טורונטו מנצחת את מיאמי אחרי 3 הארכות, ממפיס דורסת את וושינגטון וגולדן סטייט מנצחת את ברוקלין בקרב צמוד בסיקור מוצ"ש/צ'יקו

ניו אורלינס (31-18) – בוסטון (25-26): 107-97

ניו אורלינס הייתה הראשונה לעלות על לוח הנקודות, אך משם ריצת 10-0 שלחה את הסלטיקס ליתרון שהלך וגדל עד סיום הרבע שנגמר ביתרון 12. במחצית ההפרש עלה ל-18. ברבע השלישי השקנאים ניסו לצמצם אך בראון את טייטום השתלטו על המשחק ויצאו עם ניצחון ירוק.

טייטום קלע 38, קטף 8, מסר 7 וחטף 3. בראון קלע 31, ריצ'רדסון 10, הורפורד ורוברט ווילאמס עם 8 כ"א, האחרון גם קטף 16 כ"ח.
חוזה אלברדו קלע 19, הרננגומז 14, טמפל וגראהם 12 כ"א, ג'ונס 11, הארט קלע 10 וקטף 13.

דאלאס (21-29) – אינדיאנה (33-18): 105-132

לרגל חזרתו של ריק קרלייל לדאלאס, המאבס האירו לו פנים והתפוצצו לכבודו.
דאלאס לקחה את ההובלה כבר בפתיחת המשחק, ומשם לא הסתכלה לאחור, תוך שהיא מנצחת את כל הרבעים. הרבע הראשון נגמר 23-34, השני 37-38, השלישי 20-32 והרבע האחרון 25-28.

לוקה הוביל את דאלאס, שעולה למקום הרביעי במערב, עם 30 נק' 12 אס' ושישה כדורים חוזרים. בולוק קלע 23 (8-6 מהשלוש), קליבה 15 נק' ו-14 רב', ברונסון 13 נק' 8 אס', גרין 12, פאוול 10. פרונזינגס נפצע במהלך המשחק ולא חזר.
סבוניס קלע 21 קטף 15 ומסר 8. וושינגטון קלע 22, לאברט 14, דוארטה וג'קסון 12 לראש.

פילדלפיה (19-30) – סקרמנטו (33-18): 101-103

מחצית ראשונה נהדרת של המלכים הסתיימה ביתרון 11 ובמהלך הרבע השני היתרון כבר עמד על 17. רבע שלישי נהדר של אמביד שקלע 17 והוביל את פילי לשיוויון בסיום הרבע, אך האליברטון דייק בשתי זריקות מהקו והקינגס עלו ליתרון זעיר בפתיחת הרבע האחרון. הסיקסרס משתלטים על העניינים ועולים ליתרון מהיר, שמגיע לדו-ספרתי 2:28 דקות לסיום. מכאן סקרמנטו מנסה בכל כוחה לחזור למשחק ואחרי שלשה של הליברטון הפער עומד על 2 בלבד, 11 שניות לסיום. איבוד כדור של פילי הולך לשלשה של בארנס שלא נכנסת והניצחון נשאר בבית של אמביד.

אמביד קלע 36, קטף 12 ומסר 6, האריס הוסיף 16, מקסי 13, גרין 11 וקרי את טייבול עם 8 כ"א.
בצד השני הליברטון קלע שיא קריירה 38 נק', 7 אס'. האריסון 16, מיטשל 15, והולמס 10.

מיאמי (18-32) – טורונטו (23-24): 124-120 / 3 הארכות.

מיאמי אירחה את טורונטו ללא קייל לאורי שנעדר משחק שני ברציפות ופתחה את המשחק טוב יותר כשהסתמכה על ג'ימי באטלר שלא החטיא בדרך ל11 נק' ברבע. מנגד טורונטו הסתמכה על גרי טרנט ג'וניור שקלע  11 גם כן. ברבע השני הסיפור היה שונה, טורונטו רצה 14-3 והובילה 14 נקודות הפרש שש דקות לסיום הרבע. סקוטי בארנס להט עם 12 נקודות משלו ב5/8 מהשדה. ג'ימי באטלר המשיך לבלוט במיאמי עם 13 נקודות ברבע הזה. מיאמי שלטה בריבאונד 12-6 אבל לא הצליחה לתרגם את זה ליתרון, בסיום המחצית טורונטו הובילה 59-53.

