פריוויו לוס אנג'לס קליפרס או במילים אחרות- יומן אליפות!/ אסי שלם

בס"ד

פריוויו לוס אנג'לס קליפרס או במילים אחרות- יומן אליפות!/ אסי שלם

לקרוא עד הסוף ולא להאמין!!!! פרופסור לס הפסיד בהתערבות. קליפרס, מתחילים.

שם הקבוצה LA  – ה"אמיתית" – קליפרס

מאזן24-55 נכון ל12/4, 69% הצלחה.

מקום3 במערב, אלופת הפאסיפי.

מאמן: דוק ריברס, עונת בכורה.

חמישייה ראשונה:  3CP, רדיק, סטיב בלייק, גריפין, ג'ורדן

ספסל: הספסל הכי טוב בNBA- קוליסון, קרופורד(השחקן ה6 כמעט בוודאות), גריינג'ר וביג בייבי.

סיפור העונה הסיפור שלהם התחיל בקיץ כשהחליטו להיפטר מ"גונב הדעת" דל-נגרו.

נכון- הוא זכה באליפות הבית.

נכון- הקבוצה ניצחה רוב העונה וזכתה באליפות הבית הפאסיפי.

אבל זה נכון שהוא לא עבר סדרה עם יתרון ביתיות ופתיחה של 0-2 על ממפיס המאוסה, לא נשכח ולא נסלח!

הדבר הכי מפחיד שקרה לו. גריפין בחיבוק דוב

כולם יודעים שבלייק הפך רשמית מתירס לפופקורן הכי לוהט בNBA. סקורר מוכח ולא סתם מכונת דאנקים. דיאנדרה ג'ורדן נהדר בהגנה, רידיק מתאים כמו כפפה ליד במשחק על חצי המגרש של דוק' כאשר הוא משחק בתפקיד ריי אלן. בשורה התחתונה- מי שיקבע לאן תלך הקליפרס הוא CP3. המנהיג שיחליט לאן הכדור ילך ולמי. למרות כל ההילה סביבו הוא עדיין חייב לתת קבלות בפלייאוף. "אתה כבר לא חי בניו אורלינס גבר, פחות מגמר NBA ייחשב אכזבה!"

תיאור הקבוצה LOB CITY. בכל פעם שירוצו הם ינצחו. הבעיה שבפלייאוף לא רצים כמו בעונה הרגילה.

ההגנה מצוינת: בארנס, ג'ורדן ופול שחקני הגנה מצויינים. בלייק מצוין בהתקפה אבל קצת נמוך לשמור הגנתית על איבקה, דאנקן וגבוהי המערב המשובחים. שלא נזכיר את הלילות בהם התעורר עם הזעה של רנדולף המכסה את מצחו. תביאו את מי שאתם רוצים חוץ מ….ממפיס.

ההתקפה לא רעה בכלל- רידיק מוסיף הרבה אופציות התקפיות על חצי מגרש, הPick & Roll בין פול לגריפין מצוין ואם נתקעים תמיד אפשר לתת את הכדור לקרופורד ולזוז.

התבלין החסר. JJ רידיק

תחזית: גבירותיי ורבותיי, אני גאה להציג את אלופת הNBA והשחקן המצטיין של סדרת הגמר(בלייק).

מאבק לא קל בסיבוב הראשון(2-4 מול גולדן סטייט) סדרה מעולה מול OKC בחצי הגמר(ווסטברוק שוב ינסה לבד מדי, איבקה וגריפין יילחמו עד לזוב דם) וגמר מערב חד צדדי(1-4) על הספרס התשושים. אז יגיע הגמר שאף אחד לא ציפה לו: בלייק מול PJ. גניבת יתרון הביתיות במשחק הראשון וסיום מהדהד בבית, 2-4 על אינדיאנה.

חי בסרט? מוזמנים לשאול את פרופסור לס על נבואה שהתגשמה לפני שלוש שנים בקיץ. שם הימרתי על המאבס לאליפות הNBA. כתבה חד פעמית שנעלמה מארכיון הופס הישן…

אגב, מי שמפקפק ביכולות המיסטיות שלי(אני מכופף כפיות ומסוגל לשכנע פלוגה בשייטת לשמור איזורית) מוזמן להיכנס לקרוא התערבות שלי עם אחד, מנחם לס לפני סדרת הגמר האחרונה בין הספרס להיט.

הפרופסור (חפשו, זה נמצא באמצע העמוד) מתחייב שאם דאנקן הקשיש עובר בסדרה ממוצעים של 15 נק' ו8 ריבאונדים הוא יאכל נייר במפגש ההופס הבא(כלומר בקרוב ממש!!מי שלא יגיע לראות את זה פראייר). נכון, יותר גרוע לאכול מצות, אבל מילה יש לקיים. דאנקן, אגב, עשה 132 נק' בסדרה ו85 ריבאונדים. הממוצעים: 18.8 חיצים, 12.4 קרשים.

http://www.hoops.co.il/?p=13835

יאכל או לא? בואו לראות במפגש הופס הקרוב

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. פריוויו מעולה, אני לא מסכים עם דבר אחד-אליפות של הקליפרס. קשה לי לראות אותם מנצחים את הת'אנדר, או את הספרס, או את ההיט.

    1. מסיים (בקרוב) תואר שני, מגדל 4 ילדים ומאמן כדורסל בלילות. בקיצור, זמן הוא מצרך נדיר אצלי בשנה המטורפת האחרונה. לפחות יש את הליג פאס לראות כדורסל אמיתי בשעות הזויות.

  2. אפשרות ריאלית אם הם מצליחים לעבור את OKC. אני לא בטוח שזה יקרה. אף אחד בקליפרס לא יכול לעצור את דוראנט. משחק הקודם ביניהם דוראנט תפס יום חלש אם אני זוכר נכון אבל בארנס לא יכול להאט את דוראנט לדעתי.

  3. כיף של פריוויו. חוש הומור בכתיבה ובתמונות.
    הצרה היא שהקליפרס לא יצחקו הרבה מעבר לסיבוב השני. בגמר המערבי יהיו רק דמעות.

  4. אם לומר את האמת אני מפחד ממפגש מול הקליפרס יותר מאשר מפגש מול הספרס.את הספרס ננצח גם בלי יתרון ביתיות, הקליפרס זה סיפור אחר לגמרי. מבחינת אתלטיות שתי הקבוצות די זהות אבל הנסיון יעמוד לצד אוקלהומה,כשכמו שידוע לכולם כריס פול מעולם לא עבר סיבוב שני.הבן אדם פשוט קופא בפוסט סיזן ואני בונה על זה גם השנה.

  5. העניין עם הקליפרס שגם אם אתה כותבהכל מתגשם זאת קפיצה גדולה מדי בשביל אליפות,הם צריכים עוד ניסיון במעמדים הבאמת גבוהים,וחוץ מזה אל תשכח שזאת קליפרס…

  6. אסי – וואלה שכנעת אותי לחלוטין ורק אחרי שגמרתי לקרוא עד הסוף הסתכלתי על הכותרת . זה הקליפרס אתה רציני??

  7. הלוואי! רק שה-MVP של הגמר יהיה פול ולא גריפין.

    אחלה טור! בהחלט במקום לאור העובדה שהקלליפרס הקבוצה המובילה היחידה בליגה שלא היה לה יומן אליפות אם אני לא טועה…

  8. השאלה הגדולה היא האם דוק ריברס הוא התרופה לחולשה של פול. אני כבר לא בטוח לאחר שבוע שעבר. המשחק בשבוע שעבר שבו אוקלהומה ניצחה את הקליפרס בביתה כששתי הקבוצות בהרכב מלא ושפול, גריפין וג'ורדן נתנו משחק מצויין, אומר למעשה שאסי טועה ואוקלהומה לוקחת אותם.

    1. לא כ"כ מדוייק. קרופורד לא שיחק. עדיין התאושש מפציעה.
      לא שחקן חמישייה, אבל הכי קרוב לזה.
      שווה לפחות את ה-6 נקודות פער במשחק.
      מעבר לזה, שללמוד על התמודדות רק עך בסיס משחק אחד נראה לי קצת בעייתי…

  9. יופי של טור. אפשרות ריאלית.לדעתי הספרס הכי בעייתיים מבחינתם, מיאמי והת'אנדר חלשים במקום שהקליפרס הכי פגיעים, נקודות של גבוהים מתחת לסל ( מישהו צריך לבדוק איך כל הסנטרים שקולעים מחוץ לפלייאוף).

    1. אבל אוקלהומה טובה בהגנה על גבוהים כאלה בניגוד למיאמי. לכן המאצ' אפ עם אוקלהומה לטעמי הוא קשה לקליפרס.

      1. מסכים בערך. פול יכול להסתדר עם ווסטברוק אבל אף אחד לא יכול על דוראנט. בכל מקרה ממפיס היא המאצ אפ הקשה מכולם כי גריפין ייאלץ לשמור על גאסול או על ראנדולף ואת זה הוא לא ממש מסוגל לעשות.

  10. יופי של טור, הם כבר מזמן הפייבוריטים שלי לגמר המערב ואני ממש לא אפול מהכיסא אם הם ילכו עד הסוף.. יש להם את כל הכלים זה בטוח ו cp3 הוא השחקן האהוב עלי אז בכלל שמחה רבה.

  11. השאלה הגדולה שלי היא מה בלייק גריפין יעשה.
    האם יעשה מה שעשה בעונה הסדירה, או האם ייתן לפול לנהל הכל ויהיה רול פלייר.

    1. זה לא סותר אחד את השני כי פול הוא שחקן שחושב מסירה לפני קליעה.בלייק יעשה סל מתי שיוכל.בכלל הקליפרס לא סובלים מאגואים גדולים וגם המהלכים המטורפים של קרופורד מתקבלים בהבנה.

  12. אומנם זה טור שנכתב על הפלייאוף הקרב ובא, אבל נקודה מעניינת אצל הקליפרס היא שהיא נבנתה יפה להגיע לשיא בעונה הבאה, כרגע הם צריכים לעשות את הקפיצת מדרגה ולהגיע לפחות לגמר המערב.
    10 השחקנים המובילים שלה חתומים לשנה הבאה. (פול,גריפין,ג'ורדן,רדיק,קרופורד,בארנס,קוליסון,בייבי דייויס, דאדלי ורג'י בולוק).
    מסיימים חוזה, ריאן הולינס טורקוגלו ודני גריינג'ר, כשאני מאמין שחלקם יישארו ואם יצליחו להבליח בטרייד ולהביא סטופר הגנתי בעמדה 3 זה ישים אותם כבר בעמדה אמיתית לאיים על התואר.

  13. מעניין מה תעשה אם בסוף גמר המערב יהיה קליפרס- רוקטס, את מי תאהד אסי?
    פריוויו נהדר ומשכנע. אני עדיין חושב שאוקלהומה, אבל פחות.

    1. אני רואה שאתה זוכר שהבעתי את אהבתי ללינסניטי. אני מרגיש כמו כלבה בוגדנית כי היום הפכתי לגרופית של גרין אייז סטף קארי. זה עושה את הסיבוב הראשון של קליפרס גולדן סטייט עצוב מאוד. בכל מקרה אני אוהב את יוסטון, חולה על קארי ומאמין בקליפרס עד הסוף. בקיצור יאללה בלאגן.

  14. תודה אסי
    אני אוהב את הקליפרס ואת ריברס. אבל גולדן סטייט הולכת להתפוצץ בפלייאוף, והקליפרס לא יעברו סיבוב ראשון

    1. אגב לדעתי האפסט הכי סביר שיקרה הוא ממפיס מנצחת את הספרס. לא אומר שזה יקרה בוודאות אבל יש להם את הסיכוי הגבוה ביותר מהאחרות: יוסטון עוברת את פורטלנד, קליפרס את הווריורס וOKC את דאלאס.

  15. דווקא בהיבט ההגנתי כשאני מנסה לנתח פול ווסטברוק ובארנס מול דוראנט נראה לי סביר ביותר. יהיה חצי גמר רצחני. המשחק האחרון בין הקבוצות השאיר טעם של עוד

  16. אסי ברוכים השבים, התגעגנו 🙂

    כרגיל פוסט תענוג מה שכן אני לא ממש חושב שהקליפרס מוכנים להניף גביע אבל אולי כולנו שוב נאכל את הכובע

  17. אסי איזה כיף שחזרת. תקפו אותי געגועים גדולים לפוסטים המצויינים שלך. הייתי בין אלה שגיכחו כשהימרת על דאלאס לאליפות ואכלתי יופי של כובע, אבל זכיה בלוטו פעם שניה זה כבר ענין לחישוב מתמטי מסובך ביותר. הפלייאוף במערב הולך להיות רצחני מאד השנה וקשה מאד להעריך מי תלך עד הסוף. הקליפרס התחזקו מאד בעמדת המאמן, אבל נראה לי שהם עדיין לא מספיק טובים ללכת עד הסוף.

    1. חייב לשאול אותך משהו. בתור אוהד הפועל, אתה חושב שיותם מסוגל לנצח את מכבי? אני פשוט מתקשה לראות אותו משחק טוב כשהכסף על השולחן. אליפות להפועל תהיה סגירת מעגל מופלאה

      1. התקלת אותי אסי.
        אני מאמין שאם יותם מופיע לצמד המשחקים (בהנחה ששתי הקבוצות יפגשו בגמר) הוא בהחלט עשוי להיות ההבדל בין הפסד לניצחון בסדרה. אני לא בטוח שיש מישהו שמבין מה קורה ליותם. מדובר באחד השחקנים היותר מוכשרים שצמחו כאן, בחור נהדר עם אופי מצוין, אולי טוב מדי, שלצד הברקות והבלחות של וינריות היו לו לאורך הקריירה הרבה היעלמויות. עושה רושם שהנחמדות שלו לאורך הקריירה היא קצת בעכריו. דווקא השנה גרינברג נתן לו את המושכות ונותן לו קרדיט בלתי מוגבל. אני מקווה שברגע האמת הוא יופיע ויפריך את התדמית הרכרוכית שצמחה לו ודי בצדק.
        ראיתי את כל המשחקים בין השתיים העונה והיו כמה נקודות בולטות לאורך המפגשים:<
        1. הפועל שולטת בכ"ח באופן עקבי, דווקא בתבוסה בנוקיה השליטה הייתה בולטת במיוחד בעיקר בכ" התקפי, אבל זה לא תורגם לנקודות.
        2. בניצחונות היא הורידה את אחוזי הקליעה של מכבי מבחוץ
        3. בניצחונות יותם היה מצוין.
        כשמכבי ניצחה היא 1. קלעה באחוזים גבוהים מבחוץ
        2. הצליחה למנוע מיותם (ומדאנקןבמשחק הראשון) להיות פקטור
        3. קיזזה את השליטה של הפועל תחת הסל בהגנה אגרסיבית

        הפועל הוכיחה שיש לה את הכלים להתמודד מול מכבי, אבל היא תצטרך את כולם בכושר שיא ולבוא אגרסיבית. בכל המפגשים העונה למעט הניצחון הראשון במלחה (היה שוויון בכ"ח ) הפועל שלטה תחת הסלים וזה אחד המפתחות. בנוסף היא צריכה לקזז את אחוזי השלשות של מכבי, ולהשוות את רמת האגרסיביות לזו של מכבי, ואז הכל יכול לקרות.

        1. אם מותר לי להתערב .
          אז אומר רק לאלעד חברי היקר.
          סופו לא שיחק ב 2/4 המשחקים.
          במשחק נוסף הוא יצא מהר בגלל עבירות ושופטים.
          במשחק שהוא שיחק אמנם הייתה נחיתות בר' אך במשחק הפנים שלטה מכבי ואף אחד לא יכול היה לעצור את סופו.
          במילים אחרות מכבי הסתדרה מול הפועל פעמיים בלי סופו ואוחיון.
          הפועל לא מסוגלת להסתדר ביום לא טוב של הלפרין ואליהו שפשוט אין להם מחליף.
          לכן אני חושב שהלפרין ואליהו חייבים אבל חייבים להגיע ולהיות לפחות סבירים בשני המשחקים.
          דבר אחרון לדעתי להפועל עדיף לארח את המשחק הראשון בגמר.
          ניצחון אפילו זעיר יעביר את כל הלחץ על מכבי.
          הערכה שלי צמוד מאד …אך בגלל התלות של הפועל בישראלים מכבי תיקח בהפרש של 3-8 במצטבר.
          (ההימור שלי במוצ"ש היה 2 למכבי …נגמר 4. ).

          1. אהרון אתה צודק, אבל גם עם סופו הפועל עדיין תשלוט בכ"ח. הוא ריבאונדר גרוע, ואין לו אוויר ליותר מ-20 דקות אפקטיביות. בנוסף הפועל לקחה 18 כ"ח בהתקפה בתבוסה בנוקיה כשסופו שיחק. הבעיה הייתה שהיא לא עשתה איתם כלום וזה לא קשור דווקא לסופו אלא להגנת הלחץ של מכבי כולה, ולחוסר האגרסיביות של הפועל. אם כבר אז טיוס יעזור הרבה יותר בריבאונד. בכל מקרה המפתחות האלה הם על הנייר בלבד, וכשיש כל כך הרבה מפגשים בעונה הכל יכול לקרות.
            בסה"כ אני מסכים איתך, עדיין לא הוכח שהפועל יכולה לנצח בלי שני הישראלים הבכירים, ואני מקווה שהם יגיעו למפגשים האחרונים אם וכאשר.

  18. הפכת אותי למאמין… עד שיגיעו הפוסטים על OKC וסן אנטוניו. ברצינות – כל דבר אפשרי במערב השנה. ותיקון קטן – נדמה לי שלקליפרס יהיה יתרון ביתיות על אינדי, אם זה יהיה הגמר.

  19. למרות הערצתי את אסי מאז היותו אלוף בארקט 2011.
    היחיד שהלך על דאלאס !
    איני מאמין בהצלחת הקליפרס.
    לדעתי אוקלהומה תהיה גדולה עליה בחצי גמר המערב.
    וגם אם היא תגיע לגמר המערבי (אם זה יקרה אז סה כנראה כי דאלאס תדיח את אוקלהומה). הרי שספרס תשחט ותקרע לה את הצורה בחמישה משחקים לכל היותר.
    אגב היחידות במערב שמסוגלות לגבור על הספרס היא אוקלהומה ו…גם ממפיס .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט