סיקור משחקי מוצ"ש / שחר צ'קוטאי

פורטלנד (34-23) – ניקס (32-25): 103-112

הניקס הובילו ב-23, אבל פורטלנד עם קאמבק מרשים ורבע אחרון של 35- 11 השיגו ניצחון שני ברציפות.

קלעו לבלייזרס – סימונס 30 נק' לצד 8 רב', הארט 23, מקלמור 17 וינסלו 14 נורקיץ' עם 12 נק' ועשרים רב'.
קלעו לניקס – רנדל קלע 28, קטף 16 ומסר 6, ווקר 23, גרימס 20.

שארלוט (29-29) – ממפיס (18-40): 125-118

יתרון 74- 43 של ממפיס במחצית הצטמצם ברבע האחרון, אחרי שג'קסון ואדאמס יצאו שניהם בעבירות, אבל שארלוט לא הצליחו לסגור לגמרי את הפער הגדול.

קלעו לממפיס: מוראנט 26, ביין 25 עם 4 חט' ו-7 איבודים. גארן ג'קסון קלע 8, קטף 10 וחסם פעמיים. קלארק 16 ואדמס קלע 15 קטף 11 (8 מהם בהתקפה) מסר 4 חטף 3 וביצע 6 עבירות – כל זה ברבע שעה.
קלעו לשארלוט: רוזיר היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל שני רצוף, 35/12/9. לאמלו הוסיף 25, הארל 20 נק' 9 רב' בוקנייט 12.

וושינגטון (30-25) – סקרמנטו (36-22): 123-110

וושינגטון מסרו 18 אסיסטים במחצית הראשונה וקלעו 65 נקודות שהספיקו ליתרון 6, וירדו במחצית השנייה ל-8 אסיסטים בלבד ו-45 נקודות, אז הקינגס שמרו על הקצב ההתקפי שלהם והוציאו ניצחון חוץ חשוב עבורם.

קלעו למלכים: פוקס 26 בארנס 21, הרקלס 17 סבוניס 16 נק' לצד 11 רב', הולידיי 11 ומטו 10
קלעו למכשפים: קוזמה 22, קריספט 20 הצ'ימורה ובראיינט חלקו 26 שווה בשווה. נטו ודני אבדיה קלעו כל אחד 10.

ניו אורלינס (34-22) סן אנטוניו (35-22): 124-114

סי ג'יי מקולום קולע הרבה, אבל הפליקנס דווקא הפסידו כמה משחקים מאז שהוא הגיע, והאולסטאר דג'ונטה מארי שומר על הכושר הנהדר שלו.

מארי הוביל את קבוצתו עם 31 נק' 7 רב' ו-12 אס', ווקר 17, ג'ונסון 16 מקדרמונט 15 ואסל 14 ולנדל 10. פולטל קלע רק 7 אבל קטף 11 וחסם 4.
מקולום הוביל את הפליקנס עם 36 נק' ו-11 רב', אינגרם 22, ולנצ'יונאס 17 נק' ו-12 רב', ג'ונס 13 נקודות.

פילדלפיה (22-34) – קליבלנד (22-35): 93-103

הסיקסרס התמקדו הגנתית בניהול המשחק של גארלנד והורידו אותו לאסיסט אחד מול 6 איבודים. בצד השני, אמביד המשיך בכושר הנהדר שלו גם מול אחת מההגנות הטובות בליגה.

קלעו לסיקסרס – אמביד עם תצוגת תכלית 40 נק' 14 רב' ועשרה אס'. מקסי קלע 16, האריס 11.
אצל הקאבס – גארלנד 27. אלן 13, אוסמן 12, לאברט ומובלי עם 11 כ"א, וייד 10.

טורונטו (24-31) דנבר (25-31): 110-109

בקרב בין שתי קבוצות שנחלשות כשהמחליפים עולים לשחק, אלו של טורונטו דווקא יצרו יתרון קטן, אבל יוקיץ' וחבריו לחמישייה החזירו את היתרון כשהג'וקר היה זה שדאג למהלך המנצח.

יוקיץ' קלע 28, קטף 15 מסר 6 וחסם פעמיים. ג'ף גרין קלע 19, גורדון 13 היילנד 11 בארטון 10.
אצל טורונטו – סיאקם קלע 35, קטף 10 ומסר 7. ואנוליט 25, בארנס 17 וטרנט 11.

מיאמי (20-37) – ברוקלין (27-29): 111-115

קיירי הוביל קאמבק שלא הספיק ברבע האחרון, הפעם נגד מוליכת המזרח, כמו מה שקרה ברוב המקרים ברצף 11 ההפסדים של הנטס

קלעו להיט: אדביו עם 19 נק' 14 רב' וארבעה אס'. רובינסון 17, הירו 15, לאורי ובאטלר 13 כ"א, וינסנט 11 טאקר 10, סטרוס 9 ודדמון 8.
קלעו לנטס: קיירי עם 29, תומאס 22, אדוארדס 13, בראון 11 שארפ 10 נק' 12 רב'.

שיקגו (21-36) – אוקלוהמה (39-17): 101-106

שיקגו נגררו לקרב צמוד מהצפוי, אבל ווצ'ביץ' ודרוזן השיגו ניצחון גם בלי זאק לאבין.

קלעו לבולס: דרוזן 38, ווצ'וביץ' 31נק' 15 רב'. וויט 16, דוסומו 12 נק' 8 רב' 9 אס'.
קלעו לת'אנדר: דורט 31, ביזלי 17, ווילאמס 12 גידי 11 נק' 12 רב' ועשרה אס'.

דאלאס (24-33) – קליפרס (30-28): 99-97

לא ברור אם זה לוקה משוחרר מעול פורזינגיס או לוקה שנותר בודד, אבל הוא קלע הפעם "רק" 45 אחרי ה-51 שלשום – בשני המקרים נגד הקליפרס. עם זאת, הפעם זה נגמר בהפסד צמוד מבחינתו כשהדקות של המחליפים היו רעות מאוד מבחינת המאבס.

ג'קסון 24 נק' 8 אס'. מאן 21 נק' 9 רב', מוריס 20, זובץ (10 רב') וקופי עם 11 כ"א.
בדאלאס – דונציץ קלע 45 נק' 15 רב' ו-8 אס'. ברונסון 22 בולוק 17.

ג"ס (15-42) – לייקרס (31-26): 115-117

הלייקרס חזרו מפיגור 15 ולקחו את היתרון ברבע האחרון, אבל לווריורס היה קליי עם 16 נקודות ב-6/10 מהשדה (3 שלשות) ברבע האחרון. בפיגור 3, לברון נשלח לקו ל-3 זריקות אחרי עבירה של סטף שהייתה הרבה לפני הזריקה, אבל הוא החטיא את הכדור הראשון בטעות ואת השלישי בכוונה, ולא הצליח להשיג ריבאונד בזמן.

קליי קלע 33, סטף 24 וויגנס 19 קמינגה 18 ופול 11
לברון עבר את קארים בנקודות בקריירה (עונה סדירה ופלייאוף) וקלע 26 נק' לצד 15 רב' ו-8 אס'. ווסטברוק 19, הורטון טאקר 17, דיוויס 16, ריבס 13, מונק 12

פיניקס (10-46) – אורלנדו (45-13): 105-132

הקבוצה הטובה בליגה נגדד הקבוצה הגרועה בליגה, וזה אפשר לסאנס לשתף לתת בכורה לארון הולידיי ובכורה מחודשת לקרייג ולתת ל-8 שחקנים 20-30 דקות, כולל 26:21 דקות בלבד לכריס פול שזקוק לרכז מחליף.

בשמשות: 26 לבוקר, 17 לאיטון, ברידג'ס 14 כך גם לקרייג. פול (15 אס') ג'ונסון פייטון והולידיי 10 כ"א.
במג'יק: 20 לסאגס, 17 לאנתוני אוקקה 15 רוס 13 וונדל 14 ווגאנר 12

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
78 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 9:33:54

והנה שוב פעם פופ וההנהלה עושים טנקינג….???
קישקוש. מאמן כזה לא משחק משחקים כאלה!
שם לכל המאמינים שהקבוצה בטנקינג נא באוזן.
זו לא דרכו! ועל זה כל ההערכה שלי.
יותר מזה, המצב בקנטים אבל אני מאמין שיש מצב שהספרס ישתחלו השנה לפליי אין עם כל הוויתורים שעשו!

עידו גילרי
13/02/2022 9:48:15

כרגיל אתה מקשקש. פופוביץ כמאמן מנסה תמיד לנצח משחקים וגם השחקנים.
טנקינג: היפטרות משחקנים מוכשרים על מנת לצבור בחירות עתידיות/לשפר עמדות לקראת הדראפט/ לפנות מקום עתידי בתקרת השכר.
עובדות:
הספרס כמעט אף פעם לא עושים עסקאות בטרייד דדליין. הפעם הם עשו ארבע כאלו. שחקנים שקיבלו: דראגיץ' (בדרך לבאיאאוט), ג'וש ריצ'ארדסון עם חוזה מאד סחיר שיהיה מסתיים בעונה הבאה, סאטורנסקי על חוזה נגמר, רומאו לנגפורד. שחקנים שהם העבירו: דרק ווייט על חוזה לארבע שנים של 17-18 מיליון לעונה. דרו יובנקס, תאד יאנג, ברין פורבס.
אז למעט ווייט לא הפסד גדול באמת של כישרון אבל בוא נראה מה הם השיגו: 2 בחירות סיבוב ראשון (אחת מהסלטיקס אחת מהרפטורס) 2 בחירות סיבוב שני ועוד החלפת בחירת סיבוב ראשון עתידית רחוקה כמעט לא מוגנת (של הסלטיקס) שיכולה בהחלט להיות הדובדבן העתידי על כל עוגת הטריידים הזו.
מקום מתחת לתקרה בקיץ: כ35 מיליון .
אז כן הספרס בטנקינג.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/02/2022 13:30:31

אם הם כ"כבטנקינג אז מדוע הניצחונות בזמן האחרון?

עידו גילרי
13/02/2022 13:32:48

כי הטנקינג הוא ברמת הניהול ולא של השחקנים/מאמנים.

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 9:58:19

קושקוש
כאילו שלפופ אין חלק בשיחרור שחקנים, אז הוא משחרר שחקנים מביא משהו ומנצח. זה מאד מסתדר עם תנקינג.
מאד לוגיקאלי…
🙂

עידו גילרי
13/02/2022 9:59:51

וואלה חשבת שאולי יש סיבה שהוא שחרר את נושא הניהול מידיו?

עידו גילרי
13/02/2022 10:08:50

ואני אדייק – כאחראי הראשי ברור שיש לו משקל כבד בכל החלטה. אבל מרגע שהוא החליט שצריך לשפר עמדות לעתיד הוא מעביר את ההחלטות הספציפיות לגבי מי עובר לג'י אם ואז הוא יכול לאמן את מי שיש תחתיו בלי להיות בניגוד עניינים.

עידו גילרי
13/02/2022 10:00:07

אבל תמשיך לצעוק למרות כל העובדות.

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 10:08:15

אני אחשוורוש.

אשך טמיר המקורי
13/02/2022 12:58:53

זאת התשובה שלך לכל דבר!

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 13:09:43

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק!

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 13:10:11

אני חוזה שחזר לך האינטרנט באורח פלא…

אשך טמיר המקורי
13/02/2022 13:40:52

חזר, אפילו הורידו את ההגבלה על הפורנו בטעות

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 14:09:23

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה היינו עושים בלי זה?

אשך טמיר המקורי
13/02/2022 14:35:25

מגרדים בביצים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופו לא עושה טנקינג הוא עושה לואד

etayle
etayle
13/02/2022 11:56:35

אף שחקן ואף מאמן לא עולים במטרה להפסיד. טנקינג יותר מדבר על ההנהלה, ומי עולה לשחק וכדו'.
הסיטואציה זה ההנהלה, מי שבסיטואציה תמיד מנסה לעשות הכי טוב שאפשר(למעט כוכבים שיכולים לזרוק).

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 9:38:03

וטיפל'ה על דנוור בטורונטו.
מי שאמר שיוקיץ לא עושה הגנה קיבל היום את החסימה שסגרה את המשחק.
אז כל לפעמים הוא מפשל בהגנה אבל השיטה היא שאם הסל נכנס הוא מוציא את ההתקפה בצ'יק עוד לפני שהצד השני מתארגן. הוא כבר ימצא את המסירה ל"מתפרצת" שתביא שתיים קלות בליי אפ או פיקנרול.
שחקן שמעבר לגאוניות הוא גם נשמה.
כמובן אני גם שמח שעשה לי שירות וניצח את טורונטו.

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 9:52:08

עוד דבר לגבי המשחק הזה, שראיתי אבל לא כתבתי בבלוג בגלל הסלט, נרס כמעט ודפק שם את מלון. אחרי הפסק זמן של נרס בסוף, היה ברור שהכדור ילך לשלשה של פון פליט ובכל זאת יש מצב שמלון לא הדגיש שאסור להשאיר את הבחור לשלשה. בפועל השלשה הצפוייה נכנסה וקצת סיבכה את העניינים מבחינת דנוור.

ירושלמי
ירושלמי
13/02/2022 10:05:25

המהלך הזה ממש הזכיר את מה שפלאמלי עשה עם דייויס בפלייאוף.
לא היה יותר מדי מה לעשות חוץ מלשים עליו שומר שהוא לא בארטון,הבעיה שאין בדנבר שומרי פרימטר טובים

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 10:07:32
הגב ל  ירושלמי

נכון מאד, אין אבל השיטה של דנוור היא אולי לשים קצת יותר נקודות מהמתחרים. ואם מתפלק קצת הגנה אז מה טוב?
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכל הנגרים

1. לכו לראות את הפוסטר אמביד על ג'ארט אלן-היה אכזרי. היה חסר איזה שאגה ושרירים כנראה היה עייף מידי. אמביד היה התנשף כאילו תכף בא להתפגר מקווה שיהיה יותר בכושר. הוא הראה לקאבס מה הרכב הגבוהים שלהם יהיה שווה לפלייאוף.
2. לכו לראות איזה הטבעה מטורפת ג'ה הביא ביד שמאל. אני לא זוכר מישהו בליגה עם 2 הידיים אותה רמה בדיוק (בכדורגל היה לנו רונלדיניו)
https://youtu.be/kMMw0BCEV_o?t=58
סטיבן אדמס שאג ועשה שרירים במקומו זה אפילו הצחיק את ג'ה 🙂
ממפיס משחקים כדורסל אדיר הם במרחק שחקן אחד טוב מלהיות קונטנדרית וקבוצות בפלייאוף מולם יקיזו דם. רק השופטים צריכים להדאיג אותם.
3. עד מתי הקליפרס ימשיכו לשמור עם זובאץ את לוקה? כבר 3 שנים שהוא מוריד עליו 40-50 נק כל משחק. במה זובאץ חטא מסכן והוא גם מתאמץ רצח לזכותו יאמר אבל אין לו סיכוי זה לשלוח אותו לטבח. ניצחון מרשים מאד של הקליפרס שלא מתקפלים בדרך לטנקינג.
4. קליי העלה ניחוחות 2016 ברבע האחרון, היה חלש עד אז. קרי היה חלש.
5. האשם בהפסד של הלייקרס זה אנתוני דיוויס. איך אמרו עליו פה הרבה רכיכה. פשוט ככה. הבן אדם לא מוכן להתקרב לצבע או למגע מעיף רק גאמפים ושלשלות מגיב לאט מאד ומשחק בהילוך איטי וזה מול הגמדים של גולדן, קליי שם עליו קצת גוף הוא ברח כמו ילדה קטנה.
שלא נדבר על המלך מטייל בהגנה עם ידיים על המותניים היה צריך מכונת הנשמה בחצי השני רואים במצלמה שהבן אדם עייף רצח מתנשף ואף אחד לא שומר עליו ולוחץ אותו נתנו לו להקפיץ כדור בהילוך איטי ואז מסר והחזירו לו שהוא היה לבד על השלשה שכמובן קלע. אני לא מבין מאמנים ושחקנים בליגה אתה רואה שחקן לא נושם במקום ללחוץ אותו אתה נותן לו להסדיר נשימה? היה קטע שווגל פשוט הוציא אותו מרוב שטייל בהגנה ונתן מבטים פנויים.
חבל שראס שיחק פספסנו לראות מה היה קורה בלעדיו 🙂
כמות השריקות האוויר שהייתה במשחק הייתה מעל הממוצע בWWE ומכולן הכי אהבתי את העבירה ששרקו לדמיון לי על דיוויס הם נלחמים על עמדה דיוויס נשען על לי ולי רק זז, דיוויס נופל כי נשען עליו ושרקו עבירה ללי :). מסתבר שבWWE אתה חייב לתת לשחקן להישען עליך ואתה צריך להחזיק אותו שלא יפול
6. לו דורט זה לא צחוק, הוא שחקן. ההוקס צריכים ללכת עליו בקיץ.
8. דמאר דרוזן בעונת מטורפת, הוא עושה כרצונו במגינים הכל גאמפים בפרצוף, לא יאמן.
9. בווש מתגעגעים לראס וביל? מפלייאוף לדראפט-סיפורו של האשך :). מה יהיה עם דני קיספרט כבר נתן כמה משחקים של 20+ ודני לא. דנילה רק ככה משיגים ברינקס גיסנו. זרוק עוד אל תתבייש גם ככה יהיו הפסדים.
10. MVP-אם כל הכבוד ליוקיץ יאניס סטף בוקר דה רוזן לדעתי (שהיא שווה יותר מדעתם של רפי הבנה) מוראנט ואמביד בליגה משלהם.
דריק רוז קיבל MVP על שהוא קלע 25 נק (48.5% אחוז אפקטיבי ו-44.5% מהשדה עם 33.3% מה3) 7.7 אס, 4.1 ריב.
מוראנט עומד על 26.4 נק (53% אפקטיבי, 49.2% מהשדה, 34% מה3), 6.8 אס, 5.9 ריב. והוא מוביל קבוצת ילדים למקום ה-3 בליגה שמשחקת כדורסל מרהיב, דורסת קבוצות ולא נדבר בכלל על זה שהוא היילייט מהלך. לטעמי הוא מקום 1 כרגע במירוץ הזה למרות שלא יקבל אותו בחיים.
אמביד בכלל שוחט כל דבר שזז ונותן מספרים שלא נראו מאז שאקיל, אם פילי תסיים גבוה הוא יקבל. בניגוד ליוקיץ הוא גם נותן הגנה ואי אפשר לומר שהסגל של פילי על הנייר טוב מדנבר סביב יוקיץ.

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 9:53:36

אני עכשיו עם הג'קסון, תרצה שאחתוך לך?
אנחנו עושים גם ברית מילה במשפחה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל מוכן וזמין לקבל בראש היום מהעכברוש? וביום שלישי מג'ועל? אם תנצחו את שניהם אולי אתמוך במגמת ה"שיפור" שלכם.
אחרי שני אלה יש לכם "שיפור" על בטוח עם פעמיים דטרויט ואינדי 🙂

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 10:05:56

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בעזרת השם נשים תיכף ח"י שקלים בבית הכינסת ונתרום למקובל הגאון אבן חיים נר צידקיהו נגד עין רעה של העכבר והגודזיל'עמבה.
שום שום שום, חמסה וביצה קשה. ועין רעה על הזלעמה הזלוב.

אשך טמיר המקורי
13/02/2022 13:01:02

מנצחים בזכות הקלף החזק – דרק כוכב עליון ווייט, להלן "המיסינג לינק" של בוסטון

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 13:11:13

אבל גודזילה…

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 9:56:17

אהההה, +100 על ג'ה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו רק על ג'ה? חכה חכה אני מכין את העכברוש להיום

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 10:02:24

אויי ואבויי, אל תביא לי אותו.
פוססססס. הוא הרי יזרוק היום 15 מהקו עם החרטא והשופטוטים.
שייכנס בחזרה לחור שממנו יצא!
יש רעל עכברים בשבילו שלא ידביק אותנו בדבר.

אשך טמיר המקורי
13/02/2022 13:01:56

המגינים צריכים להסתובב עם מלכודת דבק על הגופיה, למקרה שיקפוץ עליהם

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 13:14:27

איזה דבק? אולי אצלך בין האזניים. שמע לי צריך מגנטים, מגנטים אני אומר לך. שים מגנט באותו מטען וכל פעם שהנוטרייה הזה קופץ עליך הוא עף בחזרה על השופט.

אשך טמיר המקורי
13/02/2022 13:39:55

שריקת אוויר כבר יש, עכשיו אתה רוצה להוסיף שריקת מגנט??

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 14:11:01

שהעבירה תהיה של הנוטרייה על השופט.
זו עבירת תוקף.

יהלי אולמר
13/02/2022 14:03:01

שמעון שכחת את מספר 7, וגם זה כי יש רק 7 שחקנים בליגה שבאמת שומרים

Smiley
13/02/2022 10:10:32

אולי אחד מלילות המשחקים הכי טובים עד כה העונה. משחקים צמודים, קבוצות מקזזות הפרשים, כוכבים נותנים הצגות.

עידו גילרי
13/02/2022 10:11:19
הגב ל  Smiley

נכון – למעט סאנס אורלנדו כל שאר המשחקים היו מעניינים (אנ ייכול לחיות עם זה בשקט…)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/02/2022 10:30:06

תודה רבה על הסיקור

Dor
Dor
13/02/2022 11:10:46

תודה צ'יקו. אמביד בשלו וככה גם הסאנס. 9 שחקנים בדאבל-פיגרז זה מטורף

Berch
13/02/2022 11:26:10

תודה על הסיקור
למה סימנס לא משחק עדיין בברוקלין ? הארדן כנראה באמת פצוע ומחכים לו אבל למה סימונס מחכה ?
אישור מפסיכיאטר ?
עוררות בבלוטת החשק ?
פציעה אוף-קורט אה לה בלייק גריפין ?
🙂

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 11:40:53
הגב ל  Berch

תור אצל הקב"ן….

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/02/2022 11:47:20
הגב ל  Berch

הטרייד לא עבר סופית בשל כך ששחקנים (הארדן) צריכים להשלים בדיקות רפואיות.

גיא רוזן
13/02/2022 12:03:35

לא אתן לעובדה שזה כבר צהרים להפריע –
.
בוקר טוב!
.
תודה, שחר.

עידו גילרי
13/02/2022 12:08:23
הגב ל  גיא רוזן

בוקר של סאב 30 לכולם!

שחר אלוני
13/02/2022 12:44:38

תודה,
הלייקרס מסוגלים למשחק צמוד בגולדן….יפה. נאחל לדייויס חזרה מהירה ליכולתו.
אמביד יוקיץ מוראנט ולוקה כוכבי על.
לברון עבר את קארים בסך הנקודות, שאפו

Jonathan
13/02/2022 12:45:00

מה שלא יגידו על ההגנה של יוקיץ' – זה גג קלאץ' שני שלו העונה.

ירושלמי
ירושלמי
13/02/2022 13:10:31
הגב ל  Jonathan

זה השלישי שלו העונה,וגם בעונה שעברה היו לו כמה.
מצחיק שהלילה יוקיץ נתן גג ניצחון ואמביד סיים עם טריפל

Jonathan
13/02/2022 13:20:08
הגב ל  ירושלמי

שלישי כבר?
אני זוכר אחד על קומינגה ואת זה. איזה פספסתי?

ירושלמי
ירושלמי
13/02/2022 13:21:01
הגב ל  Jonathan

מול יוסטון בתחילת העונה

ירושלמי
ירושלמי
13/02/2022 13:25:23
הגב ל  ירושלמי

https://www.youtube.com/watch?v=mxLJbCcIbdg&t=80s

חסימה ממש אופיינית שלו כי הוא הגיע מלמטה ובקושי קפץ

Jonathan
13/02/2022 14:02:23
הגב ל  ירושלמי

מגניב, תודה.
כנראה לא הבנאדם להצמיד למישהו לאורך משחק שלם, אבל כשזה מגיע לקבלת החלטה ברגע מכריע אז קשה להתחרות בו.

עידן
עידן
13/02/2022 12:45:13

למרות היותי בעד הווריירס אם יש מגיע בכדורסל פיניקס חייבים לקחת השנה אליפות.פשוט מגיע להם.

עידן
עידן
13/02/2022 12:48:47
הגב ל  עידן

אם פיניקס יצלחו את המערב בפלייאוף והווריירס שאותם אעודד לא אז אני אהיה לטובת פיניקס נגד כל קבוצה שתבוא מהמזרח (ברוקלין מיאמי מילווקי או פילי)

Jonathan
13/02/2022 14:03:50
הגב ל  עידן

גם אני.
חושב שדי הרבה אוהדי הווריירס ככה, אגב.
4 עד 7 משחקים לשנוא את פניקס בדם ואז לעודד את המנצחת בגמר המערב בלי קשר לתוצאה.

עגל
13/02/2022 12:53:25

תודה על הסיקור. אבל אני עדיין תקוע בלופ — לא מבין למה הספרס נתנו את דרק ווייט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עגל

בן 27, בתקופת השיא שלו כבר לא תהיה קבוצה תחרותית, עדיף לו לשחק במקום אחר, ועדיף לנו לקבל עליו נכסים. ועדיין – ממש באסה, אין מה לומר. לפחות הגיע למקום טוב.

עגל
13/02/2022 14:15:01

אז למה דז'ונטה נשאר?
חבל לי על שניהם, את דז'ונטה אני מאוד אוהב ואפילו השם שלו הפך לשם החיבה של הבת הרביעית שלי (מוריה הפך למורי והמהדרין אומרים דז'ונטה מורי כדי לא לבלבל עם דאריל מורי 🙂 )

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עגל

להחזיק את הגחלת, ולחנוך את הצעירים. אפשר היה גם להטריד אותו ולהשאיר את וייט. וייט מעט יותר מבוגר אאל"ט, וגם יותר פציע, לפחות בשתי העונות האחרונות.

עגל
13/02/2022 14:30:47

ובכלל, בתור אוהד אני מעדיף שהקבוצה שלי תמשיך עם השחקנים הטובים שיש לה, ושתהיה המשכיות של הרוסטר ובניה איטית, גם אם זה אומר בינוניות מסוימת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עגל

אני לא יכול להתווכח עם העדפות, אבל לפחות בנוגע לספרס זה מה שניסו לעשות אחרי פרשת קוואי, אכן שקעו בבינוניות… וכנראה החליטו שמספיק להם.

אשך טמיר המקורי
13/02/2022 12:58:10

תודה על הסיקור המצוין, מהתקציר נראית הופעת וינטג' של קליי!

דוקטור רזי הופמן
13/02/2022 13:15:15

השכם בבובקר הוא היה רטרו.

yaniv
13/02/2022 13:20:53

ברבע האחרון זה הייתה הופעה של מפעם שלו.תפר אותנו בכל הזדמנות.

yaniv
13/02/2022 13:22:23

הפסד מעצבן,תכלס ההפסד מול פורטלנד היה פחות מאכזב מזה.עד ששיחקנו טוב ומול קבוצה טובה,הניצחון היה בידיים שלנו,אפילו ההגנה הייתה לא רעה בכלל.(כל כך מרגיז היו איזה 3 פעמיים לדעתי ששמרנו מעולה,רק הכדור החוזר נפל לגולדן ואז קליי תפר אותנו עם שלשה)

שחר אלוני
13/02/2022 13:44:00
הגב ל  yaniv

תשמע, זה משחק שנותן אופטימיות,
גולדן בחוץ וכמעט מנצחים.
פורטלנד היה בק טו בק

Jonathan
13/02/2022 14:33:48

עדיף תעשו פורטלנד וסן אנטוניו ותתחילו להתחרות על בחירות גבוהות. תראה איך מאנו שמח כל פעם שסן אנטוניו מפסידה.

שחר אלוני
13/02/2022 14:38:42
הגב ל  Jonathan

זה עדיין לא כזה נואש

Jonathan
13/02/2022 14:44:39

לא נואש לא נואש ובסוף תקבלו רק בחירה 14 בדראפט כשאתם יכולים בכיף לבחור 5-6. לא חבל?

שחר אלוני
13/02/2022 15:45:43
הגב ל  Jonathan

5-6 צריך לסיים 12 בקונפרנס…..לא בטוח גם שהבחירה אצלינו

עמיחי קטן
13/02/2022 15:48:52

הבחירה הולכת לפליקנס אם הבחירה בטופ 10 ולממפיס אם לא.

Jonathan
13/02/2022 16:09:53
הגב ל  Jonathan

לברון קרח מכאן ומכאן

שחר אלוני
13/02/2022 17:07:49
הגב ל  Jonathan

עדיף פלייאוף…

Jonathan
13/02/2022 18:07:15
הגב ל  Jonathan

בטווח הנראה לעין עדיף לכולם שתתנו בחירת דראפט לפליקנס ולא לממפיס.
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לילה בינוני לכוחותינו – אמנם הקינגס ופורטלנד ניצחו, אבל גם אנחנו, ועוד בקרב על שש נקודות, וטורונטו הפסידו.

מנחם לס
13/02/2022 13:55:28

תודה שחר

asaf
13/02/2022 13:58:11

תודה שחר. קליי תומפסון נראה טוב ממש ביחס לשחקן שישב שנתיים בחוץ. כיף לראות אותו. לוקה שוב כמעט ניצח את הקליפרס לבד…

ירון, החלום
ירון, החלום
27/02/2022 20:46:36

בס"ד
תודה חברים.