מעורב הופס ליום ב': בן סימונס ישחק; לא ישחק; ישחק; ל-א י-ש-ח-ק / מנחם לס

1. הערות, הסברים, ומסקנות על השחיתה של אטלנטה שלדעתי מסיימת תקופה

1)מיאמי היט השפילה את אטלנטה האוקס לא רק בגלל שהיא קבוצה הרבה יותר טובה, אלא גם בגלל שכמעט הכל הלך לה בשעה שלהאוקס כמעט מאומה לא הלך

2)) אטלנטה היט היא קבוצה רכה מדי עם יותר מדי יורמים, וללא כל רוע

3) למיאמי ישנו עארס אחד עם קבלות להיות ראש שבט עארסים, ועארס שני – ג'ימי באטלר – שהעביר את השרביט זמנים לפיג'יי טאק. אבל הוא יחזור לקחת את השליטה. אפילו הלבנים שלה כמו טיילר הירו ומקס סטראס הם עארסים. רק דנקן רובינסון הוא יורם. אבל יורם שקובר שלשות מתקבל לשבט.

4) אטלנטה האוקס משחקת ללא פוינט גארד. טריי יאנג אינו פוינט גארד. הוא שוטינג גארד פרוע. הוא מחזיק בכדור עוד ועוד ועוד, וכשלא מוצא פתח, או שלא מצליח לראות את הסל לשלשה כי למדו את הצעד הקדמי והאחורי שלו, רק אז הוא מוסר, אבל מאוחר מדי כי זה נעשה כשנשארות 3-4 שניות מה-24.

5) יאנג, כשלא הולך לו והוא לא מוצא פתח, מוסר מסירות שביצוען נראה מרהיב, אך הן חזקות מדי או לא בכיוון הנכון. הוא איבד עוד 5 כדורים היום, הרוב במסירות גרועות, ושני איבודים כשהכידרור הסתבך לו ברגליים.

6) כשיאנג נשמר מצויין, ואין לו פתח לשלשה, הוא מנסה להשליך את הכדור ממרחקים לא יאומנים של 9 ו-10 מטרים. היום הראשונה ניכנסה, אבל כל האחרות – 7 מהן – החטיאו. הוא כן קלע 2 שלשות נורמליות, וסיים 3 מ-10.

7) יאנג עשה את שלו באטלנטה גם לרע וגם לטוב. הגיע הזמן להביא פוינט גארד צעיר, נורמלי, אתלטי.

8) קשה לתאר את הקלות בה ניכנסים ג'ימי באטלר והאחרים אל תוך אזור הצבע של אטלנטה. הוא פתוח יותר מערבות הנגב. ה-36 נק' של באטלר באו בקלות הגדולה אי-פעם לקליעת 36 נקודות ב-NBA

9) מיאמי הפכו דפיציט של 7 ליתרון 8 בשלוש-ארבע דקות. ריצת 15-0 ששינתה בצ'יק את כל המשחק. יתרה מזו: הריצה הזאת סיימה את העונה להאוקס. המשחק ה-5 הוא רק תפאורה. והמאמן נייט מקמילן? יושב לו ולא קורא טיים-אאוט אחד בזמן שקבוצתו מובלת לטבח.

10) הגיע הזמן להביא מאמן חדש ולתת את הכדור לפוינט גארד חדש ולהתחיל תקופה חדשה.

2. ה-NBA חייבת לצאת עם חוק חדש על "PLAY FOR PAY" ולי יש אפילו שם: 'חוק בן סימונס'

בן סימונס "התאמן" אתמול. זרק כמה כדורים ועשה צעד וחצי וכו', והכל היה בסדר. נהבוקר הוא התעורר עם "מיחושים בגב התחתון" וההאוקס והוא החליטו שהוא לא ישחק את המשחק הרביעי "כפי שהובטח" ע"י דובר הקבוצה.

ז"א שהעונה הוא ירוויח 14 מיליון בלי לשחק "כי הוא פצוע בגב", והוא עוד הגיש תביעה על 20 מיליון נגד פילדלפיה על משכורת שלפי טענתו הם חייבים לו, כשלא שילמו את משכורתו על שסירב לשחק עד שיעשו עליו טרייד.

לדעתי חסר ב-NBA חוק שאני לא מבין כיצד הוא לא קיים: PAY FOR PLAY. אם אתה לא משחק כי כך החלטת, הקבוצה לא משלמת לך.

מצידי שיקראו לחוק "חוק בן סימונס"

3. לברון מבטיח: I WILL BE BACK!

הוא לא השתמש בדיוק במילים "I WILL BE BACK" כי הן שמורות לשוורצנגר. אבל הוא כן אמר שלהסתכל על משחקי הפלייאוף זה לגרום לעצמו געגועים ותיסכולים.

זה מה שהוא כן אמר:

I can/will NOT miss the post season again for my career! This s— HURT,” James wrote (edited by LBS for profanity). “Ok back to watching these games.”

4. סטיב נאש: אני יודע מה הבעייה שלנו ולמה אנחנו STRUGGLE (מתקשים)

אז אם הוא יודע מה הבעייה, למה הוא נתן ל-KD לשחק 40 דקות, ואם קיירי אירוינג חלש בגלל צום הרמדאן, למה הוא לא מכניס שחקן אחר במקומו שלא צם?.

5) צ'ארלס בארקלי מכנה את קווין דוראנט "BUS RIDER"

חוסר האהבה בין בארקלי ו-KD ידוע. אתמול, אחרי הפסד הנטס לסלטיקס, הסכסוך ביניהם הגיע לרמה חדשה כשבארקלי כינה אותו בתכנית הפופולרית INSIDE THE NBA "נוסע באוטובוס". בשפה שלנו 'טרמפיסט':

I don’t want to badmouth the dude, but you guys are always talking about that championship stuff,” Barkley said. “I tried to tell y’all, all these bus riders, they don’t mean nothing to me. If you ain’t driving the bus, don’t walk around telling me you a champion. All these guys walking around with these championship rings, hey, y’all bus riders. When you’re the bus driver and you’ve got all that pressure when you have to play well or you’re going to get the blame, that’s a different animal.”

6. סטפן קרי על ה-10 מה-14 שלו בהפסד הערב לדנבר: "ההרגשה הגרועה שהרגשתי מזמן בכדורסל"

הערב דנבר ניצחה את הווריורס 121-126. הווריורס עדיין מובילה במשחקים 1-3. סטף – קלעי של 90%+ מהקו קלע הערב 10 מ-14. רוב שחקני ה-NBA היו מסתפקים בערב כזה. לא סטפן קרי שמאמין שזה היה גורם חשוב בהפסד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
169 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
IDO
IDO
25/04/2022 5:49:49

תודה מנחם. פיי פור פליי זה רעיון מצויין.
בן סימונס זה כוסית שלא ברא השטן. איך יצא זה מאוסטרליה מקום שכל הספורטאים גאים בזה שהם משחקים בכח מלא עד השנייה האחרונה ולעולם לא מוותרים או נכנעים.
ראיתי את המשחק בדנבר. יש פעמים שצריך להגיד too good ולהמשיך הלאה. דצמבר לא תנצח את הסדרה אבל היום היא היתה שווה נצחון.

Avri
Avri
25/04/2022 11:32:09
הגב ל  IDO

ברוכים השבים. מה עם להתחיל לכתוב לנו מחדש?

IDO
IDO
25/04/2022 13:07:40
הגב ל  Avri

אני עובד בטניס אוסטרליה, כמה שבועות בשנה. אם אכתוב אני חשוף לפיטורים.
כדורסל אני רואה רק פלייאוף אז אני דיי מחוץ ללופ.

Avri
Avri
25/04/2022 14:12:35
הגב ל  IDO

חבל, הטורים שלך היו בונבוניירה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחח מנחם בפילי ניקח את טריי תמורת הארדן אין לנו בעיה.
ההגנה שטריי מקבל הייתה גומרת כל שחקן בליגה עם החברה שלצידו. הם לא יודעים לכדרר זה קומדיה כדורים בורחים להם מהידיים. ההוקס צריכים להעיף את כולם החמישייה שלהם זו אחלה חמישייה לעלות מהספסל כמחליפים בוגדן גאלו האנטר קאפלה הוא כולם ברמה של שחקני ספסל בקונטנדרית או קבוצה רצינית. הם לא שחקני חמישייה. טריי זה היחיד שם ברמה של שחקן חמישייה בקבוצה רצינית בnba. הם חייבים גארדים יוצרים נוספים בעיקר מהספסל אתה לא יכול להצליח בפלייאוף שיש לך רק שחקן 1 בקבוצה שיודע לכדרר. למה המאבס פרצו השנה? כי הם העיפו שחקן קאץ שוט פורזי לטובת שחקן מכדרר ויוצר דינווידי.
אם היה להוקס,שחקנים יוצרים שיכולים לשים נק למשל כמו הליברטון או ברוגדון ולבארט במקום הוארטר ורייט הם היו מנגבים את ההיט.
הם גם צריכים שחקן כמו בברלי שזה בלדסו. בקליפרס הוא שמר מעולה ולא הפסיק לרוץ ואני לא ממעריצי בלדסו. נכון החוזה שלו יקר אבל קצר שנתיים אם אני חא טועה שווה להביא אותו הוא יכניס קצת הגנה והאסל ובהתקפה אפשר לחיות עם נגר אחד.
הקבוצה הזרת רכה רצח לא יכולים לשמור קונוס. יש להעיף גם את מקמילן הוא המאמן הכי מקובע בליגה אהבל לא נורמלי

PhillySpecial
25/04/2022 7:27:33

דבר בשם עצמך ולא בלשון רבים. הדבר האחרון שאני רוצה בפילי זה את הגמד המקריח הבכיין והמשעמם הזה, חוץ מזה שאתה אוהד איזה שש קבוצות אחרות לא ?

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 7:40:18
הגב ל  PhillySpecial

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  PhillySpecial

הגמד הזה יביא לך כמה אליפויות

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 8:16:15

יביא מנדבושקס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

טריי ואמביד יחד זה הסיוט של הליגה אי אפשר יהיה לעצור את זה יהיה שחיטות

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 8:29:16

ממש….
ראינו מה שמירה טובה עושה לשניהם.
אמביד טנק אבל איטי ושים עליו שמירה טובה (אל הורפורד) והוא מתחיל לבכות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה הקטע ששניהם יהיו יחד לא תוכל לשמור שמירה טובה יותר, אין יותר 3 שחקנים על אמביד ו3 על טריי :), זה 3 אבעות קלילים עם ניגובים

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 10:35:13

עוד נזכה לקרוא את הקללות שלך בבלוג החי.
🙂

PhillySpecial
25/04/2022 13:46:15

לא ראיתי מעולם אליפות של פילי, מעדיף לחכות עוד קצת מאשר להזדקק לשירותיו של הבכיין הכי גדול בתולדות הספורט. לרכישת אליפויות יש את הלייקרס בליגה

thejanitor
thejanitor
25/04/2022 6:05:51

תודה מנחם

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אגב בתארי העונה שכחו םרס חדש,שודד העונה. אמנם בן סימונס שם מס,1 ללא עוררין אבל מיד אחרי גון קולינס וקווין הוארטר על הפודיום

אשך טמיר המקורי
25/04/2022 6:15:00

ברטנס? "השודד השישי" של העונה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אכן בארטנס שם וגם דאנקן רובינסון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 8:14:53

מה לגבי 'גיבור המקלדת של העונה?

thejanitor
thejanitor
25/04/2022 9:23:51

אין בכלל תחרות, הפרס ידוע מראש כבר כמה שנים רצופות

אור
אור
25/04/2022 11:15:43
הגב ל  thejanitor

חחח, הפרס ניתן עוד לפני תחילת העונה

Avri
Avri
25/04/2022 11:33:11

ברור למי אתה מכוון אבל בוא, כולנו גיבורי מקלדת. זו תכלית האתר.

Avri
Avri
25/04/2022 11:33:32
הגב ל  Avri

ואני לא אומר את זה לשלילה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 13:08:56
הגב ל  Avri

אין לנו דרך אחרת לתקשר מאשר המקלדת, אבל חלקנו משתמשים בה קצת פחות בכדי להשפיל\להקטין\להגחיך אנשים אחרים. ברור לי שזה לא נעשה מרוע, אבל המינון, בעיניי לפחלות, הפך מעט לא נעים

Avri
Avri
25/04/2022 14:13:19

פייר אנף

עגל
25/04/2022 13:19:25

חחח

Pistons
Pistons
25/04/2022 12:09:49

מיד אחריו קיירי עם 2.5 משחקים בגלל אלף ואחת סיבות

אשך טמיר המקורי
25/04/2022 6:13:07

תודה רבה דוק, מצוין.
"רק דנקן רובינסון הוא יורם. אבל יורם שקובר שלשות מתקבל לשבט" – לפנתיאון
סימונס סייקו רציני. לא יודע מה הבעיה שלו כרגע אבל "בעיות בגב התחתון" זה משהו שכולם יודעים שאפשר לשחק על התירוץ הזה תמיד כי לא ניתן לשלול זאת.
יאנג – אני חושב שכולם רואים היום מדוע קיבל את הכינוי "הקוריוז" כבר מתחילת דרכו.
בנוסף לתקרה הברורה שלו ביכולת יש לו בעיית אופי עצומה של אגו מנופח מעבר לכל פרופורציה, זה שחקן שמעדיף להפסיד אם הוא לא במרכז העניינים מאשר לנצח כשהקבוצה טובה והוא תורם בשקט. הוא מנהיג שלילי ומייבש ומייאש את חבריו, אוויר בהגנה, תוקע את הכדור בהתקפה ומייבש את השאר ואז זורק זריקה לא קשורה למשחק (תחשבו כמה זה מייאש לשחק עם שחקן כזה), ואם חס וחלילה הוציאו לו את הכדור מהיד הוא מעניש את כולם ואומר "לא משחק איתכם, בואו נראה אתכם נכשלים בלעדי", והולך לעמוד רחוק מעבר לשלוש או על החצי (לפעמים מחוץ לפריים) ומשאיר אותם לשחק 4 על 5.
דברים שאמרתי מההתחלה והוא לא אחד שישתנה. זבל לא נורמלי.

thejanitor
thejanitor
25/04/2022 6:21:10

+100

ברוך רובין
25/04/2022 6:55:20

הדיון של החוזה מקס לנבלה רק נראה מצחיק יותר ויותר, בעיות בגב. לאפס יש בעיות בראש

ברוך רובין
25/04/2022 6:57:56

אין לו טיפת כבוד עצמי, הבנאדם רוצה כסף דלא מגיע לו על זה שלא הסכים לשחק ולקיים את החוזה ומזייף פציע בגב. מקווה מאוד שברוקלין תיפטר מהחתול המת בשק השאלה רק למי?

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 7:42:47

זהו, שהוא יביא את המומחים שלו ופילי את המומחים שלה. השאלה היא מה המושבעים/שופטים יחליטו…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אשך לוקה משחק בדיוק כמו טריי 🙂

thejanitor
thejanitor
25/04/2022 10:43:38

עד עכשיו חשבתי שיש לך לפעמים תובנות כדורסל עמוקות, אבל המשפט הזה גרם לי להבין שגם שעון מקולקל לפעמים מראה את השעה הנכונה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thejanitor

להביא לך קטעים של לוקה מחזיק מותניים על הלוגו ובפינות?

Avri
Avri
25/04/2022 11:34:16

שמעון צודק לגמרי. ההבדל היחידי הוא שלוקה עושה את זה יותר טוב.

yaniv
25/04/2022 12:10:54
הגב ל  Avri

זה לא נכון.לוקה הרבה מאוד פעמים יורד לפוסט שהכדור אצל ברונוסון,חוץ מזה שברונוסון מחזיק בכדור לא מעט זמן(יחסית כן)
ולוקה ממש לא "עושה דווקא" שהכדור לא אצלו

Avri
Avri
25/04/2022 12:47:55
הגב ל  Avri

טוב בסדר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

אתה רוצה שטריי יעשה פוסט? אולי על איזייה תומאס הוא יצליח 🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

אמת

yaniv
25/04/2022 14:22:35
הגב ל  Avri

חחחח איזייה תומאס יותר מסיבי ממנו,גם עליו הוא לא יעשה פוסט

yaniv
25/04/2022 12:09:03

היה ברור לגמרי שאין סיכוי שהוא יחזור לפילאוף אחרי שלא שיחק עונה שלמה.

אשך טמיר המקורי
25/04/2022 6:14:15

חוץ מזה מקמילן מאמן בינוני מינוס, מאוד מקובע, זה ברור כבר מאינדיאנה.
קצת כמו טיבודו (אבל יותר טוב ממנו), יכול לשפק קבוצה גרועה ולייצב אותה אבל אז מגיע לתקרה ברורה.

Avri
Avri
25/04/2022 11:35:18

צריך גם שחקנים בשביל לעבור את התקרה ההיא. מתי למקמילן היו שחקנים ששווים גמר או אליפות? (ז'א לעבור את התקרה אליה הוא הגיע?)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

אתה צודק אבל מקמילן על הפנים מה אכפת לו לנסות את נוקס? הוארטר רק מחרב ולא עושה כלום, תן לו 3 דק תראה אם הבן אדם פוגע, אם כן זכית, לא פוגע תחזיר לספסל. הצעירים היו חייבים לקבל פה דקות כי ההוקס לא היו במשחק. תופתע כמה אנרגיה חברה צעירים יכולים להביא זה לא השבעים עם ה200 מיליון כמו קולינס והוארטר שהם כבר מסודרים ומתאמצים בגורמטים ובבחורות. לא בטוח שהיו מצליחים אבל למה לא לנסות וללכת עם הראש בקיר שאתה יודע איך זה יגמר

Avri
Avri
25/04/2022 14:15:02

ואם ינסה את נוקס? מה יקרה? יקח אליפות? בוא, אין לו חומר ליותר מחצי גמר אזורי ובעונה שעברה הוא עשה יותר מזה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

אליפות בחיים לא אבל שוויה שוויה חיים ממשחק למשחק

ירון, החלום
ירון, החלום
25/04/2022 6:28:55

בס"ד
תודה מנחם.
הענין הוא פציעות. בגלל זה קשה ליישם pay for play.
אולי אם יעשו חוק, הן של שחקן פצוע מקבל רק חלק מהשכר, זה יעזור.
שודד השנה זה לא סימונס, שכחתם את ג'ון וול.

Berch
25/04/2022 6:41:15

גם אני זכרתי את ג'ון וול כמוביל החבורה…
🤣

thetroll
thetroll
25/04/2022 7:20:29

ג'ון וול רחוק מלהיות שודד. יש לו חוזה הקבוצה לקחה אותו והיא לא מוכנה שהוא ישחק כי הוא לא בטיים ליין שלהם. הוא מת לשחק. למה שיוותר על החוזה? זה רחוק מאוד מהמקרה של סימונס. שיעשו ביי אאוט.

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 7:43:52
הגב ל  thetroll

+100
כנראה שלא קיבלו הצעות מספיק אטרקטיביות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thetroll

יפ. וול לא קשור לשוד העונה, הוא כבר שדד לפני 4 שנים.

ד"ר פופרס
25/04/2022 6:35:49

תודה לס על מעורב נפלא
בן סימונס מלך הדושים החדש
ניצח את הבבון באופן זמני אולי יהפוך לקבוע

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 7:44:39
הגב ל  ד"ר פופרס

את השקץ לא ניתן לנצח. הוא ראש המאפלייה…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 8:17:18

אז הוא קורץ? הו, האימה

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/04/2022 8:21:03

האימה

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 10:36:05

האימה יודוקה
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברוקלין לא קבוצה, אולי גם אטלנטה לא. פיניקס, הלוחמים, מילווקי, בוסטון, מיאמי – אלה קבוצות. אחת מהן תהיה אלופה לדעתי.

Amitlahev
25/04/2022 8:30:59

+100
מדויק. הלוואי ואחת מהן תיקח. המסר לליגה חשוב לא פחות מהאליפות עצמה.

ד"ר פופרס
25/04/2022 6:40:48

שי מהר חזרה לעגלה של טנש,נולדנו לסבל

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 7:45:23
הגב ל  ד"ר פופרס

ככה אתה מכשיר את ציפיטפוט הגנרל?
כנס לסיבוב במערבל.

אשך טמיר המקורי
25/04/2022 14:25:39
הגב ל  ד"ר פופרס

לא מוכן להכשיר את השרץ

Berch
25/04/2022 6:41:53

אחלה מעורב
סימונס המרענן הרשמי של הליגה
צריך להיות נשיא איגוד השחקנים
🤣

המשגיח
25/04/2022 7:18:21

תודה דוק.
הרעיון של ה-pay for play לא יעבוד כי יש כאן יותר מדי סיכון לבלאגן עם איגוד השחקנים, ועם השחקנים עצמם.

לגבי KD – זה מדהים שמה שסדרה אחת יכולה לעשות למורשת. אם זה ייגמר בהפסד לבוסטון (כנראה), גם אם יהיה מדהים עכשיו פתאום – יזכרו את הסדרה הזו כחלשה בקריירה שלו, בעונה בה היה אמור להיות לאליפות.

הנטס רק יכולה להצטער על כל סאגת קיירי העונה, שלדעתי הובילה לבעיות בחדר ההלבשה והעזיבה של הארדן.

המשגיח
25/04/2022 7:20:08

בנוגע להוקס – אני לא חושב שיאנג יהיה אפקטיבי לצד רכז אחר.
הוא לא באמת סטף שעושה המון תנועה בלי הכדור ורץ בין חסימות. בלי הכדור ביד הוא לא יבלוט.

מה שמיאמי עושים עליו כל הסדרה זה פשוט מדהים, ואני מתחיל להאמין שהיא הולכת לאמלל גם את פילי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  המשגיח

כן אבל בניגוד להוקס הרכים גם פילי יאמללו אותם

יוני יצחק
25/04/2022 7:20:21

אחלה מנחם. כנראה שפציעה בשריר החשק חשוכת מרפא

thetroll
thetroll
25/04/2022 7:37:28

מנחם תודה על המעורב. נמאס לי להישמע כמו תקליט שחוק ולחזור על אותם דברים אבל בסופו של דבר הטרייד הזה הוא כנראה הגרוע בכל הזמנים.אני זוכר את הויכוחים שהיו פה כשנעשה הטרייד ומה שקרה בסוף זה שלא רק זה שכל הציפיות השחורות לגביו התממשו אלא התוצאות ההרסניות שלו לגבי ברוקלין היו אפילו יותר חמורות מהתחזיות השחורות ביותר כי אף אחד לא יצא מנקודת הנחה שסימונס בכלל לא ישחק העונה ! הויכוח היה מה יתרום או לא יתרום הגנה לא הגנה וכ'. אבל לי היה ברור שמהנאד הנפוח הזה לא יצא כלום למרות שאפילו אני לא תארתי לעצמי כמה אין גבולות לחוצפה שלו.
הטרייד הזה הרס לברוקלין את העונה . עם הארדן הסיפור היה אחר הוא לפחות היה תורם משהו ומה שהכי מדהים זה שבקבוצה שהיא כאן ועכשיו שרוצה לקחת אליפות השנה עשו טרייד שהביא שחקן שמשלמים עבורו חוזה מקס שבכלל לא משחק! לא יכולתם לבדוק את המצב הרפואי שלו. מורי השחיל פה את שון מארקס לקח את הבעיה שלו והעביר אותה לברוקלין ובתמורה קיבל לא פחות מהארדן שיכול עוד בטעות לעזור לו לקחת אליפות השנה. זוהי אם כל ההשחלות שהיו אי פעם בליגה . התוצאות של האץטרייד הזה כל כך נרחבות הרבה מעבר לעונה הזאת. מתחילים לדבר פתאום על המורשת של דוראנט – זה מטיל צל כבד על אחד השחקנים המוכשרים בליגה וכ'. ברוקלין תצטרך להתמודד עם בעיית סימונס בשנים הקרובות – מזכיר שהבן אדם קולע בפליאוף 30% מהקו ולא זורק שלשות בכלל. גם אם ישחק אי פעם.
שמישהו יגיד לי שאני טועה.

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 7:58:38
הגב ל  thetroll

אתה צודק.
מי שהחליטו להביא את סימונס לברוקלין היה צריך להיות בבית מזמן!
איך וויתרו שם על הארדן איל בגדדי שהיה אחד השחקנים הכי טובים באן בי איי בתחילת העונה? זו פשוט שערורייה. אפשר היה לאט לאט לתקן את מערכת היחסים בין אנקל דרו לאבו זקן אבל הוויתור הזה זה טמטום. חסכו קצת כסף על פסיכולוג שיעבוד עם שניהם על שיפור מערכת היחסים?
פשוט לא ייאמן
אני גם חושב שאולי היה שם איזה טמפרינג (מורי-הארדן?) במהלך העונה שאנחנו לא יודעים עליו בכלל וקשה להוכיח אותו. אם יתגלה אי פעם שהיה דבר כזה, מורי צריך לעוף והאן בי איי חייב להגיש תביעה על כל הרווחים שעשה מהעבודה באן בי איי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

טמפרינג יש כל הזמן. ברור שהיה טמפרינג כבר שנתיים בטח מורי ישב על הארדן. אין בעיה עם זה זה צריך להיות חוקי כי לא באמת ניתן למנוע את השטות הזאת. זה גם לא אמור להפריע לאף אחד, אם מורי שכנע את הארדן זה בעיה של מארקס שלא שכנע אותו.

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 8:19:07

יש חוזה ושחקן צריך לעמוד בו כמו הקבוצה, נ-ק-ו-ד-ה!
אם היה שם דיבור ושכנוע כשהוא תחת חוזה זה לא קוליגלאלי. זה פסול.

Dor
Dor
25/04/2022 10:41:56

אתה תמים רזי

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 12:38:44
הגב ל  Dor

מה שנכון נכון!

thetroll
thetroll
25/04/2022 8:34:22

מסכים דוק וגם עם שמעון שברור שהיה טמפרינג וזה לא חוקי אבל בסוף מישהו צריך לחתום על העסקה מצד ברוקלין. זה לא חבורת ילדים שמשחקת בחול. ומי שחתם על העסקה מצד ברוקלין גם עשה עסקה שמראש היתה גרועה וחמור מכך חיפף בדו דיליג'נס.
התנהלות עסקית גרועה ואולי אפילו חמורה. כל מנכל בארגון נורמלי הדירקטוריון היה לפחות מעיף על עסקה כזאת ואולי אפילו עושה הרמת מסך. זה כמו אגח שנקלע לחדלות פרעון זה מה שקרה פה. איכשהוא בנתיים זה עובר בשקט אבל יש מצב שעוד מעט סכינים יתחילו לעוף.

trusttheprocess
trusttheprocess
25/04/2022 8:48:16
הגב ל  thetroll

מה אתה לא מבינים? הארדן הלך לדוראנט ואמר לו שהוא צריך לבחור צד , אותו או את קיירי
ברגע שדוראנט בחר בקיירי הארדן הבין שאין לו מה לחפש שם וביקש טרייד
דוראנט אשם בכל , היה יכול להגיד לקיירי לפני תחילת העונה או שאתה מתיישר ומתחסן כמו כולם או שאתה עף

IDO
IDO
25/04/2022 9:03:07
הגב ל  trusttheprocess

בחיאת, לך תשמע את נאום האם וי פי, ותגיד לי אם יש פה חומר להגיד לקיירי אירווינג שהעולם לא שטוח….

trusttheprocess
trusttheprocess
25/04/2022 9:07:19
הגב ל  IDO

מצא מין את מינו
הארדן ברח מקן הקוקיה הזה

שמע בדיחה , קיירי , דוראנט ובן סימונס נכנסים לבאר….לא צריך להמשיך

אור
אור
25/04/2022 11:22:34
הגב ל  IDO

המשך הבדיחה – מגיעים לכניסה אך קיירי לא מוכן לשים מסיכה ונשאר בחוץ. דוראנט שואל "רגע, איפה בן?" ומתקשר אליו, סימונס עונה "אה בסוף אני לא מגיע, אולי מחר"

דה שוט
25/04/2022 12:45:56
הגב ל  IDO

חחחחחחחחחחח
גוד וואן אור

Avri
Avri
25/04/2022 14:16:12
הגב ל  IDO

מצויין אור. הצחקתני.

עגל
25/04/2022 15:26:31
הגב ל  IDO

טוב אור

thetroll
thetroll
25/04/2022 10:36:09
הגב ל  trusttheprocess

לא מוריד מדוראנט הוא דביל.
אבל בסוף יש למעלה מישהו שלוקח החלטות. אם היה לו טיפת חוט שדרה היה אומר להם לא מעניין אותי. תסתדרו. וגם נותן בראש לקיירי מתחילת העונה.
זו קבוצה שאין בה ניהול וכשהוא עשה כבר משהו הוא עשה אותו הכי גרוע שאפשר.

Dor
Dor
25/04/2022 10:40:59
הגב ל  thetroll

כתבו לך כבר כמה פעמים שכנראה הארדן העמיד את מרקס בפני מצב מוגמר מבחינתו אבל אתה ממשיך בשלך וטוען שעדיין היו צריכים להשאיר אותו בכח. אני חושב שזה הרבה יותר מזה ויש דברים שכולנו לא יודעים כולל לגבי מצבו האמיתי של סימונס והפוטנציאל נזק שהארדן היה יכול לגרום אם היה נשאר (אולי לדוגמא קיירי לא הסכים לשחק איתו) ואל תשכח שבכל זאת מדובר בליגה שנשלטת ע"י פרימדונות כמו הארדן קיירי סימונס יאנג וכו' שמקבלים בדר"כ את מה שהם רוצים ושרוב השחקנים הצעירים היום חושבים שהם מינימום MJ אחרי עונה בליגה. הנטס קיבלו גם שני שחקני חמישיה/רוטציה ובחירות וכמו שהארדן נראה הכדאיות של הטרייד לא חד משמעית כמו שאתה מסביר

ירושלמי
ירושלמי
25/04/2022 10:46:26
הגב ל  Dor

לדעתי השאלה הגדולה היא אם הנטס היו מודעים למצבו הבריאותי/נפשי של סימונס ולזה שהוא לא הולך לשחק עד סוף העונה.
אם כן ובין יש פה מחדל מצד ההנהלה ואם לא אז מצד הגורמים הרפואיים

thetroll
thetroll
25/04/2022 13:28:44
הגב ל  Dor

דור כתבתי את זה וכותב את זה שוב כי שמעתי את הטענה הזאת. זה לא מעניין בכלל מה הארדן רצה. יש לו חוזה והוא צריך לכבד אותו. נקודה. תסתכל את מיטשל רוצה להיפרד מגובר… לא נותנים לו נקודה. הוא לא קובע. סוגיות כאלה של יחסים בין שחקנים יש בכל קבוצה צריך לנהל אותן.
וגם – וזה לא מקובל עלי – אבל נניח שהוא החליט לתת לו ללכת מה פתאום הוא הביא שחקן שהוא משלם לו מקס ובכלל לא משחק העונה כשברוקלין צריכים העונה הזאת את כל הכח אש שהם יכולים? אגואיים של שחקנים זה הדבר הראשון שצריך לדעת לנהל בספורט תחרותי בטח באן בי איי. מי שלא מסוגל לעשות את זה אין לו מקום בהנהלות שם.

Dor
Dor
25/04/2022 14:53:51
הגב ל  thetroll

אני איתך לגמרי ב"יש חוזה וצריך לכבד אותו" אבל במציאות של הנבא המאזניים נוטים לצידם של הסופרסטארים וככה זה בניהול החוזים. לא חושב שלמרקס היתה יותר מדי ברירה ואולי זה הטוב ביותר שהוא היה יכול להוציא מהסיטואציה שגם אני וגם אתה לא באמת מכירים. אני חושב שאתה גם טועה קצת בנוגע לכשירות של סימונס ולדעתי זו טעות לבנות על שחקן שלא שיחק ככ הרבה זמן. בלי קשר אם הנטס ישמרו על הסגל ויעבו אותו במקומות הנכונים אז הם בהחלט קונטנדרים גם בעונה הבאה ולכן הטרייד רלוונטי בהחלט גם להמשך. ודבר אחרון – לא נכון להשוות את ההתנהלות בנבא ובספורט בכלל להתנהלות עסקית רגילה, כי ברור לך שלא היית מציב בראש הפירמידה של הנטס מאמן רוקי לדוגמא. מדובר במבנה עסקי אחר לגמרי

asaf
25/04/2022 8:12:16

תודה מנחם על המעורב. רזי זה נראה לי לא היה בר תיקון, בטח שעושה רושם שגם דוראנט בחר צד בעניין (קיירי).
תגיד מה שתגיד על איינג' ובוט סטיבנס הם למשל דוגמא ומופת בעיניי איך בונים קבוצה נכון ועוד כל הבסיס נשען על בחירות דראפט של דני בוי בדמות סמארט,בראון,טייטום ואפילו הטיים לורד או פריצ'ארד. שמנסים לבנות אינסטנט פעמים רבות זה מתכון לאסון ראה הנטס והלייקרס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  asaf

הלייקרס לקחו אליפות באבל

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 8:25:45
הגב ל  asaf

אין לי שום בעיה עם בניה, נהפוך הוא. יותר טוב לראות שחקנים שגדלים במועדון ומחוייבים לו מאשר "שכירי חרב".
סטיבנס שוב קנה אותי כשהחזיר את הורפורד. זו היתה ההחלטה הכי טובה שלו.
אם הכוכבים יסתדרו בשמים ותגיע האליפות זה יהיה מבחינתי בזכות הורפורד שאני רואה בו שחקן בית למרות שהתחיל באינדי (גם אינדי זה הבית). התרומה שלו לא רק במגרש ובפיתוח השחקנים הצעירים אלא גם בחדר ההלבשה.
תחילת העונה שלנו היתה זוועתית עד שבא השינוי בגישה ובצורת המשחק. אז יודוקה עשה נכון כששינה ותיקן מה שאמרתי כבר בתחילת העונה כשטענתי שהסלטיקס קונטיינדרים. השינוי הזה הראה שאני אולי צודק.

thetroll
thetroll
25/04/2022 8:43:13

מדויק כל מילה. מסכים מאוד לגבי הורפורד. הוא המנהיג השקט של בוסטון. למעשה מה שסטיבנס עשה הוא החזיר את השלד שהגיע בזמנו לגמר המזרח (טיטום בראון הורפורד וסמארט מינוס רוזיר) והפסיד במשחק 7 ללברון (עד היום אני משוכנע שהשיפוט במשחק הזה הוא זה שהכריע אותו) .
ומסכים שאודוקה התחיל את העונה גרוע מאוד ואם לא היה עושה שינויים שהגדול בינהם זה משחק קבוצתי בוסטון לא היתה פה.

Dor
Dor
25/04/2022 10:43:52

הורפורד התחיל בהוקס לדעתי

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 10:54:07
הגב ל  Dor

נכון
בלבלתי בין אטלנטה לאינדי.
🙂
בגילנו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אסור לפילי להחתים את הארדן על חוזה ארוך. כדאי לה לשלם את ה47 מיליון שלו לעונה הבאה ולומר שלום. הוא יהיה אחכ ראס בלי המהירות, הקליעה שלו כבר קרובה לשלם ראס מאד

trusttheprocess
trusttheprocess
25/04/2022 8:53:39

להארדן הייתה בדיוק אותה פציעת האמסטרינג שהייתה לכריס פול , לקח לפול שנתיים להתגבר על הפציעה הזאת , בשנה לפני שהוא הגיע לפיניקס מצבו היה כמו הארדן היום , אמרו עליו שהוא סוס מת והחוזה הכי גרוע בליגה.
פול עבד קשה להחלים מהפציעה וגם שינה את המשחק שלו להיות פחות דומיננטי.
הארדן יעשה אותו דבר, הוא יעבוד על קאץ' אנד שוט ,הוא פליימייקר ברמה גבוהה, הוא יעבוד בקיץ עם אמביד ומקסי בתוספת מה שיוציאו על טוביאס.
דוק ריברס הוא מנהל משחק לא טוב , אבל הוא וצוות האימון שלו יודעים לבנות תוכנית שמשפרת שחקנים בצורה משמעותית, תראה מה נהיה מאמביד מאז שריברס נהיה מאמן ואיך הוא קידם את מקסי.
אז למרות שאני שונא את ריברס הוא ימצא את הדרך שהארדן יהיה הרבה יותר טוב שנה הבאה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

אני לא חושב שהארדן יהיה לו כוח לשיקום כזה. לדעתי הוא ירד וידעך עוד. מאד מקווה שלא יוצע לו חוזה ארוך טווח למרות שדי בודאות זה דבר שכבר נסגר עם מורי בעפ לפני הטרייד וכחלק מהעסקה והוא יקבל את החוזה מקס 5 שנתי שלו

trusttheprocess
trusttheprocess
25/04/2022 9:42:29

דריל מורי לא מחליט לבד מי מקבל חוזה של 250 מליון
בשביל יש את דיוויד בליצר , אחד מבעלי הקבוצה והחבר הכי טוב של הארדן…

אור
אור
25/04/2022 11:24:12
הגב ל  trusttheprocess

נו אז למה היית כזה בטוח אחרי הטרייד שהוא לא יקבל חוזה עצום

אשך טמיר המקורי
25/04/2022 14:29:29

נכון מאוד. הארדן זה ראס הבא והוא כבר רגל אחת שם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 8:23:06

'כוסית'
'גמד'
'שודד'
'נבלה'
(לקט חלקי בלבד מהברכות בתגובות)
.
כן, אין מה להגיד. כולנו כאן למען אהבת המשחק

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 8:27:09

ספורט זה אמוציות. מי שרואה משחק בזמן אמת לא יכול להיות שווה נפש. אולי אם הוא רובוט?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 8:42:20

הציטוטים האלו לא לקוחים מהבלוג, כך שהתירוץ הזה לא ממש תופס.
יש פער בין אמוציות לבהמיות.
מייק טייסון אמר לפני כמה שנים שכולנו הפכנו להיות חכמים גדולים, מלכלכים ברשת מבלי לקבל אגרוף לפנים בתגובה. מבטיח לך שאף אחד מהביטויים האלה לא היה נשמע אם היה סיכוי שנפגוש את השחקנים למחרת בבוקר במכולת

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 9:08:57

ברור שלא
יוצאים מנקודת הנחה שלברון לא קורא הופס אז הוא לא נעלב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 9:16:31

זה שיודעים שלברון לא שומע לא הופך את הדברים שנאמרים לבסדר, רק את האומרים לפחדנים…
אבל באמת, הבעיה שלי היא לא בקשר ללברון, יאנג, וול או מי מהשחקנים. לא באתי להגן על כבודם. פשוט מאוד לא נעים לקרוא את התגובות, ובמשך שנים זה היה החלק הכי טוב של האתר הזה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הייתי אומר ללברון חופשי שהוא WWE

trusttheprocess
trusttheprocess
25/04/2022 9:45:09

אתה לא היית אומר ללברון כלום

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בטח שכן במיוחד אם הייתי יושב בשורה הראשונה על הפרקט הוא היה אוכל טראש שישר היה מדליק אותו. רק תגיד לו לא שומרים עליך השופטים עוזרים לך יצא לו עשן מהאוזניים זה יותר גרוע בהרבה מקללה בשבילו

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 10:38:44

אומר אדם שמשתמש בשם פיקטיבי פה באתר? או שאתה לאסוף אוריגינל?

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 10:52:56

כמובן שאתה לא האוריגינל כי הוא לצערנו נפטר אבל אתה בא עם טענה שאני פחדן?
לעומת הפיקטיביות שלך אתה הוא הפחדן. אני בדיוק ההיפך מזה.
זה גם אומר שאתה מהדהד שקר. אני לא מפחד ממי שאני נכנס בו והסברתי פעם לגילרי שמי שלא קורא לא נעלב, זו הסיבה. אם לברון או ציפי היו קוראים פה, לא הייתי מתבטא ככה כדי לא לפגוע בהם ולא בגלל שאני מפחד.

אור
אור
25/04/2022 11:25:04

חחח שמעון, לברון היה מצביע אליך והיית מורחק באותו רגע

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחחח צודק הוא היה בוכה לשופטים.
לשופטים הייתי בא עם החגורה של הWWE כמו האוהדים במשחקים של ההוקס

זה בכלל מצחיק-טריי מחפש קריירה עתידית
https://wrestlingnews.co/wwe-news/wwe-and-atlanta-hawks-team-up-to-create-limited-edition-custom-title-belts-and-merchandise/

אור
אור
25/04/2022 12:19:22

עושה בשכל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 13:17:19

מצטער אם נעלבת כשכתבתי 'פחדנים', זה לא היה אישי אלא רפרור למה שמייק טייסון אמר.
הסיבה שאני לא מגיב בשמי היא שאני לא אוהב לראות אותו בדפוס. למרות זאת, אני משתדל שלא לנצל זאת על מנת לעלוב באנשים, בלי קשר לעובדה אם הם קוראים אותי או לא. קריאת התגובות פה, שתמיד הייתה חלק מהנה באתר, הפכה בעיניי לקצת פחות מהנה עקב כך. אתה לא חייב להסכים איתי, ובטח שאתה לא חייב לשנות את דרכך בכדי שיהיה לי יותר נעים, אבל מדי פעם אנצל את זכותי למחות על כך

עגל
25/04/2022 13:27:21

+100

etayle
etayle
25/04/2022 19:09:20

זכותך להיות אנונימי, מה אתה מתנצל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

3 המילים הראשונות זה כמעט כל משחק אצלנו בשכונה, בטח אהבת משחק. גם המילה נגר מככבת שם

שי אבן צור
25/04/2022 10:03:33

מרגיש לי שאתה איסטניס
זאת לא ביקורת, סתם אובזרבציה שלי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 13:21:57

אוקיי, תודה. בהחלט חשוב לי לשמוע על הרגשות שלך

עגל
25/04/2022 13:26:55

צודק לאסוף לגבי השפה והקללות.
א' לא נעים לקרוא את זה
ב' עדיף לשמוע קומפלימנטים ודברים טובים על מה שטוב ולא שיאירו לנו את מה שרע
ג' וזה לרזי – גם אם מושא הקללות לא שומע ולא קורא זה עדיין לא תקין. זה מחלחל לתרבות כאן באתר ובכלל. לא רוצה להשוות לרצח רבין כי זה מוגזם אבל הסתה זה דבר שמתפשט והכי קל זה להיות אלים על מושא "דמיוני" כמו שחקן נב"א.

The Ljos of the Rings
25/04/2022 15:17:56

שוש, אסור להעביר ביקורת, פאשיסט (לא, אף פעם לא פתחתי מילון או ספר. למה תמיד שואלים אותי את זה?).

IDO
IDO
26/04/2022 1:13:32

לא מתנצל ולא נעליים….
יש להם את הכבוד להיות בעלית של שחקני הגדורסל בעולם ולקבל את פינת זמני היקר. שיראו מאמץ.
שחקנים כמו אלוואז וקרוזו זוכים פה לכבוד מקיר לקיר רק בגלל ההאסל.
איך אמר שיין וורן זכרון צדיק לברכה. suck it up, princess

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/04/2022 8:23:43

תודה רבה על המעורב, כמוהן

Jonathan
25/04/2022 8:55:24

תודה רבה על המעורב מנחם.
טריי (וגם קיירי) הם בעיני שחקנים שהם יותר אלן אייברסון מאשר סטיב נאש. גארדים קטנים יחסית שאולי יודעים לכדרר ולמסור אבל ייתעלו כשוטינג גארדים מאשר כמנהלי משחק. דונובן מיטשל כבר מוגדר ככזה מהרגע הראשון… גם סטף הוא בגדול כזה.
*
סטיב נאש היה צריך לתת לדוראנט לשחק הרבה כדי לשמר על המקום בפלייאין כי היה צפוף במקומות 7-10 במזרח. ברור שדוראנט עייף אבל אולי כדאי שכדוראנט לא שיחק גילינו שהנטס הם קבוצה די נוראית. כשהם איתו מסתבר שהם עדיין הרבה פחות טובים ממה שכולם חשבו שהם.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

טריי מנהל משחק אדיר לא יודע מאיפה הבאת את זה. חח אם היו לו שחקנים נורמלים בקבוצה היה לו 20 אס בסידרה הזאת.

Jonathan
25/04/2022 9:50:10

אני די רואה בניהול המשחק שלו את מה שמנחם רואה – האסיסטים מגיעים כי הכדור נמצא אצלו המון, לא כי נראה שהוא כזה אדיר בזה. אבל אולי אני טועה לגביו. נראה בעונה הבאה…

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

לא הבנתי איך הוא ינהל משחק בלי הכדור?

Jonathan
25/04/2022 10:04:51

יש הבדל בין "הכדור המון אצלו ומכדרר עצמו לדעת" לבין "מנהל משחק"

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

למי אתה רוצה לתת בהוקס לכדרר תוכל לומר לי?

Jonathan
25/04/2022 11:01:29
הגב ל  Jonathan

זה בדיוק הרעיון – להביא עוד מישהו שייכדרר

Jonathan
25/04/2022 11:37:50
הגב ל  Jonathan

קח שמעון. רוצה סרטונים?
https://youtu.be/UZCjqV7NyMo?t=165
גרין אחראי על אסיסט בלי לגעת בכדור
שואג, נגר, חחחחח, סמיילים…

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

זה מעולה גונתן אני כל לילה עושה אסיסטים כאלה בבלוג החי 🙂 אבל השחקנים לא מקשיבים לי 🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2022 11:06:36
הגב ל  Jonathan

סטף הוא מנהל משחק נהדר ומוסר משובח.

Jonathan
25/04/2022 11:29:53

כן, אבל זה גם כי הוא מכיר את הגבולות שלו והחוזקות שלו. אם סטף היה מנסה להיות שחקן של 30 נקודות ו-10 אסיסטים למשחק אולי היינו חושבים אחרת.

אבג
אבג
25/04/2022 12:00:47

סטף מוסר, כן.
מנהל משחק זה גם שליטה על הקצב, לדעת מי השחקן החם, למי צריך ללכת כדי להוציא עבירה, איפה יש יתרון במצ אפ וכו. בזה סטף פחות טוב.
כריס פול ולברון (לדוגמא) מעולים בזה (לא כולל לברון השנה)

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 10:42:10

טוב, הרבה זמן אני אומר שזה השקציפי.
הסרטון שהבאתי אתמול מראה בצורה טובה למה הוא שקץ ואדם צבוע, מחייך לאחד המאמנים הכי טובים בליגה בכאילו. כולכם מכירים את זה וזו צביעות. חד וחלק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2022 11:11:14

באיזו כתבה/מאמר הבאת את הסרטון?

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 12:52:29

קרמר בשבילך
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=2XmtnM_EWMo
אתה מוזמן גם לחפש chris paul disgusting או Chris Paul is a dirty NBA player
הייתי לפני שנתיים על העגלה של הסאנס אבל ברחתי כשציפי החליף את רוביו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ככה מוציאים עבירות בליגת הWWE. ב95 אחוז שורקים פה לעבירה של אינגלס
https://youtu.be/2XmtnM_EWMo?t=294

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הליגה שולחת מסר לאלברדו להירגע בלחץ למשחק הבא
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=633&GameID=0042100144&Season=2021-22&flag=1&title=Alvarado%20P.FOUL%20(P3.T3)%20(J.Tiven)&sct=plot

תראו איך פול נכנס בו כמו בפוטבול כמו הייז בדיוק תריצו בהילוך איטי ותראו את הבדיחה
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=553&GameID=0042100144&Season=2021-22&flag=1&title=Alvarado%20P.FOUL%20(P2.T1)%20(J.Tiven)&sct=plot

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אוויר 3
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=210&GameID=0042100144&Season=2021-22&flag=1&title=Alvarado%20P.FOUL%20(P1.T3)%20(J.Tiven)&sct=plot

תוג הסלולרי שלי טוב? 3 שריקות אוויר מוחלטות למנוע לחץ על הכוכב הבנתם איך זה בWWE?
אם לוחצים הכוכב יתנגש בך ותקבל עבירה

ירושלמי
ירושלמי
25/04/2022 10:11:24

https://hoops.co.il/?p=164568
הדיון על האם סימונס שווה מקס..
יש שם כמה תגבות על זה שאין לו אופי וכו אבל אף אחד לא ציפה שהוא יפול ככ עמוק לדארק סייד.
פשוט סיפור עצוב כל מה שקרה איתו

ירושלמי
ירושלמי
25/04/2022 10:12:35
הגב ל  ירושלמי

וסחטיין לברוך על התחזית מלפני כמעט שלוש שנים –
אפס יכולת התקפית במשחק עומד, 0 יכולת בלי כדור, חושב שהוא סטאר ואפאתי לחלוטין, החוזה שלו זה תעודת הפטירה של פילי!!!

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ירושלמי

התגובה של האשך יותר טובה

האם אוון טרנר שווה חוזה מקסימום?
כי זה בערך אותו שחקן.
אני יותר מחזיק מטרנר, שיש לו טיפונת יותר קליעה, ויותר חוכמת משחק, והוא משחק פחות לרוחב.
רק שטרנר לא מגיע עם בלון הייפ ענקי מלפני שהגיע לליגה ועד עכשיו.
הוא שחקן בינוני מינוס נודד בליגה.
גם סימונס יהיה כזה לבסוף, כשכל האוויר ייצא מהבלון, רק שבשנים הראשונות הוא יעשה את הנדודים שלו עם מטען של כמעט 40 מיליון.

ירושלמי
ירושלמי
25/04/2022 10:26:13

חח דווקא מעדיף את התגובה הזאת של האשך –
"לכל מי שטוען שסימונס שווה מקס אני מאחל רק דבר אחד – את סימונס."

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ירושלמי

הנה שיטה לשיפור הקליעה של סימונס
https://www.calcalist.co.il/calcalistech/article/h14xfjzh9

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ירושלמי

חחחח גם זה חזק

אשך טמיר המקורי
25/04/2022 14:39:12
הגב ל  ירושלמי

זה הדבר הכי גרוע לאחל שיכולתי לחשוב עליו… 🤷‍♂️

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לאסוף בשבילך לא רק פה קוראים שודדים לשחקנים
https://sports.walla.co.il/item/3502436

דוקטור רזי הופמן
25/04/2022 10:45:08

אז מי לקח ממי?….

עמיחי קטן
25/04/2022 10:44:33

תודה מנחם.
נכון להיום, בן סימונס הוא לא שחקן כדורסל, עד שיוכח אחרת. עם זאת, הנטס הרוויחו בטרייד את דראמונד שקצת עוזר בצבע, סת' קרי שקצת משפר את הקליעה מבחוץ ובחירות דראפט, וזה בתמורה להארדן שלפחות כרגע הוא עדיין לא נשק שובר שוויון.

אשך טמיר המקורי
25/04/2022 14:42:43

הארדן היה אצלם נזק על ומחוץ למגרש. אז גם בהחסרה שלו הם הרוויחו.

אור
אור
25/04/2022 18:24:28

כן… רואים

אור
אור
25/04/2022 11:30:53

קודם כל pay for play זה קשקוש, יש CBA ודברים שהם בעד השחקנים אבל בעיקר בעד הבעלים, אולי נתחיל לבטל גם אותם?
.
לגבי סימונס טרייד גרוע מאוד מן הסתם אבל ממה שאני מבין הפציעה בגב קרתה אחרי שכבר עבר לנטס אז אין פה "פשע" שלקחו אותו פצוע או שלא ידעו מזה קודם כי זה עוד לא קרה, מצד שני כל שאר הבעיות ההתנהגותיות שלו היו ידועות כפי שהזהרנו מראש

אבג
אבג
25/04/2022 12:04:34

תשלום עבור משחקים בפועל זה קיצוני. שחקן עם פציעה רצינית צריך לקבל כסף
אפשר לתת מענק אקסטרה, נניח נקודות בפלייאוף, או דקות משחק אבל זה עדיין בעייתי.

golan
golan
25/04/2022 12:35:25

אחלה מעורב.
לא נראה לי ששוה לריב עם כולם (שחקנים, האיגוד) בשביל תשלום לשחקנים שלא משחקים, כמה כאלה כבר יש ?
אפילו במקרה של סימונס – הוא לא קיבל מפילי את הכסף שלו.ולא נראה לי שהשופט יאשר את התביעה שלו.
חייב להודות שטעיתי לגביו, יש לו יכולת וחשבתי שמקום חדש יגרום לו להשתחרר ולהתחיל לזרוק, אבל ממש קשה לזרוק מהמיטה / חוף הים / איפה שהוא לא מעביר את זמנו.
הבחור צריך להחליף את כל המנהלים, אמרגנים, יועצים שלו. לקחת פסיכולוג ממש טוב. (שווה לו לבדוק עם דובי פנוי) ולגשת לאולם כדורסל לאימון קליעות. או זה או שיבקש מהשכנה לתלות לו מסמר על הקיר ולתלות את הנעליים.

The Ljos of the Rings
25/04/2022 13:59:59

הלנת שכר זה פשע. ובתקופה הנוכחית הוא אחד החמורים בעיניי.
לא לשלם לשחקן פצוע זה חוקי בכמה ענפי ספורט אמריקאים בהם לשחקנים היה פחות כוח מאוגד, אבל זה מאוד לא מוסרי, בעיניי.
למזלן של קבוצות ה-NBA יש להן מה לעשות כששחקן פשוט בוחר לא לשחק. זה בדיוק מה שפילדלפיה עשתה השנה עם סימונס, וכצפוי זה הולך לדיון משפטי.
סימונס לא השחקן הראשון שבוחר לא לשחק עבור קבוצה מסוימת. זה כרגע הכלי העיקרי לשחקן (אבל רק שחקנים ממעמד מסוים) לקחת בעלות על גורלם מחוץ לתקופות מאוד מסוימות שבאות עם "עונשים" מסוימים. אבל הוא הראשון עד כמה שאני יודע שהפעילו נגדו את הסעיף הזה.
אני מציע לקבוצות, אם הן לא רוצות שהתופעה תחזור או תהיה גרועה יותר, למצוא סיכום עם השחקנים שיאפשר להם יותר חופש בחירה בקריירה (אבל בלי לפגוע יותר מדי בשיוויוניות בין הקבוצות ועוד יותר פחות בסכום שהולך לשחקנים) שיתן גם חופש לשחקנים בקליבר קטן יותר.
אישית אין לי פתרון כזה. גם כי אני לא מומחה לדינים, איגודים ושאר הנושאים הקשורים, אבל גם כי הפתרון שלי הוא כמעט תמיד "רבאק, שהרנטיירים הפטורים ממס יתקפלו ויסתמו" שפחות אהוב משום מה על צד אחד בדיון.
.
כל האמור לא פוטר את בן סימונס מהיותו טמבל מעצבן.

Avri
Avri
25/04/2022 14:23:07

באמת שאני לא מבין את התגובה הזאת. רוצה חופש בחירה בקריירה? אל תחתום לחמש שנים. לברון בזמנו היה עושה בדיוק את זה, חותם לשנה או שתיים בדיוק בשביל החופש לשנות את גורלו. אין כאן גם שום דבר מיוחד. לדוגמא, אתמול חתמתי עם נגר שינגר לי מטבח. אני מצפה ממנו שישלים את ההתחייבות שלו עד הסוף ולא יבוא אלי אם כואב לי קשה לי באמצע העבודה. ואם הוא יעשה לי כואב לי קשה לי אז ברור שאין לי (או לכל אחד אחר) כוונה לשלם לו.

The Ljos of the Rings
25/04/2022 14:45:19
הגב ל  Avri

לברון עשה את זה רק אחרי החוזה הגדול הראשון, והוא מיוחד בכושר ההשתכרות שלו. ואני לא רואה סיבה שהשחקנים יצטרכו לוותר על ביטחון כלכלי וחוזי, כשהם בכל רגע עשויים להיפצע ולגמור הכל, בשביל חופש תעסוקה. הם אלה שעושים את הענף הזה. הם הבסיס עליו הכל עומד. אף אחד מהם לא צריך להמר שלא לצאת אייזיאה תומאס.
אתה יכול מחר להתפטר ולעבור לעבודה אחרת? יש קצת הגבלות, אבל בגדול כן. שחקן NBA לא יכול.
אבל גם עם נגר שבחרת באופן אישי זה עניין אחר. אתה לא רנטייר במקרה הזה. אבל גם אז, אם הנגר נפצע בזמן העבודות, מי אחראי ומי משלם לו? ואם רק צעקת עליו כל הזמן ופגעת בו, הוא עדיין מחויב? לנגר מגיע יותר. בגלל זה יש במקרה הזה איגוד, ואלוהים אדירים כמה טוב שיש איגודי עובדים. העולם היה הרבה יותר גרוע בלעדיהם.

ברוך רובין
25/04/2022 14:57:35

שחקנים מצד אחד לא יכולים להבטיח את העתיד הכלכלי שלהם ומצד שני לסרב לעמוד בהתחייבויות של החוזה ולמען השם לשחק בקבוצה איתה חתמת, סימונס הוא רק הסימפטום האחרון למחלה גרועה בהרבה שהולך בליגה, וזה הסיבה שהליגה עמדה בפעם הראשונה אולי בהיסטוריה על הרגליים האחוריות שלה ותמכה לחלוטין בכל צעד של פילי.
.
אף אחד לא מדבר על פציעה במקרה שסימונס היה פצוע הוא היה מקבל משכורת מלאה, מדברים על זה שהוא מסרב לשחק, ועוד דורש 20 מליון דולר על זה שהוא לא עמד בהתחייבות של החוזה שלו. המשוואה מאוד פשוטה חתמת ל5 שנים על סכום כסף עצום תעמוד בהתחייבות שלך.

The Ljos of the Rings
25/04/2022 15:02:52

פתאום אתה כן מתאמץ וקורא?
מגניב מה שכתבת. כל הכבוד שהצלחת לכתוב תגובה שלמה. כולנו גאים. נתלה אותה על המקרר.
עכשיו אתה מוזמן לקרוא מה שכתבתי ולעבוד על הבנת הנקרא שלך. ואז על הבנת המציאות. ולנסות למצוא איך לעזאזל הם קשורים. אני סומך עליך שתצליח (לא באמת).

Pistons
Pistons
25/04/2022 17:13:28

אני לא מבין. מצד אחד אתה רוצה שיהיה להם ביטחון תעסוקתי. מצד שני אתה רוצה שיהיה להם חופש בחירה מצד שלישי סימונס מקבל עשרות מיליונים.
זה לא הולך ביחד. אתה רוצה כסף בטוח אז אין לך אפשרות מעבר.

מה עם הצד השני של שחקן שחתם על חוזה והפך להיות לשחקן פח. יש אחד כזה שברח לי השם שלו שמשחק אם זכרוני אינו מטעה אותי בקליפרס (קירח). האם הוא צריך להחזיר חלק מהכסף כי הוא הפך להיות שחקן פח ושילמו לו על שחקן פרימיום?
אין מה לרחם על שחקנים שמרוויחים מיליוני דולרים בעונה. אם היו מרוויחים מינימום, אז היינו מדברים

Avri
Avri
25/04/2022 18:21:26

זה נושא לשיחה ארוכה וכנראה טעון בסולם ערכים שונה שלא נפתור ביננו כאן בתגובות, אבל בקצרה:

אם הנגר נפצע או שלא התייחסתי אליו יפה הוא בהחלט יכול, חוקית, להפסיק את העבודה, אבל כל זה נכון לגמרי גם בעניין השחקנים שמוגנים אגב חוזית הרבה יותר טוב במקרי פציעות מאשר הנגר שלי.

אני יכול להתפטר מחר כי כך כתוב בחוזה העבודה שלי. יש לי גם קולגות שמועסקים בחוזים לטווח מסוים, ואכן יאלצו להפר חוזה אם ירצו ללכת למקום אחר.

למעסיק שלך כנראה פחות חשוב שתשאר אצלו 2-3 שנים, ואם זה היה חשוב לו הוא היה סוגר איתך לטווח מסויים ומפצה אותך כלכלית על זה (ויש מעסיקים שעושים את זה). לקבוצות ספורט זה יותר חשוב, ולכן הם מתעקשים על זה בהסכמים שלהם.

חופש התעסוקה נובע מחופש הבחירה. רוצה בטחון לטווח ארוך? תחתום חוזה ארוך. רוצה גמישות? תחתום חוזה קצר. ואגב, דווקא השכבה החלשה יותר – השחקנים סוג ז – הם אלו שחותמים על החוזים הקצרים ביותר. החזקים (והעשירים) הם אלו שמקבלים חוזים ארוכים.

לשחקנים יש איגוד סופר חזק, שאכן דאג להם ליופי של תנאים. השחקנים אכן עושים את הענף הזה ומתוגמלים בהתאם. הם יכולים (ואכן מאיימים) לכרות את הענף כל פעם שיש מו'מ, ובוחרים (האיגוד שלהם, כן?) להמשיך במערכת שדואגת להם ומתגמלת אותם.

ההשוואה בין עבודות רגילות לספורט מקצועני לא תמיד הוגנת. לדוגמא, למעסיק שלך הרבה יותר הגיוני לתת לך 'משרה קבועה' כי היכולת שלך כנראה רק תעלה עם השנים. בספורט זה לא המקרה. לקבוצות ספורט אין שום יכולת לפעול עם העובדים מתפטרים, לדוגמא, לפני הפלייאוף כי חופש תעסוקה והכל.

לעניין הצורך שלא להמר בשביל לא לצאת איזייה. זה הטרייד-אוף, והמעסיקים משלמים על החתמות לטווח ארוך פרמיום. מה גם ששוב, דווקא כאן אלו המוחלשים (עד כמה שאפשר לקרוא למשתכר משכורת מינימום בליגה 'מוחלש') הם אלו שנכפה עליהם ה'חופש' בצורת חוזים קצרים ו99% מהשחקנים מעדיפים את החוזים ארוכי הטווח.

אני כן חושב שארגוני עובדים הם חשובים רק לא מבין את הרלוונטיות לדיון הזה. כאן יש ארגון שחקנים סופר חזק שדאג לעובדים שלו יפה יפה. אני לא חושב שאתה צריך להתלונן בשבילם כי הם די סבבא עם זה.

The Ljos of the Rings
25/04/2022 19:35:53
הגב ל  Avri

נתחיל מהמסביב:
אני אישית מועסק כעובד קבלן כי בשלושים-ארבעים שנה האחרונות יש שחיקה של מעמד העובדים וזכויותיהם. ואין לי ממש אפשרות אחרת במקצוע. אז חרא בלבן ותן לי לפנטז לרגע על עולם טוב יותר.
.
מה שאמרתי לגבי הדוגמא של הנגר היא שהיא ממש לא קשורה. אתה לא רנטייר.
והשחקנים לא יכולים להפסיק את העבודה מחר ולעבור לקבוצה אחרת.
.
ועכשיו לעניין:

לא מבין למה צריך לבחור בין חופש תעסוקה לחופש בחירה. השחקנים הם אלה שמייצרים את הכסף, העניין, הכל, ובסוף מגיע רנטייר ומחלק אותו ביניהם (על פי הסכמים שהחלו כשהוא בעמדת כוח טוטלית ולאט לאט קיצצו אותם. לא מספיק). אני לא בטוח למה חייבים אחד על חשבון השני. למה הם צריכים להתפשר למענם?
הנקודה העיקרית היא שעובדה שהשחקנים לא סבבה עם זה. אחרת הם לא היו עושים שביתות. לא היינו מקבלים את באטלר, קוואי ואיגודלה. אחרת לברון לא היה צריך לחתום על חוזים קצרים.
אני מציע לארגון להיאבק על משהו שככל הנראה מפריע לשחקנים. זה עדיף בעיניי על האלטרנטיבה בה אנשים מנותקים לענף עושים את ההחלטות ושולטים בנרטיב.
.
ובקשר לדוגמאות שלך לגבי הפלייאוף וכו' – אמרתי עם פגיעה מינימלית בתחרותיות.

Dipsy
Dipsy
25/04/2022 23:01:03

שחקן nba יכול להתפטר ולבלבל את המוח באיזה תכנית שקר כלשהו/לכתוב ספר/ לצייץ בטוויטר/ לעבור לאירופה/ לאמן ולקבל יותר כסף ממך. ויותר מרוב האוכלוסייה למעשה.
אין דין עובד סוציאלי בשדרות לשחקן אן בי איי שמרוויח מיליונים. השיוויון והרצון לשיווין זה מה שדופק את החברה היפה שלנו. גם אייזאה תומס לא מסכן. עשה את הכסף שלו.

The Ljos of the Rings
25/04/2022 23:09:04
הגב ל  Dipsy

Cool story, bro

דדי
דדי
25/04/2022 23:10:57

מאד יכול להיות שסימונס לא משחק כי זה יכול לפגוע בטענות שלו בבוררות מול פילדלפיה.
המשחק האחד הזה עלול לעלות לו הרבה מאד מיליונים אם ישחק בו.