חם מהתנור: הארדן עובר לסיקסרס תמורת סימונס, פורזינגיס בוושינגטון

היום (חמישי) ב22:00 הוא המועד האחרון בו קבוצות יכולות לבצע טריידים העונה. אנחנו נהיה כאן עם כל העדכונים השוטפים.

*

העסקה שכולם היו עסוקים בה ביומיים האחרונים הגיע לכדי מימוש. ג'יימס הארדן יעבור יחד עם פול מילסאפ מהברוקלין נטס לפילדלפיה סבנטי סיקסרס. תמורתו יעברו בכיוון ההפוך בן סימונס שיסיים את סאגת הסירוב לחזור לקבוצה כשאליו יצטרפו סת' קרי ואנדרה דראמונד. הסיקסרס יעבירו גם את בחירת הסיבוב הראשון שלהם השנה ללא הגנה ובחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2027. כחלק מהעסקה, הארדן לקח את אפשרות השחקן והאריך את החוזה שלו בעוד עונה בה הוא יקבל 47.3 מיליון דולר.
הנטס חותכים מהסגל את דיאנדרה באמברי כדי לפנות מקום לשחקנים המגיעים בטרייד.

*

מונטרז הארל עובר בטרייד מוושינגטון לשארלוט בתמורה לורנון קארי ואיש סמית',.

*

וושינגטון מעבירים לדאלאס את ספנסר דינווידי ודאוויס ברטנס בתמורה לקריסטפאס פורזינגיס ובחירת סיבוב שני.

*

הבוסטון סלטיקס שולחים את ג'וש ריצ'ארדסון ורומאו לנגפורד יחד עם בחירת סיבוב ראשון של השנה (מוגנת 1-4) והאפשרות להחליף בחירות סיבוב ראשון ב-2028 לסן אנטוניו ספרס תמורת דרק ווייט. בכך הסלטיקס מקווים שהם יפתרו את בעיית עמדת הרכז שליוותה אותם מפתיחת העונה.

*

דניאל ת'ייס חוזר לבוסטון אחרי שעזב אותם בדדליין לפני שנה, ומי שיעברו ליוסטון במקומו הם דניס שרודר, אנס פרידום וברונו פרננדו. בינתיים, הרוקטס הספיקו כבר לחתוך את פרידום שיהיה שחקן חופשי לראשונה מאז שהוא קרא לעצמו "חופש".

*

טורי קרייג יעבור לפיניקס בתמורה לג'יילן סמית ובחירת סיבוב שני עתידית שיעברו לאינדיאנה. קרייג שיחק בפיניקס בסוף העונה שעברה והיה חלק בריצת הפלייאוף שלהם שהסתיימה בגמר בעונה שעברה.

*

הסאנס גם הביאו גיבוי לעמדת הגארד כשהעבירו מזומן לוויזארדס תמורת ארון הולידיי.

*

המילווקי באקס משחקים מתחילת העונה ללא הסנטר הפותח ברוק לופז וכדי לענות על הצורך המיידי בגובה נכנסו לעסקה מרובעת עם הסקרמנטו קינגס, הלוס אנג'לס קליפרס והדטרויט פיסטונס.

הבאקס מקבלים מהקינגס את סרג' איבקה הותיק ושתי בחירות סיבוב שני מהפיסטונס בזמן שהם שולחים את דונטה דיוינצ'נזו לקינגס ואת סמי אוג'ילה ורודני הוד לקליפרס. הקינגס באותה הזדמנות שולחים את מארווין באגלי לפיסטונס ומקבלים מדטרויט את ג'וש ג'קסון וטרי ליילס.

*

הבוסטון סלטיקס מעבירים את פי ג'יי דוזייר ובול בול אותם קיבלו בטרייד עם הנאגטס מוקדם יותר העונה לאורלנדו מג'יק. הקבוצות גם יחליפו ביניהן בחירות סיבוב שני בדראפט כשהסלטיקס יצרפו גם מזומן לעסקה (כנראה בגובה החוזים של השניים) .המהלך הוא צעד הכרחי עבור הסלטיקס המוריד אותם מתחת לסף המס.

*

טורונטו ראפטורס והסן אנטוניו ספרס סיכמו על טרייד שיעביר את גוראן דראגיץ' יחד עם בחירת סיבוב ראשון מוגנת 1-14 ב-2022, 1-13 ב-2023 לספרס (במקרה וההכנות מתממשות תהפוך הבחירה לשתי בחירות סיבוב שני) תמורת תאד יאנג, דרו יובנקס, שבינתיים כבר שוחרר מטורונטו, ובחירת סיבוב שני של הפיסטונס ב-2022. הצפי הוא שדראגיץ' הותיק יגיע לסיכום על באיאאוט מהספרס ויהפוך לשחקן חופשי.

*

טרייד משולש בין יוטה, סאן אנטוניו ופורטלנד:

יוטה מקבלים את ניקיל אלכסנדר-ווקר מפורטלנד ואת חואנצ'ו הרננגומז מסאן אנטוניו.

הספרס מקבלים את תומאס סטוראנסקי, בחוזה נגמר, מפורטלנד ובחירת דראפט סיבוב שני של יוטה (2027).

פורטלנד מקבלים את ג'ו אינגלס הפצוע, בחוזה נגמר, את אלייז'ה יוז ובחירת דראפט סיבוב שני מיוטה (בחירה של ממפיס 2022).

יוטה, ואלכסנדר-ווקר (בן 23, 13.0 נק' למשחק) שצפוי להשתלב בספסל, הם ה"מרוויחים הגדולים" בטרייד.

*

המיאמי היט העבירו את קיי זי אוקפלה לאולקהומה סיטי ת'אנדר תמורת בחירת סיבוב שני ב-2026. במסגרת העסקה ההיט שינו גם את ההתחייבות שלהם לבחירה סיבוב ראשון לתאנדר מ-2023 ל-202. בחירה זו שהייתה מוגנת לוטרי במשך שלוש שנים תהיה עכשיו מוגנת לוטרי במשך שנה אחת ואז תהפוך לבלתי מוגנת.

*

לארי נאנס ג'וניור שעבר בטרייד מפורטלנד לניו אורלינס יעבור ניתוח בברכו ויעדר למשך שישה שבועות. לנאנס נותרה עוד עונה אחת בחוזהו לאחר סיום העונה הנוכחית.

לפוסט הזה יש 445 תגובות

  1. תודה רבה אורן. עם כל הבלגן של פורטלנד בימים האחרונים לקח לי זמן להבין שסאטורנסקי מגיע מפורטלנד… רק הבחירה מיוטה.
    .
    טרייד הגיוני, גם אם זעיר עבורנו. מקווה שלא נצטרך להשאיר את סאטו אצלנו, מבין שהוא יורד מהספרים בעונה הבאה, אבל חבל על הדקות שיקבל העונה אם ישאר…אלא אם… זה רמז לכך שאנחנו מטרידים את אחד הגארדים מהספסל שלנו – דרק וייט? לוני? מי יודע.
    .
    אולי סאטורנסקי ילך לפיניקס? ללייקרס? אולי פילי? או בוסטון? יש לא מעט קבוצות שמחפשות גארד נורמלי

  2. מישהו פה אמר שאלכסנדר ווקר לא שחקן.
    יוטה זה קבוצה שאוהבת שחקנים טובים. שמח שהוא הגיע לשם.
    אם מישהו יכול להסביר לי מה פורטלנד עושה אני אשמח כי אני לא ממש מבין. (לא את החוזה הנגמר של אינגלס. זה ברור).

      1. בהתחלה נראה היה פירוק כללי והליכה לבניה מחדש. אבל הם לא לקחו מספיק בחירות באף טרייד . אחר כך זה היה נראה כאילו הם מעבירים חוזים יקרים כדי לפנות מקום להביא כוכב ליד לילארד אבל פתאום הם מעבירים אחלה שחקן על חוזה פעוט ליוטה. (אולי היו חייבים כדי לקבל את החוזה של הקצר של אינגלס?).
        מודה שהצלחתי להתבלבל.

        1. ווקר מוכשר אבל עוד רחוק מלהיות אחלה שחקן ולפורטלנד כבר יש שחקן צעיר על הבלטה שלו גם אם לא מחשיבים את לילארד.
          .
          בטרייד הזה הם פינו עוד מקום בתקרת השכר לקיץ, לדעתי יש להם עכשיו הכי הרבה בכל הליגה, אולי חוץ מהפיסטונז, ואספו עוד איזה 2 בחירות סיבוב שני.
          טרייד מצויין עבורם, אבל בגדול זה תלוי במה אתה חושב על ווקר.

          1. אני חושב עליו שקודם כל הוא שחקן שממש כייף לראות. אתלט על. ומעבר לזה. יש לו פוטנציאל להיות שחקן מצוין יש שם קליעה בימים טובים הגנה כל מה שצריך. שמח שהוא הגיע ליוטה יהיה לו מקום שם הוא לא יחמם את הספסל.

  3. כל הכבוד לפורטלד, עשו מכירת חיסול, רק נשאר להטריד את דמיאן. מועדון כושל, היה עושה בקיץ פירוק, היה מרוויח יותר על נכסים.

  4. שימו לב לטרייד שמיאמי עשו עכשיו , הם בעצם נתנו ל OKC כל מיני דברים כדי ש OKC ידחפו את הבחירת סיבוב ראשון שמיאמי חייבים להם ל 2026 ומחר מיאמי יכולים לעשות טרייד על הבחירה של השנה הקרובה,אני צופה ג'רמי גרנט(אולי הריסון בארנס) למיאמי

      1. הדיבור הוא שג'ימי באטלר לא חושב שרובינסון מספיק קשוח (הפתעה, בעיות בין ג'ימי לשחקנים אחרים…), והשם החם כרגע הוא באדי הילד למרות שאיזון השכר יכול להיות בעייתי.

  5. הייתה לאינגלה שלנו תקופה יפה ביוטה, חבל שנגמר ככה. אני יודע שזה טבעי בליגה הזו, אבל אני טיפוס רומנטי, חשבתי שיהיו כינורות, אנשים בורים בגשם וסצינת השלמה בשדה התעופה

      1. אינגלס בירידה חדה השנה. בכל מקרה, אם הוא חוזה נגמר, יכול לחתום שנה הבאה על מינימום ביוטה, אחרי שיחזור מהפציעה…

  6. דיילי סקג'ואל 10.02.22:
    להעיר את הילדים, סנדביצ'ים, לגרש אותם לבית הספר – בוצע
    עבודה על מצגות, פגישות בזום, ושאר ירקות – וורק אין פרוגרס
    להעביר את סטוראנסקי לאחת הקבוצות שמחפשות מנהל משחק מהספסל בחוזה נגמר, יש המון כאלה, עדיף עבור בחירת סיבוב ראשון, גם שני וצעירים זה בסדר.
    קפה ועוגיה.
    ללחוץ על גילרי/גמביט/ג'ונס/סרבר לעשות את המובן מאליו ולקחת את תד יאנג עבור סאריץ' ובחירה או סאריץ' וסמית'. אם זה לא עובד, להציע את סאטורנסקי, כריס פול לא נהיה יותר צעיר ופיין פצוע.
    להגיש לילדים צהריים.
    לבדוק אם למישהו יש משהו לעשות עם מקדרמוט – ברוקלין עבור ג'ו האריס הפצוע ובחירה? הלייקרס? אולי מיניסוטה?
    ארוחת ערב – כבר יום חמישי, המקרר כמעט ריק, אז חביתות. אם הם מקטרים להזמין להם סושי.
    בשום מקרה, ועבור שום תמורה, לא לקחת את סימונס או ווסטברוק. לזכור שאם זו הייתה עסקה כל כך מוצלחת מישהו אחר כבר היה מסכים לה.
    לשלוח את הילדים למיטה.
    לספור כמה בחירות קיבלנו במהלך היום. כל מספר חיובי הוא חיובי.
    ללכת לישון.

            1. סיבוב שני.

            2. אז לא. אני פותר לך בעיה רצינית בעונה שבה אתה יכול ללכת עד הסוף, ואתה נותן לי שחקן פצוע לבחירת סיבוב שני? איפה הצדק, איפה? לי זה עולה יותר.

            3. חחח, אם אתה חושב שתוכל להשיג יותר אתה באמת חי בסרט.

            4. עוד אחד שחי בסרט…
              אני מוריד לך חוזה שאתה לא צריך מהספרים. תגיד תודה.

            5. אז לא תקבל כלום גילרוש יהיו מספיק קונים לקרייג בטח לא נותן לכם עוד גוף חינם

            6. כן בטח, תביא איזה מישהו שיעשה שם סדר בתור אנשים כמעט הולכים מכות.

            7. מיקי! אני כאן כדי להגשים את החלומות של כולם. יאנג וסאטו לסאנס תמורת: סאריץ', סמית, פייטון, קמינסקי, שאמט ונאדר. אבל אתה צריך לתת לי בחירה.

            8. נו באמת גמביט, אין לי בעיה לאסוף ממך חלקים משומשים, אבל איך יוצא שאני צריך לשלם על זה? א. לדעתי עדיף לך לשמור על קמינסקי ושאמט, לא יכול לחשוב על כל מיני ווטרנים פנויים שיחתמו אצלך. ב. אם בכל זאת יש כאלה, ואתה צריך לשחרר מקום, אז אתה צריך לשלם לי ולא ההפך.

            9. א. את שאמט דווקא הייתי רוצה לשמור (קמינסקי, גם בריא, זה לא זה) אבל מה יכול GM (ששוב פוטר בתום הפרויקט) לעשות? צריך להעביר אותו בשביל איזון שכר.
              ב. אני מאמין שיש וטרנים/שחקנים שלא ממש קיבלו הזדמנות שאפשר להביא ואכן אני מפנה מקום אבל אני מפנה אותו גם לך. או שחשבת להשאיר אצלך את כל 6 השחקנים שקיבלת? אני לא חושב שהרוסטר שלך יכול להכיל 23 שחקנים.
              ג. יש יתרון בהפיכת חוזים גדולים לחוזים קטנים יותר שמאפשרים ברירה והרכבה של טריידים קטנים או מורכבים (זאת מתוך הנחה שאתה לא מחפש הקלה בשכר אחרת היית מסתפק בחוזים הנגמרים שאתה מעביר אלי).
              ד. אני לוקח כאן הימור שהשחקנים שאתה מעביר אלי הם גם החתיכות החסרות בפאזל שלי וגם יהיו מוכנים להישאר בחוזים חדשים כשהפאזל יושלם (קרי פיניקס לקחו אליפות) ועדיין אני צריך למלא רוסטר לשנה הבאה.
              ה. השחקנים שאתה מתכוון לשמור (סאריץ',סמית,שאמט) מועילים ועל חוזים לטווח של השנים הקרובות. כלומר אני עושה ויתור על שחקנים שימושיים ולוקח סיכון שהסגל שלי יהיה עם מחסור בואכה העונה הבאה.
              ו. אי לכך, אני חושב שזה הגיוני שתיתן לי בחירה קרובה כדי למלא את החלל שנוצר אצלי בסגל ולרכך את הסיכון שאני לוקח. אפשר לדון על החלפת בחירות או על שחקן צעיר שיש לך להציע במקום אבל אני חושב שנתתי מספיק סיבות כדי לתמוך בכך שאיזון הטרייד צריך להגיע מכיוונך.
              ז. סליחה על החפירה 🙂

            10. ועל זה שהוא צריך לחתוך ארבעה שחקנים מהסגל שכבר אצלו אתה מתכוון לספר לו עכשיו או אחר כך?

            11. הוא לא צריך. 2 עוברים והוא לא הולך לשמור 3. ככה שלמעשה הוא צריך לחתוך שחקן 1.

            12. גמביט, אני חושב שאתה מסתבך עם יותר מדי אג'נדות – גם שנה הבאה, גם כל הסגל – אין לך אפשרות לעשות אופטימיזציה של הכל ביחד. תלמד ממילווקי – עשו הכל בשביל ללכת עד הסוף והצליחו. אתה לא הלייקרס, מספר ההזדמנויות שלך הוא מוגבל. אתה צריך את סאטו או יאנג, עבור מה שפחות פגיעה בסגל הנוכחי, אז מעבר לאיזון משכורות הכרחי, כדאי לך לשלם רק במטבע עתידי.

            13. אתה לא יכול להעביר שחקן אם אין לך מקום עבורו בסגל. אז כדי לבצע את הטרייד אתה קודם צריך לחתוך ארבעה מהסגל. אחר כך תעשה מה שבא לך (בתנאי שאף אחד לא אוסף את מי שחתכת בוויברס) אבל אתה תשלם אקסטרה.

            14. או בקיצור – הוא כן צריך…

            15. מיקי – אני חושב שלסאנס יש חלון של 3-4 שנים לקחת אליפות. לחשוב גם על השנה הבאה זה לא סיבוך זו הגדרת התפקיד. שווה לי לנסות להשיג אותם עכשיו אבל אני יכול לנסות להמר שהנכסים שאתה מנסה למכור לי יבואו ב"חינם" בקיץ. או בווייברס.

              עידו – סאריץ' וקמינסקי נכנסים ישר לIR, יש שני מקומות של שחקנים שעברו בטרייד עבור שאמט וסמית ושיחתוך את פייטון ונאדר. (הבנתי מה אתה אומר ואכן חסר מקום אחד גם אם חותכים את דיופ , טרה ג'ונס ולאנדייל אבל גם אין לי כאן את הcash considerations שסוגר הרבה טריידים אז עשינו איזה דילוג על קצת מציאות).

            16. יאללה המציאות היא קרה ואכזרית – את מי הוא חותך?
              קאש קוניסדריונש לא עוזר לך כאן.

            17. דיופ, ג'ונס, לאנדייל. ועם הקונסידריישנס אני יכול להשאיר את נאדר/קמיסקי/פייטון אצלי. אם אני חייב לחתוך עוד מישהו מהספרס אז כנראה שהייתי מעביר את קולינס.

  7. John Wall trade talks: Rockets playing hardball with Lakers

    One source close to the situation insisted Wednesday night that the Rockets remain steadfast in their refusal to entertain a John Wall-for-Russell Westbrook trade with the Lakers unless L.A. agrees to include its 2027 first-round pick in the trade

    לברון מחפש מתנות חחח

    1. יוסטון מחזיקה את כל הקלפים. לא אכפת לה לא מהאורך של המשכורות שלהם ולא מהגודל, כי הכוכב שלה רוקי והיא בפרוסס.

      הלייקרס יהיו מטומטמים לוותר על בחירת דראפט כי מה טרייד על וול – שלא שיחק מתחילת שנה – יתן להם, כניסה לפלייאין ממקומות 7-8?

      בקיצור, אני אופתע אם יהיה משהו. מצד שני, אני צפיתי ניצחון של הלייקרס ב-30+ אתמול..

    1. למרות שלא שמעתי על זה שום דבר ספציפית, זו שמועה מאד מאד הגיונית.
      .
      קודם כל טיבודו בכלל לא רצה את רדיש ודקות המשחק שלו מראות את זה.
      בהחלט יכול להיות שהניקס לקחו אותו ממש כנכס בגלל שהמחיר היה כל כך זול.
      .
      רדיש הוא קלאץ'. חלק מהסיבה שפלינקה לא ממש התאמץ לתת עבורו הצעה יותר טובה מהניקס.
      כמו שכבר כתבתי, יש הרבה מתחים בין קלאץ' ללייקרס, וספציפית עם פלינקה.
      אבל יכול להיות שהוא התייאש מכל הכיוונים האחרים לטרייד שהוא בדק, במיוחד כשההנהלה חוסמת אותו מלהטריד בחירות דראפט ראשונות עתידיות – משהו שהוא היה עושה בלי לחשוב פעמיים אם זה היה תלוי בו.
      .
      והחתיכה האחרונה לפאזל, מי שזוכר – כשהיו שמועות על מגעים בין הרפטורס ללייקרס על טרייד של לאורי בדד ליין הקודם, הדיווח היה שזה נפל כי הראפטורס התעקשו על…..הורטון טאקר.
      .
      אז הרבה נקודות מתחברות כאן, ולמרות שאין לי איזה מידע פנימי על הטרייד הזה, הוא נשמע קצת יותר מדי הגיוני מכל הסיבות האלה, כדי להיות סתם המצאה.

  8. ניקייל מקבל ממו מה מצופה ממנו וזה לא דברים שמצפים מכוכבים 🙂
    Quin, on Nickeil Alexander-Walker: “His length, his ability to make a shot, there’s a skill set there. If he can come in and make an impact defensively, that’s something we always preach to the team.”

      1. יש לו פוטנציאל ליותר מ 30%. בימים שנחה עליו הרוח הוא טוב. דורש פיתוח אבל הוא לא מקרה אבוד בטח לחוזה של 3 מ ולאתלטיות שלו. שווה את ההשקעה.

  9. קווין פאנגוס לא הותיר חותם בקאבלירס וחוזר לפי השמועות ליורוליג לצסקא מוסקבה.
    אפרופו יורוליג מחר יש משחק בין ריאל מדריד עם אגדת סלטיקס גרשון יאבוסלה נגד ברצלונה עם אגדת רועי ויינברג (נדמה לי שהוא אהב אותו יכול להיות שאני טועה) דנטה אקזום

  10. משעמם לגמרי
    יכול להיות שההר יוליד עכבר ?
    בינתיים נדבר על אבדיה
    לפי הבנתי ( תודה לעידו )
    נותרו במירוץ "איש הברזל"
    השחקנים הבאים
    כריס פול ( פיניקס)
    ברידג'ס (פיניקס)
    מאליק ביזלי ( מינסוטה)
    דוויט פאוול ( דאלאס)
    קבון לוני (ג.ס)
    פרנץ ווגנר ( אורלנדו )
    סאדריק ביי (דטרויוט )
    ודני אבדיה ( וושינגטון )
    כאשר בארי הילד טרם פספס משחק אך עבר בטרייד מסקרמנטו לאינדניאנה ( יוכל להשלים 82 מש שכן שתי הקבוצות שיחקו אותו מספר משחקים )

    מה שאומר שאבדיה הוא אחד מ 3 יחידי סגולה במזרח והיחידי בקבוצה שנגיד להגדיר אותה איכשהו תחרותית ( במזרח )
    כבוד גדול
    מעניין כמה יצליחו לשרוד את שארית העונה
    מבחן ראשון עד סוף היום ב 22.00
    אך כנראה שלא יהיו שינויים מהותיים מדי

  11. בשנה שעברה עברו 21 שחקנים ב-8 עסקאות מפתיחת העונה עד ליום הדדליין. בדללין עצמו עברו 45 ב-16 עסקאות.
    ב-2019/20 לפני שחשבנו בכלל על בועה עברו 24 ב-6 טריידם לפני היום האחרון ובדדליין 29 ב-11 טריידים
    ב-2018/19 כשחצי ליגה החליפה ידיים 45 שחקנים עברו ב-15 עסקאות לפני היום האחרון ובדדליין עצמו עוד 38 ב-14 טריידים.
    השנה בינתיים עברו 35 שחקנים ב-10 עסקאות. אז כנראה לפי ניסיון העבר אפשר לצפות לכמות דומה גם היום.

  12. אך היו הכותרות בעיתונאים אחרי משחק עונה מאכזב ?
    "ההר הוליד עכבר"
    אז המשחק לא נגמר אבל סביבות דקה 80 ניתן לומר שמדובר ב 0-0 מאכזב ההר הוליד עכבר

    1. קיבלנו בחירת סיבוב ראשון שקרוב לוודאי תתממש. וויתרנו, בנוסף על יאנג, על יובנקס, וכנראה על בחירת סיבוב שני של דטרויט, שלא זכור לי מתי קיבלנו אותה, ודווקא נחשבת כמעט בחירת סיבוב ראשון, אבל ניחא. סך הכל, בהנחה שטורונטו בפלייאוף, אני בהחלט מרוצה.

            1. זה לא במקום. זה במקביל. נשמח לתת לקחת את סאטו.

  13. דראגיץ הולך לשחק עם לוקה. מילווקי ויתרו על נכסים ושחקן צעיר שיכול לשחק בשני הצדדים. תמורת שחקן גמור
    עדיף היו מחתימים את קאזינס עד סוף העונה.

  14. דיויצ'נזו זה היחיד ,איבקה בתקופה האחרונה דווקא מראה שיש לו עוד דלק קצת במיכל … טורונטו עשו טרייד טוב, חיזקו קצת את הספסל הדליל שלהם. בהצלחה לפיסטונס עם באגלי אולי הם יצליחו לגרום לו להתרומם.

    1. סימונס זה מה שהנטס צריכים לקרבות עם מילווקי אתם נהייתם רזים מקווה בשבילכם שהארדן יחזור לעצמו חבל לי שהלך אבל סימונס צעיר ויבוא בטירוף

  15. יש לי המון כבוד לשיקגו וקליבלנד אבל המאבק המרובע במזרח אחרי הטריידים בין מילווקי ברוקלין פילי וגם מיאמי הולך להיות כל כך מעניין

  16. סת קרי גם מעולה דראמונד שחקן שהיינו צריכים. אם הארדן לא נשאר בפילי בסוף העונה אתם יודעים מי ניצח בטרייד

  17. מעניין מה המצב הבריאותי של הארדן.
    בכללי ברוקלין אמורה להיות קבוצת הגנה מפחידה.
    וסת' יוסיף להם מימד קליעה(עם פאטי, וקיירי).

    1. ההגנה שלהם אמורה להיות מצויינת, בעיקר חילופים, הסייז של דוראנט וסימונס נהדר. התקפית הוא קונוס, אבל קיירי ודוראנט שחקני איזו מהטובים בליגה.
      משער שסימונס יהיה סוג של ברוס בראון בהתקפה.

      זה מצ'אפס טוב נגד הבאקס (הטים טו ביט במזרח). חבל שהארדן לא הצליח שם.

    2. חחחחחח צריך להתחיל למכור כרטיסים לצנטרישוט מראש כמו לחרמון נהיה תור חכה שווש יאבדו סיכוי למאזן של שנה שעברה פלייאין כבר הלך מזמן – אז יבואו עוד

          1. ואני חושב שמחריד לסלטיקס.
            ריצארדסון הוסיף האסל לבוסטון בנוסף לקליעה והיה מצויין ברוב המשחקים מאז הכריסמס למעט המשחק האחרון, כנראה שכבר היה מודע לטרייד.

          1. עידו, מי כמוך יודע – מה הסיכוי להוציא מבחירת לא-לוטרי (לאטרי ולא טרייה) שחקן טוב יותר מדרק ווייט? וזה לא שהוא מבוגר מדי. למרות שאין לי מושג בתורת הטנקינג, אולי 27 זה לא מתאים.
            מצד שני, גם פופ די חדש בעסק…

        1. טוב, זה גם רומאן לנגפורד וגם בחירת סיבוב ראשון שתתממש. מניח שזו עסקה טובה עבורנו, בטוח שזו עסקה טובה עבור בוסטון. מברוק לסלטיקס.
          .
          כרגע יש לנו 3 בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב. אולי ינסו טרייד אפ? פופ רוצה את הולמגרן בתפקיד דאנקן 2? יהיה מעניין

            1. קשה לי לראות את בוסטון נופלת אם היא מצליחה לשמור על בראון וטייטום, אבל נחיה ונראה.

  18. מסכן KD, נתקע בחדר הלבשה עם שני מקרי ראש סופר קשים, פרימדונות.
    היה שווה לך לעזוב את קרי וקליי השפויים בשביל זה?! 🤦🏽‍♂️

  19. טרייד טוב לשני הצדדים.
    נראה לי שסת’ קרי קצת נדפק, ישחק פחות דקות. אבל נראה.
    לטווח הארוך הארדן עשה טעות לדעתי.

    1. איזה נדפק, סוף סוף נפטר מאבא של אשתו ("סתקל'ה נכון שזה אימון קליעות, אבל למה אתה נותן לבנות גלידת תות לפני השינה? ולמה השמיכה דקה, ולמה תפוחי אדמה עם חמאה. למה סתקל'ה?")

      1. חחחחחחח
        ריברס אמר פעם בצחוק שגם אם קרי היה שחקן נוראי עדיין היה מביא אותו לפילי כי הוא רוצה אותו לידו

    1. טרייד מעולה לנו סימונס כוכב על צעיר ובריא יביא הגנה קרי גם כוח קליעה זה תמיד טוב.
      פילי רזים תאכלס אין להם הרבה בשביל קרבות ארוכים. הארדן עשה טעות לדעתי נבהל מרצף ההפסדים אבל ימים יגידו.
      הבא בתור להפתיע – קיירי – יאללה שיפברק איזה משהו

      1. מקווה שאתה צודק, על פניו נראה לי שהנטס נחלשו. השאלה כמה סימונס בכושר משחק.
        יכול להיות שחמישייה של קיירי, קרי/פטי מילס, האריס (מה קורה איתו?), סימונס, ודוראנט יכולה לעבוד.
        ואם הנטס יספיקו לנצל את בחירות הדראפט שקיבלו ויביאו שחקן טוב למשבצת של האריס אז אולי באמת מעז יצא מתוק.
        מה שכן, הארדן יצא מהבול רציני לדעתי.

  20. רק אומר שפעם קודמת שדוראנט שיחק עם קרי זה נגמר בשושלת, ומרחק אכילס מטריפיט. קרי אנדרייטד לגמרי. איזה שוטרים יש להם, הסוס טרויאני, קרי, פאטי, קיירי, פחד אלוהחם.

  21. מעניין לראות את הציוות של הארדן ואמביד, נראה לא מבטיח יש לציין. במיוחד הארדן במצב בטטה הזה. מה שכן סדרה של פילי נטס חובה, כמה דם רע יהיה שם.

        1. הוא לא צריך לזרוק בנטס דוראנט קיירי מילס קרי יזרקו כולם שם צלפים הוא יוציא כדורים ל3 וירוץ קוסט טו קוסט והגנה זה בדיוק מה שהוא צריך והם צריכים. אין קבוצה בליגה שהוא מתאים לה יותר מהנטס אז הנטס יצאו בזול מזה הפגיעה בלי הארדן לא תהיה גדולה. השאלה מה הם יעשו אם דוראנט יפצע….שם כבר זה ירידת ליגה ומה יעשו שם בפלייאוף שיהיה האק על סימונס ו4 על 5

          1. לשלם 30 מליון דולר לעונה 4 עונות לשחקן שקולע 35% מהקו ולא מסוגל לזרוק שלשה ובנוסף לתת על זה את הארדן ואחר כך לעבור את אמביד והארדן ביחד בפליאוף? לחלץ את היריבה העיקרית שלך לתואר מהמילכוד?
            ח מ ו ר היה עושה טרייד הרבה יותר. מטומטם דפוק ואהבל זה האיש שעשה את הטרייד הזה.

  22. קרי ומילס הספלאש בראדרס 2.0, דראמונד וסימונס מוסיפים סייז שאנחנו צריכים נגד קבוצות כמו קלילבנד ומילווקי,

  23. עכשיו זה הכל על אמביד, הוא סוף סוף קיבל את הכוכב שיהיה לצידו, ולא יהיו לו תירוצים יותר.
    הטרייד טוב לשני הצדדים, אבל לפילי קצת יותר כי שמרה על מקסי ותייבול.
    קרב ביניהם יהיה הסיפור של הnba בשנים האחרונות מבחינת אמוציונאלית.😤😤😤😤

  24. לא מאמין ששמעון צדק לכל אורך הדרך. ואת זה אני אומר בתור אחד מאוהדיו.
    שנה הבאה אל תיקח קבוצת תחתית כמו הפייסרס. מסתבר שאתה GM אמיתי בליגה

    ובינתיים אני הולך לבכות שדרק וויט עזב אותנו. עוד דבר שלא חשבתי שיקרה

  25. אז מה הסיפור שם?
    באמת הארדן רצה החוצה?
    או שהנטס באמת מעדיפים את ההגנה של סימונס על ההתקפה של הארדן?
    ימים יגידו. אולי יבוא יום ודוראנט יתגעגע לראסל….

  26. הסבלנות משתלמת
    שאפו גדול למורי
    מורי לא מצמץ לרגע לסימונס זה עלה ביותר מ20 מיליון
    בחמישיה של פילי
    מאקסי
    הארדן
    טייבול
    האריס
    אמביד

    רק חבל שלא שלחו את דוק ריברס בטרייד

            1. גם בברוקלין מקווים שסימונס זוכר איך משחקים כדורסל, שדוראנט יחזור מפציעה ושבניו יורק יבטלו תקנות חיסונים

  27. דוראנט החליט שלא מספיק שהוא מכחד כוחות עם מי שניצח את סטף בגמר 2016, הוא גם מביא אליו את אח של סטף. על הדרך הביאו גם את לברון בלי הג'אמפשוט.
    חייבים לאהוב את KD. השטן עם האצבע הקלה על הטוויטר.

  28. רק לדייק, השמועות (נראה לי דדי כתב פה), שיוסטון סרבו לתת את הארדן לפילי, כי הבעלים שם וטו על מורי. אז אולי מה שהיה צריך לקרות קרה.

  29. רגע רגע, יש שמועה שהנטס רוצים את מיילס טרנר מאינדי תמורת שתי הבחירות שקיבלו וקלקסטון. זה כבר משהו אחר.
    חמישייה עם צמד קלעים מבין קיירי/פטי/קרי/האריס ביחד עם שלושה סבן פוטרים דוראנט/טרנר/סימונס משהו מעולם אחר. הלוואי זה יקרה.

  30. אין לי הרבה תלונות לג'יימס ג'ונס. מאז שהגיע, הסאנס, ובכן, לא קשה לראות את ההבדלים…
    .
    אבל הבחירה בסמית' הייתה טעות שלא מעט הצביעו עליה בזמן אמת. היה את הליברטון על המדף, והיה כבר אז את הצורך בעומק בעמדות הגארד.
    .
    נו, שויין.
    שאלו יהיו הצרות שלנו…

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחללחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        הטרייד הכי גאוע בהיסטוריה ווש אהבלים רצח חחחחחחח omg
        לוקה נראה לי שלח בחורות לשפרד איזה חילוץ ארגנו לו

  31. אחרי זה אומרים לי שבnba יש מנגרים שמבינים עניין…..
    טומי שפרד צריך לקבל מכתב פיטורים עכשיו דרך ווג או שמאס😂😂😂😂
    לקח את פורזי בלי לקבל שום בחירות דראפט חחחחח

    לוקה היום הולך לחגוג עם הארדן ומורי ארגנו לו חילוץ חבלז.
    תמיד אמרתי שבארטנס זה פורזי בחצי מחיר 🤣🤣

  32. שמעון, החוזה של פורזינגיס הוא לעונה הנוכחית + שנתיים, בדיוק כמו דינווידי. אם כבר דאלאס מפגרים כולל ברטאנס

            1. מקווה. קיד אולי יסדר אותו. ליד לוקה זה ציוות טוב(סטייל גוראן).

            2. גם כמחליף ליד ברונסון יהיה טוב לוקה יוכל לנוח יותר זה עדיף על פורזי בכל מצב גם עם יד אחת

  33. ההבדל בין פורזי לבארטנס— זה כמו אטריות של אסם מול אטריות של טעמן.
    אותו מוצר בחצי מחיר. חחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. דווקא המאבס לדעתי מנצחים בגדול. מביאים פורזי בחצי מחיר ופחות פציע ומקבלים גארד קומבו עם קליעה ויצירת מצבים לעצמו (במאבס הוא יחזור לעצמו לדעתי)

      ווש הולכים לקבר מסכן דני חחחח אולי עכשיו בלי ביל ראס דינווידי יתנו לו לרכז. מה הם יעשו לעזאל עם פורזי? לאיפה זה יקדם אותם? וחצי מהזמן הוא יהיה פצוע

  34. דאלאס ממש רצו כנראה להפטר מהפרינגלס עד כדי כך שסופגים את דיוונדי.. נו ביל גמר את העונה ,דיוונדי על המטוס לדאלאס אולי דני יתחיל לראות כדור בהתקפה

  35. "In three years … we're going to be talking about James Harden like we're talking about Russell Westbrook and John Wall from a contract standpoint. That contract will be the worst contract in NBA history."
    – @BobbyMarks42

    1. איזה חוזה בדיוק?
      הארדן עשה אופט אין לשנה הבאה, הוא יהיה פרי אייג'נט רק בעוד שנה וחצי
      תפסיק להקשיב למטומטמים מ ESPN שאין להם מושג מהחיים שלהם

    1. דוראנט זה לא השיקצה. שואלים ומתייעצים אבל הוא לא מחליט.
      מה הזיז את הארדן? דריל מורי לא בטמפרינג חלילה 😂😂
      ראה דוראנט פצוע שהוא שמן שקיירי משחק כן משחק לא ולך תבנה עליהם שיהיו בריאים בפלייאוף אין הגנה.
      וכנראה לא היה לו טוב. מורי אמר לו בטח בוא לאבא נפנק אותך הבחורות פה מחכות רק לך כל השנה

      1. ספקולציות אני מכיר. מילים רלוונטיות מפי הזקן מעצמו זה מה שמעניין אותי. הכי גרוע נחכה ארבע שנים כשהוא יגיע לפודקאסט של ג'קסון את בארנס

        1. הם היו חייבים לעשות טרייד על שרודר כי אחרת הם יאבדו אותו בקיץ תמורת כלום. תייס כנראה הכי טוב שהיה להם

    1. כן ראיתי, גם האנס פרידום כבר לא בבוסטון. איז חXא זה.
      אבל תייס חוזר ויש מקום אולי להחזיר גם את IT?
      למה לא? בתור השחקן ה 15….

      1. גם לבוסטון לא היה יותר מדי והם עשו עם זה אחלה טריידים..
        לדנבר יש קצת בחירות רוקיז גרינים בארטון,יכלו בכיף להוציא מזה גארד שיודע להגן וסנטר מחליף

  36. לא מסכים בכלל עם בכותרת שוושינגטון בפירוק. לקבל שחקן כמו פורזינגיס זה לגמרי שדרוג וזה לגמרי להסתכל למעלה. בטח כשעל הדרך גם נפטרו מברטאנס עם החוזה המטורף שלו.
    איש סמית' רכז מחליף טוב יותר מנטו, אבל בהחלט יש חור בעמדת הרכז הפותח בהיעדר דינווידי. לדני זה בטוח טוב. אישית אני אוהב את דינווידי אבל היה ניכר שהוא לא מרוצה ולא השתלב היטב.
    הארל גם מצוין אבל היה ברור שיוותרו עליו תמורת עסקה סבירה כי הוא מסיים חוזה בסוף השנה והיה כדאי לקבל משהו תמורתו.
    אחלה טריידים של וושינגטון!

  37. לברון לדיוויס בשעות הבוקר: "אל תדאג דיוויס, נעיף היום את ראס ונביא קופסת שימורים במקומו, כבר נשתפר"(איידי מרים גבה).
    לברון בעשר שמתבשר שאין טרייד:"כוסראאאאאססססססבק". (איידי מורט את הגבה היחידה)

  38. Ben Simmons has already talked to Kevin Durant and Sean Marks, @KlutchSports' Rich Paul tells ESPN. Simmons is eager to join Nets and ramp up for a return to play this season, Paul says. "We've got to work to do to get him back to play, but it's a great step in right direction."
    😂

    אנס פרידום הועף ליוסטון ונחתך

    1. אתה חייב להודות שזה מתוחכם מצד סין.
      לדחוף את הליגה לכיוון השלשות (דרך יוסטון, צירוף מקרים?), ככה שסנטרים מסוגו של אנס פרידום לאט לאט ידחפו החוצה, רק כדי להשתיק ביקורת כלפיה.
      אנחנו משחקים דמקה בזמן שהם משחקים גו.
      .
      (אני הייתי אני, להתראות)

  39. Overtime
    @overtime
    Nets fans realizing they traded Jarrett Allen, Caris LeVert, Taurean Prince, Rodions Kurucs, 3 1st-round picks & 4 1-round pick swaps for

    – 0 titles
    – 16 games of KD, Kyrie, Harden
    – Ben Simmons
    – Seth Curry
    – Andre Drummond
    – 1 first rounder
    – 1 protected first rounder

  40. לילה טוב לכולם והרבה תודה לצוות על הסיקור המעולה
    לבקשתו של שמעון , אני מגיב על כל הסאגה הזו .
    קודם כל , טפיחה לעצמי על השכם . כתבתי כאן בזמנו שהארדן יפרק את החבילה ( עידו , אתה יכול למצוא את זה ? )
    אבל גם אני לא חשבתי שזה יקרה במהלך העונה . גם כתבתי שהטרייד הארדן סימונס הוא עובדה שקיבלתי מבול של ספקנות , אז אני מחכה לאיזו מילה טובה 😀
    לגופו של ענין , ברור שהפרויקט של ברוקלין התרסק והקבוצה צריכה לחשב מסלול מחדש . מבחינת האוהדים , זו אכזבה עצומה , אבל מצד שני עצם העובדה שיש לקבוצה את אחד השחקנים הטובים בעולם עד סיום הקריירה מהווה נחמה פורתא כי הקבוצה הזו לא זכתה לזה כבר עשרות שנים .
    מבחינת דוראנט,המעבר לניו יורק היה הכרחי מבחינה עסקית , וככל שהוא מתבגר האספקט העסקי נהיה יותר חשוב מאשר טבעות אליפות נוספות . המורשת שלו די מובטחת , שחקן top 15 all time אבל נראה לי שהוא השלים עם זה שהוא לא יתקדם מעבר לזה וצריך כבר להכין את הקרקע לחיים שאחרי כדורסל .

    1. קבלת טפיחה על השכם למרות שלא עקבתי. ממש מפתיע (רק אותי כנראה) המעבר המהיר שלו…
      .
      אני דווקא זוכר טוב מאוד מה עשו דוראנט וקיירי (נטולי הארדן שגם נפצע) למילווקי, האלופה שתבוא.
      לא מבין איך שניהם ביחד עם סימונס (פלוס קרי ומילס) זה לא מתמודדים חזק לאליפות המזרח לפחות

      1. לילה טוב fan ושמעון חלודה על הפרסום
        שמעון , אתה זוכר שלפני העונה היה משאל פה באתר לגבי מי תזכה באליפות ? אתה זוכר את התוצאות ?
        אתה מנחש מי היתה המועמדת שלי ?
        בכל אופן , מרגע שהתפרסם שקיירי מסרב להתחסן ושהארדן לא הסכים להארכה , היה לי ברור שאנחנו לא מועמדים לאליפות . הקבוצה גם כשהיתה בראש המזרח נראתה נורא וכתבתי על זה כמה פעמים .
        לא רואה איך אפשר לתקן משהו בעונה הזו , אלא אם כן הארדן היה המקור לכל הסרחון הזה , וסימונס ייתן לנו מה שקלייד נתן ליוסטון ב-1995 .
        אני לא חושב ככה ולדעתי העונה הזו אבודה ודי ברור מי תיקח .
        לגבי העונה הבאה , עוד לא גיבשתי דעה .

    2. לא חושב שהפרוייקט בברוקלין התרסק. עדיין יש שם סגל שבנוי לאליפות, בטח שדוראנט בריא ומשחק ברמה של פלייסטיישן.
      הארון איבד את עצמו בנטס, גם בגלל שהוא לא ממש שומר על עצמו ומתחיל למלא את הגיליון הרפואי שלו, אבל סימונס מגיע רעב ורוצה להוכיח את עצמו.
      הוא מקבל עכשיו קבוצה שהוא יכול להיכנס לעניינים שהוא האיש המרכזי כי דוראנט פצוע וקיירי משחק במשחקי חוץ. סימונס יכול לדהור קדימה ולרוץ כמו שהוא אוהב, שלידו קלעים ושאר אתלטים.

    1. נכון שהבחירת דראפט שלהם בשנה הבאה כנראה לא תהיה רחוקה מהבחירת סיבוב שני של דטריוט השנה. ועדיין, בשביל חוזה נגמר של פאוור פורוורד זקן? מעריך שאו שיש להם מישהו על הכוונת בדראפט הקרוב, או שהם אשכרה מקריבים כדי להיות תחרותיים השנה

  41. מרתק
    אני חושב שגם נטס וגם פילי ירוויחו
    הארדן לא בא לידי ביטוי עם דוראנט
    סימונס לא יצטרך לקלוע שם
    נטס עם קרי ועם דוראנט בריא תוכל להיות מעומדת
    פילי מזכירה לי את מיאמי של וייד ושאק רק שהפעם "שאק" על תקן השחקן המרכזי

    וושינגטון לא מובנים אבל זהו צ'אנס גדול לדני

  42. הרבה אנשים צריכים לארוז היום את החיים שלהם, ולעבור למדינה אחרת, למקום עבודה חדש. לפעמים יש גם משפחה וילדים שמעורבים בסיפור.
    בין כל החישובים, וחלוקת הציונים לטריידים שונים, בואו נקיים דקת דומייה לאנשים שהחיים שלהם התהפכו הערב
    .
    .
    .(תודה דיאנה, נמשיך במועדון לחבר)

            1. עשינו אפלואד מטריקסי אל תוך גולגולת של פייטון?

            2. were on Holliday now

            3. אני רואה שזה לא מופיע שם…
              כבר מעדכן.

            4. סתם התלוצצתי, אבל אני לא רואה מה עשינו בזה מלבד לנסות לשחק על הרגשות של אח שלו במקרה של שחזור גמר

            5. אם אתה חושב שהוא פחות טוב מאלפריד פייטון אז כלום…

            6. אגב, עכשיו זה מופיע פעמיים. גם בשורה שמתחילה במונטרז הארל וגם בשורה העצמאית

            7. סססעמק…

            8. זה שאלה של התאמה לסגל ולתפקוד. נאלץ לראות כי אי אפשר לדעת לפני. הניחוש שלי כרגע הוא שבאמת לא עשינו בזה כלום. אולי זה יעזור לכמה דקות בפציעה הבאה של פיין.

            9. קודם שהנוכחית תעבור…
              זו בדיוק הבעיה שכריס פול משחק דקות מיותרות. זה שחקן מינימום אתה לא מצפה ממנו ללהיות יותר מסותם חורים.
              מי יודע אולי גוראן יחליט לחזור הביתה.

            10. אוקיי פספסתי את זה. דראגיץ' זה אידאלי

  43. אני חושב ש-50 אחוז מהסיבה שדאלאס נתנה את פורינזגיס בשביל פסולת של וושינגטון היא להראות לו כמה הדעה עליו בנ.ב.א גרועה. "הערימת חרא שקיבלנו תמורתך, זה הכי גבוה שהציעו, ועוד היינו צריכים להוסיף בחירת דראפט!"

  44. ועיר אחוות האחים צהלה ושמחה
    תודה גדולה על הבשורות המשמחות
    אני בטוח שסימונס יסתדר נהדר בחדר ההלבשה המלבב בברוקלין
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט