי גם בסוף הסדרה מול דאלאס ההשבתה של איטון וה its internal בסוף. זה נסיון די עלוב בעייני למצוא אשם ולזרוק את הרשף עליו ומי יותר טוב לתפקיד מזה שאולי חא יהיה פה כי הקבוצה לא נותת לא מקס.
    ארגון מוזר הסאנס . מסרבים לתת מקס ל 5 אבל משווים מקס ל 4 (פעם ראשונה בתולדות הליגה למיטב זכרונ שקבוצה נותת ככה מקס) מצד שני כן ומתחייבים לטווח ארוך כשיש עוד חוזה לשנתיים למאמן שתכלס התעוררו לגביו ספקות.
    אני חושב שימי הזוהר של הסאנס חלפו . ראשית הלוזריות זה דבר שמחלחל פנימה ומשאיר את חותמו ברגעים החשובים זו קבוצה שבעייני עצמה היא כבר לא בלתי מנוצחת אלה ההיפך.
    שנה הבאה המערב יתחזק דנוור עם מרי יוקיץ ואולי גם פורטר הקליפרס עם קוואי ג'ורג' ולטעמי גם וול לדעתי גם דאלאס יכולה להיות בתמונה וזה עוד לפני שראינו את תוצאת הניסוי במיני ואולי גם הפליקנס וסאק יתחילו לדבר. וכמובן מעל כולם הלוחמים בתקוה שיהיו בריאים ושדריימונד יחליט שהוא עדין בתחום הכדורסל ולא השידור.
    לא. לא הייתי מחתים אותו על הארכה גם אם החזיק הצעה מקבוצה אחרת.

  18. מונטי ווילאמס שווה את החוזה ואת הכסף ביג טיים!
    השיפור של הסאנס פשוט תהומי.
    הם הפסידו אליפות כואבת מאוד לאחר יתרון 0-2
    הם סיפקו עונה רגילה לפנתיאון בעונה הקודמת, הם נכשלו בענק בפלייאוף.
    גם פופביץ הפסיד עם הספרס לממפיס מהמקום ה1 בסיבוב ה -1 בקונפרנס ול OKC לאחר יתרון 2-0 בגמר המערב
    יש משהו בווילאמס שמצדיק אמון של הקבוצה בו. אני מאמין שאם יש חיבור בין מאמן למועדון הוא חייב להמשיך (ג'רי סלואן, פופ)
    אני מאחל לווילאמס לסגור 2 עשורים בסאנס עם כמה טבעות (יקרה לאחר שפול המנחוס יפרוש)

  19. אני אוהב שכולן מחכים להודעה, פצצה של ווג׳, מאוד ספציפית, במיוחד אחת שעלולה לנגוע בפיניקס. אבל הוא מקפיץ לנו הודעה על הארכת החוזה הכי לא מפתיעה בליגה.

  20. מעורב מעולה ואמיתי שיש לי הרבה מה לענות אליו!
    ראשית, אתה צודק. למונטי לא מגיע הארכת חוזה אחריי סוף העונה הקודמת. פיניקס לא רק הפסידו, הם נכשלו.
    אך כיום, בעידן של נהירות הדעת וקבלת החלטות ע"פ הרגש דבר כזה יכול להתקיים. מצד אחד, כן. מאמן מוכשר שיוכל להביא מועדון להישגים בטווח הארוך. מאידך וכמו שציינת, למרות שלמד מפופוביץ'. איננו הוא. בפלייאוף החשוב השני שלך אתה כבר רוכן בכסא ואומר "זה משחק של השחקנים. למאמן יש יכולת עד גבול מסויים".
    בטח, אם אתה פופ של היום…לא אז ומונטי בהחלט לא מתקרב אפילו לפופ של אז. ישנו משהו מפוברק בחיינו אנו כאן היום. משהו שמתבסס על רגש ומחשבה מאשר המציאות בעלת הכורח. עם אופנות התודעה היום, מספיק שאדם יהיה מושך ומעניין מבחינה שיווקית בכדי להשקיע בו. כמו הרבה שחקנים היום שעושים בנק יוצא מגדר הרגיל, גם מונטי נמצא בקטגוריה הזו. יכולת? יש. מעמד? יש. אך האם באמת מציגים תוצאות שראויים להכלל בחוזים שהם עבור "מניות בטוחות"? ממש לא.
    לדעתי זה נובע מתשליך ישיר של "אופנת הדעת" שסחופת את העולם עם תכנייה הגאים והפמיניסטיים. (כן, הבעתי דיעה. אוי לי.) אך בימים עברו? שיש לך מאמן "מצליח" שנכשל בעונה שעברה אתה לא מחתים אותו מחדש שיש עוד שנתיים! אתה אומר לו "יש לך שנתיים להביא תוצאות או…" אין כמו נשים, שהן בית חרושת למחשבות, לפחד היום על סוף עונת 2024 שמונטי לא יהיה שם…ולבנות עבור משהו, שלא בטוח שהיסודות שלו באמת כאלו חזקים. העיקר הערבויות עבור העתיד. ככה אישה אוהבת להרגיש. בלי שינויים גדולים, בלי הפתעות, כדי שהיא בעצמה תוכל לרקום את העתיד בזכות עצמה.

    פיניקס צריכה לתת לו שנתיים ולראות מה יוצא.
    המחלבה של ההייפ חייבת להגמר מתישהוא.
    אני סתם זורק מספר ואומר שיש חצי מיליארד דולר ש"מושקעים" באושיות ספורט…שמבחינתם ה"יכולת והתוצאות" כבר "מובטחים". כך שמ"השקעה" זה הופך ל"בזבוז". מבחינה כספית ובעיקר מבחינה ספורטיבית.


    אני נדהם לגלות ממך שהגיעו לתחתית הים האדום!
    זו תגלית נפלאה ואדירה! שנים רבות ניסו ולא הצליחו להגיע אליו בשל עומקו ובאמת גם לא ידוע מהו עומקו האמיתי. מרגש! עם זאת, תמיד הרגשתי שאילת יכולה להיות מקום נמוך 🤭 אמנם יפה ונוח, אבל התחתית של התחתית! 🤓

    מעניין באיזו מכניקה הם השתמשו ומה באמת המשקל של הלחץ הברומטרי על כלי משנע שכזה.

    אולי שער ל – Middle Earth! לצד זה של קיירי!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט