זהירות, אלופה לפניך / יוני לב ארי

ה-2 בנובמבר 2021. האטלנטה ברייבס גוברים 0:7 מוחץ על היוסטון אסטרוז, ובכך הם מבטיחים אליפות ראשונה מאז 1995. חגיגות גדולות, שנרגעו, והפכו להכנות לעונה הבאה. 2022 החלה, כשב-51 מהמשחקים הראשונים של הקבוצה – היא ממש לא נראית כמו אלופה. מאזן של 27:24, יכולת בינונית, ומרחק של 10.5 משחקים מהניו יורק מטס, שטסו בינתיים קדימה.

לוהט. אקוניה ג'וניור (צילום: 3eravoz.com)

אך משהו קרה ב-1 ביוני. ניצחון באריזונה, 0:6, הוציא את הברייבס לדרך חדשה, ומאז הם לא עושים שום דבר אחר חוץ מלנצח. 0:4 בקולורדו, 0:2 ו-0:4 על אוקלנד ופיטסבורג בבית, ופתאום המאזן עומד על 27:34 והמרחק מהמטס עומד על 5.5 משחקים בלבד! נכון, היריבות האלה לא ממש מתחרות על מקום בפלייאוף, ועדיין, רצף כזה לא קורה כל יום.

שתי הסדרות הבאות גם הן לא קשות במיוחד, בוושינגטון ובשיקגו אצל הקאבס, אך לאחר מכן הג'איינטס והדודג'רס יגיעו העירה, אם הרצף יישאר עד אז… מי שמלהטט במדי הברייבס בריצה הזו הוא בעיקר רונאלד אקוניה ג'וניור, שחובט 368. עם ארבעה הום ראנס ו-OPS של 1.193. מרשים בהחלט.

חבט מחזור. אסקובר (צילום: jefebet.com)

San Diego Zoo

המטס, מצידם, עם שבוע די בינוני, עשו הכל כדי לתת לאטלנטה את הזמן לחזור. 3:3, כולל שתי תבוסות בסן דייגו, 13:2 ו-7:0, ופתאום הכתומים נראים פגיעים משהו. מה שכן, אדוארדו אסקובר רשם מחזור (סייקל), ופיט אלונסו, שנפצע לפני מספר ימים, כבר שב לליינאפ.

עוד קבוצה לוהטת במיוחד בבית הזה היא פילדלפיה. מאז פיטורי ג'ו ג'ירארדי ועד לפנות בוקר, גם הפיליס רשמו רצף מרשים של תשעה ניצחונות (הכי טוב של הקבוצה מאז 2011), אולי אפילו קצת יותר מרשימים, לאור היריבות – שלושה ניצחונות במילווקי, ושלושה על האיינג'לס בבית. אך הפסד לפנות בוקר לאריזונה הוריד אותם מעט לקרקע. הבור שהם חפרו לעצמם עדיין גדול, כח שהפיליס רחוקים תשעה משחקים מהמטס.

אפשר להתחיל לחייך. הדור הצעיר באוהדי הפיליס (צילום: usnews.com)

מה עובר בראש של הדר?

נראה שהקרב על פסגת הבית המרכזי הולך להיות סופר מעניין. כרגע תופסים את המקום הראשון הקארדינלס מסיינט לואיס, למרות שבוע לא משהו עפאס, עם ארבעה הפסדים בשישה משחקים, כולל סוויפ שחטפו בטמפה ביי, בקרב בין שתי הקבוצות ש-"אף פעם אל תהמר נגדן".

מילווקי, מצידה, סוף סוף עצרה את הסחף. שמונה הפסדים ברציפות נקטעו עם ניצחון בוושינגטון, אך ככלל עשרה הפסדים ב-12 משחקים זו אחלה דרך להפסיד את המקום הראשון. ג'וש הדר, הקלוזר הנפלא, חטף את הריצות הראשונות שלו העונה, אחרי, שימו לב, 17.2 אינינגים! תוסיפו את העונה שעברה והרצף הזה נעצר על 40! מטורף.

הראש של הדר (צילום: The Post-Crescent|)

ובחלק התחתון של הבית? הפיירטס, מצידם, חזרו לעצמם אחרי ההתעלות מול הדודג'רס, עם שישה הפסדים ברציפות, הקאביס? עם שישה הפסדים רצופים, כולל 18:4 ו-8:0 ביאנקי סטדיום, כשווייד מיילי, שחזר בשבת מרשימת הפצועים, שב לשם בראשון. הרדס? עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים. כל אחת מצדיקה את מעמדה בדרך אחרת (:

זה שבא וזה שהולך

גם במערב העסק צמוד צמוד. הדודג'רס עם שבוע לא מוצלח במיוחד. אחרי שלושה הפסדים, למטס ולווייט סוקס, הגיעו שני ניצחונות על החבורה משיקגו, שלוו בשלושה הפסדים ליריבה השנואה מסן פרנסיסקו. בין לבין הגיעו חדשות טובות – ורעות. קלייטון "קלינט" קרשואו שב מפציעה, אך ווקר ביולר החליף אותו ברשימת הפצועים, וכשמדובר במרפק, תמיד יש מקום לדאגה…

הפנים של ביולר אומרות הכל (צילום: dodgerblue.com)

מי שניצלה את המעידות האלה היא סן דייגו, עם שבוע של 2:4, וכעת ההפרש מהמוליכה עומד על חצי משחק בלבד. ג'ו מאסגרוב ממשיך ללהטט, וכרגע הימור עליו כ-סיי יאנג בהחלט נראה סביר, עם ERA של 1.5. בלתי נתפס.

הג'איינטס, שכאמור השלימו סוויפ על הדודג'רס, הורידו את ההפרש מ-LA לשלושה משחקים וחצי, עם שבוע של 2:5. בינתיים התופס הצעיר ג'ואי בארט נשלח בחזרה לטריפל איי, בתקווה שיחזור שוב בהמשך העונה. הדיבאקס? החליטו להמר על דאלאס קאייקל, שנחתך לפני שבוע מהווייט סוקס. נמשיך לעקוב.

סיי יאנגר? מאסגרוב (צילום: cdndeportes.com.do)

ג'אסטין ישיר לנו סולו

ואם אנחנו כבר במערב, נישאר שם. הבית המקביל באמריקן ליג קיבל בשבועיים שלושה האחרונים טוויסט רציני, אבל נתחיל בדבר הכי יציב בבית – האסטרוז. יוסטון אמנם עם שבוע בינוני של 4:3, כולל שני הפסדי בית מפתיעים למיאמי, אך השליטה שלהם בדיוויז'ן די ברורה, עם 23:37 ויתרון של 8.5 משחקים על פני המקום השני, אליו תיכף נגיע. ג'אסטין ורלאנדר קשישא, כבר עם ניצחון שמיני העונה, לצד ERA של 1.94. בתוך כמה שנים הוא יוכל להתפתח לפיצ'ר מעולה (:

הסיפור של השבוע בבית המערבי מגיע ללא ספק מאנאהיים. האיינג'לס המשיכו עם התקופה החלשה, כשאחרי 14 הפסדים ברציפות (!!!) הם רשמו בשני המשחקים האחרונים 2:2, אך לפחות חגגו סייקל של ג'ארד וולש (האיינג'ל השמיני בהיסטוריה). במהלך הרצף הזה לוס אנג'לס נפרדה מהמנג'ר הוותיק ג'ו מאדן, כשפיל נווין החליף אותו, לפחות זמנית. אחרי שתי תחנות מוצלחות, בטמפה ביי ובקאבס, הפעם מאדן פחות הצליח (47.7 אחוזי הצלחה).

גם דרך לחגוג. וולש (צילום: thefreeagent.fr)

גוד מורנינג מרכוס

מי שניצלה את הרצף הזה היתה טקסס, שעם שבוע בינוני של 3:3 תפסה את המקום השני, עקפה את לוס אנג'לס וכעת רחוקה 8.5 משחקים מיוסטון שמעליה, וחצי משחק מהאיינג'לס שמתחתיה. מי שהתעורר סוף סוף הוא מרכוס סימיין, שירה שלושה הום ראנס בערב אחד (דאבל הדר), ומתחיל לטפס במעלה הסטטיסטיקה.

בראש הבית המרכזי תמצאו את המינסוטה טווינס, עם שבוע סביר של 3:3 מול הגדולות מהבית המזרחי (הפסד 2:1 ליאנקיז, ניצחון 1:2 על טמפה ביי). באירון באקסטון, יקיר המערכת, ממשיך להפציץ, כשמי שמצטרף אליו הוא לואיס אראז, עם גראנד סלאם מול הרייז, ראשון בקריירה. אותו אראז, אגב, מוביל את המייג'ורס עם ממוצע חבטות 359..

סוף סוף הוא מחייך. סימיין (צילום: newsbreak.com)

Fire Tony!

מי שתופסת תאוצה בבית הזה היא קליבלנד, עם שבוע של 2:5 מאחורי יכולת מצוינת של חוסה רמירז הנפלא (16 הום ראנס, ממוצע חבטות 292.). לעומת זאת, הווייט סוקס בדרך ההפוכה, עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, כולל מהלך לא הגיוני בעליל של המנג'ר הוותיק טוני לה רוסה:

במשחק בית מול הדודג'רס, כש-LA מובילים 5:7, עלה לחבוט טרה טרנר, כשפרדי פרימן על בסיס ראשון ושני פסולים. במצב של בול אחד ושני סטרייקס, החליט לה רוסה להוליך את טרנר אוטומטית, ולתת למקס מאנסי…  את האפשרות להעיף 3 ראן הום ראן. המהלך הזה הגיע אינינג אחרי שמאנסי ירה דאבל שהפך פיגור ליתרון. לה רוסה ספג לא מעט ביקורת, מכל הכיוונים, וכשאתה מפסיד גם ככה, לא מפתיע שאתה מתחיל לשמוע מהיציע קריאות כמו: Fire Tony, שנשמעו לפנות בוקר. בהפסד לריינג'רס.

ארון ג'אדג', בפוזה הרגילה שלו (צילום: thehamdenjournal.com)

It's Up To You, New York, New York

הבית המזרחי נצמא בשליטה מוחלטת של היאנקיז, שממשיכים לנצח כל סדרה שנקראת בדרכם. בסדרת החוץ במינסוטה הם הגיעו למשחק השלישי אחרי 1:1, כשהמשחק מתחיל עם באק-טו באק-טו באק הום ראנס, על הראש של לא אחר מגאריט קול. אז מה? ניו יורק הפכה לניצחון ענק, 7:10, ה-11 מ-12 האחרונים. כל זה מביא אותם ל-16:44, ויתרון של 8.5 משחקים על פני המקום השני.

שם תמצאו את טורונטו, שאחרי שבוע של 2:4 מגיעה ל-24:35, וצמוד צמוד, מרחק חצי משחק, טמפה ביי מככבת (25:35), גם היא אחרי 2:4. מי שמלהטטת היא דווקא בוסטון, שניצחה 9 מ-12 משחקים, ועדיין, התרחקה מהיאנקיז…. השבוע הרד סוקס רשמו 2:5, במסע חוץ לא פשוט בסיאטל ואנאהיים, אך הגרביים איבדו את ניית'ן אוואלדי, הסטארטר היציב ביותר ברוטיישן של בוסטון, לרשימת הפציעות.

טבלאות הליגות

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. הברייבס הם עכשיו ברצף של 11 נצחונות עם ההנצחון אתמול על הפיירטס. אדם דובל מתחיל לחזור לעצמו. הוא חבט 2 HR נגד הפיירטס ב-0-4 נגד פיטסבורג. ב-7 האחרונים הוא 9 מ-27 (333.) עם 4 HR 2 דאבלס, ו-8 RBI.
    קונטררס תופש משחק 2 ברציפות. אתמול עוד HR. 12 מ-26 החבטות שלו הלכו לאקסטרה אינינגס.
    האאוטפילדר מייקל האריס הוא 7 מ-20 (350.), 2 דאבלס, טריפל אחד, 3 RBI ו-5 RUNS SCORED ב-6 המשחקים האחרונים.
    הפיצ'ינג נהדר ועתה הצטרף רייט.
    בקיצור, THE BRAVES ARE COMING.
    עשיתי כמה רשימות השבוע ועוד מעט אכניס 3-4 מהן.
    כל העיר כאן ב-HIGH לא נורמלי

  2. כתבת כמה מילים על הווייט סוקס. שמח שם בשיקגו:
    טוני לה-רוסה הוא מנג'ר שהווייט סוקס היו צריכים לפטר מזמן. ביום חמישי – הווייט סוקס הם מתחת ל-500. בעונה שניבאו להם להגיע רחוק מאד, הוא קרא לאינטנשיונל וולק לטריאה טרנר כשהקאונט היה 1-2 עם 2 אאוטס. הוא עשה זאת כדי שמקס מונסי השמאלי של הדודג'רס יגיע לחבוט. ולחבוט הוא עשה: הוםמ ראן. כולם דיברו על ההחלטה הביזארית שלו. ואתמול אוהדי הווייט סוקס שכרו מטוס שטס בשמי העיר הלוך וחזור עם סרט ענק שקרה "לפטר את לה-רוסה"

  3. אני, שכג/סטה לאשתי גייל שמחקה את הדודג'רס כקבוצת בייסבול מאש שעזבה את ברוקלין (גייל זוכרת כל פרט מהימים ההם) החלטתי שגם אני נגד הדודג'רס (למעשה מאחר ובגלל הלייקרס אני נגד כל דבר "L.A", כנראה הייתי אנטי דודג'רס בכל מקרה…) – בקיצור, למרות שאני נגד הדודג'רס, אני תמיד הערצתי את ה-SOUTHPAW קרשאו. ובכן הוא לא יכול היה למצוא זמן טוב יותר לחזור בגלל בעיות הבריאות של וולקר בוהלראחרי העדרות ארוכה (33 יום)

  4. בניו יורק יאנקיס התחילו כבר לדאוג. בניו יורק פוסט כתבו שה'סלאגר' של היאנקיס ארון ג'אדג' לא מדבר – ומסרב לדבר – על היום בו הוא יהפוך לפרי אייג'נט בסיום העונה. היאנקיס פוחדים מהסן פרנציסקו ג'יאנטס, קבוצה המשחקת 150 ק"מ ממקום הולדתו לינדן, שהוא עדיין מבלה שם את החורפים שלו. הוא גם בוגר פרסנו סטייט, האוניברסיטה הקרובה.
    ארון שוב מוביל את ה-MLB עם 22 HR והוא האיש החשוב ביותר ביאנקיס המובילה את הליגה עם רקורד לא יאומן של 16-44. הג'איינטס יציעו לו (כמעט בטוח) חוזה שלא נשמע עדיין כמוהו במייג'ורס, והיאנקיס יצטרכו להשוותו, או שארון יעבור מערבה.

  5. לא היה שחקן במייג'ורס שעשה זאת ליאנקיס כמו דוויד אורטיס כששיחק בבוסטון. השבוע הוא נתן את הקומפלימנט הגדול ביותר שאפשר לקהל של ניו יורק כשאמר:
    “Out of all the 30 teams in MLB, Yankee fans are the only fans that come to me and … before they even take a picture with me, I know they approach me to take a picture with me, but before they take a picture, they tell me ‘Papi, I’m a Yankee fan for life. But I respect you and the way you handled your business.’ You know, I respect that. The ultimate compliment, bro. Listen, every single Yankee fan that comes to me says that,” Ortiz said on the podcast, via Audacy.

    1. הפוך, אוהדי המטס חוזרים בתחושה שאשכרה אפשר לעשות את זה, ראינו את האימפריות במערב ושרדנו. עכשיו נראה את הברייבס כי מול הנמושות מאוקלנד ופיטסבורג זה בושה לא להוציא 8 מ10 אבל מול הדודג׳רס זה סיפור אחר לגמרי… אם הברייבס ימשיכו לנצח גם מול קבוצות עם מאזן חיובי אז בהחלט יש על מה לדבר.

  6. אוטני, הכוכב של האיינג'לס (TWO-WAY STAR!) הירשה רק ראן אחד בשבעה אינינגס, וחבט אחד מחוץ לגבר באינינג ה-5 והיה גיבור הנצחון שעצר רצף של 14 הפסדיםץ
    הוא לא מדבר אנגלית אפילו מילה אחת. כשנשאל להגיב על המשחק הוא אמר ביפאנית

    That's a Shohetime Game (והמבין יבין)

    אוקיי, קצת עזרה למתחילים בבייסבול: הוא שינה את ה-SHOWTIME ל-Shohetime
    SHOHEI זה שמו הפרטי

  7. מצוין, תודה יוני
    .
    שני דברים משעשעים (תלוי את מי שואלים) – ג'ו מאדון עשה מוהוק כדי להוציא את הקבוצה מרצף ההפסדים, לצערו הוא פוטר באותו יום והשחקנים לא זכו לראות את זה:
    https://sports.yahoo.com/joe-maddon-got-a-mohawk-to-try-and-snap-los-angeles-angels-losing-streak-but-was-fired-that-same-day-022229178.html
    .
    ושחקן שדה של הקאבס הגיש את הפיץ' האיטי ביותר שתועד אי פעם, שנגמר כמובן בהומר של שחקן היאנקיז (אגב מאט קארפנטר ביאנקיז? וואלה אין לי מושג כבר מי משחק שם אבל מה שבטוח הוא מפציץ)
    https://sports.yahoo.com/cubs-1-b-frank-schwindel-gives-up-hr-on-historically-slow-351-mph-pitch-232545285.html
    .
    שוב הדודג'רס עם תצוגות התקפיות מבישות, ביזיון להפסיד לג'איינטס שלושה משחקים כאלה עם 4 ראנס סה"כ

    1. הפיצ' הזה של שווינדל פשוט מגוחך.
      מה שלא הצלחתי להבין זה למה הפיצ'ים של פוזישן פליירז הם בד"כ curveballs. הם הרי יודעים לזרוק חזק ויחסית מדויק, לא עדיף לזרוק four seamer?

      1. וואלה שאלה טובה..
        מגוחך אבל fun אם אתה שואל אותי (אני אוהב את השטויות האלה)
        .
        שאלה, היית מגיב פעם בפורום בייסבול של תפוז? או וואלה? בכל מקרה welcome

        1. תודה תודה.
          לא השתתפתי בפורומים אחרים. הייתי אוהד בייסבול עד גיל 10 ואז יצאתי לחופשה ארוכה עד לפני שנה 🙂

      2. אם פוזישן פלייר יזרוק פאסטבול, דבר ראשון הוא עלול לגרום לעצמו נזק, למתוח משהו או לדפוק לעצמו את המרפק, לא מומלץ. דבר שני, ונניח וזרק הפאסטבול, זה יהיה באזור ה70-80 מייל לשעה, מה עשינו בזה? כל הרעיון בפאסטבול הוא שהכדור נע בקו אחד אז כאילו זה יותר קל לפגוע בו, אלא שהכדור נע ב90+ מייל לשעה ונראה אותך פוגע בכדור כזה. 4 סימר פאסטבול ב70-80 זה התאבדות. אז כבר עדיף לזרוק eephus כאלה, שנקודת ההגעה שלהם לזון לא ידועה כך שהחובט לא יכול להתלבש עליהם ולהעיף אותם ליציע, אלא לנסות לפגוע ואז או שיוצא פופ אפ או גראונדר.

  8. נתון אחד מעניין, מאחר וכל מני פה התחילו להרים את האף למה הם נצחו כל מני אוקלנד, המטס במשחקים מול קבוצות עם מאזן חיובי, מה שמכנים >500, 23-14, שזה א. יותר נצחונות מכל קבוצה אחרת וב. יותר משחקים מכל קבוצה אחרת, כלומר סו פאר המטס פגשו יותר קבוצות עם מאזן חיובי ונצחו יותר משחקים מול הקבוצות האלה. ואחרי כל זה עדין המטס הם עם המאזן הטוב ביותר בנאשיונל ליג ושני ליאנקיז בכל הMLB, מבקש לתת את הכבוד לחצוצרץ.

  9. בדיוק דיברנו על זה בפודקאסט, נוצרה פתאום אווירה שמפטרים מנג׳רים באמצע העונה כאילו אנחנו בליגת העל בכדורגל ולא במייג׳ור ליג בייסבול, אז האוהדים של הוויט סוקס מרשים לעצמם גם להתנהל כמו אוהדי בית״ר ולא כמו אוהדי בייסבול. עונה קודמת לה רוסה היה מספיק טוב לקחת את הדיוויזיה, אז מה, בעונה אחת הוא שכח הכל? שטויות. אז הוא הוליך את טרנר עם שני סטרייקס, בוקר טוב אליהו, טוני לה רוסה עושה דברים שאף אחד לא מבין חוץ ממנו, האיש 40 שנה מנג׳ר בייסבול, ו40 שנה הוא עושה מה שהוא חושב שנכון לעשות. אם מאנסי היה פוסל כולם היו נמרחים איזה גאון בייסבול האיש, אבל מאנסי הוציא הומראן ועכשיו צריך לפטר אותו. זה למה לא היו מפטרים באמצע עונה, כי אי אפשר לשפוט אף אחד, שחקנים, מאמנים, על החלטה אחת בבייסבול. מחר הוויט סוקס ינצחו ששה רצוף, יעלו למקום השני שניים וחצי משחקים מהטווינס וכולם יאפסנו את השלטים וימחאו ל-לה רוסה כפיים כמו טטלה, אבל עכשיו נהיו שמה אבו-עלי אחרי הפיליס והאיינג׳לס.

    1. אתה לגמרי צודק!
      במשך שנים הבייסבול היה אי של יציבות ושפיות בתחום הניהולי (ולא רק), וכולי תקווה שהמצב ימשיך כך, למרות סימנים מבשרי רעות השנה.

    2. ארז, גם אם בגדול אתה צודק אין שום סיבה להוליך אותו בקאונט כזה חוץ מדמנציה, אז לא הוא לא מבין פה משהו יותר מכולם פשוט עשה טעות ושילם עליה במזומן

      1. כל החלטה של מנג׳ר יכולה להצליח ויכולה להכשל. השארת את הפיצ׳ר שלך עוד אינינג וקיבלת שאט-אאוט, אתה גאון, חטפת הומראן, לך הביתה. אם מאנסי היה פוסל, כולם היו מנתחים את המהלך הגאוני ומנסים להבין איך הראש של לה רוסה עבד. זה כשל, אז פתאום לה רוסה סנילי שלא מבין.

          1. בשום קאונט אין הסבר הגיוני, כל המטרה של הפיצ׳ינג היא למנוע מרצים לעלות על הבסיסים, אז מה פתאום אתה מעלה מישהו על הבסיס? והכי קטע שיש רץ על בסיס שני והשדר אומר ״יש לנו בסיס פנוי״ כאילו שזה איזה חדר בבית מלון ולא ריצה אופציונלית. אין שום הגיון בלהוליך חובט בשום קאונט, אבל התרגלנו משנים של צפיה שמוליכים ב0-0, 3-0 משהו כזה, אז שוכחים שמבחינת המשחק הולכה מכוונת היא הגיונית כמו ללכת באמצע איילון. זה הגיוני כמו למסור את הכדור לסנטר היריב לאלי הופ בהגיון שעדיף לחטוף הטבעה משלשה.
            אז הולכה מכוונת היא לא הגיונית, ככה שאם אתה כבר מוליך, מה זה משנה באיזה קאונט? זה מהלך כמו סקריפייס או concede a run for an out, אתה בוחר ברע במיעוטו, בתקווה שתקבל משהו יותר טוב כמו דאבל פליי או לזרוק לחובט פחות טוב. הקאונט הוא רק תירוץ, כאילו שבשני סטרייקס לא חובטים הומראנס, או חובטים בכלל. חובט מסוכן הוא מסוכן גם ב1-2, ואם המנג׳ר רואה שהזורק מתקשה מול החובט שאמנם שני סטרייקס אבל עם 2 פאולים שבפוקס לא היו פייר, אז אולי שווה לא להמר על הסטרייק השלישי, ולהמר על הולכה. שניהם מופרכים הגיונית באותו מובן.
            וכל זה להגיד, שבסופו של דבר הכל הימור, מושכל או לא, ואם היה פוסל את מאנסי היה גאון, ואם היה טרנר מעיף את ההומראן בקאונט 1-2 כולם היו שואלים למה זרקת לו.

            1. די נו, בקאונט כזה אתה זורק לו שני בולס ואז מוליך אם אתה כל כך רוצה. זה לא מדע טילים

            2. כלומר אתה מוליך, אבל קודם מגיע ל3-2? עכשיו עברנו מתחום ההגיון לתחום הפארסה. למה להמר? חסרים מקרים שחובטים הצליחו לפגוע בכדור מחוץ לזון? למה להמר אם יש לך מהלך ״בטוח״?
              זה כמו שעושים פאול בפיגור 2 בשביל למנוע קליעה, והזורק עדיין קולע ועכשיו 4 הפרש, ואם לא היית עושה פאול אולי היה מחטיא והית יכול להשוות. אבל המאמנים מעדיפים לעשות את הפאול כי יש לזה מקדם סיכון סיכוי נמוך יותר. ב99.9% מהפעמים אנחנו לא שמים לב לזה כי כל הפעולות האלה, הולכה מכוונת, סקריפייס, וכיוב. מבוצעות במצבים ״הגיוניים״, אבל זה ה0.01% שמקפיץ את העובדה שמדובר במהלך ״לא הגיוני״ ולא משנה הקאונט.

            3. קודם כל אין שום הגיון להוליך בקאונט 1-2
              אתה רוצה להוליך אז מה אתה זורק קודם סטרייקס?
              אתה מגיע לסטרייק אחד מהמטרה ורק בול אחד אז מה נזכרת פתאום להוליך?
              אז רשמתי שאם אתה כבר במצב של 1-2 ואתה לא יודע מה אתה עושה תזרוק כבר בולס ואולי תוציא מזה סטרייקאאוט לפני שאתה מוליך (נכון שאתה יכול לענות כמו שענית אבל זה לא באמת הפואנטה הכוללת ולא עונה על שתי השאלות ששאלתי קודם)
              אני חושב שהנקודה שלי ברורה

  10. האיש שלי דין קרמר עם ניצחון ראשון העונה (וסה"כ שני בקריירה) בפתיחה השנייה שלו, כאשר לא הבריק אבל זרק 5 אינינגס עם 1 ER בניצחון 10-7 של האוריולס על הרויאלס

      1. האמת הפסימית היא שהוא לא מגיש גדול ויש לו מזל שהוא באוריולס ויש לו שם את החבל הכי ארוך בליגה.. לחזור מפציעה אחרי עונה חלשה ובלי סט יכולות מרשים יחסית ישר לרוטציה אפשר רק באוריולס. מקווה שיוכיח אותי על טעותי

        1. תשמע, אני לא בקי במה שהולך שמה, אבל תחושה שלי שכיאה לקבוצת תחתית בלי אספירציות ובלי כסף, גם הצוות המקצועי שמה לא ברמות גבוהות, ואין באמת מישהו שיכול לקחת את קרמר ולתת לו את הכלים להצטיין, אז התוצאה בהתאם.

  11. מגיב גם על הפודקאסט – אין על באק שוואלטר, רק הוא מכיר את החוקים האלה (שאסור לפוזישן פלייר להגיש בהפרש של פחות מ-6 ראנס), לא בטוח שאפילו השופטים זכרו את זה לפני שהוא הסב את תשומת לבם

    1. באק אמר אחרי המשחק שהוא לא הסב את תשומת לבם של השופטים כמו שטענו השדרים אלא שהם עלו על זה בעצמם, גם אם באיחור

        1. אבל בלי קשר, אתה צודק, האיש מביא רמה של מקצוענות שאין דברים כאלה, אתמול היה מהלך שבו ניסו לפסול רץ לבסיס השלישי והכדור עף לאאוטפילד, ותוך שאני מרים ידיים ותופס את הראש שהנה הראן מגיע עד שיחזירו את הכדור והלפט פילדר שרץ פנימה החזיר אותו ומנע ראן, וזה לא סתם, הם מתאמנים שמה על קוצו של יוד ברמות שכל שחקן מוכן למקרה שקורה פעם בעונה. מרשים מאוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט