יאניס מול סטף, שיקגו וקליבלנד בקרב אימתני וההיט רוצים לשמור על הרצף ביום שבת צפוף/עידו רבינוביץ

יאניס מול סטף, שיקגו וקליבלנד בקרב אימתני וההיט רוצים לשמור על הרצף ביום שבת צפוף/עידו רבינוביץ

מיאמי היט (23-45) – מיניסוטה טימברוולבס (30-38), 03:00

המיאמי היט מגיעים למשחק לאחר ניצחון גדול מול קליבלנד, וכעת ייאלצו להתמודד מול הטימברוולבס במשחק ביתי שני ברציפות. הזאבים ממיניסוטה מסיימים את מסעם בפלורידה לאחר הפסד מפתיע לאורלנדו מג'יק אמש.

ההיט יכולים להשתוות לממפיס גריזליס בטור הניצחונות הלילה ובכך להפוך לקבוצה הראשונה מהמזרח שמגיעה ל-46 ניצחונות. הפסד של המילווקי באקס מאוחר יותר הלילה יחד עם ניצחון של המקומיים בסאות' ביץ' ייתן לחבורה של אריק ספולסטרה יתרון של 3.5 משחקים על הבאקס והסיקסרס עם 13 משחקים בלבד לסיום העונה הסדירה.

באם אדביאו הוביל את קבוצתו לניצחון חשוב אתמול כאשר היה אגרסיבי מאוד נגד אוון מובלי והקבוצה הקשוחה מאוהיו. הוא הוביל את הקבוצה בנקודות עם 30, קטף 17 כדורים חוזרים וגם תרם 3 חטיפות חשובות. לא היה ספק שבאם מציג פוטנציאל של סופרסטאר בליגה הזו, אך בעבר הפאסיביות שלו אכזבה את הקבוצה במספר לא מבוטל של משחקים. השנה הוא לוקח על עצמו הרבה יותר, ומשחקים כאלו רק מראים את ההתפתחות המנטאלית שלו.

בניגוד לאדביאו, כוכב חדש שהגיע לדרום פלורידה הקיץ, קייל לאורי, מציג רפיון לא אופייני. מאז שחזר מהפציעה, הוא קלע 8 נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים. הוא אכן תרם מספר דו ספרתי של אסיסטים בשני המערכות האחרונות של ההיט, אך אם הם רוצים לעשות רעש אמיתי בפלייאוף, לאורי מוכרח לקלוע בכמויות יותר מכובדות מאלו.

הוולבס הגיעו לפלורידה עם רצף פנטסטי של שישה ניצחונות (הארוך ביותר שלהם העונה עד כה), ונפלו דווקא לאורלנדו מג'יק שמציגים את המאזן הגרוע במזרח. מו במבה התפוצץ מהצד השני עם 27 נקודות מפתיעות, וסייע לטיעון של שונאי קארל אנטוני טאונס וההגנה הבעייתית שלו. אם שחקן בינוני כמו במבה מצליח לחגוג בצבע של הטימברוולבס, נותר רק לשער מה יקרה מול סנטרים אימתניים של קבוצות פלייאוף – קל וחומר ברנסנס הנוכחי של העמדה בכל רחבי הליגה.

השבוע הקרוב יהיה קריטי עבור מתלמדיו של כריס פינץ' – לאחר מיאמי, הם יוצאים לסן אנטוניו למפגש עם הספרס, לאחר מכן מול הלייקרס שיכולים להוות מוקש ובשבת הבאה יאניס והבאקס מגיעים לביקור ב-"טארגט סנטר". זה הזמן שלהם להוכיח שהקבוצה הזו שונה משאר הקבוצות שהוולבס העמידו בשנים האחרונות.

פטריק בוורלי וג'ורדן מקלופלין לא יהיו זמינים אצל מיניסוטה.

קיילב מרטין ומרקיף מוריס יתלבשו על אזרחי בספסל של אריק ספולסטרה.

הימור: ההיט ממשיכים לנצח ויגברו הלילה ב-12 הפרש.

שיקגו בולס (26-40) – קליבלנד קאבלירס (28-38), 03:00

המשחק הרותח ביותר של הערב מהצד המזרחי של המפה מתקיים בעיר הרוחות. הבולס שמדשדשים בחודש האחרון מקבלים לידיהם את הקאבלירס שגם נפלו מהעץ הגבוה שעלו עליו. שתי הקבוצות חייבות ניצחון, במיוחד בהתחשב בצפיפות של הקונפרנס המזרחי.

לאחר שבילו זמן רב בצמרת המזרח, הבולס נפלו למרחק 4 משחקים מהמקום הראשון, כאשר ההיט, הבאקס והסיקסרס מקדימים אותם כעת, והסלטיקס מציגים מאזן כמעט זהה. הפסד הלילה לקליבלנד, והקאבס גם ידלקו בעקבותיהם עם הפרש משחק אחד בלבד. הקבוצות חלקו את המפגשים ביניהם העונה, כל אחת השיגה ניצחון ביתי, מה שהופך את המשחק הערב לקריטי במיוחד ויקנה יתרון חשוב בסדרה הפנימית בין המתמודדות.

השוורים משיקגו קטעו רצף של חמישה הפסדים עם ניצחון דחוק מול שוכנת התחתית מדטרויט לפני מספר ימים. שלישיית הרכש מהקיץ – דרוזן@לווין@ווצ'ביץ' קלעו 82 נקודות משותפות, וזה בקושי הספיק לניצחון ב-6 הפרש על הפיסטונס. לא סימן מעודד מול קבוצה שנכשלת פעם אחר פעם כאשר הם נעמדים מול מבחן גדול העונה.

קובי וייט הוא אקס פקטור מסקרן אצל בילי דונובן באדום. הוא נתן חודש פברואר אדיר עם כמה תצוגות גדולות (31 נקודות מול סקרמנטו, 24 מול סן אנטוניו ו-22 מול שארלוט. שלושה ניצחונות חשובים) אך איבד מעקביות שלו בשבועיים האחרונים. הוא מסוגל לתת כוח אש רציני מהספסל, הלילה יהיה מול מבחן מול הקו האחורי הפצוע של קליבלנד.

בדומה לשיקגו, גם האבירים מאוהיו נפלו במעט לאחר ההצלחה המדהימה של העונה. הם הפסידו 7 משחקים מתוך 10 האחרונים שלהם, כולם נגד יריבות מהמזרח כולל מתחרות מיקום ישירות. אתמול מול מיאמי, דאריוס גארלנד הציג משחק מאוד מוזר: סיים עם 24 נקודות אך 4/17 מהשדה ו-1/6 מעבר לקשת. הוא תפר 15/16 הזריקות שלו מקו העונשין.

ללאורי מרקנן ישנה הזדמנות להוכיח את עצמו מול הקבוצה הישנה שלו. הנפיל הפיני ששיחק בארבע שנותיו הראשונות במדי שיקגו משחק טוב בשבוע האחרון אצל קליבלנד. הוא צלף 19.3 נקודות בממוצע בשלושת האחרונים שלו, שהקנו לקליבלנד שני ניצחונות להם היו זקוקים נואשות.

ג'ארט אלן, קאריס לוורט וקולין סקסטון לא ישחקו הלילה אצל ג'יי.בי ביקרסטאף.

לונזו בול, אלכס קארוסו ופטריק וויליאמס יחסרו בשורות הבולס.

הימור: קליבלנד נותנים מהלומה לקהל הביתי באילינוי ויוצאים עם ניצחון חשוב ב-4.

סן אנטוניו ספרס (41-26) – אינדיאנה פייסרס (45-22), 03:00

הדורבנים ישמחו להמשיך את החגיגות באלאמו כאשר הפייסרס מגיעים לביקור השנתי שלהם בסן אנטוניו למפגש נגד הספרס.

המאמן האגדי של הספרס, שזכה איתם ב-5 אליפויות היסטוריות, השיג אמש ניצחון מול היוטה ג'אז. תוצאה ששמה אותו לבד במקום הראשון בטבלת המאמנים המנצחים ביותר בתולדות הליגה בעונה הסדירה. הספרס ירדו בפיגור 10 לרבע האחרון והמכריע, אך לבסוף זריקות עונשין קרות רוח של קלדון ג'ונסון ודז'ונטה מארי שמו את הספרס עם ידם על העליונה.

הדורבנים הם עדיין חזק בתמונת הפלייאין, רק מרחק של משחק אחד מהמקום העשירי בו מחזיקים הניו אורלינס פליקנס. השבוע הקרוב מציג לספרס לוח זמנים יחסית נוח (ארבעה משחקי בית – פייסרס, טימברוולבס, ת'אנדר ואחד משמעותי במיוחד נגד הפליקנס ביום שישי). רצף משחקים שיכולים לעשות או לשבור את הקבוצה הזו לקראת הישורת האחרונה בהחלט לפני הפלייאוף.

העונה של הפייסרס לעומתם, כבר נגמרה מזמן. הם נמצאים 10.5 משחקים מאחורי המקום בפלייאין ללא שום סימן לניסיון נואש לחזור למסגרת ראשית. משחקם האחרון היה הפסד צמוד לקליבלנד קאבלירס, 127:124, בו 9 שחקני פייסרס שונים קלעו בספרות כפולות. זה לא עשה את ההבדל מול משחק מפלצתי של דאריוס גארלנד מהעבר השני (41 נקודות, 13 אסיסטים). ההתקפה של אינדי מדורגת במקום ה-17 בליגה, מה שמצניח אותם מטה העונה זו ההגנה שמציגה דירוג הגנתי של 114 (מקום 26 בליגה נכון לכתיבת שורות אלו).

הם מתמקדים בעיקר בהשתלבות של הכשרון הצעיר, טייריס האליברטון, בשורות הקבוצה. ניכר כי הסופמור מתאקלם יפה, מספק לרוב תקופה נהדרת בסקורינג וגם מחלק בונבונים איכותיים לחברי הקבוצה שלו. הוא לחלוטין נכס שאינדי יקוו לשמר בתקופת הריבילדינג הזו.

מיילס טרנר, מלקולם ברוגדון, טי.ג'יי וורן, טי.ג'יי מקונול, ריקי רוביו ולאנס סטיבנסון מרכיבים רשימה ארוכה של פצועים בסגל של ריק קרלייל.

דאג מקדורמוט, ג'וש פרימו, קייטה בייטס-דיופ, רומאו לנגפורד ודוונטה קאקוק גם כן מושבתים ולא יעלו לפרקט אצל קואץ' פופ.

הימור: הספרס רוכבים על האופוריה ומפרקים ב-22.

גולדן סטייט ווריורס (22-45) – מילווקי באקס (25-42), 03:30

אלופת 2018 מול אלופת 2021. סטף קרי והגריק פריק בקרב טיטאנים מרתק כאשר שתי הקבוצות נלחמות על המקום השני בקונפרנסים שלהם כאשר הקבוצה ממילווקי מגיעה ל-"צ'ייס סנטר" שבקליפורניה.

לאחר חמישה הפסדים רצופים ומדאיגים, הלוחמים של סטיב קר חוזרים לדרך המלך. לאחר דריסה של הלוס אנג'לס קליפרס ביום שלישי, הם גברו על ה-MVP המכהן, ניקולה יוקיץ' והדנבר נאגטס באוויר הדליל של קולוראדו.

סטף קרי השתיק את מבקריו עם משחק עצום: 34 נקודות ב-21 זריקות יחד עם 9 ריבאונדים. ג'ורדן פול, הספלאש בראדר הזמני של סטף בעוד קליי עדיין מאפס את הידית, היה נהדר גם כן. הוא קלע 11 נקודות ברבע האחרון בלבד, כולל 3 צליפות מדאון-טאון. הם נמצאים כעת במרחק חצי משחק מהממפיס גריזליס על המקום השני במערב, ניצחון היום ישווה את מאזנם של הדובים מטנסי.

גם האיילים של מייק בודנהולצר נוחתים במפרץ עם תחושות טובות. הם יצאו עם ידם על העליונה בששת המערכות האחרונות שלהם, כולל משחקים אדירים נגד מיאמי, פיניקס ואטלנטה.

הניצחון האחרון על ההוקס היה עוד יום במשרד עבור יאניס – 43 נקודות, 12 קרשים ו-5 ריבאונדים. על פי רוב הפרשנים, קרב ה-MVP הוא בין יוקיץ' ואמביד, אבל אם יאניס יצליח להנהיג את הבאקס לצמרת המזרח פעם נוספת, שמו יכול לעלות לפרס זה בפעם השלישית.

הבאקס מתחילים מסע מפרך של ארבעה משחקים בצד המערבי של האומה, לאחר הלוחמים היום הם יפגשו את הג'אז, הקינגס והטימברוולבס.

ברוק לופז, ג'ורג' היל, פאט קונאטון ולינדל ויגינטון בדו"ח הפציעות של האורחים מוויסקונסין.

דריימונד גרין, אנדרה איגודלה, גארי פייטון השני, אוטו פורטר וג'יימס וייזמן יצפו בחבריהם מהצד אצל סטיב קר.

הימור: גולדן נותנים ממתק לקהל המקומי עם ניצחון ב-6.

דנבר נאגטס (27-40) – טורונטו ראפטורס (30-36), 04:00

הנאגטס, שקיבלו אמש יום מנוחה נדיר לאחר שישה משחקים בתשעה לילות להתחיל את חודש מרץ, רוצים לחזור לטור הניצחונות כאשר הקנדים מגיעים ל-"בול ארינה" שבדנבר.

ההפסד של דנבר מול הווריורס ביום חמישי גדע רצף של ארבע תוצאות חיוביות. העייפות הגיעה גם לניקולה יוקיץ', שלמרות ערב סטטיסטי נהדר (23 נקודות, 12 קרשים, 9 אסיסטים) עשה כמה טעויות לא אופייניות בדקות הסיום וסיים עם 0/8 לא שכיח מחוץ לקשת.

הנאגטס ככלל קלעו 7 שלשות בלבד ב-22.6% אחוז מעבר לקשת. אלו אחוזים בלתי מתקבלים על הדעת, במיוחד מול קבוצה איכותית ורעבה כמו גולדן סטייט.

הראפטורס נוחתים בדנבר לאחר ניצחון גדול נגד הפיניקס סאנס אתמול. הדינוזאורים של ניק נרס כבר הובילו ב-16 הפרש עמוק לתוך המשחק בזכות רבע שלישי גדול בו קלעו 40 נקודות, אך רבע רביעי מחריד עם 21 נקודות בלבד כמעט עלה להם בניצחון. למזלם, הסאנס משחקים ללא כריס פול שהיה יכול לסגור על הקנדים את הדלת לתוצאה החיובית בדקות הסיום.

גארי טרנט, שחקן שנוטה להתפוצצות קליעה לעיתים, התעלה על עצמו וקלע 42 נקודות ו-8 שלשות. סיאקם פלרטט עם טריפל דאבל והצמד חיפה על ערב פושר מפרד ואן פליט (10 נקודות, 5 איבודים).

במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הראפטורס הגיעו עם רצף של שמונה ניצחונות, וכמעט השיגו את התשיעי לפני שניקולה יוקיץ' הגיח וחסם את זריקת הניצחון הפוטנציאלית של או.ג'י אננובי והשאיר את הניצחון אצל הנאגטס.

ג'מאל מארי, מייקל פורטר ג'וניור, וויל בארטון, זיק נאג'י ו-וולאטקו קאנקאר לא ישחקו אצל דנבר.

או.ג'י אננובי ומלאכי פלין לא יהיו זמינים לניק נרס בשורות האדומים-שחורים.

הימור: אלך על ההפתעה, ניצחון קנדי ב-5.

יוטה ג'אז (25-41) – סקרמנטו קינגס (44-24), 04:00

הג'אז זקוקים להתאוששות לאחר ההפסד המפתיע נגד הספרס, למזלם, הם מארחים במבצר שלהם בסולט לייק סיטי את הסקרמנטו קינגס המדשדשים.

החבורה של קווין סניידר זקוקה לניצחון על מנת לשמור על המקום הרביעי, אותו הם מחזיקים בהפרש זעום של חצי משחק מלוקה דונצ'יץ' והדאלאס מאבריקס. ההפסד אמש מול הספרס היה צורב במיוחד – הם הובילו בהפרש דו ספרתי בכניסה לרבע האחרון מול אחת מקבוצות הקלאץ' הגרועות ביותר בליגה. הג'אז, שמציגים את הדירוג ההתקפי הטוב ביותר בליגה העונה, קלעו רק 43 נקודות במחצית השנייה, כולל רבע שלישי זוועתי של 15 נקודות בלבד. מייק קונלי הציג משחק זוועתי של 2/14 מהשדה, 8 נקודות ו-3 איבודי כדור.

הלילה מתחיל רצף של ארבעה משחקי בית רצופים ב-"ויוינט סמאטר הום ארינה", מקום בו הפסידו רק עשרה משחקים העונה.

הקינגס, שמגיעים להתארח ביוטה, ניצחו רק 9 משחקי חוץ העונה והפסידו 24 מהם. מאזן החוץ הגרוע ביותר במערב פרט לרוקטס. דיארון פוקס סייע לקבוצתו במשחק האחרון עם 32 נקודות ו-20 אסיסטים, אולם הם לא הצליחו לגבור על הדנבר נאגטס ללא דומנאנטס סאבוניס, שהושעה ממשחק זה.

טרנס דייויס, ראשון הולמס, ג'רמי לאמב ומו הרקלס לא יעלו לפרקט הערב אצל אלווין ג'נטרי.

בויאן בוגדנוביץ' הפצוע היחיד בשורות הג'אז, נכון לשעה זו.

הימור: יוטה מגיעים לטרוף, 32 הפרש.

פורטלנד טרייל בלייזרס (40-25) – וושינגטון וויזארדס (36-29), 05:00

המשחק המאוחר של הערב מציג שתי קבוצות שנמצאות בתמונות הפלייאין, אך לא בטוחות בעצמן האם עדיף להן בכלל להשתחל לשם. שאריות מכירת החצר של הבלייזרס מקבלים לביתם את המכשפים ללא בראדלי ביל למשחק שסוגר את הלילה.

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בשבוע השני של פברואר, הבלייזרס לא השיגו תוצאה חיובית אחת מששת המערכות האחרונות בהן השתתפו (194 הפרש מצטבר בששת ההפסדים הללו). החמישייה המחוררות של הבלייזרס, ששחקו במשחק האחרון ללא השחקן הטוב ביותר של הקבוצה בשבועות האחרונים, אנפרני סימונס, קלעו 28 נקודות בלבד מול היוטה ג'אז. טרנדון ווטפורד, שחקן ספסל שקולע 5.7 נקודות בממוצע וקלע 5 שלשות בכל הקריירה שלו, הוביל את הקבוצה בנקודות עם 22 כאלו ב-29 דקות בלבד. הבלייזרס פיגרו ב-51 הפרש בשלב מסוים של המשחק, שפל חדש לקבוצה שרק מגלה כמה נמוך אפשר לרדת.

"האם אנחנו רוצים להתחרות? בטח שאנחנו רוצים להיות תחרותיים. זה קשה לחשוב על פספוס הפלייאוף או הפלייאין, אבל אנחנו צריכים להיות חכמים. חכמים עם בריאות השחקנים, חכמים עם פיתוח שחקנים, חכמים בנוגע לדקות מרובות לשחקנים הצעירים שלנו" אמר המנג'ר של הבלייזרס, ג'ו קרונין, לאחר ההשפלה האחרונה.

גם הוויזארדס מנגד לא ממש תאווה לעיני האוהדים. הם נכשלו במשחקם האחרון נגד הלוס אנג'לס לייקרס בתוצאה 122:109. קבוצה שנסמכת על קורי קריספרט (21 נקודות, 5 שלשות) לתפוקה התקפית חשובה, דינה להיכשל.

בפן הפרובינציאלי, דני אבדיה לא קלע נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה ב-29 דקות סך הכל. תצוגות מאכזבות מאוד משחקן שחייב לקחת את עצמו בידיים בקבוצה ללא בראדלי ביל וספנסר דינווידי.

ביל היחיד אצל וושיגטון שצפוי להחמיץ את המערכה.

דמיאן לילארד, אנפרני סימונס, יוסוף נורקיץ', ג'ו אינגלס, אריק בלדסו, נאזיר ליטל, דידי לואזדה וג'סטיס ווינסלו מרכיבים את מגילת הפצועים של פורטלנד.

הימור: פורטלנד ממשיכים להתדרדר, 7 הפרש וושינגטון.

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. אחלה פרוויו
    אמרת על וושינגטון שדינה להיכשל אבל מה דני?
    דנידינה הולכים, בצידי הדרכים.
    מעניין איזה כיוון תיקח סאן אנטוניו
    ויאללה מיאמי – כח פי ג'יי החדש
    💪🤣

  2. אי אפשר לסדר שגם הקאבס וגם שיקגו יפסידו הערב? לא שחלילה יש לי משהו נגדן, אבל הקרבה הזו לסלטיקס קצת מלחיצה. לא להיצמד, יש מקום לכולם בירכתי הטבלה.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח, ובהצלחה לדני ביציאה מהסלאמפ

  3. מצוין עידו
    כתבת פריוויו עשיר ומרתק שעושה חשק לצפות במשחקים עצמם
    גולדן מילווקי אש בשעה פח אשפה
    יש לי הרגשה שנתחיל את הריבילד היום בהפסד, אולי זה ווישפול של אוהד קצת מתוסכל
    דני בוי חייב להתעורר לפני שהמיטה שלו תהיה מלאה בשחקני ג'י ליג

      1. עונה בשם מאנו – הוא רוצה שהספרס יסיימו נמוך ככל האפשר כדי לקבל בחירת דראפט גבוהה אבל הוא שכח שיש פה עניין של הסתברויות זה כבר לא מה שהיה פעם. הקבוצה שמסיימת אחרונה בליגה מקבל רק 25% סיכוי בהגרלה וכך זה הולך ויורד. כלומר זה לא כל כך משנה באיזה מקום יסיימו אבל ממשיכים לספור

        🙂

        1. לדוגמא שנה שעברה אם אני זוכר נכון אורלנדו סיימה אחרונה את הליגה וקיבלה 25% סיכוי לבחור ראשונה אבל הבחירה הראשונה שלה בסוף היה סאגס במקום השישי כי הכדור שלהם לא יצא בהגרלה למרות ההסתברות הגבוהה יותר.

  4. אני פותח בוקס סקור ורואה שדני אבדיה שוב עם 0 נקודות ו-17 מינוס (הגרוע בקבוצה) בפלוס/מינוס.
    הבנאדם נכנס בקיר הרוקיז בעונה השניה, יכולת פשוט מזעזעת בתקופה האחרונה.

  5. טוב, נראה שדני לא הולך לעלות לפרקט במחצית השניה. יצטרך להתחיל לקלוע במשחקים בשביל לצאת מנקודת השפל הזו.

  6. סטף קרי ענק. אין אף שחקן שמתקרב אליו בחכמת משחק. היה איזה קטע ברבע הראשון שקליי קלע בדקה 3 שלשות רצופות סטף מאותו רגע פשוט פינה את הבמה זרק כל המשחק הזה 7 זריקות קלע כולה 8 נק העיקר להכניס את קליי לעניינים. משחק ראשון בלי דאבל בקליעה מזה שנים. קליי כשמשחק בצ'ייס סנטר מרגיש אנרגיות מטורפות מהקהל הביתיות תהיה חשובה מאוד ללוחמים. גרין חוזר ביום שני מציע לא לזלזל בהם.
    דני אבדיה כמה עצוב. הבן אדם איבד את זה לחלוטין אין לי מושג מה עובר עליו ולמה הוא משחק ככה כשההזדמנות כולה בידים שלו. זה נראה כמו משהו פסיכולוגי זה לא קשור לכדורסל ממש עצוב. אני כבר לא טורח לראות אותו זהו איבדתי תקוה לגביו. מ ב א ס.

    1. חחח כולם אשמים הסל הפרקט המאמן השחקנים, שנה שעברה זה היה ראס וביל חחח

      הבחור צריך ללמוד לכדרר ולקלוע זה שם המשחק בליגה. הוא רך אלטרויסט מנסה לשחק נכון חושב זה אירופה. קיספרט לקח לו את המקום.
      NBA זה ליגה של DOGS.
      הדבר היחיד שמעניין בליגה הזאת זה כמה נק שמת, נגמר משחק מה כתוב בבוקס בטור הנק, ככה מקבלים חוזים, מעמד וכבוד והכרה. אין דרך אחרת.
      לפי שיקפצו פה דריי וזה דריי עם פה גדול אמריקאי וחברים בתקשורת ושיחק לצד קרי קליי ודוראנט ודיבר על עצמו כאילו הם תלויים בו, אבדיה לא מדבר לא שואג לא עושה טראש טוק. נגרים כמו דריי בברלי נותנים לעצמם הכרה בטראש טוק.
      יש מקרים נדירים ביותר שנגרים שקטים קיבלו הכרה וזה בעיקר פי גי טאקר וגובר אבל הם קיבלו את ההכרה רק אחרי המון שנים וגובר זכה בכמה תארי הגנה, דני לא שם.
      צריך לקלוע בליגה הזאת בכל מחיר, קיבלת כדור זרוק, רק ככה מתקדמים לא מעניינים אחוזי שדה, טרו שמו זרוק זרוק זרוק שיהיה 7 מ25 מהשדה זה לא מעניין זה 14 נק בשקט+כמה עונשין זהו ואתה נועל ברינקס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט