חם מהתנור: דז'ונטה מארי עובר להוקס, הארדן שחקן חופשי

קצת יותר מיממה לפני שאנחנו נכנסים לעונת ה-NBA החדשה ולחלון החתמות השחקנים החופשיים הקבוצות ממשיכות לבצע עסקאות על החוזים של השחקנים החותמים בשורותיהן.

*

הסן אנטוניו ספרס ממשיכים בכיוון של פירוק והרכבה מחדש כשהם מעבירים את הגארד דז'ונטה מארי להוקס תמורת דנילו גלינארי. השלל האמיתי של הספרס הוא שלוש בחירות סיבוב ראשון (של שארלוט ב 2023 ושל ההוקס ב2025 ו 2027) ועוד אופציה להחלפת בחירות סיבוב ראשון ב 2026.

*

הוושינגטון וויזארדס והדנבר נאגטס סיכמו על עסקה המעבירה לשורות הנאגטס את קאנטביוס קולדוול-פופ יחד עם הג'ורנימן איש סמית' (לו זה יהיה המועדון ה-13 במספר עבורו הוא משחק) תמורת שירותיהם של וויל בארטון ומונטה מוריס שיעשו את הדרך ההפוכה לוושינגטון.

*

בינתיים נותרו עוד כמה החלטות לגבי שנות אופציה בחוזה ששחקנים וקבוצות צריכים לבצע. הבולטות שביניהן:

גיימס הארדן בפילדלפיה – אופציית שחקן על 47 מיליון דולר.

עדכון: נארדן החליט לוותר על שנת האופציה במטרה לחתום על חוזה חדש ולאפשר לקבוצה יותר גמישות כלכלית ואופציות לחיזוק הסגל.

פאטי מילס בברוקלין – אופציית שחקן על 6 מיליון דולר.

בובי פורטיס במילווקי – אופציית שחקן על 4.6 מיליון דולר.

עדכון: פורטיס לא ממש את האופציה ויהיה שחקן חופשי.

לפוסט הזה יש 184 תגובות

  1. מישהו יכול לבאר את העניין?
    .
    איש סמית' לא נראה לי מהותי, אז מה שדנבר עשו כאן זה להחליף שני שחקני הגנה חלשים באחד לא רע בשני הצדדים? יש כאן איזה עניין של חוזים/תקרות/עניינים?
    .
    ומה יוצא לוושינגטון מזה? עומק? לאן הם יגיעו עם העומק הזה?

    1. בשביל דנבר, קודם כל פינו מקום בשביל לתת לבונז לצמוח. ברטון ומונטה שחקנים שונים וטובים (ברטון צ'אגר, מונטה מלך ההחלטות הנכונות) אבל עם גבול ברור, בעוד בונז עדיין מחפש את השמיים. עכשיו הוא יכול וצריך להשתלט על הספסל.
      KCP שחקן שיכול לשמור על הפרימטר, ולדנבר אין שום דבר שמתקרב לזה. בדנבר רוצים אותו כבר מאז הדדליין.
      קרונקי קמצנים כרוניים. לדנבר יש את אולם האימונים הגרוע בליגה, פחות טוב משל כמה תיכונים במדינה, אז לא מפתיע אותי ניסיון לחסוך עוד 6 מיליון מהתקרה.
      .
      וושינגטון מנסה להיות סבירה. אני חושב. זו גם מטרה.

    2. בובי מרקס מסביר את החוזים. דנבר יורדת מתחת לתקרה, לא יודע אם זה משמעותי בסכומים האלה, ומגדילה קצת חריגת טרייד לאזור תשע ומשהו מיליון -כל הליגה מפנה מקום בשביל פולטל, או שזה רק נדמה לי? רק אחת תזכה בו. כנראה שיהיו הרבה מאוכזבות בימים הקרובים.
      😉
      .
      https://twitter.com/BobbyMarks42/status/1542152626048991240?t=iiaixM0_MU0G8E_hKkMb8g&s=19

  2. איש סמית' בטח הרגיש מאוד לא בנוח. ארבעה חודשים שלמים לא העבירו אותו. מקווה שהקריז למנה עבר לו עכשיו.

    1. צריך לשווק חבילת תיירות לארה"ב: "בעקבות איש סמית'".
      הוא צריך אולי קצת זמן בניו יורק ולוס אנג'לס כדי שהיא תהיה ממש משתלמת. אלא אם פספסתי משהו…

    1. שום דבר חדש מאנו – לא משנה את העובדה שהוא עדיין יודע לעשות דברים עם הכדור שאף אחד אחר לא ולכן גם ישלמו לו על זה.
      אף אחד לא הכחיש את המטען שהוא מביא איתו.

    1. רכז. אמיתי, שהמאמן אוהב.
      קבוצה קצת יותר סבירה סביב ביל.
      עומס הגנתי היסטורי על אבדיה.

            1. הוא היה בסדר. מאז הפציעה ההגנה נעלמה לגמרי.

            1. he the devil

            2. exactly
              בארטון זה שורש כל הדברים הרעים בנאגטס

  3. דנבר ניסו לחסוך כמה גרושים. וושינגטון קיבלו את מוריס ואם בארטון נשאר שם אז יש מצב שהם לא יהיו במוד טנקינג. חבל בשבילם. דנבר ניסו לחסוך כמה גרושים. וושינגטון קיבלו את מוריס שהוא אחלה שחקן אבל בשביל מה לעזאזל הם צריכים את בארטון, שמצידו תפור על הספסל של קונטנדרית.

      1. דווקא אהבתי, כמו שירה-

        דנבר ניסו לחסוך כמה גרושים / Avri
        **********************************
        דנבר ניסו לחסוך כמה גרושים
        וושינגטון קיבלו את מוריס
        ובארטון אם נשאר – אין טנקינג
        חבל בשבילם.
        דנבר ניסו לחסוך כמה גרושים
        וושינגטון קיבלו את מוריס
        שהוא אחלה שחקן
        ובארטון – בשביל מה?
        תפור על ספסל
        של קונטנדרית.
        דנבר ניסו לחסוך כמה גרושים

  4. כל הדיון הזה על איש סמית מזכיר לי מה שכתבתי עליו ב 2015. התחלת הפוסט היתה:
    "קוראים לי ישמעאל. איש בפי כולם. לפני כמה שנים – לא משנה כמה בדיוק – מאחר שארנקי היה ריק מכסף פחות או יותר, ודבר בחוף לא עניין אותי במיוחד, חשבתי שאפליג מעט בנאות הכדורסל ואראה את חלקו הקופצני יותר של העולם. זו דרכי לגרש את המרה השחורה ולהסדיר את מחזור הדם. בכל פעם שאני מגלה כי חיוכי מריר; ובפרט בכל פעם שיצר הרע משתלט עלי כדי כך שאני זקוק לעמוד שדרה מוסרי איתן שימנע בעדי מלצאת אל הרחוב בכוונה להעיף בשיטתיות מגבעות מעל ראשי חובשיהן – אז אני מבין שהגיעה העת לצאת אל מגרש הכדורסל ויפה שעה אחת קודם. זהו התחליף שלי לאקדח ולקליע."

    כך, לדעתי לפחות, צריכה להיות הפתיחה לאוטוביוגרפיה שיום אחד אולי תיכתב על-ידי איש סמית,

    ולמי שרוצה את הקישור לפוסט:

    https://hoops.co.il/?p=55703

  5. בינתיים עוד בשורות טובות לנרגן כשיש דיווחים שהעלייה בתקרת השכר תהיה גדול בעוד מיליון וחצי ממה שצפו עד עכשיו מה שישפר את מצבה של תוכנית לוני-GP2 שלו.

    1. לפי הציוצים למטה, מספר המשחקים הרב שהווריורס שיחקו בבית והמחירים המופקעים שהם גובים שם עזרו לתקרת השכר לעלות..

  6. מעבר לעניין של לחסוך בדנבר ג'מאל מארי אמור לחזור ובונס היילנד הוכיח שנה שעברה בעונת הרוקי שלו שיש על מי לסמוך.העברה של מונטה מוריס אחרי שמארי חוזר תתן לבונס להמשיך לגדול ולמוריס עצמו את עמדת הרכס הפותח בוושינגטון ששיוותה לרכז

  7. ויקטור וומבניאמה עוזב את וילרבאן והולך להעביר את השנה האחרונה שלו באירופה במטרופוליטנס(פריס) הקבוצה שתומר גינת עזב.הם לא משחקים ביורוליג אלא באחד ממפעלי המשנה יורו קאפ או צמפיונס ליג של פיבא (לא זוכר איזה אבל אחד מהשניים)

  8. חם מהתנור 2 (העתקתי מהחם הקודם):
    .
    בשורה משמחת לקבוצות שמשלמות מס. תקרת המס עלתה יותר מהצפוי. הסביבה? גידול גבוה מהצפוי בהכנסות כלל הקבוצות מנושאים שקשורים לכדורסל.
    .
    הסבר קצר: תקרת שכר – מספר שקבוצה שחוצה אותו- כלומר סה"כ משכורות צפויות (בונוסים מתחלקים לסבירים וללא סבירים (למשל, קיירי משחק יותר מ 75 משחקים בעונה)) – לא יכולה להחתים שחקנים חופשיים אלא תחת 3 קטגוריות : שחקנים שיש לה את זכויות בירד שלהם (יש כמה סוגים) , MLE (6.4 או קרוב ל 10 מיליון השנה) ו חריגה דו שנתית 3 – 4 מיליון. למעשה גם קבוצה שנמצאת מתחת לתקרת השכר לא יכולה לתת לשחקן חופשי חוזה שחוצה את התקרה.
    סף המס – מספר שקבוצה שחוצה אותו תשלם מס מותרות (ותצא ממעגל הקבוצות שמתחלקות בתשלומי המס של שאר הקבוצות). כמה תשלם? דולר וחצי על כל דולר מעבר לסף המס עד 5 מיליון. עברה ביותר מ 5 מיליון תשלם 1.75 דולרים לכל דולר שבין 5 ל 10 מיליון, עברה ביותר מ 10 מיליון? תשלם 2.5 דולרים. התשלומים לכל דולר חריגה קופצים כל 5 מיליון נוספים.
    .
    ג"ס למשל תחרוג השנה בטווח של 43 עד 47 מיליון ואמורה היתה לשלם, לפי ההסבר בטווח של 150 – 170 מיליון. אבל, לדיברי סילבר הליגה רוצה שהקבוצות תחלוקנה בשחקנים הטובים, לכן המס. לכן, קבוצה "פושעת" כרונית שחצתה את סף המס 3 שנים מתוך ה 4 האחרונות תשלם דולר נוסך בכל מדרגה. הכלל הזה מקפיץ את תשלומי המס של ג"ס מעבר ל 200 מיליון דולר לשנה הבאה.
    .
    אם נחזור לבשורה המשמחת, עלית סף המס ברמה של מיליון או שנים נוספית תחסוך לג"ס כ 15 מיליון בתשלומי מס ותאפשר לה לשלם קצת יותר כסף ללוני ו GP2.

    1. תודה רן.
      ראשית קינטור קטן לאוהד ג"ס ותיק שנעלם מהאתר ולאחרונה חזר – האם נהרות הבכי על זה שהקאבס של גילברט שילמה את המשכורות הכי גבוהות בליגה + מס, וכמה שזה שובר את התחרותיות ומהווה התנהגות לא הוגנת, האם הבכי הזה חוזר עכשיו, כשהקבוצה שלך "קבוצה "פושעת" כרונית שחצתה את סף המס 3 שנים מתוך ה 4 האחרונות" ?
      .
      ולרן – למה עליית המס מאפשרת פתאום להחתים את GP2, שהרי כבר קודם הבעלים הראה שלא איכפת לו להוציא עוד 2-3 מיליונים, או 200-300 (מה זה ביני ובינך 300 מ' דולר?) ?
      החיסכון הזה בטל בשישים בשביל מי שהחליט שהוא שופך אל הקבוצה את מה שצריך, יעלה כמה שיעלה.

  9. טרייד טוב לוויזארדס-
    איש סמית' רכז בינוני מינוס שבעיקר זורק ג'אמפרים שפוגעים בלוח, kcp גם מיידה מקצועי – שחקן לא רע אבל יאללה נקסט.

  10. The Spurs have formally tendered a qualifying offer to Lonnie Walker worth $6.3M, making him a restricted free agent beginning tomorrow. Otherwise, he would have been unrestricted.

    The expectation is that Walker will fully test the free agency market.

      1. לא בטוח שאני מבין אותך, ממה שרשום אפקטיבית נותנים לו ללכת (או שיקבל את ההצעה הנמוכה הזו לעונה מה שלא סביר)

            1. אפשר גם למשוך אותה. זה לא ממש מפריע.

          1. אוקיי, אין לי מושג, כנראה שלא שולחים אותו ככה סתם?
            הלכתי לקרוא קצת בפורומים שלכם ואומרים שזה שומר על אופציות פתוחות כמו סיין אנד טרייד מקבוצות שמעוניינות

            1. תיאורטית כן, מעשית זה תלוי בקבוצה, ובשחקן. אני מניח שהספרס מאמינים שבמחיר כזה הוא יהווה נכס לטרייד. אני מקווה שהם צודקים. אני חשבתי שמקדרמוט ב-14 זה קצת יקר אבל סביר. היום לדעתי זה חוזה כמעט בלתי סחיר.

            1. ומה הם מרוויחים מזה.

            2. מקום תחת התקרה? תשאל את מיקי:)

            3. זה נכון אבל ממש מעט מקום וכמו שאמרתי ניתן למשוך את ההצעה. זה משאיר להם את כל האופציות על השולחן

            4. אז בסדר תשאיר..

  11. ראסל ווסטברוק התבטא אחרי שמימש את האופציה של העונה האחרונה בסך 47 מליון דולר: "זה היה או לממש את האופציה או לחתום ל90 מליון ל3 שנים בחלום"

        1. נו בחייך…
          .
          איכשהו הנטיה של חוזים ועסקאות מורכבות להחתם בזריזות תוך מספר שעות בראשון ביולי, מבוססת, להערכתי, על דיונים קודמים שאינם פורמליים, ואיכשהו נראה לי שההצעות, הבלתי פורמליות, שקיירי וראסל קיבלו, היו כאלה שגרמו לצמד לממש את אופציית השחקן שלהם.
          .
          לידיעת הקורא אדם סילבר – כל הנ"ל משקף את דעתי בלבד, ואינו מבוסס על עובדות, נתונים או הדלפות שהגיעו אלי ממקורות בתוך הליגה, שהרי הפרי אייג'נסי מתחיל רק בראשון ביולי, ולא יעלה על הדעת שמישהו אינו פועל לפי הכללים. כל הנ"ל ברור וידוע לכל בר דעת ובוודאי לעורך הדין שלי.

            1. נכון, ואלה שהיו יכולות לא מעוניינות לעשות זאת. אם לוקה או יאניס היו חופשיים דטרויט, אוקלהומה והספרס היו מציעות להם? להערכתי כן. לקיירי וראסל לא. אי אפשר לייחס זאת רק לתנאי השוק אלא גם למגבלות המוצר.

            2. קיירי וראס הם לא סחורה חמה אחרי שתי העונות האחרונות, והחוזים שלהם לא עוזרים להם.

            1. אני רוצה להאמין שהם לפחות מנסים.

          1. אין ספק שאברי עלה פה ל-1-0
            אבל מה שיקרה בפועל עד כמה הספרס יהיו גרועים או שכרגיל ינצחו מעל הציפיות נמוכות ככל שיהיו זה יתברר רק בהמשך

            1. אפשר להראות את תחילת התגובה שלך לאשתי?

            2. חחח, מומלץ

      1. לא מוגזם . מרי הוא שחקן צעיר עם עתיד מבטיח ואופק ארוך וסף אולסטאר. הכי טוב של הספרס. גלינרי סבבה אבל מתבגר ותכלס משחק כבר כמה עונות 50 60 משחקים גג. הוא לא מעניין את הספרס בעסקה הזאת זה רק איזון שכר הדבר היחיד שמעניין אותם זה הבחירות.
        זה די ברור שהספרס הגיעו למסקנה שהקבוצה כמו שהיא עם תקרה ברורה ולא תגיע לכלום ולכן מפרקים את כל הנכסים שלהם והולכים לבניה מחדש אוספים בחירות זה טנקינג עד הסוף. בקיצור סביר בעייני על שחקן כמו מארי גם אומר שההוקס החליטו ללכת בכל הכח כאן ועכשיו.

  12. הדרך לוובניאמה התקצרה.לספרס לדעתי יש את הסגל הכי חלש בליגה(מערב ומזרח)בנוסף הרוויחו עוד 3 בחירות סיבוב ראשון מאטלאנטה.הבנייה מחדש החלה(החלה כבר עם ואסל ופרימו אבל עכשיו רשמית).נשאר רק להטריד את קלדון ג'ונסון

    1. זה יכול לקרות רק היום , אם הוא נחתך היום הספרס חייבים לו רק 5 מליון
      אם הוא בקבוצה מחר הם צריכים לשלם את כל ה 21 מליון

      1. האמת שזה לא נכון, יש להם חריגות טרייד לשחק איתן, אבל הוא לא היחיד שהם יצטרכו להתעסק איתו. למרות שהוא כנראה בין החשובים יותר, אז הוא בטח יכול להשיג יותר כסף ממש שהיה מקבל מאופציית שחקן.

  13. לא יודע עד כמה ההוקס עשו בשכל
    בפועל אלו 2 בחירות סיבוב ראשון כי הבחירה של שארלוט מוגנת ומן הסתם גם השנה לא יקבלו אותה. אם מארי יסכים להארכה כשהוא עדיין בחוזה שלו אז סבבה אבל אם לא.. בזבוז. נכון שעכשיו להוקס יש את החתיכה שהכי חסרה להם בעונה שעברה אבל מאידך זה לא שמארי הופך אותנו לקונטנדרים.

      1. לא ידעתי על שנה שעברה. סתם נראה לי הגיוני.
        אני מניח שתקבלו בחירת סיבוב ראשון מוגנת או משהו כזה עם איזה משכורת שתתאים – אולי ברץ׳ ועוד משהו.

  14. טרייד שאמרתי שיקרה באמצע העונה.
    טרייד טוב לשני הצדדים לדעתי היה צריך להכניס את קולניס/גיילן ג'ונסון במקום גילו אך עדיין ספרס קיבלו את שלהם

  15. דזונטה
    .
    הבחירות – זה בסדר, אבל אלא אם תהיה שם התפוצצות פנימית לא צפויה, קשה לי לראות את אטלנטה בלוטרי, ובטח שלא בתחתית הליגה, כך שכל סוגית העדר ההגנה על הבחירות נראית לי חסרת משמעות מעשית. גם ההחלפה ב-2026 לא צפויה להתממש להערכתי, וגם שרלוט כנראה לא יהפכו לקבוצת לוטרי בעונה הבאה, אז בשורה התחתונה צפויה לנו תוספת של 3 בחירות במקומות 20-25 במהלך השנים הקרובות. לא רע, מגדיל את הסיכוי להגריל שחקנים טובים, ואת הסיכוי לטרייד אפ, אבל לא הרבה מעבר.
    .
    מעניין שאף שחקן צעיר שלהם לא עשה את הדרך אלינו, ושאף שחקן שלנו, חוץ מדזונטה, לא עבר אליהם. נשמע לי שמקדרמוט וריצ'רדסון יכלו להועיל להם, והאמת שהייתי שמח לבדוק אם האנטר יכול להישאר בריא. נו טוף.
    .
    אם יש סיכוי לקבל בחירת סיבוב שני על גלינארי זה מצוין, פרסטי הצליח. אם לא, לא נורא.
    .
    כל הפעלול הזה לא סתם לנו את המקום מתחת לתקרת השכר שזה טוב גם לחוזים מתים וגם לחוזים מועילים, למרות שקשה לי להאמין שאייטון, למשל, יגיע עכשיו. אין לו מה לחפש אצלנו.
    .
    המשך הדרך – פולטל, ואם אפשר אז גם מקדרמוט, ריצ'רדסון ולוני ווקר. קשה לי להאמין שנצליח להעביר את כולם בקיץ, מניח שחלק ישארו איתנו לפחות עד הדדליין. כנ"ל בנוגע לזאק קולינס – בגלל סימן השאלה הבריאותי יתכן שקבוצות יהססו ללכת עליו.
    .
    ויקטור – לא יודע אם אפשר לייחס את התזמון של הריבילד לשחקן ספציפי כזה או אחר, ולא לגמרי ברור, לי לפחות, למה עושים עכשיו את מה שניתן וצריך היה לעשות ב-15 ביוני 2018 אחרי דרישת הטרייד של קוואי. יתכן שהנפשות הפועלות דאז התקשו להשלים עם המציאות, יתכן שלא רצו "שקוואי יחליט עבורם", יתכן שהאמינו בדרוזן, יתכן שפופ רצה את שיא הניצחונות. לא יודע. מה שכן, למרות שאני חושב שפופ יכול לתרום לצעירים, אני לא בטוח שזה מתאים לו, אז יתכן שהוא יפרוש.
    .
    לא יודע אם זה מתאים לפאטי, נשמע לי שהוא רוצה ריצת פלייאוף עמוקה, אבל אם בא לו הייתי בכיף מחזיר אותו בתפקיד איגי כזה לחנוך את הצעירים.

    1. הספאס נמצאים במצב קלאסי כרוכשי חוזי הזבל של הליגה. במהותה העסקה מבוסס על יכול לקלוט חוזה רע עבור בחירות דראפט. היה יכול להיות פתרון נהדר עבור ווסטברוק והלייקרס אלא שללייקרס כבר אין בחירות לתת.
      מועמד אפשר נוסף? דאנגלו ראסל.

  16. סופה של תקופה
    ויקטור וובניאמה, הנה אנחנו באים.

    חברים, הספרס חזרו לעשות טאנקינג. רדו למרתפי הליגה, כי כדאי לכם להיזהר מהקבוצה שעשתה את זה עוד ב1997, כשסאם הינקי היה סתם עוד חנון בתיכון.

  17. אני תוהה אם הטרייד על מארי זה הודאה רשמית של הספרס בזה שהבנייה מחדש שלהם בשנים האחרונות הסריחה ואפשר כבר לבקר אותם או שעדיין צריך להלל את ביופורד ופופוביץ על גאונותם?

    1. אני לא חושב שהנתונים תומכים בתזה הזו – מארי, וייט וקלדון כולם בחירה 29, ולפחות לגבי מארי ווייט התמורה עליהם מעידה שהם ברמה גבוהה הרבה יותר מבחינה ממוצעת של סוף סיבוב ראשון. קלדון עדיין צעיר ומוקדם לשפוט.
      .
      דווקא בבחירות אמצע סיבוב ראשון הם פחות הצליחו – סאמניץ' ולוני ווקר (19, 18), לא פרצו, אבל עדיין, אם אני מסתכל על התמונה הכוללת נראה לי שהם הצליחו להוציא מהבחירות שלהם יותר ממה שניתן היה לצפות. הבעיה הייתה ב"נומך" הבחירות שגורם לכך שהסיכוי להוציא מהם סופרסטאר הוא קלוש, ובלי סופרסטאר קשה עד בלתי אפשרי להצליח בליגה. אבל זה לא בגלל פופ וביופורד.

  18. מעולם לא חיבבתי את מאריי. לא את אישיותו (קצת ערס ופאן בוי של לברון), ולא את משחקו (לא הופך את השחקנים סביבו לטובים יותר).
    הוא מין שחקן שנותן לך תקרה בינונית.
    אז אין לי בעיה להיפרד ממנו.
    מה שאני לא מבין, זה למה לאטלנטה להביא אותו.
    זה בערך ההתאמה הכי גרועה לצד יאנג.
    כן, הוא נותן הגנה.
    אבל הוא שחקן שחייב את הכדור ביד, אחרת אין בו תועלת.
    אותו כנ"ל יאנג, שלא מסוגל ולא מעוניין לשחרר.
    אז שניהם יחד, מלבד ההגנה המשופרת, זה חוסר תועלת מובהק בהתקפה ורק יגרום למירמור אצל מי שיהיה בלי הכדור.
    וגם לעלות מהספסל זאת לא אופציה, הוא כבר הרבה מעבר למחליף שעולה מהספסל, ולא יהיה מוכן לרדת ככה במדרג כשהוא בשיאו המקצועי ובשיא כושרו.
    בקיצור, נדפקתם… קבוצה מטומטמת.

    1. מצטרף ומוסיף.
      סתם מחשבה שעברה לי בראש.
      זה שהתקרה של מארי ידועה, האם התמורה ראויה. 3 בחירות דראפט שלא בלוטרי מפוזרות על כמה שנים. התמורה האמיתית היא טנקינג עכשיו ובחירה גבוהה בשנה הבאה.
      אבל מה עם המגבלה האמיתית של הספרס: אף fa לא מוכן לבוא. גם בטרייד אנשים יעדיפו לעשות שביתה איטלקית. מה אם המטרה עכשיו היא להעביר את ה2בוצה ללאס ווגאס?

    2. +1
      זה נראה כמו טרייד לא משהו לשני הצדדים.
      אבל אולי ההוקס יבינו איך משלבים בין יאנג למאריי יותר מהר ממה שהלייקרס הבינו איך משלבים בין לברון לראס… או שיאנג יחליט שוב שהעונה הרגילה לא מרגשת מספיק אבל הפעם יחליט את זה ממש חזק – ואז אולי לספרס יצא מזה משהו.

      1. נראה ששני הצדדים היו נואשים.
        אטלנטה לנסות לקום מהחורבן ולהציל את הקבוצה הנוכחית, ולהוסיף מוביל כדור והגנה.
        והספרס כי לפי דיווחים מאריי אמר להם שלא יחדש חוזה אחרי שהנוכחי יגמר, אז עדיף להם לפדות אותו בשיא מאשר אחרי שיאבד ערך.

          1. נפילה מגמר איזורי (לא משנה שלא הייתם שווים את זה) לקבוצה מפסידה עם יכולת מביכה רוב העונה, כשבסוף השתחלתם למקום 8 ועפתם בתצוגה מבישה (במיוחד של הכוכב שלכם), זה אכן חורבן.

            1. עזוב.
              מצטער שבכלל הגבתי.
              אתה צודק

  19. טריי יצטרך לשחק אוף בול אין פה שאלה. אולי יתאמץ קצת בהגנה. אטלנטה שמה את העתיד שלה הטרייד הזה. צריכים לנסות גם להביא את אייטון

      1. הגנה זה דבר שכל הקבוצה צריכה לעשות באליפויות האחרונות הכוכב הראשי גם היה עלית בצד האפור . שהכוכב מתאמץ בהגנה לאף אחד אין תירוצים מעלה מורל קבוצתי

          1. ברור שההגנה זה גם נתונים פיזיים.
            אבל תסתכל על סטף ועל טרי שניהם בערך באותם נתונים פיזיים ועל ההבדל בהגנה שלהם.

            1. סטף היה עסוק בניפוח שרירים ומאסה בשנים האחרונות.
              יאנג נמוך באינץ' שזה לא הרבה אבל שוקל כ10 ק"ג פחות.
              יש גם סרטונים שלמים על טעויות שהוא עושה בהגנה שאני לא בטוח שדווקא קשורות לרצון.
              אני לא מתווכח עם זה שהוא לא רוצה מספיק אבל גם עם המון רצון טוב, אני לא יודע מה הולכים לראות ממנו בתחום הזה.

            2. אם טריי יאנג ירצה נראה אותו לפחות זז בהגנה ולא עומד כמו קונוס

            3. אחד התפקידים החשובים של דז'ונטה הוא להוריד עומס התקפי מיאנג. זה ישחרר את טריי כדי לעשות קצת יותר הגנה. מה הוא יוכל לעשות זו שאלה טובה, כי הגנה כמו שיונתן אומר, זה לא עניין של רצון.

            4. כן. זה העומס. ברור.
              כמו שמורידים מדריימונד עומס התקפי כדי שיישחק יותר הגנה.
              😉

            5. העומס יכול להסביר למה הוא לא זז בכלל. זה לא סתם ששחקנים עם עומסים התקפיים כאלה פחות עושים הגנה. אי אפשר להסביר את זה בסתם לא בזרגוג שלו לנסות בהגנה. לא לגבי שחקנים מקצועיים שמכוונים לטופ עם מערכות שלמות מסביבם וחברים לקבוצה שלא יהיו מוכנים לקבל דבר כזה.
              אבל כמו שאמרתי, זה לא אומר שהוא יהיה שחקן הגנה טוב. אלא רק שחקן הגנה ווילינג. לא חושב שנראה את טריי כשחקן הגנה טוב בתקופה הקרובה, אם בכלל.

            6. אני לא יודע איך אפשר לנוח בהגנה. אומרים לך להידבק למישהו אתה נדבק אליו. מישהו לוקח אותך בiso אתה הולך איתו, נופל לידך ריבאונד תנסה לתפוס. לא נראה לי שיש שיטת ניהול מאמצים של "עכשיו בוהים מהצד".

            7. תשאל את לברון. הוא הפך את הידיעה מתי ואיך לא להתאמץ בהגנה למומחיות בעונה הסדירה בשנים האחרונות.

  20. בארטון is gone והגיע במקומו גארד הגנתי סוף סוף,איזה בוקר מושלםםםם.
    חבל על מונטה,אבל תכלס שמח בשבילו בהתחשב בזה שמארי חוזר ושבונס יקבל את הרכז המחליף אז מוריס בכל מקרה היה נדחק קצת ברוטציה,בוויזארדס יהיה לו תפקיד יותר מתאים ומשמעותי.

  21. ההתאמה מצויינת לאטלנטה.
    את ההוקס מנצחים כשעושים טראפ על יאנג.
    מעכשיו כשזה קורה, מארי ישחק 4 על 3. עולם אחר.
    וכמובן תוספת של אחד הגארדים ההגנתיים הכי טובים בליגה ליד הגארד ההגנתי אולי הכי גרוע.
    מהלך נהדר של אטלנטה, והספרס שולטים בבחירות הדראפט שלהם ב 25, 26, 27.
    הרבה יכול לקרות בטווח של 3 שנים רצופות שמתחיל בעוד 3 שנים, גם אם כרגע קשה לראות את זה או שנראה פחות סביר שההוקס יהיו גרועים בשנים האלה.
    הסיכוי/סיכון תמיד קיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט