מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.פיניקס סאנס מצאה את היום הלא נכון לשחק בו את משחקה הגרוע ביותר בשנתיים האחרונות

*אם עכבר כדורסל ישראלי התעורר בחצי המשחק בישראל וראה 57-27 לדאלאס, הוא היה בטוח שישנה איזו שהיא טעות.

*לא הייתה כל טעות. כשדווין בוקר – שכרגיל הוא קולע שלשות כמו שאתה ואני מתעוררים בבוקר ומצחצחים שיניים – קולע בכל החצי 2 נק' ב-0 מ-7, אתה יודע שזה, פשוט, לא היום של הסאנס.

*מצד שני כשקבוצה ביתית, במשחק שביעי, מפגרת ב-30 נק' בחצי, וב-40 נקודות ויותר בחצי השני (עד שניכנסו המחליפים והמשחק פסק מלהיות תחרותי), אתה לא יכול לעבור על זה כסתם יום גרוע. זה אומר הרבה יותר על האופי של הקבוצה, הקשיחות של השחקנים, והמוכנות של המאמן, הקבוצה, וכל מה שכולל השם SUNS להגיע למשחק החשוב ביותר של העונה ולהילחם עד תום כוחם בנסיון להגיע לגמר המערב. במקום זה הגיעה קבוצה רכה, וותרנית, שמאומה לא הלך לה, ובמקום להילחם ביתר עוז על כבודם, הם ויתרו.

*לוקה הוא שחקן אדיר. הוא קלע 12 מ-19, 6 מ-11 מהטריי, קטף 10 ריבאונדים, וסיים עם 35 נק', ו-35+ בנטו הפלוס-מינוס. כריס פול ניסה לשמור עליו, וכריס פול לא יכול לשמור עליו. לוקה עבר אותו כאילו היה קונוס, פעם מימין ופעם משמאל. היכן היה המאמן מונטי ויליאמס שראה זאת ולא עשה מאומה בנידון? לוקה ישב על הספסל רוב 'הרביעי' כי את שלו הוא עשה.

*הדבר הטוב ביותר שקרה לדאלאס הלילה הייתה הלידה של דינווידי. הוא יהיה כה חשוב נגד קליי ת'ומפסון מהווריורס. הוא פארץ הלילה עם 30 נק', חצי מהן בשלשות ב-5 מ-7 (ס"ה 11 מ-15). היה טוב יותר לו חילק יותר אסיסטים אבל מי יכול להאשים אותו כשכל שלשה שלו ניכנסת?

*אני מחבב את מונטי ויליאמס. תמיד חיבבתי אותי. אבל אני לא מאוהדיו הגדולים כמאמן. כשדאלאס מובילה ב-30 בחצי, מה הוא מכניס פתאום בתחילת הרבע השלישי את ביומבו? כשאתה מפגר ב-30 אתה רוצה נקודות, לא הגנה. הוא שיחק לפחות 8 או 9 דקות מהרבע השלישי, וכמעט משך כל שהותו על הפארקט ההפרש נע בסביבות 40.

*עבורי הרגע המשעשע ביותר היה הריאיון עם דווייט פול בסיום המשחק כשהוא נשאל על המאבק שלו (בעיקר במחצית הראשונה) נגד כריס פול. הוא אמר, "כמובן שקשה לשמור עליו. אל תשכח שהוא שחקן של 40 מיליון. אל תחשוב שכולנו אנשי 40 מיליון". בדקתי: דווייט פאול המסכן משתכר רק 11 מיליון.

2. בכניסה לגיהנום ישנו שלט: "השל כאן כל תקווה"

בשנות ה-60 היה שלט כזה בכניסה לגרדן בכל משחק 7. האם הגיע הזמן להחזירו?

*אני לא טוען בשום פנים ואופן שהסלטיקס של היום היא דומיננטית כפי שהייתה הסלטיקס של שנות ה-60 עם ביל ראסל, בוב קוזי, סם וקייסי ג'ונס, וכל האחרים, אבל המודל החדש – כפי שנראה הלילה – היא קבוצה שיהיה קשה מאד לנצחה בביתה.

*מי שהיה פעם במשחק כדורסל בגרדן יודע שאין מקום טוב יותר להיות בו מאשר שם, ומשחק שביעי בפלייאוף הוא הטופ שבקצפת. THERE IS NOTHING LIKE IT, ואתם יכולים לקבל את המילה שלי בנידון: זה החלום הרטוב האופטימלי של כל עכבר כדורסל!

*בדרך לאולם שאלה נערה כבת 17 – שראתה את ברוק לופז יוצא ממכוניתו ומתחיל ללכת לעבר האולם – אם הוא שחקן כדורסל. "לא", הוא ענה לה. "אני רופא שיניים של ג'ירפות".

*כשהתחיל המשחק נזכרתי במשפט שהמורה שלי קווינט לימד אותנו בכיתה ג': "גיבור ואדיר היום, הוא נמושה ולוזר מחר". זאת תהיה ההרגשה עוד שעתיים וחצי. בפתיחת המשחק הסלטיקס כיסו כל חלקה טובה בבוסטון, ובמילווקי חזו 11,000 צופים לפי הערכת המשטרה שעגיעו למרגלות האולם לחזות במשחק במגרש החנייה במסכים ענקיים.

*הדבר הפך כבר לדבר אוטומטי: מיד בפתיחה שלשה של גרנט ויליאמס ו-0-3. לא היה לו מושג שהוא עומד להפיק את משחק חייו: 10 מ-22. 7 מ-18 מהטריי. 27 נקודות. 25+ נטו. אני זוכר אותו מטנסי – שחקן טוב אבל לא יותר. הלילה הוא היה הסגולה של הסלטיקס. האדם שתמיד בא בזמן הנכון עם שלשה מהצד שהוציאה את האוויר מכל נסיון 'באקי' לחזור למשחק.

*הבאקס פתחה עם יתרון 10 ב- 30-20 כשדווקא ברוק לפז הוא האדם עם 8 נק', מהן 2 שלשות.

*מיד התברר שהבאקס משחקת יותר מדי על יאניס שזה לא יומו, ושהיא לא יכולה לקנות שלשה. החצי ניגמר 43-48 כשהבאקס היא 3 מ-19 מדאונטאון – 15.8% – ורק 39.5% מהפארקט.

*בהפסקה ראיינו את מאמן הבאקס מייק בודנהולצר. הוא עשה מה שכל מאמן עושה בראיון לטיווי: מסתכל ישר לעבר המצלמה, ומחייך חיוך מתוק בזמן שהוא משקר, ואומר שבמחצית השנייה השלשות תיכנסנה "כי בכל אספקט אחר של המשחק היינו יטובים לפחות כמו בוסטון"

*המחצית השנייה הייתה כמו סוף הראשונה: הסלטיקס מעבירה כדור מאחד לשני והבאקס סומכת על יאניס הרבה יותר מדי. היום כניסותיו נעצרו הרבה לפני הטבעת, וכשהוא ניכנס כבר במהירות, זריקותיו החמיצו יותר מאשר ניכנסו. הוא הזכיר לי היום עוגת גבינה שזורקים על פניך. אין שום נזק, אבל ה-MESS הוא שלא נדע.

*בדרך כלל יאניס מגיע לחישוק עם הכדור והומור מעוות. הלילה ההומור שלו הפך לבכייה לדורות.אמרתי לעצמי שכל השקרים על יאניס ש'אין לא חוש לכדורסל' הם ממש, אבל ממש נכונים. סיום רבע שלישי 64-79.

*ברבע הרביעי נתגלה קלינט איסטווד עם הקולט-45 שלו: יורה ללא היסוס, וכל ירייה מדאונטאון – בול. פייטון פריצ'רד, השחקן שכה אהבנו באורגון, שקבר 4 מ-6 ב=17 דקות ששיחק.

*הסלטיקס ניצחה לא רק בגלל השלשות אבל הרבה בגללן: הבאקס הייתה במשחק 4 מ-33, 12%. הסלטיקס קלעה 22 מ-55 ל-39%. ההבדל בנקודות לטובת הסלטיקס רק מהשלשות היה 54. זה – יותר מכל דבר אחר – היה בסיפור המשחק!

3. כמה עלתה להארדן הסידרה נגד מיאמי? נסו 80 מיליון, והסיקסרס ייתנו כנראה לדוק ריברס ללכת בביטול חוזה שיהיה מקובל על שני הצדדים

עונת הסיקסרס הסתיימה בקול ענות חלושה – כמו שאומרים החברים שלי משיכון החיילים ב' בקרית אליעזר – עם ההפסד למיאמי. לפילדלפיה ישנן שאלות רבות לענות עליהן, בינהן מה לעשות עם דוק ריברס אם יבקש שחרור מחוזהו כדי שיוכל לחתום עם הלייקרס, כפי שהוצע ב-LA TIMES. האם לתת לו ללכת בשקט וללא תשלום קנס על 'שבירת חוזהו' כי כאן לא תהיה 'שבירה' אלא 'ביטול ברצון טוב' של שני הצדדים. באתר האוהדים של הסיקסרס הרוב רוצה – מתחנן – שדרל מוריי ייתן לו ללכת בשקט ולהיעלם אל השחור.

ואז הסיקסרס יצטרכו להחליט החלשדה שנייה: מה עושים עם ג'יימס הארדן עתה כי ישנה לו אופציה לעונת 2022-23 שאחריה יהיה שחקן חופשי.

אני לא צריך שבריאן ווינדהורסט יודיע לי שהסיקסרס – אם בכלל תציע לו עתה חוזה ארוך ימים של 5 שנים – לא תציע לו חוזה מקסימלי.

לדעתי המקסימום שבמקסימום שיציעו לו – שוב, אם יציעו לו בכלל – יהיה חוזה על 150 מיליון לחמש שנים, שהוא ב-80 מיליון פחות מחוזה ה-230 מיליון שהיה מוצע לו אילו הארדן שיחק מצויין נגד מיאמי, קלע 28-30 נק' למשחק, והיה גיבור הנצחון.

אז אם בכלל יוצע לו חוזה ארוך ימים – עוד צעד קלוקל לפרנצ'ייז – הוא יהיה הרבה פחות מהמקס:

The 32-year-old averaged 21.0 points on 40.2 percent shooting and 10.5 assists in 21 regular-season games for the 76ers after the Brooklyn Nets traded him to Philadelphia in a blockbuster deal that notably saw Ben Simmons, Seth Curry and Andre Drummond leave Philly.

4. זוכרים אחד בשם ג'ון וול?

ג'ון וול לא שיחק אף משחק העונה עבור קבוצתו היוסטון רוקטס, והוא גם לא ישחק עבורם NO MATTER WHAT. לוול ישנה אופצייה לעונת 2022-23 בסך מלא נורמלי של 47.5 מיליון ש-"That he is all but certain to exercise" כמו שאומרים החברים שלי מנצרת עילית.

עם כסף כזה אף קבוצה לא תתעסק איתו אלא אם כן היא מחשיבה את עצמה כקבוצה רצינית לתואר בעונה הבאה, ואם יהיה בייאאוט רציני עם הקבוצה שממש, אבל ממש, צריכה אותו. ישנן שתיים: הקליפרס והווריורס. לשתיהן ישנו פוינט גארד שחייב מחליף ברמה של ג'ון וול – רג'י ג'קסון לאחת, וסטף קרי לשנייה.

הקליפרס משתמשת בשחקני קרנות כטרנס מאן ונורמן פאול כשרג'י יושב לנוח, והווריורס עושה צעדים דומים עם שחקנים שאינם קרובים אפילו למשחק של פוינט גארד.

5. לסטף קרי אין מה לעשות אלא להיעלב מלהיות מוגדר כחלק מ-'קבוצה זקנה' ע"י שחקן שזה הפסיד לווריורס?

 iהגולדן סטייט עדיין לא מוכנה לוותר על מקומה העליון במערב.

אתמול, אחרי שה-DUBS ניצחו אותם בששה משחקים, דילון ברוקס אמר: "הפ יודעים ששיחקנו ללא ג'ה מוראנט", ואחרי הפסקה קצרה הוא המשיך:

They know that we’re going to come every single year,” Brooks said. “We’re young, and they’re getting old. So, they know we’re coming every single year

כששאלו את סטף קרי לדעתו על מה שדילון אמר הוא הגיב: "ה-DUDE הזה אומר כל מיני 'קרייזי ת'ינגס' ואז – –

He’s said a lot of crazy things,” Curry told The Athletic. “He called himself a dynasty already, so you’ve got to figure. On to the next round. Western Conference finals.

"we’re back. Let’s goooo!”

6. שאק מגחך בזמן ההפסד של פילי למיאמי שאמביד והארדן הושוו ע"י כמה מומחים לשאקיל וקובי

(הסרטון לא עלה. בסרטון הוא אומר "איפה אמביד והארדן, ואיפה שאקיל וקובי בריאנט? אין אפילו מקום להשוואה)

7. הגריזליס יציעו לג'ה מוראנט חוזה מקס.