ברבע השלישי אחוזי הקליעה עשו את שלהם, טורונטו המשיכה להנות מערב טוב של טרנט ג'וניור, קלעה ב52% מהשדה מול 31% אחוז בלבד של מיאמי אבל זה התאזן ברבע הרביעי עם 6/22 ו 1/7 מהשלוש שאפשרו למיאמי לחזור למשחק. את הרבע הרביעי מיאמי פתחה  בריצת 8-0. ארבע דקות לסיום המשחק ג'ימי באטלר נכנס לסל, נתקע בין 3 שחקנים,זרק סוג של פיידהוואי מוזר עם הקרש והשווה  את התוצאה 94-94.  שמונה שניות לסיום, טורונטו בהתקפה, הכדור מגיע לאנונובי שזרק שלשה והחטיא. הירו לקח את הריבאונד אבל השופטים שרקו לפאול של באטלר על סקוטי בארנס במאבק לריבאונד. בארנס קלע את הזריקות והשאיר 3 שניות למיאמי לפוזשן אחרון. ג'ימי באטלר החטיא עם הבאזר והמשחק הלך להארכה, היו 3 שכאלו.

הארכה ראשונה הייתה חלשה, שתי הקבוצות קלעו 5 נקודות כל אחת, הכדור היה בידיים שך ג'ימי באטלר בפוזשן האחרון אבל הוא איבד אותו.  לאנונובי הייתה הזדמנות לנצח את המשחק אבל הוא החטיא את הזריקה שלקח על הבאזר.  40 שניות לסיום ההארכה השנייה , פרד ואן וליט קולע שלשה ומעלה את היתרון 114-112 לטורונטו. טיילר הירו השווה את התוצאה. בהארכה השנייה גארי טרנט ג'וניו החטיא שלשה שיכלה לשים את טורונטו בפלוס שלוש. וינסט לקח את הריבאונד וקלע שלשה כמעט מחצי מגרש שניה וחצי לסיום אבל היא לא נחשבה כי אריק ספולסטרה לקח פסק זמן לפני והשופטים שרקו באיחור. בחזרה מפסק הזמן טיילר הירו החטיא פלואוטר ושלח את המשחק להארכה שלישית שעליה השתלט פרד ואן וליט עם 6 נקודות מתוך 10 שהיו לטורונטו בדרך לניצחון חוץ.

גארי טרנט קלע 33, בארנס 22, סיאקם 21 נק' 13 רב' 6 אס' 4 חטיפות וארבע חסימות. אננובי 20 לצד 14 רב'. ואןוליט 19.
מיאמי – באטלר 37 נק' 14 רב' 10 אס' 3 חטיפות ושתי חסימות. וינסנט 17, באם 14 נק' 16 רב' 3 חטיפות ושתי חסימות. הירו 13, מרטין, סטרוס וטאקר עם 11 כ"א.

ממפיס (17-35) – וושינגטון (26-23): 95-115

הגריזליס הלוהטים פתחו את המשחק עם אש בעיניים וסיימו את הרבע ביתרון 15, יתרון שהלך וגדל לאורך הזמן, והגיע בשיאו ל-27 הפרש.

משחק שישי ברציפות של מוראנט שבו הוא קולע מעל 30. הלילה הוא קלע 34, ביין 19 ומלטון 13. קלארק, אדאמס (15 רב', 10 מהם בהתקפה) וטריפל ג'י עם 10 כ"א.
קוזמה קלע 30, קק"פ 15, דינווידי 10 ביל קלע 9 ומסר 12, דני קלע 7 וקטף 6.

גולדן סטייט (13-37) – ברוקלין (20-29): 106-110

את הסיקור מהשטח של שגב מטוס אפשר למצוא כאן.

וויגינס קלע 24, לצד 8 רב' 3 חטיפות ושתי חסימות. סטף הוסיף 19 נק', 8 אס' ו-7 רב'. פול 17, אוטו פורטר וקליי חלקו 32 נק' שווה בשווה. לוני אמנם קלע רק 6 אבל קטף 15.
קיירי 32, מילס 24 וג'ונסון 14.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. גה הולך חזק על הMVP. המאזן שלו עם חבורת ילדים 1 במזרח שלא נדבר על הסטט ועל מה שהוא עושה במשחקים היילייט מהלך. חבל שהוא מאד חמדן ולא הולך בדרכם של קובי ומייקל ולוקח את תחרות ההטבעות באולסטאר הוא יכול לעשות דברים מטורפים, במקום זה ניאלץ לסבול את קול אנתוני וכל מינ י פחים. הוא מנצח לבד משחקים כולם יודעים מה יעשה ולא מצליחים לעצור אותו כי שוב אני אומר היד שמאל וימין שלו זהים לחלוטין, לא היה כזה דבר בהיסטוריה, הוא יכול לעשות בשמאל כל מה שהוא עושה בימין, זהה לחלוטין זה מה שהופך אותו לכ"כ קטלני. אני מקווה שהוא או אמביד יזכו.

    הליברטון קרא פה שניסני אמר שאוקונגו יהיה בחירה טובה ממנו וכעס דווקא עלינו. אוקונגו לא יקלע 38 נק גם עוד 15 שנה 🙂 המרחק של הליברטון מאוקונגו רחוק יותר מהליברטון מול לוקה טריי וגה שהרמטכל אמר שהוא בקליבר שלהם.

    הירו ניגר למוות היום זרק וזרק וזרק ורק שבר טבעות, גימי היה גרוע בהארכות ודי החריב להיט.

    הקטע הכי מצחיק היה שאנונובי חשב משום מה שהוא מונה למטכל ונפל ליד טאקר ורצה 2 זריקות מהקו ושרקו לו צעדים. נרס כל המשחק קילל את השופטים חחח זה קרע אותי, לפחות הראפס ניצחו יצא טוב.

      1. אכן צודק גילרי.יש מצב שיצפרו אותו בשחקן המשתפר כפיצוי.עוד שנתיים-שלוש הוא יהיה בקצב הזה בדיון דרך קבע..

            1. לא. דנג ובוזר היו אולסטארים אז. מי בממפיס בכלל קרוב לאולסטאר?

            1. מיקום קשור למאזן …
              המאזן הזה נובע לא מעט ממה שעשו בלעדיו.

            2. נו בחייאת גילרי זה טיעון חלש אפילו לטנש

              ממפיס בלי ג'ה ניצחו את

              הקינגס פעמיים
              פורטלנד
              יוסטון
              אוק
              מאבס בלי לוקה ופורזי
              פילי בלי אמביד
              קליפרס בלי גורג וקאווי

              8 משחקים זבל

              ניצחו יפה את טורנטו מיאמי לייקרס בהרכבים די מלאים
              הפסידו להוקס, פורטלנד ומאבס (הפעם עם לוקה)

            3. בלי גה ממפיס יורדים ליגה אגב מזכיר לי את הימים המצחיקים שסימונס היה מנצח את הקינגס וכל הזבל בלי אמביד והיו עולים פה טורים שפילי טובה יותר סביב סימונס חחח אח…היו ימים

            4. עזוב, באמת שאין לי שום כוונה לדפוק את הראש בקיר (אני כבר מפחד להגיד שרפרף).
              מראש הסכמתי שהוא צריך להיות בדיון. אני מסביר לך למה הוא לא יהיה – אתה רוצה להתעלם בכיף -תהנה.

            5. אה גילרוש אני לא מתעלם ברור לי שהתאגיד לא ישים אותו בדיון. אני אומר מה צריך להיות לא מה יהיה. מה יהיה זה קל. בעולם שכריס פול מקום 4 במירוץ לMVP איך גה יזכה?

  2. תודה
    משחק של עליות וירידות אבל התוצאה היתה דיי צפוייה. הבעיה הגדולה של הסלטיקס לטעמים זה איבודי כדור ו ISO של שני הכוכבים. יש הרגשה שאין שם ברקסים בעמדה של המאמן.

  3. תודה על הסיקור.
    הקליפ של ממפיס… וואו.
    *
    סטף וקליי זרקו לבנים רוב המשחק אבל בקלאץ' הם די השתלטו על העניינים. קלעו את רוב (כל?) הנקודות האחרונות ביניהם.

      1. מרשים. תודה.
        אם היד הייתה מתאפסת על ההתחלה אז היו פשוט הולכים לנוח ברבע האחרון. כצופים אולי עדיף שזה היה ככה.

  4. תודה רבה על הסיקור. ערב צפוי. ריק קרלייל בכה אחרי הסרטון שארגנו לו בדאלאס (בכל זאת, 13 שנה). הייתי מהמר שהרוב זה דמעות תודה, כי מאז שלוקה הגיע גם חציל בעמדת המאמן היה מגיע איתם לפלייאוף.

  5. אני משיק בזאת את קמפיין דני לגריזליס.
    ישתלב שם יופי בחבורה הצעירה, יוכל לשחק בכל תפקיד בין 1-4 בחמישיה השניה, ובסוימים של משחקים צמודים הוא יוכל להיות חלק משלישייה הגנתית קטלנית יחד עם גגג וביין.
    השאלה רק מה יש לממפיס לתת תמורתו. וושינגטון לא מחפשת בחירות עתידיות אלא שחקן מוביל נוסף במיידי. אולי יחד עם קבוצה שלישית (אינדיאנה?) זה יוכל לעבוד.

            1. נו דני הוא מקהלה. הוא נראה לך סולן? טריי יפנק אותו בהרבה כדורים וסלים קלים. גם ממפיס זה סולן ולהקה אבל יש להם גיטריסטים חזקים

        1. מתאים בול לגריזליז. יש להם שומר גארד טוב מאוד (ביין, מלדון) ומגן טבעת נהדר בדמות גארן ג'קסון. וחסר להם שומר כנף טוב, ברוקס נמוך מדי וקטן מדי, דני יכול להשתלב נהדר בתוך הרוטציה של ממפיס, אם בחמישייה אם מהספסל..

          1. לא הוא נגר מידי בשבילם. מתאים יותר להוקס אין להם באמת שומר וטריי יםנק אותו בסלים קלים. ממפיס מסודרים בזה לממפיס חסר סייז בצבע. אדמס חלש מידי בהגנה וגם טילמן הזה קטן מידי. וואלה אם הם יכלו להשיג את גרמי גראנט וריישון כמחליף יכל להיות להם קבוצה קטלנית

  6. עוד פעם שיפוט ביתי נגדו לא מפתיע האמת שלגולדן יש את המאזן הביתי הטוב בליגה. אכלו פלאשבק שיקירי נכנס להם לצד ימין,
    עשו טריפל טיים ולא עזר להם וזה עוד בלי דוראנט והארדן, העיקר שוויגינס פותח באולסטאר וקרי MVP 🤣😂

  7. תודה צ'יקו. אני לא חושב שג'ה בקליבר של mvp (אם כי הוא בדרך). מי שאיבד גובה לגמרי זה קרי. ברשימה שלי זה בין אמביד ליוקיץ', מעדיף את הסרבי. בסוף מה שיקרה זה שיאניס יעלה הילוך ויקח את זה.

    1. לא יודע הוא מוביל את הקבוצה שלו למאזן יותר גבוה משל יוקיץ יאניס ואמביד, מקום 3 בליגה, 26 נק על 7 אס למה הוא בדיוק לא בקליבר? שלא נדבר שזה השחקן הכי מלהיב בליגה היום, בשבילו אתה קונה כרטיס וקם בלילה

  8. אני לא יודע מה קרה בדיוק עם הליברטון אתמול אבל זה היה מוזר.
    סת קרי שמר עליו רוב המשחק וטייבול היה צמוד להריסון ברנס
    זה כאילו פילי רצו שהליברטון יתפוצץ מול האוהדים כדי להצדיק טרייד עליו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט