גולדן סטייט ווריוורס זוכים באליפות השביעית בהיסטוריה! קרי זכה ב-FMVP/ צ'קו

בוסטון (2) – גולדן סטייט (4): 103-90

משחק 6, תנצח או תלך הביתה עבור בוסטון, והיא מראה זאת בתחילת הרבע הראשון.
הסלטיקס פותחים בטירוף ועולים ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון כשהם מצליחים לעצור את האורחים מגשר הזהב על שתי נקודות בלבד. 14-2. אך גולדן סטייט עושה תיאום כוונות ומתחילה להפגיז. זה מתחיל בשלשה של וויגנס, ממשיך ב-5 נק' רצופות של תומפסון, גרין קולע שלשה וקרי משלים מהפך. פול בשלשה עם הקרש מגדיל את הפער ל-5 בסיום הרבע הראשון. 22-27, גולדן סטייט בריצת 25-8.
הריצה ממשיכה לתוך הרבע השני וכעבור שתי דקות הפער עומד על 13 לזהובים. ריצת 10-0. בוסטון מגיבה בריצת 7-0, אך ריצה נוספת של הלוחמים מעלה אותם ליתרון 21. מכאן בוסטון עוד מצמצמים לקראת המחצית.
54-37. גולדן סטייט עם 52-25 מאז הפיגור בדו-ספרתי.

הרבע השלישי נפתח בנקודות של בוסטון, אך גרין וקרי עם שלשות, בעוד בצד השני הורפורד תופר שלשה אחר שלשה. פורטר עם שלשה, קרי עם שלשה, פורטר עם עוד שלשה ושוב קרי עם שלשה מעלים את גולדן סטייט ליתרון הגדול שלה במשחק 22. פסק זמן ירוק. הלוחמים נרדמים קצת ובוסטון מתחילה ריצה 15-2 שמעירה את הקהל. הורפורד עם חסימה גדולה אך גרין עם חצי מרחק מחזיר את הפער לדו-ספרתי. נקודה מהקו וזה רק 10 הפרש בסיום הרבע השלישי. 76-66. הורפורד עם 12 נק' ו-3 חסימות ברבע השלישי בלבד.

שתי הקבוצות מתקשות לקלוע, אך בוסטון מצליחה לצאת לריצה קצרה ולהוריד את הפער ל-8 בלבד בזכות פעולות טובות של בראון והורפורד. וויגנס וקרי עם ריצה משלהם מחזירים לפער דו-ספרתי, ומכאן בוסטון כבר לא מצליחה לחזור.

גולדן סטייט אלופת ה-NBA!

קרי קלע 34 לצד 7 אס' 7 רב' ושתי חטיפות. וויגנס 18 נק' 6 רב' 5 אס' 4 חט' ושלוש חסימות. פול 15 מהספסל, קליי (2 חט' 5 רב') ודריימונד (12 רב' 8 אס' 2 חט' 2 חס') עם 12 נק' כ"א.
בבוסטון – בראון 34, הורפורד קלע 19 וקטף 14. טייטום עם 13 ושבעה אס'. ווילאמס 10 וסמארט 9.

לפוסט הזה יש 275 תגובות

  1. סטף – משחק ענק, סדרה ענקית, פלייאוף ענק… איזה שחקן!
    ויגינס עם קליניקה הגנתית על טייטום לאורך כל הסדרה. לא ייאמן שהוא נעל אותו מהתחלה עד הסוף ובמשחק הזה הגיע לשיא מכל בחינה.
    תומפסון ודריימונד היו חזקים בהגנה למרות החושך של תומפסון מהשלוש.
    .
    כבוד לסלטיקס.
    הכי בלט לי רוברט ויליאמס III. סנטר מדהים. משחק חכם, חוסם וכל זה מגובה צנוע לסנטר של 2.03 ועם פציעה.
    יודוקה מאמן העונה.
    .
    א-ל-י-פ-ו-ת.

    1. אליפות מרשימה,
      קרי (שוב) מראה שהוא מגדולי המשחק.
      .
      עבורי ההפתעה האדירה זה וויגינס.
      בשנותיו במינסוטה הוא היה שחקן הגנה נוראי –
      השינוי פשוט בלתי נתפס.
      זה מלמד עד כמה הסיטואציה קריטית להתפתחות של שחקן.
      זה גם מלמד על העוצמות של גולדן כארגון.
      .
      להזכיר –
      וויגינס בגולדן בזכות העובדה שגולדן הצליחו להפוך את עזיבתו של דוראנט לסיין אנד טרייד.
      א. מוגבר על צעד ניהולי מבריק.
      ב. מדובר על החלטה אסטרטגית שמשמעותה תשלום סכומי מס פסיכיים מתוך אמונה שהתהליך יסתיים באליפות.
      שאפו.

  2. מעתיק:

    רן הנרגןהגב 4 ספט 2021 06:25:05
    ברשותכם, מעתיק את זה לפה מהדיומא.
    .
    פינת ג"ס: איפה אנחנו עומדים? לא ברור
    .
    המפתח לפתיחה חזקה של העונה נמצא אצל שני שחקים. אוטו פורטר וגורדן פול. פורטר בימיו בוושינגטון היה טוב מוויגינס בגרסת ג"ס. לדבריו הוא בריא ובמסיבת העיתונאים הפגין גזרה שמורה היטב. פול, אם ישמור על קו ההתקדמות שלו יתן לג"ס שחקן שישי לגיטימי שיכול להוביל את ההרכב השני. יחד הם יהיו הבסיס להרכב השני. אם ההרכב השני יצליח לשמור על איזון, שלא לדבר על יתרון, מול היריבות, ג"ס תנצח ב 80 אחוז מהמשחקים. גם בלי קלי זה יבטיח מקום 6 4 – במערב.
    .
    קלי לא יחזור לפני אמצע סוף דצמבר. הוא רעב , נחוש ולמוד ניסיון (אני מקוה) שלא להעמיס יותר מידי על הגוף. הקליעה שלו? רק השתבחה. אם הוא חוזר לעצמו עד מרץ ג"ס תגיע לפחות לגמר המערב.
    .
    דמייאן לי ו JTA יחלקו בינהם את הדקות של קלי עד שישוב ובמשחקים שבהם ישב. JTA מפגין ניצוצות דרימונדיים בניהול המשחק.
    .
    לוני וביאליצה יתנו תפוקה מספקת בסנטר כשגרין מסיים משחקים קריטיים.
    .
    שלושת הרוקיז בעיקר יעודדו וישחקו בגארבג' טיים או כשאחד מרגילים יושבת.
    .
    איגואדלה, לא ישחק הרבה אבל יהיה אחרי על הפיתוח המנטלי של הרוקיז וישמש כפקק במצבי חירום.
    .
    בקיצור אם הכל עובד וקרי בריא, קלי חוזר לעצמו, פורטר ופול מספקים את הסחורה, מעט פציעות – ג"ס תהיה מפלצת , כמו ב 2015. אם לא – הכל פתוח.

    7.1

    אשך טמיר המקוריהגב 4 ספט 2021 06:51:18
    מפלצת לא תהיו, קבוצת פלייאוף נחמדה כן.
    לדעתי הרוקיס יהיו משמעותיים בקבוצה וסטף יהיה mvp.

    7.2

    ברוך רוביןהגב 4 ספט 2021 07:07:46
    גס גם עם הספסל הטוב בליגה לא תגיע ל65 אחוז נצחונות. קליי לא יודע מה אתה מצפה ממנו אבל הוא לא יהיה השחקן שהיה אפילו לא קרוב שנתיים וחצי ללא מגרש הרגליים גמורות, זה לא דוראנט שיש לו ייתרון של אורך וקליעה על כל שחקן אחר בליגה (זה למה ידעתמ שיחזור במינימום נוביצקי משודרג אחרי הפציעה). ג״ס לא תגיע לגמר המירב ובטח לא תהיה קונטנדרית יותר, פרט לקרי אין הרבה בקבוצה (למרות שהצעירים נראים מבטיחים מאוד) אבל לא באותו טיים ליין עם קרי

      1. לא ראיתי את הפריצה של וויגינס. גם לא את התרומה של הרוקיז (לא עצומה אבל משמעותית) וגם לא את הנפילה של אמצא העונה. אבל ראיתי את הפוטנציאל.

    1. גולדן הפתיעה מאוד השנה.
      אפילו סטף אמר את זה עכשיו בסיום שאף אחד לא חשב שיהיו שם.
      אני עוד הייתי מאלה שחזו לה עונה טובה (היו הרבה אחרים שזלזלו בה).
      במרץ הגעתי למסקנה שהם הפייבוריטים שלי לאליפות, תגובות 11 +15:
      https://hoops.co.il/?p=260203
      .
      "גולדן מתחברת מחדש. בגמר המערב אני רואה אותה ואת פיניקס. ואני הולך איתה.
      סטף נגד דוראנט בגמר"
      .
      "טוב, החלטתי. גולדן מנצחת בגמר את ברוקלין."

    2. תקשיב רן שאפו . אני כבר הפסקץי לעקוב אחרי הלוחמים ובתחילת העונה אף אחד לא ציפה למשהו כזה חוץ ממך. השובר שוויון שלהם היו וויגינס ופול שבשבילי היה הפתעה גמורה. אבל ברגע שראיתי במה מדובר וידעתי שהשלישיה תשחק ביחד בפליאוף בתוספת פול וויגינס הם הפכו למומעדים מספר 1 שלי לאליפות ובי פאר.
      כל הכבוד רן

  3. בוקר צח בוקר זך
    ברכות לכל אוהדי גולדן סטייט כאן באתר
    אליפות מרשימה בהחלט, קבוצה נהדרת, מאמן מצויין וכוכב על אחד שנתן הופעות בפלייאוף הזה שכבר הרבה שנים לא ראינו. איזה שחקן סטף.
    ברכות גם לאוהדי בוסטון באתר, נתתם עונה נהדרת ופלייאוף מדהים.
    ואחרון חביב – ברכות לטמיר על הבראקט – מרשים ביותר.

    1. קרי מדהים כוכב על אין מילים אבל הופעות כאלה בפלייאוף מכוכבי על רואים כל שנה, יאניס עם תצוגה פסיכית, לברון לפניו, דוראנט בשני האליפויות…

          1. חו״ח בצחוק בצחוק גם הגיף נתקע ולא זז – גיף דונט ליי.
            תאכלס – עשית לי (ולהרבה אחרים) את הפלייאוף.
            אני עושה מה שהיה צריך לעשות עם לברון ב-2015 ונותן לך רשמית את ה-FMVP של הופס לעונת 21-22
            🏆

          1. איי אם טייקינג איט באק
            🙂
            אבל שמע חייב להסיר בפניך את הכובע על הבראקט ובכלל על שנת הניגובים הגדולה.
            רק הנרגן נותן לך פייט, הוציא נבואה מהנפתלין, שיחק אותה.
            אני עמוק בצנטרישוט – לפחות עד המונדיאל.
            🙂

            1. הדבר היחיד שנשאר על השולחן זה אייטון.
              אבל רק ההתערבות האחרונה (שאייטון יתקפל ויעדיף להישאר בפחות ממקס).
              גם בזה ניגבתי בפירוש, ואחרי שנים של דיונים ברור שצדקתי נכון להיום והסאנס מסרבים לתת לו מקס והוא נחשב בפירוש שנוי במחלוקת ולא ראוי למקס כרגע.
              אם איזה נמושה תיתן לו זה ייחשב אוברפיי ויהיה בגלל המצב בליגה בו יש ימבה כסף וקבוצות שאין להן על מה להוציא את זה, או סתם ג'יאמים מפגרים.
              הקונצנזוס בליגה שהוא לא שחקן מקס כרגע, ובצדק מוחלט.

            2. לגבי אייטון – אני חושב שאם תבדוק טוב טוב עם האלגוריתם (הוא עוד פעיל?) תגלה שכתבתי על המוגבלויות שלו במקביל אליך, לפני המון זמן, אולי אפילו קודם. אני חושב כמוך לגביו מבחינה מקצועית – אין לו כדרור בכלל, הוא לא מספיק זריז והטווח שלו מוגבל. הוא גם לא מספיק "דורש".
              אבל יש לי מחלוקת איתך בעניין הערך הסופי שלו – לדעתי בהרבה קבוצות הוא בהחלט שווה מקס. יש לו תרומה אדירה בשני צדי המגרש והוא פוטנציאל שעדיין לא מומש כמו שצריך. מונטי כנראה לא מספיק מעריך אותו, או שאולי בפיניקס לוקחים אותו כמובן מאליו.
              אני חושב שפיניקס כן צריכים לתת לו מקס מהסיבה הפשוטה – למי עוד יש להם לתת את ה"מקסים" שלהם? פול בסוף הדרך. אולי לדוראנט – אבל אם קיירי יחתום בנטס אז זה לא יהיה על הפרק.

            3. בכלל, כשמסתכלים לאחור על ההתקדמות של יאנג ושל לוקה – נראה שבפיניקס ממש לא השכילו לפתח את הבחירה מספר אחת שלהם.

            4. אשכוס כל הכבוג על הבראקט.
              זה סהבאת את הברקט לא אומר שאתה צודק בהכל אתה טועה בענק לגבי איטון. יכול חהגיד לך גם על עצמי שהברקט הראשון ששלחתי היה גמר לוחמים נגד בוסטון ב 7. מילאתי את זה תוך 5 דק אבל לצערי הוא לא עבר כנראה אני בכל אופן לא מוצא אותו. אחר כך שלחתי ברקט יותר רומנטי שהחלטתי לשים את הלוחמים מול ברוקלין שוב עם נצחון ללוחמים.
              לגבי איטון אתה לא עוקב אחרי פיניקס אני עוקב אחריהם. זה שחקן מקס בודאות . פיניקס לא ניצלה את היכולות שלו עד הסוף וזה שסרבר דביל זה לא אומר שכל הליגה דבילית. הוא בקלות יכול להפוך לסנטר שקולע גם מהטריי באחוזים סבירים לגבי דה שוט קראתי כמה פעמים שהוא כתב שאיטון לא יכול להוריד כדור לרצפה אותי זה לא מעניין זה לא משהו שאני מחפש אצל סנטר.

  4. ברכות לכל אוהדי הווריורס במיוחד לנרגן – ניגבת את כולנו עוד מהפריסיזן ועוד בלי לעוף על עצמך.
    תהנו מהרגע ומהקבוצה הנהדרת הזו קשה לדעת עוד כמה שנים נשארו לנו לזה.

    1. היה ברור שזו תהיה קבוצה חזקה והפתיע אותי שאנשים לא ספרו אותם. אבל הנרגן האמין בללכת עד הסוף שזה יותר רחוק ממה שחשבתי. אולי יותר ממה שדמיינו בג"ס עצמה.

      1. שמעון מספיק עם השטויות, יש סיבה למה גולדן סטייט לא הצליחו לשמור לשנייה על לברון, דאבל טים עליו וזה נגמר בנקודות קלות (הוא בניגוד לטייטום יודע לנהל משחק), הוא טחן אותם גם בפוסט ובחדירה, הנסיון לשנמך את לברון מצחיק בטח שהוא הציג כאלה תצוגות מול אותה גולדן סטייט.

  5. סטף קארי אחד מגדולי המשחק אין מילים, אליפות מרשימה של גולדן סטייט שנלקחה על טהרת ההגנה שונה לחלוטין מאליפויות של 2017-2018.
    .
    קליי חושך מצרים לצערי אי אפשר לחזור מפציעות כל כך קשות. וויגנס פשוט מדהים איזה שחקן הגנה פנטסטי בין מגני הפרימטר הטובים בליגה רחב ארוך צעד ראשון מהיר כברק טייטום פגש חומה הלילה. גרין גם היה פנטסטי בשני המשחקים האחרונים גרם לי לאכול את הכובע.
    .
    בוסטון במשחק התקפה פשוט פושע שום תנועה ללא כדור, אגב חיתוכים אפס פיקאנדרול פשוט לרוץ ראש בקיר על 3 שומרים. טייטום רחוק מאוד מהרמה הבאה של שחקנים קרי דונציץ יאניס… שחקן לא חכם.

    1. לא מסכים, קליי לא חזר לרמה של לפני הפציעה אבל הוא היה חלק חשוב מאוד באליפות הזאת ( הוא חזיר את גולדן בכמה רגעי משבר בפלייאוף הזה ועדה הגנה לא רעה בכלל).

      1. את השיקוץ בשיאו אי אפשר לעצור בחדירה היה מכניס את וויגנס וקרי לסל ביחד כמו שהראה אין ספור פעמים בעבר/ טוחן את גולדן סטטיט במשחק פוסט בלתי עציר , טייטום פשוט חלש נפל מהרגליים קיבל כמה פעמים את קרי בחילוף ולא עשה כלום. אני לא מדבר על כך שלברון מנהל משחק טוב בהרבה ושחקן טוב בהרבה.

    2. אין לקליי דרך להצדיק משחק התקפה כזה. אבל הוא היה עדיין טוב בהגנה היום. אם הקליעה תתאפס אז יש הרבה עם מה לעבוד למרות הפציעות.

    3. ברוך בתאבון על הכובע שאכלת על גרין מקוה שזה היה איזה סומבררו מקסיקני רחב שוליים עם הרבה בשר.
      לגבי קליי הוא חזר מהפציעה ונתן משחקים מעולים לצד משחקים גרועים. זה משהו שהיה צפוי. הבן אגם לא שיחק כמעט 3 שנים. אני מהמר שאם יהיה בריא בשנה הבאה בפליאוף אתה תראה את קליי הישן והטוב כי לוקח זמן לחזור לכושר משחק מלא אחכי פציעה כזאת ותקופה כזאת. אז תכין עוד סומבררו לשנה הבאה. ההסתייגות היחידה שיש לי מזה היא שאני כן חושב שיש סיכוי שיפצע שוב. וזה עלול לפגוע בו

  6. ברכות גם לאוהדי הסלטיקס – קבוצה שעשתה קפיצה אדירה השנה ונראה שמתגבש שם משהו מיוחד למרות האכזבה.

        1. בנו דבר נפלא סלטיק, לקבוצות צעירות לוקח כמה שנים לפתח חוסן מנטלי ולבוסטןן עדיין אין את זה (תהליך דומה קרה אצל מילווקי), בוסטון צריכה עוד עומק שאין לי מושג איך תשיג ומנהל משחק נוסף אבל בהחלט קבוצה מאוד מיוחדת.

          1. זה באמת לא ברור אבל הם הפכו ליעד אטרקטיבי לזקנים חסרי טבעת.
            הבעיה העיקרית זה שהורפורד על זמן שאול (איזו הופעה הוא נתן הלילה).

            1. לגבי בוסטון ראינו כמה עומק זה קריטי להצלחה (למרות שהם כמעט גרמו לזרוק את הטענה הזאת לפח) הם נפלו מהרגליים במשחקים האחרונים, הורפורד אדיר לא להאמין שזה אותו שחקן שהיה בפילי לפני כמה שנים

            1. אני חושב כמו שמעון בעניין בוסטון – אז מתי יהיה מותר לנו לדבר? בערב? מחר בבוקר? אחרי צאת השבת?
              .
              ומילה על כדורסל – בוסטון הראו היום שוב כמה הם מוגבלים מול הגנות חזקות.
              מילווקי ומיאמי לקחו אותם למשחקי 7 כשהראשונה בלי הכוכב מספר 2 שלה והשנייה עם פועלים נהדרים אבל מאוד אפורים.

            2. מותר לך לדבר מתי שאתה רוצה או שתיכף תטען שמצנזרים אותך כאן או שומו שמיים מקללים.
              בלי עין הרע מאפשרים לך לזרוק כל תאוריה מופרכת שלך לאוויר, אבל ברגע שאומרים למישהו שהוא מדבר שטויות אז ישר שלפת את משטרת המחשבות – טיפוסי.
              אם לא הבנת את הרפרנס – הוא מדבר כל כך הרבה שטויות שביום שבהן כולן מתפוצצות לו בפנים הוא נראה עוד יותר מגוחך.
              אז זו המלצה לא דרישה. עלאק משטרת מחשבות.

            3. היי בתחזית שלי גה לא נפצע 😉
              חכמה גדולה לנצח את ממפיס בלי גה

            4. אני מאוד מחזיק מממפיס ומג'ה, אבל הם היו בפיגור 2- 1 עם ג'ה (2 משחקי בית) והפסידו 2- 1 במשחקים בלעדיו (2 משחקי חוץ).

            5. צוחקים איתך אל תקח יותר מדי ברצינות
              🙂
              ומתי אי פעם העליתי כאן תיאוריה מופרכת?

            6. שמעון נו בחיאת. לפחות תהיה הוגן מזכיר לך את המשחק מול דאלאס שאמרת שאם לוקה וברונסון לא נפצעים הלוחמים לא ינצחו יותר בפליאוף. בסוף בלי שהם נפצעו באותו משחק דאלאס הפסידה והנה הלוחמים אלופים. אז טעית לכל אורך הדרך לפחות תצא גבר להודות בזה (לא בושה לטעות אבל להתחבא אחרי תרוצים זה לא לעניין ולא מתאים לך).

            7. טרול אני מזמן הודיתי שאני בצנטרישוט עם גס כנראה שפספסת את זה.

            1. חבריקו – אני מתחיל לחשוב שההתערבויות המופלאות שלך (באמת!) פחות חזקות אם אין חתימה על הטופס
              🙂

            2. אם אתה בעניין – ספר ישן שיצא לפני שנה במהדורה מחודשת – על משפטי מוסקבה. זווית נהדרת ומקורית על הינדוס התודעה הסטליניסטי :
              אפלה בצהריים
              של ארתור קסטלר

          1. לא בטוח אבל זאת טענה לגיטימית.
            מסכים שהיחידים השנה שהביכו את ג״ס היו ממפיס
            עם כל הכבוד בוסטון גנבו את משחק 1 והפסידו 4 בדו ספרתי, כולל הקריסה היום

        2. לא חושב שלטעון שמילווקי עם מידלטון טובים מבוסטון זה משהו מוגזם,
          לא רואה צורך משום מה לשנמך את ההישיגים המופלאים של בוסטון.
          לא חייב תמיד לשנמך קבוצות, בוסטון הביאו פליאוף נהדר, במיוחד הגנתחת, התקפית עדיין לא בשמיים, מצד שני צריך לזכור שאודוקה רוקי, וגם הוא יתפתח בצד ההתקפי(ההגנתי הוא מטורף).

          הדבר היחיד שקצת מחשיד בבוסטון זה שראינו תחיית המיתים מהורפורד, היום למשל הוא היה אדיר, אני בספק אם הוא יכול לשחזר עוד ריצה כזאת.

  7. חתיכת מסע של הווריורס לתואר העונה. קארי עצום, מתן קונצרט בסדרת הגמר, פשוט פסיכי.
    הסלטיקס מתחילים לממש פוטנציאל עם טאטום ובראון. עדיין סגל קצר בספסל, אבל הם קיבלו שכר לימוד השנה.
    מידלטון הרס לי את הבראקט , אבל בהחלט פלייאוף מהנה.
    .
    תודה צ'יקו ולכל הכותבים לכל אורך על עוד עונה מהנה.

  8. תודה שחר על הסיקור ולכל המסקרים על העונה.
    לאורך הפלייאוף הזה, גולדן סטייט הצליחו להתאים את הסגנון ליריבה ולהשיג את הניצחונות פעם אחרי פעם, כשבפעם היחידה שהם היו בפיגור קיבלנו הופעת שיא של סטף. קליי לא קלע הפעם, אבל ההגנה שלו קריטית והיא הסיבה לזה שהוא צריך להיות בחמישייה של הווריורס ולא ג'ורדן פול, לפחות נכון לעונת 2022.

      1. עונה הבאה רוב החוזים המרכזיים שלהם ממשיכים לא רואה שום בעיה לעוד עונה בהרכב הזה למעט לוני ש 5 מ לא יספקו אותו כנראה ופורטר שכרגע על מינ ויכול כנראה להשיג יותר . כל היתר ממשיכים על החוזים הקיימים שכמובן השכר בהם זוחל למעלה המשצעות היא רק תשלום גבוה יותר של מס מותרות בגלל זחילת השכר הזאת ואת סה עד היום חייקוב הוכיח שאין לו בעיה לשלם.
        הקבוצה הזאת יכולה לתת עוד ריקוד אחד בודאות

    1. ואני טוען שאם קליי היה עולה מהספסל, או בעמדה 3, ופול פותח אז גולדן היו מפרקים כל משחק בהתקפה והאימפקט של זה היה הרבה יותר גדול מההגנה של קליי, והיינו מקבלים סדרה הרבה פחות צמודה, סוויפ או ג'נטלמני.

      1. זה לא קרה, אז אין איך לבדוק את זה, אבל החולשה ההגנתית של פול בלטה כמה פעמים בפלייאוף, ובעיקר בגמר. כדאי גם לזכור שפול לא היה יציב לאורך העונה, לפחות עד הפציעה של סטף במרץ שבעקבותיה הוא נכנס לרצף של משחקי 20 נקודות. ניהול הרוטציה הזאת זו בהחלט שאלה טובה לעונה הבאה בהנחה שסטף, קליי ופול ירכיבו את הקו האחורי גם בעונה הבאה.

        1. בהנחה שכולם יישארו – איך יינהלו רוטציה של קרי, קליי, דריימונד, פול, ויגינס, לוני, וגם וייזמן, קומינגה ומודי שכנראה יהיו ראויים ליותר דקות?

  9. 1.תמונת העונה:
    הסגן טאטום מחכה עם fmvp ביד בזמן שסטף נותן כיף לכל שחקן בקבוצה.
    בעיניי סטף בא לסמל שהוא לא לוקח בלעדיות על האליפות הזו.
    וזה היופי בשחקן הזה…איפשהו בטופ 10 ההיסטורי (אני צעיר מדיי לומר), וכל שנייה שהוא על המגרש הוא רץ,חוסם,מקבל מכות והכל חלק מהמאמץ הקבוצתי.
    אם הקבוצה צריכה שהוא ישחק קצת 1 על 1 הוא יעשה את זה, אבל כי זה מה שיתן לקבוצה את הנצחון.
    שחקן שחוגג שלשה של חבר שלו כאילו זה הוא שקלע על הבאזר.
    2. שחקן שהופך את כולם מסביבו לטובים יותר וכאן אני מגיע לאקס פקטורים של הפלייאוף:
    וויגנס ולוני, נכון,הם כנראה לא שחקנים גדולים בסיטואציה אחרת, אבל הם בסיטואציה הזו, והם עבדו קשה, ויש להם קצת מזל, והאליפות הזו רשומה על שמם יותר מעל קליי וגרין.
    3. ואם מדברים על אקס פקטורים חייב להתחייס לסטיב קר.
    נהנה מהסיטואציה, אנמי, לא שווה כלום בלי קרי… אלף דברים נכתבו עליו, אין היום שום מאמן שיודע להוציא משחקנים מה שהוא מוציא.
    אבל בתכלס הוא לא צריך הסברים, יש לו 4 אליפויות ב8 שנים…שיקפצו לו כולם

    1. קר אגב היחיד עם 4+ אליפויות גם כשחקן וגם כמאמן.
      כאמור יש הרבה שחושבים שבשני המקרים הוא טרמפיסט – שיחשבו.

      1. מצטער רפיקי אני רואה כדורסל הרבה שנים ומאז מייקל ג'ורדן לא היה שחקן כל כך מושלם כמו קרי בודאי התקפית.
        קרי הוא לא בעשיריה ראשונה הוא מספר 2 אחרי מייקל בראשמור.
        עד היום היה קשה לטעון את זה בפה מלא כי היה חסר לו ה FMVP ויש איזה שהוא סוג של כוכבית על האליפויות עם דורנט אבל היום כשזכה באליפות 4 פעמים ב 3 גרסאות שונות של הלוחמים (וזו בעייני הגדולה ביותר ) שתי זכיות MVp אחת פה אחד מה שמעולם לא היה והיום גם FMVP שמזמן היה צריך להיות לו לפחות אחד זה מאפשר לטעון את זה בלי כל חשש
        מספר 2 רק למייקל מאז מייקל לא היה שום דבר כזה. ולדעתי יש עוד אליפות בדרך בשנים הקרובות

    2. צודק בהכל, אבל קר הוא מנהל משחק גרוע ודיפלומט מדופלם.
      הוא מעולה בבניית הקבוצה, הנחלת שיטה ופיתוח שחקנים.
      אני הייתי הראשון על העגלה שלו – עוד כשהיה פרשן אמרתי שיהיה מאמן ענק.
      אבל הרוטציות שלו מסריחות והוא קופא לפעמים מול הפנסים.
      אליפות אחת הוא הפסיד להם, שמח שלא עוד אחת.

      1. עם כל הכבוד אין לך מושג במה זה לנהל משחק כדורסל. אוהבים לרדת על ניהול המשחק של קר וכן יש לו חלק גדול (מאד) באובדן האליפות ב-2016 אבל הוא מראה פעם אחר פעם שהוא יודע מה הוא עושה.

            1. אני חושב שקר אחד המאמנים הטובים בליגה.
              אבל לא בתור מנהל משחק והרוטציות החברתיות שלו איימו איום ממשי על האליפות.

            2. אתה קורה לזה רוטציות חברתיות אבל זה רוטציות מנצחות. זה ממש לא מתאים לך לזלזל ככה בהגנה.
              יש לך תאוריה שלא ממש מבוססת על הרבה מעבר לכמה דקות טובות של פול.

            3. זה קל להגיד.

            4. אני מסכים לגבי פול, כל פעם שהוא עם קרי דברים חיוביים קורים על המגרש, בעונה הרגילה הם שחטו את הליגה האימפקט ההתקפי שלו גדול משמעותית מהירידה בהגנה שהיוו חווים נגד התקפה סופר מוגבלת

            5. גם קל להגיד שזה לא נכון ושקליי משחק דקות רבות זה מה שניצח להם את הסדרה.

            6. מסכים ברוך, באופן כללי גולדן הייתה הקבוצה העדיפה והחזקה יותר וככזו היא הייתה צריכה לשחק בחוזקותיה ובוסטון הייתה צריכה לנסות לעשות עבורה התאמות.
              קר החליף את זה ועשה התאמות מול יריבה חלשה יותר, ובזבז להם את כל היתרון בהתקפה.

      2. ניהול משחק זה לא הצד החזק שלו.
        להגיד שהוא גרוע בזה..לא לגמרי מסכים, היכולת שלו לדוג' לייצר ריצות התקפיות קבועות או סטופים הגנתיים רצופים דווקא מעידה על יכולות מיוחדות בתחום הזה (רוצה לומר, מי שצופה בווריורס ברצף שם לב שיש להם דקות קבועות שהם מייצרים הרבה נקודות וכאלו שמייצרות הרבה סטופים).

  10. אני יודע שזה נטחן עד דק וקליי היה חושך בהתקפה היום אבל אי אפשר שלא להעריך את ההתמדה והנחישות שנדרשים לחזור למעשה פעמיים מפציעות מסיימות עונה (צריך לזכור שהוא כבר היה לקראת חזרה לפעילות מלאה כשקרע את האכילס בתזמון הכי נוראי לקבוצה).

    1. לגמרי. לראות אותו בכלל שוב על הפארקט אחרי שתי הפציעות הללו ומשחק ברמה הזו זה נפלא, לראות אותו שוב אלוף זה מרגש.

    2. הוא היה לחלוטין ה-odd man out בריאיונות הסיום, הוא הסריח והכריח אבל לקח אליפות כשהוא משחק הכי הרבה דקות.
      ראו עליו שהוא מרגיש מוזר ולא בדיוק במקום.
      הוא חייב להפנים שהוא לא השחקן שהיה, ולא יהיה.

      1. אני קצת עם האשך כאן, קליי קצת אכזב אותי בהתנהגות שלו, הוא עדיין חושב כמו מס' 2 של סטף, וצריך לאט לאט לעשות פייד לכיוון הספסל. אלא אם הוא ישתפר בשנה הבאה (כי ההגנה שלו היתה לא רעה בשני המשחקים האחרונים).

        1. אני חושב שסטיב קר ימצא את הדרך לעשות את זה עם קליי בדרך שתהיה מקובלת על שניהם.
          גם אחרי שתי פציעות כמו שעבר זה לא פשוט להשלים שאתה שחקן אחר ועדיין בכלל לא היה בטוח שנראה אותו שוב על הפרקט אחרי שתי הפציעות שעבר והוא חזר להיות שחקן רוטציה חשוב ותורם גם אם אולי אחרת מבעבר.

  11. David Aldridge
    @davidaldridgedc
    Asked if Steph Curry was missing something before winning Finals MVP, Steve Kerr said, “what he’s missing is an Olympic gold medal. And I think he really needs to concentrate on making the 2024 Olympic team.”
    For the uninitiated: Steve Kerr is the U.S. men’s Olympic team coach.

  12. סטף ענק. גולדן עם ניהול ואימון אדירים. הסיפטר של קליי מרגש. דריימונד פה גגול את בל צ'ק עם כיסוי. לוני ופייטון נתנו עבודה מרשימה. ויגינס עשה עבודה שקטה ויציבה. איזה סיפור איזו שושלת. סיום עונה נהדר. בוסטון איכזבה בהתקפה אבל נייתה גמורה מסדרות מתישות. תודה לצוות המהדר של האתר. יאללה שלושה ימים פגרה והופ טריידים. איזה טרפת.

    1. הניהול והאימון באמת עושים שם עבודה מעולה ושקטה באופן יחסי. לא מזיק גם שמוכנים לשלם כל כך הרבה מס בשביל לשמר את השלד המיוחד שיצרו שם בראשות סטף- דריימונד-קליי.

  13. תודה על הסיקור צ'יקו. ברכות לסניף אוהדי הלוחמים באתר ובמיוחד לרן שמהיום ישונה שמו כמו שהזכירו מעלה לנגבן הרשמי של האתר. סטף שם עוד חותמת על הגדולה שלו היום, וויגינס עשה עבודה אדירה על טייטום בסדרה ובעיניי מי שהיה מעל כולם במשחק הזה זה בכלל דריימונד גרין שהיה בכל מקום ובכל רגע קריטי במשחק הזה בהגנה וגם בהתקפה שאומנם מדובר רק ב-10 נק' אבל כל אחת בתזמון קריטי כולל 2 שלשות. מרגש מאוד גם בשביל קליי תומפסון האליפות הזו אחרי שנתיים בלי כדורסל. בוסטון מנגד עשו פלייאוף מופלא,
    יש שם קבוצה מצוינת , וטריו מעולה שעוד יש לו לאן לצמוח, בסופו של עניין הנסיון וגם העובדה שפשוט נפלו מהרגליים בגלל הרוטציה הקצרה היו לרעתם. אם ימצאו עוד שחקן או שניים לספסל יש להם פוטנציאל לגדול ולחזור למעמד גם בעונה הבאה.

  14. טוב אז מה עושים עכשיו עד נובמבר????
    והכי חשוב תודה לצוות המופלא של הופס על הסיקורים לאורך כל העונה והפלייאוף.

  15. כל הכבוד לג"ס ולקר על האליפות
    קצת כואב אבל היתה לי הרגשה שזה מה שיהיה. קר מאמן טוב, אחד מהשלישייה הפותחת ויודוקה למרות שגם הוא טוב, עדיין לא מספיק טוב.
    הסלטיקס נהנו מהרבה מזל השנה. לא חושב שיחזרו למעמד בשנה הבאה. בהינתן שמידלטון היה בריא, הסלטיקס לא היו צולחים את גמר המזרח.
    לג"ס לא היו פתרונות ליאנים בשנה שעברה. גם השנה הםלא היו מצליחים לעצור אותו ובטח שלא עם מידלטון בריא.

    1. תעצרו לרגע להסתכל על מה שעכשיו ולהעריך את הקבוצה. נתתם עונה אדירה, מגיעות לכם כל המחמאות. לגבי העתיד תמיד קשה לדעת, יותר מדי גורמים. באמת אין שום הבטחה שתחזור למעמד אבל הגרעין שלכם שם וחתום קדימה.

      1. בול. איזו קבוצה אדירה. אני לא חושב שעכשיו יש למישהו ספק לגבי העוצמה שלהם והגרעין של טייטום בראון סמרט ו-ווילאימס (בהינתן בריאות) ויש להם עוד לא מעט חבר'ה צעירים שיכולים לפרוץ (נייסמית' פריצ'רד וכמובן וויט)

    2. קבוצה אדירה.
      אני קצת משוחד כידוע לך… אבל עדיין חושב שהשילוב של הקשיחות בהגנה עם הכשרון הופך את הסלטיקס לאיום קבוע.
      צריכים רכז.

    3. דוק מניח שאתה סופר מבואס היום ובצדק. הסדרה הזאת הוכרעה בסוף משחק 4 כאשר לסלטיק רעדו הידים והם הפסידו משחק שהיה להם בכיס בריצת 17:3 של הלוחמים ובמקום לעלות ל 3:1 נהיה 2:2. אני תמיד טענתי שהקבוצה הזאת שווה אליפות ואני לא טוען את זה יותר.הם קיבלו את הסיכוי שלהם ובעטו בדלי ומדבר כזה לא יוצאים אף פעם. קצת כמו כריס פול. כדאי לפרק את הקבוצה הזאת לצערי.

  16. מספרי קליי תומפסון בפלייאוף מ2015 (לפני עוד היה צעיר ולפני עידן קר)
    מחוץ לסוגריים נקודות בתוך הסוגריים אחוז אפקטיבי
    2015: 18.6 (53.1%)
    2016: 24.3 (55.2%)
    2017: 15 (48.3%)
    2018: 19.6 (56.3%)
    2019: 20.7 (55.3%)
    2022: 19 (53.4%)
    .
    ברוך רובין בתאריך ה17.6.22 למניינם "קליי חושך מצרים לצערי אי אפשר לחזור מפציעות כל כך קשות"
    אני ממש אבל ממש מתאפק. אבל בחיית ברוך, אתה לא היית לועג לעצמך עם הנתונים הללו? וכן קליי תפס חרא משחק ואולי אפילו סדרה רעה זה אומר כלום ושום דבר. בחיית תגיד שטעית ונמשיך הלאה.

      1. זה היה הפלייאוף שבו סטף אמר שקליי הלך להרגע מול האוקיינוס כי הוא תפס פתיחה גרועה, לא?
        ב2016 סטף היה פצוע חצי פלייאוף אז קליי לקח את הקבוצה על עצמו ורואים במספרים.

    1. אוי חגי אתה חושב שזה אותו שחקן? יש הבדל אדיר בין קליי של שנות האליפות לזה הנוכחי. בעיקר ביכולת ההגנתית, גם התקפית הוא פחות טוב מספר מגמתי אחד ממש לא מספר את כל הסיפור

        1. קליי שחקן הגנה טוב יותר זה ברור ויש לו יותר סייז , עדיין הוא רחוק מאוד מהמגן שהיה, גם התקפית הוא שחקן פחות טוב ממה שהיה.

          1. הוא כנראה לא כל כך רחוק – לא סתם הוא השחקן שהיה על המגרש הכי הרבה עבור הווריורס בסדרה הזו וגם בפלייאוף כולו.

            1. הוא רחוק מאד מיכולתו בעבר. יש פה אנשים הזויים שכנראה המתינו לאליפות של גולדן להוציא קצת אגרסיות.
              קליי של היום לא קרוב להיות השחקן של פעם.
              ואם כבר מה עם גורדן פול הפרנצייז הבא? 😁

            2. אני חושב שהוא לא חזר בדיוק ללבל שהוא היה בו אבל ממש לא רחוק.

            3. ואתה האחרון שיכול לדבר על אנשים הזויים.

          2. אז ברוך במה מתבטאת הירידה ההגנתית שלו שמבדילה אותו בכזה פער ממה שהוא היה למה שהוא נתן בפלייאוף הזה? סבבה הוא לא בדיוק אותם היכולות (נניח שנייחס את זה לפציעה ובהרכח ישנה ירידה ולא שהוא חזר מפציעה וכנראה שעונה הבאה תהיה אפילו טובה יותר) מהו ההבדל המהותי?

            1. מתבטא בזה שהוא הרבה פחות טוב ואיטי יותר זה שבוסטון אין שחקנים עם יכולת אישית זה לא בגללו.

            2. תומפסון אחרי הפציעה איבד מהפיזיות ואתלטיות שלו אצלו בהגנה זה מתבטא במהירות ובצד ראשון נמוכים יותר ובשינוי מקצבים (מהירויות), קליי לפני הפציעה יכל להשאר פנים מול פנים בהגנה כמעט עם כל שחקן בליגה. הוא היה מגן הפרימטר מספר 1 שלהם בפער, כיום אני לא רואה בו מגן עילית

            3. זהו? זה ההבדל?

            4. זה הבדל גדול מאוד הגנתית.

            5. הוא עדיין מגן טוב פשוט רחוק מאוד ממה שהיה.

            6. אז אתה מסכים שמה שכתבת עליו הוא נטול פרופורציה?

            7. למה נטול פרופורציה? הוא שחקן פחות טוב בשני צדי המגרש שהצד ההגנתי יש ירידה די גדולה,לא ציפיתי שהוא יצליח לצאת מחסימות ככה אחרי הפציעה ובזה טעיתי, קליי כבר לא שחקן בקלאיבר של אולסטאר.
              .
              לדעתי גורדן פול מתעלה עליו והיה צריך לשחק יותר וקר עשה טעות ששיחק עם קליי כל כך הרבה במיוחד הסדרה.

            8. "קליי חושך מצרים לצערי אי אפשר לחזור מפציעות כל כך קשות" אם זה שחקן שהוא חושך מצרים אז אני חותם על כל השחקנים שיהיו כמוהו. נו חלאס הוא שומר קצת פחות זריז ממה שהוא היה ויכול להיות שגם זה ייעלם בשנה הבאה. מבחינה התקפית הוא נתן לווריורס די אותו הדבר אז די עם הצורך להצדיק הצהרה שמלכתכילה הייתה די מטופשת בהינתן זה שאנחנו חסרי מושג איך חוזרים מפציעות.

            9. הכוונה הייתה קליי חושך מצרים הסדרה, אבל אני אקח את המשפט הזה בחזרה.
              .
              הוא שומר הרבה פחות זריז ממה שהיה. היום רפואת הספורט כל כך התקדמה שאין מושג איך חוזרים מפתיעות וזאת הייתה הנחה שלי, ואני אחזור למה שכתבתי בתחילת העונה לא חושב שהוא יהיה השחקן שהיה אלא שחקן טוב. נצטרך לראות את העתיד

            10. אוקי עם זה אני יכול לחיות

          1. לא זוכר שפניתי אליך. ובכוונה. אז אם אתה רוצה להתערב סבבה, אבל לפחות תפסיק עם הצקצוקים הטרחניים שלך. טוב?

            1. או סוף סוף אשך שאני מכיר. אהבתי.

    1. גועל נפש כל הפלופים האלה.
      לא אהבתי את זה בהתחלה ולא סובל גם היום ובמיוחד כשזה בא מהקבוצה שלי.
      ג"ס גם הם אחופים בפלופים ובמיוחד מהשלוש אז אי אפשר לנקוט פה איפה ואיפה.

      1. איפה אתה תגיד לי? למה אתה לא מגיע?? למה אני צריך ללכת מכות כל היום עם אחיך בטוויטר???
        .
        ובלי קשר לקח לו שעה אחרי ליפול

    2. מי ששיחק כדורסל מכיר את זה שוטפים מרפק או מכה לאף אבל הכאב מגיע שנייה אחרי. אז 'פלופ' זה לא אבל היה אפשר להימנע מהזינוק התיאטרלי לאחור ופשוט להחזיק את האף.
      הבעיה הגדולה כאן היא השופטים שהתקבלו לשרוק על 'פלופים' ולפספס עבירות כאלה

  17. ציינו פה הרבה את ההגנה של וויגינס דריימונד וקלי גם סטף נתן הגנה ענקית
    זכות לי מספר פעמים שטייטום בודד עליו וזה הסתיים בזריקה רעה/חטיפה שסטף שקטן משמעותית נלחם שם fmvp

    1. גם בקליבלנד היו עושים את הטעות של לנסות לבודד שחקנים על סטף.
      הוא לא התחרה וכבר לא ייתחרה על שחקן ההגנה של העונה – אבל מי שרואה אותו כנדוקת תורפה הגנתית לרוב משלם על זה.

        1. הייתה ההארכה בגמר 2017 אאלט, שניסו לבודד את לברון על קרי בלי הפסקה. לברון סיים בלי נקודות בכל מהלך כזה. חלק מזה כי סטף היה מתואם יפה עם שאר ההגנה.
          זו בהחלט דרך טובה לנסות לעייף אותו אבל היא יכולה לעלות בהרבה התקפות אבודות.

  18. כבוד לוורירס על אליפות שמכניסה אותם לרשימת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה, לפחות בספר שלי. לא פחות כבוד לסלטיקס, על עונה מופלאה.
    ותודה רבה לכל אנשי הופס

  19. כמובן שאני שמח מאוד הבוקר . ירד לי הרבה לחץ . מספיק מתח היה לי לכל אורך הפלייאוף עד כה – בוודאי שמשחק 7 על כל הקופה לא היה מוסיף לי בריאות .

    תובנות מהסדרה ומהמשחק היום :
    1. הדאבס ניצחו את הסדרה דרך ההגנה . הסלטיקס האטו את התקפת הלוחמים לסקור נמוך כל הסדרה , רק שיש הגנה רצחנית גם ללוחמים .
    ולסלטיקס יש התקפה לא משהו . אלא אם השלשות נכנסות . אבל אם לא , צריך גם אלטרנטיבות . ואלה של הלוחמים טובות בהרבה כשמשווים את ההתקפות של הפיינליסטיות .
    2 . אמרתי לפני הסדרה שיהיה סוויפ ג'נטלמני . מה ש"קילקל" לי את התחזית – הרבע האחרון במשחק הראשון , בו הסלטיקס צלפו בלי הכרה ולקחו את המשחק.
    3. קליי לא פגע היום ( חוץ מהרבע הראשון ). עדיין לא הייתי קוטל אותו . הוא שחקן אינטליגנטי , ונתן הגנה טובה. גם הניסיון שלו חשוב מאוד. צריך לזכור גם את זה כשיורדים על קר למה פול לא עולה יותר במקום קליי. גם פול לא יציב במיוחד . עוד עונה או שתיים , אני מקווה שבמפרץ , והוא ישתפר עוד יותר.
    4. דריימונד היה ענק היום, בנוסף למשחק מס' 5 טוב . לכל מי שירד עליו, וטוען שהוא נגר . אולי נגר בהתקפה ( לא תמיד – לא היום ) , אבל רוצח-על בהגנה . איפה הוא ואיפה סמארט , שקיבל את שחקן ההגנה השנה . אין בכל הליגה , מזה מספר שנים , שחקן הגנה אול-אראונד שמתקרב לגרין ברמה, עם ראיית משחק ההתקפה של היריבה ויכולת ההאסל והזריזות בצבע. אז לכל ההייטרים – אם סטף לב הקבוצה, דריימונד הוא הראש והנשמה. בלעדיו לא היתה אליפות.
    5. וויגינס – היה בינוני היום בהתקפה . אבל נתן הגנה לפנתיאון על טייטום וחיסל אותו לגמרי ( המשך למשחקים קודמים ). אני מקווה שנוכל להשאיר אותו בשנה הבאה. לייקוב יצטרך להכניס את היד עמוק לכיס.
    6 . סטף – כל מילה מיותרת . אובייקטיבית שווה בקלות מקום בטופ 10 של כל הזמנים . לדעתי הוא בטופ 5.
    7. הסלטיקס – הגנה מצויינת . התקפה ממוצעת לחלוטין – לפחות מחצית הליגה עם התקפות שלא נופלות ממנה. הבעיה הגדולה ביותר שלה – צורך דחוף ברכז ברמה טובה .
    8. אם בשנה הבאה ג'יימס וייזמן יחזור ברמה טובה ויתחיל לממש את התקוות , וקומינגה ומודי יתנו קפיצת שנה שניה, אולי נזכה לעוד עונה בטופ.

      1. תודה . מאחל לפיניקס לקפוץ בשנה הבאה עוד מדרגה .תמיד חיבבתי אותה, זכר לימי סטיב נאש העליזים ( אם כי הרבה פחות מאז שהגנרל הגמד עבר אליה ). אבל היא צריכה שינויים .

  20. וואו אשך כל הכבוד על ההימור! נראה שכל מטאטא יורה אצלך השנה. אתה ממלא טוטו? לוטו? כדאי לך לפני שההשפעה תתפוגג.

  21. אלופה נהדרת ומוצדקת. קרי כוכב על גדול.
    ואין זה סותר שבוסטון בריאה הייתה יעולה להתחרות על האליפות עד הסוף.

  22. ולדירוג הפרסים החשובים ביותר:

    מצטיין פלייאוף- קרב קשה בין פופרס (מלך ההאסל) דה שוט (מלך הקאמבקים) ואשך (מלך הנבואות).

    נלך עם פופרס בנקודות.

    חמישיית הפלייאוף- אשך, פופרס, דה שוט, ד״ר רזי, עמיחי.

  23. כל הכבוד לג"ס שבאו ולקחו אליפות שאף אחד לא ציפה לפני כמה חודשים. הם הגיעו לשיא בדיוק בזמן והקבוצה שקר בנה בסבלנות הוכיחה את עצמה (בייחוד השחקנים הצעירים שנכנסו לשיטה). למרות הירידה הברורה של קליי וגרין הם הצליחו לחפות במקומות אחרים. מחוץ לסטף, שהיה פנומנלי לא רק בשלשות אלא בחדירות ויצירה לאחרים, (לא קרוב לראשמור עדיין . . .) שני ה MVP-ים של הקבוצה הם לוני ווויגינס, עם הכוח וההאסל שהם נותנים בהגנה ובריבאונד התקפה.
    .
    כל הכבוד גם לבוסטון שהתחילה את העונה חלש מאוד והוכיחה שהיא כוח אדיר בליגה לשנים הקרובות. אמנם טייטום הוא לא לברון (אם יהיה קובי זה כבר משהו) אבל יש להם את ג'יילן בראון שהיה אדיר. הם צריכים בדחיפות לחזק את הרוטציה ולבנות שיטה התקפית.
    .
    חבל שמילווקי לא הגיעה לגמר כמו שציפיתי בגלל הפציעה של מידלטון, אבל ככה זה בחיים. היה מסקרן לראות אותם מול ג"ס.
    .
    נ.ב. שמעון ממשיך לדבר שטויות בקצב גבוה. WWE? ראינו בפלייאוף הזה משחקים אינטנסיביים, הגנות חזקות, מכות בלי סוף שלא נשרקו, שחקנים חכמים ו . . . מאמנים אדירים, שני הכי טובים גם היו בגמר, ונתנו שח מט אחד לשני, פשוט תענוג.
    I love this game

  24. תודה רבה צ'יקו, אחלה סיקור.
    .
    המשחק – היה קשה. הרבה מתח, הרבה ריצות, הרבה תקיעות. בסוף הקבוצה הטובה, המנוסה והרחבה יותר, ניצחה.
    .
    בוסטון – לא הצליחה לסדר את משחק ההתקפה. דווקא נתנו לוייט לא מעט דקות בפתיחה, אבל הוא שוב נקלע לעמדת הקלע והרבה להחמיץ, וגם הורפורד לא הרבה לגעת בכדור למעט כקלע. משהו שם צריך להשתנות, אולי זה עובר דרך יותר עבודה עם טייטום ובראון, אולי פשוט עוד קצת שפשוף של וייט, ואולי גם טרייד על רכז של ממש (לא יודע מי), אבל זה, לדעתי, הכיוון של הירוקים.
    .
    גולדן סטייט – לא משחק מדהים של אף אחד, ולא משחק גרוע של אף אחד, לקחו מה שנתנו להם, והשקיעו בהגנה.
    .
    העונה – נעדרת קנדידטית ברורה, עתירת תהפוכות ופציעות, הסתיימה באליפות ספרסית משהו, הקבוצה האחרונה שנותרה על הפרקט – קצת יותר טובה מאחרות, קצת יותר עמוקה מאחרות, קצת יותר מאומנת מאחרות – היא זו שזכתה באליפות. האמת, גם אם אין כאן איזו התפוצצות של סופרנובה זו כנראה הדרך הנכונה לזכות באליפות בליגה תחרותית.
    .
    גולדן סטייט – שמרו על השלד, במחיר מפולפל, התמודדו עם פציעות קשות לאורך השנים האחרונות, אבל המשיכו להאמין ולנהל מצוין ובאו על שכרם. מועדון למופת – לצפות וללמוד.
    .
    בוסטון – סך הכל עונה אדירה. קפיצת מדרגה משמעותית יחסית לעונות האחרונות, ולנוכח הבלגן ברוסטר בשנים האחרונות בפרט. שימשיכו ככה. אין סיבה שלא ישתפרו בשנים הבאות.
    .
    מילוואקי – לא שזה משנה יותר מדי עכשיו, אבל אני בתחושה שאלמלא הפציעה של מידלטון הם היו גוברים על בוסטון, מיאמי ועל הלוחמים. למה בכל זאת זה משנה? ע"ע גולדן – צריך לשמור על הסגל, לשפצר איפה שאפשר, ולחזור שוב בשנה הבאה.
    .
    פיניקס – איפשהו בין מילוואקי, וגולדן, לבוסטון – צריך לחשוב עד כמה צריך שינוי ואיפה. נראה.
    .
    מיאמי – ימשיכו לעבוד, מעניין מה יעשו בקיץ.
    .
    ספרס – השבוע הבא יהיה גורלי לשנים הבאות. נחזיק אצבעות.

    1. לא רואה איך שבוע הבא גורלי עבורנו אלא אם כן נצליח להשיג בחירת טופ 3 מכל הבחירות שיש לנו (תרחיש מאוד לא סביר נראה לי).

      נביא עוד ואסל או עוד פרימו או משהו דומה.

    2. מאנו אני מסכים עם כמעט כל מה שאמרת, ג"ס היתה הקבוצה האחרונה לעמוד, משהו ספרסי כזה. לא אליפות מרשימה כמו בעונות הגדולות אבל עם אליפות לא מתווכחים. פחות מסכים עם "לצפות וללמוד" – מזכיר שהקבוצה שוברת את כל שיאי מס המותרות ההיסטוריים. יש מי שיגיד "חזירות ולא הוגן" (הייט אשברי, אי שם בעבר, נוכח שנות המס הגבוה של הקאבס), מישהו רואה את אינדיאנה עושה את זה?!
      מילווקי צריכה לחזק את הספסל. חייבת.

  25. אני ממש מבואס מההתקפה המבולגנת של בוסטון. כל פעם שלא מיהרו ונתנו את האקסטרא פאס, יצא מזה נקודות. והם עשו את ממש חלק קטן של הפוזשנים. גם בהגנה היו החלקות. היו לפחות שני מקרים שראיתי את קארי לבד על הקו ה3. זה מקרה שבטוח ההגנה לא אמורה לאפשר נו מטר וואט. עדיף לחטוף דנק בצבע ממישהו ולא שלשה בטוחה של סטף.
    לגבי עבודת האימון של קר: רק על מה שהוא הצליח לעשות מוויגינס, זה שווה כל מחמאה. וכמו שהזכירו פה בעבר, גם מהלך מעולה של ההנהלה שמיקסם את ההעברה של דוראנט.

  26. ברכות לסטף על הזכייה, סידרה מעולה שלו שהוכיחה שהוא ראוי להיות בדיון על הטופ 10 היסטורי.
    התצוגה שלו במשחק 4 הייתה הדאגר ששברה את בוסטון וגרמה לה להיות שבר כלי, במיוחד היום במיוחד.
    הוא ראוי לכל המחמאות, אמנם לא היו יריבות קשות מדי בדרך וגם בגמר הוא שיחק מול הכוכב העלוב ביותר שיצא לו להתמודד מולו, אבל עשה זאת בצורה החלקה והאיכותית ביותר שאפשר, ואני מוריד את הכובע בפניו, פשוט סדרה גדולה שלו.
    טייטום זה הכוכב הכי חלש מנטלית ומקצועית שאני זוכר שהגיע למעמד כזה. פשוט חרפה מה שהיה בסידרה והיום במיוחד.
    מקצועית הוא שחקן של זריקות פרימטר לא יציבות. אין לו חדירה כלל, מאבד המון , נעלם במאני טיים. וזה לא רק סידרה אחת ספציפית, גם מול מלווקי ומיאמי נחשפו חולשותיו המקצועיות והמנטליות, פשוט הם היו קבוצות פצועות ושבורות פיזית.
    הוא פשוט לא ראוי להיות כוכב ראשון של אף מועמדת לאליפות נקודה!! לא צעיר ולא יישתפר. לבוסטון מגיע הרבה יותר מהפריך הזה.
    מישהו עדיין חושב שהוא עדיף על טריי יאנג? שירים את ידו

    1. טייטום שחקן שהיה נהדר כול הפלייאוף ובגמר שיחק לא טוב בין היתר בגלל חוסר ניסיון.
      והוא עדיף מטריי בהרבה בגלל ההגנה.

      1. לא נכון, רוב הפלייאוף הוא לא היה עקבי.
        נכון שהיו לו כמה תצוגות נהדרות, אבל היו לו יותר תצוגות נפל.
        עם טריי יאנג בוסטון בסבירות גבוהה אלופה.
        ההגנה שלו בעייתית, אבל הוא הוכיח שנה שעברה שזה פחות קריטי שכמעט והדיח את מלווקי בגמר מזרח(נפצע באמצע הסידרה ושם זה נגמר)

        1. טריי יאנג העונה נגד מיאמי בפלייאוף:
          15 נקודות 6 אסיסטים 6 איבודים 32 אחוז משהשדה 18 אחוז לשלוש הגנה גרועה.
          טייטום נגד גולדן סטייט(הסדרה הכי גרועה שלו בפלייאוף):
          21 נקודות 7 אסיסטים 4 איבודים 36 אחוז מהשדה 45 אחוז לשלוש והגנה טובה.
          מי עדיף?

          1. אני לא מוריד מזה שיאנג הסריח את הפארקט נגד מיאמי (הבריאה), אבל תגיד עם מי יאנג שיחק ועם מי טייטום שיחק?
            אתה יכול להשוות את רמת הסגלים?

            1. יש דרכים לעצור את יאנג והנתונים נגד מיאמי אומרים את זה לא משנה רמת הסגלים.
              כמו שגיא כתב טייטום לא כופה על עצמו את המשחק.
              ליד טריי בראון היה טוב כמו שהוא היה בגמר?
              ורק הצד ההגנתי לא שווה אפילו לבדוק את האופציה אם טריי טוב בקצת יותר מטייטום ביכולת אישית בהתקפה.

            2. את יאנג אי אפשר לעצור עם סגל נורמלי סביבו. מיאמי עצרו אותו כי שיחקו איתו פסחים אז הם יכלו לשמור עליו בצורה הזאת.

        2. "עם טריי יאנג בוסטון בסבירות גבוהה אלופה".
          .
          למה?
          מה מאשש את ההשערה הזו?
          ראו בבירור שבשלב זה של הקריירה של יאנג קבוצות פלייאוף יודעות להפוך את הצד ההגנתי שלו לחיסרון עצום,
          והן יודעות להגביל אותו בהתקפה.
          טייטום?
          הוא לא מנהל משחק,
          והיכולת שלו לכפות את עצמו על המשחק קטנה יותר –
          אבל הוא לא חיסרון בהגנה,
          ובהתקפה מדובר בסקורר מצוין.

  27. תודה רבה.
    קצת באסה שהפלייאוף הושפע מאוד מפציעות וגולדן שנשארו בריאים זכו.
    ויגינס הגיבור של הסדרה אם סטף ההגנה שלו על טייטום זה משהו ללמד בבית ספר.
    לבוסטון יהיו עוד הזדמנויות לזכות בתואר והם חייבים עוד מוביל כדור וסנטר מחליף טוב.

    1. ראשית ספר למרפק של GP2 על להשאר בריא בפליאוף. שנית פציעות רבות נגרמות מעומס. ג"ס הצליחו לבנות השנה סגל שבו כל שחק תרם בשלב זה או אחר של העונה והדקות של קרי נשארו ברמה סבירה. שלישית להזכירך קלי חזר מפציעה של שנתיים וחצי רק בינואר, גרין נעדר חודשים בגלל פריצת דיסק ומרכוס סמרט מעך לקרי את הקרסול חודש לפני סוף העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט