הודעה חשובה לגולשים מדוד "פאקו" סעדה

הודעה מדוד "פאקו" סעדה (איש הוורדפרס שלנו, הסנוקר, האופניים, הקשר עם השרת, והרבה יותר): בעקבות בקשות הגולשים, הוספנו למערכת אפשרות עבור הגולשים לקבל מיילים על תגובות בפוסטים שמעניינים אותם. הדרך לעשות זאת היא כדלקמן: בתגובה הראשונה שלכם בכל פוסט, תופיע רשימה של אפשרויות לקבלת המיילים: "לא להירשם" – לא יישלחו מיילים, "תגובות להערות שלי" – יישלחו מיילים רק על תגובות לתגובות שלי, "הכל" – כל התגובות בפוסט. לאחר התגובה הראשונה, ניתן לערוך בתגובות הבאות את כל ההרשמות שלכם דרך הלינק "ניהול ההרשמות שלך". ייתכן מאד שהמיילים יגיעו לתיבת הספאם או לאשפה, וזה משהו שצריך לסדר בשירות המייל שלכם. נשמח לקבל פידבקים על איך זה עובד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

    1. תודה, ידוע. כבר שלחתי הודעה ליוצרי הפלאגאין הזה (תרגום קלוקל לעברית). יש גם כרגע בעייה להירשם לתגובות בפוסט בלי שהגבת, גם בטיפול.

  1. תוספת מצויינת ומאד מאד מזמינה ומסקרנת. תודה רבה.
    הבעיה היא שהמייל שלי גם ככה מפוצץ בג'אנקייה שאני לא מסוגל להיפטר ממנה

  2. שאלה:
    רציתי לדעת אם ניהול ההרשמות תקף לכל פוסט בנפרד או לכל הפוסטים ככלל.
    למשל אם בחרתי ב"תגובות להערות שלי", האם זה יופיע בכלל הפוסטים באתר או רק בפוסט הספציפי שממנו בחרתי את האופציה של "תגובות להערות שלי"?

    1. לכל פוסט בנפרד. כעיקרון, כשאתה נכנס ל"ניהול ההרשמות שלך", אתה יכול לבחור את כל הפוסטים שלך ביחד ולסמן שאתה רוצה לקבל על כולם מייל. עדיין, זה יתפוס רק עבור הפוסטים הקיימים ולא העתידיים. מבין לגמרי את הבקשה, והערתי על זה ליוצרי הפלאגאין הזה בעצמי שכדאי שיעשו – שהאופציה שבוחרים תתפוס גם עבור פוסטים עתידיים. מקווה שיממשו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט