אירועי דיומא – 17.06.2022 – אופניים ושחמט

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא image-10.png

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור דה סוויס – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה קטע מרובה טיפוסים קצרים ותלולים בחלקו השני. עוד לפני פתיחת הקטע, התבשרנו על נטישה רבתי של המירוץ עקב נגיף הקורונה – זה כלל את כל קבוצת יומבו ויסמה, את אדם ייטס, אחד הפייבוריטים למירוץ, וגם רוכבים מ-DSM, בחריין-ויקטוריוס ואלפסין-פניקס. בקטע עצמו ראינו קבוצת בריחה של חמישה רוכבים, שהצטמצמה לקראת הסיום לכדי רוכב בודד – סילבן דילייה המקומי. כבר בשלב מוקדם יחסית, המוביל במירוץ, סטיבן וויליאמס, איבד קשר עם הדבוקה. עוד אחד שזה קרה לו, מעט יותר במפתיע, היה רמקו אוונפול, שנשר מהדבוקה בטיפוס הלפני אחרון. מי שהכתיבה אז את הקצב הייתה קבוצת IPT, שדיללה מאד את הדבוקה, ועל הדרך תפסה את דילייה. כאן ראינו ניסיון בריחה של יאקוב פוגלסאנג, אך הוא נתפס בטיפוס האחרון ע"י קבוצה שכללה את גראן תומאס, נילסון פאולס, אלכסנדר ולאסוב וחברו לקבוצת בורה, מקס שכמן. שכמן הכתיב את הקצב עבור מוביל קבוצתו לקראת הסיום, מה שבהחלט נשא פרי, היות ו-ולאסוב היה החזק מכולם בסיום, והקדים את פאולס ופוגלסאנג. הרוסי הוא אחד הרוכבים החזקים ביותר העונה, בה עבר לקבוצת בורה, וניצחונו זה מגיע לאחר שזכה בשני הטורים של ולנסיה ורומנדי. הניצחון גם העלה אותו לעמדת ההובלה במירוץ, כשהוא מקדים את פוגלסאנג (6+), תומאס (7+), קרון (14+), קונג והיגיטה (16+), פאולס (28+), גרוסשארטנר (40+), רייכנבאך (43+) ולקנסונד (44+).
קטע 6 הוא הראשון מבין צמד קטעי הטיפוס הקשים, הצפויים להכריע את המירוץ. הקטע, הנפתח באגם לוקארנו, כולל שני טיפוסים מהדרגה הגבוהה ביותר, כולל אחד שיסיים את הקטע. מבין החברים כאן, ולאסוב נראה בהחלט כחזק ביותר, והוא גם מצוייד בצוות המסייע הטוב מכולם, מה שאמור לסייע לו בהמשך ההשתלטות על המירוץ. פוגלסאנג ותומאס יהיו בין אלה שינסו למנוע ממנו את התענוג. שידור בלינק הזה ב-16:35.

שחמט – תחרות המועמדים נפתחת/ אינדיאני

תחרות המועמדים מתחילה ובמשך כשלושה שבועות נראה שמונה מתוך שחקני הטופ העולמי נלחמים על הכרטיס היחיד לדו קרב על אליפות העולם מול מגנוס קרלסן. פורמט התחרות פשוט מאוד: משחקים בסגנון דאבל רובין (כל השחקנים משחקים מול כולם בשני הצבעים – סך הכל 14 סיבובים). ניצחון שווה נקודה אחת, תיקו שווה חצי נקודה והפסד שווה אפס נקודות. סדר המשחקים יהיה זהה בשני החצאים של התחרות – כלומר, המשחקים בסיבוב הראשון היום יהיו זהים לאלה שבסיבוב השמיני כאשר מי ששיחק בלבן בסיבוב הראשון ישחק בשחור בשמיני. דודה וראפורט ישחקו בקרב הצעירים, דינג יפגוש את נפו במשחק ששווה לעקוב אחריו ושני האמריקאים קרואנה ונקמורה ירצו לצאת בהצהרות. פירוז'ה יתחיל את התחרות בכלים השחורים מול רדג'אבוב.

בצורה קצת יותר מסודרת:

יאן קשישטוף דודה (0) – ריכרד ראפורט (0)

דינג לירן (0) – יאן נפומנישצ'י (0)

פביאנו קרואנה (0) – היקארו נקמורה (0)

טימור רדג'אבוב (0) – עאלי-רזא פירוז'ה (0)

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. התמונה בשוויץ ממשיכה להתעוות באופן עגום עם עוד 20 נטישות כולל ולאסוב שנראה מועמד ודאי לניצחון. גם הירשי בחוץ כמו גם רוב אי אף אדיוקיישן וגם IPT מאבדים את ברוויק והולנשטיין.

            1. אהה אוקיי
              .
              אנוכי מצידי אבל אולי פוגלסאנג ייקח את ה-GC?

            2. זה יהיה קשה. הקטע האחרון הוא נג"ש ארוך. הוא גרוע בזה מאד, ותומאס מצויין בזה.

  2. מחר גם תיפתח אליפות העולם בשחייה. הפנים הישראליות יופנו כמובן אל האלופה בבריכות קצרות אנסטסיה גורבנקו שאולי בפעם הראשונה יש ממנה ציפיות גם מול הטופ העולמי

  3. קצת פחות מ-20 ק"מ לסיום, זה יילך לבריחה. די צפוי בהתחשב במצב (בהחלט ייתכן שיקרה גם מחר) – אין מספיק כח אש ב"דבוקה" כדי לרדוף אחריהם.

  4. סטפי גילמור לקחה עכשיו את התחרות באל סלוואדור.
    הגל היה מחורבש אבל היא הצליחה לקחת אחד קצת יותר טוב ולתת עליו קצת עבודה.
    חושב שעוד מעט גמר הגברים או שידחו למחר.

  5. אחרי שקולפינטו הוביל ב 4 עם גלים מעפנים בא גל אחד מעפן וטולדו אשה ממנו חמין לשבת עם 360 מושלם ואחריו על שארית גל ששוב התרומם 180+180. קיבל מעל ל 9 נקודות בניקוד. ניצול מקסימאלי של גלוש.
    סלייטר לא היה עושה יותר מזה

        1. גל עם 4 אופדליפים ושני 180+180, ככה אני קורה לזה אבל טולדו שוב בהובלה עכשיו.
          הפעם רק ב 5 מחכים לגל המושלם, שלא יבוא, לפחות לא בתחרות הזו

  6. התרגיל היפה במקצה היה של טולדו אבל קולפינטו שהיה מאחוריו לקח הרבה יותר גלים ובסוף התחברו לו שנים לניקוד טוב יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט