מעורב הופס ליום ג': במקום פרנק ווגל, הלייקרס היו חייבים לפטר את רוב פלינקה / מנחם לס

1. עוד התנצלות, הפעם ללברון / איך אומרים החברים שלי מאור עקיבא? הלייקרס מצאו שעיר לעזאזל/ מנחם לס

הפעם התנצלות ללברון, ולא משנה כמה חרא לבן צבוע בחום האשך יצבע אותו, ואז ישליך אותו לבור צואה בשדה יעקב. כמו שתראו בהמשך, לברון יצא בהצהרה מיוחדת בה הוא משיל מעצמו כל אחריות לטריידים של הלייקרס שהביאו את אנטוני דייויס וראס ווסטברוק עבור צעירים מצויינים ובחירות דראפט חשובות בעתיד.

מסתבר, או לפחות יש מצב שכולנו דחסנו בו במילותנו כוחות ויכולות בהחלטות הלייקרס שלמעשה אין לו. לך תדע. אולי לברון המהולל מתאמן, מתקלח, נוסע הבייתה אל אשתו האהובה, ומרים כמה טלפונים בענייני עסקיו. כך לפחות הוא נשמע בהצהרה שנתן. המלכנו אותו מלך בעוד הוא סתם שחקן שחור מהולל שבקרוב יהיה בליונר, ישבור את שיאו של קרים, וייעלם אל השחור כשחקן השני בטיבו אי-פעם אחרי מייקל.

בדיון שהכנסתי אתמול הגדרתי את לברון כאשם מס' 1 במה שקרה ללייקרס העונה. אולי האשמה היחידה שניתן להטיל עליו היא שהוא שיחק עם קבוצתו כשעין אחת מופנית לעבר ה-SCORING BOARD במרוץ למלך הסלים, ואולי הוא עשה זאת במחיר טובת הקבוצה עבור טובתו האישית. אני לא בטוח שניתן להוכיח זאת, אבל אפילו אם כן ברמה מסויימת, זה אפס אפסים לעומת הנזק שנעשה לקבוצה עם שני הטריידים, ובמיוחד השני שהביא את ווסטברוק. אני עדיין לא משוכנע שזאת הייתה שגיאה, אבל נדבר על כך פעם אחרת. עתה, בכל מקרה, לברון מצהיר שהוא חף מכל אחריות על כל אחד מהטריידים.

הלייקרס פיטרו את המאמן פרנק ווגל אתמול. ה-GM וסגן הנשיא האחראי על פעולות הכדורסל בוודאי הרגיש גם רגשי אשמה, וגם הרגיש כאידיוט שהוא מפטר מאמן שרק לפני שתי עונות הביא לו אליפות, מיהר להתנצל וללקק לווגל את התחת עם ההצהרה הבאה:

"I have a tremendous amount of respect for Frank both on and off the court," Lakers vice president of basketball operations and general manager Rob Pelinka said in a statement. "Frank is a great coach and a good man. We will forever be grateful to him for his work in guiding us to the 2019-20 NBA championship. This is an incredibly difficult decision to make, but one we feel is necessary at this point. All of us here wish Frank and his wonderful family all the best for the future."

תנו מבט במשחק הכסאות המוזיקליים של מאמני הלייקרס בעשור האחרון. תוסיפו את מספר משחקי הפלייאוף (אם היו) ותיווכחו כמוני שממוצע הזמן שמאמן אימן שם היה בערך עונה וחצי.

COACHGAMESWIN PCT.
Frank Vogel, '19-22225.564
Luke Walton, '16-19246.398
Byron Scott, '14-16164.232
Mike D'Antoni, '12-14154.435
Mike Brown, '11-1271.592
**Bernie Bickerstaff: 4-1 as interim in '12
— ESPN Stats & Information

לא אחזור על מה שקרה העונה. רק אסכם בכמה מילים שהייתה זו אחת מעונות הלייקרס הגרועות בהסטוריה בגלל קבוצה סופר-מבוגרת, קבוצה לא-אתלטית, קבוצה ללא קלעים, ופציעות ללברון ולדייויס. בשלושה משתנים מהארבעה האחראים הם בעלי הקבוצה והמנהלים שהם שוכרים לבצע את רצונם. במקרה של הלייקרס זה נשיא פעולות הכדורסל והמנכ"ל רוב פלינקה. אם קורט רמביס ואשתו היו אלה שהיו מעורבים בהרבה החלטות, האשמה היא ברוב פלינקה שאיפשר להם. הוא-הוא – פלינקה – הוא החותם האחרון והכל נופל עליו.

אם לברון היה מעורב בכמה החלטות בומבסטיות, והעיקריות כמובן הן הטרייד של לונזו בול, ברנדון אינגראם, ג'אש הארט, ומספר בחירות דראפט עבור אנטוני דייויס, ואז הטרייד של קייל קוזמה, מונטרזל הראל, ו-KCP עבור ראסל ווסטברוק, אז האחריות נופלת על רוב פלינקה שלא התפטר אם ג'יני באס (וכמה בעלי קבוצה מינוריים, אבל היא המחליטה הראשית) הורתה לו לבצע כל מה שלברון דורש.

אבל לברון ג'יימס מכחיש מכל וכל את הפרסומים האלה: הוא אומר פחות או יותר: 'אף פעם לא הייתה לי יד בהחלטות הטריידים השונים. כמובן שהבעתי את דעתי אם נשאלתי. אנשים נותנים לי כוח שאף פעם לא היה לי, ולא רציתי שיהיה. אבל אם נשאלתי, הבעתי את העדפתי, ואם נשמעו לי או לא זה כבר עניין אחר' (https://www.espn.com/nba/story/_/id/33719022/lebron-james-los-angeles-lakers-offseason-roster-moves-not-my-decision

איך אמר הנשיא טרומן כשנשאל על ההתקפה האטומית על הירושימה ונגסאקי? "THE BUCK STOPS HERE". הווה אומר? האחריות יכולה לעבור מאיש לאיש אבל היא נעצרת כאן!.

אז כרגע לא מעניין אם האחריות על שני הטריידים הבומבסטיים נעצרת אצל המנכ"ל או בעלת הקבוצה. אבל הטריידים בוודאי שלא נעצרו עם החלטתו של לברון, או פרנק ווגל. להפיל עליהם את האחריות זה כמו להפיל את אחריות הטלת הפצצה האטומית על הירושימה על אנשי ה-'MANHATTEN PROJECT' שפיתחו אותה במרתפי אוניברסיטת קולומביה שב-UP-TOWN מנהטן.

האשמה מופנית לללא ספק לבעלת הקבוצה הראשית ג'יני באס. מאחר ואיש לא יכול להכריח אותה 'להתפטר', או למכור את הקבוצה, האדם השני בשרשרת הוא רוב פלינקה. פרנק ווגל המסכן נמצא כמה וכמה חוליות שרשרת אחרי פלינקה. לפטר אותו על הבעיות בלייקרס זה למצוא שעיר לעזאזל שלפחות הביא להם אליפות עם החומר שהשאירו לו.

מה שהם עשו לפרנק ווגל ניתן להגדיר במילה אחת: SHAMEFUL!

2. ללייקרס אפילו לא היה את ה-DECENCY להודיע לפרנק ווגל על החלטתם בשיחת פנים-אל-פנים. הוא קרא זאת בטוויטר

3. לייקרס, מה עושים עכשיו?

ראשית, מפרסמים את ההודעה הבאה ב-NY TIMES, LA TIMES, AP, ודקת פרסום ב-NBC, CBS, ABC, ו-ESPN (הרעיון נילקח מביל ארום מהאתלטיק):

HELP WANTED

-האם אתה מאמן NBA מוכח כמאמן טוב בעל עקרונות, ויושר נפשי, המוכן להיתלות על עץ גבוה להתייבש, ולהיות מושפל בפני כל העולם על האשמות שלא נוגעות לך או לתפקידך?

-האם אתה מאמן הנהנה מ-SECOND GUESSING, מואשם ב-MISMANAGEMEMT שהוא תפקיד הבוס שלך, ומאמן שזכה באליפות אחת מתוך שלוש שאימנת, ואיש כלל לא מזכיר זאת?

והאם אתה נהנה לקבל את הודעת הפיטורין שלך בטוויטר כך שילדיך בתיכון יידעו על כך לפניך – -??

אם תשובתך חיובית לשאלות שמעל, ללייקרס יש בדיוק את תפקיד המאמן בשבילך!

4. האם הלייקרס פיטרו את ווגל כי הם זקוקים – חייבים – לעזרה?

כמובן. אבל לא לעזרה שמאמן יכול, ומסוגל, להביא.

5. אז אם לא להחליף מאמן, מה הלייקרס חייבים היו לעשות עכשיו, ומיד?

לפטר את רוב פלינקה.

6. רוצים עוד סיפור על הלייקרס? אוקיי. אז הנה עוד סיפור על הלייקרס

זוכרים את השחקן הזה? לואל דנג?

הלייקרס שילמו לו אתמול את התשלום האחרון מ-5.1 מיליון שהיו חייבים לו.

7. אני מדווח רק מה שאני קורא

ומה שקראתי ב-THE ATHLETIC היא הודעה משמס צ'רניה שאינדיאנה פייסרס מעוניינת בראסל ווסטברוק ובודקת אפשרויות שונות להביאו לשורותיה.

8. ריצ'רד ג'פרסון בתכנית "NBA TODAY" היה רק אחד מתוך עשרות שחקני לייקרס לשעבר, ושחקנים שלא שיחקו בלייקרס (צ'ארלס בארקלי) לבקר קשות את הלייקרס על פיטורי פרנק ווגל

9. אפילו אורלנדו מג'יק עולים על לברון עם הטוויטר הזה שהוא העתק מדוייק לטוויטר של לברון, כולל emojis

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
108 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
12/04/2022 3:39:03

פתאום פרנק ווגל נהיה ג'ון וודן?
פרנק ווגל הוא מאמן כושל שהיה קטסטרופה באורלנדו ופוטר , אף קבוצה לא רצתה אותו והלייקרס רק מינו אותו אחרי שטיי לו הבריז להם ואף מאמן נורמלי לא רצה לאמן את לברון.
אז נכון שווגל הוא בין האשמים האחרונים אבל בוא לא נעשה ממנו מה שהוא לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2022 4:32:23

ווגל לא היה המאמן בפועל, היה בובה על הקווים (יש מישהו שלא היה מוכן להיות בובה בשביל 40 מליון ל5שנים?), לא נתנו לו להחליט רוטציות או שיטת משחק וחייבו אותו לשחק עם ראס האפס, ובנו לו סגל נוראי על הראש. ווגל לא האשם אלא גיני באס שמכרה את העתיד לשיקוץ ולקלאץ.
.
חברון הזה בדיחה הרי בכל מקום היה כתוב שהוא דיוויס וראש ישבו ותיאמו את הטרייד ביניהם, אבל השיקוץ כרגיל בפאסיב אגרסיב הידוע שלו. האשם העיקרי לכשלון של הלייקרס

trusttheprocess
trusttheprocess
12/04/2022 4:59:26

לא רק זה , הם אפילו לא נתנו לבחור את עוזרי המאמן שלו
בשביל קצת פרספקטיבה , הוא המאמן היחיד בליגה שלא בחר את עוזרי המאמן שלו.
גם בליגות אחרות זה לא מתקבל בצורה יפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2022 4:40:35

מנחם כל מה שעניין את לברון מאמצע העונה זה לזכות במלך הסלים על חשבון הקבוצה תוך זיוף בהגנה (שחקן ההגנה הרע בליגה ביחד עם ראס העונה), לצערו של הטפיל הייתה לו פציעה בסוף העונה מול הפליאקנס שמנעה ממנו את זה.
.
לברון יודע מה שכולנו יודעים, לברון בן 37 שעשה כבר הכל בקריירה וריסק שיאי קליעה ויכולת לשחקן בגילו, אף אחד לא יזכור את העונה הזו בקריירה שלו והוא יצא חף מאדמה היסטורית .

Smiley
12/04/2022 4:53:31

כל קבוצה כמעט בליגה מתייעצת עם הכוכב שלהם על טרייד גדול. צריך להיות עיוור אם מאמינים שלברון לא דחף לטרייד עם דיוויס (אמממ… אמממ… קלאץ') וכל הדיווחים שהיו לגבי הטרייד עם ווסטברוק שהם נפגשו לפני ואז הלכו על הטרייד.
ווגל פוטר כי זה הדבר הכי קל לעשות ולפטר מאמן. אבל הסגל שבנו לו היה (בדיעבד) לא מספיק טוב ודיוויס נפצע לו כל שני וחמישי (יכול להיות שהגוך שלו לא מתאים לעונת NBA שלמה וצריך לנהל את המשחקים שלו).
הלייקרס תקועים כי מי שהיה טוב (מונק) כנראה ירוויח יותר וכל הנכסים שלהם הלכו לפליקנס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון לא היה מעורב בטריידים כמו שהוא אף פעם לא מסתכל על הסטט ולא יודע בכלל כמה נק או אס או ריב יש לו במהלך משחק אלא זה טבעי ככה מן הטבע ומעניין אותו רק לשפר את החברים ליותר טובים והקבוצה לפני הכל.

מה יש לאינדי לעשות עם ראס? אין סיכוי שבעולם שזה יקרה הם יתנו בשנים הקרובות את הכדור להליברטון.

אני מוכן לאמן את הלייקרס מנחם. איפה חותמים?

סוסמעץ
סוסמעץ
12/04/2022 6:31:54

תודה רבה דוק
==
קבוצה מגעילה מעיר מגעילה
המקום בו ערכו של אדם נמדד ע"פ סוג הרכב שלו
==
והשיקוץ?
איזו צניעות, כמה דרך ארץ וכבוד לקבוצתו ולמאמנו
פשוט יורש לטים דנקן..
תזכירו לי, אם ואיזה מאמן של הפרימדונה זכה ליחס סביר
==
בוקר טוב חברים

TRIP
TRIP
12/04/2022 6:39:26

מהלך קלאסי. ווסטברוק הבא בתור, winning time
זה הדבר הכי טוב שקשור ללייקרס העונה

עידו גילרי
12/04/2022 7:18:17
Reply to  TRIP

זו סדרת המשך whining time

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 14:00:29

טוב!

יאיר קורן
יאיר קורן
12/04/2022 6:46:28

מנחם, תודה לך על הכל, על האתר הזה, שאני קורא בו כמעט כל מילה ובעיקר את מה שאתה כותב. ובכל זאת, בקשה קטנה, אתה עוסק בשבועות האחרונים באופן בלתי פוסק רק בלייקרס. אוקיי, באמת קבוצה חשובה ומה שקרה איתה השנה מעניין מכל מיני בחינות ולברון ודייוויס ווסטברוק (שאני מסכים שהוא שחקן מעולה, כלי שימושי מאוד שפשוט נמצא בארגז הכלים הלא נכון) וכו'. אבל מחר מתחיל הפלייאין, עוד רגע הפלייאוף, אותי מעניין מה יש לך לומר על הסיכוייים האמיתיים של פיניקס, או האם מילוואקי יכולים להגן על התואר במזרח הצפוף והקשוח, או האם גולדן סטייס יכולה לקחת אליפות אם קרי חוזר לפליאוף ומשחק עם דריי וקליי פעם ראשונה בפלייאוף מאז טורונטו, או האם יוקיץ' שכנראה יזכה באמ וי פי בכלל יעבור סיבוב ראשון. או על כל אחת מהקבוצות שהן לא הלייקרס ועלו לפלייאוף. באמת יהיה לי מעניין. והלייקרס, צריך לתת להם ללקק את הפצעים, לעשות חושבים וזהו. קורים דברים הרבה יותר מעניינים מהם בליגה. ובכל מקרה תודה לך על הכל, באמת, בסופו של דבר תכתוב על מה שבא לך 🙂

חתוליו
חתוליו
12/04/2022 7:01:36

+123

ירושלמי
ירושלמי
12/04/2022 7:06:56

+456

עידו גילרי
12/04/2022 7:18:51
Reply to  ירושלמי

שזה מספר התגובות שכל פוסט על הלייקרס גורר…

ירושלמי
ירושלמי
12/04/2022 8:14:45

בטוח שפוסט על הפלייאין והפלייאוף יוכל להביא טראפיק במידה שווה אם לא יותר

עידו גילרי
12/04/2022 8:20:53
Reply to  ירושלמי

נאיבי…

Avri
Avri
12/04/2022 10:16:49

גילרי, בדיוק כך. הלייקרס אם נאהב אותם או לא (ואצלי זה לא) הם נושא מעניין ובכלל אני לא מבין את התלונות האלו, אם אתם רוצים נושאים אחרים אז תתכבדו ותכתבו בעצמכם. אדם עומד ומבשל לכם ארוחות בחינם כבר כמה שנים ואתם מתלוננים שנמאס לגם מהסטייקים ובחייאת למה שלא יעשה קצת אוסובוקו עם יין בצד? לא יודע איך לקרוא לזה אבל לעניין זה בטח לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2022 10:47:49

אברי אני מסכים למרות שלא הייתי לוקח את הדוגמא, בסוף הכשלון של הלייקרס אם ירצו או לא זה הדבר המעניין ביותר כרגע לפני פתיחת הפלייאוף, והגיוני שיכתבו על זה בטח שזה מה שהקהל דורש.

עידו גילרי
12/04/2022 10:53:56

מישהו אמר לו לא לבשל?
תפסיק להתבכיין זכותי להיות צמחוני…

yaniv
yaniv
12/04/2022 11:08:26

אברי לפעמים בא פרוסת שוקולד, לא חייבים כל הזמן סטייקים…

Avri
Avri
12/04/2022 11:27:04

יניב, זכותך לרצות פרוסת שוקולד (כתבה על פורטלנד?) אבל לך תכין אחת בעצמך ואל תתלונן שהטבח מביא לך רק סטייקים, בעיקר כשהוא מבשל בחינם.
גילרי, זכותך להיות צמחוני אבל אם לא מתאים הסטייק שהוגש בחינם אין כסף פשוט אפשר לעבור לפוסט הבא, או, כמו שאמרתי ליניב, להכין פרוסה עם שוקולד לבד. לדרוש ממנחם שיכתוב על איי בי או סי כי לא מתאים מה שהוא כותב עליו זו קצת חוצפה.
ברוך, מה רע בדוגמא?

אור
אור
12/04/2022 11:30:05

יניב, במקרה הזה נמאס להם מהשוקולד חח

ירושלמי
ירושלמי
12/04/2022 11:32:04

אברי,זאת ממש לא הייתה תלונה ואפילו התגובה נכתבה בצורה שהכי מכבדת ומוקירה את מנחם.
רק אמר שיש קהל שישמח לשמוע על עוד נושאים ממנחם מלבד הלייקרס.

yaniv
yaniv
12/04/2022 11:32:39

לא הבנת את הבדיחה .לא חשוב
רק נזכיר שזה קשור לאיזשהו זמר שאוהב מאוד קטינות.
בתכלס אתה צודק ואני מסכים איתך

עידו גילרי
12/04/2022 11:38:30

אברי שכחת לכתוב שזה בחינם, וגם שזה לא עולה כסף.

אור
אור
12/04/2022 11:59:00

אם הכוונה אליי אז הבנתי את הבדיחה, רק התאמתי אותה לעונה הזו של הלייקרס

yaniv
yaniv
12/04/2022 12:36:49

זה היה לאברי לא לך (אור)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

כמה תגובות יהיה לפליקנס נגד הספרס חחחח? אפילו מאנו יתקשה לעמוד במכסה

ירושלמי
ירושלמי
12/04/2022 11:53:22

ומה עם זה שיוקיץ זכה בMVP B2B?
גם על זה אין מה להגיב?

דוקטור רזי הופמן
12/04/2022 7:48:05

מינוס אפס מעלות

gonzi
gonzi
12/04/2022 10:18:11

1+

יאיר קורן
יאיר קורן
12/04/2022 20:56:54
Reply to  מנחם לס

אני מקווה שחלילה לא פגעתי בך מנחם. הכתיבה שלך מרתקת אותי ואני גומע מה שיש לך לכתוב על כל נושא. לא נראה לי שקיימים עוד כותבים על הליגה עם פרספקטיבה ארוכת שנים כמו שלך, בגלל זה אתה כל כך ייחודי ומעניין. וכתבתי את מה שכתבתי כי באמת יהיה לי מעניין לשמוע את דעתך על עוד דברים שקורים בליגה. אז אם חלילה פגעתי – סליחה ותודה לך על הכל אני לא לוקח כמובן מאליו שום דבר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פרשה מגעילה מעל ומעבר לכל ספק. ברוך שלא עשני הלייקרס.

Berch
12/04/2022 7:06:51

מצד אחד לא מאמין להיתממות של לברון.
מצד שני כשהדברים נראים ככה המאמן משלם את המחיר. כך היה וכך יהיה.
הלייקרס צריכים מאמן אוטוריטה.
מצד אחד אני לא רואה אפשרות אחרת מלבד להחתים את פופוביץ'
מצד שני ששבסקי פנוי….
🤣🤣

Avri
Avri
12/04/2022 10:18:33
Reply to  Berch

אין דבר כזה מאמן אוטוריטה. עבר מהעולם. לכל היותר יש מאמן שהשחקנים מעריכים, אבל ברגע שהכוכב יתהפך עליו שלום ולהתראות נגמר הסיפור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

בדיוק. כמו שדה שוט אמר מאמן בNBA מאמן את יתר השחקנים שהם לא כוכבים והוא עוזר של הכוכבים

Tzafriros
12/04/2022 7:28:03

ווגל? איך אפשר להשאיר מאמן בקבוצה ששנתיים רצוף העפיל לפלייאוף מהפלייאין? הוא מצחין מכישלון ואסור שיהיה מזוהה עם מועדון מצליח ויוקרתי כמו הלייקרס. הוא פוטר לפני מאינדיאנה ונכשל באורלנדו ופוטר משם אז זה לא שפופוביץ פוטר. שפת הגוף שלו והתגובות שלו אחרי הפסדים היו של אדם גמור. בנוסף אפשר להאשים את פלינקה אבל שחקנים כמו קוזמה שפורח השנה היה קבור אצל ווגל. הראל הגיע כשחקן השישי של העונה ולא שיחק ווסלי מתיוס עושה עונה יפה במילווקי בלייקרס היה מביא מים. הרשימה עוד ארוכה.
לגבי הדרגים העליונים יותר קשה לדעת את מידת האחריות של כל אחד. כלומר אם דרשו מפלינקה להביא את דיוויס בכל מחיר האם זו אשמתו? וחוץ מזה הפליקנס מעולם לא עשו את הפלייאוף מאז הטרייד ויפתיע אותי אם יעשו זאת השנה. כך גם הוויזרדס אז על מה המהומה?
החוזה של לואל דנג היה מהתקופה של מיץ קופצ׳ק בלייקרס וטוב שפטרנו.
הנתונים של חילופי המאמנים מלווים באחוזי הנצחונות העלובים שלהם ולכן לא מפתיע שמועדון ששואף לנצח מחליף מאמנים שמפסידים (היה זה עשור קשה) הנתון מלמד גם על בחירת מאמנים לא מרשימה.
האם ג׳ייסון קיד הוא גאון הגנתי? כי דאלאס עם הגנה מעולה השנה והלייקרס לא.
בכל אופן נסיים באופטימיות. הלייקרס מועדון שכולם רוצים לשחק בו לכן בניגוד לקבוצות אחרות המצב יכול להשתנות ברגע

PhillySpecial
12/04/2022 7:57:06

הלייקרס היו נשארו מועדון הכדורסל הדוחה ביותר בעולם, עכשיו בשיךוב עם השחקן הדוחה בהיסטוריה של המשחק הם תקועים באשפה לשנים רבות קדימה.
היה ברור שיפטרו את ווגל, זו התרבות הניהולית שם בל.א – זריקות האשמות ואי לקיחת אחריות. לברון יכול לקשקש עד מחר – אני בטח שלא מאמין לו ואשרי אלו שכן.
הטעות הגדולה הייתה הטרייד על דיוויס – שחקן, שעם כל הכבוד למביני העניין פה באתר, שלא שווה יותר מידי – לטעמי אוברייטד במימדים אפיים. גבוה עם תרגיל ורבע בהתקפה וזהו, חסר מוסר עבודה, עצלן ולא חכם במיוחד, מגן בינוני ותו לא.
זו הייתה העונה הקסומה ביותר של האשפות האלו – אני מאחל ומקווה לעוד כמ כאלו ברצף ועדיף כשלברון שם.

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 10:03:05
Reply to  PhillySpecial

מסכים לגמרי

עמיחי קטן
12/04/2022 8:21:31

הרגע גיליתי שזו הפעם הראשונה בקריירה של קליי שהוא קולע 30 או יותר ב-3 משחקים רצופים.

