חם מהתנור – ברדלי ביל סיים את העונה, מקולום בפליקנס וסאבוניס בקינגס

הפורטלנד טרייל-בלייזרס ממשיכים במלאכת הפירוק. הפעם הם נפרדים מסי-ג'יי מקולום ושחקנים נוספים. פורטלנד והפליקנס הגיעו לטרייד בו סוכם כי מקולום ביחד עם לארי נאנס ג'וניור וטוני סנל יעברו לפליקנס. מהצד השני הפליקנס ישלחו את ג'וש הארט, ניקיל אלכסנדר ווקר, תומאס סטורנצקי, דידי לוזדה, בחירת סיבוב ראשון (תעבור לפורטלנד השנה אם תהיה 5-14 ובשנה מאוחרת יותר אם לא תהיה בטווח הזה), ושתי בחירות סיבוב שני עתידיות.
הצעד הזה ממשיך את הצעדים שעשו הפליקנס מוקדם יותר ושלחו את נורמן פאוול וקובינגטון לקליפרס.

*

גם אינדיאנה מצטרפת למלאכת הפירוק, כאשר דומנטאס סאבוניס עובר לסקרמנטו, יחד עם ג'רמי לאמב, ג'סטין הולידיי ונער בר-מצווה (בחירת סיבוב שני ב-2027…). התמורה שהקינגס יעבירו לפייסרס היא טייריס האליברטון, באדי הילד וטריסטאן תומפסון.

*

ברדלי ביל, כוכבה של הוושינגטון וויזארדס יעבור ניתוח מסיים עונה לתיקון רצועה במפרק כף ידו. לביל נותרה שנת אופציה בחוזהו שרוב הסיכויים שיבחר לא לממש מכיוון שיוכל לחתום על חוזה גדול בהרבה בקיץ. העונה של ממשיכה ללכת בכיוון מטה כשהקבוצה תתקשה לאיים על מקום בפלייאוף כעת.

Subscribe
Notify of
246 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
tomer givati
08/02/2022 18:17:56

מהלך מעניין של הפליקנס. אולי זה יגרום לזאיון בטעות לחזור לשחק. מעלה את רמת העניין והכלים ההתקפים של קבוצה משוק קטן.

רועי ויינברג
08/02/2022 18:18:36

מהלך דבילי של הפליקנס בעיניי. לא חושב שמקולום יכול להעלות אותם מעבר למקום ה-7 בקונפרנס והם מוותרים על בחירה שבסבירות גבוהה תהיה לוואי או על הפוטנציאל של אלכסנדר ווקר. מרים קצת את הרצפה, אבל לא משמעותית והם מקום עשירי כבר עכשיו כשפורטלנד 11

רועי ויינברג
08/02/2022 18:20:13

מהמר אגב שהארט וסאטו לא משחקים משחק אחד במדי פורטלנד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקח אותם עכשיו להוקס על דלון רייט

John
08/02/2022 19:48:01

הארט זו התאמה נהדרת ליד טריי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

הוא שדרוג על דלון רייט בכל מצב.

bobby
08/02/2022 18:21:02

אולי לעונה הקרובה זה פחות משמעותי, אבל אם בעונה הבאה השלישייה בריאה (ציון, אינגראם ועכשיו מקולום) הם יכולים לעשות רעש.

רועי ויינברג
08/02/2022 18:24:53
Reply to  bobby

ולחטוף 130 נקודות במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק לכן יצטרכו להביא רכז בסגנון הגנתי במקום גרהאם. יהיה ראן אנד בלאגן זה אמור להספיק לפלייאוף אם ציונקה יהיה לו כוח לקפץ

John
08/02/2022 19:50:51

הרב ג'ונס אחד המגינים הטובים בליגה. ולפי הבנתי מקולם ישחק הרבה פוינט כמו שעשה במכללה וכשלילארד ישב על הספסל. גראם לדעתי ירד לספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

שו הרב גונס? מישהו שצריך להתחיל לראות? אחד המגינים הטובים בליגה? האמת ברבע אחד שראיתי אותו העונה הוא שם 18 נק 🤣

NBA בדם
08/02/2022 18:29:07
Reply to  bobby

ציון סיים את דרכו בnba.
אולי יבליח לכמה משחקים וייפצע שוב. אסור לבנות עליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נכון לא רואה את ציון בריא כמה עונות רצוף בספק אם ישרוד עונה שלמה בלי פציעה. הוא גם לא עושה הגנה קליעה לא משהו אז בעונה הסגירה יעדה מלא קוסט טו קוסט ויתן 30 נק כי בהחלט מסיים קטלני מתחת לסלים מול הגנות לא חזקות.
הערך של ציון כרגע בשמיים אם יפצע עונה הבאה שוב או יתחיל לזמזם שהוא לא מרוצה הערך שלו ירד לתחתונים

birdman
birdman
08/02/2022 20:32:51

בנוסף סובל מבעיית משקל קיצונית.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/02/2022 18:29:37

טוב, אני חייב הסבר על הפוטנציאל של אלכסנדר-ווקר. מה הפוטנציאל הזה ואיך אתה רואה אותו מתממש?

רועי ויינברג
08/02/2022 18:49:53

אני חושב שאני מחזיק ממנו משמעותית יותר ממה שצריך להחזיק ממנו, אבל גם האורך וגם זה שכן יש התקדמות. בארגון פחות מעפן זה בכלל יכול להראות אחרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם גונתן אייזיק יש מצב לקבל אותו בטרייד 😎
ניקייל בסדר בניגוד לחבר הקודם אבל הוא לא כוכב התקרה שלו ביום ממש ממש ממש בהיר זה מקולום😎

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 21:11:41

אין ימים בהירים כאלה על כדור הארץ 🙂 אולי יהיה גארד פותח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא טרייד סבבה סי גי שחקן תותח בטח הרבה יותר מאיזה הימור על בחירת סיב ראשון בינונית. לציון נגמרים התירוצים יש סביבו אחלה קליעה גראהם אינגאהם סי גיי. הבעיה מי עושה שם הגנה בטח לא ציון 🤣🤣.
טרייד שגם אני הייתי תכלס עושה אין פה להפסיד סי גיי רק יכול קצת לקדם אותם זה עדיף מאשר לבזבז שנים בטנקינג.
אני בכלל הייתי גם מטריד את ציון הערך שלו בשמיים עכשיו

Amitlahev
08/02/2022 18:25:09

טרייד שיכול להתפתח להרבה כיוונים. לדעתי פורטלנד הייתה צריכה להתעקש ולהוריד את ההגנה על בחירת הדראפט.
אם ג'וש הארט נשאר בפורטלנד הוא ישחק בחמישייה ויהפוך לחתיכת שחקן.

asaf
08/02/2022 18:26:21

טוב..רשמית פורטלנד לפירוק? הצעד הבא לילארד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

ברור. יש את סיימונס כבר בעמדה שלו ולפי טראסט הם הולכים למכירת הקבוצה מה יעשו עם דיים? בטח יחכו לקיץ שהמחיר שלו אולי יעלה חח

מנחם לס
08/02/2022 19:39:35
Reply to  asaf

הם הולכים לבנות קבוצה כשהעוגן שלה הוא לילארד

NBA בדם
08/02/2022 18:26:23

מקולום מתאים לקונדטורית לא לקבוצה בבנייה.
התמורה סבירה לשני הצדדים אבל אין בה תועלת לפלקינס.

thetroll
thetroll
08/02/2022 19:42:19
Reply to  NBA בדם

נראה לי שלפי זה הם לא רואים את עצמם יותר קבוצה בבניה. רוצים כאן ועכשיו כלומר בעונה הבא כשציון חוזר. כי לקחת שחקנים כאלה שבשלהי הקריירה (סי ג'יי בכלל אם בעיה בריאה) זה אומר שהולכים. טרייד שמעיד קצת על לחץ ואובדן סבלנות יכול לממות שציון אמר להם עכשיו או אף פעם. נראה שהם עדין בונים עליו מעניין איך הוא מתקדם עם הפציעה – השמנצ'יק.

עידן
עידן
08/02/2022 18:30:19

טוב לפי ווז מסתבר שפורטלנד מתכוונים להשאיר את דמיאן

אור
אור
08/02/2022 18:39:50
Reply to  עידן

אם ככה הביצוע (בעיקר בטרייד הקודם) לא משהו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/02/2022 19:44:12
Reply to  אור

אמביד עושה למורי 180 ודורש טרייד לבלייזרס

אור
אור
08/02/2022 20:18:19

רק בתנאי שסימונס עובר יחד איתו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/02/2022 21:06:45
Reply to  אור

🤣

רועי ויינברג
08/02/2022 18:50:19
Reply to  עידן

לא הכי מאמין לזה, בטח ספין של הבלייזרס. או שהם ממש רעים בעבודה שלהם

מנחם לס
08/02/2022 19:40:09
Reply to  עידן

הם החליטו לבנות קבוצה מסביב דמיאן

etayle
etayle
08/02/2022 18:32:07

עוד טרייד מיותר של פורטלנד. לפליקנס זה סביר. אולי יהיו טיפה יותר טובים.

TRIP
TRIP
08/02/2022 18:33:39

פליקנס לא הפסידו כלום. בחירה מוגנת שתגמר בלוטרי רוב הסיכויים, צלע שלישי בדמות סי-ג'יי מקולום הופכת לתחרותית.
לילארד לפילי תמורת סימנוס וחבילת בחירות דראפט נראה הכי הגיוני כרגע.בכל מקרה לילארד ואמביד נראה רק בעונה הבאה

עמיחי קטן
08/02/2022 18:38:48

לאור מצב העניינים הנוכחי במערב הפליקנס עוד יכולים בטעות להשתחל לפלייאוף

עידן
עידן
08/02/2022 18:39:44

+1

ג'ט לג
ג'ט לג
08/02/2022 18:41:50

זה המקום להיפרד מהצמד לילארד-מקולום:
צמד שבימיו הטובים דובר עליו באחד מהצמדים הטובים בליגה (טופ 5 לכל הפחות)
הוכיח שלילארד יכול לשתף פעולה עם עוד שחקן לצידו
ויותר מהכל, שאי אפשר להגיע רחוק עם שני גארדים שלא עושים הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

זה שטות. אם ל2 גארדים בחי הגנה היו שומרים טובים סביבם אז יכלו והם עשו גמר מערב. הבעיה שדפקה אותם זה נורקיץ.

ג'ט לג
ג'ט לג
08/02/2022 19:27:33

הגמר ההוא היה עניין של הגרלה. בדרך לשם הם פגשו את אוקלהומה של ראסל ווסטברוק (אין לי מה להוסיף על ווסטברוק בפלייאוף) ודנבר (שההגנה שלה אז הייתה הרבה יותר גרועה משל היום )
כשהגיעו לגמר ראית מה הם שווים מול מועמדת רצינית – הלוחמים בלי דוראנט ובלי ספסל ניגבו את הריצפה איתם 4-0.
יש הרבה קבוצות שהיסטוריה של הליגה שהפליחו לגמר קונפרנס, זה לא אומר שהם היו מועמדות רציניות ( באחת מהם משחק השחקן בתמונה שלך)

אור
אור
08/02/2022 19:29:36
Reply to  ג'ט לג

2+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אני מסכים איתך אבל לא היה להם הגנה מסביבם אם היו שחקני הגנה טובים סביבם ובלי נורק המפגר יכלו להצליח

NBA בדם
08/02/2022 18:42:51

אמת ויציב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה לא ברור מכירת חיסול כמו המגיק. הבא בתור זה נורק תמורת בחירת סיב 2 וחוזה נגמר אם יוציאו יותר מזה שיחקו אותה

natinati
natinati
08/02/2022 19:36:07

שמעון מה זה העובד החצוף הזה?תפטר אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  natinati

צודק צריל עובד חדש.
הוא לא מבין מה זה מכירת חיסול שזה מבצעים מטורפים!!! לחסל ומהר את המלאי כל הקודם זוכה.
אני מחכה למכירת חיסול של אינדינה כבר יהיה יותר מצחיק בפורטלנד

gonzi
gonzi
08/02/2022 21:01:13

1+
בתור אוהד פורטלנד.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 21:12:55

+1

א. מנור
08/02/2022 18:44:57

מהלך מעניין כי לא הצליחו להביא כשרון מקביל אלא רק אוסף של גופות. הבלייזרס יהיו בבעיה בקיץ כי אולי יהיה להם כסף פנוי אבל לא מספיק כשרון כדי להעמיד קבוצה. יש שמועות שזה חלק ממהלך שנועד לנקות את הספרים ולהכשיר את הקרקע למכירה של הפרנצ'ייז. מצד שני, בעלת הבית הגיעה לרוב המוחלט של המשחקים ונראתה גם כשהם חוטפים שלושים הפרש. \מחר אלך לבדוק מול הלייקרס.

Lior
Lior
08/02/2022 18:45:24

פורטלנד מינו gm חדש?
כי זה נראה שהם מתחילים הליך של פירוק/בניה מחדש בלי מישהו שיכוון את ההגה.

דובי
08/02/2022 18:51:11
Reply to  Lior

עע ניל אושיי

צ'יקו
08/02/2022 18:46:23

בניגוד לדעה של כולם אני חושב שזה טרייד מעולה לפליקנס, הם מקבלים כוכב.
נכון, הגנתית הם כנראה לא יהיו משהו אבל התקפית בהחלט יש להם מה למכור. יונאס ולארי נאנס לצד אינגרם ומקולום זה חמישיה מסוכנת.
אני בהחלט חושב שגם אם העונה הם עוד ילמדו אחד את השני בעונה הבאה הם יהיו משמעותית יותר טובים.
זה הזמן לראות כמה מקולום באמת טוב.

דובי
08/02/2022 18:48:21
Reply to  צ'יקו

ואני חושב בדיוק כמוך

עמיחי קטן
08/02/2022 18:48:35
Reply to  צ'יקו

לא מזמן האמנתי שמקולום הוא אולסטאר שנמצא בסיטואציה שדורשת ממנו להיות קצת פחות, ולראיה היכולת שלו ברגעים קריטיים של הפלייאוף ב-2019. מאז, הוא עבר הרבה פציעות ונראה פחות טוב, אז אני כבר לא יודע, אבל אני לא אופתע אם הוא יהיה ברמה שקרובה לאולסטאר מתישהו עם הפליקנס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקולום בהחלט שחקן סף אולסטאר. לאנאולסטאר אמיתי. הוא מהסוג של מידלטון הולידיי וכאלה שחקנים סבבה טובים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

מי זה כולם? אני איתך רק בלי המילה מעולה אלא סבבה.

עמיחי קטן
08/02/2022 18:46:42

כרגע נדמה לי שפורטלנד מנסים לוותר על כל חוזה ששווה משהו, גם במחיר אפסי, כדי להגיע עם מקום לשני חוזים גדולים ליד לילארד בפגרה.
אם לילארד ירצה לעזוב, יהיה אפשר כנראה להשיג עליו נכסים משמעותיים, בעיקר כשלילארד ירצה להראות שגם אם הוא עובר בטרייד, זה יהיה כזה שמועיל לבלייזרס.

שחר אלוני
08/02/2022 19:17:26

איזה חוזה גדול יש בפגרה? הארדן?

עידן
עידן
08/02/2022 18:50:12
רותם אלרן
08/02/2022 18:55:05

בוואקום זה טרייד מצוין של הפליקנס, הבעיה היא שמקולום שחקן הגנה רע בקבוצה עם הרכב הגנתי מפוקפק, והחוזה שלו עלול להיות סותם תקרת שכר רציני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפשר לחשוב מי עומד בתור לפליקנס….אז יסתם השכר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכלס בין הארדן לדמיאן נראה לי אני מעדיף את דמיאן הוא יותר צעיר ויתחיל לקפץ לרוחק שוב שהחוקים חזרו לסורם.
הארדן נראה שמן ומעבר לשיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם אינדיאנה מוכרים את כולם בחצי מחיר ביום ה? 🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 19:22:24

תירס ב 8 שקל

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 19:35:07

מקולום ממש לא שחקן טוב , הוא אוברייטד ולא יוסיף לניו אורלינס כלום

CJ McCollum
– Owed 33M and 35M the next two seasons
– undersized
– terrible at playmaking (4 assists to 2 TO)
– inefficient – 20pts on 19 shots (43% FG) on one of the worst teams in the league
– plays little to no defense

מנחם לס
08/02/2022 19:44:10

זאת הולכת להיות עונת הטריידים הפחות בומבסטית מכולן. בינתיים לא קרה שום דבר גדול באמת. אבל יש עוד יומיים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חכה שיעבירו את מאמדי דיקט יהיה בלוקבאסטר

רן הנרגן
רן הנרגן
08/02/2022 21:01:06
Reply to  מנחם לס

מסכים עם מנחם. כל הליגה מלאה בקבוצות לא קפה לא תה ועדין אני לא רואה טריידים שישפרו קבוצות בצורה משמעותית.

רועי ויינברג
08/02/2022 20:33:36

טרייד אדיר של אינדיאנה. אני מאוד מחזיק מהפוטנציאל של הליברטון, עכשיו יקבל תפקיד של רכז פותח בקבוצה נורמלית. יכול להיות ענק

צ'יקו
08/02/2022 20:36:30

אם ברוגדון יעזוב או ישאר פצוע עד סוף החוזה

צ'יקו
08/02/2022 20:37:05
Reply to  צ'יקו

אינדי הפסידה שחקן טוב מאוד תמורת שחקן טוב שהוא פוטנציאל.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 21:15:07
Reply to  צ'יקו

הטיים ליין קובע. אינדיאנה לא צריכה כוכב עכשיו שיפריע לה להשיג הפסדים, היא צריכה כוכב בעוד שנתיים שיצטרף לדוארטה ולמה שהיא בתקווה תביא בדראפט. חוץ מזה שיש מלא סנטרים בדראפט הקרוב, עשתה בשכל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוארטה תכף בן 30 כוכב הוא לא יהיה 🤣

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 21:33:03

דוארטה בן 24, לא עלם אבל בטח לא זקן. הוא לא צריך להיות כוכב באינדיאנה, רק להשלים חמישייה, לקלוע טוב לשלוש ואם אפשר לסיים משחקים בדו ספרתי (בקיצור, כל מה שאבדיה לא עושה 🙂 ). את כל זה הוא כבר עושה בשנה הראשונה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדעתי דוארטה מהסוג שיעלם כמו פי גיי וושינגטון וכאלה שנתנו עונת רוקי טובה ואחכ נתקעו.

רן הנרגן
רן הנרגן
08/02/2022 21:01:48

סקרמנטו לא מחמיצים הזדמנות לעשות שטויות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי ישארו בחרא החיברטון זה סוג של ברוגדון אותה תקרה פלוס מינוס

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 20:34:17

i think its happenin
הארדן ילד שמן והזקן היפה שלך, אמביד מחכה לך

צ'יקו
08/02/2022 20:35:51

לדעתי טרייד לא טוב של אינדי, קיבלה את הליבארטון שיושב על המשבצת של ברוגדון והוא גם היחיד שאשכרה שווה משהו לעתיד.
אינדי ויתרה על שחקן טוב מאוד תמורת פוטנציאל ושני וטרנים 'לא באמת מועילים.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 20:39:29
Reply to  צ'יקו

מה ברוגדון , הוא כל הזמן פצוע
אתה יודע מה ברוגדון עושה היום? אני יודע הוא פצוע!!!
שבוע הבא הוא פצוע
חודש הבא הוא פצוע
שנה הבאה הוא פצוע בקבוצה אחרת

צ'יקו
08/02/2022 20:43:11

נכון, אבל לוותר על אולסטאר מוכח תמורת פוטנציאל של רכז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון ברוגדון זה שחקן טנש

thetroll
thetroll
09/02/2022 0:28:15
Reply to  צ'יקו

מסכים. טרייד גרוע לאינדי. וזה גם אומר שמיילס טרנר נשאר שם. אני הייתי מטריד את טרנר לא את סאבוניס. (למען הסר ספק מדובר בשני שחקנים טובים שלא הייתי מטריד אף אחד מהם אבל אם חייב לבחור… )… אני לא חושב שהליברטון יותר טוב מברוגדון בתקוה שיצא כבר מהפציעות האלה.

דובי
08/02/2022 20:36:55

אז לא פוקס ולא מקולום יגיעו לניקס. גם זה משהו.
אבל משהו צריך לקרות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דובי

בן סימונס

thetroll
thetroll
09/02/2022 0:29:29
Reply to  דובי

כן היה דיבור על זה שמחפשים טרייד לפוקס כדי להעביר את הקבוצה להליברטון. לדעתי עשו בשכל פוקס וסבוניס זה מעניין.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/02/2022 20:37:55

מתברר שיש קללה על משפחת סאבוניס לדורותיה. האב לא הגיע לקבוצת NBA עד לגיל שלושים וקצת, וכנראה שגם הבן לא ייראה אחת אמיתית בשנים הקרובות

edani
edani
08/02/2022 22:51:49

חחחחחחח… הרגת אותי

thetroll
thetroll
09/02/2022 0:29:46

חחחחח

צ'יקו
08/02/2022 20:38:03

מבאס אותי שלא מעריכים את סבוניס. הוא קצת מזכיר לי את ג'ימי באטלר בקטע הזה, שאף קבוצה לא שמה אותו כמספר אחד. אולי בסקרמנטו הוא יצליח יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

הוא לא מס,1 בשום מצב

ירושלמי
ירושלמי
08/02/2022 20:38:31

https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1491109110418653184

תמונה שמתארת את הטרייד בצורה הכי מדויקת

רן הנרגן
רן הנרגן
08/02/2022 21:03:17

ממש לא מבין את הטרייד הזה. עסקה לשם עסקה.שתי הקבוצות הצליחו להרע את מצבן

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 21:15:52

+1 (פעם שניה בפוסט)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה יהיה דילוב נוראי הליברטון וברוגדון כל אחד עם שחרור זריקה של שעה וחצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אולי אתה לא הבנת מה דאני הבנתי קליטה איטית כמו הליברטון

אור
אור
08/02/2022 20:39:59

בינתיים שני טריידים של 4 קבוצות לוטרי אז אני מסרב להתרגש

gonzi
gonzi
08/02/2022 20:40:52

טרייד לא טוב לאינדי. הם לא מרויחים אף בחירה על סאבוניס ומקבלים רק שחקן צעיר אחד טוב.

צ'יקו
08/02/2022 20:42:06
Reply to  gonzi

הם מקבלים סיבוב שני ב27

אור
אור
08/02/2022 20:44:15
Reply to  צ'יקו

סיבוב שני שווה לתחת 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

סיב שני זה כזה גבר שנותנים לך שתרגיש טוב כמו סוכרייה שנותנים לילד אחרי בדיקה אצל רופא

אור
אור
08/02/2022 21:20:25

חחח, מדבקות..

gonzi
gonzi
08/02/2022 20:45:56
Reply to  צ'יקו

לא ראיתי, אבל עדיין לא בחירה משמעותית.

Jonathan
08/02/2022 20:52:57
Reply to  gonzi

מהקינגס? סיכוי טוב שגם ב2027 זה עדיין יהיה טופ 40…

gonzi
gonzi
08/02/2022 20:56:47

התייחסתי לטרייד מתוך נקודת הנחה שהיא הולכת לריבילד אז הילד לא תורם.

יהלי אולמר
08/02/2022 20:48:29
Reply to  gonzi

הקטע שהשחקן הצעיר הזה יכול להיות עוד שתי עונות טוב מסאבוניס

gonzi
gonzi
08/02/2022 20:58:49

האם בשביל הסיכוי הלא מאוד גדול הזה שווה להטריד את האולסטאר שלך? לדעתי התשובה היא לא, ולכן זה טרייד רע לאינדי.

יהלי אולמר
08/02/2022 21:11:33
Reply to  gonzi

אם האולסטאר שלך לא מתאים לשיטה של המאמן, המאזן של הקבוצה בכי רע איתו והוא רק דועך במקום להשתפר כשהוא מתקדם לעבר שיא הקריירה, אני לוקח בכיף את הסיכוי הזה לעתיד טוב יותר ופחות בינוני

gonzi
gonzi
08/02/2022 21:34:18

אבל הם היו יכולים לקבל יותר, עוד בחירה במקום לקבל רק אותו לעתיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gonzi

מי אמר שיכלו לקבל יותר כנראה זו העסקה הכי טובה שהונחה על שולחן והם מאמינים בהלי

צ'יקו
08/02/2022 21:12:25

בכלל לא בטווח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

לדעתי לא יהיה אני איתך ציקו. לא חושב שזה טרייד שמשנה משהו אצל מי מהקבוצות אבל אינדי הימרו מושכל לקחו פוטנציאל לדעתם. עם סבו הם מיצו

Smiley
08/02/2022 20:41:34

אז מסתבר שהקינגס מחזיקים יותר מפוקס (כרגע…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

פוקס שחקן יותר טוב מה לעשות יכול לייצר לעצמו

יהלי אולמר
08/02/2022 20:44:11

האליבורטון המנצח הכי גדול כאן, עבר מאשפה לשממה, או מהפחת לפח, אבל כל דבר עדיף מהקינגס.
אינדיאנה עשתה כאן תרגיל חכם, לתת לקבוצה הובלה של שחקנים עם סגנון מודרני וקליעה כמו ברוגדון, האלי, באדי וטרנר. שילוב נחמד בין הגנה להתקפה. טוב להם שסאבוניס הלך ובעיקר לקרלייל.

סקרמנטו עושים סקרמנטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי יראו כמו הקינגס 🤣

יהלי אולמר
08/02/2022 22:29:55

ההבדל הוא בפרונט אופיס

gonzi
gonzi
08/02/2022 20:47:35

טרייד רע גם לבלייזרס וגם לפליקנס.

דדי
דדי
08/02/2022 20:48:57

לפעמים לוקח לווינר הרבהההה זמן להגיב.

דדי
דדי
08/02/2022 20:51:26

טרייד מעולה לאינדיאנה.
מיטשל יצטרך לשמור לבד על כל היריבות של הקינגס……

שייקה
08/02/2022 20:55:38
Reply to  דדי

הוא כבר די עושה את זה גם ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 חכה הוא גם יפסיק לשמור הוא עדיין במוד של קולג יעבור לו מהר זה תהליך שעוברים

שייקה
08/02/2022 20:57:36

טרייד רע לפליקנס.
הלייקרס היו מתים לקבל את הביג 3 האלה מהקינגס. היו נותנים את ראסל וזכויות לברך שמאל של לברון ל 2025 שלדעתי זה לא רע ופספוס של אינדי.

דדי
דדי
08/02/2022 21:01:04

ביי אאוט של טריסטן בדרך ללייקרס ?
נשמע לי הגיוני.

דובי
08/02/2022 21:14:49
Reply to  דדי

כי בא לך להשלים פול האוס גרוטאות עם דיאנדרה ודווייט?
אני מכיר אחד בכסייפה שלוקח את שלושתם ועושה לך מהחלקים אחלה בונבוניירה.
אבל נוסעת רק בשטח.

דדי
דדי
08/02/2022 21:20:36
Reply to  דובי

לעומת דווייט וג׳ורדן של העונה הזאת, טריסטן הוא לא גרוטאה – הוא טסלה.

דובי
08/02/2022 21:24:29
Reply to  דדי

מציע שתציץ במה שהוא (לא) עשה בחודשיים האחרונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דובי

🤣🤣🤣🤣 מה הוא לא עשה?

דובי
08/02/2022 21:27:06

כלום

דדי
דדי
08/02/2022 21:37:21
Reply to  דובי

לא משחק הרבה כי יש להם 4 סנטרים (שזה מה שכל קבוצה חייבת בעידן הזה בנבא), אבל ראיתי אותו כל פעם שכן קיבל דקות.
טסלה. (וזה פחות מחמאה עבורו…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

🤣🤣🤣🤣 צודק

דדי
דדי
08/02/2022 21:02:31

ועכשיו אולי יש להם סיכוי תיאורטי לטרייד על באדי, כי הקינגס לא היו מוכנים לשמוע יותר מפלינקה ואני לא בטוח שהוא ממש בתכניות של אינדיאנה…

עמיחי קטן
08/02/2022 21:07:06
Reply to  דדי

מה יש ללייקרס לתת עליו?

צ'יקו
08/02/2022 21:13:09

הורטון טאקר תמורת הילד ותומפסון

אור
אור
08/02/2022 21:15:05
Reply to  צ'יקו

זה בצחוק? כי במשכורות זה בערך פי 10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

יוסיפו גופות של בייזמור וסטנלי אבל מה אינדי יעשו עם טאקר 🤣🤣

צ'יקו
08/02/2022 22:23:34

פוטנציאל

jefffoster10
08/02/2022 21:03:29

אוהד אינדיאנה: אמנם זה בלי בחירה, אבל אני בסססססססססדר עם הטרייד הזה, למרות אהבתי כי רבה לסאבוניס. מקווה שטריסטן ילך כלעומת שבא.
אבל האליברטון!!!!!!!מחזיק ממנו מאוד, באדי הילד אולי נכס טרייד לקיץ (ואולי תהיה כאן קצת קליעה)
הילד אחד אגב נותן כמו לאמב והולידיי ביחד.
בסה"כ מתיחת פנים, יאללה עכשיו טרנר תמורת ווייסמן
בתקווה שהגעת רוח סקרמנטו תגרום לנו לצלול לתחתיות ולעלות גבוה גבוה בדראפט- אין ברירה אחרת.

דדי
דדי
08/02/2022 21:05:44
Reply to  jefffoster10

אני חושב שהתסריט ההגיוני הוא טרנר לשארלוט, אולי עם הייוורד בחזרה לאינדיאנה ואולי לא.
.
אבל שיחוק עם האליברטון.
עכשיו רק צריך לטנקק בכל הכח.

jefffoster10
08/02/2022 21:13:22
Reply to  דדי

מהפה שלך לפריצ'ארד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

מנגר אינדי לא מאשר את היוורד

jefffoster10
08/02/2022 21:32:42

אוהד אינדיאנה: ת'מפוטר, הייוורד זה בשביל היציע של השרופים (הרדנקס)
סתם שמעון היית GM אחלה בסהכ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

לרד נקס יש את מקונל ואביא לך עוד מחמד לבן כלשהו אבל לא משלם 30 מיליון על שום לבן חוץ מלוקה ויוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

הליברטון וברוגדון יחד? 2 איטיים כאלה בזריקה? ברוגדון ילך בזול בטח בקיץ.
אבל וואלה אינדי הוציאו סבבה עליו חשבתי יתנו אותו תמורת טריסטן ובחירה סיב 2🤣

thetroll
thetroll
09/02/2022 1:03:30
Reply to  jefffoster10

לא מסכים. זה טרייד חסר לוגיקה פנימית מבחינת אינדי. יש להם את ברוגדון אז הם לא ממש צריכים את הליברטון. עכשיו נניח שהם אומרים שברוגדון פציע ואי אפשר לבנות עליו אז זה הגיוני אבל אז באותה מידה טרנר כרגע הפך לפציע הוא באמת בסוג פציעה שיכולה בהחלט להסתבך אז ממצב של שני סנטרים טובים tier 2 הם עלולים להישאר בלי אף אחד. וחוץ מזה שהם ויתרו על הסנטר הטוב יותר מבין השניים יכול להיות שגם בגלל אילוץ של הפציעה.
מצד שני בסקרמנטו שנים לא היה סנטר טוב למעשה זו עמדה בעייתית אצלם כבר שנים מאז שקאזינס הלך. הם גם עשו בחכמה שהשאירו את פוקס ולא את הליברטון יש להם שני שחקנים עכשיו שהיו אולסטראים פוקס וסבוניס מעניין הרבה יותר מהליברטון וטרנר.
סקרמנטו נצחה בטרייד הזה. אני מתעלם כרגע מהויתור על הילד הוא נראה לי מוקד העסקה.

thetroll
thetroll
09/02/2022 1:04:34
Reply to  thetroll

תיקון: הוא לא נראה לי מוקד העסקה

ד"ר פופרס
08/02/2022 21:06:08

וואו שכל הג.מ ילכו לפרסטי לסיבובי צנטרישוט בלי אפטרים
"ואיך בונים קבוצה נכון ומהר"
פורטלנד לא נורמליים\בעלים\ג.מ מחק את המיותר

צ'יקו
08/02/2022 21:14:21

אם כבר לממפיס. הפך בלילה לקבוצה אחרת לחלוטין

zivovivo
zivovivo
08/02/2022 21:11:53

מבאס דהטריגו טת האלי ולא את פוקס. האליברטון שחקן שכיף לראות

דובי
08/02/2022 21:15:51
Reply to  zivovivo

וגם אחלה שחקן עם אחלה עתיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zivovivo

אתם הולכים לשקוע בחרא מה סבוניס יקדם אתכם? אולי לפליי אין

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 21:16:02

הקינגס רצו מאד את בן סימונס , זה שהם פרקו את כל התחמושת שלהם זה אומר לי שהם יודעים שסימונס הולך למקום אחר

etayle
etayle
08/02/2022 21:27:21

מצד אחד אני כזה "למה הקינגס ירצו את סימונס" מצד שני "הם העדיפו את באגלי על דונצ'יץ'" אז יש מצב שהם ירצו אותו. מועדון חולה.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 21:37:33
Reply to  etayle

רק אל תתאבדו לי כשיהיה הארדן על סימונס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/02/2022 21:42:19

הנה נמצא משהו שאני מוכן לעשות התערבות שינוי כינוי לשבועיים עליו.
טרייד הארדן סימונס עד הדד ליין. כלומר אם יש טרייד – אתה מנצח.
הולך?

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 21:49:38

אני לא צריך התערבות כדי לשנות את הכינוי , אתה חושב שאיכפת לי איזה כינוי יש לי
התערבות זה רק על כסף , אין טעם אחרת

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/02/2022 22:12:14

אם זה לא משנה לך מה הבעיה שלך להסכים?

MacLeod 1
MacLeod 1
08/02/2022 22:28:42

יא עייף

etayle
etayle
08/02/2022 21:45:33

טרייד הגיוני סך הכל,
נותנים שחקן טוב עם חוזה נגמר, ומקבלים זבל עם חוזה מקס לעוד 4 שנים, ללא ספק מציאה.
כמו שדדי אמר, האיום העיקרי של הארדן, זה לנצל את האופציית שחקן, נראה לי הם ישרדו עם זה.

thetroll
thetroll
09/02/2022 1:05:24

סימונס לא הולך לשום מקום.

נועמיקו
נועמיקו
08/02/2022 21:19:11

הטרייד של אינדיאנה וסקרמנטו ממש תמוה בעיניי. למה אינדיאנה צריכה לוותר על אולסטאר כמו סאבוניס בשביל כשרונות בעמדות שכבר יש לה?
ומה סקרמנטו תעשה עם סאבוניס בלי אף שחקן סביר שיוכל לשחק איתו??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  נועמיקו

חחחחחח אכן במיוחד הקינגס. מה סבוניס יתן להם יעלה אותם ממקום 13 למקום 9? 🤣🤣 האמת מרחם על סבו היה מתאים לו קבוצה רצינית יותר. בקיץ הקינגס יתנו אותו על איזה נגר 🤣

gonzi
gonzi
08/02/2022 21:37:14
Reply to  נועמיקו

פוקס הוא לא שחקן סביר?

thetroll
thetroll
09/02/2022 1:07:04
Reply to  נועמיקו

פוקס הוא אחלה שחקן יהיה מעניין לראות אותו עם סבוניס

etayle
etayle
08/02/2022 21:26:27

אחלה טרייד של הקינגס, שומר על מיקומם בתור זבל של מועדון עם ניהול גרוע.
אינדיאנה לא התקדמה מי יודע מה, אבל הביאה נכסים סבירים, וסוג של סדרה את ההרכב לצורה יותר מאוזנת.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 21:28:24

אם משווים לטרייד של נורמן פאוול זה טרייד גאוני של פורטלנד, אחרת זה נחשב טרייד בסדר גמור. לא חושב שיש קבוצה שיכולה ורוצה לתת עליו יותר.

אינדיאנה עשו טרייד חכם. לא קבלו בחירת דראפט, אבל קיבלו שחקן שאם היו יודעים את הערך שלו היה נבחר טופ 3, אז למה להמר? חוצמזה שלתת את סאבוניס, שאין לו שום קשר לטיים ליין שלהם, רק יעזור להם להשיג בחירה גבוהה בעצמם השנה. בנוסף, הם מקבלים את באדי הילד עם החוזה היורד שלו בתור נכס. אם לוורט שווה בחירת סיבוב ראשון מוגנת + 2 סיבוב שני, אז גם הוא.

דדי
דדי
08/02/2022 21:35:25

שורה תחתונה –
שני מועדונים כושלים נפלו קורבן לשני ג׳נרל מנג׳רס כושלים שנלחמים על חייהם המקצועיים ולכן עשו אוברפיי לשני שחקנים שישפרו את הקבוצות שלהם, אבל לא ישפרו אותן מספיק בשביל הישג משמעותי כלשהו.
.
קו עלילה ידוע מראש לאורך הרבה הרבה שנים בליגה.

etayle
etayle
08/02/2022 21:38:33
Reply to  דדי

אתה מדבר על אינדי וסקרמנטו?
לפי דעתי סקרמנטו נלחצו מהטריידים הגרועים של פורטלנד, ורצו להראות שהם עדיין שולטים בצמרת הניהול המזעזע.
אחרת לך תבין את הטרייד ההזוי שלהם.
(משער שאתה צודק, והם אולי מנסים להרוויח קצת נצחונות).

דדי
דדי
08/02/2022 21:39:35
Reply to  etayle

ניו אורלינס וסקרמנטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

נא קינגס אינדי ישארו פחות או יותר איפה שהן אכן. כניסה לפלייאוף למי מהן תהיה הישג יפה מאד

etayle
etayle
08/02/2022 21:43:28
Reply to  דדי

דווקא הטרייד של הפליקנס סביר.
לא הביאו יותר מידי, וקיבלו שחקן לא רע.

בכל מקרה הרבה אי ודאות שם מבחינת ציון. אולי הם מתכננים להטריד את אינגרם או משהו כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

לא מאמין שאינגראהם יוטרד כרגע

נועמיקו
נועמיקו
09/02/2022 8:04:15
Reply to  דדי

בול דדי!!!

etayle
etayle
08/02/2022 21:42:10

משהו שראיתי ברדיט
The Trail Blazers turned 2 first round picks, Gary Trent Jr., CJ McCollum, and Larry Nance into Josh Hart, NAW, Keon Johnson, and a protected lottery pick

קוף היה עושה החלטות יותר נורמליות מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

ובלי פלייאוף גם 😂😂😂. מסקרן לדעת מה יקבלו על דמיאן

אור
אור
08/02/2022 21:44:50
Reply to  etayle

comment image

עידו גילרי
08/02/2022 21:47:13

על פי דיווח עדכני של דארק ספיין לבלייזרס היו מספר הצעות טובות יותר על מקולום אבל בהנהלת הקבוצה התגברו החששות שהקבוצה תיכנס לפלייאין והדרך היחידה הייתה ללכת לקבוצה שאולי תצליח למנוע את האסון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מה חששות שיושיבו אותם על הספסל

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 22:57:16

ואתה דברת על חוק פו בהקשר שלי …

עידו גילרי
08/02/2022 23:01:50

אני אף פעם לא יודע אצלו. יש לו חוקים משלו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 23:11:30

אם זה נכון זה יכול להסביר את הטרייד עם הקליפרס, כי הם גם באיזור. עכשיו נשאר רק לתת את לילארד לספארס והם מסודרים

עידו גילרי
08/02/2022 23:13:47

את נורקיץ' – דיים כבר לא ישחק השנה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2022 23:26:58

צודק

etayle
etayle
08/02/2022 21:49:48

טוב מזל טוב לדיאנדרה אייטון, נמצאה הקבוצה שתציע לו מקס(שהסאנס אמורים להשוות) בקיץ…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

הסאנס לא ישוו מקס אמיתי לא במה שהוא מפגין עד כה אבל פלייאוף טוב עלול לשנות את התמונה

עידו גילרי
08/02/2022 21:54:48

הסאנס ישוו כל הצעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דו יו טראסט דה סרבר?

עידו גילרי
08/02/2022 22:06:31

אההה נראה לך?
אני במסע שכנוע עצמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

A Simmons-Harden swap is very much on the table,
@WindhorstESPN
reports.

אור
אור
08/02/2022 21:52:38

אולי זה נכון אבל ווינדהורסט חסר מושג

עידו גילרי
08/02/2022 22:00:42
Reply to  אור

אבל זה מגיע עכשיו מכל החזיתות…

אור
אור
08/02/2022 22:03:51

מי למשל

עידו גילרי
08/02/2022 22:11:37
Reply to  אור

אמיק

אור
אור
08/02/2022 22:13:08

הוא לא נשמע אופטימי במיוחד שזה יקרה (כרגע)

עידו גילרי
08/02/2022 22:14:18

שאמס יעודד אותו…

אור
אור
08/02/2022 22:22:16

יש להם אחד משלנו

etayle
etayle
08/02/2022 21:53:51

הספינים של מורי מביכים, בטח מנסה לעקוץ קבוצה שלישית, ומראה כאילו יש התעניינות בסימונס. אנשי הקש של חוגג יותר אמינים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

🤣🤣🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 22:11:40

כשזה יקרה הבכי היה גלוריוס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שתי הקבוצות מעלינו עשו טרייד ביניהן. שתי הקבוצות מתחתינו עשו טרייד ביניהן. ומי לא עשה שום טרייד ? נכון נשרק'ה… יאללה, להזיז את יאנג לאנשהו, אם אפשר גם את מקדרמוט.
.
אם ניו אורלינס לא מסיימים מעלינו דייויד גריפין לא יעבוד עוד יום אחד בחייו, ובצדק. הם חייבים לעוף למעלה. פורטלנד לדעתי ימשיכו לרדת, וכך גם אינדי. השאלה מה יקרה עם סקרמנטו, לא אתפלא אם למרות סאבוניס גם הם ישארו למטה. בקיצור, עד כה הטריידים לא משנים את מצבנו באופן משמעותי.

אור
אור
08/02/2022 22:22:43

אל דאגה יש עוד יומיים

עמיחי קטן
09/02/2022 0:20:42

קחו את אבדיה

דדי
דדי
08/02/2022 22:43:30

האמת היא שקצת ירדתי יותר מדי על הקינגס.
בסך הכל שילמו מחיר סביר מאד על סבוניס.
השאלה היא מה יצליחו להוסיף להרכב הזה.

MacLeod 1
MacLeod 1
08/02/2022 22:50:04

טריסטאן חטף הגלייה מקליפורניה, הבן אדם גמור.
יש לו 7 ילדים מ8 נשים, נראה לי הוא מזייף פציעה כדי לטרפד

עידן
עידן
08/02/2022 23:15:32
Reply to  MacLeod 1

הוא כתב בפוסט לאישה האחרונה שנכנסה ממנו להיריון שאם היא חושבת שהוא יממן אותה היא טועה.הוא מציע לה תשלום חד פעמי והוא פורש מכדורסל בסוף העונה.
הבן אדם עוד חודשיים אם לא יעשה ביי אאוט לקבוצת פלייאוף סיים עם כדורסל לטענתו

TRIP
TRIP
08/02/2022 23:34:54

יעשה ביאאוט ישחק עם לברון בפלייאוף אל תדאגו לו

trusttheprocess
trusttheprocess
08/02/2022 23:46:51

ווג' אומר שאף אחד ב NBA לא ידע שהליברטון מועמד לטרייד ואם היו יודעים היו נותנים חבילות הרבה יותר טובות…
only the kings

thetroll
thetroll
09/02/2022 1:36:34

שואל את עצמי מה יכולה להמות חבילה יותר טובה לקינגס מסאבוניס. שנים שהם לא היו עם סנטר נורמלי הם מחפשים סנטר כבר שנים ולדעתי סנטר טוב אפילו tier 2 כמו סבוניס זה המצרך הכי חסר בליגה. גארדים ופורוורדים יש כמו זבל.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/02/2022 1:50:09
Reply to  thetroll

מצד אחד השחקן האחרון שהקינגס אמורים לשלוח בטרייד זה הליברטון, מצד שני אי אפשר לצפות שאינדיאנה יתנו את סאבוניס בלי לקבל שום דבר בתמורה, ככה שאני חושב שזה טרייד טוב ל-2 הקבוצות. מה שכן, אני חושב שכיום בליגה רכזים הם מצרך יותר נדיר מסנטרים, וגם יותר משפיע

thetroll
thetroll
09/02/2022 8:57:53

יש להם אחלה רכז – פוקס. סנטר? הם כבר שנים לא מצליחים לשים יד על משהו נורמלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה סתם חרטא אם הקינגס היו מודיעים שהלי על השולחן המחיר היה יורד אוטומטי. עדיף שקבוצות ישאלו עחיו יציעו עחיו אם הן מעוניינות ומשם נזרום.
זה כמו לקבל הצעה שנראית לך סבבה על משהו שלא תכננת למכור.
בלי קשר אף אחד לא היה מציע יותר על הלי. נתנו עליו אולסטאר מה היו מביאים יותר?

עידן
עידן
08/02/2022 23:53:15

בראדלי ביל סיים את העונה.בקיץ הוא שחקן חופשי.
https://twitter.com/wojespn/status/1491167882042314754?t=LpdVgcdZRDpI02zomTWiyw&s=19

אור
אור
08/02/2022 23:56:47
Reply to  עידן

יותר זריקות שדינווידי ונטו יכולים להחטיא

ארבל חילבה
09/02/2022 2:57:02
Reply to  אור

לא מסכים
גם ברטנס

ד"ר פופרס
09/02/2022 0:02:16

פורטלנד עוד מבין אההה
ניו אורלינס \קינגס טינפו את הפרקט,הרסו את הטיטולים
מרוב קקי לא רואים כלום
הם כלכך גרועים עד שהפכו את דולן ליקיר ניו יורק
אני בשוק כמה הקינגס מפגרים

karnaval
karnaval
09/02/2022 0:05:32

ברדלי ביל סיים את העונה.
זה משנה משהו לעונה הזו או שווישנגטון לא התכוונה לעשות טרייד אחרי שסאבוניס הלך,?

ד"ר פופרס
09/02/2022 0:13:39
Reply to  karnaval

חחחחחח
הכל בסדר שם בוושינטון,הם מתנהלים בדיוק כמו הקינגס,סילי בילי יברח להם בלי תמורה או יקח מהם את הברינקס בלי פלייאוף.
ודני אכל אותה בלי טיטולים

FAN
FAN
09/02/2022 0:09:58

סוף סוךף טיפה באלגן
ליאלרד ומקולום זה אחד הצמדים הכי ותיקים נראלי שיש בליגה הזאת. יהיה הזוי לראות אותם בנפרד
.
מישהו יודע אם הפירוק של פורטלנד מרמז גם על טרייד עם לילארד? או שהבנייה החדשה תהיה סביבו(בן 32..)?
.
עם הפציעה של ביל זה אומר שלא יהיה טרייד מן הסתם כי הוא פצוע. יש סיבה להביא עכשיו ג'רמי גרנט או שזה ירד מהפרק לדעתכם?

ד"ר פופרס
09/02/2022 0:37:46

חחחחחחח הטריידים כל כך דפוקים ב WWE,שכל מנהל טריידים ב HOOPS.CO.IL הוא גאון
ה-ז-ו-י

שחר אלוני
09/02/2022 0:44:14

אינדי לא מפרקים, הם בונים, הליברטון והילד זה שחקנים עם פוטנציאל

thetroll
thetroll
09/02/2022 1:44:04

הילד זה כבר לא פוטנציאל. הוא כבר שנים מסתובב בליגה היא וואן טריק פוני וגם אותו הוא עושה לא מי יודע מה . היום לא היה מקבל את החוזה שהוא יושב עליו.
הליברטון פוטנציאל. בהחלט.

דדי
דדי
09/02/2022 2:57:45
Reply to  thetroll

+1

דדי
דדי
09/02/2022 2:28:49

הבאז החזק והעדכני ביותר (והייתי אומר המפתיע) –
ג׳רמי גראנט לפורטלנד עוד לפני הדד ליין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט נראה לי שהאשך נחת על הריצפה וסיים עם הקומות 😎

אשך טמיר המקורי
09/02/2022 6:48:30

להיפך, האשך הולך לתפוס טרמיקה עם ביל על הספסל ולהמריא לשחקים 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה המראה הם גמורים. יכולים לנצח רק את החצי חיגה שכבר בים 🤣

אשך טמיר המקורי
09/02/2022 7:12:54

נו כמו עונה שעברה, התקופה המהוללת של ראס

אשך טמיר המקורי
09/02/2022 6:47:21

דחוף למנות ג'יאמים מהופס לקבוצות הליגה, החבר'ה שם רפי הבנה בצורה מוחלטת
לא ייאמן שהקינגס בסוף מוותרים על הלי ומשאירים את פוקס.
ומה הם יעשו עם סבוניס בדיוק?
🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלי בעל גוון קצת בהיר אז,אינדי לא יכלו לתת לבן מחא ולקבל שחור מלא כנראה

zivovivo
zivovivo
09/02/2022 7:56:45

מתסכל ברמות כאוהד הקינגס
הלי הוא אולסטאר הוא הופך את כולם ליותר טובים.
הם הלכו למוד של אול אין ואול אין עכשיו, רק שכמו שכתבו פה נמשיך להיות בינונים
הליברטון הוא גם שחקן שמאד כיף לראות
הוא כבר עכשיו אם מקבל את המושכות שחקן של 18 8 ו4 ושומר מעל הממוצע עם חטיפה במשחק.
רציתי את סבוניס אבל לא תמורת הלי אלא תמורת פוקס.
אם כל הטרייד הזה היה בדיוק כמו שהוא רק פוקס במקום הלי הייתי מאושר.
הולידי וגרמי למב שחקנים שאני אוהב וגם סבוניס ואני חושב שלוקח זמן להתרגל לקרליל והם הלכו איתו לאיבוד מצד שני כל החבורה הזו תעלה תקינגס רק במעט ועל זה לא מוותרים על העתיד ועוד עתיד שכיף לראות.

Zion king
Zion king
09/02/2022 7:59:37

טרייד טוב של הפליקנס, קיבלו את מקולם בזול, גם ננס וסנל תוספת לא רעה לורסטיליות של הקבוצה והגנה.
המטרה הייתה להביא עוד כוכב ו גריפין עשה את זה.
הפליקנס קיבלו את השחקן הטוב בטרייד.
מקולם אוברפייד נכון, אבל זה לא שיש למי לתת כסף שיבוא מרצונו לניו אורלינס.
הדבר המרכזי מהמהלך זה ששיש רצינות של המועדון ללכת הפליאוף ולהראות לזאיון שמוכנים לשלם בשביל להתקדם.
הפליקנס פתחו רע את העונה 1-12, בלי זאיון עד עכשיו וגם אינגרם היה פצוע תקופה ארוכה, באופן יחסי המצב של הקבוצה טוב, וילי גרין מאמן טוב ומוציא משחקנים את המיטב.
לקבוצה יש סגל ששווה פליאוף, גם הצעירים פורציםצ, הייז והרב גונס.

ירון, החלום
ירון, החלום
23/02/2022 17:10:55

בס"ד
תודה רבה