פרוייקט הופס לקיץ 2022 – היריבויות הגדולות: דברי פתיחה

קיץ חדש הגיע, ואחרי שעברנו את הדראפט ואת פתיחת עונת המלפפונים הגיע הזמן לפרויקט קיץ חדש כאן בהופס. הפעם, בחרנו לעסוק באחד מתחומי העניין המרכזיים סביב הליגה – יריבויות. בפרויקט הזה, אנחנו נעסוק בכל פעם ביריבות אחרת מהעבר או ההווה של הליגה, יריבויות בין קבוצות שונות, שחקנים שונים ואולי גם עוד, וננסה לספר את הסיפור שלה.

בכל כתבה יקח אותנו אחד מחברי הצוות או הגולשים במסע אל יריבות משמעותית בתולדות הליגה וינסה לספר את הסיפור שלה – איך היא נוצרה, מה קרה שם ומה הפך אותה למשמעותית, ובעיקר להחזיר אותנו אל הרגעים הגדולים של היריבויות הגדולות, שהם גם מהרגעים הגדולים בתולדות הליגה בכלל.

כמו בכל פרויקט כאן באתר, גם הפעם אתם הגולשים מוזמנים להצטרף ולכתוב לנו כחלק מהפרויקט, ולצורך כך אנו מצרפים קישור לקובץ ההרשמה. כולם מוזמנים להיכנס לקובץ, לבחור יריבות מתאימה (יש בקובץ הצעות, אבל אין חובה להשתמש בהן) ולשבץ בתאריך פנוי ולצרף פרטי התקשרות על מנת שנוכל להיות בקשר עם הכותב.

זה הקישור: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aU7LZR6nTGf4NBIybvZBwbGWmRn1_z5TQQ1gwY2wJZg/edit?usp=sharing

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. היריבות הגדולה ביותר היא כמובן בין הסלטיקס ללייקרס עם 12 סדרות גמר ביניהן כשהמאזן הוא 3-9 שממנו 0-7 בשנות השישים ואחרי גמר 84' זה היה 0-8 ומאז 1-3 ללייקרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט