מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.אל הורפורד ניפטר משיא שהוא לא אהב במיוחד

להלן מספר משחקי הפלייאוף ללא הגעה לשלב הסופי – שלב האליפות. "הכבוד" עובר עתה לפול מילסאפ

2. האם גארי פייטון ג'וניור יהיה מוכן למשחק הפתיחה ביום ה'?

בינתיים הוא "DAY-TO-DAY".

אני כמעט בטוח בטוח שהוא יעלה לשחק.

3. ג'ו לייקוב בעל הווריורס: "הייתי מוכן להרוג עכשיו את כל הסלטיקס"

לייקוב ליד אשתו של סטפן קרי

Joe Lacob on Celtics: ‘I want to kill them right now’

Despite the success, the Warriors’ three titles aren’t enough. “Boston was very important and those guys were very helpful. They’re friends to this day — not too close friends, though,” Lacob said. “I want to kill them right now, I’m going to be honest. I’m very competitive about this and I’m sure they are, too. It’s going to be a battle on the court and a little bit of a battle on the ownership level, too. We want to kill each other!

4. מסתבר שאורלנדו מג'יק עבדו על כולם עם הבחירה הראשונה שלהם בדראפט

יונתן ווסרמן מהבליצ'ר רפורט מדווח שאורלנדו מג'יק לא תכננה כלל לבחור בצ'ט הולמגרן בגלל משקלו (89 ק"ג) ביחס לגובהו (2.13 מ'), והם החליטו לבחור בג'ברי סמית' מאאובורן בבחירה הראשונה כמעט מהרגע שהם זכו בבחירה הראשונה.

לי ישנה שאלה לאורלנדו: מי שם קצוץ את מי אתם בוחרים ראשון? מה בלבול המוח הזה ישנה דבר מלבד מהפך די גדול בבחירות. במה זה יעזור לאורלנדו?

5. לוק וולטון קיבל את משרת עוזר המאמן של הקאבס

Walton, 42, spent his last two seasons as a player with the Cavs after the Los Angeles Lakers traded him to Cleveland in 2012. He will now serve as an assistant for the team under JB Bickerstaf.

6. כיצד הפך קוון לוני לריבאונדר שהמספרים האחרונים שמים אותו בכיתה של קרים עבדול ג'אבר, וריבאונדרים גדולים אחרים?

אם נאמין לבסטיב קאר אז ה-"כיצד" הוא Dejan Milojević

מיהו Dejan Milojević ?

Dejan Milojević (Serbian Cyrillic: Дејан Милојевић; born 15 April 1977) is a Serbian professional basketball coach and former player who currently serves as an assistant coach for Golden State Warriors of the National Basketball Association (NBA) as well as an assistant coach for the Serbian National Team

לפי בסקטבול רפרנס, לוני קטף 21.62% מכל הריבאונדים שהיו AVAILABLE בדקות שהוא שיחק בפלייאוף עד עתה. הוא שבר את המספרו של עבדול ג'אבר שהיה 21.59% ודנקן (21.38%). ווילט צ'מברליין קטף 21.74% אבל אז זה היה כדורסל אחר. בקיצור, בפלייאוף הזה הוא קוטף ריבאונדים כמו אגדות העבר. רק להזכיר שב-2018 אחוז הריבאונדים שלו היה 12.60, וב-2018 21.50.

הסיבה, כפי שקאר מעדיף לומר היא Milojević שהובא למפרץ לעבוד עם ג'יימס וייסמן, והנה לוני יצא המשתכר מכל העסק.

7. מייק ד'אנטוני מוביל ביתרון גדול במרוץ למאמן השרלוט הורנטס

https://bleacherreport.com/articles/10037274-latest-nba-offseason-intel-does-og-anunoby-want-out-of-toronto

8. סידרת הגמר הולכת VIRAL עם הכינוי "המקצוענים נגד נבחרת ה-JOES"

הנה למה: השתתפות השחקנים במשחקי הגמר של ה-NBA:

9. מי הלוזרים הגדולים של סידרת הגמר?

והמבין יבין

10. עם כל הגביעים והאליפויות של סטף קרי, הוא אף פעם לא זכה ב-FINALS MVP

דריימונד גרין מיד קפץ על העגלה: "בפיינלס שלנו עשו דאבל-טים על סטף פי 5-6-7 פעמים מאשר על דוראנט"

יש בזה משהו. דאבל טים עושים על שחקן המאיים גם בזריקה וגם בחדירה. על שחקן שהוא ג'אמפ-שוטר בעיקרו כדוראנט דאבל-טים לא יעזור אז מספיק ששחקן גבוה עם ניתור טוב ישמור עליו.

לדוראנט ישנה תשובה אחרת לחלוטין:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 120 תגובות

  1. מה הערך המוסף בלהביא עוזר מאמן כמו לוק? יאכל משכורת גדולה אבל מה המוטיבציה שלו לעבוד קשה אחרי שכבר ראה את הכל עם ג"ס והלייקרס. הווריורס מביאים עוזרים לא מוכרים כמו שכתבת אבל שעובדים OVERTIME

    1. קני אטקינסון לא מוכר? מייק בראון לא מוכר?
      הרבה מאד מאמנים חוזרים כעוזרים זה די סטנדרטי ומאפשר להם בעתיד לקבל את המפתחות שוב (הנה תשאל את בראון)

            1. למה לא?

            2. כאילו כל עבודה שהוא בוחר בה היא אופציונלית לחלוטין עבורו מבחינה כלכלית עוד לפני שהתחיל בקריירת האימון. למה הוא אמור להיות עם פחות מוטיבציה עכשיו?

  2. מצוין מנחם
    לא יודע לאיזה גופים אתה מתייחס כ"כולם" אך סמית' היה הפייבוריט של אורלנדו מהרגע שכדורי הלוטרי הלכו לזכותם. הולמגרן כנראה ילך שני או שלישי, ואם סקרמנטו יקחו אותו בטעות בבחירה הרביעית, כחזון שמעון, הוא יצא פלופ. זה פשוט נועד להיות.
    הדאבל טים על קרי בא מכיוון שהוא מושך את ההגנה אליו הרבה יותר מדוראנט. לפעמים אפילו 2 עליו זה לא מספיק כדי למנוע סל שלו והוא השתפר השנה בלשחרר כדור לחברים שישחקו ארבע על שלוש ואין טוב בזה מדריימונד.

  3. תודה רבה מנחם
    קשה להאמין שהאם וי פי לא יהיה קרי /טייטום
    מצד שני היה עוד יותר קשה להאמין בכך ב 2015 אז דיברו בוודאות על קרי /לברון .
    ואיגודאלה לקח .
    רוצה לומר שאם ג.ס פייבוריטית ותנצל את הפייבוריטיות קרי יזכה אא"כ קליי ישתגע לגמרי

  4. עדיף לדוראנט ללמוד צניעות.
    בתרחיש סביר ביותר שבו הווריורס לוקחים אליפות והוא לא יזכה בעוד אחת ככוכב מוביל הוא הולך להזכר כטרמפיסט וטרול טוויטר.

  5. יש לנו נטייה בסיסית ולא ממש ברורה להעדיף מישהו על מישהו אחר, באליפות זוכה קבוצה, דוראנט וקרי מזה משנה מי יותר מי פחות.. 2 ענקים ששיחקו ביחד.
    ואם כבר אני חושב שבלי קליי הם לא זוכים באליפות, השחקן הכי לא מוערך בליגה

  6. אני האחרון שירצה להשתיק אנשים, אבל אין אדם שהאמרה shut up and dribble מתאימה לו יותר מדוראנט.
    תודה רבה על המעורב

  7. תודה מנחם.
    אני מוקיר לדוראנט את האליפויות+גמר שהוא הביא איתנו. שחקן ענק. אבל יש לו נטייה להתסבך עם האגו של עצמו.

    אם קליי עושה גיים-סיקס קליי במשך כל המשחקים, או אם קוון לוני נותן גמר שלם עם נתוני ריבאונד של ביל ראסל (שלא קיבל MVP גמר כי עוד לא המציאו את זה בזמנו) – מצידי שהMVP גמר יילך אליהם. לסטף יש את הגדולה שלו גם בלי זה והיא גורמת לשחקנים אחרים, כמו דוראנט, להצליח.

    מייק דאנטוני בהורנטס זה שילוב מעניין. איכשהו יש לי תחושה לא טובה לזה בשבילם – הם צריכים עוד קשיחות, ולאמלו הוא לא סטיב נאש או הארדן…

    1. העניין שזה ממש לא נון אישו כמו שאתה מצייר את זה.בין אם מוצדק או לא מוצדק זה קוף שיושב על הגב של סטף ויושב לו חזק חזק בראש.
      כבר באליפות האחרונה ראינו שזה כן דבר שהוא רוצה אבל אז ההבדלים היו כל כך גדולים שזה לא השפיע על התוצאה.הפעם זה עלול לפגוע בגולדן

      1. דיברתי על הפרספקטיבה שלי – לי אישית לא אכפת למי זה יילך כל עוד האליפות תגיע.
        כל עוד סטף לא יתחיל לעשות שטויות דרעק ממבה אז זה בסדר שהוא רוצה ושיהיה לו בהצלחה. רק שייזכור שבלי אליפות לא יהיה לו FMVP בכל מקרה.

  8. אחלה מעורב, תודה.
    דוראנט מרגיש חובה ליפול לכל בור תדמיתי שניתן ליפול בו ואם אין – הוא יחפור אחד. לך תתאמן במקום להיות ברשתות כל היום.
    אם ג"ס יקחו אליפות – ה FMVP ילך לסטף גם אם מישהו אחר יהיה יותר יעיל. מקווה שהוא לא ישחק בשביל התואר – שימשיך לשחק בשביל לנצח כקבוצה וזה יבוא אליו. (במודע הוא בטוח לא ינסה לעשות שטויות, אבל הרצון יכול לגרום לו לקחת את הזריקה האחרונה סטייל באטלר)
    למה להחתים מאמן כמו ד'אנטוני שלא הוביל אף קבוצה לשום מקום ממש לא ברור לי. בל אולי הם יודעים משהו שאני לא, ואלי יש לו צוות עוזרים תותחים בתחומי פיתוח שחקנים והגנה …

    1. לא מסכים לגבי דאנטוני.נכון הוא כנראה לא מאמן שתביא בשביל לזכות באליפות אבל הוא היה אחלה מאמן לעונה סדירה.בכלל בול תחתיו יפרח ותכלס כל מה ששארלוט רוצה זה להגיע סוף סוף לפךיאוף ובשביל זה דאנטוני הוא אחלה

            1. 🙂

            2. רוח המנהיג וכו'…

        1. תכלס עד עכשיו לא הבנתי את ההיגיון שלו לגבי אייטון.
          אפרופו אייטון יש דבר אחד שאני לא מבין תנסה להסביר לי.
          אייטון דרש חוזה מקס לחמש שנים,סארבר הסכים לתת לו רק ל4 שנים.
          עברה שנה ואייטון כנראה יקבל מקס אצל קבוצה אחרת.מה שאני לא מצליח להבין זה הרי מקס בקבוצה אחרת זה פחות ממה שפיניקס יכולים להציע לו אז גם אם הוא משווה זה עדיין יוצא שהוא שילם לו פחות ממה שאייטון רצה.אז איזה סיבה יש לסארבר לא להשוות את ההצעה?

          1. מאוד פשוט. כסף זה לא השיקול היחיד, לפעמים אנשים מעדיפים לקבל קצת פחות כדי להישאר במקום שנוח להם.
            גם ככה אתה מולטי מיליונר.
            אז לא עדיף להישאר במקום בטוח ומגונן עם סיכוי להצלחה קבוצתית? מקום שאתה מכיר, התפתחת בו ורוצה להישאר בו.
            לעומת עוד כמה מיליונים שלא ישנו כלום בחור מסריח כמו דטרויט, לקבור את הקריירה שלך, ועם הסיכוי להיחשף כבלוף בתור פרנצ'ייז ומקס כשכל העיניים עליך?
            מה יש לא להבין פה?

            1. באותה מידה הוא יכול לנפח מספרים בקבוצה אחרת ולקבל מקס עד סוף הקריירה

            2. אני יגיד לך איפה התזה שלך לא מסתדרת.
              א.אתה החלטת שטוב לו והוא רוצה להישאר וזה על סמך מה?
              בוא נלך רק על תיאוריה אחרת .אתה בחור צעיר חושב שאתה שחקן מצויין,מגיע לשלב שבו אתה אמור לקבל חוזה מקסימום,כולך בהיי טרילליי ופתאום אתה מקבל בוקס מהמעסיק שלך שאומר לך חביבי אתה נחמד והכל אבל מבחינתי אתה ממש אבל ממש לא השחקן שעליו אני בונה את העתיד שלי,אתה שחקן נחמד וטוב שיהיה חלק מהארגון שלנו אבל לא תהיה שחקן מוביל שלנו. לעומת כל מקום אחר בליגה שבא ואומר לך אני מחזיק ממך מאוד ומוכן לתת לך חוזה מקסימום בשביל להוכיח את זה.
              ב. שוב אתה יוצא מנקודת הנחה שטוב לו ונוח לו התפקיד שהוא משמש בפיניקס,עכשיו אתה לא מחזיק מאיטון בכלל וחושב שבשביל מה שהוא נותן פיניקס מקום מושלם בשבילו אבל אני יוצא מנקודת הנחה שהוא מחזיק מעצמו קצת יותר וחושב שהוא צריך להיות העוגן של פיניקס ושעליו ישחקו וזה לא קורה.
              עכשיותשלב את א' וב' ותגיד לי למה בחור צעיר שיכול לקבל מקסימום ולהיות שחקן שבונים עליו בתור העתיד של הארגון יעדיף לוותר על כמה מיליונים כהגדרתך,להישאר במקום שאומרים לו בריש גלי שהוא לא השחקן שבונים עליו את העתיד ושימשיך להיות רול פלייר?

            3. קודם כל צריך להשיג את המספרים. לא ככ פשוט.
              אחכ להוכיח שהם תורמים למשהו… כדי להמשיך לקבל.
              ובינתיים לבזבז את הקריירה בקבוצה רעה.

            4. שוב לא הבנתי מה זה להשיג מספרים? איזה מספרים הוא צריך להשיג אם כבר עכשיו במספרים שלו יהיו קבוצות שמוכנות לשלם לו מקס.
              אחכ תורמים-תורמים או לא זה לא רלוונטי כי את החוזה הוא יקבל.
              לבזבז קריירה בקבוצה רעה זה גם לא הבכרח-נתנו דוגמא דטריוט,כן אני יודע שגם את קייד אתה לא סובל אבל קבוצה שיש לה את איייטון,קייד +בחירת דראפט השנה זה בסיס מצויין להמשך ושלא נדבר על קבוצות אחרות,אטלנטה לשחק עם יאנג,יש דיבורים על דאלאס.
              ושוב אם אייטון מחזיק מעצמו כוכב אז הוא יאמין שהוא כוכב ויילך למקום שגם נותן לו יותר כסף וגם מאמין בו שהוא כוכב.אם אייטון חושב כמוך שהוא לא כוכב ולא יהיה כוכב אז כן יהיה לו עדיף להישאר בפיניקס בחוזה מופחת אבל משום מה יש לי הרגשה שהוא חושב שהוא קצת יותר טוב מהקרדיט שאתה נותן לו

    1. וויגנס?
      כל עוד הווריורס מנצחים לא קריטי מי הmvp
      אבל מול דאלאס סטף היה סביר במונחים שלו ווויגנס נתן את הסדרה הכי טובה בחיים שלו ועדיין סטף קיבל את הmvp.
      לא רואה סיבה שזה ישתנה

        1. אולי אם הם יהיו כל כך מרוכזים בצלפים שויגינס יוכל לטייל לסל. אם הסלטיקס מפזרים את ההגנה שלהם סטף וקליי יעשו נקודות יותר בקלות ולויגינס יהיה קשה לחדור מול טייטום/ויליאמס/הורפורד.

        2. הקייס של וויגנס הוא יותר הגנתי מהתקפי.
          הבעייה שלא מול בראון ולא מול טייטום יש לו יתרון אתלטיות כמו שהיה לו מול לוקה, כך שאני לא רואה אותו מבריק בהגנה כמו בסדרה הקודמת.
          בהתקפה הוא יכול להיות מעולה אבל אני לא רואה אותו מביא יותר ממשחק אחד של 30 נק' אם בכלל, ולסטף כנראה יהיו לפחות שניים שלושה כאלו.
          ..
          אם כבר ללכת על mvp מפתיע אני הולך על פול, הוא כבר הראה שכשההגנה מתמקדת בסטף הוא יכול לתת מספרים של סופרסטאר

            1. כולם מחלקים את השלל…
              הסלטיקס לא פראיירים, יש להם שחקני הגנה לשים על כל קלע של הווריירס, ובשביל לשמור על טייטום ויגינס ודריימונד ייצטרכו קלצ'ניקוב.
              השאלה יכולה באותה המידה – האם ג'יילן בראון יצליח לגנוב FMVP?

            2. מרכוס סמארט

            3. אתה צודק יונתן,בוסטון תיקח את הסדרה זה ברור השאלה רק האם בשש או שבע.לדעתי זה יהיה ב6.
              ולגבי השאלה שלך אז לא בצד השני אין בכלל שאלה זה אך ורק טייטום

            4. יניב, אני מקווה שג"ס תיקח.
              אבל זו משאלת לב, לא נבואה.

  9. אני רק אזכיר שאחרי שגולדן הפסידו, דריימונד התקשר כמו ילדה קטנה לדוארנט, אז עדיף שישתוק.
    יש כאן מישהו שבאמת חושבת שבסיטואציה הנוכחית הוא יהיה לטובת דוארנט? (ועוד כשקרי איתו בקבוצה)

    1. כל אחד עושה את התפקיד שלו. מה שכן יש לי הרגשה שגולדן כבר מרגישים שהם זכו ושבוסטון לא תהווה מכשול בדרך לאליפות נוספת

    2. דריימונד מגן על קרי גם כשהוא על המגרש. הוא ראה מה זה לשחק בלי כוכבים, והבין שעם ממוצע טריפל סינגל הוא לא יגיע רחוק. זה שווה לו כסף להיות כלב שמירה.
      אם כל מי שהיו עושים עליו דאבל טים לא היה מקבל fmvp, כל השחקנים הגדולים היו בלי.

      1. יכול להיות שזה גם עניין של השכר שלו.
        באופן כללי, שחקן יעדיף להגן על חבר שלו בקבוצה מאשר על מישהו שעזה את הקבוצה ולכן צריך לקחת את הדברים בעירבון מוגבל.

      1. מאוד מעניין. אז חייתי על אגדה אורבנית?!
        מצד שני, בהמשך הוא מרחיב ואומר – אח"כ נסעתי הביתה ובדרך התקשרתי לבוב מאיירס ואמרתי לו "היי, מה אנחנו צריכים לעשות כדי להשיג את קווין דוראנט?"
        בתכלס זה אותו דבר, לא מהחניון אלא מהכביש.

        1. לא ממש. הם היו ערוכים עם הקרקע כבר בשנה לפני בשביל לקלוט את דוראנט. זה יותר המשך של תכניות שכבר עשו הרבה זמן.

            1. The signs were all there

            2. לזכותך ייאמר שאתה טענת כל הזמן שזה מה שיקרה.

            3. רק מינואר כשדוראנט דיבר על מה הוא מחפש

            4. close enough for me

          1. זה כן ממש (כלומר זה בעצם אותו דבר).
            האם גרין התקשר מהחניון בוכה או מהרכב מחייך זו שאלה של זוטות וסתם אנקדוטה, העניין שלשמו הוא זכה לכינוי קאפקייק הוא הנכונות והלהיטות שלו ושל ההנהלה לצרף אליהם כוכב בסדר גודל של דוראנט (בין אם פשוט לנצח יותר או ובין אם כדי להתגבר על ההר ששמו לברון).
            המצקצקים אומרים שקבוצה מצליחה וגאה כמו ג"ס של התקופה היתה צריכה לוותר על הכבוד הזה בגלל איזשהם עקרונות נעלים יותר.
            רק להסיר ספק, בעיני זה מגוחך – אם הייתי ג"ס הייתי גם הולך על זה, בעצם רץ על זה. אם אני התחרות של ג"ס אני אומר משהו בסגנון עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
            🙂

            1. הנכונות קדמה בהרבה לגמר, כך שההפסד בו לא היה קשור לשאיפות שלהם לסגל הקבוצה בשנה הקרבה.
              זה יותר סיימנו את העונה, היה סוף חרא, ממשיכים הלאה, בק טו ביזנס.

            2. אוקיי, מקבל.
              זה רק אומר שגרין היה קאפקייק כבר שנה לפני כן. . .

            3. עוגתיות היא תלויית הגדרה. תצפה בקישור ב9.3.1 אם אתה מעוניין בפרספקטיבה של גרין ודוראנט על הקונספט.

    3. וכמו שגרין אמר בהמשך הדיבורים בנושא הנוכחי בטוויטר, כדאי לשמוע את כלל הדברים ולא רק את נסיונות ההטרלה שעושים מהם. (אולי זה יחסוך הצהרות מנותקות מהמציאות כמו שהבאת כאן.

  10. אם ג"ס יקחו את הסדרה (סבירות די גבוהה) אני לא רואה תרחיש שסטף לא יקבל את ה FMVP.
    גם אם הוא יסריח את הפרקט/יפצע לשני משחקים. ישנה דינמיקה בבחירות האלה שמבוססת על נראטיב, בגלל זה איגואדלה קיבל את התואר ובגלל זה סטף יקבל עכשיו.

          1. מי שראה את המשחקים קלט למה ג"ס מנצחים… קארי לא היה קרוב אפילו,נתן מלא נקודות גארבג'. רק השלשה של דוראנט במשחק 3 שווה את ה fmvp

            1. למה לא אמין?
              אתה שובר לי מוסכמות, כי התרגלתי ללכלת לשם.
              ואיך יודעים מי יותר אמין (קשה להאמין שהליגה לא תהיה אמינה אבל לך תדע, WWE וכל זה . . .)

            2. זה לא ענין של אמינות הוא פשוט לא מייצג את מה שאנחנו קוראים לו דיפנסיב ואופנסיב רייטינג כי זה מטרום עידן הפליי ביי פליי.

            3. בקיצור הם לא מבוססי תוצאות און -אוף של השחקן.

  11. דוראנט הוא דוגמא מעולה מעולם הכדורסל לאיך המדיה החברתית בעשור פלוס האחרון נתנה לקבוצות שוליים חסרות קול את היכולת לדבר ישירות עם האליטות, שכתוצאה מכך איבדו לחלוטין את הצפון.

    1. גם התודעה עוברת אבולוציה.
      אני בטוח שאלה שגילו את האש נכוו ממנה לא מעט פעמים עד שלמדו איך לשלוט בה לטובתם

  12. אורלנדו יהיו מטומטמים להדליף לאדם הכי פופולרי במעגלי הדראפט את מי הם מתכוונים לקחת בבחירה 1, זאת, כאשר הם יכולים לקבל הצעות בהחלפת 1 מול 2. אלא אם כן הם יודעים ש-OKC רוצים את ג'אברי. ג'אברי בחירה מצויינת אך נקודת החולשה שלו היא שהוא צריך פליימייקר טוב לידו. המג'יק לא ממש יכולים לספק לו אחד כזה (פולץ אולי?). בקיצור עוד נשמע המון הצהרות והדלפות שנועדו לעניין אחד, לקבל את השחקן שאתה רוצה + נכס.
    .
    לוני מצויין בפלייאוף, אך להשוות מספר משחקים מצומצם לממוצע קריירה של אחרים זה בעייתי. למשל רודמן בפלייאוף 96 שאב 24.5% מהריב' של קבוצתו בזמן ששיחק. לוני מרשים עם % 21.2 אך אם מפרקים את זה מקבלים את התמונה הבאה: מול דנבר ויוקיץ' הוא היה עם 19.42%, מול ממפיס 20.79 ומול דאלאס עם הגבוהים המוגבלים שלה 22.35. אין ספק שאלו מספרים נהדרים אבל הייתי נזהר מלהקיש מהם על הסדרה מול בוסטון עם סוללת גבוהים מאוד פיזית, ניידת ואנרגטית.
    .
    אין ספק שלהורפורד מגיע להניף את הגביע. הסיכויים שלו מעולם לא היו טובים יותר. הסלטיקס הולכת לנצח את הסדרה מכיוון שהפלייאוף הזה אפשר פיזיות חסרת תקדים. הווריורס היו במיטבם בקרבות טקטיים כמו מול דאלאס. מול ממפיס, קבוצה עם חיסרון ברור בכישרון זה קרטע ויכל ללכת לכל מיני כיוונים. בוסטון, היא ממפיס על סטרואידים. השופטים הולכים לאפשר הכול, בדיוק כמו ב-2016. תפיסות של חולצות, פלופים, מרפקים וכו'. טייטום יוציא את וויגינס עם עבירות מהר מאוד. הקהל צמא לדם ודם הוא יקבל.

    1. איזו תשובה מגעילה!
      זה סגנון המשחק שאתה מייחל לראות? משחק אלים ותוקפני שקרוב יותר לאגרוף ו-mma מאשר לכדורסל?
      אם כל האוהדים של בוסטון חושבים כמוך זו ממש בושה.

      אולי שסמארט יפעל מתחילת המשחק לפצוע את קרי כפי שעשה בחודש מרץ ושמיד אחר כך ירוץ להרוס את הקריירה של פול.

      (חברים אני כבר חודשיים מנסה להתגבר על קשיי התחברות, ללא הצלחה עד עכשיו. כבר אמרתי בעבר שלדעתי עניין הסיסמאות פגמו באתר. אבל מבין שאני בדעת מיעוט)
      אגב – כדור הרעם לשעבר.

      יאללה גולדן, ללא מורא, בכל הכוח לאליפות רביעית!

      1. 1. לא אוהד בוסטון בכלל. הרבה יותר סימפטי לג"ס. אבל כן סמפטי לאל הורפורד
        2. אני לא מייחל את הסגנון, אך הפלייאוף הזה מאפשר למגנים פיזיות לא קטנה. זו המציאות. נראה כמה תפיסות חולצות או מרפקים קטנים יישרקו במשחק 1. לפי זה נבין את הכיוון.

    2. תשובה לה מגעילה בכלל, ג'וני ציין עובדה (לדעתו. אני די מסכים עם זה).
      .
      שאלה – למה 24% מהכ"ח ששחקן שואב זה הרבה? במבט שיטחי זה לא נראה הרבה כי משחקים 5 שחקנים וזה אומר 20% מהכ"ח מגיעים לכל שחקן. ועוד יש לקחת בחשבון שלפאואר פורוורד או סנטר יותר קל לקחת כ"ח.
      הייתי חושב שרודמן לקח 30% או משהו קרוב לזה.
      אני מבין שזה קשור גם לכמה דקות כל אחד משחק וזה אמור להסביר את הפער.
      כדי לנטרל את ההשפעה של הרכבים ומצ'אפים יותר חשוב לדעת כמה אחוזים מהכ"ח נופלים לידיים של שחקן באותן דקות שהוא היה על הפרקט.

        1. אתה מתייחס למספר שג'וני ציין?
          צריך להיזהר בדברים האלה, או לציין יותר בצורה מדויקת – אם שחקן לוקח נניח 20% מהכ"ח, זה מתוך 10 שחקנים? אם כן אז זה הרבה בהחלט! ועדיין, לשחקני ההתקפה, מעצם מיקומם, ישנה נחיתות. אני מניח שהמדד מערבב בין כ"ח בהגנה ובהתקפה (כי אחרת זה לא הוגן למתקיפים, וצריך לציין מדד נפרד להתקפה ומדד להגנה).
          ולכן, המדד המערבב בין הגנה להתקפה תלוי במספר ההתקפות שהיו לכל קבוצה, דבר שמושפע מאיבודים, חטיפות וכיו"ב ודבר זה מקשה על השוואה בין שני שחקנים בקבוצות שונות ובתקופות שונות..
          אני מקווה שהבנת מה שהתכוונתי לומר.

          1. כן. הנתון הזה מודד כמה אחוז מהריבאונדים לקח שחקן X בזמן שהוא היה על הפרקט (למשל – במשחק שבו לוני לקח 22 ריבאונדים נגד ממפיס הוא היה עם 23.4% – 22.9% בהתקפה ו-23.9% בהגנה, שזה 22 מתוך 94 בסך הכל, 11 מתוך 48 כשגולדן סטייט תוקפים ו-11 מתוך 46 כשממפיס תוקפים)

            1. תודה על ההבהרה.
              בקיצור זה לא מדד טוב, כי הוא מערבב בין הגנה להתקפה. עדיף להסתכל בנפרד ולבחון לאור התפקיד של השחקן בהרכבים בהם הוא משחק.

            2. זה מדד שמכסה מעולה את המושג "ריבאונד". אם אתה רוצה ללכת לכל אחד מהם בנפרד, יש לך את האפשרות לבדוק בנפרד ריבאונד הגנה והתקפה.

            1. כן זה ברור (ציינת גם מספרים מפורשים) – הדגשתי בנוגע לרודמן.

  13. מי שיקבל את הFMVP זה טייטום.
    ובוסטון תנצח.
    ןתישכחו מוויגינס, פול וכל שאר הליצנים של גולדן סטייט, שכולם הולכים להעלם בפיינל כי בוסטון יחנקו אותם לגמרי.
    מהצד השני מי שיתן סידרה גדולה זה הורפורד וווייט.
    מישהו אמר פה שהכל תלוי בקליי? זה כל כך נכון ואנשים לא מבינים כמה שהשחקן הזה לא מוערך והוא משנה משחק.
    אז קליי בצד אחד, הורפורד ווייט מצד שני.
    בוסטון תיקח לדעתי.
    או שלא 🙂

    1. וכל מה שאנו רוצים זה מתח וסדרה ארוכה ומעניינת.
      ואני בסדרה אוהד את הסלטיקס אבל ממש לא שונא את הלוחמים וארצה לראות שיש קבוצה שמאד מקשה עליהם כי עד עכשיו הם כל כך טיילו לגמר.
      ושהטוב ינצח.
      ועדיף לדוראנט שיסתום את הפה מהיום. אצלי הוא גמר לתמיד אחרי הסדרה מול בוסטון.

  14. אני מסכים שדוראנט היה יותר טוב בסדרה הזו.
    רק מציין שהפער לא היה גדול, ודוראנט קיבל את מה שהגיע לו.
    זה מכחיש את התיאוריה של הנראטיב

  15. מעורבב נחמד.
    מי שעוקב המשחק הכי טוב של אל הורפוד היה כשיאניס ניסה להטפל אליו,
    השחקן הזה מוכשר אבל צריך לקבל כאפה כדי לתת את התפוקה שלו וכאן גם התפקיד של המאמן.

    קווין דורנט הוא שחקן שהקריב את ה-ACL והקריירה שלו בגלל סטיב קר והמערכת של גולדן סטייט.
    כפיות הטובה של אחד כמו גרין היא פשוט מבחילה מאותו אחד שהתחנן אליו לחתום אצלהם באותו קיץ.
    מבחינת כדורסל אין בכלל שאלה שקווין היה השחקן הכי חשוב במערך של הסופרטים.

  16. בס"ד
    תודה מנחם על מעורב מצויין.
    אורלנדו, קבוצה לא מעניינת לפחות כרגע.
    דוראנט, לפעמים מתנהג כמו ילד קטן.
    סלטיקס ווריורס, מקוה לסדרה צמודה ואיכותית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט