יום של הכרעות – סיקור משחקי שלישי / צוות הופס

12 משחקים התקיימו הלילה, ובהם, רוב השאלות המרכזיות של מאבקי ההכרעה לקראת הפליי-אין והפלייאוף כבר הוכרעו, כאשר יוטה, טורונטו ושיקגו מבטיחות רשמית את מקומן בפלייאוף, הפליקנס והספרס עושות זאת בפליי-אין והלייקרס מצטרפים ל-9 הקבוצות שכבר הבטיחו את מקומן בליל הסדר על ים סוף. בצוות המסקרים היום – שקד יעקבי עם 3 הראשונים, שחר צ'קוטאי עם ה-2 הבאים, יהלי אולמר, שסיים את עונת המכללות ומיד עולה ל-NBA, עם ה-3 שאחריהם ועמיחי קטן עם היתר.

אינדיאנה פייסרס (25- 55) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (49- 30) 122- 131:

אמביד בעוד משחק מטורף של 45 נק' ו-13 ריב' במרוץ ל-MVP,הוביל את הסיקסרס לניצחון מול אינדיאנה שיצאה כבר מזמן מהמרוץ אל עבר הפליי-אין, וכבר כמעט מגיעה לדטרויט שבמקום ה-14 במזרח.

למרות ניסיונות טאבל-טיים של אינדיאנה על אמביד הכוכב ידע לייצר נקודות ושלשה שלו על הבאזר מול 3 מגנים נתנה לסיקסרס יתרון 33-31 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני הארדן(11 נק' 14 אס') וטייריס מקסי(30 נק' 7 אס') החלו להתחמם ושלשה של מקסי 2:26 לירידה למחצית הגדילה את הפער ל-19 נק'.

ברבע השלישי הפער כבר עמד על 25 נק'. נקודות של באדי הילד (25 נק') צמצמו את הפער ל-13 בלבד, ושתי זריקות מהקו של ג'יילן סמית' כבר הוריד ל-8 בלבד בסיום הרבע השלישי. שלשה של וושינגטון הורידה ל-4 בלבד 8:53 לסיום, אך מאותו הרגע אמביד ומקסי השתלטו על המגרש ופתחו פער בטוח עבור פילי עד לסיום.

קלעים:

פילדלפיה: ג'ואל אמביד 45 נק' 13 ריב', טייריס מקסי 30 נק' 7 אס', טוביאס האריס 17 נק' 4 חט' 5 אס' 6 ריב', ג'יימס הארדן 11 נק' 14 אס', שייק מילטון 10 נק'.

אינדיאנה: באדי הילד 25 נק' 5 אס' 11 ריב', טייריס הליברטון 21 נק' 5 אס' 8 ריב', ג'יילן סמית' 19 נק' 7 ריב', אייזאה ג'קסון 16 נק', טריי טיילור 13 נק'.

אורלנדו מג'יק (21- 59) – קליבלנד קאבלירס (43- 37) 120- 115:

החבורה הצעירה מקליבלנד הפסידה במשחק חוץ חשוב מאוד למרוץ אחר הבולס במקום ה-6, ובעקבות ההפסד הזה הם ישחקו בפליי-אין. המארחת ברחה המקום האחרון בליגה וידעה לחזור למשחק בזכות משחק גדול של מו במבה (21 נק' 12 ריב') ואיגנס ברזדיקיס (20 נק' 6 ריב').

למרות פתיחה מצויינת של הקאבס, שלשות של מו במבה העבירו את היתרון אל המג'יק. שתי שלשות של מארקנן ולאב החזיר את היתרון אל הקאבס וביום הרבע הראשון קליבלנד הובילה 38-3 7. ברבע השני היתרון חזר אל המג'יק שהובילו כבר ב-5 נק' וניסו ליצר בריחה, אך כל פעם מחדש נענו בשלשה מהצד שני שהשאירה את קליבלנד קרובה. 0:27 לסיום המחצית שלשה של מרקאנן (25 נק') מאסיסט של גארלנד (27 נק' 10 אס') השוותה את התוצאה בירידה למחצית.

לאורך כל הרבע השלישי הקאבס המשיכה לרדוף ושלשה של אוסמן על הבאזר צמצמה ל-2 נק' בלבד. נקודות של אר.ג'יי המפטון נתנו סוף סוף איפשרו בריחה משמעותית למג'יק שפתחו פער 10 נק' מהקאבס 6:33 לסיום. קליבלנד הצליחה להוריד ל-4 בלבד אך השחקנים של אורלנדו עמדו בלחץ וסיימו את המשחק בניצחון  120- 115.

קלעים:

אורלנדו מג'יק: מו במבה 21 נק' 12 ריב', איגנס ברזדיקיס 20 נק' 6 ריב', מרקל פולץ 16 נק' 6 אס', מו ואגנר 15 נק', רובין לופז 11 נק', צ'ומה אוקיקי 11 נק' 9 ריב', אר.ג'יי המפטון 10 נק' 7 אס'.

קליבלנד קאבלירס: דריוס גארלנד 25 נק' 10 אס', לאורי מרקאנן 25 נק', קווין לאב 17 נק' 13 ריב', קאריס לאברט 11 נק', מוזס בראון 10 נק' 12 ריב'.

מיאמי היט (52- 28) – שארלוט הורנטס (40- 39) 144- 115:

ההיט המשיכה במסע המופלא שלה העונה לעבר יתרון הביתיות בפלייאוף והבטחת המקום הראשון במזרח. מהצד השני ניצבה קבוצת הצעירים המרעננת משארלוט שנפלה למקום ה-10 במזרח, מה שעלול להוביל למפגש עם ההיט בסיבוב הראשון של הפלייאוף, וזה עוד במקרה הטוב שהם יצלחו את הפליי-אין.

אנד-וואן של רוז'יר בנוסף ל-2 שלשות של למלו פתחו ריצת 9-0 הורנטס בפתיחה. שלשה של סטרוס החלה ריצה של ההיט, שסגרו את הפער לקראת אמצע הרבע הראשון. ההיט המשיכו לרדוף אך מהלך מצויין של בול בנוסף לאסיסט למקדניאלס נתן יתרון 32- 29 להורנטס בסוף הרבע הראשון. ההורנטס פתחו את הרבע השני כמו שפתחו את הראשון, והובילו כבר ב-9 נק'. 7:00 לסיום המחצית באטלר (נק' 14 במחצית הראשונה) הוביל ריצה שסגרה את הפער ואף נתנה יתרון 46-44 להיט אחרי שלשה של אייזאה תומאס.

למרות עונה בה הרבה ביקרו את דאנקן רובינסון, הקלעי של ההיט החל להתחמם לקראת הפלייאוף, ושלשה שישית שלו במחצית הראשונה העלתה את ההיט ליתרון 56- 54. ההורנטס המשיכו בקצב המשחק המהיר שלהם אך ההגנה המנוסה של ההיט עמדה בקצה, ידעה לנצל את ההחטאות של היריבה ולייצר 2 שלשות במעבר. נק' של באטלר על הבאזר סגרו מחצית ראשונה של 70 נק' עבור ההיט . 70- 60 מיאמי היט.

ברבע השלישי היה זה מיילס ברידג'ס (29 נק') שהשאיר את ההורנטס למשחק. נקודות של פי.ג'יי וושינגטון מאסיסט של רוזיר החזירו את היתרון אל ההורנטס 7:50 לסיום הרבע. ריצה של המחליפים של ההיט לקראת סיום הרבע בראשות טיילר הירו(35 נק') פתחה פער של 7 נק' אך סיומת מצויינת של למלו בסיום צמצמה ל 102-72 בלבד. ברבע הרביעי ספולסטרה המשיך לתת קרדיט למחליפים בתוספת באטלר שהעלו את ההיט ל 117-99 ללא מענה מהצד השני. אל מול ניסיונות של בול (18 נק' 14 אס') וברידג'ס לחזור למשחק, ספולסטרה החזיר את באם למשחק לייצב את ההגנה והמומנטום של ההיט נמשך עד הסיום 144- 115 מיאמי היט.

קלעים:

מיאמי היט: טיילר הירו 35 נק' 3 אס' 5 ריב', ג'ימיי באטלר 27 נק' 8 אס' 5 ריב', באם אדביו 22 נק' 3 אס' 9 ריב', דאנקן רובינסון 21 נק'(7-11 ל-3), מקס סטרוס 12 נק' 3 אס', קיילב מרטין 12 נק' 3 ריב'.

שארלוט הורנטס:  מיילס ברידג'ס 29 נק' 4 אס' 6 ריב', לאמלו בול 18 נק' 14 אס' 5 ריב'(4-9 ל-3), טרי רוז'יר 16 נק' 6 אס', פי ג'יי וושינגטון 13 נק' 4 אס' 6 ריב'.

ברוקלין נטס (41- 38) – יוסטון רוקטס (20- 60) 118- 105:

מחצית ראשונה נהדרת של הנטס מביאה אותם להפסקה ביתרון 17, וזה בזמן שדוראנט עם 1/5 מהשדה בלבד, לעומת קיירי שהגיע ל-22 נקודות. מכאן, הדרך לניצחון הייתה פשוטה, למרות שיוסטון הצליחו קצת לצמצם בהמשך עם יכולת טובה של פורטר וגרין מהקו האחורי.

קיירי קלע 42 עם 8 שלשות ו-6 אסיסטים עבור ברוקלין, דוראנט גירד 18, 9 ו-7 עם 2 חסימות ב-4/13 מהשדה, בראון קלע 15 עם 3 חסימות, תומאס קלע 13 ודראמונד קלע 10 עם 11 קרשים ו-2 בלוקים.

אצל יוסטון, פורטר קלע 36, גרין קלע 30 ושנגון קלע 14 עם 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

טורונטו ראפטורס (46- 33) – אטלנטה הוקס (41- 38) 118- 108:

נתחיל מהסוף – טורונטו הצליחה להבטיח את מקומה בפלייאוף. זה היה קשה ברבע הראשון, אך ברבע השני סיאקם השתלט על העניינים עם 10 נקודות ברבע והפך את התוצאה. מכאן ואילך, אטלנטה החלה לרדוף אחרי הדינוזאורים ועד סוף המשחק לא הצליחו להתקרב יותר מדי. הזכרנו כבר שטורונטו מבטיחים את מקומם בפלייאוף, אז נציין גם שאטלנטה יהיו בפליי-אין.

סיאקם הוביל את טורונטו עם 31, 13 ו-6, בארנס קלע 19 עם 14 ריבאונדים, בושה רשם 18 ו-7, טרנט קלע 14, ואן-וליט קלע 12 ב-4/21 מהשדה עם 9 אסיסטים ואצ'יווה קלע 11.

אצל אטלנטה, טריי קלע 26 וחילק 15, הרטר קלע 21, האנטר קלע 20, בוגדנוביץ' קלע 19 עם 9 ריבאונדים וקאפלה קלע 10 עם 14 ריבאונדים.

דנבר נאגטס (47- 33) – סאן-אנטוניו ספרס (34- 45) 97- 116:

יום קליעה איום של הביתיים (7/33 מדאונטאון, כולל 0/10 ברבע האחרון) סייע לספרס לאסוף ניצחון קל מהצפוי. הדרך לשם הייתה בריחה ראשונה ברבע השני שהובילה ליתרון 20 במחצית, ואחרי שיוקיץ' קלע 13 ברבע השלישי והוביל קאמבק של דנבר, הגיעה בריחה נוספת ברבע האחרון בדרך לניצחון. בעקבות הניצחון, הספרס הבטיחו את המקום בפלייאין.

חלוקת נקודות ספרסית כרגיל אפיינה את האורחים: ואסל וג'ונסון קלעו 20 עם 8 ריבאונדים כל אחד, ג'וש ריצ'רדסון עם 28 ו-7 קטיפות, טריי ג'ונס (10 אסיסטים) ופולטל (8 ריבאונדים) עם 14 לראש, זאק קולינס עם 13 ו-7 ריבאונדים משלו.

את הנאגטס הוביל כרגיל הגאון עם 41 נקודות בתוספת 17 זכוכיות, גורדון הצטרף אליו עם דאבל דאבל של 18 ו-13 בנקודות וריבאונדים, אך שניהם היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל הקבוצה מהרי הרוקי.

סקרמנטו קינגס (29- 51) – ניו-אורלינס פליקנס (35- 44) 109- 123:

ניו-אורלינס שלטו בריבאונד (44 מול 34 ריבאונדים לסגולים), קלעו יותר מחצי מהזריקות שלהם וחגגו על חשבון סקרמנטו המסכנה, שזו תהיה השנה ה-16 ברציפות שהיא תפספס את הפלייאוף. מהצד השני, הפליקנס ידעו שניצחון יבטיח להם את המקום בפלייאין, בלי קשר למשחקים האחרים, ולא אפשרו לקינגס להוביל בשום שלב של המשחק, כשהיתרון היה יציב בדרך לניצחון.

מקולום היה בראש השקנאים עם 23, 5 אסיסטים ו-4 גניבות, הייז קלע אותו מספר נקודות עם 12 קרשים, אינגרם עם 17-7-8 מכובד, גראהם והרוקי טריי מרפי (ללא החטאה) רשמו 14 כל אחד, הרננגומז עם דאבל 12 ולארי נאנס ג'וניור עם מניין נקודות השלים שביעייה בדאבל פיגרס.

מכל האנשים, דווקא דמיאן ג'ונס הוביל את הקינגס עם 22, דביון מיטשל (17 אסיסטים!) ולאמב (5 ריבאונדים ואסיסטים) עם 15 כל אחד, בארנס ומטו עם 12 לראש.

פיניקס סאנס (63- 16) – לוס אנג'לס לייקרס (31- 48) 121- 110:

אחרי מחצית ראשונה צמודה, פיניקס השיגה את הבריחה ברבע השלישי בדרך לניצחון קל, שמרה על הבית, שברה את שיא המועדון בניצחונות שלה, ואני מרגיש ששכחתי משהו…

אההההה נכון, היא שלחה את הלייקרס הביתה עונה שנייה ברציפות. הלייקרס יראו את הפליי-אין העונה רק מהטלוויזיה ובאופן רשמי הם לא יזכו באליפות העונה.

בוקר כיכב עם 32 ו-7 ריבאונדים (בפחות מחצי שעה של משחק), אייטון עם 22 ו-13 קרשים, קאם ג'ונסון עם 12, ברידג'ס עם 10, שאמט, מגי וקרייג עם 9 לכל אחד. סי.פי 3 היה בערב חלש עם 6 בלבד אך הוסיף כמות אסיסטים כפולה.

ראס עם 28 (באחוזים טובים הפעם) הוביל את הצהובים-סגולים, איי.די עם 21 ו-13 ריבאונדים השיב מלחמה תחת הסל, ריבס הפציע עם 18 ו-6 אסיסטים, הווארד (7 ריבאונדים) וכרמלו (ריבאונד אחד פחות) עם 10 כ"א.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24- 55) – פורטלנד טרייל בלייזרס (27- 52) 98- 94:

שתי הקבוצות כבר מזמן לא מעלות לפרקט את השחקנים הבכירים שלהם, אבל אוקלהומה השתדרגו הפעם כשהרוטציה שלהם הורכבה מג'יילן הוארד, זאבייר סימפסון, אייזאה רובי, גאורגיוס קלייצאקיס, אוליבר סאר, ויט קרייצ'י ו-4:26 דקות של לינדי ווטרס השני. הבלייזרס ניצלו את זה, ו-10 דקות לסיום, הם כבר הובילו 90- 72, ונדמה היה שהת'אנדר הצליחו לאלתר הרכב שיספיק כדי להפסיד.

אולם, ב-4 הדקות הבאות קיבלנו ריצת 14- 0 של אוקלהומה, ופתאום נהיה משחק צמוד. המהפך הושלם על ידי סימפסון בתוך 4 הדקות האחרונות, ובטווח של 7 דקות הת'אנדר רצו 26- 2 והפכו פיגור 18 ליתרון 6. יובנקס קלע סל אחד, אבל הוא היה היחיד ב-3 הדקות האחרונות של המשחק, והת'אנדר השיגו ניצחון שני ברציפות בזמן שהבלייזרס עם 8 הפסדים רצופים.

הוארד הוביל את אוקלהומה עם 24 נקודות, 21 ריבאונדים ו-3 חטיפות, רובי קלע 18 עם 6 חסימות, קלייצאקיס קלע 17 עם 3 חטיפות, קרייצ'י קלע 11 עם 3 חטיפות, סימפסון קלע 10 עם 5 אסיסטים ו-2 חסימות, סאר קלע 10 עם תריסר קרשים וצמד בלוקים ולינדי ווטרס קלע 8.

אצל פורטלנד, קיון ג'ונסון רשם 18, 6 ו-7, גרג בראון ומקלמור קלעו 17 כל אחד ויובנקס קלע 14 עם 2 חסימות.

שיקגו בולס (45- 34) – מילווקי באקס (49- 30) 106- 127:

ללא זאק לאבין הפצוע ולונזו בול שכנראה גמר את העונה, הבולס אירחו את מילווקי למשחק קשה, שבו הבאקס עלו בהרכב מלא על מנת להבטיח את ראשות הבית ועוד צעד בדרך להבטחת יתרון ביתיות. דרוזן התקשה ברבע הראשון, אותו הוא סיים עם 3/9 מהשדה, אבל הגיב עם רבע שני של 14 נקודות ב-6/8 ורבע שלישי של 20 נקודות ב-7/8.

עם זאת, ווצ'ביץ' היה ביום של 3/19 מהשדה וברוק לופז נתן את משחק השיא שלו העונה, ככה שהבאקס לא היו צריכים יותר מדי מיאניס והיתר כדי לפתוח פער ברבע הראשון ולהגדיל אותו עוד קצת בכל רבע, כך שברבע האחרון זהות המנצחת כבר הייתה ברורה. מה שעניין את שיקגו בשלב הזה זה הניצחון של אורלנדו על קליבלנד שהבטיח להם מקום בפלייאוף, ככה שהם יצאו מהיום הזה מרוצים למרות ההפסד.

ברוק לופז הוביל את קלעי מילווקי עם 28 נקודות, 7 קרשים ו-3 בלוקים, מידלטון קלע 19 עם 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, יאניס קלע 18 עם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אלן (2 חסימות) ופורטיס (9 ריבאונדים) קלעו 13 כל אחד, ואילו הולידיי (13 אסיסטים) ומת'יוס קלעו 11 כל אחד.

אצל שיקגו, דרוזן קלע 40 ב-16/26 מהשדה, יחד עם 6 אסיסטים, פטריק וויליאמס קלע 18 וקובי וויט קלע 13.

מינסוטה טימברוולבס (45- 34) – וושינגטון וויזארדס (35- 44) 114- 132:

הרבע הראשון היה רבע ללא הגנות והסתיים ביתרון 38- 35 לקבוצה הביתית, למרות 9 נקודות של דני אבדיה ברבע. בהמשך, דווקא ההגנה של וושינגטון הייתה זו שהתהדקה קצת, אבל הם נאלצו לחכות לדקות של המחליפים עם פורזינגיס ברבע השלישי כדי לייצר בריחה ויתרון דו-ספרתי. הפעם היה זה הלטבי שקלע 12 נקודות ברבע השלישי והוביל את הבריחה.

ברבע האחרון, אנסלד נשאר עם חמישייה של סמית, קיספרט, אבדיה, האצ'ימורה וגאפורד לכל אורך הרבע, והחגיגה המפתיעה של וושינגטון נמשכה והפכה לסוויפ עונתי על מינסוטה וניצחון חמישי ברציפות של וושינגטון ביריבות הזאת. וושינגטון לא יהיו בפליי-אין או בפלייאוף כמובן, אבל מחזיקים במאזן זהה לזה של הפליקנס ועדיף על הספרס – שתי קבוצות שכן תיפגשנה בפליי-אין.

פורזינגיס הוביל את וושינגטון עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, גאפורד קלע שיא קריירה של 24 נקודות והוסיף לזה תריסר כדורים חוזרים, האצ'ימורה קלע 21, KCP וקיספרט קלעו 13 כל אחד ואיש סמית קלע 11 עם 8 ריבאונדים ו-14 אסיסטים. דני אבדיה קלע 17 נקודות ב-7/15 מהשדה, 2/7 לשלוש ו-1/2 מקו העונשין, יחד עם 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, חטיפה, 2 חסימות, 3 איבודים ו-4 עבירות.

אצל מינסוטה, טאונס קלע 26 עם 10 ריבאונדים ו-2 חסימות, אדוארדס קלע 18, ראסל קלע 17 עם 11 אסיסטים, ביזלי קלע 14 ופרינס את נוואל קלעו 11 כל אחד.

יוטה ג'אז (47- 32) – ממפיס גריזליס (55- 24) 121- 115 (OT):

ממפיס הגיעו למשחק בסגל חסר ללא מוראנט וברוקס, וההשפעה של זה הייתה שהספסל של יוטה פתח פערים בסוף הרבע הראשון והשלישי, בזמן שהחמישייה של ממפיס הייתה זו ששלטה ברבע השני. אחרי שכל אחת מהקבוצות הייתה ביתרון 11 בשלב מסוים, הג'אז החזיקו ביתרון לכל אורך הרבע האחרון, מה שמביא אותנו אל שלשות של טיוס ג'ונס וטריפל ג'יי שצמצמו ל-105- 102, 2 דקות לסיום.

אחרי קרוב לדקה בלי נקודות, מיטשל דייק פעמיים מהקו, אבל ג'קסון הגיב עם שלשה שצמצמה ל-2. גובר דייק פעמיים מהקו ושוב ג'קסון תפר שלשה, ואחרי חסימה של קייל אנדרסון על מיטשל טיוס ג'ונס יצא למתפרצת, אבל החטיא ליי-אפ ומיטשל נשלח לקו. 1/2 מהקו העלו את ההפרש ל-2 והכדור הלך לביין שהחטיא שלשה, אבל אנדרסון הצליח להכניס את הריבאונד עם הבאזר ולקבוע הארכה.

בתוספת הזמן, ממפיס עמדו על 1/5 מהשדה לעומת 7 ריבאונדים בהתקפה של יוטה, מה שאפשר לג'אז לקלוע מספיק בהזדמנויות שניות ולהשיג יתרון מכריע בדרך לניצחון ולמקום מובטח בפלייאוף, שנה שישית ברציפות.

גובר רשם דאבל-דאבל מרשים של 22 ו-21, קלארקסון קלע 22 עם 5 ריבאונדים ואסיסטים, מיטשל קלע 20 ב-6/24 מהשדה, יחד עם 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וויטסייד קלע 14 עם 10 ריבאונדים, קונלי קלע 13 עם 8 אסיסטים ובוגדנוביץ' קלע 13 עם 3 חטיפות.

אצל ממפיס, טריפל ג'יי קלע 28 ב-8/27 מהשדה, יחד עם 7 ריבאונדים ו-3 חסימות, ג'ונס קלע 24 עם 5 אסיסטים, ביין קלע 23 עם 7 ריבאונדים ו-5 חטיפות ומלטון קלע 11 עם 10 ריבאונדים.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
184 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/04/2022 10:51:57

לברון השחקן כבר לא יהיה בפלייאוף השנה (ומה קורה עם המירוץ למלכות הסלים?), לפחות ללברון הפרו מנג'ר יהיה הרבה זמן לבנות את הקבוצה לשנה הבאה. מאחל לו שישחזר את ההצלחה מהעונה…
תודה רבה על הסיקור

thetroll
thetroll
06/04/2022 15:20:13

מצטרף לברכות החמות

geffenre2
geffenre2
06/04/2022 10:58:50

הפסד מבאס לממפיס, עוד שני נצחונות והם שוברים את שיא המועדון. פשוט לא הגיעו למעמד. JJJ וביין היו חלודים אחרי כמעט שבוע שלא שיחקו, אבל לפחות הם קלעו שלשות חשובות (רק לא בהארכה). ג'ונס היחיד שהיה טוב לאורך כל המשחק (רק חבל שפיספס את הלייאפ שיכל לנצח את המשחק לפני ההארכה).

סוף כל סוף אפשר להיפרד מהדיונים על הלייקרס, נכון? נכון?

מינסוטה מלהיבים, מקווה שיגיעו לסיבוב הראשון מול פיניקס ויקחו מהם משחק אחד לפחות (ואז הם ממש יזכירו לי את ממפיס של שנה שעברה).

הערת ממפיס אחרונה – טריי ג'ונס בדרך להיות אחלה רכז מחליף להרבה שנים, וזה ממש לא דבר רע.

עמיחי קטן
06/04/2022 11:05:54
הגב ל  geffenre2

טיוס ג'ונס זה של ממפיס טרה ג'ונס של הספרס

geffenre2
geffenre2
06/04/2022 12:24:31

כן. התכוונתי שטריי ג'ונס יהיה אחלה רכז מחליף לספרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  geffenre2

מה מלהיב במיניסוטה לעזאזל????

עידו גילרי
06/04/2022 11:19:34

ו-KAT

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מצעמם. האמת שבמיני הכלבת מלהיב אותי השני אני לטובתו במשחקים 🙂

onetwo3
06/04/2022 14:43:22

אבל לא DNA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנמלה ירדה בכושרה הייתה לו תקופה מפלצתית אי שם

עידו גילרי
06/04/2022 11:00:26

זה היה קשה ובהחלט לא פשוט אבל הג'אז מצטרפים לחבורה האקסקלוסיבית של הבלייזרס והמאבס שהצליחו לגבור על המפלצת של ממפיס ללא מוראנט…

Alex Rabino
06/04/2022 11:00:41

החסימה של אבדיה על CAT לפנתיאון.

עידו גילרי
06/04/2022 11:12:15
הגב ל  Alex Rabino

לפנתיאון? קצת מוגזם לטעמי. אבל דני בתקופה טובה וזה כיף לראות. אם כבר אז האסיסט לסאטו היה הרבה יותר מרשים.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 13:31:54

מרשים

אור
אור
06/04/2022 11:36:30

אמביד ויוקיץ'
.
https://youtu.be/WO23WBji_Z0
.
תודה לצוות

אור
אור
06/04/2022 11:37:03

שורשר לכאן בטעות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/04/2022 11:43:06

מהשלוש לא היה לו משחק טוב. אמנם אםמזריקה אחת נוספת הייתה נכנסת אז היה נהדר כי כל זריקה משבע זריקות שווה כמעט 14.3% ומ-28.6% זה היה הופך ל-43%.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/04/2022 11:52:23
הגב ל  Alex Rabino

KAT

Yinon Yavor
06/04/2022 11:04:16

אחרי שני ניצחונות מזרחיים היום, הפער של המערב על המזרח צומק לניצחון יחיד: 223 מול 222, כשנשארו 5 משחקים בין אזוריים עד סוף העונה.
1. דטרויט – דאלאס
2. טורונטו – יוסטון
3. יוסטון – אטלנטה
4. ממפיס – בוסטון
5. מינסוטה – שיקגו
.
משחק 1 יילך למערב, משחקים 2-3 יילכו למזרח, והשניים האחרונים יקבעו את המאזן הסופי בין האזורים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/04/2022 11:49:18
הגב ל  Yinon Yavor

אין ביטחון לגבי משחק כלשהו. היו כבר משחקים שבהם קבוצות תחתית ניצחו קבוצות צמרת.

עידו גילרי
06/04/2022 11:08:21

ברכות ליוסטון ואורלנדו שהבטיחו את מלוא הקומבינציות האפשריות ב-17.5
דטרויט ו-OKC ימשיכו להיאבק על עוד 15.

Dor
Dor
06/04/2022 11:14:21

וואו איך יוקיץ׳ היה עצבני הלילה. חשבתי שהוא הולך להוריד את השופט סטייל מוריס. אמביד היה נהדר ומתחיל להזכיר לי את האקים. תודה על הסיקור חברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

פילי כמו בכל שנה תיבחן בפלייאוף. השאר לא באמת מעניין כבר היינו מקום 1 2 3 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילן גרין האיש שלי מתחיל לקבל הנחות סוף עונה במבצעים מטורפים. הבעיה היחידה שפורטר מתחרה נגדו להיפטר מהר מהזבל הזה.

4 משחקים רצוף עם 30+ נק והרוקי שקלע הכי הרבה 30+ השנה (5 כאלו) וסגן מלך הסלים של הרוקיז (16.8 נק) בקרב צמוד עם קייד (לו יש 2 משחקי 30+) עם ממוצע 17.3 נק . קרב שילך עד לסוף העונה

Jonathan
06/04/2022 11:40:00

כבוד לפופ והמיניונים שלו. עברה עונה שלמה ואני עדיין לא יכול לשייך את השמות של השחקנים בסן אנטוניו לפרצופים או עמדה. פלא שלמשחק הזהה את השחקן האלמוני קראו פולטל? אותו אני דווקא מזהה, אגב.
*
כדי לא להסריח בעונה הבאה הלייקרס יצטרכו להביא כמה שחקנים שמציעים מהירות ואורך. בטח טורנטו והקליפרס ייקבלו מהם הצעות לטריידים. גם בג"ס יש עודף של כאלה אבל אני לא רואה מה יש ללייקרס להציע למישהו בתמורה.
בכל מקרה – הם גרמו לי להיזכר בבית האבות לכוכבים שהיה ביוסטון עם האקים, קלייד, בארקלי ופיפן… רק בגירסה הפחות טובה שלו.
*
סאחה פניקס. הדאנק אלי הופ של בוקר הפתיע אותי. אני כל הזמן שוכח שהבחור גם אתלטי.

עידו גילרי
06/04/2022 11:41:21
הגב ל  Jonathan

זה מה שקנדל אמרה…

Jonathan
06/04/2022 11:44:03

באמת בילית יותר מידי בחגיגות עם הללל

עידו גילרי
06/04/2022 11:44:50
הגב ל  Jonathan

my thoughts exactly,

עידו גילרי
06/04/2022 11:45:26

אני בטח אתעורר עוד מעט עם הנגאובר מטורף.
מקווה לגלות לפחות שאני לבוש.

Jonathan
06/04/2022 12:12:01

תוודא שלא עשו לך קעקוע בגב התחתון

עידו גילרי
06/04/2022 12:54:45

OMG

עידו גילרי
06/04/2022 12:55:16

מישהו יודע להסביר מה הכוונה ב:
ET rules?

NFS
NFS
06/04/2022 14:05:13

רגע, להישאר עם חיתול נחשב "לבוש"?

עידו גילרי
06/04/2022 14:12:10

לא אם יש בו חורים במיקומים אסטרטגיים.

אור
אור
06/04/2022 11:49:15
הגב ל  Jonathan

הרגתם

Avner
Avner
06/04/2022 12:17:41
הגב ל  אור

לגמרי 😂🤣

Smiley
06/04/2022 11:48:34

אז הספרס אולי מתחילים רצף חדש?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טוב, אז שעל הלייקרס אי אפשר לסמוך ידעתי, שלברון נהיה לוזר כנ"ל, אבל היוקיצ'ים שהפתיעו לטובה כל העונה גם הכזיבו, והנה, אשר יגורתי בא, ואנחנו בפלייאין. לא אופתע אם ננצח את השקנאים במשחק הראשון, ונראה מה יהיה במשחק השני. חשש ממשי שנאבד את בחירת הלוטרי….
.
אבל בינתיים, בחירות 25, 20 ו-9 בידינו.
.
נקווה שבוסטון תפשל במחזורים שנותרו ושמתחרותיה יצליחו. רצוי שגם הוויזארדז והניקס ינצח, אבל אין להן שום תמריץ לעשות זאת, וחבל. הערכה עדכנית – בחירה 11.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:18:49

מיקי
מדוע אתה מעוניין שהסלטיקס יפשלו?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הכוונה רק לעונה הסדירה, בפלייאוף אני לגמרי בעדם, אבל היות שהבחירה שלהם עוברת אלינו, אני מעדיף אותה מה שיותר גבוהה, כלומר שבוסטון מסיימת בפלייאוף, אבל עם מאזן מה שיותר נמוך.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:52:45

אוקיי
הבינותי. לא היה לי מושג (לא מתבייש בזה) שקיבלתם בחירה מאיתנו, כנראה בטרייד על וויט.

עידו גילרי
06/04/2022 12:56:57

אז כל הפעמים שניסינו להסביר לך שזה מהלך כזה לא עזרו…
נו לא מפתיע

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 13:44:06

תביא בבקשה לינק שתומך במה שכתבת פה?
אף פעם לא הכנסתי את עניין בחירות הדרפט.
אתה כל כך שונא אותי שזה מעביר אותך על דעתך ואתה מחפש להמשיך ולהתווכח על שטויות….
טוב שאני לא יורד לרמתך. אבל ממליץ שתטפל בזה.
כולם רואים, זה לא נעים.

עידו גילרי
06/04/2022 14:24:38

אני לא יודע מה הכנסת. אני אישית לפחות בשלוש פעמים שונות הסברתי לך שהסיבה למהלך שבו הספרס מעבירים את ווייט הייתה כדי להשיג נכסים עתידיים (הבחירה הזו ועוד אחת כהחלפה עתידית). מצטער אבל אני לא עובד בשבילך ואמרתי מספיק אז אני בטח לא הולך לחפש איפה בדיוק עכשיו.
אני גם לא שונא אותך. לא סובל במיוחד את ההתנהגות שלך אבל שנאה… בואנה נסחפת.
שנאה זה המחלקה שלך וכמו שאמרתי לך בעבר – יצאת פעם אחת מהארון אתה יכול גם כאן אל תדאג עדיין יקבלו אותך.
וכן אתה לא יורד לרמתי וכולם רואים ללא ספק. אתה תמיד רמה אחת מעל כולם.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 17:55:06

במקום לכתוב טור שים נא לינק שמתייחס בפירוש למעבר בחירה מבוסטון לסן אנטוניו. רק על זה נסוב הדו שיח שלי עם מיקי.
זה העניין הרלוונטי….

עידו גילרי
06/04/2022 17:58:58

כבר אמרתי לך במפורש שאני לא אעשה את העבודה בשבילך.
על המעבר בחירה הזה כתבתי לך כמה וכמה פעמים כשהתעקשת שהספרס לא עושים טנקינג.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 18:50:07

העיקר אתה בוכה שאני מתחמק….
ביקשתי לינק שנוגע רק (אוריינות) לבחירת הדרפט. אין לך? זו התחמקות
אני לא מופע.

עידו גילרי
06/04/2022 18:53:01

כי לאורך השנים למדתי שזה לא עוזר ובסוף רק אני עושה את העבודה השחורה ואתה נעלם עם הזנב בין הרגליים.
מה גם שברור שיהיה לך תירוץ מושלם.
אבל אתה יודע מה – יש לי עמוד שדרה גמיש אז שניה נלך לחפש לך.

עידו גילרי
06/04/2022 18:53:26

ואתה כן מופע – יש שיגידו אפילו פריקשואו

עידו גילרי
06/04/2022 19:00:05

קח תהנה – אפילו יצא לך טוב ההימור שם.
https://hoops.co.il/?p=257071#comment-1734717

חתוליו
06/04/2022 19:23:49

Jesus you two get a room already

עידו גילרי
06/04/2022 19:52:15

צודק. חותך.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:17:57

רגע
אני רוצה להבין מי עכשיו, אחרי ה 45 של אמביד, מקום ראשון במספר נקודות ממוצע?
אמביד או לברון?

גיא רוזן
06/04/2022 12:42:57

מיליון תגובות סביב הנקע של לברון היום לפנות בוקר,
ולא נפל האסימון שהסיבה שלברון למעשה יצא מופסד מכך שלא שיחק היא בגלל שאמביד חלף על פניו טיפס לראשות הטבלה???

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 12:45:16
הגב ל  גיא רוזן

כמה אפשר עם השטות הזאת

גיא רוזן
06/04/2022 12:48:57

אני מוכרח לציין שזה ממש משעשע איך שגם מתמטיקה פשוטה הופכת לשטויות למול דף המסרים של ה-ללל …
.
(שלחתי את אשתי לבדוק ששוב לא הדלקתם צלב בגינת ביתי.
זה לא ראוי!
אנחנו עושים על האש רק הסופי שבוע…)

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:54:48
הגב ל  גיא רוזן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני לא בקיא בהלכות ה LLL
רק רוקי (רקון) אנוכי.
כן רוקי העונה והשחקן השישי והשחקן המשתפר וגם ה MVP, תלוי את מי שואלים….

אור
אור
06/04/2022 12:53:39

כל עוד הוא בפיגור הוא נדפק לגמרי מכל משחק שהוא מפסיד, אז כמה אפשר עם השטויות שלך?

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:55:28
הגב ל  אור

לא אם הוא מפסיד ושם 79 נקודות.
🙂

אור
אור
06/04/2022 12:58:06

בסדררררר
לא יודע מה זה רלוונטי לכינוי באתר כדורסל אבל לפחות אתה דוקטור אז לא צריך להסביר לך על חישובי ממוצע

עידו גילרי
06/04/2022 13:03:53

(כנראה שכן)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק יעלו נגד השיקץ נראה לי עם et בחמישייה ויוסיפו אליו את רזיאל יחד עם פחושבסקי ויט קרצי וזאביאר סימפסון.
הוא הולך לשים שם איזה 70 נק.
יהיה שם קליר פאת קוסט טו קוסט כל התקפה

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 13:46:11

מה אתה חושב שאני בודק ממוצעים עכשיו?
אני משאיר לכם. אתם מכירים את רוב אתרי האן בי איי.
הדרך הקלה היא לשאול פה. זה גם יותר קצר מבחינתי.
עובדה שקיבלתי שתי תשובות.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 13:47:11

למה בסוגריים עידוקי, אפשר שלוש נקודות או שני סימני קריאה.
🙂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
06/04/2022 13:51:02

כי שוב לא הבנת וכתבת משהו לא קשור.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 13:13:34
הגב ל  אור

די כבר עם הטענה המטומטמת הזו, זה ממוצע לא מצטבר, כל עוד הוא משלים את מכסת המשחקים זה לא משנה לו כמה אמביד קולע.
הוא עושה חישוב פשוט של באיזה משחקים כדאי לשחק כדי לנפח את הממוצע כמה שיותר, וזה גולדן ואוק', ודנבר נשארת כאופציה.
ה'לוגיקה' שלכם כדי להגן עליו מביכה.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 13:48:09

מר נחשון, ניחשת נכון.

אור
אור
06/04/2022 14:25:25

וואי אשך, אתה לא אמיתי. תלמד ממוצעים ואז תקרא שוב את מה שאני וירושלמי רשמנו. כל עוד הוא לא ביתרון גדול בממוצע ובמקרה הזה הוא בפיגור ונשארו מעט משחקים לעונה – מה שמטומטם פה זה להפסיד חלק מהם. אין פה מה "להסתכן" כי בלי לשחק הוא יפסיד בוודאות, הבנת?

עידו גילרי
06/04/2022 14:27:12

אור זה בגלל שהוא מכניס עוד פרמטרים למערך השיקולים ולא מתייחס רק למה שאתה לוקח בחשבון.

אור
אור
06/04/2022 14:51:23

לא הבנתי

עידו גילרי
06/04/2022 14:53:22

אם נשים את זה בשפה מתמטית הוא טוען שהסיכוי לקלוע 50+ יותר ממוכפל כשללייקרס אין על מה לשחק. כלומר שהישיבה בחוץ אולי מורידה לו הזדמנות אחת להשיג סקור גבוה אבל מגדילה משמעותית להשיג סקור גבוה בהרבה שיפצה על הסיכון.

אור
אור
06/04/2022 14:59:58

כן רק שלפי טענתם מכל השבועות האחרונים זה לא שינה לו גם ככה

עידו גילרי
06/04/2022 15:00:40

אני הבנתי אחרת אבל יכול להיות שמארג הטיעונים הוא סבוך…

אור
אור
06/04/2022 15:02:47

לא שינה לו = לא עניין אותו לנצח או להפסיד, גם כשהלייקרס היו כמעט בטוחים בפלייאין. אז פתאום הוא המציא נקע כדי לברור את המשחקים עד סוף העונה?

עידו גילרי
06/04/2022 15:03:35

זה נכון – אבל הוא טוען שהשיקולים של הקבוצה יעזרו עכשיו ללברון להשיג כל מה שירצה כי מה כבר נשאר.

עידו גילרי
06/04/2022 15:04:30

ואגב אני חייב להגיד במבט לאחור שאני לא חשבתי שיש סיכוי שיצליחו להחמיץ את הפליי אין…

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:37:30

אור הטענה שלך על כך שהוא בפיגור תקפה רק אם הוא לא משחק יותר.
הוא כן ישחק – הוא חייב בכל מקרה עוד 2 משחקים.
אז הוא בוחר את אלה שהכי נוח לו לנפח בהם. מאוד פשוט.
אגב, אם הוא לא היה חייב את השני משחקים הוא גם יכל לבחור בטקטיקה של לקוות שאמביד ישחק ויוריד את ממוצעיו, אם היה מעריך שאמביד ישחק מול הגנות חזקות והוא עצמו גם, אז היה מעדיף לשמור את הממוצע הגבוה שהשיג עד עתה ולתת לאמביד להוריד את שלו.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:40:49

מארג השיקולים הוא אכן סבוך.
והשיקוץ אכן שיחק רק עבור הממוצעים שלו גם בשבועות האחרונים.
אבל –
1. הוא הוביל עד המשחק האחרון של אמביד אז זה היה הגיוני
2. יש גם את עניין הקבוצה שתשחק רק בשבילו מעכשיו
3. יש גם את עניין המנוחה ולרכז מאמץ בשני משחקים לבחירתו, שזה הגיוני בגילו
יש בטח עוד שלא חשבתי עליהם כרגע

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 18:04:13

אור
איך בדיוק הגעת לזה שלברון המציא נקע?
אף אחד מה LLL לא אמר את זה, אולי שימון?….
חברון נפצע חד וחלק. על זה אין וויכוח בינינו ושימון יכול לצעוק עד מחר.
העניין הוא שהוא חזר לשחק במשחק קל ושם 38 כמו טרזן, אחרי זה הוא נח שני משחקים, כי הוא עדיין פצוע….
זה לא נראה לך חשוד? חוזר פצוע שם 38 נקודות, מוותר על שני משחקים אבל בא לבוש כמו בחוף הים עושה עוונטות ושמח עד הגב, כששאר הלייקרס מפסידים, זה בכלל לא נוגע לו.אבל זה נוח כי לחברים אין יותר על מה לשחק במשחקים הבאים….
ללייקרס נשארה רק מטרה אחת העונה….
למטרה קוראים תואר למר גיימס.
אין שום דבר אחר!

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 18:11:12

שי
הוא לא שיחק רק בשביל הסטט שלו בשבועות האחרונים.
כשהספרס עברו את הלייקרס והתחילו לפתוח פער הוא הבין שיש סיכוי גדול מאד שלא יהיה בפליי אין ואז התחיל לקבל החלטות שמתאימות לו, כמו אני יותר חשוב מהקבוצה. אז אבוא רק במשחקים ששווה לי לנפח.
אני עדיין בפרוטוקול נקע? ננצל את זה. נעוף מהפלייאין? גם ככה אנחנו רעים מאד. אם נעוף לא יהיה על מה להילחם אז אשכנע אותם לעזור לי (35 זריקות למשחק? אתה אמרת)
יש פה אלגוריתם שלם עם פקודות ביצוע, כן או לא, המשך הלאה וכו.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:49:17
הגב ל  גיא רוזן

גיא, קודם כל מיליארד תגובות שמקורן בעיקר בפוסט של מנחם שכולנו אוהבים ומכבדים.
אם לברון היה משחק היום וקולע רק 26 נקודות, מה היית אומר?
הרי 26 נקודות עוד היה מרחיק אותו מהמטרה העיקרית שלו והיה מצריך הרבה יותר במשחקים הבאים.
יתרה מכך, הוא היה צריך לקחת הימור ולשחק גם נגד ג"ס כשדריי היה מונע ממנו לקלוע.
אהבה הרי אין ביניהם למרות שדריי לא שייך ל LLL

אור
אור
06/04/2022 12:54:27

מה זה משנה מה הוא היה אומר? כל משחק שהוא מפסיד הוא נדפק מזה יותר עכשיו בדיוק כמו שרשמתי לך כל השבוע. מה כזה קשה לקבל שטעית?

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:57:30
הגב ל  אור

כל הכח צריך ללכת לשני משחקים כי זה מה שנשאר לו.
בשניהם הוא צריך התגייסות של השחקנים בשביל להכניס כמה שיותר.
נראה מה יקרה.

אור
אור
06/04/2022 13:00:10

אז למה שיגביל את עצמו מראש לשני משחקים במקום 4-5 שהיה יכול לקלוע כמה שהוא רוצה כי הוא לא משחק בשביל הפלייאין וכולם היו מתגייסים? אה הוא ממש מפחד מההגנה של דנבר.. הבנתי
אולי שאמביד לא ישחק יותר כדי שבמשחק הבא לא יקלע בטעות 26?

עידו גילרי
06/04/2022 13:02:39

אור אל תתרגש זה בסך הכל ספורט ולא מדע טילים. בידור להמונים. חוץ מזה הוא שטותניק מוצהר אז תן לו לעשות שטויות.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 13:19:26

מר 'חושך', למה שהוא יסתכן בלקלוע מעט מול קבוצה חזקה עם שחקן הגנה דומיננטי בצבע, ולהוריד את הממוצע שלו, כשהוא יכול לנוח ולבוא טרי מול קבוצות נוחות יותר, כשאין כבר לחץ ועל מה להילחם, וכולם משחקים רק עבורו?
לא אתפלא עם יושיבו את הגבה וראס ורק הוא ישחק במשחקים אלה עם הצעירים ויזרוק 35 זריקות למשחק.
קשה מדי עבורך הלוגיקה?
אולי תבין בפרק הבא

עידו גילרי
06/04/2022 13:22:14

אולי כי בפעם האחרונה שהוא נפגש עם אותה 'סכנה' בדיוק לפני פחות מחודש הוא הגיע ל-30 בשלושה רבעים.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 13:37:34

לא מעיד על הכלל.
הכלל הוא שהסאנס בהרכב מלא היא קבוצת הגנה מצוינת עם ביג הגנתי בצבע (איפה שהוא עושה את מירב הנק') ומוקש עבורו, וזה גם משחק שיש על מה לשחק בו וצריך להתחלק בזריקות עם ראס והגבה.
הרבה יותר הגיוני לנוח ולבוא לנפח מול גולדן – שמולם הוא באמת באופן קבוע מתפוצץ ואין להם ביג הגנתי בצבע – ומול מילואי אוק' כמובן.
.
אגב, זה היית אתה שטען לזכותו שהוא רק מנסה לשמור על בריאותו לעתיד כדי לא לסיים כקובי ולכן לא משחק עם הנקע (לא זוכר)?
אם כך, מה תגיד אחרי שפתאום ישחק במשחקים שנותרו אחרי שאין שום צורך בו?

עידו גילרי
06/04/2022 13:39:41

אז תנסח את הטענה שלך בצורה הגיונית יותר – זה לא כל כך הקבוצה שממול אלא העובדה שללייקרס לא יהיה על מה לשחק ואז יש משמעות ל"לדאוג שלא יהיה על מה לשחק" על ידי חיסור.

עידו גילרי
06/04/2022 13:40:17

אני אגיד שזה מביך עד כדי הקאה…

עידו גילרי
06/04/2022 13:41:06

ורק נעשה רברס שנייה לחלק של מי ההגנה ממול. מי לדעתך שתי הקבוצות האחרונות שמולן הוא לא הצליח להגיע ל-30?

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 13:50:57

עמביד לא שם את עצמו לפני הקבוצה. הוא רוצה יתרון ביתיות ולפילי נשאר להאבק על מקום שני.
יירקו דם כנראה עד המחזור האחרון.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 13:53:47

כמו כן נשארו לו 3 משחקים ועכשיו הפליי אין לא מעניין אף אחד בלייקרס.
מה נשאר בעצם? לברון גיימס והתואר האישי. אוקיי?
ישחק לפי הצורך על מנת להגיע לשיא והפוקוס של שחקני הלייקרס יהיה לעזור לו כי אין שום מטרה אחרת.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 13:56:41

זה גם ההגנה ממול, וגם שיקולים אחרים.
זה מכלול שיקולים.
מול מי לא קלע 30? לא אכפת לי. זו אנקדוטה.
מול מי כדאי לו לשחק? מול גולדן ואוק'.
דנבר זה יהיה החלטה ביום המשחק לפי המצב.

עידו גילרי
06/04/2022 13:59:57

הבעיה שגם את המי כדאי אתה מחליט אנקדוטלית ואז היכולת לתקן במקרה ולא הולך באחד הופכת בעייתית (זה חלק מהטיעון של אור).

אור
אור
06/04/2022 14:28:08

אשך, הגבתי לך למעלה, אם אתה מסרב להבין בכוונה כי מדובר בלברון הדבר שהכי חשוב לך בעולם הזה אז אין בעיה פשוט תודה בזה, ואם לא אז הסברתי כבר שלוש פעמים וגם גיא ירושלמי ועידו ניסו.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:46:43

אני לא מחליט אנקדוטאלית זה היה ברור מלפני כמה ימים, כפי שכתב הדוק וכפי שכתבתי בלוח הקודם שלי.
מול גולדן הוא מנפח תמיד ואין להם ביגמן הגנתי בצבע (ושמעון טוען שקר הוא המשת"פ מס' 1 בקליר פאת וייתכן שהוא צודק..)
מול אוק' זה נו בריינר.
מי נישאר?
פיניקס ודנבר.
למה שישחק נגד הקבוצה החזקה בליגה עם אייטון בצבע?
יש לו 2 משחקים נוחים יותר ואז בדנבר שהיא גם נוחה יותר מפיניקס ישחק אם יהיה צורך.
ובינתיים ינוח.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:47:22

אור אני עוד לא הבנתי וזה לא בכוונה. צר לי

עידו גילרי
06/04/2022 15:52:56

אתה די כן. להגיד "מול גולדן הוא מנפח תמיד" זה אנקדוטלי. וגם ההנחה שביגמן דומיננטי בצבע הוא מה שמונע מלברון לעשות נקודות (ראה השאלה שלי לגבי הקבוצות הארחונות שמולן הוא לא הצליח לעשות נקודות).
בכל מקרה כדי למקד את שניכם אני אגיד עוד משהו.
מה שאתה מחביא בטיעונים שלך הוא הנחה שיש סכנה שלברון לא יגיע לממוצע שלו בכל משחק שהוא עולה. מה שאור אומר שלפי מערך השיקולים שלך זו הנחה לא סבירה. בהינתן שרוב הסיכויים שלברון יוכל להגיד לפחות לממוצע שלו בכל פעם שיעלה למגרש אז יותר משחקים שווה יותר יכולת לנפח מספרים.

Jonathan
06/04/2022 15:57:04

ממה שהבנתי (הסתכלתי רק עכשיו בגלל המהומה, אולי אני טועה) – מלך הסלים מחושב על ממוצע של לפחות 58 משחקים.
כלומר – אם הוא משחק רק 56 משחקים אז מחשבים לו את כל הנקודות שהשיג ב-56 המשחקים ועוד 0 ועוד 0 כדי לחשב את ממוצע הנקודות שלו לצורך קבלת מלך הסלים.
אם הוא יעלה לשחק וייקלע 4 נקודות במשחק אחד (מהמון נסיונות, ממש השפלה) ועוד 2 במשחק הבא (מעוד המון נסיונות, זה לברון שהכרנו?), מצבו עדיין יהיה יותר טוב מאשר אם הוא לא שיחק.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 16:37:53

מוסיף למכלול השיקולים את הרצון להפריד עצמו מהכישלון

Jonathan
06/04/2022 16:58:12

הבנתי למה אתה מתכוון. לצאת מהמירוץ כדי לא להיכשל בו בשום מצב.
תהיו לי בריאים.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:43:16
הגב ל  אור

הוא לא נדפק מזה.
הוא יכל בכל משחק להעלות את הממוצע כמו גם להורידו.
הגיוני שיעדיף להישאר עם הממוצע הגבוה (שאיתו הוביל עד המשחק האחרון של אמביד) ולרכז מאמצים בשני משחקים שהוא צריך לבחירתו.

ירושלמי
ירושלמי
06/04/2022 12:59:54

רזי,זה היה נכון אם הוא היה מוביל את הנקודות ואז חבל לקחת סיכונים.
ככל שישחק פחות הוא יצטרך לקלוע הרבה יותר מהממוצע שלו בכל משחק בשביל לעבור את אמביד שזה הרבה יותר מסובך מפשוט לשחק יותר ולקלוע יחסית פחות.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 13:39:19
הגב ל  ירושלמי

ככל שהוא משחק יותר האימפקט של כל משחק על הממוצע קטן יותר, אז עדיף לו לשחק כמה שפחות ולקלוע בהם כמה שיותר.
אבל לא כאן השיקול, זה זניח

אור
אור
06/04/2022 14:31:50

זה נכון אבל כאמור זניח, הרבה יותר חשוב שיישארו לו כמה שיותר משחקים פוטנציאליים להתפוצץ בהם, במיוחד שיש לשניהם ממוצע 30 וקצת ולא 40 נניח

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 13:57:58
הגב ל  ירושלמי

ירושלמי, הוא צריך לשחק רק עוד שנים כדי שיגיע למכסת המשחקים הדרושה. אם לא ישחק את שניהם, הוא יכול לשים במשחק אחד שבו ישחק 1000 נקודות אבל זה לא יחשב כי לא שיחק מינימום של משחקים בעונה.

עידו גילרי
06/04/2022 14:00:46

זה כן יחשב, אתה שוב אומר שטויות.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 14:02:13

אם לא ישחק אחד משניהם או במילים אחרות ישחק רק אחד משלושת הנותרים זה לא נחשב.
בינינו, זה לא יקרה. הוא ישחק שני משחקים עם ייפוי מהלייקרס לעשות מה שהוא רוצה ואז יראה מה אמביד עשה. אם לא תהיה ברירה ישחק גם במשחק האחרון.

עידו גילרי
06/04/2022 14:04:43

זה כן ייחשב אם עדיין יהיה לו את הממוצע הגבוה ביותר כשלוקחים משחק אחד כאפס.

thetroll
thetroll
06/04/2022 17:21:30

אני מסכים חלקית עם האשך.
לפני המשחק הערב וה 44 נקודות של אמביד לברון הוביל את הטבלה אז הסיכון שלא היה סיכון מלמטה – כלומר שיעלה וישחק ולא יקלע את הממוצע ואז הממוצע ירד לו (בהנחה שיש לו ארבעה משחקים והוא צריך לשחק לפחות ב 2). עכשיו אחרי שאמביד עבר למקום הראשון אני חושב שאין לו מה להפסיד ולכן הוא ישחק 2 או שלושה משחקים. הוא ינסה להתפוצץ ב 2 הראשונים ואם יגיע לממוצע טוב לא ישחק את המשחק האחרון מול דנבר. לכן אני חושב ששני המשחקים הקרובים הוא בטוח ישחק (למרות הנקע הפתוח באגן ים התיכון שלו) והשלישי זה תלוי במצב.

thetroll
thetroll
06/04/2022 17:24:05

מה שברור בכל מקרה זה שהדבר היחיד שמעניין אותו זה מלך הסלים וזה כנראה כבר מזמן (מאז שהתחילו ההתפוצציות שלו לפני איזה חודש שגיא השתפך פה עליהן (השחקן הראשון שבגיל 37 וכ וכ וכ… קליר פאת לפחות להבין מה עובר לו בראש).

עידו גילרי
06/04/2022 17:24:45

אתה לא יכול לתכנן על פי התוצאות בשטח – אתה צריך לקחת בחשבון גם את הסיכוי שיריב שלך ישתפר. מה גם שמדברים כאן על סה"כ 15 נקודות שאמביד הוסיף זה דבר שצריך לקחת בחשבון בכל תכנון עתידי.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 18:15:48

טרולי
אהבתי את אגן הים התיכון
יופי של יציאה
גם אני ביולוג מהאגן….

עמיחי קטן
06/04/2022 12:42:58

אמביד

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:50:29

תודה
אם אמביד יקח את מלך הסלים אני מוכן להתפשר שיקבל גם MVP,
שימון, הולך?
אבל… שיעוף בסיבוב השני מול בוסטון.
🙂

NFS
NFS
06/04/2022 12:36:55

דני במשחק ממש טוב – יש לו ראיית משחק נהדרת (יופי של מסיאה לסטורנסקי), מתחיל קצת לצבור ביטחון וקצת מטטרש (סימן למקדניאלס שהוא "קטן מדי" לשמור עליו אחרי סל מג'אמפ סטופ).
בקיצור, אני נהניתי.
אין כמו בידוד קורונה ללא ילדים.

Dor
Dor
06/04/2022 12:44:59
הגב ל  NFS

זה הסטארטאפ למי שלא יכול להישאר בבידוד בבית ללכת לשבוע למלון? איך ברקו (או זרחוביץ') אומרים – פטורף!

NFS
NFS
06/04/2022 13:32:55
הגב ל  Dor

הבת הקטנה שלי לא מחוסנת אז נאלצתי להסכים ללכת להתבודד מחוץ לבית לכמה ימים.
לא פשוט.

עידו גילרי
06/04/2022 13:34:08
הגב ל  NFS

כמה אצילי

עידו גילרי
06/04/2022 12:52:23
הגב ל  NFS

חחח דפקת את המערכת…

NFS
NFS
06/04/2022 13:31:01

הרבה זמן לא שמחתי ככה משני פסים

Avri
Avri
06/04/2022 13:48:20
הגב ל  NFS

עכשיו אני מבין למה אנשים לא מחוסנים/מתחסנים. תכלס זו הפעם הראשונה שאני מוצא בזה הגיון.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 12:44:08

חחחחחחחחחחחחח
הרבה זמן לא דיברו פה על פוליטיקה אבל היום עם פרישת סילמן נראה שהדרך לסוף ממשלת לא ביבי קרוב מתמיד.
אז מה יהיה? שוב נלך לבחירות?
שודדי ישראל

Avri
Avri
06/04/2022 13:47:17

זה מטורף לגמרי. בעלה הסביר בתקשורת שהיא תקבל ג'וב במערכת הבריאות (שרת בריאות בממשלת ליכוד, אם כשתקום). בין אם תומכים/מסתייגים ממנה, הרעיון של להטריף מדינה ולהוביל לבחירות (כי זה מה שיהיה עכשיו) בשביל ג'וב מסריח הוא לא פחות ממדהים.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 14:05:02
הגב ל  Avri

כן
ראיתי
אם המערך עשו את זה עם פליטי צומת כמדומני אז גם נהנתניהו יכול.
🙂
בית משוגעים.
מתי הפרקליטות פותחת בחקירה בעוון שוחד בחירות?
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אור
אור
06/04/2022 14:33:30
הגב ל  Avri

מזה אתה נדהם? קורה כל הזמן כל מערכת בחירות

Avri
Avri
06/04/2022 16:20:07
הגב ל  אור

זה עדיין מדהים. מדהים ש1. זה קורה בכלל, ו2. שאנשים לא לומדים ושמים ברשימות שלהם יצורים כמו סילמן אמיר פרץ או אורלי לוי שכתוב על הקיר שזה מתכון לצרות. האמת, די מדהים שהקואליציה הזו שרדה שנה בהנתן המגוון העצום שבתוכה והיתרון המספרי השברירי שלהם.

אור
אור
06/04/2022 16:25:56
הגב ל  Avri

אני לא כזה מתמצא בדברים האלה אבל מבחינתי אין אפשרות אחרת חוץ מ"לשים" אנשים כאלה ברשימה כי ראש המפלגה לא בהכרח קובע כל מי שנכנס או לא והם מייצגים את המפלגה ובוחריה כמעט כמוהו

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 16:33:20
הגב ל  Avri

זה לא בשביל הג'וב. כל סיפור החמץ זה סולם לרדת מהעץ ולהפסיק להיות "בוגדת" בסביבתה.
הלחץ המתמשך שבר אותה (כי היא משענת קנה רצוץ).
גם בעלה כל הזמן לחץ מסתבר ובטח גם איימו עליה.
הג'וב זה טיפה שיחליק בגרון העסק

Avri
Avri
06/04/2022 17:28:33

קראתי עכשיו שבאמת היה לחץ נוראי עליה ועל משפחתה. יכלה (היתה צריכה) פשוט לקום ולהתפטר, או כמו שאומרים על החום שבמטבח – לא מתאים לך, לך.

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 18:20:09
הגב ל  Avri

תמצא לי פוליטיקאי ישר שיחזיר את המנדט על חשבון המשכורת שמרוויח כחבר כנסת או שר?
לא קיים דבר כזה. גם הישרים ביותר שאין להם מקור פרנסה יותר מתגמל לא יוותרו על המנדט.
זה יהיה טפשי ביותר…

ירושלמי
ירושלמי
06/04/2022 12:54:45

תודה רבה
הוויזארדס רשמית הקבוצה הכי לא ברורה בליגה

עידו גילרי
06/04/2022 13:03:21
הגב ל  ירושלמי

קליפרס…

Avri
Avri
06/04/2022 13:35:20

שאלה מעניינת בהקשר ויכוחי עזים. האם יש עוד מועמד עז שלא עשה פלייאוף כל כך הרבה פעמים? יכול להיות שזה לא הוגן כי רובם פרשו בגיל מוקדם בהרבה אבל הלונגביטי שמשחקת כטיעון בעדו חייבת להחשב גם כשזה לא לטובתו.

עידו גילרי
06/04/2022 13:36:11
הגב ל  Avri

זה באמת לא הוגן ובכלל כמה זה פעם רביעית אולי?

Avri
Avri
06/04/2022 13:52:10

חשבתי שלוש אבל האמת לא זוכר. בכל מקרה, ארבעה פספוסי פלייאוף זה לא הרבה?

עידו גילרי
06/04/2022 13:53:56
הגב ל  Avri

יותר מפריעה לי הנטייה לעבור כל פעם שלא נוח.

Avri
Avri
06/04/2022 13:58:53

זה גם, למרות שזה עידן אחר וגם אחרים (קארים, ווילט ואפילו מייקל הגדול) סוג של עשו את זה.

עידו גילרי
06/04/2022 14:01:58
הגב ל  Avri

פעם אחת (קארים).
ווילט לא בדיון.

עידו גילרי
06/04/2022 13:38:40
הגב ל  Avri

בטח כששאר המועמדים שיחקו בתקופות שבהן אחוז הקבוצות העולה לפלייאוף גבוה יותר.

Avri
Avri
06/04/2022 13:51:15

הכל נכון, אבל עדיין לטעמי זה שיקול שחייב להכנס לדיון. בדיוק כמו העונה ההיא של קובי בה הוא הסריח ונשאר מחוץ לליגה.
לגבי אחוז הקבוצות שעולות לפלייאוף – פייר אנף, אבל אני בספק עם טנקינג היה כל כך נפוץ אז כמו היום. רוצה אומר – היו גם פחות נמושות, בטח כשהכשרון התפזר על פחות קבוצות.

Avri
Avri
06/04/2022 13:56:04
הגב ל  Avri

"בדיוק כמו העונה ההיא של קובי בה הוא הסריח ונשאר מחוץ לליגה."
זא מחוץ לפלייאוף. וכן, יותר מעונה אחת.

אור
אור
06/04/2022 14:34:30
הגב ל  Avri

אז אתה סופר למייקל את שתי העונות בוויזארדס נגדו? ואם היה נשאר לשחק עוד שנתיים אח"כ גם?

Avri
Avri
06/04/2022 16:23:35
הגב ל  אור

כמו שכתבתי למעלה, כן. למרות שברור שלעזוב בגיל מבוגר זה לא כמו לעזוב קבוצה בשיא. שוב, אין מה לחפש דיוק יתר או קריטריונים מדוייקים בדיון הזה. חסר כל טעם.

אור
אור
06/04/2022 16:24:34
הגב ל  אור

סגור

עידו גילרי
06/04/2022 14:30:14
הגב ל  Avri

לגיטימי, זה בכל מקרה סוביקטיבי. כל אחד מבשל את מרק ה-GOAT שלו.

Avri
Avri
06/04/2022 16:21:28

בדיוק. בכל זאת, זה לא הויכוח הכי מדוייק בעולם.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/04/2022 14:17:14

לברון הודיע שהוא בחוץ עד סוף שנה. לא יקלע בזמן זבל מול אוק' ולא יעשה קטיף דובדבנים בבחירת היריבות.

תודה רבה לכל חוות הדעת של המומחים לגבי הפציעה שלו. ככה אני יודע שהוא משקר. הסיבה שהוא לא חוזר זה שהוא פוחד לקלוע הרבה מול אוק' ועדיין להפסיד לאמביד, אז הוא מעדיף שיהיה לו את התירוץ שהוא לא השלים 58 משחקים.

עידו גילרי
06/04/2022 14:29:33

זה אגב יהיה מצחיק אם הודעת האחד באפריל שלו תהפוך לממשית…

ירושלמי
ירושלמי
06/04/2022 14:43:44

הוא שיחק מול הפלינקס ישר אחרי

עידו גילרי
06/04/2022 14:45:30
הגב ל  ירושלמי

שיט, צודק…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/04/2022 15:03:52

כל הקטע במתיחות זה לגרום לך להאמין שמשהו לא רגיל קרה, לא? בכל מקרה, ברכות ללברון. הוא לא הצליח לקחת את הלייקרס לפלייאוף, אבל הוא גרם לי להאמין ששחקן בן 37 לא יהיה כשיר ל-10 ימים בגלל נקע ו/או רגישות ברך.

הייתי אומר שעכשיו אני לא רוצה שהוא יקח את מלך הסלים, אבל גם לפני זה לא רציתי

דה שוט
06/04/2022 14:58:53

פלייאוף בלי ראס – שילכו לעזאזל הלייקרס 😬😬😬😬
אני מאשים את איש לוח המודעות ואת מוכר הנקניקיות.

עידו גילרי
06/04/2022 14:59:48
הגב ל  דה שוט

למה עכשיו תוכל להגיד שאם רק היו עולים לפלייאוף הם היו מראים לכולם.

דה שוט
06/04/2022 15:17:04

המחוייבות של ה-ללל הייתה גדולה על כולנו. נפתח לכם רליר פאת לגמר 😉

עמיחי קטן
06/04/2022 15:25:35
הגב ל  דה שוט

כל קבוצה מה-10 שהעפילו יכולה להקשות יותר על הסאנס (אפילו אוקלהומה ופורטלנד שהשיטה שלהן היא להעלות שחקנים שאתה לא מכיר…)

עידו גילרי
06/04/2022 15:27:18

🙂
תכלס…
הלייקרס אגב במאזן 25-8 מול הקבוצות מעל. הם נמצאים בדיוק במקום ההולם אותם.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:49:55

נכון
לקח לכולם זמן להפנים בדיוק עד כמה הלייקרס גרועים ובאיזו עקביות

דה שוט
06/04/2022 17:04:00

הלייקרס בריאים היו הקבוצה שהכי יכלה לאתגר את פיניקס

עמיחי קטן
06/04/2022 17:11:36
הגב ל  דה שוט

אם הם היו בריאים, אני נשאר עם התחזית שלי מלפני תחילת העונה – קבוצת סיבוב ראשון.
ממפיס קבוצה נהדרת, גולדן סטייט בריאה יריבה ראויה ולוקה ויוקיץ' יכולים לסחוב את דאלאס ודנבר בהתאמה רחוק מאוד.
למעט גולדן סטייט שהיה לי ספק איך הם יתחברו, כל הקבוצות כאן סומנו אצלי כעדיפות על הלייקרס מהרגע הראשון, ואצל גולדן סטייט זה לקח 2 משחקים.

אור
אור
06/04/2022 15:01:36
הגב ל  דה שוט

כאילו שבפלייאוף עם ראס הוא לא קיבל ג'נטלמני מקבוצה בינונית יחסית כמו פורטלנד 🙂

דה שוט
06/04/2022 15:17:42
הגב ל  אור

היה פוקס של לילארד 😃

אור
אור
06/04/2022 15:18:43
הגב ל  דה שוט

בתכלס לילארד היה קצת אוברייטד בעיניי

ירושלמי
ירושלמי
06/04/2022 15:28:18
הגב ל  אור

בכללי הוא אוברייטד
נכנס ל75 בלי לעשות גמר ובלי שום סטט יוצא דופן ברמה היסטורית

אור
אור
06/04/2022 15:32:28
הגב ל  ירושלמי

נכון

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:50:12
הגב ל  ירושלמי

2+

דה שוט
06/04/2022 17:05:15
הגב ל  ירושלמי

ממש לא. הגיע לסיבובים דניים וגמר איזורי היה שנים בפלייאוף ככוכב ראשון במערב חזק נתן תצוגות לפנתיאון ועד שנה שעברה לא היה רחוק מההישגים של כריס פול

ירושלמי
ירושלמי
06/04/2022 18:34:21
הגב ל  ירושלמי

פול עשה את זה לאורך קריירה הרבה יותר ארוכה.
לדעתי רק מהעשור האחרון קיירי,קליי,הווארד ועוד – יותר ראויים ממנו.

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 16:29:00
הגב ל  דה שוט

פלייאוף בלי ראס זה כמו פיצה בלי תוספת… של גללי עיזים

עגל
06/04/2022 15:25:19

וואי זה נהיה ממש בלתי נסבל.
כמה צריך לגלול עד שמוצאים תגובה שלא של הייטרים?

אשך טמיר המקורי
06/04/2022 15:50:28
הגב ל  עגל

לינק

דוקטור רזי הופמן
06/04/2022 18:21:37

פאפי

עמיחי קטן
06/04/2022 15:27:07

המשחק הבאמת חשוב של הלילה היה אוקלהומה נגד פורטלנד – שחקנים שתשמעו עליהם רק כאן, בפולטל או ביורוקאפ (גם ליגה פיליפינית עובד…)

ירושלמי
ירושלמי
06/04/2022 16:58:01

עכשיו כשהעונה של הלייקרס גמורה רשמית אפשר לשאול –
האם הייתה עוד אלופה ששתי העונות שקדמו לאליפות ושתי העונות שאחרי היו ככ מזעזעות כמו של הלייקרס?
ומתי בפעם האחרונה קבוצה שהייתה בתחילת העונה במקום הראשון/שני מבחינת ציפיות לאליפות סיימה מתחת למקום עשירי?

דה שוט
06/04/2022 17:10:20
הגב ל  ירושלמי

התשובה היא: באבל שמאבל
הלייקרס לא באמת היו אלופים… (בלי להעליב, האוהדים שלהם כאן הם אחלה מגיבים)

גיא רוזן
06/04/2022 17:47:18
הגב ל  דה שוט

יפה, הדבקות הנרטיב (ש-"שוכח" בטעות… איך למעשה דפקו את הלייקרס להם הייתה ביתיות, ועל הדרך סידרו להם את הפגרה הקצרה ביותר שהייתה לקבוצה בליגה).
.
אולי נכון יותר להחליט שהליגה סידרה לגולדן את האפשרות להחתים את דוראנט ולהוסיף אותו לקבוצה של 73 ניצחונות במהלך בו תקרת השכר נתנה את הקפיצה החד פעמית הגדולה ביותר שהייתה. בלי קפיצה זו, לדוראנט יש 0 אליפויות, לגולדן אליפות בודדת.
זו השפעה גדולה בהרבה מ-באבל (שכאמור, דפקה את הקבוצות החזקות. שאל את מילווקי)

דה שוט
06/04/2022 18:00:05
הגב ל  גיא רוזן

מסכים איתך!
האליפויות של דוראנט נחשבות בעיני רבים כמו האליפות בבאבל 🙂

גיא רוזן
06/04/2022 18:21:07
הגב ל  דה שוט

האליפות של דוראנט אליפות כשרה כמו כל אליפות אחרת.
שחקן אדיר שבצדק זכה בצמד פיינלס mvp.
זה ה-nba, שום דבר לא מובן מעליו. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה (ע"ע 2019)

ירושלמי
ירושלמי
06/04/2022 18:29:08
הגב ל  גיא רוזן

אין מבחינתך גבול שאם עוברים אותו אז כבר זה לא תקין?

מנחם לס
06/04/2022 17:14:11

תודה גכדולה לצוות המסקרים. עד שאני מגיע הנה כבר דיברו כאן על הכל…