Jonathan
12/04/2022 9:02:20

צריך להעביר אותו לספסל ומהר!
😉

Avri
Avri
12/04/2022 10:19:20
Reply to  Jonathan

🙂

אור
אור
12/04/2022 12:01:52

תמיד הוא היה מתפוצץ לאיזה משחק או שניים ואז נותן כמה משחקים שקטים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/04/2022 8:26:25

מאמן תמיד משלם את המחיר של כולם, זה הנוהל מהרגע שהומצא הספורט המקצועני. מה שכן, להיות מאמן של לברון זו עמדה בודדה מאוד, שאמורה לשמש בעיקר ככליא ברקים. לא נורא, הפיצוי הכלכלי דווקא נשמע נחמד.
תודה רבה על המעורב

עידו גילרי
12/04/2022 8:34:13

מסתבר שגם של ראס.
https://www.espn.com/nba/story/_/id/33721269

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 10:01:57

חחחחחחחחחח

Jonathan
12/04/2022 9:01:35

אני כל כך אוהב לקרוא על הלייקרס. זו התמכרות. מנסה להיגמל בלציין דברים אחרים:
ג'ורדן פול סיים כקלע העונשין המוביל בליגה, שזה אנראה התואר היחיד שהוא ייקטוף כי המשתפר של העונה יילך למישהו אחר.
סטף מקול שני אחריו. בהפרש של 2 עשיריות אחוז. לא יודע אם קרה ששניים מאותה הקבוצה הובילו אחריו.
.
אין לוח זמנים לחזרה של לוקה. יכל להיות מעניין לקרוא ניתוח לגבי אופי הפציעה. גם הטראגיות של להיפצע במשחק אחרון, שהוא לא היה אמור לשחק בגלל עבירה טכנית (שלבסוף הוחלט לשנות את ההחלטה).
.
הארדן לא קלע 40 נקודות ומעלה העונה. לראשונה מאז ימיו באוקלהומה. אבל פתאום זה מבליט שהבחור יודע לרכז ממש טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

הארדן כבר לא יכול לקלוע נהיה ראס 2 (ראס של לפני שנתיים כזה, לראס של היום חסר לו עוד שנה שנתיים)

דה שוט
12/04/2022 11:30:53

הארדן הולך לנגב בפלייאוף אוהדי פילי יהיו מאושרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בינתיים הוא שובר טבעות ויש אזעקת צבע אדום שהוא זורק לסל בסטפבק מה3.
הוא עוד לא בשלב של החטאות דאנקים ולייאפים כמו ראס יקח לו שנה שנתיים 🙂
הלוואי ואני טועה

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 14:20:03
Reply to  דה שוט

הם הולכים לעוף מול טורונטו והוא לא מופיע שוב על הפרקט שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אופטימי אתה 😁

דוקטור רזי הופמן
12/04/2022 15:04:12
Reply to  דה שוט

תודה
עכשיו סוף סוף נשמתי לרווחה, בזכותך.
…..

Jonathan
12/04/2022 12:26:47

הארדן מפצה על מה שהוא עושה פחות טוב בהרבה אינטלגנציית משחק שאני לא בטוח שיש לראס. הייתה לי הרבה אהבה/שנאה להארדן כשהוא היה במוד של לעשות משחקים פסיכולוגיים עם מי ששמר עליו ועם השופטים. יש משהו שיותר קל לעיכול בגרסת ה"רכז על". קצת פרווה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

גם ראס מוסר מעולה ורכז לא פחות טוב. הבעיה שאין לו קליעה. שהארדן יהיה ליד השיקץ הוא גם יראה כמו ראס

Jonathan
12/04/2022 13:07:09

ראס יודע למצוא אנשים פנויים במסירות אבל אני לא יודע לגבי קבלת החלטות…
אין שום סיבה שראס ולברון או הארדן ולברון יישחקו ביחד.

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 10:00:38

לברון גם בכלל לא ידע שהוא שחור. הביט בראי והיה בשוק.
.
(תודה דוק, אקרא בעיון מאוחר יותר)

MBK
MBK
12/04/2022 10:12:58

מנחם
ווגל היה חייב לעוף בסוף העונה הקודמת
עם כל הכבוד לפציעה של דייויס הניהול שלו בסדרה מול הסאנס היה מזעזע
חוסר שליטה ברוטציות והלייקרס היו בפיגור 30 בכל שלב במשחקים 4-5-6.
הוא לא ניצל את הספסל הרחב שלו ושלח בכל משחק כלים שונים למערכה. (דראמונד, שרודר, הארל, מרקיף מוריס, קוזמה, KCP)
ווגל שיתף 15 שחקנים בסדרה! זה הזוי

MBK
MBK
12/04/2022 10:16:59
Reply to  MBK

*צ״ל ניצל את הספסל הרחב שלו בצורה מזעזעת
הוא יכל לשחק עם דראמונד מול אייטון שנראה כמו שאק בסדרה.
לברון היה חייב לרכז לשחק עם קארוסו, קוזמה, ו KCP
הוא פשוט זרק שחקנים למגרש בלי קשר לסיטואציה

Jonathan
12/04/2022 10:30:47
Reply to  MBK

דראמונד לא יכול לשמור על אייטון. אין המון משמעות לגודל כשיש כזה הפרש בזריזות ומהירות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו יכול לומר לי מה זה החיקוי הזה של ג'ה בשוטינג?
https://www.youtube.com/watch?v=wNuJPKfSRm8

יש לו גם שמאלית רצחנית ואותה תסרוקת ואותם תנועות :), הוא קפץ ל-1 בכמה דרוגי דראפט ואין ספק שהוא נראה הרבה יותר מבאנקרו וצט שלדעתי הולכים להיות פלופים בליגה.
יונתן הוא באמת כמו גה? כי אם זה קרוב זה בחירה 1 באנקר חייב להיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

טוב אני לקחתי אותו 1. נראה מי יקח לפניו כמה פלופים😉

דוקטור רזי הופמן
12/04/2022 15:09:56

מצחיק לראות איך הוא מנער ליד המעודדות אחרי הסלים.
הוא יהיה חזק בעקבות של אבו זקן איל בגדדי במועדוני הסטריפ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרגע הוא רק במסיבות קולג 😁

birdman
birdman
12/04/2022 12:24:29

המסקנה מדיון הופס בנושא ראסל ווסטברוק – לפטר את פלינקה.

birdman
birdman
12/04/2022 13:32:34

לווסטברוק יש אופציית שחקן על החוזה שלו לעונה הבאה. במידה ואינדיאנה (או כל קבוצה אחרת) יציאו לו סכום זהה, הוא יכול לעבור ללא תמורה.

yaniv
yaniv
12/04/2022 13:34:27
Reply to  birdman

אתה באמת רואה את אינדיאנה מציעה לו 47 מיליון דולר לשנה (או משהו כזה)???

עידו גילרי
12/04/2022 13:34:37
Reply to  birdman

אההה לא.

birdman
birdman
12/04/2022 14:11:00

קראתם את המעורב?

עידו גילרי
12/04/2022 14:18:25
Reply to  birdman

אופציה לצאת מהחוזה יש לו – מה שאתה מציע לא אפשרי. קצת פחות ממה שתה מציע אפשרי למספר קטן מאד של קבוצות

עידו גילרי
12/04/2022 14:19:08
Reply to  birdman

ואם לברון מצליח לשכנע את ראס לצאת מהעונת אופציה שלו הוא מקבל GOAT מניפולטור לדורות קדימה…

עידו גילרי
12/04/2022 14:19:50
Reply to  birdman

ואיך זה קשור למה שכתוב במעורב?

birdman
birdman
12/04/2022 14:51:05

״אני מדווח רק מה שאני קורא, ומה שקראתי ב-THE ATHLETIC היא הודעה משמס צ'רניה שאינדיאנה פייסרס מעוניינת בראסל ווסטברוק ובודקת אפשרויות שונות להביאו לשורותיה.״

עידו גילרי
12/04/2022 14:53:26
Reply to  birdman

ואתה מתייחס למה שכתבת כאופציה?
כי זה בדיוק מה שלא רבלנטי, ואם כבר לגבי מה שכתוב במעורב – הדיווח של שאמס היה שהמנהלים בקבוצות אחרות מאמינים שהפייסרס יהיו מעוניינים.

NFS
NFS
12/04/2022 14:03:22

מה באמת הסיפור עם הפציעה של לוקה? מה אומרים המומחים פה בהופס קו איל?
.
Source: No timetable on return of Dallas Mavericks' Luka Doncic as MRI confirms left calf strain

עידו גילרי
12/04/2022 14:15:40

אמל"ש – אנחנו לא יכולים לדעת בלי ה-MRI שנמצא בידי המאבס…
המאבס לא מחויבים למסור שום מידע עד ליום לפני המשחק הראשון בפלייאוף.

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 14:12:54

האפס המוחלט כבר אמרנו?
https://twitter.com/mcten/status/1513750232823058432?s=20&t=aYBjdKf6Iax2pnPhTlne7Q
אין לי מספיק מילים רעות באוצר מילים עבור האיש הזה.
בדיחה מגוחכת נטולת שמץ מודעות עצמית.
והבדיחה היא על חשבון הלייקרס

עידו גילרי
12/04/2022 14:17:25

יא מצחיק שמתי לך כבר את הלינק…

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 14:18:38

אבל עברו כמה שעות ושכחתי 😆

עידו גילרי
12/04/2022 14:20:15

חחח, הצלחתי להיכנס אגב?

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 14:21:44

whining time בטוח נכנס, השאלה מתי אעשה עוד לוח

עידו גילרי
12/04/2022 14:22:53

פיו…

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 14:24:29

כבר בתיקייה…

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 14:20:56

האמת לא שמתי לב שזה אותו הלינק אבל עכשיו גם ראיתי את הסירטון וזה ממש עצבן אותי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 מה אתה רוצה שנה שלמה ירקו עליו ווגל זרם עם העדר עכשיו הוא ירק חזרה חבל שאין לו מספיק ביצים לירוק על השקץ

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 15:24:01

מי ירק עליו? התקשורת, ובצדק
חחח מאשים את ווגל ואומר "לא יודע למה לא היה בינינו חיבור…"

דה שוט
12/04/2022 14:29:51

לא יפה לקרוא לווגל ״האפס המוחלט״ רק לפני כמה שעות הוא פוטר…
🙂
מחכה לך בארבע וחצי על העגלה של הקליפס. קל לזהות אותה – היא ריקה
🙂🙂

עידו גילרי
12/04/2022 14:34:10
Reply to  דה שוט

אתה יודע זה המספר שלו…יעזור אם יוסיפו לו K על החולצה?

דה שוט
12/04/2022 14:51:28

חחחחחח
שיוסיפו עוד אפס ושבע
שמע – בוא לביקור חד פעמי על העגלה של הקליפס הלילה – שלא ניפגש בטעות כבר בסיבוב הראשון (אני לא יודע להפסיד – אני ישר מקלל)

עידו גילרי
12/04/2022 14:58:39
Reply to  דה שוט

אני כל החיים עגלה ריקה – אוהב את זו שלי.

דה שוט
12/04/2022 15:19:27

חחחחחח
I can respect that

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 15:25:29
Reply to  דה שוט

מכוון את השלפוחית

אור
אור
12/04/2022 15:08:17

אשך, בטח תאהב את ציוץ הסיכום של KingMe#
.
https://mobile.twitter.com/KingJames/status/1512503889257381892

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 15:29:25
Reply to  אור

מה זה אוהב, הקאתי קצת מהאף וברח לי נאד קטן בגלל חוסר שליטה רגעי

A Ljos: Resurrection
12/04/2022 15:34:28
Reply to  אור

למה, למה הטוויטר של לברון נכתב על ידי "בואו נעמיד פני דור הבומרים"?

NBA בדם
12/04/2022 15:09:29

בשימוע של הפיטורים ווגל אומר לפלינקה: "תן לי עוד הזדמנות אחת, יש לי שם של מאמן הגנה מעולה".
פלינקה משיב:" כולם כולל כולם בקבוצה תוקפים אותך בקליר פאת, מאמן הגנתי מדופלם לא היה נותן לזה לקרות".😂😂

אשך טמיר המקורי
12/04/2022 15:28:34
Reply to  NBA בדם

לא חוכמה, הוא כבר לא על המגרש…

sroni741
sroni741
12/04/2022 17:21:19

בסופו של דבר היו יותר מדי בעיות בלייקרס העונה. ראסל זה בור בהגנה וגם לברון ששומר רוב הזמן איזורית על השחקן הכי חלש של היריבה ורק מחכה לרגעי תהילה של בלוקים וכדומה. הגבה לא היה פקטור משמעותי במרבית העונה ושחקני המשנה היו שחקני משנה שלא מתעלים לאורך זמן בלי רוטציה קבועה אולי פרט למונק שהראה יכולות טובות בחלק גדול מהמשחקים. בלי הגנה חזקה והתקפה די סטטית ,לברון חדור מטרה שלא תמיד עומדת בקנה אחד עם הצלחת הקבוצה ומטרה רצינית על הגב היה ללייקרס קשה מאוד לנצח משחקים. בסופה של עונה הלייקרס כמעט ולא ניצחו קבוצות רציניות עם הרכב מלא העונה , נכון שהיו פציעות וכמובן שינוי סגל מאוד משמעותי, אבל עדיין הכישלון והקריסה בסיום העונה זה ממש לא משהו שצפיתי.
המינימום היה להגיע לפליי אין עם החלמה של כולם ואז מלחמה על הפלייאוף ואולי להפגין בו רמה גבוהה, שום דבר מזה לא התממש הודות לחוסר הגמישות והבעיות המובנות בסגל והעובדה שחלק גדול מהזמן לא נראה היה שיש שם קבוצה חדורת מוטיבציה ואמונה. בעונה הבאה הכל יכול לקרות, כבר ראינו קבוצות גאונות שעושות טריידים הזויים , כך שלא אתפלא אם תהיה קבוצה שתיקח על עצמה את ווסטברוק עם המשכורת המטורפת והתפוקה המפוקפקת. ואז עם שחקן שניים ואפשרויות שכר יש מצב ששוב נראה את הלייקרס מועמדת להגיע רחוק בעונה הבאה, איזו עונת רדמפשיין של לברון שיבוא להוכיח שהוא לא אשם בכלום..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  sroni741

עדיף עונת דסטרקשן של לברון

sroni741
sroni741
12/04/2022 19:38:02

בהחלט עדיף. בכלל כל כך נהניתי מהלייקרס של העונה ששום דבר לא הצליח להושיע אותם, אז אני מקווה ובשקט שזה ימשך. שמונק יעזוב, שאף קבוצה לא תסכים לקחת את ווסטברוק ושהוותיקים ימשיכו ושאיי. די יישאר באותו הכושר שהיה כששיחק בלי קשר לפציעות , ששום מאמן נורמלי לא יסכים להגיע וכו' וכו'. אבל זו עדיין הלייקרס ולברון ואי אפשר לשכוח את מה שהלך בבועה עם השופטים והכל, כך ששום דבר לא יפתיע.

ירון, החלום
ירון, החלום
13/04/2022 0:13:03

בס"ד
תודה מנחם.
מה אינדי יעשו עם ראס? הראס שלהם רק יכאב.
זה שזרקו את ווגל בלי להודיע לו אישית, זה ממש עלוב, אבל כנראה אחד העובדים פשוט הדליף.
יש הרבה מאמנים שירצו לבוא ל la, כסף גדול, פרסום, עיר טובה לחיות, והרבה סיקור.