Memphis Grizzlies offseason preview: Ja Morant’s extension, trades (hoopshype.com)

8. קייל לאורי לא מתאמן עם מיאמי לקראת המשחק הראשון בגמר המזרח

(לדעתי מיאמי היט טובים יותר עכשיו בלעדיו; איתו הם הפסידו 2-0 לפילדלפיה)

Kyle Lowry does not practice, status for Game 1 of East Finals unclear | HoopsHype

9. סטפן קרי קיבל השבוע את תואר ה-B.A מדוידסון קולג'

סטפן קרי שלח השבוע את 'עבודת מחקר הסמסטר האחרון' לקולג' דוידסון (המעולה אקדמאית), וקיבל רשמית את תואר ה-B.A, דבר שאימו החשיבה כחשוב מאד ולא הפסיקה לבקש מבנה שיסיים את חובתו הראשונה (Stephen Curry graduates from Davidson College today | HoopsHype)

10. קלעי מיאמי היט לפני משחק גמר המזרח הראשון (מוטב שישתפרו מול ה-40% של קלעי בוסטון מ-3 כפי שהיו נגד הבאקס)

מלבד פיג'יי טאקר ומעט סטראס, מיאמי היט מגיעה לגמר המזרח עם קליעות גרועות מאד מהטריי של כל הגארדים שלה!!!
Herro- 27%
Vincent- 28%
Oladipo- 27%
Lowry- 21%
Strus- 35%
Martin- 17%
PJ Tucker – 48%

11. הקשיבו ל-KENDRICK LAMAR מכניס לקיירי אירוינג באלבום החדש שלו

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 166 תגובות

  1. אם לוקה מביא טבעת זו תהיה האליפות השנייה הכי גדולה של שחקןמאחרי דירק. כי הקבוצה של לוקה טובה מהקבוצה ההיא והקבוצה של דירק עברה 3 אריות בדרך.
    ברונסון שחקן טוב מגייסון טרי דינווידי שחקן טוב מקיד המבוגר של אז פיני סמית טוב משון מריון. צאנדלר היחיד שעדיף על פאוול.
    הוא יביא טבעת בלי שום אולסטאר לצידו זה הישג עצום.
    רזיאל אתה כנראה מול הדונציק בגמר והסיוט שלך הולך להתגשם

        1. אל תזלזל בספולסטרה.
          חשבת שיהיה לפילי קל והתבדית.
          אני לא מזלזל בכלל במיאמי אבל לוקה זו אופרה אחרת, חושש ממנו כמו שלא חושש מאף אחד אחר.

          1. מסיר את הכובע.שכתבת את זה לפני איזה שבוע,די צחקתי עלייך ואמרתי אל תדאג אין סיכוי שלוקה יגיע לגמר.אני עדיין חושב שהלוחמים עדיפים אבל התחזית שלך קורמת עור וגידים

            1. איך בדיוק יעצרו שם את לוקה?
              גם כדור של שאטגן לא יכול……

            2. איך יעצרו את לוקה?
              אי אפשר לעצור אותו אבל הם יאיטו אותו ויוציאו אותו מהשטף. תסמוך על סטיב קר שעבר הרבה גם כשחקן וגם כמאמן שימצאו לו פתרון.

      1. לסלטיקס יש כלים הגנתיים להגביל משמעותית את לוקה, אך בכל מקרה זה לא היה קל.
        קיד המבוגר עדיין היה מהרכזים הטובים ביותר בליגה ולא פחות טוב מדינווידי היום. שון מריון לא פחות טוב מפיני סמית' עם יעולת משובחת בשני צדי המגרש ושחקן מאוד חכם ומגוון.
        אחד על אחד ברונסון אולי טוב מטרי אך אך וינר ויעיל לא פחות כשצריך אותו וכך גם פוזי.

  2. די באסה שערב של שני משחקי 7 היו חד צדדיים, אבל זה לא לוקח כלום מבוסטון ודאלאס שפשוט ריסקו את היריבות שלהם ולא השאירו סיכוי (עם דאלאס אפילו אני לא יודע איך להגדיר את מה שהלך שם, כי פיניקס פשוט לא הופיעו).
    בוסטון קבוצת הגנה אדירה, ידעו לעשות את ההתאמות וניצלו עד תום את העובדה שיאניס נותר לבד במערכה ופשוט לא הייתה לו עזרה (כי כמה כבר אפשר ללכת ולבתקדם שהשחקן ההתקפי השני הכי טוב יושב בחוץ).
    קיד היום הפך לגמרי את הרזומה שלו בתור מאמן. אבל כמו תמיד יום אחד אתה על הגל ויום אחר… אלו הם חייו של מאמן.

  3. בדרך לאולם שאלה נערה כבת 17 – שראתה את ברוק לופז יוצא ממכוניתו ומתחיל ללכת לעבר האולם – אם הוא שחקן כדורסל. "לא", הוא ענה לה. "אני רופא שיניים של ג'ירפות".
    🤣🤣🤣🤣🤣

    מנחם ממה שכתבת משתמע שהסאנס לא שמרו את לוקה מי יודע מה 😁
    ההגנה עליו כל הסידרה זוועה. לא מבין מה קשה לראות קלטות דל ספולסטרה מעודכנות מהפלייאוף הנוכחי שומר את טריי ופשוט ליישם את זה. זה עד כדי כך קשה?
    עכשיו זה אתה חושב גרוע? חכה שתראה את ההגנה של סטיב קר עליו תכף יחזיר עליו את איגי 🤣🤣🤣🤣🤣
    כריס פול זה פח זבל שחקן שנהנה מזה שטף מאמן כמעט חא שומר עליו רציני. ששומרים עליו כמו שצריך הוא קולע 5 נק.
    אבל היי לחץ לא עובד. את לוקה לחצו קבוע? או מידי פעם פה ושם?

    1. מה אתה משווה את דונציץ ליאנג? פיזיות שונה, דונציץ מסוגל להכניס כל שחקן לטבעת לקחת שחקנים בפוסט (הוא קלע על אייטון בפיידאויי אחרי שדחף אותו מהפוסט) לקלוע שלושות באחוזים בלתי עצירים.
      .
      הבעיה של הסאנס זה האפס פול בלעדיו מאבדים את הרגליים והידיים ודאלאס הוציאו אותו מהסדרה. חוזה מקס אייטון מפחד מהכדור

      1. ברוך היה יום קשה בשווקים כמאמר דה שוט אז עד עכשיו לא הגבתי לא בגלל שלא היה לי מה לאמר לך. התחלתי גם לאמר לך את זה בבלוג החי. כמות הפעמים שהגבת פה על חוזה מקס איטון מראה כמה פחדת לצאת פיתה עם הקשקושים שדיברת עליו כל השנה. אז יש לי חדשות בשבילך אתה תצא בסוף פיתה כי הוא יקבל מקס אם לא מסרבר מקבוצה אחרת. כל הדיבורים שלך הם נגד פול ואיטון להוכיח את התיזות שלך עליהם לא שמעתי ממך ממך מילה אחת על האיש המרכזי שחירב לפיניקס את המשחק וזה בוקר שהיה הלילה קטסטרופה ואין מה לעשות על פיו ישק דקב בפיניקס. מה לא ראית כמה בוקר היה גרוע שאתה חוסך ממנו את שבטך או שפשוט זה לא מתאים לך לאג' נדה כי תמיד היללת אותו? יאללה שחרר – איטון יקבל מקס על אפך וחמתך הוא נתן סדרה מצויינת היה הכי יציב בפיניקס מי שנחנקו זה פול ובוקר. ובוא נגיד ככה זה שמונטי לא הבין לאורך סידרה שלמה שפול לא יכול לשמור על דונקיץ' זה אומר שיש בעיה עם מונטי. אןלי יותר מכולם. שחרר בקיצור זה לא עושה רושם על אף אחד מקסימום על ילדות עם קוקיות. פה זה אנשים שאמורים להבין. ותראה את זה תגובה אחת לכל התגובות המכפישות כי אין לי סבלנות לחזור על הדברים כמו תוכי 20 פעם.

    2. דונציץ שחקן עליון על יאנג ועל כל אחד אחר בליגה שלא עונה לשם יאניס בעשרות מונים, להגיד לעשות את אותה הגנה שעשו על הגמד ולחשוב שיהיה זהה זה לא להבין כדורסל.
      .
      דרך אגב הMVP הושפל בסוויף מביך לאותה סאנס שדונציץ פירק, הוא לא ברמה של לוקה אפילו לא קרוב

          1. צפיתי במשחקים בסידרה בדיליי חביבי (של היום עוד לא ראיתי) היה אפשר הרבה יותר להקשות על לוקה. הסאנס עשו עליו 70 אחוז עבודה בכל הסידרה, אפשר היה יותר. לא בושה לקחת קלטות של ספולסטרה

            1. אכן רואים שלא צפית.
              ואיך אתה עוד משווה את לוקה לטריי יאנג? 🤣🤣

            1. יפ

            2. מה שמצחיק זה כנראה שבהזיות שחווים אצל שמאן אמיתי יש הרבה יותר אמת מהבירבורים של סוואגי ש

      1. פיניקס הייתה בהרכב מלא ודנבר פצועה בלי אחד משחקני המפתח שלה. יוקיץ' עשה את הכל והיה נפחא לא פחות מלוקה אך ללא הייתה בסדרה הזו יותרהעזרה ממה שהייתה ליוקיץ' לפני שנה.

  4. מי שהולך לישון עם פול שלא יקים שעף בפלייאוף עם תבוסה היסטורית, האיש אפס שלא ברא השטן, בסוף אחד שנחשב לבין הפוינט גארדס בין הטובים בהיסטוריה לא יכול להראות כזה אפס, אבל הוא אוברייטד ענק.
    דיאנדרה אייטון עציץ איך יש לו פנים לבקש מקס שהוא פוחד מהכדור.
    .
    כל הכבוד לבוסטון מילווקי קבוצה מוגבלת בלי שלושות

    1. אתה קצת מתבלבל. פול היה אחד השחקנים המרכזיים של פיניקס שהביאו אותה לגמר בשנה שעברה ולצמרת הגבוהה של הליגה בשנתיים האחרונות.
      וכן הוא היה אחד השחקנים המרכזיים שהובילו את יוסטון ליתרון 2-3 על הלוחמים ובלעדיו הפסידו בשני המשחקים הנותרים.

  5. חבל לי על פיניקס.השנה זו הייתה ההזדמנות הכי טובה שלהם לקחת אליפות וגם הגיע להם לדעתי.עכשיו החוזה של כריס פול יראה פחות טוב. ממפיס יתבגרו בשנה דנבר תקבל בחזרה את מארי ופורטר ובקליפרס נראה עם קוואי פול ג'ורג' וחבורת הווינגים מסביבם.
    כל הפלייאוף הייתי בטוח שפיניקס תיקח אליפות עד אותו הרגע במשחק מספר 5 שבו פיניקס ניצחה בסוף ובמהלך במשחק בוקר לעג ללוקה עם הלוקה ספיישל.באותו רגע ישר חשבתי על נוביצקי מול וויד ולברון ב 2011.
    לא הייתי בטוח שללוקה יש עדיין את זה כי הוא נהיה אמריקאי מידי(אמריקאים של המאה ה 21 הם יותר רכים ורגישים ) אבל הוא הראה שלא איבד את זה

  6. מנחם תודה על מעורב כיף במיוחד אחרי ניצחון של הסלטיקס. ממתין לעיתונאי שישאל את מאמן הבאקס הבוקר למה נתן במתנה לסלטיקס את ביתיות הסיבוב השני במשחק האחרון של העונה. התשובה – ברוקלין לא תתקבל.

  7. תודה מנחם! זה ממש לא מקריות. דקלקס נצחה 4 משחקים רצופים. קרדיט למאמן ולשחקנים. עשו הכל נכון. פול לא ראה אור יום.
    בוקר קיבל 4 עיניים ושש עיניים כל פעם שהכדור נחת אצלו.
    לוקה שחקן בלי היסוס. הוא אגרסיבי בטירוף. כל הזמן.

  8. גם אם אשתה במכה אחת את 9 ליטר הבירה (הוירטואלים) שחברי קהילת הופס לדורותיהם חייבים לי,
    לא אצליח לעמעם את התחושה המרה.
    מאז ההחלטה הנוראית של הליגה אחרי נאש/הורי,
    לא היה יום גרוע יותר להיות אוהד סאנס.

    1. אז ככה גיא
      קודם כל אני לגמרי מזדהה אתך (למרות שלא סובל את CP3!) ומצטער שלא הצלחתם גם הפעם. אני חושב שה"החלפה" של רוביו בפול היא אחת הסיבות לחוסר ההתפתחות של אייטון. אולי קיפי פיתח את בוקר הגנתית ויש לו תרומה גדולה יותר לשחקנים אחרים סביב פול אבל יש קצת אמת בדברים של שימון לגבי ה"עצירות" של הסנטר המרשים (והלא מרשים) שלכם. ריקי אולי לא קלע כל כך טוב אבל לטעמי יותר קבוצתי מפול (לא מגובה בנתונים) ולדעתי היה מקדם את אייטון הרבה יותר. אולי אני טועה.
      אם הסלטיקס וידוקה יצליחו לעבור את ספולסטרה וג'ימי, החששות הכי גדולים שלי יתגשמו כשהסלטיקס יפגשו את לוקה. אין לי מושג איך אפשר לעצור אותו כי התנועות וההטעיות שלו הם משהו פנטסטי שלא לדבר על השלשות המשוגעות. אני מעדיף לפגוש את גולדן מאשר את דאלאס.
      לגבי הבירות שחייבים לך, בינינו זה אומר משהו על אותם אנשים. אני ממש רואה בזה הפרת חוזה. לאנשים האלה אין מילה…. אני למשל לא חייב לאף אחד סנט, יתרה מכך, מרגיש לא טוב אם אני חייב משהו למישהו ומחפש דרך לשלם כמה שיותר מהר. קשה לי להבין אנשים שלא מסדירים את החובות שלהם.

    2. גיא ליבנו איתכם.
      חבל לי על פיניקס שחשבתי שסוף סוף תגיע אל הבאר וגם תשתה ממנה.
      לא ברור מה קרה במשחק הזה, כאילו מישהו הטיל כישוף על הקבוצה.

        1. לא מדוייק – הם בפרשת דרכים. פול לדעתי סיים, אייטון בסימן שאלה, הסגל מסביב לא מספיק לאליפות, והכי חשוב – בוקר – הוא קיבל אתמול מכה לא כל כך קטנה בכנף. אנשים יתייחסו אליו אחרת מהיום, יריבים, חברים לקבוצה ואפילו השופטים. אני חושש שזריקות הראש והפזצטות שהתגברו אצלו מאוד השנה גבו מחיר בצד המנטלי. אני מקווה בשבילו שיידע להתאושש. הוא הראה אופי עד היום והוא עדיין צעיר אז אפשר להיות אופטימיים (אבל בטח שלא לנוח על זרי הדפנה)

          1. אתה מוזמן להצטרף להתערבות שלי עם טמיר –
            אני טוען שאייטון יקבל מקס.
            קל.
            טמיר טוען שהוא יתפשר.
            .
            (מלא אוהדים לבעלי תפקידים ברחבי הליגה מחזיקים אצבעות שלסרבר יחתוך התקף סרבר אופייני ומתבקש)

            1. אייטון לא שווה מקס כי הוא לא שחקן מוביל, זה ברור.
              האם תהיה קבוצה שתציע לו מקס? הגיוני שכן, יש הרבה כסף לחלק בליגה, והרבה פראיירים שמאוד רוצים לחלוק אותו.
              ההנחה שלי נשענת על 2 דברים:
              1. סארבר לא יציע לו מקס
              2. אייטון ירצה להישאר בפיניקס, בחממה, בלי ציפיות ולחצים להיות מוביל.
              הוא בעל אופי נוח ומתפשר ולכן יעדיף להישאר במקום שנוח לו בו ומרגיש בבית תמורת הנחה כלשהי, במקום לקחת הצעה גבוהה יותר אבל במקום חדש וזר עם סיכון גבוה.
              הוא יתפשר, אני בטוח בזה

            2. אני עדיין מלקק את הפצעים מבוסטון – אני אוותר
              🙂

            3. לא יתפשר ויקבל מקס. לא כל מי שמקבל מקס צריך להיות פרנצ'ייז אפשר גם להעות הסגן שלו. הוא לא יתפשר על כסףבמיוחד עכשיו כשפיניקס נחרבה. יהיה לה קשה להשתקם זה משהו שמחרב קבוצות מה שקרה הלילה.

  9. וואו איזה פלייאוף
    איך אמר שלמה שרף- בסוף הכל תלוי בשפיץ של הנעל.
    איזה מהפך עבר על דאלאס מהקבוצה הלוזרית לקונטנדרית. עדיין חסר שם איזשהו גרוש ללירה. אין שם אף שחקן שיודע לקלוע מתחת לסל חוץ מלוקה בעצמו.

    מיאמי. למרות משחקים טובים של וינסנט היא חייבת את לאורי לשלבים האלה

  10. הקבוצה היחידה שיש ספק לגביה בסיבוב הבא היא ג"ס.
    התקשו מאד נגד ממפיס ללא ג'ה.
    קרי לא במיטבו, ומה לעשות שהם באמת זקנים?
    שאלה גדולה אם הם באמת טובים ומסוגלים לנצח קבוצות במיטבן.

  11. שמחתי שכריס פול לא הגיע בזמנו ללייקרס
    כתבתי את זה
    אמרתי זה
    ואומר זאת זה שוב – כריס פול לוזר
    השחקן היחיד בהיסטוריה שאיבד יתרון 2-0 בסדרה 5 פעמיים בקריירה(ארוע עם סיכוי של 7 אחוז)
    אפשר להלל אותו, להכנס בי חופשי
    לא תשנו את הדעה שלי שהוא פאקינג לוזר!!!!!!

        1. עדיין הוא מהסיבות המרכזיות להיותה של פיניקס מועמדת לאליפות ולהובלת יוסטון 2:3 על הלוחמים כשלא יכול היה להמשיך לשחק בסדרה והטילים הפסידו את הסדרה.
          מה שהוא עשה בעונתיים האחרונות היה נפלא לגילו ונהדר בכל גיל למרות שלא יצא מזה תואר.

  12. אחלה מעורב
    הכי אה, תי את פי ג'יי טאקר עם 48% אחוז נפלאים.
    איזו עובדה מעודדת ומרעננת אחרי החלק של הבלגאן בעיר אחוות האחים
    🤣

  13. תודה מנחם.
    עזבו רגע את לוקה (נתן הצגה לא הגיונית) – מי שעזר לו לנצח את המשחק היה דינווידי בחצי הראשון. צ'ארלס ברונסון לא נכנס טוב וגם לא פיני סמית' ובולוק – דינווידי היה דאבל-X פקטור עם איזה 20 נקודות בחצי, כולל 4 שלשות ששברו את מה שנשאר מהרוח השברירית של פיניקס (הערב).
    לגבי לוקה – אין יותר מילים לתאר את השחקן הזה. באמת אין.
    לפני כמה ימים דירגתי כאן:
    1. יאניס
    2. לוקה
    3. קיידי
    .
    לאור ההתפתחויות האחרונות:
    1. לוקה
    2. יאניס
    3. קיידי
    .
    הסדרה מול ג"ס היא אניגמה. דיה צרה בשעתה.
    ליבי עם חברינו אוהדי פיניקס, הפסד לא נעים – ואחרי הכל – זה הפסד. לפחות עכשיו תוכלו ליהנות ממה שנשאר.

          1. חכה חכה יש עוד משחקים, אני עם דאלאס עד הסוף, במזרח שוק הכרמל – נחיה מיום ליום, יהיו לך עוד הזדמנויות

            1. עייפתי..

            2. 🤷‍♂️
              מבן אותך. גם אני קצת…

  14. אחלה מעורב
    מנחם הפלייאוף מוציא ממך יותר 🙂
    באסה שכריס פול עף בכזה קול ענות חלושה.
    שיחקו היום עם 64 נצחונות על הגב.

  15. אולי אם יערבבו את פיניקס עם יוטה ייצא משהו שיכול לנצח.
    כמו שאמרו למעלה, בשנה הבאה המערב סיפור אחר לגמרי

  16. אנשים נשארים ערים עד אחת בלילה לראות משיק שבע ואז קמים מוקדם לראות עוד אחד ומקבלים משחקים כל כך לא מעניינים.
    מילווקי ופיניקס פשוט לא הופיעו. זה לא ברמה מקצועית

    1. מילווקי בהחלט הופיעו אבל הגנת בוסטון עשתה את שלה ומצוין.
      מעניין מה יודוקה מכין לג'ימי? נראה בעוד קצת פחות מיומיים.

  17. היה כיף לראות את הסלטיקס אתמול, קבוצה עם אופי אמיתי. עכשיו יש משוכה לא פחות קשה, מול עוד מתמודדת לתואר 'השלם שגדול מסך חלקיו', ושם יש מאמן שחי בשביל השלבים האלה של העונה.
    אין כר מה לומר על לוקה ודאלאס, ולצערי גם תגיד מגיע מחמאות.
    תודה רבה על המעורב המעולה

    1. אמרתי לך אתמול.זאת הייתה סדרה משקרת,זה הגיע למשחק 7 אך ורק בגלל הלב של מילווקי שסירבו להיכנע ויאניס(וטמיר יגיד כמובן השופטים) אבל איך שלא תהפוך את זה מתוך 7 משחקים בוסטון היו טובים בשישה

  18. בוקר של הפתעות *2. חשבתי שבוסטון והמאבס יחנקו וקרה בדיוק ההיפך. כנראה שאין טעם שאני אמלא לוטו היום. חבל על פיניקס אבל לא הייתי מפרק שם כלום ונותן לקמרון פיין לשחק יותר. תודה דוק

    1. זה מגיע לפיניקס
      זה מה שקורה שמשלמים מיליונים לכריס פול – האמא של הלוזרים. את פיניקס שיתק הפחד. איזו התעללות אלוהים. לא מתאים בכלל. לא משחק 7 חצי גמר מערב.

      1. פול עדיין שחקן מצויין.
        אבל שמירה לוחצת על כל המגרש. ארבע עיניים שהוא בחצי מרחק. והחטאות כל קווי המסירה. יש גבול למה שהוא מסוגל לעשות.
        בסוף היום לקחת מפיניקס את פול ובוקר. לא נשאר להם כלום. אפשר לעבוד על רוב הליגה אבל אי אפשר לעבוד על ג'ייסון קידד. לא סתם דאלאס ניצחו ארבע רצוף, והיו מנצחים גם עשר רצוף.

            1. מספיק מגה טרול אחד באתר

  19. אחרי כל הדיבורים על זה שגולדן סטייט (ותכלס הסלטיקס וההיט) לא ייסתדרו בלי סנטר מול ענקי הליגה (זו הייתה העונה של שלושה מועמדי MVP שהם לחלוטין לא אנדרסייזד) – כל השחקנים המשמעותיים הגבוהים הלכו הביתה. יוקיץ', אמביד, יאניס ואפשר לכלול בקטגוריה הזו את אייטון ואת גובר.
    מבלי לבדוק מה הREACH שלהם – באם אדביו והורפורד (הסנטרים ההתקפיים היותר טובים שנותרו) וגם לוני – כולם כ206 ס"מ בגובה. הטיימלורד נמוך באינץ' ודווייט פאוול ומקסי קליבר גבוהים יותר רק באינץ'. לא בדיוק הגולייתים של הליגה.
    ניצחון האנדרסייזד?

    1. נקודה מצויינת.
      עד משחק חמש מילוויקי שלטה בסדרה עם הבולים בול. ממשחק שש בוסטון עברה לפאסט בול ושלשות .ומילוויקי אפילו לא היתה קרובה יותר.

    2. לא ממש קשור. אף שחקןבסופו של דבר לא משחק חבד, גם אם הוא סנטר. מיאמי ג״ס היו פשוט יותר טובות מפילי ודנבר וסביר שאם מידלטון היה משחק הבאקס היו עוברים

    3. נקודה מעניינת אבל למרות שאני הימרתי על הלוחמים ועדין מהמר לא מסכים. כל הגבוהים באופן מקרי סבלו מחסרונות של שחקנים סופר משמעותיים ברוסטר. תעבור שם שם ןתראה אין צורך לפרט. היחיד שלא סבל זה איטון אבל הוא הכי סבל כי םול ובוקר נכחו אבל בפועל נפקדו.

  20. תודה על המעורב.
    ליבי עם אוהדי פניקס, ערב קשה מאוד. לפחות חסכו לכם את הדאגות מי תעלה מהמזרח ומה המצ' אפ הכי טוב…

  21. אחריי המשחק של הסאנס הליגה צריכה לפתוח בחקירה. בושה שככה ניראת קבוצה מקום 1 בליגה שרק הייתה בגמר עונה קודמת
    כריס פול צריך לתלות את הגופייה. בוקר כנראה שהוא לא הכוכב שחשבתי. אייטון עדיף שלא אדבר עליו בכלל

  22. כנראה שאין דיומא היום אבל אתם חייבים לראות את זה כי זה מצחיק ברמות ועם זאת אני לגמרי מזדהה עם האושר העילאי הזה.
    https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=376&docID=402204
    העילה לבכי, ואתם קיבלתם את תיאור (תאיור שחוטא למציאות!!!!) השער השני אתמול בבלוג החי לפני פתיחת המשחק הראשון בוסטון מילווקי. תיאו התחיל את הפריצה מהרחבה שלו ועבר לפחות 7 שחקנים ושופט אחד שהפריע לו בדרך. רץ רץ כאילו אין מחר, עובר את כולם מרחבה לרחבה כאילו היה מאראדונה או לפחות רונאלדיניו ומצא מספיק חמצן לבעוט לרשת גול מדהים, כנראה גול השנה ואולי גול העשור!
    https://www.youtube.com/watch?v=UoK9OYp3N2E
    גם אני התרגשתי מאד ממה שתיאו עשה שם. תותח על. שנה הבאה מילאן בידיים חדשות, פרק חדש בסרייה A?….

      1. ואני שואל, איך לא נגמר לו האוויר באמצע?
        יכול להיות שלקח ממריצים לפני המשחק? זה לא אנושי….

      1. פעם פירטתי שאני עם מכבי תל אביב מגיל שש, עם מנצסטר מ 77 או 78, באיירן מ 78, ריאל מדריד מאז ימי אמיליו בוטרגניו, בערך 82, מילאן מאז 87, ימי אריגו סאקי, וריינג'רס מאז ימי גרהם סונס העליזים. אחרי הריינג'רס איני עוקב יותר. קבוצות חו"ל גם מסודרות לפי סדר האהדה למרות שבאיירן וריאל דיי שוות מבחינתי.
        אחרי בוסטון התחלתי לעקוב כשהגיע בחור צעיר בשם לארי בירד. 🙂

        1. וואי וואי דוקטור רזי סלח אבל איכס איזה קבוצות אתה אוהד, כל המפלצות זוללות התארים האלה שקונות מכל הבא ליד, מפליא אותי איך יצאת אוהד סלטיקס ולא לייקרס ואני מקווה שאין לך חיבה בלב ליאנקיז. ממש פירטת את כל הקבוצות שמבחינתן זה שהן זוכות בכל התארים זה הדיפולט, זה המצב הנתון הטבעי והנכון, וכל פעם שקורה אחרת זה צלם בהיכל, התערערות הסדר הישן והטוב.
          ייתכן והמילה איכס הייתה קצת חזקה מדי וכמובן שאינה לגופו של אדם אלא לגופן של הקבוצות, אני גם לא טוען שאתה אוהד הצלחות אבל אתה עם חבורה של זוללות התארים, ענקיות אירופאיות ושודדות הקבוצות הקטנות. ייתכן ויש לך הטיה כמו לשופטים, הטיית הקבוצות הגדולות….;)
          כמובן וחשוב ואחזור על זה שאין כאן כל כוונה להעליב חלילה דוק רזי, איש איש עם קבוצתו יחייה ואין חוקים לאהדה

          1. תראה אני למשל אוהד גם את ריאל גם את מילאן ואפילו את הלייקרס וביתר ים. עכשיו ביתר למשל אני הכי רחוק בעולם מהאוהדים אני שמאלני מרק לא ביבי ובכל זאת אוהד אותם. מבחינתי את כל הקבוצות האלה אני אוהד משאני ילד והתחלתי להתעניין בספורט. מה שכן באותה תקופה לא היה אינטרנט ומידע זורם כמו היום. כל מה שידעת זה מהעיתונים ותוכניות ספורט מעטות( כמו שער ראשון יום ראשון בלילה שזאת התוכנית שהכי הייתי מחכה לה) ולכן נחשפת רק לקבוצות הגדולות. ואפרופו למשל באנגליה נתקעתי עם אברטון כי בשנות ה80 היא הייתה סוג של אימפריה

          2. טוב
            לא נעלבתי מהפרובוקציה גם בגלל שסייגת. אז בוא ואנסה לתרץ קצת. באיירן מינכן ומנצסטר של שנות השבעים המאוחרות (אז התחלתי לאהוד אותן) היו קבוצות אפורות ולא מצליחות בכלל. תארים היו מהן והלאה למרות שהיתה להן היסטוריה. במשך כל שנות השמונים היונייטד היתה קבוצה בינונית שמשכה אותי בגלל שחקן אחד בריאן רובסון שמו. שחקן יחסית אפור. באנגליה שלטה ליברפול באותן השנים! התחלתי לאהוד את באיירן בזכות בקנבאוור ואחרי כן רומיניגה (עד היום היא נקראת הקבוצה היהודית ולא מתביישת בכך). אני עם ריאל בזכות אמיליו בוטראגניו ועם מילאן של סאקי בזכות מאלדיני וחוליט. צריך לזכור שמי ששלטה ועדיין שולטת באיטליה זו דווקא יובנטוס. כשהתחלתי איתן לא ידעתי שיהפכו למפלצות כדורגל.

            1. וואלה דוקטור רזי, זה קלאסי "אוהד אותה כשעוד הייתה בתחתית", אבל א. אני מעריך את התשובה, ו-ב. תמיד מעניין לשמוע מה הוביל אדם לאהוד קבוצה מסוימת, ועוד לכך הרבה שנים.
              יש מצב אתה הקמע של הקבוצות הללו, רק תיזהר שם בפינה מרובין לופז

            2. אני צריך להיזהר עכשיו מבאטלר את ספולס.
              מהם אני חושש ומחשש.
              הקבוצות כאמור לא היו בתחתית אבל לא היו אלופות כשהתחלתי להתעניין בהן, למעט ריאל.
              למעשה שנות שמונים עברו על היונייטד בלי תארים משמעותיים עד שהגיע קינג קאנטונה בתחילת התשעים.

  23. בעודי צופה במילווקי לא מוצאת את הסל, עולה השאלה מי זה במילווקי שנתן לטאקר ללכת (15 מליון לשתי עונות גוד דאם)
    פיניקס – עצוב יש גם צורה להפסיד

  24. מנחם,משחקי 7 מאכזבים שהראו בדיוק מי שחקן מנצח ומי חושב שהוא אחד כזה.
    לוקה הוא השחקן שהכי קרוב היום ללברון ג'יימס וזאת תהיה אכזבה
    אם לא יקח אליפות בעונה כזאת שהלייקרס בחוץ.

    יאניס אנטדקומפו הוא לא יותר משחקן קבוצתי שלא מסוגל להוביל את הקבוצה שלו במשחק 7.
    החיסרון של מידלטון היה גדול מדי עבור הקבוצה הזו,בהנהלה גם וויתרו מהר מאוד על אחד כמו טאקר.

    1. אני מאוד שמח שהסלטיקס ניצחו, אבל לגבי: "יאניס אנטדקומפו הוא לא יותר משחקן קבוצתי שלא מסוגל להוביל את הקבוצה שלו במשחק 7".
      כדאי להזכיר שהוא האלוף היוצא. ככזה, קשה מאוד להגיד עליו שהוא לא מסוגל להוביל קבוצה.

  25. המקבילה במערב-
    הבעיה המרכזית של הסאנס היא כריס פול אותו שחקן שבגיל 37 סחב אותם לבדו לגמר רק לפני עונה,

    ברגע שהלב לא פועל אז כל הקבוצה קורסת. איטון נראה כמו נגר שלא ראוי לחוזה חדש,
    דווין בוקר- רחוק מאוד מלהיות כוכב מוביל והוא גם קצת טיפש
    ( אכל בדיוק את שבישל כשניסה לצחוק על דונצ'יץ' לפני 2 משחקים.

  26. הבראקט שלי הלך לכל הרוחות אבל אין שמח ממני. בוסטון היתה הקבוצה הטובה יותר והגיע לה לנצח ועליתי על העגלה של דאלאס ממזמן.

      1. אנחנו לא, אין בי רגש אמיתי עבור בוסטון, אני אהיה בעד המנצחת מהמערב בכל מקרה. סדר האהדה שלי כרגע זה: איפה שדני משחק, אחרי זה איפה שלוקה משחק אחרי הווריורס

  27. מנחם, תודה על מעורב נהדר!
    משפט הפתיחה של המעורב מצוין ומדויק מאין כמוהו!
    "פיניקס סאנס מצאה את היום הלא נכון לשחק בו את משחקה הגרוע ביותר בשנתיים האחרונות". לגמרי.

  28. תודה מנחם יום משוגע עם מעל 60 הפרש בשני משחקי שבע
    בסופם 2 הפינאליסטיות בחוץ
    שאלה מתי קרה באותו יום
    שבצד אחד דווקא במשחק 7 קבוצת החוץ ניצחה ודווקא במשחק 7 קבוצה עלתה ליתרון ראשון בסדרה ולראשונה הייתה מנצחת פעמיים ברצף

  29. אני רק אזכיר את התחזית שלי (הודעה 20):
    https://hoops.co.il/?p=262104
    מעניין אם תוג שכל פעם היה קופץ וקורא לי הייטר, יהיה עם מינימום הגינות לבוא ולומר שהוא טעה (אתם יכולים לראות את תגובתו גם שם). אין לי ציפייה כזו ממנו.
    חשבתי שפיניקס תעוף בגמר האזורי. הפתעה גדולה מאוד מבחינתי שדאלאס ניצחה.

        1. נו, בו תיתן טיעון שמסביר איך זה שהתחזית שלך התממשה מוכיחה שאתה לא הייטר.
          אתה כאילו באמת לא מבין שמדובר בשני דברים לא קשורים ושלא קראתי לך הייטר בגלל התחזית שלך?

  30. אז תודה רבה מנחם!
    וואו.
    דאלאס היו טובים יותר במשחקים האחרונים, במגמה מתמשכת שהם משתפרים ותופסים פיקוד ופיניקס נחלשים, אבל מי יכל לראות דבר כזה מגיע?!
    לקרוס ככה במשחק 7 בבית?? כשאתה הטופ סיד?
    מדהים (לא ראיתי)
    .
    דינווידי – תפס כנראה משחק אלוהי אבל לא כדאי לדאלאס לבנות עליו.
    הוא היה חלש רוב הזמן בדאלאס כמו שהיה בוושינגטון.
    גולדן פייבוריטים ברורים. דאלאס אנדרדוג מובהקים.
    .
    אייטון, חוזה מקס.
    בכלל, זו הייתה שנת הניגובים הגדולה שלי.
    לתלות ולשמור על המקרר.
    אני גרוע מסורתית בבראקטים (המציאות נוהגת לטעות), אבל כרגע מקום 3 עם סיכוי מצוין – מקום 1 הימר על סאנס אלופה (אם לא הייתי מחליף מדאלאס ב-6 על יוטה ליוטה בשש בגלל פציעת לוקה אז בכלל הייתי על הסוס).
    הכוכבים הסתדרו לי השנה, הרבה דברים שטענתי שנים:
    אייטון לא שווה מקס ולא שחקן מוביל
    ראס – אין לו רצפה
    תחזית לייקרס יקרסו
    הארדן הלוזר האשפה והתחזית שהוא יחרב את פילי כמו סימונס
    ההשוואות המופרכות יאנג – לוקה, קריסת הקוריוז לעומת עליית המטאור
    והקריסה הטוטלית של סיפור בן סימונס שהייתי ההייטר הראשון והמרכזי שלו למן ההתחלה
    .
    איזה תצוגה של הסלטיקס.
    אבל בתכלס היה המשחק הגרוע בסדרה, מילווקי נתנו להם שלשות אימון חופשיות כל המשחק ומתישהו זה התחיל להיכנס.
    תוכנית משחק מביכה.
    הסלטיקס היו הקבוצה העדיפה בבירור משך הרוב המוחלט של הסידרה.
    לא ויתרתי עליהם גם כשהפסידו את הראשון בבית וכשהיו בפיגור 3-2 אחרי ההפסד הביתי הנוסף.
    הלילה השופטים פשוט היו רעים לשני הכיוונים באופן שווה מול התצוגות החד צדדיות לטובת יאניס ונגדם בשאר המשחקים (לא ראיתי את משחק 6 – טענו שהיה מאוזן גם).
    .
    "בדרך לאולם שאלה נערה כבת 17 – שראתה את ברוק לופז יוצא ממכוניתו ומתחיל ללכת לעבר האולם – אם הוא שחקן כדורסל. "לא", הוא ענה לה. "אני רופא שיניים של ג'ירפות"."
    "הוא הזכיר לי היום עוגת גבינה שזורקים על פניך. אין שום נזק, אבל ה-MESS הוא שלא נדע."
    "ברבע הרביעי נתגלה קלינט איסטווד עם הקולט-45 שלו: יורה ללא היסוס, וכל ירייה מדאונטאון – בול. פייטון פריצ'רד, השחקן שכה אהבנו באורגון, שקבר 4 מ-6 ב=17 דקות ששיחק."
    – כתיבה מדהימה, רק הולך ומשתבח עם הגיל, גם חד ומדויק בתחושות מהמשחקים ובנקודות שמעלה. אדיר מנחם!

  31. אמור אשך, חייב לשאול, מה הסיפור עם המקורי? היה אחד שהתחזה לאשך טמיר? מילא אשך אבל מי רוצה להיות טמיר?
    .
    ההערות שלך מענינות.

    1. גיליתי מחדש את מנחם בדה-באזר. היו שם מלא פלצנים וכ"א קרא לעצמו "אורי המקורי", "נדב המקורי" וכולי.
      אז נרשמתי להגיב ובחרתי בשם הזה כדי לצחוק עליהם קצת.
      בדה-באזר קראתי בעיקר את מנחם (גם הכותבים היו פלצנים), אז כשעזב שם בטונים צורמים עזבתי איתו ועברתי לכאן, עם הכינוי.
      מאז זה נשאר (מלבד הפוגות עכב התערבויות לא מוצלחות…)

  32. אז אמרו לנו ש-82% ממי שמנצחות את משחק 5 במצב של 2:2 גם לוקחות את הסידרה. אז אמרו… הלילה זה לא קרה. פעמיים.
    הסלטיקס שניצחו בזכות. היו יותר טובים לאורך כל הסידרה. אולי עם מידלטון היה נראה אחרת. יש כאן איזשהו צדק היסטורי כי הבאקס ויתרו על הביתיות של הסידרה הזו במשחק האחרון של העונה הרגילה…
    אני מחזיק אצבעות למיאמי כי אני לא רוצה דגל 18 בבוסטון. הם פחות טובים מבוסטון אבל לפחות יש להם ביתיות ואת טאקר. אולדיפו יצטרך להתעלות לדעתי.
    במערב מודה שהופתעתי. עכשיו הקשיים בסיבוב הראשון מול האינגראמים מקבלים הסבר רציונלי. בגמר המערב אני הולך עם סטף. לא רואה את לוקה מצליח לרדוף אחרי קארי/פול/קליי. הם יטגנו אותו. מקווה בשביל הווריורס שפייטון יספיק להבריא לגמר הכללי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט