פלייאוף טיים: גולדן סטייט חוזרים הביתה למשחק הכרעה נגד דנבר / שגב מטוס + הגיגים מאת אבי טרכטמן

No photo description available.

27.4.22, צ׳ייס סנטר, סן פרנסיסקו.

נתחיל בגילוי נאות, התפללתי להפסד אחד בדנבר, אכן, כדי לקבל עוד משחק בית בעיר המפרץ (:

אז ביקשתי וגם קיבלתי.

אל דאגה, אני לא חושש מהפסדים מוזרים וסדרה שהופכת ל-7 משחקים פתאום ולחץ ואולי חס וחלילה הדחה של גולדן סטייט כבר בסיבוב הראשון, זה לא המקרה וזה לא יקרה, אין לדנבר את הכלים ומהצד השני הווריורס פשוט טובים מידי. במזל (שלי בלבד) זה לא נגמר בסוויפ.

במשחקים שנערכו בקולראדו הקרה קיבלנו משחקים טובים של סטף וקליי, פול הצליח לשמור על הרמה הגבוהה מהפלייאוף ובכלל מהתקופה האחרונה עד המשחק האחרון בו הוא היה כבר פחות חזק ואיבד כדורים מיותרים אבל מה שהוביל להפסד היה העבירה השישית של דריימונד שפשוט מראה לכולם כמה הוא קריטי לווריורס וכמה שאני באמת חושב שסטף הכי חשוב בקבוצה, דריימונד כנראה חשוב פחות רק ברבע פסיק אחרי סטף.

שר ההגנה, ולדעתי האישית גם שחקן הגנה הרבה יותר טוב ממרכוס סמארט (שהוא בפני עצמו שחקן הגנה מצויין אבל דריי זה ברמה אחרת) שרק העדרות בעקבות הפציעה בגב מנעה ממנו את התואר השנה.

היכולת של דריימונד לסגור שחקנים מכל הגדלים ומכל קשת היכולות היא פנומנלית, הרבה מזה זו הפיזיות, האתלטיות והיכולת להשאר כל כך מרוכז זה מה שמבדיל אותו משחקני הגנה טובים אחרים אבל הנקודה שאני הכי אוהב זה ה״האסל״ שלו, יש שיגידו שהוא שחקן מלוכלך (ובמקרים מסויימים יצדקו לחלוטין) אבל איך אומרים – תעשה מה שצריך לעשות כדי להשיג את הניצחון – אז דריימונד עושה מה שצריך ונכנס עמוק עמוק מנטלית לתוך ראש היריבים שלו, היחיד שאני יכול להגיד שמגיע לרמה המנטלית של לשגע את היריב ולהוציא אותו משיווי משקל כמו שגרין עושה זה פטריק בברלי של מינסוטה. שוב, הרבה לא אוהבים את זה כי זה לא כדורסל טהור אבל מלחמה פסיכולוגית זה משהו מרתק בפני עצמו ונשים לשניה אחת את הכדורסל הנקי של לשמור את השחקן שנגדך ולנסות לעצור אותו במהלכים נקיים ונלך לדרגה אחת קשה יותר של – תהיה שחקן כדורסל מדהים, תקלע, תזוז, תקרא את הפרקט ואת המהלכים של החברים שלך לקבוצה וגם… תשמור על שקט נפשי.

אם אני אוהב את ההתגרויות של שחקנים כמו בברלי ודריימונד אני עוד יותר אוהב לראות את קור הרוח של השחקנים הבאמת גדולים וגם תמיד תראו את השחקנים ה״מלוכלכים״ מחייכים ומעריכים את החבר׳ה של נופלים לפחים שהם טומנים להם מנטלית במהלך המשחק.

אני זוכר משחק של פטריק בברלי ומינסוטה נגד דאלאס ולוקה השנה, בברלי נכנס ללוקה לחיים, שמר אותו חזק, לא נתן לו לזוז ולנשום כמעט, אחרי עבירה אחת שלו הוא אפילו נתן לו טפיחה בתחת – לוקה? הגיב בחיוך וגלגל את עייניו למעלה כאילו אמר ״אלוהים, מה אני עושה עם הדבר הזה שנדבק לי לחיים היום?!״.

May be an image of one or more people, people playing sports and indoor

אז משחק אחד כזה נגמר בניצחון של מינסוטה ומשחק אחד נגמר בניצחון של דאלאס ובשניהם הצטלבו המבטים של דונצ׳יץ׳ ובברלי בסיום. אות הערכה הדדית לשחקנים ברמות הגבוהות ביותר במה שהם עושים.

אז לסיכום, זו שאלה שאין לה תשובה כי כדורסל זה משחק קבוצתי ותמיד תעלה השאלה ״מה אם״ בנוגע לשחקן כזה או אחר בקבוצה טובה ומנצחת אז מי שיגיד שדריימונד הכי חשוב צודק ומי שיגיד שסטף הכי חשוב גם צודק.

אז איך דנבר ניצחו משחק אחד מעבר להיעדרותו של דריימונד גרין בסוף המשחק האחרון?

הם סוף סוף קלעו.

כן, יש להם את האמ וי פי של העונה ויוקיץ׳ גם תחת הגנה מדהימה נותן משחק מצויין כל ערב.

במשחק האחרון בו דנבר ניצחו ב-5 נקודות הפרש סוף סוף החברים שלו עזרו לו, משחק ראשון בסדרה בו יש יותר מ-2 שחקנים שעוברים את רף 20 הנקודות (יוקיץ׳ 37, מוריס 24, גורדון 21).

מונטה מוריס הגיעה למשחק האחרון ובעיקר למחצית השניה והביא איתו כמה צליפות קריטיות מטווח השלוש (5/7 במשחק) ואני שחשבתי שהוא יהיה בולט מאוד העונה התאכזבתי ממנו במהלך העונה הסדירה עד מאוד ונחמד לראות שלפחות למשחק אחד הוא הגיע וזה גם השתלם להם (וגם לי (|: )

ארון גורדון….ארון גורדון….מי שמכיר אותי יודע כמה אני חושב שהשחקן הזה גרוע, בטח ובטח לעומת כמה שיש עדיין אנשים שחושבים שהפוטנציאל שלו שם, או שאם הוא נתן עכשיו שבועיים טובים אז הוא שחקן טוב ומתאים מאוד לדנבר. איכס, שחקן גרוע ומעצבן, חוסר יציבות, חוסר כוח מנטלי, עם כל האתלטיות המטורפת שלו לא נלחם על כדורים חוזרים ובכללי למלם שכזה (לא מועיל לא מזיק) – שונא כאלו.

May be an image of playing a sport, ball and indoor
הצלחתי לתפוס זריקה של שלושתם יחד, כן כן…זה סטף שם בפינה השמאלית.

אז גם הוא נתן משחק לא רע והראה את הפוטנציאל ש(אין)בו ומה שיכל להיות אם משהו בקופסא אצלו היה עובד אחרת.

דנבר שיחקו לא רע והובילו לאורך רוב שלבי המשחק, האם זה משהו שיעבור בצ׳ייס? כנראה שלא.

במשחק 1 ו-2 ששוחקו בסן פרנסיסקו לא קיבלנו תצוגה מדנבר שנמשכה יותר ממחצית וטיפה, בשני המשחקים באמצע הרבע השלישי כבר נעשתה הבריחה ובאמצע הרבע הרביעי כבר לרוב קיבלנו גארבג׳ טיים.

נקווה לכמה דברים:

  1. סטף חוזר לחמישייה, כי די, כי מספיק, כי הכבוד והאכפתיות וכל הדבר הנפלא הזה שנקרא להבין ולכבד וכל זה מספיק ותנו לנו את המשחק מהשניה הראשונה עם סטף בתוכו, וכן זה עם המון כבוד שיש לי לפול.
  2. שפול ידע לעלות מהספסל, לקבל 30 דקות ועדיין להיות מצויין ולכוון לאיזור ה25+ נקודות למשחק.
  3. דריימונד גרין ימשיך בהגנה המדהימה אך יזהר עם העבירות, צריך אותו עד הסוף כמו שראינו.
  4. המשך ישיר של קליי לסוף העונה ולתחילת הפלייאוף, אנחנו נוטים לדבר על פול (בצדק) וסטף (בצדק) ודריימונד (ממש בצדק) אבל מה עם קליי? הוא נותן לנו תצוגות מדהימות כל לילה, משחק יציב, בטוח ונותן תנופה אדירה בהתקפה ושאף אחד לא ישכח איזה שחקן הגנה מצויין הוא.

אני מאוד אוהב את השקט שלו, את המחוייבות, אם מקודם דיברתי על חוש החשק הפגום של גורדון המקרה של קליי תומפסון הוא בדיוק ההפך הגמור – תמיד מחוייב, תמיד יתן 110% ותמיד יראה לך איך הוא מבואס וכועס על עצמו מכל החטאה או מהלך לא טוב שלו. סחטיין עליך קליי, תמשיך להיות כזה מלך.

בקיצור, הולך להיות כיף חיים, אני כותב את ההקדמה הזו, כמו בדרך כלל, יום לפני המשחק אז מחר כבר כל טרום המשחק והסיקור עצמו יעבירו את החוויה והאווירה שתדליק כל מי שיהיה נוכח באולם ונקווה מאוד לניצחון קל ונעים ועם מעט מתח ככה בשביל הפאן (:

השלישייה של גולדן סטייט מתחממים יחד.

טרום משחק:

בדיוק סיימתי להקליט פרק של הפודקאסט שלנו ב- דה-סוויפ, יחד עם סתו נמש שכבר סיקר פה משחקים בעבר ורועי ויינברג שהולך להיות איש תקשורת הספורט המפורסם ביותר במדינה ובחו"ל, שניהם כמובן קיללו אותי כשעדכנתי אותם שאני הולך לראות את המשחק החמישי וזה הזכיר לי את השיחה האחרונה ביני לבין מלווין הכתב הצרפתי (שמסתבר שהוא גם חצי יהודי עם משפחה שגרה בנתניה) שסיפר לי שהוא עושה את זה כבר 10 שנים אז הקללות שאמרתי לו שאני חוטף מהחברים שלי הוא ציין שאצלו זה אותו דבר רק כפול 10! בהחלט תענוג גדול לעשות את התפקיד הזה עבור האתר ובאמת שמרגש שמתייחסים לגוף תקשורת פרטי והתנדבותי בכזו רמה בליגה הטובה בעולם.

הפעם כדי שאבי לא ירגיש לבד הלכתי לשבת איתו בקומה 6 האימתנית, טוב האמת שזה לא הטוב לב שלי וזה יותר הסדרנים של הצ'ייס שהחליטו ששנינו נשב למעלה היום.

בתכלס?, חוויה נחמדה, זווית שונה מאוד, יותר מרווח והרגשה של בר VIP או משהו בסגנון, רק גבוה ורחוק יותר (: כן, משחק הבא אני מקווה מאוד לקבל שוב הקצאות למושבים למטה.

מה עוד שונה היום? משחק 5 ומרגש וכאלה אבל בחוץ משום-מה אין כל כך אווירה – חסרים הבלונים בכניסת התקשורת, חסר תורים ארוכים בחוץ שעה וחצי לפני המשחק ובפנים החזירו את הגלידה לשוקו-וניל הרגיל במקום הטעם מסטיק מהפעם הקודמת (וואו! תודה לאל המסטיק היה דוחה!).

כמובן שבפנים התחושות אחרות, במיוחד היום ממבט ישיר למסך הענק של הצ'ייס.

May be an image of 3 people, people playing sports and ball
דמרכוס קאזינס, יתן משחק? יצא בטכניות? שאלות גדולות של החיים.

לצהריים היו אחלה של כדורי בשר עם אורז ופסטה, הקולה נשארה אותה קולה, שחורה, מוגזת, טובה.

אני ואבי מקשקשים על שחקני עבר אחרי ששון ליוינגסטון יצא מהמעלית שאליה נכנסנו כדי להגיע לקומה 6, הוא מציין שאני ילד (36) ואני מרגיש זקן בהשוואה לאחרים אבל מה שבטוח שחקני כדורגל מפעם כבר לא נשארו בכלל, לא הצלחתי למצוא לו שם אחד שהוא יכיר או שמע אותו מתישהו בחיים, הדור של היוסי בניון-נים כבר פרש גם הוא כמעט כולם ורק זהבי שהיה ניצוץ של תקווה כמישהו מוכר פשוט לא משחק בישראל אז לא נכנס לרשימת השמות שלא הצלחתי להביא, השיחה אגב התחילה מתהיות שלנו איך גולדן סטייט צריכה לשמור על ממפיס (כן, כבר החלטנו מי עולה) וכשהגענו לדבר על דזמונד ביין המצויין ציינתי שהוא דומה לשחקנה של מכבי חיפה – צ'ארון שרי.

מספרים בקטנה:

7 – ניצחונות אל מול 0 הפסדים זהו הנתון לגבי סטף קרי במשחקי 5 בהם הוא קולע יותר מ-26 נקודות.

כשהוא קולע 25 ומטה המאזן עובר ל 2-6 לרעתו, אז כדאי שסטף יהיה בעניינים היום.

11-3 – מאזנה של גולדן סטייט במשחקי 5 אם אנחנו הולכים אחורה עד 2015, במידה והולכים לכל הזמנים? 25-22.

4 – משחקים רצופים בהם גולדן סטייט קולעים ב-50% או יותר מהשדה בפלייאוף (53.1%).

116 – משחקי פלייאוף רצופים בהם סטף קרי קולע לפחות שלשה אחת.

2 – ישראלים שיושבים במעלה היציע לסקר להופס את משחק מספר 5 בין גולדן סטייט לדנבר.

May be an image of 2 people, people playing sports, ball and indoor
ארון גורדון נרדם בחימום

מהלך המשחק:

חמישיות:

דנבר: מוריס, בארטון, גורדון, גרין, יוקיץ'

גולדן סטייט: סטף, פול, קליי, וויגינס, דריימונד

רבע ראשון:

פתיחת המשחק בדת'-ליינאפ ממש מהנה לצפייה.

ארון גורדון אהובי הגיע למשחק הזה, לפחות לפתיחה שלו, 5 נקודות בפחות מ-3 דקות משחק.

סטף כבר עם שלשה שניה שלו, 15-11.

יוקיץ' נראה טוב, כמו תמיד, אין מה לעשות עם זה.

6:32 לסיום הרבע הראשון, טיים אאוט גולדן סטייט, 21-15 לווריורס. עד עכשיו כולם נראים טוב אצל המקומיים חוץ מג'ורדן פול שעדיין לא הופיע, לא זרק לסל ב-4 דקות ששיחק עד שירד לספסל בשביל לוני.

נראה אם זה סתם חילוף נסיוני או שמשהו קרה שם אבל אני חושב שהדת' ליינאפ הזה של גולדן סטייט עם כמה שהוא מדהים לצפייה, צריך לעלות מהספסל לפרקים ולא לפתוח ככה את המשחק, הבוסט שהוא מוסיף לאנרגיות של הקבוצה זה משהו מדהים וכשמהספסל שלך עולה פורטר, פייטון או בייליצה ו-לוני זה קצת פחות מדרבן את מי שעל הפרקט וזה בלי לזלזל למלך הדאנקים וההייפ גארי פייטון.

רצף החטאות הזוי וסקור מאוד נמוך בינתיים. 3 דקות לסיום הרבע גורדון אחרי סל ועבירה ילך לקו, פוגע מהקו ואנחנו ב- 22-20 לגולדן סטייט.

ג'ורדן פול מצטרף לרשימת הקלעים עם שלשה, סטף מוסיף עוד שתיים כשבין שני המהלכים מונטה מוריס פוגע בשלשה משלו ואנחנו בטיים אאוט מצד דנבר הפעם, 2 דקות לסיום הרבע, 27-23 ווריורס.

סוף רבע ראשון – 30-25 לגולדן סטייט.

רבע שני:

חייב להגיד שאני כל כך מבסוט על קליי תומפסון ומה שהוא עושה בפלייאוף בינתיים, שקט, יעיל, טוב!

פול עולה לליי-אפ יפה והוא כבר עם 8 נקודות הערב.

אני ואבי הרצנו דאחקות על בוגי קאזינס אז הוא השתיק אותנו עם 5 נקודות רצופות לדנבר.

קוון לוני נכנס רק כדי לתת דאנק עצבני ולרדת לטיים אאוט מיידי שנלקח על ידי דנבר, 8:53 לסיום המחצית הראשונה, 36-30 לווריורס, בינתיים צמוד צמוד אבל מרגישים שלאט לאט האוויר של שחקני דנבר נגמר.

גארי פייטון אחרי החטאת ליי-אפ פנויה כמעט לחלוטין מחזיר בשלשה ואנחנו ב 39-34.

ארון גורדון הקלע המוביל של דנבר בינתיים עם 12, יוקיץ' שליש רק עם 6 ועדיין צמוד!

קומינגה נכנס לדקות ראשונות ועונה לי בויכוח עם אבי שלטענתי הוא שחקן גרוע, ב- אלי הופ אדיר מאסיסט יפה של דריימונד.

1:49 לסים המחצית הראשונה, שלשה של בארטון מורידה את הקבוצות לטיים אאוט של סטיב קר, 46-45 לדנבר! פעם ראשונה שהנאגטס מובילים מאז הדקה-שתיים הראשונות.

בינתיים משחק לא טוב של שני הצדדים, אני ואבי מדסקסים רבות על כמה המשחק לא עולה רמה ונשאר מאוד מבולבל, הרבה טעויות של שתי הקבוצות וסקור נמוך, נקווה שיעלה הילוך במחצית השניה ושהווריורס לא יעשו שטויות ויגררו למשחק 6 בדנבר.

סיום מחצית ראשונה: 48-48.

No photo description available.

סיכום מחצית:

מה נגיד, שוויון, שתי הקבוצות חלשות בינתיים.

43.8% מהשדה לדנבר לעומת 46.7% מהשדה לגולדן סטייט.

תחליטו אתם מה יותר מפתיע אתכם:

  1. ארון גורדון הקלע המוביל של דנבר במחצית עם 15 נקודות, 4 ריבאונדים ואסיסט כשיוקיץ' רק שני לו עם 12 נקודות ו-13 ריבאונדים.
  2. סטף קרי עם 10 נקודות הוא הקלע המוביל של הווריורס במחצית, אחריו קליי עם 9 וג'ורדן פול עם 8.

משחק חלש כבר אמרנו?

אבי מתחיל לחשוש מהפסד ואני מרגיע אותו, במחצית בטח הם יתאפסו על עצמם.

מה שאפשר ללמוד בינתיים זה שהחמישיה המשוגעת שפתחה את המשחק כנראה לא מספיק יציבה ומאוזנת ומצד שני, זה רק משחק אחד ורק נגד דנבר שני דברים שאני מאוד מקווה שלא יקרו עוד השנה.

רבע שלישי:

פתיחה בסימן דנבר בינתיים, שנתחיל לחשוש? 55-50 אחרי סל ועבירה על מונטה מוריס שהשלים מהלך של 3 נקודות עם פגיעה מהקו.

3 דקות מפתיחת המחצית השניה, סטיב קר לוקח טיים אאוט בפיגור 6 אחרי עוד 2 של מונטה מוריס שכבר עומד על 11 נקודות סך הכל הערב, למחצית שניה זה לא איזה נתון שצריך לציין אבל במשחק כמו היום הוא כרגע מוביל הקליעות בגולדן סטייט. הזיה.

שלושת השחקנים הבולטים בדנבר עם 40 נקודות סך הכל יחד לעומת 29 נקודות של השלישייה המובילה בגולדן סטייט. אגב פול לא נכנס אליה עם 8, וויגינס עקף אותו ברשימה ונכנס עם 9 נקודות.

בקיצור, שמישהו כבר יתעורר וירים פה את המשחק הזה, יש W להשיג!

יוקיץ' ילך לקו אחרי עבירה חזרה של לוני, פוגע בראשונה, גם בשניה ואנחנו ב-10 הפרש! 64-54 לדנבר ועכשיו באמת אפשר לראות מצוקה.

May be an image of 1 person
המושבים להיום.

סטף באסיסט אדיר לדריימונד עם דאנק, כל כך פשוט, כל כך יפה, עכשיו הגנה.

כל הקהל זועק דיפנס-דיפנס ואכן מצליחים לעצור את ההתקפה של דנבר אבל מהצד השני טעויות קשות והרבה בלבול ובארטון מנצל את זה לשתיים קלות שלו ואנחנו שוב ב-10.

שלשה של דריימונד גרין מניהול משחק מרשים של וויגינס ואנחנו ב-6 הפרש, 6 דקות לסיום הרבע.

הקהל משתגע אחרי החטאה של גורדון משלוש ועבירה רביעית של יוקיץ' על וויגינס והקהל עף בשמיים, אולי היה כדאי להכנס לפיגור כזה בשביל הטירוף שהקהל מצוי בו כרגע.

וויגינס עם 1 מ-2 מהקו, שוב, 66-61.

בארטון נותן 2 קלות אחרי חטיפה בהגנה, סטף שהתחננתי ממנו לשלשה בהתקפה הקודמת מרצה אותי עכשיו.

דנבר ממשיכים להחטיא, גולדן סטייט מתחילים לקלוע! עוד שלשה של סטף, אני לא שומע את אבי והוא יושב לידי! איזה רעש!!!! 68-67 לדנבר, טיים אאוט, 4:05 לסיום הרבע.

בארטון דופק שלשה אחרי ש-23 שניות דנבר לא הצליחו להגיע למצב זריקה נורמלי, סטף ענה לו בצד השלישי, שוב.

דריימונד ירד לנוח וזה ניכר כשדנבר מצליחה לקחת המון ריבאונדים בהגנה ובעיקר בהתקפה, 5 הפרש לנאגטס אחרי פוט-באק של בוגי מתחת לסל.

דנבר עם ריצה יפה לסיום הרבע, קאזינס מוסיף שלשה ואנחנו יורדים לסוף הרבע עם 78-70 לנאגטס.

רבע רביעי:

דריימונד חזר, בשונה מהחמישייה שפתחה את המשחק היום גארי פייטון על הפרקט במקומו של סטף שקיבל כמה דקות מנוחה ופורטר במקומו של לוני.

התחלנו ב-2 יפות של קליי.

פורטר מוסיף שלשה, אנחנו ב-3 הפרש.

קאזינס עם עבירת תוקף והווריורס בפוזשן שיכול להשוות, מוותרים על יותר מידי זריקות פנויות ובסוף החטאה של קליי שנכנס צעד וחצי לתוך הצבע.

קאזינס עם 4 נקודות רצופות ואנחנו בפער 4 לזכות דנבר ובנוסף איבוד כדור של גולדן סטייט וזה יחזיר לנו את סטף לפרקט.

סטף במהלך מצויין סוחט עבירה חמישית מיוקיץ', חייבים ללכת עליו עכשיו ולנסות לחדור בצבע בכל מקום שהוא נמצא, אלא שדנבר מחזירה את קאזינס מיד כדי לשמור את יוקיץ' לסוף, בוגי אגב, כבר עם 18 נקודות הערב.

קליי חוזר לפרקט במקומו של פול, קופץ על רגל אחת בזריקה קשה מחצי מרחק ובקושששייי……אבל נכנס! טיים אאוט דנבר, 84-83 לטובתם, 7:43 דקות לסיום המשחק, יהיה פה מותח עד הרגע האחרון.

גארי פאקינג פייטון! איזו שלשה, 86-84 לווריורס!

6:05 לסיום, דריימונד גרין חוזר אחרי שירד לנוח די מהר אחרי פתיחת הרבע.

דנבר פשוט נותנים לגולדן סטייט את המשחק שמתעקשים לא לקחת אותו!

סטיב קר לוקח טיים אאוט כי הוא גם רואה את זה, המון החטאות ומשחק לא טוב של דנבר בדקות האחרונות ובכל זאת חוסר יעילות בהתקפה של הווריורס גורם להפרש להתקע על 2 לגולדן סטייט.

קליי מחטיא שלשה, פורטר לוקח ריבאונד ובספק עבירה עליו מאבד לחוץ, התקפה אחרי סטף מחטיא שתיים קלות בלי שמירה, התקפה אחרי קליי מחטיא מחצי מרחק, לוקח את הריבאונד של עצמו, מוצא את דריימונד על קשת השלוש לבד לחלוטין וכל הצבע לפני עד הטבעת פנוי לחלוטין הוא מקפיץ אחת תופס את הכדור ומבין שטעה, נותן לסטף ששוב מחטיא זריקה קלה יחסית.

גולדן סטייט חייבים להתעורר כי אם דנבר קולעים 50% מההזדמנויות שלהם בשתי הדקות האחרונות אנחנו פה בבור של איזה 5-7 נקודות.

May be an image of 2 people

עד שסטף פוגע כמו שצריך הוא חוטף עבירת תוקף ממש לא ברורה. הנקודות כמובן לא נרשמו.

סוף סוף נקודות! קליי בלייאפ קליל ואני תוהה….למה לא יותר? דנבר ממש מתעקשים שאין להם כוח לעוד משחקים השנה.

יוקיץ' לקו אחרי עבירה של דריימונד, הקהל שורק בוז בקולי קולות כי גם הפעם ממש לא ברורה השריקה.

סטף פוגע בחצי מרחק, ממש אותה הזריקה שלקחו לו לפני דקה רק מצד ימין ולא שמאל.

יוקיץ' הוא יוקיץ'. משווה ל- 90-90.

2 דקות לסיום, גארי פייטון פול?! עוד שתיים לכוכב הצעיר שאף אחד לא חשב שיצטרכו כל כך הרבה ממנו היום בשלבים האלו של המשחק.

איבוד כדור של דנבר! הקהל בטירוף.

1:43 לסיום, קחו את הזמן בהתקפה הזאת חבר'ה.

סטף עם חדירה שנראית כל כך קלה לסל לליי-אפ שבאמת נראה כאילו הוא עושה אותו בשינה ואני לא מבין מה לא לעשות את זה כמעט כל הרבע האחרון, המשחק היה נגמר לפני דקות ארוכות.

4 הפרש לגולדן סטייט, 1:33 דקות לסיום, כדור של דנבר ובואו נראה אם יוקיץ' יכול לעשות פה משהו או שהסדרה הזו נגמרת בעוד דקה וחצי.

יוקיץ' עם עוד 2 מתחת לסל.

סטף מוציא התקפה.

כדור לקליי, מכניס לדריימונד מתחת לסל לבד, דריימונד מוציא החוצה אני ואבי תופסים את הראש ושואלים למה???? אבל גארי פייטון עם שלשה!! איזה טירוף של יום יש לבחור.

יוקיץ' עונה ב-2. 3 הפרש.

29.9 שניות לסיום ומה כבר ביקשנו, סטף שוב לוקח כדור ופשוט מטייל לסל לעוד לייאפ קל ואני באמת לא מבין למה לא יותר, הקהל משתגע לתמונות של סטף אחרי הסל עושה תנועת לילה טוב. 5 הפרש. לא רואה את דנבר יוצאים מזה אבל אולי לא כדאי לפתוח פה היום.

יוקיץ' מחטיא שלשה פנויה, עבירה על סטף, כדור מהצד.

2 שניות נוספות יורדות מהשעון וסטף, אחרי עוד עבירה עליו, ילך לקו ל-2.

הראשונה………..בקושי אבל נכנסת!

השניה……. בפנים! ואנחנו ב- 101-94.

יוקיץ' נכנס באין מפריע לעוד 2 שלו וסטף סוחט עוד עבירה!

תוצאת סיום: 102-98.

May be an image of playing a sport, crowd and stadium
תמונת הנצחון!

סיכום המשחק:

וואו כמה שאני לא ציפיתי למשחק מותח עד לשניות האחרונות של המשחק וכמה אני שמח שקיבלתי אחד.

אז נכון, מחצית ראשונה ממש נוראית של שתי הקבוצות עם המון החטאות והמון בלאגן, רבע שלישי טוב של דנבר ועם זאת רבע אחרון בו באמת לדנבר ניתנו כל כך הרבה הזדמנויות לחזור למשחק שזה עצוב שהם פשוט נתנו אותו במתנה לגולדן סטייט.

כלומר, לא עצוב באמת כי אני שמח מזה שעלינו ויהיו עוד משחקים אבל באמת עצוב שקבוצה שמכבדת את עצמה עושה כל כך הרבה שטויות ומה שנראה כמו חוסר אוויר משולב בחוסר רצון להמשיך את העונה הזאת הביע את עצמו והווריורס אומרים תודה וממשיכים לשלב הבא.

לגולדן סטייט יש מנוחה יפה לקראת הסיבוב הבא, ממפיס ומינסוטה ב 3-2 לזכות הגריזליס והמשחקים ביניהן צמודים כך שלא נהיה בשוק אם נקבל שם משחק 7.

דנבר באמת שניסו לעשות משהו 3 רבעים,

יוקיץ' עם 30-19-8 מטורף כרגיל לשחקן הזה.

ארון גורודן היה טוב מאוד במחצית הראשונה וגרוע כמו שאני מצפה ממנו במחצית השניה סיים עם 15-8-2. אחריהם בוגי קאזינס עם 19 נקודות ב-8/12 מהשדה ב-15 דקות.

בארטון ומוריס עם 14 נקודות כל אחד.

אצל המקומיים:

סטף עם 30 נקודות, 10/22 מהשדה מוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים היה נראה מצויין כרגיל.

קליי עם 15 נקודות באחוזים לא טובים הוסיף גם 9 ריבאונדים ומי שתכלס הציל את המשחק היום הוא-

גארי פייטון השני, איזה תצוגה הוא נתן המחצית השניה, שלשות קריטיות, ריבאונדים והגנה חזקה וקשוחה, כמה אני אוהב אותו והיום גם כל הקהל של גולדן סטייט. 15 נקודות שלו עם 3 שלשות מ-4 נסיונות וזכה בצדק ל-26 דקות משחק ולסגור את המשחק על הפרקט.

כל הכבוד לו, כל הכבוד לווריורס שהשכילו לנצח ולעלות ולעשות את זה מול הקהל הביתי.

משחק פלייאוף חלש מאוד של ג'ורדן פול היום עם 8 נקודות בלבד ב3/10 מהשדה. שלא נזכה לעוד כאלה.

נתראה במשחקים נגד ממפיס\מינסוטה…למרות שבואו….זה בטח יהיה נגד ממפיס.

המשך פלייאוף קסום לכולנו.

May be an image of food and indoor
איך אפשר בלי לצלם את ארוחת הערב, כדורי בשר לא רעים, אורז ופסטה.
May be an image of 3 people and indoor
הבר בקומה השישית, אל דאגה אסור לכתבים לשתות במהלך המשחק אז בזה לא צריך לקנא (:

הגיגי אבי:

  1. קשקושי נ.ב.א 1, הם אשכרה שואלים אם היה יותר כיף לאוהדי גולדן סטייט לראות את משחקי הפלייאוף המערביים או המזרחיים. רק באמריקה אפשר לשאול שאלה כל כך דבילית אוהדים של קבוצה מערבית. בשאר אסד יוכל כנראה לומר שהמדינה שלו היא דמוקרטיה אמיתית אחרי שנראה את התוצאות.
  2. קלטתי את זה סוף סוף. אתם יודעים מה זה דריימונד ופייטון (להלן "דרייטון")ן? זה הנפלד ושארפ (טוב, נו, לזקנים שביניכם). מה שכן, סטף היה מת להיות קטש.
  3. עם 6 וחצי דקות לסיום הרבע הראשון, הווריורס מובילים 15-22 והמשחק נראה מעולה וזורם, א-ב-ל עם 6 דקות לסיום החצי, אני רוצה לומר משהו – יש עייפות חומר לשני הצדדים. המשחק בינתיים לא טוב. יותר מדי החטאות, יותר מדי פוזשנים מתים. אולי זה יתעורר, אבל בינתיים המשחק לא טוב, וחבל, כי במשחק לא טוב, דנבר יכולה לנצח.
  4. קשקושי נ.ב.א 2 – יש קבוצת מעודדות ומעודדים ג'וניור, וברור שהם ירקדו לצלילי it's a hard knock life, כי קלישאות.   לא עדיף כזה??
  5. עזבו הכל, הורידו את העטים והמחברות, קחו כסא ושבו – דריימונד זרק שלשה (וגם קלע אותה, אבל זה לא באמת משנה), הוא פאקינג זרק. מי היה מאמין. כן, דריימונד כקלעי הוא שחקן שמתדרדר מעונה לעונה וחבל. זה התחיל עם זה שהוא לא ניסה לזרוק מהשלוש, והמשיך עם זה שגם הפיניש שלו מתחת לסל הופך להיות קהה יותר ויותר עם כל עונה שחולפת. אבל עזבו, הוא קלע… כלומר, זרק. שלשה.
  6. נדמה לי שמה שמאלון ודנבר קלטו במשחק הזה, הוא שאם תנסה להפעיל איש גדול וחזק מול קבוצה שבה האיש הגדול והחזק היחיד הוא קוון לוני, זה כנראה יעבוד. מתחת לסל, בשלשות, זה לא משנה, העיקר להפעיל את הבריון. ומה שתמיד  תמיד נכון לגבי יוקיץ', נכון היום גם לגבי ארון גורדון וגם לגבי קאזינס שמצידו גם התבריין על הווריורס בדרך להמון נקודות ושלשה מדהימה עם סוף הרבע השלישי. אם המפתח הזה נכון, הווריורס בבעיה.
  7. 7:43 לסיום, דנבר ב-1, שתי הקבוצות קלעו בדיוק 30 מתוך 70 זריקות. שתי הקבוצות זרקו 26 שלשות, אבל הווריורס קלעו 11 ודנבר 6. דנבר מובילה בגלל 10 זריקות עונשין יותר, מתוכן 6 היו גם מדויקות. וכידוע, 6 זה נקודה אחת יותר מאשר 5, כך שאני שמח לומר לכם שהמתמטיקה מסתדרת. וזה גם מסביר את ההבדל בין אופי הקבוצות. דנבר טוחנת ומקבלת פאולים רבים. גולדן סטייט מסתמכת על שלשות, אבל לא יודעת לטחון (מצד שני יוקיץ' עם 5 עבירות כרגע, מצד שלישי, אז מה? קאזינס גם אוכל את הווריורס היום בלי מלח).
  8. ועם שתי הצגות בדקה הרביעית לסוף המשחק (תוקף מסטף, מגן מגרין), יוקיץ' הופך סוף סוף להיות מה שבאמת בא לו להיות – לוקה דונצ'יץ'
  9. סטף הוא הרבה דברים, אבל קשה לומר שהוא אחד משחקני הקלאץ' הגדולים בכל הזמנים, אבל הוא הולך ללחם והחמאה, ושלוש חדירות שלו בדקות הסיום הן אלו שהביאו את הנצחון לווריורס. וגם נקודות עונשין לא מזיקות, כמובן אבל את זה הוא תמיד עושה.
  10. יאללה, ממפיס או מינסוטה. לא משנה מי, (בעצם כן, בעיקר בגלל ג'ה), אבל פייטון, האקס פאקטור הגדול של היום, חייב להיות שם, וחייב להיות שם המון.
  11. תם ונשלם!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. תודה שגב ואבי.
    מקנא בכם..
    בין בחמס לתורנות מטבח הספקתי לראות את רוב הרבע השלישי והרביעי.
    אולי זה האפקט של הסנטר הכי טוב בליגה אבל באופן כללי למרות הניצחון הווריורס צריכים להגן ולשלב את פול טוב יותר אם הם רוצים לעבור את פניקס (או דאלאס?)

    1. קודם יש להם ממפיס או מינסוטה בדרך אבל בהחלט צריכים לחשוב איך הם עולים עם חמישייה אידאלית ועדיין משאירים סטאר פאוור שיעלה מהספסל. לגבי ההגנה, יש להם משחקים טובים יותר וטובים פחות בהגנה מה שבטוח הוא שיש להם את היכולת.

    1. ענק, יציב, לא מתפשר ולא מוותר לעצמו בניגוד לשחקנים אחרים בליגה (אההמ…אההמ…בן סימונס).
      אני מאוד אוהב את העובדה שלא מדברים עליו ובשקט בשקט הוא בא לכל משחק ונותן את הכל

  2. שגב, כמעט שכחתי, האם אתם פוגשים במשחקים עיתונאים בלוגרים כמוכם ממקומות אחרים באירופה או דרום אמריקה, סין וכו?

    1. לגמרי, כמו שאבי ציין מרביתם אסיאתים, אבל יצא לי כבר לדבר עם בחור צרפתי-יהודי, בחורה מקוסטה ריקה ובחור מגאורגיה.

      1. נחמד מאד
        אולי אפשר לתת להם מעין כרטיס ביקור עם הכתובת של האתר שלנו שייכנסו ויתרשמו ומצד שני להעלות פה בכתבה לינקים לאתרים של הבלוגרים האחרים. יכול להיות מעניין להיכנס ואם לא לקרוא לפחות לראות.

  3. מ-ע-ו-ל-ה!!!
    מאחד שלא היה קורא סיקורים מהשטח הפכתי בזכותכם לקורא נלהב שרק מצפה לסקירה של משחקי הבית של גולדן.
    איכותי, קולח והגיגים מאוד מעניינים.
    שלא יגמר עד הגמר, ונאמר אמן!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט