אירועי דיומא – 02.07.2022 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור דה פראנס – קטע 2

הקטע הפותח של הטור, קטע נג"ש קצר ושטוח ברחובות קופנהאגן, הביא לנו הפתעה גדולה בסיומו בחסות מזג האוויר. התחזית למזג אוויר גשום בחלקו השני של הקטע הביאה לכך שרוב הקבוצות העדיפו שהפייבוריטים יתחרו בתחילתו. אך מעשה שטן, השמיים נפתחו דווקא בחלקו הראשון של הקטע, מה שהביא למזג אוויר גשום עם כבישים חלקים ומסוכנים. למרבה המזל לא ראינו התרסקויות משמעותיות (מלבד אחת של שטפן ביסגר, אחד השענים הטובים בענף), אך זה הביא לכך שכמה מהפייבוריטים הציגו יכולת מעט פחות טובה מהרגיל, כמו אלוף העולם בנג"ש, פיפו גאנה, שהצליח להגיע רק רביעי. אלא שהעובדה שהחלק השני של היום היה פחות גשום בישלה את ההפתעה הגדולה של היום, זאת כאשר מי שעצר את השעון בזמן המהיר ביותר היה איב לאמפר, כשהוא מקדים פייבוריטים גדולים כמו וואוט ואן ארט וטאדיי פוגאצ'אר ב-5 ו-7 שניות בהתאמה. הבלגי מקבוצת קוויק סטפ הוא קלאסיקן עוצמתי מהסוג האופייני לקבוצתו. הוא היה בשבועיים האחרונים בעין הסערה, כשנפסל במירוץ בלואז בבלגיה, על דחיפות וחסימה בלתי חוקית של היריב טים וולנס, שהביאו לניצחון של בן קבוצתו, מאורו שמיד. בין חברי ה-GC פוג כאמור הגיע בזמן המהיר ביותר, כשהקרובים אליו ביותר היו חברי יומבו-ויסמה פרימוז' רוגליץ' ויונאס וינגגארד. לפיכך לאמפר יתכבד בחולצה הצהובה, כשאחריו ואן ארט (5+), פוגאצ'אר (7+), גאנה (10+), ואן דר פול (13+), פדרסן ו-וינגגארד (15+), רוגליץ' (16+), מולמה (17+) וטיונס (20+).

קטע 2 של המירוץ הוא הראשון ברצף של שלושה קטעים שטוחים לחלוטין, המיועדים למאיצים הרבים שהגיעו לכאן. התחרות הולכת להיות קשה, כיוון שלמאיצים לא צפוייה אחר כך הזדמנות לזכייה עד למעשה לקטע האחרון של המירוץ. לפיכך נקבל כאן מאבק בין חברים כיאקובסן, פיליפסן, ואן ארט, יואן, גרונבייגן, דאינזה, קריסטוף, פדרסן וסאגאן. שידור ביורוספורט 1 ב-13:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

            1. הפוך. יכול להיות שלוטו ובייק אקסצ׳יינג׳ יעברו אותם.

            2. לא מאמין יש להם צוברי נקודות חזקים מדי.

  1. מרשים לראות מחד את מערכת הגשרים ותשתיות התחבורה הדניות. ומאידך, מעט עצוב שתחמו את הרוכבים בקילומטרים האחרונים לתוך כביש צר, שצומצם עוד יותר על ידי המחסומים הניידים, שגרמו גם לנפילות השונות.

    1. קורה הרבה בגלל אילוצים הקשורים לקו הסיום, כך שיהיה במקום שיוכל להכיל את הקהל. הצרת כבישים זאת בעיה אחת, פניות לפני הסיום זאת בעיה אחרת.

      1. האמת שקשה לעקוב או להתעניין בטניס הנשים, יותר מדי תחלופה בשנים האחרונות, יש כאלה שלוקחות גראנד סלאם בדומיננטיות מרשימה ואח"כ מודחות בסיבובים הראשונים כמה טורנירים ברצף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט