מעורב הופס ליום ב' / מנחם לס

1.עשרת הפרי אייג'נטס הטובים ביותר שנשארו

האם הפרי אייג'נסי היה הר שהוליד עכבר? ביחס לתקופות אחרות של פרי אייג'נסי גדולים כנראה שכן. אבל אל תספר זאת לאוהדי הג'אז שעד היום לא מבינים מה נפל להם על הברכיים.

The best remaining 2022 NBA free agents, ranked

RankPlayerPositionPrevious teamType
1Deandre AytonCPhoenix SunsRestricted
2Collin SextonGCleveland CavaliersRestricted
3Montrezl HarrellCCharlotte HornetsUnrestricted
4Carmelo AnthonyFLos Angeles LakersUnrestricted
5Hassan WhitesideCUtah JazzUnrestricted
6Dennis SchröderGHouston RocketsUnrestricted
7Austin RiversGDenver NuggetsUnrestricted
8Blake GriffinCBrooklyn NetsUnrestricted
9Juancho HernangomezFUtah JazzUnrestricted
10DeMarcus CousinsCDenver NuggetsUnrestric

2. האם ב-"BIG-MAN BALL" חוזר לליגה?

בואו נחזור לרגע על מה שמינסוטה עשתה בשבועיים האחרונים:

1)נתנה לקרל אנטוני טאונס – KAT – חוזה של 224 מיליון לארבע שנים. בשנה הרביעית (6 שנים מעכשיו) הוא ישתכר יותר מ-60 מיליון.

2) את הקטע הזה אני מבסס על הטור של הולינג'ר באתלטיק (https://theathletic.com/3404736/2022/07/07/timberwolves-rudy-gobert-trade-karl-anthony-towns/?redirected=1): מינסוטה הביאה את רודי גובר מיוטה, עבור…"קחי מה שאת רוצה, יוטה". אז יוטה לקחה 3 בחירות דראפט סיבוב ראשון UNPROTECTED, הווה אומר שבחירותיה של הוולבס הולכות אוטומטי ליוטה, עוד UNPROTECTED של סיבוב ראשון בדראפט אבל 'SWAP' – השתיים מחליפות מקומות בבחירה, ובחירה חמישית שהיא מוגנת מעט מאד (טופ 5 ב-2029 – דבר שנכון להיום אין סיכוי שיקרה. זה לבד חייב היה להרים גבות של כל אוהב הוולבס כי זה נשמע ומובן כמו למכור את העתיד עבור ההווה.

לדעתי מה שמינסוטה נותנת בנוסף למכירת עתידה היה מספיק לטרייד על גובר. הנה מה שהיא נותנת בנוסף לבחירות הדראפט שלה: שניים משלושת בחירותיה האחרונות של מינסוטה בסיבוב הראשון של הדראפט (כולל זה שהם בחרו בבחירה ה-22 לפני שבועיים בדראפט), ו-2 STARTERS, שאחד מהם הוא רק בן 23 עם חוזה רוקי מצויין לקבוצה שהוא משחק בה, והשני הוא 'האיש הששי' של מינסוטה. טוב שהם לא כללו את ג'יידן מקדניאלבס כי זה היה נראה כבר כיותר מדי.

וכל זה למה?

כדי להביא סנטר גבוה, רודי גובר, שהוא 'מגן הטבעת' מספר 1 בליגה.

הם נתנו הרבה יותר מדי – לדעתי כמובן – כדי להביא ענק שהוא בעיקרו שחקן הגנה, כתשובה למשחקו נטול ההגנה של KAT. זה כמובן יאפשר ל-KAT לצאת מהצבע לעבר הפרימטר שם הוא אוהב להיות, אבל מאמן הוולבס כריס פינץ' אמר כמה וכמה פעמים שהוא יעדיף את KAT יחד עם גובר כמגדלי תאומים תחת הסל בהגנה ובהתקפה.

מינסוטה לא תהיה הראשדונה לעלות עם שני סנטרים בחמישייה. הבוסטון סלטיקס עשתה זאת לפניהם עם אל הורפורד ורוברט ויליאמס, איתם היא הגיעה עד גמר ה-NBA.

אני רואה כאן מגמה שהתחילה, ותמשיך לגדול, בתנאי כמובן שהנסיון במינסוטה יצליח כפי שהוא הצליח בבוסטון.

3. ההאוקס דגו לפני 5 ימים ולפני יומיים שני דגים חשובים

הדג הראשון: ג'סטין הולידיי

ג'סטין, 1.98 מ' הוא בן 33. הוא לא הובא לרחף ולתעתע, אם כי אמש נגד מיאמי היט הוא קלע 20, קטף 19, וחילק 6. הוא הובא להביא מנהיגות, נסיון, ותחושת אליפות (הוא זכה בטבעת עם גולדן סטייט ב-2015; הוא היה שם. הוא יודע WHAT IT IS ALL ABOUT). הוא מביא בגרות וידע. הוא התגלגל מקבוצה לקבוצה כי הוא היה תמיד שחקן 7-8 בכל קבוצה ששיחק בה: לא מספיק טוב להיות בחמישייה ולא רע מספיק לחמם את הספסל. מין בן כלאיים כזה. אבל אחרי 4 שנים באונ' וושינגטון ו-8 שנים ב-NBA עם מין 10 נק' למשחק הוא היה וראה הכל. הוא יכול בקלות לעלות בחמישייה של ההאוקס כסמול פורוורד ולעשות הרבה טוב כפי שעשה אמש.

הדג השני: פרנק קמינסקי

לפרלנק קמינסקי קריירה חסרת מזל ב-NBA. הוא היה שחקן מצויין בתיכונים ובאונ' ויסקונסין, כשמנבאים ל-2.14 מ' קריירה טובה וארוכה ב-NBA. הוא בילה את רוב שנותיו ב-NBA בשרלוט, ובשלוש השנים האחרונות בפיניקס. זה שחקן שלא שיחק הרבה, אבל כששיחק היו לו ניצוצות של טריפל-דאבלים ומשחקים של 20, 25, ו-30 נקודות. אבל בגלל פציעות אף פעם לא הייתה לו המשכיות מעולה באף קבוצה. אחרי שבילה 4 שנים בשרלוט, פיניקס החתימה אותו שוב בקיץ של 2021. בנובמבר 10 הוא עשה בפיניקס קרייר-היי של 31 נק' בנצחון 109-119 על פורטלנד. מיד אח"כ הוא שוב סבל מכאבים בברכו והדיאגנוזה הייתה STRESS FRUCTURE בעצם הפמור שחשבו שתסיים לו את הקריירה. בינואר השנה הוא עבר פרוצדורה חדשה בברכו ופיניקס WAIVED HIM לפני תחילת הפלייאוף השנה. מה דעתי? אם הפרוצדורה החדשה שעבר בברכו תסתבר כמוצלחת, ההאוקס מצאה סוף-סוף סנטר מחליף שיכול להיות מצויין לקלינט קפלה. פרנק הוא גדול, מסיבי, וישנה לו יד נהדרת לכדורסל. אם הוא בריא לחלוטין, הוא יהיה מחליף מצויין לדנילו גלינרי (שהספארס חטפה ושיחררה בפרי אייג'נסי והוא אמור לחתום עם הסלטיקס) ואני משוכנע שההאוקס דגה דג זהב.

4. לוקה דונצ'יק מתפעל מהכדרור של זאיון ויליאמסון

לוקה וזאיון השתתפו בנציגים בטורניר JORDAN BRAND בפאריז, כמה ימים לפני הסטריט בול – ה-2022 Quai 54 World Streetball Championship. שניהם הציגו כדרורים, הטעיות, קליעות, וכו'. בסוף ההצגה לוקה נשאל אם הוא היה לוקח משהן ממה שזאיון הראה:

5. הסנדוויץ' העטוף בשקית פלסטיק שהביליונר לברון הביא מהבית למשחק ליגת הקיץ של הלייקרס הולך VIRAL

6. "YOU AIN'T KNOW ME BRUH"



בליגות הקיץ שחקנים פוגשים שחקנים בפעם הראשונה ובהרבה מקרים לא מכירים אחד את השני. זה קרה במשחק בין אורלנדו לסקרמנטו קינג, כשהביג-מן של סקרמנטו נחמייה קווטה קבר שלשה עם הבאזר שהכריחה הארכה:

פאולו פנצ'רו (בחירת הדראפט הראשונה) נראה מת מעייפות. אז הנה הדו-שיח בין השניים בעת זריקת פאול בהארכה:

7. טוני רומו מנצח את טורניר הסלבריטיס בגולף

סטפן קרי סיים 16. צ'ארלס בארקלי סיים מקום 74 מ-87 משתתפים. הוא – בארקלי – הסיד התערבויות מכאן ועד הודעה חדשה שהוא מסיים בין ה-70 ראשונים. סטף קרי אמר 'NOT IN A MILLION YEARS'.

להזכירכם, טוני רומו היה הקוורטרבק של הדאלאס קאובויס והיום הוא פוטבול אנליסיס של CBS.

8. פינת הטבע

אולי כמה מכם ראיתם את מפלי סלג'לנדספוס ב-ICELAND. הם כמובן לא מהגדולים בעולם, אבל מהיחידים שבהם אתה יכול לעמוד לפני המפל ומאחוריו

אגם נקורו שבקניה. אגם זה הוא בית להיפוס, ריינו, ג'קירפות, ובופלו. אבל כוכב הבית שם הם אלפי פלמינגוס וורודים המגיעים שם בשעות הבוקר ולפני שקיעת החמה.

9. היום לפני…

*88 שנה:הפיצ'ר קרל היבל זורק 9 כדורים, כולם סטרייקס, ושורף לפי הסדר את שלושת החובטים הטובים ביותר בליגה, בייב רות', לו גריג, וג'ימי פוקס.

*30 שנה: ה-USLA (ליגת הכדורגל שהתגאתה עם שחקנים כפלה ובקנבאור) נסגירת אחרי 18 שנות פעולה שהתחילו נפלא והסתיימו בקול אנות חלושה.

*23 שנה: נשות ארה"ב מסיימות את אליפות העולם בכדורגל בנצחון 4-5 על הסיניות בבעיטות 11. המשחק עצמו והארכה הסתיים 0-0.

*10 שנים: ה-NL מנצחת את ה-AL בשיא של ראנס – 0-8 – במשחק האול סטאר.

*6 שנים: פורטוגל מנצחת בהפתעה גדולה את צרפת 0-1 ב-UFFP – אליפות אירופה בכדורגל.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 214 תגובות

  1. לוקה דיבר על הניתור של זאיון – לא השליטה בכדור וצחק על זה שיש להם את אותו ניתור…
    .
    הלייקרס בשיחות רציניות עם הנטס שמתעקשים לכלול את האריס בעסקה.
    .
    אייטון בלי הצעה בינתיים עושה רושם שקשור ישירות לזה שהטרייד על ברוגדון עוד לא בוצע.
    לפייסרס אין את המקום לחוזה מקס עד שזה יקרה.

  2. אחלה מעורב. תודה
    את ניסוי 2 הסנטרים גם קליבלנד מנסה..
    ועדיין, לא הייתי מסיק שהסנטר חוזר.
    מה כל כך אכפת לאנשים מה לברון אוכל ? הוא רוצה משהו בריא, ולא להיות תלוי במבחר שיש או אין במזנון .

    1. הבעיה היא לא עם מה שלברון אוכל, שיאכל מה שהוא רוצה.
      הבעיה היא עם מה שלברון לא אוכל או לא שותה , ולברון הוא רק דוגמא , יש הרבה מאד ספורטאים שמפרסמים משקאות או אוכל שבחיים לא נוגעים בהם כי הם חיים אורח חיים בריא.
      לברון לא שותה ספרייט , וקובי לא היה אוכל במקדולנדס , אבל למה לא להתחיל ילדים מוקדם בהכנה לסכרת וכולסטרול גבוה.
      אני מאמין שבעתיד הלא רחוק , פרסום של משקאות מסוכרים או בשר אדום יהיה כמו סיגריות

      1. בינגו אבל שלא תחשוב שהם לא אכלו זבל עד עכשיו ורובם עדיין צורכים זבל.
        בשנים האחרונות בעיקר מאז הקורונה הם התחילו להתעורר. חלקם.

  3. היו עכשיו כמה שנים של שחיקה במעמד הסנטר אבל המגמה הזאת נעצרה. השנה שלושת המועמדים המובילים לMVP היו סנטרים- יאניס, אמביד והג'וקר, וזה מראה כמה השפעה יש לסנטר דומיננטי על הקבוצה שלו. ועם זאת, את האליפות לקחה בסוף קבוצה שאין לה סנטר טבעי או אפילו קרוב לזה.
    גובר וקא"ט הם שני סופטיז אבל אולי ביחד יצליחו לייצר חזית קונקרטית. הרבה תלוי בתרבות הארגונית של מיני וביכולת של גובר להתאים את עצמו לשינוי במעמדו בהיררכיה.
    הרבה לעגו לחגיגות של מיניסוטה כשעלו מהפליי אין אבל בעיני זה היה רגע מחשל לקבוצה שחיפשה את עצמה ואני מקווה שבעונה הקרובה הם יצליחו להמשיך את הגל הזה למרות השינוי הדרמטי בהרכב

    1. יאניס לא סנטר הוא שחקן חוץ שיכול לשחק בצבע, הוא יכול להוביל התקפות ואין לו חולשות הגנתיות (כמעט בלתי אפשרי להחביא סנטר בהגנה בניגוד לגארד), סנטרים כיום בליגה זה בלוף גדול עד שיוכח אחרת, התוצאות מדברות בעד עצמם אמביד יוקיץ דיוויס אף אחד מהם לא מסוגל להוביל קבוצה לתוצאות כמו גארד/ פווארד והשפעה שלהם בליגה די מינורית, באטלר אחד שהוא לא אמד מהקצפת של הליגה סחב קבוצה הרבה יותר רחוק מMVP המהולל באתר hoops, יוקיץ היה צריך לידו סופרסטאר (מארי בפלייאוף) כדי להגיע פעם אחת לגמר המערב .
      .
      מינסוטה המפגרת שילמה מחיר של סופרסטאר על הנגר הצרפתי בלי השוק, גובר לא צריך לשנות את מקומו בהירכיה הביאו את הנגר לעשות הגנה, הבעיה שהגנה כזאת לא מסוגלת להתמודד מול גארדים זריזים ופווארדים שפשוט יגמרו אותם מ3 או יתקפו בחילוף.

      1. ברוך אתה עושה הכללה ומתעלם מהקבוצות שמקיפות את יוקיץ ואמביד לדוגמא, מהפציעות, מאמנים וכו. שים אחד מהם בהיט במקום ג׳ימי, לדעתך הם לא היו עושים גמר מזרח? בטח שכן

      2. יאניס אינו שחקן חוץ ולא קרוב למה לכך. Pf בכל על מלא. הוא אינו מסוגל לתפקד כשחקן חוץ עם האחוזים שלו מהשלוש.
        .
        לגבי הסנטרים האמירות הללו משוללות כל יסוד וחבל שנאמרו על מנת להטעות את ציבור הקוראים. אלו אמירות מוטות וסותרות את המציאות בליגה. דיוויס היה השחקן הטוב ביותר של הלייקרס בעונת האליפות שלהם. בפלייאופים שלפני כן הפסיד רק לווריורס שלקחו אליפות באותן השנים. יוקיץ׳ הפסיד לליקרס האלופה באותה השנה והדיח די לבדו בשנה לאחר מכן את פורטלנד עם קו אחורי שכלל את דמיאן ליליארד בשיאו וכן את מקולום. אמביד השחקן היחיד שתפקד באופן אופטימאלי בפלייאופים האחרונים. עכשיו כשהדברים נכתבו בשפה מכבדת אנא ממך קח את דבריך בחזרה ברוך על מנת לא להטעות את ציבור הקוראים במכוון ולגנוב את דעתם.

        1. חגי חשבתי אתה מבין את הפרשנות של שחקן חוץ לא משנה אקח את זה עלי, יאניס לא צריך לקבל כדור במקומות ספציפיים בדומה לאמביד דיוויס ואין לו חולשות הגנתיות בדומה ליוקיץ למרות את שאת רוב הנקודות שלו הוא יוצר בצבע זה מתחיל מחדירה.
          .
          עוד דבר קטן שכחת אחד בשם לברון בעונת האליפות שזכה גם בFMVP כשדיוויס הוביל קבוצה לבדו או מה שקראו לזה בפליאקנס זה היה כשלון עצום שכחת לציין שהוא הגיע פעמיים לפלייאוף רק והודח בסיבוב ראשון ושני בשניהם.
          .
          יוקיץ הmvp המהולל לא הוכיח הודח בסוויף משפיל עונה קודמת לסאנס (דונציץ הדיח סאנס חזקה יותר עם סגל חלש יותר) והודח בסוייף גנטלמני העונה לווריורס השג שלו היה גמר מערב ליד מארי (מארי ביים את אותו פלייאוף עם 26.5 נקודות ב59% אפקטיבי). הארדן דונציץ לברון יאניס באטלר קרי… סחבו קבוצות הרבה יותר חלשות להשגים משמעותיים יותר ממנו יש סיבה למה סנטר לא סחב קבוצה לאליפות מאז שאק

          1. הבנתי. אתה בוחר לגנוב את דעת הקוראים ועכשיו לאחר שנימקתי אין לי ספק שאתה עושה זאת במכוון. בבקשה לא לבוא בטענות אחר כך בטענות על סגנון אחרי שאתה עושה מעשים כאלה.

            1. כתבת נימוקים שלדעתי לא נכונים, שינית את ההיסטוריה , אני אתן לך דוגמא קטנה ״בליגה. דיוויס היה השחקן הטוב ביותר של הלייקרס בעונת האליפות שלהם. בפלייאופים שלפני כן הפסיד רק לווריורס שלקחו אליפות באותן השנים״ מה שהתעלמת מזה שהוא בקושי הגיע לפלייאוף ורק ב2 פעמים מתוך 7-8 עונות בליגה, אותו דבר לגבי יוקיץ .

              .
              דרך אגב מה לגבי ההתקפה ההיסטורית של אטלנטה זוכר את הדיונים שלנו במהלך העונה?

            2. ברוך! אתה טוחן כאן כבר חודשים שציון נראה כמו עגלה, משקל יתר של סמי-טריילר, והינה הוא פה בסרטון הזה חתיך מז'ורנל. תגובתך.

      1. נכון, כי סנטר דומיננטי שואב אליו את כל המשחק, בניגוד לעמדות אחרות שבהן יש יותר יחסי קח ותן עם שאר השחקנים, סנטר, לפחות קלאסי, הוא בעיקר לוקח.
        לכן הם הרבה יותר משפיעים על הקבוצה שלהם מעמדות אחרות, כי כל המשחק סובב סביבם, כמו ההתקפות של פילי שנעצרות על קו השלוש בזמן שאמביד מעביר לשני בדרך לסל היריבה. וזאת גם נקודת החולשה, משום שברגע שההגנה מוצאת מענה לסנטר אין מספיק קבוצה מסביבו בשביל להמשיך לתת פייט בהתקפה.
        אז אולי דנבר עם ג'אמל מארי או מילווקי עם כריס מידלטון היו יכולות להגיע יותר רחוק אבל תסתכל על גולדן שניצחה משחק בסדרת הגמר עם אפס שלשות של קארי. לכן הסנטר הוא הMVP, זה ככה מכורח הנסיבות

    1. אף אחת לא תגע כרגע במיילס ברידגס עד שהחקירה תסתיים, הדביל פירק את אשתו (העלתה צילומים של חבלות ודוחות רפואיים). אותה סיבה שאין קופצות על הראל הוא יכול להיות אחלה סנטר מחליף אבל העדיף להיות סוחר מריחואנה

        1. אולי החיים לא היו כאלה טובים אבל אכן לאנשים יש כישרון מדהים להרוס לעצמם את החיים, אם הם רק היו מבינים שהם נולדו מושלמים היו מפסיקים להרוס הכל בניסיון לתקן משהו שהוא לא שבור

          1. אני לא מסכים איתך כאן יקירי, רוב השאיפות והרצונות של האדם באות ממקום לתקן משהו שבור אם זה כלכלית חברתית גופנית (למרות שרבים נולדנו עם גוף מושלם ופשוט מזהמים אותך במהלך השמים ). לא חסר דבילים בעולם

            1. הנפש שלו שבורה אז הוא רואה עולם שבור וכל דבר ששבור בו עצמו הוא רואה כשבר בעולם ולכן רואה דברים ישרים כעקומים ומנסה לתקן אותם כאשר הוא אמור להפנות את אותו הדחף כלפי עצמו ולתקן את עצמו וכך יראה שהעולם ישר לגמרי.
              אם תשים לב ככל שהוא מנסה לתקן הוא רק מייצר בהכרח יותר אי סדר אנטרופיה כאוס.
              בשביל לזרום בטוב עם העולם הוא קודם כל צריך לחזור למקורות, להרמוניה עם עצמו ועם הטבע ולהיפך, ומשם להתקדם.

        2. ידידי, אני מציע שנחכה לשמוע את כל הסיפור. עד עכשיו שמענו רק את החלק שלה.
          אני נגד אלימות ובטח שנגד אלימות נגד נשים אבל ראינו לא מזמן איך ה PC כמעט חיסל קריירה של אומן (גוני דפ) בגלל שקרנית. נחכה לפני שחורצים דין. שוב אני נגד אלימות נגד נשים אבל לא אתפלא אם שני הצדדים אשמים, כמובן שהוא יותר כי הרים יד אבל יכל להיות שהיא התיחסה אליו לא יפה ולמרות שלא מצדיק מכות, היא שברה איזה גב לגמל ונמאס לו. לכו תדעו.

          1. אני מסכים בחלק הראשון צריך לחכות ולכן אקח את המילים שלי בחזרה, בחלק השני אני לגמרי לא מסכים אין שני הצדדים אשמים אלימות פיזית ורבלית פסיכולוגית… רק אדם אחד אשם בה והיא לא מתקבלת על הדעת בשום מערכת יחסים, לגבי אלימות פיזית זה אחת מהבעיות היותר קשות בחברה השחורה והדרך היחידה זה להכניס שם הרבה כסף לחינוך, אבל בנתיים הם בוכים על גזענות…

            1. הכל נכון, כל עוד לא מדברים על קובי, הא?

            1. לגמרי מסכים אבל לפעמים בורח הפיוז ואצל אנשים אלימים זה נגמר במכות!

            2. אז המסקנה היא שלאנשים אלימים יש בעיה
              ולאנשים שכלפיהם האלימות הזאת מופנית הבעיה חמורה שבעתיים

            3. "לפעמים בורח הפיוז".
              .
              זה משפט שצריך לעבור מן העולם.
              אין תירוץ לאלימות,
              ולא צריך לתת תירוץ שכזה.
              זה בכלל לא משנה מה נאמר,
              איך נאמר,
              ובאיזה הקשר.
              אין שום הצדקה לאלימות.

            4. אלימות היא חלק מהטבע. לא אתה ולא אני נפסיק אותה.

      1. כן אפשר לפתוח אחלה קבוצת תמיכה אצל גורדן בשארלוט , אחד סוחר סמים השני מכה נשים הבעלים מהמר והרביעי למלו בול.
        .
        שמעון תבדוק איך מזייפים לבן שלך תעודת זהות יש שיחות אם מינסוטה על כמה בחירות דראפט ראשונות וחוזה מקס.

  4. תודה מנחם
    חושב שזה לא כזה משנה אם אתה משחק עם שני גבוהים, אחד או אפס, אלא איך אתה משתמש בהם. למשל, רוברט קובינגטון בגובה של פורוורד ממוצע אבל מגן על הטבעת טוב יותר מסנטר חלש כמו קמינסקי.

  5. הקונספט של הביג מן יקרוס בפלייאוף (כמו בכל פלייאוף מאז 2015)
    גובר לא מספק את הסחורה באפריל/מאי
    הגנה זה עסק קבוצתי, כשיש לך קבוצה עם מנטליות של חמאה על מכסה מנוע. זה שאתה מוסיף שחקן הגנה טוב ככל שיהיה לא ישנה את זה.
    גובר מתאים למינסוטה כמו עניבה לחולצת גופיית סבא, זה יכול לעבוד? ייתכן אבל זה נראה מגוחך מקילומטרים.
    באשר ללברון – הקטע של הפיצוחים שהביא מהבית הפך ויראלי ביג טיים כולל פוסט מגבית של 17 דולר עבור שתייה ופרצל במזנון עבורו.
    התגובה של לברון – שלחתי את ווסטברוק להביא לי משהו המזנון אבל הוא לא מדלוור

    1. יש להם גאן מן שהוא ממש לא חמאתי בשם אנתוני אדוארדס, קאט שגילה בעונה האחרונה שיש בו גם מן האלפא, גובר עם הניסיון וההגנה.
      אני לא אומר שיש לנו כאן אלופת קונפרנס אבל אם החתיכות יפלו במקום אז התקרה שלהם תתרומם בסיבוב או שניים בפלייאוף הקרוב

      1. לא נותנים 5 בחירות סיב ראשון (אני כולל את השחקן שנבחר השנה) פלוס שחקנים מרכזיים ברוסטר בשום טרייד למעט טרייד שיביא אליפות. לעבור סיבוב או שנים? זו לא המטרה כשנותנים הכל. טרייד דבילי של GM חסר נסיון שאינג' השועל הותיק הצליח להשחיל שוב.

  6. פלמינגו גדול יש גם בישראל
    מי שרוצה לראות ימצא אותם בעיקר בערבה ובאילת.
    בערבה ישנן בריכות בערך 10 ק"מ דרומית לשדה התעופה החדש סמוך לגבול ירדן וכן בריכות המלח בצפון אילת. במרכז אפשר לפעמים לראות אותם בעונות המעבר בבריכות המלח בעתלית ובבריכות האצות של קיבוץ נחשולים. אפילו בגעש….

    1. דוק שנה שעברה הייתי ברנסנס בארובה עם הנכדות דיברו על חוף הפלמינגו אמרנו נלך לשם זה חוף פרטי דל המלון 10 דקות משדה התעופה, מה מסתבר לקחו כמה פלמינגו גמורים ממיאמי ותקעו אותם בחוף שם והפכו את זה לאחת ממלכודות התיירים הגדולות בעולם.

      1. איזה סיפור וזה שוב מראה שהכל (כמעט) כסף בארה"ב.
        איך היו אומרות הדודות הזקנות בערגה? א-מ-ר-י-ק-ה.

        1. אמריקה זו כרגע המדינה המושחתת בעולם בכל תחום מהפיזי ועד הרוחני ובחזרה.
          מגדל הקלפים עומד להתמוטט השאלה אם יקרוס לגמרי

            1. זה כנראה כבר בלתי נמנע אבל השאלה איזה מסך עשן יזרקו עלינו כדי להגיד לנו שזו לא הקלקלה. קורונה פוטין גזענות בעיקר של לבנים פריבלגים, מיזוגניה, זינופוביה טראנסופביה הומופביה שנאת חיות נשבר אקלים הכל במרכאות כמובן. העיקר להסתיר את השקר הגלוי שהקלקלה שהם המציאו קרסה שוב.
              עוד תהייה האם ישראל אירן פותחות או סוגורת את המערכה הבאה באיצטלה של סכסוך "אידיאלוגי/דתי"

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              סוף העולם

            3. תראה מה קרה לסרי לנקה אל סלבדור ארגנטינה ויש עוד מלא בדרך יפן? מדינות באירופה?

            1. ואולי זה הפוך. אתה גר באמריקה ?
              יכול להיות שהתרגלת לחשוב ששחיתות זה רק בכסף והם מאוד מושחתים גם בזה אבל שחיתות מתחילה בכלל בראש ושם הם הכי מושחתים.

  7. עכשיו ראיתי את החזרה של ג'יימס וויסמן.
    היו פה אוהדי ווריורס שהתלוננו שלא עשו מהלכים בשוק ההעברות ולא קנו להם צעצוע בחנות.
    לא ברור. עם וויזמן, פול וקמינגה, האתגר של הווריורס הוא לשלב את כולם בקבוצה, ולהתגבר על בעיות שכר, לא לעשות עוד טריידים.
    לברון – אתה יודע שאתה השחקן המשפיע ביותר בנבא כששקית שהבאת מהבית זה אירוע שמדברים עליו אפילו בללל בישראל (לפני שהם לוקחים כדורים והולכים לישון).

    1. חחחחחחחחחחחחחחחח, אכן
      ואני דווקא בעד התזונאי שלו למרות שאגוזי מלך משמינים, ראו הוזהרתם….

    2. הווריירס תמיד היו מצויינים בהשבחה והתאמה של שחקנים סבירים למכונת הכדורסל המשומנת שהם. כשאותם שחקנים עוברים לקבוצות אחרות הקסם בדרך כלל מתפוגג.
      בתור אוהד ווריירס אני לא מודאג

      1. זה קצת מיתוס אורבני.
        יש את וויגינס שאשכרה עבר מהפך. היה את ג'אבל מגי שקם לחיים מחדש בווריורס אבל מאז הוא גם משחק היטב בקבוצות אחרות. חוץ מהם אני לא יכול להעלות בדעתי מקרים של שחקנים שהיו טובים מאוד בווריוס וקמלו בקבוצות אחרות.

        1. זה לא "פריחה" אלא יותר התאמה לקבוצה ומילוי התפקיד בצורה אופטימלית.
          בוגוטה לדוגמה, שהסטטיסטיקות היבשה לא מצליחה לתאר את חשיבותו לקבוצות 15 ו-16.
          שון לבינגסטון, אזילי, ספייטס.

            1. נו באמת איאן קלארק היה שחקן מאוד משני בווריורס. ומתוך שנתיים רק באחת הוא נתן סטט' של שחקן 8-9 ברוטציה.

            2. הוא היה שחקן 9-10 ברוטציה, אבל מחוץ לגולדן סטייט הוא אפילו לא הצליח להיות 12-13 ברוטציה

          1. בוגוט נחשב שחקן מעולה גם טרם הגעתו לווריורס. ההצלחה עם ליבינגסטון הייתה השיקום שלו לאחר הפציעה אך מבחינת איכויות הוא תמיד היה שחקן מצוין. אזילי וספיינט? הם היו שחקני אמצע סוף רוטציה בלי השפעה משעותית על הווריורס.

          2. אם אני זוכר נכון, בוגוט היה השחקן עם הדיפנסיב רייטינג הכי גבוה בגולדן סטייט בעונת 15-16.
            זו קצת חוכמה בדיעבד ובאותן שנים לא הכרתי בכלל שיש דבר כזה הופס אז יכולתי לדבר רק עם עצמי – אבל אחרי המשחק שבו הוא נפצע בסדרת הגמר הסתכלתי בסטטיסטיקה שלו והיה לי ברור שגולדן סטייט נכנסה לצרות קשות.

            1. נכון. כתבתי כאן בכמה הזדמנויות שההפסד ב 2016 קשור בעיקר לפציעה של בוגוט במשחק החמישי (זה שגרין הושעה ממנו , על ידי ונדרווי וסילבר במהלך שהצחנה שלו לא נמוגה עד היום). עד היום אני מתגעגע למשחקים של 2016 שבהם קרי היה יושב את כל הרבע האחרון כשהקבוצה מובילה ב 30. אגדת הרבע השלישי נולדה בשנה ההיא כשהדאבס היו עולים מהמחצית, נועלים את הסל ולא מפסיקים לשלשל כדורים לסל היריבה. בוגוט (לא גרין) היה הציר המרכזי של אותה הגנה.

        2. לגמרי מיתוס, בלי לבדוק אני יכול להגיד שאיגואדלה, בוגוט וגם וויגינס לא נתנו עונות סטטיסטיות מרשימות יחסית לתחילת הקריירה.
          מה שיש לווריורס, הוא יכולת לראות אילו שחקנים יתאימו לקבוצה, ולשלב אותם, שזה לא מעט.
          מאד מעניין לראות איך יתמודדו עם רוקים חסרי ניסיון, כי זה האתגר של כל הליגה.

  8. מקווה שלוקה ישמור על עצמו בפגרה הזו, ולא יחזור עם כמה קילואים מיותרים. לפי התמונה קשה לדעת כי בכל זאת, הוא יושב ליד זיון…
    תודה רבה על המעורב המעולה

  9. לברון אוכל סנדוויץ' זה עוד סביר
    הוא כבר שלוש שנים שותה את הלייקרס וזה לא הולך viral בכלל…כל-כך טעים לו ששנה הבאה גם הבן שלו מצטרף

  10. תודה מנחם
    מינסוטה קנו ביותר מדי ביוקר
    גובר הוא שחקן נהדר במה שהוא יודע
    לדעתי היה מתאים להרבה קבוצות אבל לא במחיר הזה ופחות למינסוטה

  11. תודה מנחם.
    כל הכבוד ללברון שמביא אוכל בריא מהבית ולא אוכל את הרעל שמוכרים במזנון. הייתי מאוכזב ממנו (באמת!) אם היה נוהג אחרת. ככה הוא התייחס לגוף שלו מאז ומתמיד.

    1. https://www.businessinsider.com/lebron-james-diet-eats-awful-tristan-thompson-2020-2?amp
      e has the worst f—ing diet ever. Ask him what he eats for breakfast. He has like five French toast, drowns it in syrup with strawberries and bananas. Then he has like a four-egg omelette and then he goes and just f—ing dunks on somebody. It doesn't make sense.

      He eats desserts with every meal. He'll come with his one-week diet, vegan crap, but he literally eats like it doesn't make sense. He's really a specimen. He eats like s—. I remember one year I tried to eat like he ate and it just didn't work out. I started gaining weight and said, 'F— this.' I mean it works for him. He loves sweets. He loves sweets. He eats desserts and French toast. It's crazy how his body just burns it.

    1. חחח איזה קרוב הוא אפילו לא קרוב לזה שקרוב, גימיק ברמה של נוביצקי בועט פנדל.
      בנימה אישית אני פחות מחבב אותו בטח כאחד שלא הצליח לנצח את הגמר אבל מפרשן כל היום כאילו יש לו יותר טבעות מאצבעות….

  12. בחיי שלא ברור למה מינסוטה שילמו מחיר כל כך גבוה. השחקנים שהם נתנו + בחירה אחת עתידית לא מוגנת + סוואפ עתידי לא מוגן היו יכולים להיות מספיק. האם למישהו ידוע על הצעות טרייד אחרות על גובר שיוטה קיבלו במקביל? אם לא, לא ברור לי איך הנהלת מינסוטה מיהרה לשלם מחיר כזה.

  13. אם כבר מדברים על בריאות, הטענה שלי היא "שהבריאות" שמוכרים לנו אינה בריאות. "האוכל" שמוכרים לנו ברובו אינו אוכל אמיתי של בני אדם, בחיי תכנסו לסופר ותראו שרוב הדברים שם אלה מוצרים באריזות מכל המינים שבולבלתם או התבלבלתם לקרוא להם אוכל.
    מוצרי "הטיפוח" "וההיגיינה" שמוכרים לנו אינם טיפוח והיגיינה.
    "החינוך" שמוכרים לילדים ומכרו לנו אינו חינוך.
    "הרפואה" אינה מרפאת אף אחד והעבודות והמטלות שהשיטו על החברה הן חסרות משמעות עבור רוב בני האדם ורק שוחקות אותו.
    אני לא רוצה להתחיל אפילו לדבר על הנרטיב ההיסטורי שאנשים חיים על פיו כאילו היה אמת אבסולוטית
    הרשימה ארוכה אבל בעייני הגיע הזמן להתוערר
    מי שרוצה ולא יודע איפה להתחיל אז זה קודם כל באוכל שמרדים לכם את המוח ומחליש לכם את הגוף, עושה אתכם עצבניים עייפים חולים חלשים מבולבלים לחוצים חרדים ועוד.
    .
    אצרף ליניקים בתגובה נפרדת להרצאה של רופא בנושא תזונה לא חייבים להסכים עם הכל אבל אולי כדאי להקשיב.
    זו אמנם הרצאה על תזונה אבל מי שיקשיב טוב שימצא שזה על הרבה יותר מזה.
    זה לא קצר אבל שווה כל דקה.
    .
    בבקשה לאשר את הלינקים🙏🏼✌🏼

      1. תודה שדו, אני הקשבתי להרצאות שלו בעבר הרבה בלבולי מוח ושקרים שנועדו למכור תוספי תזונה, לא אחת הוא לא מצליח לגבות את הטענות שלו בנתונים קונקרטיים.

        1. עזוב תוספי תזונה הוא מדבר לאמריקאים בעיקר. הידע ברובו מצויין וזה מה שמשנה. כל אחד יבין מה שהוא רוצה.
          אם עוד לא הבנת מה אני כותב, אתה לא צריך שום תוסף לגוף שלך. מיליוני שנים של אבולוציה ואנשים בטוחים שהם צריכים תוספים ועזרים כדורים וזריקות ועוד.

        2. ברוך בקטע הזוי אני מקבל את הטקס הזה בזמן שאני כותב לך על הדברים האלה.😅

          "Bicycle is the slow death of the planet."

          A banker made the economists think this when he said:

          "A cyclist is a disaster for the country's economy: he
          doesn't buy cars and doesn't borrow money to buy. He
          don't pay insurance policies. Don't buy fuel, don't pay to
          have the car serviced, and no repairs needed. He doesn't
          use paid parking. Doesn't cause any major accidents. No
          need for multi-lane highways.

          He is not getting obese.

          Healthy people are not necessary or useful to the
          economy. They are not buying the medicine. They dent
          go to hospitals or doctors.

          They add nothing to the country's GDP.

          "On the contrary, each new Mcdonald's store creates at
          least 30 jobs-actually 10 cardiologists, 10 dentists, IO
          dietitians and nutritionists obviously as well as the
          people who work in the store itself."

          Choose wisely: a bike or a Mcdonald's? It's something to
          think about.

          – Emeric Sillo

          PS: walking is even worse. Pedestrians don't even buy a
          bicycles

          1. שדו אל תהיה ילד.
            ברור שאנשים וגופים משקרים, הם צריכים למכור ולהתקיים.
            אבל אל תיפול למלכודת הקונספירציה. האנושות בנויה על כל מיני מיתוסים, שמטבעם הם שקריים, זה מה שמחבר בין אנשים.
            בגדול, כולם משקרים, מי יותר, מי פחות. השאלה בעיני היא, מה המניעים, והאם זה טוב או רע לי בגדול.

            1. תבין המקור שלי שממנו אני שואב מיידע הוא הטבע, הגוף שלי, המוח שלי והתודעה שלי כל השאר זה בונוס וצריך להיבחן ב7 עיניים כי יכול להיות שהושחת על ידי תודעה אחרת.
              זה שזה ברור לא אומר שלא צריך להיות מודע לזה. לא לפחד לא לחשוש אלא קודם כל להיות מודע ואחרי זה שכל אחד יעשה מה שבא לו עם זה.
              אני בחרתי כרגע לחיות חיים יותר נטורליסטים וואלה עובד לי עד עכשיו יותר טוב מקודם אז אני ממשיך לכיוון הפוזיטיב פידבק

            2. סבבה, נשמע טוב.

        1. רק מקרי אבל תוכל למצוא צל בהרבה מקומות.
          כשהתחלתי להשתמש בשם הזה עוד לא היה אייפון אפילו "באג" אלפיים היה רק באופק.

      1. בכיף.
        ואם כבר קורונה רק תהיה בריא ונראה לי שאם תצלח את כולן אולי תוכל למצוא בסופן תשובה ללמה אתה חולה מלכתחילה. לא רק בקורונה. זו רק דעתי שאינה נובעת רק מהסירטונים הנ"ל.

            1. תודה שאדו 🙌

      2. אתה מוזמן כמובן להקשיב להרצאות, אבל כדאי להיות מאוד ביקורתי לכל דבר שנאמר שם.
        מדובר ברופא אליל שמשתמש בפסודו-מדע, חצאי אמיתות ושקרים מוחלטים כדי ליצור סביבו סוג של כת שקונה ממנו תוספי מזון.
        כל דבר שנאמר שם, ממש כל משפט, צריך לקחת בערבון מוגבל ביותר.
        https://www.mcgill.ca/oss/article/critical-thinking-pseudoscience/droning-preacher-mitochondrial-ecstasy
        https://medika.life/zach-bush-md-on-medikas-quack-scale/

    1. שמתם לב שיש משהו דפוק בעולם?
      אני יכול להיות יותר ספציפי, כי באמת יש כל מיני דברים דפוקים בעולם. אבל ככל שאהיה יותר קריפטי ומעורפל, אתם תשלימו מה שתרצו ויש יותר סיכוי שיותר מכם יפלו בתרגיל שלי. אז אשאר כללי.
      נכון הדבר הדפוק הזה ממש דפוק? כאילו, אין לכם מושג עד כמה דפוק. כי משקרים לכם. כולם, מסביב. ברגע זה אפילו משקרים לכם. כן, כן.
      בואו נחשוב על כל הדרכים שייתכן שמשקרים לכם. באופן מעורפל כמובן, כבר דיברנו על זה. שכחנו גם להזכיר שאנחנו לא באמת מתכוונים לטפל במה שדפוק, אלא רק לנצל את הבעיות במערכת כדי לנצל אתכם, אז חשוב לא להיות ספציפי.
      לא היו מספיק דוגמאות עד כה, אז בואו אפילו נוסיף עוד כמה. אפילו *הוא* משקר לכם. לא חשבתם שהוא משקר לכם, נכון?
      אפילו ההיסטוריה שאתם מכירים היא לא נכונה. משקרים לכם ברמה הבסיסית ביותר, שאפשרית רק אם כל העולם כולו מודע לשקר. אבל הוא לא. רק אתם כן.
      אתם יודעים מה כל זה בהכרח אומר, נכון? אתם יודעים, כי אתם חכמים. לא כמו האחרים. גם לכם משקרים, אבל אתם יכולים לצאת מזה. אתם חכמים מספיק כדי להבין שהכל קורס מסביב. העולם מת. *הוסף תיאורי הפחדה כלליים*
      אבל אתם חכמים. העולם ימות, אבל אתם העם הנבחר שיוכל לצאת מזה. ויש רק דרך אחת לצאת מזה.
      לא משנה אם אני סיינטולוג מתנגד לרפואה, יונת האחדות, או גורו רפואה שהמומחיות היחידה שלו היא mma. יש רק דרך אחת, וכדאי שהעם הנבחר שלי ימהר.
      במיוחד לא משנה אם בכל מקום אני מוגדר כ"רופא" אליל ניו אייג', מוכר שמן נחשים, שמוביל כת משיחיסטית בריאותנית (https://medika.life/worshiping-at-the-alter-of-zach-bushs-messianic-health-cult/) וכתבו עליי אחרי מחקר מעמיק באוניברסיטת מקגיל שאני:
      preaches to hundreds of thousands of Internet followers that viruses don’t really cause disease and that tapping into ecstasy will be our salvation
      discourages vaccination
      claims that the theory of evolution is wrong
      poses a grand theory of health based on the assumption that Mother Nature is a “miraculous hyper-intelligence”
      claims mitochondrial malfunction is responsible for all chronic diseases
      sells month-long “immersion” programs for $495, eight-week programs for $1,495, and supplements based on dubious claims about pesticides and health
      https://www.mcgill.ca/oss/article/critical-thinking-pseudoscience/droning-preacher-mitochondrial-ecstasy
      מה שאתם צריכים לדעת זה שאני הייתי בצד השני. אני מכיר את המערכת יודע בדיוק איך משקרים לכם. אני לא רוצה להפיל את המערכת הנצלנית הזו. רק לספק לכמה מכם שמשום מה חושבים שהם יותר טובים מאחרים סיבה להרגיש עוד יותר נעלים על פני אחרים, ולתת לכם גישה אל מאחורי המערכת ולהינצל.
      אז תעבירו את הבשורה שלי הלאה. כי גם אחרים יכולים להינצל. רק ב-49.99$ בחודש. או שתרכשו את חבילת הדלוקס ותינצלו כאלים ב-2499.99$ בחודש. הבחירה בידכם, כבשים.

      1. הפוך אל תשלם אגורה על דברים שאינך צריך. באת לעולם הזה בלי אגורה וכל מה שאתה צריך כבר נמצא פה אתה אמנם צריך לעבוד בשבילו אבל זה לא אומר לשלם או לקבל כסף. שאלה אתה מגדל את האוכל שאתה אוכל? האם אי פעם גידלת אוכל עבור מישהו?
        .
        אם מה מהדברים שאני אומר אתה באמת לא מסכים שאוכל מעובד רע לך? שחדשות ומדיות חברתיות, זה הרסני למוח ולנפש שלך? שביגוד והנעלה מזמן לא משרתים את מטרתם המקורית? שהמערכת הפוליטית מושחתת? ועוד.
        תנסה להישאר בדיון.
        רק דעתי

        1. רק בארץ הפלאות שלך. אפילו התחביר שלך לא מסתדר. עכשיו תצטרך להגדיר מה זה היפי פשיזם כדי שאפשר יהיה להבין מה העניין. הניחוס של מילים כמו רפואה ומדע הוא כזה שיטחי. בוא נסכים קודם על מה זה מדע ומה זו רפואה אחרת סתם נטחן מים כשאתה תדבר סינית ואני הודית.
          עצה ידידותית תשאל במקום להניח.

    2. נ.ב
      .
      מכיוון שלחוס כרגיל בוחר בגזלייטינג ציניות והפצת שקרים רק אציין שאני לא מעודד אף אחד לשלם כלום לאף אחד על מוצרים שהוא מוכר.
      על אף הקשיים בהבנת הנקרא אני מדגיש! חוזר ואומר! שהכל כולל הכל אפשר לעשות בצורה טבעית! מה שצריך זה אוכל בריא שאפשר לגדל למי שחי נורמלי, או לקנות למי שאין באפשרותו, אויר נקי וגישה למים נקיים, כל השאר זה בונוס.
      אני חוזר ואומר תרופות כדורים זריקות תוספי תזונה סירופים שיקויים זה הכל רעל בסוגים שונים. לא מכניס לגוף שלי שום דבר שלא מגיע בצורתו הטבעית מהטבע וכמה שיותר בצורתו המקורית. יודע שזה לא פשוט בסביבה של היום אבל לעצמי כבר הוכחתי שזה אפשרי.
      כשאני מדבר על טבעי אני גם מדבר על ספורט לא צריך לקנות נעלים וגרביים, משקולות גומיות מגבות, אין שום צורך בחדר כושר. צריך מתח, מקבילים ואולי טבעות שאותם אפשר להכין ולא צריך לקנות.
      יוגה זה בחינם אלא אם כן אתם משלמים למישהו על הזמן שלו בשביל שילווה אתכם אבל זה כבר תלוי בכם אולי תמצאו מישהו שיהיה מוכן גם בחינם.
      מקווה שזה ברור.
      עכשיו אם יש מישהו שמתעניין בנושא ומעוניין לדון סבבה מי שבראש של לחוס גם סבבה אבל אני לא ממש רואה איך אפשר לקיים דיון בצורה כזו

      1. תודה שדו, אני מאמין שלא מעט מאנשים הולכים למכון כושר בשביל חוויה, אותי לימדו לפני המון שנים שיש מקסימום גדילה פיזי ללא משקולות וזה אחד הדברים שדפק לי את הגב במרוצת השנים, אם הייתה רואה את במדריכת יוגה שהייתה לי הייתה משלם כפול (;
        למה לעשות יוגה לבד כשיש מדריכות כאלה?

        1. אני לא שופט אני הולך לשיעורים עם מדריכות ומדריכים בשביל ללמוד ולחוות עם עוד אנשים אבל עושה גם לבד.
          חדר כושר זה בשביל להשחית את הגוף והנפש ואם אתה רוצה להיות מר עולם שזה מה שזה.

  14. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    מעורב נהדר, כמו תמיד.
    והתגעגעתי לפינת הטבע, ברוך שובה.
    מיני, מכרו את העתיד, בשביל שחקן עונה רגילה מצויין, מוגזם מדי לטעמי.

  15. ברמת הכדורסל,
    אין לי מושג איך יעבוד השילוב של גובר במינסוטה.
    .
    מה שכן ברור,
    זה 2 דברים:
    .
    1. מינסוטה רוצים לנצח היום.
    2. מינסוטה מאמינים שאדוארדס הוא סופרסטאר שאפשר לבנות סביבו קבוצה.
    .
    בהינתן צמד ההנחות הנ"ל,
    הטרייד עושה שכל.
    אדוארדס הוא הגארד המפיץ,
    טאונס הוא איום הקליעה מבחוץ.
    מה חסר?
    בסדרת ההפסד מול ממפיס החסרונות שזעקו הם ריבאונד והגנת צבע.
    אפשר להאשים את גובר בהמון דברים,
    אבל ריבאונד והגנת צבע הוא בהחלט יודע לספק.
    .
    אם ממשיכים לתהות ברמת הכדורסל,
    אז גובר שחקן פיק אנד רול מנוסה ויעיל,
    כאשר במינסוטה יתאפשר לו לשחק בדיוק כפי ששיחק ביוטה (גארד תוקף, קלעי שלוש מסביב).
    הבונוס הגדול האפשרי שלא מדברים עליו מספיק זה האם יצליחו במינסוטה לשחק פיק אנד רול של גובר וטאונס.
    אז מדובר על קומבינציה התקפית מפחידה.
    .
    כמובן שיכול להיות שההתקפה תתקע,
    ושההגנה תיכשל מול גארדים חודרים ופורוורדים שקולעים מבחוץ.
    עדיין,
    אישית, אני חושב שמדובר בהי ורק מרשים של קבוצה שיודעת שהשוק החופשי אין לה מילה,
    ושהדרך היחידה להחזיק קבוצה תחרותית היא דרך מהלכים בשוק הטריידים ודרך הדראפט.
    אז מהדראפט יש את טאונס ואדוארדס,
    ויש בעלים שמוכנים להכניס את היד לכיס,
    עכשיו נותר לראות האם אכן הצליחו להביא את כוכב מס' 3,
    והאם אדוארדס הוא באמת סופרסטאר.
    בכל מקרה,
    שאפו.
    לקחו הימור במטרה לנצח,
    זה עדיף בכל יום בשבוע על בעלי קבוצה קמצן.

    1. זה לא עדיף. בשום מצב לא עדיף להיות דביל. אם זו הייתה בחירת דראפט אחת סבבה הייתי אומר הימור ששווה לקחת אבל למכור את כל העתיד אם זה לא מבטיח לך טבעת בסיכוי גבוה??

      הנטס מכרו את העתיד במשהו שהיה שווה את הסיכון.
      מיני מכרו את העתיד על נגר כמו גובר.

      זה כמו שתמלא לוטו ב100 שח נגיד זה בסדר לא?
      אבל אם תמלא ב100 אשח יגידו לך שאתה דביל ובצדק.
      מיני מילאו לוטו ב100 אשח ויש יותר סיכוי לזכות בלוטו מאשר שהם יקחו אליפות.
      אתה לא משלם את החבילה שלהם על אולי לעבור סיבוב נוסף.
      זה מריחת וזלין אגרסיבית של איינג ותקיעה בלי רחמים.

    2. +100
      נכון שהם שילמו מחיר מופרז אבל עדיין אני חושב שלקחו פה הימור שבהחלט יכול להצליח.בטח ובטח שזה לא כזה טרייד מטומטם כפי שמציירים את זה כאן.
      שוב אני חוזר אם הטרייד הזה יהפוך אותם לקבוצת פליאוף ליגיטימית שמצליחה להגיע לסיבוב שני בפליאוף זה יהיה מבחינתי הצלחה של הטרייד הזה.
      עוד נקודה שלא מתייחסים אליה זה שהיתרון בגובר זה שהוא לא דורש לזרוק לסל בלי הפסקה,בשביל זה יש להם את אדוארדס וטאונס

        1. גיא השאלה למה לשלם מחיר כזה מופקע על גובר, שחקן שאין לו שוק ויוטה הייתה חייבת להפטר ממנו הקיץ, יכלו להביא את אייטון/ גובר ברבע מחיר, ההימור הזה גומר להם את הקבוצה לשנים הבאות בלי סיכוי ממשי לזכות באליפות, גובר לא יעיל בפלייאוף הגנתית, מה שמינסוטה עשו פה זה פשוט פשע נגד ההגיון הבסיסי, אם הNBA לא ליגה סגורה היו מעמידים את דני איינג באשמת שוד ומרמה.
          .
          גובר לא כוכב, הוא אולי הופיע באולסטאר אבל יש הבדל בינו לבין כוכב בליגה, שילמו על הנגר הצרפתי מחיר של סופרסטאר,אין מצב שמישהו אחר בליגה בכלל היה מתקרב להצעה הזאת על הנגר הצרפתי

          1. ברוך המחיר גבוה,נכון אבל עדיין אם הם חשבו שהוא השחק המתאים להם לעשות קפיצת מדרגה אז בסדר שילמו יקר אז מה.
            לגבי גובר כוכב או לא אז ראינו שבתור השחקן השני בקבוצה הוא אכן לא מתאים אבל בתור השחקן השלישי בחשיבותו בקבוצה שבה הוא יוכל להתמקד אך ורק בדברים שהוא טוב בהם בהחלט כוכב שלישי אידאלי

            1. גובר לא כוכב שלישי גם או כוכב לגובר יש בעיה קשה בפלייאוף מול הרכב קלעים/ סנטרים פיזיים עם סקילס, איך מינסוטה עומדת מול גולדן סטייט, קרי פול וקליי יאכלו חיים הגנה כזאת, קליפרס דנבר… למה גם לשים את כל הביצים שלך על שחקן בלי שוק? אייטון כרגע ברבע מחיר גם הוא והוא טוב התקפית מגובר וגם הגנתית שחקן טוב, בסוף מינוסטה הקריבו את העתיד שלהם בלי סיכוי ממשי לקחת אליפות ושם הטעות.

            2. אם היה להם אפשרות להביא את אייטון אז כן זאת טעת לדעתי,רק שאנחנו לא יודעים מה הסיפור עם אייטון ולמה הם לא הציעו לו,אני מניח שיש סיבה בייחוד שלפי מה שהבנתי אז לפני הטרייד של גובר הם גיששו לגבי דוראנט.זאת אומרת שהם כן בדקו את השוק.וגובר לדעתי בתור הכוכב השלישי שמשלים את הכוכבים הראשונים כהוא בהחלט בלבל הזה.שוב אתה רואה הכל כסכום אחד,אפס.האם הטרייד יביא אליפות-הצלחה לא יביא אליפות-כישלון.
              אני לא חושב ככה בטח בקבוצה כמו מיניסוטה שבטרייד הזה כנראה תהיה קבוצת פליאוף גבוהה+שידרה לכוכבים שלה שהנה הם מוכנים להתחרות ועושים הכל בשביל להתחרות ברמות הגבוהות ביותר,ומי יודע קבוצה טובה עם גובר שתביא אותם מספר שנים לפליאוף+התקדמות מצופה מאדוארדס להיות הסופרסטאר והנה שנגמר החוזה של גובר כבר יהיה יותר קל למשוך כוכבים נוספים לקור של מיניסוטה

            3. ברוך,
              גם בספר שלי אייטון לפני גובר.
              השאלה היא האם אייטון והסאנס בכלל מסכימים לסיים אנד טרייד?

            4. גיא הדיבורים מדברים על טרנר , הסאנס לא מעוניינים לתת לאייטון מקס זה כבר ידוע, 1-2 בחירות דראפט ראשונות בברלי והסנטר שנבחר ואין מצב שהסאנס מוותרים על חבילה כזאת על סנטר שעוזב גם ככה

            5. למה לסאנס לרצות סיים אנד טרייד עם מינסוטה,
              זה קל.
              צריך גם שאייטון ירצה להגיע למינסוטה.
              לי יש את התחושה שהוא מעדיף סיטואציה כמו באינדיאנה.

          1. כוכב שלישי בוודאי. גם גרין הוא כוכב שלישי.אפרופו למצוא כוכב שלישי שיהיה טוב זה לא פשוט בכלל,הכוכבים הגדולים באמת קשה להם להתפשר

    3. לגבי פינת הטבע, בימים אלו ישנה שריפה גדולה בפארק יוסמיטי, אחד מאתרי הטבע היפים והמפורסמים ביותר בעולם.

            1. 🙂

    4. גיא השאלה למה לשלם מחיר כזה מופקע על גובר, שחקן שאין לו שוק ויוטה הייתה חייבת להפטר ממנו הקיץ, יכלו להביא את אייטון/ גובר ברבע מחיר, ההימור הזה גומר להם את הקבוצה לשנים הבאות בלי סיכוי ממשי לזכות באליפות, גובר לא יעיל בפלייאוף הגנתית, מה שמינסוטה עשו פה זה פשוט פשע נגד ההגיון הבסיסי, אם הNBA לא ליגה סגורה היו מעמידים את דני איינג באשמת שוד ומרמה.

      1. מה המחיר הגדול שכולם מדברים עליו? הכי חבל שם זה על בברלי והאופי הנשכני שלו. אין שם שום ויתור משמעותי בסקטבול-וויז.
        אם אתה מנסה להמר ולהתקדם כאן ועכשיו, בחירות דראפט עתידיות זה משהו שאפשר להמר עליו. כל הביטויים האלו כמו "העתיד של המועדון" מצחיקים אותי. שחקנים ברמת רוקיז אתה יכול למצוא בג'י ליג או באירופה בלי המון מאמץ, לכן זה לא מחיר כבד בשביל התיקרה והחלום שהם מנסים להגשים. צריך לזכור שבחירות דראפט מגיעות בדר"כ אחרי וואן אנד דאן ולכן לוקח להם שנתיים-שלוש להפוך לגורמים משמעותיים ותורמים בליגה. בקבוצה שמתדפקת על גמר אזורי (לפחות זו התקווה שלהם…) יש מעט מאוד זמן לחכות להבשלה של צעירים.
        שוב – אולי ייפלו מכל המדרגות וזה ייכשל – אבל הם לא מפסידים או מקריבים כאן נכסים שהיו מביאים אותם יותר רחוק.

    5. גיא זו הייתה טעות קשה של מיני.
      ההוקס הביאו את קפלה בזמנו תמורת בחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי. מניח שאפשר להביא מישהו בסדר גודל דומה עבור מחיר כזה בלי לשלם יותר מדי – מישהו כמו ג'אבל מגי סטיבן אדאמס וכדומה. אני פשוט לא מצליח להבין מה עבר להם בראש כשהם הימרו ככה. כן זה בהחלט יכול להצליח אבל זו הייתה החלטה עם סיכון הרבה יותר מדי גבוה.

      1. ומה שהתפספס לי בתגובה זה שהם צריכים להריץ איזשהו ניסוי כזה של טאונס ב4 ואז לראות איך זה עובד. ככה לקפוץ לטרייד הזה בלי ניסוי (ושוב הם יכלו לעשות אותו בקלות עם סנטרים ברי השגה) לטעמי זו איוולת.

        1. התקפית טאונס משחק כבר שנים כ-4. מקבל כדור בחוץ, מכדרר, קולע, כל הג'אז.
          הגנתית היו ניסויים. בזמנו הביאו את טאג' גיבסון בשביל זה, אבל היה מאמן שלא ידע מה לעשות. שנה שעברה ג'ארד ונדרבילט היה סוג של סנטר נמוך (שיודע לצאת לגארדים, מה שלגובר פחות הצליח) לעיתים, רק בלי היכולת לתפוס כדור בשום צורה. לא יודע כמה היה מוצלח, כי כמו כל העולם – מי לעזאזל עקב מספיק אחרי מינסוטה?

        2. אין ספק שיש כאן הימור רציני.
          ההימור הוא ברמת "אנחנו מאמינים בעתיד שלנו, והבחירות יהיו שוות כלום בעתיד".
          אפשר לכתוב שהמחיר גבוה,
          אנחנו לא יודעים אם ואיך נראה השוק והתחרות עבור גובר.
          צריך לזכור –
          היסטורית,
          אין יותר מדי שחקנים חופשיים שקופצים על ההזדמנות לשחק במינסוטה.

          1. בקשר למחיר, חשוב לזכור שההשמצות בקרב חלקים מהתקשורת לא מייצגות ערך של שחקן, או שווי שמנהלים מוכנים לשלם עבורו.

      1. 4 בחירות לא מוגנות, לא גולל הבחירה של השנה ושחקנים משלימים, מאיפה ההנחה שהבחירות יהיו נמוכות? לא בטוח שמינסוטה לא מפרקת את החבילה עוד שנתיים שלוש.

        1. מאיפה ההנחה שהבחירות לא יהיו גבוהות? אדוארדס זה הדבר האמיתי ומי שלא רואה את זה הוא רפה הבנה. קאט כסייד קיק זה בכלל לא רע, בעיקר כשגובר שומר בשביל כולם. הם אולי לא לוקחים אליפות אבל קבוצת פלייאוף תהיה גם תהיה שם, וזה לבד מספיק בשביל להבטיח שהבחירות לא יהיו גבוהות.

          ההשוואה לברוקלין מפגרת. כאן הגרעין צעיר ובברוקלין היו דקה מהקבר.

            1. שמח לראות שלעת זקנה אתה מתחיל לפתח הגיון בריא.

            1. לגמרי, וזה אומר בחירות נמוכות.

            1. אדוארדס מפלצת אין אתלטים כמוהו בליגה הוא יותר אתלט מגה לדעתי הוא בגיל של קניגאהם

            2. נו אז? אתלט על. יופי. בין זה לבין "הדבר האמיתי" יש פער עצום.
              "הדבר האמיתי" אמור להביא קבוצה לאנשהו.
              נראה לאן אדוארדס יצליח להביא אותם (חוץ מהתפוצצויות נקודתיות).

            3. סיבוב ראשון שני גג הולך להיות סקורר מדהים,וטופ 10 בליגה לדעתי בשינה

            4. נו ברוך, סיבוב ראשון שני גג זה כבר בחירות לא משהו.

              אשך, מסכים שהוא לא בליגה מקונל (אבל מי כן?) אבל יש שם פוטנציאל טופ 5.

            5. אברי אתה יוצא מנקודת הנחה מאוד שגוייה שכל הסגל ישאר שם עוד 6 שנים שהכל יתגלגל כמו שצריך ולא מתייחס לעבודה שענף הnba מאוד דינמי פציעות התחזקות התחרות…, אנחנו עדים לתופעה שהולכת ומתגברת בליגה שאחרי החוזה מבקשים טרייד, שילמו על גובר מחיר של סופרסטאר לא בצדק 4 בחירות סיבוב ראשון החלפת בחירות הבחירה של השנה ושחקנים משלימים מצויינים שפגעו בעומק על שחקן בלי שוק על חוזה מופקע.
              .
              אל תדאג אני יהיה פה בעוד שנתיים להזכיר לך על החכמה בדיעבד כמו במקרה של בן סימונס (:

    6. גיא יש לך נטיה להצדיק כל טרייד שעובר בליגה כאילו ה GMs שמסתובבים בליגה זו חבורת גאונים. מזכיר לי את ההתפלפלויות שלך כשראס הגיע לליקרס מצאת את כל הסיבות להצדיק את הטרייד הזה נהנסת לכל מיני דיונים על פיק אנד רול וכ'… אז נא להרים את הראש שניה ולהסתכל בתמונה הרחבה. איינג' תכנן להיפטר מגובר לא היה צריך להיות גאון להבין שהם יעשו שינויים אחרי הפליאוף הנוראי של יוטה. והוא הצליח למכור אותו במחיר כל כך מפולפל. כמה שווה הדירה שלך בנשר. 3 מליון נגיד? תאר לך שאני בא ומציע לך 12 מליון. ולא רק מציע גם נותן. זה מה שקרה פה בלי קשר אם הטרייד יצליח או לא כי הייתי יכול לקבל את הדירה שלך גם ב 4 היית נותן. אז בכל מקרה עשיתי עסקה גרועה. בכל מקרה הם ויתרו על שחקנים משמעותיים ובחירות דראפט שהטרייד הזה יוליך אותם כנראה ביגון שאולה. ויכול להיות שהם יעברו עוד סיב בפליאוף אבל לא עושים טרייד כזה כבד בלי שהמטרה היא אחת בלבד. אליפות.

  16. תודה מנחם.
    .
    גם אני במצדדים בטרייד על גובר – לא מבין הרבה בבחירות עתידיות ובשווי שוק, אבל מהחינת כדורסל זה יתן למינסוטה המון עומק ויחזק את ההגנה. אני צופה שככל שהעונה תתקדם הם יהיו יותר טובים (בפלייאוף זה סיפור אחר, ותלוי מאוד מול מי יפגשו). שלישיה מובילה של KAT, גובר וקרמיט זו שלישייה חזקה מאוד.
    .
    מנחם לא מתאים לך לפספס ככה את היציאה של ג'ה מוראנט על מייקל, זה הופיע (והוצא מהקשרו) בכל המהדורות. זה שווה הרבה תגובות של שב"ר.

    1. ברור ג׳ה גמד וקטן, מגיע לגורדן לכתף ,לגורדן יש גם ייתרון של 20 פלוס קילו על ג׳ה ו175 פאונד שלו וארוך משמעותית בידיים, היה לוקח אותו בפוסט מטביע עליו כל התקפה. האהבל עם הקוקיות אמר שהיה מנצח גם את מסי בכדורגל

      1. ברוך הוא אמר את זה גם על מסי כי איך שהוא פלט את השטות הזאת הוא הבין שהוא הולך להפוך לבדיחה אז הוא כאילו רצה להמחיש שכל מה שהוא רצה לאמר זה: " אני תחרותי ותמיד מאמין שאנצח אפילו נגד מסי בכדורגל שברור שאין לי שום סיכוי לנצח". אבל הוא יצא אהבל וזה עלול לרדוף אתו היציאה הזאת גם אחרי נסיון התיקון.

    2. טוב מאוד מוראנט, עדיף מישהו כמוהו מאשר כל המלקקים לג'ורדן (חוץ מהזויים כמו משפחת בול עוד לפני שלונזו נהיה שחקן בינוני בליגה)

  17. כתבתי תגובה זו אך לא במקומה.

    לגבי פינת הטבע, בימים אלא מתרחשת שריפת ענק בפארק לאומי יוסמיטי, מאתרי הטבע היפים והמפורסמים ביותר בעולם.

  18. להזכירכם מרדכי שפיגלר שיחק בניו יורק קוסמוס יחד עם פלה. בשנת 1975במסגרת הסיבוב הראשון של ליגת ה NASL שהיה בשנים 1971 עד 1985.
    הסיבוב השני, אגב, היה בין 2010 ל 2018 ובו פלה היה הבעלים של הניו יורק קוסמוס.

  19. דניס שרודר הרבה יותר טוב מכרמלו אנתוני (בפורמה הנוכחית שלו) וגם מחסן ווייטסייד, שמדורגים לפניו. למען האמת אפילו אוסטין ריברס יותר טוב משניהם.

  20. שבוע גורלי לסניף אוהדי הסאנס, סניף נשר –
    .
    השמועות הן שעד מחר בבוקר (שעון ישראל) אייטון מקבל הצעה רשמית מהפייסרס (אלא אם יסגר לפני כן סיים אנד טרייד)
    .
    היה והסאנס אכן לא משווים את התוצאה –
    לראשונה מזה שנים, יש מצב שבדרום מזרח נשר כבר לא יהיה סניף אוהדים של הסאנס (מזעזע, נכון???)
    .
    סניף האוהדים שוקל לקבל הצעה מנציג אוהדי הפייסרס באתר (פוסטר האחד והיחיד) ולהצטרף לעגלה מאינדיאנה (נכון להיום זו עגלת רמי לוי עם 3 גלגלים. אני אופטימי, לפני 3 שנים עגלת הסאנס הייתה בימבה יד שלישית שסבלה מהתעללות בידי הורה שבדמיונו הוא עדיין במשקל של גיל 18. הדמעות בעיניו של בני רגע אחרי שהבימבה השמיעה רעש חריקה/שבר/התפרקות סופית בלתי ניתנת לריפוי. זוועה).
    .
    (גילוי נאות – סניף נשר (לשעבר?) של אוהדי הסאנס בארץ הקודש הבטיח להעביר לפוסטר את הזכויות על הבירה של הטמיר (כולל זכות ההתרברבות) בשביל מקום בעגלות הסופר של רמי לוי. שווה את זה!)

    1. מדברים על סיין אנד טרייד , אז אולי תקבלו חריגה כספית ו או/גם מיילס טרנר. זו עסקה לא רעה עבורכם . לשלם על סנטר 30+ מיליון , זה בדרך כלל לא משתלם לטווח הארוך .

    2. יעיל יותר מלעזוב אהובה ותיקה, לשסות בבעל הקבוצה את ה IRS. צריך לזה וודו רציני אבל הי, 4 אליפויות יש לנו

            1. חתיכת הפסד. פיניקס שמתחיל בכתף ומסתיים מתחת למרפק…

            2. מה תעשה אם הקבוצה תעבור עיר?

            3. מה אתה אומר –
              זה יהיה קעקוע של ה-space needle או של צמד קוביות???
              .
              (קצת יותר ברצינות –
              יש לי המון קעקועים, לא מתחרט על אף אחד מהם. כולם היו בניי…)

  21. כתבתי שהמחלוקת בין הלייקרס לפייסרס היתה שהלייקרס הציעו בחירה אחת והסאנס דרשו 2 בחירות.
    התוספת לזה שלא טרחתי לכתוב, היא שהפייסרס אמרו ללייקרס שכבר יש להם הצעה של בחירת סיבוב ראשון אחת עבור אייטון…
    .
    המסקנה שלי היא שהולך לקרות אייטון + בחירת סיבוב ראשון תמורת טרנר.

  22. בקיצור, הפייסרס דרשו מהלייקרס 2 בחירות סיבוב ראשון עבור טרנר ובאדי, כי הם טענו שכבר יש להם הצעה של בחירת סיבוב ראשון אחת עבור טרנר.
    .
    אז עכשיו נשמע הגיוני שהבחירה הזאת תבוא מפניקס עם אייטון עבור טרנר.

    1. דדי הסאנס משלמים בחירת סיבוב ראשונה 1 בשביל לקבל את טרנר ועוד נותנים את אייטון? סארבר נפל על הראש אייטון לבדו שווה יותר מטרנר

  23. כלןמר ווסטברוק ושני בחירות תמורת טרנר ובאדי הילד?
    אבל מה בנוגע לקיירי? אם הם רוצים שהוא יגיע אליהם , אז הם יצטרכו לתת את ווסטברוק ובחירת דראפט תמורתו. חשבתי שהם קרובים לסגור את קיירי.

    1. הם בדקו גם את הכיוון הזה (לדעתי עדיין יכולים לקבל את באדי קיירי וטי ג׳יי) בנוסף לאפיק קיירי.
      קיירי תמיד היה יותר סביר, על גבול הבלתי נמנע, השאלה היא רק האם זה יהיה טרייד ישיר או בעזרה של הספרס או הפייסרס.

  24. דוראנט העביר לברוקלין רשימת קבוצות עדכנית שאליה הוא מוכן לעבור:
    1.בוסטון 86'.
    2.לייקרס של שאקובי.
    3. השואטיים של הלייקרס.
    4.שיקגו של מייקל.
    5.בוסטון שנות ה60.
    את הבאד בויז המקורי של דטרויט דוראנט פסל כי הם לא קשוחים לטעמו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט