גולדן סטייט נגד ברוקלין – קרב מתנגדי החיסונים / שגב מטוס

29.01.22, צ׳ייס סנטר, סן פרנסיסקו.

No photo description available.

איזה מפגש יא חביבי!

אפשר להתחיל את הסיקור למשחק בין שתי קבוצות שהוכרזו כ-קונטנדריות בתחילת השנה בהמון דרכים ואני בחרתי דווקא להתמקד בזוג מתנגדי החיסונים של פתיחת העונה וההבדלים ביניהם.

בפינה השחורה, נאמבבברררר אילבן (יעני 11), קיירייייי אירוווינג! (דינג דינג דינג דינג דינג).

גילוי נאות, קיירי זה אחד השחקנים האהובים עלי במשחק.

יש לו המון הייטרים, אני יודע, זה לא מונע ממני להתלהב כמו ילד כל פעם שאני רואה את הכדרור וכשרון החזקת הכדור שלו. התנועה שלו זה אחת התנועות היפות ביותר בליגה, ושחרור הזריקה בסוף כל תנועה שמפילה את השומרים הטובים ביותר מהרגליים היא כל כך חלקה וכל כך נעימה לעין שאני לא מבין מה אכפת לאנשים אם הוא חושב איך כדור הארץ נראה או מעדיף לעמות על העקרונות שלו גם אם זה במחיר של לשחק כדורסל מקצועני ולהפסיד המון כסף.

כן, אני מת עליו ואני לא אשנה את דעתי גם אם יצא בעוד אלף הצהרות הזויות שאני לא מסכים עם רובן, אני אוהד כדורסל, לא פוליטיקאי, אם אתם פוליטיקאים לגיטימי שתבקרו את דעותיו, אגב לגיטימי לגמרי גם לבקר את העובדה שהוא מציין את דעותיו במקום להתרכז רק בכדורסל אבל בימינו, ימי הרשתות החברתיות והמידע שעובר מפינה אחת בעולם ועד לקצה השני שלה בשבריר שניה הוא עולם בו לכל אחד יש דעות, חלקן מאוד מוזרות, אבל דבר אחד בטוח – אנחנו נשמע עליהן אם אנחנו רק קצת מתעניינים.

קיירי לא פתח את העונה, בניגוד למתנגד חיסונים שמיד נדבר עליו, אך התקפלות של הנהלת הנטס איפשרה לו לחזור לשחק במשחקי חוץ בלבד העונה.

תחילה ההנהלה אמרה למר אירווינג, ״או הכל או כלום אדוני!״ האדון לא נשאר חייב כמו שציינתי קודם והחליט לייצג את כל האנשים בעולם שלא יכולים לעבוד ו/או איבדו את עבודתם בעקבות האמונה שלהם שהחיסון מזיק יותר מאשר מועיל. שזו אגב, דעה לגיטימית לדעתי, ואני מחוסן בבוסטר שלישי וכמובן שאעשה גם את הרביעי לכשאתבקש לעשות זאת, דבר אחד אני יודע בוודאות – אף אחד לא יודע כלום ולכו עם מה שאתם מאמינים בו.

יכול להיות שמתנגדי החיסונים משאירים את המגפה פה כמו שיכול להיות שהחיסונים יפגעו במי שלקח אותם בצורה משמעותית בעתיד. אין לדעת כי פשוט מאוד – זה עוד מוקדם מידי.

May be an image of 2 people and balloon

במקום ללכת למקום של הטפות לכאן ולכאן שאני ממש לא מעוניין בו נחזור לדבר על כדורסל.

קיירי מאז שחזר לשחק מעמיד ממוצעים של 24-5-5 וחטיפה אחת למשחק ב-50% מהשדה ו- 37% משלוש על פני שבעה משחקים.

ללא ספק תרומה חשובה ומרכזית, היה נראה מאוד ברור שקווין דוראנט הוא זה שלחץ על המהלך, מאמין שגם להארדן היתה מילה בעניין אחרי שכאמור ההנהלה החליטה לנהוג ביד קשה עם ההחלטה האישית של קיירי לא להתחסן ובכך לא לעמוד בתנאים שניו יורק העמידה כתנאי להכנס למקומות סגורים ובכך למעשה לא לקבל את האישור לשחק במשחקי הבית וברגע שהאומיקרון הכה בארה״ב וכמובן גם בשחקנים רבים בליגה הדקות של השחקנים הותיקים החלו להערם והם לא כל כך אהבו לשחק ערב – ערב 38+ דקות.

המהלך היה ברור וקל, קיירי שתמיד אמר שהוא רוצה לחזור לשחק ומת על המשחק אך לא במחיר האמונה האישית שלו שמח לקבל את ההיתר מהמועדון וחזר להתאמן ולשחק במשחקי החוץ בהם יכל לשחק.

דווקא הביקור היום בסן פרנסיסקו עשה קצת רעש, כאמור גם בסן פרנסיסקו המנדט דומה לזה של ניו יורק, אז למה שחקן אורח יכול להכנס לאולם אם כל מי שנכנס כולל כולם מחוייבים להציג תעודת חיסון/בוסטר וקיירי לא?

האמת? יש עוד שחקנים לא מחוסנים בליגה ואין לגביהם כל כך הרבה רעש כי בארה״ב יש לכל מדינה את האופציה להחליט איך הם מגיבים לגבי וירוס הקורונה וכמה הם מחמירים לגבי כניסה למקומות וכו׳.

למשל בראדלי ביל הוא אחד הלא מחוסנים אבל אף אחד לא מדבר על זה אז הוא לא על המוקד.

קיירי קיבל את האישור לשחק הערב כי הוא כאמור שחקן בקבוצה אורחת ולכן מאפשרים לו להשתתף במשחק הערב והוא כאמור יעזוב את העיר אחרי עם יתר הקבוצה.

מהצד השני, בפינה הכחולה! הוא היה נחשב לאחת האכזבות בשביל בחירה 1 בדראפט, לא מצא את עצמו במינסוטה, התברג לאט לאט בסיסטם של הווריורס והיום הוא כבר פותח בחמישיית האולסטאר של המערב (כנראה שלא בצדק אבל למי אכפת זה מוסיף לאווירה), היישר מקנדה, מספר 22, אננננדרררווווו וווויגגגגינסססס!!!! (דינג דינג דינג דינג דינג). 

וויגינס, ילד טוב צנוע ושקט יחסית, ככה לפחות אני מזהה אותו.

בכתבות פתיחת העונה עוד לפני שהוא נכנס לעונה הטובה בקריירה שלו, כתבתי לכם איך הוא תמיד הראשון שעולה לזרוק, הוא אוהב את השקט את הרוגע לפני. שחקן שלא אוהב תשומת לב, לא מהתקשורת ולא בכלל עושה הרושם.

גם אנדרו שלנו, הוא מתנגד חיסונים, כנראה מסיבות דומות לאלו של קיירי, הנסתר גדול מהגלוי במקרה שלו.

לאנדרו היקר אמרו, חבר, אם לא תתחסן – לא תשחק. זה הספיק לו כדי ללכת נגד מה שהוא מאמין בו והלך לעשות את החיסון.

הכל כדי לשחק ולהתקדם בקריירה. אם היתה לי את האפשרות להכנס לחדרי ההלבשה אחרי משחקים הייתי שואל אותו את השאלה הזאת- האם היה לו יותר חשוב לשחק בגלל הקריירה והרצון שלו לקדם אותה או כי הוא לא רצה להיות תחת הביקורת הגדולה ובמרכז העניינים בדומה לקיירי?

אז כאמור, גם וויגי התחסן והפך לשחקן מרכזי בגולדן סטייט, הוא פתח בכל המשחקים בהם שיחק (45 מתוך 49 משחקים העונה) ואומנם מי שילך לבדוק את הסטטיסטיקה שלו יראה מספרים מאוד דומים למה שהוא עשה ביתר הקריירה שלו אך ההתאמה לווריורס היא מושלמת.

הוא לוקח על עצמו זריקות וחדירות אבל לא מאלץ את עצמו על המשחק.

הוא זורם עם התהליך והולך עם מה שהקבוצה עושה, זה למעשה הקסם בגולדן סטייט השנה, הגדולה האמיתית של סטיב קר. ליישר את כולם לאותה מטרה ולא משנה אם הערב אתה מקבל 10 דקות או 30 דקות תתן את הכל בזמן שאתה על הפרקט ותפנים שהעיקר זה הניצחון בסוף ולא כמה נקודות תרמת או בכמה היי-לייטס השתתפת.

וויגינס הרבה יותר קל לניהול מקיירי שנראה כדמות הרבה יותר עקשנית, הוא גם ציין לאחרונה שוב שהיה לו הרבה מאוד זמן פנוי לחשוב על ההחלטות שלו והוא דבק בהן.

אז בזמן שאחד דבר בהחלטות, השני מקבל חמישיית אולסטאר.

הקרב ביניהם (קרב שמתחולל רק בראש שלי כן?!) הוא רק עוד נקודת ציון בדרך לאולי תואר של אחת הקבוצות.

עם איזו פינה אתם היתם הולכים להמשך העונה?

May be an image of 3 people, people standing, people playing sports, ball and indoor

מה עוד יש לנו?

סטף-הארדן…

שני שחקנים קטנים ולא משמעותיים שיהפכו להול-אוף-פיימרים בעתיד.

סטף אחרי משחק אחרון עם אחוזים טובים והארדן שהבין שבלי דוראנט הפצועה ואפילו עם חזרתו של קיירי למשחקי חוץ, חייב לקחת את הקבוצה הזאת על הגב שלו.

כל השחקנים הותיקים כבר לא רצים מספיק וקלעים שהגיעו כמו פאטי מילס מצליחים לבוא לידיי ביטוי משמעותי שגם משפיע על המשחק רק פעם בכמה משחקים. ויש לנו הארדן מדהים בתקופה האחרונה.

אגב, הוא גם מתעצבן על העובדה שקיירי לא שם לעזור לו במשחקי בית.

השמועות ברשת מדברות על מתיחות בין השניים – קיירי והארדן אבל במשחקים יחדיו הם תמיד מתחבקים וצוחקים אז לא יודע אם להאמין לזה או לא.

מהצד של סטף, החזרה של קליי באמת מטיבה איתו, הוא רגוע יותר, אני מקווה שימשיך לזרוק במינון הנכון מרחוק וימשיך לחדור לצבע ולעשות נקודות קלות שגם יעלו לו חזרה את האחוזים לימים יפים יותר.

ואם כבר הזכרנו את קליי, תומפסון ממשיך בקו העליה היפה גם מבחינת דקות וגם מבחינת תפוקה, והכי חשוב מבחינתי זה הבטחון והוא נראה כמו שחקן שחזר מפציעה של חודש ולא של שנתיים וחצי בכל הנוגע לעניין הזה. הוא לא חושש לחדור לסל, לא חושש לקפוץ לריבאונד ולהתקל בשחקנים אחרים בדרך וזורק המון ובמקרה שלו אני אתן הנחה ואבין שהזריקות האלו חייבות להגיע בערימות וזה מה שיחזיר אותו ליכולות של לפני הפציעה, השתפשפות שתוריד את כל החלודה וזה יגיע מהר יותר ככל שהוא יעיף יותר כדורים לעבר הסל, לשמחתו ושמחתינו הוא כל כך טוב שמהר מאוד הזריקות הופכות לנקודות.

עוצר אתכם שניה פה ועובר ממש בקטנה לדבר על פוטבול שוב, אין מה לעשות אני בארה״ב ופה זה משהו ענק.

טום בריידי אחד הקווטר-באקים הגדולים בהיסטוריה ויש מצב שהגדול שבהם הודיע על פרישה – אבל – וזה אבל גדול, לאחר המון שמועות ברשת כי העניין סופי והוא כבר לא יחזור לשחק פוטבול ויפרוש רשמית בגיל 44 (אלוהים איך הוא לקח אליפות בגיל 43?!?) סוכנו יצא בהודעה רשמית והצהיר שבריידי עדיין לא הודיע שום דבר באופן רישמי וכשהוא ירצה להודיע משהו הוא יעשה את זה בעצמו ובדרכים המקובלות.

אז בריידי פורש? האם אלו היו הפייק ניוז הכי משמחים והוא יחזור לעוד עונה?

מה לברון ג׳יימס ירגיש בנוגע לפרישה שלו אם וכאשר תתרחש?

אני בדיעה שלברון רואה את בריידי ומקבל השראה, להיות הטוב ביותר גם בגיל מתקדם ככל שיהיה, יש אנשים שיש להם כשרון ופיזיות שעולים על כל דמיון (ומסתבר שכל גיל). אם לברון יכול בגיל 37 לתת עונה כל כך משוגעת, בריידי לוקח אליפות בקבוצה חדשה בגיל 43 אז באמת שאל תשפטו ואל תזלזלו באף שחקן בגלל הגיל שלו אפילו ששני השמות שציינתי עלולים להתגלות כחייזרים בעתיד, אחרת יהיה קשה להסביר איך הגוף שלהם מתעלם בצורה ישירה מהטבע.

טרום משחק:

תחושות מסביב של משחק גדול אבל מתוך ומחוץ לאולם כרגע די רגוע, חדר התקשורת רדום וזה כנראה רק בגלל העובדה שהיום יום שבת (שישי של האמריקאים) והמשחק הוא משחק צהריים (17:30) והחברים פה רגילים למשחקי ערב מאוחרים יותר כי באמת שקט מאוד בשביל משחק כזה מעניין ועוד ביום שאפשר לקשקש בו בלי סוף על מה יהיה עם בריידי והאם יפרוש או שמא אי אס פי אן אשכרה גרמו לו להתעצבן כל כך שהם הודיעו הודעה רשמית לפניו שהוא ישחק עוד שנה רק בשביל לפרוש בעצמו כשהוא הראשון להודיע זאת לעולם.

לקורא ONETOW3, היה היום עוף וספגטי (:

עדכון משמעותי לפני פתיחת המשחק, סטיב נאש מאמנה של ברוקלין הודיע במסיבת העיתונאים של לפני המשחק שג'יימס הארדן הרגיש כאבים בידו והוא בספק למשחק.

אם הארדן משחק או לא משפיע כל כך הרבה על המשחק וממשחק שחשבנו שקיירי יהיה היחיד שלא יוכל לשחק בו אנחנו מקבלים משחק שבו דוראנט לא ישתתף עקב פציעה, הארדן ישחק רק במקרה והוא ירגיש מספיק טוב לפני תחילתו ואותו קיירי מהפתיח היום יהיה היחיד שבוודאות משחק. מעניין איך דברים מתפתחים.

עדכון – הארדן לא ישתתף במשחק היום בגלל מתיחה ביד.

במקומו יפתח דאנדרה במברי וקיירי יהפוך לרכז של המשחק, מילס ישחק ב-2 ובמברי ב-3.

בחימום של כל הקבוצה כמה דקות לפני תחילת המשחק קיירי מוסר לעצמו לאלי הופס, הוא מבין שהערב הוא צריך גם למסור וגם לקלוע באותם המהלכים (:

בצד של גולדן סטייט בייליצה לא ישתתף היום, זה אמנם לא ישפיע על החמישייה הפותחת אבל כנראה שנקבל יותר דקות ג'ונתן קומינגה ואוהו….כמה שנעקוב אחריו גם הלילה.

בהצגת השחקנים של הנטס המון קריאות בוז כשמקריאים את שמו של קיירי, אני חושב שוב, שזה בעיקר בגלל העניין עם החיסונים. מעניין אם הוא יגיב על הפרקט היום.

May be an image of 7 people, people playing sports and indoor

מספרים בקטנה:

7 משחקי בית רצופים מגיעים לסיומם היום עם המשחק נגד ברוקלין לאחריו יצאו הווריורס לשני משחקי חוץ נגד יוסטון וסן אנטוניו לפני שיחזרו למשחק ביתי נגד סקרמנטו קינגס.

5-1 זה המאזן בשבעת משחקי בית אלה נכון לעכשיו, מקווים שיהפוך ל 6-1.

9 שלשות מתוך 14 נסיונות היו לסטף קרי בפעם האחרונה שהוא פגש את הברוקלין נטס, המשחק הסתיים בניצחון הווריורס 117-99.

5 שלשות לקליי תומפסון במשחק האחרון נגד מינסוטה, שיא עונתי לקליי שהוסיף גם 5 ריבאונדים ו-27 דקות משחק (אלו הם גם שיאים עונתיים בשבילו כמובן).

13 ניצחונות בית לגולדן סטייט ב-15 המשחקים האחרונים בהם אירחו את ברוקלין

חמישיות:

ברוקלין: קיירי, מילס, במברי, קארסן אדוארדס,ניק קלאקסטון

גולדן סטייט: סטף, קליי, וויגינס, פורטר, לוני

סטף ממליץ על מאכלים אסיאתיים.

מהלך המשחק:

רבע ראשון:

התחלנו, שלשה של אדוארדס הצעיר מאסיסט של קיירי תוך 7 שניות.

הקהל החליט להתעורר מהחטאה של קלאקסטון מהקו, מעבר לזה גם מישהו צעק לקיירי שילך לה#$%^

נקודותת ראשונות של הווריורס מגיעות מוויגינס אחרי חסימה שלו בהגנה ומתפרצת שהתחיל סטף.

קליי מוסיף שלשה והמשחק התחיל רשמית.

קיירי שם שניים אחרי שעבר את סטף באחד על אחד ובזריקה הזויה תוך כדי עבירה שם את השתיים הראשונות שלו הערב. 10-5 לברוקלין.

7:36 לסיום הרבע הראשון, טיים אאוט ברוקלין, 11-9 לנטס, פתיחה צמודה. 

קיירי מנהל את המשחק של הנטס בצורה חכמה, ומכניס את כל השחקנים לעניינים מוקדם, בצד של הווריורס קליי פתח טוב, סטף עוד לא איפס את הידית אך זרק רק שתי זריקות, משלוש, שתיהן בחוץ.

ניק קלאקסטון עושה צרות לגולדן סטייט בפתיחה, יש לו בפחות מ-6 דקות משחק 7 נקודות ו-7 ריבאונדים!

וויגינס פותח מבערים והוא עם 6 נקודות ובעיקר מפגין המון ביטחון ונחישות בהגעה לסל ולזריקות נוחות.

5 דקות לסוף הרבע סטף עם 2 ראשונות לערב הזה, 1/4 מהשדה.

3:09 לסיום הרבע, סטף יורד לנוח ורגע לפני זה הוא עושה את העבירה השניה שלו כבר ברבע הראשון, עבירה ששולחת את ג'יימס ג'ונסון הותיק לקו לאנד וואן אחרי שסיים את המהלך בדאנק.

סטף יצטרך לשמור על עצמו עד המחצית.

וויגינס מרגיע את כולם עם עוד שלשה והוא כבר על 12 נקודות וחסימה ב- 5/7 מהשדה.

סיום רבע ראשון: 31-20 לגולדן סטייט.

וייגינס מושלם בינתיים, 15 נקודות 6/9 מהשדה, 5 ריבאונדים. ממשיך לעבוד על קייס ה"למה בחרו אותי לחמישיית האולסטאר", אגב גם אם מעכשיו ועד האולסטאר הוא יקלע 30 נקודות לערב ב-60% מהשדה ויוסיף 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק עדיין יגידו שלא מגיע לו.

May be an image of 6 people, people playing sports and indoor

רבע שני:

בהתאם למהלך במשחק הקודם גם הפעם קליי תומפסון וסטף קרי פותחים את הרבע השני על הפרקט.

מדד קומינגה – 0/3 מהשדה לצד 3 ריבאונדים.

קיירי אירווינג הולך לקו להוריד את ההפרש ל-7 בלבד. 33-26.

קיירי לקח על עצמו את תפקיד הארדן עד הסוף והוא הולך לקו שוב, זריקות 6, ו-7 שלו. פוגע והוא מושלם מהקו הערב.

9 דקות לסיום המחצית, טיים אאוט גולדן סטייט, 37-33 לטובתם. קליי בזריקה מאומצת מחטיא, ברוקלים במתפרצת מהירה וקלה שנגמרת ב-2 של בלייק גריפין מתחת לסל. רק 4 הפרש ואפשר לראות שגולדן סטייט מנסים לזרוק יותר מידי זריקות קשות ברבע השני, אם זה קומינגה שנכנס עם הראש בקיר על אף ה- 0/4 שלו מהשדה או טוסקאנו אנדרסון שמנסה לעלות לסל תחת שמירה של 3 שחקני ברוקלים בזמן שקליי פנוי לגמרי על קו השלוש… זה אגב הוביל לתסכול של קליי שפשוט זרק עם היד של בלייק על הפרצוף שלו.

שלשה אחרי שלשה של פאטי מילס והיתרון של ברוקלין, 39-37. איזה משחק.

קומינגה סוף סוף מצליח לסיים מהלך עם סל, דאנק. שיוויון.

קליי וסטף במשחק חלש מאוד בכל הנוגע לזריקות. שניהם יחד עומדים על  2/13 בלבד. אנחנו 6 דקות לסיום המחצית. העובדה שהמשחק צמוד אומרת הכל.

א. מזל גדול של הווריורס על וויגינס.

ב. ברגע שהכדורים יכנסו תהיה פה בריחה של גולדן סטייט.

וויגינס גבירותי ורבותי, 2:56 לסיום המחצית הראשונה אחרי שקיירי לקח אותו לאחד על אחד והחטיא שלשה הוא לוקח אותו בצד השני ולא מתבייש לתפור לו על הראש שלשה משלו. 48-45, וויגינס עם 17 נקודות ב- 70% פסיכיים בינתיים. 3/4 מהשלוש לצד 6 ריבאונדים, אסיסט 2 חסימות ו-2 חטיפות. וואו! 

פורטר רואה את וויגינס, מקבל השראה ושתי שלשות באק טו באק שלו מעלות את היתרון ל-9 54-45 לגולדן סטייט.

מחצית: 54-47.

סיכום מחצית:

טוב שיש וויגינס.

סטף וקליי במשחק נוראי מהשדה.

וויגינס נעזר בשחקנים המשלימים ג'ורדן פול (10 נקודות) ופורטר ג'וניור (8 נקודות) כדי לשמור את הווריורס ביתרון.

קיירי לבד מצליח לסחוט את העבירות ולייצר את הנקודות אבל ברוקלין גם הם בערב קליעה רע  (17/50 מהשדה!!! 34%).

פאטי מילס וקיירי מחזיקים אותם בחיים עם 11 נקודות כל אחד.

ניק קלאקסטון הצעיר עומד על 7 נקודות ו-8 ריבאונדים, סך הכל הספק לא רע לסנטר המוכשר.

המשחק הזה פתוח וכמו שראינו ריצה של ברוקלין ברבע השני זה יכול להגיע בכל שלב, אם סטף וקליי יצטרפו לוויגינס זה יהפוך ל-20 הפרש ויסתיים.

השאלה היא האם הם יכנסו לקצב.

מעניין מתי היתה הפעם האחרונה שירדנו למחצית כשליד השם "סטף קרי" מופיע הנתון – 2 בעמודה של הנקודות. אני לא זוכר.

May be an image of text that says 'CHASE CENTER VS NETS B'
רבע שלישי:
סטף התעצבן, פותח את הרבע עם שלשה על הפרצוף של מילס.
קליי מוסיף חטיפה אך קיירי לוקח ללוני את הכדור מתחת לסל.
וויגינס ממשיך להפציץ, כבר 20 נקודות ואנחנו דקה וחצי לתוך הרבע השלישי.
ברוקלין לא פוגעים, מהצד השני קליי מחטיא שלשה שקוון לוני מצליח לקחת ואנחנו ב 66-49 לווריורס, טיים אאוט סטיב נאש. 9:15 לסיום הרבע השלישי.
ריצת 12-2 בפחות מ-3 דקות מאז החזרה מהמחצית!
סטף עם אסיסט שישי וחטיפה ואנחנו ב-19 הפרש.
קיירי מנסה לשמור את המשחק בחיים עם 5 נקודות רצופות שלו. 72-56, 6:40 לסיום הרבע.
5:50 לסיום הרבע, טיים אאוט ווריורס, 74-56. נראה שזה די מתחיל להיות גמור, דאבל טים על קיירי כל התקפה מביאה לבלבול אצל הנטס ובהגנה הם לא מסתדרים עם העובדה שעד שהם הצליחו להחזיק את סטף וקליי על אחוזים נמוכים מאוד, וויגינס, פורטר ופול לא מפסיקים לפגוע.
וויגינס 22 נקודות, 9/14 מהשדה.
פורטר 14 נקודות 6/9 מהשדה.
פול 12 נקודות 4/9 מהשדה.
סטף ממשיך להחטיא והוא כבר על 2/12 מהשדה. מתחיל להדאיג מעט.
אולדריג' לוקח לעצמו איזה 3-4 כדורים חוזרים בהתקפה, בסוף זה נכנס והוא גם סוחט את העבירה.
ההפרש? רק 11. 74-63.
קיירי זה פשוט תענוג לעיניים. הכדרור, העליה, השחרור ואיך שהכדור נכנס. מצטער בשבילי הוא טופ 1 בכל מה שקשור ליופי של המשחק. רק 9 הפרש.
וויגינס ממשיך להיות הגו טו גאי 10/15 מהשדה.
קיירי אירווינג, שלשה ועבירה. רק 6 הפרש, איזו ריצה. ממש כמו בתחילת הרבע השני כך גם מאמצע הרבע השלישי ועד עכשיו, קיירי ילך לקו. החטאה ראשונה שלו הערב מהקו, 9 מ-10. 76-70.
סוף רבע שלישי: 76-74.
קיבלנו ריצה של הווריורס, משם ריצה מדהימה של ברוקלין בהולכת קיירי.
מצחיק שבחרתי לפתוח את הכתבה אי שם בצהריים המוקדמים בקרב בין קיירי לוויגינס. לפני שידעתי שהארדן בחוץ וכמובן שלא צפיתי כזה ערב מזוויע של סטף וקליי אבל אשכרה זה הקרב שקיבלנו.
2 הפרש לגולדן סטייט, מדד הקרב:
בפינה הכחולה, וויגינס – 24 נקודות, 8 ריבאונדים, 2 אסיסטים. 10/16 מהשדה, 4/7 מהשלוש.
בפינה בשחורה, קיירי – 25 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים 7/14 מהשדה, 2/5 משלוש, 9/10 מהקו.
איזה קרב!
מעדיף כרגע לשמור על כבודם של סטף וקליי ולא לציין את האחוזים שלהם מהשדה הערב (:
May be an image of 1 person and standingאם מישהו תהה איך כותבים סטף קרי בסינית.

רבע רביעי:

ברוקלין חוזרת להוביל! שלשה של ג'ימס ג'ונסון אחרי שמירה לקויה של קלי.

בוקר טוב סטף קרי. עונה בשלשה יפה משל עצמו. שוויון 81.

הקהל בטירוף פה.

9:53 לסיום המשחק, טיים אאוט ברוקלין, 84-81 לווריורס, שלשה של פול מאסיסט של תומפסון.

מעניין לראות האם פול שוב יגיע ליעד 20 הנקודות למשחק שהצבתי לו. בינתיים בשני המשחקים האחרונים הוא היה רק קרוב עם 19 ו-17. כרגע פול על 15 נקודות לצד 5 אסיסטים.

פאטי מילס עולה מהטיים אאוט הישר לשלשה. שוויון 84!

המשחק מהיר ויש לנו נקודות מצד לצד, 7:52 לסיום המשחק סטף בכניסה חזקה לסל קולע וסוחט את העבירה. הקהל שואג אמ וי פי, אמ וי פי! אבל כולם יודעים שהתצוגה היום רחוקה מלהיות בשיחה בכלל.

מכניס מהקו וזה 3 הפרש לגולדן סטייט.

קיירי תחת שמירות קשוחות מאוד מצליח למצוא נתיב לפאטי מילס עם שלשה שמיד אחר כך חוטף ונותן כדור קל לג'ונסון, שוויון 93. שאני אתחיל להכין את המצלמה לוידאו של הזריקה האחרונה?

סטף קרי חברים! שלשה! דואג להזכיר מי בעל הבית האמיתי. 14-6-6 ממשיך להתחפש לדריימונד.

פאטי מילס החליט שאם הקרב הראשון זה וויגינס-קיירי אז הוא לוקח את הקרב מול סטף ושם שלשה משלו.

קליי עולה לשלשה להזכיר שגם הוא אחד הקלעים הגדולים.

3:47 לסיום המשחק, טיים אאוט ברוקלין. 98-96 לגולדן סטייט.

מתח גדול באוויר, כל התקפה מלווה בנשימות עמוקות, חטיפות לצד איבודים משני הצדדים וצליפות יפות מרחוק גם כן.

סטף התעורר לכבוד הרבע האחרון עם 9 נקודות כרגע וי לו עוד כמעט 4 דקות להוסיף עוד.

קיירי נראה קצת עייף כבר, הוא 35 דקות על הפרקט ובהעדרות הארדן ודוראנט הכל עליו.

קוון לוני לא מפסיק לקחת ריבאונדים גם בהתקפה וגם בהגנה רק שבהתקפה הוא מחטיא ומאבד אחרי. חבל. 14 ריבאונדים לצד 6 נקודות בלבד.

ברוקלין לא מצליחה לפגוע ב-2 שלשות רצופות אחת של קיירי ואחת של ג'ונסון.

בצד השני התקפה אחת מסתיימת בג'אמפ שוט יפיפה של קליי, עכשיו סטף על הקו, פוגע בשתיהן 102-97 לווריורס. 1:43 לסיום. ברוקלין חייבים סל, אסיסט של קיירי לג'ונסון מתחת לסל. 3 הפרש.

סטף לוקח את הזמן בהתקפה.

נחסם על ידי אדוארדס, קיירי נעצר בחמש עבירות בדרך לסל שלא נשרקות והכדור קופץ שלוש פעמים על הטבעת עד שיוצא החוצה. ריבאונד פורטר.

עבירה על סטף. 58 שניות לסיום. 

הראשונה בפנים. 103-99.

השניה בפנים. 104-99.

סטופ אחד בהגנה וזה גמור.

51 שניות לסיום, עבירה מהירה של סטף שתופס את הראש (עבירה 5 של קרי). קיירי ילך לקו בניסיון להוריד ל-3 הפרש. קיירי עומד במשימה.

החטאה של וויגינס, עבירה ללא כדור של לוני בניסיון להגיע לריבאונד. דווקא על פאטי מילס שילך לקו ל-2 משלו ואופציה להוריד לנקודה בלבד כשאנחנו 29 שניות לסיום. לברוקלין תהיה התקפה נוספת.

104-103.

הקהל נעמד על הרגליים! איזו שלשה של קליי תומפסון!!!! אסיסט שמיני של סטף והווריורס עולים ל-4 הפרש. איזה סל גדול וחשוב! זו הדרך לסגור את רצף המשחקים הביתיים.

יש עוד 12 שניות לסיום אבל כל שעל גולדן סטייט לעשות הוא לא להיות וושינגטון מול לוק קנארד.

9 שניות לסיום! שלשה של קיירי נכנסת! וואו, שוב נקודה אחת הפרש!

ברוקלין חייבים לעשות עבירה מהירה שתשלח מישהו לקו עם אופציה להשוות את המשחק עם עוד שלשה משוגעת של אחד מהשניים קיירי או מילס.

עבירה של קיירי על קליי עוד לפני שהכדור נכנס למגרש. השופטים בודקים, קיירי טוען שלא היתה עבירה.

נראה שקליי דרך עליו בדרך והעבירה היתה לפני שהכדור נכנס ולכן סטף ילך לקו לזריקה אחת והכדור יהיה של ווריורס מהצד. הסנאריו הכי טוב שיכל לקרות להם וזה כל כך לא מגיע לקיירי.

סטף פוגע. 108-106 לגולדן סטייט.

הפעם העבריה של קיירי על קליי לוקחת כמה שניות, אם הוא מכניס את שתיהן זה נגמר. הראשונה בפנים. 109-106.

השניה……..בפנים. 4 הפרש. טיים אאוט ברוקלין, 5.7 שניות לסיום.

14 נקודות רבע רביעי לסטף, 9 נקודות רבע רביעי לקליי. 

הוצאת החוץ לכיוונו של קיירי נחטפת על ידי גארי פייטון והמשחק נגמר!!

תוצאת סיום: 110-106.

סיכום המשחק:

איזו דרך לסיים 7 משחקי בית רצופים.

בסיכום הריצה הביתית הזו אפשר לצאת מרוצים, 6-1 והפסד מקרי בהארכה לאינדיאנה.

קרב הערב היה בין קיירי אירווינג לאנדרו וויגינס אפילו שעל הסיום היו אמונים סטף וקליי.

גולדן סטייט מראים הרבה אופי גם בערב חלש מאוד של שני הקלעים הבולטים שלה מהשדה, וויגינס כאמור היה הבחור לכסת"ח על מה שקרה פה שלושה רבעים והוא מסיים את הערב הזה ב 24-8-2 ב 10/18 מהשדה, 3 חטיפות ו-3 חסימות ואני חושב שאולי יש מצב קטנטן שוויגינס פשוט בונה לעצמו קייס, ואולי הוא יודע מה הקייס ורק רוצה להראות את זה לכל המצקצקים (שוב, בצדק מצקצקים, רק חבל שזה על גב שחקן שנותן עונה מצויינת).

השלימו לווריורס: סטף, או בשמו החדש סטף גרין עם 19-7-8. שוב ערב קליעה רע מאוד עם 3/10 לשלוש.

קליי עם 16-6-2 וג'ורדן פול ופורטר השלימו עם 16 ו-17 נקודות.

אצל ברוקלים היו אלו קיירי ופאטי מילס.

קיירי ללא הארדן ודוראנט העמיד שורה סטטיסטית נאה של 32-7-7 ב 9/21 מהשדה ו- 11/12 מהקו.

מילס ניסה לעזור לו להפתיע עם 24-4-4. זה לא הצליח להם הפעם אבל זה היה קרוב והביא אחלה מאץ'.

אני נפרד מכם לכמה משחקים הקרובים, חלקם לטובת משחקי חוץ וחלקם לטובת בילויים משפחתיים.

מקווה שכולכם שורדים את הסופה השניה שהגיעה לארץ ושבטח תתחלף בשמש לוהטת תוך כמה ימים.

בכל זאת ישראל.

בברכת שבוע טוב לכל בית ישראל 

שמח לדווח לכם שוב על עוד ערב נפלא של כדורסל ברמה הגבוהה ביותר.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. על הכיפאק שגב. אגב, הפאול שנתנו בסוף לסטף קרי, היה למעשה פאול שהוא עשה כשהוא ניתר לעבר השומר, החוק שהליגה שינתה רק הקיץ, והשופט שכח ממנו.

  2. וויגינס ענה למעשה על השאלה שלך ואמר כי זה בשביל הקריירה ובשביל לפרנס את המשפחה.
    ברדלי ביל מחוסן – הוא טען אז בזמנו שזה למען המשפחה.

    1. אוקיי אז פספסתי על ביל, חשבתי שהוא היה אחד המוכרים יותר שלא התחסן תחילה אבל יכול להיות שלא עקבתי והוא התחסן.
      תודה על התיקון.

  3. מצוין שגב,, תודה רבה.
    .
    איש באמונתו יחיה – לכל אחד יש מה שהוא מאמין בו ומה שלא, לפעמים זה בהלימה למציאות, ולפעמים לא, אבל אי אפשר להתעלם ממה שההחלטות שלך גורמות לסביבתך, ולכן לא ממש משנה לי למה וויגינס התחסן וקיירי לא, השורה התחתונה היא שוויגינס תורם לקבוצה שלו 100%, וקיירי תרם פחות מ-50%, וזו לקונה מוסרית ממדרגה ראשונה לשחקן בספורט קבוצתי. שילך לשחק טניס, ואף אחד לא יבוא אליו בטענות.

    1. מסכים לגמרי, גם בטניס יש מספיק משוגעים כדי שהוא ירגיש בבית (:
      אבל המשחק שלו אלוהים….למה זה כל כך יפה….

  4. תודה שגב.
    ויגינס לא היה כל כך נגד חיסונים ותיאוריות קונספירציה, ממה שקראתי הוא פשוט אמר שכחלק מהדרך ששומרים על בריאות אצל המשפחה שלו הוא נמנע ככל האפשר מ"להכניס לעצמו דברים". אם היו שם דיברוים על 5G ושאר ירקות – אז פספסתי. בסוף עשה את החיסון והכל בסדר. להגיד שאנשים שהסכימו להתחסן הולכים לזה בחיוך מאוזן לאוזן זו הגזמה.

    1. היי יונתן, אנשים יכולים להגיד כל מיני דברים ולא נדע לעולם מה מסתתר מאחורי.
      עם זאת וויגינס בחר שלא להתחסן תחילה ואם לא היה מנדט כנגד הוא גם לא היה מתחסן ולא משנה הסיבה.
      קיירי בחר כביכול לייצג את האנשים שלא התחסנו מבחירה ומחוסר אמונה במדע והרבה גם מתוך פחד למען האמת.
      האם זו שטות שקיירי נצמד אליה והיה מאוחר מידי בשבילו להתחרט – אולי.
      האם זה פוגע בנו כאוהדים? בוודאות.
      האם זה מזיז לקיירי? – לא מספיק.

      בכל מקרה, כתבתי על המשחק, הדיעה היחידה שלי על החיסונים זה שאני מחוסן אבל בוחר שלא לבטל אוטומטית את כל מי שבחר שלא להתחסן.

  5. שאיש איש יפעל לפי אמונתו – סבבה, אבל היית צריך לעצור שם. אי אפשר בשם השיח המאוזן להדרדר לפסקאות בסגנון: "יכול להיות שמתנגדי החיסונים משאירים את המגפה פה כמו שיכול להיות שהחיסונים יפגעו במי שלקח אותם בצורה משמעותית בעתיד. אין לדעת כי פשוט מאוד – זה עוד מוקדם מידי."
    תסלח לי אבל זה מה זה חארטה. יש הרבה נתונים על ההשפעה של חיסון אוכלוסיה על מגפות ותופעות לוואי על מתחסנים. הקורונה ממש ממש לא תחילת המחקר המדעי ואיסוף הנתונים בתחום הניסויים. מה שכתבת זה כמו לכתוב בתחילת עונה "יכול להיות שאבדיה יזכה ב- MVP ויכול להיות שאמביד. אי אפשר להגיד היום נדע רק בסוף העונה."

    1. היי חבר,
      קודם כל מאמין שמותר לי להביע דיעה גם אם היא לא מקובלת על כולם.
      דבר שני, חיסון שמקבל אישור מואץ וחברת תרופות ענקית עומדת מאחוריו הוא מקום לתהייה לדעתי.
      אני אדם שמאמין במדע אבל גם מאמין מאוד בלא לחשוב שאם אני חושב שאני צודק שזה ודאי ב-100% וזכותך לחשוב אחרת.
      הוירוס הזה לא היה קיים מעולם, נכון שהיה שימוש בחיסונים בעבר שהציל את העולם ממגפות שונות אבל זה לא אומר שזה אותו וירוס ואותו החיסון.
      למען הסר ספק, אני מחוסן וציינתי את זה.
      אני פשוט לא לוקח צד קיצוני בעד/נגד העניין, רוב חברי מחוסנים, משפחתי מחוסנת וגם יש לי כמה חברים שאני מאוד מעריך שבחרו שלא להתחסן. האם אני חושב שעליהם חורבן העולם הבא? – לא.
      מקבל את כל מה שאתה אומר חוץ מהקטע של להגיד לי איפה אני צריך להתבטא ואיפה לא, עיקר הכתבה ממש לא עסק בבחירת החיסון כי אם בשחקן מאחורי ואיך זה משפיע עליהם ועל חבריהם לקבוצה.
      אז אתה מוזמן באהבה גדולה לא לקרוא כתבות שלי אם מעצבן אותך שאני מקבל גם אנשים שבוחרים בצורה שונה ממני (וממך כמובן). אני לא שולל אותם על הסף על בחירתם ואגב, גם דני יכול להיות אמ וי פי בתיאוריה גם אם הסיכוי הוא 0.0001% בעיני מישהו אחר הוא יכול לזכות ב-5% סיכוי ואם הוא מציין את זה אני לא אגיב לו שהוא חרטא. אכתוב לו שאני לא מאמין בזה ונסיים את זה כידידים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט