אירועי דיומא – 26.02.2022 – כדורגל, אופניים, שחמט וסנוקר

היום – הדרבי החיפאי בליגת העל

כדורגל

ליגת העל – מחזור 24 / ניר מועלם :

15:00 אשדוד – מכבי נתניה : אשדוד במקום ה-10 ועל פניו ראה שיש לי סיכוי להגיע לפליאוף העליון כי היא במרחק של 6 נקודות משם כאשר יש בקופה עוד 9 נקודות, אבל הסיכוי שלה הוא מאוד נמוך, במיוחד שיש עוד 3 קבוצות שנמצאות מעליה ועדיין במקום שמוליך לפליאוף התחתון, ואחת מהן היא נתניה שנמצאת במקום ה-7 עם אותו מספר נקודות כמו הפועל תל אביב שבמקום השישי ורק הפרש שערים של שער אחד פחות מפריד ביניהן, כך שאפשר לסמן את המשחק כקרב ישיר על הפליאוף העליון, ורק אזכיר שאשדוד נמצאת 8 נקודות מעל הקו האדום. אשדוד מגיעה למשחק אחרי הפסד להפועל ירושלים של 2-0, שזה היה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, ואילו נתניה מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול מכבי פתח תקווה שקטע לה רצף של שני ניצחונות רצופים. הימור – נתניה עם ניצחון חשוב מתקרבת לפליאוף העליון.

17:30 הפועל חדרה – מכבי פתח תקווה : הפועל חדרה התמקמה לה במקום ה-4 עם 3 נקודות פער ממכבי נתניה השביעית, כך שהיא יחסית במקום נוח לקראת סיום העונה הסדירה אך היא עדיין חייבת לנצח כדי לשמור על המקום הזה, ואין טוב יותר מלארח את האחרונה בטבלה שנמצאת במרחק של 4 נקודות מחוף מבטחים. חדרה מגיעה למשחק אחרי ניצחון 1-0 על ביתר ירושלים, ואילו פתח תקווה אחרי 1-1 מול נתניה. הימור – חדרה טובה ואיכותית יותר ואני חושב שהיא תנצח כאן, אבל לא אתפלא אם אראה גם תיקו.

18:00 הפועל תל אביב – הפועל באר שבע : שתי קבוצות במשבר נפגשות, וכל שנותר לראות הוא האם אחת מהן תצא מהמשבר או ששתיהן ימשיכו את המשבר שלהן עם תיקו שלא יעזור לאף אחת מהן. באר שבע במקום ה-2 בטבלה וכבר רואה את מכבי תל אביב מתקרבת אליה(4 נק') ואת מכבי חיפה מתרחקת (4נק'), ואילו הפועל תל אביב שעד לפני חודש הייתה בטוחה בהגעה שלה לפליאוף העליון כבר נמצאת במרחק של הפרש שערים של גול אחד מאשר מקום בפליאוף התחתון. הפועל מגיעה למשחק אחרי הפסד 2-0 למכבי חיפה בחוץ, שהיה הפסדה הרביעי ברציפות בליגה, ואילו הפועל באר שבע אחרי תיקו 0-0 מול ק"ש שהיה התיקו השני ברציפות שלה, והמשחק הרביעי ברציפות ללא ניצחון. הימור – משחק שהוא משולש לחלוטין, וכל תוצאה בו לא תפתיע אותי, אבל בגלל הביתיות אני אלך עם הפועל תל אביב.

20:00 הפועל חיפה – מכבי חיפה : הדרבי החיפאי יסגור את משחקי שבת של ליגת העל, כאשר זה כנראה הדרבי האחרון לעונה הנוכחית, אלה אם נראה כאן ניצחון מפתיע של הפועל, שישאיר לה סיכוי להתברג לפליאוף העליון, אז מכבי חיפה נמצאת במקום הראשון במרחק של 4 נקודות מב"ש, אבל מה שיותר חשוב זה מרחק של 8 נקודות ממכבי תל אביב, שנראית כרגע יותר מאיימת מאשר ב"ש הקרובה יותר, ואילו הפועל חיפה במקום ה-8 בלבד ובמרחק של 3 נקודות מהפועל תל אביב השישית, וחשוב לשים לב שגם הפרש השערים של הפועל חיפה הוא פחות טוב משל הפועל תל אביב וזה גם משחק מרכיב חשוב. מכבי חיפה בתקופה לא יציבה, אבל היא מגיעה למשחק אחרי 2-0 על הפועל תל אביב, ואילו הפועל חיפה מגיעה למשחק אחרי 3 משחקים ללא ניצחון, כאשר באחרון היא הפסידה 2-0 למכבי תל אביב, ובסה"כ היא עם נקודה אחת מתוך 9 אפשריות בשלושת המשחקים האחרונים, מה שגרם לה לאבד גובה לאחרונה מול שאר קבוצות הליגה לגבי הכרטיס לפליאוף העליון ואני חושב שהיום היא תפסיד בדרבי למכבי חיפה, מה שלמעשה כמעט יסגור סופית את הסיכויים שלהם להתברג לפליאוף העליון.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האמירויות – קטע 7 ואחרון

קטע 6 של המירוץ היה קטע שטוח לחלוטין, שהיה מיועד לניצחון צפוי של מי מחבורת המאיצים האיכותית שהגיעה לכאן. אלא שכפי שקורה לעיתים, הדבוקה, שכללה את קבוצות המאיצים וה-GC, נתנה לקבוצת הבריחה חבל ארוך מדי, והתעוררה מאוחר מדי בניסיון להדביק את הבריחה. הבריחה כללה חמישה רוכבים, שלושה מהם מקבוצת גאזפרום הרוסית, קבוצה שהייתה מאד דומיננטית בבריחות במירוץ זה, מה שנתן לרוכבי הקבוצה יתרון גדול בדרך לקו הסיום. ואכן, מי שחצה ראשון את הקו היה רוכב הקבוצה מתיאס ואצ'ק, כשהוא מקדים את פול לאפיירה ואת דמיטרי סטראחוב מקבוצתו. הצ'כי בן ה-19 ודאי לא דמיין שיזכה לניצחון במירוץ הוורלד טור הראשון שבו הוא משתתף. גם קטע זה לא השפיע על ה-GC, וטאדיי פוגאצ'אר ממשיך להוביל במירוץ, כשאחריו גאנה (7+), ולאסוב (13+), ייטס (15+), פאולס (23+), אלמיידה (25+), בילבאו (35+), רודריגז (38+), גררו (40+), בושאר ובארדה (41+).
קטע 7 של היום הוא הקטע הנועל של המירוץ. הקטע מסתיים בטיפוס להר חפיט, טיפוס קשה של 11 ק"מ בשיפוע ממוצע של כ-7 אחוזים, שברוב המהדורות הקודמות גם הכריע את גורל המירוץ כולו. מי שאוהב במיוחד את הטיפוס הזה הוא המוביל במירוץ, טאדיי פוגאצ'אר, שחצה ראשון את הקו בסיום הקטע במהדורות הקודמות של המירוץ. אין סיבה להניח שהיום יקרה אחרת, מה שגם יביא לכוכב הסלובני את הזכייה במירוץ כולו. ייטס, ולאסוב, בארדה ודה לה קרוז ינסו לשנות את התרחיש הבלתי נמנע הזה. שידור ביורוספורט 2 ב-12:50.

מירוץ אומלופ הט ניוזבלאד

במקביל לסיום הטור באמירויות, אנו מקבלים בבלגיה את מה שמכונה בענף האופניים "סוף השבוע הפותח". הפתיחה כאן היא של עונת קלאסיקות האביב, כל אותם מירוצים חד יומיים בעלי היסטוריה קדומה, הנערכים על אדמת מערב אירופה, ובעיקר בארצות השפלה. צמד המירוצים של סוף השבוע הם האומלופ הט ניוזבלאד היום וקורן-בריסל-קורן מחר, שניהם בבלגיה.
מירוץ אומלופ היום כולל בדיוק את כל אותם המאפיינים של הקלאסיקות הפלמיות – אינספור טיפוסים קצרים ותלולים וגם 11 קטעי פאבה, החופפים בחלקם לאותם הטיפוסים. שניים מבין אלה, אותם נראה לקראת הסיום, הם הקירות הידועים של חרארסברגן ובוסברג. בכל הקשור למתחרים כאן, נוכל לראות מנה נכבדה מאד של קלאסיקנים (אף יותר ממה שאנו רואים בד"כ במירוץ זה). ראש וראשון לכולם הוא הכוכב הבלגי וואוט ואן ארט, הפותח את עונת הכביש שלו לאחר עונת סייקלוקרוס מאד מוצלחת, ויצטרך להסתדר ללא הנמסיס הגדול מתיו ואן דר פול, שעדיין סובל מכאבי גב. מולו נראה את אחד המתחרים שלו בסייקלוקרוס (שהשנה זכה גם באליפות העולם בענף), טום פידקוק מאינאוס. עוד כוכב גדול מהעונה הקודמת הוא סוני קולברלי, שישתף פעולה עם מאטיי מוהוריץ במדי בחריין-ויקטוריוס. עוד צמד שנראה כאן יכלול את טים וולנס ופיליפ ז'ילבר הוותיק, לו זו תהיה פתיחתה של עונת הקלאסיקות האחרונה בקריירה. פטר סאגאן יפתח גם הוא את העונה, לראשונה במדי קבוצת טוטאל אנרג'יס הצרפתית. קוויק סטפ יגיעו לכאן כרגיל עם הרכב חזק, הכולל את קספר אסגרן, איב למפר, פלוריאן סנשל וזדנק שטיבאר. גרג ואן אוורמאט, אולי נסן, יאספר סטויבן, ג'ון דגנקולב, מתיאו טרנטין, מיכאל ואלגרן, אלסנדרו קובי, ג'אני מוסקון ונילס פוליט ישלימו כאן מצבת קלאסיקנים אדירה. את קבוצת IPT ייצג כאן מומחה הקלאסיקות הוותיק, ספ ואן מארק. שידור ביורוספורט 2 ב-14:30.


שחמט – קרלסן ונפו בגמר איירתינגס מאסטרס/שחר אלוני

בימים אלה מתקיימת תחרות מקוונת גדולה בקצב ראפיד – איירתינגס מאסטרס

אתמול החל שלב הגמר, נפו וקרלסן סיימו בתיקו 2-2

שלשום היו חצאי הגמר:
נפו 
– אסיפנקו – 2.5 – 0.5
קרלסן – ארטמייב – 2.5 – 0.5

ברבע הגמר הושגו התוצאות הבאות:
נפו – וינסנט קיימר (בן 17) 2.5 – 1.5
קרלסן – לה : 2.5 – 1.5
ארטמייב – דינג: 2.5 – 1.5
אסיפנקו – האנסן : 3 – 1

לפני כן היה שלב מוקדמות בו נופו בין היתר: ארוניאן, גירי, עבדו-סאטורוב, ממדיארוב, דודא, פרגנא

היום יתקיים כאמור המשך הגמר
נפו – קרלסן

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס האירופאי – חצי הגמר

15:00: גרהאם דוט-פאן ז'נגיי (שידור בנגן יורוספורט)
21:00: רוני אוסליבן-ליאנג וונבו (שידור ביורוספורט 1)

אתמול התקיימו ארבעת משחקי רבע הגמר. בסשן אחה"צ קיבלנו קרב צמוד, גם אם לא באיכות גבוהה מדי, בין גרהאם דוט לראיין דיי, בו דוט הצליח לזכות באמצעות פריים מכריע. עוד ראינו את הסנסציה של הטורניר, פאן ז'נגיי, מצליח לגבור בלי יותר מדי בעיות על דייויד גילברט. בסשן הערב ראינו את רוני אוסליבן מתעלל בטום פורד, מה שנגמר לבסוף בניצחון מהיר ואופייני לרוקט רוני. המשחק השני של הסשן היה ההיפך המוחלט – כאן אנתוני מקגיל וליאנג וונבו התגוששו בקרב שנמשך אל תוך הלילה, ובסופו ליאנג הצליח לזכות לאחר פריים מכריע דרמטי.
היום הטורניר יביא לנו את משחקי חצי הגמר. סשן הצהריים יביא את המשחק בין גרהאם דוט לפאן ז'נגיי, ודאי לא משהו שציפו לו כאן. דוט הוא לפחות שם מוכר, אלוף עולם ושחקן ותיק, גם אם לא ממש בעל הישגים מזהירים בתקופה האחרונה. פאן לעומתו נראה כמו עוד מוצג בשרשרת הסינים הצעירים השוטפים את הענף, והעובדה שגבר בדרך לכאן על קיירן ווילסון, יאן בינגטאו ודייויד גילברט, אמורה להפוך אותו לפייבוריט היום. המשחק השני יפגיש את רוני אוסליבן עם ליאנג וונבו. את רוקט רוני אין צורך להציג, ובפרט בטורניר הנוכחי הוא די השמיד את רוב יריביו בדרך לכאן. היריב הסיני היה בצמרת הענף לתקופה קצרה לפני מספר שנים, אך די דעך עד לעונה הקודמת. בעונה הנוכחית הוא עושה סוג של קאמבק, גם בזכות העובדה שהרגיע במעט את משחקו הפרוע. לא בטוח שזה יספיק מול רוקט רוני.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. תודה.
    —–
    ליגה אנגלית:
    14:30 לידס (מקום 15) – טוטנהאם (מקום 8)
    19:30 אברטון (מקום 16) – מנצ'סטר סיטי
    —–
    ליגה ספרדית:
    ראיו וואיאקנו (מקום 11) – ריאל מדריד
    —–
    ליגה גרמנית:
    19:30 פרנקפורט ((מקום 10) – באיירן מינכן
    * הופאניים (מונאס דאבור) שניצחה אמש, עלתה למקום הרביעי שמעניק, בשלב הזה, אפשרות העפלה לליגת האלופות – אם כי למעט באיירן ודורומונד יש מאבק די צמוד בין 8-9 קבוצות, כאשר נותרו עוד 10 מחזורים לסיום העונה).
    —–
    ליגה צרפתית:
    פ.ס.ז' – סט. אטיין (מקום 16 ומסובכת היטב בתחתית)
    —–

    —–

  2. תודה.
    —–
    ליגה אנגלית:
    14:30 לידס (מקום 15) – טוטנהאם (מקום 8)
    19:30 אברטון (מקום 16) – מנצ'סטר סיטי
    —–
    ליגה ספרדית:
    19:30 ראיו וואיאקנו (מקום 11) – ריאל מדריד
    —–
    ליגה גרמנית:
    19:30 פרנקפורט ((מקום 10) – באיירן מינכן
    * הופאניים (מונאס דאבור) שניצחה אמש, עלתה למקום הרביעי שמעניק, בשלב הזה, אפשרות העפלה לליגת האלופות – אם כי למעט באיירן ודורומונד יש מאבק די צמוד בין 8-9 קבוצות, כאשר נותרו עוד 10 מחזורים לסיום העונה).
    —–
    ליגה צרפתית:
    22:00 פ.ס.ז' – סט. אטיין (מקום 16 ומסובכת היטב בתחתית)
    ——

    1. עוד פעם אחת בשביל ה 1, 2, 3
      תיקו בדרבי החיפאי ובין ב"ש להפועל תל אביב, קניתי.
      משחק נוראי של מילאן אתמול, במזל יצאו תיקו 1.
      אוליבייה היה זירו תרתי משמע…
      גם היונייטד משחקים היום, נלחמים על מקום רביעי בליגה.

  3. ניר, פאקו וזיו, תודה רבה ושבת שלום.
    רפאל נדאל גבר לפנות בוקר, שעון ישראל, על דניאיל מדבדייב (שיעלה לראש הדירוג העולמי ביום שני), 6:3, 6:3, בחצי גמר טורניר אקאפולקו שבמכסיקו (משטחים קשים) ועלה לגמר, שיערך ביום ראשון לפנות בוקר. יריבו יהיה קמרון נורי הבריטי, שגבר בחצי הגמר על סטפנוס ציציפאס.
    נדאל ניצח בכל 14 המשחקיו השנה וינסה לזכות בטורניר השלישי שלו מפתיחת העונה.

    אנדריי רובליוב יפגוש היום בגמר טורניר אבו דאבי את יירי וסלי הצ'כי. האחרון, שמדורג במקום ה-123 בעולם, העפיל לטורניר דרך המוקדמות וחולל הפתעות גדולות, כשגבר ברבע הגמר, שלשום, על דג'וקוביץ' ובחצי הגמר, אתמל, ניצח את דניס שפובלוב.

            1. אה אחלה. זה עובד גם לי, אבל עם סאונד לא מסונכרן לתמונה (וגם בלי פרשנים).

  4. בנוסף למירוצי הוורלד טור הסופש העמוס הזה יביא לנו גם את קטע המלך בגראן קמינו בו מייקל וודס ו-IPT ינסו לשמור על ההובלה.
    בנוסף בקלאסיקה עמוסת הטיפוסים של פון ארדש בצרפת נזכה לראות סוף סוף את פרימוש רוגליץ' עורך את הבכורה השנתית שלו עם הרכב חזק מספיק לטור של יומבו. מולו תתייצב חולצת הקשת בענן של ג'וליאן אלאפיליפ אלוף העולם. יהיה אש.

  5. חדשות עצובות מעולם האתלטיקה. ג'ון לנדי, מגדולי האתלטים של אוסטרליה, הלך אתמול לעולמו בגיל 91. לנדי ורוג'ר בניסטר נאבקו על הזכות להיות האדם הראשון שירוץ מייל מתחת לארבע דקות, כשהאחרון עשה זאת לראשונה בשישה במאי 1954. כשבוע וחצי לאחר מכן, לנדי הצליח לפרוץ אף הוא את הגבול הזה בעיר טורקו שבפינלנד, עיר הולדתו של פאבו נורמי הגדול.

    שניהם היו שותפים באותה השנה לריצת מייל גדולה במשחקי חבר העמים הבריטי בונקובר. לנדי סיים שני לבניסטר, כששניהם ירדו מארבע דקות. לנדי, שנודע בסגנון "הלא טקטי" שלו (אהב לפתוח חזק ולא חשש להוביל את הדבוקה), זכה גם במדליית הארד האולימפית ב-1956.

    https://worldathletics.org/news/news/john-landy-obituary

  6. באומלופ נוצרת עכשיו קבוצת רודפים שכוללת את ואן ארט, פידקוק וקולברלי, ונמצאת בדרך לתפוס את הבריחה מלפנים. קוויק סטפ מפספסת את זה בצורה לא אופיינית.

  7. בינתיים בצרפת ברנדון מקנולטי רושם יום מוצלח ביותר לUAE כשהוא מקלקל לקוויקסטפ ויומבט את המסיבה וזוכה בפון ארדש בבריחת יחיד.

  8. וודס מתמודד יפה עם ולורדה וסוסה בטיפוס האחרון ושומר על ההובלה כשהוא מפסיד כצפוי לוולורדה בספרינט.
    יהיה לו אתגר רציני להשאיר את הספרדי מאחוריו גם בנג"ש מחר.

  9. רומן אוברמוביץ מעביר את צ'לסי לנאמנות
    מדובר כאמור באלופת היבשת ולמעשה אלופת עולם לקבוצות
    הוא עושה זאת בעקבות המלחמה ומדובר כמובן ברעידת אדמה ספורטיבית

    1. אמנם הספורטאים הרוסים לא אשמים בפשע של מנהיג ארצם, אך היות ומדובר במהלך מטעם מדינתם, מקווה כי ספורטאיה יושעו עד להודעה חדשה מכל השתתפות בענפי הספורט השונים.

      עצוב לראות גם את התגובה הנרפית של ישראל. ראש הממשלה העלוב (בדומה לקודמו, שהתגאה בקשריו עם הרודן) מסרב אפילו לגנות את הפלישה.

    2. רומן הוא בחור טוב, יהודי, יש לו ווילה פה בארץ, הוא תורם כספים ובונה ליידי את בניין ננוטכנולוגיה החדש של TAU אבל הוא גם אחד מהמשרתים של ולדי….. אכן מנהיגינו מנסים לנהוג בדיפלומטיה מגעילה אבל זה מובן ידידי אלכס. אין ברירה אם רוצים להמשיך לתקוף בסוריה. אתה הרי לא רוצה לשמוע דווח שטייסנו נפלו בשבי או חלילה התרסקו בסוריה ונפלו בידי חיזבאללה או אירן בגלל שרוסיה הפעילה סוללות טילי SA5 נגד מטוסינו. לא הכל שחור ולבן פה…

      1. רזי, כשפוטין יחליט לסגור את הברז בסוריה, היעדר הגינוי של ישראל למתקפתו על אוקראינה לא יעמוד בראש שיקוליו. בנט (וקודמו, שהינו גם מורו הרוחני), על צרות אופקיו (כמו יתר היושבים במשכן ליד גבעת רם), מתקשה להבין זאת וזה בסדר.

        ישראל גם מסרבת להכיר ברצח העם הארמני כדי לא להרגיז את הטורקים, שבהחלט גומלים לה על כך ביחס מכובד ביותר. גם תור הרוסים יגיע.

        ודאי שלא הכל שחור או לבן, קל וחומר בדיפלומטיה, אבל ההתרפסות הזאת לא תועיל בדבר לטווח הארוך. מהרגע שהרוסים העמיקו את השפעתם בסוריה והפכו אותה לגרורה, שעון החול של התקיפות הישראליות החופשיות התהפך שם. כרגע הן נוחות לעתים גם לרוסים, כי הם לא מחבבים את האיראנים, על אף הברית ביניהם, אבל כל זה צפוי להשתנות, ללא קשר, כאמור, לעמדת ישראל לנעשה באוקראינה.

  10. טוב סיכום היום
    בליגת העל
    מכבי פ"ת חוזרת לחיים בתחתית עם 4-1 בחדרה שמצידה הסתבכה קשה במאבק על הפליאוף העליון
    פ"ת עדיין אחרונה אך רק נקודה מהפועל ירושלים ונוף הגליל שישחקו בראשון
    הפועל תל אביב יצאה מהשישייה לאחר 1-1 עם ב"ש שהתרחקה 6 ממכבי חיפה שניצחה בדרבי 0-1
    נתניה ניצחה באשדוד 3-1 וחזרה לשישייה
    בראשון
    19.00 ק"ש -הפועל ירושלים
    20.15 בית"ר ירושלים -סכנין
    בשני 20.15 נוף הגליל -מכבי תל אביב
    מבט לטבלה
    צמרת
    1 מכבי חיפה 55
    2 ב"ש 49
    3 מכבי תל אביב 44 ומשחק חסר
    אם מכבי תנצח היא רק 2 הפרש מב"ש

    המאבק על הפליאוף
    4 נתניה 36 (+5)
    5 חדרה 36 (-3)
    6 סכנין 35 ( -3 משחק חסר )
    ————————————–
    7 הפועל תל אביב 34 (+4)
    8 הפועל חיפה 30 (-1)
    9 ק"ש 29 (-3 משחק חסר )
    10אשדוד 27 איבדה את הסיכוי האחרון

    סכנין יכולה לקפוץ למקום 4 אם תנצח בטדי
    ק"ש תשמור על סיכוי קטן רק אם תנצח
    הפועל חיפה נותרה עם סיכוי תיאורטי בלבד

    תחתית
    11 בית"ר ירושלים 21 משחק חסר -16
    12 הפועל ירושלים 19 משחק חסר -16
    ———————————————-
    13 נוף הגליל 19 משחק חסר -21
    14 מכבי פ"ת 18 -10
    אחרי משחקי יריבות פ"ת נראה בדיוק את מצב התחתית

    במחזור הבא הלפני האחרון בסדירה
    במוקד סכנין -חדרה במאבק על הפליאוף העליון
    בטדי יהיה מאבק גדול בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב
    אם ק"ש תנצח בראשון המשחק שלה בקופסה מול נתניה יהיה גם משמעותי
    מחזור אחרון נתניה -הפועל תל אביב קרב כמעט ודאי לפליאוף העליון

    תוצאות בולטות באירופה
    בספרד בנזמה כובש דקה 83 וריאל מנצחת 1-0 בריו
    באיטליה ולאחבויץ מתאקלם עם צמד שנותן ליובה 3-2 באמפולי
    באנגליה טוטנהאם מפרקת בלידב 4-0 ולדעתי היא תפטר את באסילה מאמנה
    מ.יוניטד רק עם 0-0 מול ווטפורד
    סיטי ניצחה במשחק קשה מאד באברטון 1-0 משער של פודן דקה 82
    בגרמניה מינכן מנצחת משחק קשה בפרנקפורט 1-0 משער של סאנה 71

כתיבת תגובה

סגירת תפריט